Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Bij een bod van twintig miljoen verkoop ik Sneijder'

Laatste update:

Cesare Prandelli is woensdagmiddag gepresenteerd als de nieuwe trainer van Galatasaray. Tijdens de persconferentie sprak de trainer, die een tweejarig contract tekende, ook over Wesley Sneijder, die momenteel met het Nederlands elftal aanwezig is op het WK in Brazilië. "Sneijder is een van de beste spelers van zowel Nederland als Galatasaray", klonk het.

/

"Ik heb Sneijder in alle wedstrijden op het WK aan het werk gezien, hij is erg belangrijk", vertelde Prandelli. De ex-bondscoach van Italië kijkt dan ook uit naar de samenwerking met de dertigjarige middenvelder, maar het is geen zekerheid dat de ex-speler van Ajax, Real Madrid en Internazionale na het eindtoernooi terugkeert in Europees Istanbul.

Voorzitter Ãœnal Aysal liet zich tijdens het persmoment namelijk ontvallen dat Sneijder weg mag: "Er zijn nog geen biedingen voor hem binnengekomen, maar Sneijder heeft een afkoopsom van twintig miljoen euro in het contract staan. Als een club met dat bedrag over de brug komt, dan hoef ik nog geen minuut na te denken. Dan verkoop ik Sneijder", was Ãœnal duidelijk.

/

"Natuurlijk willen we hem niet kwijt, maar we kunnen het ons ook niet veroorloven om twintig miljoen te laten liggen. Die transfersom staat ook gewoon in zijn contract." Sneijder speelt nu anderhalf jaar in de Türk Telekom Arena en was in 39 competitiewedstrijden goed voor vijftien doelpunten. Met Galatasaray won de spelmaker de landstitel, de nationale beker en de Turkse Super Cup.

Sneijder werd in juni nog in verband gebracht met Manchester United, maar zaakwaarnemer Guido Albers ontkende dat zijn cliënt op het lijstje staat van de club van Louis van Gaal: "Dit zijn gewoon geruchten." Sneijder zou volgend seizoen weer samen kunnen spelen met Mario Balotelli; de spits van AC Milan zou in de nadrukkelijke belangstelling van Cim Bom staan. "Ik ga in dit stadium niet over individuele spelers praten", zei Prandelli woensdag echter.

Denk jij dat Wesley Sneijder volgend seizoen bij Galatasaray speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het zou me niet verbazen als MU aan de deur gaat kloppen maar natuurlijk niet voor die 20 miljoen.

8 juli 2014 om 14:30

ik weet niet of sneijder trek heeft om samen te werken met van Gaal. Een WK is maar een paar weken een heel seizoen kan wel verkeerd uitpakken.

8 juli 2014 om 14:39

v Gaal wordt geroemd door spelers net als Mourinho die het vak en omgaan met de pers van v Gaal geleerd heeft als assistent bij Barcelona

omgang met de pers wat beide heren bewust doen is om de spelers in rust te kunnen laten werken

Robben looft ook v Gaal en die zat bij hem bij Bayern Munchen,

dus Sneijder zal graag voor hem spelen juist

8 juli 2014 om 14:44

Altijd afzeiken op Van Gaal zijn gedrag word ik erg moe van.. anders nemen clubs als Ajax, FC Barcelona, FC Bayern München, Manchester Utd hem echt niet in dienst *zucht*

8 juli 2014 om 15:19

Ik zeg niet dat van Gaal het verkeerd doet, maar ken je die spanning nog van een half jaar geleden tussen die 2? Nou precies, dat is de reden waarom Wesley 2 x achter zijn oren krapt.

8 juli 2014 om 15:54

Daarnaast is het ook gewoon een hele normale aardige man.
Was toevallig een keer aanwezig tijdens een rondleiding in het destijds gloednieuwe Afas stadion, ze waren net klaar met trainen.
Hij ging netjes met mensen op de foto en deelde handtekeningen uit met een lach.
Wat Mols ook al zegt, hij houd de spelers uit de wind... prima vent die Louis.

8 juli 2014 om 15:59

@coopers
Je kan zuchten wat je wil maar je praat onzin. Clubs willen Mourinho ook hebben maar hij gedraagt zich wel als een idioot. Het gaat erom dat deze mannen successen boeken en verder boeit het niet blijkbaar (zie suarez)

8 juli 2014 om 16:11

Die spanning was om Wesley te stimuleren, geen idee of je dat doorhebt.

Van Gaal heeft er mede voor gezorgd dat Wesley er Alles aan is gaan doen om weer terug te komen, en hij zit niet ver af van zijn topniveau voorheen.

Waar Van Der Vaart het naliet om ene persoonlijk ontwikkeltraject te bouwen en liever lui met Sabia achter de geraniums zit. Heeft Wesley met een topsporter(kickboxer) in Turkije hard gewerkt aan zijn fysieke gesteldheid.

Verder heeft Wesley deze effecten ook laten zien bij GS met maar liefst 12 doelpunten, talloze assists en het had nog kunnen oplopen.

Als je een speler op die leeftijd nog weet te motiveren, dan mag je wel op je schouder kloppen hoor.

Als Wesley geen respect voor van Gaal had, en z'n prikkelbare mentaliteit dan had hij dat nooit gedaan.

8 juli 2014 om 16:12

ach joh Man united heeft Sneijder helemaal niet nodig wie gaat er nou een middenvelder van 30 jaar voor 20 miljoen kopen. En heren op voetbalzone er lopen nog genoeg andere middenvelders in Europa rond hoor.

8 juli 2014 om 16:42

Natuurlijk gaat het om respect, maar denk dat Sneijder zich ook heeft laten beïnvloeden, voor het Nederlands Elftal en een wk. Dat van Gaal dan de trainer is, is misschien wel een probleem voor hem geweest, dus daarom vraag ik me het af, of hij dan wel naar Man U zou gaan, want die problemen waren er wel.

8 juli 2014 om 14:33

Wat moet United met Sneijder, ze hebben Rooney, Mata, Kagawa, Januzaj die op die positie kunnen spelen.

8 juli 2014 om 14:39

Plus Herrera.

8 juli 2014 om 14:41

Rooney bakt er niks meer van. Kagawa zit toch weer op de bank. Januzaj speelt op de flank. En Mata is niet de Mata van Valencia en Chelsea.

8 juli 2014 om 14:46

Sneijder is dan ook gewoon een pure 10, die spelers die je opnoemt zijn dat niet maar ze kunnen daar wel spelen. Kagawa is een 10 maar hij is niet de oude meer.

8 juli 2014 om 14:52

@sander1410 wat een onzin praat jij allemaal, jij hebt Rooney dit seizoen niet gezien zeker? hij was veruit de beste Man u speler. Mata niet meer de Mata van Valencia en Chelsea? ook onzin hij presteerde bij Man u naar behoren. Sneijder is immers ook niet meer de Sneijder die hij was bij Inter, zo kun je makkelijk praten. Nee, Manu heeft Sneijder niet nodig

8 juli 2014 om 14:54

@sander1410 Rooney bakt er niks meer van? 19 goals en 17 assists lol lol lol, Kagawa gaat zich meer thuis voelen in het aanvallende spel van Lvg, wie weet herleeft hij. Januzaj mag op de flank spelen maar kan ook gewoon op 10, Mata deed het anders ook gewoo goed in zo een slecht draaiend team met 6 goals, 4 assists in 14 wedstrijden.

8 juli 2014 om 14:54

Sneijder is niet eens een echte pure nummer '10'. Sneijder is eigenlijk gewoon zeer vergelijkbaar met Kroos, met zijn huidige workrate en conditie dan. Als persoon heeft Sneijder zich echt ontwikkeld. Sneijder stond daarnaast vroeger bij Ajax vaak ook gewoon op cm, en kan met zijn huidige conditie en geweldige traptechniek makkelijk op de cm positie spelen. Ook bij Inter speelde hij eigenlijk als een verkapte cm.

8 juli 2014 om 14:54

Mata is ook een 10, Januzaj eigenlijk ook, alleen is het beter voor hem om nu op de flank te spelen.

8 juli 2014 om 15:24

Ik weet niet hoor, Mata is het zelfde verhaaltje als Ozil.

8 juli 2014 om 15:33

Sneijder is een mannatje, alleen Rooney kan een beetje hetzelfde zeggen. Winnaarsmentaliteit en positieve invloed in de groep. Sneijder is zeker een aanwinst.

8 juli 2014 om 15:47

Leg uit? Enige overeenkomst is dat het nummers 10 van wereldklasse zijn.

8 juli 2014 om 15:48

We gaan geen spelers halen voor hun mentaliteit, waar Mata em Kagawa ook gewoon fijne jongens zijn. Maar qua kwaliteit brengt Sneijder United weinig bij.

8 juli 2014 om 16:13

Ten eerste Januzaj is een vleugelspeler
Sneijder en Mata kunnen op de 10, alhoewel Mata ook overweg kan op de vleugels(sneijder minder)

Rooney moet in de spits, of om de spits heen cirkelen totaal geen 10, hij is en blijft beter in de spits.

Kagawa heeft geen potten kunnen breken, en haalt bij lange na nooit het niveau van Sneijder qua pasing en overzicht.

Besides je mag wel een goede backup verwachten.

8 juli 2014 om 16:15

dus is Sneijder de beste optie voor United ?? V Gaal moet een Nieuw team bouwen ervaring genoeg daar en met jonge sterke talenten komt het wel goed. Laat Sneijder maar lekker bij Gala hij krijgt goed betaald en daarna rustig naar Ajax

8 juli 2014 om 16:21

Er is een man genaamd Giggs én een man genaamd Pirlo die nog enorm belangrijk zijn voor hun team. Dus ik zie niet hoe een brok ervaring tussen al die jonkies niet averechts kan werken.

8 juli 2014 om 16:25

Januzaj kan op de vleugel maar is eigenlijk een 10, Rooney heeft eigenlijk maar 2 seizoenen echt in de spits gespeeld, toch is hij een van de besten bij United ooit. Sneijder is gewoon niet nodig.

8 juli 2014 om 18:01

Rooney? Mata? dat zijn toch geen meters makende middenvelders?

8 juli 2014 om 19:21

Moet dat dan? LVG is geen Mourinho he. En Rooney maakt wel degelijk super veel meters.

8 juli 2014 om 15:26

Ik zou hem wel bij manu willen zien.vindt sneijder een geweldige speler maar 20miljoen baba dat vindt ik nog wel veel maar ach zo gaat dat iin het voetbal he.

8 juli 2014 om 19:09

Hallo ben net geregistreerd en kon mezelf niet inhouden, want een onzin verhaal is dit t word helemaal verdraait, er word niet gezegd we kunnen die 20 miljoen euro niet zomaar laten zitten! Er word gezegd dat er zo een clausule is! En als er iemand komt met 20 milj en sneijder wilt weg dan kunnen we er niets aan doen, we behouden sneijder liever zegt unal aysal!

8 juli 2014 om 19:49

Dan kunnen ze wegblijven, het bedrag staat vast geen onderhandeling mogenlijk. Of wachten tot contract is afgelopen natuurlijk

Super Mario wil ik overigens heel graag met Wesley zien voetballen.

9 juli 2014 om 01:51

Liever ik hoop het niet

"dan hoef ik geen minuut na te denken". Kon dat niet wat diplomatieker gebracht worden? Sneijder is volgensmij belangrijk geweest voor Gala afgelopen jaar, dan vind ik niet dat je dat op zo'n manier kan zeggen

8 juli 2014 om 14:31

Aysal is gewoon een hele duidelijke en directe man. En voor 20 miljoen kunnen we Sneijder echt wel vervangen!

8 juli 2014 om 14:36

20 miljoen voor een man van zijn kwaliteit en ervaring is het een koopje en is vervangen dus ook echt niet koek en ei.

8 juli 2014 om 14:35

Hij hoet dan inderdaad ook niet na te denken, die 20miljoen staat in zijn contract dus daar kan niemand omheen. Dus wat hij eigenlijk wil zeggen is; Ik verkoop Sneijder voor geen cent minder dan zijn afkoopsom.

8 juli 2014 om 14:37

Het kan ook aan de vertaling liggen, dus dat het anders bedoelt was en gewoon verkeerd vertaald is. Echter kan ik geen Turks, dus ik durf het niet te zeggen.

8 juli 2014 om 15:54

Denk dat hij in deze vorm zeker belangrijk(er) kan worden voor GS.

Denk dat weinig teams nog 20 miljoen neer gaan leggen voor hem.

8 juli 2014 om 14:41

1 club is voldoende

en gezien zijn prima leeftijd en voetbalkwaliteiten en nu hij terug is op niveau op de WK is hij het waard, knap terug gevochten

Ik denk niet dat er een club is die 20 miljoen gaat betalen voor een 30-jarige Sneijder, tenzij hij in een van de 2 volgende wedstrijden beslissende dingen gaat doen.

zou hem zo graag in engeland willen zien. hij toont op het WK aan de meters te kunnen maken en was tegen costa rica ook eindelijk weer dominant aanwezig.

Kan ik me heel goed voorstellen.hij heeft zich bij Galatasaray zeer onproffesioneel opgesteld.hij heeft niet dat werk geleverd wat hij nu bij Oranje doet.hij heeft notabene op het laatst nog extra getraind om voor Oranje fit te worden.zoiets moet niet kunnen.je hoort voor zo'n hoog salaris gewoon het hele seizoen fit te zijn.hij heeft voor Galatasaray niet het optimale gegeven.

8 juli 2014 om 14:34

Afgelopen seizoen, heet hij zeker het maximale gegeven voor Galatasaray! Ik weet niet waar je dit op baseer. 28 wedstrijden gespeeld en 12 keer gescoord, en weet ik hoeveel assists gegeven. En zeer belangrijk geweest tegen Juve, en de bekerfinale.. En zeg jij dat hij zich onprofessioneel heeft gedragen.. Kom op. Sterker nog.. Bij Galatasaray speelde hij beter als bij oranje, en was hij vaker beslissender dan nu!

8 juli 2014 om 14:37

Inderdaad. Maar oranje is natuurlijk ook wel een niveautje hoger, dus logisch dat je dan niet elke wedstrijd uitblinkt.

8 juli 2014 om 15:37

Alleen al dat doelpunt tegen Juventus was het al waard.

8 juli 2014 om 14:35

Ik weet niet of jij Gala gevolgd heb maar hij heeft uitstekend voor Gala gespeeld, en dan speelde hij niet eens op zijn eigen positie. Hij heeft belangrijke goals gemaakt en is superfit. Waar
hij in het begin moeite had om 60 min te spelen is hij nu een metervreter geworden.

8 juli 2014 om 14:36

Heeft toch een aardig gemiddelde pik. Denk zelfs wel de beste speler van het afgelopen seizoen bij gala. En van dat niet fit zijn wist gala van toen ze hem haalden, toen had hij al een half jaar niet gespeeld.

8 juli 2014 om 14:37

Zoveel onzin in 1 comment.. Dat is een kunst. Knap hoor!

8 juli 2014 om 14:47

Het eerste seizoen wellicht niet, hij kwam ook met een conditie-achterstand. Het 2e seizoen heeft hij echter gewoon goed gespeeld en veel gescoord en assists gegeven.

8 juli 2014 om 14:51

Gewoon goed vind ik eerlijk gezegd niet goed genoeg.hij kan nog beter.je hoort voor zo'n club met een vet salaris alles te geven.

Hij zou eigenlijk naar Manunited moeten.van Gaal laat hem optimaal presteren.zeker weten!

8 juli 2014 om 14:56

Ik denk ook dat hij nog beter kan, daarom zou het juist stom zijn van Gala om hem nu hij superfit is (en dat gaat niet weg met een paar weekjes vakantie) voor 20 miljoen (wat natuurlijk een leuk bedrag is, maar ook weer niet superhoog, voor een beetje voetballer betaal je tegenwoordig 10 miljoen).....ik denk eerlijk gezegd dat die 2 gaan botsen als ze een heel seizoen met elkaar opgscheept zitten. Nu gaat het nog prima, maar een paar weken is anders als een heel seizoen.

8 juli 2014 om 14:58

ga je nu zeggen dat wesley sneijder niet alles gegeven heeft..?

8 juli 2014 om 15:02

Geloof me......als hij bij Galatasaray blijft valt ie weer terug in zijn oude niveau.ik weet niet hoe die nieuwe coach is.mischien dat die hem wel op niveau kan houden.onder van Gaal zal hij wel optimaal presteren.

8 juli 2014 om 14:52

Superlex zuigt altijd van die onzin uit zijn grote duim!

Er zijn trouwens genoeg voetballers die voor een WK nog harder trainen, om maar niet de boot te hoeven missen, zeker in het geval van Sneijder! Ruiz is ook zo'n voorbeeld, bij PSV viel hij iedereen tegen, maar op het WK is hij vele malen beter en gemotiveerder omdat het om zo'n groot en belangrijk toernooi gaat.

Maar dan nog bij Gala was Sneijder wel goed, het enige waarin ik het wel met je eens zou kunnen zijn - als je dat zo gebracht zou hebben - is dat hij nog beter zou kunnen hebben presteren bij Gala.

Maar ja het is heel menselijk en normaal als je niet helemaal 100% gaat als je toch zeker bent van een basisplaats en je tegenstanders niet altijd wereldtop zijn!

8 juli 2014 om 14:58

Ha ha ha.......ga weg joh.sneijder staat er wel om bekend een levensgenieter te zijn hoor.

Wat ik hier meld is echt geen onzin.

Sneijder willen we natuurlijk niet kwijt bij galatasaray. Maar een bod van 20 mil voor een 30 jarige speler is eigenlijk niet te weigeren. Maar krijgen we voor dat geld wel zo'n goede spelers nummer 10 als sneijder terug? De bedragen zijn belachelijk hoog de laatste jaren.

Als Sneijder de laatste 2 wedstrijden Zijn niveau haalt van de laatste wedstrijd, brengt hij menig trainer toch in de verleiding om hem te halen. Niemand had verwacht dat hij meeging, niemand had verwacht dat hij elke wedstrijd 90 minuten knalt! Ik verwacht zelf, als Sneijder top speelt, dat hij alsnog weg gaat bij Galatasaray!

8 juli 2014 om 18:21

Niemand had verwacht dat hij mee ging? Spoel je mond gast.

9 juli 2014 om 10:55

Nee Niemand!!! inclusief Sneijder zelf. 3 maanden geleden moest hij fit worden, 3 maanden geleden moest hij ballen afpakken van de bondscoach, 3 maanden geleden moest Sneijder zijn oude niveau terug pakken! En wat heeft hij gedaan? Juist, ballen afpakken. top maar dan ook top fit zijn, en het aller belangrijkste: Mee gaan in de gedachten en de visie van Louis Van Gaal. Daarom zeg ik als hij gewoon blijf spelen hoe hij nu speelt en tegen Costa rica speelde, Heb je een grote kans dat hij alsnog weggaat! EN spoel lekker zelf je mond kerel! en kijk ff in het archief van de laatste wedstrijd (video) met Jack van Gelder dat hij toegaf dat hij zelf niet had verwacht dat hij er bij zou zitten. Daar baseer ik mijn verhaal op!
Fijne dag!

Natuurlijk hoop ik dat als Sneijder mag vertrekken hij terugkeert naar Ajax echter lijkt mij dat verre van realistisch. Ik hoop dat Sneijder naar de premier league vertrekt maar ik denk dat de topclubs Sneijder niet nodig hebben dus misschien zouden Everton of Tottenham wel mooie clubs zijn voor Sneijder.

Ter verduidelijking: hij mag voor 20 miljoen weg omdat dat in zijn contract staat. Zelfs als Galatasaray hem niet weg wil hebben moeten ze hem wel laten gaan als een club 20 miljoen neerlegt.

20 miljoen voor een speler van 30 jaar uit een b-competitie is te veel. Zelfs indien hij in een a-competitie zou spelen, dan nog was het veel. Feit blijft dat hij 30 is, qua voetballeeftijd oud en niet bij een topclub speelt. Ik verwacht daarom ook niet dat Man United hem koopt, zo indrukwekkend is Sneijder tenslotte niet dit WK en qua niveau zit hij al dik 2 jaar erg laag.

United wil hem helemaal niet meer. Waar zou ie moeten spelen dan?

"ik ga in dit stadium niet over individuele spelers praten", zei Prandelli woensdag echter.

Zou het Sneijders dubbele persoonlijkheid zijn dat hij dan wel over Sneijer alleen praat??

Snjeder op 28 jaar bij Galatasaray blijft echt raar. Hij had langer de Europese top moeten behouden. Bij Inter werd het financieel te moeilijk. Maar elders in een topcompetitie had hij toch moeten tekenen

8 juli 2014 om 14:46

Waarom vind je het raar??? Inter is geen europese top meer dus daar zou hij sws niet blijven Galatasaray is gewoon zijn niveau doet het goed en is geliefd bij de fans

8 juli 2014 om 14:50

Kom op man. Als Galatasaray supporter moet je weten dat Galatasaray niet Sneijders niveau is, we hebben 1.5 jaar kunnen genieten van Sneijder en daar mogen we al blij mee zijn. Sneijder kan makkelijk bij elke topclub spelen. Vooral op de cm positie. Op '10' natuurlijk ook, maar die plek is bij de meeste clubs in Engeland al bezet (behalve bij Chelsea)

8 juli 2014 om 14:59

Ik vind wel dat Galatasaray zijn niveau is je ziet het ook terug in Brazilië hij speelt daar niet op niveau.

Ps: ben geen gs fan

8 juli 2014 om 15:27

Inter blijft een topclub. Het is niet omdat het even minder gaat dat je geen topclub bent. Manchester United is ook geen topclub want die spelen geen champions league

8 juli 2014 om 16:20

Sneijder speelt echt goed hoor, weet niet wat voor baksteen jij op je gezicht heb gekregen.

Je snapt toch wel dat hij bij Gala én bij Nederland nu op een totaal andere pos staat.

De wedstrijd tegen Costa Rica is heel dicht tegen het niveau van Sneijder als in 2010, het enige wat er ontbreekt is NET die paar cm naar onder of naar rechts, hij had makkelijk een Hatrick kunnen hebben.

Hij groeit(phun intended) echt in het toernooi, hopelijk is Van Persie ook uitgerust de laatste paar dagen.

Trouwens, wat ik mij afvroeg Van Persie oogde moe, nu weet ik dat hij zich bekeerd heeft tot de Islam, is hij dan ook Ramadam aan het volgen? Dat kan zijn scherpheid misschien in de weg zitten ?

De statistieken van Sneijder bij Gala zijn zeker niet slecht.

Ik denk dat 20 mln zeker te doen moet zijn. Volgens Transfermarkt hangt zijn waarde op 15 mln euro. Als hij morgen tegen Argentinië en hopelijk ook de finale mooie dingen laat zien, dan stijgt zijn waarde zeker. Vooral Engelse clubs willen nog wel is teveel aftikken voor een speler.

8 juli 2014 om 14:49

Dat is ook wel het mooie op een WK, scoor je een goal in de halve finale wordt je waarde verdubbelt xD

Hoop dat United hem oppikt. Dat hij nog 2/3 jaar op niveau kan spelen en daarna misschien afbouwen bij Ajax.

Zo, das duidelijke taal. Ik zie City hem nog wel overnemen eerlijk gezegd. Silva naar Barca.

Allemaal speculatie natuurlijk, maar het zou met niet stijf achterover doen vallen.

Wel laat dat dit 'nieuws' vorige week woensdag al gemeld is en nu pas op VZ verschijnt..
En als ze deze woensdag bedoelen is het ook knap dat ze dan al van tevoren weten wat Prandelli gaat zeggen!

Voor een bedrag rond de 17 miljoen laat Aysal Sneijder wel gaan. We maken dan 12 miljoen winst op Sneijder en hij was natuurlijk ook zeer belangrijk voor ons. Sneijder was de belangrijkste beste speler van Galatasaray dit seizoen samen met Melo. Sneijder kan sowieso nog 3/4 jaar een topclub aan. Daarnaast zie ik nu echt weinig goede nummer '10's. Sneijder in vorm is beter dan namen zoals Mata, Gotze etc. Ozil is een beetje de weg kwijt sinds zijn vertrek uit Madrid, Silva vind ik ook een beetje overschat en op '10' vind ik hem altijd teleurstellen (op Lm positie altijd geweldig). Alleen Kroos vind ik echt beter, hoewel Kroos en Sneijder echt gewoon bijna dezelfde type spelers zijn, vooral nu Sneijder eindelijk ook een geweldige conditie heeft. Daarnaast kan Sneijder met zij geweldige traptechniek en inzicht nog erg lang blijven voetballen, over twee jaar zie ik Sneijder ook standaar cm spelen in plaats van '10'.

Haha 20 mil wat heeft hij gedaan grappemakers

20 miljoen voor zo'n speler is niet echt duur.waarom wil van Gaal hem niet?onder van Gaal zou hij het beste presteren.

Ik zie van Gaal en co nog wel bereidt zijn om hem te kopen voor 20 miljoen. Prima seizoen bij Galatasaray en tot nu toe een geweldig WK, zou leuk voor Sneijder zijn om naar Man United te gaan!

Het zou toch geweldig zijn als Sneijder nog één keer ergens echt gaat vlammen, bijvoorbeeld bij Manchester United!

De Turkse competitie is veel matiger dan veel competities in Europa, maar zo wordt er niet naar gekeken. Er staat veel druk op spelers en alle ogen zijn op de topclubs gericht. Als je geen goede voetballer bent val je ook niet op in Turkije. Er zijn een tal voorbeelden van spelers die juist beter zijn geworden en beter terecht zijn gekomen door eerst een tussenstop in Turkije te maken.
Veel oudere spelers kiezen voor Turkije om te cashen, maar ook nog om bijvoorbeeld fit te blijven voor Wk's of een stap terugdoen om vervolgens twee stappen vooruit te kunnen maken.

Sneijder is een van de velen die weer opgeleefd is in Turkije. Ik denk dat hij vertrekt en dat de club waar hij heen gaat geen kleine club is.

Dat gaat niemand voor een 30 jarige uit de Turkse competitie betalen, ok, de Russen, Chinezen of Arabieren misschien, maar geen club uit een top competitie.

Prandelli weet dat natuurlijk, vandaar deze statement.

8 juli 2014 om 15:59

Chelsea kan zomaar 16-20 miljoen op tafen leggen hoor. Sneijder is sowieso veel beter dan Oscar en hij zou mooi in het counter en strijdvoetbal van Mourinho passen. Daarnaast kunnen spelers zoals Sneijder het langst mee, Sneijder kan naast de '10' positie ook uit de voeten op de cm positie en ik zie Sneijder dan ook wel binnen enkele jaar op de cm positie spelen. En met zijn inzicht en trap kan hij tot zijn 35e gewoon bij een topclub blijven spelen, op de cm positie.

8 juli 2014 om 16:29

Nee, toen Mourinho Real ging managen was iedereen ervan overtuigd dat hij Sneijder zal kopen, om de succesvolle samenwerking bij Inter een vervolg te geven. Deed die niet. Waarom zal die dat nou bij Chelse doen met al die fantastische middenvelders daar?

Trouwens, ik heb Clelsea/mourinho nog nooit betrapt op riskante zaken.

8 juli 2014 om 17:59

16-20 miljoen noem ik echt niet riskant als ik al die bedragen in Engeland zie. Net gepromoveerde clubs hebben bijvoorbeeld al een budget van rond de 100-150 miljoen. Als Tadic voor 15 mil naar een Southampton gaat (jajaja Tadic is jonger, maar kan en gaat nooit het niveau van Sneijder bereiken) dan is Sneijder ook gewoon een soortgelijk of zelfs hoger bedrag waard. Vooral als je weet dat spelers zoals Sneijder juist het langst mee gaan in de voetbalwereld.

Haha! Prandelli bondscoach van Italië én Balotelli. En die zelfde Balotelli staat in de belangstelling van Galasataray van Prandelli. Ik dacht dat die 2 het niet zo goed konden vinden op het afgelopen WK?

Manipulatie berichten weer. Wie vertaald dit allemaal ?

De voorzitter geeft aangegeven dat Sneijder een afkoopsom heeft van 20 miljoen. Indien iemand bereid is om dit te betalen en Sneijder wilt meewerken aan een transfer, dan kunnen wij Wesley niet tegenhouden. Het is dus niet een kwestie van Sneijder mag weg voor 20 miljoen Nee, het gaat er dus om of iemand dat bedrag op tafel wilt leggen en Sneijder daar ook aan wilt mee werken.

Maar Wesley blijft gewoon lekker volgend jaar ook in Istanbul !!!

Laten we realistisch zijn. Sneijder kan het niet meer bijbenen bij een topclub. Hij speelt niet heel goed op dit WK hoor, alleen zijn schoten zijn gevaarlijk. Hij leid zo makkelijk balverlies en is vaak onzichtbaar. Ook begint zijn lichaam te wat zwaarder te worden. Het zou voor Ajax denk ik super zijn als hij een groot deel van zijn salaris inlevert en terug gaat naar Amsterdam.

8 juli 2014 om 16:21

Onzin, Sneijder is juist enorm fit nu. Ik heb hem denk ik nog nooit zo fit gezien. Het ontbreekt ook nu echt aan goede nummer 10's in Europa, daarnaast kan Sneijder met zijn trap en inzicht gewoon tot zijn 34-35e bij een topclub blijven spelen. Ook kan je Sneijder ook op de cm positie zetten (over 2 jaar zal hij daar ook gaan spelen verwacht ik). Hij steekt er daarnaast met kop en schouder bovenuit in de Turkse lig en bij Galatasaray (toch een subtopper in Europa). Chelsea past perfect bij hem.

Het liefste zie ik dat Sneijder naar een ' echte' (serieuze) competitie gaat. Iemand met zijn kwaliteiten hoort i.m.o. niet in Turkije te spelen maar in E'land, D'land of Spanje. Top Serie A zou ook prima zijn. Zou de carrière van Sneijder ook ten goede komen.

8 juli 2014 om 16:10

In Duitsland heb je maar twee topclubs. En daar zit het middenveld overvol. In Italie zou Juventus zou misschien kunnen als opvolger van Pirlo of iets dergelijks maar voor de rest heeft het geen zin om daar naar toe te gaan. Want zoveel verschil zit er niet meer tussen de Italiaanse topclub(s) en Galatasaray. Alleen Engeland dus, Chelsea lijkt me het beste. Hij past perfect in het countervoetbal van Mourinho.

Als een club met 20 miljoen aankomt voor Sneijder had ik dat ook zo geaccepteerd, je zit in dit WK al dat Sneijder wat ouder wordt en alles wat minder goed kan bijbenen, gelukkig heeft hij een heel goed schot en af en toe nog de intelligentie om een heerlijke steekpass te geven, maar je ziet aan alles dat hij een beetje aan het afbrokkelen is en dan is 20 miljoen idd een goed bedrag om hem te verkopen.

De titel van dit artikel zet mensen op het verkeerde been. Wat 'daadwerkelijk gezegd is door de voorzitter is dat Sneijder een goede speler is van Galatasaray. En dat ze hem absoluut willen behouden. Echter is er een bepaald afkoopsom afgesproken voor zijn contract, dit is 20 miljoen euro. Als dit wordt geboden mag hij dan ook gaan. Dit wil niet zeggen dat ze hem weg willen.

Titel klopt inderdaad niet, hij heeft een afkoopsom van 20 miljoen wat eigenlijk niet eens zoveel is voor een speler van zijn kwaliteit. Hij verdient eerlijk gezegd wel beter dan mijn club maar ik denk hij en Yolanthe zich wel goed voelen in Istanbul en geen trek hebben in Manchester.

8 juli 2014 om 22:18

Enige reden voor vertrek zou de instabiliteit binnen de club zelf kunnen zijn. 3e coach binnen een jaar en geen stabiel team.

8 juli 2014 om 22:55

Sneijder heeft daar schijt aan, hij is hier voor het lekkere leven. Eerlijk is eerlijk als hij voor het voetbal kwam dan was hij hier niet geweest.

8 juli 2014 om 23:00

Ben ik niet helemaal met je eens. Hij komt niet voor de Turkse competitie inderdaad, want dat voetbal is de laatste jaren om te huilen. Maar Sneijder heeft wel voor Galatasaray gekozen zodat hij een basisplek zou krijgen en zich weer in de kijkers kon spelen. Hij wist waar hij aan toe zou zijn eenmaal in Turkije; veel minuten en zichzelf weer fit spelen en Champions League

Haha, Prandelli en Balotelli samen? Lijkt me niet..

De titel is helemaal verkeerd . De voorzitter zegt als er een bod van 20 mil op sneijder word gedaan dan kan ik geen Nee zeggen omdat er een clausule is waar ik me volgens de regels aan moet houden. En dat is voor 20 miljoen mag hij weg. Dus hij doet het niet omdat hij hem perse weg wil

Hij speelde een super seizoen bij GS. Ook nog speelde hij de meeste wedstrijden op de linksbuiten! Ik hoop dat Prandelli hem wel als een 10 gebruikt.

Heel slecht vertaalt echt triest

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren