Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: PSV heeft akkoord over Bakkali, soap echter nog niet ten einde

Laatste update:

Een jaar geleden hadden alleen supporters van PSV gehoord van Zakaria Bakkali, maar in de eerste maanden van het seizoen 2013/14 spreidde zijn naamsbekendheid zich als een olievlek uit over het land. De jonge aanvaller maakte een hattrick tegen NEC, als jongste ooit in de Eredivisie, wond het publiek op en liet in België een discussie ontstaan over zijn selectie voor het nationale team. Inmiddels is zijn situatie wel anders.

/

Bakkali weigerde de laatste maanden consequent zijn handtekening te zetten onder een nieuw contract bij PSV. Trainer Phillip Cocu en technisch manager Marcel Brands hebben herhaaldelijk aangegeven dat zij willen dat Bakkali bijtekent, vooraleer hij weer serieus kan gaan denken aan het vervolgen van zijn ontwikkeling bij PSV. De jonge Belgische aanvaller heeft vooralsnog echter voortdurend ‘nee’ gezegd.

Atlético Madrid verscheen vorige week ten tonele als geïnteresseerde club: woensdagochtend werd zelfs duidelijk dat de Spanjaarden en PSV op hoofdlijnen akkoord zouden zijn over een transfer van Bakkali. Die zou zo’n twee à drie miljoen euro moeten kosten. De vraag is echter of het wel komt van een overstap naar het Vicente Calderón. PSV-watcher Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad stelt donderdag dat Bakkali vooralsnog niet ingaat op de ‘vrijage’ van Atlético. Hij traint nog steeds bij Jong PSV en laat de belangstelling van de Spaans kampioen mogelijk voor wat het is.

Update 31 juli 20.30 uur - PSV heeft akkoord over Bakkali, soap echter nog niet ten einde
Het einde van de soap rondom Zakaria Bakkali is nog niet in zicht. "We hebben nu een akkoord met Atlético Madrid over hem, maar hij moet nog tot een akkoord komen", vertelde technisch manager Marcel Brands van PSV aan FOX Sports. PSV-watcher Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad herhaalt dat hij uit het kamp Bakkali heeft begrepen dat de aanvaller ‘vooralsnog’ niet naar het Vicente Calderón verkast.

Wat moet Zakaria Bakkali doen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ja als je geen goed gevoel bij hebt, moet je het niet doen. Zit blijkbaar toch iets goeds bij die jongen, want hij zal ongetwijfeld veel meer verdienen daar.

31 juli 2014 om 13:22

Of ziet de bankrekening verdubbelen als hij transfervrij is!

31 juli 2014 om 13:23

Staat hij wel stil in zijn ontwikkeling. Maarja Toivonen kreeg uiteindelijk ook zijn zin en speelde nog redelijk wat wedstrijden. Ben benieuwd of ze het nu beter doen.

31 juli 2014 om 13:41

Verschil is wel dat Toivonen altijd voor PSV van toegevoegde waarde is geweest. Bakkali heeft 3 leuke wedstrijden gespeeld en hebben we nog nooit gemist.

31 juli 2014 om 13:52

Wat een raar ventje. Waarschijnlijk krijgt hij bij atletico ook geen garantie tot speeltijd en daar past de grote bakkali voor... Pfff

31 juli 2014 om 14:12

Toivonen speelde zijn laatste seizoen ongeïnteresseerd en liet steeds zijn man lopen met tegendoelpunten als resultaat. Domme keus van PSV destijds om hem te laten spelen. Wil Bakkali het nu voor het geld of voor meer speeltijd? Die jongen kan weinig goed doen heb ik het idee.

31 juli 2014 om 14:34

Hij moet gewoon geduldig zijn. Als je goed presteert komt de speeltijd vanzelf en dan komt de interesse uit er buitenland en dus een dik salaris ook vanzelf.

31 juli 2014 om 17:31

Hij zal inderdaad passen voor op de bank zitten bij Atletico. Dat heeft niks met, "de grote bakkali" te maken. Hij wilde bij PSV veel aan spelen toe komen, of naar een andere club waar hij wel veel kan spelen. Die garantie zal hij bij Atletico al helemaal.niet kunnen krijgen, dus is hij daar niet veel beter af.

31 juli 2014 om 18:33

ik snap hem juist wel hij wilt gewoon wedstrijden spelen en als hij dat bij psv kon doen had die wel bijgetekend waarschijnlijk denkt hij dat madrid hem ook alleen maar koopt voor het 2de dus wacht hij gewoon dat er een club komt waar hij wel van denkt dat ie kan spelen psv had gewoon nooit ruiz moeten halen dan had deze jongen allang bijgetekend

31 juli 2014 om 21:45

Naar anderlecht gaan!

31 juli 2014 om 13:23

Inderdaad, dat lijkt me zeker! Misschien stopt 'ie wel met professioneel voetballen. Krijg niet het gevoel dat hij het heel erg leuk vindt of zo... Misschien wil 'ie wel in een vriendenteam

31 juli 2014 om 14:16

Alleen als hij onder de reguliere wisselbeurten uit kan komen

31 juli 2014 om 14:19

Ach, traint 'ie toch lekker mee met Jong-Vriendenteam?

31 juli 2014 om 14:24

Wel vreemd, in de 1e maanden van seizoen 2014/2015

31 juli 2014 om 17:19

Die jongen ziet zich daar alleen maar als handelswaar en zal geen wedstrijd spelen. Die 3 miljoen is een peulenschil waarmee Atletoco geen buil op zal vallen.

Ben erg benieuwd wat de uitkomst is van deze soap...
Dat de beste jongen talent heeft is duidelijk, dat spatte eraf in het begin van vorig seizoen maar het lijkt alsof zijn mentaliteit te wensen overlaat.

We weten niet precies wat er allemaal gebeurd is waarom het gaat zoals het gaat dus het is afwachten maar Atletico afslaan doe je niet zomaar, wellicht ziet hij nog een toekomst bij PSV voor zichzelf?

31 juli 2014 om 13:18

Hij speelde een paar wedstrijden leuk. Omdat niemand hem dan nog kent en hij alle vrijheid heeft. Daarna kennen de tegenstanders hem en wordt hij beter gedekt en aangepakt. Bij Sana was het het zelfde. Dat hij veel talent heeft is wel te zien. Maar blijkbaar beseft hij niet dat hij bij een redelijk grote club in Nederland speelt en dat hij hier goed kan rijpen.

31 juli 2014 om 13:23

Klopt, vooral bij Sana was dat inderdaad te zien, erg leuk maar daarna niks.
Alleen denk niet dat dit zo bij Bakkali is, hij heeft echt het talent wel, dat was al bekend voordat hij debuteerde (alhoewel dat verder vrij weinig zegt natuurlijk.).

Nee, ik hoop dat hij verstandig kiest en dat nog mogen genieten van hem, al is het ergens anders dan als bij Psv.

Ben je straks 19 heb je 2 jaar stil gestaan haha. Ik denk dat hij transfervrij weg wilt en naar ergens in Nederland wilt spelen. (vitesse, Twente, Feyenoord) zie ik hem wel naar toe gaan. Ik zal ook geen persoonlijke aandacht vanuit PSV hem nog geven. Ook niet meer laten meedoen bij Jong Psv. Hij zoekt het maar uit. Een jaar echt niet voetballen en alleen op een bij veldje zal hem breken en zal hem een slechte voetballer maken.

31 juli 2014 om 13:18

Wel lekker bezig dat PSV. Bakkali weg met ruzie, Labyad, Aissati..

31 juli 2014 om 13:19

Bazoer wou zelf weg. Raar gedoe met Toivonen.... ect.

31 juli 2014 om 13:36

Aissati ging weg omdat PSV hem geen basisplaats kon garanderen, hij stond toen achter Ibi in de pikorde.
Labyad heeft na 1 jaar gebeld om zijn excuses aan te bieden en gevraagd of hij wellicht nog kans zou maken om terug te komen, dus blijkbaar had hij door dat hij fout zat.
En Bakkali is (nog) niet weg, en ook niet met ruzie. Hij heeft gewoon de eis dat hij veel wilt spelen, PSV kan dat niet beloven.

31 juli 2014 om 13:50

Bakkali,Labyad,Aisatti,Bazoer,Maher,El hamdaoui.
Lijkt me toch echt een cultuur kwestie.

31 juli 2014 om 13:58

Lag dat aan PSV dan?

31 juli 2014 om 13:59

Ja, en welke van deze spelers hebben het nou gemaakt......? Geeneen, ja financieel.

31 juli 2014 om 14:00

Zoveel spelers, zoveel voorbeelden. Zo'n zelfde lijstje kan je van alle clubs maken, overal.

31 juli 2014 om 14:52

Laat deze jongens nou allemaal Marokkaans zijn. PSV zal wel racistisch genoemd worden en zal absoluut niet aan deze jongens liggen. Staan toch alom bekend als doorzetters, makkelijk in de omgang en een echt hart voor de club te hebben..

31 juli 2014 om 15:05

Iedereen die dit een cultuur kwestie noemt is een idioot. Dit soort dingen gebeuren ook met Nederlandse voetballers, Amerikaanse, Chinezen en zelfs met marsmannetjes. Altijd maar weer die cultuur bullshit erbij halen, doe normaal man.

31 juli 2014 om 15:16

@mikwolkers, Bazoer is van Curacaose afkomst, dus past totaal niet in dit rijtje thuis.

31 juli 2014 om 15:16

Je hoeft je ogen niet te openen voor dit soort dingen, maar het is weldegelijk een cultuurkwestie. Met een Surinamer ga je anders om dan met een Turk of een Marokkaan, simpelweg omdat ze dingen anders gewend zijn in hun cultuur. Het is echter niet de bedoeling dat de autochtone Nederlander zich zou moeten aanpassen aan de allochtone Nederlander, en dat is met al die bovengenoemde jongens toch wel het geval.

31 juli 2014 om 15:22

@jjunited
Die jongens zijn hier opgevoed. Geloof mij nou maar dat ze genoeg hebben meegekregen van de Nederlandse cultuur om te weten hoe ze met autochtonen moeten omgaan. Die cultuur argument is iets dat ooit verzonnen is en nu maar herhaald blijft worden. Kom op zeg, waarom hebben ze in de Marokkaanse competitie niet dit soort problemen? Of wil je zeggen dat ze daar hebben geleerd hoe ze met tientallen probleemjongeren tegelijk moeten omgaan?

31 juli 2014 om 15:40

Er zijn genoeg jongens van die afkomst die totaal geen moeite doen om zich aan te passen aan de Nederlandse cultuur, en geloof me, dat zijn een heleboel. Dit zijn vooral ego'tjes die zich te groot voelen om zich aan te passen. Kijk anders ffe naar het Marokkaans elftal. Allemaal gedoodverfde talenten, en op Benatia na is geen enkel van die talenten top geworden.

31 juli 2014 om 16:03

Dus het is toeval dat dit regelmatig gebeurd bij clubs met jongens van deze afkomst? Of het gebeurt niet?

Net zoals dat er geen problemen zijn met dit soort jongens buiten het voetbal om? Allemaal verzonnen?

31 juli 2014 om 16:30

Het is niet zozeer toeval, maar daar leg je toevallig de nadruk op. Je kan het net zo gemakkelijk hebben over Lazovic, Gomes (in zekere zin) of mendez (ik roep maar wat). Heeft niks met Marokko te maken.

31 juli 2014 om 17:36

Jij weer met je Zionisten. Volgens mij heb je geen idee wat het eigenlijk betekent. Je krijgt het voor elkaar om bij elk onderwerp het woord zionisten er bij te halen.

1 augustus 2014 om 15:45

Want?

Hij had in het begin al moeten bijtekenen, niveau van psv is het best voor zijn ontwikkeling, maarja dat is nu te laat..

31 juli 2014 om 13:36

Hij moest eerst 18 worden voor hij een langdurig contract kon tekenen he.

Wacht hij op basisplaats garanties bij Madrid ofzo??

31 juli 2014 om 13:19

Nee dat doet hij niet, net zoals hij bij PSV niet op een basisplaats wacht maar op eerlijke kansen.
Deze jongen wil gewoon spelen, daarom niet altijd in de basis maar hij wil zijn wedstrijdjes spelen. Dit is zo volkomen logisch en normaal en och schrijven mensen hem daarop af. Ach ja, gaat hij naar een andere club voor het geld en speelt hij niet, dan klagen de mensen ook.

31 juli 2014 om 13:22

Oh ging hij daarom niet naar Eintracht Frankfurt? Daar kon hij immers spelen.

31 juli 2014 om 13:25

Mag de beste jongen er zelf een goed gevoel aan over houden? Of moeten wij van achter onze toetsenborden voor hem beslissen waar hij gaat spelen.

31 juli 2014 om 13:28

Volkomen logisch dat hij wilt spelen, maar hij heeft te weinig laten zien om garantie te krijgen op een bepaalde hoeveelheid speelminuten.

Als hij in zichzelf vertrouwd dan werkt hij er hard voor en dan komt er wel een moment waarop de coach hem de kans geeft.

Zolang hij niet wilt vechten om de speelminuten, maar de garantie wilt krijgen op basis van bijna niets, dan heeft hij niets in het topvoetbal te zoeken.

31 juli 2014 om 13:28

Ik volg alleen jouw redenatie. Blijkbaar wil hij toch niet 'gewoon spelen', anders was hij wel naar Frankfurt gegaan.

31 juli 2014 om 13:28

Snap je Florida's punt wel?? Je zegt dat hij wil spelen, en dat kan hij bij Eintracht. Hoe weet jij trouwens dat hij geen 'goed gevoel' heeft bij Eintracht? Het zal wel om het geld gaan.

31 juli 2014 om 13:33

Die eerlijke kansen heeft hij vorig jaar voldoende gehad. Hij liet het niet zien en dus werd er een vervanger aangetrokken. Zo gaat dat in de grote mensenwereld. Ook daarna heeft hij in de gemaakte minuten 0 rendement gehaald of zelfs maar een mooie actie laten zien.

Als Bakkali en PSV slim zijn, dan gaan ze opnieuw om tafel en bespreken ze de optie voor een nieuw contract met de garantie dat hij dit jaar verhuurd wordt naar een eredivisieclub waar hij speelkansen krijgt. Max verkoopclausule erin van 6 miljoen en voetballen, verdomme. Dat is voor iedereen de beste optie.

31 juli 2014 om 13:40

En hoe weet jij dat het om geld gaat? Als het om geld ging had hij Luik toch wel verlaten voor een grote Europese topclub, of toen de clubs aan hem trokken. Is hij vertrokken?

Ik zeg niks verkeerd als ik zeg dat hij gewoon speeltijd wil. Je had net zo goed kunnen zeggen waarom gaat hij niet naar Ijsmeervogels, daar kan hij ook spelen. Wat jullie nu doen is mieren neuken.

Die jongen wil ook gewoon spelen.

31 juli 2014 om 13:47

@ Grandepulga2,

Natuurlijk, je mag er een goed gevoel aan over houden, maar als er een club is waar de kans op speelminuten het grootste is, dan is het bij Psv.

Bij Atlético Madrid zal hij geen basisplaats krijgen. Tenminste, hij zal nu nog geen basisplaats krijgen bij Atlético Madrid en bij Eintracht Frankfurt, vind ik, Zakaria Bakkali ook niet passen.

PSV is op dit moment de enigste club waar hij waarschijnlijk echt veel speelminuten kan krijgen, maar doordat hijzelf telkens een contractbespreking uitstelt, zet hij zijn speelminuten ook op het spel.

Waarschijnlijk zal Bakkali ook niet tevreden zijn over wat hij verdiend, maar Bakkali moet zelf eens na gaan denken. Wat hij nu als achttien jarige verdiend (ja, het is niet veel, maar voor iemand van achttien is dat wel veel), verdiend bijna niemand van zijn leeftijd.

De enigste spelers die net zoveel als Bakkali verdienen op achttien jarige leeftijd, zijn spelers die zelf ook bij clubs als PSV spelen.

Bakkali moet zelf ook inzien dat PSV op dit moment eigenlijk gewoon de enigste club is waar hij echt veel speelminuten kan maken, mits hij zijn contract verlengd en als Bakkali meer geld wilt gaan verdienen, dan, zou ik, als ik hem was, toch maar eens even goed gaan nadenken.

Want waarschijnlijk zullen niet veel achttien jarige het salaris van Bakkali verdienen en als Bakkali goed presteert bij Psv, dan zal hij op een gegeven moment toch meer gaan verdienen, waarschijnlijk naar een nieuwe club gaan (waar hij dan wel klaar voor is, als hij 'n aantal seizoenen goed presteert) en dan zal hij bij die club ook meer gaan verdienen.

Als hij het daar dan ook nog goed doet, dan haalt hij waarschijnlijk de 'jackpot' binnen qua salaris. Want waarschijnlijk zal hij bij wijze van een salaris van tien miljoen euro krijgen, dan zal hij (waarschijnlijk) bij een club Europese topclub spelen en dan is hij heel zijn leven financieel onafhankelijk en heeft hij tien keer zoveel geld op z'n bankrekening staan, dan dat hij het waarschijnlijk nu zal doen.

Talent om bij een Europese topclub te spelen en uit te groeien tot een topspeler, heeft Bakkali zeker en als hij dan zo'n topspeler wordt en bij een Europese topclub terecht komt, dan moet hij wel de goede keuzes maken en op dit moment is het gewoon beter voor Bakkali om z'n contract te verlengen, even een paar jaar goed presteren bij Psv, de stap zetten naar een club als Everton, Tottenham Hotspur, Valencia, Bayer Leverkusen, Fiorentina, Napoli of iets dergelijks, daar zal hij zeker ook een uitstekend salaris krijgen en als hij het daar goed doet, dan zal het waarschijnlijk niet lang meer duren voordat hij bij een absolute Europese topclub terecht komt.

31 juli 2014 om 13:53

Alleen is Eintracht Frankfurt een club die in de Bundesliga speelt, geen amateurclub. Daar betalen ze ook salarissen van een half miljoen aan spelers van onder de 20, had hij prima heen gekund voor zowel speeltijd als salaris. Misschien, maar het is maar een gokje uiteraard, wil hij ook nog wat meer dan alleen speeltijd.

En je verhaal in het begin: Hij ging naar PSV toen hij 12 was, verkoos vervolgens PSV boven o.a. Manchester City omdat hij hier meer kans zag om door te breken. Verschil tussen nu en toen is alleen dat hij nu een zaakwaarnemer heeft die ongetwijfeld lekker heeft lopen stoken en dat hij vindt dat hij op basis van een hattrick tegen NEC en een goal tegen Zulte Waregem een garantie op speeltijd moet krijgen, terwijl nota bene Depay op zijn positie speelt.

Overigens zie ik je hieronder iets vrij grappigs zeggen: PSV kan niet met talenten omgaan. Wist je dat PSV voor elke jeugdspeler intensieve begeleiding beschikbaar stelt als ze problemen hebben? Depay o.a. begeleiding gegeven om zich over zijn moeilijke jeugd heen te kunnen zetten, Reis zo'n 4 kansen gegeven ondanks drugsgebruik en toch uiteindelijk nog in de basis gezet, Manco die na zijn uitstapjes in Peru eigenlijk meteen eruit geschopt had moeten worden toch nog een 2e kans gegeven. PSV is de club die 2e kansen geeft en de moeite doet om te investeren in moeilijke jongens. PSV heeft daardoor ook vaak de deksel op de neus gekregen, o.a. met Labyad, Reis, Antonia.

Ajax bijvoorbeeld stuurt spelers gewoon weg als ze lastig zijn. Zo ongeveer de halve Eredivisie heeft in de jeugd van Ajax gespeeld. Die tolereren die onzin niet. PSV wel. Maar he, PSV kan niet met jeugd omgaan. Als jij het zo bekijkt vind ik het allemaal best. Als je alleen met dezelfde passie en gedrevenheid destijds Labyad hier had lopen verdedigen dan had ik je nog serieus genomen, nu lijkt het echter dat je hem verdedigd puur omdat hij Belg is.

31 juli 2014 om 14:01

Dan moet ie weg, want dat kan psv niet garanderen

31 juli 2014 om 13:20

De jeugdopleiding van Atletico weet ik niks van af, maar volgens mij breken daar weinig spelers door. Misschien dat het daar aan ligt?

31 juli 2014 om 13:28

Zijn toch wel zat redelijk goede spelers uit voort gekomen; Torres, de Gea nu Koke en Oliver Torres, Manquillo en Saul die er nog aan komen.

31 juli 2014 om 13:35

Ahja, al moeten een paar het natuurlijk nog bewijzen van hun :P.

Als ik hem was zal ik maar jaartje voor zichzelf gaan trainen. Het vertrouwen tussen speler en club lijkt me al te ver beschadigd. Verder zal de interesse ook wel mee vallen van de clubs die hij ingedachte heeft? Bij die clubs lopen 100 Bakkali's. Dus lekker jaartje voor zichzelf trainen en dan een goede keuze maken, zal hij wel gaan doen? Heeft hij Mino als zakenwaarnemer?

31 juli 2014 om 13:43

Jaartje voor zichzelf trainen? Dan staat hij pas stil in zijn ontwikkeling. Welk talent heeft ooit een jaar voor zichzelf getraind en ooit nog iets bereikt? Hij moet gewoon een transfer maken naar een ploeg waar hij kan spelen. Tussen PSV en hem is de relatie helemaal stuk, dus dat zie ik niet meer goed komen.

Wat een soap begint dit te worden. Heeft Bakkali zelf wel in zijn hoofd wat hij wil?! Atletico lijkt mij een prachtige stap maar weet natuurlijk niet wat de plannen daar met hem zijn.

Het beste voor hem lijkt mij bijtekenen bij PSV en proberen eerst bij PSV door te breken. Als het zo nog even doorgaat slaat ook PSV voor hem de deur dicht en zit hij komend jaar weg te kwijnen bij jong Psv.

Het begint erop te lijken dat deze jongen aanstuurt op een transfervrij vertrek volgend jaar. Niet weggaan, niet tekenen bij Psv. Met ongetwijfeld als reden dat zowel hij als zijn zaakwaarnemer Didier Frenay een leuke tekensom kunnen vragen volgend seizoen.

@fl0r1d43 Tnx voor de correctie!!

31 juli 2014 om 13:21

Dat lijkt me sterk aangezien Didier Frenay zijn zaakwaarnemer is

yo, geen probleem

31 juli 2014 om 13:37

Yep. daar lijkt het wel op. Niets is zeker natuurlijk, maar het heeft die schijn. En hij gaat er vanuit dat de clubs dan voor hem in de rij staan. Als ik PSV was zou ik hem dan niet eens meer in Jong-PSV laten spelen. Laat daar maar jongens spelen die potentie hebben voor PSV 1, niet voor gasten die hun tijd uitzitten om geld op te kunnen strijken.

Lekker mee laten trainen met de A jeugd.

Ik hoop dat deze jongen naar feyenoord komt want ik weet zeker dat hij daar wel de vertrouwen krijgt. Kan die ook mooi concurreren met bilal en boetius en natuurlijk gaat hij ook wel veel basisplaatsen krijgen. Zoals zijn situatie nu is zou hij niet zo heel veel moeten kosten

31 juli 2014 om 18:22

Alleen betaald Feyenoord waarschijnlijk niet het salaris wat hij eist.

Waarom niet gewoon je nog een seizoen goed laten zien bij Psv? PSV is niet de minste club in Nederland, kan strijden om het kampioenschap, kan een belangrijke schakel worden in de aanval en zich echt op de kaart zetten (voor zover dat nog niet is gebeurd dan). Hij zit bij Psv, wat een arrogantie (zeker op zo'n jonge leeftijd) om te weigeren je contract te ondertekenen.

Dit vind ik nou juist weer wel logisch. Als je niet bijtekent bij PSV omdat je bang bent te weinig aan spelen toe te komen, wat wil je dan bij de Champions-League finalist en kampioen van Spanje van afgelopen seizoen gaan doen? Deze jongen komt op mij juist niet arrogant, maar verstandig over.

Euhm wat dan, gaat hij nu alsnog verlengen bij psv dan? Of wil hij nog een jaar aanmodderen tot hij transfervrij is? Dat is wel zonde van die 2 jaar dan

Dit is juist Niet verbazingwekkend.. is Bakkali echt op speelminuten uit, dan maakt de stap naar een Atlético dit volledig ongeloofwaardig. Ik denk dat als Feyenoord bijv. hetzelfde had geboden.. dat Bakkali de verhuizing wel had gemaakt.

31 juli 2014 om 13:39

Natuurlijk is heel goed dat hij nadenkt over zijn toekomst, maar je zou langzamerhand toch wel verwachten dat hij zich een keer uitspreekt? Dit gedoe en de voortdurende (negatieve) aandacht, schaadt ook vooral Bakalli. Volgens mij is er behalve Bakalli en zijn zaakwaarnemer niemand die wil wat de best jongen nu wil en hoe hij zijn toekomst ziet.

31 juli 2014 om 13:45

@ Dammie

Als de club op zo een manier met je om gaat zou ik ook niet meer met de club praten op den duur. Constant maar in de media lopen zeuren dat hij niet verlengd enzovoorts. Maar dat hij Atletico afwijst past wel precies in het geen dat hij in de media verklaart heeft. Het gaat om speel minuten.

31 juli 2014 om 13:54

Lekker makkelijk om de blaam volledig bij de club neer te leggen; volgens mij hebben twee partijen hier gewoon schuld. En als het hem echt om speelminuten gaat dan kun je toch gewoon open kaart spelen en tegen de club zeggen dat je niet wil tekenen of alleen wil tekenen als je verhuurt wordt o.i.d.?

Daarnaast is er ook nog Eintracht Frankfurt waar hij heen kon gaan dus dat past dan weer niet echt in het plaatje want de kans dat hij daar speelminuten had gekregen was vrij groot.

Kortom, vreemd spelletje van twee kanten met alleen maar verliezers.

31 juli 2014 om 13:56

D-Bergkamp denkt echt dat als er 10 artikelen op VZ verschijnen over PSV en Bakkali, dat er dan ook 10x door PSV in de media is geklaagd.

Misschien dat je over een paar jaar wel begrijpt hoe de echte wereld werkt, maar ik durf er niet op te gokken.

Het gaat helemaal niet om speelminuten. Als het om speelminuten zou gaan, dan had hij vorig jaar al gevraagd om een verhuur. En die weg is nog steeds openen. Als hij naar PSV stapt en aangeeft te willen bijtekenen zodat hij komend seizoen verhuurd kan worden, dan is dat geen probleem. En de eredivisieclubs staan voor hem in de rij hoor, geloof dat maar.

Hij wil alleen liever zijn contract uitzitten dan daarover in gesprek gaan.

31 juli 2014 om 14:27

@ Dammie

Natuurlijk hebben 2 partij-en schuld. Bakkali zelf ook. Maar mensen klagen continu maar over dat hij zijn mond niet open trekt en dat hij niets laat weten. Aan de andere kant verschijnen er in de media alleen maar verhalen van PSV kant die stuk voor stuk negatief zijn over Bakkali.

Er is een vete/ruzie/woordenwisseling tussen PSV en Bakkali. Of hoe je het ook wilt noemen. Stop dan gewoon met het in de media schreeuwen en los het intern op. Of neem 1x een duidelijk stand punt in en stap daar niet meer vanaf. Maar elke week is er 1 of meerdere verhalen over Bakkali en die zijn allemaal gebaseerd op uitspraken van PSV mensen.

PSV moet zich gewoon vanaf nu professioneel op stellen. Bakkali als ballen jongen neerzeten en nooit meer over praten. Dat gedoe dat ze nog steeds willen om zijn contract te verlengen is onzin. Dat stadium ben je na zulk gedoe toch allang voorbij?

31 juli 2014 om 14:29

@ Hoppa!

De media baseren hun verhalen wel ergens op. Natuurlijk is het voor 10 nieuwsberichten niet automatisch ook 10 uitspraken van PSV kant zijnde. Maar eerder deze week werd verklaard dat er gesproken was met Atletico door Brands in de Vi.

dan kan je natuurlijk wachten op het feit dat het rond is ja of nee.

31 juli 2014 om 15:03

'de media' (en VZ zeker) baseren 15 artikelen op 1 gerucht. Alles wat je hier in het afgelopen jaar over Bakkali hebt gelezen is afkomstig uit 1 gesprek dat een journalist met Brands heeft gehad. Het is gewoon goedkoop scoren.

PSV heeft niet in de media lopen schreeuwen. Ze hebben halverwege het afgelopen seizoen 1x naar buiten gebracht dat Bakkali nog niet getekend had en dat hebben ze afgelopen week nog een keer herhaald. Gewoon in antwoord op een vraag van een reporter. Simpelweg omdat dat informatie is die de fans willen weten. Er is nooit met een beschuldigende vinger naar Bakkali gewezen er zijn alleen feiten benoemt. VZ maakt daar allemaal spannende verhalen van.

Als jij dat al 'schreeuwen in de media' noemt, nou ja, dan interpreteer je het gewoon totaal verkeerd.

31 juli 2014 om 15:34

@ Hoppa!

Wat is er zo moeilijk aan (een van de) volgende zinnen
- Ik geef daar geen antwoord op omdat het niet netjes is richting de speler.
- Ik doe daar geen uitspraken over
- PSV praat daar intern over, niet in de media

Zo brengt Nijland (groningen) een interview naar buiten over Kostic en de betrokken clubs. Vervolgens word er gevraagd naar de transfersom waarvoor hij mag vertrekken. Daar reageert hij op dat hij het niet netjes vind om te reageren vanwege de clubs die al geboden hebben.

Als Brands/sanders/gerbrands iets zegt over Bakkali doen ze dat vanuit vrije wil. Ze kunnen altijd heel simpel één van de bovengenoemde 3 zinnen vertellen. Dan heeft geen enkele media namelijk d emogelijkheid om geruchten te schrijven en Brands/sanders/gerbrands te quoten.

Is het contract dan bekend? Misschien is het wel een slecht contract. En de heren Cocu en Brands' Willen dat hij tekent. Nogal raar. Voor mij heeft die jongen gelijk. Je hoeft toch niet te tekenen als je het niet eens bent. En dan de dreigementen . Te zot voor woorden.

Ik zei het gisteren hier nog, dat het nog niet rond was, Bakkali moest immers nog akkoord gaan.

Het heeft er dus alle schijn van dat de geruchten op Radio Tam-Tam waarbij Bakkali een voorcontract met Chelsea heeft (wat in werking zou treden na afloop contract Psv), gewoon waar zijn.

Wordt ongetwijfeld vervolgd, een betere zomer soap kan je je niet wensen.

31 juli 2014 om 13:39

Ik lach me een kronkel als hij zijn toekomst zo vergooit. Maar ja, hij zal hebben gemerkt dat hij het op talent alleen niet red. En hard werken zit niet in zijn karakter, dus dan maar zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld binnenharken.

Top mentaliteit hoor!

31 juli 2014 om 13:47

Bij Chelsea zou hij vandaag niet bij het 1ste team geraken, maar ze zijn wel een zeer goede reputatie aan het opbouwen met zo'n jongens te verhuren aan de juiste club. Clubs waar ze wel aan spelen toe komen.

Hoor je De Bruyne, Courtois, Lukaku of Thorgan Hazard klagen over Chelsea?

Het gaat echt niet altijd over geld. Hij is zich echt wel bewust van zijn kwaliteiten, een beetje te zelf, lol, hij weet wel dat het grote geld er vroeg of laat wel aan komt. Ik denk dat ie vooral gewoon wil spelen. Meer niet.

31 juli 2014 om 13:50

Hazard en Lukaku hebben niets aan Chelsea te danken hoor, al zullen ze dat openlijk niet snel uitspreken. Die jongens waren mogelijk verder geweest als ze die stap niet hadden gezet.

En daarbij, als je elk jaar 10 spelers aantrekt en er vervolgens 1 of 2 verder brengt door ze goed te verhuren, dan zijn er nog altijd 8 of 9 die in het niets verdwijnen.

31 juli 2014 om 13:54

Naar Chelsea moet hij zo wie zo niet gaan die kopen alles wat los en vast zit maar er komt nooit een jeugdspeler door , dus daar heen gaan is gewoon stilstand in je carriere .

31 juli 2014 om 13:57

Hoeveel van de spelers die Chelsea gekocht heeft en verhuurd zijn werkelijk daarna bij Chelsea ook doorgebroken? De enige die ik kan bedenken is Courtois.

31 juli 2014 om 15:31

fl0r1d43,

En Courtois moet er nog doorbreken. Ik sluit niet uit dat hij straks gewoon op de bank zit.

Als Cech daar nog zit, dan vind ik het maar normaal dat hij voor Cech zal kiezen.

Ik denk dat het hen niet veel uitmaakt of ze doorbreken of niet. Liefst wel natuurlijk, maar als ze een aardige som kunnen krijgen, dan is het ook goed.

Ik denk dat hij nu weer wordt gezien als een standaard Marokkaans probleemjochie, zoals we die al meerderen hebben gezien in het verleden en ook bij Psv. Maar, hij heeft in mijn ogen echt wel reden om zich zo op te stellen. Blinkt uit in de jeugd en wordt volledig terecht bij de eerste selectie gehaald waar hij ook weet te presteren. Het is echter een jonge knul waarbij een terugslag ingecalculeerd dient te worden. Verder zijn speelminuten van het allerhoogste belang bij dit soort spelers. Op rechts was hij op een gegeven moment derde keus, achter Narsingh en Jozefszoon. En op links is Depay natuurlijk onomstreden. Hij heeft zoveel wedstrijden in het eerste gespeeld waardoor hij niet meer voor Jong PSV mocht spelen, met andere woorden: daar gaat je seizoen. Ik weet niet hoe jullie in deze situatie zouden handelen maar ik zou ook verre van blij zijn.

31 juli 2014 om 13:59

Nou dat zal ik niet gauw zeggen maar dat zijn mentaliteit niet deugt staat wel vast , als hij echt zo goed is zou Cocu hem dan op de bank laten ? nee dus geen enkele trainer zet zijn beste spelers er naast hoor .

31 juli 2014 om 14:00

Het feit dat hij zoveel wedstrijden in het eerste heeft gespeeld dat hij niet meer in de Jupiler league mocht uitkomen zegt toch genoeg? Dat zegt duidelijk dat hij voldoende kansen heeft gekregen.

Dat hij vervolgens niet imponeert, er op de training als een zoutzak bijloopt, nauwelijks communiceert met zijn teamgenoten en geen enkel initiatief neemt. Nou ja, dat is natuurlijk gewoon zijn eigen fout. Als hij beter was geweest dan Narsingh en Jozefzoon, dan was Ruiz nooit gehuurd. Als hij beter was geweest dan Ruiz, dan had hij gewoon gespeeld.

Maar dat was hij niet. Dat is niet Cocu zijn schuld en ook niet die van Brands. Hell, dat is niet eens Bakkali zijn schuld. Het is een door Cocu en zijn staf vastgesteld feit.

31 juli 2014 om 14:06

Dip, wisselvallig, ala, maar hij had zich via prestaties op de training (inzet, eigen verantwoordelijkheid nemen door ook voor zichzelf te trainen) zich weer in de basis moeten spelen. En zich niet als een baby gedragen die zijn zin niet krijgt. Talent is een gift, maar je bent zelf verantwoordelijk wat je er mee bereikt.

31 juli 2014 om 14:09

Hij heeft totaal geen reden om zich zo op te stellen. Bakkali heeft voor de winterstop 15 keer meer dan een half uur mogen spelen in het eerste van PSV als 17-jarige waarvan meer dan 10 in de basis, daarnaast is hij ook nog zes wedstrijden geblesseerd geweest.
Zijn inzet nam al af in de loop van deze wedstrijden, net als het uitvoeren van zijn taken. Hij mag mooi eens beginnen met naar zichzelf te kijken want hijzelf is de oorzaak van dit probleem. Het is heel simpel, je werkt hard en je geeft je volledig: PSV geeft je speeltijd. Doe je dit niet dan geeft PSV je geen speeltijd. Garanties voor speeltijd vind ik sowieso belachelijk maar gezien Bakkali's prestaties in de loop van het seizoen totaal terecht dat PSV hem die niet geeft.

31 juli 2014 om 15:55

En dan krijgt hij na het seizoen de kans in oefenwedstrijden en dan voert hij de opdrachten van de trainer keer op keer niet uit.

Tja, dat is echt allemaal de schuld van Psv.

31 juli 2014 om 16:56

Precies!
Het is eigenlijk gewoon belachelijk dat ik dit zelfde verhaal bij ongeveer elk topic weer neer moet zetten. Door sommigen wordt alles aangegrepen op maar te kunnen bashen op één club.

31 juli 2014 om 17:02

@robin. Zet nu je verhaal eens naast jairo riedewald:vorig jaar gedebuteerd en als invaller direkt 2x gescoord en zelfs de 1-0 achterstand omgezet in winst! Daarna een paar keer ingevallen en verder gewoon weer achter boilesen in de pikorde. Heb je die jongen 1 keer horen klagen??? Ik niet namelijk.. en zo geldt dat ook voor meerdere spelertjes bij oa ajax en feyenoord ( te vrede) dus het probleem is volgens mij wel degelijk de mentaliteit van bakkali.

Bakkali zal zijn eigen afwegingen hebben, transfervrije status of echt die ge-eiste speelminuten...
maar wat heeft het voor PSV voor nut jongens als deze te hebben. Het speelt te vaak dat ze onderhand hun jeugd eerst wel eens mentaal mogen onderzoeken of ze slaan veel geld stuk te slaan om voor anderen goedkoop op te leiden..

Volgens mij wil die jongen gewoon garantie op speelminuten. Bij PSV zit dat er al niet in, dus dan kan hij dat bij Atletico wel helemaal vergeten. 2 a 3 miljoen is trouwens wel een lachertje. Misschien leuk voor Feyenoord om die ouwe bokken Verhoek en Schaken te vervangen

31 juli 2014 om 14:20

Klopt dat wil hij ook gewoon. Leek voor mij ook de ideale speler voor Feyenoord maar nu Bilal is gekomen is zijn komst een stuk minder realistisch. Al zou het wel fantastisch zijn om Boetius Bilal en Bakkali het te laten uitvechten voor 2 plekken. 2 miljoen is niks voor deze speler.

deze jongen weet heel goed wat hij wilt en wat hij gaat doen anders wijs je ath madrid niet af nee deze jongen wacht tot hij transfervrij is en krijgt dan een mooie koffer met geld aangezien ik denk dat hij allang ergens een voorcontrakt heeft getekend bij chelsea bvb

31 juli 2014 om 14:07

Alsof je bij Atletico je uitgavepatroon in de gaten moet houden, die bieden zo'n speler echt niet veel minder dan een Chelsea of Real Madrid hoor. Voor wat het waard is denk ik dat zelfs PSV momenteel nog wel in het salarishuis past.

Transfervrij is toch altijd een slecht idee. Uiteindelijk ben je dan 'gewoon omdat het gratis is' aangetrokken. Spelers die veel gekost hebben (dus waar de club echt werk van meot maken), zullen dan al snel de voorkeur krijgen (coach moet de aankopen immers ook verantwoorden).

Voor wat betreft speelminuten denk ik nog steeds dat hij beter kan vertrekken bij PSV (tenzij Depay vertrekt). Nu heeft hij bij PSV ook niet veel garantie. Daarom snap ik hem niet zo goed. Hij heeft Frankfurt (betere competitie, speeltijd) afgedaan EN Atletico (betere competitie, betere centjes, geen speeltijd). Wat blijft er dan nog over??

31 juli 2014 om 14:14

ik zeg ook niet dat hij minder verdiend bij atletico ik zeg dat hij al ergens getekend heeft en dat dat heel goed chelsea zou kunnen zijn en als je stiekem al ergens getekend hebt kan je natuurlijk niet bij atletico tekenen
door deze truuk bespaard chelsea een transfersom en krijgt bakkali tekengeld win win dus voor beide alleen is psv daar dan de dupe van

31 juli 2014 om 15:08

Slechtere competitie, slechtere centjes en geen speeltijd.

Is het misschien niet beter dat dit ventje alleen gaat trainen op een tijdstip dat de trainingsvelden vrij zijn. Sfeerverpestend ook voor het tweede elftal lijkt mij.

31 juli 2014 om 14:03

Ergens in het park ofzo. Tussen de hondendrollen. Jasje mee om als goal te gebruiken en misschien komt mama wel limonade brengen.

31 juli 2014 om 14:09

Waarom sfeerverpestend? Staat niks bij over zij gedrag op het trainingsveld toch.... Misschien is het wel een hele aardige kerel, die gek wordt gemaakt door een listige zaakwaarnemer.

31 juli 2014 om 16:59

Ik kom regelmatig op de Herdgang en kan je vertellen dat zijn uitstraling en gedrag op het trainingsveld allesbehalve sfeerbevorderend is te noemen in ieder geval. Dan heb ik het nog niet eens over zijn gedrag ten opzichte van fans.

Ik denk dat hij eigenlijk niet weg wil, maar dat hij hoog spel heeft gespeeld bij de onderhandelingen wat betreft speeltijd. Aangezien PSV daarin niet meeging, weigerde hij bij te tekenen. Ik denk dat hij uiteindelijk bij PSV blijft of naar een club in België gaat. Volgens mij wil hij gewoon nog niet zover weg gaan wonen.

Hij wil zoveel mogelijk zekerheid over speelminuten als we hem moeten geloven. Waarom is hij in godsnaam niet gewoon verhuurd aan Cambuur o.i.d.? Kan iemand mij uitleggen waarom dat niet de meest simpele en passende optie is?

Logisch natuurlijk, hij wil gewoon naar een club waar hij wekelijks speelt. Dat kan niet bij Psv omdat Psv spelers als Jozefszoon Park en Ruiz voor zijn positie haalt terwijl ze ook nog Narsingh hebben. Bij Atletico heeft hij al helemaal geen kans op speeltijd dus waarom zou hij daarheen willen? Het gaat gewoon niet om geld maar om speeltijd. Nu doet iedereen ook alsof Bakkali een vervekend mannetje maar het is gewoon de schuld van Psv dat ze aan het eind van het seizoen met 6 buitenspelers lopen waarvan Deoay zeker is van een basisplaatsen de rest het maar moet uitzoeken. Logisch dat je dan geen vertrouwen voelt en niet wil bijtekenen. Gewoon volkomen terecht!

31 juli 2014 om 14:36

Het moge duidelijk zijn dat jij aanslaat op het woord PSV en daarmee je mening al gevormd hebt....je gechoogel met namen en posities maakt je steling er niet veel beter op.

Als het echt alleen om speeltijd gaat, waarom laat hij zich dan niet verhuren of ging hij niet naar Frankfurt?

31 juli 2014 om 18:28

Jozefszoon Park, Ruiz en Narsingh. Spelers die op Park na voor rechtsvoor gehaald zijn. Veel kijk heb je er volgens mij niet op. Of je reageert als een stier op een rode lap. De enige die hij voor zich had bij PSV was Depay en aangezien die wel aardig in vorm was en iedere wedstrijd meedeed, was er inderdaad weinig speeltijd voor Bakkali/ Iets wat hij overigens voor aanvang van de competitie al wist. PSV heeft hem nooit beloften gedaan.

31 juli 2014 om 18:50

Nee, maar hem precies genoeg wedstrijden mee laten doen zodat hij niet meer in de JL en A1 mocht spelen en later ook helemaal niet meer in de Eredivisie. Op zo'n leeftijd moet je gewoon altijd voetballen. Of dat nou in het 1e is of niet. Psv heeft hem die kans ontnomen.

31 juli 2014 om 20:49

Jij denkt dat Bakkali in de A1 wou spelen?

Maakt zelf geen geluid ,heeft een zaakwaarnemer die niet te bereiken is en steekt zijn kop voor alles en iedereen in het zand.

Triest meelijwekkend figuur .

31 juli 2014 om 14:47

Hij wil gewoon bij Psv blijven. Maar hij eist een basisplaats!

31 juli 2014 om 14:59

Dan is het duidelijk en is het einde verhaal; hij is niet in de positie om een basisplaats te 'eisen' aangezien spelers als Depay en Narshingh boven hem in de pikorde staan. Sowieso kun je als speler geen basisplaats eisen want zo werkt het niet

Als hij daadwerkelijk niet naar clubs als Atletico wilt gaan en PSV ook geen transfersom gunt, vind ik dat ze hem een jaar lang lekker op de bank moeten zetten in de A1.
Het moet maar eens afgelopen zijn. Lekker een jaar niet spelen en dan eens kijken wie hem transfervrij wilt hebben!

"een jaar geleden hadden alleen supporters van PSV gehoord van Zakaria Bakkali"

Dan vergeet je de topscouts en de echte kenners.

Bakkali wil spelen, daarom slaat hij Atlético af. Ik vind dat hij naar Zulte Waregem moet, Francky Dury kan zijn carrière makkelijk herlanceren. Hij moet sowieso in een kleine competitie blijven bij een kleine club. Desnoods koopt Chelsea hem over voor een klein bedrag, lenen ze hem uit aan Zulte en verkopen ze hem later met 500% winst net als bij Thorgan Hazard straks en De Bruyne en Lukaku eerder.

Het favoriete onderwerp van vele haters hier gaat iedereen verassen : hij wil speeltijd dus wacht gewoon op een aanbieding van helmond sport.
Wat zit er veel mis bij dat ventje

maar in de eerste maanden van het seizoen 2014/15 spreidde zijn naamsbekendheid zich als een olievlek uit over het land.

Wtf?

Heerenveen huur deze jongen.
Hebben ze meteen een vervanger voor Bilal!

31 juli 2014 om 16:06

Hij laat Atletico schieten voor een verhuurperiode bij Heerenveen inderdaad...

Die jongen heeft nog een contract voor een jaar, dus daarmee heeft ie recht op arbeid. Wat PSV allemaal wil is niet zo relevant..

31 juli 2014 om 16:33

Misvatting van de eerste orde.
Bakkali heeft inderdaad recht op arbeid , alleen PSV bepaalt waar.
In zijn contract is niet opgenomen dat hij recht heeft op speeltijd in de A-selectie, wat hij zelf graag zou willen want hij eist 25-30 wedstrijden voor een handtekening onder de contractaanbieding.

Bakkali krijgt gewoon zijn salaris en hij mag zijn arbeid verrichtren bij Jong Psv.
In ieder geval trainingen volgen onder betaald voetbalcoach Kalezic.
Of hij speelminuten krijgt is natuurlijk een tweede. Dat bepaalt de coach nog altijd.

Overigens heeft Bakkali een jeugdcontract en zou hij zomaar teruggezet kunnen worden naar de A1. Want dat is overeenkomstig zijn contractuele status en kan hij daar dus passende arbeid verrichten.

31 juli 2014 om 18:51

Hij mag niet meer in de A1 voetballen, omdat Psv hem precies genoeg wedstrijden in de Eredivisie heeft laten spelen waardoor dat niet meer mag.

31 juli 2014 om 19:43

Ik heb er de reglementen niet op nagekeken maar uit mijn hoofd:

Een speler die 15 wedstrijden of meer in een hoger team heeft gespeeld mag binnen dat seizoen niet meer in een lager team uitkomen.
Dat goldt dus voor Bakkali vorig seizoen en kon hij in de tweede helft van de competitie niet meer uitkomen voor Jong Psv.
Omdat dit een regel is per seizoen mag Bakkali nu weer voor Jong PSV uitkomen.

Deze regel geldt per seizoen (!!!) voor competities in de categorie A waar alle betaald voetbal competities onder vallen maar ook bijvoorbeeld de A-Junioren t/m de eerste klasse.

Mocht je een reglementsartikel vinden wat hetgene wat hierboven staat corrigeert, dan houd ik me van harte aanbevolen.
Houd er wel rekening mee dat Bakkali nog speelt met een zogenaamd jeugdcontract.

31 juli 2014 om 16:33

Volgens mij weet jij niet helemaal waar je het over hebt

31 juli 2014 om 16:41

Dus hoeft hij niet persee in gesprek als PSV dat wil. Blijkbaar voelt ie zich niet thuis bij Psv,

Ik zeg nergens dat ie een plaats kan afdwingen. Maar ik lees hier reacties als ' laat hem maar nergens spelen' dat gaat dus niet.

31 juli 2014 om 16:52

Als je een contractaanbieding krijgt dan kun je "ja" of "nee"zeggen.
Zo simpel is dat.

Maar zo zit mijnheer Bakkali niet in elkaar.
In januari heeft hij mondeling toegezegd middels zijn toenmalige zaakwaarnemers (de familie) dat hij het contract zou tekenen.
Sindsdien heeft hij tot 4x toe de deadline voor een reactie laten lopen.

Hij zegt "nee" tegen Frankfurt, "nee" tegen Atletico maar helemaal niets, nada, noppes tegen PSV en zijn zaakwaarnemer zwijgt ook in alle talen.

Is dat in jouw ogen conform een normale werkgever-werknemer relatie?

31 juli 2014 om 16:44

@united99
Wat psv wil is niet zo relevant??

PSV wil dat hij zich meld bij de tweede garnituur.
Dus daar zit ie nu.
Vrij relevant naar mijn mening

Hij heeft recht op arbeid zeg je....
Mooi laat hij dan ook maar eens snel beginnen daarmee, hij wordt er tenslotte vorstelijk voor betaald.

Doe nu even normaal en denk logisch na voordat je een sneer na hem maakt.

Meneer wilt speeltijd bij Psv, denk je nu echt dat hij dat niet tegen Atl heeft vertelt ?

Het is zo duidelijk, hij wilt niet perse na een topclub (al denk ik wel dat hij niet voor g.a eagles ofzo wilt spelen ), hij wil basisspeler zijn 100% garantie.

Ik zie geen probleem met zijn wens, zijn carreer, not ours.

Die jongen komt er wel, maar niet als voetballer. Daar hoor je over twee jaar helemaal niets meer van. Enige positieve aan dit verhaal is het feit dat hij geen Nederlander is.

Laat feyenoord hem ophalen voor 2 á 3 miljoen en lekker op de rechterflank zetten. Bakkali blij, feyenoord een goede speler erbij..

31 juli 2014 om 17:08

Frankfurt en Atletico laten lopen en dan naar Feyenoord gaan?
Je kunt jou in ieder geval geen humor ontzeggen.

31 juli 2014 om 22:26

Hoezo humor? Hij heeft gelijk. Bij Feyenoord is de kans op spelen iig veel groter. De omgang met talenten bij Feyenoord lijkt ook een stuk beter met een stuk hoger rendement. Hij heeft namelijk een reden om Frankfurt en Atletico te laten lopen en dat is speeltijd in het eerste elftal. Ik wil je niet laten lachen om mijn scherpe en gevatte humor maar bij Feyenoord zal hij zeker speeltijd krijgen die meer aan zij wensen voldoen.

31 juli 2014 om 22:29

Bij alle eredivisieclubs in het rechterrijtje is de kans op speeltijd groter
Vraag eens aan Bakkali of hij dat wil.

31 juli 2014 om 23:57

Rechterrijtje? Sinds wanneer is Feyenoord in het rechterrijtje geëindigd? Waar heb jij het over? Er wordt aangegeven dat hij misschien wel bij Feyenoord past en daar moest jij om lachen en kom je met het rechterrijtje aanzetten?

1 augustus 2014 om 00:03

L'histoire se repete in 2015...

Erg kort van memorie niet? Wacht dacht je van 2011? (of 1990, of 1978)

Het is toch niet heel raar dat hij niet zo snel bij op Atletico Madrid ingaat? Normaal worden (halve) jeugdspelers verweten dat ze te snel naar de topclubs in het buitenland willen, is er eentje niet happig op dit avontuur en dan is ineens verbazing en past het perfect bij de persoon Bakkali. Het is natuurlijk nog maar de vraag waar hij dan wel voor gaat kiezen, maar ik snap ook wel dat hij niet zo graag wil tekenen bij Psv. Verder allemaal niet netjes gedaan enzo, maar toch zeker van twee partijen dan. Hoop wel dat hij een club kiest waar hij spelen kan, want zou toch zonde zijn als hij jarenlang een beetje op de bank gaat zitten.

Eindhovens Dagblad, daar zeg je het. Zeiden die deze week ook niet dat Bakkali definitief geen contract meer kreeg bij Psv, terwijl Brands de volgende dag verklaarde dat Bakkali nog altijd gewoon mocht blijven...

31 juli 2014 om 17:10

Nee, dat zeiden ze niet.
En ik kan het weten want ik ben abonnee.

31 juli 2014 om 18:08

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=220620

31 juli 2014 om 19:23

Je moet vooral geloven wat de VZ redactie soms in haar topics neerkwakt.
Het topic waarnaar jij refereert is van 29 juli en het ED heeft op die dag niets maar dan ook niets over Bakkali geschreven.
Wel op 28 juli, maar dat was een artikel hoe Bakkali het deed onder Kalezic in Jong Psv.

Er is wel een tweet geweest van PSV watcher Rik Elfrink op 29 juli dat het contractvoorstel is ingetrokken en dat er opnieuw onderhandeld moet worden als hij wil bijtekenen.

Klopt dus geen donder van wat je zegt, maar ik zal je dat niet kwalijk nemen.

31 juli 2014 om 22:30

Wat ben jij soms een irritant ventje devolta. Hoezo zeiden ze dat niet? Dat jij het kan weten omdat je abonnee bent zegt alleen maar dat je kunt lezen. Niemand her weet precies wat er gaande is of wat er gezegd is maar hang niet zo de wijsneus uit. Feit is dat er nog steeds niets getekend is maar dat deze jonge voetballer zelf niet veel in de media zegt.

Klopt dus geen donder van wat je zegt, maar ik zal je dat niet kwalijk nemen.

31 juli 2014 om 22:41

Ik geef puur feiten met data weer en dan ga jij een beetje lopen bazelen en wat lopen te papegaaien.
Wie is er nu hier irritant?

1 augustus 2014 om 00:03

Jij! Wat andere zeggen klopt geen donder van maar jij komt met feiten aan omdat je het hebt gelezen in de ED? VZ kwakt maar onzin neer en andere nieuwssites lullen ook maar raak. Ja vind ik irritant, mensen geven hier hun mening en probeer dat een beetje te respecteren of je " tone of voice" aan te passen. Want jij hebt geen feiten maar zegt wat er in het ED stond.

1 augustus 2014 om 00:06

Lezen is niet jouw sterkste kant, mijn waarde.
En bovendien ken je het verschil niet tussen het verkondigen van een mening en het poneren van een feit.

Ik zeg juist wat er niet in het ED stond.
Daat kwam die poster mee afzakken (en Vz).

Je kunt dus hooguit geirriteerd zijn over jezelf.

Je gaat steeds meer denken dat ie alsnog gaat verlengen..

Moet niet veel gekker worden , vind dit al een te hoog niveau voor hem.!!

Dodelijk vermoeiend ventje. Ben helemaal klaar met die gast!

Schijnbaar heeft hij opnieuw zijn zaakwaarnemer op de keien geflikkerd.

31 juli 2014 om 22:14

Ik heb dat gerucht ook opgevangen. Heerlijke soap toch? Als ze in Hollywood zo'n scenario afleveren dan flikker ze het gelijk de vuilbak in wegens echt te ongeloofwaardig.

Het gerucht komt van Rik Elfrink.

https://twitter.com/rikelfrink/status/494925215844...

31 juli 2014 om 22:37

Sporza woensdag 11 juni - 09:28:
De plooien tussen Zakaria Bakkali en PSV lijken weer gladgestreken na een goed gesprek. "er is beslist om alles wat in het verleden gebeurd is te vergeten", zegt zijn zaakwaarnemer Didier Frenay. Bakkali zal voor de eerste training duidelijkheid scheppen over zijn toekomst.

Duidelijkheid betekent voor Bakkali blijkbaar zijn lippen op elkaar houden en - inderdaad - Frenay buiten te gooien.

"voorlopig" nog niet dus denk ik: volgend jaar transfervrij de deur uit, daar mikt hij op.

Mijn mening; Bakkali geen speelminuten meer. Elke werkdag van 08.30 - 17.00 aanwezig op het trainingscomplex, maar geen deelname aan de training meer of gebruik van de faciliteiten. Laat hem in zijn vrije tijd maar een balletje schieten, maar die jongen geen moment meer gunnen bij Psv. Dan kan hij zijn droomtransfer wel vergeten.

31 juli 2014 om 22:16

In Football Manager kan dat. In het echte leven stapt Bakkali dan naar de rechter. Heeft ie zijn vrijheid en kan PSV nog een fikse verbrekingsvergoeding betalen ook.

31 juli 2014 om 22:20

Zo'n maatregel gaat problemen opleveren wanneer Bakkali er een arbitragezaak van maakt.

Maar de oplossing is heel simpel.
Bakkali zegt geen ja of nee tegen het contractvoorstel maar vraagt elke keer bedenktijd en laat dan de deadline verlopen (tot 4x toe).
Kalezic moet gewoon hetzelfde doen. Beginnen met Bakkali op de bank (een coach bepaalt de startopstelling, daar kan geen rechter iets tegen doen) en dan bedenktijd voor een invalbeurt. En deze bedenktijd na 90 minuten laten verlopen.

1 augustus 2014 om 08:21

En wat precies wint PSV bij zo'n aanpak?

1 augustus 2014 om 10:19

Daar wint PSV helemaal niets aan, maar er valt betreft PSV en Bakkali voor hun toch geen winst meer te behalen. Dan maar een boodschap dat ze zich niet zo voor gek laten zetten. Ik had het ook liever anders gezien.

"Een jaar geleden hadden alleen supporters van PSV gehoord van Zakaria Bakkali, maar in de eerste maanden van het seizoen 2014/15 spreidde zijn naamsbekendheid zich als een olievlek uit over het land."

Dan zou ik 'm de eerstkomende maanden behouden, die gaat de sterren van de hemel spelen. Heeft VZ een glazen bol?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren