Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Rodriguez komt aan in Madrid, social media slaan op hol

Laatste update:

De transfer van James Rodríguez naar Real Madrid lijkt echt niet meer dan een kwestie van tijd te zijn. De aanvallende middenvelder wordt al geruime tijd in verband gebracht met de Champions League-winnaar en Real en AS Monaco zouden het bijna eens zijn geworden over een transfersom. Rodríguez is inmiddels op weg naar Spanje, zo bewijst een foto die massaal wordt gedeeld op Twitter.

/

De selectie van Monaco verblijft momenteel in Colombia, waar het een paar oefenwedstrijden speelt en zich voorbereidt op het nieuwe seizoen. De 23-jarige Rodríguez geniet momenteel nog van zijn vakantie en zou maandag aansluiten, maar is zondag gesignaleerd op het vliegveld van Medellín. Hij pakte het vliegtuig naar Madrid, claimt ene JuanMa Gomez: "We hebben dezelfde vlucht!", staat er bij de foto geschreven.

Het is onduidelijk wat Real precies gaat betalen voor Rodríguez: de bedragen die genoemd worden zitten tussen de zeventig en negentig miljoen euro. Ook zouden er nog spelers van Real als ruilmateriaal ingezet kunnen worden, maar het is dus nog onbekend of dat zal gaan gebeuren. In Madrid ligt een vijfjarig contract klaar voor Rodríguez, die er geen geheim van heeft gemaakt dat hij de overstap graag wil maken. Na Toni Kroos zou hij de tweede nieuwkomer bij Real worden.

Update 20 juli 17.05 uur - Rodriguez komt aan in Madrid, social media slaan op hol
James Rodriguez heeft voet op Madrileense bodem gezet. De 23-jarige aanvaller van AS Monaco en het nationale elftal van Colombia landde zondagmiddag op het vliegveld Adolfo Suárez Madrid-Barajas. Rodriguez deed geen uitlatingen over de reden van zijn aanwezigheid in Spanje, al lijkt het erop dat zijn overgang naar Real Madrid slechts een kwestie van tijd is. Op social media worden foto’s van de aankomst van Rodriguez in Madrid duizenden keren gedeeld.


James Rodríguez zou een geweldige aanwinst zijn voor Real Madrid

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

de bedragen die genoemd worden zijn natuurlijk erg hoor. Maar kroos was maar 25. Dus 100 miljoen voor 2 echt heel erg goede middenvelders van 22... zou bijna moeten zeggen dat dit meer dan prima geregeld is.

20 juli 2014 om 11:04

James is 23 jaar en Kroos 24. Ik vind dit soort bedragen belachelijk... Zeker gezien de financiële situatie in Spanje.

20 juli 2014 om 12:32

Damn als nu ozil der bij was dan had je kroos ozil en rodriguez.
Hoop dat modric weggaat vind hem niet speciaals hebben wat een speler van real zou moeten hebben.
Di maria moeten ze echt niet laten gaan.
Ik denk ook pas dat real pas echt gaat waarderen via dimaria is nadat hij gaat schitteren bij een club met wel vertrouwen in hem.
Met afstand was hij de beste van het argentijnse elftal op wk.
Ik vind dat bale ook echt beslissender moet zijn voordat dimaria echt weg kan.

20 juli 2014 om 12:41

Sorry maar di maria is heel belangrijk voor dit rm maat modric is toch echt veel belangrijker dan di maria jij kijkt gewoon absoluut niet naar rm anders kon je dit nooit zeggen

20 juli 2014 om 12:41

Ozil zit al een jaar in engeland ....

20 juli 2014 om 12:45

Modric niets speciaals hebben? ?? Wat dacht je van 100% passzuiverheid en altijd de oplossing zien? Die gaat echt niet weg. Nog dommer dan ozil wegdoen

20 juli 2014 om 12:51

jij kijkt duidelijk geen wedstrijden van Real Madrid... of je hebt niet veel verstand van voetbal

Ik ben het wel merendeels met je eens, maar Modric was de beste speler van RM vorig seizoen

20 juli 2014 om 13:30

Ozil
Ozil heeft zelf aangegeven dat hij weg wil. Hij wou meer verdienen maar Real Madrid wou hem geen salarisverhoging aanbieden. Toen Arsenal hem een goede contract bood en zekerheid van een basisplaats, gaf hij aan dat hij weg wil. Door de WK wou hij zijn basisplaats niet kwijtraken want hij wist dat hij concurentie zou krijgen van Reus en Gotze bij Duitsland. Zoals veel duitse Real fans zeiden dat Ozil Real meer nodig heeft dan Real Ozil nodig heeft. La Decima was gewonnen zonder Ozil. Door zijn laatste prestaties in de Duitse selectie krijgt hij ook veel kritiek.

Khedira
Khedira zijn contract eindigt volgend seizoen 2015. Nog steeds heeft hij zijn contractverlenging niet getekend. Hij wil nog meer verdienen dan wat is aangeboden. Verschillende clubs zoals Arsenal hebben hem een aanbieding gegeven. Volgens geruchten heeft hij Arsenal gevraagd om 12 miljoen jaarlijks te verdienen. Vergeet niet dat Ozil, zijn goede vriend daar speelt. Van Ozil weet hij dat Arsenal goed betaald. Dus vraag hij veel geld. In tegenstelling tot Ozil, is Khedira een vaste waarde bij Real. Ieder jaar is zijn contract verbeterd. Zowel onder Mourinho en Ancelotti is hij een vaste waarde. Real wil hem niet kwijt maar zij willen de salarisstructuur niet verbreken. Khedira is een vaste waarde in de Duitse selectie en ook niet ter discussie in Duitsland. Dus heeft hij geen aanleiding om weg te gaan. Laatste gerucht is dat hij toch gaat bijtekenen.

Modric
Modric is nu de enige speler bij Real die vanuit de verdediging de spel kan opbouwen. Vorige seizoen was volgens hem zijn beste in zijn carriere.
Zijn plaats en taak is uit nood geboren en koste hem anderhalf seizoen om aan te passen. Hij is 28 en tevens is er geen vervanger die zijn taak en positie kan vervangen. Daarom wij Real en Ancelotti de speler van PSG Marco Verratti halen. Verratti kan de rol van Modric makkelijk overnemen zonder dat de hele ploeg moet worden aangepast.

Di Maria
Di Maria heeft een contract tot 2017. Dus als hij weg wil dan moet de kopende club minimaal 60 miljoen betalen. Voor minder gaat hij ook niet weg. Van de technische staf mag hij niet weg. Aangezien hij op verschillende positie kan spelen is hij waardevol. Di Maria wil ook meer verdienen daarom proberen andere clubs hem over te halen met een goede contract. Gezien zijn prijs en contract kan alleen Psg, Manchester City en Monaco hem kopen.
Di Maria speelt in Argentinie sinds 2 jaar al op de positie die hij nu bij Real speelt. Hij is geen pure middenvelder maar door het gebrek aan aanvallende kwaliteiten bij Argentinie en Real Madrid kwam hij op de middenveld te spelen. Maar hij heeft niet alle kwaliteiten voor een aanvallende middenvelder die achter de spitsen moet spelen. Door nood en gebrek van echte aanvallende middenvelder heeft hij toch een positie kunnen veroveren in de ploegen die hij speelt. De vraag is wil Real Madrid niet spelen met een speler die echt de kwaliteiten heeft van een aanvalende middenvelder en deze rol kan overnemen.

.

20 juli 2014 om 14:17

CRarsenal heeft helemaal gelijk modric is misschien wel de belangrijkste op ronaldo na wat een speler om van te genieten , je moet verstand hebben van voetbal om in tezien hoe goed die werkelijk is

20 juli 2014 om 14:55

Overal zijn arme mensen. Als er geen Real in spanje was dan had de overheid al helemaal niets. Aangezien in Spanje de inkomstenbelasting ruim 50 procent is boven de miljoen! Ken je feiten voordat je reageert.

20 juli 2014 om 15:00

Ja Real heeft een schuld van hiervandaan tot Tokio en wij in Nederland moete dit gaan betalen, belachelijk

20 juli 2014 om 17:22

Niet alleen Real maar ook Barca gaat veel te veel uit

20 juli 2014 om 17:25

Lekker toch, worden mn belastingcenten op eeb goede manier gebruikt.

Even serieus, ben jij nou echt zo dom? Verdiep je meer in de schulden van madrid, voordat hier onzin komt te verkondigen.

20 juli 2014 om 17:28

Niet zo klagen man ! Prachtig om dit soort spelers bij de grootste clubs ter wereld te zien spelen..zoals het hoort ! De bedragen die er tegenwoordig betaald worden zijn niks in vergelijking met de marketing inkomsten die er binnengehaald worden op jaarbasis

20 juli 2014 om 17:38

De Nederlandse banken helpen de spanjaarden wel een handje, geen enkel probleem!

20 juli 2014 om 18:20

Modric speelde het afgelopen seizoen de sterren van de hemel bij Real, een van de sterk houders. Dus onzin wat je zegt. Enige speler die echt echt echt weg mag is Bale, vind het nog steeds een aanfluiting

20 juli 2014 om 18:32

Als jij niet jaloers was had je deze reactie niet gegeven.

21 juli 2014 om 04:41

Özil weg doen was gewoon goed. Vind hem echt niet geweldig ofzo. Heeft nog nooit wat laten zien in grote wedstrijden. Assists geven in de kleine wedstrijden dat kunnen er wel meer, helemaal in de Spaanse competitie

21 juli 2014 om 06:00

Modric niks speciaals ? Waar zijn jouw voetbalhersens ?

21 juli 2014 om 08:13

Oh ik had het idee dat ze allebei jonger waren. Maarja, 100 miljoen voor 2 middenvelders die eigenlijk al tegen de absolute top zitten que niveau.. Ongeachte de financiele situatie van de club, is dit hedendaags normaal.
Als je er vanuit gaat dat ze er een jaar of 5 spelen allebei, is het 10 miljoen per jaar.

Het is een verwachting natuurlijk, maar ik vind het beide heel erg sterke spelers waarvan ik het jammer vinden dat ze niet naar een club van mijn voorkeur zijn gegaan.

20 juli 2014 om 17:42

Deze jongen kan bij elke topclub aan de gang hele goede speler.jammer dat i naar real gaat al zeg ik het zelf il had hem graag bij manu of barca gezien .maar goed real pffffff

20 juli 2014 om 18:50

James Rodriguez is opgegroeid zoals veel kinderen in Zuid-America. Dromen om bij Real te spelen. Heb je gekeken naar het reportage van NOS over Brian Ruiz van Costa Rica? De opa van Brian speelde in het gehele teneu van Real tijdens het reportage. He was grappig toen de presentator van NOS zij dat de opa zo duidelijk zijn voorkeur voor een club wilde tonen.

James zie duidelijk tijdens een interview dat zijn droomclub Real is en dat hij als kind altijd droomde om bij de club te spelen. Fiorentino Perez houdt van zulke spelers. Jongens van ver, uit alle hoeken van de hele wereld, die dromen bij Real te spelen. Tijdens de presentatie van Bale zie hij tegen de moeder van Bale dat de droom van jjouw zoon een werkelijkheid is geworden. Hetzelfde gaat gelden voor James. Hij heeft zelf een beter aanbod van PSG niet aangenomen. Zijn zaakwaarnemer Jorge Mendes weet al dat de enige club die hij naartoe wil is Real.

Gaat Pfff zeggen tegen alle kinderen in Zuid-America die graag bij Real wil spelen.
Daarom kreeg Real sinds de jaren 50 van vorige eeuw, de naam 'el equipo merengue'. De meeste fans van Real buiten Spanje zitten in landen als Colombia, Venezuela, Ecuador, Peru en Argentinie.

Heb toch liever di maria in mijn selectie dan James als ik eerlijk ben. Twee geweldenaren, maar di maria kan veel belangrijker zijn voor real als team, individualisten hebben ze al. Dit geeft natuurlijk wel aan dat di maria zijn koffers kan pakken.

20 juli 2014 om 10:42

In James zit echt meer potentie hoor.. En vooral voor de nummer 10 positie
Di Maria is ook een hele goede voetballer maar heeft niet zo'n techniek en inzicht als Rodriguez
Ik ook dat Madrid met kroos en Rodriguez erbij volgend jaar kampioen wordt en ook de CL wint

20 juli 2014 om 11:02

Ben ik nou echt de enige die het nogal vreemd vind. Vorig jaar stond er eindelijk na jaren, eens een team op het veld en niet 11 sterren. Nu maken ze weer dezelfde fout. Di Maria heeft zoveel betekent afgelopen jaar....

20 juli 2014 om 11:18

Wat kan je eraan doen als di magia zelf weg wilt. Real kan niet hetzelfde salaris bieden als Psg. Real kan hem ook aan zijn contract houden maar daar verlies je alleen mee.

20 juli 2014 om 11:48

Je spelers tevreden houden, Di maria de waardering geven die hij echt wel heeft verdiend na vorig seizoen..

20 juli 2014 om 11:50

Niet zelfde salaris betalen. Maar wel 70+ (?) Miljoen neertellen voor james, loi it beetje tegenstrijdig.

20 juli 2014 om 12:18

Ik heb het idee dat van spelers wisselen tegenwoordig gewoon lucratiever is dan met hetzelfde team doorgaan. Bij Real Madrid zie je duidelijk dat het commerciele plaatje vaak voor het sportieve succes gaat. Met James Rodriguez als aanwinst zullen ze het grootste gedeelte van de 70mil al snel terugverdienen aan de verkoop van shirts, de reclame rechten, etc... Sinds die inkomsten zijn gestegen zijn dit soort prijzen voor dit soort clubs geen enkel probleem meer. Puur door de populariteit van het voetbal hedendaags.

20 juli 2014 om 12:51

Di Maria wilt zelf weg. Sinds vorig seizoen wou die weg. Toen hij naar zijn ballen greep a la Michael Jackson om de fans te provoceren kon je duidelijk zien dat hij zich niet op zijn gemak voelt. Daarna werd hij idd belangrijk, maar di Maria heeft nooit ontkent dat hij wilt vertrekken.
En sorry, maar bij Real moet je willen zijn. Niemand moet je dwingen om te blijven, want Real kan ieder speler binnen en rap tempo vervangen. De enige die spijt zal krijgen is di Maria (netals Ozil). Niemand is groter dan de club Real Madrid, dus di Maria ook niet.

20 juli 2014 om 12:59

Eens, het enige structurele bij Real Madrid is het witte shirt. Elk jaar staan de toeschouwers voor andere spelers te juichen.

20 juli 2014 om 12:59

Ozil heeft echt geen spijt van zijn vertrek. Je doet alsof een CL winst alles betekend in voetbal. Bij Arsenal krijgt hij een hoger salaris, is onmisbaar en wordt gewaardeerd door de fans en de trainer.

Heeft zich als voetballer ook sterk verbeterd de afgelopen jaar. Is een betere dribbelaar en mentaal sterker. Heeft het WK ook gewonnen met Duitsland die CL kan hem helemaal barsten.
Di Maria is ook niet gelukkig dus het is beter als ie vertrekt en spijt gaat hij niet krijgen.

20 juli 2014 om 13:17

In de achterhoede valt het wel mee. Vooral middenveld en voorin hebben ze al jaren handje van 'sterren van het moment' halen. Sahin is daar mooi voorbeeld van.

20 juli 2014 om 14:56

Haha die CL kan hem barsten? Echt een reactie van een gooner. Grootste prijs die te behalen valt in clubvoetbal en jij maakt mij wijs dat oezil daar schijt aan heeft? Hij had graag bij Madrid gebleven als ancelotti hem t vertrouwen had gegeven. Naast Ronaldo Bale Modric Benzema ipv naast B garnituur zoals giroud, walcott, arteta, ramsey

20 juli 2014 om 17:00

@somagunner

Ozil "sterk verbeterd" als voetballer afgelopen jaar? Lijkt me sterk. Hij zat bij Real tegen de allerbeste aan. Was elk jaar assistenkoning van Europa en volgens vele (bijna) van het niveau Iniesta. Sterker nog.. krijg het idee dat hij zelfs minder is geworden afgelopen jaar. Aannames gaan vaker verkeerd en zijn stempel drukken door middel van een assist lukt ook minder vaak. Vraag me ook af of je wel goed heb lopen kijken afgelopen jaar..

PS: ik vind het nog steeds een geweldenaar hoor. Had hem graag in Madrid gehouden. Maar ik weet zeker dat hij dat ook liever zo had gezien.

20 juli 2014 om 19:05

@ Soma

Sterk verbeterd? Wtf? Ozil is slechter gaan spelen sinds hij bij Arsenal zit. Sorry, maar ik weet echt niet waar jij het over hebt hoor.

20 juli 2014 om 12:10

Hij is al op weg naar PSG. En wat zal Madrid daar spijt van krijgen..

Di Maria is denk ik momenteel het meest onderschatte speler..

20 juli 2014 om 16:48

Waarom zou Real Madrid spijt moeten hebben? Als een speler zelf weg wilt moet je hem niet tegen zijn zin behouden.

20 juli 2014 om 19:29

Di Maria heeft een contract tot 2017 en als hij weg wil dan moet de kopende club minstens 60 miljoen betalen.. Dus de kans dat hij weg gaat is klein. Alleen PSG kan deze bedragen nu ophoesten. Tevens heeft Real nu 23 spelers inclusief 3 keepers. Dit betekent dat Real 19 veld spelers heeft.

Real speelt meestal in 4-2-3-1 formatie:

4 verdedigers: Carvajal, Arbeloa, Nacho, Ramos, Pepe, Varane, Coentrao en Marcelo
2 verd. middenvelders: Modric, Khedira, X. Alonso, Kroos en Illara (casimiro is naar Porto)
1 aanvallende middenvelders: Isco en Dimaria (james kan hier spelen)
2 flankspelers: Bale, Jese Rodriguez, Ronaldo ( Dimaria kan hier spelen)
1 spits: Benzema (morata is verkocht aan Juventus, James kan hier ook spelen)
Conclusie is dat James en Dimaria beide tegelijkertijd kan spelen.

Dus nu heeft Real 19 veldspelers. Dit betekent dat niet alle posities dubbel zijn bezet.
Ook moet Real meer wedstrijden spelen dan vorige seizoen. Super Cup van Spanje, Super Cup van Europa en Wereldbekers van clubs. Vorige seizoen is al gebleken dat Real niet voor alle prijzen kan vechten. Kampioenschap kwamen ze tekort en eindigen als derde. Modric en Xabi Alonso zijn heel belangrijk. Als beide spelen dan verliest Real zelden. Alonso is al over de dertig,, was altijd traag verdidgend, en is nu nog trager en pakt veel kaarten. Ronaldo nader ook de dertig.

Een opbouwende middenvelder die ook in de spits kan spelen is wel handig.

het is afwachten ..maar ik hoop het wel supervoetballer !

Mooi! Di Maria is akkoord met PSG over een contract van 5 jaar. Hij gaat 9mj p/j verdienen!

Vind het echt jammer dat die dit doet, want dat middenveld van Real is helemaal vol en ik ben bang dat die net als Isco niet meer zovaak gaat spelen en dat is zeer belangrijk op zijn leeftijd en zijn kwaliteiten en het bedrag is al helemaal absurd wat real wilt betalen

20 juli 2014 om 10:40

Komt één plek vrij door het vertrek van Di Mariá ( wat ik een absurde verkoop vindt). Dus daar zal Rodriguez dan wel komen te spelen, het is inderdaad doodzonde dat Isco zo weinig speelt is echt een geweldenaar waarin ik echt een Iniesta in zie.

20 juli 2014 om 11:57

Di Maria en James zijn toch totaal verschillende voetballers? Di Maria is een vleugelspeler en James is een 10. Dit is echt een domme aankoop.

20 juli 2014 om 15:39

Ja maar Di Maria wordt als middenvelder gebruikt sinds Bale's komst dus het is wel een middenvelder voor een middenvelder. Al vind ik t ook een domme aankoop

fantastisch wk gespeeld, mooi als hij in de schijnwerpers komt te spelen. Monaco zie ik weinig spelen, bij Madrid is het makkelijker om zo'n mooie speler te volgen.

Waar gaat James dan spelen? Als je hem op het middenveld laat spelen dan moet je of Kroos of Modric op de bank zitten. Anders speel je op het middenveld met drie aanvallend middenvelders. Op de flanken beland hij ook niet de redenen zijn bekend.

20 juli 2014 om 10:50

Modric is een centrale middenvelder. Kroos kan zowel aanvallend als centraal spelen. Kroos en modric kunnen dan centraal op het middenveld gaan spelen en james op 10.

20 juli 2014 om 11:59

Je hebt ook nog Alonso, die veel te belangrijk is voor Madrid

20 juli 2014 om 17:21

Overduidelijk dat zij gaan afbouwen met Alsono met het aantrekken van James & Toni ...

20 juli 2014 om 19:42

Wat is het probleem om Kroos of Modric op de bank te zetten?
Casillas zat ook op de bank en verdiende 9 miljoen netto per jaar.

Bij PSG zit Lavezzi en Verratti ook op de bank.
Bij City zit Aguerro, Navas, Negredo of Nasri ook op de bank.
Bij Chelsea zit Fernando Torres ook op de bank.

Alleen bij kleine clubs is een speler altijd in de basis. Maar deze clubs spelen niet meer dan 60 wedstrijden en doen niet meer om 6 prijzen te winnen. Meer spelers betekent meer mogelijkheden.

Eerst Ozil en nu Di maria wie is de volgende benzema of Cristiano Ronaldo Real blijft maar kopen

20 juli 2014 om 11:00

Je moet ten alle tijden door selecteren om de ploeg hongerig te houden en er geen verzadiging plaats vind. Dat is iets waar Barca parten heeft gespeeld de eerdere jaren. Real Madrid koopt altijd 1, 2 dan wel 3 spelers om altijd te verversen. Goede zaak imo. Jammer dat het ten koste gaat van Di Maria, maar dat zij zo.

20 juli 2014 om 11:33

Zo heel rauwig dat Di Maria vertrekt, moet je niet zijn. Het is een fantastische speler, maar enorm wisselvallig. Dit seizoen was voor het eerst dat hij echt goed was. Daarvoor wilde ik graag hij dat vertrok. Nu is Di Maria ook nog eens ontevreden,omdat hij een hoger salaris wil. De motivatie zal dan ook minder zijn.

James daarentegen is altijd fan geweest van de club en is hongerig en gemotiveerd. En hij is natuurlijk op commercieel vlak ook erg aantrekkelijk. Na zo'n WK zullen er veel shirts met zijn naam achterop worden verkocht.

20 juli 2014 om 12:30

Heel rauwig ben ik niet inderdaad, er staan altijd andere spelers op. Zie het vertrek van Ozil wat Di Maria uiteindelijk goed heeft gedaan. Het is altijd erg afwachten, maar niemand is onvervangbaar. Zelfs Ronaldo niet.

Je hebt gelijk dat hij wisselvallig is/was en dat dit zijn eerste echt goede seizoen is geweest, maar dan nog is het wel jammer dat hij gaat vertrekken. Hij kan fantastisch voetballen, dus is zijn vertrek jammer. Ben een groot fan van Rodriquez, zoals ik in een andere reactie al aangaf: Het is jammer dat de clubs het vorig jaar niet aandurfde om hem voor 40 mil te kopen, maar beter laat dan nooit he

Vind het nog altijd schandalig dat een club vierhonderd mjljoen rood kan staan en doodleuk even tachtig mln neerlegt voor een speler. Verkoop eerst eens wat, maar daar doet Real niet aan.

20 juli 2014 om 11:01

@ Ricootje40

Mag ik vragen hoe jij aan dat bedrag komt, want veel klopt er niet van! Volgens mij roep je maar wat. Daarnaast maakt Real Madrid dikke winst en lossen ze elk jaar een deel van de schuld af. Er is dus niets schandaligs aan. Het is economisch gewoon hartstikke normaal wat er gebeurt. Elk land, elke multinational heeft schulden. Het gaat erom of je kredietwaardig bent, dus winst maakt en veel omzet draait, waardoor je zulke bedragen kunt uitgeven zonder in problemen te komen.

20 juli 2014 om 13:13

Conti en dan nog. Real koopt alleen maar spelers om het kopen, word daar kotsmisselijk van.

20 juli 2014 om 18:07

Waar heb je t over? Elke club koopt spelers? Barca suarez en rakitic. Chelsea costa fabregas. Etc.. Zo gaan die dingen. Kroos en james zijn gewoon spelers die veel gebruikt zullen worden dus niks kopen om het kopen.

20 juli 2014 om 11:07

+/- 100 miljoen. Die andere 300 miljoen zijn betalingsverplichtingen. Zoals bijvoorbeeld transfers die in termijnen worden betaald. De termijnen worden gezien als schuld in sommige overzichten (ookal is er niet te laat betaald)

Bij het kijken naat "schuld" moet je ook kijken naar omzet. Met 500+ miljoen aan omzet is het hebben vam 300 miljoen aan betalingsverplichtingen geen probleem. 100 miljoen vreemd vermogen is ook niet vreemd als je kijkt naar verhouding eigen vermogen/vreemd vermogen, er staat namelijk genoeg tegenover op de balans.

20 juli 2014 om 11:20

Hahahhaha dus jij wil.zeggen dan real een gezonden club is die niet in de schulden staat? Hahahahah

20 juli 2014 om 11:31

Jij hebt dus duidelijk geen verstand van boekhouding/finance. Het hebben van schulden zorgt ervoor dat je uiteindelijk minder belasting hoeft te betalen

20 juli 2014 om 11:35

Welke (top)club is schuldenvrij dan? Arsenal, Ajax, Bayern, Barcelona, City, United, Psg, Real Madrid... Allemaal hebben ze gewoon schulden.

Kijk voor de lol naar de staatsschuld van Nederland... Staat ondertussen op 55K per belastingbetaler. Dat is 400 miljard! En gaat richting 80 van het Bbp! Nederland is financieel gezien gewoon gezond volgens de EU.

Financiële gezondheid meet je niet door naar alleen schuld te kijken. Er zijn zoveel meer factoren.

20 juli 2014 om 12:07

Ajax heeft geen schulden

20 juli 2014 om 12:23

Tuurlijk wel, alleen geen grote. Als je een shirt in de fanshop koopt heb je belastingschuld. Niks mis mee elk bedrijf heeft het, maar het is wel een schuld. Alax koopt iets en betaald later(crediteuren) is ook schuld.

20 juli 2014 om 18:09

Ten eerste zeg mij welk draaiende miljarden bedrijf niet in de schuldenn staat???

Wat bedoel jij in jouw geval met schulden???

Wil jij vertellen dat het hebben van schuld hebben verkeerd is???

Ga economie studeren of er een beetje in verdiepen voordat je hier iets plaatst en je zult zien dat het hebben van schulden nodig is voor veel bedrijven die willen groeien.

20 juli 2014 om 11:18

Real "de koninklijke" staat rond de miljard in de schulden. Belachelijk als je kijkt hoe.spanje er aan toe is en dan kopen ze nu weer een speler tussen de 70 en 90 miljoen. Elke club kan aan de top komen met veel geld dat niet van hun is. Ben zelf dan ook geen fan van real madrid.

20 juli 2014 om 11:38

En jou reactie is het duidelijk dat je geen real fan bent... van waar haal je die miljarden was ik jou ziu ik jou beter gaan informeren... want wat jij zegt klopt helemaal niet real heeft een schulde van ongeveer 135 miljoen en elk jaar heeft het bijna een omzet van 500 miljoen en hun schulden worden stuk per stuk afbetaald en ik wil je erop wijzen dat het algemeen bekend is dat Barcelona een hogere schulde heeft als real madrid.

20 juli 2014 om 11:42

@galla1997

Heb je ook enige bronnen daarvoor? Want de bron die de rest gebruikt is de jaarrekening van Real. En voordat je begint over '' onbetrouwbaar '' moet je eens opzoeken hoeveel instanties en hoeveel individuen die jaarrekening controleren.

20 juli 2014 om 17:59

Jij hebt de laatste jaarrekening van Real madrid niet gezien, real zijn schuld is 140 mil. Dat valt reuze mee.
Miljard gaat wel te ver hahaha.

20 juli 2014 om 18:12

Galla1997 roept gewoon wat in het wilde weg rond.
Aan zijn geboortedatum te zien kan ik wel begrijpen dat hij zulke dingen roept.

Totaal geen verstand van zaken en niet wijs.

20 juli 2014 om 19:28

@jerrdrista, die miljard is een ander cijfer. Dat heeft te maken met liabilities. Dat zijn bijvoorbeeld afbetalingen die nog moeten worden gedaan. Zoals bijvoorbeeld een transfersom die in termijnen word betaald. Al die termijnen die nog te betalen zijn vallen daaronder. Dus stel dat Real een speler koopt van 80 miljoen en in 4 termijnen gaat betalen (waarvan termijn 1 al is betaald), dan vallen die overige 3 termijnen onder liabilities, dus dat is 60 miljoen aan "schuld". In de planning houdt Real Madrid hier natuurlijk gewoon rekening mee. Maar voor de haters en criticasters levert het een mooi hoog cijfer op als "schuld".

Ook heeft Real Madrid "schuld" bij bijvoorbeeld leveranciers, een niet betaalde factuur word onder liabilities geplaatst. Het is een ander type schuld, want er word gewoon wel betaald.

Een verkocht shirtje levert ook schuld op, want de belasting moet nog worden afgedragen. Totdat de belasting is betaald valt het onder schuld.

1 miljard inclusief liabilities zou best wel eens in de buurt kunnen komen. Maar qua lening van de bank is het inderdaad die 140 miljoen.

Geweldige speler.hier heeft Real goud in handen.hij wordt de beste speler van de wereld!

Verwacht dat Di Maria de omgekeerde weg bewandeld en daardoor de uiteindelijke transfersom mee valt. Schat in dat Real uiteindelijk 25 mil betaald plus Di Maria voor Rodriquez.

Zal het ongelofelijk jammer vinden mochten ze hem voor 70 mil of meer gaan kopen, zoveel is hij eigenlijk niet waard. Jammer dat clubs het niet aandurfde met hem vorig jaar. Waren ze een stuk goedkoper uit. Maja, dat is voetbal.

Wordt het zoiets dan? Mooi team op papier met Kroos en Modric in een afwisselende controlerende rol.

Lopez
Carjaval
Ramos
Varane
Marcelo
Kroos
James
Modric
Bale
Benzema
Ronaldo
20 juli 2014 om 11:28

Ik verwachtte eerder dit team:

Lopez
Carvajal
Ramos
Varane
Marcelo
Modric
Kroos
Bale
Rodriguez
Ronaldo
Benzema

Haha 70 mil wat heeft hij gedaan1 doelpunt 70mil pf

20 juli 2014 om 11:29

Niks bijzonders hoor. Gewoon even geschitterd op het WK en in de Ligue 1

Fair (financial) play komend seizoen?

20 juli 2014 om 11:46

Voldoet Real compleet aan! Ze maken winst. Betalen de rente en lossen hun leningen af. Real is voor de bank gewoon gegarandeerde winst!

En ffp kijkt niet zozeer naar de hoeveelheid schuld, maar richt zich op jouw mogelijkheid om het af te lossen en de rente daarvan te betalen.

20 juli 2014 om 11:51

Dat is het laatste waar Real Madrid zich zorgen om moet maken. Dus gelieven het dan ook,niet voortdurend weer naar boven te halen.

Dit is typisch een aankoop van Perez.

James is na het WK een lieveling geworden door heel Zuid Amerika en heel de wereld. En fans trekt geld. Als Real Madrid James haalt, word er enorm veel tshirts verkocht, trekt Real Madrid enorm veel Zuid Amerikaanse fans aan en trekken zij enorm veel vrouwelijke fans aan.

Die 75 miljoen euro lijkt veel, maar Perez gaat er 5x meer op verdienen.

Hier zie je nog maar eens het bewijs van hoe simpel de media in elkaar steekt. Doet mij een beetje denken aan die aflevering van Basta waar ze valse berichten op sociale media plaatsten en het de volgende dag in alle Belgische kranten stond. Deze foto zegt toch zoveel. Volgens As is hij op weg naar Miami waar Monaco zijn pre season speelt.

Die bedragen ook die voor spelers worden neergeteld...valt amper serieus te nemen. Hij heeft een prachtig WK gespeeld, maar Real heeft al zoveel topspelers, gaat ergens ook te ver als je het mij vraagt, maar goed..is eenmaal niet anders.

Deze speler zou een geweldige aankoop zijn! Alleen jammer dat hier Modric of Di Maria aan te kost gaat! Gelukkig wil Rodriguez wil graag komen en is het niet met tegenzin!

Oke dan krijgen wij ronnie terug

James rodriguez is een geweldige aanwinst en een goede speler vopr.de toekomst. In de toekomst zitten we sowieso goed, zolang di maria blijft vind ik het goed.

Okee en hoe zit het dan met Isco? Vond dat eigenlijk een nog groter talent dan James toen hij nog bij Malaga zat.

20 juli 2014 om 14:13

Isco speelde afgelopen seizoen bijna 2000 minuten, Di Maria rond de 2300. Hij heeft veel meer gespeeld dan sommige mensen denken. Daarnaast ook vanaf de 60e minuut tot verlening in de Champions League finale en de Copa del Rey finale gespeeld.

20 juli 2014 om 14:19

Ik zeg toch niet dat hij weinig heeft gespeeld? Ik vind James gewoon een overbodige aankoop, mede dankzij de aanwezigheid juist van Isco (onder meer).

20 juli 2014 om 14:27

Nee, ik bedoel alleen te zeggen dat hij heus wel aan spelen toe komt. Maar goed, als club moet je wel blijven vernieuwen en versterken. Je kunt nu wel veel verschillende systemen spelen als het niet draait.

Mooie stap voor hem, zeker na zijn sterke WK. De bedragen die worden genoemd zijn niet meer normaal te noemen. Dat een club met zoveel schuld dat nog kan betalen voor een speler en nog steeds bestaan. Hier in NL worden clubs met een paar ton schuld al failliet verklaard

20 juli 2014 om 20:04

Ze worden falliet verklaard omdat zij geen beziiting hebben en/ of ze generen geen omzet.
Een bedrijf die niks verkoopt of geen bezittingen/ reserve heeft wordt ook falliet verklaard.
Het gaat hier om omzet.

Het leuke aan deze jongen is dat de Youtube supporters zoals meerendeel hier op vz denken dat hij een goed wk heeft gespeeld en daarom nu 'hot' is. Voor de kenners is dit wk gewoon wat we van hem kunnen verwachten en is dit pareltje veel te zonde On bij een club als Monaco te spelen.

20 juli 2014 om 17:30

Haha. Jij verwachtte 6 doelpunten in 5 wedstrijden?

20 juli 2014 om 19:02

Of ik het verwachte? Verbaast me niets zoals ik al in mijn post heb beschreven. Snap niet zo goed wat je precies wilt zeggen en de 'haha' al helemaal niet. Iets van boer met kiespijn oid?

20 juli 2014 om 20:39

Nee. Je zei dat je het al verwacht had. Is iets anders dan niet verbaasd zijn. Dat je zo'n fenomenale prestatie al had verwacht en jezelf vervolgens bij de kenners schaart die dit natuurlijk allang hadden zien aankomen vind ik leuk. En het klootjesvolk hier heeft er weer eens niets van begrepen.

21 juli 2014 om 11:59

Ik vraag je nogmaals wat je eigenlijk wilt vragen aangezien ik het idee hebt dat je zelf ook niet echt een idee hebt waarover we het hebben. Je hebt gelezen dat ik het 'klootjesvolk' aanhaal en je trekt onmiddellijk de spreekwoordelijke schoen aan. Ik ga het op een simpele manier voor je formuleren. Ik verwachtte een fenomenale prestatie van deze fenomenale speler en het heeft mij dus ook niet verbaast dat deze jongen deze moyenne heeft gehaald. Duidelijk zo? Is je vraag hierbij beantwoord (welke deze ook mag wezen) ik schaar niemand nergens bij aangezien ik dat ook niet hoef te doen.. Uiteindelijk laten onze posts wel zien waar we bij horen vind je niet 'thebigshow'?

21 juli 2014 om 12:30

En dat vind ik grappig. Dat je van iemand verwacht, die voor het WK in 22 interlands 5 doelpunten had gescoord, dat hij zijn doelpuntenaantal meer dan verdubbelt op het WK. En dat dan leuk gaat vermelden na het Wk.

21 juli 2014 om 12:53

Misschien is het een idee op begrijpend te leren lezen en dan zul je snel tot de conclusie komen dat we zouden kunnen lachen maar niet om wat ik schrijf maargoed het ziet ernaar uit dat je jezelf tot HET voorbeeld bombardeert voor de doelgroep in mijn eerste post. Als je het niet begrijpt kan ik je het nog wel eenkeer uitleggen maar zullen we beginnen dat jij gewoon leest wat er staat en probeert te begrijpen waar we het over hebben om dan vanaf daar mij de juiste vragen te stellen zodat ik je kan bij brengen hoe ik tot deze conclusie ben gekomen? Op dit moment zitten we niet op een lijn en voel je je te veel aangetrokken tot wat ik heb gezegd over de doelgroep waar je dus tot behoord en ben je te veel aan het bewijzen dat het geen zin heeft om inhoudelijk iets met je te delen. Als je vragen hebt hoor ik het graag tot dan is het beter dat je gewoon beter voor je dat je je gaat bezig houden met wie er beter is Messi of Ronaldo, welk talent goed is omdat je deze op youtube hebt gezien en de statistieken gaat googelen zodat je dan in de veronderstelling bent dat dat genoeg is om inhoudelijk in gesprek te gaan met iemand die e toevallig wel kijk op heeft.

21 juli 2014 om 13:59

Gast doe niet zo hautain. Daar gaat het mij om. Jij doet net of je deze prestatie had verwacht, terwijl James hier zelf niet over had durven dromen.dan zet je vervolgens de mensen die dit verrassend vinden neer als 'youtube volgers'. Nogal denigrerend.

En die laatste zinnen van je slaan al helemaal nergens op.

21 juli 2014 om 14:19

Hautain? Weet je wel wat dat betekend? Mijn post geven geen enkele aanleiding tot dit gedrag. Nogmaals vraag ik je de gerichte vragen te stellen om de gewenste antwoorden te krijgen. Denigrerend is het niet 'thebigshow'.. Het is gewoon wat het is en als je dit denigrerend vind dan staat er nog veel te wachten als je een keer 'het echte leven' ingaat. Wederom sla je de plank volledig mis en nog iets, niet zoveel aannemen en houd je meer bezig met feitelijke kennis.

21 juli 2014 om 15:04

Tjonge. Natuurlijk weet ik wat 'hautain' betekent.

' tot dan is het beter dat je gewoon beter voor je dat je je gaat bezig houden met wie er beter is Messi of Ronaldo, welk talent goed is omdat je deze op youtube hebt gezien en de statistieken gaat googelen zodat je dan in de veronderstelling bent dat dat genoeg is om inhoudelijk in gesprek te gaan met iemand die e toevallig wel kijk op heeft'

Vrij hautain en denigrerend noem ik dit.

En dat weet je zelf ook.

Wat heb je het daarnaast toch steeds over die vragen??? Ik ben toch duidelijk geweest. Ik weet wat ik moet weten.

21 juli 2014 om 15:25

Mijn eerste post:

'het leuke aan deze jongen is dat de Youtube supporters zoals meerendeel hier op vz denken dat hij een goed wk heeft gespeeld en daarom nu 'hot' is. Voor de kenners is dit wk gewoon wat we van hem kunnen verwachten en is dit pareltje veel te zonde On bij een club als Monaco te spelen.'

jij komt daarna met dit pareltje:

'haha. Jij verwachtte 6 doelpunten in 5 wedstrijden?'

Na wat gechat om het maar zo te noemen heb ik dit gemeld:

'ik verwachtte een fenomenale prestatie van deze fenomenale speler en het heeft mij dus ook niet verbaast dat deze jongen deze moyenne heeft gehaald. Duidelijk zo? Is je vraag hierbij beantwoord (welke deze ook mag wezen) '

Dus ik weet eigenlijk ook niet wat je wilt vragen of je überhaupt iets wilt vragen of wat je eigenlijk wilt zeggen.. weet je dat wel?
Maargoed net wanneer ik dacht dat het wel duidelijk was kom jij weer 'verrassend' uit de hoek met dit pareltje

'en dat vind ik grappig. Dat je van iemand verwacht, die voor het WK in 22 interlands 5 doelpunten had gescoord, dat hij zijn doelpuntenaantal meer dan verdubbelt op het WK. En dat dan leuk gaat vermelden na het Wk.'

Je posts slaan totaal de plank mis en waar jij jezelf in een hoek wringt waar je niet meer kan uitkomen blijf ik naar mijn mening bescheiden en heb ik toch echt geprobeerd om je te laten zien dat veel doelpunten maken mij niet verbaast en ik dat ook niet verwachtte aangezien dat idd raar zou zijn omdat iedereen in een flow kan zitten en veel scoren en je kan namelijk ook geweldig spelen en niet scoren, het staat er los van. snap je dat een beetje? Ik heb dit in mijn beginpost ook helemaal niet aangehaald. Zijn prestaties die verwachtte ik wel en wanneer hij een doelpunt had gemaakt had ik hetzelfde gezegd. Snap je het nu een beetje? Zit niks denigrerends of hautain aan. Jij bent degene die denigrerend geraagd, vooraltegenover jezelf

21 juli 2014 om 15:39

Het is mij allemaal duidelijk hoor. Heb het duidelijk uitgelegd. Hoe jij toch steeds bij die vragen komt is mij een raadsel.

Ik vroeg alleen of jij die prestatie had verwacht met enige verwondering. Ik weet genoeg hoor.

21 juli 2014 om 15:47

Je hebt een vraag en geeft daar meteen antwoord op in je eigen post

Zoals ik eerder heb gezegd. Ik heb deze jongen wekelijks zien veotballen en dan is dan niet zo verwonderlijk

Niet omdat ik barca fan ben ofzo, maar de transfer van James naar real is bij mij nog steeds onbegrijpelijk. Ik vind Di Maria veel en veel beter dan James en Real heeft James helemaal niet nodig. Ik snap helemaal niet wat Real Madrid op transfermarkt doen. Selectie van real is heel sterke en heeft helemaal geen versterking nodig, nja misschien keepers. Wat een geld verspel

zoooooooow wat een team heeft real, al had ik natuurlijk als barca-fan james eerder bij ons gezien, zou prachtig achter messi kunnen spelen. al worden een paar spelers wel geslachtofferd als hij komt want ik ben bang dat isco en di maria niet aan spelen kunnen toekomen. als hij voor ongeveer 80 miljoen word gekocht zou die hoe dan ook wel in de basis moeten staan. khedira gaat ook weg dus.

ik zie real het opnieuw heel erg goed gaan doen.

Lopez
Carvajal
Ramos
Varane
Marcelo
Modric
James R.
Alanso
Bale
Benzema
Ronaldo

Misschien gaat hij wel naar Atletico.

Goed nieuws! James op 10 en daarachter modric en kroos! Isco als back up houden en di maria gaat al waarschijnlijk naar psg of mu wat er met xabi gaat gebeuren weet ik niet.. Terug naar lfc ??

90mil voor hem is erg veel veel wat heeft hij gedaan 1 goal 90mil??hij is max 10mil

Toch denk ik dat di maria beter is. Iedereen kent hem alleenmaar van de wk voor heen ken ik hem niet.

Ach 80 miljoen maar koopie voor Real. Die hadden nog niet zoveel gekocht, dus deze kunnen ze wel gebruiken...

20 juli 2014 om 18:03

Je vergis je nu met Barca!

20 juli 2014 om 19:58

Hoezo.

met deze erbij heeft Real de laatste 2 jaar toch ook voor meer dan 180 miljoen uitgegeven?

Ehmmmm Photoshop? Koffer van James is veel te groot in het gedeelte waar je alleen handbagage mag hebben! Plus hand van de dame bijna op het kruis van James, volgens mij klopt dit niet

Het absolute einde voor khedira? Deze komst moet gefinancierd worden en ik zie eerder khedira verkocht worden dan di Maria die vorig jaar veel belangrijker was!

dit word em

Lopez
Carvajal
Ramos
Varane
Marcelo
Modric
James R.
Kroos
Bale
Benzzz
Ronaldo

Één van mijn lievelingsspelers naar Real Madrid. Hhhmmm.. als Real hierna ook nog Falcao weet te halen, ga ik langzaam aan toch wat meer voor Real supporten ben ik bang.

Na het Mourinho-tijdperk had ik namelijk een beetje een afkeer gekregen tegen Real.

Deze opstelling is gewoon ongelooflijk sterk, met als absolute bazen: Casillas, Ramos, Marcelo, James en Falcao.

Casillas
Carvajal
Varane
Ramos
Marcelo
Kroos
Modric
Bale
James
Ronaldo
Falcao

Met james en kroos word real een wereldteam maar de balans is er dan hoogst waarschijnlijk niet meer dat is het gevaar

Pff word er schijt ziek van.. Als een speler naar Turkije gaat is het direct om cash of afbouwing.. Naar Real is zeker een goeie stap met ultieme middenvelders..

Hopelijk gaat Di Maria naar PSG als Rodriguez naar Real gaat. Di Maria moet sowieso blijven spelen, deze heerlijke, elegante, sierlijke en fraaie voetballer mag niet op de bank belanden, I love him

Di Maria is beter dan Bale, Di Maria kan tenminste ook zelf wat creeeren terwijl Bale het grotendeels van zijn snelheid moet hebben.

James kroos en modric... droom middenveld... Wat word je er blij van als Madrid fan!

Kopen, kopen, en nog eens kopen.
Wie moet er uit gehaald worden??? c.Ronaldo of Bale ??? Capitaal vernietiging...

21 juli 2014 om 09:30

Als je meer als 60 wedstrijden per jaar speelt is een dubbele bezetting dat geheel A-team waardig is gewoon begrijpelijk.

it's official: gekocht voor 81 miljoen euro..

Ronaldo is niet fit. Als di maria vertrekt moet je dan al snel verder met Jese

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren