Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘PSV verhoogt stevig bod maar laat zich niet beïnvloeden door Ajax’

Laatste update:
/

PSV doet er alles aan om Luuk de Jong naar Eindhoven te halen. De Brabantse club heeft het bod op de aanvaller van Borussia Mönchengladbach verhoogd, zo meldt het Eindhovens Dagblad. PSV wil ongeveer vijf miljoen euro voor de aanvaller overmaken en hoopt dat er spoedig witte rook is.

PSV is volgens het regionale dagblad bereid om 'een stevige transfersom' op tafel te leggen. De directie is echter van mening dat Borussia Mönchengladbach ook mee moet bewegen. Het verschil tussen vraag en aanbod was eerder erg groot. De Jong, 23 jaar, is met een transfersom van ongeveer vijftien miljoen euro de duurste speler uit de geschiedenis van Borussia Mönchengladbach. De Duitsers waren eerder naar verluidt bereid om de aanvaller voor zeven miljoen euro te laten gaan.

"Jullie (de media, red.) maken er allemaal meer van dan er is”, vertelt technisch manager Marcel Brands enkele dagen geleden. “We zijn geïnteresseerd en hebben laten weten wat we bij een transfer zouden kunnen betalen. Dat ligt nog ver af van wat Borussia Mönchengladbach wil hebben.” Het nieuwe bod van PSV heeft mogelijk te maken met de sluimerende interesse van Ajax in De Jong, die in Amsterdam wordt gezien als een alternatief voor de waarschijnlijk vertrekkende Kolbeinn Sigthórsson. Het Eindhovens Dagblad stelt dat PSV zich daardoor niet laat beïnvloeden.

Denk jij dat Luuk de Jong komend seizoen voor Ajax of PSV uitkomt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik heb nog steeds mijn bedenkingen bij deze aankoop en die worden niet minder als het bedrag hoger wordt...

Die gaat naar ajax.die club heeft ie volgens mij meer mee.

7 juli 2014 om 00:04

aub niet zeg, lekker naar Eindhoven gaan. Bojan kunnen we gratis oppikken en anders iemand uit ons eigen jeugd nemen.

7 juli 2014 om 00:07

Betaal liever voor iemand een paar miljoenen dan Bojan gratis op te pikken. Wilt niet zeggen dat ik de Jong graag zie komen hoor. Allebei matige spelers die weg mogen blijven. Luuk heeft weliswaar in de eredivisie nog wel wat laten zien maar daarna niet meer en wilt vast een salaris dat doet vermoeden alsof hij wel wat heeft laten zien

7 juli 2014 om 00:15

Meen je dat nou?dan mag ie van mij ook wel naar Feyenoord.ik vind hem een goede spits hoor.(aanspeelbaar - balvast - oog voor medespelrs - goede kopper - pikt zijn goaltjes mee)

Ik vraag me alleen af waarom hij maar niet in Duitsland of Engeland kan slagen.mischien is ie dan toch niet goed genoeg.

7 juli 2014 om 00:21

Op zich niet vreemd dat hij in Engeland niet echt zijn draai vond simpelweg omdat hij te kort tijd daarvoor heeft gehad. Je kunt niet verwachten dat een speler in zo´n korte tijd daar eventjes het mannetje wordt. Aan de andere kant heeft hij het in Duitsland ook gewoon niet laten zien terwijl hij de tijd daar wel voor kreeg.. Ik denk dat hij in de Eredivisie wel weer een topscorer kan worden ook al hoop ik hem nooit in een Ajax shirt te zien. Mocht hij wel komen dan zal ik hem vanzelfsprekend aanmoedigen.

7 juli 2014 om 00:22

De enige reden waarom Bojan vorig jaar bij Ajax zat was omdat Barca mee betaalde aan zijn salaris. Ajax kan dat salaris echt niet alleen betalen.

7 juli 2014 om 00:25

Liever een De Jong voor 5 miljoen die zich al voldoende heeft bewezen bij Twente/eredivisie dan een Bojan die gratis is en nog niks heeft laten zien.

Al zou ik liever een oudere spits van rond de 30 met ervaring bij PSV zien. Dan kan Locadia nog wat extra leren zonder dat hij te veel op de bank gaat zitten volgend seizoen.

7 juli 2014 om 01:02

Gewoon niet fysiek en dus niet balvast genoeg. Te weinig body om zich staande te houden in duitsland en engeland. Het scheelt nogal of je met alle respect Art van Peppen of Vidic in je nek hebt hijgen...

7 juli 2014 om 01:09

van Peppen dan noem je ook één.ha ha ha.die is slecht zeg.

7 juli 2014 om 02:23

Gelukkig spelen ze ook op dezelfde positie

7 juli 2014 om 05:55

Dat ligt natuurlijk ook wel een beetje aan het type speler en de kwaliteiten van de speler. Kennelijk zijn die bij Luuk niet hoog genoeg om zich te kunnen bewijzen in Duitsland en Engeland.

7 juli 2014 om 06:13

Ik gooi het geld liever in een bodemloze put dan dat overmars weer een zinloze speler van Barcelona gaat huren en ik me er weer een jaar aan moet ergeren. Geen Bojan!

7 juli 2014 om 00:20

Hopelijk doet PSV zo"n hoge bod dat ze Luuk op de trekker naar Eindhoven brengen. Ik hoef die man niet in het shirt van Ajax te zien. Laat m lekker naar PSV gaan daar past hij veel beter bij. Ajax heeft hem niet nodig.

7 juli 2014 om 00:43

Daar past hij veel beter? Die snap ik dus niet..

7 juli 2014 om 00:55

Na eventuele verkoop van sigthorsson is luuk een goede opvolger. Hij is het type spits die voor eredivisie goed genoeg is maar daar buiten niet goed genoeg.

7 juli 2014 om 02:08

@Depayy bij PSV heeft hij een vrijere rol dan bij Ajax. Daar moet hij in een systeem spelen en daarvoor is hij niet uit het juiste hout gesneden.

7 juli 2014 om 02:08

Vind ik niet David. Lees mijn reactie op Depayy maar.

7 juli 2014 om 08:34

Daar moet die als spits zijnde in een 4-3-3 systeem spelen met vleugelaanvallers..hetzelfde als dat die bij Twente heeft gedaan in die goede tijd met Chadli en John op de flanken en toen ging het hem erg goed af dus met dit systeem is die wel degelijk goed bekend! Zou het zonde vinden als Ajax hem haalt overigens..gaan toch geen 5 miljoen of meer betalen terwijl je ook nog eens Milik en Zivkovic als nieuwe spitsen hebt gehaald..

7 juli 2014 om 10:12

Jawel nemen jullie hem lekker, wij hebben locadia. Onbegrijpelijk waar Brands' nu mee bezig is..

7 juli 2014 om 03:01

@superlex

"die gaat naar ajax.die club heeft ie volgens mij meer mee"

Dat zij je vast ook bij Narsingh en Maher, we weten allemaal hoe dat is afgelopen.

7 juli 2014 om 06:35

@Panerai

Heel simpel... Narsingh moest meer kosten dan wat Ajax wilde betalen. Maher eigenlijk het zelfde verhaal. Beide spelers gaven destijds te kennen een bepaalde voorkeur te hebben.

7 juli 2014 om 07:28

Inderdaad wat was die narsingh teleurgesteld zeg. Niet eens een week voor zijn definitieve transfer naar PSV was hij nog in een Ajax broekie at de kermis in Amsterdam. Daar ging zijn droom en als je ziet hoe bergafwaarts het met zijn carrière is gegaan dan kun je niet anders concluderen, hij heeft een verkeerde keuze gemaakt. Hoewel keuze? Ajax ging uiteraard niet voor de volle overtuiging voor hem. Het zal mij niet verbazen dat wanneer luuk zal moeten kiezen tussen Ajax of PSV dat het Ajax word. Ajax heeft zoveel meer te bieden en er is geen herrie in de keuken.

7 juli 2014 om 08:09

Niet zeker of je sarcastisch bent of dat je serieus bent.

7 juli 2014 om 08:23

@lee112

Dat is allemaal achter af lullen.

Het feit is dat iedereen zo goed als zeker was dat deze jongens naar Amsterdam gingen komen omdat ze meer met Amsterdam hebben dan Eindhoven, meer met Ajax dan PSV of nog meer met die onzin.

Zolang PSV meer betaald dan Ajax komt hij gewoon naar Eindhoven. En dat is ook precies de reden waarom Narsingh en Maher naar PSV gekomen zijn.

Als Ajax net zo veel of meer betaald dan PSV dan gaat hij inderdaad gewoon naar Ajax, en groot gelijk, want daar speelt hij Champions league. Maar dat gelul van dat hij meer met Ajax zou hebben dan PSV en dat dat de reden zou zijn dat hij daar heen is gewoon een onzin reden die in het voetbal totaal niet van toepassing is.

Spelers gaan naar een club die meeste voor hun over heeft, het meeste salaris betaald en die sportief gezien vaak de beste oplossing is. Luuk zal naar Nederland komen om weer in vorm te komen, dat kan bij Psv, en ook bij Ajax. Ajax heeft een streepje voor, maar PSV is echt niet kansloos als Ajax zich echt in de strijd gaat mengen.

7 juli 2014 om 09:09

Panerai, Ajax heeft afgezien van Maher, zelfs geen bod uitgebracht, dus ja, jullie boden meer ja.. Ajax wilde liever v Ginkel, maar dat mocht niet van Chelsea en ging uiteindelijk liever voor Duarte, dan dat men teveel ging betalen voor Maher.

7 juli 2014 om 09:31

Trodat4030

Ajax heeft afgezien van Maher omdat ze te laat waren en hij al voor PSV had gekozen. Al die andere redenen daarna die gespeculeerd worden zijn onzin.

Maher heeft zelf bevestigd dat hij in gesprek was geweest met de Boer en met de clubleiding van Ajax. Die zouden gezegd hebben dat ze hem er dol graag bij wilde hebben maar hebben niet direct actie ondernomen.

PSV was gewoon daadkrachtiger en Duarte was gewoon een 2e keus. Dat er geen officieel bod is gekomen is waar, maar dat was gewoon omdat ze te laat waren maar Ajax was wel degelijk geïnteresseerd, aldus Maher zelf.

7 juli 2014 om 10:18

Mwoah.. Ajax kan het ook doen om de prijs op te drijven voor Psv.. Deden ze min of meer ook bij Maher... Die hoefden ze uiteindelijk helemaal niet.. En Serero en Klaassen lieten zien waarom niet..

7 juli 2014 om 15:56

Ajax heeft nooit een bod gedaan op Maher, waar heb je het over.

9 juli 2014 om 09:28

Nee uiteindelijk niet.. Maar de media schreven wel lange tijd over de interesse van Ajax in Maher.., ze hebben nu ook nog geen bod gedaan op de Jong toch..

Dat kun je wel zeggen, maar natuurlijk laat je je daar door beinvloeden, dat is alleen maar logisch.

7 juli 2014 om 06:24

Inderdaad die logica daarvan... Als je je bod verhoogt als je weet dat er andere clubs geinteresseerd zijn dan laat je je toch juist beinvloeden?

Psv zou er goed aan doen eens verdedigers te halen. Al zet je Messi voorin, met zo'n gatenkaas achterin bereik je nooit iets. Wordt langzaam duidelijk dat Brands weinig te schaften heeft met het sportieve gedeelte. Zo lang hij maar spelers kan halen en met dikke winst kan verkopen is hij blij

7 juli 2014 om 00:17

Zijn ze ook mee bezig. Dat je dat niet begrijpt. Bovendien hebben ze ook een centrumspits nodig, aangezien ze alleen Locadia hebben.

7 juli 2014 om 12:43

Dat je dat niet begrijpt?

De verdediging is al 3 jaar de achilleshiel zonder dat ze het grondig aanpakken dus de opmerking van Josephius is zeker niet vreemd.

7 juli 2014 om 15:10

Nogmaals, ze zijn met verdedigers bezig achter de schermen, alleen er is nog helemaal niks concreet. PSV heeft achter Gouweleeuw en Viergever gezeten, beide niet haalbaar of naar de concurrent vertrokken. Bovendien, noem is een centrale verdediger die momenteel haalbaar is voor Psv, binnen de Eredivisie? Overigens zie ik Van Aanholt graag komen als linksback, beter dan Willems.

Het lijkt me sterk dat de Jong minimaal 2 miljoen salaris gaat inleveren om minuten te maken bij Psv.

7 juli 2014 om 08:10

Tja het is salaris inleveren en een heel seizoen spelen en misschien je draai weee vinden en dan nasr een grote club kunnen of blijven rotten op de reserve bank van borussia ik zou het wel weten

8 juli 2014 om 02:53

Ik zou het ook wel weten, 3 miljoen salaris houden
Denk je echt dat als hij bij PSV een seizoen speelt er daarna een grote club komt waar hij wel opeens geweldig is?

Ideaal als Ajax zorgt dat PSV wat meer betaald, maar hoop dat Ajax niet hem uiteindelijk ook binnenhaalt. Lekker naar PSV laten gaan en voor een beter en goedkoper alternatief gaan.

7 juli 2014 om 00:10

Inderdaad. Is naar mijn mening te statisch om echt van waarde te kunnen zijn voor Ajax. En als je al twee spitsen recentelijk hebt aangetrokken, zie ik de noodzaak van nog een spits niet zo. Zeker niet voor die bedragen..

7 juli 2014 om 00:26

Inderdaad, Je moet geen club willen zijn die in een zomer even drie spitsen haalt en die het dan maar laat uitzoeken. Zeker niet als je ook nog Sigthorson hebt lopen die nog niet is verkocht. Het is een verkeerd signaal naar de aankopen toe die op dit moment vertrouwen nodig hebben om hun draai te vinden bij hun nieuwe club. Hoe je het ook wend of keert. Een speler halen op de positie waar jij zelf speelt is toch altijd een soort van klap voor wie dan ook, waar je ook speelt.

Van mij mag PSV heb hebben, ik been geen fan van hem en hoef hem niet bij Ajax, denk persoonlijk niet dat hij beter is als Siggi en als Siggi weg gaat zie ik liever dat die Milik een kans krijgt of dat zelfs Zhivkovic al gelijk in het eerste begint.

Wat moet PSV nou met zo een beperkte spits die niets speciaals heeft...

Luuk de Jong gaat niet naar Ajax. Wat een onzin bericht weer. Ajax heeft Milik met Zivkovic als backup.

7 juli 2014 om 09:07

Ansjo,

Heb Frank zelf horen zeggen dat hij een derde spits er bij wil hebben als Siggi weggaat.

Siem is ook al vertrokken en Zivkovic wil hij rustig brengen, dus een derde spits kan geen kwaad.

De vraag is of dat perse Luuk de Jong moet zijn, al staat hij wel op het vervangerslijstje.

7 juli 2014 om 17:36

Leeuw087 er lopen toch ook aanvallende talenten rond, je kan ook nog desnoods Kishna in de spits zetten dat heb ik allebei liever dan luuk de jong

Tja... Ik weet niet zo goed wat ik van een eventuele aankoop moet denken..... De Eredivisie moet ie makkelijk aankunnen, dus het zou zomaar een goede aankoop kunnen zijn, maar de laatste 2 jaar heeft hij nou niet echt potten kunnen breken elders....
En is er voor dat geld geen andere optie? En dan niet Dost ofzo...

7 juli 2014 om 00:16

Ik hoop meer op een groot talent. Ik hoef hem niet bij PSV te zien. Hij is 23 je verkoopt hem nooit meer want in Engeland en Duitsland heeft hij niet klaar gespeeld. Deze jongen gaat het niet meer maken in de top.

7 juli 2014 om 07:52

Dachten we dat ook niet van Pelle? Wellicht is dit wat hij en wij nodig hebben.... Met alleen talenten kom je er ook niet....

7 juli 2014 om 10:46

Pelle is een geval apart ik zie in hem nog steeds geen topper. Hij is een laat bloeier. Koeman neemt hem mee daarom word hij nog verkocht. Luuk is een spits die er 20 tot 30 in kan schieten. Maar ik zie liever Locadia.

Leuk dat Ajax de prijs opdrijft. .. Ajax heeft al 2 spitsen gehaald, dus het lijkt me sterk dat ze voor een 3e spits zullen gaan, die duur us en al 2 seizoenen niet presteert. Laat Luuk voor dat geld maar mooi het eigen talent, Locadia, voor de voeten lopen !

7 juli 2014 om 00:20

Mischien doet ajax dat ook wel zodat psv meer moet betalen.

7 juli 2014 om 07:36

Fcbogarde,

De Boer heeft al eerder aangegeven om nog een derde spits te willen halen. Daarom dat Luuk ook op het verlanglijstje staat en daarom nu ook dat gehele discussie over zijn mogelijke transfer naar Ajax of Psv.

7 juli 2014 om 07:42

@hootch30

Dan heb ik dat gemist blijkbaar. Want ik dacht dat de selectie zo rond was. Ze hebben nu juist al vroegtijdig ingespeeld op het verlies van de verwachte spelers.

Alleen bij het vertrek van Vermeer en Blind zal er van buitenaf nog wat gehaald worden.

Raar dat ze nu een 3 spits willen halen. Hou dan Van Kessel bij de selectie. Oké gene topspits, maar heeft het bij Trencin goed gedaan. Geef hem dan als 3e spits de kans. In Van Kessel heb ik meer vertrouwen als spits, dan in ene Luuk de Jong.

7 juli 2014 om 09:17

Fcbogarde,

Is nog niet helemaal waar wat ik zei, want Ajax heeft nu al/nog drie spitsen.

De Boer wilt alleen een spits halen als Sigthorsson vertrekt en Luuk de Jong staat bovenaan de lijst. Zolang Kolbeinn blijft, koopt Ajax geen spits.

7 juli 2014 om 09:17

Heb je v Kessel wel eens zien spelen Bogarde? Dat is totaal geen Ajaxspits. Is echt een spits die met z'n neus naar de goal moet spelen, niet een aanspeelpunt die ballen vasthoud. Hij is watervlug en moet gelanceerd worden of anders bediend vanaf de zijkanten met lage voorzetten (het is een dreumes die matig is in de lucht). Gebruik dan liever nog El Ghazi of Kishna als spits, kunnen dat veel beter!

7 juli 2014 om 09:10

Ajax heeft twee spitsen gehaald. Een daarvan is 17 jaar oud.. Er vertrokken tot nu toe drie spelers die in de spits kunnen spelen; Bojan, Hoesen en De Jong. De kans dat Sigi vertrekt is ook aanwezig. Kortom, dan raak je 4 opties kwijt en haalt daar twee opties, waarvan een nog erg jong, voor terug. Logisch dat Ajax nog op zoek gaat naar alternatieven.

7 juli 2014 om 09:24

Bogarde
Ach weet je wat het is ,bij psv hebben ze nu alleen nog maar de jonge onervaren locadia rond lopen die er niet eens 1 heel seizoen eredivisie op heeft zitten.
Dus ondanks wat jij vind is het niets meer dan logisch om er een 2e spits bij te halen die al iets langer mee loopt.
Jouw club wil hem (uit monde van de Boer) graag halen als sigtorson verkocht is want hij wil hem als 3e spits.
Dus niet alleen bij een vertrek van blind en vermeer.gaat ajax kopen .
Lees anders de berichten over je eigen club eens wat meer ,dan blijf je beter op de hoogte

Hoeveel heeft Gladbach toen ook al weer betaald voor hem?iets van 12 miljoen toch?of was het nog meer?

7 juli 2014 om 00:25

Ongeveer 15 miljoen, zoals in de tekst staat

7 juli 2014 om 00:28

Ah ja....ik lees niet alles hoor.dan blijf je aan de gang.ha ha ha.....

7 juli 2014 om 05:49

Valt ook niet mee om te lezen toch Super Lex!!

Ik heb ook mijn twijfels bij deze aankoop. Het zou een goede zet kunnen zijn, maar ook een flop. 7 miljoen vind ik dan wel veel voor zo een speler. Je neemt toch een risico... Al weet iedereen hoe goed en gevaarlijk De Jong kan zijn.

7 juli 2014 om 08:13

Je neemt risico bij elke aankoop maar om weer een talent te kopen die wisselvallig is lijkt me ook geen goed plan iets meer leeftijd/ervaring in de selectie kan ook geen kwaad

Koude oorlog is begonnen, denk dat ajax de prijs alleen maar opstuwd door geruchten te verspreiden en eigenlijk niet geïnteresseerd is. Vind de jong ook geen Ajax spits, geen allure of branie.

Luuk de Jong naar Ajax is een van de grootste onzinberichten die ik heb gehoord. Milik en Zivkovic zijn al gehaald, en Sigi is er ook nog, en die is voorlopig nog niet weg. Ze gaan Zivkovic echt niet halen om hem een heel jaar in jong Ajax te laten ballen.

PSV moet De Jong ook niet halen, op zo'n manier gaan ze weer geld verbrassen terwijl ze beter een wat goedkopere speler kunnen halen die de concurrentie met Locadia aan kan gaan, maar waarbij hij wel eerste spits kan blijven. De Jong halen zou totaal niet goed zijn voor de ontwikkeling van Locadia, want die zal dan totaal geen vertrouwen voelen en bovendien altijd moeten banken.

7 juli 2014 om 06:38

Zou ook pas in beeld komen als Siggy vertrekt...

7 juli 2014 om 18:27

Tja, moet er wel iemand hem kopen natuurlijk. Voorlopig zit hij er nog, en de competitie begint al over minder dan een maand.

Laat PSV wederom de strijd om een speler maar winnen. Maher en Narsingh hadden ze al gewonnen, dus nu mogen ze De Jong ook winnen. Als Ajax maar weer de titel wint.

Staat al heel lang op het lijstje, al voordat hij naar Gladbach ging. Qua type past hij goed bij Ajax. De prijs wordt altijd opgedreven als er meerdere partijen serieuze interesse hebben, kwestie van vraag en aanbod.

Kopen kopen kopen hahahaha 1 jaar geleden we gaan het anders doen we gaan volledig eigen jeugd. Gaat niet meteen resultaat opleveren maar is voor de lange termijn.
1 jaar later weer geen kampioen beker en cl. KOPEN hahaha dese club kan je niet meer serieus nemen

7 juli 2014 om 08:16

Oh wat wou jij voorstellen? Met alleen locadia in de spits en geen andere spits? Met alleen zoet op doel en dan geen degelijke keeper achter de hand hebben? Want tot nu toe zijn dat de enige spelers waar psv serieus op geboden heeft voor de rest nog niks

7 juli 2014 om 08:18

Ik stel voor om als PSV te zijn lekker je mond te house. Over een beleid wat je na een jaar toch weer veranderd.

7 juli 2014 om 08:28

Kunnen wij de fietsenstalling niet verkopen aan de gemeente? Zodat we Luuk weer kunnen terughalen naar Enschede.

Zowel psv als ajax kunnen hun geld beter anders besteden. Ik verwacht niet dat De Jong er 20 of meer inschiet.

Dan liever Ricky van Wolfswinkel naar Ajax dan Luuk de Jong. Laat Luukie maar lekker naar Eindhoven gaan.

7 juli 2014 om 09:25

Voor Nederlandse clubs is hij wel goed genoeg hoor. Hij heeft prima gedaan bij Vitesse en Utrecht. En Luuk de Jong precies het zelfde deed het bij Twente goed maar in het buitenland komen ze net te kort. Maar ik kijk liever naar van Wolfswinkel voetbal dan Luuk de Jong voetbal. En trouwens Ricky past beter bij Ajax dan Luuk.

Laat hem a.u.b. maar naar PSV gaan, bij Ajax hebben we deze zwaar overschatte en te dure speler niet nodig. Als PSV zijnde moet je dit overigens ook niet willen. Maar ja, Brands heeft nog minder creativiteit dan een vork en richt zich slechts op spelers die ooit een leuk seizoen in Nederland hebben gespeeld.

Is het niet veel waarschijnlijker dat PSV het bod heeft verhoogd omdat Matavz definitief is verkocht ?

Panerai. Oke man, maar wat jij typt zeg ik toch ook? Alleen dan in andere woorden dus......
Laat mij het zo zeggen: als Ajax evenveel bied als PSV dan gaan ze bijna allemaal naar Ajax. Goede coach, 4 x op rij kampioen. CL voetbal. Ajax staat ook gewoon beter op je cv en ga zo maar door. Niks ten nadele van PSV hoor, maar de laatste paar jaar is Ajax echt beter maar dat weet jezelf ook wel

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren