Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Van Geel lijkt komst Dost te vergeten: 'Met Guidetti praten we'

Laatste update:

Martin van Geel omschreef Bas Dost als de 'ideale vervanger' van Graziano Pellè, maar het lijkt er niet op dat de aanvaller van VfL Wolfsburg naar Feyenoord zal komen. De onderhandelingen met de Duitse club zitten muurvast en Van Geel denkt dan ook dat de komst van Dost onhaalbaar is. De technisch directeur heeft nu nog twee opties: Duván Zapata en John Guidetti.

/

Van Geel was afgelopen weekend in Napels, om te praten over de 23-jarige Zapata. De Colombiaan is derde spits bij Napoli, maar Rafael Benítez zou Zapata toch niet willen laten gaan. Manchester City is wél bereid om mee te werken aan een vertrek van de 22-jarige Guidetti. "Ik lieg niet, dus ook nu niet: ik ben in Napels geweest", zegt Van Geel in Voetbal International. "Ook met Guidetti praten we, ja. Hij traint al de hele voorbereiding mee met City en valt af en toe in. Dat ik dit zeg, duidt erop dat we hem intensief volgen."

De komst van de 25-jarige Dost zou volgens Van Geel alleen nog mogelijk kunnen zijn via een huurconstructie, maar de technisch directeur wijst erop dat zulke zaken altijd pas laat worden gedaan, bijvoorbeeld als een club en een speler tegen het sluiten van de transfermarkt bereid zijn wat meer water bij de wijn te doen. Daar is op het moment echter geen sprake van en dus rekent Van Geel niet op de komst van Dost.

Welke spits zie jij het liefst naar Feyenoord komen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Waarom wordt nu Zapata nog als optie gezien, terwijl Benitez hem niet wil laten gaan.
Althans zo werd in een ander item aan gegeven
Hoe dan ook, tegen Ado uit, zal er geen nieuwe spits staan, daar is het nu denk ik te laat voor.

6 augustus 2014 om 10:39

Ik ben bang dat feyenoord aan het eind van de transferperiode nog geen spits heeft binnengehaald. En dan zie ik dit seizoen somber in voor feyenoord met bijna alle sterkhouders pleitten.

6 augustus 2014 om 10:54

Morgen wordt een nieuwe spits gepresenteerd, vorige week woensdag verloren we van Besiktas en een dag later hadden we twee nieuwe spelers. Vanavond worden we uitgeschakeld in de cl dus presenteert van Geel morgen denk ik Guidetti om het legioen tevreden te houden. Allemaal politiek!

6 augustus 2014 om 10:58

Zoals ik al eens in een eerder topic aangaf, ik zie ze wel een spits halen, maar er gaan nu zoveel (mooie) namen in de ronde, waar maar niets mee gebeurd, dat ze straks weer a la Charisteas, op de laatste transfer dag met een speler als Demouge of Poepon aankomen zetten...
Althans dat is mijn angst.

6 augustus 2014 om 11:00

Ben jij als Feyenoord fan nou echt blij met Guidetti? Ik denk dat het een dure fout gaat worden..

6 augustus 2014 om 11:07

Ik neem aan dat Feyenoord zn huiswerk gedaan heeft, en dat ze niet met hem in zee gaan, als hij niet fit is, of als hij duidelijk minder is dan voor de infectie.
dat hij weinig heeft gespeeld zegt me dan weer niet zoveel, dat had hij de 1e x toen hij kwam ook niet.
En een jongen als Miyaichi had dat ook niet.
Als hij verder fysiek in orde is, dan zou ik de gok wagen.

6 augustus 2014 om 11:12

@bongo4life: Als we met een speler van dat kaliber genoegen zouden nemen hadden we Havenaar al lang een breed binnengehaald. Maar een speler moet 1. sportief een vooruitgang bieden op huidige spitsen Te Vrede en Achabar
2. Geen al te grote transfersom kosten
3. Geen astronomisch salaris ontvangen.

Dost (2,2 miljoen salaris) en Guidetti (1,6 miljoen) vallen eigenlijk al af wat dat betreft. Zelfs al zouden ze de helft in willen leveren is het nog veel.

6 augustus 2014 om 11:24

Spitsen kosten nu eenmaal veel. Er gaat echt geen betere spits dan Pelle voor minder dan 8 ton daar ballen hoor, neem dat maar van mij aan.

6 augustus 2014 om 11:31

@cyberize7x: Nee dat weet ik. Ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren. Maar Feyenoord is ook geen club die grote namen aan moet willen trekken. Spelers worden bij ons juist grote namen. Zo ging dat met Guidetti (who the f*ck is Guidetti? Waren de reacties toen) en bij Pelle ("die heeft nog nergens een basisplaats gehad". Ik denk dat als we Te Vrede dit seizoen de kans en het vertrouwen geven dat hij echt vriend en vijand gaat verbazen en er gewoon 20 in legt. Zeker met de vleugelspelers die we nu hebben. Nu er weer wat geld binnen is en onze topscorer vertrokken is iedereen zo enorm gefixeerd op "er Moet een spits komen" dat we niet zien wat we al in huis hebben.

6 augustus 2014 om 11:41

@jerome010
Als je doelt op mn Charisteas scenario:
Toen hebben ze ook eerst hoog ingezet op Vagner Love en weet ik het allemaal.
Net als ze nu doen met Zapata en Dost enzo.
Maar Havenaar die wilde ze niet, want ze gaan immers voor een "grotere" naam....
Nu blijken ze allemaal zowat niet haalbaar, maar zijn de types Havenaar ook al voorzien van een club.....
Tijd gaat dringen, mar we houden vast aan misschien wel Zapata of Dost.......
Net als met Vagner Love.
Maar dan is het eind augustus, blijken deze spelers niet meer te (willen/kunnen/mogen) komen en is ook de "b garnituur al voorzien, maar we moeten een spits, want nu is het niet meer te verkopen aan de fans dat er niets meer komt.
Dus wat houden we dan over:
Frank Demouge

Het is doom denken en Demouge zal het ook echt niet worden, maar dit gaat weer zo raar allemaal. Guidetti was geen optie, Dost kwam, Dost kwam misschien, Vossen kwam misschien, .....toch niet, toch misschien weer Dost, nee we huren de 5e spits van Besiktas, nee die wil niet, nee Zapata die gaat het helemaal worden, van Geel is al daar, oh nee toch niet Zapata, we gaan maar weer voor Dost, of toch Guidetti, JA Guidetti wordt het.............misschien

6 augustus 2014 om 12:53

Ja, want een Guidetti op 40 is met 2 vingers in de neus beter dan Te Vrede die zo snel mogelijk terug moet naar Excelsior.
Nee we moeten vooral blij zijn met prutsers zoals Nelom en Immers die blijkbaar carte blanche hebben in de kuip v/d technische staf en het Legioen.
Een Elvis Manu heeft nog niet veel laten zien in het shirt van Feyenoord wat niet zo heel gek is als je naar zijn speelminuten kijkt in Feyenoord 1, maar een prutser als Verhoek krijgt toch weer de voorkeur boven hem in de CL, nadat hij al vaker kans op kans krijgt in de basis terwijl die gast als een lome zoutzak over het veld schuifelt. Wat heeft hij op de training laten zien vraag ik me dan af om die basisplaats te verdienen?
Immers mocht zijn hele eerste seizoen (en alle seizoenen erna) een parodie op een nr10 spelen en werd de hemel ingeprezen; 2/3 seizoenen later in de voorronde v/d CL tegen Besiktas valt hij voor 1000e keer door de mand; hoor je iemand klagen?
Goossens en Vormer hebben ook niet veel laten zien, maar als ze net zoveel krediet en speeltijd(!) hadden gekregen als Immers dan had Feyenoord nu tenminste er meer aan gehad dan een lompe mascotte op het veld om het Legioen te plezieren. Immers is geen Kuyt of Bosvelt en dat zal hij ook nooit worden ook al speelt (..) hij 10 seizoenen op 10 bij Feyenoord.
De spelers die Feyenoord eruit moet gooien zijn niet Goossens en Vormer, maar Immers, Nelom, Te Vrede en Verhoek.
Geen gezeur en smoesjes van Van Geel met zijn spook schaduwlijstjes met allemaal onhaalbare of gare spelers en gewoon Guidetti en Drenthe halen deze week en dan tot het eind v/d transferperiode de tijd om een fatsoenlijke rechtsback, linksback en verdedigende middenvelder erbij als Clasie vertrekt voor een leuk bedrag (min. 10-12 mln).

6 augustus 2014 om 13:05

Zelfs ik als niet Feyenoord fan word blij als guidetti komt. Hoe hij het legioen af en toe gek laat worden is magisch. Dan presteert guidetti vanzelf wel weer

6 augustus 2014 om 13:05

Zelfs ik als niet Feyenoord fan word blij als guidetti komt. Hoe hij het legioen af en toe gek laat worden is magisch. Dan presteert guidetti vanzelf wel weer

6 augustus 2014 om 13:30

Van geel is er altijd in geslaagd om voor het sluiten van de markt met spelers te komen en ook dit jaar zal het hem weer lukken .

Het is alleen jammer voor hem dat grotendeels van de supporters het nu niet pikt vanwege de wedstrijdjes in europa en geef ze eens ongelijk wil je verder bouwen als club dan moet je dit jaar europa in tot aan de winsterstop

Maar ik verwacht wel dat er nog 1 a 2 spelers zullen komen

Ik had dost heel graag gezien.voor mij hoeft Guidetti niet.ik denk niet dat hij hetzelfde kan als de keer dat hij bij feyenoord geweest is.
Hij heeft nu weer een tijd niet gevoetbald en moet maar zien hoe fit hij is.

Wat ik me wel afvraag het scoutingssysteem van Feyenoord.wanneer komt feyenoord eens met een gescoute spits?
Er word een hoop geld betaald aan scouts alleen kan ik de laatste onbekende gescoute speler niet opnoemen

6 augustus 2014 om 10:38

Ik dacht dat de focus bij Ajax en Feyenoord op de jeugd lag

6 augustus 2014 om 11:21

Volgens mij zijn de beoogde basisspelers Mulder, van Beek, Kongolo, Nelom, Clasie, Vilhena en Boetius uit de eigen opleiding. Daarnaast zijn vrijwel alle back-ups ook jeugdspelers.

Er wordt voor het eerst weer wat gekocht (omdat er 4 basisspelers verkocht zijn) en dan wordt er opeens niet meer op de jeugd vertrouwd.. Dat slaat natuurlijk nergens op.

6 augustus 2014 om 12:20

Je kan niet alles met de jeugd opvangen, Pelle kwam toch ook niet uit evenals Guidetti en voorlopig hebben we blijkbaar geen speler in jeugd die als eerste spits kan dienen. En buiten de basis om , komen ook Steenvoorden, Woudenberg, Lopes Cabral, Slabbekorn, Karsdorp , Danmers, Sleegers, Danmers, Manu en Achahbar uit de eigen Jeugd dus, er komen veel mensen uit de eigen Jeugd ook buiten de huidige basis om

6 augustus 2014 om 10:39

Pelle is gescout neem ik aan? Zapata, nu dan niet haalbaar, is gescout neem ik aan?

6 augustus 2014 om 10:47

Pelle is niet gescout. Ronald Koeman kende hem van zijn AZ periode en wilde hem als enige perse hebben.
Uitgelachen werd Koeman om een niet scorende spits te willen hebben en daarmee verbond hij zijn lot aan Pelle.
Dat kunstje gaan die 2 nu opnieuw flikken?

6 augustus 2014 om 10:40

Guidetti is en oogt fit. Voetballen kan die echt wel, dat verleer je niet zomaar. Bovendien traint hij dagelijks met de beste spelers ook al zegt die misschien weinig. (bruma, Rekik).

Daarnaast zou zijn wil om te winnen al een reden zijn om hem te halen, je weet wat voor persoon je binnenhaalt, bovendien ligt hij goed in de groep en is het misschien nog een reden voor Clasie om toch te blijven.

Tuurlijk, hij kan tegenvallen en je moet niet teveel aan hem willen uitgeven. maar als je Bilal voor 2,5-3,5miljoen oppikt kan je dit gokje ook best wagen. Meer roulatie, kan spelen als counterspits, aanspeelpunt en als 10 als het moet.

Verder zou een huur van Dost nog altijd kunnen, van Geel zegt niet voor niets dat leenconstructies pas eind van de transferperiode op gang komen. Krijgt van Geel dit voor elkaar dan staat er een prima team voor volgend seizoen, zo niet sta je iig niet met lege handen.

6 augustus 2014 om 10:41

Dost heeft ook lang niet gevoetbald door een blessure dus waarom zou Guidetti dan niet kunnen voetballen zoals de vorige keer .
En over dat scoutingsprogamma ik weet niet of jij ook kijkt naar oranje U ... maar daar heb je goede jonge spitsen lopen die van Feyenoord zijn dus die spits komt echt wel kijk maar eens naar die Jari Schuurman dat zou een echte topspits moeten kunnen worden als hij geen verkeerde keuze maakt en bijvoorbeeld in een keer naar het buitenland verkast.
Trouwens heeft Feyenoord veel goede jeugdspelers alleen is het de pech dat een Manchester City bijv. aankomt om zo'n speler weg te kapen, want ja in Engeland mag dat en daar verdienen ze ook tonnen met geld dus waarom z'on spits er niet staat is vooral aan dat soort clubs te danken

6 augustus 2014 om 10:49

Het gaat er niet om wat er nu in de jeugd loopt.
Pele is een oude bekende van Martin van Geel. Zapata is voor een hoop geld naar napoli gegaan dus is niet echt onbekend.wilkshire is bekende van Rutten,mathijssen een oud bekende van van Geel dus niet echt scouting ten top..
Met alle respect wanneer word er weer een hendrik Larrdon binnen gehaald. Kon jij hem al voor hij kwam.
Ik ben Feyenoorder in hart en nieren maar we mogen toch wel zeggen dat ons scoutingssysteem ruk is.

Kijk naar groningen en heereveneen .kon jij suarez al? kon jij alves al? kon jij finbogasson al.misschien begrijp je nu wat ik bedoel.

Noem mij de laatste onbekende speler die door ons scoutingsnetwerk is binnen gehaald en naam heeft gemaakt?

Tuurlijk ligt de focus op de jeugd echter zal je voor bepaald posities spelers moeten halen niet alles is op te lossen met eigen jeugd of zal je spelers moeten hebben voor het overbruggen wanneer er weer jeugd komt.

Dus we kunnen allemaal best pro zijn maar we mogen ook kritisch op onze club zijn en ik vind zeker dat dat op ons scoutingsnetwerk mogen zijn.

6 augustus 2014 om 10:57

VAN Persie, Vlaar, DE Vrij, Bruno, Janmaat ( ja hij heeft ook in de Feyenoord jeugd gespeeld ) vergeten misschien???
Weet niet maar die scouts weten echt wel waarmee ze bezig zijn en ja er staat geen gescoute spits maar is dat erg je moet ook geduld kunnen hebben.
Trouwens als je het nieuws leest weet je ook wel dat Engelse clubs al onze goede jeugdspelers weg halen en wat krijgen we 3 ton ja daar is niks aan te doen.
Verder worden die spelers snel weg gekocht kijk naar Castagnois Wijnaldum en Fer daar is niks aan te doen dat is het lot geworden van de Nederlandse clubs.

6 augustus 2014 om 11:08

@gio1999, er is een verschil tussen opleiden en scouten. Met scouten bedoelt bliek dat er een 'tropische verrassing' gehaald wordt, zoals bij Heerenveen en Groningen vaak het geval is. Hij bedoelt hier niet de opleiding van Feyenoord, want ik denk dat we het allemaal (ik ben bijvoorbeeld Psv'er) eens kunnen zijn dat Feyenoord een van de beste of zo niet de beste jeugdopleiding van Nederland heeft. Jeugdspelers hebben ze inderdaad genoeg en ook hele goede, was gisteren ook weer te zien bij het team van Makaay (fey A1). Echter, als er geen aanvoer is van jeugdspelers, zoals Bliek ook al zegt, moet er een scoutingsapparaat staan wat ook goed werk aflevert. Dit is tot op heden nog niet het geval geweest.

6 augustus 2014 om 11:11

De spelers die jij opnoem Zijn jeugdspelers die al heel vroeg bij ons in de jeugd spelen. Het gaat erom dat je al een seizoen weet dat Pelle vertrek volgens mij moet je dan dus een allang een spits in het vizier hebben.
Het mooiste is dan dus 1 van rond de 20 uit een onbekende competitie die dus geld op kan gaan leveren.
Het gaat hier trouwens niet eens om alleen spitsen.

Kijk het is simpel Feyenoord moet gewoon voor het grootste gedeelte met eiegn spelers doen als je er op een positie niet uitkomt moet je dus een speler halen.
Nu noem ik Pelle,mathijssen,dost,wilkshire niet echt scouten. Zijn allemaal oude bekende.

Het gaat er nu om waarom kunnen wij cq Feyenoord dus niet een finboggasson scouten? Eeen Suarez?

De laatste die gescout is is volgens mij Ostlund.

Maar waar blijven de spelers zoals en cruz,larrson? kunnen we die niet meer scouten?

6 augustus 2014 om 16:01

Ja maar je moet ook dan kunnen bedenken dat we door snel spelers te kopen bijna failliet waren. Ook zijn nu de prijzen superhoog en clubs weten ook dat we Pelle kwijt zijn geraakt en dus op zoek zijn naar een spits en dan zijn de prijzen hoog.
Verder hebben ze Guidetti gescout en nog wel meer zie maar een Sahin een Kalou weet niet hoor maar scouten is een ingewikkeld iets waarvan je denk ik niets snapt.

7 augustus 2014 om 08:45

Gio ik denk wel dat ik dat snap.
Guidetti is gehaald met een risici omdat we niets anders konden.er was geen geld dus moest er een spits komen.sahin mee eens maar is allemaal huur.

Volgens mij werk t scouting zo je heb een scout die stuur je naar een land cq werelddeel en laat daar wedstrijden bekijken.steek er iemand bovenuit of zie je een jong iemand met potentie geef j dat door aan de club en dan moet er aktie komen.
Echter moeten je scouts wel zo goed zijn om dat te zien.
Ik denk dat een finbagoasson en een suarez groningen en heereveen niet heel veel hebben gekost.

Ik weet ool wel dat er nu geld is en dat clubs geld vragen alleen je bent nu al een stap te laat qau club. Hoe kan je nu weken op dosrts wachten terwijl je al voorronde cl heb.

Nu komt bilal van Heereveen ben ik heel blij mee maar is niet echt knap scoutingswerk toch? Dit hadden jij en ik ook kunnen verzinnen dat hij wel goed is en beter dan schaken.

De kunst van het scouten is juist die speler te zoeken in landen zoals zweden,denemarken ed en die naar nederland te halen,.

Denk jij dat eriksen en Anderssen ajax veel hebben gekost? Denk het niet maar zijn wel uit die landen gehaald.

En de spelers die we toen kochten waar we falliet van werden waren geen talenten nee dat waren oude spelers met een hoog salaris dus ook weer niet echt scoutingswerk.

Ik weet dat je het niet met mee eens gat worden over scouting van spelers.
Maar stap af dat oude spelers halen niet echt scouten is voor de toekomst maar voor het heden.

7 augustus 2014 om 09:01

Ja maar wat het bij het scouten is dat je het nooit weet.
En dat wachten op Dost ja je hebt een punt maar vergeet niet dat Mvg De Vrij een paar dagen daarvoor liet vertrekken en dat van Wilkshire is helemaal belachelijk die had je al veel eerder kunnen halen.
Verder ben je ook vergeten dat Dost er 5 maanden heeft uit gelegen en dat maakt hem toch ook een risico.
Verder als je het over dat scouten hebt ik weet dat het niet best is maar moet je daar ook niet blij mee zijn zie die Engelse clubs kopen alleen maar buitenlanders maar als je dan het Engelse elftal ziet zie je allesbehalve voetbal.
Maar alsnog moet je een Zweed scouten als je weet dat de jeugd eraan komt.
En als je het over Ajax hebt nee dat wil ik helemaal niet zoveel buitenlanders dat is niet goed voor het Nederlands voetbal verder zie ik het nut van scouten niet echt in als je jeugd hebt lopen.
Maar die oude spelers weet niet maar die waren toen hooguit 22.
Verder is Sahin een gescoute speler maar oke

7 augustus 2014 om 09:36

GIo we zijn het in grote lijnen best wel eens met elkaar..

Kijk ik dek dat we moeten uitgaan vons opnze eigen jeugd.dat moet de basis zijn. Echter wil je om het kampioenschap spelen zal je er spelers bij moeten halen. Ga je een speler halen moet hij beter zijn dat de spelers die je heb. Zeker nu je weer geld heb. Toen er geen geld was moet je ook een beetje geluk hebben en dat hebben we gehad met Guidetti en Pelle.

Je kan op 2 manieren geld verdienen en dat is je eigen jeugd goed verkopen wat dit jaar is gebeurd of een briljant kopen en die nog slijpen wat we in het verleden hadden met Kalou,larsson,cruz.

Ik vind dat nu het scoutingsnetwerk niet loont en dan weet ik hoeveel scouts we hebben hoor maar ze reizen iig niet gratis.

Mee eeens dat Dost een risico is. Alleen als je dus voor zo n spits gaat ,gaat er dan voor of schakel snel naar een ander.
Denk dat de spits posituie de belangrijkste is die we nu missen. Er had voor deze wedstrijden een spits moeten staan.

En dan vind ik dat zowel scouting als MvG heeft gefaald nu niet investeren kost ook miljoenen door mislopen cl.

Laten we samen hopen dat er nog 2 a3 goede spelers bij komen dat we dus een brede selectie hebben en dat we weer om de eerste 3 plaatsen kunnen spelen.

Als ik heel eerlijk ben ben ik daar nu bang voor.

7 augustus 2014 om 13:25

Nee maar bij een scoutingsnetwerk moet je meer komen te weten over een speler en zo'n Zapata is gescout maar zijn we 100% zeker dat hij het team mee kan sleuren ik in ieder geval niet.
Verder als je door was gegaan had je nog niet in CL gespeeld, want dan had je ploegen kunnen loten die nog 10x zo goed zijn als Besiktas was.
Verder als je nu nu je net gezond bent en dan meteen weer veel geld uitgeven is ook niet slim kom je weer in de shit waar we zolang tegen geknokt hebben.
Verder heb je gewoon voor de EL een spits nodig ( Trouwens ik denk ook nog een goede cam ) want anders lig je er zo weer uit.
Ja het is nog niet het beste scoutingssysteem maar ook dat zal alsmaar beter worden verder is het mislopen van CL geen reden om een nieuwe spits voor 10 mln te halen dat is gewoon vragen om problemen maar Guidetti kan je halen hij zal scoren niet verleerd zijn en zoals hij in de voorbereiding bij MC speelt is hij een aanwinst en Delort erbij zou helemaal top zijn heb je 2 ( goede ) spitsen.
Verder hopelijk is Mvg verstandig en gooit hij niet met miljoenen.

7 augustus 2014 om 15:33

Maar dat is het nou ook juist.
Garantie dat een spits er 20 inschiet krijg je natuurlijk nooit.
En een spitsmvoor zoveel miljoen halen is idd ook geen optie.daarom is je scouting zo belangrijk.
Al hadden onze scouts opgelet hadden we waarschijnlijk ook finboggasson kunnen halen en die koste heereveen niet zo hel veel.
Kijk een Zapata zit bij een grote club dus moet je er veel voor betalen.

Ik geloof best dat er i de top van denemarken,zweden oekraine ed spitsen rondlopen die geen 6 milj kosten en goed in nedeland mee kunnen.

Buiten een spits en een cam hoop ik nog op een goede lb en dat hij gaat spelen met wilkshere,van Beek ,kongolo en nieuwe back.

9 augustus 2014 om 11:39

Nou heb je echt een nieuwe back nodig ik vind namelijk van niet.
Verder dat van Finn ja maar dat is ook zelden en als je hebt gelezen loopt van Geel in Portugal voor een spits.

6 augustus 2014 om 10:47

Echte toppers worden al veel eerder opgepikt door clubs (16-17) dus het is nu een stuk moeilijker om een ombekende speler te scouten die goed is.

Vind het echt interessant hoe van Geel deze transferperiode door gaat komen. Er is nu geld dus er moeten keuzes gemaakt worden. Dit is veel moeilijker dan spelers die transfervrij zijn of ergens in de aanbieding worden gedaan, oppikken. Laatste jaren heeft hij amper moeilijke keuzes hoeven maken.

OT: mn gevoel zegt dat Guidetti geen goede keus is.. Al stond hij de vorige x ook al tijdje stil voordat hij naar de kuip ging.

Guidetti moet Feyenoord absoluut niet doen. Die gaat de torenhoge verwachtingen sowieso nooit inlossen. Hij is er 18 maanden uit geweest met een virusinfectie en heeft bij Stoke slechts 6 invalbeurten mogen maken. Zijn laatste goal dateert van 2012!!

Tenzij je hem gratis krijgt dus niet doen!

6 augustus 2014 om 10:33

Hey, jou ken ik! Jij was diegene die zei dat Pelle bij een paar seizoenen bij Parma ook maar 3 keer had gescoord, en dat Feyenoord dat noooooooit zou moeten doen, of nie?

Hij is schijnbaar fit, gretig, en altijd een aanwinst. Als de prijs en zijn salaris dan ook niet te hoog is, zou ik het gewoon wél doen.

6 augustus 2014 om 10:45

Eens met Michiel. Dat hij de nodige minuten maakt in de voorbereiding van City duidt erop dat hij fit is, wedstrijdfit welteverstaan. Dat is wat we zoeken. Daarnaast brengt John de nodige 'swung', bravoure en mondigheid mee, iets wat de huidige selectie wel kan gebruiken, zeker als je huidige aanvoerder (die zeurt om een een vertrek) nou niet echt een stevige prater en oppepper is

6 augustus 2014 om 10:50

Nee hoor, want in tegenstelling tot Guidetti is Pelle wél altijd fit geweest, heeft hij zijn wedstrijden meegepakt en waren de verwachtingen een stuk lager.

Heel het legioen verwacht dat Guidetti wel weer even de draad oppakt die hij had in het seizoen 2011 - 2012. Dat is gewoon niet realistisch wanneer je al 2 jaar niet hebt gevoetbald!

Daarbij geloof ik niet dan Mcity een speler voor een appel en een ei laat gaan.

6 augustus 2014 om 10:55

"heel het legioen verwacht dat Guidetti wel weer even de draad oppakt die hij had in het seizoen 2011 - 2012"

ach, welnee.

Heel het legioen verwacht in ieder geval dat hij met zijn spirit en inzet de boel weer scherp kan krijgen, en dat hij er in Nederland een aantal in schopt durf ik ook nog wel te denken ja, zelfs als hij tegenvalt.

En over dat appel en ei: klopt: hij moet 5 miljoen kosten.

6 augustus 2014 om 10:59

@toiz Hij heeft in de voorbereiding welgeteld drie keer 45 minuten, een keer 21 minuten en een keer 25 minuten mogen meedoen tegen Kansas City, Dundee, Hearts Olympiakos en AC Milan en 0 goals gescoord.

Je bent dus allesbehalve wedstrijdfit wanneer je een keer 45 minuten mag voetballen tegen Kansas City of Dundee, die je trouwens ook nog verliest!

6 augustus 2014 om 11:01

@michiel Ok, ik ben geen Feyenoorder, dus weet niet wat de verwachtingen in Rotterdam zijn. Maar ik zou altijd een spits kiezen op het feit dat hij scoort, niet dat hij de boel zo goed op scherp kan zetten.
Maar daarin verschillen we blijkbaar.

5 mln vind ik nog vrij veel geld ja. Tjonge.

6 augustus 2014 om 11:02

Als je niet wedstrijdfit bent, mag je met Manchester City niet eens mee met zo'n tripje.

Wat Guidetti ermee te maken heeft dat City die wedstrijden verliest is me een raadsel.

6 augustus 2014 om 11:03

@fachten: misschien ben je het vergeten, maar scoren is wat hij deed. Dat hij het kan is dus een feit...

6 augustus 2014 om 12:12

Guidetti scoorde bij jong Zweden gewoon al een paar keer dus gewoon doen.

6 augustus 2014 om 13:14

Wanneer dat dan? Volgens mij was zijn laatste wedstrijd voor jong Zweden eind 2013. Toen wonnen ze met 5-0 van jong Malta. Chapeau!

6 augustus 2014 om 13:31

Klopt. Maar vergeet niet dat bij de 20 goals wel gewoon 7 penalty's zaten!
Dat zijn dus maar 13 velddoelpunten. Net zoveel als Higdon bij Nec, Locadia bij PSV en Linssen bij Heracles....

6 augustus 2014 om 14:30

Penalties of niet. Hij scoorde 20 keer in slechts 23 wedstrijden. Jij vergeet voor het gemak dat hij lang niet alle wedstrijden gespeeld heeft.

Zonder penalties zijn dat er trouwens nog altijd 13 uit 23. Ruim 1 op 2 dus. Nog steeds een statistiek die de meesten niet kunnen overleggen, lijkt me zo.

Dergelijke salarissen moet Feyenoord ook niet willen betalen. Dat levert het nooit weer op. Hetzelfde geld eigenlijk voor Guidetti, maar als die bereid is om in te leveren zou ik dat nog wel aandurven. Het voordeel van Guidetti is dat hij een enorme winnaarsmentaliteit met zich meebrengt. Zo'n iemand hebben we nog nodig. Een aanjager voor heel het team.

Rustig aan tegen ADO maakt het echt niet uit wie er in de spits staat als het daar van afhangt wordt het een lang seizoen. Ik denk dat het belangrijker is wie er in de play offs Europa l in de spits zal staan.

6 augustus 2014 om 10:43

Als dat op mijn reactie gericht was:
Het maakt ook niet zozeer uit wie er tegen Ado in de spits staat, het gaat mij er meer om, dat er al een paar x was aangegeven, dat ze de selectie rond wilde hebben, voor de start van de competitie.

Nou van geel bewijst hier weereens wat een waardeloze td hij is. Een hoop babbels maar heel erg weinig resultaat dat Feyenoord dit team heeft is volledig zijn schuld. Hij kon gewoon weten dat hij bepalende spelers ging verliezen en hij heeft daar gewoon heel slecht op ingespeeld. Waardoor Feyenoord deelname aan de cl zeker kan vergeten. Ben heel blij dat hij geen td meer is bij ajax want toen was hij ook drama met zijn aankopen.

6 augustus 2014 om 10:54

Wat een onzin. Feyenoord kon de CL nooit halen door de lage ranking van Feyenoord. Stel Feyenoord plaatst zich voor de volgende ronde, krijgt Feyenoord een echte topploeg voor de kiezen.
Nee, Feyenoord moet zich plaatsen voor de EL en daar veel punten halen. Zo kan het de eigen ranking opvijzelen en daarmee in de toekomst zo'n zware loting ontlopen.

6 augustus 2014 om 11:04

Ik vind het zoiezo belachelijk het is toch de Champions league voor de kampioenen en de vice kunnen er nog wel bij maar een nummer 4 schei uit is gewoon te belachelijk voor woorden. En die ranking dingen helemaal gewoon alle clubs in een pot en graaien maar maar nee Platani moet de grote clubs beschermen anders krijgt ie minder geld in zijn portemonnee en daar houdt meneertje niet van.

6 augustus 2014 om 12:03

Tsja, maar vroeger in de Europacup I had je soms maar 1 topwedstrijd in de hele reeks. Basically als de Duitse, Spaanse of Italiaanse kampioen elkaar troffen (even vanaf 1985 bezien toen de Engelsen geband waren). En zoals in 1990 of '91 had je dan Madrid-Milan in de 2e ronde. Milan won dik en daarmee gelijk was het hele toernooi gespeeld.

6 augustus 2014 om 17:47

Ja maar nu is het alsof die buitenlandse clubs voorrechten hebben terwijl zij het voetbal kapot maken.

6 augustus 2014 om 12:06

Moeilijk shoppen met een lege portemonnee. Transfergeld is nog niet binnen en bovendien diende Feyenoord eerst nog van alles af te dragen en een positief eigen vermogen te creeren alvorens men de markt op kon. Bovendien moet je eerst nog die spelers maar zien te verkopen.

Wat je 'm wellicht kan aanrekenen is dat ie niet jongens als Janmaat en De Vrij een paar weken langer heeft weten te behouden voor de voorrondes.

Ik zal me schamen als je Feyenoord supporter bent en ze willen Guidetti halen. Die jongen heeft 2 jaar niks gepresteerd en allemaal blessures. Wees eens wakker en haal eens een speler die wel wat toevoegt direct. Prima speler achter een spits die de basis krijgt als voorkeur. Meer dan dat niet.

6 augustus 2014 om 10:44

Nee Guidetti heeft zichzelf echt wel bewezen en om nou te zeggen dat hij door een virusinfectie niet meer het niveau kan halen vind ik belachelijk, het is een risico maar dat is Dost en Zapata net zo, misschien passen die niet in het systeem of kunnen ze de druk niet aan je weet het nooit.

6 augustus 2014 om 10:44

één blessure, één. Of eigenlijk niet eens een blessure, maar een infectie.

Met je "allemaal blessures".

edit: Oh wacht, nu zie ik het. Jij bent het, ahjacied. Dan moest er natuurlijk weer een sneer naar Feyenoord en/of haar supporters in je reactie staan, as usual.

6 augustus 2014 om 10:49

Ik zou me schamen als ik Siggi van AZ moet halen. Ik zou me schamen als ik Hoorn van Utrecht moet halen. Man, hou eens op met dat rare gepraat van je. Guidetti is een echte Feyenoorder

6 augustus 2014 om 10:59

Ach met of zonder guidetti staat er bij feyenoord een ballenteam. Dit wordt een tussenjaar met een
Plek 4-5 in de competitie. Feyenoord heeft geen topkeeper, geen topverdediging meer (alleen maar groentjes en oude rotten), middenveld doet ook onder voor de andere topclubs en de aanval, tsja je mist een spits.

6 augustus 2014 om 11:04

"dit wordt een tussenjaar met een Plek 4-5 in de competitie"

prima, hou ik je aan.

Hoor ik ook al drie jaar, namelijk...

6 augustus 2014 om 12:19

Ten opzichte van vorig seizoen mist Feyenoord nu een vervanger voor Pelle, De Vrij en Janmaat. Afhankelijk van de spits (dost of Guidetti) verliezen we vooral kwaliteit tov Janmaat. Van Beek verrast positief vooralsnog en Indi stond al niet meer in de basis.

Verder is het team gewoon intact en mag je verwachten dat Basacikoglu het minstens even goed doet als Schaken vorig seizoen (en dat was niet Schaken's beste). Talenten als Vilhena, Boetius en Kongolo zijn ook weer verder dus in totaal hoeft Feyenoord er niet veel minder op te worden.

Grote onzekerheden zijn een nieuwe spits en hoe Rutten het gaat doen.

Zeker gezien het aantal verliespunten dat een kampioen van Nederland tegenwoordig kan hebben is er van alles mogelijk.

6 augustus 2014 om 14:15

Schamen voor wat? Voor de belangrijke goals die hij gemaakt heeft? Waaronder tegen jou club. Of voor een prima verdediger die aanpassingstijd nodig had, nee wees dan maar blij met Boulah en Mathijssen.

6 augustus 2014 om 17:50

Heeft ie Sig dan echt goed gevoetbald nee niet echt schamen jullie je maar met Die van de Hoorn en die niksnut van Milik die nog tig keer slechter is dan Sig.

6 augustus 2014 om 10:52

Je moet je schamen als je Feyenoord supporter bent en ze willen Guidetti halen????
Waar slaat dat nu weer op?
Dus omdat je voor een club bent, en die club wil een speler halen, moet je je schamen...........
Alsof je als supporter zijnde, er voor zorgt dat Guidetti komt........
Dusssssssss......................
Riep je zeker ook toen ze Pelle wilde halen?
Hoe weet je nu weer dat hij nix meer kan toevoegen???
Niets is zeker in het voetbal.
Omdat hij weinig aan spelen toe is gekomen????
Dat was de 1e x toen hij kwam ook zo. En ik kan me toch nog een aardige hattrick van hem herinneren.
Vooraf dingen aannemen slaat echt nergens op.
Je riep voor zondag zeker ook dat Ajax zeker weten ging winnen van Zwolle.
Als Guidetti de spits wordt, gaan we hem de kans geven zich te laten zien, en daar gaat echt geen Feyenoord support zich voor schamen.

6 augustus 2014 om 10:54

Werd toch ook over Pelle gezegd? Dat hij in zijn hele carrière niks heeft gepresteerd en kijk wat daar uit is gekomen. Daarnaast als Guidetti een goeie voorbereiding meemaakt met City zal die wel fit zijn.
Ik als Feyenoord supporter schaam me iig niet dat ze Guidetti wilen halen.

6 augustus 2014 om 11:01

Ik zou me ook schamen als ik Feyenoord supporter was en ik reageerde onder de naam ahjacied met een dito avatar.

6 augustus 2014 om 11:15

En Zivkovic en Milik hebben meer bewezen als spits? Volgens mij is Feyenoord de afgelopen jaren een stuk succesvoller geweest in het aantrekken van spelers.

Wat een gedoe met een spits halen.
Van Geel we wachten rustig af hoe lang.
Eerst veel punten verliezen geen c.l en e.l .
Weer een jaar wachten of langer Van Geel krab u zich is achter u oren.

6 augustus 2014 om 12:22

Je verliest geen punten in de voorrondes, je kan slechts wat extra punten halen bij plaatsing voor de CL.

als van geel gaat wachten totdat spelers goedkoper worden kan hij lang gaan wachten.
Sraks gaat een andere club er mee van door.
Dus zapatta gaat het ook niet worden want die gaan ook geen water bij de wijn doen.

Komt ongetwijfeld goed, Van Geel is er serieus mee bezig en ik hoop dat Feyenoord een goede en goedkope oplossing vindt, de kandidaten zijn duidelijk in beeld en nu is het wachten hoe de transfermarkt zich verder ontwikkeld, wie vallen er af en wie komen er ineens vrij, dat spel beheerst Van Geel prima.

Overigens, ik was in eerste instantie verbaasd dat we eerder een rechtsbuiten haalden dan een spits, en ook nog voor een redelijk fors bedrag. Maar nu Promes lijkt te vertrekken en Depay ook in de nadrukkelijke belangstelling staat moet ik toch toegeven dat dit een heel slimme zet is geweest van Van Geel. Ik wed dat zowel PSV als Twente Bilal had overwogen als vervanger en dan zou de prijs omhoog gaan en zou je moeten concurreren met PSV (en Twente?) die hogere salarissen bieden.

wat is er slim aan,denk jij dat brands voor bilal zou gaan als depay weg zou gaan.

Zijn beide goede spitsen. Ik hoop dat ze het snel kunnen afronden.

Anders geef je het geld meteen aan de voedselbank of zo want investeren in Guidetti is letterlijk je geld weggooien. Die jongen zal nooit meer op niveau komen. Waarom denk je dat er amper interesse in deze gast is?

En Feyenoord zal toch niet een lijstje hebben liggen met maar drie namen voor de spitspositie? Of hadden ze zo weinig te besteden dat men bezuinigt heeft op de scouting? Eerlijk waar, en dan Clasie en co reprimande geven als ze dit in de media constateren...

6 augustus 2014 om 11:27

"waarom denk je dat er amper interesse in deze gast is?"

Dat denk ik helemaal niet en volgens mij is het ook niet waar.

"en dan Clasie en co reprimande geven als ze dit in de media constateren"

terwijl afgesproken is dit niét in de media te doen...

Ik hoop echt dat Guidetti komt denk dat met zo'n aanjager Vilhena zijn beste seizoen tot nu toe zal krijgen net als zelfs spelers als Cabral een hoog niveau haalde met Guidetti in de ploeg. Het is toch een speler met karakter en al scoort die er 12 dit seizoen denk ik toch dat hij buitengewoon belangrijk kan zijn. Van Geel word ook de laatste tijd echt tekort gedaan in mijn ogen deze man heeft een paar jaar terug de walgelijkste klus aangenomen en is bijna geslaagd. We kopen inmiddels gewoon weer een speler van 3,5 miljoen euro terwijl we een paar jaar terug nog uit het vijvertje Ignjatovic, van Beukering en Larrsen moesten vissen zien sommige mensen dan niet dat dit scenario 6 jaar geleden bijna onmogelijk was?

Wilkshire, Boulahrouz, Immers en Guidetti zijn niet de populairste voetballers heb ik begrepen van sommige reacties maar je hebt er wel aardig wat doorzetter mee in je selectie. Kijken hoe de verdediging er over een jaar uitziet als ze samen met Boulahrouz trainen dit is een speler die zich dood ergert wanneer iemand de kantjes eraf loopt. Destijds met Makaay en Bronckhorst had je niemand die even corrigerend tikje gaf als de boel weer inzakte het eindigde met een trainer die weggepest werd.

Mulder
Wilkshire
van Beek
Kongolo
Nelom
Clasie?
Immers
Boetuis
Vilhena
Basacikoglu
Guidetti

Haha al die Ajax supporters die hier komen beweren dat je Guidettii zeker niet moet halen. Ze hebben nu al slapeloze nachten als ze aan 21 september a.s. denken.

Die rare conclusies dat Feyenoord het zonder vervanger van Pelle, heel erg moeilijk gaat krijgen dit seizoen, wat een gelul zeg! Feyenoord speelde vorig seizoen 4 wedstrijden op rij zonder Pelle en won ze alle 4, dus dat negatieve de hele tijd, zo jammer.. Ik ben er heilig van overtuigd dat Guidetti wordt aangetrokken binnen nu en een paar weken. Als City 5 miljoen wil hebben en Feyenoord biedt 5 miljoen op Zapata, die nu niet haalbaar blijkt te zijn.. Geef City dan die 5 miljoen en haal Guidetti.. Het is toch niet zo moeilijk allemaal. Een spits is gewenst, maar ook zonder spits, redden wij het heus wel.

Ik vind het persoonlijk erg fijn om te weten dat meneer van Geel met Guidetti praat. Guidetti lijkt me ook gewoon een gezellige gozer om mee te kletsen. Het is u van harte gegund meneer van Geel!

Hopelijk komt meneer van Geel tijdens dit gesprek tot inzicht dat er verrekte snel spelers moeten worden gehaald. Geen woorden maar daden dacht ik? De enige daden die ik bij meneer van Geel ontdek is het verkopen van de halve selectie voor een te laag bedrag. Nou daar wordt de Feyenoord aanhang blij van zeg!

Geen woorden maar daden het word tijd dat we nu eens actie gaan ondernemen als het om de spits positie gaat vele mooie namen gehoord maar nu een keer tot actie komen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren