Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Rodríguez geeft jawoord aan Real; Monaco denkt aan Robben als opvolger'

Laatste update:

Real Madrid hield zich lange tijd rustig, maar wil nu spijkers met koppen gaan slaan op de transfermarkt. Toni Kroos wordt rond 17:00 uur voorgesteld, Keylor Navas van Levante moet het keepersteam versterken en dan is er nog de jacht op James Rodríguez. De onderhandelingen met AS Monaco zijn in volle gang en Real weet dat de Colombiaan graag naar Madrid wil verhuizen.

/

RMC Sport meldt donderdagmiddag dat Rodríguez inmiddels zijn jawoord heeft gegeven aan Real. De aanvallende middenvelder kan een vijfjarig contract tekenen in Spanje, met een weeksalaris van 120.000 euro. Dat komt neer op zo'n acht miljoen euro per jaar, wat betekent dat hij in vijf jaar tijd dus veertig miljoen euro kan verdienen. Real moet het nog wel eens zien te worden met Monaco over een transfersom: de genoemde bedragen liggen tussen de zeventig en negentig miljoen euro.

Monaco wil bij een vertrek van de 23-jarige Rodríguez een goede opvolger halen en Antoine Griezmann van Real Sociedad geldt als een belangrijke kandidaat. Ook de naam van Arjen Robben is nu gevallen: de dertigjarige Nederlander heeft een sterk WK achter de rug, maar verlengde niet lang voor dit toernooi nog zijn contract bij Bayern München. Robben heeft duidelijk gemaakt dat hij de Allianz Arena niet wil verlaten en stelde eerder Louis van Gaal al teleur: hij wilde zijn landgenoot naar Manchester United halen.

James Rodríguez zou een aanwinst zijn voor Real Madrid

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Robben gaat echt niet naar Monaco. Hij blijft bij Bayern en anders was hij wel naar Man utd gegaan.

17 juli 2014 om 15:37

Nee robben blijft absoluut bij bayern, hij is daar gewoon de beste speler. Ik denk dat griezzman wel haalbaar is voor monaco. Ik hoop echt dat james naar real komt, we hebben dan een geweldig middenveld. Met keuze uit alonso, modric, isco, kroos en james. Ik ga er vanuit dat khedira, illara, di maria en casemiro vertrekken. En dan heb je voorop bbc, ik kan niet eachten tot de start van het nieuwe seizoen!!

17 juli 2014 om 15:45

Ilarramendi gaat echt niet definitief vertrekken. Kwam vorig jaar pas aan voor 30 miljoen. Moet de opvolger van Alonso worden.

17 juli 2014 om 15:54

@ Victor Andrade,

Inderdaad, Arjen Robben blijft honderd procent zeker bij Bayern München. Hij is er op dit moment erg op zijn plek en hij is daar een van de beste spelers van Bayern München, zo niet, de beste.

Als James Rodriguez daadwerkelijk naar Real Madrid vertrekt, waar ik, eerlijk gezegd ook wel vanuit ga, dan, betekend dat sowieso het einde Ángel di Maria bij Real Madrid.

Ikzelf denk dat Sami Khedira (wordt in verband gebracht met Arsenal), Casemiro (wordt in verband gebracht met onder andere Inter Milan en AC Milan) en Ángel di Maria (wordt dus in verband gebracht met clubs als AS Monaco, Manchester United, Paris Saint Germain, etc) sowieso nog zullen vertrekken bij Real Madrid.

Als Keylor Navas dan ook nog van Levante overkomt, dan, denk ik, dat óf Iker Casillas zal vertrekken bij Real Madrid óf Diego López. In dit geval, denk ik, dat Casillas dan zal vertrekken.

Diego López
Carvajal
Ramos
Varane
Marcelo
Kroos
Modric
Ronaldo
Rodríguez
Bale
Benzema
17 juli 2014 om 16:04

@rochester

Je verloochend Xabi en Illarra met je opstelling. De cvm's. Oftewel, niet realistisch.

17 juli 2014 om 16:31

Ik hoop dat di maria naar united gaat!

17 juli 2014 om 16:56

illara word waarschijnlijk verhuurd

17 juli 2014 om 16:59

ik denkt dat ze eerder Cassimeiro verhuren en Illara houden.
Je hebt dan een bank met: Isco, Illara, Rodriguez, pepe, coentroa, Iker en Xabi.

Dus mss nog een 9 aantrekken.

17 juli 2014 om 17:04

Ik denk als ze met een num 10 gaan spelen dat er sowieso plaats komt voor khedira of Alonso. Kroos en Modric zijn allebei te aanvallend..

17 juli 2014 om 18:26

James is voor elke top ploeg 1aanwinst.robben als opvolger naar monaco zie ik niet gebeuren.van gaal wil hem naar manu hallen zelfs daar wil i niet heen dus lijkt mijn sterk dat i dan wel naar monaco gaat.

17 juli 2014 om 21:51

Schitterend nieuws ! Wel zal deze transfer jammer genoeg het einde van Di Maria bij Real betekenen. Heeft er iemand anders dit al opgemerkt: Alle transfers van Mourinho in zijn 1e jaar zijn inmiddels vertrokken of gaan weg bij Real. Carvalho, Adebayor, Ozil, Canales, Khedira en Di Maria.

18 juli 2014 om 03:29

Canales was gekocht voor mourinho. Adebayor was gehuurd. Dus valt wel mee. Bovendien zijn khedira en dimaria (nog) niet vertrokken.

Robben is nog te hongerig en wilt Europese successen, die zie ik niet bij Bayern vertrekken. Heeft het daar meer dan goed!

Robben gaat nooit naar Monaco, die blijft lekker zitten waar die zit.

Real is zich wel gruwelijk aan het versterken zo. Maar dan moeten er ook nog spelers verkocht worden lijkt me, denk dat dit ten koste gaat van Di Maria en/ of Isco.

17 juli 2014 om 15:29

Ja bizar he en dat terwijl
Di Maria en Modrić juist een van de sterkste van het team waren afgelopen seizoen.... Ben erg benieuwd hoe ze dat oplossen. Misschien dat van gaal moet proberen Modrić los te weken.

17 juli 2014 om 15:35

Ik vind het ook vreemd, Di Maria was enorm belangrijk voor Real, Isco heeft niet echt een kans gehad. Waar gaan ze Kroos neerzetten dan? Want Modric heeft inderdaad ook een super seizoen gehad en Kroos is geen type Alonso. Ancelotti heeft in ieder geval een luxe probleem.

17 juli 2014 om 15:57

Ik vind dat Kroos en Xabi Alonso zelfde type spelers zijn. Beide hebben een geweldige trap in de benen. Hun passing is uitstekend, ze kunnen een bal precies op hun collega's stropdas leggen.
Het enige wat er verschillend is aan hun, is dat Kroos aanvallender is als Xabi Alonso, maar volgens mij kan hij Xabi's plek uitstekend invullen.

17 juli 2014 om 16:09

Omdat Kroos meer aanvallend ingesteld is denk ik dat ie gehaald is voor de 10. Met Khedira en Modric is dat een perfect middenveld.

17 juli 2014 om 16:39

Isco heeft niet echt een kans gehad? Isco heeft ongeveer 2000 minuten gespeeld, Di Maria 2300.. kap even met de onzin. Isco heeft de finale Copa del Rey gespeeld en een groot deel finale Champions League.

17 juli 2014 om 16:51

Dit jaar speelt Madrid een paar extra wedstrijden ivm winnen van de champions leaugue , dus zullen ze ook wat extra kwaliteit moeten halen. Het word een lang jaar en zwaarder en de verwachtingen zijn ook wat hoger nu. Ik hoop persoonlijk dat er maar een middenvelder weg gaat en de rest knokt voor een plek in de selectie. Maar dat zou niet realistisch zijn , misschien word Pepe dan toch verkocht en misschien kedira maar ik verwacht niet dat di Maria verkocht word . Mocht James rodriques erbij komen dan hebben ze 9 middenvelders voor 4 plekken en denk ik dat zoiezo casimero eruit gaat . Persoonlijk denk ik dat Perez geleerd heeft van de eerste fouten met de galacticos en nu de sterren van morgen probeert vast te leggen , daar hoort di Maria ook bij.

17 juli 2014 om 17:21

AntiCorrupt

Real speelt allang zonder 10, vandaar dat Ozil werd verkocht. Ze spelen gewoon in een 4-3-3

17 juli 2014 om 15:33

Klopt , maar als Khedira vertrekt is Alonso de enigste ervaren vm. Illaramendi en Casemiro kunnen het niveau op dit moment niet aan.

17 juli 2014 om 15:38

Heb begrepen dat Khedira gewoon blijft en mogelijk zelfs gaat verlengen. Denk dat Real het jammer vindt dat er maar 11 spelers opgesteld mogen worden

Ik ga er vanuit dat ze zo zullen gaan spelen, dus waar laat je Kroos? Afwisselen met Modric? Zo'n speler wil je toch elke week zien?

Wie van de 3
Carvajal
Varane
Ramos
Marcello
Alonso
Modric
Bale
James
Ronaldo
Benzema
17 juli 2014 om 15:45

Nee, dat gaat het zeker niet zijn, aangezien Ancelotti net van dat systeem is afgestapt omdat het middenveld niet draaide zoals het moest.
Volgens mij wordt het gewoon dit.
Met simpelweg James op de plek van Di Maria.

Kroos op de plek van Khedira en James op de plek van Di Maria. Dan is de enige vraag of James net zoveel defensief werk wil opknappen als Di Maria deed. Ik vermoed van wel om verschillende redenen, maar dat zullen we moeten zien.
In ieder geval kun je niet zeggen dat we verzwakt zijn.

Btw voor degene die nu komen beweren dat er geen balans in het elftal zit: Khedira speelde amper dit seizoen en een echte defensieve middenvelder hadden we sowieso al niet. Alonso is dat net zo min als Kroos of Khedira dat zijn. Kroos is gewoon de opvolger van Alonso. Een hardwerkende passeur. De perfecte 6 binnen een team dat dominant aanvallend voetbal wil brengen.

Navas
Carvajal
Varane
Ramos
Marcelo
Modric
Kroos
James
Bale
Benzema
Ronaldo
17 juli 2014 om 15:47

james kan ook prima op links buiten, misschien geven ze ronaldo wel wat vaker rust/ moeten ze ronaldo wel wat vaker rust geven ivm zn lichaam.

En in veel wedstrijden kun je rustig met kroos en modric naast elkaar spelen.
Trouwens....dat kan altijd wel, Kroos speelt ook vaak op die positie bij Duitsland en hij verdedigt echt niet minder dan Alonso tegenwoordig. Die is hard minder aan t worden.
Ze kunnen beter khedira houden en alonso weg doen.

17 juli 2014 om 15:51

Ik speel liever zonder James. Wel houd ik van een brede selectie, aangezien we vorig jaar toch veel punten hebben laten liggen tegen de kleintjes omdat we te afhankelijk waren van een Jese, en toen moesten we het doen met Morata..

?
Carvajal
Pepe
Ramos
Coentrao
Kroos
Khedira
Modric
Bale
Benzema
Ronaldo
17 juli 2014 om 15:52

@realsocio ik zou gaan voor de opstelling van rodg. als real met jou opstelling speelt worden ze gewoon overlopen door goede tegenstanders. khedira of alonso moet starten. als real tegen bijv levante speelt kan je wel met kroos, modric en james

17 juli 2014 om 15:53

Ik zie liever Di Maria blijven dan James zien komen er moet een spits bij komen.

17 juli 2014 om 15:59

Waarom? Khedira speelde weinig vorig seizoen, en kroos is verdedigend bijna net zo goed als alonso...

17 juli 2014 om 17:04

Lijkt me te aanvallend. Zeker omdat Kroos en James ook beide hoog spelen en zeer aanvallend ingesteld zijn.

Ik denk persoonlijk eerder zo:

en James speelt dan net achter benz.

17 juli 2014 om 17:06

En nu met opstelling:

17 juli 2014 om 16:13

Het schijnt dat Pérez gek is van Isco, vind deze acties dan wel vreemd. Het beste middenveld lijkt me Alonso-Kroos-Modric, als ze Di Maria verkopen. Dan is er geen plaats voor James en Isco. Jammer voor hun ontwikkeling.

17 juli 2014 om 16:26

Het is gewoon zonde om zoveel goede spelers op de bank te hebben. Isco is volgens mij iemand die vertrouwen nodig heeft en wedstrijden moet spelen om te kunnen laten zien wat hij kan. Bij Real heeft ie die kans nog niet gekregen. Zou hem graag bij Barca zien maar dat zal wel niet gebeuren.

17 juli 2014 om 16:50

Nee, Real zou hem nooit naar Barca laten gaan. Misschien naar City ofzo.
Ja, dat is jammer, maar zo gaat het er al jaren aan toe bij Real. Kaka en co op de bank.

Heerlijke speler, lijkt me alleen nogal overbodig

Niet doen Arjen. Robben kan nog wel een jaar of 2 mee bij de absolute top denk ik. Daarna kan hij gaan afbouwen. Monaco is niet echt top en ik denk ook niet dat Robben zin heeft om nu naar de Franse competitie te gaan.

17 juli 2014 om 15:26

Monaco is anders geen verkeerde plek om te wonen hoor, echt niet.

17 juli 2014 om 15:32

In Monaco draag je geen inkomstenbelastingen af. Het is er goed wonen zou me toch echt niet verbazen als Robben hier in jaar tijd veel geld wil verdienen en op redelijk niveau kan blijven voetballen

17 juli 2014 om 15:44

@ naughty

Alsof Robben nu niet veel geld verdient? Daarvoor hoeft hij echt niet naar Monaco. Later als hij is uit gevoetbald kan hij daar alsnog naartoe, maar dan om lekker te rentenieren.
Hij gaat echt de Allianz Arena niet inruilen om te gaan ballen voor nog geen 10.000 man.

17 juli 2014 om 16:04

Monaco is een heel pak minder dan Bayern en de competitie is niet eens half zo goed als de Bundesliga. Zoals ik zei verwacht ik niet dat hij nu naar Monaco zal gaan. Hij kan namelijk nog wel 2 of drie seizoenen mee met de absolute top. En dan bedoel ik ook echt als een belangrijke basisspeler. Daarna gaat hij denk ik wel afbouwen bij b.v een Monaco mede omdat het daar ook goed toeven is.

Alsof Bayern hem laat gaan...

17 juli 2014 om 15:45

Alsof hij zelf weg zou willen.....

17 juli 2014 om 16:47

Als je genoeg geeft... Kijk naar Falcao

Geweldige speler, maar waar gaat hij spelen? Hetzelfde geldt voor Kroos. De duitser is meer een type 'xavi' dan een breker zoals Alonso. Jullie hebben ook nog Isco op de bank... Hij moet het vertrouwen krijgen en dat zal hij niet krijgen... Ik ben wel jaloers. Jullie kopen altijd goeie spelers, en wij hebben een achterlijke bestuur. Zubi had gewoon Kroos als opvolger van Xavi kunnen halen...

17 juli 2014 om 15:29

Khedira en Di Maria zullen waarschijnlijk vertrekken, dus op die posities kunnen Kroos en James spelen.

17 juli 2014 om 17:40

Khedira en Di Maria zaten voornamelijk op de bank toch?

18 juli 2014 om 00:22

Di Maria en Khedira stonden beide in de basis in de Champions League finale. Di Maria was aan het einde van het seizoen heel belangrijk voor Real en Khedira is natuurlijk bijna het hele seizoen geblesseerd geweest.

17 juli 2014 om 15:30

Dat is idd nog de vraag waar die jongen gaat spelen, misschien speelt hij Benzema uit de basis, maar dat is nog maar afwachten. Denk wel dat kroos gaat spelen, aangezien Khedira bijna zeker vertrekt

17 juli 2014 om 15:48

alonso is al lang geen goede breker meer. traag en maakt veel foutjes.
Aan de bal kan ie nog wel mooie dingen. Maar het niveau waarop alonso tegenwoordig verdedigt haalt kroos ook wel.

17 juli 2014 om 15:32

Haha jaa inderdaad hoe denken ze dat Robben naar Monaco wilt gaan haha

Zou het jammer vinden als Griezmann weggaat uit de La Liga en naar Ligue. 1 zal verkassen. De waarde van Rodriguez weet ik niet echt , maar Real kan beter ff wachten. Als het werkelijk tussen de 70 en 90 m is zie ik niet zo snel een ander club Ghames (James) kopen. Maar ik denk dat Khedira weg zal gaan.

Ik gun real als fan het beste natuurlijk. Maar ik vind het doodzonde voor het voetbal dat Real en Barca als het ware All star teams zijn. Het zou veel leuker zijn als deze spelers over meer teams verdeeld zouden zijn.
Kijk bijvoorbeeld eens naar de voorhoede van Barcelona en het middenveld van Real met Rodriguez erbij. Dat is toch niet normaal.

17 juli 2014 om 15:33

Barcelona is geen all-star meer... Daar is verdediging gewoon te slecht voor! Laporte en Benatia zou geweldig zijn. Nu heb je alleen Pique en Bartra.... Mascherano moet weer op het middenveld spelen.

Robben moet overigens zeker niet weg. Hij is de beste speler van Bayern.

17 juli 2014 om 15:54

Ik denk dat deze spelers zeer goed bij Barcelona zouden passen Laporte en Benatia ik denk dat ze dan beter die twee halen dan B.V Mathieu.

Denk je nu echt dat Robben de Allianz Arena in gaat ruilen voor dat schrale station in Monaco waar geen kip zit?

Ik denk dat Robben nog minimaal 1 seizoen bij Bayern blijft, onder vleugels van Robben kunnen ze dan Shaqiri langzaam brengen. Het zou voor onze Arjen beter zijn als hij bij Bayern blijft, hij is zo ongelofelijk fit. Een genot voor het oog en misschien wel voor in Frankrijk?

Monaco kan het altijd proberen, je weet 't nooit. Maar ik zie Robben daar niet naartoe vertrekken, waarom zou hij weggaan bij Bayern?

Zie Griezmann eerder naar PSG gaan dan naar Monaco. Denk dat beiden clubs wel bij hem passen.

Robben zal echt niet naar Monaco gaan. Hij heeft al gezegt dat hij het naar zijn zin heeft in Munchen. Anders was echt wel Manchester United gegaan. Rodriguez is een goeie speler voor Real Madrid. Misschien zou Monaco, Nasri of David Silva proberen als vervanger van Rodriguez. Of Afellay of Diego Capel?

Ou mooi zijn als Griezmann nr ons Monaco komt. Aangenaam wedr, mooie mensen, lekkere sfeer.

17 juli 2014 om 16:08

Sfeer bij Monaco? Het stadion is nooit vol...

17 juli 2014 om 16:15

Ik kan het mis hebben maar ik denk dat hij het over de sfeer in Monaco zelf heeft en niet over de sfeer in het stadion. Heerlijk leventje daar in Monaco denk ik zo!

17 juli 2014 om 16:16

Dan kan er nog steeds sfeer zijn.

17 juli 2014 om 16:54

13.000 is redelijk denk ik. Meer als bij bijv Solna, jouw club....
Sfeer is overigens geweld7g. Ook in het stadion, maar zeker daarbuiten. De after- partys na een thuisduel zijn beroemd. Wonen ook maar iets van 45.000 (legaal dan) in M.
Nee, ik zit liever in Louis Seize dan in de kou in Stockholm.
Binnenkort Cl!
Zon, zee, jachthaven, casino, prinsessen, 27 gr meestal, geen uitkeringstrekkers, geen tuig...nee, zo slecht is de sfeer niet!

18 juli 2014 om 00:09

kwartier, AIK is iets wat ik overgenomen heb van mijn vriendin, ik ben zelf Arsenalfan. En ik woon ook niet in Zweden maar in London. Geen goed weer, wel een leuke stad.

Waaauw dit worden prachtige clasico's 😍

Waarvoor heeft Real James nou nodig? Hebben ze te weinig spelers op die positie of wat?

17 juli 2014 om 16:15

Sorry hoor, maar dat een Chelsea fan dat zegt. Jullie zitten nu ook weer achter Khedira terwijl je voor die positie pas Cesc en in de winter Matic hebt gehaald... Chelsea koopt vaak genoeg spelers die niet nodig zijn.

Maar goed, ik vind het ook vreemd. Isco zit al op de bank en Di Maria of Kroos volgend seizoen ook, want Alonso en Modric zijn heel belangrijk voor het evenwicht.

17 juli 2014 om 17:32

Ancelotti speelt 2 systemen met Real. 4-3-3 en 4-4-2(zoals bij Milan). Het enige wat Real nu doet is de laatste invullingen voor het systeem.

In een 4-3-3 zal hoogswaarschijnlijk Kroos en Modric starten samen met Khedira of James wat aan de sterkte van de tegenstander ligt.

In de 4-4-2 zal Benzema waarschijnlijk wissel zitten met een Rondo die in een zeer vrije rol naar binnen trekt, James die in balbezit in de ruimte links trekt die Ronaldo vrijlaat, Kroos en Modric zich erachter positioneren en Alonso of Khedira als slot.

Real en vooral Ancelotti weten precies wat ze doen. Daarbij zijn spelers als Bale, Alonso, Khedira e.d nog wel is vaak licht geblesseerd.

17 juli 2014 om 18:18

Reken je nog op Khedira? Het ziet er toch wel naar uit dat hij weg gaat.
Alonso zal wel vaak spelen denk ik, heel belangrijk in dit systeem.

En 4-4-2 lijkt me niet te werken voor Real. Ronaldo en Bale hebben ruimte nodig, 4-4-3 is het best.

120.000 euro per week, 52 weken in een jaar -- 6,25 miljoen. Niet echt 8 miljoen he.

17 juli 2014 om 15:48

Scherp. Heb ook verschillende bedragen vernomen. 8 zou teveel zijn in verhouding met andere teamgenoten.

Ik zit eigenlijk met een dilemma, want als Rodriguez komt. Dan gaat Di Maria vertrekken. Als Rodriguez dus niet komt, dan zal Di Maria hoogstwaarschijnlijk blijven.
Hoop dat ze beide kunnen blijven, want ze zijn beide toppers!

17 juli 2014 om 15:48

Dan zal je een ultiem luxe probleem hebben.. Denk niet dat Real zich dat kan veroorloven, aangezien Ronaldo en Bale een megasalaris hebben. Zonde van Di Maria was echt een held afgelopen seizoen.

17 juli 2014 om 16:08

Inderdaad man Di Maria was/is echt een held!
Echt zonde om zo'n talent te verkopen.
Was afgelopen seizoen toch 1 van de beteren samen met Modric en Ronaldo!
Ongeacht waar Di Maria naar toegaat, ik zal altijd een fan van hem blijven!

Ik vind het een geweldige speler met veel potentie!!

James Rodriguez is een hele mooie aankoop van Real Madrid. Maar waarom ze Rodriguez halen is me een raadsel, want Angel di Maria vind ik echt niet minder dan Rodriguez hoor en zijn ook bijna dezelfde types spelers. En Real had al een dezelfde type speler als Rodriguez maar die lieten ze vorig jaar gaan, en werd notabene wereldkampioen (ozil)! En nu tellen ze zoveel geld neer voor Rodriguez, be-la-ch-elijk! Maar soit, zo ziet de voetbalindustrie eruit, en over Robben? Robben zie ik echt niet vertrekken bij Bayern! Waarom? Bayern is veel beter dan Monaco, Robben is te goed voor Monaco, en met Bayern heeft hij meer kans op prijzen dan met Monaco. En de Franse Ligue 1 is te saai! En Falcao en Carlos Vela komen ook nog naar Madrid en Benzema, Di Maria vertrekken. Real heeft ook de onderhandelingen stopgezet met Arsenal inzake Khedira. Kroos gaf aan dat hij liever met Khedira wil spelen , zoals op het vorige WK. Ze hebben een speciale klik met elkaar op het veld en dat zag Fiorentino Perez natuurlijk ook. Maar dit zal de basis zijn denk ik met afwisselingen tussen Khedira en Modric of met Kroos. En Pepe gaat ook naar Monaco en om hem op te volgen denkt Real aan Laporte, Benatia etc.

Casillas
D.Carvajal
Varane
S.Ramos
Marcelo
Modric
Kroos
Bale
J.Rodriguez
C.Ronaldo
Falcao
17 juli 2014 om 16:10

Het is geen football manager he. Ik denk dat je wat te positief bent. Vela gaat denk ik niet vertrekken, en Monaco gaat niet Falcao en Rodriguez allebei laten vertrekken. Arsenal en Real hebben al een transfersom onderhandeld volgens de geruchten, qua salaris is het nog wel bezig.

Het enige wat Real nodig heeft is een killer voorin. Nog een aanvallende middenvelder, kom op zeg. Duidelijk geld teveel.

17 juli 2014 om 16:02

Hadden ze maar Higuain gehouden.

17 juli 2014 om 16:13

Dan zou Benzema zijn vertrokken en dat zou geen enkele verstandige Real sympathisant hebben gewild. Ook nog eens ten faveure van de dramatische Higuain..

17 juli 2014 om 16:35

Higuain is juist een spits die veel verpest, evenals Benzema.

Falcao is de enige speler die ik zie zitten in die rol.

17 juli 2014 om 16:41

Heb je Higuain gezien in de WK finale? Echt een killer hoor. Het was een goede speler maar Benzema is natuurlijk veel beter.

17 juli 2014 om 16:47

Ja maar ze moesten hem gehouden hebben dan moesten ze nu niet zoeken voor een 2de spits en concurrentie is goed.

17 juli 2014 om 17:41

Concurrentie is goed, maar ik vind het geen goed idee dat je om de wedstrijd van spits wisselt zoals Mourinho dat deed. Ze speelden beide amper een wedstrijd uit. We hebben gewoon een subtop spits nodig die genoegen neemt met invalbeurten.

17 juli 2014 om 21:57

Ja Maar waar vind je zo een spits?

Ze lijden in Monaco echt aan grootheidswaanzin, Robben wil in een groot stadion spelen en niet in een stadionnetje waar amper 20.000 man in kunnen en waar doorgaans anderhalve man en een paardekop zitten. Zoiets noem je atmosfeer en dat kan Monaco dus totaal niet bieden.

17 juli 2014 om 16:57

Haha..je bent er duidelijk nooit geweest! Blijf het maar denken: geen sfeer en zelf aanhanger van Solna in Zweden zijn, waar minder als die anderhalve paardekop komt.
Ruilen wil ik ieg niet

Het enige dat Real Madrid nog moet doen is James Rodriguez daadwerkelijk aantrekken. Wat een wereldteam hebben ze dan. Met dit team (zie opstelling) zie ik Real Madrid als kampioenkandidaat nummer 1 als FC Barcelona geen goede verdedigers weet aan te trekken. In mijn opstelling ga ik er vanuit dat Navas aangetrokken gaat worden en dat Diego Lopez verkocht gaat worden. Verder hoop ik dat Varane boven Pepe gekozen wordt (mijn mening). Overigens hoop ik dat Real Madrid ook nog een spits koopt, maar dat is in eigen belang, zodat Benzema aan ons verkocht kan worden

Navas
Carvajal
Ramos
Varane
Marcelo
Kroos
Xabi Alonso
Bale
J. Rodriguez
C. Ronaldo
Benzema
17 juli 2014 om 16:03

Sorry maar ik moest zo hard lachen toen ik deze opstelling zag he

Ik geef je gelijk over Varane verkiezen boven Pepe, maar daarna gaat alles fout. Hoop dat er iets fout gegaan is met het maken van de opstelling, want je spelers staan totaal op de verkeerde plaatsen haha Daarnaast lijkt het me iets te aanvallend en hoop ik dat Real Di maria behoudt, zoon type speler heeft Real gewoon nodig.

Benzema gaat echt niet verkocht worden, past perfect in dit systeem van Real. Speelt in dienst van zijn buitenspelers (wat al zeer apart is voor een spits) en kan daarnaast zelf scoren, bast vast houden, een actie maken of de combinatie aangaan.

17 juli 2014 om 16:12

Huh, toen ik de opstelling opsloeg was het nog een 4-2-3-1 opstelling ;

Ik zei ook dat ik hoopte dat Benzema verkocht zou worden, in eigen belang, zodat Benzema naar Arsenal kan komen, maar dat zal wel niet haha.

Navas
Carvajal
Ramos
Varane
Marcelo
Kroos
Alonso
Bale
J. Rodriguez
C. Ronaldo
Benzema

Real gaat deze zomer weer flink inkopen.
Denk dat ze Falcao ook nog wel losweken. Als deze transfers doorgaan is het einde voor Isco, Di Maria en Khedira lijkt mij. Xabi gaat waarschijnlijk naar Amerika, krijg je het volgende team:

Casillas/Lop
Carvajal
Ramos
Pepe
Marcelo
Modric
Kroos
Bale
Rodriquez
Ronaldo
Falcao
17 juli 2014 om 16:29

Di Maria kan naar Psg, Khedira is dichtbij een overgang naar Arsenal en Isco kan Real Madrid nog prima gebruiken als stand-in voor James. Xabi Alonso kan nog van waarde zijn voor Real Madrid, sterker nog, ik denk dat Real Madrid Xabi Alonso hard nodig gaat hebben. Met de opstelling die jij gebruikt, heb je met Modric en Kroos 2 aanvallend ingestelde middenvelders die als controleurs moeten fungeren. Tegen Barca, Atletico en Champions League-clubs gaat dit niet werken, dan heb je 1 iemand nodig die wel verdedigd. Ditzelfde probleem hebben wij vorig jaar gehad, daarom hoop ik dat Khedira zo snel mogelijk naar ons komt. Tenslotte hoop ik dat Pepe word gepasseerd. Ik ben zijn fratsen wel eens zat. Ondanks dat het een goede verdediger is, vind ik dat Ancelotti Varane moet gebruiken.

Zieke bedragen zeg, waar praten we over?!

17 juli 2014 om 16:21

Ik ben het zo met je eens hè.
Moet nodig eens naar gekeken worden.

Hoe en wat, geen idee, maar daar zullen vast slimme mensen voor zijn.

17 juli 2014 om 16:33

Ik wil zeker niet de vergelijking met Afrika elke keer naar voren halen, maar hoe is het toch mogelijk dat er zoveel mensen in armoede leven en dat voetballers voor tientallen miljoenen euro's worden verkocht. En ik weet heus wel dat er zat voetballers zijn die af en toe geld doneren aan minder bedeelden zoals Ozil, Messi en Mascherano, maar dit moet toch niet zomaar mogen? Iemand die erg goed in brood bakken is moet het met een gemiddeld loon doen, terwijl als je een beetje talent hebt voor voetbal je zo voor 40 miljoen verkocht wordt. Schandalig!

17 juli 2014 om 16:40

Het zijn ook geen miljoen voetballers die zo ontzettend veel verdienen. Daarnaast moeten voetballers na hun 34e (?) er nog steeds van leven. De echte grote spelers kunnen dat makkelijk, maar ook een groot deel niet.

Daarnaast heeft een wereldvoetballer nooit rust. Overal waar hij loopt herkennen mensen je. Overal wordt er aan je getrokken. Ook om die reden kan ik er wel bij dat ze veel geld verdienen.

Jij en ik met een normale baan hebben het toch ook stukken beter dan de armoede mensen in Afrika?

Ik vind het een hele stomme vergelijking.

(evt.) el classico volgen seizoen: Neymar, Suarez, Messi, Iniesta, Rakitic vs Ronaldo, Benzema, Bale, Kroos, James.

17 juli 2014 om 16:37

De namen die je opnoemt zijn inderdaad erg goed, maar zodra je verder gaat vergelijken moet je toch bekennen dat Real Madrid er beter voorstaat. Neymar, Suarez, Messi, Iniesta en Rakitic staan tegenover Carvajal, Ramos, Varane/pepe, Marcelo en Navas/lopez, terwijl Ronaldo, Benzema, Bale, Kroos en James het op zullen nemen tegen een veel zwakkere defensie. Dani Alves zal vertrekken (toch?) en met alleen Pique, Mascherano en Alba red je het niet.

Dit is duidelijk het gevolg van clubs die geld uit kunnen geven als water. Een speler kopen zodat een andere club 'm niet heeft. Of ze 'm nodig hebben vraag ik me namelijk af, net als velen lees ik.

James is onnodig als je Di Maria al hebt. Als Di Maria zelf weg wilt dan moet je hem eerst verkopen en dan pas zou het meer logischer zijn als ze voor James gaan. Met de 433 die Real met Ancelotti speelt is er maar een plek die nog onzeker is: de plek naast Alonso en Modric. Met Kroos erbij denk ik dat hij die laatste plek dus vervult, dus zelfs met di Maria weg is er geen plek met Isco nog op de bank. Jese is al de vervanger van Ronaldo en hij komt ook terug dit seizoen en denk niet dat Di Maria reserve wilt zijn achter Bale op de rechter flank.

iker/navas
carvajal
pepe/varane
ramos
marcelo/coen
modric
alonso/illar
kroos/isco
bale
benz/?
ronaldo/jese

Als James daadwerkelijk komt, dan ben ik benieuwd in welke mate hij geschikt is voor de half-positie. Anderzijds voor de flanken.

17 juli 2014 om 16:39

James Rodriguez zal denk ik als aanvallende middenvelder gaan spelen bij Real Madrid denk ik. Dezelfde rol die hij ook al vaak dit seizoen bij AS Monaco en bij Colombia uitvoerde.

James zie ik wel in de basis geraken, maar dan wel als '10'. Real speelt echter zonder '10' momenteel, dus misschien weer met de punt naar voren gaan spelen?

Sterke bank: Navas, Arbeloa, Pepe, Coentrao, Kroos, Bale, Jese

Natuurlijk kun je ook veel rouleren zo.

Casillas
Carvajal
Varane
Ramos
Marcelo
Alonso
Modric
Di Maria
James
Ronaldo
Benzema
17 juli 2014 om 16:41

Denk je echt dat Ancelotti Bale op de bank gaat zetten? Di Maria wordt vaak met een vertrek in verband gebracht, en wanneer James Rodriguez echt komt, zal Di Maria ook wel vertrekken denk ik. Bale zal gewoon spelen. De rest ben ik het met je eens, al twijfel ik tussen Kroos en Modric.

17 juli 2014 om 16:43

Denk het niet, echter vind ik Di Maria gewoon twee klassen beter dan Bale, dus dat is een opstelling met hoe ik zou spelen. Natuurlijk is Bale veel te duur om op de bank te zetten, dat realiseer ik me ook wel.

17 juli 2014 om 16:53

Di Maria beter dan Bale? Haha kom op man. Je haat richting Tottenham komt naar boven.

Bale is zoveel beter dan Di Maria, Di Maria is niet eens de beste top 10 op die positie. Terwijl Bale de beste flankspeler is ter wereld.

17 juli 2014 om 17:43

Ze spelen nu toch niet meer op dezelfde positie, maar ik vind Di Maria ook de betere voetballer dan Bale. Daarnaast is Bale natuurlijk niet de beste flankspeler ter wereld. Reus komt nog altijd voor hem.

17 juli 2014 om 17:59

Stellen dat Bale een betere voetballer is dan Di Maria. Waar gaat het heen...

17 juli 2014 om 16:50

Ik zie Kroos en Bale echt niet banken.

Iker
Carvajal
Ramos
Varane
Marcelo
alonso/Modic
Kroos
Bale
James
Ronaldo
Benzema

ik zou met 3 verdedigers gaan spelen. Je maakt de opstelling aan de hand van je spelers en deze spelers moeten spelen in mijn ogen. Heel aanvallend en goed sterk middenveld.

Lopez
Ramos
Pepe
Varane
Kroos
Modric
Alonso
Rodriquez
Bale
Benzema
Ronaldo

Wat zou die oude man genaamd Ancelotti in zijn hoofd van gedachte hebben. Ik ben een groot fan van James maar wij hebben hem echt niet nodig, ik heb liever Angel Di Maria dan James. Ik vind hem een type Isco.

Als ik hem koop, heb jij hem niet...
Dat komt ervan. Van dat Euro Beleid dan, wb RM en Barca voor 1.5 % bij hun tnuisbank kunnen lenen, gegarendeerd door het Stabiliteitspact etc.
1.5% van 500 miljoen schuld is 7.5 mio aan rente per jaar. Dat kan RM etc best opbrengen. Dus het krediet blijft vloeien, alles wat kan ballen wordt weggekocht en dat wordt nog eens bevestigd door de scheve beloning van de CL-gelden.
Dure banken. Zowel die van RM, Barca als voor ons in overdrachtelijke zin...

120.000 per week is ruim 6 mil per jaar en dus na 5 jaar ruim 31 ipv 40. Tering wat een slechte journalistiek weer.

Madristas be like ; Barca is een koopclub 😂

Als James daadwerkelijk komt dan moet isco of di Maria vertrekken

Eerlijk gezegd vind ik het wel overbodige aankoop zolang je isco en di Maria nog hebt

Ik zou eerder Pogba kopen dan James, aangezien Real genoeg aanvallende middenvelders heeft. Pogba kan ook goed verdedigen en er zit ook(net als bij James) nog veel groei in.

Ooooh, wat krijgt Real Madrid volgend jaar een geweldig team!!! Ik zie het liefst een 4-5-1/4-2-3-1 opstelling.

Navas
Carvajal. Ramos, Varane, Marcelo
Kroos/xabi Alonso, Modric
Bale, James Rodriguez, Ronaldo
Falcao

Wat een geweldig team wordt dit dan, wel vind ik het persoonlijk jammer dat di Maria als hij niet weggaat waarschijnlijk geen basisplaats krijgt. Ik vind Di Maria persoonlijk beter dan Kroos, maar niet op de positie van Cvm!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren