Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Barcelona bedankte voor kans om Kroos transfervrij binnen te halen'

Laatste update:

Toni Kroos is een van de beste spelers op het WK in Brazilië en vertrekt na het toernooi vermoedelijk naar Real Madrid. De Spanjaarden schijnen 25 miljoen euro te willen betalen voor de Duits international, die het met Real eens is geworden over een vijfjarig contract. Volgens El Periodico Catalunya wilde de middenvelder echter liever naar Barcelona vertrekken.

/

Het medium claimt dat Barcelona Kroos aangeboden kreeg voor 25 miljoen euro, maar dat Luis Enrique bedankte, omdat hij net Ivan Rakitic van Sevilla had gekocht. De zaakwaarnemer van Kroos zou vervolgens hebben aangeboden om nog een jaar bij Bayern München te blijven, om vervolgens transfervrij over te stappen naar Barcelona. Het contract van Kroos in de Allianz Arena loopt immers nog maar een jaar door.

Barcelona zou ook hiervoor bedankt hebben, zo wordt beweerd. De reden hiervoor zou zijn dat de Catalanen Bayern te vriend willen houden en vonden dat zij het niet konden maken om een van de beste spelers van de Duitse grootmacht transfervrij binnen te halen. Mocht dit kloppen, dan zou het een mooi gebaar zijn van Luis Enrique en co: maar hoe zullen de supporters erover denken wanneer de 24-jarige Kroos straks een contract tekent in het Santiago Bernabéu?

Bij welke club zou Toni Kroos beter passen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Om te janken.
Aardig, maar stompzinnig gebaar.
Zij kochten ook, terecht en gelukkig(in mijn ogen), Thiago. Waarom zouden wij in godsnaam niet deze speler binnenhalen als Xavi en Cesc vertrekken of al vertrokken zijn. Daarbij is Iniesta ook alweer dertig. Kan nog een paar jaar mee, maar Kroos zou indertijd al genoeg aangepast zijn.

11 juli 2014 om 01:57

Is geschreven door een Catalaanse krant.
Zou er niet van verschieten dat ze dit doen om Real
belachelijk te maken.
Ik geloof nooit dat Barca zo'n speler zou afwijzen, en zeker
niet als die gratis is!!!
Dus voor mij, geloofwaardigheid 0,0.

11 juli 2014 om 09:22

Nee inderdaad daar dacht ik ook al aan.
Als je Kroos transfervrij afslaat ben je ergens niet helemaal lekker.
fantastische speler die dat niveau naar mijn inziens makkelijk aan kan.
Als dit wel klopt vind ik het heel jammer, had hem graag bij barcelona gezien.

11 juli 2014 om 10:23

@wesley2802

Is niet de eerste keer dat zo'n krant iets verzint.
Ik blijf er bij dat dit een fabeltje is en meer in de
wandelgangen hoort dan echt nieuws.
Zie je het al, er wordt hen de perfecte opvolger van Xavi
in de schoot geworpen (en dan nog gratis) waardat zij
gaan zeggen : nee, nee voor zo'n speler passen wij.
En dat ze dit doen om Bayern te vriend te houden is ook bullshit.
Niemand zou zoiets laten liggen.
En daarbij die jongen heeft laten weten enkel en alleen naar Real te willen.
Dat zal natuurlijk een Catalaanse krant niet graag hebben gehoord, dat
ze ineens dingen gaan verzinnen om Real belachelijk te willen maken
dat zij een tweede keus waren na Barca.

11 juli 2014 om 09:48

dit geloof je toch zelf niet? zoals je zegt, die thiago affaire + het vertrek van enkele sleutel middenvelders.. dit nieuws slaat nergens op en mag in de wandelgangen staan. En volgens mij wou kroos enkel naar Real en niet naar barca.

11 juli 2014 om 17:49

Dat is pas onzin. Kroos heeft, net als Ozil, al enkele keren eerder aangegeven richting Barca te willen trekken. Da's een publiek geheim.

Het was dan natuurlijk ook mooi van Bayern om Thiago te kopen...

Mocht het waar zijn, dan zijn de idioten bij Barca nog dommer dan ik had gedacht. Kroos is een topspeler en juist iemand die Xavi kom vervangen.

11 juli 2014 om 01:27

Kopen is een tweezijdige verbintenis. Bayern wil graag door met Kroos, mocht barca hem transfervrij halen dan is dat niet te vergelijken met iets waar beide partijen mee akkoord gaan natuurlijk. Bovendien kan deze zet in de toekomst nog weleens goed uitkomen, heel verstandig van Barcelona.

11 juli 2014 om 01:38

Waarom is het dan geen probleem als Real dan Kroos koopt? Bayern doet het trouwens ook voor andere clubs (dortmund).

Barca moet de selectie versterken en niet denken aan andere clubs. Bayern heeft ook Thiago gekocht eenmaal ze de kans hadden.

Dat Barcelona wordt met de dag grappiger met hun beleid. Ongelooflijk hoe slecht ze zijn in transfers..

11 juli 2014 om 00:50

Klopt, maar PSG kan er ook wat van

11 juli 2014 om 01:34

Ik vind Paris SG nou van al die clubs met een rijke eigenaar misschien nog wel de club met het meeste verstandige aankoopbeleid. Sirigu (4,5 miljoen), Maxwell (3 miljoen), van der Wiel (7 miljoen), Matuidi (8miljoen), Verratti ( 10 miljoen) zijn koopjes. Thiago Silva, Ibra, Cabaye, Motta etc waren dure spelers maar wel spelers die wat toe hebben gevoegd. Pastore heeft nooit die 40 miljoen waar gemaakt, Cavani was natuurlijk een domme aankoop om daar 60 miljoen voor te betalen als je Ibra hebt. Dan had je beter een Vidal of Pogba voor dat geld kunnen halen. David Luiz dat is echt de enige krankzinnige aankoop, 50 miljoen voor zo'n verdediger is echt bizar.

Als ik dat afzet tegen Barcelona zitten daar echt een stuk meer miskopen bij.

11 juli 2014 om 08:08

Combinatie Silva met luiz is ideaal, hebben ook de beste chemie samen. Gelukkig zie PSG dat in.

Ik vind het een zeer mooi en sportief gebaar richting Bayern als deze geruchten kloppen. En daarbij opgeteld, vind ik dat Rakitic meer bij Barcelona past en toch een mooie verandering inbrengt. Door zijn techniek en zijn werklust is hij een goede waarde in het 'nieuwe Barca'. En bij Kroos vind ik dat hij alleen de techniek heeft en minder de werklust om eens de beuk erin te gooien zoals Rakitic wel kan.

Dus goede beslissing van het bestuur en staff van FC Barcelona. De combinatie Luis Enrique en Ivan Rakitic is vele malen beter denk ik, als die met Toni Kroos.

11 juli 2014 om 00:36

Ja, maar nu gaat een topspeler als Kroos naar Real Madrid, terwijl hij zichzelf gratis aanbood bij Barca.... Xavi gaat ook nog vertrekken waarschijnlijk. Het zou echt perfect uitkomen om Kroos zijn contract uit te laten dienen, en Xavi te overtuigen om nog 1 jaar te blijven voordat hij naar de USA ofzo vertrekt

11 juli 2014 om 00:44

Dan moet je me toch even uitleggen wat er een 'sportief gebaar' is aan het afwijzen van zo'n speler. En als je toch bezig bent; op basis van werklust verkies je Ivan Rakitic boven Toni Kroos, maar volgens mij haal je de begrippen loopvermogen en werklust door elkaar. Naar mijn mening hebben we het over spelers die niet in dezelfde categorie thuishoren. Toni Kroos is van wereldklasse, terwijl Rakitic pas anderhalf seizoen de Europese subtop ontstijgt.

11 juli 2014 om 01:39

Heb jij nog extra bronnen om dit te bevestigen? Op goal.com hebben ze er nl geen melding van gemaakt. Als dit waar is heb ik zin om me voor mijn kop te slaan. Zo'n wanbeleid kan toch niet echt zijn? Kroos zou perfect zijn voor Barca.

11 juli 2014 om 01:50

@guaporta

Om te beginnen zal ik uitleggen wat er een 'sportief gebaar' aan is. Als het artikel ook echt op de waarheid berust is het een 'sportief gebaar' richting Bayern dat ze niet onderhandelen met een van hun spelers. Het zal denk ik niet alleen daar om draaien, want ik heb zelf het gevoel dat ze dit doen met het oog op de toekomst. Wie weet volgende trasfer periode een speler als Javi Martinez of Thiago Alcanara. Ik weet de echte reden niet, maar ik vind het ziezo een gebaar dat klasse uitstraalt. En zo'n gebaar heeft dit bestuur wel nodig na de gebeurtenissen de laatste tijd.

En wat betreft dat Rakitic en Kroos niet in dezelde categorie horen is ook helemaal juist en hoor je me ook niet zeggen. Toni Kroos is inderdaad van wereldklasse en Rakitic (nog) niet. En ik betwijfel ook of Rakitic de topklasse zal behalen, maar ik vind wel dat Rakitic meer bij het 'nieuwe Barca' hoort. Aangezien Cuadrado waarschijnlijk wordt aangetrokken, is de verdediging wat aanvallender en is het goed dat het middenveld meer werklust en hardheid krijgt. Maar aangezien FCB terecht niet met 2 defensieve spelers speelt is een speler met goede aanvallende techniek, maar die wel beschikt over echte werklust en een bepaalde hardheid nodig. En laat dat nou net Ivan Rakitic zijn. Ivan heeft de techniek, slimheid, hardheid en werklust om een nieuwe dimensie toe te voegen aan het 'nieuwe Barca' onder Luis Enrique.

Zoals het de afgelopen 2 jaar ging kan ook niet meer. Dus FC Barcelona moet wel in dezelfde filosofie spelen, maar met een iets andere uitvoering aangezien de hele wereld inmiddels wel weet hoe ze het 'oude Fcb' moeten bestrijden. Toni Kroos is inderdaad meer een type als Xavi Hernandez, maar zo iemand hebben we helemaal niet nodig. Zoals het er nu uitziet zal de rechterkant van FCB helemaal vernieuwd zijn met spelers als: Cuadrado, Rakitic en Suarez. Cuadrado om achter de naar binnentrekkende Suarez te gaan met zijn loopvermogen en Rakitic op het middenveld om het balans in de ploeg te houden. En ik vind het geen verkeerd idee, want ik zie een 'type Xavi' dat niet doen. Dan is die kant te aanvallend en Iniesta is komend seizoen nog meer in staat om nog aanvallender te denken als voorheen.

Ik vind het een toptransfer en de perfecte middenvelder voor FCB op dit moment. Al hoop ik wel dat Thiago binnen 1 a 2 seizoenen terug gekocht wordt, want hij hoort bij ons. En misschien komt dit 'sportief gebaar' dan wel goed uit rond die tijd. Wie weet...

11 juli 2014 om 02:20

@ Lamasia

Ik ben het niet helemaal eens met je, maar ik heb je reactie met veel plezier gelezen. Goed onderbouwd!

Het systeem van Barca veranderen zal een tijdje duren en is geen garantie op succes. Ik zie liever Barca ongeveer hetzelfde spelen, maar dan met de nodige aanpassingen.

Barca moet gebruik maken van dergelijke situaties bij andere clubs, net zoals Bayern deed met Thiago. Bayern is een heel slimme club. Als Barca dan Martinez of Thiago wilt kopen dan gaat Barca zwaar moeten betalen en gaat Bayern niet meer denken aan sportief gebaar van Barca

Rakitic is inderdaad een speler die zijn 'verdedigende taken' niet vergeet. Kroos is een Xavi type en kan een wedstrijd controleren.

Daarom had ik ze graag beide bij Barca gezien. Suarez hoeft dan niet te komen en kun je Alexis behouden (te laat daarvoor).

11 juli 2014 om 02:38

Een geweldige reactie. Ik heb hier weinig op toe te voegen, behalve dat je een goed oog hebt op het spel wat Barcelona probeert te spelen, en wat de mogelijkheden betreft de manier van spelen zijn.

Ik ben geen Barcelona fan, maar op deze manier krijg ik weer een ( in mijn ogen ) reeël en niet verblind beeld. Props!

11 juli 2014 om 12:10

Een uitgebreide reactie met eigenlijk alleen maar losse statements en weinig argumentatie, heb bijvoorbeeld nog steeds niet gehoord waarom het een 'sportief gebaar' is om niet te onderhandelen met spelers van Bayern München. De Duitser willen niet voldoen aan de salariseisen van Toni Kroos, die overigens volledig terecht in een hogere salarisschaal wordt ingedeeld na z'n prestaties afgelopen seizoen. Waarom is het dus een 'sportief gebaar' om een speler van zijn niveau naar de aartsrivaal te laten gaan?

Dan over Ivan Rakitic, ben het absoluut met je eens dat hij een uitstekende aankoop is geweest en z'n waarde hopelijk kan bewijzen in het komende seizoen. Hij leest het spelletje uitstekend, heeft een goede pass in de benen en heeft daarnaast nog eens een behoorlijk loopvermogen waardoor er hopelijk weer pressie gezet kan worden voorin. Met het vertrek van Xavi, Song en Fàbregas heeft Enrique enkel nog de beschikking over Rakitic, Busquets, Mascherano, Iniesta, Sergi Roberto en Rafinha op het middenveld. Het spijt me zeer, maar met Ivan Rakitic en Sergi Roberto als bepalende middenvelders ga je de strijd niet winnen van clubs als Bayern München, Real Madrid, Manchester City en Psg. Ervan uitgaande dat Xavi niet bij de club blijft, al lijken de onderhandelingen met de Qatari te zijn vastgelopen, zal er een vervanger moeten komen van het niveau Toni Kroos. En als je zo'n speler voor 'slechts' 25 miljoen euro kan ophalen in Duitsland is het simpelweg een achterlijke zet om hem af te wijzen.

Tot slot Thiago Alcantara, in zijn geval moeten we accepteren dat hij pas terugkeert op het moment dat Guardiola terugkeert bij Barcelona. En wellicht zal dat nooit meer gebeuren en al helemaal niet voor een vriendschappelijk prijsje omdat Barcelona Toni Kroos niet heeft gecontracteerd, daar koopt Bayern München natuurlijk helemaal niets voor. Eigenlijk komen je losse statements neer op hetzelfde; het romantiseren van een situatie waarin er simpelweg zaken gedaan konden worden. Het afwijzen van Toni Kroos is een achterlijke zet, ondanks dat er met Rakitic al een goede transfer gedaan is voor het middenveld.

11 juli 2014 om 13:03

@guaporta

Uitgebreide reactie met een verhaal dat mij woorden in de mond legt.
Ik heb uitgelegd wat er sportief aan is dat FCB niet met Toni Kroos onderhandelt. Ik heb het er zelf nergens over gehad, dat het een slimme zet is. Ik heb verder alleen gespeculeerd, en ik herhaal gespeculeerd, over de reden waarom ze dat niet gedaan hebben.

En verder is het mijn mening dat het gewoon een goede zet is om Toni Kroos niet te contracteren. Naar mijn mening past hij niet in het systeem van FCB en past hij gewoon meer bij clubs als Bayern en helaas Real Madrid. Ter vergelijking ben ik echt een 'fan' van de spits Radamel Falcao. Zo'n ontzettend goede speler en nog nooit zo'n goede afmaker gezien, maar hij past niet bij FC Barcelona wegens de aanwezigheid van Lionel Messi. Daarintegen past Falcao wel perfect bij Real Madrid in hun 4-2-3-1 systeem als de spits. Met de snelheid van Ronaldo en Bale aan de zijkanten en dan met Kroos als nummer 10 past dat allemaal veel beter bij elkaar.

Kortom, ik denk dat Luis Enrique en zijn staff gewoon een idee hebben hoe zij moeten spelen en daar Toni Kroos niet in zien. En ik begrijp dat volkomen.

En om het dan te laten lijken dat het een sportief gebaar is, is dan mooi meegenomen. Maar feit blijft dat het een sportief gebaar is.

11 juli 2014 om 14:24

Leg me dan voor de grap nog eens één keer uit wat er zo 'sportief' is aan het gebaar om Toni Kroos af te wijzen, heb het nog steeds niet terug kunnen lezen in je reactie.

Daarnaast ben ik van mening dat Toni Kroos juist wél in het systeem van Barcelona past, hij blijft immers degene bij Bayern München die het meest aan de bal is en de meeste passes verstuurd. Hij is degene die het spel controleert en het tempo bepaald bij de Duitsers, wat maakt hem dan geen goede versterking voor het middenveld?

Haha dit klinkt zo dom dat het gewoon precies past bij het beleid van Barcelona

Dom dom dom dom dom dom dom en nog eens dom
Kroos is op dit moment veruit de beste van allemaal. Daar had barca zijn nieuwe team omheen kunnen bouwen.

11 juli 2014 om 00:16

Dit is inderdaad erg dom, Kroos is echt een heerlijke speler. Altijd een van de beste op het veld en werk ook altijd hard. Jammer dat spelers als Kroos niet de waardering krijgen die ze verdienen, altijd maar spelers als Ronaldo en Messi.

11 juli 2014 om 00:26

Helemaal mee eens , maar daar gaat hij bij real wel verandering in brengen

11 juli 2014 om 00:37

Kroos is in zijn allerstoutste droom niet eens beter dan Iniesta.

11 juli 2014 om 00:45

Op dit moment is Kroos echt wel beter dan Iniesta

11 juli 2014 om 13:50

Op dit moment is Kroos echt wel beter dan Iniesta

11 juli 2014 om 15:03

Het zijn twee verschillende type middenvelders. Kroos bekleedt een dergelijke rol als die van Xavi, dus lastig te vergelijken.

Maar Iniesta's niveau blijft ongeëvenaard. Een magiër pur sang.

11 juli 2014 om 00:14

Kroos is niet snel.

11 juli 2014 om 00:21

Hij is niet gareth bale snel maar hij kan wel een tegenstander passeren dmv snelheid of een dribbel en is een geweldige nr 10 en een afstandschutter. Je moet natuurlijk wel wedstrijden gekeken hebben om blindelings zo te oordelen

11 juli 2014 om 00:29

Hij is idd een hele goede voetballer zou ook perfect bij Barca passen, maar ff serieus hij is zo sloom als een slak.

Oke eerst hadden ze Thiago om Xavi op te volgen, daarna haalden ze Cesc om Xavi op te volgen. Eerst wordt Thiago verkocht om deze zomer ook Cesc maar eens verkocht te hebben. Krijg je dé unieke kans om een speler te halen die al klaar is om Xavi per direct te vervangen gebeurd het niet. Nee Rakitic wordt gehaald. Leuke speler die Rakitic maar als je voor 7 miljoen meer Kroos kan halen dan ben je echt gek. Helemaal als je ook nog eens Suarez wil. Daar kon je Kroos, Rakitic en nog een Hummels mee halen. Onbegrijpelijk.

Wat een blunder, om een van de beste passmaster van de wereld die alles goed doet links te laten liggen, wat staan ze daar te blunderen mijn hemel.mij maakt niet uit, ik ga wel stuk..

Wat moet Real met Kroos, waar gaat hij spelen?!

11 juli 2014 om 00:21

Waarom laten spelen? Als je 'm maar hebt. Gaat wel vaker daar zo nl.

11 juli 2014 om 00:22

Op het middenveld of misschien als keeper.

11 juli 2014 om 00:23

Heel veel, hij maakt altijd de goede keuze draait vaak de goede kant op en speelt de ballen op tijd naar voren. Ik verheug me op zijn komst. Hij was tegen Brazilië de man met de meeste passes.

11 juli 2014 om 00:25

Di Maria vertrekt waarschijnlijk.

11 juli 2014 om 00:34

Over een maandje zie je waar hij gaat spelen

Na jarenlang spelers te hebben opgeleid raak je zeker het gevoel kwijt voor aankopen haha

Ik heb zo'n groot gevoel dat dit weer zo'n grote onzin is. LH zegt nee om Bayern te vriend te houden?

Kroos werd al in maart in verband gebracht met Real (volgens betrouwbare bronnen). Toen had Barca Rakitic niet eens gekocht.

Broodje aap verhaal dit.

Real Madrid past beter bij Kroos. Daar heeft hij meer vrijheid en dat is juist wat 'm zo'n goede speler maakt. Zelf iets mogen bedenken.

Mocht dit waar zijn dan is Zubi best slecht bezig...

Ik voorzie een nieuwe periode in 't Spaanse voetbal waarbij Real de slimmere club is van de 2. Een selectie met Ronaldo, Bale, Isco, Benzema, Kroos, James (kwestie van tijd nl.), Varane, Ramos, Modric is vele malen sterker dan wat Barcelona gaat fabriceren.

Logisch, een ontzettend beperkte speler en totaal geen type dat Xavi op zou kunnen volgen in Catalonië. Laat maar lekker naar de rivaal gaan, die hebben toch niets aan zo'n speler.

11 juli 2014 om 00:54

Pas op hoor, mensen zullen het sarcasme niet herkennen.

Het is een kwestie van tijd voor Kroos voor Real tekent. Geweldenaar.

11 juli 2014 om 00:58

Welk sarcasme?

11 juli 2014 om 01:16

Hee guaporta goede grap man je zou cabaretier moeten worden

11 juli 2014 om 01:34

Guaporta als je dit serieus meent, heb je er geen kaas van gegeten.

11 juli 2014 om 02:15

Jonge kaas is lekkerder dan oude kaas, uitzondering op de regel is Old Amsterdam.

Waar slaat dit op? Voor wat zou je bayern te vriend willen houden? Hun hebben ook thiago van ons gepakt en kopen ook een topspits gratis.

Lijkt me onzin. Barca zou kroos niet laten lopen, zeker niet voor een zachte prijs. Ik hoop zelfs dat ze hem nog proberen te kapen van real. Heerlijke speler hij is niet snel maar handelt altijd slim en heeft een heerlijk schot. Altijd als een wetstrijd op slot zit kan hij uit het niet de wetstrijd openbreken met een heerlijke knal. Hij is niet echt de vervanger van xavi want hij is niet echt een centrale middenvelder maar wel een lichtelijk aanvallende middenvelder. Hij en rakitic zouden wel dodelijk zijn.

Vind dit wel een heel sterk verhaal...
Real bied 25 miljoen. Manchester United heeft ook interesse in Kroos. Het werd een redelijk lange tijd aangeven dat hij toch niet weg zou gaan en dan zouden ze hem maar bij Barcelona aan bieden voor het zelfde bedrag dat iemand al bood.........

Nou weet ik weinig van deze media maar dit is toch wel 100% 1 van Barcelona... Krijg het gevoel dat ze Madrid willen weg jagen omdat hij liever bij Barca speelt. Zou wel een heel ziek spelletje zijn zeg...

Dan moet je die trainer meteen ontslaan toni kroos wat 1geweldige speler is dat zeg.die heeft echt alles en ja zie hem liever bij barca maar goed nu gaat i naar real pfffff zonde man.

Misschien komt Thiago terug als Xavi vertrekt en laat Barça hierdoor Kroos langszij. Het zou geweldig zijn mocht Thiago terugkomen nu Fabregas terug verkocht is en Xavi ook weg lijkt te gaan, de kans is klein maar met Thiago heeft Barça precies wat ze nodig hebben. Bij Bayern heeft hij ondanks zijn blessure eigenlijk geen progressie gemaakt qua speelminuten, integendeel... Daarbij vond ik hem niet beter afgelopen seizoen dan toen hij bij Barça speelde tussen 2010 en 2012 onder Pep

11 juli 2014 om 17:23

Normaal gezien is hij basisspeler bij Bayern, maar om de reden dat ze een overschot aan middenvelders hebben moet Pep wel rouleren, daar waar hij bij Barca bankzitter was. En zoals je zelf al zegt: hij heeft een aanzienlijk deel van het seizoen in de lappenmand gelegen.

Daarbij heeft Thiago zich absoluut wel ontwikkeld. Hij was de revelatie van Bayern. Vond hem één van de beste middenvelders op Europese velden van het afgelopen seizoen.

Dit verhaal klopt niet haha Kroos had Barca afgewezen omdat hij liever naar Real wou. Maargoed hoop dat Real zijn tranfser snel bevestigt want het is een geweldenaar.

11 juli 2014 om 17:17

Bron?

Haha, de kans dat dit een onzinbericht is, is denk ik 97,2%. Tuurlijk zou Barca een speler van het kaliber Kroos transfervrij afwijzen, geloof je het zelf zou ik de schrijver van het artikel willen vragen. Rare Catalanen, doen dit om de transfer naar Real als die gebeurt wat lelijker te maken.

Als dit echt waar is, dan is dat echt dom van Barcelona. Maar ja, het beleid van Barcelona....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren