Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Stevens bedankt vanuit Spanje voor interesse van RC Genk

Laatste update:

Racing Genk gaat waarschijnlijk opnieuw op de Nederlandse toer. Volgens De Telegraaf is de momenteel clubloze Huub Stevens de voornaamste kandidaat om het takenpakket van de maandag ontslagen Emilio Ferrera over te nemen. De Belgische club hoopt op een snelle afwikkeling.

/

Stevens was vorig seizoen werkzaam voor PAOK Saloniki, dat de samenwerking midden in het seizoen verbrak. De zestigjarige oefenmeester zat nauwelijks zonder werk. Hij ging vrijwel meteen aan de slag bij VfB Stuttgart en slaagde erin om die Schwaben voor de Bundesliga te behouden. Een langer contract zag hij niet zitten: hij wilde per se een sabbatical nemen.

Stevens is echter bereid om zijn sabbatical te onderbreken, daar de afstand tussen zijn woonplaats Eindhoven en Genk de moeite waard is om dagelijks op en neer te pendelen. Oud-bondscoach van Oranje, Bert van Marwijk, staat ook op het kandidatenlijstje voor het geval het niet rondkomt met Stevens. Ferrera was in februari van dit jaar bij Racing Genk de opvolger van Mario Been. Drie maanden later tekende hij een nieuw contract, maar hij was niet populair onder de fans. Na de eerste competitiewedstrijd, een 3-1 nederlaag tegen KV Mechelen, viel het doek voor Ferrera.

Update 13 augustus 08.00 uur - Stevens na afmelding Vercauteren prominenter in beeld bij Genk
Huub Stevens is volgens Het Laatste Nieuws een plekje opgeschoven op de shortlist van Racing Genk. De Belgische club sprak met Frank Vercauteren, maar de onderhandelingen met deze coach zijn inmiddels afgebroken. Stevens lijkt nu de belangrijkste kandidaat te zijn om de nieuwe hoofdtrainer te worden bij Genk: hij heeft inmiddels contact gehad met de vereniging. Bert van Marwijk was ook in beeld, maar hij is niet benaderd en gaat waarschijnlijk naar Zuid-Korea.

Update 16 augustus 09.44 uur - Stevens bedankt vanuit Spanje voor interesse van RC Genk
Na het ontslag van Emilio Ferrera dacht Racing Genk aan de komst van Frank Vercauteren als nieuwe trainer, maar die onderhandelingen werden afgebroken. Ook Huub Stevens zal niet de coach van de Belgen worden: Het Laatste Nieuws meldt zaterdagmorgen dat de Nederlander vanuit Spanje afgezegd heeft. Het bestuur van RC Genk zat eerder om tafel met Stevens' management, maar het is tevergeefs geweest.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou een leuke club zijn voor Stevens!
Kan deze ploeg aan het draaien krijgen en het eindelijk weer eens mee laten strijden om de titel!

3 augustus 2014 om 20:25

Genk zijn dat echt Limburgers?

3 augustus 2014 om 21:20

In Belgie heb je ook een Limburg en een Brabant

Nieuw gezegde voor ontslagen voetbal trainers: "viel het doel".

Verder mooie club voor Stevens. Ben overigens benieuwd of Van Marwijk ooit nog ergens aan de bak komt. UEFA Cup gewonnen en tweede op een WK, maar totaal geflopt bij HSV. Misschien bij Nederlandse club aan de bak.

31 juli 2014 om 08:08

Van marwijk belandde daar in een wespennest, zijn voorganger en trainer die erna kwam hebben het niet beter gedaan. Ik denk dat andere clubs dat ook wel zien.

3 augustus 2014 om 20:27

Lijkt me niet terecht dat Van Marwijk wordt afgerekend op wat er bij HSV gebeurd is.De spelers van HSV kunnen er gewoon geen hout van,met Van der Vaart momenteel als slechtste speler.

Belachelijk om eerst te verlangen, om hem
daarna na 1 !?!? wedstrijd te ontslaan .. slaat
echt nergens op !!

16 augustus 2014 om 10:07

Als je het zo lees ja, maar als je het Belgisch,voetbal intensief zou volgen zou je weten dat het ontslag vrij logisch was.

Laat het aub zijn. Genk heeft deze trainer absolutut niet nodig. Hij heeft de laatste jaren niets bewezen en gaf een uitgebluste indruk. Maes is de trainer die moet aangetrokken worden. Een man met charisma en de knowhow om een team te kneden en een systeem op poten te zetten. Een man ook van de streek die bij de supporters in de bovenste schuif ligt.

31 juli 2014 om 08:53

Maes moet nog willen ook. Hij heeft net zijn contract verlengd en het komt bitter weinig voor dat een trainer dan alsnog vertrekt. Genk is Barcelona niet eh.

Ook zal Maes een dure trainer zijn.

Die afkoopsom in de media van 2 miljoen is het probleem niet, want die bestaat gewoon niet.
Men communiceert dat gewoon om de eigen supportersaanhang te paaien. Als ie zou vertrekken, dan zeggen die 'haha, maar we hebben wel 2 miljoen'. Het afscheid voelt dan minder zwaar aan. Niet vergeten dat er nog volop abonnementen moeten verkocht worden ook.

Een trainer is gewoon een bediende en bij een contract van bepaalde duur moet je dan gewoon het contract uitbetalen. Maar daar zit wel een maximum op: er moet gewoon een verbrekingsvergoeding betaald worden zoals bij een contract van onbepaalde duur maal 2. Maw. maximum 6 maanden loon.
Maes zal ze wel aardig verdienen bij Lokeren, maar hij trekt daar echt geen 4 miljoen per jaar (zodat die afkoopsom van 2 miljoen zou kloppen). Lokeren heeft immers maar een budget van om en bij de 8 miljoen. Die gaan echt de helft niet uitgeven aan een trainer.

Het zal eerder rond de 500.000 à 700.00 euro per jaar bedragen. En dan kost het 250.000 tot 350.000 euro om hem weg te plukken. Nog een hoop geld, maar geen 2 miljoen dus.

Daar bovenop komt dan nog eens het loon van Maes. Hij zit in een zetel en zal echt doorvragen:

a) Ook al is Genk een veel grotere club dan Lokeren, dit seizoen heeft hij met Lokeren meer kans om boven Genk te eindigen.
b) Lokeren heeft een stabiele groep, bij Genk is de groep echt verziekt. De arbeidsomstandigheden zijn daar minder prettig
c) Bij DIT Genk is de kans groot dat ook Maes faalt.
d) Zoals eerder gezegd: hij heeft net zijn contract verlengd.

Reken maar dat ie bij Genk een loon zal vragen van 1 a 1.5 miljoen per jaar.

Combineer dat met de verbrekingsvergoeding en je zit met een te dure oplossing.

Er zijn andere trainers met naam en faam die geen werk hebben op dit moment en daardoor wellicht genoegen nemen met een iets lager loon. Bovendien moet je voor die mannen geen verbrekingsvergoeding betalen.

Namen? Buiten die in het artikel: Sollied, Daum, Aad de Mos, Rednic, Walter Meeuws, Aimé Anthuenis en nog zoveel anderen.

Raar, in België wordt overal Christoph Daum als de grootste kandidaat naar voren geschoven.

31 juli 2014 om 09:11

Ja klopt, bij brugge zijn ze wanhopig op zoek naar een nieuwe titel. Elk jaar opnieuw hoge verwachtingen en telkens falend (om welke reden dan ook) aan het eind van de rit.

Daum was daar een god wegens resultaatvoetbal en discipline. Niet om aan te zien, maar wel efficiënt.

Als je voetbal wil zien moet je standard, anderlecht of zulte kijken.

31 juli 2014 om 09:28

Het ergste is, dat ze voor Daum een trainer hadden die echt wel mooi voetbal bracht. Met Adrie Koster was Club Brugge in balbezit de beste én mooiste ploeg van de Pintjes League.

Zonder bal was het een stuk minder. Maar da's ook een beetje eigen aan de Hollandse School. Kwam toch ook vooral door een gebrek aan kwaliteit onder de spelers.

Bwa, is simpel te verklaren waarom het niet loopt bij Brugge: er werd de afgelopen jaren te veel van trainer gewisseld. En elke trainer heeft zijn systeem, zijn type spelers, waarbij de spelers van de vorige trainer uiteraard weg moeten en er nieuwe in de plaats moeten komen. Op die manier kan je echt niet bouwen. Ik heb de indruk dat ze het nu 'anders' aanpakken, MPH is ook een trainer die ze niet zo makkelijk gaan durven ontslaan, da's een cultfiguur. En sinds vorig seizoen is de tsunami aan aangekochte spelers ook gestopt. Heeft ook wel met financiën te maken, maar dat gaat net hun redding zijn.

Je zag hetzelfde bij AA Gent. Voortdurend een andere trainer en andere spelers. En de resultaten waren daar ook niet wat het moet zijn. En ik vrees dat Hein ook geen blijvertje zal worden.

Genk moet echt opletten dat ze niet dezelfde route gaan bevaren. Ze beginnen nu aan een 3de trainer op 6 maanden tijd. Als ze ook die weer snel ontslagen, dan is het hek van de dam.

31 juli 2014 om 12:09

Adrie Koster bracht misschien mooi voetbal maar kreeg er geregeld een hele boel rond de oren. Hij kon geen organisatie neerzetten en daar vertrekt alles van. Daum kon dat wel en leverde prestaties. Koster was een mislukking bij Brugge Daum toch een succes. Koster heeft na Brugge ook niks meer gepresteerd. Matige coach is Adri Koster. MPH is gewoon een goeie coach die iets kan neerzetten en uitstraling heeft. Hij heeft ook bewezen resultaten te halen. Als hij ondermaats presteert kan hij ook vertrekken, heeft niks met cultfiguur te maken wel met prestaties en iets neerzetten.

31 juli 2014 om 12:41

Koster bereikte zijn doelen niet, maar bracht wel mooi voetbal. Daum bereikte zijn doelen ook niet en dat met verschrikkelijk lelijk voetbal.

Daum haalde in de reguliere competitie gemiddeld amper meer punten binnen dan Koster.

Waarom je dan de één een mislukking noemt en de ander een succes, dat is mij een raadsel. Evenals dat neerzetten. Iedereen kan een bus voor de goal parkeren. Wat Koster deed, aanvallend voetbal brengen, dat is een stuk moeilijker.

Koster heeft na Brugge nog één club gehad: Beerschot. Een ploeg waar de spelers niet werden uitbetaald en hetzelfde jaar genadeloos failliet ging. Is zijn schuld niet, me dunkt. En in zo'n omgeving kan je niet presteren.

Michel mag wel iets meer dan een ander. Die gaan ze echt niet ontslagen na 2 verlieswedstrijden zoals Koster.

Mocht die 10 x na elkaar verliezen, dan mag zelfs Louis van Gaal gaan. Maar FCB zal geen 10 keer na elkaar verliezen.

13 augustus 2014 om 11:54

Als je voetbal wilt kijken moet je naar Anderlecht kijken? Heb jij Anderlecht wel zien spelen vorig seizoen en de eerste 3 wedstrijden van dit seizoen? Het was namelijk verschrikkelijk.

Stevens ga je veel betalen en is gewoon geen absolute topcoach. Je kan beter voor Daum gaan Genk zijnde

31 juli 2014 om 09:48

Wat verwacht je dan? Dat Genk even Louis van Gaal, Mourinho of Guardiola gaat aantrekken?

Mij lijkt Stevens al te groot voor Genk. Zou een mooie realisatie zijn als Genk hier in slaagt.

Historische beelden van Stevens:

http://www.youtube.com/watch?v=voxpvzdmgd8

31 juli 2014 om 11:31

Nee je hebt andere zogezegde "top" trainers voor Belgische clubs. En Stevens lijkt me iemand die overal passeert. Ik denk eerder aan Daum of een terugkeer van Vercauteren.

Stevens te groot voor Genk, beetje hoogmoed dit

31 juli 2014 om 12:00

Vercauteren mag je al schrappen want die zit nog meer net bij wereldploeg en 2de klasser Krylja Sovetov Samara uit Rusland.

Stevens zijn laatste clubs waren:

Hamburger Sv
Psv
Red Bull Salzburg
Schalke 04
Paok
VfB Stuttgart

Al deze clubs zijn 'groter', hebben o.a. meer budget en mogelijkheden dan Genk en op Salzburg na komen die ook uit in een betere competitie.

Dus ja, mij lijkt het dat Genk vanuit het CV bekeken van Stevens toch een zekere degradatie is tov wat ie gewend is.

Mocht Genk er toch in slagen om die aan te trekken, dan is dat meer dan goed gewerkt van hen.

31 juli 2014 om 12:07

Heeft nooit de "grote" prestaties geleverd in mijn ogen dus het cv is aardig maar daarvoor is hij niet de juiste man voor Genk.

31 juli 2014 om 12:17

nerazzurri9,

Klopt. Is een waardeloze trainer, heeft enkel maar de volgende dingen gewonnen:

1 x Uefa Cup
2 x DFB-Pokal
1 x Johan Cruijff Schaal
1 x kampioen gespeeld met Salzburg

Is ook eens trainer van het jaar geweest en door de supporters van Schalke 04, die uiteraard niks van voetbal kennen, verkozen tot "trainer des Jahrhunderts".

Weet je eigenlijk wie Huub Stevens wel is?

Zou mooi zijn voor huubke .
Alleen ben ik bang dat hij gaat schrikken van het niveau daar.

Gun het stevens van harte, alhoewel ik niet zo'n hoge pet op heb van rc genk

Mechelen - Genk was de eerste officiële wedstrijd die ik gekeken heb dit seizoen, dat was toch wel schrikken.
Natuurlijk zijn de ploegen nog niet ingespeeld en weet ik wat al niet meer, maar Genk kwam in het hele verhaal niet voor, het werd echt compleet van de mat gespeeld.
Na de rode kaart, toen Mechelen het wel goed vond kreeg Genk de mogelijkheid om de bal wat langer in de ploeg te houden.
Maar echt geschrokken van Genk, volgens mij nog slechter dan afgelopen seizoen, en dat was al heel slecht.
Nee een beetje verstandige coach laat dit schip voorbij varen, hier is (volgens mij) echt geen eer te behalen.

31 juli 2014 om 11:33

Wel als je dit team opnieuw op de rails krijgt. Voor nieuwjaar haalde dit team de volgende ronde van de Europa league en deed het mee voor de titel. Dat vergeet je blijkbaar... Het is juist de mentaliteit en waarvoor dient een coach?

31 juli 2014 om 11:45

Misschien, maar ik ben toch wel erg geschrokken van het niveau, bedoel van Mechelen verliezen kan een x gebeuren, maar de manier waarop is echt onacceptabel.

En aangezien het al het hele jaar speelt, lijkt mij dat het behoorlijk structureel is, maar je hebt gelijk als het over het Europese gedeelte gaat, Genk deed het gewoon goed in Europa de laatste jaren, maar het is al vanaf januari om te grienen.

Maar ze hebben echt een topcoach nodig om er iets van te maken, en dat zijn Stevens en v Marwijk natuurlijk niet, goede coaches hoor, maar geen toppers.
Denk dat Preud'homme of een soortgelijke coach wel eens resultaat zouden kunnen halen, en dan maar hopen dat Vossen blijft natuurlijk

31 juli 2014 om 11:58

Ik ben het metje eens dat het beschamend is wat Genk liet zien. Ik zou persoonlijk Daum halen. De beste optie omdat hij er gewoon structuur in slijpt

31 juli 2014 om 12:31

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van het voetbal dat Daum zijn clubs laat spelen, moet er wel bij typen dat ik hem als trainer pas ken sinds Fenerbahçe een jaar of 10 terug, maar om resultaat te halen kan het een goede zet zijn.
Vind wel dat je een trainer als Daum maximaal 1 jaar aan moet stellen, langer kun je de supporters niet aandoen.
En hij is vrij na zijn ontslag bij Bursaspor dus kan maar zo werkelijkheid worden.

31 juli 2014 om 13:40

Ja het voetbal oogt niet mooi, maar Genk heeft gewoon nood aan structuur en een duidelijke lijn. Ook iemand die de boel kan keren op welke manier dan ook. Vandaar dat ik voor Daum zou gaan

Genk heeft nood aan een sterke trainer die de spelers goed in de hand kan houden, slecht presterende spelers in de tribune durft zetten en de jeugdspelers voldoende kansen biedt. En een trainer die resultaat haalt. Ik denk dat hoe mooi het voetbal is toch wel van onderliggende prioriteit is, gezien ze Ferreira aannamen en Been ontsloegen, terwijl het voetbal qua amusementswaarde toch nog hoger lag bij die laatste...

En of die trainer nou een grote naam heeft of niet doet niet meteen terzake. Je moet je niet blindstaren op de naam van een trainer; de resultaten hangen vaak voor een groot deel af van de spelerskern. Een écht goede trainer is een trainer die ook met minder goed materiaal goede resultaten kan neerzetten.

In de eerste plaats zou ik denken aan een Daum, ik denk dat Genk dan wel een garantie heeft op op z'n minst redelijke resultaten. Maes is waarschijnlijk de beste keuze, maar het zou van weinig fatsoen getuigen als het bestuur van Genk de trainer van een concurrent aan het begin van het seizoen komt weghalen...

Daarnaast moet het Genkse bestuur misschien ook deels vervangen worden: ze laten weer goed zien waarom zeker een deel van het bestuur totaal incompetent is door E. Ferreira eerst langer aan te nemen en dan te ontslaan na een ontluisterend slechte wedstrijd tegen KV Mechelen! Trainers niet meteen contracten geven van x aantal jaar, maar tegelijkertijd ook niet in een kramp schieten bij een aantal slechte resultaten; hoe kan je anders ooit continuïteit verzekeren? Verder moet datzelfde bestuur luisteren naar de fans, maar zich eveneens niet te veel laten beïnvloeden door fans bij de minste slechte wedstrijd al roepen om ontslag. Dat is allemaal zeer nefast voor de club, volgens mij.

Tot zover mijn mening over deze zaak

3 augustus 2014 om 21:00

Ik denk dat Daum niet terug zou willen naar België. Bij Club was hij razend toen ze Dirar lieten gaan, en andere Belgische clubs kunnen hun beste spelers ook niet houden als ze naar een betere competitie kunnen. Het zou natuurlijk de ideale trainer zijn.

Ik, als Club fan, hoop dat ze Maes halen zodat Vanaken misschien naar ons gaat

3 augustus 2014 om 21:59

Ja, in dat opzicht heb ik er niet echt over nagedacht. Wat dat betreft zullen we moeten afwachten hoeveel er klopt van de geruchten over Daum. Is lastig te zeggen wat er klopt en niet klopt natuurlijk. Maar ik snap wat je bedoelt!

En ja, Vanaken zie ik inderdaad vertrekken bij Lokeren als Maes daar vertrekt. Maar ik denk niet dat Maes zich gaat laten wegplukken tijdens het seizoen, wat - naar mijn mening - sowieso niet correct zou zijn nu het seizoen net begonnen is. Ik weet dat veel mensen die mening niet delen

Verder zie ik Vanaken ook wel graag bij bijvoorbeeld Club Brugge, ik denk dat hij bij Lokeren niet echt nog beter kan worden. Die jongen kan en moet hogerop. Begrijpelijk dat Lokeren hem niet graag ziet gaan, maar men zou bijvoorbeeld een percentage op de voorverkoop kunnen geven zodat Lokeren toch ook wat geld binnenrijft als hij een succes wordt bij één van de Belgische topclubs

4 augustus 2014 om 06:15

Als we veronderstellen dat Daum een normale intelligentie heeft, dan kan hij best aanvaarden dat goede spelers soms vertrekken.

Immers ook bij absolute topclubs vertrekken soms spelers, waarvan de trainer liever heeft dat hij blijft. Dat hij het niet leuk vond, dat begrijpt iedereen. Maar boosheid, in die mate dat hij nooit meer in België wil werken, lijkt me eerder een fantasietje.

Daum is de man van het ouderwetse betonvoetbal. Wat mij betreft komt ie nooit meer in België werken. Dit soort voetbal was cool in de jaren 80, maar die zijn dan ook passé.

Vanaken naar Fcb? Kan FCB niet betalen. Uw club zit elk jaar met een exploitatie tekort en er is geen cashberg zoals bij Genk. Op dit moment heeft FCB nog geen dure uitgaande transfer gerealiseerd. Er is dus gewoon geen geld. En ja, Lestienne en/of Vadis vertrekken misschien, maar dan is het maar de vraag of FCB 5 of 6 miljoen wil betalen voor een speler die nog alles te bewijzen heeft.

Er zijn in België 2 clubs die Vanaken kunnen betalen: Standard en Genk. De rest mag het vergeten.

13 augustus 2014 om 12:02

Anderlecht ook, met de miljoenen v/d Champions Leauge en de verkoop van Kouyate en Bruno.

13 augustus 2014 om 12:11

Die hebben zonet Defour gekocht. Die gaan echt geen 2 dure transfers per jaar doen.

Zullen ze hier open staan voor nog een Nederlander? Verbeek niks?

3 augustus 2014 om 22:36

En waarom niet? Je doet precies of elke Nederlander daar mislukt is. Been alvast niet, die heeft daar echt wel mooie dingen laten zien en toch wat kleine prijzen gepakt.

En Sef Vergoossen heeft daar nog steeds een goddelijke status.

4 augustus 2014 om 20:27

Nee, dan lees je het iets te kort door de bocht. Zoals anderen ook al schrijven: soms heeft men gewoon even genoeg van een buitenlandse coach en kiest men liever voor een Belg. Niks meer, niks minder...

4 augustus 2014 om 00:01

Zo werkt het psychologisch wel, toen Advocaat de Rode Duivels verliet voor de Russische roebels wou de Belgische voetbalbond liever Wilmots omdat die "loyaal" is boven een Nederlandse topcoach die ook écht kan coachen.

Verschil is dat Genk ondertussen met Ferrera heeft ondervonden dat enerzijds het niveau van de Belgische coaches ontzettend laag ligt - anderzijds is een Peter Maes nogal moeilijk los te weken bij Lokeren.

4 augustus 2014 om 05:27

Ja, want coaches kunnen niet coachen als het Belgen zijn. Je verwacht het niet.

Wilmots was niet eens eerste keuze, hij heeft het gehaald omdat de roep van de spelersgroep te hard was. Die zag het wel in hem.

Ferrera is geen slechte coach en het niveau der Belgische coaches is niet ontzettend laag. Belgische coaches zat die leuke dingen laten zien.

Ferrera is tactisch zeer sterk, maar is geen people manager. En dat weet ie zelf ook, want hij liet Pierre Denier en de andere hulptrainers dat opknappen. Die stonden meer tussen de spelers, Ferrera is een type die wat afstand bewaard. Coaches zat, ook Nederlandse, die zo werken.

Het ligt niet aan de trainer, want onder Been was de groep ook al ziek. Da's dan zo'n coach die wel kan coachen. lol. Het lag ook niet aan Been want onder hem kon quasi dezelfde groep 17 wedstrijden na elkaar ongeslagen blijven en brachten ze met momenten zeer goed voetbal.

Neen, die club is op een bepaald moment beginnen verliezen en het is in het hoofd gekropen. Je ziet dat die ploeg met schrik speelt, zonder zelfvertrouwen. Dat is lastig en niet lastig te verhelpen. De beste remedie is winnen.

Maes is helemaal niet moeilijk los te weken bij Lokeren. Maes is een bediende met een contract van bepaalde duur. En zoals je weet is in België de verbrekingsvergoeding dan gelijk aan maximum een verbrekingsvergoeding bij een contract van onbepaalde duur maal 2.

Dat zou ze dus 6 maanden loon kosten. Maes verdient geen miljoenen per jaar bij Lokeren, immers die club heeft een begroting van om en bij de 8 miljoen.

De verbrekingsvergoeding is een paar honderdduizenden euro. Dat is wel te doen voor Genk.

Die 2 miljoen afkoopsom in de media, bestaat gewoon niet of is niet rechtsgeldig. Het is vooral een zoethoudertje om de eigen supporters te fnuiken. Kunnen ze zeggen dat ze toch 2 miljoen hebben binnengehaald voor een trainer. Er moeten nog wat abonnementen verkocht worden daar ook. Of Maes zou 4 miljoen per jaar verdienen, dan kan het wel. Maar sta me toe, dat is echt uitgesloten.

Maar het ligt moeilijk op andere vlakken: psychologisch, ethisch etc.

Maar een club in nood laat wel eens meer zijn ethiek varen. Trouwens ik zou het niet onethisch vinden. Als Lokeren zijn Maes aan boord wil houden, dan moeten ze maar beter betalen. Meer niet.

Denk dat Huub Stevens kandidaat nummer 1 is. Zou het niet slecht doen en het lijkt me een betere keuze dan van Marwijk.

4 augustus 2014 om 06:07

Daar ziet het wel naar uit. Gezien zijn palmares zal hij het er wel goed doen, denk ik.

Eén kanttekening, het is geen bouwer die 5 jaar bij een team blijft. Alleen bij Schalke 04 bleef ie wat langer, bij alle andere clubs was de aandachtsspanne snel weg.

Volgens mij heeft Genk net een 'blijver' nodig.

Ze beginnen nu aan hun 3de trainer in 6 maanden, als deze het ook laat afweten of snel vertrekt, dan krijg je toestanden zoals bij Club Brugge en AA Gent. Daar zitten ze met een hoop te veel aangekochte spelers (omdat elke trainer nu eenmaal graag zijn type spelers heeft), met alle problemen van dien. Dat weegt op het budget en een te grote groep zorgt voor interne onrust.

Fernando Santos zou een contract hebben gekregen en dit aan het bestuderen zijn.

Ik zie toch liever Huubje komen. En als die even niet kan, dan graag nog eens een Aad de Mos. Die wordt in België redelijk gehaat, maar simultaan willen ze geen woord van hem missen. Hypocriet volk. lol

16 augustus 2014 om 09:54

Geen woord van hem missen ? Als er 1 iemand (buiten soetaers) nooit meer op tv mag komen is het dat belachelijk mannetje wel !

16 augustus 2014 om 10:11

Maar u kijkt wel.

16 augustus 2014 om 10:32

Ik kijk Stadion ja voor de samenvattingen van de matchen, de gesprekken met Tom Coninx, Aad de Mos en Soetaers spoel ik wijselijk door (ik neem het op).

16 augustus 2014 om 11:36

Da's dan jammer. Aad heeft meer dan eens wel een goede analyse klaar staan en bij Tom mis je dan weer legendarische quotes zoals:

" Als Anderlecht gewonnen had, dan hadden ze drie punten en zag het er plots heel wat beter uit."

" Na de rust heeft Anderlecht nog 45 minuten om deze scheve situatie recht te trekken."

" Als je één goal meer scoort, dan win je de wedstrijd"

" Als je 0-3 achterkomt, dan weet je dat het moeilijk wordt."

" Het enige gevaar komt tot nog toe van de stilstaande fases, hoewel die tot nu toe niet gevaarlijk zijn"

Onbetaalbaar.

17 augustus 2014 om 16:17

Haha geen getreur ik volg een facebook-pagina met de beste uitspraken van Soetaers, dus die mis ik niet

Aan Aad erger ik mij echter blauw dus ik kan niet zeggen dat ik zijn analyses mis.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren