Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Arsenal schrikt zich wild van buitensporige looneisen Balotelli’

Laatste update:

Arsène Wenger zei vorige maand dat de zogenaamde belangstelling van Arsenal voor Mario Balotelli een fabel is, maar de Engelse media blijven volhardend. The Gunners zouden, in tegenstelling tot wat de trainer verkondigt, wel degelijk serieus geïnteresseerd zijn in de extravagante spits. Er is zelf met hem gesproken over een contract in Londen, maar daarbij schrok Arsenal zich wel wild van de eisen die Super Mario stelde.

/

De 23-jarige spits verdient bij AC Milan een slordige vier miljoen euro per seizoen. Eerder boerde hij al goed in zijn tweeënhalfjaar durend verblijf bij Manchester City. Voordat hij zijn jawoord geeft aan Arsenal wil de Italiaan wel de zekerheid dat hij erop vooruitgaat en dus heeft hij volgens de Daily Mail een riant salaris in gedachten: 6,3 miljoen euro per jaar.

De kans is groot dat Balotelli zijn eigen glazen heeft ingegooid met zijn buitensporige looneis. Wenger zou nu op de rem hebben getrapt en aangegeven hebben dat het van hem op deze manier niet verder hoeft. Le Professeur heeft nog altijd Olivier Giroud voorin rondlopen en heeft ook de 21-jarige Yaya Sanogo nog achter de hand, net als de 22-jarige Joel Campbell. Met Lukas Podolski, Theo Walcott en aankoop Alexis Sánchez erbij moet het in aanvallend opzicht ook gaan lukken, denkt de trainer.

Moet Arsenal definitief afzien van Mario Balotelli?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ballo vind ik een overhypte speler heeft bij Milan niet goed gepresteerd is verder lastige jongen en gedraagt zich als een idioot

22 juli 2014 om 11:33

Hij liep daar anders nog steeds 1 op 2 zo'n beetje.

Moet je nagaan als een trainer hem wel kan laten presteren

22 juli 2014 om 11:34

Maar wel met bijna alleen maar penalty's

22 juli 2014 om 11:45

In Milan loopt hij - zonder penaltys - net onder 1 op 2, met penals ruim daarboven. Met een goede coach moet hij toch ongelooflijk goed kunnen presteren lijkt mij. Maarja, of hij die knop ooit om gaat zetten...

22 juli 2014 om 11:55

Vorig seizoen 3 penalty's van zijn 14 goals. Overdrijven is ook een vak zullen we maar zeggen.

22 juli 2014 om 12:33

Waarom doet iedereen alsof hij onder zijn niveau presteert? Hij heeft nog nooit veel gescoord in een seizoen en 11 veldgoals vind ik ook erg laag voor een spits.

22 juli 2014 om 14:00

Zucht, daar gaan we weer.

Zoek zijn echte statistieken aub op voor je hem beoordeelt. Hij heeft altijd een rendement van 1 op 2 en hij presteert niet zozeer onder zijn gebruikelijke niveau, maar er zit gewoon veel meer potentie in.

Wat een geld zeg voor zo'n overgewaardeerde voetballer ...

Handige manier voor een krant om een gerucht af te laten vloeien op een manier die betrouwbaar lijkt.

Als je alleen al dat doelpunt ziet wat hij scoorde op het EK tegen Duitsland, dan weet je dat hij talenet heeft.
Hij moet er wel wat mee doen en veel voor laten.
Ik ben benieuwd, of hij dat in zich heeft.

22 juli 2014 om 11:32

Ballo heeft nooit ergens echt gepresteerd

22 juli 2014 om 11:38

26 goals in 43 wedstrijden in de Serie A.
In 11/12 13 goals in 23 PL wedstrijden voor City.
13 goals voor Italië.

Nee, echt nog nooit wat gepresteerd.

Die jongen is 24, er zijn weinig spitsen die op zo'n leeftijd dergelijke statistieken kunnen overleggen.

Hij heeft gewoon ontegenzeglijk veel talent. Als er ooit in trainer in staat is om bij hem de focus er een beetje op te houden dan zal blijken dat hij gewoon 1 van de beste spitsen ter wereld is.

22 juli 2014 om 11:41

Hoeveel pingels zitten daar tussen? Over het paard getild mannetje die leeft in zijn eigen wereldje. Redelijke spits maar de echte top zal het nooit gaan worden met die mentaliteit en herseninhoud.

22 juli 2014 om 12:03

9 bij Milan. In seizoen 11/12 3 bij City.
Sinds wanneer is het scoren van een penalty geen geldige goal meer dan? Penalty's scoren is ook gewoon een kwaliteit.

Balotelli leeft inderdaad in zijn eigen wereldje, heeft een beroerde mentaliteit en lijkt inderdaad niet echt heel pienter te zijn. Neemt niet weg dat hij voetballend gezien overduidelijk kwaliteiten heeft.

Als je zijn mentaliteitsproblemen buiten beschouwing laat en puur naar talent kijkt dan behoort hij gewoon tot de spitsen met de meeste potentie.

Het valt me erg op dat de mening over de voetballende kwaliteiten ineens veel negatiever is geworden sinds de wedstrijden tegen Ajax. Balotelli bleek in die wedstrijden veel slimmer dan de spelers van Ajax, schijnbaar is dat voor velen nog moeilijk te verkroppen.

22 juli 2014 om 12:14

Onzin die wedstrijd heeft er niets mee te maken, iig als ik voor me zelf spreek. Vind het gewoon niet veel, niet mijn type aanvaller. Als je een grote bek hebt moet je gewoon echt heel goed zijn en je voeten laten spreken en laat hij dat nou net veel te weinig doen itt een Zlatan bijvoorbeeld.

22 juli 2014 om 12:20

@ Deeveedee

Balotelli, 43 wedstrijden en 26 doelpunten. Oftewel 1 doelpunt per 1,6 wedstrijd
Ibrahim, 85 wedstrijden en 56 doelpunten. Oftewel 1 doelpunt per 1,5 wedstrijd
Dat zijn de cijfers van beide spelers bij AC Milan.

Alleen speelde Ibrahimovich met:
- Silva
- Robinho
- Yepes
- van Bommel

22 juli 2014 om 12:27

En nu het aantal prijzen en de belangrijke goals..

22 juli 2014 om 12:35

@ Deeveedee

Speelde 39 wedstrijden in het seizoen dat Internationale de treble pakte en scoorde daar in 11 keer. (19 jaar oud)
Speelde bij Manchester City 31 wedstrijden toen ze kampioen werden en scoorde daar in 17x.
Speelde met Italië de EK finale in 2012 en was gedeeld topscoorder van het Ek
Speelde zijn eerste half jaar bij AC Milan 13 wedstrijden en scoorde 12 keer.

Nog meer feitjes nodig?

22 juli 2014 om 12:38

Al zou je hier een heel boekwerk neerknallen ben nog steeds niet overtuigt.

22 juli 2014 om 12:39

@ Deeveedee,

Was ook niet per se op jou gericht. Meer een algemene constatering. Het valt mij echt duidelijk op dat de reacties in topics rond Balotelli veel negatiever zijn geworden sinds die wedstrijden.

Punt is dat roepen dat hij nooit wat heeft gepresteerd gewoon onzin is. Die jongen is 24 en kan best prima cijfers overleggen, zelfs ondanks zijn rare fratsen en gebrekkige mentaliteit.

Zijn potentie als voetballer is soms overduidelijk. Als er ooit iemand in staat is om hem echt te bereiken en zijn kop iets meer in de juiste richting te krijgen, dan ben ik zeer benieuwd waartoe hij in staat is. Het zal me niet verbazen als het echt bijzonder veel is, want hij beschikt zo'n beetje over alle kwaliteiten die een topspits nodig heeft.

22 juli 2014 om 13:01

Precies

22 juli 2014 om 13:03

Deeveedee heeft duidelijk ook iets tegen de persoon Balotelli, kan ik me ook best voorstellen. Jongen van 24, traint niet hard, leeft niet bepaald voor zijn sport, maar heeft wel 'money to burn'. Ik zou er ook jaloers van kunnen worden als ik niet tevreden was met m'n eigen leven.

Balo mag wat mij betreft naar Arsenal komen, maar niet tegen dat salaris en met een clausule dat hij zonder oprotpremie uit de selectie verwijderd kan worden.

22 juli 2014 om 13:27

Draytonpark, als je even omrekent zie je dat dit 96.000 pond per week is. Walcott, Podolski, Alexis en Ozil krijgen iedere week meer, en volgens mij zitten ook Cazorla, Ramsey, BFG en Wilshere in de buurt van dat bedrag. Het is echt minder dan het lijkt.

22 juli 2014 om 13:27

@ Deeveedee

Dan is dat jou eigen manco. Je geeft in 2 posts heel erg af op Balotelli omdat het niet jou type speler is. Dat is jou mening en je hoeft ook geen fan van hem te zijn. Maar zorg dan in ieder geval wel dat je het rijtje feiten op orde hebt.
"hoeveel pingels zitten daar tussen?"
"redelijke spits maar de echte top zal het nooit gaan worden"
"veel te weinig doen itt een Zlatan bijvoorbeeld"
"en nu het aantal prijzen en de belangrijke goals"

Zijn allemaal uitspraken van jou die feitelijk gewoon onjuist zijn. Nogmaals, als je de persoon/voetballer Balotelli niets vind is dat prima. Maar kom dan niet redenen verkondigen die pertinent niet waar zijn.

22 juli 2014 om 13:30

@ Stravven

Ik zat ook al te rekenen en kwam op 121.000 euro per week geloof ik wat niet echt bizar veel is. Als je bedenkt dat Ozil en Alexis naar verluid rond de 160.000 per week zitten. Desondanks vind ik dat die zichzelf meer bewezen hebben maar toch. 6 miljoen euro op jaarbasis is natuurlijk geen heel vreemd bedrag. Tenzij het natuurlijk over 6,3 miljoen pond op jaarbasis gaat, dan praat je over 8 miljoen euro wat hem bijna op het niveau van Ozil en Alexis zet.

22 juli 2014 om 13:35

Nee, het is een bedrag in Euro. Volgens de daily mail vraagt hij zo'n 5 miljoen per jaar, dus nog geen 100.000 pond per week. (ja, ik reken alles in Ponden, ben niet voor niets een Brit).

Dus dit is echt wel op te brengen voor Arsenal.

Ik begin nu ook geruchten te horen over onder andere Bernard, Wellington Nem, Yarmolenko, Konoplyanka, Alex Texeira, Taison, Douglas Costa en eigenlijk alle andere topspelers uit de Oekrainse competitie die met Engelse clubs gelinkt worden. En het schijnt dat ze door de onrust een transferverzoek in kunnen dienen waardoor ze voor heel weinig weg kunnen. Could be interesting...

22 juli 2014 om 13:37

Dan als nog ik vind ook niet dat ballotelli dat verdient Arsenal kan dan beter voor Vargas gaan van napoli goed duo met sanchez en anders proberen wat anders te halen ballo is totaal geen Arsenal spits
Droom zou ibra zijn

22 juli 2014 om 13:44

Ibra is onhaalbaar. Die krijgt 300.000 pond (omgerekend) per week bij Psg, dus niet te halen. De droomkandidaat was Lewandowski, maar helaas. En echt veel betere kandidaten dan Balo zijn er niet, Benzema misschien, maar dat is het dan ook wel denk ik.

Vargas word het in geen geval, met Alexis en Vargas voorin gaat het heel lastig worden in de PL tegen al die beren achterin.

22 juli 2014 om 13:52

Maar ibra is dat waard!
Misschien higauin of Gomez is ook optie

22 juli 2014 om 14:46

@ Stravven

Persoonlijk blijf ik zelf een groot voorstander dat we gewoon proberen Edin Dzeko weg te halen bij City. Die hebben genoeg spelers van Arsenal over kunnen nemen dus die gunst kunnen ze ook een keer terug doen door mee te werken aan een (goed) betaalde transfer.benzema zou de perfecte kandidaat zijn.

Maar voor mij is Edin Dzeko zelfs nog een betere optie dan Lewandowski.
- Ervaring in de Premier league, Bundesliga en Champions league
- Loopt bij Bosnie, Tjechisch competitie, Bundesliga en PL gewoon 1 op 2.
- Fysiek sterk
- kop sterk
- voetballend goed
- 28 jaar, relatief jong en toch ervaren kan nog zo 3 a 4 jaar top zijn
- goede mentaliteit
- werkt altijd heel hard

Ik kan me weinig betere kandidaten voorstellen dan Dzeko. Stiekem hoop ik nog dat Wenger een keertje op VZ kijkt!

22 juli 2014 om 14:50

@ Stravven

En een reactie op je eerste post.
Zelf ben ik een Nederlander en zeker op engels gebied word er door de tabloids nog wel een gegoocheld met de cijfers jammer genoeg. 5 miljoen euro en 5 miljoen pond is zoals wij weten een wereld van verschil. En als het inderdaad 5 miljoen pond/6,3 miljoen euro is dan is dat goed op te brengen.

En spelers in Oekraïne is voorlopig nog erg voorbarig. De Uefa verplicht voorlopig Kopenhagen ook gewoon om af te reizen. Dus de spelers krijgen zeker geen "goedkope" uit tocht. Zeker de spelers van Donetsk niet, die eigenaar is zelf een fervent aanhanger van de separatisten en steunt ze naar verluid ook financieel. Deze zal al zijn geld en macht aanwenden om de spelers te laten blijven waar ze zijn. En vervelend genoeg heeft hij genoeg geld en macht om dat te kunnen doen.

Zolang de Uefa Oekraïne nog als veilig gebied verklaard gebeurt er helemaal niets. Spelers hebben er officieel namelijk zelf voor gekozen om daar te gaan wonen en werken.

22 juli 2014 om 11:39

Nou, en als je zijn actie nog herinnert toen hij 10 meter voorsprong had op een stuk van 20 meter (hij kon toen alleen op de keeper af) en hij het nog zo wist te verprutsten dat de verdediger (ik dacht Ramos) hem nog inhaalde, dan kun je zien dat het een koekenbakker eerste klas is.

Incidenten, zowel positief als negatief, moet je niet gebruiken om het talent van een speler te beschrijven. Elke speler heeft vast wel eens een mooi doelpunt gemaakt, zelfs ik heb wel eens fantastisch gescoord, en ik speel in de reserve 7e klasse.

22 juli 2014 om 11:44

van Persie heeft ook zat gigantische missers gemaakt. Is hij dan ook direct een koekenbakker eerste klasse?

Juist het talent van Balotelli staat buiten kijf. Alleen zijn mentaliteit blokkeert het talent nagenoeg volledig.

22 juli 2014 om 11:51

Ik geef alleen aan dat je niet naar incidenten moet kijken, begrijpend lezen blijft lastig voor sommige mensen merk ik maar weer.

22 juli 2014 om 12:05

Je kan momenten zeker gebruiken om talent te herkennen, echter moet je wel kijken naar het soort moment. De aanname van Bergkamp in 1998 is alleen al genoeg om te zien hoeveel talent die man had, maar een zondagsschot zoals die van Balotelli in 2012 is niet zo'n moment. Je moet meer kijken naar balbehandeling.

De goal van James Rodriguez, die volley, daaraan herken je ook talent. Net buiten de 16 zoveel awareness van wat er om hem heen gebeurt, en in een halve seconde met de borst zo perfect aannemen dat je al weet dat je hem met je goeie been in de kruising volleyt. Ook andere momenten van James kan je zo zien, hoe hij wegdraait met drie man om zich heen. Niet alleen goed aannemen, maar ook de goede richting opdraaien en met 1 beweging vier man op het verkeerde been zetten a la Iniesta. Daar zie je talent.

22 juli 2014 om 12:32

Klopt. Ik had het inderdaad anders geïnterpreteerd. Bij nader inzien heb ik het verkeerd gelezen.

Je reactie voegt dus eigenlijk helemaal niets toe aan het oorspronkelijk onderwerp van het bericht. Wat vindt je nou zelf van Balotelli bijvoorbeeld?

22 juli 2014 om 12:59

Mijn reactie was op een andere reactie die vond dat Balotelli talent had om 1 goed doelpunt wat een zondagsschot was, daarin kun je talent niet herkennen zoals Goonerar16 precies aangeeft.

Balotelli heeft wel degelijk talent, maar ik vind het geen toptalent. Zijn rare fratsen leiden ook te veel af van de voetballer Balotelli en als hij wat aan zijn mentaliteit ging doen, kan het een topspits worden. Hij denkt zelf dat hij de beste spits ter wereld is en handelt ook zo, terwijl hij in feite wel vrij beperkt is vind ik. Als hij de knop niet een keer omdraait in zijn hoofd dan denk ik dat zijn carrière wel eens snel over kan zijn. Kortom, ik vind hem ietswat overschat, maar met een betere mentaliteit kan het wel een topspits worden.

22 juli 2014 om 11:48

Dat je al moet teruggrijpen naar dat ene doelpunt zegt genoeg. Voor de rest was hij dat tornooi ook zo goed als onzichtbaar, net als op het afgelopen WK. Met alleen talent koop je niks. Balotelli mist, buiten dat talent, alles wat een profvoetballer nodig heeft: discipline, inzet, inzicht, mentaliteit...

22 juli 2014 om 12:17

die goals zeggen niks. Platje scoorde ook het ene stiftje na de ander bij Nec en Volendam. maar talent? nee. verder is Balotelli gewoon een super voetballer, maar hij moet zijn gedrag echt zo veel verbeteren want echt, je word als trainer en medespeler helemaal gek van deze idioot. maar ja zijn voetbalkwaliteiten staan buiten kijf.

Ik heb geen hoop meer voor deze jongen.

22 juli 2014 om 11:33

Mee eens

Hopen dat ses wel snel weer fit is en gaat presteren

Arsenal kan, als er geen nieuwe spits komt, toch ook met Theo Walcott of Alexis Sánchez als diepe spits spelen?

Deze twee spelers lijken mij wel twee geschikte kandidaten om de spitspositie uitstekend in te vullen. Beide zijn snel, voetballend goed en scoren best veel. Ikzelf zou dan met Walcott in de spits spelen.

Szczesny
Debuchy
Koscielny
Mertesacker
Gibbs
Ramsey
Wilshere
Sánchez
Özil
Podolski
Walcott
22 juli 2014 om 11:46

Giroud gaat steeds beter voetballen. Scoort ook steeds makkelijker. Tegenover die beulen die in engeland achterin staan, zou ik eerder kiezen voor een wat sterkere spits. Giroud/sanogo.

Alleen nog een goede stabiele sterke keeper halen en een degelijke linksback. Tegen sterke tegenstanders kan je Ramsey eraf halen en een defensieve middenvelder erin zetten.

aankoop
Debuchy
Mertesacker
Koscielny
aankoop
Ramsey
Wilshere
Ozil
Walcott
Giroud
Sanchez
22 juli 2014 om 11:53

Ramsey eraf? Haha, die gaat echt niet banken. Wilshere is degene die moet vrezen voor zijn plek..

22 juli 2014 om 11:51

Walcott als enige spits kan niet. Je zou hem dan naast Giroud moeten zetten, denk dat dat prima kan werken. Maar dan speel je weer zonder nummer 10, en je moet Özil gewoon op 10 zetten. Lastige situatie.

22 juli 2014 om 11:53

@goonerar16

4-3-1-2 wordt 't dan. Maar dat lijkt mij zonde van de buitenspelers die er zijn. Wellicht dat 4-4-2 kan, met Özil die verder naar voren loopt. Al moet Ramsey dan echt idioot veel verdedigend werk gaan doen. Inderdaad lastig...

22 juli 2014 om 12:42

Zat er pas nog aan te denken. Een 4-2-2-2 met Sanchez en Giroud/walcott in de pspits. Zo kun je Cazorla en Özil allebei erachter laten spelen en nog steeds een basis van 2 centralen/verdedigende middenvelders opstellen. Dan kun je alleen wel gepakt worden door teams met veel breedte en snelheid..

Szczesny
Debuchy
Per
Kos
Gibbs
Özil
Ramsey
Aankoop
Cazorla
Sanchez
Grioud/Theo
22 juli 2014 om 12:47

Bijna alle buitenspelers kunnen is een 4-4-2 systeem spelen. Walcott, Sanchez, Poldi kunnen als spits. Cazorla kan op 10 alleen Chambo wordt een lastige. Heeft wel eens CM positie gespeeld dus dat kan eventueel. Ik hoop voor Gnabry dat hij verhuurd kan worden.

22 juli 2014 om 11:51

Walcott vind zichzelf ook een spits. Maar Wenger gelukkig niet. Begrijp me niet verkeerd, zijn afronding is prima, zijn snelheid is bekend en hij heeft oog voor medespelers. Echter, met de rug naar de goal, is hij totaal niet in zijn element en kan hij zijn kwaliteiten gewoon niet gebruiken. Dat is simpelweg zonde. Dan heb ik liever dat Sanchez en Walcott omgewisseld worden (in jouw opstelling). W

Wilshere mag van mij wel een concurrent erbij krijgen. Het liefst Vidal, maar goed, of die haalbaar is laat ik in het midden. Ik denk dat, wanneer Wilshere echt moet vechten voor zijn plek, hij weer stappen zal gaan maken en nog erg waardevol kan zijn.

We hebben natuurlijk ook the Ox achter de hand. Die bijna overal inzetbaar is, op de 10 en de verdediging na.

22 juli 2014 om 12:55

Sorry maar Walcott eenzaam in de spits kan gewoon niet.
Ik zou voorsommige wedstrijden voor een 4-1-2-1-2 gaan. Walcott en Sanchez kunnen allebei breed spelen en naar binnen trekken. Ozil heeft enorm veel loopvermogen om zich heen en kan dus schitteren in dit team

Szczesny
Debuchy
Per
Boss
Gibbs
aankoop
Ramsey
Wilshere/Ox
Ozil
Walcott
Sanchez

Hij maakt zo nu en dan echt schitterende goals, maar verder blinkt ie uit in het uithalen van rare capriolen en het sjokken over het veld. Is bij lange na geen dikke 6 miljoen per jaar waard. Snap ook niet goed waarom Arsenal intresse in hem zou hebben.

Arsenal was juist zo verstandig en goed bezig met aankopen. Als gekke mario komt wordt het weer niks dit jaar. Een prachtige voetballer waar een steekje bij los zit en enkel voor problemen op het veld en kleedkamer en selectie zorgt. Jammer was/ben groot fan van Arsene maar als dit waar is dat hij gekke mario wil is hij de weg kwijt.

22 juli 2014 om 13:28

Dit zijn geruchten, of dit echt waar is moet nog blijken. Aan de andere kant is Wenger wel iemand die met lastige mensen om kan gaan. Zie Adams, Van Persie, Vieira...

22 juli 2014 om 13:46

Ja Wenger wel maar de rest van het team je zou maar met zo'n debiel in de kleedkamer en op trainingskamp moeten gaan. Lijkt me niet ideaal voor het teambuilding proces.

Hoezo slordige 4mil per seizoen is genoeg moet hij ook 90-100 mil Pff. 4 mil is genoeg

Ik ben eigenlijk benieuwd hoeveel geld hij in de tussentijd al heeft verdiend door elke keer van club te veranderen, elke keer (?) een tekenbonus enzovoort. Die jongen moet nu al lang en breed binnen zijn op zijn 24ste.

22 juli 2014 om 14:13

Deze jongen staat de helft van zijn salaris af aan goede doelen, geeft geld weg aan vreemden, heeft een vrij dure levensstijl en een vriendin die vast ook van cadeautjes houdt. Ik denk dat het redelijk meevalt wat hij nu op zijn bankrekening heeft staan.

22 juli 2014 om 14:16

Ik heb het dan ook over wat hij binnen heeft gekregen, niet wat hij in de tussentijd op zijn rekening heeft staan.

Als deze jongen zich eens zou gedragen en hij een goede trainer zou hebben die hem een beetje kan temmen dan behoort hij in potentie tot de beste spitsen ter wereld. Hij is sterk, snel, balvast en weet de goal te vinden hij heeft alleen een verkeerde instelling.

Die moet je nog niet eens gratis willen hebben!met Balotelli haal je een stoorzender in huis.niet te geloven dat Arsenal hier nou juist in trapt.

Volgens de bookmaker. Unibet is Mario Balotelli op weg naar Arsenal. Voor elke euro die je inzet op Balotelli naar Arsenal krijg je €1,40 terug

Ik ben er van overtuigd dat als Balotelli naar Arsenal gaat, Wenger hem aan het voetballen krijgt en hij jullie allemaal de mond snoert.

Zoals Ikbencool zegt, hij heeft nog de verkeerde instelling, maar hij heeft in zijn kleine teen meer talent dan jullie allemaal bij elkaar.

De Engelse media heeft veel verhalen verzonnen. Balotelli is pas 23 en heeft alsnog goed gepresteerd in een heel zwak AC Milan. In 25 wedstrijden 14 goals en 6 assists.

Hier reageren mensen die volgens mij de wedstrijden niet volgen en uitgaan van alles wat de media zegt.

wat gaat ie doen dan voor 6,3 miljoen? hahahahaa

Dacht dat dit wel van de baan was? Hoeft van mij niet zo. Is er alleen maar voor zichzelf, ondanks dat hij al zo'n 10 keer een tweede kans heeft gekregen.

Eerst een verdedigende middenvelder en een keeper, dan pas een spits. Ik denk dat Wenger het ook in die volgorde doet.

22 juli 2014 om 11:55

Die keeper is toch al binnen? Is Ospina niet genoeg? En ik denk ook dat de prioriteit ligt bij een verdedigende middenvelder. Hoop stiekem wel dat er deze transferperiode nog een top spits naar Arsenal gaat.

22 juli 2014 om 12:22

Dat is nog niet officieel hoor.

Ook Khedria is volgens de odds op weg naar Arsenal. Bij zijn transfer staat de Odd op €1,30. Elke euro inzet levert je €1,30 op. Zou wat zijn als Arsenal die 2 nog weet aan te trekken zeg

22 juli 2014 om 11:56

Als we nu zelfs de bookmakers als legitieme bronnen gaan zien..

22 juli 2014 om 12:05

Ik kijk er vaak op en houdt het in de gaten. En ik kan je vertellen dat ze er bijna nooit ver vandaan zitten. Wil niet zeggen dat beide spelers ook komen. Maar denk jij dat een bookmaker zo lomp is om bijv. Bij Khedria naar Chelsea €4-, te geven en naar Arsenal €1,30 zal toch wel iets achter zitten denk je ook niet?

22 juli 2014 om 12:09

Niet zozeer als legitieme bron, wel als overtuigingsstuk. Die mensen werken met ontiegelijk veel geld en doen (ga ik van uit) grondig onderzoek en baseren hun quota niet op niets.

Kortom, je mag er best wat aan afleiden, maar ik zou er niets op baseren.

22 juli 2014 om 12:15

Kan het zelf niet beter uitleggen

22 juli 2014 om 12:23

Maar je krijgt je geld terug als er uiteindelijk geen transfer plaatsvindt. Dus stel Khedira gaat nergens heen, dan krijg je je geld terug. Het is gewoon dat Arsenal favoriet is, stel dat Khedira inderdaad van club zou veranderen.

22 juli 2014 om 12:24

@ Goonerar16

Bookmakers zoals Unibet baseren hun quotes op heel veel bronnen. Tenslotte is het hun inkomen en moeten ze zorgen dat ze ten allen tijde winst proberen te maken. Ze zullen er wel eens naast zitten maar het is wel een extra toevoeging.

Unibet baseert zijn quotes natuurlijk niet alleen op een artikel in de Daily Mail. Die baseert zijn artikel op vele geruchte, interviews, kranten, contacten etc. Het is hun taak om informatie te weten die anderen niet weten. Want zodra andere mensen meer informatie hebben kost het hun de kl*ten.

Compleet betrouwbaar of een legitieme bron? Absoluut niet.
Extra bevestiging en relatief degelijke informatie? Absoluut

22 juli 2014 om 12:42

Nee het is geen draw no bet. Je kan ook zeggen dat hij bij ac blijft bijv of Khedria bij real.

22 juli 2014 om 12:54

Dus de quote is 1,3 dat hij naar Arsenal komt en je kan daarnaast ook inzetten dat hij bij Real blijft? Dat vind ik heel ongeloofwaardig. David Ornstein, dé man die je moet geloven omtrent Arsenal-transfers, zegt dat de transfer van de baan is..

Als Khedira aan 10 miljoen per jaar vasthoudt gaat hij echt niet naar Arsenal. Enkel als hij met 6/7 genoegen neemt gaat dat gebeuren. Begrijp me niet verkeerd, zou een droomtransfer zijn.. Hij zal uiteindelijk zelf wel weg willen nu zijn kansen op speeltijd blijven slinken. Hangt er dus vanaf of andere clubs wel zoveel voor hem willen betalen.

22 juli 2014 om 12:58

Www.unibet.com dan bij transfers kijken. Zulle we zien of je het dan nog steeds ongeloofwaardig vindt

22 juli 2014 om 14:59

@goonerar16

Natuurlijk kan je ook wedden dat hij bij Real Madrid blijft. Bij een voetbalwedstrijd kan je ook wedden op een winst, gelijkspel of een verlies partij. Dat is namelijk het gehele doel van het wedden. Een aantal opties geven en mensen gaan gokken op iets wat hun uit kiezen.

De meest waarschijnlijke kans heeft een lagere winstuitkering
De meest onwaarschijnlijk heeft de hoogste winstuitkering

Omtrent Khedira acht Unibet de kans heel groot dat hij naar Arsenal komt aangezien ze daar een lage winstuitkering geven. Tegelijkertijd blijft de kans ook nog steeds heel groot dat hij bij Real Madrid gaat. En daar heb je dus ook een relatieve kleine winstuitkering. Beide opties zijn grote kanshebbers en hebben dus een relatief lage winstuitkering.

Terwijl bijvoorbeeld Juventus eigenlijk vrijwel gene kans maakt en dus een hele hoge winstkeuring heeft.

22 juli 2014 om 12:17

Ornstein meldde gister reeds dat de stekker uit de khedira onderhandelingen was getrokken.

Ik vind deze jongen echt helemaal niks, hij heeft maximaal 13 goals gemaakt in een seizoen. Hij is echt niet zo goed en veroorzaakt alleen maar problemen binnen je club. Dus Arsenal bij deze: Niet Doen.

vroeg Khedira niet nog meer? dat was pas belachelijk.

Als arsenal hem haalt word ik spontaan voor united. Brengt alleen maar onrust met zijn zielige gedrag. Als arsenal toch kiest voor hem begrijpen ze er weinig van

Ik zou Yaya Sanogo een kans geven. Wat ik van hem gezien heb is echt geweldig. Met wat ervaren vleugel spelers er om heen moet dat goed komen!

Balotelli is in de voetbalwereld wat de Daily Mail de in de krantenwereld is. Één grote baggerbak met onzin.

Zie hem graag komen. Dit komt neer op 120k per week. Zijn dit euro's? Zoja dat vind ik het allemaal wel meevallen. Zitten Özil/Sanchez niet op 160k of 180k?

Zie hem graag komen maar we hebben inderdaad genoeg alternatieven bij de club. Als echte spitsen heb je Giroud en Sanogo(zou ik uitlenen) en als spelers die er ook kunnen spelen heb je Walcott, Sanchez, Campbell en eventueel zelfs Podolski.

22 juli 2014 om 15:31

maar ozil en sanchez zijn wel veel beter

En dan vind iedereen hem weer een held als je hoort dat hij voor iedereen betaald bij het tankstation.. Ja lekker makkelijk als je zo'n salaris eist!
Ik denk trouwens dat Arsenal er niet goed aan zou doen hem te halen. Ik zie nog liever Giroud in de spits dan deze overschatte onruststoker!

Snap totaal niet waarom Arsenal deze kerel wil hebben. OK het is een groot talent, maar ook zeer wisselvallig. Een heeft ook niet alles helder in zijn bovenkamer.

Vuurwerk afsteken in z'n badkamer, meen me ook een verhaal van hem te herinneren dat zijn moeder hem op pad stuurde voor dagelijkse boodschappen (halfje bruin, dat soort werk) en terug kwam met alleen een trampoline.

Arsenal heeft Balotelli niet nodig, genoeg spelers voor in de aanval!

Elke technische staff wist welk vlees ze met Balo in de kuip hadden en toch werd hij steeds voor veel geld (en dito salaris) aangetrokken. Van verrassingen kan toch geen sprake meer zijn zou je zeggen. Ik denk niet dat zowel Mourinho als Mancini en kennelijk Wenger moeite in deze jongen zouden steken als daar geen gegronde reden voor is. Zijn talent is een ding maar er moet toch voldoende aanleiding zijn om ook zijn kop de goede kant op te krijgen. Gesteld dat die mogelijkheid levensvatbaar is, dan is Wenger de aangewezen persoon om dat te bewerkstelligen. Dat is de enige verklaring voor Arsenals interesse in een speler die niet echt nodig is.

Tja als hij nu vier miljoen per jaar verdient en hij vraagt 6,3 dan verwacht ik inderdaad dat Arsenal wel schrikt zo van: haaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Ik hoop dat Balotelli in Italië blijft. Ik vind het een vervelende jongen die alleen maar provoceert en duikt. Als hij in Italië blijft wordt ik er niet zoveel mee geconfronteerd omdat die clubs daar toch niet ver zullen komen in Europa aangezien die competitie de laatste jaren zwaar is ingestort.

22 juli 2014 om 13:31

6.3 miljoen euro is voor Arsenal heel goed op te brengen. Walcott, Ozil, Podolski en Sanchez krijgen meer dan dat, terwijl Ramsey, Cazorla, Mertesacker en Wilshere ook richting de 6 miljoen gaan.

22 juli 2014 om 16:13

Dat kan maar 6,3 miljoen voor een aanvaller is dan toch erg duur, aangezien Arsenal al zo veel aanvallers van niveau heeft. Waarom anders zijn 'ze' bij Arsenal zich rotgeschrokken?
Of is dit gewoon weer het opvullen van kranten met onzin, zoals wij van de tabloids gewend zijn?
Ik weet namelijk niet hoe betrouwbaar de Daily Mail is...

Waarom wil Arsenal deze speler hebben? Arsenal is toch een beschaafde club? Dit moet je helemaal niet willen. En zo goed is die nou ook weer niet. En Arsenal is vooral een club wat het van technisch voetbal moet hebben. Nou.. dan moet je niet bij Balotelli zijn.

22 juli 2014 om 13:32

Arsenal heeft meer aparte spelers in de geschiedenis gehad, Keown bijvoorbeeld, of wat te denken van onze clublegende Adams? Die was gewoon alcoholist, maar heeft wel een standbeeld net buiten het Emirates.

Aub nooit balo naar arsenal... zou een aanfluiting zijn in mijn ogen. totaal geen spiela voor arsene

Wenger heeft toch eerder aangegeven voorin klaar te zijn.
Dus lijkt me dit een onzin bericht.
Balotelli heeft zich na die ene tweet zichzelf spreekwoordelijk in In eigen voeten geschoten.

Beste voetballiefhebber,

Als Wenger zelf aangeeft geen interesse te hebben, waarom wordt er zo serieus ingegaan op iets wat de Engelse media beweert, staan zij er niet om bekend leesvoer te willen verkopen met kolder?!?!

''arsène Wenger zei vorige maand dat de zogenaamde belangstelling van Arsenal voor Mario Balotelli een fabel is, maar de Engelse media blijven volhardend''

Nog minder dan een mug is er voor nodig om de olifanten aan het dansen te krijgen. Feit is hetgeen wat Wenger naar buiten brengt, kolder is wat de Engelse media beweren.

22 juli 2014 om 14:05

Heel simpel: Wenger ontkent altijd bij iedere speler, ook al word hij 5 uur later gepresenteerd.

22 juli 2014 om 14:56

Dus volgens jou (simpele)denkwijze lees ik over 4 tot 5 uurtjes dat Balotelli is overgenomen... Ik hou het in de gaten. Bedankt voor je reactie! Ik ken Wenger als iemand die beloftes maakt van fenomenale spelers en flink de knip zou opentrekken en tot nog toe alleen Ozil gebracht heeft.... Trouwens ook Galliani heeft bevestigt dat er geen bod van Arsenal is noch ooit geweest is...

Overschatte voetballer die af en toe een doelpuntje maakt, er lopen voor Arsenal genoeg alternatieven rond. Zorgt ook alleen maar voor gezeik met zijn kinderlijke gedrag, hij heeft zijn kans gehad om eens volwassen te worden maar het is en blijft een kleuter.

Vind het geen buitensporig salaris voor iemand met zijn cv.
Vaste spits in nationaal elftal en een paar van de grootste clubs op zijn cv.

man man man ... wat een dramatische voetballer / spits is dit .....

snap niet dat er grote clubs nog interesse hebben in deze idioot.

praatjes voor 10 ... prestaties 0.00

gewoon is paar jaar presteren, geen raar gedoe en goals maken ... dan eisen stellen ....

onruststoker in je elftal met iedere keer nieuwe problemen

Arsenal heeft clubhopper Balo niet nodig,hij blinkt meer uit naast dan op het veld.hij heeft ook een lak aan meeverdedigen wanneer nodig en ja trainen haat em ook al.hij is dit geld al niet waard

Hij is maf he. 6,3 miljoen per jaar. Belachelijk. Dus Mario gaat dus niet naar Arsenal. Ben benieuwd of iemand hem dit bedrag zal bieden. Misschien AS Monaco?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren