Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Ik denk dat Blind eerder is begonnen met trainen omdat er iets speelt'

Laatste update:

Ajax liet zondag zien dat het de hulp van de WK-gangers wel kan gebruiken in de strijd om het vijfde kampioenschap op rij. De ploeg van Frank de Boer trad in de strijd om de Johan Cruijff Schaal nog aan zonder Jasper Cillessen, Joël Veltman en Daley Blind en maakte geen goede indruk. Ajax verloor met 1-0 en kende een slechte generale repetitie voor het duel met Vitesse van zondag.

/

Cillessen, Veltman en Blind trainen inmiddels weer, maar zullen in de eerste competitiewedstrijd naar alle waarschijnlijkheid nog niet in actie komen. Richard Witschge sluit niet uit dat Blind sowieso zijn laatste wedstrijd voor Ajax al heeft gespeeld: "Ik denk dat Daley Blind binnenkort vertrekt. Ik heb zo'n gevoel... Hij is uit zichzelf eerder begonnen met trainen. Ik denk dat hij dat heeft gedaan omdat er iets speelt voor hem", zegt Witschge tegen Helden.

De 24-jarige Blind werd twee jaar geleden, in de verloren strijd met PSV om de Johan Cruijff Schaal, nog uitgefloten door de eigen supporters. De Amsterdammer vocht zich echter terug en groeide uit tot misschien wel de belangrijkste speler van het huidige Ajax. Op het afgelopen WK was hij ook basisspeler bij het Nederlands elftal en Blind wordt daardoor met diverse clubs uit het buitenland in verband gebracht.

Zie jij Daley Blind deze zomer nog vertrekken bij Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ben benieuwd.. Ik vind het zo ontzettend knap hoe hij zich ontwikkeld heeft, vooral nadat hij zoveel kritiek ontving van iedereen en uitgefloten werd
Gun hem het beste, hoop dat hij nog een seizoen blijft maar zou het ook mooi voor hem vinden als er een mooie club komt

6 augustus 2014 om 09:42

Ik heb ook diep respect voor hem. Als zoon van een Ajax icoon ligt er al extra druk op je en keert het publiek zich ook nog tegen je. Vervolgens herpak je jezelf en kom je ZO terug. Die kerel moet mentaal toch wel extra sterk zijn.

6 augustus 2014 om 10:20

wat een fantastische voetballer is blind precies zoals jullie zeggen mentaal sterk voetbaltechnisch sterk goed in de groep begint heel langzaamaan doelpuntjes te maken. Ik hoop echt dat hij zoals zijn vader is en zijn carriã¨re bij Ajax blijft

7 augustus 2014 om 00:44

Nou mentaal is hij wel hard genoeg ja. Maar wat is er nu met hem? Gaat hij naar een andere club toe? Is hij dat uitfluiten niet vergeten en wilde hij daarom niet mee doen met de Johan Cruijffschaal? Iemand die wat weet? Vinden andere clubs dat hij kwaliteiten genoeg heeft dat ze hem willen contracteren?

6 augustus 2014 om 10:00

Nee. Hij blijft bij Ajax.

jaja...die 2 dagen trainen maken het verschil met een transfer.

Verder prima instelling natuurlijk, we wachten af

6 augustus 2014 om 09:35

Inderdaad. Hij had die vrijdag toch ook voornamelijk even iedereen begroet en wat rondjes gelopen toch?

Lijkt me een beetje overtrokken conclusie dat dit met een transfer te maken heeft.

Ik mag hopen van niet. Het zou goed zijn (vooral voor Ajax) wanneer hij nog minimaal een seizoen zou blijven.

Zo had ik het nog niets een bekeken, of Witschge gaat nu spoken zien. Blind kan toch ook gewoon zin hebben en weer lekker fit worden.

6 augustus 2014 om 11:03

Inderdaad! Als ik terug kom van me vakantie wil ik zo snel mogelijk weer met mijn "normale" leven beginnen. Ik kan me heel goed voorstellen dat als je prof voetballer bent en van het spelletje houdt dat je dan zo snel mogelijk weer voor de volle 100% wedstrijdfit/klaar wilt zijn! Ik denk dat dit meer met de mentaliteit van blind te maken heeft dan met een evt transfer.

7 augustus 2014 om 00:46

Was hij niet een beetje geblesseerd op het einde van het toernooi?

Blind is de afgelopen jaren altijd eerder begonnen met trainen als ik mij niet vergis...

Het is voor Ajax niet te hopen dat hij zal vetrekken, want het is één van de weinige spelers die de kar daadwerkelijk kan trekken. Daarnaast is Viergever niet bepaald de ideale vervanger (zal ook echt nog moeten wennen.) Daarnaast zie ik verder ook geen direct beschikbare en financieel haalbare vervanger voor hem.

6 augustus 2014 om 09:37

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Viergever nagenoeg de enige speler aan Ajax zijde goed vond spelen tegen Zwolle. Zat tenminste nog wat pit en durf in.

6 augustus 2014 om 10:35

Ja, dat was zondag. We spelen ook in de CL. Kijken of hij er dan ook staat. Ik hoop toch met Blind op het middenveld.

6 augustus 2014 om 09:40

Mokotjo

6 augustus 2014 om 10:34

Twente heeft zich officieel gemeld bij Mokotjo. Dus Ajax moet nu heel snel gaan handelen.

6 augustus 2014 om 11:09

Wie weet wijst Mokotjo Twente wel af, weet jij veel?

6 augustus 2014 om 19:10

Laat hem lekker naar Twente gaan. We kunnen beter iets meer geld uitgeven en ervaring halen ipv weer een net niet speler.... Die hebben we al genoeg.

6 augustus 2014 om 21:15

Met de mogelijkheid dat Blind al dan niet gaat en Marc "netto" Overmars weer eens op de centen blijft zitten. Ajax moet eens leren handelen voordat het te laat is, want ik kan je zo al vertellen dat 31 augustus een aantal spelers zullen vertrekken en dat Ajax weer eens te laat zal zijn om te handelen.

7 augustus 2014 om 08:02

En Mokotjo is al naar Twente

30 miljoen, niks minder.
Onze beste speler met een contract dat nog wel even doorloopt.
Neenee, hier moeten of voor cashen of behouden!

6 augustus 2014 om 09:37

Hahahaha.....je mag blij zijn als je richting de helft gaat.

Ik zie alleen United meer dan dat betalen indien van Gaal hem echt graag wil hebben. Ik hoop toch vurig dat dit niet het geval is.

6 augustus 2014 om 09:40

Blind heeft een sterk WK gespeeld en zich staande gehouden tegen Barcelona, het team dat iedereen altijd maar prijst. Nou, vraag die 30 miljoen maar voor een oranje international met Champions League ervaring en een goed WK waar Nederland 3e werd en hij elke wedstrijd in de basis stond.

6 augustus 2014 om 09:46

Denk je echt dat Ajax akkoord gaat met 15 miljoen?

Mits Blind vertrekt zal dat voor minimaal 20 miljoen zijn. Blind heeft een doorlopend contract, is de belangrijkste speler van Ajax, international en tevens aanvoerder van Ajax. Daarnaast heeft Ajax het geld niet nodig dus hoeft het niet te verkopen. Nee logischer lijkt me 20-25 miljoen, al denk ik dat er geen club bereid is dit neer te leggen dus ga ik ervanuit dat Blind gewoon blijft wat overigens de beste oplossing is voor alle partijen!

6 augustus 2014 om 09:49

Vragen staat vrij zullen we maar zeggen, maar je begrijpt dat het totaal onrealistisch is.

Blind heeft een redelijk WK gespeeld, niet meer en niet minder. Opgevallen dankzij zijn 2 assists tegen Spanje, maar daarnaast weinig bijzonder. De goal tegen Mexico was een duidelijk voorbeeld van zijn tekortkomingen.

Ik vind het wel komisch dat men telkens weer verwijst naar zijn goede wedstrijd tegen het geplaatste Barcelona. Ik vraag me dan altijd af of men vergeten is dat men de eerste wedstrijd gewoon met 4-0 op de broek kreeg. Toen stond Blind ook gewoon op het veld hoor.

Blind is een leuke speler die zich de laatste jaren goed ontwikkelt heeft. Absoluut topniveau is hij echter niet.

Het zij mij ten zeerste verbazen als er interesse komt van een (sub)topclub uit een grote competitie. Het feit dat het vooralsnog stil is rondom hem, afgezien van wat onrealistische geruchten over Barca, wil ook wel wat zeggen lijkt me.

6 augustus 2014 om 09:50

Het gaat er toch ook niet om dat je 30 miljoen voor 'm vangt, maar dat je andere clubs laat weten dat ie absoluut niet te koop is. Tenzij er echt een club zo gek is om het bedrag voor 'm neer te leggen..wat onwaarschijnlijk is..

6 augustus 2014 om 09:51

Barcelona B ja, ongelooflijk dat de ajacieden die wedstrijd steeds als maatstaf nemen om te zeggen dat daardoor een speler x miljoen waard is. Ja Ajax speelde toen goed maar Barcelona was al geplaatst en speelde zonder Messi, Sanchez, Busquets en Valdes. Om maar een paar namen te noemen, die waren zo ongeïnspireerd als het maar kan.

6 augustus 2014 om 09:55

Rodg,

Wij Ajacieden mogen niet overdrijven, maar doe jij het dan ook niet aub. Barcelona speelde nog steeds met een wereldelftal en Ajax mistte ook spelers. Daarnaast gaat Barca nooit een wedstrijd "weggeven". Barca werd op een geweldige manier van het kastje naar de muur gestuurd. Onze sterkste wedstrijd in jaren. Los van het feit dat Messi, Valdes etc. niet meededen, was dit een geweldige prestatie. Helemaal als je je bedenkt dat Ajax een helft met een man minder speelde.

6 augustus 2014 om 10:01

maar ze wonnen wel. hatsee.

6 augustus 2014 om 10:03

je kunt ook zeggen, met Neymar,iniesta,xavi,pique,fabregas,mascherano en Pedro.. altijd zo een zwaktebod om het Barcelona B te noemen, vooral omdat messi en Busquets niet fit waren en dus sowieso niet konden spelen waar Busquets nog enigzins rust kreeg maar beiden werden niet bepaald gespaard, daarnaast mistte Ajax ook spelers.. en viel boilesen die een geweldige wedstrijd speelde nog in de 1e helft uit, maargoed dat mensen dat telkens als voorbeeld nemen word ik moe van, hetzelfde geld voor de mensen die telkens Barca B roepen.

6 augustus 2014 om 10:18

Ben het deels wel met jullie eens hoor. Aan de andere kant ben ik ook van mening dat veel Ajacieden zich blind staren op enkele goede wedstrijden en daar jaren naar blijven verwijzen.

Zoals ik al zei kreeg je eerder nog 4-0 klop, maar daar hoor je niemand over. Het voetbal in de competitie is vrij matig te noemen. Salzburg vernederde je in de EL. Zwolle met 5-1 in de bekerfinale. Om dan argumenten aan te halen als 'blind hield zich staande tegen Barcelona' vind ik dan ook erg simpel.
Er zijn zat wedstrijden waarin ook Blind niet thuis gaf. Topclubs hebben dat ook echt wel gezien.

6 augustus 2014 om 10:27

Dank Sammerens, wilde dit net gaan typen dus dat hoef ik ook niet meer te doen. Ik vind trouwens ook dat zijn WK enorm overdreven wordt, ja hij had 2 zeer goede assists tegen Spanje (die overigens 2x door wereldklasse goals tot een assist gepromoveerd werden) en een mooie goal tegen Brazilië maar verder blonk hij niet uit en was het vooral plichtmatig een balletje breed of terug.

6 augustus 2014 om 10:33

Laat ik hier als Ajacied op reageren. Ik heb het idee dat men blijft refereren aan deze wedstrijd omdat "we" niet veel beters te zien krijgen. Dat was een wedstrijd waarbij je lef, durf en de wil om te winnen zag, dat zie je jammer genoeg maar zelden ik noem die wedstrijd een incident, terwijl het de maatstaf zou moeten zijn. Ik zal er wel een aantal over me heen krijgen, maar het is helaas wel de realiteit. De wedstrijden tegen Zwolle, RBS et cetera komen toch iets vaker voor.

Blind is de afgelopen jaren enorm gegroeid, heeft veel gezeik over zich heen gekregen en wordt nu gezien als de Ajacied. ajax moet de poot stijf houden en het onderste uit de kan halen. Met of zonder Blind maakt toch wel een verschil.

6 augustus 2014 om 11:20

@sammerens

Zoals jij en zovelen ook steeds terugkomen op de wedstrijden tegen RBS en Zwolle. Dit een een pot verwijt de ketel argument.

Blind heeft op het WK btw ook meer dan 1 goede wedstrijd gespeeld, zo was hij in mijn ogen tegen Chili de beste man op het veld. Afgelopen seizoen kwam er pas stabiliteit in het spel van Ajax, toen Blind op het middenveld kwam te staan. Toeval? Ik denk het niet.

Natuurlijk is Blind geen 30 miljoen waard, maar waarom zou Ajax hem verkopen? Enige reden die ik zou kunnen bedenken is een buitensporig hoog bod. Dat het jou zou verbazen als een subtopper uit 1 van de grote competities interesse in hem zou hebben zegt al genoeg over jou objectiviteit.

6 augustus 2014 om 11:32

Tussen het noemen van de RBS en Zwolle wedstrijden en de goede wedstrijden tegen Barca en City zit een wezenlijk verschil.

De goede wedstrijden worden hier namelijk ontzettend vaak aangehaald met als reden om aan te geven dat Ajax op topniveau.
Gevolg is dat velen die er een andere kijk op hebben die voorbeelden aanhalen om aan te geven dat men niet kan oordelen op die enkele wedstrijden en er zat voorbeelden zijn die aan de andere kant van het spectrum zitten.

Zo is het hier ook het geval. Van pot en ketel is dan ook niet echt sprake. Als Barca niet genoemd was als argument dan waren Zwolle en RBS nooit als tegenargument genoemd.

6 augustus 2014 om 11:56

Ik vind de wedstrijd tegen Barca of andere wedstrijden niet van belang in deze. Ik ben overigens van mening dat Blind helemaal niet zo goed is als vele ajacieden doen voorkomen.

Wat wel belangrijk is, is dat Ajax Blind niet hoeft te verkopen en dat het een belangrijke pion voor Ajax is. Daarom gaf ik aan dat de helft(15 miljoen) te weinig zal zijn om hem los te weken. Ajax zal hopelijk alleen maar akkoord gaan met een bedrag van 20 miljoen en dat lijkt me gewoon logisch, toch?

Dat er waarschijnlijk weinig clubs dit bedrag zullen neerleggen is ook een feit vandaar dat ik ook denk dat Blind gewoon bij Ajax blijft wat denk ik voor alle partijen het beste is juist omdat Blind qua niveau gewoon bij Ajax op zijn plek zit. Dan mag hij hier proberen om het ''barca niveau'' een keer vast te houden en constant te presteren en als hem dat lukt(wat ik ten zeerste betwijfel) dan zullen er vast wel clubs komen die het gewenste bedrag voor hem neer willen leggen.

7 augustus 2014 om 11:23

Barca B....
Gast op je achterhoofd gevallen ofzo?
Overigens had Ajax ook geen fitte selectie, onze aanvoerder deed niet mee.

Barca speelde wel met de sterkst mogelijke opstelling
En had onder andere de WK en EK winnaars: Fabregas, Pedro, Iniesta, Xavi, Puyol
Ook nog Neymar ...dat zijn spelers waar wij van mogen dromen.

Je klinkt enorm jaloers, het is bijna aandoenlijk jongen.
Ooit zul je volwassen worden en niet meer zo ontiegelijk kinderachtig reageren.

7 augustus 2014 om 11:28

Sammerens, het is nou eenmaal een feit dat de anti's 9 van de 10x RBS er bij halen, dan is het dus ook 9 van de 10 x logisch dat wij Barca er bij halen.
Ja ik noem het anti's omdat die daarmee willen zeggen dat hij het niveau helemaal niet aan kan, wat natuurlijk onzin is.
Want het hele team gaf niet thuis door hun tactiek, en je kan niet verwachten dat hij op 11 posities speelt.

Overigens wil ik ook Man utd, Man City, Milan(1x winst, 3x gelijk) etc er bij halen, of het net aan verloren duel in Dortmund waar Ajax dus met 1-0 verloor en het een goede pot was.

7 augustus 2014 om 12:34

Het zal een verschil in zienswijze zijn denk ik. Ik volg in principe nagenoeg voornamelijk alleen berichten over United, Vitesse en Ajax. United is al sinds kinds af aan mijn club, Ajax volg ik omdat ik het een mooie club vind die ik veel interessanter vind dan Feyenoord of Psv.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet vaak zie dat iemand uit zichzelf de wedstrijden tegen RBS er bij haalt om een punt te maken. Zoals ik al zei, vaak is het een reactie op een opmerking waarin alleen de goede wedstrijden uit worden gelicht.

Een nuance (waarmee jij het ongetwijfeld niet mee eens zal zijn, maar dat is niet erg natuurlijk) bij het lijstje wat jij noemt blijft het feit dat de overwinningen op die topploegen (afgezien van City) stuk voor stuk tot stand kwamen toen de ploeg in kwestie al (nagenoeg) geplaatst was. Milan was al geplaatst toen Ajax van ze won. Daarnaast ben ik van mening dat je 2x een gelijkspel tegen de kwakkelende nummer 11 van de Serie A niet als een goed resultaat mag zien. United had uit al 2-0 gewonnen en gaf spelers die wel beschikbaar waren rust, wat ze uiteindelijk nog bijna duur kwam te staan dankzij de goede wedstrijd van Ajax.

Hoe dan ook gaat het om Blind en de vraag of hij wel of niet van een dermate niveau is dat hij bij een topclub in een grote competitie mee kan. Niemand zegt dat hij erg slecht is, maar ook ik denk dat hij gewoon (nog) niet goed genoeg is om van toegevoegde waarde te zijn bij clubs als United en Barcelona. Dat hij gepiekt heeft tijdens wedstrijden tegen bvb Barcelona betekent niet automatisch dat hij een jaar lang dat topniveau aan kan.

Persoonlijk hoef ik hem dus ook echt niet in het rood van United te zien spelen. Mocht hij toch gehaald worden dan hoop ik vurig dat hij mijn ongelijk bewijst. Het is ook geen kwestie van misgunnen maar een persoonlijke beoordeling.

6 augustus 2014 om 13:14

Ik ben het eens met 30 miljoen, niet minder. Niet omdat hij zoveel waard is, maar tegenwoordig wordt voor iedere idioot 50 miljoen neergelegd (quadrado of hoe je het ook schrijft).

We zijn altijd heel goed om onze eigen spelers neer te halen en buitenlandse middelmaat op te hemelen.

Feit is dat Nederland al bijna 50 jaar lang aan de top staat en dat komt omdat wij technisch/tactisch de beste spelers leveren. Betere spelers dan andere landen. Dan mag je dus ook een goede prijs betalen.

Of cashen en nu verkopen, en niet op 30 aug of gewoon blijven. Overigens zegt dat eerder trainen niks, met aanvang seizoen waren er ook 4 die al eerder begonnen zoals Klaassen en Boilesen

die 2 dagen gaan de wereld niet redden voor Daley. Rond hem zal tot het einde van de transfer periode altijd wel wat spelen. ik denk (en hoop) dat Daley blijft omdat hij graag bij het project waaraan Ajax bezig is betrokken wilt zijn. Hij zal dit seizoen, meer dan ooit, belangrijk zijn voor Ajax. ik blijf hopen dat hij, net als zijn pa, een mister Ajax wordt in een steeds succesvoller Ajax.

Het zou mooi zijn voor Blind als hij een transfer kan maken! Nu zit hij op zijn top (mijns inziens) dus dit is ook het juiste moment. Daarnaast kan hij bij Ajax alleen nog maar fouten maken, nu hij als de man van dit team beschouwt wordt.

Het is wel opvallend dat veel Ajax-supporters meteen roepen '30 miljoen of anders niet', terwijl ze gisteren riepen bij Depay: '19 miljoen is veel te veel'. Nu zijn aanvallers altijd al meer waard en Depay is een groter talent dan Blind (die wel al meerdere keren kampioen is geweest), dus ik zou zeggen dat Depay toch minstens even veel waard is als Blind. Maar goed, blijkbaar mag alleen Ajax hoge bedragen ontvangen voor spelers.

Denk niet dat buitenlandse topclubs zitten te wachten op Blind. Verdedigend vele te kwetsbaar. De backs moeten tegenwoordig allemaal Alaba's (bay Munchen) zijn.

Zo gaat het hard in Nederland, De Vrij, Janmaat, Pelle, Martins Indi, Tadic al weg, straks Depay, Promes, Clasie en Blind ook nog weg. Hebben we met Cillessen straks nog maar één international in Nederland.

6 augustus 2014 om 09:52

En natuurlijk Kongolo

7 augustus 2014 om 00:51

Wat was die goed vanavond tegen Beziktas. Niet dus.

6 augustus 2014 om 09:52

Kongolo is er dan nog. Zoet, Vermeer en Propper zijn ook allemaal vrij recent nog eens opgeroepen en nog actief in Nederland.

6 augustus 2014 om 09:58

Ja en Veltman ook nog, al is het natuurlijk afwachten in hoeverre Hiddink dezelfde namen oproept.

6 augustus 2014 om 09:55

We hebben dan ook nog Viergever, Klaassen, Veltman, Bruma, Schaars, Brama, Kongolo, Toornstra, Nelom, Boetius, Narsingh, Vermeer, misschien Rekik, Willems, Maher.

Kan zijn dat ik er een vergeet maar dit is het rijtje minus Depay, De Vrij, Janmaat, BMI, Blind, Promes en cillessen.

6 augustus 2014 om 10:06

Nou ja, ik vermoed dat het met Schaars en Brama wel over is in Oranje. En Willems, Maher, Narsingh, Nelom, Bruma en Viergever moeten echt weer flink aanpoten om in aanmerking te komen voor het Nederlands elftal, afgelopen seizoen was niet voldoende voor Oranje. Boëtius, Klaassen, Veltman en Kongolo zullen er inderdaad nog wel redelijk dicht bij zitten, al weet je niet wat Hiddink doet. Vertrouwt hij op het team van afgelopen WK, of gaat hij verder doorselecteren? Zou me kunnen voorstellen dat hij minder gaat verjongen dan Van Gaal, de noodzaak is er ook niet zo.

6 augustus 2014 om 10:06

Maakt niks uit. Ook vorig jaar was de eredivisie waardeloos volgens de kenners.

6 augustus 2014 om 10:08

Het tegenovergestelde is natuurlijk ook waar, velen vonden Oranje van te voren slecht omdat er veel eredivisiespelers in speelden, is Oranje dan nu ineens goed aangezien er flink wat zijn uitgewaaid over Europa?

6 augustus 2014 om 11:02

Dat is uiteraard precies wat ik bedoel. Eredivisie is volgens "de kenners" toch waardeloos, wie er ook speelt. 1 Week buitenland: topper!

En vroeger was alles beter. En Cruyff gaat het fixen. Aldus Johan D.

7 augustus 2014 om 00:52

@ Hansi En dit jaar gewoon weer. Mooi toch?

Tja, dat hoort bij het betaalde voetbal. Als hij naar een grote buitenlandse club kan en 3 keer zo veel kan verdienen lijkt het me logisch dat hij gaat.

Jammer voor Ajax.

6 augustus 2014 om 11:09

Er wordt hier wat gespeculeerd en jij neemt al aan dat ie gaat? Blind blijft nog wel een jaartje hoor. Een voetballer met een echt Ajaxhart.

6 augustus 2014 om 13:45

Ik zeg dan ook:

"als hij naar een grote buitenlandse club kan en 3 keer zo veel kan verdienen "

Dan moet dat wel kunnen. En ik ben er van overtuigd dat hij dan wel gaat.

Denk het niet dat er wat speelt. Blind is een prachtige voetballer maar komt veel tekort voor de top. Mn handelingssnelheid is onvoldoende. Ook fysiek moet er het eea gebeuren.

Veltman is zaterdag begonnen met trainen dus die vertrekt ook nog. Hoe je van niets iets kunt maken zeg.

Blind is ook nog niet klaar voor het buitenland. Nog wat rijpen bij Ajax is het beste voor hem.

Natuurlijk wil hij weg, wat valt er nog te bereiken met Ajax? Hoogst haalbare is nog een keer kampioen worden van de eredivisie. Dit is geen uitdaging meer voor Blind. Wie weet, Man United of Barcelona.

Hahahah wat een logica, of wat zegt ie eigenlijk, niks, hij insinueert iets maar op weer gebaseerd op de meest vage argument, hij is eerder begonnen, ok mensen iedereen die eerder begint gaat vertrekken dus.. Hoe bedoel van niets iets proberen te maken, helemaal bij Blind die om de hoek woont..

om zich verder te ontwikkelen voor het Nederlandse voetbal is het goed om naar het buitenland te gaan. Voor Ajax is het jammer, dat wel. Met Viergever lijken wij een goede opvolger te hebben.

Blind vertrekt alleen naar een topclub. Hij gaat niet naar een subtopper. Daarom denk ik dat hij blijft. Hij heeft het naar zijn zin bij Ajax. Als Frank de Boer vertrekt zou hij mee kunnen gaan.

Hier geloof ik weinig van, een club mag veel geld geven willen ze Blind krijgen.
Verder verwacht ik nog wel een ervaren aankoop binnenkort.
Als Feyenoord vandaag verliest is Ajax zeker van extra miljoenen in de Champions league en die zie ik ze investeren in een sterke ervaren middenvelder.
Hopelijk Defour of Gonzales, een speler die weet hoe het is om te spelen op Europees niveau

We zullen zien of Blind de kar kan trekken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren