Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: 'AS Monaco en Real Madrid naderen akkoord over Rodríguez'

Laatste update:

James Rodríguez laat er geen onduidelijkheid over bestaan: in gesprek met de Spaanse sportkrant Marca solliciteert hij openlijk bij Real Madrid. Rodríguez, een van de sterren van het WK in Brazilië, zegt dat hij al jarenlang fan is van de Koninklijke en dat hij hoopt dat AS Monaco hem aan de Spaanse grootmacht verkoopt.

/

“Ik zou met mijn ogen dicht tekenen bij Real Madrid”, zegt de Colombiaan, die onlangs ook al zeer lovend was over de Spaanse club “Het interesseert me niet wat ik gezegd heb over Real Madrid, ik voel het namelijk in mijn hart. Ik heb veel respect voor andere clubs, maar Madrid is Madrid. Spelen met Cristiano Ronaldo, Karim Benzema en Gareth Bale zou een droom zijn.”

“Ik volg Real Madrid al sinds de tijd van Zinédine Zidane, Ronaldo en de Galácticos. Ik droom van Real, maar het is aan AS Monaco. Het is geweldig om te weten dat zo’n grote club interesse in me heeft. Het zou fantastisch zijn om te tekenen voor de club van mijn dromen. Ik ben een paar keer in Madrid geweest, het is een prachtige stad. Ik ben ook ooit in Santiago Bernabéu geweest en dat is een ongelooflijk stadion. Echt, Real Madrid is een speciaal geval. Mijn toekomst ligt in de handen van voorzitter Florentino Pérez.”

Update 13 juli 12.42 uur - 'AS Monaco en Real Madrid naderen akkoord over Rodríguez'
Sportkrant Marca is er heilig van overtuigd dat James Rodríguez naar Real Madrid zal komen. Het dagblad publiceerde zaterdag een interview met de Colombiaan, die aangaf maar wat graag naar Real te willen komen, en meldt zondag dat de onderhandelingen tussen AS Monaco en Real in volle gang zijn. De oorspronkelijke vraagprijs van de Monegasken zou liefst 115 miljoen euro zijn geweest, maar deze is inmiddels verlaagd naar 85 miljoen. Omdat Real bereid is gebleken om 75 miljoen te betalen, wordt verwacht dat de clubs elkaar ergens in het midden gaan vinden.

James Rodríguez zou het goed doen bij Real Madrid

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Die gaat dus naar real vertrekken. Wel jammer, want wat doe je dan met isco? Die is echt een topspeler !

12 juli 2014 om 10:51

Een goede voetballer maar zeker geen top

12 juli 2014 om 10:53

Zeker wel. Hij is heel jong en moet aan speeltijd toekomen, als hij in de basis zou staan zou hij in een paar weken schitteren volgens mij. Toch wel jammer dat real hem dan zou kopen, compleet overbodig.

12 juli 2014 om 10:53

Verkozen worden tot beste speler in Portugal. Is nu de grote bij in Monaco.
1 Van de zo niet de beste speler van het wk. Of je praat over top zoals Messi. Dan begrijp ik je.

12 juli 2014 om 11:03

Vind jij Messi top op dit WK?

12 juli 2014 om 12:25

Nee, maar bedoelde met Messi over het algemeen.

12 juli 2014 om 12:46

Aangezien er altijd spelers op het middenveld geblesseerd raken en Real een stuk meer dan 50 duels per jaar speelt, zullen Isco en James nog steeds vaak spelen.

12 juli 2014 om 15:50

Isco is oider dan James Rodrìguez

12 juli 2014 om 16:26

Isco geen top ? Geweldenaar eerste klas, die niet voor niets ooit goldenboy is geworden, mits goed gebruikt in het juiste systeem. Bij Real wordt er vooral onder Ancelotti een counter tactiek gehanteerd met snelle explosieve spelers. Daarom komt Isco niet tot zijn recht en concurreren met Ronaldo, Bale en Di Maria is vrijwel onmogelijk ! James zal waarschijnlijk met dit zelfde probleem te maken krijgen, maar ik zie hem eerder in de rol van Di Maria acteren, als voetbal liefhebben hoop ik wel dat Isco terecht komt bij Arsenal.

13 juli 2014 om 10:17

Di Maria gaat naar alle waarschijnlijkheid weg, zal wel een plaatsvervanger worden voor hem

13 juli 2014 om 12:58

Hij moet naar Monaco en zal zelfs beter doen dan James. Isco is een speler die ruimte en tijd nodig heeft en dat zal hij krijgen bij de tragere ligeau 1. James heeft maar handjevol doelpunten daar gemaakt in Monaco en Isco kan vast en zeker beter.

13 juli 2014 om 14:21

Waar heb jij het over? Countertactiek? Onder Mourinho ja, afgelopen seizoen werd er echt gevoetbald. En een geweldenaar omdat ie golden boy was? Dat was vd Vaart ook... Isco valt vooralsnog tegen bij Madrid, iedereen vond het een meesterzet om hem te halen, maar zijn bijdrage is miniem geweest.

12 juli 2014 om 10:51

Hopelijk stagneert James niet net zoals Isco, bij zo'n grote club als Real krijg je niet zoveel kansen als bij een kleinere club.

12 juli 2014 om 10:56

Isco heeft er pas 1 seizoen opzitten en toch 7 doelpunten gemaakt in 20 wedstrijden waarvan ook veel als invaller. Zo slecht is dat toch niet?

12 juli 2014 om 11:54

Isco is een even groot talent als Rodriguez, Isco zijn "probleem" is gewoon dat hij bij zowel Spanje als Real uiteraard veel zwaardere concurrentie heeft dan James bij Colombia en Monaco. Het begin van James bij Monaco was (meende ik) niet denderend, door blessures en uit vorm te zijn, maar als dure jongen bij Monaco zal hij altijd spelen en kansen krijgen, Isco moet maar even minder zijn en er staat iemand achter hem bij Madrid die hem vervangt en al dan niet lang uit de basis kan houden. Presteren bij zo'n club als Real als jonge speler is gewoon veeleisender dan bij een Monaco, die je simpelweg niet op de bank zullen houden als jong talent en dure aankoop.

Rodriguez is nu de ster van het moment, logisch gezien zijn prestaties, maar wanneer er nu zoveel geld voor neergeteld gaat worden is dat weer een extra bewijs dat voetbalclubs in de waan van de dag leven.

13 juli 2014 om 18:20

Heeft er ook een paar potjes naast gestaan bij Monaco maar dat was meer omdat hij verkeerd werd gebruikt, hij moest vast op 10 spelen terwijl hij beter is vanaf een vrije rol op de rechterflank.

Weet niet op welke positie die bij Real moet gaan spelen want op rechts speelt

12 juli 2014 om 10:55

Hij wilt naar Real Madrid. Wie zegt dat Real Madrid hem wilt voor 75 miljoen?

12 juli 2014 om 11:06

Ik verwacht dat Real en Barca de strijd om de grote sterren gewoon gaat voortzetten en dan kan het niet anders dat de ster van dit wk ook naar Real komt. Gerelateerd aan de prijzen van Cr, Bale, suarez en Neymar is James een koopje. Verder was wereldspeler Kroos een koopje. Tel daarbij op dat de spelers die dan overbodig worden zoals Khedira en Morata voor erg grote bedragen naar Engeland kunnen.

12 juli 2014 om 11:23

Op de positie van James Rodriquez heb je met Di Maria, Isco, Jese en als Kroos cht komt al 4 spelers. Real gaat hem echt niet zomaar kopen. Wanneer Morata vertrekt moet er toch echt een spits bij komen. Daar ligt de prioriteit.

75 miljoen een koopje? Hoe kom je daarbij?

12 juli 2014 om 11:41

Morata is weg. Ik verwacht khedira ook. Casemiro gaat ook weg. Deze 3 spelers leveren denk ik bijna 60 miljoen op dus ik denk toch dat James na madrid zal komen

12 juli 2014 om 12:02

Di Maria flank speler, kroos cm en Jese spits of flank, dan heb je alleen isco voor je op 10. Is toch prima?

12 juli 2014 om 12:19

Jese op de positie van James? Jese moet je met zijn snelheid gewoon op de flank positioneren. Harstikke zonde om hem zo te gebruiken.

12 juli 2014 om 12:22

Di maria is geen flank meer bij real

12 juli 2014 om 13:10

Plus dat Di Maria ook weg wil.

12 juli 2014 om 13:37

Jese speelt niet op linkshalf. Al de derde keer dat ik je hieromtrent moet corrigeren.

12 juli 2014 om 16:15

Jese speelt eerder in de spits komende seizoen, Isco speelt op linksbuiten, volgens mij is Kroos gehaald als vervanger van Xabi Alonso en Di Maria speelt linksmidden. Dus James zou eventueel op de positie van Bale kunnen spelen, tenzij Ancelotti besluit de opstelling te veranderen.

12 juli 2014 om 11:18

Het is inderdaad best wel komisch hoe stom Real soms dingen aanpakt. Vorig jaar werd Isco onder dezelfde omstandigheden (goeie jonge speler, wilt naar real etc) getransfereerd en kijk wat er met hem is gebeurd. Volgens sommige is hij zelf niet meer een topvoetballer. Onzin natuurlijk maar dat is helaas de gang van zaken.

On: Ik vind personlijk dat Real een gigantische fout heeft gemaakt toen ze Ozil verkochten. Ozil is de meest geniale nr 10 die rondloopt en ook nog eens een erg onzelfzuchtige speler. Dat heb je gewoon nodig als je een voorhoede hebt bestaande uit Ronaldo en Bale. Benzema en Dimaria hebben zich dit seizoen opgeofferd waardoor real enigzins is gaan lopen maar je ziet gewoon tegen kleinere teams dat Real creativiteit miste.

Ik zeg persoonlijk smeek ozil om terug te komen maar aangezien Perez daar te dom voor is lijkt mij de next best thing deze James Rodriguez. Niet omdat hij na ozil de beste nr 10 is maar omdat hij de potentie heeft om zo goed als Ozil te worden. Isco is toch meer de man van de actie en schot ipv de paas. Real heeft een 10 nodig die altijd paast ongeacht de situatie. JE hebt immers toch al genoeg afmakers.

Kroos op 10 ben ik zelfs geen voorstander van. Je krijgt dan een te statisch team. Kroos is de ideale vervanger van Xabi alonso. Kroos en Xabi laten rouleren met modric. Khedira(of een andere breker) er bij wedstrijden tegen Bayern Barca etc.

Is wel grappig dat Real nu en beetje op de Barca tour gaat en allemaal technisch hoogbegaafde spelers wilt halen om snel tik-tak voetbal te spelen(welliswaar met dodelijke vleugels acties ipv door het centrum) terwijl barca nu alleen maar nog mensen op naam koopt en niet meer kijkt wat nou het beste voor het team is(uhm suarez).

Lopez
Carvajal
Ramos
Pepe
Marcelo
Modric
James Rodrig
Kroos
Bale
Benzie
Ronaldo
12 juli 2014 om 12:02

volgens jouw profiel zijn Tottenham en Galatasaray jouw favoriete clubs, maar je hebt wel het Arsenal logo op je profielfoto. En dan kom je klagen over Real Madrid en hoe "dom" Perez is. oké dan....

Smeek??? Hahahaha!! Waarom zou Real Madrid nou in hemelsnaam moeten smeken om Özil? Real Madrid heeft zojuist de CL binnen gehaald remeber. Zonder Özil...remember! Dus wie is er dan de dommerik, Ozil, jij of Perez?

Op de Barca tour? Welke Barca tour? Het is heus niet de eerste keer dat Real Madrid technisch begaafde spelers binnen haalt. Scew dat belachelijke tiki-taka!

12 juli 2014 om 12:12

Ze beperkt ben je realzindane22. Dat er er iets gewonnen wordt betekent niet dat alles in kan en kruiken is.

Ik zeg alleen dat Real nog een stuk sterker zou zijn met Ozil. Real heeft de CL binnengehaald maar het er net zo goed uit kunnen liggen tegen dortmund. De jaren onder Mourinho was real van een enorm hoog niveau. Barca was alleen op dat moment nog beter. Dit betekent niet dat Real toen slecht was omdat ze niks wonnen of wel? Barca is dit jaar enorm slecht en zwak geweest. Dit zou normaliter betekenen dat Real sowieso de titel zou pakken en dit zag er ook na uit totdat er achter elkaar veroren werd van clubs uit de middenmoot. Geloof mij met ozil was dat niet gebeurd. Perez heeft een fout gemaakt en de meeste madrilenen zijn dit niet vergeten ondanks decima.

Barca tour bedoelde ik meer van dat er meer technische spelers in het veld zo staan dan fysiek sterke wat meestal het geval was bij Real. En Barca heeft zojuist een speler gekocht die niet in het systeem past iets wat men de afgelpen jaren real verweet

12 juli 2014 om 13:06

Gast Ozil presteert ook niet bij Arsenal. Hij heeft topspelers nodig om zich heen net als bij Real. Dat heeft hij niet bij Arsenal.

12 juli 2014 om 13:54

De reden dat Real succes heeft kunnen boeken het afgelopen seizoen komt doordat Ancelotti geforceerd werd 4-3-3 met de punt naar achter te hanteren. Oftewel, door de opstelling 4-3-3 met de punt naar achter, dus zonder 10. Er zou geen ruimte zijn voor Ozil.

13 juli 2014 om 14:25

Gooi jezelf weg Lanvin, dat zegt hij toch juist? Isco heeft minder betekend dan Özil..voor Real. Heeft Arsenal niets mee te maken dropsleutel.

12 juli 2014 om 13:47

James komt in plaats van Di Maria, voor Isco verandert er dus niets.

12 juli 2014 om 14:03

Wellicht wel.

Het kan ervoor zorgen dat Isco meer speeltijd, of zelfs een basisplaats, verkrijgt. James zou dan immers een nieuwkomer zijn en zich dus eerst moeten aanpassen. Daar zou dan de mogelijkheid liggen voor Isco een basisplaats te veroveren. Di Maria presteerde fenomenaal op linkshalf, dus Isco was kansloos.

12 juli 2014 om 13:48

Isco top? Stop. Hij heeft sinds zijn debuut bijna niks laten zien. Hij heeft veel balverlies en is een grote egoist. Hij moet meer in dienst spelen van het team.

12 juli 2014 om 14:06

Ja, juist doordat hij geen basisplaats had. Daardoor wilde hij zich telkens geforceerd bewijzen. Hetzelfde geldt voor Morata.

12 juli 2014 om 16:07

Eens dat hij te weinig speelde, maar vergeet niet zijn geweldige wedstrijd in de finale van de beker en in de Champions League. Daar speelde hij gewoon geweldig.

12 juli 2014 om 19:38

ja als je geen kans krijgt is het ook moeilijk om je in dienst te spelen van het team , want in het begin was hij heel erg goed maar daarna kreeg die geen kans meer

Vindt hem beter bij Barca passen.

12 juli 2014 om 10:53

James: Barca/ of Real? Real natuurlijk..

12 juli 2014 om 12:38

Op zeker dat hij bij Barca meer kans van slagen heeft. Bij real zijn ze nogal goed in speler (ster van het moment) kopen, en een jaar later de nieuwe ster kopen en de voorgaande laten liggen...

12 juli 2014 om 11:23

Oke maar dat is jou mening, hij komt lekker naar Real.

12 juli 2014 om 11:23

Kan, maar zijn voorkeur is Real Madrid. Persoonlijk is hij welkom als di Maria real verlaat, wat ik eigelijk niet graag zie. Met modric, Khedira ( die mag absoluut niet gaan ) alonso ( oud en zal veel tussen bank en basis staan/zitten) isco en illaramendi, staat een prachtige middenveld. Laat staan als kroos erbij komt, dan zal isco de dupe hiervan worden vrees ik, die zal dan stand-in worden van bale ofzo jese van Ronaldo. Al dat gespeculeer, ben echt benieuwd en kan niet wachten wat ancelotti gaat doen.

12 juli 2014 om 14:11

James heeft ruimte nodig om te kunnen excelleren. Dat is er bij Real aanzienlijk meer dan bij Barca. Wie wel beter bij Barca past is Isco. Zou de ideale opvolger van Iniesta zijn.

Heel groot talent, maar waar moet hij dan spelen.

En hij is ook niet zoveel beter dan isco eigenlijk.

12 juli 2014 om 11:05

De beste spelers spelen altijd. Dus het is niet de vraag waar hij moet spelen. Wie zal er plaats moeten maken voor james. Alonso, modric of di maria. Denk dat het di maria wordt.

12 juli 2014 om 11:09

Hij is wel duidelijk btr dan isco maar niet dan di maria. Je hebt op rechts bale links cr7 op 10 di maria. Waar moet james dan? Neem aan dat je geen 2e keus speler koopt voor 75 miljoen als je ook isco als 2e keus hebt. En misschien is james wel btr dan di maria over n jaartje maar di maria is eem klasse speler. En dus is james overbodig

12 juli 2014 om 11:31

Ik denk dat er gewoon veel gewisseld gaat worden. Ik zie Alonso volgend seizoen naar Real Socciedad gaan en daarna zijn carrière beëindigd. En Ik denk ook dat Kroos volgend seizoen komt en de plek van Alonso over neemt samen met Modric. Isco en James kunnen gewoon spelen en Di Maria zou wel verkocht worden. In de spits halen we Falcoa.

Laat die jongen gewoon bij Real Madrid verkassen. Je ziet dat James Rodríguez het gezien heeft in Monaco en geld op zak, tijd voor de echte voetbal wereld: Spanje. Zijn gedachten zit niet meer bij AS Monaco..

12 juli 2014 om 11:08

Bij Real zal die wel meer verdienen hoor.

12 juli 2014 om 11:50

Hangt er vanaf. Monaco is een belangstingvrij land.

12 juli 2014 om 12:34

hij verdient nu rond de 4,5 miljoen euro, als je hem haalt voor een monsterbod zal die denk ik toch echt wel meer dan dat verdienen.

14 juli 2014 om 19:41

Ach hou op man monaco is geen land het is een stad debiel.

Zou jammer zijn als hij naar Real gaat. Moet wel weg bij Monaco, zou hem graag bij Bayern zien op de plek van Kroos.

12 juli 2014 om 14:14

Alleen zouden Pep en Bayern dat niet willen. James past totaal niet in de filosofie van Pep.

Real heeft Kroos al voor 25 miljoen binnen. Ze hebben dan alleen nog een spits nodig. James Rodriquez is niet nodig.

12 juli 2014 om 11:08

Falcao komt toch gewoon?

12 juli 2014 om 11:26

Is dat al zeker? Ik hoop het.
Maar naast hem (60 miljoen), Kroos voor 25 miljoen zie ik niet gebeuren dat Real ook nog 75 miljoen uit geeft aan James Rodriquez.

12 juli 2014 om 12:44

Ik hoop niet dat Falcao komt. Hij is niet echt een link-up spits. Mandzukic was beter geweest.

12 juli 2014 om 12:53

Het zou toch echt jammer zijn als Benzema op de bank moet gaan plaatsnemen. Ik denk dat als Falcao word aangetrokken hij dan voor een nieuw avontuur gaat kiezen.

12 juli 2014 om 12:54

Benzema heeft dit WK opnieuw laten zien wat er bij hem ontbreekt wat zo belangrijk is en dat is kansen afmaken.

12 juli 2014 om 14:19

Dus dan moet je maar zomaar een andere spits halen, die tevens niet in het systeem past?

Ik vraag me af waar hij moet gaan spelen. Ze hebben al Di Maria en Modric voor die positie en ook Kroos komt, terwijl Isco ook niet slecht is.

12 juli 2014 om 11:01

nou bij de absolute top in europa is het idee ingesijjpelt "als wij hem nu kopen kan onze (directe) concurrent hem niet kopen" dat zie je met alles talenten worden op 14 jarige leeftijd al naar de andere kant van de wereld gevlogen om daar te voetballen met 100 andere die evenveel/meer talent hebben als hun.maar geef ze eens ongelijk het is niet dat real dik in de schulden zit...... oh wacht.

12 juli 2014 om 11:05

Inderdaad. Ze hebben hem echt niet nodig. Mordic was zooo goed het afgelopen seizoen ongekend! Isco ook voor veel geld gehaald en die bankt zelfs. James vind ik een leuke spelen, maar die Colombiaanse spits lijkt mij meer nodig

Of Kroos of deze Rodriguez. Beide is wat te veel van het goede denk ik. Waar ga dat allemaal zetten? En ik hoop echt dat Khedira ook blijft (wat een sterk, onopvallend wk speelt die!!!)

12 juli 2014 om 11:07

Keuzes maken is niet jouw sterkste kant of wel? On: ik denk dat zowel real als barca hem niet moet halen. Zoals meerendeel hier zegt is hij bij Real de zoveelste op zijn positie en bij Barca moeten de prioriteiten achterin liggen.

12 juli 2014 om 11:08

Maak je niet druk!!! Suarez gaat je nog verbazen. Al ben ik er ook niet mee eens met zij transfer. Nu nog verdwdigers.

On James moet zeker naar Madrid! Barca vs Real M word dan weer een mooie game

12 juli 2014 om 11:09

Ik was vorige week nog in barca en er hingen al heel wat Suarez shirts. Die willen hem hebben en terecht, voetballen kan hij uitstekend evenals individueel wedstrijden beslissen

12 juli 2014 om 11:46

Suarez is al na barca..

13 juli 2014 om 14:27

Wat ik nog steeds niet snap, hoe jan suarez al bij Barca zitten terwijl hij niks met voetbal mocht doen?
Daar valt een contract tekenen ook onder lijkt me toch?

Mooi dat hij naar Real Madrid vertrekt. Wat mij betreft was hij de beste speler van het WK voor Kroos en Robben. Real Madrid is niet echt mijn favoriete club, dus ik heb liever dat hij naar Barça gaat. Maar als het wel zijn favoriete club is, moet hij er zeker heen gaan. In ieder geval niet nog een jaar bij Monaco.

12 juli 2014 om 12:10

Waar zie jij ergens dat hij naar Real vertrekt dan?

Ik zie niet in waar hij moet spelen als Kroos al komt. Kroos op nr 10, Modric naast Alonso en Ronaldo op rechts en Bale op links, Benz in de spits. Ik zie echt niet in waar hij moet spelen. Als Real zijnde moet je kiezen tussen Kroos en James, het heeft geen zin om beiden te kopen. Overigens heb ik liever Kroos dan Jamer.

12 juli 2014 om 11:25

Wat dacht je van Alonso samen met Kroos of Modric op het middenveld centraal en James op 10 Ronaldo lins en Bale rechts.

12 juli 2014 om 11:40

Dan ga je dus 1) de opstelling omgooien en 2) zonder Benz spelen. Daar ben ik sowieso niet voor. De meeste spelers van Real zijn nu goed gewend aan dit systeem en daarmee hebben we vorig seizoen de CL gewonnen. Sowieso heb je Benz nodig om Ronaldo en Bale te bedienen. Ronaldo en Bale zijn vooral goed als ze vanaf de flanken komen, zijn totaal geen goede aanspeelpunten in de spits van de aanval.

12 juli 2014 om 14:40

1) Jij verandert zelf de opstelling.
2) Waar staat dat hij zonder Benzema zou spelen?

12 juli 2014 om 16:42

Haha inderdaad ik heb nooit gezegd dat Benzema niet speelt.

12 juli 2014 om 11:27

Kroos kan ook als controleur spelen.

12 juli 2014 om 11:39

Kroos en Modric naast elkaar is te aanvallend. Je moet daar wel een echte breker hebben staan.

12 juli 2014 om 11:40

Daarnaast hebben we nog Isco en dat is ook gewoon een geweldige speler en nog erg jong. James is natuurlijk een speler met exceptionele kwaliteiten, maar totaal overbodig en helemaal als Kroos komt zoals jij aangeeft.

Maar mijn grootste zorg is wie gaat Xabi Alonso zijn plek overnemen? Hij zal het aankomend seizoen 33 worden, dus daar zal het beste ook langzamerhand vanaf slijten. Ik ben nog niet echt overtuigt van de klasse van Illara.

12 juli 2014 om 12:07

Ik ben ook nog niet overtuigd van Illara. Ik zou Khedira daarom ook niet verkopen als ik Perez was. Alonso begint oud te worden en is niet meer zo goed als hij een paar jaar terug was.

12 juli 2014 om 14:43

Khedira als cvm, ja?

Op welke plek gaat die staan als die naar real gaat ?

Laat hem maar naar Real gaan Monaco aub. Dat word smullen met de classicos.

Volgens vele betrouwbare Turkse media (Lig TV) staat de opvolger van James Rodriguez al klaar bij Monaco; Wesley Sneijder.

Ik hoop 100% dat Monaco deze jongen aan zijn contract houdt net als Falcao. Jaar geleden een dik contract tekenen en nu weer weg willen? Laat maar voelen wie de baas is, dit gaat nergens over.

Sowieso moeten Madrid en Barca aangepakt worden, iedereen loopt te bitchen op PSG en City maar deze twee clubs moeten eens aangepakt worden. Elke zomer maken ze de transferperiode kapot met dit soort aankopen.
Waar gaat Rodrigues spelen bij Madrid??

Khedira Kroos en Modric die een middenveld vormen met daarvoor Ronaldo in de spits Bale vanaf links en Di Maria weer op z'n oude positie. Of James op de plek van Di Maria.

Ronaldo in de spits omdat hij al ouder word en zijn snelheid al minder is, ook dribbelt hij veel minder dan vroeger. Er komt zelden gevaar van Ronaldo aan de linker kant.

12 juli 2014 om 12:51

Ronaldo in de spits, omdat hij ouder wordt? Dus dan maar op een positie zetten waar hij helemaal niet tot zijn recht komt? Benzema is de perfecte spits voor Real Madrid, spelende in het huidige systeem. Ronaldo is helemaal geen aanspeelpunt. Ronaldo en Bale moeten gewoon op de flanken, met Benzema in de spits, zodat Benzema in dienst van de flankspelers kan spelen.

12 juli 2014 om 13:59

Probleem is vanaf de linkerkant komt er totaal geen gevaar meer. Ronaldo duikt altijd in de 16 en lijkt het of we met 2 spitsen spelen. Als er dan toch gevaar komt vanaf de linkerkant is het Marcelo die dat brengt.

Bale zorgt voor dreiging maar dat doet Ronaldo niet buiten de 16. Dat vind ik gewoon minder geworden.

Afgelopen seizoen leek het alsof we vaak in een 4-4-2 speelde met Bale op het middenveld en Ronaldo in de spits hangend naast Benzema.

12 juli 2014 om 14:12

Het klopt inderdaad dat Ronaldo recent vaak in de spits dook, maar dat komt naar mijn inziens door zijn blessure. Als je namelijk naar beelden van hem kijkt in pakweg november zie je gewoon de oude Ronaldo met acties vanaf de flank.

12 juli 2014 om 14:34

Real speelt dan ook 4-4-2 zonder bal.

Leuk voor Monaco, om zoiets te zeggen. Je hebt met je volle verstand een contract getekend daar tot medio 2018, focus je maar er eerst op om dat contract uit te zitten. Vind het nogal ridicuul om op voorhand ergens je handtekening onder te zetten met de wetenschap dat je je er toch uiteindelijk niet helemaal gaat aan houden.

Gelukkig heeft Monaco op het moment niet echt het geld nodig. Inkomende transfers zijn op het moment niet van levensbelang, dus met die FFP zullen ze ook niet in hun maag zitten. Als James zo graag naar Real wil, dan moet hij echt hopen dat die ploeg zijn portemonnee gaat trekken. En dan spreek ik over getallen boven de 60 miljoen.

James zou een goede aankoop zijn voor iedere club, maar als ook Kroos al komt, is het wat mij betreft wat overbodig voor Real Madrid. Je hebt Isco ook al gehaald voor die plek. Ik snap wel dat je zo'n diamant niet kan weigeren als hij zelf zo openlijk solliciteert, maar er hangt een aardig prijskaartje aan hem vast.

12 juli 2014 om 18:13

Haha, openlijk solliciteert, het is eerder een smeekbede aan het worden, dat interview dat ik las tenminste wel.

Ik hoor fans nu zelfs zeggen dat di maria weg mag. Dit vond di maria nou kut, hij krijgt geen waardering voor zijn harde en goede werk. James is een geweldige vortballer, maar angel ook, die is nu nog beter.

Tja dat zijn die Puta's
Hebben Hebben Hebben......
Laten zien dat ze alles kunnen kopen...

De neiging om zo'n speler te halen is natuurlijk groot, helemaal als hij zo loopt te solliciteren maar als er een linie is die op dit moment niet versterkt hoeft te worden bij Real is het wel het middenveld. We hebben daar genoeg spelers rondlopen en het is niet nodig om iemand te halen die misschien wel 75 miljoen kost. Overigens lijkt de komst van Toni Kroos al bijna zeker en dan is James al helemaal overbodig,

13 juli 2014 om 13:10

Precies. Daarnaast hebben ze nog Khedira, Modric, Di Maria, Xabi Alonso en jongere talenten als Jesé, Casemiro, Illaramendi en Isco rondlopen... Dan wordt James Rodriguez al helemaal overbodig

Wat heeft kroos bij liverpool te zoeken?

Waar gaat dit heen met de transferprijzen? Natuurlijk wel in de gaten houden dat Rodriguez voor circa 40-45 miljoen(als ik het goed heb)? werd gekocht door Monaco.

Tussen 75 miljoen en 85 miljoen. Begint allemaal normaal te worden dus zal ik het maar accepteren..

Is natuurlijk een goede speler, maar waar gaat hij spelen ? Zelfs als Di Maria weggat dan heb je nog een overvloed aan spelers. Di Maria die naar mijn mening de beste Real speler was vorig seizoen.

13 juli 2014 om 13:11

Precies ik baal hier heel erg van! Buiten het feit dat ik al een paar jaar een groot fan ben en hoopte dat hij naar Real zou gaan ipv Monaco (geen isco tranfers dus), heeft Real hem op het moment totaal niet nodig. Als di maria weg gaat speel je het middenveld met wisselend met Alonso - Kroos - Modric en James voor de basis.

Het belangrijkste punt is het feit dat Di Maria ook verdedigend zijn taken uitvoerde, James is daar niet echt het type voor. Dat zag je bij Isco ook, die moest in de nieuwe formatie ook erg wennen omdat hij mee moest verdedigen. Ik ben bang dat hetzelfde met James gebeurd, want het liefst wil je die zo dicht mogelijk op de aanval hebben staan. Het systeem van Real past wat dat betreft veel beter bij Di Maria. Stiekem hoopte ik op een langere blessure van Di Maria, zodat hij bij Real zou blijven(a). Die man is zo belangrijk samen met Modric.

75 miljoen voor een speler die voor het WK nauwelijks bekend was bij het grootste deel van de wereld? Toch apart... Bij AS Monaco heeft hij laten zien dat hij een speler van niveau was, en eerlijk is eerlijk, hij was een van de beste spelers op het WK, maar 75 miljoen betalen (of 115 miljoen vragen) voor een speler als Rodriguez? Waar slaat het nog op? De transfermarkt wordt tegenwoordig gedomineerd door spelers die voor veel te veel geld worden overgekocht van andere clubs die veel te veel geld hebben... Bedragen als 100 miljoen (bale), 94 miljoen (ronaldo) en 88 miljoen (suarez) slaan toch nergens meer op? Ook voor spelers als David Luiz 50 miljoen betalen slaat nergens op.

Daarnaast zit Madrid al met genoeg middenvelders. Met Khedira, Di Maria, Modric, Xabi Alonso en de aangekochte Illaramendi en Isco heeft Real Madrid voldoende middenvelders van niveau. Daarnaast hebben ze ook nog Toni Kroos aangekocht, waarom zouden ze in godsnaam nog een speler aankopen. Daarnaast staan Casemiro en Jese Rodriguez ook nog op de loonlijst, talenten die in de toekomst misschien meer kunnen gaan brengen.

Al met al zie ik dit dus als een veel te dure, overbodige aankoop van Madrid...

13 juli 2014 om 13:24

Elke keer weer worden al deze middenvelders genoemd. Voor mij is het duidelijk als james komt dan gaat di maria. Verder gaat casemiro weg en misschien ook khedira.

Conclusie is dat je zelfde aantal middenvelders over houd alleen wat sterker en getalenteerder. Kwaliteitsinjectie. (Di maria is atm wel beter dan james denk ik).

Met Rodriguez heb je goud in handen.wat een geweldige speler is dat.beter dan Ozil!!

Real kan beter een jaar wachten, nu is hij extreem duur door wk hype.

Het geld blijft maar rollen bij Barca en Real. Bizar wat deze 2 clubs kunnen uitgeven vergeleken met de andere Spaanse clubs.

13 juli 2014 om 14:24

Dat heeft voor een groot deel te maken met de wijze waarop in Spanje de televisiegelden verdeeld worden. Er is daar geen sprake van een gezamenlijke aanpak van de clubs met zoiets als een solidariteitsbeginsel. In plaats daarvan pakken Barca en Madrid samen meer dan de helft van de totale taart en mogen de overige clubs de rest verdelen.
Met het continent Zuid-Amerika als grote belangstellende gaat het hier over bedragen waar Nederlandse clubs alleen maar van kunnen dromen.

Door deze transfer is er teveel concurrentie voor Isco... zou Isco dan toch naar Atletico vertrekken?

13 juli 2014 om 13:56

Leuke grap.. Je weet dat khedira, casemiro en morata vertrekken toch.

En di maria wilt weg.

13 juli 2014 om 15:24

Khedira weg? Weet ik niet zo zeker hoor. Ancelotti is een fan van Khedira, en Khedira heeft dit WK weer bewezen hoe goed hij is.

Dit zou zomaar de elftal van de komend seizoen kunnen zijn:

Casillas(C)
Carvajal
Varane
Ramos
Marcelo
Modric
Khedira
Kroos
James Rodrig
Ronaldo
Bale

Isco nat barca hoop ik

De weg voor Sneijder ligt open. Volgens betrouwbare Turkse media heeft Monaco zich al gemeld zelfs bij Galatasaray.

Ze hebben al 5/6 goede centrale middenvelders, willen ze nog James kopen en volgens mij hebben ze Kroos ook al te pakken, als ik James was zou ik niet naar Real gaan, met hem kan hetzelfde gebeuren als met illara en isco

13 juli 2014 om 15:20

Maar James is beter dan spelers als isco en illara dus dat zie ik niet zo snel gebeuren

Als Rodriguez zo gek is van Real Madrid, dan kunnen ze beter een jaartje wachten om hem binnen te halen. Nu is hij gigantisch duur doordat hij een pracht WK heeft gedraaid, maar wat mij betreft laat hij het nog een jaartje zien bij Monaco, zijn prijs zal toch niet veel hoger worden dan hij nu al is.

Bovendien verdient Di Maria een basisplaats komend seizoen bij Real Madrid. Zou zonde zijn als hij door de komst van James moet vertrekken, want dat zit er dik in. Ook Isco moet tevreden blijven, anders krijgen we weer hetzelfde gezeur, dat meerdere spelers ongelukkig zijn omdat ze pas net bij de club zijn en nauwelijks speeltijd krijgen.

13 juli 2014 om 15:22

Dit is typisch een actie van onze voorzitter.. James is op het WK een lieveling geworden door heel de wereld wat betekend= James zal fans aantrekken, en dat betekend dat Real Madrid en Perez geld zullen gaan verdienen.

Het gaat niet alleen om de kwaliteiten van de voetballer, James is absoluut niet nodig bij Real Madrid. Hoe jammer het ook is maar Angel Di Maria gaat denk ik vertrekken. Kroos die nog is komt. Isco die een lieveling is in Bernabeu.. Di Maria word de pineut.

Isco ga lekker naar United of liverpool zou het ontzettend jammer vinden als deze geweldige speler weer bijna niks speelt.

word lekker middenveld :D modric Rodriquez Xabi Alonso

wat een belachelijk bedrag. Het is een goede speler maar dit gaat te ver max 50 miljoen al zou monaco dat natuurlijk nooit doen, maar ik weet dat die goed is maar als je naar het bedrag kijkt is die dan beter dan falcao, cavani, ozil en mata?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren