Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

El Hamdaoui volgens Italiaanse geruchten in beeld bij Feyenoord

Laatste update:

Feyenoord ziet in Bas Dost de ideale opvolger voor de vertrokken Graziano Pellè, maar de onderhandelingen met VfL Wolfsburg verlopen erg moeizaam. Martin van Geel zal dus ook moeten kijken naar alternatieven en volgens geruchten uit Italië is Mounir El Hamdaoui in beeld bij de technisch directeur. De Nederlandse Marokkaan mag vertrekken bij Fiorentina.

/

De dertigjarige El Hamdaoui heeft nog een contract voor een jaar in Florence, maar komt niet in de toekomstplannen van Vincenzo Montella voor. De aanvaller werd vorig seizoen al verhuurd aan Málaga, waar hij overigens ook niet bijzonder vaak meedeed, en zit nu niet in de 27-koppige selectie van Fiorentina die zich in Zuid-Amerika voorbereidt op het nieuwe seizoen. La Viola wil van El Hamdaoui af en mogelijk biedt Feyenoord uitkomst.

El Hamdaoui werd geboren in Rotterdam en begon zijn loopbaan bij Excelsior, waar hij zoveel indruk maakte dat hij een transfer naar Tottenham Hotspur verdiende. De aanvaller speelde later nog voor Willem II, AZ en Ajax en keert nu dus mogelijk terug op de Nederlandse velden.

Feyenoord moet werk maken van de komst van Mounir El Hamdaoui

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
24 juli 2014 om 12:14

El Hamdaoui lijkt me nou niet echt het type spits dat bij Feyenoord zal gaan slagen, is meer een type voor het 2-spitsen systeem, en Feyenoord heeft geen spits met wie El Hamdaoui dan samen kan gaan spelen. Maar je weet het nooit, de vorige twee spitsen waren ook gelukstreffers.

24 juli 2014 om 14:28

Feijenoord heeft aan het eind van het seizoen regelmatig 532 gespeeld, dus dat zou wel kunnen.

Maar denk niet dat Feijenoord kan voldoen aan zijn salariseisen, heeft weinig laten zien de laatste jaren maar wie weet heeft hij in Nederland weer een goede opleving.

24 juli 2014 om 14:39

Ik zeg ook niet dat Feyenoord niet met 2 spitsen kan spelen, ik zeg dat El Hamdaoui niet in zo'n systeem bij Feyenoord past, omdat we geen type hebben die met hem samen kan spelen. Want Boetius gaat komend seizoen hoe dan ook spelen, en een spitsenduo Boetius - MeH lijkt absoluut geen optie, dan heb je veel te weinig stootkracht voorin.

24 juli 2014 om 17:36

ik zou eerst ff checken of die geen winkel heeft in amsterdam

24 juli 2014 om 18:04

dat waren zeker geen gelukstreffers maar goed inzicht van van Geel.
Jammer dat je je laat leiden door afgunst.

24 juli 2014 om 21:13

Heeft niets met afgunst te maken denk ik? Van Guidetti had niemand gehoord en blijkt n schot in de roos. Pelle is mislukt bij AZ, werd n grote meneer bij Feyenoord en blijkt n goede speler te zijn. Beide spelers kostten niets en waren tot hun komst min of meer mislukt waardoor ze n gok waren.

Kan Van Geel goed hebben gezien, maar met zo'n gok komt er ook (n btje) geluk bij kijken. Niets mis mee lijkt me.

24 juli 2014 om 21:52

dat klinkt al heel anders dan wat lucas typte.
bij elke aankoop komt een beetje geluk kijken maar Koeman zag het bij AZ ook al in Pelle zitten. Onder Koeman viel hij vaak in en scoorde hij ook heel veel als je het afzet naar het aantal speelminuten.

24 juli 2014 om 23:17

@lucas12

Onzin natuurlijk. Als er een spits is die perfect bij Feyenoord zou passen dan is het El Hamdaoui wel. Kan goed meevoetballen, is balvast, kopsterk en kan van alle posities scoren, een soort verbeterde versie van Pelle. Maar daarbij moet wel gezegd worden dat ik hem de laatste 2 jaar niet meer heb zien spelen dus misschien is hij wat afgezakt.
Maar hoe dan ook met de steun van het legioen zie ik het wel zitten in hem.

En verder lees ik hieronder dat hij een moeilijke jongen zou zijn... laat me niet lachen. Heeft een akkefietje gehad met Frank de Boer die toen nog in z'n eerste jaar als trainer van het eerste schijnbaar niet wist hoe die om moest gaan met spelers met een eigen mening.

Natuurlijk is hij niet de makkelijkste maar we moeten ook niet overdrijven. Het is geen Balotelli. het is gewoon een aardige jongen met heel veel talent die toevallig bij een 'onvervaren' trainer terecht kwam en het toen botste.

Als ik Feyenoord was zou ik meteen toeslaan als die bereid is wat salaris in te leveren.

25 juli 2014 om 09:25

@luissimo

Je zegt dat ik onzin praat en dan begin je over El Hamdaoui als een verbeterde versie van Pelle? Pelle is 10cm groter, een stuk sterker en kan veel beter dan koppen dan El Hamdaoui. Pelle was daarnaast meevoetballend ook gewoon goed. El Hamdaoui is wendbaarder en kan ook vanaf de flanken voor gevaar zorgen. Het zijn echt andere type's, jammer dat je dat niet ziet.

Als de salariseisen niet te gortig zijn zou dit zeker een optie zijn. Elham heeft zich bewezen in de Eredivisie en die 'gedragsproblemen' zullen heus wel meevallen. Vraagprijs Fiorentina een paar miljoen?

24 juli 2014 om 12:17

Ja die vallen zo mee dat verscheidene trainers er commentaar op hebben.

24 juli 2014 om 12:33

@JK-Ajax

Zo kan je ook zeggen dat hij bij Tottenham, Willem 2, Excelsior en AZ geen problemen gehad heeft met de trainers?

Dan is het wel goedkoop om meteen te refereren aan De boer/ajax.

Bij Fiorentina kon hij het niveau gewoon niet aan, met spelers als Mario Gomez en Giuseppe Rossi voor je ga je het niet maken nee.

Dus heeft hij het bij meer clubs beter gedaan dan slecht.

Zal voor mij overigens altijd een held blijven.... maakte AZ 10 punten van de nummer 2 af kampioen. Wat een topspeler en topscorer was hij toen. Samen met Moreno, Romero, Schaars, Dembele, De Zeeuw etc. wat een prachtig team was dat. Dat team zou jaren op rij kunnen zijn geworden als ze niet verkocht moesten worden omwille DSB debacle waar AZ los van stond.

24 juli 2014 om 12:33

Dubbel, traag internet.

24 juli 2014 om 12:45

Bij AZ was hij ook een lastig mannetje hoor.
Maar met Louis valt niet te sollen dus viel het minder op.

24 juli 2014 om 12:53

Bij Ajax, maar ook bij Fiorentina en Malaga wel degelijk gezeik gehad. Bij Az was het ook niet alleen rozegeur en maneschijn, maar hij had teveel kwaliteiten voor Az om daar als Az zijnde echt op in te gaan. Een moeilijke jongen lijkt het wel degelijk te zijn. De vraag is zet je dat aan de kant om die grote kwaliteiten, die hij wel degelijk bezit, binnen te halen.

24 juli 2014 om 13:35

@ Jan1980

BIj Tottenham heeft hij niets gepresteerd. Bij AZ had hij ook problemen met Louis van Gaal, Koeman en Verbeek. De twee laatstgenoemden hebben dit ook openlijk toegegeven in de media. Bij Ajax had hij problemen met Frank de Boer. Bij Fiorentina is hij ongewenst en bij Malaga heeft de trainern hem ook openlijk in de media afgemaakt op zijn mentaliteit.

Az 3 trainers
Ajax 1 trainer
Fiorentina 1 trainer
Malaga 1 trainer

5 trainers die hebben aangegeven dat El Hamdaoui een moeilijk geval is. Met respectievelijk van Gaal, Koeman, De Boer, Verbeek, Montella en Schuster. Trainers die Madrid, Barcelona, Bayern, Ajax, Feyenoord etc hebben getrained.

24 juli 2014 om 13:38

De Boer had zelf een foutje gemaakt door hem te passeren en hem er niets over te zeggen. Zowel El Ham als De Boer geven niet toe waardoor dit verder escaleerde.
Hier waren twee personen die hier schuld aan hadden en beide te eigenwijs zijn om het bespreekbaar te maken.

24 juli 2014 om 13:41

Heren leuke discussie maar het is sowieso onzin. Ajaxshowtime bracht iets in het nieuws dat El Hamdaoui mocht vertrokken en daardoor mogelijk een optie kan zijn voor Feyenoord.

Een Italiaanse nieuwssite heeft dit op deze manier vertaalt, terwijl Ajaxshowtime geen enkele bron heeft, en slechts een suggestie deed.

24 juli 2014 om 14:03

Bij AZ werd hij pas ''lastig'' toen het halve team verkocht was en hij nog rondliep in 2010/2011 voorafgaand aan de transfer naar Ajax.

Bij Ajax kwam Hamdaoui niet lekker binnen omdat hij 2-3x een hoger salaris eiste... en daarna de grootste Mercedes... en daarna compensatie voor zijn winkel in Kralingen.

En dan alsnog, verdiende hij minder dan het contract wat hij tekende bij AZ na het kampioenschap. Hij wilde eigenlijk helemaal niet weg heeft hij gezegd, of beter gezegd hij wilde niet naar Ajax. Hij zat met zijn hoofd al in het buitenland, waar Sergio Romero en Hector Moreno en Mousse Dembele wel mooie buitenlandse transfers maakte bleef dat voor Hamdaoui uit. Maar AZ moes tnou eenmaal verkopen.

24 juli 2014 om 14:04

@inkeajacied

Er zit nogal veel ruimte tussen ''probleem'' en ''rozengeur en maneschijn'' bij AZ neigde hij nog steeds meer richting de rozengeur en maneschijn hoor.... hij werd op een voetstuk geplaatst door Louis en kreeg samen met Dembele de volledige vrijheid voorin en de ondersteuning van het hele team.

Wat een geweldig team was dat trouwens...

Romero
Swerts/Jal
Moreno
Moisander
Pocognoli
Schaars
Mendes
De Zeeuw
Martens
Dembele
Hamdaoui
24 juli 2014 om 14:16

Nee dat was ie niet. Topper is het

24 juli 2014 om 14:33

Is dan wel weer jammer dat hij dan te trots is, om zelf naar de trainer te stappen en om uitleg te vragen.

Als hij nou problemen had met één trainer dan is het tot daar aan toe, maar een hele reeks trainers.

Dan mag El Hamdaoui toch ook wel beter naar zich zelf kijken, is helaas voor hem een totaal mislukte voetballer die als hij een ruggengraat had gehad op zijn sloffen de wereldtop had kunnen halen.

24 juli 2014 om 14:37

@ Ejens

De Boer heeft zelf later ook toegegeven dat hij fouten heeft gemaakt omtrent El Hamdaoui. Heeft hij openlijk en bloot in de media aangegeven. En sindsdien zijn er eigenlijk geen spelers meer geweest waar Frank de Boer problemen mee heeft gehad.

Ronald Koeman heeft ook in de media verklaart dat hij problemen had me El Hamdaoui.
Gert-Jan Verbeek heeft ook in de media verklaart dat hij problemen had met El Hamdaoui
Montella heeft ook in de media verklaart dat hij problemen had met El Hamdaoui
Berndt Schuster heeft ook in de medai verklaart dat hij problemen had met El Hamdaoui

Toch wel raar dat er in verschillende landen, verschillende clubs, verschillende selecties, verschillende culturen, verschillende trainers overal problemen zijn omtrent El Hamdaoui. Zou het dan toch aan hemzelf liggen?

24 juli 2014 om 23:28

Jan, Vertel eens hoeveel AZ hem bood, volgens mij kreeg hij bij Ajax iets van anderhalf miljoen.... vertel mij niet dat AZ meer bood?
En was DSB toen al niet gevallen? dan lijkt mij meer salaris dan bij Ajax al helemaal onwaarschijnlijk.
Tevens zijn die verhalen die jij vertelt over dat hij helemaal niet naar Ajax wilde mij onbekend... nooit van gehoord.

24 juli 2014 om 12:17

Ik geloof dat hij bij ajax 1 van de groot verdieners was.

24 juli 2014 om 12:21

Dus het ligt aan frank de boer 020? Normaliter zou ik dit als feyenoord zijnde nooit doen, maar Rutten heeft relatief veel moeilijke jongens aan het voetballen gekregen en el Hamdaoui is niet voor niets topscorer van de eredivisie geworden. Gezien zijn cv en gedeukte imago moet de prijs wel erg zacht zijn gezien het risico

24 juli 2014 om 12:31

Ja, dat heeft hij ook toegegeven. In bepaalde opzichten is Rutten dan ook veel meer ervaren, zeker met Frank van een paar jaar geleden.

24 juli 2014 om 12:47

Ik mag hopen dat het wat minder is. El Ham is voor 800.000 gehaald door Fiorentina en heeft daar niks gepresteerd. Ze hebben wel lef als ze dan een paar miljoen gaan vragen.

24 juli 2014 om 13:43

Sowieso alleen halen als hij transfervrij weg mag. Is al 30, dus nul restwaarde. Daar wil je als feyenoord geen miljoenen voor neerleggen.

Zou wel goed zijn voor zijn sportzaak. Blijft ondank zijn karakter natuurlijk wel een heel goede voetballer. Zou mooi zijn voor Feijenoord en voor de Nederlandse competitie.

komt uit rotterdam dus wil heel graag denk ik. zal salaris moeten inleveren wat niet zijn sterkste eigenschap is maar zit ook zelf in een niet leuke situatie. ik denk dat de combinatie rutten el hamdaoui een goeie zal zijn. verder heeft feyenoord soieso een spits nodig en t liefst een met een beetje ervaring. die de jonge honden voorin op scherp houdt. ik zeg doen

24 juli 2014 om 14:56

Als hij graag wilde had ie eerder moeten komen toen hij in goede doen was.. Nee toen ging hij nota bene naar Ajax voor het geld..

Nu is ie geen zak meer waard..

24 juli 2014 om 15:05

neem hem dat niet kwalijk ajax speelde ook cl he grote vriend. speelde ook een rol

24 juli 2014 om 17:45

En Martin Jol, die wel ooit iets in hem zag vroeg hem. Waarom liet Feyenoord hem toendertijd naar Excelsior gaan dan??? Hij was toen al goed genoeg. Om zelf daar antwoord op te geven, het beleid bij Feyenoord was toen slecht. Er werden spelers gekocht en minder naar de jeugd gekeken....

Laat Fred Rutten nou net een trainer zijn die met zulke probleemgevallen kan omgaan. Mounir zal veel moeten inleveren en Feyenoord moet hem alleen transfervrij en binnen het salarisplafond halen.

24 juli 2014 om 12:14

Sinds wanneer is hij een probleem geval ? Alleen omdat Frank er niet mee om kon gaan en alle anderen wel ? Zo'n probleem geval lijkt hij me niet.

24 juli 2014 om 12:31

Het feit dat hij de afgelopen tijd zeer matige statistieken kan overleggen lijkt me probleem genoeg.

24 juli 2014 om 12:39

Hij stond al als moeilijk bekend voordat hij bij Ajax kwam.

24 juli 2014 om 13:37

@ Arsenallz

Sinds hij bij AZ problemen het met van Gaal, Koeman en Verbeek.
Sinds hij bij Ajax problemen had met Frank de Boer
Sinds hij bij Fiorentina problemen had met Montella
Sinds hij bij Malaga problemen had met Schuster

Koeman, Frank d eboer en Montella waren als trainer misschien onervaren. Maar wisten wel heel goed wat er op hoog niveau gevraagd word als oud top spelers.
Louis van Gaal trainde o.a. Barcelona en wist dat ook wel.
Schuster trainde o.a. Real Madrid en wist dat ook wel.

Wel raar dat deze mensen allemaal niet met El Hamdaoui door één deur heen konden.

24 juli 2014 om 14:06

Koeman adoreerde Hamdaoui en trouwens Koeman werd na 4 maanden al weggeschopt. Onder Verbeek was Hamdaoui al druk uit op een transfer..............nadat Romero, Moreno, Dembele etc hun transfer wel kregen en hij nog niet. Dat zat hem dwars.

En uiteindelijk meldde alleen Ajax zich en daar wilde hij ook niet per definitie heen. Na 4 contract onderhandelingen (extra salaris, extra salaris, grootste mercedes en compensatie voor zijn winkel eisen) kwam het pas rond..... het leek wel alsof hij wilde dat het afketste!

Daarnaast verdiende hij na al die ondrehandelingen nog steeds minder dan het contract waar hij bij AZ (opwaardreing na kampioenschap) aan vast zat.

Maar AZ moest hem en nog 20 spelers wel verkopen om te overleven.

24 juli 2014 om 14:30

@ Jan1980

- Koeman en Az
Even een paar dingen over de "relatie" tussen Koeman en El Hamdaoui

El Hamdaoui schold een scheidsrechter verrot tegen Heracles
El Hamdaoui liep nijdig weg tegen SC Heereveen
Kreeg hij ruzie met Shota Arveladze
Kreeg hij ruzie Luirink en Luickx
Vervolgens kwam hij te laat bij de club voor de wedstrijd tegen Nac.
Aan de hand van deze 4 "akketfietjes" werd El Hamdaoui naar de tribune verbannen.

Citaten van Koeman toen El Hamdaoui bij Ajax voor problemen zorgde:
"het zal de teleurstelling zijn geweest van niet spelen tegen AC Milan. Dan reageert hij zich af en is er moeilijk met hem te werken."
"deze situatie bij Ajax verbaast me niks,"

- Verbeek en Az
"het is een jongen die zich snel aangevallen voelt en in zijn trots is gekrenkt," aldus Verbeek in de papieren versie van het AD. "ook ik heb met hem een aanvaring gehad."

- Montella en Fiorentina
"''waarom ik niet in El Hamdaoui vertrouw? Het is heel makkelijk om na een nederlaag te zeggen waarom ik de spelers die op de bank zaten geen kans had gegeven. Mounir heeft goede kwaliteiten, maar hij presteert niet goed op de training."

- Berndt Schuster en Malaga
"óf hij raakt vijf of zes kilo's kwijt, óf hij speelt helemaal niet meer"

Bij Tottenham waren er gene problemen met El Hamdaoui, weet je wie er toen toevallig trainer was bij Tottenham? Martin Jol, juist degene die hem ook weer naar Ajax haalde. Voor de rest heeft hij eigenlij koveral problemen gehad.

I rest my case

24 juli 2014 om 15:35

Is het nou ook een mens? Wisten wij niet. Je vergelijkt appels met peren enkel en alleen om Mounir zwart te maken. En toevallig zijn het de ajax supporters die hem telkens zwart maken en neerhalen. Hoe ondankbaar kun je zijn voor een spits die er mede verantwoordelijk voor was dat Frank de Boer in zijn eerste seizoen kampioen is geworden? Ow wacht.... Mounir zal er geen aandeel in hebben of niet?

24 juli 2014 om 15:50

@ Ondertoon

Mounir had wel degleijk een (groot) aandeel in het kampioenschap. Dat zal ik ook nergens ontkennen. Maar dat hij een aandeel had in het kampioenschap betekent niet gelijk dat je hem maar voor altijd op handen moet dragen. En daar gaat jou redenering scheef. Want als je de carriere van Mounir bekijkt kan je eigenlijk concluderen dat hij structureel problemen heeft met trainers.

En als je als Feyenoord club wilt uit stralen "geen woorden maar daden" dan is het wel degelijk belangrijk om het mentale aspect en karakter van een bepaalde aankoop mee te nemen in je keuze voor een speler.

Iemand die ruzie heeft gehad met 5 coaches op rij kan wel eens een vervelende factor in je selectie zijn. En zijn werk ethiek heeft ook al (vele malen) onder vuur gelegen. Tel aarbij op dat hij een absolute grootverdiener word in je selectie en hij als ervaren jongen een voorbeeld moet zijn voor de jonge spelers.

Dan zou ik El Hamdaoui niet bij Feyenoord willen zien denk.

24 juli 2014 om 17:41

Je probeert hem zwart te maken met ongegronde redenen. Die gozer heeft met De Boer problemen gehad en volgens jullie omdat hij het mentale aspect mist voor een prof. Hij kan nooit zo ver zijn gekomen als ie een hele slechte mentaliteit heeft. Buiten De Boer heeft hij niet heel veel problemen gehad met andere trainers. En fitheid is heel iets anders dan problemen maken.

24 juli 2014 om 17:51

Al die onzin over zijn mentaliteit zijn pure vooroordelen. Jammer dat mensen daar naar luisteren en niet verder kijken dan hun neus lang is...

Dat El Hamdaoui een groot ego heeft lijkt mij normaal voor een topspits. Zeker ook als hij zich in een competitie meerdere keren heeft bewezen. Daar moet je als toptrainer weten mee om te gaan, Frank de Boer heeft dat zelfs toegegeven.

On Topic: Is toch geweldig als hij bij Feyenoord komt te voetballen en er dan 25 in schiet. De vraag is of het financieel haalbaar is voor beide partijen en wilt Hamdaoui wel terug naar Nederland?? Hier staat hij voor veel vooroordelen, daar wordt je ook moe van...

24 juli 2014 om 17:58

Dat hij het zover heeft geschopt komt vooral door zijn talent. Maar hij had gewoon veel meer uit zijn carrière kunnen halen als hij een minder groot ego had gehad. Dat hij kan voetballen zal niemand ontkennen maar ik niet dat zijn aanwezigheid bevorderlijk is voor de sfeer in het team.

24 juli 2014 om 23:34

Hij probeert hem helemaal niks aan te praten, en zoek de betekenis van ongegrond op.... hij heeft namelijk feiten... iets wat jij niet hebt met je suggestieve geblater over dat het alleen ajacieden zijn.

Ik vergeet zijn prachtige goals toen hij net bij Ajax was nooit meer. Blijf het een geweldige aanvaller vinden voor Eredivisie begrippen.

24 juli 2014 om 12:23

Klopt. Maar ik vergeet ook nooit meer die heerlijke kansen die hij om zeep hielp omdat hij alles met rechts deed, ook als daar net te weinig tijd voor was

24 juli 2014 om 16:44

Ach Josephius, je moet ook de mooie dingen kunnen zien eh. Met buitenkantje rechts van 18 meter Luciano kloppen is ook knap.

24 juli 2014 om 22:32

dat was bij zijn debuut waar hij hoogstpersoonlijk ajax van een 2-0 achterstand hielp..

24 juli 2014 om 12:26

Was dat niet in en tegen Groningen, dat ie twee keer scoorde op bijna identieke wijze? Dat herinner ik me namelijk nog aan hem bij zijn Ajax periode, als Groningen supporter..

Verder vond ik El Ham altijd voor eredivisie begrippen een prima spits.

24 juli 2014 om 13:14

Tegen H'veen volgens mij, waren geweldige goals!

24 juli 2014 om 16:45

Tegen Groningen scoorde hij met buitenkantje rechts van ongeveer 18 of 16 meter. Heel subtiel langs Luciano. Ook in de beker wist hij op fantastische wijze te scoren.

Dat zou wel een goede aankoop zijn voor Feyenoord. Snel, kan z'n eigen kansen creeëren en kan als aanspeelpunt fungeren.

Niet de gok willen nemen met Guidetti, maar wel met deze volgevreten luilak met vedetteneigingen? Feyenoord moet nu juist jongens met karakter hebben die het gras op willen vreten. Je zag het gisteren bij Manu en opvallend genoeg ook bij Achahbar. Daar past El Hamdaoui helemaal niet bij. Goede voetballer, maar niet wat we nodig hebben.

24 juli 2014 om 14:00

Moet zeggen dat die Achabar mij verbaasde, heeft toch wel leren bikkelen daar in Duitsland.

24 juli 2014 om 14:31

@ Stefandefree

Rondom Guidetti bestaan er toch reële zorgen over zijn gezondheid/fysieke gesteldheid vanwege dat mysterieuze virus wat hij had (correct me if i'm wrong), dan kan ik me best voorstellen dat ze daar huiverig over zijn. Volgens de berichten wilt hij minimaal 1,5 miljoen per jaar verdienne, dan kan ik wel begrijpen dat ze uitkijken naar iemand anders. Wat ik dan wel opmerkelijk vind; dat ze dan bij El Hamdoui uitkomen omdat hij een totaal andere type spits is dan Dost en Guidetti.

24 juli 2014 om 14:52

Dat virus is in elk geval weg, of hij er al helemaal van hersteld is weet ik niet. Het lijkt me toch wel dat Stoke City dat vorig jaar gecheckt heeft bij een medische keuring of iets dergelijks. Dat salaris is een beetje speculeren voor ons, maar ik geloof niet dat het daarop zou stranden. Maar El Hamdaoui heeft toch ook al 2 praktisch niet meer gespeeld? Dat is in principe ook een gok.

24 juli 2014 om 15:38

@ Stefandefree

In principe is het ook wel dezelfde gok, alleen bij El Hamdoui weet je in ieder geval zeker dat hij medisch helemaal in orde is (al heeft hij zijn eigen eigenaardigheden). Nu geloof ik ook wel dat Stoke City hem medisch binnenste buiten heeft gekeerd, maar niemand kan voorspellen of dat virus terug komt aangezien er weinig tot niets over bekend is. Persoonlijk vind ik dat toch wel een behoorlijk extra risico voor Feyenoord omdat de financiële slagkracht nog broos is.

"tja, als Dost inderdaad niet komt, en de salariseisen van El Hamdoui niet te gortig zijn, waarom niet?" Nou, omdat het een irritant ventje is, lui en de jeugd heeft betere opties op dit moment

Vraag mij uberhaupt af wat het transferbedrag zou moeten zijn. Als ze er echt vanaf willen zou 0 genoeg moeten zijn.

ven Geel had werk van Kuyt moeten maken!dat was de ideale man voor de spits positie!

Grote fout van van Geel!

24 juli 2014 om 12:25

Eeehm, dat heeft hij ook geprobeerd. Niet gelukt. Kuyt wilde niet. Niet de fout van Van Geel.

24 juli 2014 om 12:25

Inderdaad, na het wk neem ik al mijn woorden terug over dirkie...kan overal spelen, en dit ook nog goed uitvoeren.

24 juli 2014 om 12:28

Mwah. Dirk werkte snoeihard en ging veel duels aan maar was aan de bal echt een groot drama. Vooral toen hij op links stond. Bal voor zijn rechter kappen en het leer een rotschop geven. Verloor de bal veel te vaak doordat hij alleen maar aan het overleven was.

24 juli 2014 om 12:48

Klopt, maar als rechtspoot op links staan is gewoon lastiger.
Ik was rechtsback vroeger en als ik uit nood wel eens op links moest spelen ging ook alles stroever.

Vergeet niet dat het een wk was hier he, denk dat hij het hier nog wel wat beter zou kunnen doen.
Overigens bedoel ik dat hij gewoon als spits gehaald zou moeten worden en als bijkomstigheid ook multifunctioneel is.

24 juli 2014 om 12:26

Wat kan van geel er aan doen dat hij nog een contract heeft bij de kampioen van Turkije die hem vorstelijk betaalt?

'El Hamdaoui volgens Italiaanse geruchten in beeld bij Feyenoord-fanshop' bedoelen ze zeker. Wat moet Feyenoord met zo'n blaaskaak. In het verleden hadden ze natuurlijk ook Guidetti en Pellè met veel temperament, maar El Hamdauoi vind ik wel zo'n arrogant mannetje en daarnaast veel meer een individu en minder een leider, zoals Guidetti en Pellè dat wel waren. Dus Feyenoord niet doen!

Zolang Rutten hem niet zonder uitleg terugzet zal dat wel meevallen denk ik met El Hamdaoui.
Wat er bij Ajax gebeurde was niet alleen zijn fout. Dat hij zijn poot stijf hield daarna wel. In mijn ogen maakte de Boer gewoon de fout door hem zo te behandelen waarbij beide heren geen water bij de wijn deden en dit steeds verder escaleerde.
Waarom je Guidetti noemt snap ik even niet. Was in mijn ogen een zeer beschaafde jongen.
Drenthe heeft zijn reputatie tegen maar feitelijk kan ik geen argument geven wat jouw bewering zou onderbouwen. Echter zie ik Drenthe en ook Guidetti liever niet komen. Drenthe is simpelweg niet nodig en Guidetti is te duur en het is te twijfelachtig of hij zijn niveau wel weer gaat halen.

24 juli 2014 om 12:28

@ejens, ik vind Guidetti ook zeker een beschaafde speler maar wel met temperament. Temperament hoeft gelijk niet negatief te zijn, bij Guidetti was het in de positieve vorm (ploeg op sleep touw nemen en vol passie voor voetbal).

Niet doen. Buiten zijn karakter, waarvan ik denk dat Rutten daar wel mee om kan gaan, Heeft al 5 jaar amper gespeeld, dus die staat er heus niet zo maar even weer in topvorm.

Zou dit nooit doen, en je weet dat zijn gedrag niet altijd goed is, ookal is rutten daar de ideale trainer voor, en het is ook niet iemand op wie de club winst kan maken en dat zou bij een guidetti wel kunnen, ik weet zeker dat guidetti in rotterdam opbloeit en met 2/3 jaar voor vele miljoenen verkocht kan worden.

Ik heb gehoord dat v Geel, Ronaldo probeert binnen te halen. Uiteraard een kansloze missie, maar hij gaat er een maand achteraan zitten om op het laatste moment er achter te komen dat het toch net niet lukt...

Beter komt Feyenoord eens snel met nieuws ipv zoals voorgaande jaren pas als het te laat is.

Als je El hamdaoui haalt, waarom dan niet drenthe?

24 juli 2014 om 12:36

Omdat El Hamdaoui nog iets gepresteerd heeft bij vorige clubs. AZ kampioen gemaakt (weliswaar alweer 2009) mooie goals bij Ajax gemaakt daarna voor hij geslachtofferd werd. Bij Malaga nog iets van een hattrick gemaakt en aardig gespeeld.

Terwijl Drenthe sinds zijn korte Feyenoord periode vrij weinig uitvreet..... jaren banken bij Madrid, verhuren aan Hercules, Evreton etc. Dan bij Alania vladikakaz uitrichten en dan bij Reading laatste tijd ook geen potten kunnen breken.

Dat is het verschil.

El Hamdaoui en Drenthe verdienen overigens allebei erg veel, maar vooral Mounier heeft weinig restwaarde. Betwijfel of Feyenoord dat doet. Anderzijds haalde ze ook Mathijsen en Boulahrouz op. Hoop niet voor Feyenoord dat ze richting het oude beleid gaan met Makaay, Tomasson, Bronckhorst, De Cler, Timmer etc allemaal oude spelers zonder restwaarde.

24 juli 2014 om 13:16

Niks jaren banken bij Madrid,was van de Nederlandse 4spelers degene die het meest speelde in Madrid. Bij Everton,Hercules hetzelfde alleen kreeg bij beide clubs problemen de ene door salaris de ander door Moyes maar speelde gewoon. Ik zeg niet dat hij naar Feyenoord moet komen maar je verhaal klopte maar half

24 juli 2014 om 16:46

Hij presteerde simpelweg niet goed genoeg. Als je dan zijn salaris ziet is het logisch dat hij moet vertrekken.

Ik denk dat Te Vrede er ook gewoon 20 in legt als hij het vertrouwen krijgt. Zo'n "grote meneer" die voornamelijk problemen met zich meebrengt hoeft van mij niet te komen.

Zou het toejuichen. Ik denk dat ons voetbal dan eindelijk minder voorspelbaar wordt, want lange ballen gaan niet meer werken. Het zal op een meer voetballende wiijze moeten gaan.

24 juli 2014 om 12:43

Het is alleen totaal geen aanspeelpunt kan niks met zn linker poot. Een vent die niet fatsoenlijk de pers ter woord kan staan. Dit moet je toch niet willen. Ik denk ook niet dat hij genoegen neemt met 1 mil salaris

Ik denk dat meneertje el hamdaoui te 'trots' is om voor zo'n club uit te komen. En als hij dat al zou willen dan voelt meneer zich alsnog te groot denk ik om voor minder dan een miljoen euro aan salaris bij feyenoord te spelen.

Los van dat moet je hier gewoon niet aan beginnen als feyenoord zijnde. Zo'n rotte appel in je selectie gaat altijd fout. Naar ventje, maar goed daar kan hij zelf minder aan doen. Ligt helaas aan zijn afkomst.

24 juli 2014 om 13:25

Hij komt uit Rotterdam,na Excelsior is Feyenoord zijn club. Denk dat het echt kan werken mits hij fit is. Dat het bij ajax mis lag aan 2 kanten,hij wilde eigenlijk geeneens naar ajax dus deze combinatie was al op voorhand gedoemd te mislukken(in Rotterdam weten veel mensen uit de wijk dat t m alleen om t salaris ging bij Ajax) dus tja als hij fit is kan je het zeker 1 seizoen proberen.

24 juli 2014 om 13:42

@ Feyroferr

Wil je dan ook verklaren waarom van Gaal, Verbeek, Koeman, Montella en Schuster ook problemen hadden met El Hamdaoui?

24 juli 2014 om 15:00

Kom eerst maar eens met bronnen waarin blijkt dat hij problemen had ipv te papegaaien. Ik kan nl niets vinden en ben toch behoorlijk handig in t zoeken. Bij malaga was hij niet fit genoeg maar omdat nou gelijk als probleem te beschouwen. Misschien minder professioneel maar kan er niet uit opmaken dat hij met Schuster in de clinch lag. En Koeman is ook bezig geweest met Mounir dus dat verhaal over problemen lijkt me dan ook grote onzin. Blijft Verbeek over die alleen ergens riep dat t geen makkelijk mannetje was. En moet dat dan?

24 juli 2014 om 16:48

Zie hierboven citaten van je,maar daaruit blijkt niet dat hij problemen had met de eerdere genoemde trainers alleen dat hij een mening heeft maar ja bij Fiorentina zou ik t niet weten wat daar is gebeurd,was ook niet een aankoop van montella dan val je er natuurlijk al snel buiten. Maar nogmaals als hij fit is mag ie komen dat je je daar druk over maakt zeg als hij zo'n problemen zoeker is zou je juist blij moeten zijn dat ie naar Feyenoord komt.

Dit gaat hem niet worden, hij heeft bewezen dat hij niet om kan gaan met hetgeen dat in de top gevraagd wordt. Daarnaast scoort hij ook voor geen drol meer en is niet iemand die werkt voor het team. Zou je niet moeten willen als Feyenoord zijnde.

Mounir El Hamdaoui zou een technisch begaafde spits zijn.
Maakte zich bij Ajax na zijn terugzetting naar het tweede geheel onmogelijk, maar ik weet niet of Rutten de man is om hetzelfde te doen of dat Feyenoord dat uitsluitend als minpunt ziet.

Ik hoorde laatst dat zijn broer nu een sportwinkel in Amsterdam heeft. De winkel ging dusdanig slecht toen hij besloot zijn geboortestad Rotterdam te verraden door bij Ajax te spelen. Als hij bij Feyenoord zal tekenen moet Feyenoord een compensatie betalen voor de inkomsten die zijn familie misloopt doordat hij voor de concurrent speelt. Verzin het maar eens.

Hahaha voetbalt ie nog? er zijn maar 2 club goed geweest met El Hamdoui dat zijn Excelcior en Willem II bij de rest is ie met hoop gezeik vertrokken en hebben financieel zelfs in moeten leveren tov aankoopprijs. Verkeerde mentaliteit die het zeker niet gaat redden bij Feyenoord. Past ook totaal niet bij een club als Feyenoord en geloof ook nooit dat ie daar naar toe gaat. Zowel danis dat een grote fout van Van Geel.

Zou in schitterende aankoop zijn voor Feyenoord!
Prima geschikt voor 5-3-2 systeem. Maar lijkt me ook een goede hangende rechtsbuiten voor 4-3-3. Dan heeft Feyenoord nog wel een nieuwe rechtsback nodig met loopvermogen die buitenom kan komen en de achterlijn halen...

Laat het niet waar zijn. Zal leuk beginnen, tot eerste crisis.

24 juli 2014 om 12:38

Omdat hij 1x een crisis meemaakte bij Ajax? Is hij meteen iemand die daar slecht mee omgaat?
Tottenham werd hij te licht bevonden, Willem 2 en Excelsior was hij gewoon goed, bij AZ was hij geweldig. Voor Fiorentina was hij als speler te min niet qua mentaliteit.

Nogmaals, dus omdat hij 1x geslachtofferd is bij Ajax is het een onruststoker? We zullen nooit weten wat er precies gebeurde bij Ajax... misschien werd hij wel als ''voorbeeld'' gebruikt door Frank de Boer om zijn autoriteit vast te stellen? Of zou hij te laat op trainingen e.d. geweest? Hoe dan ook, bij 1 trainer problemen maakt je geen probleem speler.

24 juli 2014 om 12:47

Je bent hem lekker aan het ophemelen kerel. Maar het is een vervelend mannetje bij Az ook al. Verbeek zei dat het een lastig mannetje was. Wel grappig dat er dan altijd van die mensen zijn die hem zijn hele leven blijven steunen omdat hij ooit bij je club heeft gespeeld.

Schat dat hij in de eredivisie wel z'n oude vorm terug kan vinden, maar El Hamdaoui moet je niet in je team willen als er een probleem is. Vraag me af of het slim zou zijn voor Feyenoord om met de spits in zee te gaan.

El Hamdoui is niet echt bepaald een goede spits boor Feyenoord ze kunnen beter even informeren bij AZ over Avdic die zal zeer goed op ziin recht komen bij Feyenoord

Ik zou er niet aan beginnen. Met El Hamdoui haal je problemen binnen. Voor je het weet wil hij de dikste opel kadet en wil hij vergoeding voor zn winkel en vraagt hij een abnormaal salaris wat weer kan zorgen voor scheve gezichten

ik denk daadwerkelijk dat hij wel in het systeem van feyenoord past. vooral als je twee snelle buitenspelers als manu en boëtius hebt. die veel naar binnen kunnen komen door het spel van el hamdaoui. en met spelers als clasie en immers achter hem moet het echt wel lukken. hopelijk is die na al die jaren nog fit. ik zou zeggen kom maar naar ons.

Deze jongen moet meer in zichzelf investeren om te slagen. Heeft t na az nergens meer goed gedaan. Hoewel die bij Ajax soms best goede dingen moet zien. Maar geef die jongen geen tegengas want dan begint t gezeik. Het zijn de wetten van t top voetbal. Niemand staat boven de club. Feijenoord moet hier niet aan beginnen. Het kan goed uitpakken maar betwijfel het

El Hamdaoui is een speler die geweldige dingen kan laten zien als hij vertrouwen krijgt. Helaas kan hij ook wel vervelend zijn als hij op de bank terecht komt, maar ik geloof dat Fred Rutten goed met zulke gasten om kan gaan. Hij zal niet al te duur zijn, enkel het salaris is misschien een struikelblok, maar anders haalt Feyenoord toch een ontzettend goede spits binnen.

Mulder
Boulahrouz
Mathijssen
Kongolo
Van Beek
Clasie
Vilhena
Nelom
Immers
El Hamdaoui
Boetius
25 juli 2014 om 16:54

Dan nog liever het eigen talent laten doorstromen. Met of zonder hem gaat Feyenoord geen kampioen worden. Salaris is ook gewoon geld. Waar heeft deze gast inmiddels niet gespeeld man, wat een lange lijst.

Als de kans er echt is en hij is te betalen (huren?) zou ik de gok wel wagen. Hij zou dan zonder discussie eerste spits zijn en altijd spelen. In dat geval denk ik dat zijn ¨gedragsproblemen¨ ook wel zullen meevallen. In zijn AZ en Ajax tijd (onder Jol) was hij de beste spits van de eredivisie.

Niet doen, als hij speeltijd krijgt kan hij misschien wel een paar balletjes binnen tikken maar als hij op de bank zit wordt hij vervelend.

Feyenoord moet ook een kopsterke spits hebben en ik weet niet of El Hamdaoui dat wel is.

24 juli 2014 om 13:15

Ach, met Te Vrede en Achahbar achter je zal het niet vaak voorkomen dat El Hamdaoui op de bank zit. Mits fit en afgetraind denk ik dat dit nog steeds een uitstekende spits is voor Feyenoord. Is inderdaad geen speler die alle kopduels wint, maar het zou ook wel weer een keer mooi zijn om in de kuip te kijken naar een voetballend team ipv alle ballen naar voren schieten en hopen dat Pelle er wat goeds mee doet.

25 juli 2014 om 16:59

Bijzonder. Men geeft af op Pelle, omdat hij het alleen bij Feyenoord heeft laten zien (en hoe)... maar El Hamdaoui kan prima voetballen. Wat heeft hij in het buitenland laten zien? Dus hoezo een aanwinst voor Feyenoord. Zij willen weer Europa in, daar waar hij niet kan slagen om wat voor reden dan ook. Niemand wil deze gast hebben, dus gewoon niet aan beginnen. Dat Feyenoord het als een optie ziet, is wel van een "charisteas" denk niveau van het management. Dan maar Te Vrede tot de winterstop in de spits en dan weer verder zien. Niet die duur verdiende centen weggooien aan Charisteas materiaal. Zie je hem Boetius al positief coachen? Ik niet.

Ik denk dat een Rutten hem zomaar aan de praat zou kunnen krijgen. Geen hele slechte optie dus. Moet hij echter wel qua salaris inleveren en ik betwijfel of hij dat gaat doen. Was ook bij zijn transfer naar Ajax al een probleem.

Heb hij ze sportzaak in rotterdam nog? Zal wel leuk zijn maar moet wel in salaris inleveren? anders liever niet

Vooral doen, en dan gelijk Drenthe erbij!

Hmm, hier heb ik mijn twijfels bij. Hij is zeker geen slechte spits, maar heeft al jaren niet echt gepresteerd. Daarnaast verdient hij volgens mij ook wel aardig wat. Mocht hij niet veel kosten (onder een miljoen bijvoorbeeld), en salaris inleveren, zou hij wel een optie zijn. Rutten en spelers als Boulahrouz en Mathijssen houden hem wel in toom.

Misschien een idee om Drenthe en reis er bij te halen ook. Super trio ham drenth en reis..

Als ik feyenoord was zou ik Bas Dost halen en ook El Hamdoui dan heb je goede concurrentie

Duur geintje en een heel ander type dan Graziano Pelle (kopsterk, fysiek sterk). Weet niet of hij uberhaupt nog op niveau zit van een aantal jaar geleden.

Geel komt nu toch wel met hele moeilijke opgaves voor Rutten:
-Dost zou in zn Ajaxpyjama willen komen trainen
-Drenthe draaft op met 3 kilo blingbling om zn nek
-Hamdoui komt alleen langs voor de wedstrijden en als zn broer zn sportzaak in Amsterdam wordt gecompenseerd
Sterkte Rutte!

Ik zou hem niet halen! Lastig ventje!

Als Feyenoord deze pseudo vedette en ex-ajacied nu nog contracteert na zijn hele geschiedenis en nu hij 20 kg te zwaar is dan kan ik het management niet serieus nemen..

Maar ik denk niet dat dit serieus aan de orde is..

Bijzonder bevooroordeeld volk voetbalzoners.. het eerste waar jullie naar refereren is salaris en persoonlijkheidsproblemen. Deze man heeft doelpunten gescoord waar zelfs Bergkamp van onder de indruk was en is. Als jullie daar eens over zouden beginnen dan hadden jullie mensen niet met eej dubbele standaard hoeven te beoordelen..ik denk iets wat met rassen en persoonlijkheid te make heeft maar ik zal maar op mn woorden passen want deze voetbalzone redactie is net Lenin s rusland geblokt omdat ik poste dat israel geen voetbal land is en nooit een wereldtalent zou voortbrengen. Gewoon mn mening.

24 juli 2014 om 15:30

Ja zolang iemand doelpunten maakt, wat hij zeker kan, is er weinig reden voor gezeik. Scoort hij echter een paar wedstrijden niet zullen veel mensen zijn gedag niet meer tolereren. En dit heeft verder niets met zijn afkomst te maken of wat dan ook, is gewoon persoonlijk. Haal je deze jongen binnen dan weet je dat er gezeik binnen komt, klaar!

25 juli 2014 om 11:33

Hoe weet je dat? Behalve bij ajax heeft ie nergens problemen gehad! Ik weet waarom je dat denkt je bent bevooroordeeld! Sterker nog je verward zijn persoonlijke eigenschappen met de eigenschappen van een bevolkingsgroep! Dat is discriminatie!

Of het waar is weet ik niet, maar begreep net van een duitse chauffeur dat Wolfsburg vandaag of morgen een nieuwe spits zal gaan presenteren en dat de overgang van Dost dan in een stroomversnelling zal raken.

El Hamdaoui zal ik persoonlijk niet doen, heeft toch overal wat irritaties/problemen veroorzaakt.

Feyenoord heefft een jonge selectie, uiteraard wil je wat ervaring erbij maar dan wel met de juiste mentaliteit en karakter..hamdaoui heeft bij merendeel aan clubs aan de stok gehad met de trainer aldaar en was ook niet altijd instaat om als een prof te leven (kampte met overgewicht). Voetballen kan/kon hij absoluut...maar een prof voetballer heeft niet alleen voetbal talent nodig maar ook mentaliteit...n dat laatste is niet in overmaat aanwezig bij el hamdaoui...ook betwijfel ik of Feyenoord wil/kan voldoen aan de over het algemeen prettige salaris van deze meneer.

Ik denk persoonlijk niet dat Feyenoord voor El Ham gaat. Ten eerste zullen zijn salariseisen veel te hoog zijn, was in die tijd dat hij naar Ajax kwam volgens mij ook al een struikelblok, en ten tweede is het gewoon een lastige jongen. Dat hebben meerdere trainers aangegeven.

Als dit klopt is van Geel echt wanhopig!
Een gezwel in iedere selectie. Wel makkelijk te verdedigen door de andere clubs in de ED, je hoeft slechts zijn rechterbeen te verdedigen, links kan hij werkelijk helemaal niets.

Als ik zou mogen kiezen zou ik voor El Ham kiezen. Stel dat die gast het nog een keer op zijn heupen gaat krijgen zeg. Bij az en ajax toch ook een paar heel erg gave goals laten zien. heb ik van genoten.

En ja, er is altijd gemopper over zijn gedrag. Boeien. Maak er 25 of meer en niemand zeurt er meer over.

Feyenoord moet voor deze 3 spelers gaan:

Mounir EL Hamdaoui, zal nooit meer dan 1 miljoen kosten. (of Bas Dost).
Bilal Başacıkoğlu, is voor 2-3 miljoen wel op te halen.
Royston Drenthe, kun je transfervrij ophalen.

Zo heb je eindelijk je selectie op peil en houd je nog steeds heel veel geld over. Hiermee kan je aandelen terugkopen, eventueel wat breedteversterkingen halen of een potje maken mocht je in de toekomst een keer snel willen handelen. Ga er even van uit dat Stefan gaat vertrekken al hoop ik dat hij de voorrondes nog meespeelt ( in een 3-5-2 met Stefan, Khalid en Terence centraal!).

Reserves:
Hahn, Graafland
Van Beek, Mathijssen, Nelom
Vormer, Karsdorp, Sleegers
Manu, Achabar, Te Vrede

Schaken, Verhoek en Goossens moet je van de hand doen.
Dammers, Lopes Cabral en Woudenberg nog een jaartje verhuren.
Dan zou je in iedere linie nog een versterking voor de breedte kunnen/moeten halen (misschien huren van Engelse topclubs?!).

Mulder
Steenvoorden
Boulahrouz
Kongolo
Drenthe
Clasie
Immers
Vilhena
Basacikoglu
EL Hamdaoui
Boetius

Beetje over de top naar mijn mening, niet veel gespeeld ook de laatste jaren . Liever bas dost!

Fred rutten staat er bekend om dat hij met lastige jongens kan werken. Daarnaast is het een rotterdammer, een goaltjesdief, alleen moet hij het vertrouwen krijgen. Hij zal gegarandeerd slagen bij Fey

Feyenoord moet hem echt niet halen. Ongelofelijke lastbak die de sfeer in het team niet beter zal maken.

Hmm ik zie dan liever een speler als Dost of van Wolfswinkel bij Feyenoord. Die kunnen beter als enige spits spelen als Mounir, Hij is beter in een 4-4-2 systeem.

Genoeg redenen waarom hij bij Feyenoord wel zal slagen.
Rutten kan, in tegenstelling tot de boer, wel om gaan met lastige spelers.
Bij Feyenoord is hij de nummer 1 voor de spitspositie, Te Vrede en Dammers nemen genoegen met een plaats op de bank.
Hij is een Rotterdammer.

Alleen het salaris en de transfersom kan wel een belemmering zijn want hij heeft geen restwaarde meer.

Hopelijk komt deze man niet naar De eredivisie! Wat een walgelijke vent. Hij kan zo verschrikkelijk goed voetballen, maar de arrogantie en luiheid straalt ervan af!

Prima spits voor Feyenoord. En goeie voetballer maar je haalt wel een lastbak in huis. Tenminste als het niet gaat zoals Mounir het wil. Dus ik zou 3x liever het 'kind van de club' en 'volksheld van Rotterdam' John Guidetti halen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren