Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Ben blij dat we niet akkoord zijn gegaan met Lazio'

Laatste update:
/

Lazio lijkt de komst van Stefan de Vrij te kunnen vergeten. Voor het WK was de Italiaanse subtopper de meest serieuze gegadigde voor de Feyenoord-stopper, maar de situatie is een maand tijd flink veranderd. Martin van Geel heeft wel met die club gesproken, maar kon zich totaal niet vinden in het voorstel van i Biancocelesti. Dat verklaart hij zondag in gesprek met RTV Rijnmond.

"Ik ben blij dat we niet akkoord zijn gegaan met het bod van Lazio. Dat was veel te laag. Daarna heeft zich niemand meer gemeld", zegt de technisch directeur, die overigens wel verwacht dat de stopper vertrekt. Het is vooralsnog echter wachten op een club die wél bereid is om aan de wensen van Feyenoord te voldoen. "Het zou logisch zijn als hij vertrekt. Dan moet er wel de juiste club komen die de juiste prijs betaalt."

Mocht De Vrij de club verlaten, dan is hij wat Van Geel betreft de laatste die deze zomer de club verlaat. "Na een eventuele verkoop van Stefan de Vrij is het mooi geweest. Wij willen ook graag een goed seizoen draaien." Daarbij is de komst van een nieuwe spits noodzakelijk. Bas Dost wordt genoemd, maar dat wordt 'erg lastig', verklapt de td. "Ook John Guidetti zit altijd in onze gedachten, maar we gaan zorgvuldig te werk."

Stefan de Vrij is minimaal vijftien miljoen euro waard

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
20 juli 2014 om 13:00

Perfect voor Manu lijkt mij

20 juli 2014 om 13:18

Feyenoord mag natuurlijk wel onderhandelen in deze positie, maar hoop wel dat ze ook luisteren naar de keuze van Stefan de Vrij. 10-12 miljoen vind ik dan ook een gepaste prijskaartje!

20 juli 2014 om 13:42

Plus ManUtd is plots de rijkste club ter wereld. 12 miljoen is een mooi streven.

20 juli 2014 om 14:03

Stel je voor dat ze hem niet verkopen en hij straks gratis de deur uitloopt...met of zonder de Vrij, kampioen worden ze toch niet na deze leegloop. Dan loopt van geel toch mooi even 8 miljoen euro mis

20 juli 2014 om 14:20

Ik geloof er wel in dat hij net als zijn vriend Vlaar ooit deed nog een jaar bijtekent als het niet tot een transfer komt.

20 juli 2014 om 14:25

Hij zal wel weggaan, maar zo niet dan zie ik hem nog wel een jaartje bijtekenen zodat hij nog wat oplevert voor Feyenoord (met de garantie dat ze niet te veel vragen de volgende zomer).

Maar nogmaals, ik ben er van overtuigd dat hij toch weggaat. Maar ik ben ook blij dat hij niet naar Lazio is gegaan. Veel te laag bod en ook voor de Vrij zelf, want die jongen kan bij een veel mooiere/betere club terecht.

20 juli 2014 om 14:25

Ik geloof niet dat Stefan zo'n klootzak is dat hij niet nog een jaartje bij wilt tekenen, omdat hij zijn zin niet krijgt. Van Geel doet er goed aan vast te blijven houden aan zijn vraagprijs. Beste verdediger van het WK voor 5,5 miljoen... psh die zijn goed op hun achterhoofd gevallen daar in Italie.

20 juli 2014 om 18:29

Ik zie niet goed waarom hij dan een klootzak zou moeten zijn.
Als Feyenoord wat wil verdienen moeten ze hem nu verkopen en als ze het niet doen is het aan de speler of hij zijn contrakt uitdient of een jaar bijtekend (dat heeft niets met klootzak te maken)
Feyenoord wist dit al langer dat hij graag weg wilde.
Het blijft toch altijd een beetje raar dat als een speler niet meer wil bijtekeken dat hij dan een geldwolf is die op een tranfer uit is of een breuk wil veroorzaken en teruggezet wordt naar een lager elftal.als je een goed beleid wilt volgen moet je een speler die nog een 2 jarig contrakt heeft laten bijtekenen en als hij dat dan niet wil heb je nog een heel jaar om deze speler van de hand te doen

20 juli 2014 om 18:49

Met klootzak bedoel ik dat hij niet moeilijk zal doen, of dwars zal liggen. Hij begrijpt dondersgoed dat Feyenoord het maximale uit deze transfer wil halen, en als clubs deze vraagprijs niet willen betalen ligt dat niet aan Feyenoord, want ik vind zelfs dat de vraagprijs nog wel wat hoger mag/kan na de prestaties van De Vrij op het WK.

Wanneer je op het WK uitblinkt en bij de vier beste verdedigers hoort dan is een bod van rond de 5.5m inderdaad veel te laag. 10 tot 12 miljoen is meer een redelijk range qua prijs. Voor 5,5 heb ik liever sat hij volgend seizoen transfervrij de deur uit gaat.

20 juli 2014 om 13:05

Achteraf makkelijk praten, als ie er op het WK doorheen was gezakt en Nederland na drie wedstrijden naar huis was gegaan dan had je gebaald dat je die 5,5 miljoen niet gepakt had.

20 juli 2014 om 13:10

Precies, maar dat is niet zo, dus is 10-12 miljoen nu niet meer dan normaal voor een topverdediger uit NL. In NL heeft hij overigens zijn kwaliteiten al duidelijk bewezen.

20 juli 2014 om 13:12

Maar dat is niet gebeurt, en dat is mede te danken aan de Vrij.

20 juli 2014 om 13:43

Ja dat klopt. Dat is achteraf makkelijk praten. Maar wat stel jij dan voor? Dan Van Geel het uitstekende WK niet mee neemt in de onderhandelingen?

20 juli 2014 om 13:48

Het is toch achteraf nog makkelijker praten als je zoals jou met zo'n "als" scenario komt?
Ik bedoel in mijn opzicht is de Vrij gewoon onomstreden als beste verdediger van het WK en als ene David Luiz dan 60 miljoen opbrengt en in de halve- en troostfinale zo staat te schutteren dan mag Feyenoord van mij (om het toch een beetje in perspectief te houden qua competitie) zéker 15 miljoen vragen!

20 juli 2014 om 13:49

Ik vermoed dat zen1th niet verder nagedacht heeft over zijn post, zijn punt ontgaat me volledig.

20 juli 2014 om 13:54

En Vlaar.. zonder Vlaar had de Vrij ook niet kunnen uitblinken.

20 juli 2014 om 14:06

Door de vrij ? Als je een beetje op hebt gelet dan zag je dat nigel de jong en ron vlaar de beesten waren achterin

20 juli 2014 om 14:08

Ben ik eigenlijk absoluut met je eens! Misschien moeten we het gewoon samen vatten als beste verdedigend duo van het WK

20 juli 2014 om 14:08

Ja, en vice versa. Dat is het mooie aan voetbal; het is een teamsport. Spelers maken elkaar sterker en kunnen bogen op elkaars kwaliteiten.

ot:
Ik denk dat De Vrij ook niet had gepast in Italië. In Italië begint de opbouw toch nog traditioneel pas op het middenveld. Een voetballer als Stefan moet de vrijheid krijgen om in te schuiven en de crosspass te spelen. Anders krijgt hij het Wim Jonk-syndroom. Die verpieterde ook in Italië, omdat hij volledig buiten zijn comfortzone moest gaan opereren.

20 juli 2014 om 16:48

Ik heb gister ook al gezegd dat 10-12 Te weinig is voor een top talent als de vrij. Als manchester united komt gewoon 25 vragen en 20 krijgen van Geel heeft dit volgens mij goed begrepen.

20 juli 2014 om 19:24

@balotelli.

lekker realistisch 20 miljoen voor een verdediger met een 1jarig contract. 10 a 12 is echt wel een mooi bedrag.

21 juli 2014 om 10:26

Klopt maar "als" telt niet en al helemaal niet in voetbal.

20 juli 2014 om 14:23

Ravnos, je club is eindelijk een keer financieel gezond sinds een week en dan roep jij dat ze wel even 5.5 miljoen door het putje kunnen spoelen? Hoe arrogant en hooghartig kun je zijn man. Logisch dat van Geel zo lang mogelijk wacht maar als er op de laatste dag van de markt 5.5 geboden wordt en niet meer, moeten ze wel verkopen. Verwacht alleen dat er wel meer clubs gaan bieden

20 juli 2014 om 14:59

Een bod van 5.5 miljoen op de laatste dag van het transferwindow moet evenzogoed afgewezen worden. In dit geval weegt dan de financiële opsteker niet op tegen het sportieve verlies.
We blijven een voetbalclub die goed wenst te presteren. Geld is daarom niet heilig, zeker niet in de door jou geschetste situatie. Dat kun je hoogmoed of arrogantie noemen, maar er dient ten alle tijden gestreefd te moeten worden naar het teweeg brengen van een klimaat waarin topsport beoefend kan worden.
Wordt er dus niet genoeg geld geboden? Dan houden we de beste(!) verdediger van het afgelopen wk gewoon lekker in huis.

20 juli 2014 om 15:31

5,5 is gewoon echt veel te laag. Dan nog maar een jaartje bijtekenen en een jaar later alsnog voor minimaal 10 verkopen. Je hebt een speler die wellicht 15 miljoen kan opleveren, dus dan is het juist dom met het eerste de beste bod van 5,5 akkoord te gaan. Mischien als er inderdaad tot de laatste dag van de transfermarkt nog geen koper is, en Lazio zou nog naar 8-9 willen gaan, dan is het wel een reeele optie.als er echt geen koper is, en je laat de vrij nog een jaar bijtekenen, dan loop je inderdaad een risico dat hij zijn been breekt of niet zo goed blijkt te zijn (wat ik niet verwacht)....maar je kunt 5,5 verliezen maar ook 5 of zelfs meer winnen door standvastig te zijn. Hij is het gewoon waard, 15 miljoen.

Goed zo martin.
gewoon vast houden aan de gewilde 12 miljoen!!.
En willen ze het geld niet op tafel leggen dan toch lekker niet.
dan gewoon lekker een jaar bij feyenoord laten ballen.
aangezien stefan al aan heeft gegeven dan voor een jaar bij te tekenen.

20 juli 2014 om 13:37

Zolang hij bijtekend dan kan je prima vasthouden aan minimaal 10 miljoen. Alhoewel ik het eens bent dat als je De Vrij vergelijkt met de absurde bedragen van David Luiz, Felipe Luiz,en Luke Shaw, dan zou je meer kunnen krijgen.
Als je het dan weer vergelijkt met wat er de laatste tijd in de eredivisie weg is gegaan: Vertonghen, Bmi, Pelle, Eriksen, dan mag je al tevreden zijn met 8 miljoen.

Erg zonde dat we in Nederland niet van die topbedragen krijgen zoals in bijv. Portugal. Maarja de contracten van onze spelers zijn ook minder waard.

Stefan moet 15 miljoen kosten en er is een club die dat gaat betalen!wie wil nou niet de beste verdediger van het Wk?luiz kost 60 miljoen.de Vrij is vele malen beter dan hem.

15 miljoen is een koopje!!

20 juli 2014 om 13:07

Je club is toch uit schulden etc? Is het dan niet verstandig om De Vrij niet te laten met oog op CL voetbal? Besiktas is makkelijk te verslaan zonder goede spelers maar de volgende ronde kan je misschien met De Vrij nog kans maken om de groepsfase te halen ouwe.

20 juli 2014 om 13:12

ha ha ha.....ik dacht het niet.als je hem verkoopt heb je het geld zeker en hij wil toch weg.

Mooi voor de poen gaan en wij worden de rijkste en grootste club van Nederland!

20 juli 2014 om 13:12

Besiktas verslaan zonder goeie spelers ? Weten we gelijk hoeveel jij van voetbal af weet.

20 juli 2014 om 13:14

Blijkbaar ben je niet helemaal op de hoogte van Feyenoord en Besiktas. Waar Besiktas speler na speler kan halen en zich in de Turkse titelstrijd wil mengen, raakt Feyenoord iedereen kwijt en is er nog steeds geen Champions League waardige spits aanwezig. Dat wordt dus vreselijk moeilijk.

20 juli 2014 om 13:20

ahah Besiktas makkelijk te verslaan...
o.a de volgende spelers:
Demba Ba
Ozyakup
Almeida
Jermaine Jones
Fernandez
Töre

Hoe kan je nou zeggen dat dit team makkelijk te verslaan is..?

20 juli 2014 om 13:24

Wij hebben nog steeds goede spelers die Besiktas gaan verslaan!

Immers - Boetius - Mathijsen - Boulahrouz - Vilhena - Kongolo

Allemaal hele goede spelers!

20 juli 2014 om 13:29

hahahahah Almeida kom op man. Alleen Demba Ba is van enige niveau. Al die turkse clubs zijn lachertjes behalve Galatasaray.

20 juli 2014 om 13:29

Hij denkt er zullen vast wel een paar Turken meelezen dus laat ik maar een provocatie er uit gooien.

Want hij weet zelf ook wel dat het niet uitmaakt tegen welke team je speelt een winst is nooit te voorspellen hoe zwak dat team ook is.

20 juli 2014 om 13:29

Immers,mathijsen en Boulahrouz kun je weghalen.

20 juli 2014 om 13:31

Ja heel slim zodat je weer geen Europees voetbal speelt en in middenmoot belandt volgend seizoen.

20 juli 2014 om 13:32

Ze halen alleen maar afdankertjes die over hun top zijn.

20 juli 2014 om 13:34

Genoeg, Turkse clubs behalve Galatasaray zijn niet serieus te nemen en gewoon niveau Belgie. Net als het nationaal elftal wat zich nooit kan plaatsen voor een eindtoernooi. (Zuid-Afrika Turkije)

20 juli 2014 om 14:08

Kijk die spelers die op noemt ik kon niet bij komen van het lachen. Als het om de Nederlandse clubs die we vergelijken met de Turkse clubs zijn jullie opeens van Real Barca niveau. Psv wint een oefenwedstrijd dan is het we zijn nog steeds beter dan de turken. Maar Ajax verliest in Turkije dan is het opeens we speelden met B elftal?

20 juli 2014 om 14:44

We speelden die turkse clubs helemaal weg tijdens die oefenwedstrijden.

Volgens mij speelde psv ook in cl verband tgen fener en wonne ze

20 juli 2014 om 15:35

Volgens mij is Feyenoord nog niet uit de schulden, er stond volgens mij zo'n 40 miljoen bij "de Vrienden"? Weet het niet zeker. Buiten dat kun je 10 miljoen of meer als Feyenoord niet laten liggen. Uiteindelijk wil de speler toch weg en hij heeft nog maar 1 jarig contract. Bovendien is ook De Vrij geen gegandeerde ticket naar de CL. Besiktas is al lastig (meer wel te doen), maar daarna komt er nog een ronde toch.

20 juli 2014 om 18:17

Afcamokumwest

CL 2005/06
Fenerbahce - PSV uitslag 3-0
PSV - Fenerbahce uitslag 2-0

CL 2007/08
PSV - Fenerbahce uitslag 0-0
Fenerbahce - PSV uitslag 2-0

Daarnaast vergelijk je de kracht van Turkse en Nederlandse teams aan de hand van oefenwedstrijden. Fenerbahce won in 1999 een oefenwedstrijd met 5-1 tegen Borussia Dortmund. Dat betekende destijds dat Fener ook niet beter was dan Dortmund. Oefenwedstrijden zeggen helemaal niks.

20 juli 2014 om 18:50

Ik zei ook volgens mij dus wist het niet zeker. Van de 9 wedstrijden won 44% PSV en verloren ze 33%. Maar dit zegt niks dus lijkt me niet verstandig om hierop door te gaan.

20 juli 2014 om 19:11

Haha leuk ideaal superlex, zie het de komende tijd niet gebeuren Je loopt nog wel zo'n 125 miljoen achter op Ajax en zo'n 2 miljoen supporters , maar zeg nooit nooit natuurlijk

20 juli 2014 om 13:12

Pfff 15 miljoen, je kan ook overdrijven.

20 juli 2014 om 13:59

15miljoen is een heel reële vraagprijs voor de beste speler van het Wk.
En ik denk dat er best ploegen komen die dat willen betalen.
Als het dan uiteindelijk op 12 miljoen uit komt ben ik ook nog tevreden maar minder zeker niet.

20 juli 2014 om 14:21

15 miljoen met 1 jarig contact voor een verdediger die in Nederland speelt ... Gaat echt niet gebeuren (en hem en d.luis vergelijken slaat ook nergens op)

20 juli 2014 om 16:30

Ik ben het helemaal eens met je Renaldino. Hoe kun je in hemelsnaam zo'n schutteraar als David Luis vergelijken met Stefan de Vrij? Omdat hij toevallig voor PSG speelt en daarvoor bij Chelsea. Een jongen die met zijn 27 jaren, dus op,zijn prime, zo slap verdedigde?
David is wat ouder en speelt al wat jaartjes bij grotebteams. Maar ik weet nog niet zo zeker of hij wel zo goed is. In ieder geval geen 50M als Stefan maar 12M moet kosten.

20 juli 2014 om 13:14

De vrij is niet beter als luiz.

20 juli 2014 om 13:25

Wel hoor.de Vrij is de beste verdediger van het WK en is opbouwend beter dan Luiz.

20 juli 2014 om 14:02

@zico: Ik vind Luiz en van de meest overschatte spelers van allemaal.
Zeker verdedigend maakt hij veel fouten.
Bovendien kostte Luiz 40 miljoen dus dat is nog altijd meer dan het dubbele dan de Vrij.
Terwijl de Vrij nu al beter is en nog veel beter zal worden.

20 juli 2014 om 14:43

Je houdt je nu enkel en alleen vast aan het feit dat hij een goed wk heeft gespeeld en meer niet. Depay is ook beter dan ronaldo dan? Want depay deed het beter....

20 juli 2014 om 15:37

Misschien nu nog niet (alhoewel Luiz wel dramatisch slecht was op het WK, terwijl De Vrij juist goed speelde), maar De Vrij is ook nog eens erg jong. Gaat een echte topper worden.

20 juli 2014 om 13:14

Ik denk dat het verschil tussen wat Luiz gekost heeft en het bedrag wat jij noemt, ongeveer het bedrag is wat de Vrij zal opbrengen.

20 juli 2014 om 14:08

Superlex wat praat je nou beter als Luiz ? Hij speelt 1 wk goed dat betekend niet dat die beter is ... wil je zeggen dat mascherano beter is als messi en ronaldo nu ? Onzin teori

20 juli 2014 om 14:22

Wen maar vast aan zijn reacties, gebeurt wel vaker.

20 juli 2014 om 14:34

Ja maar jij wilt ook niet snappen dat 15 miljoen voor de Vrij in vergelijking wat voor Luiz betaald is, veel te weinig is. Je staart je te veel blind op de eredivisie, we kunne prima mee en dat hebben we laten zien.

20 juli 2014 om 14:55

15 miljoen voor een speler met een contract van 1 jaar uit de Nederlandse competitie is absurd. Afgelopen jaar speelde De Vrij ook niet echt als een topper in de ED en op het WK voldoende tot RV naast een ontketende Vlaar.

We moeten als Nederlanders niet zo overdrijven. Zo goed als de uitslag doet vermoeden was ons WK niet.

20 juli 2014 om 15:08

@john

Wauw, en hier is de eerste die ons WK gaat bagatelliseren. Dat is de grootste onzin die ik tot nu toe heb gehoord, maar goed.

15 miljoen is veel, maar toch niet zo gek als je ziet wat er voor Luiz is betaald. De Vrij heeft sinds zijn debuut altijd goed gespeeld op de rechtsback en centraal, dat half jaar van afgelopen seizoen was zijn slechtste periode ooit en ook zijn enige slechte periode. Hij is er keihard uit terug gekomen met een goed WK als beloning en mede doordat hij zo goed speelde kon ook Vlaar excelleren. De Vrij heeft wel een fouten gemaakt bij Feyenoord, maar op het afgelopen seizoen (1/2) na nagenoeg nooit. \

Iedereen ziet Vlaar als de beste verdediger, maar hij is het meest spectaculaire en zijn fysiek imponeert. Heb Vlaar vaak genoeg gepasseerd zien worden en uiteindelijk kon hij door het collectief zo een fout herstellen met zijn lichaam en inzet. Dan ziet het er inderdaad beter uit, maar ik heb de Vrij geen moment weggespeeld zien worden. Vlaar speelde ook een super WK, maar haal die spectaculaire tackels eens weg en let op zijn wendbaarheid/positionering, dat is veel minder dan bij de Vrij.

20 juli 2014 om 15:41

Dat hij in de Nederlandse competitie speelt zegt niks, hij heeft op het WK bewezen met de beste mee te kunnen. Bij een grote club zal hij toch ook wel een goede voorstopper naast zich hebben mag ik aannemen. Ik zie elke dag een transfer voorbij komen van minimaal 15 miljoen van spelers die ik amper ken, en we hebben het hier over een speler die op zijn jonge leeftijd is uitgekozen tot beste speler van het WK.

En ja, ons WK was uitmuntend...3e plek en met wat mazzel had er meer ingezeten.

20 juli 2014 om 16:44

John, dus alles wat met de eredivisie te maken heeft moeten we maar relativeren en alles wat met spelers uit zgn topcompetities te maken heeft moeten we als Goden aanschouwen?
Je maakt jezelf volkomen belachelijk. Luiz 50m. Pfff......
En het is helemaal niet belachelijk om een speler met een eenjarig contract, die uit de eredivisie komt voor 15M te verkopen. Ajax heeft dat al een paar keer ondervonden. Vermaelen, Verthongen, Eriksen. Allemaal,spelers die voor 10-15M vertrokken met een eenjarig contract en die allemaal als "steals" worden beschouwd. Stefan heeft het voordeel dat we net een WK hebben gespeeld, waardoor spelers die zich hebben geprofileerd meteen extra geld kunnen opbrengen.
En nee, we hoeven ons niet te overdrijven wat betreft het WK. We hebben ons met een derde plek bewezen, dus hoeven we ook niet te overdrijven. Facts don't lie.

20 juli 2014 om 16:36

Beste Lex dan zouden die clubs zich allang hebben gemeld, maar volgens van Geel speelt er niks concreets. Ik denk dat de meeste van die belangstellenden azen op een Afellay scenario die in de winter voor een peulenschil vertrok.

20 juli 2014 om 23:20

Ga de Vrij nou niet met Afellay vergelijken he!de Vrij heeft wel clubliefde en laat Feyenoord financieel echt niet vallen hoor!afellay heeft psv in de steek gelaten!

Hier laat Van Geel toch wel zien een goede onderhandelaar te zijn.
En nu natuurlijk wel hopen dat er een club komt die de goede prijs neer legt , ongeveer 10M.
Anders loopt hij straks gratis de deur uit en dat moet natuurlijk niet gebeuren want de vrij zorgt er niet ineens voor dat we wel de CL gaan halen

OK, goed dat er niet word ingegaan op een te lage prijs. Hopelijk komt er een mooie club die minimaal 15 miljoen wil betalen. Dat zou je toch wel verwachten voor deze zeer jonge verdediger die een uitmuntend wk speelde. Ondanks dat hij een 1-jarig contract nog maar heeft.

De Vrij had nog maar een contract voor een jaar toch? Dan is 12 miljoen wel wat aan de hoge kant.

Ik vind 15 mil of hoger voor de Vrij een prima bedrag na het wk en seizoen dat hij gedraait heeft maar aangezien hij nog maar een een-jarig contract heeft lijkt 10-12 me een goed bedrag. 8 miljoen voor een van de verdedigende uitblinkers van het WK klinkt inderdaad gewoon mager.

20 juli 2014 om 13:09

Nou, ik vind € 80 miljoen ook een prima bedrag..... Maar laten we de realiteit even niet uit het oog verliezen. Stefan de Vrij zou in principe medio 2015 gratis en voor niks de Kuip kunnen uitlopen. Hoewel De Vrij niet het type mens is om Feyenoord met lege handen en beteuterd achter te laten. Om die reden zou ik een bedrag van rond de € 10 miljoen op dit moment alleszins redelijk en acceptabel vinden.

Zou voor veel clubs een versterking zijn. De top van Italië zou zich rustig kunnen melden bij Feyenoord net als enkele topclubs in Engeland. Met zijn voetballende vermogen zou hij zo mee kunnen draaien bij United of Arsenal. Eerlijk gezegd zie ik hem niet in Spanje spelen. Duitsland zou wel kunnen, uitgezonderd Bayern zou hij overal kunnen spelen, al wordt het bij Dortmund ook heel lastig!

Gewoon een goede prijs vangen. Eventueel zou ik ook nog kijken voor de verkoop van Clasie. Ijzer smeden wanneer het heet is. Wel eerst kijken naar een waardige vervanger!

20 juli 2014 om 13:38

Clasie heeft zelf al aangegeven dat hij niet het gevoel heeft al klaar te zijn bij Feyenoord. Ik denk wel dat als er een bod van, zeg 15 miljoen, komt, hij niet meer te behouden is. Maar voor minder dan 10 miljoen zal hij hoe dan ook niet weggaan, zoals van Geel al had aangegeven.

Mooi, die 8 miljoen was een schande geweest ook, ookal heeft die nog maar een 1-jarig contract dan nog kan je er na dit WK echt minimaal wel 10 uit trekken.

Schijnt dat hij persoonlijk al rond is en United een bedrag tussen de 8 en 10 wil betalen, zal zeggen minimaal 10, genoeg centen daar, anders blijft die gewoon.

20 juli 2014 om 13:32

Van Geel meldt dat geen andere club zich heeft gemeld, dus ik vraag mij af of jij meer weet dan Van Geel.

20 juli 2014 om 13:48

United kan er achter de rug van Martin om wel rond zijn met de Vrij

20 juli 2014 om 15:35

Nee hoor, want United mag helemaal niks bespreken met De Vrij zonder dat Feyenoord daar toestemming voor geeft.

20 juli 2014 om 21:28

Denk jij daadwerkelijk dat van Geel constant het achterste van zijn tong laat zien, dan ben je naïef.

Er mag met zijn zaakwaarnemer gesproken worden, die kunnen hun ideeën bij hem hebben neergelegd die dan bij hem kwamen, niks mis mee officieel ook.

20 juli 2014 om 13:45

Het was zelfs geen 8m maar 5.5M, dat was het eerste en tevens laatste bod van Lazio. Dit staat in het complete interview; daarbij heeft hij ook gezegd dat hij Clasie niet wil laten gaan, na De Vrij is het klaar zegt hij en wil hij niemand meer verkopen om volgend seizoen sportief toch nog mee te doen.

Ik denk dat het idd een hele verstandige keuze is van zowel Feyenoord als de Vrij. Ik verwacht dat v Gaal nog wel om de hoek komt kijken als hij akkoord krijgt. Zal wel lastig zijn, omdat ze bij Man u eigenlijk grote namen willen zien als nieuwe verdediger, wat logisch is. Ze hebben nu Smalling, Jones en Evans en dat zijn niet namen die tot de beste verdedigers behoren. Daarom verwacht ik dat v Gaal moeite moet doen om de staf te overtuigen van de aanwezigheid van de Vrij. Verwacht dat Man u nog twee verdedigers haalt. Denk hierbij dan aan Hummels en de Vrij. Typische verdedigers waar v Gaal van houdt!

Ik weet niet hoeveel van Geel in gedachten heeft maar 15 miljoen is gekkenwerk, dan ben je de realiteit voorbij.

20 juli 2014 om 13:07

Je het gelijk maar het probleem is dat de meeste clubs de realiteit voorbij zijn. Tegenwoordig zou je best 15 miljoen voor De Vrij kunnen vangen. Als hij Engels was het dubbele.

20 juli 2014 om 13:17

Ja en als hij Chinees was geweest nog geen kwart.

20 juli 2014 om 13:08

Dat is de hele voetbalwereld toch al? De realiteit is dat de vrij de beste verdediger van het wk was en dat hij vergeleken met luiz niks kost. Dus ga maar beetje omhoog gooien die prijs. Niks goedkoop shoppen in nl.

20 juli 2014 om 14:39

Wanneer Nederlandse clubs een geldbedrag vragen zijn we opeens de realiteit voorbij. We zien clubs tientallen miljoenen uitgeven voor middelmaat, daar hoor je niemand over. Een Borini voor 18 miljoen is zeker wel reeel, hij heeft natuurlijk niet in de eredivisie gespeeld. Lijkt of je automatisch in waarde verlaagt in de eredivisie, maakt niet uit hoe goed je speelt....

Voor hoe veel ging vertonghen ook al weer? Laat me niet lachen!

Hij wordt in de Britse media sterk aan United gelinkt. Zelfs Sky Sports meld het in hun gossip pagina.
15 miljoen vind ik wat veel. 10 Max.

Bovendien hoop ik niet dat ie komt. Zie liever een ervaren verdediger komen. Met Jones naast zich.
We hebben Smalling en Evans ook nog.

Het mooiste voor Oranje zou zijn als De Vrij nu Van Gaal volgt naar Manchester United. Van Gaal zal hem zeker opstellen en als hij daar slaagt hebben we er een speler bij die zich op het hoogste niveau heeft bewezen.

20 juli 2014 om 13:10

Ja kunnen we dan eindelijk weer eens een geweldige verdediging krijgen zoals in 98 en 2000??? Zou heerlijk zijn!!! De basis staat iig met Vlaar en de vrij

20 juli 2014 om 13:24

Verdediging is inderdaad de komende tijd zeker geen zorgen kindje meer worden alleen maar beter. van Dijk zal onder van Gaal hopelijk ook nog erbij komen die heeft het ook in zich uit te groeien tot een hele goede speler. Ben alleen bang voor de opvolging van Robben en van Persie het ek halen ze nog wel maar tijdens het WK lijkt het mij onwaarschijnlijk dat we een spits en een rechtsbuiten hebben die bij grote clubs wekelijks spelen.

20 juli 2014 om 14:41

Onder onze Guus geluk bedoel je. Van Dijk zal vast niet naar United gaan om met Louis te werken hoor ahhaha.

Okey, officiële bevestiging dat het allesbehalve rond is met Lazio. Het is nog niet uit te sluiten dat Lazio water bij de wijn doet en alsnog overstag gaat met een hoger bod. Ze weten wat ze in huis halen met Stefan de Vrij en dat is potentieel een wereldtopper. Waarom de Italiaanse club zo moeilijk doet is mij een raadsel. Misschien dat de financiën het moeilijk toelaten of ze willen hard ball spelen.

Nu van Geel er openhartig erover spreekt zullen de geluiden van deze open sollicitatie nu luider aankomen bij mogelijke clubs. Stefan verdient het om op een hoger niveau te acteren na een geweldig WK.

20 juli 2014 om 13:33

Waarom zou je zomaar even 5 miljoen 'te veel' gaan betalen als dit niet hoeft? Water bij de wijn, ook voor Lazio is 5miljoen gewoon 5miljoen.

20 juli 2014 om 13:49

Feyenoord heeft alle recht om meer te vragen voor Stefan de Vrij. Wat voor jou 'te veel' is, is in een andermans optiek een investering. Maar het gaat hier niet om exacte bedragen. Feyenoord wilt meer dan wat Lazio wilt bieden en gelijk hebben ze.

20 juli 2014 om 14:42

Als het niet hoeft??? Als het niet nodig zou zijn hadden we het hem wel laten gaan. Minimaal 10 miljoen andeds blijft hij, klaar. Je ziet dat hij nog steeds bij ons is, dus het is zeker wel noodzakelijk om die 5 extra te betalen.

20 juli 2014 om 16:51

Discpriest.
Zoals Lazio het nu probeert, kunnen ze beter gaan winkelen in de Jupiler League. Belachelijk dat ze denken dat ze Stefan voor dat bedrag op kunnen halen.

20 juli 2014 om 16:59

Ondanks een goed WK kijken clubs strikter naar Champions League en Uefa cup. Dat is een plateau waar spelers faam krijgen. Helaas doen Nederlandse clubs het niet goed en denk ik dat daarom aan lage bedragen worden gedacht om Eredivisie spelers weg te plukken. Vind het jammer dat we zo laag zijn aangeschreven, maar ben vooral blij voor Feyenoord dat ze financieel er veel beter voorstaan en hoop dat de vervangende spelers kwalitatief de posities goed kunnen opvullen. In ieder geval is het leuk om Boulah weer op Nederlandse velden te zien.

Dat hij zeven wedstrijdjes leuk heeft meegedaan in een 5-mans verdediging maakt hem zeker geen 15 miljoen waard. Hij heeft afgelopen seizoen weinig bijzonders laten zien als bijvoorbeeld een Vertonghen of Alderweireld wel deden. Bovendien heeft hij nog maar een een-jarig contract. Tussen de 7 en 8 miljoen zou perfect zijn.

20 juli 2014 om 13:19

Stefan heeft in zijn eerste 2 seizoenen als broekie al geweldig gespeeld. Vorig jaar de eerste seizoenshelft was hij wat minder maar de tweede seizoenshelft was hij echt de belangrijkste man in onze verdediging en waarschijnlijk de beste verdediger in NL. Hij heeft het dus veel meer laten zien dan alleen die 7 wedstrijdjes. Verthongen was inderdaad wat verder en beslissender maar ook al 2/3 jaar ouder en in mijn ogen met minder potentie. Alderweireld is gewoon een lachertje natuurlijk. Ajax is dolblij dat ze hem verkocht hebben voor een aardig bedrag want die hadden allang in de gaten dat Toby het bij lange na niet zou gaan redden. Die bleef keer op keer dezelfde fouten maken. Die heeft ook nooit het niveau gehaald wat de Vrij nu haalt en dat hebben ze bij Atletico al in levende lijve meegmaakt. Toby was bijna persoonlijk verantwoordelijk voor de nederlaag in de CL finale door 2 keer in de fout te gaan.

Stefan gaat gewoon 10-15 miljoen opleveren en dat is helemaal geen onlogisch bedrag aangezien er voor Toby 8 betaald is en zo'n 12 voor Verthongen.

20 juli 2014 om 13:20

Vertonghen oké, maar Aldeweireld heeft echt nog nooit het niveau gehaald, wat de Vrij de tweede seizoenshelft en op het WK heeft laten zien, Aldeweireld is zelfs nog niet in de buurt geweest van dat niveau

20 juli 2014 om 13:29

Verthongen was/is/zal altijd beter zijn dan de vrij. Ik vind dat clubs als psv en feyenoord echt do kolder in de kop hebben met de
Hoge transferbedragen meeste van die gasten hebben geen eens cl of europaleague ervaring, nu heeft de vrij 6 wedstrijdjes echt ziek goed gespeeld. Maar laat hem dat maar eens een heel seizoen doen. Op dit wk na heb ik hem nog nooit constant zien presteren.

20 juli 2014 om 13:58

Dat jij de Vrij nooit constant hebt zien presteren zal vooral aan jezelf liggen. Hij heeft de eerste twee jaar bij Feyenoord 1 heel sterk gespeeld, waardoor hij zelf aanvoerder is geworden. Afgelopen seizoen was de eerste helft dramatisch, maar na de winterstop heeft hij zich prima herpakt en was hij de beste verdediger in de eredivisie. Dat niveau heeft hij ook meegenomen naar het WK waar hij bij de beste vier verdedigers hoorde (volgens vele internationale media zelfs de beste verdediger). Waarom je dan ook roept dat Verthongen altijd beter zal zijn dan de Vrij is me een raadsel. Verthongen is vijf jaar ouder dan de Vrij, en het absolute topniveau wat de Vrij dit WK heeft laten zien heeft Verthongen nog nooit gehaald.
Je hebt het over die Verthongen die bij België geen basisplaats als centrale verdediger heeft, en van Buyten voor zich moet duiden. Wie er op dit moment de betere van de twee is kan je nog betwisten, maar zeggen dat de Vrij die vijf jaar jonger is nooit het niveau van Verthongen zal halen is gewoon onzin. Die potentie heeft hij zeker, sterker nog hij heeft nu al een paar wedstrijden een niveau laten zien wat Verthongen op dit podium niet heeft gehaald.

20 juli 2014 om 16:12

Hahaha vertonghen in zijn laatste jaar bij ajax was de beste verdediger in europa (naar mijn mening. Vooral door zijn aanvallende intentie en nog nooit een steekje laten vallen) nu hij naar een grotere competitie is gegaan is het weer wat afgezakt. Moet je na gaan wat er met de vrij kan gebeuren met zijn 0,0 cl en 0,0 el ervaring

20 juli 2014 om 13:38

De Vrij word nu plotseling vreselijk gehypt.

De absolute topclubs zijn niet zo naief om na een paar wedstrijden in een zeer versterkt verdedigende opstelling een verdediger aan te trekken die een lagere competitie heeft gespeeld.

Iedereen kan bovenzichzelf uitstijgen op zo'n toernooi en kunnen dan soms beter ogen dan ze in werkelijkheid zijn op een langere termijn in heel seizoen.

De meeste Vzers zijn Messi vergeten, die volgens sommigens een belabberde toernooi speelde, is hij nu een slechte speler omdat hij in dit toernooi volgen sommige Vzers niks heeft laten zien???

20 juli 2014 om 13:52

Hahaa, wat heeft Toby bij Ajax laten zien wat Stefan niet bij Feyenoord heeft gedaan?

20 juli 2014 om 13:59

Grapjas thuis zeker? Of lolbroek?
En nu lees ik weer dat Blind 22 mio moet opbrengen, hahahahahahaha, wat een farce!
Hij mag in de schaduw staan van de Vrij qua kwaliteit, wat een verschrikkelijk overschatte en matige voetballer is dat zeg! Veel balverlies, te traag, liet zijn man regelmatig lopen en ontbreekt het aan techniek. Geeft 3 mooie voorzetten, schiet 1 keer een bal prima binnen na 3 minuten de tijd te hebben om aan te leggen en ineens 22 mio waard? Waar komt die eigen overschatting, die arrogantie toch vandaan?
En dan schrijven die ajaccieden altijd zo laagdunkend over andere clubs en andere spelers. Is weer een voorbeeld van misselijk makende eigen verheerlijking.

20 juli 2014 om 15:01

22 voor Blind en meer dan 10 voor De Vrij... Allebei krankzinnig. Beide spelers gaan aan een ploeg met ambitie in een grote competitie niets toevoegen.

20 juli 2014 om 16:05

De Vrij viel nooit op bij Feyenoord en speelde gewoon solide mee. Voor een speler als De Vrij met 0,0 CL en EL ervaring met een een-jarig contract is 8 miljoen een hele goede prijs en nog een redelijk gok voor de club die dat neerlegt. Zijn mensen ook vergeten hoe hij toekeek bij die goal van Cahill? Als hij er goed bijzat had Cahill nooit kunnen schieten. Hij speelde aardig goed in een 5-mans verdediginf plus De Jong die veel verdedigend werk deed.

Wij. Als NL zijnde moeten is.meer durven te vragen als de vrij in andere competie speelde kijk na portugual

20 juli 2014 om 13:36

Als de Vrij bij Setubal speelde had hij ook nooit 10 miljoen opgebracht, de club en competitie is mede bepalend van wat een speler opbrengt.
Het is vrij logisch dat spelers van Benfica en/of Porto veel meer opleveren als spelers van Feyenoord en/of Ajax. Een speler van bijvoorbeeld Porto wordt gekocht voor 10 tot 15 miljoen, dat heeft Ajax 1x in zijn hele bestaan gedaan, bij een Porto en/of Benfica zitten spelers die 2 tot 3 miljoen verdienen bij Ajax een maximum salaris van 1 miljoen.
Porto en Benfica zijn Europese subtoppers, Nederlandse clubs middenmoters, de meeste clubs halen de middenmoot niet eens.
Dus dat kun je absoluut niet gelijkstellen met de transfers die Porto en Benfica doen

waarom moeten die Nederlanse talenten die hun bewezen hebben zo goedkoop zijn ? Awel vraag het maximum. Voor een Engelsman in hun competitie vragen ze het maximum en die nog niet in hun nationaal elftal staat.

Aan de ene kant wel begrijpelijk dat Feyenoord nu meer vraagt dan vóór het WK, zeker na De Vrij's ijzersterke prestaties. Aan de andere vind ik het ook niet heel netjes om zo prompt de vraagprijs te veranderen, vooral aangezien Lazio de enige ploeg tot nu toe was die echt concreet was geworden voor De Vrij. Maar ja, zolang er geen soort van mondeling akkoord was over de maximale vraagprijs, maakt dat ook niet zo veel uit.

Denk niet dat Lazio verder gaat doorzetten. Juve is zeer geïnteresseerd in Candreva en is van plan de prijs te drukken door Ogbonna de andere weg te laten bewandelen. Dan is De Vrij niet meer echt nodig.

Proberen te verkopen aan ManU en de voorronde CL mee laten spelen. Heeft hij meer ervaring, wij een sterke verdediging en zij spelen toch niet Europees. Kunnen ze spelen met
Kongolo-Matthijssen- De Vrij-Boularouz! Lijkt mij een sterke verdediging.

20 juli 2014 om 15:53

Volgens mij mag hij niet meer uitkomen in de CL voor een andere ploeg als hij de voorronde heeft meegedaan. Zou ik dus niet doen, want dan wordt hij voor een aantal clubs een stuk minder interessant.

20 juli 2014 om 19:21

Heb even gemist dat Man U. een wildcard heeft gekregen en toch de CL in mag...

Met een 1 jarig contract vindt ik De Vrij geen 15 miljoen waard. Had hij een doorlopend contact dan kwam zijn waarde na dit WK zeker in de buurt van 15 miljoen. Nu is 9/10 miljoen een goede prijs om hem te laten gaan.

20 juli 2014 om 15:12

Dat is ook gewoon zo, maar als je hedendaagse transfersommen ziet dan is die 15 miljoen een respectloze klap in onze gezicht.

De Vry is veel meer waard dan die lage bedragen die ze de laatste tijd bieden in italie. Die competitie is niet meer intressant .

Geen concrete belangstelling voor De Vrij dus. Mooi. Misschien wachten topclubs op de wedstrijden tegen Besiktas. Kunnen zij De Vrij nogmaals bekijken maar dan zonder Vlaar naast zich. Hopelijk kunnen wij daar van profiteren want wij hebben De Vrij in absolute topvorm nodig.

20 juli 2014 om 15:54

Denk niet dat dat hoeft, ze hebben toch het wk gezien. Bovendien mag je verwachten dat hij bij een topclub toch ook een goede voorstopper naast zich zal hebben. Mag hij nog meedoen met een andere club in de CL als hij de voorronde heeft gespeeld?

20 juli 2014 om 16:01

Klopt maar zij hebben De Vrij in een 5-3-2 zien spelen. Als Feyenoord 4-3-3 thuis gaat spelen tegen Besiktas dan wordt het toch anders. Ook al ben ik ervan overtuigd dat hij in een 4-3-3 systeem het ook fantastisch zou doen.

Ja, hij mag dan nog mee doen. Regel is sinds dit jaar veranderd.

20 juli 2014 om 16:09

Ja, bij Feyenorod hebben ze. met uitzondering van het einde van het seizoen, ook met 4-3-3 gespeeld. Tuurlijk is 5-3-2 voor een verdediger makkelijker, maar De Vrij kan echt ook wel in een 4-3-3 spelen,. Hij is wellicht niet de snelste, maar ook niet langzaam.

Oh dat is lekker voor feyenoord, dan kan hij nog mooi meedoen.

Feyenoord moet gewoon ballen tonen en hem niet voor minder dan 20miljoen willen verkopen. Op de slotdag kunnen ze hem dan verkopen voor minimaal 15miljoen. Jonge verdediger, voetballend prima, kopsterk, prima lengte. Hij zal over 5 jaar het postuur kunnen hebben van Vlaar en spelen bij een internationale topclub.

Feyenoord en Van Geel hebben groot gelijk, heb het al een paar keer vaker gepost: Wij moeten ook structueel meer voor onze spelers gaan vragen. Natuurlijk, hier verdienen de spelers een stuk minder dus prijzen die op of boven de 20 miljoen liggen is niet haalbaar. Maar een bedrag van 10 miljoen plus een aantal clausules waardoor het op 12 miljoen uit komt moet haalbaar zijn. Ook voor De Vrij zullen andere clubs zich gaan melden. Deze speler heeft een goed Wk gespeelt, is nog jong en heeft nog een hele carriere voor hem.

Persoonlijk heb ik een behoorlijke aversie tegen van Geel. Als ik die man zie wordt ik al misselijk. Ik kan er niets aan doen, maar zijn hoofd en zijn uitstraling staan me gewoon niet aan. Maar zakelijk is hij absoluut goud waard geweest voor Feyenoord. Hij heeft Feyenoord weer financieel gezond gemaakt. Als ik zie wat voor een bedragen hij in het verleden heeft ontvangen voor 1 jarige contracten van Fer en Wijnaldum. En wat hij nu weer voor transferbedragen binnen haald. Dan verdiend hij zakelijk alle respect en zou ik zelfs een beetje jaloers op Feyenoord moeten zijn dat van Geel niet bij mijn clubje zit. Ik denk dat hij ook een heel mooi bedrag voor de Vrij zal gaan ontvangen. En ik denk ook dat Feyenoord weer een selectie zal gaan krijgen dat zeker mee gaat doen voor de bovenste drie plaatsen. En als van Geel dit kunstje nog 1 of 2 jaar kan realiseren zou het me niets verbazen dat Feyenoord binnen een paar jaar weer op de Coolsingel zal staan met een kampioensschaal in de hand.

21 juli 2014 om 10:47

De keerzijde van Van Geel komt pas naar boven wanneer er wel geld beschikbaar is en er dus daadwerkelijk afgerekend kan worden. Nu wil ik hem niet te vroeg af doen, maar zijn aankoopbeleid (de reden waarom hij verguisd wordt bij Ajax) wordt een maken of breken voor hem lijkt me.

Zeker nu men na drie fenomenale jaren behoorlijke verwachtingen heeft in Rotterdam.

Als Barcelona 22 miljoen wilt betalen voor Blind dan kan je zeker minmaal 15 miljoen voor de Vrij vragen. Beste verdediger van het toernooi. Minimaal 20 miljoen is op z'n plaats voor de Vrij. Maar zelfs dat vind ik nog te weinig.

Edit: typfout

20 juli 2014 om 14:58

De Vrij heeft laten zien goed uit de voeten te kunnen in een team dat zich terugtrekt op de eigen zestien en met veel verdedigers de ruimtes klein maakt.

Het spel dat Van Gaal zal willen spelen met ManU durfde hij niet aan met De Vrij in oranje.

10 miljoen is al rijkelijk betaald.

Belachelijk dat Barcelona 22 miljoen voor Blind wil betalen, Stefan is minstens net zoveel waard. Zie hem daar wel de nieuwe Ferdinand worden, hij kan nog veel meer groeien!

20 juli 2014 om 14:54

Is op geen enkele wijze de eredivisie ontgroeid.
De defensie van feyenoord was nou niet bepaald een onneembare vesting.
Van Gaal had er zoveel vertrouwen in dat hij het nodig vond om een extra verdediger op te stellen en countervoetbal te gaan spelen.
Clubs van het nivo ManU heeb niets aan De Vrij.

20 juli 2014 om 15:00

Ja, Feyenoord kreeg veel tegengoals maar vergeet niet dat het ook aan onze middenveld lag. Vooral Vilhena liet nog wel eens zijn mannetje lopen.

Vergeet ook niet dat Nederland niet alleen 5-3-2 heeft gespeeld maar ook 4-3-3 en 3-4-3. De Vrij speelde gewoon geweldig op het WK en ik hoop dat hij het niveau kan vasthouden als wij tegen Besiktas moeten.

Demba Ba is weer een geweldige uitdaging.

20 juli 2014 om 15:06

Zie jij De Vrij al met ruimte in de rug de defensie van ManU leiden tegen City of Chelsea?
Er wordt hier gedaan alsof De Vrij een moderne topverdediger zou zijn. Ik geloof er niets van.

20 juli 2014 om 15:24

Niet leiden maar ik zie hem wel bij Man United spelen. De Vrij is misschien niet de allersnelste maar hij staat positioneel zo vaak goed opgesteld. Dat is kwaliteit.

Als ze er 10 miljoen voor beuren, is dat geweldig gedaan.
Redelijke verdediger. Niet sterk genoeg om in een 4 mans verdediging te spelen op het wk. Met zijn vijfen + twee controleurs ging het beter.
Voetballend niet geweldig.

Je moet als club wel heel graag van je centen af willen als je meer dan 8 miljoen voor De Vrij betaald.
Maar het is wat de gek er voor geeft. En gekken genoeg in het voetbal.

@sander80, en al die gekken zorgen er straks, vrees ik, voor dat het ooit zo mooie voetbal helemaal naar de knoppen gaat. Toeschouwers die gemiddeld met dag in dag uit keihard werken niet meer dan pakweg € 50.000 per jaar verdienen zullen zich gaandeweg afkeren van deze sport. Gewoon omdat ze zich niet meer herkennen in clubontrouwe spelers én de absurbistische bedragen die tegenwoordig in de voetbalsport omgaan. Ik realiseer me tegelijkertijd dat dat de Martin van Geel's van deze aardkloot worst zal zijn.

Mooie club Lazio voor de vrij, denk niet dat hij bij een betere club in de basis zal staan.

1 jarig contract, internationaal totaal nog niet bewezen en spelen in een 5 mans verdediging is anders dan wanneer je alleen een speler moet uitschakelen. 5mln is de juiste prijs en anders een jaartje wachten en dan gratis ophalen

20 juli 2014 om 16:00

Internationaal niet bewezen????? Uitgeroepen tot beste speler van het wk, meer dan dat kun je Internationaal niet bewijzen.

Overigens heeft Nederland ook (gedeeltes van) wedstrijden met 3-4-3 gespeeld. Vond hem juist tegen mexico in de tweede helft ijzersterk. Daar waar Kroatie werd weggecounterd na een 1-0 voorsprong wist Nederland zich met de laatste 20 minuten zelfs maar 3 verdedigers uitstekend de counter er uit te halen.

20 juli 2014 om 19:18

nope totaal niet bewezen. Ja dat hij in een 5 mans verdediging kan spelen met een verdedigende middenvelder ervoor. Daar raken ze bij redelijke clubs niet enthousiast van. Vlaar is de enige die echt spitsen heeft uitgeschakeld. De vrij hoefde alleen wat losse balletjes wegschoppen.
Nee, de vrij bibbert als hij 1 op 1 moet spelen tegen elke redelijke spits in de eredivisie zelfs!

Hij heeft nog maar een 1-jarig contract bij Feyenoord dus als ze slim zijn verkopen ze hem nu. Ik vraag me ook af of er nog clubs gaan komen die wel aan de vraagprijs gaan voldoen die Feyenoord heeft opgesteld. Van Geel kan wel mooi denken van wel maar die zullen misschien wel voor een alternatief gaan. Ik weet niet precies wat de vraagprijs is maar die zal wel rond de 12 miljoen liggen. Meer is die ook niet waard, zeker niet met een 1 jarig contract. Stel er komt geen andere club meer voor de Vrij en ook niet in de winterstop dan loopt die alsnog gratis de deur uit. Dus dat van Geel nou zo blij is dat de deal niet doorgegaan is vind ik vreemd. Ook al is het aanbod is zijn ogen te laag. Maar misschien heeft ie liever De Vrij nog een jaar en neemt ie het transfervrije vertrek op de koop toe.

Poll: 15 miljoen. Nou voor een 1 jarig contract zeker niet. Had hij een meerjarig contract had ik ja gestemd.

Achteraf een goede beslissing gebleken. Vooraf had ik zo mijn twijfels, het is natuurlijk wel een risico dat je neemt om te wachten. Gelukkig voor Feyenoord pakt het goed uit en kunnen ze meer gaan cashen. Zakken kan altijd nog als het einde van de transfermarkt in zicht komt. En de Vrij lijkt me ook niet iemand om niet mee te denken met de club.

5 miljoen is echt te weinig, hij is de beste verdediger uit de eredivisie en 5 miljoen daarvoor?? kom op ben blij dat van Geel het ook niet doet.

Louis ik zou je kans pakken als ik jou was van de Vrij heeft de potentie om een wereldverdediger te worden.

Als david luiz 50 mjn waard is, dan is de vrij ook minstens 50 mjn waard

20 juli 2014 om 18:19

@davinho, het vervelende is dat David Luiz absoluut geen € 50 miljoen waard is. Dat er doorgedraaide gekken zijn die dat bedrag voor een voetbalspeler over hebben, onderstreept de nakende teloorgang van het ooit zo mooie voetbalspel.

Ik ben blij dat we niet akkoord zijn gegaan, het bod was veel te laag.

Je bent de baas daar, zou wel erg dom zijn om ja te zeggen terwijl je het bod te laag vind. waarom ben je blij dat je niet akkoord ben gegaan. Het was geen gesloten envelop die je aangeboden kreeg met daarin een bedrag wat jeniet wist.

Zie de Vrij ergens wel naar een leukere club vertrekken, maar of Van Gaal hem haalt weet ik niet. Persoonlijk denk ik van niet.

1 jarig contract, Fnooord...etc....denk dat de club blij moet zijn met 8 a 9 miljoen. Hoger is onrealistisch, vergelijkingen met andre spelers zijn onzinnig.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren