Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Bizar gerucht: ‘Messi dacht aan Arsenal voor zetten van handtekening’

Laatste update:

Lionel Messi heeft op het punt gestaan om naar Arsenal te vertrekken. Dat opmerkelijke verhaal brengt het Spaanse nieuwsportaal Vozpopuli dinsdag naar buiten. De steraanvaller tekende in mei een nieuw contract bij Barcelona, maar zou erg getwijfeld hebben over zijn toekomst in Camp Nou.

/

De 27-jarige Messi zou via zijn zaakwaarnemer contact hebben gezocht met de club uit Londen. Hij wilde Cesc Fàbregas naar Arsenal volgen, maar nadat de middenvelder voor een transfer naar Chelsea opteerde, koos Messi er toch voor om bij Barcelona te blijven. De berichtgeving van het eerder genoemde medium is echter noch bevestigd, noch ontzenuwd door een van de betrokken partijen.

Het is overigens niet voor het eerst dat Messi in verband wordt gebracht met Arsenal. Toen the Gunners zich in 2003 versterkten met Fàbregas, zouden zij ook hebben geprobeerd om Messi in te lijven. “Er was contact, maar Barcelona overtuigde Messi om te blijven. Arsenal vertelde Messi dat zij altijd interesse zouden hebben, wanneer de speler problemen zou krijgen bij Barcelona”, schreef de Spaanse journalist Guillem Balague in MESSI, de in mei verschenen biografie van Messi.

De 93-voudig international heeft bij Barcelona nog een contract tot de zomer van 2018. Hij verdient nu naar verluidt twintig miljoen euro netto per jaar, exclusief bonussen van drie tot vier miljoen. In de verbintenis van Messi staat nog altijd een gelimiteerde transfersom van 250 miljoen.

Geloof jij het verhaal van 'Vozpopuli'?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Totale onzin! (lijkt mij). Als Fabregas dat geweten had, zou hij waarschijnlijk wel naar Arsenal gaan. Wat, blijkbaar toch niet zou gebeuren want volgens hem wou Wenger hem niet.

22 juli 2014 om 20:20

Sorry, ik spreek mezelf tegen. Kan niet editten op mijn telefoon

22 juli 2014 om 20:22

De transfersom lijkt me de grootste drempel. Arsenal geeft met moeite 50 miljoen uit, laat staan 250 miljoen of een bod wat daarbij in de buurt komt.

22 juli 2014 om 21:38

Maar het gaat om vroeger toen Arsenal net Fabregas haalde en het moment voordat Messi zijn contract verlengde. Dan zou hij dus haalbaar zijn geweest.

22 juli 2014 om 22:18

Inderdaad! Er staat duidelijk 2003.

22 juli 2014 om 22:19

Nee, het ging om het moment dat hij bij Chelsea tekende. Dat is pas geweest. Zo moeilijk is lezen toch niet?

22 juli 2014 om 22:20

Lees de tekst nogmaals Voetballeur en kom er dan achter dat je reactie niet klopt.

22 juli 2014 om 22:20

Er staat duidelijk 'toen Cesc voor een transfer naar Chelsea opteerde'. Goed gelezen dus, not! De eerste interesse was in 2003, maar dit gerucht gaat niet om dat moment.

22 juli 2014 om 23:30

Arsenal wil niks uitgeven wat ze allemaal hebben gekregen van transfersomme en dan ook nog duurste Seizoenskaart die hebben het geld maar willen niks kwijt. Ik vind het jammer

23 juli 2014 om 01:22

Mischien omdat het een club is die gewoon financieel altijd sterk wil syaan en niet teveel uitgeven. Sorry dat ze niet zoals chelsea en city zijn

Nu Bendtner is vertrokken zou Messi de concurrentiestrijd misschien kunnen winnen van Giroud.

22 juli 2014 om 20:20

Dat wordt zeker wel gewonnen door Leo

22 juli 2014 om 20:23

Giroud is natuurlijk een ander type spits. Ze zouden kunnen rouleren. Messi tegen de wat mindere tegenstanders en dan Giroud tegen de fysiek sterke tegenstanders.

22 juli 2014 om 20:28

Ik neem aan dat dit een grap is?

22 juli 2014 om 20:39

Waarom zou dit een grap zijn? Giroud tegen de fysieke beesten van City Chelsea Utd Liverpool en Tottenham en Messi speelt tegen Swansea West ham Stoke etc, Wenger zou prima kunnen rouleren met deze twee hoor?

22 juli 2014 om 20:41

Johhhhh

22 juli 2014 om 20:53

O m g ...

22 juli 2014 om 20:59

Ongelooflijk hoe mensen geen sarcasme kunnen herkennen....

22 juli 2014 om 22:24

Ik denk dat het eerder heel moeilijk te onderscheiden is op deze site...

22 juli 2014 om 23:01

Messi kan niet tippen aan Giroud, kijk maar naar de statistieken.

22 juli 2014 om 23:05

@arsenal^^

Ik vind het niet moeilijk, ik herken 9 van de 10 keer sarcasme meteen op deze site. Sommige mensen herkennen het gewoon niet, en sommige wel.

23 juli 2014 om 03:26

Fucking stoer, jij bent vet slim gunna4evva

22 juli 2014 om 21:00

Jammer dat Lord Bendtner weg is, beste spits die ik in tijden heb gezien.

22 juli 2014 om 21:29

Haha grappig... messi is fysiek zeker sterker als giroud. Je moet messi aan de bal eens zien en dan giroud

22 juli 2014 om 23:00

Messi is fysiek sterker, maar technisch kan hij niet aan Giroud tippen. Messi is wel beter geschikt om een doelpunt te forceren, maar ik heb liever Giroud, want die kan meer dan alleen alleen intikkers maken.

22 juli 2014 om 23:02

Hij moet eerst maar eens meer scoren dan Sanogo.

Arsenal zou hem niet eens kunnen betalen, en daarnaast kan die beter lekker in Barcelona blijven en zorgen dat hij over 4 jaar nog fit is om nog eens voor de wereldtitel te kunnen spelen en ondertussen nog meer records te vestigen bij Barcelona..

22 juli 2014 om 20:23

''arsenal zou hem niet eens kunnen betalen''? Het moet allemaal niet gekker worden.

22 juli 2014 om 20:32

Aze/che4ever

Sorry maar klopt het dan niet wat ik zeg?? Ik weet niet wie het meeste verdiend bij Arsenal maar Messi zou zeker 2 a 3x zoveel verdienen dan hun duurste speler. +ze moeten een afkoopsom betalen van 250 miljoen denk je echt dat Arsenal dat gaat betalen??? Of denk je dat Barcelona Messi zou laten gaan voor minder dan 150 miljoen??

22 juli 2014 om 20:41

Nu is je verhaal opeens heel anders, Net kon Arsenal het niet betalen en nu zouden ze het niet willen betalen, Wat is het nou?

22 juli 2014 om 20:44

Noem eens een argument waarom ze het wel zouden kunnen betalen?? in totaal 350 miljoen??

Hahah als je die vragen beantwoord kom je tot de conclusie die ik in mijn eerste reactie heb verwerkt!! Tenzij je mij kunt uitleggen dat Arsenal dit wel kan ?

22 juli 2014 om 20:59

Ik ga helemaal niks beantwoorden want jij heb al voorbarige conclusies getrokken, Bovendien zou Arsenal gelukkig nooit zoveel voor een speler betalen niet eens 1/3e van dat bedrag, Vergeet niet dat Ozil en Sanchez de enige spelers in de Arsenal geschiedenis zijn die meer dan 20 miljoen pond hebben gekost, Ga jij je nu maar heel gauw inlezen in de financiele situatie van Arsenal en in degene die aandelen hebben in Arsenal maar vooralsnog niet hebben geinvesteerd (al dan niet gedwongen)

22 juli 2014 om 22:06

Waarom zou ik dat doen??

Ik plaats gewoon een reactie op dit artikel en jij reageert op mij en niet andersom. Ik hoef de financiële administratie van Arsenal niet te kennen om te weten dat ze Messi niet kunnen betalen, ook al zouden ze dat willen. Dan moeten ze eerst de halve selectie verkopen.

22 juli 2014 om 22:18

19messi33

Als je beweert dat Arsenal niet instaat is om Messi te halen, dan moet je je inderdaad wat meer verdiepen in de financiële situatie van Arsenal(zoals Legendsonly al aangaf).

22 juli 2014 om 22:23

Als Barcelona het kan, kan Arsenal het al helemaal. Zij zijn financieel vele malen sterker en gezonder, alleen is Arsenal niet de club die veel investeert en onnodig, maar goed.

22 juli 2014 om 23:05

Nee dat hoef ik niet... Maar 100 miljoen is iets anders dan 250 miljoen maar inderdaad Arsenal kan het helemaal als Barcelona en Real het kunnen

23 juli 2014 om 03:45

Pfff....

Als je een reactie plaatst, moet je wel weten wat je schrijft. Je moet niet zo maar onzin uit je mond kramen. Hoe kan je nou iets blèren "Arsenal kan dat niet", terwijl je er niet eens in verdiept hebt. Je weet niet eens de financiële situatie van Arsenal masr toch heb jij je conclusies... lekker bezig!

Dat jullie dit plaatsen als nieuws....

Denk niet dat hij naar Arsenal zou willen. Bij Arsenal gaan ze niet om de 6 maanden zijn salaris verhogen om hem tevreden te houden.

Ik had dit al verwacht, ik moest al lachen toen ik dit las bij metro. Ik heb geen of dit waar is maar wel grappig verhaal.

Arsenal krijg weinig tot geen geld voor de verkoop van shirtjes die hebben een eigenaardige contract op dat gebied geloof ik. Om dan 150 miljoen euro te betalen en zijn salaris van zo'n 20 miljoen euro lijkt me onverantwoord of ze maken de kaartjes nog 10 pond duurder maar voor daar zullen de fans niet blij mee zijn.

22 juli 2014 om 20:35

Ik weet niet precies wat jij precies bedoelt maar Arsenal krijgt per jaar 40 miljoen euro van Puma.

Al zou Messi naar Arsenal willen dan nog zou het niet gebeuren. Bij Barcelona krijgt hij om het jaar zowat een verbeterd contract. Dat zou gewoon kapitaalvernietiging zijn voor Arsenal. Al helemaal als je ziet dat Ozil(de bestverdienende speler)op dit moment zo'n 8 miljoen per jaar krijgt en Messi 20 miljoen verdient bij Barcelona...

22 juli 2014 om 20:54

Ik weet het ook niet helemaal zeker maar kan het zijn dat die 40 miljoen euro per jaar het totale bedrag is want ik geloof dat Real madrid ook nog zo'n 5 euro per verkocht shirt krijg naast hun jaarlijks 31 miljoen pond maar ik kan het mis hebben.

22 juli 2014 om 21:04

Dat kan zo zijn al weet ik het niet zeker. Puma heeft nooit het totale bedrag bekend gemaakt. Het is alleen zeker dat het meer dan 40 miljoen per jaar is. Het kan zo maar zijn dat dat het hele bedrag maar aangezien ik het nergens terug kan vinden weet ik het niet.

23 juli 2014 om 07:44

Waar heb jij het over?

Arsenal behoud alle rechten over de shirts zelf. Het is een bedrag dat nog oploopt. Bij de nieuwe deal van united hebben ze dit recht afgestaan waardoor ze een veel hoger standaard bedrag krijgen maar dit is een eindbedrag. Het is maar net waar je voor kiest.

Zelfde medium die als eerste de Sanchez transfer naar buiten bracht. Wie weet, Messi is wel een fan van Wenger en zijn voetbalvisie.

22 juli 2014 om 23:53

En hoe weet jij dat Messi een fan is van Wenger en zijn visie?

Dat voetbalzone begint steeds ongeloofwaardiger te worden, maja....

22 juli 2014 om 20:37

Voetbalzone neemt gewoon nieuws over van andere sites...

23 juli 2014 om 08:51

Voetbalzone maakt geen eigen nieuws maar is een website die nieuws van allerlei andere bronnen verzamelt. Als je de artikelen leest dan zul je ook altijd zien dat er verwezen wordt naar een andere bron (in dit geval dus het Spaanse nieuwsportaal Vozpopuli).

Ja de Humor ligt op straat zeggen ze wel eens nou dat blijkt maar weer met deze Topic , echt om te lachen het idee al .

Alsof een absoluut fenomeen als Messi in de subtop van Engeland gaat ballen.

22 juli 2014 om 23:24

Met Messi bij Arsenal zijn ze titelkandidaat nummer 1.

22 juli 2014 om 23:32

Wat heeft messi laten zien dan. Eerst maar eens bewijzen bij een andere club in een ander land.

22 juli 2014 om 23:34

Ik bedoel uiteraard buiten barca om waar alles om hem heen is gebouwd met spelers die Europees en wereld kampioen zijn geworden. Zie hem arsenal niet direct kampioen maken hoor

23 juli 2014 om 05:30

Ik denk dat Messi makkelijk zou schitteren in Engeland. Neem als voorbeeld Aguero. Is ongeveer dezelfde type speler als Messi maar dan een klasse minder en is 1 van de beste spitsen in de premier league

Joh, Barcelona was niet echt happig op salarisverhoging en flirten met Arsenal was de perfecte manier om een hoger salaris af te dingen. No way dat het serieus een optie was.

Het zou kunnen, al denk ik dat in geval van twijfel hij eerder naar clubs a la City en PSG zou gaan. Maar Wenger en Arsenal hun spel plus nieuwe financiele impulsen zouden de doorslag kunnen geven. En Barça gaat denk ik harde tijden tegemoet.

22 juli 2014 om 21:20

Weinig waarschijnlijk. Iedereen weet dat Arsenal zijn afkoopsom van 250 miljoen niet kan betalen. Was het nou zo'n 100 miljoen geweest, dan is Messi dat zeker waard want hij maakt Arsenal jaar na jaar kampioen.
Ik zie hem ook eerder, als hij ooit zou vertrekken, naar zijn goeie vrienden Zabaleta en Aguero gaan.

Waarom komt dit nu pas naar buiten als dit al in mei in zijn glossy stond.

Ik zou Messi eigenlijk graag in de BPL zien, maar toch heb ik liever dat ie in Barcelona blijft. Arsenal kan het overigens wel betalen, het schijnt dat de eigenaar de rijkste rus ter wereld is.

Ik vind Arsenal ook echt wel wat voor Messi, alleen is hij nu te groot om daar heen te gaan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren