Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Slecht PSV komt pas los na entree van WK-ganger Depay

Laatste update:

PSV heeft zich geplaatst voor de play-offronde van de Europa League. Wie dacht dat de ploeg van trainer Phillip Cocu nu wel korte metten zou maken met de Oostenrijkse tweedeklasser St. Pölten kwam bedrogen uit. PSV speelde ontzettend slap en pas na de komst van WK-ganger annex goudhaantje Memphis Depay kwamen de Eindhovenaren los. Het werd uiteindelijk 2-3.

/

Indruk maakte PSV allerminst in het eerste uur. De ploeg van Cocu speelde slecht, grossierde in verkeerde keuzes en liet de Oostenrijkers, die in eigen land actief zijn op het tweede niveau, knokken voor hun kans. Echt gevaarlijk werd de thuisploeg nou ook weer niet en na een rappe counter van de Eindhovenaren was het wat betreft het doorbekeren al over en sluiten. Adam Maher veroverde de bal, Marcel Ritzmaier bracht Jürgen Locadia in stelling en de aanvaller schoot diagonaal binnen voor de 0-1.

St. Pölten moest er op dat moment drie maken en dat was onbegonnen werk voor de bewoners van het Alpenland, al vond men het in de NV Arena allang best. Dat de ploeg het in Eindhoven zo goed had gedaan, was voor de fans reden genoeg om de hele wedstrijd hartstochtelijk met ratelaars in de weer te gaan. Na de treffer had PSV de wedstrijd meer onder controle, al gaf Jeffrey Bruma bijna een treffer weg. De mandekker kopte de bal zomaar mee in de loop van Daniel Segovia, die zijn omhaal echter naast het doel van Jeroen Zoet deed belanden.

/

Veel beter werd het spel van PSV na rust niet en Depay begon maar vast aan zijn warming-up. De WK-ganger was ook hard nodig, want na een klein uur kwam het nietige St. Pölten zelfs op gelijke hoogte. Spits Segovia besloot maar eens uit te halen van afstand, maar de Spanjaard in Oostenrijkse dienst wist niet meer dan een slap schot te produceren. Omdat keeper Zoet uitgleed, ging de bal alsnog tegen de touwen. De thuisploeg begon er plots in te geloven en voor Cocu was dat het signaal om Depay te brengen.

De felbegeerde vleugelflitser toonde direct zijn waarde. De international was dreigend, tekende met een wat gelukkige inzet voor de 1-2 en deed met een halve omhaal de bal bij Luuk de Jong belanden voor de 1-3. In de slotfase mocht ook een andere WK-ganger, Santiago Arias, nog invallen van Cocu. In de absolute slotfase maakte Konstantin Kerschbaumer nog de 2-3 namens St. Pölten, maar dat maakte voor PSV niets meer uit. De club gaat vrijdag, samen met Feyenoord, FC Twente en PEC Zwolle, mee in de loting voor de play-offronde van de Europa League.

Is dit PSV titelkandidaat in Nederland?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heb je het nu gezien dhr brands!!! Verdedigers hebben we nodig!!!!

7 augustus 2014 om 20:55

Een ervaren verdediger denk ik die ook een leider is . Net als Moisander bij Ajax. Verder is het wel prima vind ik . Psv is door en dat is het belangrijkste. Plus ze hebben gewonnen. Nog een paar wedstrijden en ze spelen met zelfvertrouwen en zullen beter ingespeeld zijn.

7 augustus 2014 om 21:20

Mathijsen kopen?

7 augustus 2014 om 22:30

Of hopen dat Ooijer nog een seizoen wilt spelen

7 augustus 2014 om 23:12

Ik heb zelf wat gekeken op het internet en kwam uit bij Stranzl, een Oostenrijkse centrale verdediger van Mönchengladbach. Heb veel filmpjes van hem bekeken en opgezocht wat zn geschatte tranfer value is (1,5 miljoen eu). Z'n huidige rating op fifa 14 is zelfs 79( ik weet dat je spelers daar slecht op kan beoordelen, maar toch) De man heeft ervaring en kwaliteit en lijkt mij dus een goede toevoeging aan de selectie.

8 augustus 2014 om 00:19

Er lopen nog wel een stuk of tien Stranzltjes rond op de Europese velden, genoeg keus dus. Precies het soort verdediger dar PSV nodig heeft. Met die erbij gaat PSV het Ajax lastig maken dit seizoen.

8 augustus 2014 om 00:23

7 augustus 2014 om 20:55

Niet zo zeuren. Brands is niet gek en betaald geen 8 miljoen voor Defour. Ik heb vertrouwen in hem en vind De Jong helemaal geen slechte aankoop. PSV moet met dit materiaal bij de eerste 3 in de eredivisie eindigen en overwinteren in de Europa League. Kampioen worden hoeft niet. Laten we onszelf nou niet steeds druk opleggen. Daar gaan de spelers niet beter van spelen.

En begin nou niet gelijk alle jeugd spelers af te zeiken als Brenet, Hendriks of wie dan ook. We willen toch met z'n allen dat er meer eigen jeugd in het 1e elftal komt in plaats van 2e rangs buitenlanders? Dat heeft geduld nodig! Depay was een jaar geleden ook lang nog niet zover als nu,

7 augustus 2014 om 21:02

Liever 2 miljoen meer betalen dan je wil of het hele seizoen met hiljeremark spelen. En de verdediging wat een amateurs laat rekik maar snel komen en nog een ervaren beer achterin want dit kan niet als traditionele top 3 club.

7 augustus 2014 om 21:42

Je hebt helemaal gelijk robiepsv. Ze zijn prima bezig daar in Eindhoven en geduld is een schone zaak. Volgens mij hebben jullie een leuk en potentieel team, en die poll is belachelijk. Tuurlijk is PSV een kandidaat.
Ben heel benieuwd wat dit seizoen gaat brengen....

7 augustus 2014 om 23:07

Kampioen hoeft niet ?

Tuurlijk Moet PSV kampioen worden na 6 jaar geen kampioenschap. Toch niet normaal dat er gezegd wordt kampioen worden hoef niet :S Ajax, PSV en Feyenoord moeten alle drie ieder jaar zeggen dat kampioen worden Moet. Dat het niet altijd lukt a la. Maar zo'n slap gezwets dat kampioen worden niet hoeft. Ajax is al 4 jaar op rij kampioen geworden dus de 5e hoeft niet :S onzin

8 augustus 2014 om 00:26

Nou..... Er is toch iemand die het met mij eens is dus. Goede reactie en goede woorden.

7 augustus 2014 om 20:59

Noem dan zelf eens een haalbare ervaren optie voor PSV want met een Rekik komt men ook niet verder.

7 augustus 2014 om 21:07

Bruma verkopen, Defour kopen en Rekik nog 1 jaar huren. En dan Defour gewoon centraal achterin zetten met Rekik. Kan Hendrix af en toe invallen en volgend seizoem de plek van Rekik overnemen.

7 augustus 2014 om 21:10

Alsof ieder team in Oostenrijk hier met 5-0 van wint.. Tuurlijk moeten ze winnen, maar dat deden ze ook. Hoe zegt wel iets, maar maakt niets uit. Je gaat er niet meer of minder door van.

7 augustus 2014 om 21:14

Ze hadden boularouhz kunnen halen, voor nop...

7 augustus 2014 om 21:16

Probleem is dat Boulahrouz eerder geschikt is voor Sankt Pollen dan voor PSV

7 augustus 2014 om 21:20

Van Eijden..

7 augustus 2014 om 21:34

Daniel van Buyten, is transfervrij en speelde een sterk WK. Die kan nog zeker 1 of 2 seizoenen mee. Of hij PSV ziet zitten weet ik niet, maar je kan het altijd proberen.

7 augustus 2014 om 21:41

Ja lijkt mij een goede optie. Die heeft veel ervaring en lengte. Dat is echt een beer.

7 augustus 2014 om 21:43

Defour mid achter wat denk jij nou? Hij is een aanvallende middenvelder

7 augustus 2014 om 21:43

Van buyten wou niet naar PSV toe.
Ze hebben hen al gepolst.

7 augustus 2014 om 21:45

En van Buyten is zeker een goed idee zeer ervaren kwartfinales gehaald mede door hem

7 augustus 2014 om 21:47

Defour is een centrale middenvelder, geen aanvallende.

7 augustus 2014 om 22:01

Hebben ze geprobeerd, maar van Buyten zag het niet zitten.

7 augustus 2014 om 22:22

En het verschil tussen beide ploegen is in beide wedstrijden niet zo veel......

7 augustus 2014 om 23:17

yepes transfervrij een bikkel van de eerste orde en ervaring

7 augustus 2014 om 23:27

Is 38 en wil terug naar Colombia.

7 augustus 2014 om 23:44

voor mij part is ie 48 .
Speelde het wk als een jonge hond.
Hij hoeft ook niet alles te spelen natuurlijk .

Zo iemand zal het ook wel niet worden maar ik ben benieuwd of psv aan zulke types denkt zoals yepes v buyten .

7 augustus 2014 om 21:02

Verdedigers hebben ze al jaren nodig. Maar ze kopen elke keer aanvallers. Die worden ook niet beter als ze weten dat ze elke week goals tegen krijgen. Spelen ze niet aanvallend genoeg maar behoudend om de defensie te kunnen helpen. Zo is heel de kracht van je aanvallers weg. Een goede aanval begint met een sterke verdediging. Dat is wat er al jaren lang ontbreekt.

7 augustus 2014 om 23:53

Nee ze hebben een nieuwe trainer nodig. Met Jong PSV moet je nog winnen van een Oostenrijkse tweedeklasser. Dit was een wanvertoning.

8 augustus 2014 om 00:42

En een fatsoenlijke keeper. Zoet is een onzekere keeper die meer punten weggeeft dan pakt. Vandaag echt lachwekkend slecht bij eerste tegengoal

Nou die Depay dient nog liever vandaag dan morgen een transferverzoek in. Wie wil er nou nog gezien worden met Joshua Brenet? PSV is een veel te laag niveau voor hem. Kan niks meer leren in de eredivisie.

7 augustus 2014 om 20:52

Arias zal spelen net als vorig jaar zodra die fit is. Brenet is de backup van hem.

Maar Arias kon net als Wijnaldum en Depay nog niet helemaal vanaf het begin spelen.

Daarbij wilt PSV nog een verdediger en een middenvelder halen volgens Gerbrands..

7 augustus 2014 om 20:53

2 verdedigers. Rekik en 1 met ervaring, eigenlijk Hector Moreno maar die raakte zwaar geblesseerd tegen Nederland.

7 augustus 2014 om 21:04

Arias is inderdaad een uitstekende verdediger. Als ik TD was bij Psv zou ik gewoon zo'n grote sterke negert bij een Colombiaanse middenmoter vandaan plukken. Dat soort spelers raken misschien geen knikker, maar die staan verdedigend wel hun mannetje en dat scheelt zo'n 15 tegengoals per jaar.

7 augustus 2014 om 23:21

Haha helemaal waar.

7 augustus 2014 om 20:54

Wat lol jij jij hebt geen verstand van voetbal

7 augustus 2014 om 20:54

Aanvallend ziet het er anders niet verkeerd uit hoor. Met Wijnaldum, De Jong/ Locadia en Narsing heb je gewoon voldoende aanvoer/ afspeelmogelijkheden. Het is alleen jammer dat er achterin geen grote meneer staat die de boel op slot kan gooien met een mentaliteit 'tot hier en niet verder'

7 augustus 2014 om 21:29

Inderdaad. Zonde dat PSV Mokotjo heeft laten lopen, anders had je met Wijnaldum, Maher en hem het beste middenveld van de eredivisie.

Zoet
Arias
Koch
Bruma
Hendrikx
Wijnaldum
Maher
Aankoop
Narsingh
De Jong
Kostic
7 augustus 2014 om 21:54

Gast. Mokotjo speelt leuk bij Zwolle. Maar dat is geen PSV. Met de druk enzovoorts. Volgens mij heeft PSV een ervaren steunpilaar nodig. Mokotjo is dat verre van.

7 augustus 2014 om 22:18

Waarom is dat geen Psv? Hij kreeg nooit vertrouwen bij Feyenoord maar op basis waarvan zou Mokotjo niet meekunnen bij Psv?

7 augustus 2014 om 22:20

Gast.... Hij is je knikker vriendje niet, en wrm zou hij anders naar twente zijn gegaan????

7 augustus 2014 om 22:50

Hoe weet jij dat. Misschien knikkeren we wel maandelijks een potje.

Allereerst is de druk bij Twente anders. Daarnaast snap ik twente ook niet zo heel erg. Mokotjo kan misschien mee. Maar PSV mist een ervaren steunpilaar op het middenveld. Dat is hij niet

7 augustus 2014 om 21:26

Volledig mee eens. Depay heeft goeie spelers om zich heen nodig om verder te groeien. Bij psv stagneert dat. Een transfer is het beste voor Depay, of psv moet nog een sterke verdediger, en middenvelder halen, want daar schort het gewoon aan. 1 die de lijnen uitzet van achteruit.

7 augustus 2014 om 21:35

Ik zei het al in een eerder bericht, maar als ik Brands was zou ik gewoon een lange en fysiek sterke neger uit een Zuid-Amerikaans land plukken. Die hoeft niet eens te kunnen voetballen, maar die staat wel z'n mannetje. Of je moet een ervaren topverdediger halen als Van Buyten. Maar ik weet niet of zoiets financieel haalbaar is.

8 augustus 2014 om 00:45

Waarom per se een neger? Gewoon een snelle en fysiek sterke verdediger is prima. Huidskleur lijkt me niet zo relevant.

7 augustus 2014 om 21:52

Elk team is slecht aan het begin van de competitie. Dit soort wedstrijden zijn altijd vreslijk en worden nooit met 5-0 gewonnen. De 3 sterspeler deden niet mee en we wachten op nog wat aankopen.

Geen paniek en alsjeblieft niet zo zeuren. We zijn door. Klaar.

Verschrikkelijke wedstrijd, Maher minilichtpuntje, rest dramatisch. Daarmee is alles wel gezegd. Marcel, waar blijft de versterking?!

7 augustus 2014 om 20:53

Het is gewoon schrikbarend hoe zwak psv is zonder depay!!

PSV heeft daarom dus Depay nodig willen ze voor de titel gaan!

Ook al krijg je er 15-20 miljoen of meer dan haal je niet snel een even goede terug!

7 augustus 2014 om 21:57

15-20 gaat sowieso niet worden, onder de 20 wordt niet serieus genomen.

8 augustus 2014 om 13:16

Lijkt me logisch.

20-25 miljoen is een enorm bedrag. Maar een titel is indirect nog meer waard. En dan kan hij altijd nog een transfer maken!

Gewoon dit jaar bij PSV spelen. En volgend jaar naar Ome Louis toe naar Manchester United (uitgaande op succes) en gaan ze samen de Champions League in!

8 augustus 2014 om 13:17

Lijkt me logisch.

20-25 miljoen is een enorm bedrag. Maar een titel is indirect nog meer waard. En dan kan hij altijd nog een transfer maken!

Gewoon dit jaar bij PSV spelen. En volgend jaar naar Ome Louis toe naar Manchester United (uitgaande op succes) en gaan ze samen de Champions League in!

Tjonge jonge wat een slecht spel van Psv. Gelukkig hebben ze maximale eruit gehaald als het om punten gaat. Word zondag zwaar voor ze tegen Willem II als ze zo blijven spelen!!

7 augustus 2014 om 20:56

Dan hebben ze Wijnaldum Depay en Arias er vanaf het begin bij hè. Is toch wel een verschil. Toen alleen Depay er al in kwam was PSV ineens veel beter

7 augustus 2014 om 21:06

Als je alles van 1 speler laat afhangen ben je ook slecht bezig gewoon die extra 1/2 miljoen neerleggen voor defour want hiljeremark kan er niks van. En de verdediging moet ook flink worden versterkt linksback (knudsen?) want tamata is jupiler niveau, cv (rekik en een ervaren man) want hendrix mag van mij het krachthonk in en er in blijven totdat hij een beetje spierweefsel heeft.

En toch mis je een grote stevige meneer achterin die de lijnen uitzet en de rust bewaard.

7 augustus 2014 om 21:08

Eens. Een paar mannen ipv jongetjes die denken dat ze het al zijn. Die kunnen een wedstrijd op slot gooien en rust geven achterin. Dan gaat het vanaf het midden naar voren al direct een stuk beter. Depay voor 20 miljoen weg.... Een strik erom en laten gaan. Als hij voor elk mislukt schot afgelopen seizoen 1000 had moeten betalen was hij ook al 20 miljoen kwijt geweest. En dan ook maar meteen een coach die de baas is ipv een zacht gekookt ei.

Het is te hopen voor PSV dat Depay blijft, zonder hem blijft er wel heel weinig van PSV over. Depay is op het WK echt een grote jongen geworden.

7 augustus 2014 om 21:11

Depay was lang voor het WK al een grote jongen.
Alleen heeft hij bij PSV enorm veel brandhout om zich heen. En ik vrees dat wanneer hij verkocht wordt, dat de opbrengst in een hoop middelmaat geinvesteerd zal worden.

7 augustus 2014 om 21:36

Ik vond hem vorig seizoen toch vaak vooral dreigend in plaats van effectief. Hij heeft flinke stappen gezet bij het Nederlands elftal. Toch denk ik dat hij beter nog een jaar in Nederland kan blijven. Hier kan hij elke wedstrijd spelen en nog in Europa ook. In Engeland kopen ze alles wat los en vast zit maar zit je zo op de bank als je een paar keer minder speelt (en al helemaal bij de Spurs, zo hebben we vorig seizoen kunnen zien).
Hij doet me trouwens een beetje denken aan Babel voordat die naar Liverpool ging. Dat was uiteindelijk ook een stap te hoog en dat heeft zijn carrière behoorlijk in de weg gezeten.

7 augustus 2014 om 23:34

Alles wat hij bij Oranje deed kon hij al lang. Alleen heb je bij PSV bijvoorbeeld geen enkele speler waar hij mee kan combineren zoals hij dat op het WK kon.

En de vergelijking met Babel is zoiets als Narsingh vergelijken met Bale.

8 augustus 2014 om 00:49

Gast, toen babel voor 15 m wegging werd er bij ajax weken feest gevierd met ijs, cola alles. Zelfs nootjes en toast. Depay daarentegen is altijd dreigend en erg vaak beslissend

Maar wel winnen en punten voor NL pakken. Of niet dan, Groningen en R'dam, ja toch?

7 augustus 2014 om 20:59

Daar heb je gelijk in. Maar het gaat hier over PSV, waarvan ik vind dat het beter moet. Lichtpuntjes Maher, Depay en deJong zijn tweede doelpunt alweer. Je ziet hoe afhankelijk PSV van Depay is. Versterkingen dus Brands!!!!

Waarom wordt Depay hier neergezet als een gangster?

Werk aan de winkel voor Brands, twee extra verdedigers hebben de hoogste prioriteit; Tamata is PSV onwaardig en Brenet is een veredelde jeugdspeler.
Depay bewijst maar weer eens zijn individuele klasse, ik hoop dan ook dat we hem kunnen behouden.

Bedenkelijk niveau, ik vraag me echt af waarom ik heb lopen kijken.
Deze tegenstander kun je volgens mij vergelijken met Volendam of Almere City, niet om aan te zien.

Locadia en de Jong staan er overigens wel, in ieder geval een goede wedstrijdmentaliteit. De rest?

Er waren goede dingen en minder goede dingen. Het spel vond ik ook weer niet slecht, de Oostenrijkers waren voor mijn gevoel redelijk kansloos. Maar tjonge, wat slordig. Op het eind was het helemaal erg. Ik begrijp niet hoe je bijvoorbeeld in een twee tegen twee situatie 50 meter van het doel de bal kunt verspelen. Verder veel zwakke aannames.

In het weinig doortastende en doorpakkende voetbal van vanavond herken je wel het PSV van de afgelopen jaren. In dat opzicht is er niets om na deze wedstrijd optimistisch te worden. Ook Depay heeft buiten wat dreiging toch ook wel erg veel balverlies geleden en voorspelbare acties gemaakt. Voor nu houd ik het op een gebrek aan scherpte, misschien tegen beter weten in.

Laat Tamata, Brenet en Hiljemark daar maar achter. Spelen die ook eens wat wedstrijden tegen tegenstanders van hun niveau. In ieder geval 2 keer winst, wat PSV welgeteld 1 punt oplevert voor het Nederlands voetbal en de Europese ranglijst. Volgende ronde hopelijk in ieder geval Twente, Feyenoord en PSV door, PEC heeft niets te verliezen.

7 augustus 2014 om 21:16

Nou als Pec ook eens lekker loot.. je weet het nooit. Ze kunnen van ajax winnen dus met een mooie loting zou toch wel mooi zijn 4 nlse ploegen in de europa league.

7 augustus 2014 om 21:21

Dat zou zeker mooi zijn, maar ik zie PEC niet doorgaan. PEC kan tegen ploegen als de Spurs enz. loten omdat ze zo weinig punten hebben, Feyenoord ook trouwens. Voor Feyenoord is een goede loting belangrijk, PEC is gewoon de joker. Fantastisch als ze winnen, maar als ze er uit liggen dan neemt niemand ze dat kwalijk, zeker niet gezien de clubs waar ze allemaal tegen kunnen loten met o.a. Villareal, Spurs en Inter.

7 augustus 2014 om 21:28

Feyenoord is geplaatst dus ploegen als Inter, Spurs ontlopen we...
Desalniettemin gat het erg zwaar worden voor ons!

7 augustus 2014 om 21:37

Ik zie net dat je gelijk hebt inderdaad. Doordat Sloban Liberec, Chornomorets, Lech Poznan, Cluj er in ieder geval uit liggen hoort Feyenoord bij de beste 32 in de knock-out ronde en heeft het een geplaatste status. Dat is dan een meevaller.

Och wat een wanvertoning van PSV weer zeg. Na de blamage van Feyenoord en het op alle fronten lachwekkende spel van Ajax afgelopen zondag, ben ik benieuwd naar de stand in de Eredivisie na een speelronde of 5-6. De klassieke top 3 gaat het zeer zwaar krijgen denk ik...

7 augustus 2014 om 21:32

@casper: Ajax trof in PEC een ploeg waartegen ze moeilijk voetballen. Feyenoord is leeggekocht en psv heeft een belabberde verdediging... Ik denk dat Ajax gewoon weer kampioen wordt. In ieder geval is de verdediging bij de Ajacieden van eredivisie niveau... kun je van psv niet zeggen. Ik kreeg af en toe het gevoel dat Jaap Aap in beeld zou komen...

8 augustus 2014 om 07:46

Ook st Polkten verdedigde met 6 man of meer.

Verdediging was verschrikkelijk, zegt toch wat als Maher de beste verdediger is?

2 cv s en een defensieve middenvelder en wel snel want zo win je zondag niet eens van w2

Bruma lijkt op dezelfde nonchalante voet verder te gaan als vorig jaar.
Die moet heel snel stappen gaan maken anders wordt het banken.

7 augustus 2014 om 21:12

Dat laatste is het probleem nou juist. Voor wie moet hij banken? Er is bijna geen echte concurrentie in het elftal. Ik weet dat we geen absolute topclub zijn en daar door niet alles dubbel goed bezet kunnen hebben maar een Bruma bv weet dat hij toch altijd in de basis staat omdat er geen andere degelijke vervangers zijn. Verdedigers hebben we nu echt snel nodig, ik heb het wel eens over de beroerde inkoop van Feyenoord maar dit is nu bijna minstens zo erg. Waarom wacht iedereen zo lang? Je kan wel zoveel mogelijk geld willen besparen door lang te wachten maar dit is ook niet de oplossing.

7 augustus 2014 om 21:34

Beloofd weer een zwaar seizoen voor je te worden. Ben benieuwd of je in de winterstop weer naar je andere favo clubje gaat kijken ipv psv, namelijk barca. Met dit psv valt denk ik weinig eer te behalen, zeker met in je achterhoofd dat je een Brands hebt die geen verdedigers van kaliber aantrekt maar het wilt doen met de Bruma's en Rekiks... Daarmee breek je zelfs in de 2e divisie van Oostenrijk geen potten zo blijkt maar weer.

7 augustus 2014 om 22:53

rvandoorn
zo ken ik je weer.
Gaat een leuk seizoen worden op deze manier.

Die favoriete vereniging van jouw is nog weinig beter dus waar hoop is......

En even voor jouw info : ja ik keek graag barca maar ook graag real , ik heb er geen voorkeur in.
Of ...ik had daar geen voorkeur in.
Sinds barca die ene transfer gemaakt heeft zoek ik naast psv nog een ander buitenlands clubje om te volgen .ideeen??
maar ik ga er weer recht voor zitten hoor en ga de discussies graag met je aan.
Bijna 40 jaar lid van de club en als je teams gezien hebt onder leiding van thijs librechts en aadje de mos dan ben je heel wat gewend.

Dat bordje komt op een dag weer thuis daar ben ik zeker van.
Jullie hebben hem nu in bruikleen moet je maar denken.

8 augustus 2014 om 01:57

Het bordje komt op een dag weer thuis?

Dat bordje zal zich toch wel thuis voelen op de plek waar ie al 33 keer terecht isgekomen?

8 augustus 2014 om 10:36

nee sinds de invoering van het ding kent het maar 1 thuis.

pav was heel erg slordig zonder depay hadden ze verloren

Verkopen:
Joshua Brenet
Florian Jozefzoon
Timothy Derijck
Abel Tamata

Drama, indien ze niks opleveren contracten ontbinden!

7 augustus 2014 om 21:01

Ik kan me voorstellen dat je ontevreden bent over die spelers en terecht en dit zullen ze bij PSV ook wel zijn. Maar als je de contracten van al die spelers afkoopt ben je gok ik toch wel zo'n 2 miljoen minimaal kwijt dus dat zou jammer geld zijn. Al heb ik geen idee hoe hun contracten ervoor staan. Maar voor 2 miljoen ofzo kun je wel een leuk spelertje bij een andere eredivisieclub wegplukken.

7 augustus 2014 om 21:16

Jozefzoon gewoon er lekker bij houden. Kost niks en is beter dan Narsingh. Gewoon een handige backup.

7 augustus 2014 om 22:56

Brenet is geen topper maar die deed het vandaag zeker niet slecht .
Als backup van arias kun je hem er gewoon bij houden.

Jozefszoon is een ideale invaller.die heeft niks gekost en kan wel degelijk zijn waarde hebben in een seizoen.

Derijck tja dat weten we allemaal wel .hopenlijk kunnen we hem weggeven aan ado

En tamata daar heb je gelijk in

Wat een slechte wedstrijd van PSV weer. Zo te zien is er niet veel verandert vergelijken met vorig seizoen het is nog steeds gewoon slecht wat PSV laat zien.

Met name Ritzmeier, Brenet en Tamata komen gewoon tekort voor dit niveau verder is Cocu ook niet de juiste man op dit moment. Maar goed dat was hij vorig seizoen ook niet maar Brands heeft hem laten zitten en er is verder ook geen ervaren man bij gekomen terwijl ze wel zieden dat er een ervaren man bij zou komen. Het is gewon supporters voor de gek houden en niets doen en die Cocu zo laten zitten die helemaal niets van bakt.

Dat PSV na de 3-1 nog met de handrem gaat spelen is ook gewoon dom en de schuldige daar aan is Cocu. Want als je 3-1 maakt tegen deze amateurs moet je gewoon doorgaan en gewoon die ploeg kapot spelen maar nee hoor meneer Cocu heeft zeker van de zijkant geroepen die rustig aan want na de 3-1 was PSV slap en deed niets meer.

Er moet nog een verdedigend middenvelder bij een CV en een linksback verder moet er gewoon een nieuwe trainer bij of een ervaren man anders gaat dit echt niet goed komen. Als ze zo blijven doorgaan dan gaan ze weer rond de 4e of de 5e plek eindigen. Wat een verschrikkelijke beleid voert PSV al jaren echt zielig.

7 augustus 2014 om 23:13

Heb je cocu dat horen roepen dan??
Tip voor komend seizoen : volg de f1
Jij geen ergernis en wij geen onzin post meer
Iedereen blij.

En komen er tijden .... weet je nog hoe het liedje gaat?

8 augustus 2014 om 07:49

Er komen tijden dat Brands erachter komt dat Cocu dit jonge grut niet aan de praat krijgt.
Kan niet wachten op de winterstop. Nu al benieuwd wie de nieuwe trainer wordt.

8 augustus 2014 om 10:37

Gewoon cocu en niemand anders.
Fredje kreeg ook 3 jaar de tijd .

Brenet en tamata zijn misschien leuk voor een willem 2 of een heracles maar deze backs zijn veel te slecht voor psv 1. Ik hoop dat willems en arias het komend seizoen een stuk beter doen.

Psv is wel titelkandidaat denk ik, maar zwolle wordt dit jaar natuurlijk gewoon kampioen!

7 augustus 2014 om 20:56

natuurlijk ! , we missen nog één prijs he..

7 augustus 2014 om 20:59

Kan ook zo maar Europa League winnen!!

7 augustus 2014 om 21:02

Eerst maar eens plaatsen haha, loting was morgen toch ?

Toch sneu om te zien dat dit PSV verdedigend nog steekjes laat vallen tegen een 1e divisie ploeg uit Oostenrijk. Dit moet toch reden genoeg zijn om op zijn minst een ervaren verdediger te moeten kopen. Na het inbrengen van Depay merkte je pas dat PSV wat begon te creëren en dat het aanvallend wat beter ging lopen. Nu maar hopen voor PSV dat zij Memphis kunnen behouden anders zie ik het somber in.

Gelezen dat Corluka in beeld is bij Psv,
Iemand die hier meer over kan zeggen ? , ziet er naar uit dat ze wel een ervaren kracht kunnen gebruiken daar ..

7 augustus 2014 om 20:59

Is sowieso te duur.

7 augustus 2014 om 21:00

haha wat een grap, alsof lokomotiv hem laat gaan
en daarbij kost hij een hele berg met centen qua salaris en transfersom

7 augustus 2014 om 21:04

nja ik las het in een 'geruchtenmolentje' op een nieuwssite ;p
PSV zou samen met Valencia en nog een paar clubs interesse hebben in hem ..

Met een korreltje zout nemen dus volgens jou.

7 augustus 2014 om 21:14

Was nu.nl liveblog

7 augustus 2014 om 23:00

heeft een salaris van 2 miljoen en schijnt een miljoen of 6 te kosten dus schrijf maar af.

Wel winst en dat telt voor Nederland. Had elke Nederlandse ploeg maar gewonnen. Maar dat is voor anderen al jaren het probleem. ..

7 augustus 2014 om 21:12

Ik las net dat PSV, FC Twente en Feyenoord een geplaatste status hebben en dus een mindere tegenstander krijgen (las ik op twitter) Feyenoord omdat Poznan eruit is gevlogen ofzo iets

Brenet, Bruma Hendrix en Tamata is echt een middenmoot verdediging. En dan schat ik ze nog hoog in. Erg slecht PSV gezien vandaag. Maher en Depay enige die goed waren.

Achja, laten we positief blijven! PSV zit morgen weer mooi in de koker!

Grote pluspunt aan Eindhovense zijde vond ik (naast Depay natuurlijk) toch wel Maher, met als hoogtepunt zn geweldige pass bij de 2-1.

Zoet maakt me veeeeel te veel fouten

7 augustus 2014 om 21:06

En ze hebben een geplaatste status wat betekend dat je "topploegen" ontloopt.

7 augustus 2014 om 21:06

Maher redt PSV ook 2 maal door de bal van de doellijn te verwerken, Zoet was vandaag niet op zijn sterkst. Bij de 1-1 gleed die lullig weg, en bij de 2-3 was kansloos door het slecht dekken van de verdediging.

Maher aan de basis van elke doelpunt. Depay goed.. maar onnodig balverlies soms.. door onnodige bewegingen.

Was echt diep en diep triest weer. Weer een hoop spelers die niet meer door de mand kunnen vallen, want ze zijn gewoon slecht, het is geen dip. Brenet en Tamata zijn echt de slechtste backs die ik voor PSV heb zien voetballen. Brenet schiet als een kip zonder kop die bal maar naar voor, totale nonchalance en Tamata wordt aan de kant gezet door een simpele tweede divisie speler van Oostenrijk, ongekend. Hiljemark heeft meer achter de bal aangelopen dat dat hij ze heeft veroverd, die gast kan gewoon echt niet voetballen. Ritzmaier vond ik vandaag ook tegenvallen. Heeft een aantal keer op goal geschoten, ofja, de tribunes. Maher was het enige lichtpuntje. heeft beter gekeept dan Zoet, door twee ballen van de lijn te halen.
Als Depay niet bij PSV blijft, zijn we degradatiekandidaat in plaats van titelkandidaat, want dit PSV is het meest trieste wat ik in mijn leven heb gezien.

Pff Depay moet hier snel weg , is te goed voor psv en kan niet meer groeien in de eredivisie. .

Ik werd afgelopen weken uitgemaakt voor 'nep-PSV'er' of 'schijn-PSV'er' omdat ik flinke kritiek had op Psv. Ik denk dat iedereen met een klein beetje verstand heeft kunnen zien dat ik gelijk had want ik zeg het nogmaals: PSV is ernstig slecht, de slechtst-voetballende ploeg uit de eredivisie en dat is met geen woord overdreven. Kort samengevat, we werden bij vlagen weggetikt, zoekgespeeld, kapot vernederd door een club uit de eerste divisie van Oostenrijk. Probeer dat eens voor te stellen, het is vanavond echt gebeurd.

Twee tegengoals is tegen elke ploeg uit de eredivisie al te veel, dat zou een enkele keer per seizoen mogen gebeuren, als we in de Arena spelen, of in de Kuip. Ik kan er ook mee leven als het tegen AZ gebeurd, maar tegen een eerste divisionist uit Oostenrijk? PSV moet zich schamen. Er is geen enkele emotie te zien bij de spelers. Bij geklungel zie je Zoet kijken alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Tamata zit er om mee te doen, evenals die rechtsback die niet eens in de basis zou staan in de Topklasse.

Het probleem van PSV is een gebrek aan kwaliteit, het probleem ligt bij de spelopvatting, en daarmee kun je met je vingers naar de staf wijzen. Niet naar Cocu, want hij doet het niet alleen. Ik verwijt PSV dat het zich werkelijk Niets aantrekt van de kritieken van buitenaf. Nu moet je dat niet altijd doen, maar als Heel Nederland roept om ervaring in de staf, dan moet er een belletje rinkelen. Faber, goeie jongen, net als van der Weerden, maar ze voegen helemaal niks toe aan dit Psv. Het trio Cocu, Faber en van der Weerden hebben er in één seizoen geen enkele filosofie in weten te krijgen. Er zit geen gedachte achter het spel. De staf en de spelopvatting van PSV is een schande voor de voetballerij. Dan mag je zeggen dat er nog vier versterkingen komen, die zullen net zo hard keihard verzuipen in dit Psv. Ritzmaier, prima talent, sterkhouder van Cambuur. Speelt nu afgrijselijk in ons elftal. Mokotjo en Defour zouden net zo hard verzuipen in dit Psv, puur omdat er geen gedachte bij zit. Je kunt schreeuwen om een verkeerde pass als coach zijnde en zo een façade creëren en de mensen laten denken dat je een andere, hardere aanpak heb maar dat is gewoon triest en veranderd niet aan de apathische manier van voetballen. Afgrijselijk, slecht en triest.

Het ergste is dat we Nederland te kort doen als PSV zijnde. Ajax heeft meer concurrentie nodig vanuit de competitie, dat hoor je zo vaak maar dat kan PSV niet bieden. Europese punten halen zit er ook niet in. We winnen dit dan wel, maar op langere termijn zijn we gewoon triest bezig. Zelfs Feyenoord speelde de bal prima rond gisteren, er zat een idee achter. En dat na verkoop van het hele elftal en dat is niet eens hun beoogde eerste elf, en daar komt bij dat Rutten daar net een paar weken werkt. Zo snel kun je een ploeg laten voetballen. Het lukt de staf van PSV na een ruime jaar nog steeds niet.

7 augustus 2014 om 21:24

Je hebt zeker gelijk al is de mentaliteit van een groot gedeelte van de groep ook niet goed. De inzet is er niet en kwaliteit zou er moeten zijn maar komt er totaal niet uit. Ik denk toch echt dat we Cocu na de winterstop niet meer terug zien als trainer van Psv. Philip kan de spelers gewoon niet beter maken en weet tactisch gewoon niet wat te doen. De trainer ontslaan en vervangen voor een trainer die weet hoe t is om voor een topclub te werken en te presteren hebben we nodig. Een trainer die de spelers beter maakt en ze laat voelen wat er gebeurd als je niet presteerd. Daarom vind ik het zo jammer dat we een paar jaar terug ons eigen genaaid hebben. Louis van Gaal zou onze trainer zijn geweest als niet een gedeelte van de supporters vonden dat de beste man een te groot Ajax hart had. Ik ben bang dat we een trainer van het kaliber van Gaal voorlopig niet meer zullen zien in Eindhoven. Daarvoor zijn we teveel afgezakt. Maar met Cocu gaan we het ook niet redden. Je kan niet en en hebben. Een zwakke selectie die geen winnaarsmentaliteit heeft en een trainer die een zak niks 1e klasse is kan niet samen gaan. Er moet wat gebeuren en dat los je niet alleen op met nieuwe spelers kopen.

7 augustus 2014 om 21:48

Dit is zeker geen zwakke selectie. De gros van deze selectie zou bij een elftal met lijnen en een sterke collectief gewoon zeer goed spelen. Ik noem een Maher, Wijnaldum, zoet, arias, Depay, narsingh, de jong, schaars. Zelfs Willems, brenet, Bruma, ritzmaier, hiljemark, Locadia, Hendrix zie ik bij bijvoorbeeld een Ajax goed spelen. Ik zie Willems daar niet mistaan op de linksback, de boer zou alle scherpte en talent naar boven halen. Cocu kan niet doordringen naar zijn groep. Het werkt niet ben ik bang. Dat heeft twee oorzaken, de zwakke defensie vooral de as en dus het feit dat cocu tactisch zwak is en/of niet kan doordringen tot zijn groep. Echt waar op papier staat er een hele sterke groep, behalve en vooral centraal achterin niet. Deze ploeg moet zeker volop tot het eind mee kunnen strijden voor de 1e plek in de eredivisie.

7 augustus 2014 om 21:50

Bekijk de spelers individueel en stuk voor stuk staan d'r jongens met heel veel talent en potentie en sommigen al met een dosis kwaliteit.

Ik ben benieuwd hoelang Cocu nog trainer is, vind hem een coach van niks, totaal geen uitstraling en vind hem niet de juiste man voor deze jonge groep.

Psv zeker titelkandidaat, denk zelfs favoriet met deze selectie nog een verdediger en middenvelder die er komen.

7 augustus 2014 om 21:13

Als we Brands mogen geloven komen er nog twee Cv's, defensieve middenvelder en een aanvaller. Altans dat is gezegd maar ben er bang voor

Er moet een Centrale verdediger bij het liefst 2 die het gehele centrum vervangen. Want Bruma speelt gewoon slecht en Hendrix is beter op het middenveld. Er moet ervaren centrale verdediger komen en misschien Rekik maar dat is minder belangrijk. Want daar kan dan Hendrix die misschien beter speelt naast een goede leider achterin.

PSV is helaas niet veel meer dan Zwolle.
Elk seizoen zijn de verwachtingen hoog, beste selectie, etc.
Maar ook elk seizoen stellen ze teleur en winnen me de hakken over de sloot hun wedstrijden tegen nietige tegenstanders.
Maher, wijnaldum het is het echt niet.
Ik denk dat de eredivisie spannender wordt dan ooit, wie zich bovenin gaat nestelen en wie met de prijzen gaan slepen (schaal,beker, europees).
Namen op papier zeggen niet zoveel meer in onze mickey mouse competitie.

Weer die beleving die helemaal zoek is. En streeft dit PSV eigenlijk naar een systeem? Of worden ze het veld ingestuurd met "doe maar wat"

De spelers staan op het veld zoals de coach op de bank zit.

Jeroen Zoet had zijn verdediging verrot mogen schelden na die 2de goal. Hij staat erbij of hij wil zeggen, och, jammer jongens.

En de meeste zijn gewoon goede voetballers. Hoe kan het!

Verbeek is nog vrij toch?

Als ze zo voetballen krijgen ze zondag een zwaar avondje in tilburg!!!

Het heeft veel meer met de spelwijze te maken dan met de backs. Je ziet het bij de tweede goal en ook daarna. Middenveld staat veel te diep. Als je ook met 3. Man voorin blijft hangen heb je veel te weinig spelers achterin. Oranje hield afgelopen WK standaard 6 man achterin. Cocu blijft het met 4 proberen met alle risico's als gevolg. Maher heeft te weinig loopvermogen (hij is geen Park) voor een driemans middenveld. Daarnaast hobbelen ritzmaier en Hiljemark mee, maar er gaat wel heel weinig van uit.
Cocu moet dus snel zijn middenveld versterken!

Hoe speelde Ritzmaier? En heeft hij kans op een voorlopig vaste basisplaats bij PSV?

Ben wel fan van hem geworden door zijn tijd bij Cambuur

7 augustus 2014 om 21:16

Die gaat het volgens mij niet redden, niveau is te laag.

Laat ik het anders zeggen, ik hoop dat PSV naar een hoger niveau streeft. Heb een beetje mijn twijfels.

Laat ik beginnen dat ik een ras PSV supporter ben. Ik ben een geboren en getogen Eindhovenaar en heb zelfs de naam van mijn club in mijn lijf gegrift, omdat ik er ontzettend van hou. Maar.........man man man......wat zat ik mijzelf op te vreten......

Zoet= Blunder bij het doelpunt en wat ben ik toch altijd zenuwachtig als hij de bal krijgt.....hij heeft zoveel tijd nodig en wat is het een houten Klaas

Tamata= Slecht niet PSV waardig

Bruma= Vind ik ondanks zijn slippertje in de eerste helft, toch wel goed en professioneel spelen.

Hendrixx= Geen echte CV maar de beste man doet altijd zijn stinkende best.

Brenet= Wisselt goede acties af met dramatische niet PSV waardig

Maher= Lijkt zijn oude vorm weer terug te krijgen, balvast en goede passing

Hiljemark= twaalf in een dozijn voetballer

Ritzmaier= Deed het leuk bij Cambuur maar ook PSV onwaardig

Narsingh= mag van mij T.e.a.b verkocht worden. Ik begrijp echt niet waarom hier iemand positief over is. Komt zijn man niet voorbij en een slechte balbehandeling

Locadia= Doet heel goed zijn best en scoort op een onbekende positie voor hem. Zie hier echt perspectief in.

de Jong= Overtuigd dat hij mits betere spelers om zich heen een perfecte PSV spits is. Kop sterk, kan een bal met de rug naar het doel weg leggen. Neusje voor de goal.

Depay= Deze speler laat zien wat PSV moet nastreven beslist hier de wedstrijd en gooit het op slot, met een assist en een doelpunt. Ik hoop echt dat hij nog een jaar blijft!

Arias= Stond niet op zijn positie dus kan ik niet veel van zeggen.

Vloet= Die gaat nog heel belangrijk worden over een jaartje of twee voor Psv. Uitstraling, techniek, en bepaalde houding in het veld die hem een topspeler zouden kunnen maken.

Kort om versterkingen meneer Brands ik ben je kots en kots beu. Je kan er helemaal niets van. En ik snap best dat je best hebt gedaan voor Gebrands want die houdt je nog wel even binnenboord ...je maatje....stomste wat PSV heeft kunnen doen Gerbrands.......pfffff ik ben echt zo gefrustreerd mensen,
Het erge is wij verliezen zondag van Willem 2, let maar op -_-

7 augustus 2014 om 21:22

Er mist in je betoog nog wat.......
Je gaat als klein kereltje voetballen bij de Fjes omdat je het leuk vind.
Waar is het plezier? waar is de passie?

Teveel broodvoetballers, te weinig artiesten.

Eens over Narsingh trouwens, die lijkt een onoverkomelijke tik te hebben gehad met z'n blessure.

7 augustus 2014 om 21:32

Ik denk dat het plezier en passie ontbreekt en dat heb ik niet in mijn tekst vermeld is de trainer. Philip is mijn held.....ik zal nooit meer vergeten dat hij tegen Vitesse het doelpunt maakte en ik op startumseind compleet uit mijn dak ging.

Daarom vind ik het heel lastig om kritiek op Cocu te uiten, maar hij is geen trainer voor Psv!! Ons team bestaat uit jonge gasten die een admiraal nodig hebben......een Verbeek...een Adriaanse....een van Gaal.......discipline en hardheid......en helaas is onze Cocu veel te lief en heeft niet het tactisch vermogen om zijn team beter te maken wat een Frank de Boer wel heeft bij Ajax bijvoorbeeld.

Als mijn baas op mijn werk te lief is en ik weet dat alles kan, ga je jezelf ook zo gedragen.......

Nogmaals ik hou van mijn club maar ik moet zeggen dat ik niet meer met plezier kijk maar met heel veel frustratie kijk.......en het moeilijkste is dat het niet het eerste seizoen is maar dit is inmiddels mijn derde seizoen al........-_-

Zwakke pot maar gewoon 2 keer gewonnen en puntjes gehaald. Dat kunnen andere clubs nog niet zeggen. Dat er versterking nodig is kan zelfs een blinde nog zien.

Wat me opvalt is dat er veel mensen zijn die nu zeggen dat PSV geen titelkandidaat is. De redenen dat ik het hier niet mee eens ben ga ik nummerriek hieronder plaatsen.

Ik vind wel dat Psv zichzelf niet heeft laten zien in deze wedstrijd. Meest teleurstellende vind ik dat de verdedigende reserves van Psv niet in staat waren zichzelf te profileren, tegen een team wat in de tweede divisie uitkomt in Oostenrijk. Natuurlijk zal een mentale factor hebben meegespeeld. Maar ik zou dan denken, ik laat me zien en ik zorg dat ik basisspeler wordt!

1) Zoals hierboven al een beetje duidelijk is, heeft PSV deze wedstrijd met een verdediging gespeeld, met maar 1 beoogde basisspeler,bruma, de rest zou moeten worden aangevuld met Arias, Willems en waarschijnlijk Rekik. Ook het middenveld waar Psv nog op zoek is naar een verdedigende middenvelder en zonder WK- ganger Wijnaldum speelt,was niet optimaal en voorin was natuurlijk de grote afwezige Mmphis Depay. Die toen hij inviel meteen het verschil maakte. Psv was dus verre van compleet.

2) De aanval van Psv is er niet een om over te klagen. Ik durf te beweren dat ze met Depay, de Jong, Narsingh en nog Locadia achter de hand, de meest dreigende aanval van Nederland hebben. Vooral van de Jong verwacht ik veel. Scoort bijna elke wedstrijd deze voorbereiding, over Depay lijkt me duidelijk.

3) Het seizoen moet nog beginnen. De meeste clubs hebben deze week nog oefenwedstrijden afgewerkt. Het is nog een onderdeel, met meer belang, van de voorbereiding. En die hebben ze goed afgewerkt want ze zijn door.

4) Automatismen moeten nog worden ingeslepen, spelers nog terugkeren en transfermarkten sluiten. Alle clubs hebben hier mee te maken. Kijk naar Feyenoord dat kansloos was tegen Benfica of Ajax dat verloor tegen Zwolle. Zijn zij dan ook meteen geen titelkandidaat meer.

Conclusie: Psv is net zo goed titelkandidaat als bijv Ajax of Twente, Alle clubs moeten nog beginnen dus er valt niet zoveel over te zeggen. Als je kijkt naar de statistieken van de afgelopen jaren is Ajax uitgesproken favoriet en doen Twente en Psv gewoon mee. Dit zal pas later in het seizoen naar voren komen en kan niet worden gebaseerd op 1 wedstrijd,

7 augustus 2014 om 21:39

Goed betoog maar je laatste zin kopt niet" Dit zal pas later in het seizoen naar voren komen en kan niet worden gebaseerd op 1 wedstrijd"

Het is niet 1 wedstrijd .....we hoeven elkaar niet raar aan te kijken als ik zeg dat dit structureel al jaren niet goed zit bij ons.
Brands is een ego met een grote ( kleine ) pik die alleen aan zijn eigen positie denkt en niet aan het club belang. Zijn taak is in eerste instantie geld in het laatje brengen en rendement voor terug halen.

Met Mertens en Strootman heeft hij het goed gedaan, maar ik denk dat menig Voetbalzone lezers die transfers ook hadden kunnen bedenken.

Hij wacht op Defour en Rekik....weet je waarom? Defour is naam en als hij hem haalt en hij valt tegen, zal Brands daar niet de schuld van krijgen. Rekik speelde niet elke wedstrijd fantastisch maar zeker ook geen slechte voetballer. Presteert Rekik dit seizoen niet als hij naar PSV komt dan zal niet iedereen wijzen is Brands zijn schuld.

Waar het op neer komt, meneer wil zijn echte hachie redden en het boeit hem niet wat de sportieve resultaten mogen zijn......

Waarom noemt iedereen PSV toch elk jaar weer titelkandidaat? Hebben vandaag toch laten zien dat ze daar niet genoeg voor zijn 2-3 winnen van de 1ste divisie van Oostenrijk in de eredivisie van daar heb je eigenlijk alleen RBS die goed is voor de verder rest niets. Dus kan iemand mij uitleggen waarom iedereen dit toch zegt?

7 augustus 2014 om 22:23

Ajax toch ook niet?????????? Net zoals het seizoen, geen goeie start maar toch kampioen en dat 4 keer!

7 augustus 2014 om 23:21

Ze noemen PSV ieder jaar een titelkandidaat omdat PSV een kandidaat is voor de titel.

8 augustus 2014 om 08:38

En hoevaak hebben ze dat waargemaakt de afgelopen 5 jaar

Depay is een echte sterspeler en zorgt ervoor dat PSV door is

Vond het mooi om te zien hoe lekker Depay in zijn vel lijkt te zetten. Lijkt vleugels te hebben gekregen. Tuurlijk hing de tegenstander in de eerste wedstrijd alleen maar voor het eigen doel, maar vandaag speelden ze toch vrij open, maar kon PSV ook weinig klaarspelen. Toch bedenkelijk tegen een eerstedivisionist uit Oostenrijk. De commentator wilde dat er wel doorheen drukken... Erg vervelend.

PSV met Cocu en Brandts is het niets en wordt het niets. Ook al kopen ze nog 40 spelers. Twee vlieggewichten. Ook komend jaar wordt een erbarmelijk slecht Ajax met zijn risicoloze geschuif kampioen.

"En voor cocu was dat het SEIZOEN om depay te brengen".... Niet het moment, maar het seizoen??

7 augustus 2014 om 23:17

Wat bedoel je ?

Ook wel grappig dat voetbalzone zegt dat depay minder waart is dan promes...

8 augustus 2014 om 00:01

Echt he voor 12 miljoen is die op te halen volgens voetbalzone haha

Welkom Depay in de voetbal tempel audere est facere

8 augustus 2014 om 00:07

Welkom Depay ? Hij is gewoon PSV er hoor..

Hopenlijk scoren we zondag 5 x want als polten er al 2 kan maken dan kan w2 dat zeker.

Geen reden tot paniek maar ik zou als ik brands was toch maar eens wat knopen door gaan hakken.

2 cv s werd gezegd een middenvelder en een (reserve aanvaller)
rekik is de ene cv en dat geloof ik wel .defour is de middenvelder en dat wordt steeds nijpender nu ook d nofrio zich er mee is gaan bemoeien.
Maar waarom is die 2e cv er dan nog niet??
En die back up aanvaller.?
Dit team van jonge snotneuzen mist concurentie om elkaar scherp te houden.het mooiste voorbeeld is wel bruma en vorig zeizoen willems.

Talentvol zeker maar nonchalant en niet constant genoeg.
Iemand die in je nek hijgt kan dan wonderen doen.
Dus Brands neem je tijd maar schiet wel op.

slechte wedstrijd, maar PSV wint tenminste 2x en pakt punten in europees klassement. Daar kan feyenoord nog een voorbeeld aannemen.

8 augustus 2014 om 00:00

Feyenoord speelt tegen een Turkse topper met meer begroting die drie keer zo groot was als Feyenoord zelf, daarnaast heeft Feyenoord het halve elftal verkocht. PSV speelt tegen de nummer 5 van de tweede divisie van de Oostenrijkse competitie. Hoe durf je zoiets te vergelijken ?

8 augustus 2014 om 01:51

PSV speelt tegen een paar skileraren niveau Top Oss, terwijl Feyenoord speelde tegen een club met 2 keer de begroting van Psv...niet echt een goede vergelijking dus.

8 augustus 2014 om 17:03

hoezo vergelijking? Waar vergelijk ik iemand mee? Volgende keer goed lezen.
Ik zeg dat feyenoord een voorbeeld kan nemen om wedstrijden te winnen.

8 augustus 2014 om 17:59

En ik zeg dat het winnen van wat Oostenrijkse barkeepers helemaal geen voorbeeld is.

Moeite hebben met st.polten? Met alle respect maar het is echt onzin een club met de status van Psv moet deze club van de mat vegen. De eerstvolgende oostblokland zal Psv er zeker uitgooien.

Dat wordt weer een leuk seizoen voor PSV als ik het zo zie.

Het niveau van de traditionele top 3 clubs wordt steeds slechter terwijl het niveau van lager gerangeerde clubs steeds beter wordt.
Vroeger waren clubs bang en vrij kansloos als ze tegen Psv, Feyenoord en Ajax moesten voetballen. Gingen ze met angst de wedstrijd in. Dat is nu niet meer zo. Ze ruiken dat er wat te halen valt, ze ruiken bloed. En terecht. Het niveau wordt met het jaar slechter.

Clubs in Nederland zijn slechts een tussenstation voor spelers. Zolang er door Fifa niet wordt ingegrepen op die exorbitante transfers en salarissen zal het niveau in Nederland nimmer veranderen. Spelers kiezen niet meer voor de sportieve aspecten van het voetbal maar voor het grote geld. Helaas.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren