Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Naam Vossen valt bij Feyenoord: 'Misschien maandag meer nieuws'

Laatste update:

Volgens Martin van Geel is Bas Dost de ideale opvolger voor Graziano Pellè, maar de onderhandelingen tussen Feyenoord en VfL Wolfsburg lijken niet het gewenste resultaat te gaan opleveren. Van Geel moet daarom op zoek naar alternatieven en in de wandelgangen valt de naam van Jelle Vossen. Analist Aad de Mos ziet een transfer van de Belg naar Rotterdam wel gebeuren.

/

De 25-jarige Vossen zat niet bij de wedstrijdselectie van Racing Genk voor het duel met KV Mechelen. Volgens technisch directeur Gunther Jacob was de spits op de training geblesseerd geraakt, maar De Mos heeft andere informatie. "Vanuit mijn circuit hoor ik dat Feyenoord wel eens geïnteresseerd zou kunnen zijn in Vossen", zegt hij tegen de Vlaamse media. "Zij zijn op zoek naar een vervanger voor Graziano Pellè. Het zou me niet verbazen als daar morgen meer nieuws over volgt."

Vossen staat al zijn gehele loopbaan onder contract bij Genk, dat de spits in het seizoen 2010/11 nog wel verhuurde aan Cercle Brugge. Toen de aanvaller terugkwam van deze verhuurperiode werd hij de eerste spits bij Genk en maakte hij achtereenvolgens 20, 20, 17 en 12 goals in vier seizoenen in de Jupiler Pro League. Vossen aast al een tijdje op een buitenlands avontuur en mogelijk vertrekt hij dus naar de Eredivisie.

Jelle Vossen zou een goede spits zijn voor Feyenoord

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
27 juli 2014 om 23:52

Waarom niet? Het is geen topper maar wat ik van hem heb gezien is het geen onaardige spits, Zijn statistieken in de verdedigende Belgische competitie zijn ook niet slecht, De financiele situatie en de tijdsdruk zijn ook niet echt in het voordeel van Feyenoord dus als dit waar is feliciteerd ik de Rotterdammers met deze aanwinst, Hij is trouwens ook al meerdere keren voor Belgie uitgekomen.

27 juli 2014 om 23:54

Wow, mooie eerste reactie en sterk onderbouwd ook...

28 juli 2014 om 00:32

Want? Jij hebt hem vaker bekeken dan de scouts en staff van Feyenoord? Misschien moet je dan maar direct solliciteren voor een dergelijke functie.

28 juli 2014 om 01:35

Dan kan hij dat toch gewoon aangeven. Nu is het een reactie om als eerste te mogen reageren.. slaat nergens op.

28 juli 2014 om 02:16

King marcel, arm jochie. De tijd dat jij een keer als eerste reageert komt nog wel, ik hoop dat je geniet van dat moment. Frustratie zit nog diep nu geloof ik.

28 juli 2014 om 18:58

Haha jij hebt het niet allemaal op een rijtje geloof ik. Ga lekker buitenspelen ofzo i.p.v. zo te reageren.

Als je de opmerking erboven had gelezen zie je gewoon dat het als reactie op een andere opmerking is. En daarbij hoef ik ook helemaal niet als eerste te reageren, als het vervolgens nergens op slaat wat ik roep.

Maar als jij dit op deze manier bekijkt ben jij volgens mij iemand die normaal ook altijd alseerste wil reageren, inhoudloos.

28 juli 2014 om 01:39

Gaat het daar nooit redden? Heeft anders wel een pak ervaring hoor.
Heeft zowat alles al gespeeld; de Champions League, Europa League en Bekerfinales. Heeft ook gescoord in de vernoemde tornooien.

Dit is gewoon een goaltjesdief die elk seizoen minstens 10 doelpunten maakt.

Als Feyenoord deze speler weet te strikken, hebben ze een échte opvolger voor Pellè.

Zodra het een koop betreft moet je dit doen! Redelijk makkelijk scorende speler die de taal spreekt en waarschijnlijk ook nog betaalbaar is. We kennen allemaal Vleminckx nog wel van Nec. Die schoot er ook opeens 23 in in de Eredivisie. Daarna in België en Turkije geen knikker meer geraakt.

Edit: grammatica

27 juli 2014 om 23:54

Hij overlegt in Belgie iig betere statistieken dan Vleminckx Malki en Finboggason.

28 juli 2014 om 00:55

Precies, bijna elke normale spits met een redelijke aanvoer of een goed aantal kansen kan in Nederland topscorer worden. Als zelfs 1 vd meest beperkte spitsen die ik ooit heb zien voetballen op professioneel niveau (Vleminckx) in de Eredivisie topscorer kan worden moet Vossen, wat toch een afmaker pur sang is, het gewoon goed kunnen doen bij Feyenoord

28 juli 2014 om 05:55

Wesley Sonck?

28 juli 2014 om 08:30

Die zat bij Ajax niet op zijn plaats. Sonck is de ideale man voor een systeem met twee spitsen, maar moest bij Ajax op rechts spelen.

Ik ken hem eigenlijk niet goed genoeg, maar is hij wel een ideale spits voor 4-3-3 ?

27 juli 2014 om 23:58

Mario Been speelde volgens mij 4-3-3 bij Genk, aan het aantal doelpunten te zien die hij gemaakt heeft past hij goed in het systeem. Denk trouwens niet dat hij naar Feyenoord komt,middlesbrough zou al een paar keer een bod hebben gedaan.

28 juli 2014 om 00:24

Hij is vooral een 4-4-2 spits, maar moest ook vaak in en voor hem ondankbare rol 4-3-3 spelen.

28 juli 2014 om 02:55

Been speelde meestal, toch naar het einde toe met twee spitsen. Het hing er wat van af waar hij speelde, met Benji de Ceulaer in steun als diepste man, met Benteke/plet/ojo ook wel als hangende spits. Is een enorm harde werker en scoort vlot, ook met het hoofd.

28 juli 2014 om 08:31

Eerlijk gezegd vind ik dat niet, hoewel ik Vossen een goede speler vind. Maar hij is nu eenmaal meer geschikt om rond een balvaste targetspits te zwerven. Ik zie hem dus Pelle niet zomaar vervangen, toch niet in diezelfde rol.

Ik mag hopen dat als hij een buitenlands avontuur bedoeld. Dat hij dan doelt op Spanje of Engeland in de championship ofzo. De eredivisie vind ik nou niet echt een buitenlands avontuur voor Belgen...

27 juli 2014 om 23:50

De eredivisie is voor Belgen, Vlamingen incluis, gewoon buitenland hoor

27 juli 2014 om 23:56

Volgens mij ligt er nog altijd een grens tussen de 2 landen

Zou het wel een aanwinst vinden voor Feyenoord.

28 juli 2014 om 01:55

Tuurlijk niet, zeker Feyenoord heeft dat in het recente verleden bewezen.

Feyenoord kan hem in ieder geval proberen als extra mogelijkheid in de spits

Lijkt mij niet verkeerd. In de komst van Dost heb ik geen vertrouwen meer in

Wat een Top spits scoort goal en Goal die jongen heeft zoveel talent. vreemd genoeg niet verrder gekomen dsn de Belgische Comp

27 juli 2014 om 23:56

Ik zou dit inderdaad ook een geweldige versterking vinden! Ligt er wel aan wat ze voor hem vragen? Contract tot?
Echter heeft feyenoord nog een goede lb nodig. Janmaat is weg, met een v beek oid red je het niet!

27 juli 2014 om 23:56

*rb

28 juli 2014 om 00:02

Tot 2016 wat ik kan vinden. Is niet heel lang meer. Mag van de voorzitter echter niet weg voor minder van 4 miljoen euro. (bron TV Limburg)

28 juli 2014 om 00:02

Contract tot 2015 als ik het goed heb.
Dus zal niet heel erg duur zijn , niet duurder dan dost in ieder geval verwacht ik.
Deze jongen heeft zich tenminste al aardig bewezen dus hopelijk komt die snel.

28 juli 2014 om 08:12

Moet zeker een verdediger bij komen ja als je ergens om wil meedoen. Alleen van Beek is een uitstekende vervanger voor de vrij en tussen 2 spelers mathijssen en boularouz kan hij veel leren. Alleen van Beek zat altijd op de bank als vervanger van de Vrij. Alleen heeft feyenoord nog niet zn type qua het niveau van de vrij en van beek op deze leeftijd circa 19 jaar.

28 juli 2014 om 13:02

Met Kongolo - Mathijssen - van Beek - Boulahrouz staat er een aardige verdediging. Met Nelom, Woudenberg, Steenvoorden, Verdonk & Lopes Cabral zijn de back-ups ook getalenteerd en met een goede organisatie achterin zou je deze spelers ook kunnen gebruiken tegen een NAC of een Dordrecht. In mijn ogen is een verdediger niet heel noodzakelijk, want als je iemand tekent voor 3 seizoenen staat hij straks de ontwikkeling van de talenten in de weg. Dan zou ik eerder een speler zien te huren met de nodige ervaring, vraag is alleen waar je die gaat vinden.

Ik zie hem graag naar Feyenoord komen! Echt een goalgetter in de Belgische competitie. Jelle Vossen werkt hard, trekt de ploeg op sleeptouw en staat vaak op de goede plek. Bovendien heeft hij bij Genk al Champions League-ervaring opgedaan.

Vossen zou in elk geval op het juiste moment Racing Genk verlaten. Vandaag speelde de ploeg geen beste wedstrijd tegen KV Mechelen (3-1). Vossen zat dus niet bij de selectie van Genk. Maar Genk is al sinds de tweede seizoenshelft van vorig seizoen ernstig uit vorm.

28 juli 2014 om 00:28

Ik betwijfel of het de ideale spits is voor Feyenoord. Het is meer een type Makaay dan een Pelle. Wel een geweldige afmaker, daar niet van. Ik ga er alleen niet vanuit dat ze voor Vossen de hele speelwijze van afgelopen jaar overboord gaan gooien.

28 juli 2014 om 00:35

Pellè en Guidetti verschillen ook flink van elkaar als spits. Toch waren beide spelers een succes bij Feyenoord. Dat wil niet zeggen dat iedere nieuwe spits voor Feyenoord meteen een voltreffer is - Vossen moet zich immers bewijzen in De Kuip, mits hij wordt gekocht van Genk - maar ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Vossen als spits.

28 juli 2014 om 00:53

Klopt, maar ik weet niet of je het met elkaar kan vergelijken. In het jaar van Guidetti had je met El Ahmadi, Clasie en een fitte Bakkal een middenveld waar meer dynamiek en voetbal in zat dan in het middenveld van afgelopen jaar (in combinatie met de matige opbouwende kwaliteiten van Mathijsen), waardoor het lange ballen op Pelle snel werd toegepast. Ben benieuwd hoe dat bij Vossen zou gaan.

Lijkt me bij lange na niet de ideale spits voor Feyenoord. Tenzij ze heel anders willen gaan spelen.
Het is wel een soort John Guidetti qua wilskracht en leveren van arbeid tijdens de wedstrijd, maar wel vele malen minder technisch en minder kracht. Is een lichtgewichtje zonder snelheid.

Wel goed genoeg dan gwn opstelling:
Hahn 16
Boulahrouz 23 Mathijsen 4
van Beek 2 Kongolo 5
Vilhena 21 Vormer 8
Immers 10
Schaken 27 Vossen 9 Boetius 7

En kampioen worden denk

28 juli 2014 om 00:31

Kampioen worden met een mindere selectie dan vorig seizoen? hoe dan?

28 juli 2014 om 00:34

Door meer georganiseerd te spelen.

Hij verdient in België al 1 miljoen euro bruto, kan Feyenoord hem wel een beter contract aanbieden? Redelijke spits maar voor dat salaris mag je wel heel wat verwachten.

28 juli 2014 om 02:52

In België hou je met de belastingen volgens de (financieel-economische) Tijd 10 procent minder over van een loon vgl met Nederland, + de loonkosten liggen in België voor de werkgevers/clubs ook hoger; Dat kan volgens mij wel een verschil opleveren als het in de hoge cijfers gaat.

28 juli 2014 om 08:33

Vossen is ondertussen al zo lang wanhopig op zoek naar een transfer, die is volgens mij zelfs bereid om het voor wat minder salaris te doen.

Kun je nog beter Peter van Vossen strikken.

Als Vossen komt,zie ik het wel goed komen met Feyenoord( o ja en als van anholt komt al helemaal)

28 juli 2014 om 00:31

van Aanholt heeft al een nieuwe club in Engeland en is niet nodig, want Kongolo is er toch nog?

het is eerder afwachten wie er nog weg gaan zoals Clasie en of De Vrij en misschien Immers alsnog? maar men zal het verlanglijstje wel klaar hebben voor die posities zoals Toornstra, maar daarvoor zal FC Utrecht de hoofdprijs vragen natuurlijk

28 juli 2014 om 00:39

Misschien bedoelt ie van Heerenveen. Vind dat een goede talentvolle speler.

28 juli 2014 om 00:45

Staat van anholt he...is pelle van anholt van sc heerenveen op rechtsback

28 juli 2014 om 00:48

ah ok, maar De Vrij is nog niet weg en Bouhlarouz is gehaald,

28 juli 2014 om 00:49

Moet sowieso nog een rechtsback bijkomen.

ken die Vossen niet, geen interlands gespeeld, nog nooit buiten de Belgische competitie? wel en risico, maar goed, Pelle en Guidetti hadden voordat ze bij Feyenoord kwamen ook amper gepresteerd.

28 juli 2014 om 00:32

2 doelpunten voor België, maar zal het moeilijk krijgen om nu nog opgeroepen te worden. Benteke, Lukaku, Origi, Batshuayi ...

28 juli 2014 om 01:47

Dus één van de beste spitsen uit België aantrekken is een risico? Ik zie geen verschil tussen Genk en Feyenoord, en het verschil tussen de Belgische competitie en de Nederlandse is ook al nihil. Dus waar zie jij het risico?

Als hij zou gaan wordt hij waarschijnlijk topschutter van Nederland. Van de tien schoten op doel, zeker 9 tussen de palen en in vorm weet je als hij tegen de bal kan trappen dat het doelpunt is. Niet snel, maar werkt zoals een Kuyt. Eigenlijk dus wel iets voor Feyenoord.
6 miljoen zou hij moeten opleveren, maar Genk had er ook in het verleden ook al 10 voor kunnen krijgen.

ik heb me twijfels hoor met een belgische spits, alleen vlemminch schoot er 23 in de eredivisie,
noem maar een paar belgen die in nederland voetballen, ik zou het zo snel niet weten dat kom je eerder uit in de jupiler leaque.

28 juli 2014 om 00:47

Tja ene luc nillis en gilles de bilde zouden het hier ook niet redden hebben het goed gedaan en de meesterzet van ajax ( sonck) heeft het niet gered

28 juli 2014 om 00:49

Buffel deed het ook niet onaardig en ene Mertens... Tanghe, allemaal succesvolle Belgen in de Eredivisie

Nilis, Bob Peeters

28 juli 2014 om 01:01

Mertens, Chadli, Vleminckx, Buffel. Allen toch leuk gespeeld in de eredivisie!

28 juli 2014 om 03:13

Dembele, Vertonghen, Vermaelen, Alderweireld?

28 juli 2014 om 08:35

Hoe oud ben jij? 11? Of leid je al aan dementie? De reeks Belgen die het in Nederland gemaakt hebben is ontzettend lang. Maar goed, tegenwoordig slaan de betere Belgen de stap via de Eredivisie gewoon over en gaan ze rechtstreeks naar de Premier League. Logisch natuurlijk.

Genk heeft een bod (van Middlesbrough) van 4 miljoen voor Vossen geweigerd.ze zouden nu wel een akkoord hebben met een club die rond de 6 miljoen zou geboden hebben.ik weet wel niet om welke club het zou gaan.

Maar ik wil wel effe zeggen dat Vossen een ideale spits voor Feyenoord zou zijn.is iemand die heel makkelijk scoort.en Vossen zal er ook altjd geen 100, 200 maar 300% voor gaan als hij op het veld staat.
En dat is toch iets wat ze in feyenoord graag zien denk ik.

28 juli 2014 om 00:57

Zeker een ideale spits voor Feyenoord, zulke werkers zien we graag bij ons en het is niet alleen een werker ook een echte goede spits. Veel goals van hem gezien afgelopen jaren en dat was niet verkeerd. Echter zie ik ons niet zomaar 6 miljoen betalen.

28 juli 2014 om 08:55

Ik zie liever een meevoetballende spits komen dan iemand als Dost eigenlijk. Mijn gevoel zegt dat die bij Feyenoord niet zo goed gaat renderen als dat hij bij Heerenveen deed, waar hij fantastische vleugelspelers om zich heen had.

28 juli 2014 om 00:59

Dat is in elk geval positief om te horen. Hoe harder ze werken hoe beter in Rotterdam! Vraag me alleen af of 6 miljoen wel een verstandige investering is nu je net uit de schulden bent.

Even kijken 6 miljoen euro voor Jelle Vossen of 3 miljoen euro voor Guidetti.
Wedstrijden ritme tegen amper wedstrijden.
Onbekende tegen publiekslieveling.
168 wedstrijden 72 goals tegen 44 wedstrijden 24 goals. (minder wedstrijden wel hoger gemiddelde en op een hoger niveau.
Ervaring tegen doorgroeimogelijkheden.
redelijke gok tegen grote gok.

Ik zou zelf voor Guidetti gaan nog steeds hij heeft al weer wat wedstrijd ritme opgedaan bij Manchester city B en en wat minuten gemaakt voor stoke. Dus ik denk dat hij er wel komt.

28 juli 2014 om 06:21

Guidetti heeft van zijn 24 doelpunten er 20 voor Feyenoord gemaakt. In de 21 wedstrijden voor andere clubs scoorde hij...4 doelpunten.

Als zeer beperkte spitsen als Vleminckx en Boelykin aardig wat kunnen scoren in de Eredivisie, dan maak ik me sterk dat de veel en veel betere Vossen dat ook kan.

Vossen scoorde zijn goals aan de lopende band in een voor spitsen één van de lastigste competities ter wereld.

Vossen weet wat het is om voor de titel te spelen en heeft ook ervaring in de EL en Cl.

Bijkomend: Genk is een topclub (wel sinds een half jaar op de sukkel, maar dat komt wel goed, is volgens mij een mentaal iets) en speelt meestal op de helft van de tegenstander. Dat is niet onbelangrijk, omdat Feyenoord dit meestal ook doet. Het is voor een spits veel makkelijker spelen in een kleine club die vooral op eigen helft zit. Daar heeft die spits immers een boulevard aan ruimte. Spitsen bij topclubs krijgen die ruimte niet.

Vossen zou in Nederland met zijn ogen dicht en met zijn handen op de rug er 30 maken elk seizoen.

Voor Feyenoord zou Vossen gewoon een absolute topaankoop zijn. Feyenoord heeft immers een begroting die maar 5 miljoen groter is dan dat van Genk.

Los er van, denk ik niet dat hij naar Feyenoord gaat. Degraen en Vossen zijn gisterenavond in Luik gesignaleerd. Als die rond geraken met Standard, dan gaat ie gewoon naar daar. Standard kan immers meer betalen dan Feyenoord.

28 juli 2014 om 20:28

Ik ben op de hoogte van de kwaliteiten van Vossen hij heeft ook een heel sterk gemiddelde in Europa alleen de som van 6 miljoen euro laat denk ik een hoop Feyenoorders niet ongerust dat hij slaagt bij Feyenoord geloof ik zeker maar toch hoop ik op een goedkoper alternatief.

29 juli 2014 om 06:14

Mja, Vossen is een 'zekerheidje'. Mocht ie naar Feyenoord gaan, het zou me verwonderen dat ie daar niet zou slagen.

Met goedkopere spelers kan je zeker hetzelfde bekomen en soms ook meer, maar vooral ook minder.

Als Feyenoord hem kan binnen hengelen, dan moeten ze niet twijfelen. Hij is ook nog maar 25. Als ie de komende 2 seizoenen er telkens 25 goals in ramt, dan gaat hij weg voor veel meer dan die 6 miljoen.

28 juli 2014 om 06:43

Guidetti 1,5-2 miljoen salaris, Vossen 1 miljoen salaris (wat ze nu verdienen). Las laatst op vz dat Guidetti op 2 miljoen salaris zit, op andere sites word gesproken van 1,5 miljoen. John wil van dat salaris geen cent inleveren, dus in het beste geval ben je minstens 1,5 miljoen kwijt en in het slechtste minstens 2 miljoen. Daarnaast is het de vraag of hij op zijn oude niveau van 3 jaar geleden terugkomt. Lijkt me een te grote gok, zeker gezien het salaris wat gezien zijn leeftijd en recente prestaties de verhoudingen binnen Feyenoord helemaal scheef trekken. Vossen aan de andere kant verdient nu 1 miljoen. Wat ik uit een eerder e reactie in dit topic begreep, houdt hij daar in Belgie netto minder aan over dan wat hij in Nederland netto zou ovrrhouden. Vossen kan dus met hetzelfde brutosalaris in Nederland netto meer verdienen dan hij nu doet. Gooi er 2 ton bovenop (bruto) en hij heeft hetzelfde salaris wat Pelle had (1,2 miljoen per jaar bruto). Daarnaast zal het salaris van Vossen de verhoidingen niet scheef trekken binnen de club vanwege zijn leeftijd en recente prestaties. Mijn voorkeur gaat in ieder geval uit naar Vossen. Guidetti zou ik allen binnenhalen als hij gehuurd kan worden met een kleine bijdrage (max 30%) in salaris, of kopen als ie genoegen neemt met 5 ton salaris en hij niet meer als 1 miljoen kost. Zelfs dat lijkt mij al een te groot risico

28 juli 2014 om 06:57

Hij gaat niet voor een beetje meer - het belastingvoordeel - naar het buitenland trekken. Hij zal immers wellicht ook moeten verhuizen, wat ook extra kosten met zich mee brengt. Ik zie die niet elke dag 4 uur in de auto zitten (heen en terug) om op zijn 'werk' te geraken.

Als hij naar Feyenoord trekt, dan zal ie toch zo'n 1.5 a 2 miljoen willen hebben. Kan Feyenoord toch betalen?

28 juli 2014 om 08:55

Wat betreft huisvesting zal Feyenoord iets regelen. Iets in de richting van een hotelsuite op kosten van de club. Ik weet niet of Vossen kinderen heeft, maar als dat zo is zullen die wel in Belgie op school blijven, tenzij hij echt voor meerdere jaren wil vestigen in Nederland. Ik las in die eerdere post dat voetballers in Belgie 10% minder overhouden dan in Nederland. Dat betekent dat hij nu (uitgaande van Nederlandse belastingstelsel) ongeveer 4 ton overhoudt netto. In Nederland zou hij op circa 5 ton netto uitkomen. Als hij bij Feyenoord bruto 2 ton erbij krijgt zal hij op ongeveer 6 ton netto per jaar uitkomen. Dat is wel 2 ton netto meer dan wat hij nu krijgt, oftewel een toename van 50%. Dat lijkt me een mooie opslag

28 juli 2014 om 10:05

Er zijn ook nog andere clubs in hem geïnteresseerd. Standard, Club Brugge, een paar Duitse en Engelse middenmoters, een paar clubs uit de Engelse 2de divisie (waarvan sommige een veel groter budget hebben als Feyenoord of Genk) en wat clubs uit Griekenland.

Ik zie hem eerlijk gezegd eerder naar Standard gaan. Die club heeft nog wat nodig in de spits en is bijna verplicht om een paar 'namen' aan te trekken, nadat ze andere 'namen' hebben laten vertrekken. Die club is financieel een stuk sterker dan Feyenoord.

Stond deze jongen een paar jaar geleden niet in de belangstelling van chelsea ?? Heb deze jongen nooit gevolgd wat ik wel weet is dat hij in de tijd van mario been een dragende speler was

28 juli 2014 om 11:48

Neen, dat was De Bruyne

28 juli 2014 om 20:30

Je kan meer dragende spelers in een elftal hebben toch.

28 juli 2014 om 21:00

Sterker zelfs, De Bruyne heeft effectief bij Chelsea gezeten, maar eerlijk is eerlijk hij kwam net wat te kort.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren