Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Owen niet overtuigd: 'Arsenal valt volgend seizoen uit de top vier'

Laatste update:

Arsenal betaalde al bijna veertig miljoen euro aan Barcelona voor Alexis Sánchez en is zeker nog niet klaar op de transfermarkt. Arsène Wenger wil nog een nieuwe rechtsback, defensieve middenvelder en doelman halen en Mathieu Debucy, Sami Khedira en David Ospina schijnen de belangrijkste kandidaten te zijn. Mooie namen, maar Michael Owen is niet overtuigd.

/

Arsenal eindigde in het afgelopen seizoen als vierde in de Premier League en Owen denkt dat the Gunners volgend jaar uit de top vier zullen vallen. "Ik ben onder de indruk van Arsenals transfer voor Alexis Sánchez", zegt de voormalig international. "Ze misten in het afgelopen seizoen wat extra kwaliteit, maar ik denk dat ze volgend jaar toch uit de top vier zullen vallen."

"Iedereen is enthousiast over de komst van Alexis en hij is inderdaad een topspeler", vervolgt Owen. "Het is een stap in de goede richting, maar ik denk dat de top vier gevormd zal worden door Chelsea, Manchester City, Manchester United en Liverpool: ik weet nog niet in welke volgorde. Sinds het vertrek van Thierry Henry heeft Arsenal geen speler meer gehad die er echt bovenuit stak. Ze liggen achter op de concurrentie."

Denk je dat Arsenal uit de top vier zal vallen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Arsenal koopt eindelijk versterking. Met Sanchez erbij en hopen dat Ozil weer vlamt zoals in het begin. Dan moet het wel goedkomen

16 juli 2014 om 10:18

Ozil zal so-ie-so vlammen!! Het was zijn eerste seizoen en die was bij de meeste spelers in Engeland lastig. Als khedira komt de rest komen, dan is Arsenal absoluut kanshebber, wat owen mag beweren.
Al heb ik een gevoel dat Chelsea hem nu wel zal pakken, hoop ik op Arsenal, mooier beleid, geschiedenis en het lijkt daar 'warmer' ben benieuwd, kan in ieder geval niet wachten!

16 juli 2014 om 11:38

ik zie arsenal wel als 3de eindigen achter united en Chelsea

liverpool zie ik zeker niet in de top 4 eindigen zonder suarez

16 juli 2014 om 12:44

Zie Arsenal zomaar 4e worden of zelfs 3e maar Owen vind ik altijd onzin uit slaan met zijn meningen.

16 juli 2014 om 12:55

Na Henry niemand meer die er boven uit stak? En Van Persie dan?
Ik denk niet dat Liverpool boven Arsenal eindigt

16 juli 2014 om 13:02

nou ja het was toen niet alleen Henry maar ook Gallas,pires,bergkamp en Viera...dat waren echte toppers

daarna zijn v persie en fabregas de belangrijkste spelers geweest...maar die konden het niet alleen

16 juli 2014 om 13:55

Ik zou me niet druk maken om wat Owen tevertellen heeft.

Die gozer denkt dat Liverpool na 1 siezoen weer terug inj de top 4 altijd weer in de top 4 zal zitten terwijl Arsenal die nog nooit buiten de top 4 heeft gezeten er op eens niet meer bij komt.

Deze vent moet gewoon zijn Liverpool bril afzetten en eens 'n keer een opmerking maken waar je echt waarde aan kan hechten.

16 juli 2014 om 10:06

Hoezo Liverpool het meest waarschijnlijk. Zijn alleen Suarez kwijt en versterken zich elke week.
Hebben in ongeveer elke linie al een versterking gehaald. Ze haalde afgelopen seizoen zonder Suarez ook gewoon de punten binnen, dus zou niet weten waarom zij er het meest waarschijnlijk uit zullen vallen..

16 juli 2014 om 10:11

tegen welke ploegen haalden liverpool punten binnen zonder suarez?
En ja, liverpool heeft zich versterkt maar met welke spelers? Een lallana en markovic zijn zeker goed maar moeten nog zien hoe ze het gaan doen volgend seizoen.

16 juli 2014 om 10:13

Omdat Suarez goed is voor 25+ goals. Sturrigde maakte Suarez welliswaar compleet, maar Liverpool zal stukken minder scoren.

16 juli 2014 om 10:17

zeker, 31 goals en 29 assists, dus als je team op een jaar 100 goals maakt dan verlies je bijna 60 procent van je doelpunten (bij wijze van spreken natuurlijk)

16 juli 2014 om 10:21

Zo lang de verdediging niet flink versterkt wordt, gaat Liverpool tegen hetzelfde probleem als vorig jaar lopen: Te makkelijk goals weggeven (palace is het perfecte voorbeeld). Met Suarez zijn er ineens rond de vijftig goals weg en wordt het dus alleen maar moeilijker om de tegengoals op te vangen.

16 juli 2014 om 10:28

Dat zelfde geldt toch ook voor Sanchez? Daar weet je het ook niet van. Ozil deed het 3 maanden fantastisch, maar was daarna toch ook minder.

Je weet niet hoe Liverpool het nu gaat doen, ze zullen minder gefocused zijn op 1 speler. Dus misschien zullen ze juist wel beter gaan voetballen. Als je zelf ook al zegt dat je moet kijken hoe nieuwe spelers het gaan doen, dan kan je dus ook nooit zeggen dat ze het minder zullen doen dan vorig jaar.

16 juli 2014 om 10:31

Er komt toch ook iemand anders op zijn plek staan. En Arsenal haalt Sanchez binnen en is ineens klaar voor de titel. Maar waarom wonnen ze deze titel vorig jaar niet? omdat ze tegen de grote ploegen veel goals weggaven. Dus als Arsenal dat ook niet goed versterkt zal je dus eenzelfde situatie als vorig jaar hebben.

Ik zeg ook helemaal nergens dat Liverpool niet buiten de top 4 kan eindigen, maar je kan ook niet zeggen dat zij het meest waarschijnlijk eruit donderen, omdat ze 1 speler hebben verkocht.

16 juli 2014 om 10:32

Ajax werd ook pas kampioen nadat Suarez vertrok. Soms ben je als team beter af. Wat geen garantie is hoor!

Maar het is ook geen garantie dat ze zonder Suarez uit de top 4 gaan vallen.

Het wordt wederom een boeiend EPL seizoen.

16 juli 2014 om 10:40

ja maar wij (gooners) hebben altijd gezegd dat wij een vm nodig hebben (khedira) en een aanvallende flank (sanchez), rechtsback (debuchy) en een 4de cv dan zijn wij pas klaar voor de titel eventueel.
En spelers als sanchez en ozil hebben zich al lang en breed bewezen dus als die een dipje hebben, weet je bijna zeker dat ze sterk terugkomen. Van een markovic moeten we nog zien welk niveau hij haalt, snap je?

16 juli 2014 om 12:01

starhunter999 dat zal ik je vertellen tegen welke ploegen.

Stoke, Villa, Manchester United, Swansea(gelijk), Qpr, Fulham, Everton(gelijk), Newcastle(6-0!!!)

9 wedstrijden 20 punten, bekerwedstrijd niet meegerekend maar die ging ook gewonnen! dus 10 wedstrijden 23 punten not bad eh?

16 juli 2014 om 12:05

Lfc stond bovenaan toen Suarez geschorst was he, totaal geen one man team dus.

16 juli 2014 om 12:13

9 wedstrijden en dan 7 verliespunten, als je dat doorrekent kom je over de hele competitie op ongeveer 30 verliespunten en kom je op 84 punten.

Volgens mij exact het aantal dat Liverpool heeft gehaald, dus het maakt qua puntenaantal niet uit of je met of zonder Suarez speelt.

16 juli 2014 om 12:27

Dit is een duidelijke redenatie waarom je dat vind. Daar kan ik mee inkomen. Maar zomaar zeggen dat door 1 speler Liverpool de meest waarschijnlijke is om er buiten te vallen is gewoon niet reeel.

Hier zit een redenatie achter waarmee je een gedachtegang hebt. Daar kan ik het mee eens zijn of niet.

City blijft de grote titelfavoriet voor mij. Chelsea blijft voor mij een raadsel, want ze hadden al goede spitsen en wonnen niet. Ze hadden goede back en ze wonnen niet en ze hadden al meer dan prima aanvallende middenvelders en wonnen niet. United kan ik niets over zeggen, want Van Gaal kan van alles uit de hoge hoed toveren. Liverpool heeft met Can, Lallana, Markovic en Lampert prima aankopen gedaan. Hebben een prima keeper, hebben met coutinho, sturrigde en sterling een prima aanval, henderson en gerrard heb je nog en ze zouden nog een goede CV moeten halen. Maar ik vind niet dat je kan zeggen dat deze selectie minder of beter is dan die van Arsenal. Suarez was super, maar Liverpool presteerde niet veel minder zonder hem. Nu komen er wedstrijden bij voor CL, maar is de selectie ook breder en willen ze nog aankopen gaan doen, ook hebben ze een jaar ervaring en samengespeeld met dit team.

Als Liverpool hetzelfde spel kan spelen als vorig jaar kunnen ze ook gewoon van iedereen winnen. Ik zeg niet dat ze het doen, ik zag alleen dat het kan.

Ik vind het gewoon onwijs lastig om 1 team aan te wijzen als grootste kanshebber om er buiten te vallen. Alleen City vind ik een super team hebben en dat is dan ook naar mijn idee de enige zekerheid in de top4.

16 juli 2014 om 15:30

Rodgers z'n voorkeur is altijd 1 spits geweest! Met Suarez en Sturridge moest je wel met 2 spelen. Denk dat het daarom ook een grote rede is waarom Suarez niet weg mocht vorig seizoen! Hij had versterkingen nodig maar die kwamen niet. Mede dankzij Suarez spelen we nu CL. Daardoor willen de toppers eerder komen. Suarez verkopen kon daarom nu wel! Liever niet, maar zijn droom is Barca en je kon er dus op wachten.
Misschien veel minder goals maar wel een sterker team met eventueel nog defensieve versterkingen erbij.
Kan mij nog wel de 5-1 herinneren afgelopen met Suarez erbij. Die speelde zeer matig en scoorde niet.

Het kan met Arsenal net zo uitpakken als bij Tottenham vorig seizoen. Veel spelers kopen die goed presteerden bij hun club maar die het niet waar kunnen maken bij hun nieuwe club.

16 juli 2014 om 10:07

Dat is een vreselijke vergelijking. Arsenal koopt bewezen toppers, Spurs kocht spelers als Capoue, Paulinho en Lamela.

16 juli 2014 om 10:13

Waren ook spelers die goed speelden in de competitie waar ze vandaan kwamen en zijn vreselijk onderuit gegaan in de BPL en dat kan ook gebeuren bij bewezen toppers.

16 juli 2014 om 10:14

@chelseajax dat kan je niet vergelijken ... Lamela speelde een seizoen leuk terwijl Alexis gerekend mag worden tot de top.

16 juli 2014 om 10:36

Wat een onzin! Arsenal bouwt aan een team. Koopt tot nu toe 1 topspeler per seizoen en behoud hun basisspelers. Je maakt jezelf echt belachelijk met deze vergelijking.
Tottenham kocht in 1 transferperiode weet ik veel hoeveel spelers die allemaal jong waren en er niet gelijk stonden.
Een aankoop als Sanchez, die zich meerdere jaren heeft bewezen bij Barcelona en Chili, is toch niet te vergelijken met een talent als Lamela?.....

16 juli 2014 om 10:53

Jullie hebben gelijk dat de vergelijking niet zo sterk is maar toch ben ik van mening dat het anders kan uitpakken dan de meesten verwachten omdat de BPL een hele andere competitie is dan la liga.

Had ook niet anders verwacht van Owen als ex-liverpool en ex-united speler. Dat je absoluut een speler nodig hebt die er boven uitsteekt in ook weer zo'n onzin redenering. Bovendien is dit ook weer een nutteloze voorspelling aangezien de transferperiode nog niet bijna over is.

16 juli 2014 om 10:07

Inderdaad. Kijk naar Duitsland: niemand steekt er echt bovenuit. Reus misschien, maar die was geblesseerd.

16 juli 2014 om 10:09

Nou het scheelt wel een slok op een borrel. Suarez, Van Persie, Silva, Aquero..
Zijn spelers die het verschil maken op momenten dat het niet loopt.

Dus ze zijn geen garantie voor succes, maar hoe blij was Arsenal toen Ramsey terug was...
Een speler die er bovenuit stak...

16 juli 2014 om 10:13

Van persie? serieus, die haalt ook maar een redelijk niveau (bij arsenal zeker maar toen was heel het team op hem afgesteld dus als er iemand zou scoren dan was hij het wel)

16 juli 2014 om 10:19

Zijn eerste seizoen bij United was natuurlijk maar matig he...

16 juli 2014 om 10:25

Dus United was zonder Van Persie ook kampioen geworden?
en dan vraag je aan mij of ik serieus ben? Jij maakt er Arsenal van, maar met Van Persie werd Arsenal geen kampioen. Bij United stak hij er met kop en schouders bovenuit en werden ze kampioen.

Dus je kan mij niet vertellen dat je geen speler nodig hebt die er bovenuit steekt. Zeker in Engeland heb je die nodig.

Waarom is Arsenal dan zo nodig op zoek naar sterren. Naar spelers die er bovenuit steken (ozil en Sanchez). Omdat deze spelers kunnen zorgen voor een stap omhoog.

16 juli 2014 om 10:29

@starhunter999
Altijd die domme excuses... "bij arsenal zeker maar toen was heel het team op hem afgesteld"..... kom op man. Dat is toch juist een bewijs dat hij topspeler was en er boven uit stak?
Barcelona is toch ook afgesteld op Messi? Dan is hij natuurlijk ook geen topspeler. Oowja en het eerste jaar bij United speelde v Persie natuurlijk ook matig he.

16 juli 2014 om 10:43

Van persie is zeker een topspeler maar hij doet het niet altijd of waar was hij vorig seizoen? Heb ik hem toch weinig gezien hoor. Man altijd die Nederlanders die zo rap op hun tenen zijn getrapt als het over een Nederlandse speler gaat.
En ja als je man utd een beetje gevolgd had toen ze kampioen zijn geworden zou je ook weten , dat buiten van persie er nog een speler boven uit stak, carrick. Carrick was nog veel belangrijker dan van persie vond ik. Had je toen rooney in de spits gezet had hij ook wel de nodige goals gemaakt

16 juli 2014 om 10:45

ja Man utd was zonder Van persie ook kampioen geworden, Heel het team deed het toen geweldig. En ik zeg nergens dat Van persie geen topspeler is, ik zeg gewoon dat hij op zijn eentje geen wedstrijd kan beslissen

16 juli 2014 om 11:11

Waar was Van Perzie vorig jaar? hij was bij meer goals betrokken in 28 wedstrijden minuten dan Ozil in 42 wedstrijden. Dus als Van Persie het hele jaar fit was geweest had United stukken beter kunnen doen.

Elke ploeg heeft spelers nodig die het verschil maken. Zoals Van Persie deed in 2012 2013, zoals Silva, Aguero deden vorig jaar, zoals Costa deed bij Atletico, Ronaldo bij Real. Messi was niet de Messi van normaal en Barcelona is direct minder. Robben bij Bayern, Reus en Lewandowski bij Dortmund. Zlatan bij Psg, Hazard bij Chelsea, Ramsey bij Arsenal, Pelle bij Feyenoord....

Ik zeg niet dat Van Persie altijd het verschil maakt, maar wel in het kampioensjaar. Net zoals Carrick dat deed in verdedigend opzicht.

Het heeft niets met op teentjes getrapt te maken, want want ik heb helemaal niks met Van Persie. Maar je bent gewoon tegenstrijdig. Bij de ene club is Van Persie niet belangrijk geweest, maar was Carrick belangrijker, en had Rooney die ballen er ook wel ingeschoten. Maar bij de andere club lever je 50 goals in omdat Suarez weggaat en dat is ineens niet op te vangen, terwijl Gerrard daar minstens zo belangrijk was.

Natuurlijk is het geen noodzaak om sterspelers te hebben, maar het is wel noodzakelijk om spelers te hebben die er bovenuit steken. Spelers die individueel het verschil maken. En dat was Van Persie in het kampioensjaar bij United dus absoluut. En de sterspelers zijn nou eenmaal de spelers die er vaker bovenuit steken dan een ander. Daarom zijn zij ook de sterspelers.
Daarom wilde Wenger Ozil en Sanhez, daarom wil Arsenal Khedira.. Is niet meer dan logisch allemaal.

16 juli 2014 om 10:17

Precies, als Owen tijdens het WK had opgelet was hem één ding opgevallen: het zijn momenteel de team die goed georganiseerd, compact, met een duidelijke strategie en als éénheid functioneren die er bovenuit steken, niet de teams die gedragen worden door één of twee megasterren die kost wat kost moeten shinen.
Ik zie vooralsnog geen reden om aan te nemen dat het Wenger niet gaat lukken dit voor elkaar te krijgen..

16 juli 2014 om 10:36

Maar waarom wordt Liverpool nu dan juist gezien als club die buiten de top 4 zal vallen? omdat ze hun sterspeler kwijt zijn? Waarom is Wenger opzoek naar spelers die er bovenuit steken en geeft Wenger veel geld uit aan Sanchez en Ozil? omdat hij verwacht dat deze spelers er bovenuit steken en ze het kampioenschap kan opleveren.

Je hebt juist spelers nodig die het verschil kunnen maken. Brazilie met en Brazilie zonder Neymar was een wereld van verschil. Stel dan Nederland Robben niet had gehad, was een wereld van verschil geweest. Het compacte team is een strategie, maar de wedstrijden worden dan juist beslist door de spelers die het verschil maken. De spelers die iets anders hebben of kunnen, dat zijn de sterren.

Duitsland was gewoon veruit de beste in alle opzichten, maar van de top 4 hadden 3 ploegen 1 absolute ster in hun team. Dat zegt toch ook wel wat.

16 juli 2014 om 10:49

Awel, en liverpool is zijn topspeler kwijt die betrokken was bij zowat 50 doelpunten dus dan zegt men toch ook dat het minder gaat gaan. Nu kun je dit opvangen als je genoeg kwaliteit spelers haalt (het gewicht verdelen zou je kunnen zeggen, zoals duitsland)

16 juli 2014 om 10:49

@jdg84
"maar de wedstrijden worden dan juist beslist door de spelers die het verschil maken" Nee echt?? Wat een openbaring!

16 juli 2014 om 11:17

Bedankt voor je toevoeging, maar zeg ik iets verkeerds?
Hierboven wordt beweerd dat teams die op basis van strategie en compact spelen en als eenheid etc er bovenuit steken. Maar door de spelers die iets extra's hebben, dus spelers die het verschil kunnen maken, worden wedstrijden beslist. Zoals je net zelf zegt.. Zoals Messi, zoals Van Persie.

16 juli 2014 om 11:22

@antonius

Arsenal loopt al jaren rond zonder een echte leider die de spelers motiveert en mentaliteit bij brengt. Mertesacker, maar die is daarvoor te rustig. Patrice Viera was de laatste echte leider, in de tijd dat Arsenal nog een stevige ruggengraat had. Een team dat neus aan neus stond met Roy Keane en de kleinste er nog niet bang voor was. Dus nu denk jij ineens dat het een hecht team word en als eenheid gaat functioneren?

Liverpool was daarvan het voorbeeld vorig seizoen, elke speler liep voor een andere speler de longen uit het lijf en knokte er echt voor. Dat heb ik Arsenal al in jaren niet zien doen op die manier.

Nee ik vind dat alleen coaches zoals Louis, Martinez en Rodgers op het moment de meesters van een collectief vormen zijn. Wenger kan goed werken met talenten, maar team spirit nog niet echt.

Di word elk jaar gezegd, en toch heeft wenger elk jaar weer CL voetbal.....

Ik verwacht ook niet dat we kampioen worden en de euforie is misschien wat overdreven, maar we zullen wel in de top -4 eindigen. Voor het 18e jaar op rij, Wenger weet wat hij doet. Hopelijk kunnen we Khedira strikken.

16 juli 2014 om 10:23

Wat ik eigenlijk eens zou willen weten van de Arsenalfans hier: vinden jullie Gibbs echt voldoende op LB? Want overal lees ik dat Arsenal een RB en VM moet kopen, waar ik overigens mee akkoord ga, maar naar mijn mening komt Gibbs te kort voor het niveau dat Arsenal wil en moet nastreven, en dat is namelijk kampioen worden. Dus ben ik wel eens benieuwd naar de meningen.

16 juli 2014 om 10:35

Gibbs is een prima speler imo.. Zie geen reden hem te vervangen, andere plekken zijn kwetsbaarder. Zoals de rechtsback (alleen jenkinson nu?) en verdedigende middenvelder (arteta) zijn nu de belangrijkste prioriteit

16 juli 2014 om 10:37

We hebben prioriteiten want Arteta komt zwaar te kort en Sagna is weg. Gibbs is een deftige LB, maar inderdaad geen sleutelspeler die ons prijzen zal bezorgen. Daarin heb je volledig gelijk. Hij mocht niet eens mee naar Brazilië.

Misschien dat we hem volgend jaar vervangen, maar momenteel hebben we al 50 miljoen uitgegeven aan Sanchez en Debuchy en binnenkort nog eens 30 aan Khedira en Ochoa (zo ziet het er toch naar uit). We hebben geld, maar niet zoals Chelsea of Utd die probleemloos 40 miljoen voor Shaw neertellen.

16 juli 2014 om 11:09

Oke, bedankt voor de reacties. Inderdaad zoals ik had verwacht: de prioriteiten liggen nu voor jullie op RB en VM. Gibbs is een degelijke speler, maar Jenkinson en Arteta (toch op die positie) komen inderdaad veel te kort. Wel een dikke proficiat voor de aankoop van Alexis, ben ik wel jaloers op.

Ohja, wat vinden jullie van Giroud? Ik merk dat heel wat Arsenalfans kritiek hebben op hem, maar ik vind hem niet eens zo slecht. Een Giroud met goeie spelers om hem heen (wat jullie echt wel hebben, zeker met Alexis er nog bij) vind ik echt een meerwaarde (al is het natuurlijk geen wereldspits, maar zoals je zelf aangeeft, het budget is niet oneindig).

16 juli 2014 om 14:24

Giroud kan goed meevoetballen en past goed in ons systeem maar is een slechte afwerker. Als hij 1,5 tot 2x zoveel zou scoren, zou er geen probleem zijn. Maar hij scoort slechts 1 goal per 7 schoten.
Ter verduidelijking: een topper zoals Alexis scoort 1 goal/ 3,4 schoten. Een serieus verschil.

Dit jaar zullen we het nog met Giroud moeten doen, maar volgende zomer hopen we op een topspits. (Of het moet zijn dat Campbell zich fantastisch ontwikkelt). Als je een betere spits wil, betaal je al snel +25 miljoen dus het zal niet voor deze zomer zijn. En er zijn trouwens weinig topspitsen beschikbaar op dit moment.

Beetje standaard zinnetje van owen.. Stelt als pundit in Engeland niet bar veel voor. Zal altijd negatief zijn tegenover Arsenal. Maar we zullen zien waar we staan over een paar maand. Dat hij uberhaupt zijn eigen club in de top 4 verwacht zegt genoeg

16 juli 2014 om 11:24

Tuurlijk kan je niets anders verwachten, zou jij toch ook zeggen als je voor Manchester en Liverpool hebt gevoetbald

Vind het wel een bericht dat het weer een beetje in evenwicht brengt, na al de lofprijzingen van jullie eigen team.

16 juli 2014 om 11:41

Liverpool supporters kunnen blijkbaar niet tegen de euforie bij Arsenal dus daarom moeten ze het in evenwicht trekken.... Ik denk eerlijk dat Liverpool alle mogelijke moeite zal hebben om in de top 4 te eindigen nu Suarez weg is. Er zijn dan wel goede namen aangetrokken maar die hebben negen van de tien keer een aanpassingsjaar nodig. Een gevalletje Tottenham kan het makkelijk worden.

16 juli 2014 om 12:10

Haha, nee hoor dat vertrouwen bij Arsenal is leuk en aardig, maar het loopt toch wel de spuigaten uit of niet. Of ik heb wat transfers gemist, maar vooralsnog is alleen Sanchez gekomen. Geweldige speler, zeker weten, maar bij Arsenal denkt de halve club gelijk dat men titelfavoriet is en de CL kan winnen, terwijl ze vorig seizoen weer eens vroeg afhaakten en in de CL al jaren niet meer ver zijn gekomen.

Ik zal zeker niet ontkennen dat het voor Liverpool lastig wordt, maar het wordt sowieso dringen dit jaar voor de top 4 in Engeland en geen enkele club zal het wel even makkelijk halen. Ook City en Chelsea niet.

Verder levert Suarez vooral veel scorend vermogen in, maar het probleem lag dit seizoen meer bij de verdediging dan de aanval. Liverpool heeft zelfs zonder Suarez genoeg scorend vermogen. Het is meer de zaak om er dit seizoen minder tegen te krijgen.
Gevalletje Spurs? Prima, die hebben namelijk volgens mij maar 4 punten minder gehaald dan het seizoen ervoor met Bale. Zou Liverpool dus op 80 punten eindigen dit seizoen, waar kan ik tekenen?

16 juli 2014 om 12:14

@passnmove

Euforie + denigrerend tegenover andere teams met glazen bol voorspellingen, wat moet ik nog meer zeggen

16 juli 2014 om 16:45

Het zijn vooral de actieve Liverpoolfan leden hier en ex-liverppol pundits die denigrerend doen over Arsenal. Zie ik een Martin Keown of Thierry Henry komen vertellen dat Liverpool buiten de top 4 gaat eindigen (nu Suarez weg is). En als ze dit hadden gezegd was het nog van grotere waarde dan Owen uitspraken zonder enige onderbouwing. Vertel dan op zijn minst waarom de andere teams wel in de top 4 eindigen. Een fatsoenlijke analist zou dat wel doen maar gelukkig kennen velen het niveau van Owen wel.

Dat een bijvoorbeeld Santi Cazorla uitspreekt over de titelkansen heet ambitie en dat Arsenal supporters geloven in de titel heet hoop. We hebben vorig jaar het langst op nummer een gestaan en hebben dit niet kunnen vasthouden mede door blessures. De titel hadden we wellicht niet gewonnen ook zonder al die blessures maar je kan je voorstellen dat na zo'n seizoen we ambitie tonen vooral als een aantal topspelers erbij komen. We zijn tenminste geen loosers.

16 juli 2014 om 17:19

Dat is jou visie en als je ons loosers vind maakt dat je visie nog geloofwaardiger.

Owen maakt gewoon een leuke opmerking, wat de rivaliteit opstookt na al de Lofberichten van Arsenal spelers voor hun eigen club en spelers.

Het stookt erg goed.....zo te merken aan de Arsenal fans

16 juli 2014 om 17:33

Ik heb nergens gezegd dat Liverpool loosers zijn. Ik waardeer Liverpool na Arsenal meer dan elk ander club in England. Dat we geen loosers zijn, slaat terug op het tonen van ambitie. Niet alleen Owen heeft een cursusje Logica nodig.

16 juli 2014 om 22:27

Logica? Lees het zelf maar eens na, dan kan het op van alles en nog wat slaan

Ambitie kun je hebben. maar de mentaliteit is vaak waar het aan schort.

Het enige wat meneer owen kan is arsenal naar beneden halen. Ik neem hem allang niet meer serieus. COYG

Hahahah Owen toch Ook zijn we niet met tottenham te vergelijken, hebben al onze goede spelers behouden en halen extra kwaliteit binnen. Als er dan toch een twijfelgeval is voor de top 4 in engeland volgend seizoen, zeg dan maar man utd of liverpool (hebben beide geweldige spelers maar hebben een nieuwe coach(man utd) en veel nieuwe spelers (liverpool)

Na Henry geen echte topspeler?! Ik kan me ene Robin van Persie herinneren. Die vertrok weliswaar, maar dat was toen wel een topspeler. Nu lijkt Ramsey door te breken en als Sanchez zijn niveau van het WK haalt, kan dat ook een topper worden.

Hoe vaak is United overigens kampioen geworden zonder echte toppers?!

16 juli 2014 om 10:37

Nou nooit, wat we hadden altijd Paul Scholes.

16 juli 2014 om 10:47

Fabregas vergeten? Die stak ver boven alle middenvelders in de PL uit.

16 juli 2014 om 11:24

Vit-Ars

Van persie zal nooit het niveau van Henry halen in zijn prime bij Arsenal. Plus het status van Henry bij Arsenal is ook niet te tippen.. Dat je hem zo gelijk maakt aan Henry bewijst dat je een Nederlander bent..

16 juli 2014 om 12:16

Ho ho, alsof je in de kwalificatie 'topspeler' geen speling hebt. Vit-Ars noemt beide spelers terecht topspelers.

Piers Morgan Tweette gister;

"ok, Benchwarmer @themichaelowen - put your money where your big mouth is. 10k to charity on Arsenal making Top4?"

Heerlijk.

16 juli 2014 om 10:18

hahahah heerlijk ja die rivaliteit!

16 juli 2014 om 10:22

Wie heeft er dan eigenlijk een grote mond? Owen die gewoon zijn voorspelling uitspreekt of Piers Morgan die het gelijk op de man moet spelen? Lachwekkend mannetje sowieso op Twitter, volgens mij lopen er ook genoeg Gooners rond die niet goed van die gast worden, maar nu tweet hij iets 'grappigs' en lopen mensen de polonaise achter hem aan.

Owen zal er trouwens echt wakker van liggen. Heeft helaas niet alles uit zijn carrière gehaald, maar kan toch zeker terugkijken op een mooie erelijst. Alleen zijn transfer naar United was waardeloos.

16 juli 2014 om 10:25

Owen is al jarenlang lachwekkend bezig. Zelden lees je fatoenlijke argumenten bij zijn uitspraken, terwijl het duidelijk is dat hij een haat kent jegens Arsenal.

16 juli 2014 om 10:41

Ik weet nog steeds niet wie Piers Morgan is, en dat moet zo blijven (zit nooit op Twitter ).

16 juli 2014 om 10:47

Ik ben ook geen grote fan van Piers Morgan maar deze tweet was gewoon een grappige reactie. En Owen is al jaren niet serieus te nemen, die man zegt bijna nooit iets goed over een ploeg buiten man utd en liverpool.

16 juli 2014 om 11:55

Alleen maar omdat Owen niet mee loopt in de polonaise van zijn geliefde Arsenal die ontstaan is sinds Sanchez is gekomen, is het voor Piers Morgan nodig om op de man te spelen? Maar hij scoort er blijkbaar punten mee bij zijn volgers.

16 juli 2014 om 12:55

Ik vind het ook best een verongelijkt kereltje die te vaak de bal speelt.
Maar als je zoals Owen in herhaling valt en het ook nog eens niet staaft kan je zulke reacties verwachten natuurlijk. by downloaditkeep" in_rurl="http://i.txtsrving.info/click?v=qku6ntg5n... id="_gplita_57" href="#">wat
edit: bal moet man zijn natuurlijk

Ik denk dat de Engelse competitie één van de weinige competities is waarbij je dit niet kan zeggen. Ik denk/hoop dat van Gaal het goed gaat doen bij United, en dan heb je natuurlijk nog zat clubs die de top 4 kunnen halen. Chelsea en City horen met hun selecties gewoon de top 4 te halen, maar niemand zegt vooraf dat dit gebeurd, kijk naar United vorig jaar.. Liverpool is hun sterspeler kwijt, haalt wel versterking maar in mijn ogen zijn dat geen voetballers die tot nu toe hele hoge ogen hebben gegooid. Arsenal is gewoon goed bezig, en ze hebben zeker de kwaliteiten, helemaal als ze nog 1 of 2 versterkingen halen, om de top 4 te halen.

En ja we zijn 4de geworden, bravo maar ik denk ook dat je verder moet kijken. We hebben lang bovenaan gestaan en deden niet onder voor de andere ploegen, uiteindelijk halen we het einde niet maar hebben we toch wel mooi meegedaan in de titelstrijd (vooruitgang) en ja we zijn 4de geworden maar toevallig deden er vorig seizoen 4 ploegen mee om de titel dus dan is 4de niet zo erg (ook is het verschil met de top 3 niet zo groot)

Misschien iets wat gefrustreerde reactie
maar deze ingenomen kwal moet zijn mond gewoon houden.
zelf niks gepresteerd aleen bij liverpool zogenaamd wonderboy die naam is hij niet eens waardig.

Man utd zal echt niet meteen in de top 4 weer komen hoor de meeste spelers daar halen het niveau ook nog niet echt en rooney is ook over zijn beste jaren heen

16 juli 2014 om 10:44

We hebben wel de beste coach. Misschien samen met Mourinho. En daarnaast komt United ook nog met 3 topaankopen, dus zou United maar bij de top 4 rekenen.

16 juli 2014 om 11:29

Ik zou niet weten waarom United niet in de top 4 zou komen..tuurlijk, er zijn goede selecties in Engeland, maar stel dat Vidal komt, en ze halen nog een goede cv, dan hebben ze gewoon een erg goed elftal, en een erg goede coach natuurlijk!

16 juli 2014 om 11:30

@jwillshere

Owen was het misschien ook wel zat, na al die berichten van Arsenal spelers die roepen dat ze oh zo blij zijn met Sanchez en hoge ogen gaan gooien

Owen is de naam wonderboy echt wel waardig, dat jij misschien uit het tijdperk van Willshere komt en alleen youtube filmpjes hebt gezien is jou probleem.

@united99

Louis en Mourinho hebben de beste CV, maar Martinez, Rodgers en Wenger horen ook zeker in hetzelfde rijtje thuis als je kijkt wat hun bij hun clubs teweegbrengen. Met Martinez als meest getalenteerde trainer vind ik.

16 juli 2014 om 12:18

Gelijk over Owen hoor, ik heb ontzettend van hem genoten bij Liverpool. Zo zonde van die transfer naar Madrid, het begin van het einde voor hem.

16 juli 2014 om 18:03

kerel owen heeft in mij nooit iets bewezen
owen heb ik nooit iets zien bereiken bij real madrid zoals ronaldo
of messi bij barca
of suarez bij liverpool
of zlatan bij alle europese top teams
zo kan ik wel even doorgaan.
owen wil gewoon arsenal constant afkraken maar een echte analiticus weegt alle positieve dingen af tegen de negatieve dingen en wat dan overblijft kun je over oordelen.

wel toevallig dat hij liverpool en utd (beide ex clubs meteen in de top 4 laat eindigen terwijl liverpool pas vorig jaar voor het eerst in 4 jaar in de top 4 eindigt!!!.

maarja we zullen het zien in mei 2015 ik hoop dat ik owen de wonderboy dan even een wonderbaarlijke comment kan geven.

16 juli 2014 om 22:31

Zoals ik al zei, duidelijk te geen kennis van voetbal grootheden of gewoonweg te jong rond die tijd. Als hij speelde was het 1 van de gevaarlijkste en snelste spitsen ter wereld. Spitsen zoals hem heb je bijna niet meer.

Again.....its boy wonder.

Mei 2015....beginnen we nu ook al voor de beurt te praten

16 juli 2014 om 12:30

Niks gepresteerd? Haha, de reacties worden hier met de dag grappiger zeg. Op 21-jarige leeftijd een groot aandeel hebben in de prijzen die er gewonnen werden met Liverpool en uitgeroepen worden tot beste speler van Europa en dan durf jij hier te beweren dat hij niks gepresteerd heeft?

In 261 wedstrijden voor Liverpool 118 doelpunten maken. Voor zijn 20e al twee seizoenen op rij 18 doelpunten maken en die lijn doorgetrokken tot hij een transfer afdwong naar Real Madrid.

Zeggen dat Owen zijn naam niet waard is, het is trouwens Boy Wonder en niet Wonderboy...

16 juli 2014 om 18:06

lfc
dat bij jouw een voetbal carriere van 18 tot 22 jaar duurt dan ligt daar denk ik het probleem.
een carriere is van als je begint tot dat je stopt!.

en na zijn transfer bij liverpool heeft hij niks meer bereikt dan wat onnodige commentaren uiten om alleen maar de hoofdpagina te halen van de tijdschriften in engeland.

17 juli 2014 om 10:34

Het probleem ligt aan het feit dat jij helemaal niks weet van de carrière van Owen. 7 seizoenen geweldig voor Liverpool gespeeld, is al iets meer dan van 18 tot 22 jaar. Bij Real Madrid toch 36 wedstrijden in één seizoen gespeeld, maar niet goed genoeg bevonden, ook veel concurrentie. Daarna alleen maar pech gehad met blessures, dus helaas nooit het maximale uit zijn carrière gehaald, maar wel iets meer dan de klets die jij hier loopt te verkondigen.

"zelf niks gepresteerd aleen bij liverpool zogenaamd wonderboy die naam is hij niet eens waardig."

Niks gepresteerd? Praat voortaan alleen over zaken waar je wel enige kennis van hebt.

Ik denk dat Chelsea kampioen wordt. Ik denk dat Liverpool de top 4 net niet haalt. Talenten met een terugslag eventueel. Aankopen die zich moeten aan/inpassen, belasting van Europese wedstrijden. Bovendien heb ik ook het gevoel dat City het niet zo goed gaat doen. Na Chelsea op plek één verwacht ik voor de rest in de top 4 Arsenal, Manchester United en Manchester City. Wel denk ik dat Liverpool onder Rodgers dichtbij komt.

Eén naam: Michael Owen, de man die keer op keer interessant over probeert te komen, maar in wezen met onzin aan komt zetten.

Alsof Liverpool nu nog wel een man heeft die er bovenuit steekt.. Lekker laten zwalken.

16 juli 2014 om 12:49

Hmm, ik vind hem juist altijd wel een aardige analist en ik denk dat hij best wel eens gelijk kan hebben in deze. De Gooners (als in de spelersgroep) doen de afgelopen dagen net of ze volgend jaar de Champions League gaan winnen omdat Alexis Sanchez er bij komt maar in wezen en zeker als Khedira er bij komt zullen ze ontzettend sterk zijn maar het probleem blijft dat Chelsea (zeker met de nieuwe versterkingen) en City nog steeds een betere selectie hebben. Daarnaast lijkt het er op dat United zich nog met gaat versterken met Vidal en bovendien hebben zij zich al versterkt met Van Gaal wat ook een slok op een borrel scheelt. Liverpool heeft met het vertrek van Suarez inderdaad veel aan kwaliteit ingeleverd en toch dusver ben ik nog niet onder de indruk van de 'versterkingen' die ze gedaan hebben.

Het wordt in ieder geval weer een fantastisch seizoen in de Premier League!

16 juli 2014 om 13:39

Het is niet vanzelfsprekend, maar op dit moment is het meest logische dat Liverpool er buiten valt.. die zijn gewoon niet in staat om deftige spelers aan te trekken.

Arsenal is nog niet klaar op de markt, maar als Khedira erbij komt heb je een selectie die mee kan strijden, zowel in de breedte als qua voetbalkwaliteiten.

Diaby is overigens ook weer fit, er moet een wonder gebeuren, maar als hij wat meer wedstrijden kans pelen dan kan je een geblesseerde Ramsey met Khedira en Diaby geweldig opvangen.

Het ziet er gewoon erg goed uit, eindelijk een diepe selectie met in iedere laag kwaliteit. Een topspits zou het afmaken, maar het zal na Khedira gewoon al top zijn.

Vergeet niet dat Arsenal tot de blessure van Ramsey bovenaan heeft gestaan (tot februari) en sinds 9 jaar de FA Cup gewonnen heeft.. veelbelovend als je het mij vraagt.

16 juli 2014 om 18:08

als city zo speelt als vorig jaar met dit zelfde matriaal gaan ze het niet redden.
chelsea acht ik zelf ook hoger aan maar is nog maar de vraag of diego costa zijn naam waar gaat maken in engeland.
want is heel anders dan in spanje kan me er ook wat bij voorstellen dat hij ook een flop word op het wk was hij ook niet echt beduidend sterk tegen vlaar toch tegen stander volgend jaar bij aston villa

Ik verwacht dat Everton zich dit seizoen gaat mengen in de top vier.
Al zal het niet meedoen om de titel, tot de laatste speeldag meedoen om plaats vier zie ik wel gebeuren.

16 juli 2014 om 10:32

Ze moeten eerst maar is regelen dat lukaku en traore nog een seizoen komen op huurbasis mischien zelfs lukaku permanent overnemen

16 juli 2014 om 10:38

Selectie is inderdaad nog niet compleet, maar alle vertrouwen er in dat dat goed gaat komen.

16 juli 2014 om 10:49

Everton? Zonder Lukaku verliezen ze heel wat goals. En Deulofeu is ook weg. Nee, zij worden hoogstens 6e, lijkt me. Schat City, Chelsea, Arsenal, Liverpool, Utd en ook Tottenham hoger in. Ze hebben wel een topcoach, maar de middelen waar hij mee moet werken...

16 juli 2014 om 11:32

Dan bedoel je 7de je noemt 6clubs die jij hoger inschat

16 juli 2014 om 14:26

Haha, ik had al zo'n reactie verwacht . Maar bijna elk seizoen is er wel een topclub die teleurstelt (zoals Utd vorig seizoen), dus misschien kan Everton nog boven die club eindigen. Vandaar

Want liverpool heeft namelijk wel een speler die er bovenuit steekt! Lekker bezig Owen. Goeie argumenten! De selectie van liverpool zonder suarez is veel minder dan die van arsenal.

Even vraag. Kan de premier league geen 5 cl tickets krijgen? Zo zonde dat een van die 5 absolute top clubs niet mee kan doen met cl...

16 juli 2014 om 10:34

Precies! en victoria plzen doet bijvoorbeeld wel mee.

16 juli 2014 om 10:53

Nou, als je ziet welke ploegen EL spelen in Engeland, Duitsland of Spanje is dat inderdaad gek. Die vegen de vloer aan met de gehele Nederlandse competitie (ook Ajax) en Belgische competitie en inderdaad ook met ploegen als victoria plzen en olympiakos en apoel nicosia etc.

Maar het zou ook saai zijn, met enkel ploegen uit een competitie of 6. Het is leuk dat België, Nederland... ook een kandidaat hebben.

Wat een goede argumenten heeft Owen ook zeg, chapeau!

Ben toch weer bang voor een herhaling wat al jaren aanhoudt: die dip na nieuwjaar.
Mijn besluit staat al enkele tijd vast: Wenger is geen toptrainer.
Na zoveel dip-herhalingen moest hij toch wel een oplossing gevonden hebben.
En ja ,dan kan ik er inkomen wat Owen zegt.

Niemand die er boven uit stak?is die man RvP vergeten

16 juli 2014 om 11:29

Hij is niet als een Henry echte leider geweest voor Arsenal.. Dat niveau van Henry kan rvp ook never nooit halen.
Je moet hem niet gelijk maken.

Dit zegt hij ongeveer elk seizoen over Arsenal voor de afgelopen drie jaar. Hij praat dus vaker onzin en hij komt er nooit op terug als hij fout zit.

Fijn bericht van Owen, ook al is het een beetje onzin geeft het toch wel weer een zetje in de andere richting na al die *kots* berichten over hoe blij en goed Arsenal is met Sanchez erbij.

Sanchez the saviour, Sanchez the almighty blablabla, ik wil het nog wel eens zien

16 juli 2014 om 14:40

Hou toch op, als Sanchez naar Liverpool was gegaan had jij nu ook met je hand in je broek gezeten. Gewoon een goede speler waarvoor je naar het stadion komt, daar had Arsenal de afgelopen jaren steeds minder van, vind je het gek dat de fans blij zijn.

16 juli 2014 om 15:26

Minimaal 5 spelers die hetzelfde zeiden over hem en hetzelfde antwoordde over het kampioenschap. Dat Owen het tegenovergestelde zegt is alleen maar mooi en goed. Dat alle Arsenal fans daar nu ook zo vol van zitten is alleen maar mooi meegenomen.

Ook? Haha dus jij heb je hand dus in je broek

Nee dankje, spelers van Barcalona zoals hij, pedro, Busquets en Alba krijg ik diezelfde *kots* nijgingen van. Goed of niet, heb ze liever niet bij Liverpool.

Heb het gevoel dat Man Utd de titel pakt en heel sterk word onder Van Gaal.Zeker als ze nog spelers als Vidal en Di Maria gaan halen.

Hahaha Owen you drunk son.

Die Owen. Serieus vorig jaar zei hij het ookal. Vorig jaar hebben we op Suarez geboden. Dit seizoen Sanchez weg gekaapt. Meneertje moet zo nodig zeggen dat we niet de top 4 halen??? We halen altijd de top 4. Als hij nou zij niet kampioen, maar niet top 4 getuigt van een haat of jaloezie.

16 juli 2014 om 12:32

Misschien schat die Arsenal gewoon niet zo hoog in. Hij zal vast wel een vertekend beeld hebben daar niet van, maar net alsof iemand aan het begin van het vorig seizoen de enorme misère van United zag aankomen. Al ging daar de coach weg etc. Echter verwacht ik dat de strijd om top 4 heviger dan ooit zal zijn en geen enkele club het makkelijk zal halen. Hopelijk blijft het tot het eind spannend en wordt het weer een mooi Premier League seizoen. Zie overigens na Liverpool Arsenal het liefst in de top 4 eindigen, maar het zou me niks verbazen als één van de twee het misloopt. Zou ook een keer leuk zijn als Chelsea of City er buiten valt.

16 juli 2014 om 13:37

Chelsea buiten de top 4 betekend exit Mourinho. Zou ik voor tekenen mede een lange neus te trekken naar Chelsea fans in mijn kennissenkring.

16 juli 2014 om 14:44

Is ook gewoon zomaar mogelijk. City kan toch ook een keer een seizoen floppen, wellicht gaat Toure ook weg of zo, kan allemaal gebeuren. United gaat een nieuw team maken maar wellicht hangt dat totaal niet samen en werkt het niet. Het is gewoon onvoorspelbaar, daarom snap ik niet waarom mannetjes zoals Owen dit moeten doen. Beetje provocatie, als je het aan het einde fout hebt word je uitgelachen door alle Arsenal fans net zoals vorig seizoen.

Was het Owen niet die zei dat Arsenal ook Vorig seizoen geen europees ging halen?

'Sinds vertrek Henry geen speler meer gehad die er bovenuit stak'... Eh, van Persie, Fabregas?

Deja vu, Owen heeft vorig seizoen exact hetzelfde gezegd... Owen kan beter aan z'n kwaliteiten als pundit gaan werken, daar is ie al zwaar onder het gewenste niveau.

Dat mensen Owen serieus nemen... damn!

Het is algemeen bekend dat Owen altijd kritiek heeft op Arsenal. Hij praat liever over Manchester United of Liverpool. Misschien baalt hij nog dat hij keer op keer vernederd werd door het grote Arsenal destijds.

Haha dit zeggen ze elk jaar. Het is elk jaar gelukt, zelfs met een kwalitatief mindere spelersgroep. En United? Hier zet Owen zich voor lul. Na zo'n reformatie top 4 eindigen. Haha ik wil wel zien. Die gaan zelfs volgend jaar geen CL spelen. Let maar op. Gevalletje Spurs afgelopen seizoen.

Sinds het vertrek van Thierry Henry heeft Arsenal geen speler meer gehad die er echt bovenuit stak. Ze liggen achter op de concurrentie."

Wie gaat het vertrek van Suarez bij Liverpool moeiteloos opvangen dan? Spelers als Henry en Suarez zijn buitencategorie en niet te vervangen. Terwijl Liverpool hun nummer 1 smaakmaker verliest blijft bij Arsenal het team grotendeels hetzelfde. Daarnaast worden er versterkingen gekocht op de zwakke plekken. Bovendien verwacht ik dat Özil belangrijker gaat worden voor het team in zijn tweede seizoen premier league.

Ik zie voor komend seizoen een spannend seizoen waar de top 4 zal bestaan uit sowieso Chelsea en City. Daarnaast zullen United, Arsenal, Liverpool en zelfs teams als Everton en Spurs gaan strijden om de andere twee plekken. Wat hier ook aan gaat meedragen is dat United net als Liverpool afgelopen seizoen geen Europees voetbal hoeft te spelen.

Ik kijk nu al uit naar de start van het seizoen en hopelijk krijgt Owen geen gelijk

Wat Arsenal is moet doen is een echte topspits halen! ze hadden cavani, mandzuckic, Costa moeten halen!

Onzin , arsenal is volgens mij al 16 opeenvolgende jaren in de CL en met Sánchez erbij gaat ozil wss beter spelen , Ramsey is er weer en als wilshere zich weer gedraagt en giroud ook inde grote wedstrijden belangrijk is dan wordt arsenal sws minimaal 3e want ondanks de zware concurentie komt arsenal op de een of andere manier toch in de top 4

Ik denk persoonlijk dat dit de top 4 wordt:
1. Manchester united (wilt revanche nemen en speelt geen Europees
2. Manchester city
3. Chelsea/arsenal
4. Chelsea/arsenal
5.liverpool
6. Everton
7. Southampton

Dat zeiden ze 10 jaar geleden ook maar Wenger haalde cl voetbal met slechte materiaal
Nu hebben ze Sánchez en ozil vorig jaar al
Met een khedira en een topaankoop voor de breedte zie ik als titel kandidaat

Ik denk dat Owen ongelijk heeft! Ik denk namelijk dat Liverpool uit de top 4 valt! Dit omdat de verdediging en keeper nog steeds dramatisch is! Ik ben niet zo van het romantiseren.. De enige verdediger die ik goed genoeg vind maar ook altijd foutjes maakt is Skrtel...

Daarnaast is de beste speler vertrokken naar Barca, wie ze ook halen dit een betere speler zal je niet krijgen! De top spelers zullen namelijk niet kiezen voor Liverpool en trouwens we hebben het over Suarez, een speler die niet misstaat in de top 5 beste spelers van de wereld(vorig jaar waarschijnlijk de beste)!

Nee, ik hoop het wel maar ben bang dat Liverpool het i.t.t. Arsenal niet zal gaan redden!

Eigenlijk heb je een hele sterke top 5 straks. Manchester United en City, Chelsea, Liverpool en Arsenal. Ik denk dat al die clubs weinig voor elkaar onder gaan doen. Alleen denk ik dat de selecties van Liverpool en Arsenal aan het eind van de rit niet breed genoeg blijken te zijn voor een serieuze titelrace in combinatie met Europees voetbal.

Hahahaha. Die owen begrijpt er helemaal niks van. Laat liverpool eerst maar eens kijken of ze het verlies van suarez kunnen opvangen. Daarbij deed arsenal vorig jaar in het begin erg goed. Door blessureleed vielen ze ver terug. Met nof wat gerichte aankopen zijn ze im de basis en in de breedte flink.vooruit gegaan.

Dit wordt de stand denk k 1 man utd 2 man city 3 chelsea 4 arsenal 5 liverpool waarom? Van gaal leidt man utd nasr de titel city is vanzelfsprekend chelsea achter city en arsenalop 4 omdat liverpool niet zonder suarez in de top 4 gaat eindigen als iemand anders het hier niet mee eens is hoor ik het maar

17 juli 2014 om 11:26

Arsenal heeft nog ongeveer 7spelers nodig om makkelijk naar de kampioenschap te cruisen als het ware..mark my words owen heeft hier toch gelijk hoor.

Owen ziet dat goed. Geweldig voetbal maar niets bereiken in prijzen.
Who the fuck cares. Zelfs deze diehard Spurs Fan kijkt graag naar Whoolwhich.
Wat is een groter compliment alles winnen met de Bus of een compliment van de overkant voor het mooie voetbal?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren