Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Van Gaal mag transferrecord breken bij Manchester United

Laatste update:

Er werd deze zomer al heel wat geld uitgegeven aan het kopen van nieuwe spelers. Zo trok Barcelona tussen de 85 en 94 miljoen euro uit voor Luis Suárez en presenteerde Real Madrid dinsdagavond James Rodríguez, die voor naar verluidt 80 miljoen euro is overgenomen van AS Monaco. De duurste speler aller tijden blijft echter Gareth Bale, die vorig jaar voor meer dan 100 miljoen euro van Tottenham Hotspur naar Real Madrid ging.

/

Mogelijk gaat Louis van Gaal er voor zorgen dat Bale van de eerste plaats wordt gestoten. De manager van Manchester United heeft van algemeen directeur Ed Woodward te horen gekregen dat hij het transferrecord mag breken, als daar de juiste speler voor United van kan worden binnengehaald. "We zijn niet bang om veel geld uit geven op de markt", zegt hij tegen The Guardian. "Of het transferrecord wordt gebroken of niet, daar kijken wij niet echt naar. Wij kijken naar de speler, en of de manager denkt dat hij een ster kan worden bij United."

United betaalde al ruim zeventig miljoen euro voor de komst van Luke Shaw en Ander Herrera, maar lijkt dus nog niet klaar te zijn op de transfermarkt. "Ik blijf bij wat ik eerder heb gezegd: er is geen vastgesteld transferbudget", aldus Woodward. "We staan er financieel gezien ontzettend goed voor en we kunnen grote spelers halen. Maar dat betekent niet dat we het geld zomaar neersmijten. In de afgelopen maanden hebben onze scouts veel spelers bekeken en Louis is onze manager, hij neemt de uiteindelijke beslissing. Ik ga geen speler kopen die onze coach helemaal niet wil hebben."

Van Gaal zal in ieder geval nog een centrale verdediger moeten halen, nu Rio Ferdinand en Nemanja Vidic de club hebben verlaten, en de namen van Mats Hummels en Stefan de Vrij worden veelvuldig genoemd. Ook Daley Blind zou in beeld zijn bij United, om de concurrentie aan te gaan met Shaw, en verder wordt middenvelder Arturo Vidal van Juventus met de Engelse recordkampioen in verband gebracht. Andere namen die nu vallen zijn die van Ángel Di María (Real Madrid), Edinson Cavani (Paris Saint-Germain) en Juan Cuadrado (Fiorentina).

Denk je dat Louis van Gaal het transferrecord gaat breken bij Manchester United?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou een stunt zijn om Cristiano Ronaldo terug te halen naar Old Trafford

23 juli 2014 om 00:08

Zeker zeker, maar Ronaldo wilt denk ik niet een jaar Cl overslaan.

23 juli 2014 om 02:44

Ronaldo moet even zijn rust pakken, voor het eerst sinds lange tijd heeft hij last van blessures. Als hij geen Champions League hoeft te spelen en ze sparen hem ook voor de bekertoernooien (althans de early stages) dan komt hij weer helemaal in zijn element.

23 juli 2014 om 03:03

Ach hij kan ook bij Real het rustig aan doen. Jese is op de weg terug en als Ronaldo rust nodig heeft kan Isco op LM spelen. Maar denk dat Ronaldo zowieso zoveel mogelijk wil spelen.. hij wil zoveel mogelijk scoren.

23 juli 2014 om 04:07

Waarom wil je met Isco als LM spelen terwijl je James hebt aangetrokken voor de flanken. Zet dan James daar en Isco op ze vertrouwde positie als CAM.

23 juli 2014 om 05:43

Isco speelt het beste als LM hij dribbelt teveel om als CAM te spelen. Dan speel je met James Rodriguez op 10 en Isco op LM.

23 juli 2014 om 07:49

Real speelt zonder 10 in een 4-3-3/4-4-2. Ancelotti zal dat systeem wat hij al sinds Milan hanteert niet weer omgooien als hij zelfs een Ozil verkocht omdat hij niet in het systeem passte.

Daarbij is James van origine meer linkshalf dan 10. Daar speelde hij bij Porto ook.

23 juli 2014 om 10:16

Jese speelt voorlopig nog niet. Hou er maar rekening mee dat hij pas in oktober weer gaat spelen.

23 juli 2014 om 10:56

Ronaldo wil. Niet wilt

23 juli 2014 om 11:05

Ronaldo wilt =hij wilt. Zomervakantie is te vroeg gekomen voor je

23 juli 2014 om 11:53

James is niet aangetrokken voor de flanken, en Real speelt niet met een CAM

23 juli 2014 om 12:30

Marrieaandebal.. Hij heeft gewoon gelijk. Het is officieel namelijk ook: Hij wil in plaats van hij wilt.

Google anders eerst even voor je iemand een sneer uitdeelt.

ON:
Ik denk echt dat er nog hele gekke dingen kunnen gaan gebeuren op de transferlijst, als James al voor zo'n astronomisch bedrag gekocht wordt en Luiz voor een bizar bedrag... Zijn al veel grote transfers geweest in mijn ogen, maar ik denk dat er in de PL nog wel wat verschuivingen zullen zijn die een grote impact zullen hebben!

23 juli 2014 om 21:02

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384/hij_wi...
Fyi..

25 juli 2014 om 03:34

Daar ben ik het niet mee eens. Isco mist de snelheid en explosiviteit om als LM te spelen. En sinds wanneer hoort een CAM niet te dribbelen? Daarnaast is James een echte flankspeler en niet geschikt om als CAM te spelen.

25 juli 2014 om 10:14

Nee hoor. Het is hij wil en niet hij wilt. Wel jij wilt. Anders dan bij bijna alle andere werkwoorden geldt de regel stam + t hier niet. Behalve bij jij en u. Kijk maar op onzetaal.nl of op taaldadvies.nl. Geldt eveneens voor zullen, mogen en kunnen.

23 juli 2014 om 00:08

Ronaldo of Robben zou mooi zijn maar ik denk dat ze beide geen zin hebben in United omdat ze dit seizoen niet uitkomen in de CL. Speelt sowieso wel mee bij die jongens. Als je 30 bent heb je misschien nog 2-3 goede jaren en als je dan al 1 jaar moet missen doe je dat liever niet.

23 juli 2014 om 00:08

Nee joh die heeft nog records te breken in Madrid.

23 juli 2014 om 00:11

Heb ik ook al aan gedacht, denk dat het enkel nog onder van gaal zou kunnen gebeuren, voor een andere coach zie ik hem niet terugkeren, rm laat hij dan ook niet echt stikken want dan zal di maria niet vertrekken en met bale, di maria, fernandez en rodriguez hebben ze genoeg alternatieven voor op de flanken.

23 juli 2014 om 01:15

Dat je hier uberhaupt aan denkt. Wat moet je bij united doen als je de beste speler van de wereld bent en bij de beste club zit. Misschien afbouwen over 5 jaar...

23 juli 2014 om 04:34

Haha schei uit man. United is de grootste club ter wereld bijna, en dan kom jij met afbouwen. Lees de geschiedenis eerst even na, hoe de grooste speler van real ooit, naar real is gehaald. Dan weet je wel beter denk ik.

23 juli 2014 om 09:17

Je zult toch niet kunnen ontkennen dat United op het moment wel degelijk een stapje terug is.

23 juli 2014 om 09:48

Real heeft sinds de komst van Ronaldo 1 titel, 1 CL en 2 bekers gepakt. Bij United waren dat 3 titels, 1 CL en geloof ik 2 bekers. Dus Ronaldo maakte destijds ook een stap terug. Dus het zal wel meevallen als Ronaldo weer terug keert.

26 juli 2014 om 21:16

Als een 38 jarige giggs daar nog mag spelen afgelopen seizoen, zie ik het gewoon als afbouwen. Die opa raakte helemaal niks meer.

23 juli 2014 om 00:11

Ja inderdaad haha, als dat transferrecord word gebroken dan gaat dat alleen gebeuren met de komst van CR7, maar ik denk dat dat uitgesloten is aangezien hij nog in topvorm is en real hem niet kwijt wil.

23 juli 2014 om 01:01

En jij denkt dat Man U afbouwen is? Zo kom je op mij over met deze opmerking.
Tuurlijk laat Madrid hem niet gaan, maar Ronaldo is nu op zijn absolute piek. Denk dat hij nu beter is dan in 2009.... Madrid wil 150 miljoen denk ik, anders draaien ze verlies. Niet dat dat Perez een hol uitmaakt, maar ik hoop dat ze met ffp in hun hoofd geen rare dingen doen...

23 juli 2014 om 01:55

Verlies draaien ze nooit op Ronaldo. Die heeft alleen aan merchandise al 5x zn transferkosten opgebracht.

Ibrahimovic halen zou ook een stunt zijn...

23 juli 2014 om 06:50

Suc6magnet

Volgens mij krijgt Ronaldo zelf het grootste deel van de opbrengst van de merchandise

23 juli 2014 om 08:07

@Suc6Magnet, wat een oliedomme opmerking weer. Natuurlijk draaien ze financieel verlies op Ronaldo, al is dat niet erg, omdat hij ontzettend veel bijdraagt aan de goede prestaties.

Ãœberhaupt winst maken op Ronaldo is niet mogelijk. Ik zal het voor je berekenen. Ronaldo is voor ca 95 miljoen gekocht. Tel daat tekengelden, zaakwaarnemers etc bij op en je zit op 110mln. Hij ontvangt ongeveer 15 miljoen aan salaris.

In 4 jaar heeft Ronaldo dus 160 miljoen verkocht.

Real heeft bekend gemaakt dat Ronaldo aan merchandising in het 1e jaar (is altijd het beste) 100 miljoen aan omzet heeft gegenereerd. Daarvan is 15 voor hemzelf, 2,5 voor zijn zaakwaarnemer en 60 van de shirtomzet (grootste inkomsten bron) voor Adidas. Al met al heeft Real in het 1e jaar dus maar 35 miljoen zelf verdiend op merchandising van Ronaldo. Daar komt bij dat het de daarop volgende jaren altijd terug zakt.
Je opmerking dat hij al 5x zijn transfer kosten heeft opgeleverd raakt dus kant noch wal.

23 juli 2014 om 09:20

Ronaldo is en blijft dé sterspeler, die brengt elk jaar weer ongelofelijk veel centen binnen.

23 juli 2014 om 10:20

Remcob, je noemt iemand dom en maakt zelf de ene na de andere fout.

Ronaldo begon niet met een salaris van 15 miljoen.
Adidas krijgt een stuk minder geld omdat Real jaarlijks minder krijgt van Adidas om vervolgens meer te ontvangen bij shirtverkoop.

Daarnaast levert Ronaldo ook geld op door sponsoring. Er komen mensen naar het stadion toe. Je haalt sponsors binnen omdat je Ronaldo hebt rondlopen.
Het is niet alleen maar shirtverkoop wat er bij komt kijken.

Wanneer Real dikke verlies zou maken op Ronaldo, waarom zouden ze hem dan niet van de hand doen voor een dikke 100 miljoen, wat is geboden? Omdat hij geld oplevert...

23 juli 2014 om 18:29

FcDa, natuurlijk begon hij niet met 15 mln, maar dat is wel zijn gemiddelde salaris inclusief premies van de afgelopen jaren. Daarnaast klopt het dat Real een deel van de shirtinkomsten krijgt omdat ze een lager bedrag krijgen. Je vergelijkt dit echter met Man utd. Maar nog altijd ontvangt Real maar 40 van de omzet (is ongeveer 65 van de winst die gemaakt wordt op een shirt).

De reden dat ze hem niet verkopen is omdat een voetbal club geen financiële instelling is. Er spelen andere belangen dan alleen geld. Prestaties en de mening van de fans bijvoorbeeld. In dat opzicht is Ronaldo veel meer waard voor Real. Dat is de reden dat ze hwm niet verkopen. Maar puur financieel gezien is het complete onzin om te roepen dat hij zijn transfer bedrag al 5x heeft terug vediend aan merchandising.

23 juli 2014 om 00:14

dat zou of ronaldo betekenen of falcao.

niet nodig man utd moet juist spelers lozen nu.
fellaini
anderson
cleverly

23 juli 2014 om 01:16

Wellicht wel Zlatan, heeft nog een contract tot 2016 maar is inmiddels al wel 32en heeft nog niet in Engeland gevoetbald. Het maakt niets uit wat je voor zon ster betaald. hij Zou zijn transfersom wel binnen enkele dagen terugverdienen dus opzich een slimme investering als hij komt. Alleen heb je al genoeg spelers voor die positie bij Man U.

23 juli 2014 om 01:49

Zlatan en louis gaan niet samen! Weet fijne er niet meer van maar zlatan heeft n kolere hekel aan hem...

23 juli 2014 om 00:20

Ronaldo kan je niet afkopen dus jaa Real laat hem niet gaan.

23 juli 2014 om 01:18

Of als messi volgend jaar naar United komt. Zeker als Adidas sponsor is van United vanaf dat seizoen. Het zou mij niet verassen.

23 juli 2014 om 02:33

Ik denk reus naar man united en dan koopt bvb depay.

Gewoon di Maria blind en Vidal kopen..

23 juli 2014 om 00:13

Want 3 nieuwe spelers is echt veel ? di maria en blind veranderen wss sowieso van club.

23 juli 2014 om 00:19

Blind is niet van het niveau dat een club als Manchester United moet nastreven. Tevens hebben ze net een peperdure linksachter gekocht.

23 juli 2014 om 00:58

Enige punt is dat ze nu nog maar 1 speler hebben voor de linksback positie, aangezien Evra is verkast. Ik zie van Gaal Blind wel halen, ook vanwege zijn multifunctionaliteit. Ik snap het niet helemaal, Blind is voetballend echt 2 misschien wel 3 klasses beter dan Shaw. Alleen moet hij het op de lange afstand gewoon afleggen tegen menig buitenspeler in de Bpl. Van Gaal zal echter met het spelers materiaal dat hij tot zijn beschikken heeft/krijgt waarschijnlijk wel weer een dominant aanvallend positiespel gaan spelen waarbij de controlerende middenvelder(s) en de centrale verdedigers het verdedigende werk voornamelijk moeten oplossen.

23 juli 2014 om 02:46

Messi zou wel opbloeien onder Van Gaal. Als hij te lui is, bank. Als hij niet mee wil doen aan een tactisch plan, bank. Als hij niet wil meeverdedigen, bank. Dus krijgt hij weer discipline en komen zijn momentjes niet meer bij toeval.

23 juli 2014 om 07:39

Juist! Eindelijk iemand anders die het ziet. Blind is een aardig spelertje, maar verre van wereldtop. Ondanks een paar geweldige momenten op t WK. Daley Blind zou echt leven lang Ajacied moeten blijven, daar past hij.
Bij United of Barcelona zie ik hem echt niet slagen, daar is hij te lief en soft voor. Hij is nog niet sterk genoeg in duels en mist dat meedogenloze. Al heeft hij zichzelf de laatste jaren prima ontwikkeld.

23 juli 2014 om 07:56

Hij is een linksback met goede positionering en passing. Ik dacht juist dat de wereld tegen medogeloze mannen is zoals Pepe en Ramos en meer heeft met voetballende 'sissy's' als Blind. Bovendien heb je tegenwoordif als back tegen een goede buitenspeler ondersteuning van nog 2 spelers.

Laten we eerlijk zijn vrijwel alle spelers die van Ajax afkomen redden het.

En Blind na zijn bijna onvermeden Exodus heeft laten zien om van het zwart schaap uit te kunnen groeien naar tweemaal de beste speler van de Eredivisue.

Blind redt het wel.

23 juli 2014 om 09:20

Ja hij red het wel bij Schalke of Wolfsburg (zou hij niet basis staan). Maar hoger hoeven we niet van hem te verwachten. Op de linksback positie heeft Man U nu Shaw en die is nu al een paar klasses beter dan blind. Op het middenveld komt hij zeker te kort voor Man U.

23 juli 2014 om 09:56

Hoeveel hebben de laatste jaren dan ook echt de wereld top gehaald? Vertongen, Vermalen en Alderweireld zijn niet eens naar de absolute top gegaan en hun zijn niet eens de onbetwiste basisspelers en waren de aanvoerder en de beste van Ajax!

23 juli 2014 om 10:00

Ik hoor iedereen zeggen dat Blind het niveau niet aan kan en overbodig is, maar Shaw is een 18/19 jarig broekie die net komt kijken. Ten eerste moet ie nog laten zien of ie de druk en het niveau aan kan, en daarnaast of ie een volledig seizoen fit kan blijven. Sinds Buttner en Evra weg zijn is er zelfs geen back up voor dat mannetje. Ik zie Blind liever niet vertrekken, maar het zou in mijn optiek geen vreemde aankoop zijn.

23 juli 2014 om 10:00

"dit is geen fifaxd"

Zegt de Chelsea supporter...

United heeft afgelopen jaren veel minder geld uitgegeven dan de andere clubs. Toch speelde ze altijd mee voor de bovenste 2 plaatsen, tot Moyes kwam. Ik geloof ergens wel dat spelers minder snel voor United kozen met deze vod als trainer. Nu ligt het weer helemaal anders. LvG heeft enorm veel aanzien gekregen door zijn prestaties op het WK, dat zelfs geen CL weinig problemen lijkt te geven voor de spelers.

In de laatste 5 jaar van Saf werd enkel aan RvP (27 miljoen) een groot bedrag uitgegeven. Al de rest van de spelers kostte maximum rond de 20 miljoen. Toch zijn we bijgebleven met ploegen als Chelsea en City, die elke zomer wel 3 spelers van 40+ miljoen halen.

23 juli 2014 om 00:33

Wat wel zo is, is dat als United 85 miljoen biedt voor Reus ofzo, daar gaat Dortmund denk ik echt geen nee tegen zeggen.

23 juli 2014 om 00:47

Reus heeft een clausule dat ze een bod van 35 miljoen moeten accepteren.

23 juli 2014 om 00:56

Geldt pas volgend jaar, BVB wil hem nu niet verkopen.

Ik heb het al gezegd, maar wie blijft Cavani steeds linken aan United? Cavani komt het beste tot zijn recht in de spits en daar lopen Van Persie en Rooney al rond. Cavani moet je niet op de flank zetten.

Enige spelers waar meer dan 100 miljoen voor betaald wordt zijn Messi en Ronaldo ......

23 juli 2014 om 00:47

91m

23 juli 2014 om 03:57

Wat een puik staaltje journalistiek hier op vz. Er wordt zomaar hier met bedragen gegooid dat Bale duurtste speler is met 100 mln. Volgens mij is t echt verschillend welke studentje er achter de pc zit die avond, en ze schudden gewoon bedragen uit hun mouw...

23 juli 2014 om 00:12

Ronaldo is bijna 30.. dus dat denk ik niet meer

23 juli 2014 om 00:22

Zeker wel dat er meer dan 100 miljoen betaald gaat worden als Ronaldo op dit moment zou vertrekken. Is alleen maar beter geworden de laatste jaren

23 juli 2014 om 01:18

En buiten dat, denk eens aan de shirtverkoop die explosief gaat stijgen als hij komt. Zoiets verdient zichzelf in enkele dagen terug aan merchandise en andere sponsorcontracten.

23 juli 2014 om 19:04

Denk je werkelijk dat een transfer van Ronald binnen enkele dagen weer terug verdiend is?

De hoofdsponsor staat al lang vast, Adidas (sponsort Ronaldo niet maar wel Messi) heeft al een contract met Manu dus daar zal niks aan veranderen. En mensen vergeten ook iets met shirtverkoop, stel een shirt kost 80€ met bedrukking, dat wil niet zeggen dat die shirtverkoop explosief stijgt. Mensen gaan dan gewoon inplaats van een truitje van Rooney, eentje van Messi of Ronaldo kopen. Bovendien krijgt Manu maar een beperkt deel van die €80. Meeste zal naar Adidas etc gaan.

23 juli 2014 om 00:25

Ik kan op dit moment ook geen speler bedenken die 100 miljoen of meer waard is. Namen als Falcao, Cavani, Pogba en Vidal zouden toch écht niet meer dan 60 miljoen mogen kosten. Ik denk niet dat van Gaal Messi wil, dus die valt af, en Ronaldo is al bijna 30 dus die zou ook niet duurder mogen zijn dan 70 miljoen ofzo.

23 juli 2014 om 00:31

Reus

Robben,de vrij en Blind en je bent klaar van Gaal!

23 juli 2014 om 02:39

Als geld geen rol speelt... zoals boven vermeld zou ik toch eerder Hummels en Vidal kiezen ... en dan een keertje Benatia en Strootman ... en misschien dan De Vrij en Blind een keer!

23 juli 2014 om 04:57

En wat gaan blind en de Vrij daar doen? Waterflessen vullen?

Echt mensen vergelijken Hummels ( een Beer van een vent ) met de Vrij.. Serieus???

Lachwekkend.. De vrij heeft het fysiek al moeilijk tegen opkomende verdedigers van Ado.. Maar hey, lekker naar Manchester gaan en falen..

23 juli 2014 om 05:33

Ja want al die verdedigers op het wk waren ado niveau. Man je praat onzin, de vrij is over twee jaar waarschijnlijk een van de beste verdedigers van de wereld.

23 juli 2014 om 08:46

Ja, De Vrij speelde een prima WK in een volledig dichtgetimmerde verdediging waar zes man niet van de eigen helft afkwamen. In een serieuze competitie wordt wel wat meer van je gevraagd. Daarnaast was Vlaar misschien nog wel beter, vind je hem ook wereldniveau?

23 juli 2014 om 10:01

Waarschijnlijk riep jij ook dat de Vrij zou falen op het WK and guess what? Idd, gekozen als beste verdediger!

23 juli 2014 om 10:04

Waarom zou Vlaar dat niet aan kunnen? Bij Aston Villa met gewoon 4 verdedigers is hij ook heel sterk! Er is genoeg interesse voor hem!

23 juli 2014 om 14:57

Als beste verdediger... Lekker statistieken kijken. De beste verdediger van het WK is gewoon Lahm als je dat niet in kan zien..

De Vrij of Lahm.. Echt waar en dan gaan sommige nog vertellen dat de Vrij de beste was.. Die man heeft alleen maar op de achterlijn verdedigt! Als hij op de middenlijn moet verdedigen is hij heel erg kwetsbaar, zeker in duels. Dat verweet zijn eigen trainer hem ook ( Koeman ). Maar nu denken mensen opeens dat de Vrij een Beer van een vent is en iedereen verslaat met kopduels in de Engelse competitie? Is dit een grap??

De vrij speelde net zoals de hele verdediging van NL heel veel terug, dat betekend dus dat je amper wat hoeft te doen, het is tegenhouden, en daarbij was het altijd 2 verdedigers tegen 1 spits. Waarin de Vrij ook nog een paar x vrij simpel te kijk werd gezet etc. Niks mis mee, bedoel is hem ook niet te verwijten, maar ga aub nu niet denken dat hij Basis kan staan bij manchester..

De wedstrijd tegen Costa Rica, daarin moest Nederland veel opbouwen, nou de Vrij had het maar moeilijk een opbouw verzorgen terwijl er maar 1 spits was die de opbouw verstoorde.. Het ging nog trager dan een opbouw van een jupiler team.. En dat gaat dan bij Manchester in de basis staan? Een team wat altijd aanvallend wil spelen, zeker met Van Gaal zijn filosofie.

Dit zelfde geldt uiteraard ook voor blind, indi en vlaar.

Omdat Van Gaal van ons een counter ploeg heeft gemaakt op het WK, omdat we Juist zulke zwakke verdedigers hebben, wil nog niet zeggen dat onze verdedigers nu opeens goed zijn.

Want vertel mij, als De vrij bij manchester in de basis zou kunnen staan en blind zogenaamd bij Barca en dan heb je Indi nog die bij Porto gaat spelen.
Dan hadden we dus net zo goed 433 kunnen spelen en vol op de aanval, want dat moeten die verdedigers bij hun club nu ook gaan doen straks.

Maar goed, mensen kijken alleen maar naar statistieken, niet serieus te nemen. Want iemand die durft te beweren dat de Vrij een beter WK gespeeld heeft dan Lahm is knettergek.

Ik zie momenteel geen speler rondlopen die het waard is om het tramsferrecord te breken al vond ik Bale James Neymar Cavani Torres en Luiz hun belachelijk hoge transfersommen ook niet waard, Als Real Di Maria of Reus en Hummels weet te strikken zie ik ze zonder CL voetbal en met Louis Van Gaal als absolute topkandidaat om kampioen te worden.

23 juli 2014 om 00:14

Des te knapper eigenlijk van ronaldo dat hij als enige met zon gigantisch som aan zijn broek het wel waar maakte. Moest er opeens aan denken toen ik je reactie las.

23 juli 2014 om 00:26

En toch wist je bij hem vrijwel zeker dat je geen miskoop kon doen. Al is dat achteraf makkelijk praten natuurlijk.

23 juli 2014 om 01:28

Wanneer is iets of iemand een miskoop? Toen Real Madrid enkele jaren geleden allemaal sterren haalde presteerde ze ook lang niet allemaal zo goed als wat er van te voren van ze werd verwacht. Maar het merk Real Madrid groeide dat jaar wel explosief door alle media aandacht en er werd meer Aan merchandise verdient dan ooit te voren. Voetbalclubs zijn gewoon bedrijven die winst willen maken. Een speler hoeft niet altijd te presteren bij een club( van de supporters natuurlijk wel). Maar bestuurders kijken ook naar het financiële plaatje en wat een transfer uiteindelijk op gaat brengen in plaats van kosten. Dat zijn hele andere overwegingen dan hoe wij er als liefhebber naar kijken.

Je kunt dus soms stellen dat een speler sportief gezien geen goede aankoop was maar financieel gezien wel. Een voorbeeld daarvan is David Beckham bij Real Madrid.

23 juli 2014 om 07:59

Ach Beckham was sportief gezien ook uitstekend. Word een beetje moe dat Beckham alleen herinnert wordt om zijn traptechniek.

Als er geen vastgesteld transferbudget is,waarom niet al die spelers tegelijk halen?

Blind kopen terwijl je net voor heel veel miljoenen Shaw hebt binnengehaald?

Edit: Sorry deze was @viezefreddy

23 juli 2014 om 00:15

Als er 2 linksbacks vertrekken heb je ook 2 nieuwe nodig.

23 juli 2014 om 00:20

Denk je dat Blind zin heeft om zitvlees te kweken?

23 juli 2014 om 00:21

Maar is 60 miljoen voor een positie in een transferwindow niet iets teveel van het goede? We hebben het nota bene over de linksback positie, Desalniettemin zou Daley wel van pas komen omdat hij ook op het middenveld en linkscentraal kan spelen, Als Ajacied zie ik hem niet graag vertrekken maar als hij dan toch vertrekt zie ik hem graag met Louis meegaan die weet namelijk als geen ander wat hij wel en niet kan.

Gewoon Messi en Ronaldo kopen. En Blind natuurlijk, die is toe aan een volgende stap. Denk ik.

Reus, Robben, Hummels, Vidal, dan krijg je in elke linie een top versterking!

23 juli 2014 om 00:52

Robben en Reus komen sowieso niet denk ik

23 juli 2014 om 07:19

Reus zal kunnen toch? Zal echt een versterking zijn zeg. Helaas is hij geblesseerd. Robben halen zonder CL te spelen lijkt mij indd ook onhaalbaar.

24 juli 2014 om 16:54

Hij is inderdaad geblesseerd. Daarnaast heeft hij al laten weten nog een seizoen bij BVB te blijven.

Ik zou Strootman, de Vrij, Hummels, di Maria en Cuadrado halen. En dan Young, Anderson, Carrick, Fletcher en Hernandez weg doen.

23 juli 2014 om 00:32

Haha, voorstellen Fletcher te verkopen. Ga jij je eens diep schamen!

23 juli 2014 om 00:54

Ja... dat is natuurlijk de echte sterspeler van united...

23 juli 2014 om 01:19

Dat is een cultheld. United is hem de afgelopen jaren trouw gebleven, ook al had/heeft hij een slepende darmziekte. Nu is hij eindelijk redelijk hersteld en dan zou je hem wegdoen?

Fantastische speler als hij in vorm is, dan heb je eigenlijk geen middenvelder nodig, maar je kunt helaas geen heel seizoen op hem bouwen...

Van mij mogen ze Blind kopen voor dat recordbedrag 😉. Verwacht eerlijk gezegd niet dat, dat gaat gebeuren. Aanvallers hebben ze al en voor een middenvelder of verdediger betalen ze geen 100 miljoen.

Als van Gaal gewoon Hummels haalt, de Vrij als backup (of als potentiële basisspeler naast Hummels). Di Maria/reus en of Vidal, dan ziet het er rooskleurig uit voor United.

Van Gaal staat bekend dat hij iedereen als team laat voetballen en als je dan ook nog top spelers hebt, dan zal succes volgen. En dat heeft van Gaal zeker bewezen met een matig Oranje om het nog zo ver te schoppen en bijna all the way te gaan.

23 juli 2014 om 00:23

Het is algemeen bekend dat Louis het liefst met een rechts en linkspoot centraal achterin speelt dus het lijkt me niet waarschiknlijk dat De Vrij word aangetrokken aangezien ze Evans Jones en Smalling al voor die positie hebben.

23 juli 2014 om 00:49

Als Louis zo'n De Vrij nou hoger inschat, dan is dat eerder een probleem voor Jones, Smalling en Evans, daar doet hij niet moeilijk over.

23 juli 2014 om 00:58

Evans zou ik weg doen. Jones kan ook als rb en cvm.

23 juli 2014 om 03:05

Het is zoals Theroscoe hier onder al zei.

Als van Gaal de Vrij hoger inschat, dan is het nog maar aan de rest om te laten zien dat zij boven de Vrij in de pikorde horen te staan. Alle 3 hebben een matig tot slecht seizoen gedraaid dus het is maar de vraag of van Gaal het in hen wel ziet zitten. Misschien hoogstens als back up laten functioneren, maar als basis betwijfel het.

Weet niet of Herrara een aanvallende speler eigenlijk maar zoiets zou toch wel erg mooi zijn.

Hopelijk verkoopt Man united de volgende spelers.
Fellaini, Nani, Evra (al weg), Anderson, A.young

de Gea
?_?
Jones
Hummels
Shaw
Vidal
Herrara
Mata
Rooney
Reus
RvP
23 juli 2014 om 00:28

Manchester United gaat stunten door 100 miljoen neer te tellen voor Eden Hazard. Met dat geld gaat Chelsea vervolgens reus binnen halen. Als dit niet door gaat dan gaat unitef voor 70 miljoen dimaria halen.

23 juli 2014 om 00:31

Hij is een box to box die ook aanvallende middenvelder kan spelen, hij houdt heel erg van tacklen, onderscheppen, en maakt enorm veel meters, maar kan ook goed dribbelen, is technisch, en heeft een goeie pass. Waar hij voornamelijk aan gaat moeten werken is het scoren van goals denk ik. Kijk de laatste scoutnation van hem, daar krijg je een goeie indruk van hem.

23 juli 2014 om 00:38

Scoutnation is altijd goed ga het direct doen.

Ben benieuwd of Vidal met Herrara zou werken lijkt me toch wel leuk middenveld ze hebben nu altijd van die doodsaaie controleurs.

23 juli 2014 om 00:44

Weetje wat het ook is, in deze scoutnation zie je bepaalde dingen terugkomen, ijn dus geen toevalligheden. Je speelt dan met 2 box to box die uitstekende defensieve kwaliteiten hebben. Aanvallend is Vidal beter maar Herrera is ook gewoon erg goed. Zou prachtig zijn, hoop zo erg dat Vidal komt.

23 juli 2014 om 01:30

Ajaxcunian, wat me wel enorm opviel aan Herrera is dat het een keiharde werker is, maar in de kleine ruimtes af en toe wel heel nonchalant passt...

23 juli 2014 om 01:57

Viel me niet zo erg op maar als ik op squawka kijk is dat wel terug te vinden, dat moet er natuurlijk uit.

23 juli 2014 om 02:10

Ja, als dat soort kleine foutjes er niet meer inzitten, heb je echt een wereldspeler in huis(dat heb je nu ook al denk ik).

23 juli 2014 om 02:26

Denk nog niet dat hij dat is, dat is de stap dat hij gaat moeten maken. Met LVG kan hij dat denk ik wel echt doen.

Van gaal gaat het transferrecord niet verbreken. Hij is een toptrainer met jonge talenten die zich nog willen bewijzen. Dat heeft hij bij onder andere bij ajax en het Nederlands elftal laten zien. Ik zie hem wel kampioen worden met M.United. Blind en de vrij zullen wel gehaald worden. En met een goede verdedigende middenvelder is het elftal al aardig compleet.

Voor wie zou er nu 100 miljoen moeten neergelegd worden dan? Messi, maar die heeft net bijgetekend. Vidal kan in de buurt komen,maar is zeker geen 100 miljoen waard.. Reus eventueel zelfde

Man United droom elftal als er nog een 100m in wordt gepompt:

Vidal, Rues & Hummels

DDG
Rafael
Hummels
Evans
Shaw
Rooney
Herera
Vidal
Januzaj/Mata
RvP
Reus

Hoop op zoiets voor de united fans, gaat wel een hoop kosten, bij mij is de 1e naam 1e keus maar je weet dat er blessures en schorsingen komen dus dan is de speler achter de / de vervanger

De gea/linde
Rafael/aanko
Hummels/devr
Jones/smalli
Shaw/blind
Fellaini/car
Vidal/herrer
Reus/rooney
Mata/herrera
Di maria/mat
Rvp/rooney
23 juli 2014 om 00:32

Ik zou dan Reus op links zetten en Di Maria op rechts.

120 miljoen voor Blind en je kan jaren vooruit, ik zeg doen!

Angel di maria halen voor de vleugel, pjanic voor het middenveld, blind voor linksback en middenveld en hummels voor cv. Heb je cv smalling, jones en hummels, rb rafael en Valencia (betere rb dan op rm) lb shaw en blind en de rest is in te vullen.

Ik zou robben, di maria, de vrij en tiote halen.

23 juli 2014 om 00:49

Waarom tiote?!?!

Messi wil volgens mij wel weg bij Barca.

23 juli 2014 om 01:33

Clasie wil ook weg bij Feyenoord! Nog wat te melden Super Lex? On Topic, de trainer Van Gaal zal eerst naar de organisatie en eigen jeugd kijken, Dit deed hij al bij Ajax, Barcelona en München, een logische versterking lijkt Strootman. Strootman was een belangrijke pion in het Oranje van Van Gaal, het lijkt me dus vrij logisch dat Strootman naar Manchester gaat wanneer Van Gaal de complete vrijheid krijgt om met geld te gaan smijten!

Lekker Depay en Strootman halen. Strootman is een topper in wording. Of eigenlijk is die dat al. En Depay kan ook een hele goeie worden als 'ie er hard voor gaat werken.
Om de een of andere reden kosten Nederlanders veel minder dan buitenlanders. Ook de groeibriljantjes. Daar moet Van Gaal van profiteren.

23 juli 2014 om 02:00

Strootman pas in januari, laat eerst maar weer fit worden na zo'n zware blessure.

Dat gaat Van Gaal never nooit verbreken, zo zit deze trainer/coach niet in elkaar. Buiten de bedraen wl Van Gaal niet 1 speler die met z'n borst vooruit de vedette gaat spelen. Louis wil een team, niets meer en niets minder. Hij moet het hebben van jonge zeer getalenteerde spelers die bereid zijn het vuur onder de voeten uit te lopen en hij haalt het maximale uit jonge jongens. Als er een bet geplaatst kan worden dat hij geen spelers van boven de 50 miljoen haalt dan zou ik direct zetten.

"Dit betekend niet dat we zomaar met geld smijten" - dat doen jullie dus wel.. 40 mil voor luke shaw..

Bovendien lijkt me dit geen goede uitspraak bedrijfskundig. Nu weten alle clubs dat ze de hoofdprijs moeten vragen aan United.

Robben wil niet weg uit Duitsland. Ronaldo zou mogelijk zijn. Die heeft nu met Real de CL gewonnen. Een jaar zonder CL zou voor hem wel goed uitkomen. Loopt al een hele tijd te kwakkelen, heeft een lang seizoen in de benen door het WK. Zal hem goed doen om minder wedstrijden te spelen en alleen een jaartje competitie en beker te spelen. Daarnaast zou hij nog een keer terug willen naar Manchester.

Dat doen ze toch wel.. Maar Louis moet zo langzamerhand eens wat aankopen gaan presteren. De competitie gaat bijna beginnen. En we hebben nog geen wereldtop aangetrokken.

Misschien wel voor de toekomst, maar nog niet voor komend seizoen. Begint een beetje zorgelijk te worden...

23 juli 2014 om 02:11

United99, geduld is een schone zaak. Volgens mij is Van Gaal aangetrokken om van United weer een Top Club te maken. Het is ronduit belachelijk dat jij nu begint te schreeuwen over top aankopen terwijl de competitie nog niet eens begonnen is. Geef Van Gaal even het voordeel van de twijfel. de toekomst is belangrijker dan het komend seizoen! Wanneer je denkt dat Van Gaal met geld gaat smijten om op korte termijn te kunnen scoren heb je weinig begrepen van de coach en manager Van Gaal.

23 juli 2014 om 02:45

Het gaat niet om van Gaal. Het gaat om United. Het komende seizoen is wel degelijk het belangrijkste. United kan het zich niet veroorloven om niet in de CL te spelen.

Daarbij, de is competitie idd nog niet begonnen nee. Meestal doe je je aankopen ook voordat de competitie begint.

Duurt allemaal gewoon te lang.

En niemand is groter dan de club. Ook v Gaal niet. Hij moet gewoon prijzen winnen.
Daar heeft ie betere spelers voor nodig. Dat kan een blinde zelfs zien.

Reus, angel di maria en hummels. Als je deze namen binnen haalt doe je gegarandeerd mee voor het kampioenschap

Het transferrecord breken ??
Gaat Man utd 100 miljoen bieden op Di Magia ?
Nahh laat die maar in madrid schitteren met James.

Misschien haalt die Bale wel, zou echt goed bij ManU passen en dat ene jaartje geen CL kan die wel goed maken met de landstitel.

Voor wie zou je meer dan 100 mil willen betalen dan. Als ik naarde kandidaten kijk zal ik hummels en cavani halen

En in de tekst staat dat bale voor meer dan 100 mil verkocht is maar het was toch net 100? En Perez zei zelf 91mijoen en Suarez is niet tussen 85 en 94 miljoen hij was lager dan 85 miljoen

23 juli 2014 om 02:37

Reus? Ik zou het anders niet weten. Mocht dit gebeuren dan denk ik dat bvb depay als zijn vervanger haalt.

23 juli 2014 om 23:02

ik denk niet dat Reus meer dan 100 mil waard is

United zou wellicht voor Ronaldo het transferrecord kunnen breken. Maar die is inmiddels ook alweer 29 jaar en daardoor financieel net iets minder aantrekkelijk. Bovendien houdt van Gaal niet van pure solisten. De filosofie van van Gaal is gebaat bij jonge talenten die goed vormbaar zijn.
Echter hebben de Mancunians op zeer korte termijn ruwe versterkingen nodig om direct mee te kunnen doen om de titel. Ik zou mijn centen daarom geven aan Vidal, Strootman, Hummels, Blind, de Vrij, Cuadrado en Reus. Allemaal steengoede mid-twintigers die genoeg ervaring hebben om er direct te staan en die qua fitheid nog jaren meekunnen.
De vraag is echter of de versterkingen naar Old Trafford willen komen. Door het gebrek aan CL-voetbal is de kans groot dat veel voetballers kunnen afhaken. Zeker met Reus lijkt mij dat het geval. De rest acht ik wel haalbaar voor United. Strootman speelde nooit in het kampioenenbal dus mist ook niet echt iets. Juventus kan het geld van Vidal wel gebruiken en ook Vidal beseft dat hij met Juve nooit de CL kan winnen. Blind en de Vrij kunnen het geduld opbrengen om een jaar geen CL te spelen en ook Cuadrado ziet United als een grotere club dan Fiorentina. Ik hoop dat Louis een frisse storm door de selectie laat waaien. Voetballers als Cleverly, Young en Valencia horen gewoon niet bij het niveau dat United nastreeft.

Ze hebben al 70 miljoen uitgegeven en hebben ze al iets verkocht? Volgens mij niet... 70 miljoen is al teveel verlies volgens de fair play regels, dus als ze dalijk nog eens gaan smijten met geld vrees ik het ergste voor Manchester United. Of ze moeten nog iets verkopen, maar welke speler brengt zoveel op en willen ze verkopen?

23 juli 2014 om 04:31

Ze gaan ook nog verkopen maar kijk eens even naar wat United binnen krijgt, zo een 300 miljoen per jaar alleen aan sponsors, die zitten goed met de FFP hoor. Ze krijgen ongelooflijk veel binnen.

Van gaal haalt messi en ronaldo zoeits lukt hem alleen.

Nou Louis, Hummels en Vidal als topaankopen en dan nog de Vrij als toekomstige leider.

Naar mijn inzien zou United Nani, Anderson, Carrick, Fletcher, Fellaini, Young moeten laten gaan. En een goed bod van bv PSG op Rooney overwegen.

Als nieuwkomers zou ik Di Maria, Ross Barkley, Nathaniel Clyne, Hector Herrera van Porto en Mexico, Mats Hummels en Gundogan proberen te halen.

Ik weet het, het zal heel veel geld kosten. Maar aan de andere kant haal je door verkoop ook weer het nodige geld binnen. Tevens zie ik van Gaal geen 100 miljoen besteden aan een speler, maar liever besteden aan 3 a 4 aankopen. Cleverley zie ik echter onder van Gaal helemaal opbloeien, dat soort type spelers doen t vaak goed onder Louis!

Ik zie het niet snel gebeuren, maar wellicht is de interesse van PSG in Di Maria dusdanig groot dat ze nog 1 speler perse moeten verkopen. Dan had ik als Manu een balletje naar Thiago Silva opgegooid.

Tja man utd heeft een jaar geen CL gehaald en ze gaan gelijk met geld smijten. Is niet des uniteds.

23 juli 2014 om 09:01

Manchester heeft sinds de start van de CL maar 1 keer geen CL gehaald en dat was het eerste jaar. Dus CL missen is ook niet des uniteds.

23 juli 2014 om 12:09

Haha ja indd. Ik denk dat v Gaal geen 100 miljoen gaat betalen voor 1 speler. Wel 2 of 3 en dan wat mindere spelers en daar echt een team van maken.

23 juli 2014 om 12:27

Ja dat lijkt mij dus ook niet.
Ik zou ook werkelijk geen enkele speler weten die 100 miljoen moet opleveren, behalve dan Messi, Ronaldo, Bale en Neymar.
Anders zal het 100 miljoen zijn omdat ze hem niet kwijt willen en dan kom je bij Silva, Aguero, Hazard, Pogba...

Zou anders over het geheel gezien niet weten wie 100 miljoen waard zou zijn nu nog.

Dan kan je de trainer van vorig seizoen wel ontslaan vanwege slechte prestaties maar dat er nu met geld gesmeten wordt voor nieuwe spelers , zegt al dat de vorige trainer het met middelmatig materiaal heeft moeten doen.

Hij mag het transfer record verbreken, maar ze hebben geen enkele naam in het rijtje staan die bij dat bedrag in de buurt komt toch. Als ze nou interesse hebben in Messi, Neymar of Ronaldo... Maar voor welke speler zullen ze 100 miljoen moeten neertellen? Aguero? Hazard? Silva?

Ronaldo lijkt me onwaarschijnlijk.

Simpelweg, omdat united net een contract met Adidas heeft getekend en Ronaldo onder Nike valt.

23 juli 2014 om 09:03

United heeft een belachelijk groot contract getekend met Adidas, er zou geen grotere snauw naar Nike zijn om Ronaldo te halen. En het geld is aanwezig gezien de inkomsten die United van Adidas heeft.

Aan de andere kant speelt Ronaldo nu ook gewoon in Adidas bij Real toch?

Die kom maar op met de transfers dan. Hummels, Vidal, Di Maria. Louis kennende zal hij de juiste spelers wel binnenhalen

Weer een typische reactie van de fanboys van de gevestigde waarde, als Man U, Arsenal of Real met geld gooit vindt men dit geweldig en niet meer dan normaal. Als PSG of City dit doet is men kwaad, is dit oneerlijk en maakt men het voetbal kapot! Hypocrisie ten top!

Ik kan geen speler bedenken waarvoor ze het record zouden kunnen verbreken, er is niemand naast Messi en Ronaldo meer dan 100m waard op de markt en denk niet dat die twee zullen vertrekken bij hun club.

23 juli 2014 om 10:48

jawel, Bale Madrid zal hem niet voor minder laten gaan.

United kan met de huidige selectie zo spelen:

(nani en Januzai moeten iets meer naar de buitenkant!)

De Gea
Aankoop?
Rafael
Jones
Shaw
Carick
Januzai
Nani
Mata
Rooney
V Persie

Ongelooflijk, iedereen zit bij de Real en Barca-artikelen te zeiken over de schulden en voetbalverneuking, waar Real Madrid volgens velen hoofdverantwoordelijk is, maar hier bij het United van Louis en Robin is er niemand die de 370 miljoen pond schuld bespreekt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren