Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: NEC blijft verkopen en laat derde middenvelder vertrekken

Laatste update:

NEC degradeerde naar de Jupiler League en er is de club uit Nijmegen veel aan gelegen om zo snel mogelijk terug te keren op het hoogste niveau. Er vindt een flinke renovatie plaats in De Goffert. NEC huurt Paco van Moorsel en heeft Marcel Appiah en Christian Santos binnen. Aan de andere kant is er voor zes spelers geen plek meer.

/

Samuel Stefanik, Sören Rieks en Kevin Conboy komen niet meer voor in de plannen van trainer Ruud Brood. Dat meldt de Gelderlander. Voor Lasse Nielsen, Stijn de Looijer en Seydina Diarra is de situatie al helemaal uitzichtloos. “Maar wij houden geen uitverkoop. Onze koers is sinds de degradatie onveranderd. Alle spelers die hebben aangegeven dat ze weg willen, mogen ook weg. Maar wel tegen een fatsoenlijke transfervergoeding”, zegt directeur Bart van Ingen.

Verder hoopt NEC dat Victor Pálsson en Michael Higdon spoedig een andere werkgever weten te vinden. Ook Alireza Jahanbakhsh mag weg, maar de WK-ganger uit Iran is niet goedkoop. Geïnteresseerde clubs moeten de hoofdprijs betalen.

Update 8 augustus 14.55 uur - NEC-middenvelder verlaat gezonken schip en trekt naar Zweden
Victor Pálsson is vertrokken bij NEC. De middenvelder uit IJsland had in De Goffert nog een contract tot medio 2016, maar door de degradatie van de club uit Nijmegen was een vertrek onafwendbaar. Inmiddels heeft de 23-jarige Pálsson, die in totaal 55 wedstrijden voor NEC speelde, een nieuwe werkgever gevonden. Hij gaat aan de slag bij Helsingborgs IF uit Zweden.

Update 9 augustus 22.07 uur - Na Pálsson verkoopt NEC weer middenvelder aan club uit Zweden
In navolging van Victor Pálsson is ook Sören Rieks vertrokken bij NEC. De 27-jarige middenvelder verlaat de degradant en zet zijn carrière voort bij het Zweedse IFK Göteborg, zo meldt NEC via de officiële kanalen. Rieks werd door de Gelderlanders in de zomer van 2012 overgenomen van het Deense Esbjerg fB. In totaal kwam hij tot 62 officiële wedstrijden voor de club uit Nijmegen.

Update 11 augustus 13.15 uur - NEC blijft verkopen en laat derde middenvelder vertrekken
NEC kondigde na de degradatie uit de Eredivisie al aan dat er veel spelers zouden vertrekken en de Nijmeegse club voegt de daad bij het woord. Nadat afgelopen weekend afscheid werd genomen van Victor Pálsson en Sören Rieks, wordt nu het vertrek van Samuel Stefánik aangekondigd. De tweevoudig Slowaaks international keert terug naar zijn vaderland en gaat daar voor Slovan Bratislava voetballen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

NEC zal het moeilijk krijgen in de Jupiler League en zie ze niet zo snel kampioen worden. Maar dat ligt helemaal aan hunzelf na jarenlang wanbeleid.

28 juli 2014 om 20:10

goede onderbouwing man (Y) toppertje!

OT: rare titel.. het is niet dat deze spelers perse weg moeten van Nec.. ze willen eerder zelf weg, maar dan moeten clubs die ze willen hebben wel iets neerleggen.. logisch toch?

28 juli 2014 om 20:34

goed verdiept in NEC man met je jarenlang slecht beleid. alleen vorig jaar was er slecht beleid onder Ophof. daarvoor speelde NEC altijd met veel Nederlandse spelers.

8 augustus 2014 om 15:12

feit blijft dat je door slecht beleid bent gedregradeerd

8 augustus 2014 om 18:25

maar niet jarenlang en daar reageer ik op

9 augustus 2014 om 23:05

(slecht) beleid is natuurlijk wel iets meer dan de selectie die je neerzet.

Sportief gezien was het inderdaad alleen afgelopen 1,5 jaar dramatisch, maar qua beleid is het inderdaad al jaren een grote rotzooi daar.

Ook hoe een deel van de fans zich de laatste jaren gedragen is natuurlijk schandalig. Dat is misschien dan wel geen beleid, maar NEC had echter ook niet echt een beleid om die misdragingen van haar fans in te dammen en er werd slechts soft ingegrepen.

Al jaren vechten de zogenaamde 'investeerderd' elkaar de tent uit en vechten ze om de invloed (wat het bestuur van de club zeer instabiel maakt).
Tel daarbij op dat NEC ook al jarenlang financieel zeer slecht geleid werd. NEC is meerdere keren overeind gehouden door zeer dubieuze deals met de gemeente, waarbij het indirect eigenlijk ruim 25 miljoen van de gemeente kado kreeg (d.m.v. de dubieuze deals rond het stadion en het trainingscompex), daar waar bij andere clubs zo'n reddingsplan vaak met een rentedragende lening gaat. Zonder die deals was NEC al failliet gegaan en dat ga je niet zomaar natuurlijk.

Het is dus weldegelijk al jaren slecht gesteld met het beleid in Nijmegen.

Laten we hopen dat de degradatie van NEC in ieder geval iets goeds mee brengt, doordat het beleid eindelijk gezond gemaakt gaat worden. Dat heeft de club hard nodig.

9 augustus 2014 om 23:31

ho stop. jij bent vergeten dat NEC drie jaar geleden nog in de beste categorie zat financieel gezien, toen was alles goed in orde. daarbij klopt het niet echt wat je zegt over de investeerders. aangezien die elkaar niet de tent uitvechten. er is een conflict tussen de voorzitter en Boekhoorn. maar de selectie is uiteindelijk het belangrijkst (als je niet failliet bent). daardoor is NEC gedegradeerd.

10 augustus 2014 om 00:29

Nee, een sterke financiële situatie is het belangrijkste, want die heb je ook nodig als je een goede selectie bij elkaar wil brengen/houden.

Dat NEC in de beste categorie zat is niet waar. NEC heeft nooit hoger dan categorie 2 gezeten. 3 jaar geleden zaten er sowieso bijna geen clubs uit het hele betaald voetbal in die categorie. NEC zat daar zeker niet bij (satellietclub FC Oss overigens toen wel als een van de weinigen). NEC zat destijds in categorie 2. En daar was men ingekomen dankzij de Eendracht-deal, zonder die deal was NEC waarschijnlijk zelfs failliet gegaan.

10 augustus 2014 om 02:26

NEC heeft 100% zeker in categorie 3 gezeten toen Aalbers er zat. Dat weet ik écht zeker. Maar sportief succes kan je natuurlijk het financiële gedeelte opvullen. Dat is wat ik bedoelde.

10 augustus 2014 om 02:30

Heb her nog opgezocht net en het was 17 april 2012. Toen NEC in categorie 3 zat. Dus ik weet niet waar jij je bewering vandaan haalt...

Ben benieuwd welke selectie er staat bij de start van het nieuwe seizoen. Er zijn meerdere clubs die kampioen willen worden / promoveren. Zal lastig zat worden.

8 augustus 2014 om 15:36

De Graafschap!!! Hoop dat De Graafschap gaat promoveren! Zie er na uit als Ajax, Feyenoord, Psv en helemaal Twente bij ons op bezoek komt!!

Alireza is nu natuurlijk al te goed voor de Jupiler league.

28 juli 2014 om 16:29

De beste man had vorig jaar niet eens een basisplaats bij NEC dus op basis van wat is hij te goed voor de jupiler league?

28 juli 2014 om 17:38

Dat had te maken met een blessure en domme trainer die daar was.

28 juli 2014 om 19:14

hij was geblesseerd en voelde zich niet op zijn plek door wat aanpassingsproblemen. Alireza had zeker gespeeld als hij dat niet had.

Wat een onzin weer, transfervrij is het al moeilijk genoeg voor deze spelers om ergens aan de slag te kunnen. Maar NEC wil nog een fatsoenlijke transfervergoeding 😂😂. Succes ermee

28 juli 2014 om 19:13

van NEC hoeven ze ook niet weg, ze willen zelf weg.

"grote schoonmaak", maar wel weer nieuwe buitenlanders spelers halen als Appiah en Santos, Mert en Emilsson.

Hopen voor NEC dat dit wat succesvollere aankopen zijn.

28 juli 2014 om 16:10

' "grote schoonmaak", maar wel weer nieuwe buitenlanders spelers halen'

Je kan ook geen team vullen met alleen maar Nederlanders. NEC heeft ook al een heel aantal Nederlanders gehaald. Daarbij was het doel voor NEC vooral Nederlandssprekende spelers te halen, niet per se Nederlanders, zoals Mert, een Belg die Nederlands spreekt. Is officieel natuurlijk wel een buitenlander, maar spreekt Nederlands. Het team krijgt nu een Nederlandse kern met Smits, Van Eijden, Daemen, Breinburg, Foor, Ars en evt Celik, Van Moorsel, Mert en Leiwakabessy, aangevuld met buitenlanders zoals Emilsson, Appiah, Santos en Alireza. Prima lijkt me zo.

28 juli 2014 om 16:18

Ik vond foor eigenlijk altijd al een goeie speler die te goed is voor de eerste divisie

28 juli 2014 om 16:30

Hij had geen eens een basisplaats afgelopen seizoen en speelde nauwelijks. Hoezo is hij te goed voor de eerstedivisie dan?

28 juli 2014 om 16:37

@keizerstad, Heb je gelijk in, hoop dat ze dit beleid dan vasthouden en niet weer in paniek raken.

28 juli 2014 om 16:46

Santos vond ik in de twee wedstrijden die ik nu van NEC heb gezien erg tegenvallen.

Degene die het meeste indruk op mij heeft gemaakt in die twee wedstrijden was Breinburg, heerlijk behendige speler, met een goede drive en pass.

28 juli 2014 om 16:53

Vond Santos ook nog geen denderende indruk maken. Was niet dat die echt slecht was, maar leidt veels te vaak onnodig balverlies. Laat wel bij vlagen zien dat ie goed kan voetballen. Maar erg spectaculair was het niet nee.

Breinburg kan mij ook zeer bekoren. Eigenlijk een klein wonder dat die niet in de Eredivisie speelt. Er hebben een paar clubs zitten slapen. Was ook gewoon transfervrij.

wat gebeurd er met Koolwijk, mag die blijven?

denk dat die bij zowel jullie als ons goed uit de voeten kan.

28 juli 2014 om 16:14

Zijn contract was afgelopen, dus die is op zoek naar een nieuwe werkgever.

28 juli 2014 om 18:54

Hoop dat nec snel terug komt ik vindt het toch wel 1club die op het hoogste niveau moet spelen.dus ik denk dat ze volgend jaar weer terug zijn denk dat ze kampioen gaan worden.

28 juli 2014 om 17:07

Die verdiende bakken met geld las ik laatst ergens. En al is ie te betalen. Turuc, Overgoor, Rijsdijk en Van Ooijen zijn allemaal prima middenvelders. Er is meer behoefte aan een back en n buitenspeler.

Nielsen, Higdon, Palsson, De Looijer en Rieks wegdoen zodra het kan. Met Stefanik en Diarra zou ik iets voorzichtiger zijn, zijn jonge spelers met potentie. Altijd gevaarlijk om die te makkelijk weg te doen. Volgens mij had NEC aangegeven Alireza te willen behouden, tenzij je er echt de hoofdprijs voor krijgt. Nu weet ik niet wat NEC onder 'hoofdprijs' verstaat, maar dit is verreweg het slechtste moment om het te verkopen. Daarom alleen al zou ik persoonlijk van ieder bod onder het miljoen een papieren vliegtuigje vouwen en richting prullenbak deporteren. Over een jaar ga je waarschijnlijk absoluut niet minder geld krijgen dan dit jaar. Met Alireza stijgt de kans op promotie substantieel, en daarbij kan je hem dan volgend jaar voor (veel) meer verkopen. Maar nogmaals, het is wat NEC onder 'hoofdprijs' verstaat.

28 juli 2014 om 19:11

dit bericht klopt niet volgens mij. nog geen maand geleden zeiden ze dat Diarra en De Looijer bleven. Stefanik wil Brood volgens mij behouden.

Wat zal denken jullie de hoofdprijs zijn voor Jahanbakhsh?
1 a 2 milj?

8 augustus 2014 om 15:02

3 ton. Spelers van gedegradeerde teams doen weinig op de markt, de meesten leveren niks op. Vaak enkel de afkoopwaarde van het salaris.

8 augustus 2014 om 15:36

3 ton? Geloof je het zelf?

8 augustus 2014 om 18:27

3 ton? wat? hij hoeft van NEC niet eens weg. 1,5 miljoen gok ik.

10 augustus 2014 om 00:17

Voor 3 ton haal ik hem direct op. Verkoop ik hem zo weer door.

9 augustus 2014 om 23:30

hoorde dat hereveen al 1 miljoen had geboden en dat dat voorstel is afgewezen dus in ieder geval meer dan 1 miljoen

Ben benieuwd wat Rieks gaat doen, zie de beste man graag naar Heerenveen komen, leuke voetballer!

Pálsson zou toch naar Sturm Graz gaan? Ik denk dat er 3 spelers gewoon in de Eredivisie blijven zoals Conboy, Rieks en Jahanbakhsh. Conboy en Rieks kunnen naar Groningen verhuizen als ze dat willen. Jahanbaksh zou een goeie speler zijn voor Heracles, NAC of misschien zelfs voor AZ. Tweede spits achter Aaron Jóhannsson. De Looijer zal waarschijnlijk niet in de Eredivisie uitkomen maar voor een Jupiler League club. Seydina Diarra zal waarschijnlijk wel terugkeren naar België. Higdon keert denk ik terug naar Engeland of Schotland. In Engeland bedoel ik dan een Championship club. In Schotland dan de SPL het hoogste niveau of misschien 2e divisie voor Rangers FC. Nielsen zal wel naar Denenmarken, Zweden of Noorwegen verkassen. Hopelijk verhuurd Ajax nog spelers aan Nec. Bakker, Tete, El Hassnaoui, Becker, Menig, Leeuwenburgh of Mous en Boccara zouden ervaring op kunnen doen bij Nec. Niet al deze genoemde spelers kunnen komen natuurlijk. Maar kies maar uit.

28 juli 2014 om 16:48

' Pálsson zou toch naar Sturm Graz gaan?'

Clubs zijn in principe al rond en Palsson en Sturm Graz volgens mij ook al, alleen is het wachten totdat er bij Sturm Graz een speler vertrekt. Maar volgens mij was Palsson ook al in gesprek met een andere club.

' Conboy en Rieks kunnen naar Groningen verhuizen als ze dat willen.'

Groningen heeft al naar Conboy geïnformeerd, maar dat is om de een of andere reden(denk transfersom) stukgelopen, waarop Groningen Van Der Laan van Cambuur heeft gehaald. Misschien dat ze nog bij Conboy terugkomen als een speler van hun vertrekt. Utrecht zou ook kunnen, want die hebben een linksback nodig en wat geld gecashed ivm doorverkoopercentage bij Michel Vorm. Rieks zou voor iedere subtopper een nuttige speler kunnen worden denk ik.

' Jahanbaksh zou een goeie speler zijn voor Heracles, NAC of misschien zelfs voor AZ. '

Haha, Heracles en NAC kunnen hem van z'n lang zal z'n leven niet betalen, zowel qua transfersom als (denk ik) ook qua salaris. NEC kon hem in principe ook niet betalen, ware het dat Boekhoorn hem heeft gehaald. Van AZ zou het idd een slimme aankoop zijn. Zou het eigenlijk ook wel weer een typische Twente aankoop vinden als er daar eentje vertrekt.

' Hopelijk verhuurd Ajax nog spelers aan Nec.'

Hopelijk niet. De laatste 2( Castillion en Gravenberch) konden er echt he-le-maal niks van. Huren moet je alleen doen als je er echt direct sterker van wordt en ze echt aantoonbaar beter zijn dan je eigen spelers.

' Bakker, Tete, El Hassnaoui, Becker, Menig, Leeuwenburgh of Mous en Boccara zouden ervaring op kunnen doen bij Nec'

Er speelt al een Jong Ajax in de Jupiler League. Laat ze daar lekker ervaring op doen. Dergelijke spelers staan alleen maar de ontwikkeling van je eigen talenten in de weg, en die heeft NEC best in de vorm van Foor(als je dat nog steeds een talent mag noemen), Celik(het grootste talent van allemaal), Bai Kamara, Disveld en Smits.

Succes met verkopen. Wij hebben o.a. Kali, Fledderus en Nemeth transfervij moeten laten gaan, omdat er geen club was om ze aan te verkopen. Dan lijkt het me sterk dat de clubs staan te springen om de genoemde NEC spelers op te halen. Enige die ik dan nog binnen boord zou houden is die jongen uit Iran. Higdon zou trouwen ook niet misstaan in de Jupiler, daar gaat hij er zeker een hoop inschieten... Ik denk dat de druk echter komt vanuit de spelers, die zullen weg willen.

Is Conboy niet geschikt als back-up van Willems bij PSV? Dan nog een linksbenige centrumverdediger en hun verdediging is weer een beetje op niveau (al ben ik zelf geen fan van Bruma). Rieks is wel een leuke speler voor Heerenveen en AZ denk ik. Misschien kan ie ook bij Twente en Feyenoord spelen / bankzitten. Jahanbakhsh is voor elke Eredivisieclub een versterking, al hebben Ajax en PSV genoeg keus op rechts.

Conboy en Rieks zou ik als NEC zijnde toch proberen te houden. En ook Hidgon is voor de JL zeker een nuttige spits. Als je ze verkoopt zul je er weinig voor krijgen, dan kun je beter proberen komend jaar weer te promoveren, wat zelfs met deze spelers erbij al lastig genoeg is gezien de concurrentie van o.a. Roda.

28 juli 2014 om 19:06

Higdon heeft een duur salaris. Conboy en Rieks willen vertrekken. maar wel voor de juiste prijs.

28 juli 2014 om 21:59

Ja, ik begrijp dat Hidgon eigenlijk een te duur salaris heeft voor een JL club. Maar een spits heb je toch nodig en een nieuwe kost waarschijnlijk meer dan zijn jaarsalaris. Of er een mooie prijs voor Rieks/conboy gaat komen vraag ik me af.

Het is natuurlijk maar welke keus NEC maakt. Gaan ze vanaf de basis alles weer opnieuw opbouwen? Daar valt wat voor te zeggen, maar betekent wel een paar jaar JL. Of gaan ze proberen zo snel mogelijk terug te keren naar de Eredivisie? Dan kunnen ze dit soort spelers wel goed gebruiken...

29 juli 2014 om 00:20

NEC heeft Ars als spits gehaald. scoorde in zijn laatste seizoen in de premier league 28x in 31 wedstrijden. het doel van NEC is duidelijk: direct terugkeren naar de Eredivisie. NEC bouwt wel opnieuw op, met veel buitenlandse spelers die vertrekken. daarvoor komen op Emilsson en Appiah na, alleen Nederlandse of Nederlandstalige spelers voor terug als Ars, Santos, Daemen, Breinburg, Mert, Leiwakabessy, van Hofwegen en van Moorsel (huur). dan komen er ook nog wat jeugdspelers bij als Celik, Foor en Disveld.

29 juli 2014 om 00:21

hahaha jupiler league natuurlijk geen premier league voor Ars.

29 juli 2014 om 00:36

Is dat Sjoerd Ars die vroeger bij Zwolle zat? Geen idee dat die nog voetbalde. maar die scoorde altijd wel redelijk vaak. Goed dat NEC de boel opbouwt met Nederlandse spelers....ik vrees echter dat de selectie niet goed genoeg is voor promotie, maar hopelijk doen ze dat wel, ik woon immers 200 meter van de Goffert af ...

Zodra je er in slaagt om Hemlein, Jantscher en Johnsson te verkopen (waarvan laatste 2 genoemden zonder meer behoorden tot de slechtere spelers in de eredivisie), dan zijn Rieks, Conboy, Palsson en Higdon toch zeker verkoopbaar! Behalve de aflopende contracten heeft NEC (gelukkig) nog niemand transfervrij hoeven laten vertrekken..

volgens mij klopt hier geen bal van, een maand geleden hoorden we nog wat anders. er waren zes spelers die wilden vertrekken: Johnsson, Nielsen, Conboy, Rieks, Palsson en Higdon. de Looijer zou blijven en hetzelfde geld voor Diarra. Alireza zou ook blijven. dus volgens mij is het onzin. de spelers die willen vertrekken gaan ook alleen weg als de vraagprijs betaald word.

Hoop dat we snel weeer terug keren naar de Eredivisie. Ik ga toch liever naar De Kuip dan naar de Heikant.....

Als roda-fan lees ik dit stuk met veel plezier. Stefanik, Rieks, Conboy, Palsson en Alireza waren toch echt de 5 beste afgelopen jaar. Vooral Rieks en Alireza, hoop dat deze vertrekken dan schat ik de kans op het kampioenschap van Roda weer een stukje hoger in.

Overigens: Biemans heeft de onderhandelingen met NEC stopgezet, wilt liever terugkeren bij Roda. Ook hier ben ik erg blij mee, want deze speler kunnen we goed erbij hebben. Voor de eredivisie al een goede speler, maar voor een Jupiler League club een droom-cv. Steenhard en gaat altijd tot het uiterste, Roda sla je slag!!

8 augustus 2014 om 15:08

Stefanik heeft een paar goede momenten gehad, liep er verder bij als een lambal, heeft niks voor NEC betekent. Behoorde totaal niet tot de beste. Rieks heeft zijn klasse getoond, maar werd verprutst door de trainer. Kwam in zijn toegewezen positie totaal niet uit de verf, zou een prima nr 10 zijn. Mag van mij blijven, is ook nog niet weg. Hopelijk kan die het laten zien. Conboy is een prima middenvelder, geen verdediger. Die zie ik graag blijven. Palsson was een rotte appel in de selectie (volgens spelers in de selectie). Presenteerde zich naar de supporters als modelspeler, maar men pruimde hem niet. Tevens heeft die voetballend vorig jaar niks bijgedragen. Alireza is er nog steeds, een talent, die moeten ze zien te houden. Tot dusver alleen Palsson weg, dus dat je het met plezier leest is niet geheel terecht nog.

8 augustus 2014 om 18:31

je lult man. Stefanik, Alireza en Palsson hebben niet eens het hele seizoen gespeeld. dus hoe konden dat de beste zijn? alleen Higdon, Conboy, Vermijl en Rieks waren oke. de rest niet, daarbij lijkt het erop dat Rieks, Conboy, Alireza blijven.

Ik heb alle goed vertrouwen in dat nec promoveert komend seizoen en ik acht ze ook heel hoog in, in het kampioensschap.
Ik heb ze zien voetballen afgelopen wedstrijden tegen real sociadad en andere clubs en ze zijn lekker bezig.
En btw een club als NEC hoort gewoon in de eredivisie. Als je helaas 1 slecht jaar gehad heb waardoor je degradeerd is gewoon pech en klote, ik weet nog goed dat we een aantal jaar geleden dat we europa overwinteren en voornamelijk speelde we voor een plek in de play off, dus we horen gewoon thuis in de eredivisie. Als je kijkt naar roda die al de afgelopen jaren in de onderste regio strijd is het ook logisch dat het een keer fout gaat.
Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen erin dat we promoveren.

Nec is los zand, buitenlanders blijven aankopen. Denk 7e plek voor hun.

8 augustus 2014 om 15:45

Waar heb jij het over Sdogg?? Wat buitenlanders blijven aankopen? Hierbij de basis tegen Eindhoven zondag:
Smits; Appiah, van Eijden, Haitz, Leiwakabessy; Daemen, Van Moorsel, Breinburg; Foor, Ars, Santos.

Ik tel Appiah, Haitz en Santos als buitenlanders. Waarbij Haitz en Santos ook nog een vloeiend Nederlands spreken. De rest is allemaal zo Nederlands als Frans Bauer.

8 augustus 2014 om 18:31

Klopt helemaal wat je zegt hoor, behalve een klein dingetje. Tobias Haitz kan echt niet vloeiend Nederlands. Heel sympathieke gozer hoor, maar als je zijn facebook pagina bekijkt snap je waarom ik dit zeg.

8 augustus 2014 om 20:06

Haha ik weet het, er staan nog wat grammaticale foutjes hier en daar Maar hij kan zich wel uitdrukken in het Nederlands en dat is al heel wat.

Vond zowel Palsson als Rieks goede spelers voor NEC, maar het is denk ik beter voor beide partijen dat ze verkocht zijn.

Vond Rieks wel altijd een van de beste van NEC, echt een prima spelertje. Wens hem veel succes bij Göteborg, is natuurlijk niet de minste ploeg hè.

Leen Looyen heeft NEC verprutst! En daarna De Graafschap.

Heel jammer, triest persoon.

10 augustus 2014 om 11:49

Leen Looyen? Die was al vrij lang geleden bij Nec. Er zijn meerdere mensen die het bij NEC verprutst hebben, oa Edo Ophof!

(jezus VZ, hoeveel updates gaan we hier aan vastplakken zeg)

Had persoonlijk Stefanik graag zien blijven. Ondanks dat ie erg wisselvallig is kon je toch wel zien dat die jongen erg goed kan voetballen, was ook de kracht van NEC in de periode dat het 'goed' liep vorig seizoen. Leidt door zijn jeugdigheid en waarschijnlijk communicatiefouten nog af en toe heel gevaarlijk balverlies, maar dat had Brood er best uit kunnen halen als ie dat echt gewild had.

11 augustus 2014 om 13:13

Stefanik typisch een speler die niet bij NEC past.. zulke spelers passen hier gewoon niet... zet hem in een eftal die altijd de bal heeft en je hebt een goede aan hem

11 augustus 2014 om 13:20

Zeker waar. Flegmatieke, op het oog wat luiere spelers zijn sneller de lul bij het Nijmeegse publiek. Schone is vaker dan je denkt het mikpunt geweest van kritiek, Leroy George kreeg (enigszins terecht) ook na zijn winnende treffer in Arnhem nog vaak shit over hem heen, om nog maar te zwijgen over hoe de beste speler die ooit in Nijmegen gespeeld heeft( Lens) werd benaderd in zijn eerste periode toen nog niet alles lukte. Ryan Koolwijk werd aan het einde van het vorig seizoen al helemaal uitgekotst, terwijl dat i.m.o. gewoon een prima speler was(al waren zijn laatste 2 maanden idd erg zwak). Wel leuk om te zien dat het Nijmeegse publiek nu met Alireza de ideale 'knuffelbeer' lijkt te hebben, speler met ontzettend veel talent gekoppeld aan arbeidsethos. Hoe die gister bijna niks fout kon doen bij het publiek(terwijl hij toch behoorlijk wat fout deed) was wel lollig.

11 augustus 2014 om 13:41

Lollig idd ja dat NEC publiek, ene maand
lopen ze met je weg, om je de andere een
paar klappen te geven !

11 augustus 2014 om 13:53

Daar ga je flink de fout in. Elke aanhang laat het weten als het niks is. Maar om eerlijk te zijn is het NEC publiek altijd heel kritisch, we zijn altijd maar aan het 'nuilen'. Maar in Nijmegen zijn ze altijd wel van de culthelden. Spelers als Barreto, Vleminckx en Alireza mogen dan ook wat meer fout doen dan de ander lijkt het. Omdat je weet dat ze er staan als we ze nodig hebben. We houden in Nijmegen van hardwerkende spelers en bikkels. Alleen die spelers ontbraken vorig seizoen.

11 augustus 2014 om 13:59

Gentenaar vergeet je maar ff voor het gemak ?
Dat is toch echt een Necer ... maar werd doodleuk
aangevallen. !!

11 augustus 2014 om 14:20

Welnee. Dat was helemaal niet aan Gentenaar gericht. Tevens was t geen 'aanval'

11 augustus 2014 om 14:24

Gentenaar kreeg door één randdebiel een blikje naar hem toe gegooid. Dan kan je niet zeggen dat dat een actie is van het hele NEC publiek. Dat is echt onzin.

11 augustus 2014 om 14:27

Owwww dan is het goed wat er gebeurd is
Mijn fout, echt mooi daar in Nijmegen .. Sjonge jonge zeg

11 augustus 2014 om 14:28

Maar de oproer toch door groot publiek
Komt op hetzelfde neer

11 augustus 2014 om 14:36

niemand zegt hier dat het goed te praten valt hoor? en mensen die zoiets doen zijn geen eens n.e.c supporters

11 augustus 2014 om 17:12

Je was er niet bij zo te horen. Altijd makkelijk schreeuwen. Ik zeg toch ook nergens dat het goed was. Valt op deze manier niet te discussiëren.

Ik zie nec voorlopig nog niet terug komen in de eredivisie ze raken steeds meer spelers kwijt wat logisch is in de jupiler league

11 augustus 2014 om 14:19

Van deze spelers werden we sowieso niet echt veel beter hoor.

11 augustus 2014 om 14:21

Ja maar ik denk dat de spelers die nu vertrekken wel een meerwaarde hebben in de Jupiler League, dnek je niet?

11 augustus 2014 om 14:25

Dat lijkt me financieel niet helemaal haalbaar. Sowieso zijn er nu aardige spelers bij gekomen, met Ars, Daemen, Santos en Breinburg. Deze spelers verdienen ook nog eens een stuk minder.

11 augustus 2014 om 14:38

ze laten alleen alle ''rotte appels'' vertrekken en daar vangen ze nog geld voor ook beter kan het eigenlijk niet daarnaast krijgen nu spelers de kans die in de eredivisie misschien geen kans hadden gekregen dit jaartje jupiler zou misschien zelf goed zijn voor de club om er sterker uit te komen kijk naar een club als pec die nu ook mooi ajax oprolt en europa ingaat

Zal wel aardig salaris hebben gehad. Het is goed dat de selectie een beetje wordt opgeruimd zo. Ik hoop vooral dat Conboy en Alireza wel gewoon blijven. Dan hebben we een vrij goede selectie waarbij promotie moet worden kunnen afgedwongen. Ze zag gister al dat Eindhoven behoorlijk overklast werd, en dat is een clug die vorig jaar 6de werd in de eerste divisie. Dan moeten andere teams ook overklast kunnen worden, zeker met een beter ingespeeld team.

En VZ, maak eens een keer gewoon een nieuw artikel aan. Dit is vrij onhandig aan het worden.

11 augustus 2014 om 19:24

Dat overklassen viel best wel mee. Pas nadat Eindhoven met 10 man kwam te staan begonnen we lekker te voetballen. Eerste half uur konden we de bal niet langer dan 5 seconde in de ploeg houden. Niet dat Eindhoven veel creeerde hoor, maar soepel verliepen het eerste half uur allerminst. Volgende week tegen Volendam weer een belangrijke test, waarbij we waarschijnlijk beter kunnen zien hoe NEC ervoor staat.

Is jahanbakhsh al verkocht of verhuurd?
Lijkt me een hele goede voor een club als Heerenveen!

11 augustus 2014 om 15:05

Hij zal sowieso niet worden verhuurd. Hij hoeft niet weg, NEC wil hem graag houden. En dat kan ook want zijn salaris wordt betaald door Boekhoorn. Dus als hij zou vertrekken, zouden daar miljoenen voor op tafel moeten komen.

11 augustus 2014 om 19:25

Ik wil hem ook graag houden. Denk dat we met hem erbij veel meer kans maken op promotie.

weet iemand iets over de a1 van Nec

wtf Hoezo gaat Stijn de Looijer en Diarra Waarom mogen die Gaan het liefst zie ik Nielsen en Haitz vertreken

J Smits
Appiah
Van Eijden
Conboy
Leiwa
Breinburg
Van Moorsel
De Looijer
Alireza
Ars
Emilsson
14 augustus 2014 om 00:07

Zijn er geen spelers in de a1 die beter ik ook een mogelijkheid hebben om doorteschuiven

14 augustus 2014 om 00:08

Beter ook *

14 augustus 2014 om 00:45

Jij slaat volledig de plank mis met deze opstelling! Conboy centraal in de verdediging? Deze man moet echt weg daar hebben we disveld voor! Emilsson hoort niet aan de zijkant maar als invalspits voor Ars of als 10. De Looijer wegwezen en waar heb je daemen in je team? Wil je nog een jaar jupiler league spelen ofzo? Blijkbaar heb je er niet echt verstand van!!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren