Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Het feit dat Arsenal altijd meedoet om de prijzen trok me het meest aan’

Laatste update:

David Ospina werd zondag officieel aangekondigd als derde zomeraanwinst van Arsenal. The Gunners namen de Colombiaanse keeper voor een onbekend bedrag over van Olympique Nice en legden hem met een meerjarig contract vast. De bedoeling is dat Ospina met Wojciech Szczesny gaat concurreren om een basisplaats. Hij belooft dat hij keihard zijn best zal doen.

/

De 25-jarige Ospina was zes seizoenen eerste keus bij Nice, maar verliet de Franse club voor Arenal. “Ik bedank iedereen voor het in mij gestelde vertrouwen”, zegt hij op de clubwebsite, “ik ga hier heel hard mijn best doen. Dit is een droom die uitkomt, voor mij en voor mijn gezin. Wat me het meest aantrok aan Arsenal? Het feit dat ze altijd meedoen om de prijzen, bij de besten horen. En dit is een enorme stap voorwaarts voor mij.”

Ospina zegt ernaar uit te zien in het Emirates Stadium te spelen. Hij is de eerste Colombiaan in dienst van Arsenal en dat maakt hem erg trots, zegt de sluitpost. Over Wenger en zijn concurrent Szczesny is Ospina ook enthousiast. “Wenger was van grote invloed op mijn komst. Hij is heel ervaren, is eerlijk, correct en hij weet hoe hij het beste uit zijn spelersmateriaal naar boven haalt.”

“Szczesny is daarnaast een geweldige doelman. Hij is basisspeler bij een topteam als Arsenal, dus hij heeft veel kwaliteiten. Met de komst van Alexis Sánchez en Mathieu Debuchy heeft de club ook geweldige spelers erbij gehaald. Ik denk dat dit een uitstekende selectie is met topspelers, we zullen allemaal ons best moeten doen fit te zijn. Ik weet zeker dat het dan goed zal gaan, komend seizoen”, aldus Ospina.

Wie wordt de eerste keeper van Arsenal, komend seizoen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Die heeft onder een steen geleefd de laatste 10 jaar

28 juli 2014 om 14:43

Niet per se. Arsenal doet altijd wel mee om de prijzen, maar hadden tot afgelopen seizoen er geen gewonnen voor een langere periode. Dus in principe heeft Ospina hier gelijk mee.

28 juli 2014 om 14:44

20 jaar ja?

28 juli 2014 om 14:44

10 jaar geleden ongeslagen kampioen en vorig jaar de FA cup, dus ik weet niet waar je het over hebt? Bovendien doen we altijd mee. Er wordt inderdaad niet altijd gewonnen nee.

28 juli 2014 om 14:53

best pijnelijk om te lezen, 'er wordt inderdaad niet altijd gewonnen nee'. Arsenal wint nooit iets. met de nadruk op nooit. in iedergeval de laatste 10 jaar. beetje het feynoord van engeland.(de prijs van vorig seizoen tel ik niet mee, is geen grote prijs)

28 juli 2014 om 14:54

Maurootje, ga slapen. De FA cup is geen CL of PL, maar staat in Engeland hoger aangeschreven dan bijvoorbeeld de Europa League.

28 juli 2014 om 14:58

en dan nog mag je niet trots zijn, in FA cup in 10 jaar pfff zozo en dat als Arsenal zijnde, beetje het feynoord van Engeland.

28 juli 2014 om 14:59

FA Cup is op de CL na het grootste bekertoernooi ter wereld voor clubteams. Zeker in Engeland wordt er erg veel waarde aangehecht. Wellicht ben je in de war met de League cup.

28 juli 2014 om 15:26

Zou wat raar zijn als Real Madrid en Barcelona mee doen in de FA Cup, maar dat terzijde.

28 juli 2014 om 15:47

Ik vind de FA Cup ook een grote bekerprijs in Engeland, eigenlijk de enige die er een beetje toe doet, maar als ik je goed begrijp is het knapper van Arsenal dat ze de FA Cup wonnen dan dat Chelsea het jaar ervoor de EL won? Want persoonlijk schat ik Benfica hoger in dan Hull City.

28 juli 2014 om 15:51

Weazel, dat boeit echt niet dat een beker gespeeld word in een overschatte pl.. en het maakt het al helemaal niet speciaal omdat arsenal blijkbaar 10 jaar hier naar toe heeft gewerkt.

28 juli 2014 om 16:04

@rwdq07

Je pakt nu de 1 tegenstander uit 1 toernooi in 1 finale om die te vergelijken met 1 tegenstander uit 1 toernooi in 1 finale. Het kan niet veel kortzichtiger. Hopelijk ben je in staat om verder dan 1 wedstrijd te oordelen. Bovendien heeft de FA cup (zeker in Engeland, maar ook daarbuiten) veel meer aanzien dan de Europa league.

@rkaka015
Je hebt duidelijk geen flauw benul van de status van de FA cup. En leg mij eens uit waarom de BPL overschat is? Je roept een hoop maar zegt erg weinig. Waarom denk je dat Arsenal hier 10 jaar naartoe heeft gewerkt, vanwege 7 jaar prijsloos? Het toernooi wordt elk jaar op nieuw gehouden, dus elk jaar wordt weer op 0 begonnen. Zoek ook eens uit wat het principe aflossen is. Dat helpt je misschien de situatie begrijpen. Iets wat 99% van de clubs nog niet helemaal door heeft.

28 juli 2014 om 16:04

Leuk dat je vergeet dat Arsenal daarvoor ook even Tottenham, Liverpool en Everton moest verslaan om in die finale te komen.

28 juli 2014 om 16:12

Ik vind Liverpool meer gelijkenissen met Feyenoord hebben. Behoord bij de 2 grootste clubs van het land, laatste kampioenschap is van vorige eeuw, maar hebben beide sindsdien nog wel Europees succes gehad.

28 juli 2014 om 16:41

Lijkt me duidelijk dat bpl overschat is, hun topclubs staan elk jaar europees weer flink voor lul, op een enkele wedstrijd na. Alleen chelsea heeft de laatste jaren nog laten zien mee te kunnen, en op wat voor manier. Er word telkens geschreeuwd dat het de sterkste competitie is, terwijl duitse en spaanse teams elk jaar voor staan. Voor de rest lweft de titel elk jaar veel meer op de de fa cup, je neemt dus gewoon genoegen met een troffee die boor de top clubs op de 2de plaats komen

28 juli 2014 om 16:54

Dus als celtic dortmund uitschakelt is de schotse competitie beter dan de bundesliga?

28 juli 2014 om 17:19

Wanneer heeft celtic dortmund dan uitgeschakelt?

28 juli 2014 om 22:07

1 duitse club die toevallig verliest van een schotse club is anders dan als engelse club jarenlang te worden opgegeten door andere clubs uit spanje, duitsland enz...

28 juli 2014 om 22:58

Hahahaha 10 jaar geleden kampioen en dit seizoen de FA cup. Hoor je wat je zegt? 2 prijzen in 10 jaar noem ik geen wereldse topclub, maar oke man, als jij het zegt.

28 juli 2014 om 14:48

@ Erickvdh

Arsenal heeft sinds 1997 altijd een top 4 klassering gehad en is nooit lager ge-eindigt in die jaren. Het daadwerkelijk winnen van prijzen is dan ook het probleem. Maar meedoen om de prijzen doen we bijna altijd.

28 juli 2014 om 16:51

2000/01 en 2003/04 wonnen we de PL

28 juli 2014 om 15:26

Wederom een topic waar je de reacties vtv kunt invullen.

- Arsenal wint nooit wat
- Arsenal heeft al 10jr niets gewonnen
- FA Cup is geen prijs
- Ze hadden maar geld uit moeten geven
- Spelers gaan altijd weg bij Arsenal om prijzen te winnen

Voor jullie en al die anderen die lekker met de media en andere orakels meepraten, een heel dikke vinger. Wenger heeft voor het eerst geld te besteden en versterkt de selectie aanzienlijk. Haalt twee rechtsbacks terwijl we er al twee in de selectie hebben, puur om het niveau op te krikken. Haalt een keeper met potentie om eerste keeper te worden, niet om back-up te laten spelen. En hij is nog niet klaar.... Je zou bijna zeggen dat Wenger de afgelopen 10 jaar ieder jaar beperkt werd in zijn aankopen omdat hij iets af te betalen had! Oelewappers.

28 juli 2014 om 15:52

Maak je je er niet druk om wat al die figuren hier altijd schrijven over Arsenal. De redactie van Voetbalzone zal wel smullen elke keer als een speler zich uitlaat over Arsenal en prijzen, het staat zoals je al zegt van te voren al precies vast wat er gaat komen. De reacties lopen altijd binnen. Toch blijven mensen constant hetzelfde plaatsen, sommige mensen denken blijkbaar dat opmerkingen als "arsenal doet helemaal niet mee om prijzen!" nog steeds slim en grappig zijn. Gewoon negeren, het is allemaal een grote poppenkast.

28 juli 2014 om 22:10

Het gaat niet om slim of grappig zijn, maar om je punten te geven en duidelijk te maken, en simpelweg je mening te geven. Niets mis toch met dat laatste?

28 juli 2014 om 18:23

Haha, er is zo weinig om al die zogenaamde die hard Arsenal fans hier op de kast te krijgen, kijk ze toch eens happen. Beetje plagende voetbalhumor, heerlijk.

Grappig. Arsenal doet juist nooit mee om de prijzen.

28 juli 2014 om 14:42

We doen wel mee, we winnen ze alleen niet. Klein verschil.

28 juli 2014 om 14:46

Bullshit, het scheelt een lichtjaar tussen Man City & Chelsea en jullie.

28 juli 2014 om 14:47

FA cup?

28 juli 2014 om 14:48

In dat geval doet de hele premier league mee om de prijzen.

28 juli 2014 om 14:51

Want de hele Premier League won ben afgelopen jaar?

28 juli 2014 om 14:54

nou nou 1 zielige FA cup in 10 jaar pff

28 juli 2014 om 14:59

De FA Cup is na de Premier League wel de belangrijkste prijs die je kan winnen in Engeland.

28 juli 2014 om 15:01

Tja, Liverpool heeft 1 League Cup in 8 jaar en die prijs is nog zieliger, maar daar hoor je niemand over. Ik heb niks tegen Liverpool hoor, maar ik wil het verschil even duidelijk maken.

28 juli 2014 om 15:04

In tien jaar 1 FA Cup maar een veel grotere status dan AC Milan en Ajax. Zegt genoeg

28 juli 2014 om 15:06

@maurootje,

'zielige FA Cup' dat zegt genoeg over jouw kennis van de status van de FA Cup.
Trouwens nog al een grote mond voor een Milan fan, als je het toch over geen prijzen hebt...

@kopitered,

Nee, want de hele premier league eindigt niet al 17 jaar standaard plaats 4 of hoger.

28 juli 2014 om 20:08

met alle respect, milan won in 2007 de cl en 2005 in de finale en dan vergeet ik nog wat. Milan heeft meer prijzen gewonnen de laatste 10 jaar dan arsenal en is daarnaast ook de succesvolste club ter wereld na Madrid qua prijzen! welterusten

28 juli 2014 om 22:12

@tony adams

Inderdaad, je hoort niks over liverpool de laatste 2 jaar, omdat ze echt sterk meededen om de landstitel. Daarvoor was het ook al zo hoor. Trouwens, er wordt zowieso al weinig over liverpool gepraat in een topic over arsenal

Hij heeft gelijk, we doen altijd mee. Maar winnen is iets anders...

28 juli 2014 om 14:49

Met alle respect, maar Arsenal doet niet echt mee. In het begin nog wel, maar haken altijd snel af. Als je het zo bekijkt dan kan je zeggen dat Tottenham de laatste jaren ook mee doet.

28 juli 2014 om 14:53

Als Arsenal afgelopen seizoen niet meedeed om de titel dan deed Chelsea dat ook niet. Het is niet dat er een gat van 15 punten zit tussen Arsenal en de andere titelkandidaten. Het seizoen ervoor deed enkel United mee, het jaar daarvoor waren het enkel United en City, dat klopt wel. Maar houd er ook rekening mee dat het allemaal aan het veranderen is in Engeland. United en Arsenal hebben nu zeker wel de middelen om met Chelsea en City mee te gaan qua uitgaven, en dat zonder sjeik of olierus. En Arsenal is hoe je het ook wendt of keert gewoon een van de tien grootste clubs in Europa, in eigenlijk alles. En sowieso de mooiste

28 juli 2014 om 14:55

haha wel een mooie club, maar de mooiste blijft natuurlijk Milan

28 juli 2014 om 15:14

Chelsea heeft echt wel langer mee gedaan dan Arsenal. Arsenal was goed tegen de kleintjes, maar tegen de grote clubs hadden ze geen enkel kans. het was wel duidelijk dat Arsenal nog niet instaat was om echt mee te doen. Tuurlijk is Arsenal een van de grootste clubs ter wereld, maar er moet zeker wat veranderen bij Arsenal om echt mee te doen. Na lange tijd is er een beker gewonnen en de Gunners denken dat ze de CL hebben gewonnen.

28 juli 2014 om 15:19

Dit soort reacties bewijzen altijd het feit dat veeel mensen geen verstand van bepaalde zaken heeft, Arsenal staat er juist om bekend dat ze op het begin altijd veel punten verspelen en op het einde juist een grote inhaalslag maken, Alleen de afgelopen twee seizoenen is dat niet gebeurt maar verder gewoon structueel dus waar heb je het over?

28 juli 2014 om 15:23

Nu moet je niet doen alsof Arsenal 38 speelrondes mee doen om de titel, max 30 speelrondes. Arsenal is de laatste jaren een club die voor de 4 plaats speelt en niet de kampioenschap.

28 juli 2014 om 16:53

haken snel af? eind maart haakte arsenal af, dus niet snel dus

Inderdaad doen ze net als de rest van de middenmoters altijd mee om de prijzen, voor spek en bonen.

1 prijs in negen jaar, deze man heeft zijn huiswerk niet goed gedaan.

28 juli 2014 om 14:46

En noem alle prijzen daarvoor eens op? Of is dat te moeilijk?

28 juli 2014 om 14:53

Waarom? Volgens mij is dat totaal niet relevant.. Als hij zegt dat jullie altijd om de prijzen meedoen en dat jullie dan 1 prijs in de laaste jaren hebben gewonnen, dan bots dat met elkaar. En daar mag dan wat van zeggen. Of niet?

28 juli 2014 om 15:00

De laatste 9 jaar opnoemen is dan ook niet relevant, dan kan je net zo goed de laatste 15 jaar of laatste 5 jaar opnoemen. Praat dan over afgelopen seizoen, waar Arsenal het langst aan kop stond en de FA Cup won. Alleen omdat Arsenal een nieuwe stadion had gebouwd en de beste spelers ermee stopten of weggingen was de oogst wat mager en daar worden ze steeds op afgerekend. Liverpool heeft ook maar 1 prijs in de laatste 8 jaar of zo maar daar hoor je dan weer nooit iemand over.

28 juli 2014 om 15:30

Tony_adams,

Wat heeft Liverpool ermee te maken, het gaat om Arsenal.

28 juli 2014 om 15:34

Ik probeer alleen een verschil aan te tonen. Arsenal wordt alsmaar afgekraakt terwijl er clubs zijn die net zo weinig presteren. Maar daar praat niemand over. Een vreemd contrast vind ik dat.

28 juli 2014 om 15:51

Daar wordt zeker wel over gepraat als het over Liverpool gaat. Net als dat gebeurd bij Chelsea, United, City, Spurs etc. Vind et wel een beetje slap dat Gunners altijd maar over een andere club beginnen.

28 juli 2014 om 15:57

Ik vind het een beetje slap dat mensen altijd dezelfde dingen over Arsenal zeggen.

28 juli 2014 om 14:47

Hij heeft het over meedoen om de prijzen?

28 juli 2014 om 14:48

Meedoen om de prijzen is niet hetzelfde als winnen he.

28 juli 2014 om 14:58

Bijna elk jaar vierde worden in de premier league en altijd voor de kwartfinales eruit liggen in de Champions League noem ik nou niet echt mee doen om de prijzen.

28 juli 2014 om 15:06

Hoeveel clubs zijn er in überhaupt Engeland die niet eens elk seizoen CL spelen? Ook genoeg "top"clubs die niet eens meedoen hoor.

28 juli 2014 om 15:18

Je hoeft niet elke keer ander clubs er bij te betrekken, het gaat hier nu over Arsenal.

28 juli 2014 om 15:33

Erg makkelijk antwoord.

28 juli 2014 om 18:37

@ajaxafchamp

gelukkig komt ajax wel altijd verder dan de kwartfinale in de cl

28 juli 2014 om 22:20

@chambo

Hier weer eens een schoolvoorbeeld over typische arsenalfans die altijd andere clubs erbij moeten halen als er kritiek is op hun clubje...

28 juli 2014 om 23:10

Alsof fans van andere clubs dat niet doen. Als fans van andere clubs zo provocerend gaan doen kan je iets terugverwachten, wie de bal kaatst enzo. Andere clubs zouden juist een voorbeeld mogen nemen aan Arsenal, een van de weinige clubs die niet gelijk een oliesjeik als eigenaar nodig heeft, maar in plaats daarvan een gezond beleid hanteert. Dat ze dan een paar jaar geen prijzen winnen, enfin. Arsenal kijkt ook naar de toekomst en doet dat op haar eigen manier. Blijkbaar kunnen veel mensen niet hebben dat Arsenal gezond is en gaan dan op andere dingen spelen.

Arsenal doet misschien mee voor de prijzen maar prijzen winnen is een ander verhaal. Magere oogst voor een grote club als Arsenal.

Tja het is altijd hetzelfde liedje met Arsenal de laatste jaren, men begint goed maar heeft dan niet genoeg adem en stort ergens in maart in en strijdt dan voor plek 4, weer aankopen, optimisme en het proces begint weer.
Gelukkig hebben ze ten minste die FA cup gepakt anders bleef dat gezeik over die prijzen helemaal door gaan.

28 juli 2014 om 14:50

Precies. Alhoewel het nu met de breedte van onze selectie wel goed zit denk ik zo, er zijn weinig teams die het kunnen permitteren om spelers als Ospina, Chambers, Vermaelen, Monreal, Wilshere, Arteta, Diaby, Rosicky, Cazorla, Oxlade en Podolski op de bank te zetten.

Het enige wat we nu nog echt nodig hebben is een breker. Nigel de Jong zou zeker welkom zijn, maar ook een Schneiderlin, Bender of Gustavo zou voldoen.

28 juli 2014 om 14:52

@ Stravven

Stiekem hoop ik nog steeds op Khedira, misschien niet echt de breker die je zou willen maar in combinatie met Ramsey of Wilshere heb je gewoon een ongelofelijk dynamisch middenveld met een belachelijk loopvermogen. Flinke vent die voorbij Ramsey + Khedira komt.

28 juli 2014 om 14:54

chambers,vermaelen,monreal,arteta,diaby,podolski op de bank is gewoon normaal toch? zwaar middelmatige spelers die je hier noemt

28 juli 2014 om 16:09

@oreely Wist niet dat Chambers al heeft gespeeld voor Arsenal, heb hem anders zelf nog niet kunnen beoordelen.

Mits fit is Diaby 1 van de betere middenvelders en Podolski zijn wapen is te gevaarlijk om hem middelmatig te noemen. De rest van de spelers die je noemt zijn ook niet "zwaar middelmatig" en al zeker niet als bankmateriaal.

28 juli 2014 om 16:23

Oxlade is echt wel een goede speler net als Vermaelen en Wilshere. Carzola en Rosicky zorgen meestal ook voor veel dreiging.

28 juli 2014 om 14:51

@ Catalonia

Het heeft ook zijn oorzaken gehad natuurlijk. In tegenstelling tot City, Chelsea heeft Arsenal alles op eigen houtje gefinancieerd. In tegenstelling tot vrijwel alle andere clubs in de premier league is Arsenal compleet gezond. Alleen vergeten mensen dat voor het gemak altijd eventjes.

Deze transferperiode is al een goed voorbeeld van de weg die Arsenal sinds vorig jaar ingeslagen is. Er word daadwerkelijk gekocht, en dan ook kwaliteit en ook voor "grof geld" Sanchez is natuurlijk gewoon top. Debuchy was één van de beste keuzes beschikbaar voor de rechtsback. En Ospina is gewoon een goede 2e keeper. Maar Arsenal is nog niet klaar, nog op zoek naar een CVM en een CV.

28 juli 2014 om 15:09

Je haalt de woorden uit mijn mond D-Bergkamp. Elke keer als de financiële situatie van Arsenal wordt uitgelicht is iedereen lovend. Maar elke keer als de prestaties centraal staan gaat iedereen zeiken (ook het gros van de Arsenal-supporters). Met een beetje nadenken zou iedereen toch tot de conclusie moeten komen dat die twee elementen in directe relatie staan met elkaar. Tegen het koopgeweld van één van de rijkste clubs van de wereld (man U) en de clubs met een suikeroompje (chelsea en Man City) konden wij niet op. Dan kan je drie dingen doen: (1) Een basis leggen om in de toekomst te kunnen concurreren, zowel op financieel als sportief niveau. (2) Voorbeeld volgen en een suikeroom aantrekken waaraan je de ziel van de club verkoopt. (3) Met geld smijten om maar bij te blijven, met als gevolg dat je financieel in moeilijkheden komt (zie Liverpool).

Ik ben blij dat die eerste optie is gekozen. Dat betekent dus niet dat we altijd het beleid zullen volgen dat we de laatste 10 jaar hebben neergezet, deze transferperiode laat zien dat we op een punt zijn dat we weer kunnen concurreren. Naar mijn mening is vanaf komend seizoen ook pas het moment dat je eisen kan stellen wat betreft de positie t.o.v. City, Chelsea en United.

Meedoen / deelnemen is belangrijker dan winnen, een zeer belangrijk aspect in de sport. Echt handig dat Wenger Ospina heeft kunnen overtuigen, nu zal die 2 jaar lang vechten om een basisplek terwil Arsenal een tijd goed zit met hun doelmannen. Als derde doelman heb ik trouwens al een hele tijd Tremmel in gedachten, die is nu 35 en reservedoelman bij Swansea City en keepte vorig seizoen nog 12 wedstrijden in de PL. Altijd beter een ervaren doelman als 3e doelman, dan kun je je jong keeperstalent (martinez?) uitlenen en zien hoe dat uitdraait.

28 juli 2014 om 15:07

Nee, ik denk dat Martinez derde keeper word. Die is ook homegrown, toch altijd fijn. En ik hoop ook gewoon dat we Martinez niet nodig gaan hebben.

En qua selectie gaan we er gewoon op vooruit, Ospina is een verbetering ten opzichte van Fabianski, Debuchy is niet voor niets eerste RB van Frankrijk voor Sagna, Chambers is een vooruitgang t.o.v. Djourou. Ik weet alleen nog niet of Alexis nou echt beter is dan Lord Bendtner...

28 juli 2014 om 16:11

Niemand is beter dan Lord Bendtner, hij is veel te goed voor ons, daarom wilde hij ook geen contractverlenging en is hij weggegaan om naar Real te kunnen gaan.

Meedoen is belangrijker dan winnen. Zal ook zijn motto zijn.

Voor de prijzen? Volgens mij is ie naar de verkeerde club gegaan dan.

28 juli 2014 om 15:26

Ja want arsenal heeft nooit succes gehad zeker.. En ja ik ben een Chelsea fan geworden nadat ze werden overgenomen, maar dat kwam door Drogba en sindsdien ben ik altijd een Chelsea fan geweest en zal ik ook altijd blijven.

Arsenal zal hoe dan ook mee strijden om de titel komend seizoen !!

Mensen mogen van mij gerust kritiek hebben op Arsenal. Echter zijn we sinds 1997 altijd in de top 4 geëindigd. Alles met eigen geld gedaan, zelf het hele stadion. We staan bekend om ons mooie spel en sierlijke spelers. Ik ben trots op Arsenal, we smijten niet met geld.

28 juli 2014 om 16:02

Kan het deels vinden in je antwoord. Fair play zoals Arsenal zou inderdaad meer beloond moeten worden dan het vaak blind inkopen van vooral City en Chelsea. Echter moeten we Arsenal niet als rolmodel zien vind ik. Nog steeds koopt Wenger alles wat los en vast zit, maar hij doet het voor kleine bedragen. Hoeveel miskopen hij heeft gedaan is ongelofelijk. Het risico is natuurlijk wel groter bij types als Sanogo dan als je David Silva haalt. Arsenal zou zich meer op eigen jeugd moeten richten en vooral op eigen identiteit. Gewoon Engelse spelers halen en niet half Frankrijk leegkopen. Een gebrek aan Engelsen is in de hele PL een probleem

28 juli 2014 om 16:16

Alles wat los en vast zit ? Hoe kom je daarbij ? Spelers kopen die niks hebben bewezen is lastiger dan toppers aantrekken, snap je dat. Het is lastig om een onbekende speler groot te maken. Dan een grote speler kopen en hem redelijk laten spelen.

Een David Silva kan bijna nergens mislukken, een Sanogo kan bij bijna geen topclub slagen. Dan is het juist knapper dat een Sanogo het misschien haalt dan een Silva. Overigens zou dat geen miskoop kunnen zijn omdat hij gratis was.

Arsenal richt zich vaak op eigen jeugd. Jonge jongens scouten en een topspeler van maken is moeilijker dan James Rodríguez kopen voor 80 miljoen. Je zegt het heel simpel. Gewoon Engelse spelers halen, maar als die er eenmaal niet zijn of te duur. Hoe wil je dat doen ? Half Frankrijk leegkopen zeg je, maar je hebt geen flauw benul hoeveel goede Franse spelers Arsenal heeft gehad en verbeterd. Of met Franse origine of taal.

Laten we het hebben over heel Frankrijk leegkopen. De aankopen uit Frankrijk zijn

David Ospina - Goede tweede keeper.

Yaya Sanogo - Gratis speler met potentie.

Olivier Giroud - Momenteel eerste spits bij Arsenal. Die voor een goed prijs is ingekocht en belangrijk is voor Arsenal

Gervinho - Sterk bij Lille. Te matig voor Arsenal maar relatief goedkoop. Laat bij Roma zien wat hij kan, alleen was de Premier League niet zijn plek.

Chu Young Park - Hier heb je gelijk, waardeloos.

Laurent Koscielny - Was goedkoop en nu een van de beste verdedigers van de Pl

Sébastien Squillaci - Was gehaald als ervaren speler, kon het niet waarmaken. Echter presteerde hij het seizoen erna geweldig in Spanje. Overigens koste hij niet veel.

Marouane - Chamakh - Gratis maar simpelweg niet goed genoeg. Was bedoeld als back-up en later vervanger van Van Persie

---------

Dit betreft alle transfers uit Frankrijk de afgelopen 5 jaar. Allemaal redelijk goedkoop waar een deel gewoon goed is. Nooit zomaar blind gekocht maar puur specifiek voor een positie.

Edit : Speciaal erbij. Franse mannen ( of Frans sprekenden ) die het goed hebben gedaan bij Arsenal

Emmanuel Adebayor
Alex Song
Gaël Clichy
Abou Diaby ( Toen hij een lange tijd fit was natuurlijk )
Mathieu Flamini ( Vooral in de periode voor hij naar Milan ging )
William Gallas
Olivier Giroud ( Gezien zijn prijs ja )
Thierry Henry
Laurent Koscielny
Samir Nasri
Bacary Sagna
Emmanuel Petit
Roberto Pires
Patrick Vieira

En dan ben ik nog wel wat vergeten.

28 juli 2014 om 16:24

Koscielny een van de beste verdedigers in de PL? Het is bijna half vijf en jij slaapt nog steeds. Koscielny wordt door elke fatsoenlijke tegenstander op zij gezet als een amateur.

28 juli 2014 om 17:00

net als Luiz afgelopen WK?

28 juli 2014 om 18:08

Inderdaad net als Luiz, gelukkig hebben we nog 40 miljoen gevangen voor hem.

28 juli 2014 om 19:53

Begrijpend lezen is blijkbaar lastig. Ik zeg toch dat het minder risicovol is om David Silva te kopen dat Sanogo. Argumenten als gratis en veel potentie zijn geen argumenten. Dan kun je het 2e van de Graafschap ook leegkopen. Het is heel simpel. Wenger is een geweldige trainer die een team het goede spel kan laten spelen, maar heeft totaal geen gelukkige hand in het aankopen van nieuwe spelers. Die toppers die je opnoemt, dat is grotendeels van 5 jaar geleden of meer. Koscielny, serieus? Die valt al om bij windkracht 4. Maar veel plezier dit seizoen, als Arsenal weer afgedroogd wordt door Chelsea en Wenger het hele seizoen loopt te zeuren om de arbitrage. Ik was trouwens Ozil vergeten, dat is wel echt een wereldtopper

Meedoen en winnen is een groot verschil.

28 juli 2014 om 16:04

Die jongen kan moeilijk zeggen: Arsenal is zo'n mooie club want ze worden vaak 4e. Je hebt wel gelijk dat Arsenal ook komend seizoen geen schijn van kans maakt. Het valt ook niet mee met de standaard top 3 ervoor en dan nog Liverpool en Tottenham die de laatste jaren ook met honderden miljoen smijten

28 juli 2014 om 16:14

Geen schijn van kans? Hoezo niet? Arsenal is er op vooruitgegaan, bij andere clubs is dat nog maar afwachten...

28 juli 2014 om 16:17

Wat stravven zegt.

Man Utd moet eerst nog maar eens laten zien wat ze kunnen. Liverpool is Suarez kwijt, Spurs heeft nog nauwelijks iets gekocht.

28 juli 2014 om 16:42

Het is altijd afwachten, maar ik kijk gewoon naar pure kwaliteit in mijn voorspelling. Ik zie achterin bij Arsenal geen enkele wereldtopper spelen. Op het middenveld Wilshere eventueel, maar laten we eerlijk zijn. Dat is (nog) geen Yaya Toure en voorin hebben ze met Sanchez een wereldtopper al zou ik persoonlijk liever Van Persie, Aguero of Costa hebben. Dat is gewoon te weinig denk ik. Wenger haalt al jaren het maximale uit de groep die hij heeft. Bij Chelsea en vooral City kan dat nog veel hoger worden. Het valt me op dat Arsenal fans snel geirriteerd raken als je zegt dat ze geen kans hebben maar ik ben gewoon voor Arsenal en ben gewoon reëel.

Mocht Arsenal nog Khedira en Hummels halen (wat geruchten waren), dan wordt het al een ander verhaal, maar zover is het nog niet.

28 juli 2014 om 18:02

Ramsey heeft ontzettend grote stappen gemaakt, als hij volgend seizoen geen blessures krijgt staat hij zonder twijfel in het team van het jaar. Özil zal zich beter kunnen laten zien als hij op zijn juiste positie wordt geposteerd en er snelle spelers om hem heen staan, zoals Sanchez en Walcott. Arsenal heeft gewoon een team staan, terwijl veel ploegen een hoopje spelers hebben dat niet samenhangt. Wel veel kwaliteit, maar je moet ook een team hebben.

Typische reacties hier, alles eraan doen om Arsenal af te kraken. Arsenal en United zijn teams die ik mijn hele leven bekijk en tot de dag van vandaag hetzelfde fundament gebruiken. De speelstijl en missie zijn altijd hetzelfde gebleven, groot dank aam Wenger en Saf.

De leden die Arsenal lopen af te kraken weten niks van de loop van zaken en zullen deze afgelopen periode nooit mee maken als echte gooners. Over een klein aantal jaar kunnen we zeggen dat Wenger een levende legende is, omdat hij ondanks alle beperkingen nooit door de ondergrens is gezakt. Ik heb clubs als Chelsea en City doorgaans zien veranderen van coach, speelstijl en visie. Er wordt altijd maar met geld gesmeten en als het niet lukt gooien ze nog wat euros erbij.

" Als Wenger of Arsenal een mislukking is, wat zijn de managers van clubs als Chelsea, die voor de cashflow nooit prijzen wonnen? Zij hebben het mogelijk gemaakt voor de trainers van nu om dergelijke clubs te trainen"

- Mo, Arsenal TV

Ik ga hier heel hard mijn best doen. Dit is een droom die uitkomt, voor mij en voor mijn gezin. Wat me het meest aantrok aan Arsenal? Het feit dat ze altijd meedoen om de prijzen, bij de besten horen ...

Klopt. Ze doen altijd mee om de prijzen. Net als elke andere Pr.league club die aan het seizoen begint. En ze winnen er net zoveel, de laatste 10 jaar.

Trouwens, en deze is voor de Arsenal-fans, toen Nasri een paar jaar geleden hetzelfde zei toen hij naar City vertrok was het een judas en een geldwolf. En als ik nu jullie reactie lees denk ik: Goh, opmerkelijk.

28 juli 2014 om 18:34

Nasri had ook geen enkele andere reden dan geld, geld, geld om naar City te verkassen. Sportief zou hij er niet direct op vooruit gaan, gezien het elftal van Arsenal op dat moment. Ook deeldee hij nog onnodig een harde sneer uit naar Wenger en maakt hij zichzelf nog regelmatig onmogelijk met zijn uitspraken. Hij zij op geen enkele manier hetzelfde in dezelfde situatie als Ospina. Bovendien ging hij naar een opkomende rivaal, wat niet in dank wordt afgenomen.

"klopt. Ze doen altijd mee om de prijzen. Net als elke andere Pr.league club die aan het seizoen begint. En ze winnen er net zoveel, de laatste 10 jaar."
Als je er echt zo over denkt dan ben jij niet meer serieus te nemen, uitleg lijkt mij hier overbodig.

Je zegt 2 dingen die niet waar zijn en/of nergens op slaan, die de menigte een lol en log uit indien je niets nuttigs te zeggen hebt.

Ik als Chelsea fan, vind De Fa Cup ook een grote prijs, mooiste beker toernooi van de wereld

Ik ben er van overtuigd dat Arsenal prijzen kan winnen met Khedira dat is nu het laatste puzzulstukje dat ontbreekt in het team vorig jaar stonden we ruim 4 maanden eerste maar toen vielen Ramsey en Walcott uit en toen storten alles als een kaarthuis in dit jaar is onze selectie breder en sterker. We hebben tot nu toe gewoon fantastische aankope gedaan Ospina, Debuchy, Chambers en Sánchez. Met Khedira erbij zijn we compleet en kunnen tot de laatste speeldag meedoen om de titel.

Ac milan mag zowieso niet praten, werden gister geslacht door een b selectie van mancity 5-1!! Trouwens arsenal is 1 van de weinige clubs met geen tot lichte schulden kan milan nog wat van leren

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren