Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Eto’o wil terug naar Internazionale en liet zaakwaarnemer onderhandelen’

Laatste update:

Samuel Eto’o was met zijn zaakwaarnemer uitgenodigd om zondag in de Amsterdam ArenA de wedstrijd tussen Ajax en Vitesse te bekijken, maar de spits uit Kameroen schitterde door afwezigheid. Later bleek dat zaakwaarnemer Claudio Vigorelli in Milaan was en inmiddels lijkt ook wel duidelijk waarom. Volgens Goal heeft Eto’o zijn zinnen gezet op een terugkeer bij Internazionale.

/

De 33-jarige Eto’o won in 2010 bij Internazionale alles wat er te winnen viel en hij zou graag willen terugkeren in Milaan. Clubvoorzitter Erick Thohir is vooralsnog geen voorstander van de komst van Eto’o en dat heeft vooral te maken met het flinke salaris van de Kameroener. Dat was ook de reden voor zaakwaarnemer Vigorelli van Eto’o om naar Milaan af te reizen.

Inter-coach Walter Mazzarri is voor de komst van Eto’o, omdat hij naast Mauro Icardi, Pablo Osvaldo en Rodrigo Palacio nog wel een extra aanvaller kan gebruiken. Eto’o staat zoals inmiddels bekend is ook in de belangstelling van Ajax en er hebben zelfs al gesprekken plaatsgevonden, maar de spits lijkt dus toch de voorkeur te geven aan een ander avontuur.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

was ook te mooi om waar te zijn
dus zwaai maar even terug naar deze foto ajax fans want deze voetballer gaan jullie niet zien in een ajax shirt
dit niveau spelers gaan in hun laatste jaren zelfst al niet naar nederland zegt dus echt wel iets over onze competitie

pure opleidings competitievoor talenten meer stelt nederland niet meer voor....

11 augustus 2014 om 17:53

Ik ben zelfs blij dat hij niet komt, deze man heeft mij teveel sterallures... Als je tijdens het WK een complete verdieping voor jezelf afhuurt om zo geen last te hebben van je teamgenoten spoor je niet. Verstoord alleen maar de rust binnen de ploeg

11 augustus 2014 om 18:16

Precies.. Iemand die dat doet gaat echt niet bij dordrecht onder de douch staan.

11 augustus 2014 om 18:32

Zou Overmars nu nog met een andere spits op de proppen komen? Ieder geval vind ik het zelf niet jammer dat het niet door gaat

11 augustus 2014 om 19:10

Ik vind het jammer. Tuurlijk heeft hij zijn maniertjes, maar mocht toch ook na zo een carrière? Tenminste iemand die zijn bek opentrekt en niet als een verdwaald schaap ja knikt. Daarnaast kan hij ook goed voetballen en heeft hij bewezen veel doelpunten te kunnen scoren. Maar ja we zien wel wie er wordt gehaald op samuel reken ik sowieso niet meer.

11 augustus 2014 om 19:12

Dit wist ik niet maar als dat zo is dat past hij in het geheel niet bij Ajax. Schei uit, dat zou het teamgevoel enorm ondermijnen.

11 augustus 2014 om 20:02

lee goede reactie

ajax mag dromen van eto'o want als die hier werkelijk zou spelen schiet hij er met gemak 30+ in kun je meteen niveau van een 33 jarige eto'o zien en het niveau van de eredivisie.

die maakt makkelijk 5 goals tegen go aehead en nog eens 5 tegen dordrecht en nog eens 5 tegen willem 2 dan zijn er al 15!!!

11 augustus 2014 om 17:57

Eindelijk iemand die eerlijk is en het begrijpt. Eredivisie is niks meer dan een opleidings competitie. Wereldtop voetballers (of die in hun nadagen zitten) hebben niks in de eredivisie te zoeken. Eigenlijk een matige competitie die wel weet om talenten omhoog te werke

11 augustus 2014 om 17:59

sam menkehorst reken er maar niet om
dit is gewoon media aandacht en daar houden de kranten van!!.

als eto'o bij ajax tekent doneer ik 100 euro aan ajax.
het gaat gewoon nooit gebeuren dan zo'n spelers naar nederland komen
ja als ze nog jong zijn 18-20 jaar maar dan zijn ze ook nog niet wat ze nu zijn.

11 augustus 2014 om 18:22

Doe die 100 euri maar naar mij overmaken ik kan het beter gebruiken dan Ajax.
Maar laten we wel wezen het zou mooi zijn geweest, maar we weten allemaal dat de kans gewoon klein zou zijn.

11 augustus 2014 om 19:03

Als hij voor ajax zou willen zakken in salaris, doet hij dat ook wel voor Inter. Zeker als hij zelf een voorkeur voor Inter heeft.

11 augustus 2014 om 19:09

Als Inter het salaris al te hoog vind zal het voor ajax zeker te hoog zijn.
Vergeet niet dat Nederlandse clubs door de hoge belastingen bruto ook veel meer moeten betalen om netto hetzelfde bedrag over te houden.

11 augustus 2014 om 19:16

Salaris is te laag? Hij verdiende bij Azhi tussen de 15 en 20 miljoen per jaar. Klaarblijkelijk is geld nog steeds een heel belangrijk motief gezien zijn eisen aan Inter. Ik snap dat niet.

11 augustus 2014 om 20:15

Het is natuurlijk ook wat je WIL betalen, niet alleen wat je KAN betalen. Misschien wil Ajax wel 2 miljoen betalen, en Inter niet.

Maar de kans is groot dat het niet doorgaat, jammer. De eredivisie kan wel een keer zo'n grote naam gebruiken.

11 augustus 2014 om 20:29

Die CL boeit hem niet zo. Hij is in de PL ook met clubs bezig geweest die geen CL spelen en daar ketste het ook op salaris af.

11 augustus 2014 om 22:59

ik ben bang dat het bij hem meer een grote naam is dan echt een grote toegevoegde waard en dat hij te blessuregevoelig is.
Dus dan zou ajax er niet rouwig om moeten zijn als het niet door gaat.

11 augustus 2014 om 23:59

Eto'o zit in zijn nadagen

11 augustus 2014 om 17:59

Misschien wel inderdaad. Ik had het wel leuk gevonden in ieder geval, zal echter geen traan laten wanneer hij niet komt. Het shirt zou hem in ieder geval goed staan

11 augustus 2014 om 18:13

Of hij komt of niet, hij heeft de aandeelhouders nu al 4% opgeleverd!

12 augustus 2014 om 00:10

Alleen als ze hun aandelen verkocht hebben vandaag. Dat hebben er maar heel weinig gedaan. koers zakt wel weer.

13 augustus 2014 om 19:14

jij bent vast leuk op feestjes..

11 augustus 2014 om 18:13

Uiteindelijk zeiken wel veel mensen over de eredivisie, maar welke talenten zijn hier groot geworden in de eredivisie? Toppers!!
De Vrij? Bmi? Janmaat? Veltman? Vermeer? Cillessen? Clasie? Wijnaldum? Depay? Het zijn allemaal jongens die hier goed aan het ontwikkelen zijn (geweest), en die er sterker van zijn geworden, en nu het NL elftal vormen.
En andere pareltjes zitten eraan te komen, ook uit de eredivisie: Ziyech, El Ghazi, Kishna, v.d. Hoorn, etc. etc.

11 augustus 2014 om 18:27

Van der Hoorn? Hahahahahaha




Ik weet zeker dat jij net als iedereen hem het afgelopen jaar heb uitgelachen en nu noem je hem een pareltje. Op basis waarvan?

11 augustus 2014 om 18:28

vd Hoorn een pareltje....nou we moeten ook niet overdrijven he. Daarnaast zijn Vermeer, Cilissen en Veltman ook geen wereldtop en zullen dat ook nooit worden. Kishna / El Ghazi / Clasie / Wijnaldum / Janmaat / Indi / De Vrij / Boetius / Vilhena / Kongolo / Depay zijn talenten, maar moeten nog veel stappen maken willen ze een bepalende speler worden bij een topclub.

11 augustus 2014 om 19:03

Nee, dat is niet waar. Op basis van het vertrouwen wat ik in hem heb, vanaf de eerste minuut dat hij bij ajax kwam.
In de lucht is hij nauwelijks te verslaan, heeft ook tegen vitesse geen kopduel verloren.
Daarnaast moet hij gewoon wat trainen op het indribbelen en zekerheid in zijn spel krijgen. En die dekkingsfouten die hij af en toe nog maakt, zijn toch echt gewoon onzekerheid, dat gaat er heus wel uit.

11 augustus 2014 om 19:19

Het zijn wel jongens die door ons zijn opgeleid en nu een stap hebben gezet in een sterke competitie. Als er 2 of 3 echt absolute top worden dan is dat al heel mooi voor zo'n klein landje als Nederland. Ik sta helemaal achter het beleid van de nederlandse clubs en hoop dat i navolging van Ajax ook andere clubs een salarisplafond in gaan stellen.

11 augustus 2014 om 18:15

Hahahahahah hatertje, ja echt dus, er was niks zeker er is niks zeker maar bij zulk nieuws wat niet ontkracht word duh dat mensen enthousiast worden voor een speler van zijn kaliber! Met geen een andere club was hij uberhaupt in gesprek gegaan, je laat zien dat je erg bang was..

Op de een of andere manier denk ik dat dit beter is voor Ajax..

11 augustus 2014 om 17:52

Op een of andere manier denk ik dat jij
gisteren op je stoel stond te dansen tijdens
de geruchten ..

11 augustus 2014 om 18:00

Op de één of andere manier heb ik het gevoel dat jij gisteren scheet van angst..

11 augustus 2014 om 18:04

Voor Eto'o ?? Neehoor, zei gisteren al
dat ze het niet moeten doen, maar iedereen
staart zich blind op de naam, zelf vind ik Eto'o
voetballend niet best meer !!

11 augustus 2014 om 18:30

Bij Chelsea is iedereen uit de nl competitie niet best meer.....

Etoó schiet er hier in Nederland gewoon 20 + in en dat zou voor Ajax na een jaar of 4 eindelijk weer eens betekenen dat ze een topspits in huis hebben.

11 augustus 2014 om 19:11

Heb je hem wel gezien vorig jaar in de PL? Was nog erg goed bezig hoor

11 augustus 2014 om 21:03

Pff die hattrick tegen united heeft 1100 euro opgeleverd! !!!

Lijkt me totaal overbodig voor Inter, met Palacio hebben ze al de nodige ervaring voor de spitsenpositie.

Pff, wat was Eto'o toch geweldig in zijn Inter periode. Je kan hem gratis ophalen, en heeft veel ervaring. Ik zou hem wel terug nemen maar het probleem is zijn hoge salaris zoals vermeld wordt. Zou nog heel nuttig kunnen zijn want veel aanvallers hebben we niet. Maar ik zou de voorkeur geven aan een jongere (top) aanvaller.

11 augustus 2014 om 18:11

Word eto'o niet als een goed aanbeden bij inter fans. Ik bedoel veel noemen hem zelfs een inter legende.

11 augustus 2014 om 19:25

Inter legendes zijn Fachetti, Zanetti, Cambiasso etc etc... Eto'o is gewoon een speler die veel betekent heeft voor Inter. Hij is nog steeds geliefd ja, maar een legende is het zeker niet. Om een legende te zijn moet je langer dan 2 seizoenen bij een club spelen. Eto'o koos jammer genoeg voor het Russische geld toen.

Ajax moet hem gewoon 6 miljoen per jaar geven want een speler van het kaliber Eto'o krijgt Ajax niet zo snel meer. Ik hoop dat Overmars hem alsnog kan overhalen vooral omdat Zivkovic en Milik nog niet het gewenste niveau hebben.

11 augustus 2014 om 17:54

6 miljoen per jaar nog wel :-)
Sjonge jonge zeg wat een domme post !!

11 augustus 2014 om 17:55

6 Miljoen is inderdaad overdreven 2,5 miljoen zou ook voldoende moeten zijn.

11 augustus 2014 om 17:58

Je springt van 6 miljoen naar 2,5, ongelooflijk wat een onzin mensen toch plaatsen.

11 augustus 2014 om 18:02

Weet je wel waar je over praat ? 2,5 miljoen is
heel veel geld !! Zeker voor een 33 jarige die ook
nog wel eens geblesseerd kan zijn !

Ik ben het met surreal eens, ik lees echt de grootste onzin
hier !!

11 augustus 2014 om 18:10

Eto'o's salariseis was 2 miljoen, ik denk dat Ajax hem zo'n 1.3m zou bieden en eventueel wat meer als bepaalde prestaties behaald worden, minimaal 1 goal per 100 minuten ofzo.

11 augustus 2014 om 18:30

Minimaal 1 goal per 100 minuten haha dat gaat um echt nie worden

11 augustus 2014 om 19:29

Finbogason haalde het, eventueel wat andere cijfers of assists erbij opgeteld, maar in ieder geval meer loon bij betere prestaties.

11 augustus 2014 om 17:55

6 miljoen per jaar, waar heb je het over? Salaris plafond is normaalgesproken 1 miljoen. Maar de bron is goal, die zitten er 99 procent van de tijd naast...

11 augustus 2014 om 17:55

6 miljoen? Waattt!! Gelukkig ben jij niet werkzaam bij Afc Ajax. En straks presteert hij niet terwijl hij 6 miljoen verdient. Wat dan? Dan kan Ajax gewoon weer opnieuw beginnen.

11 augustus 2014 om 18:19

Haha ongelooflijk

11 augustus 2014 om 17:56

Ik hoop dat jij het nooit voor het zeggen krijgt. Met jou denkwijze jaag je die 95miljoen er binnen 1jaar door heen!

11 augustus 2014 om 19:21

Buiten de hoogte van het salaris zit je in Nederland niet in een belastingparadijsje.

Was inderdaad te mooi om waar te zijn. Het is financieel niet aantrekkelijk genoeg. Al was het alleen maar voor de CL. Ben niet echt overtuigd van onze huidige spitsen. Al is het te vroeg om te oordelen over Milik.

Oke. Dus gewoon een gerucht. Het is volgens Goal en niet volgens Etoo zelf of zijn zaakwaarnemer. We zullen maar moeten afwachten.

Eto'o zou tog terug naar Mallorca gaan? Hij voegt niet veel meer toe aan Inter. Misschien als back up voor de spitsen positie ja maar niet voor de basis.

11 augustus 2014 om 18:12

Nou palacio vind ik niet zo heel goed

11 augustus 2014 om 18:28

@loveblues heb jij Palacio wel ooit zien spelen? Zonder enige twijfel een van de beste spitsen van de Serie A. Praat niet over spelers waar je niks of weinig van weet. Zelfde geld voor de mensen die zeiden dat Mangala een goed wk had.. maar ja zelf hoop ik niet dat eto'o komt. Enige waar hij aan denkt is geld. En Inter heeft met Palacio en Icardi betere spitsen voorin. En met Osvaldo als back up spits is Eto'o overbodig.

11 augustus 2014 om 19:14

Omdat hij Palacio niet zo goed vindt heeft hij hem meteen niet vaak gezien, wat een onzin. Eto'o kan echt nog wel wat toevoegen voorin hoor, hij is sowieso beter dan Osvaldo en ik zou hem ook de voorkeur geven boven Palacio, al zal hij niet alles kunnen spelen

11 augustus 2014 om 19:59

Volgens mij zijn er heel weinig mensen op vz die meer dan 5/6 wedstrijden van inter hebben gekeken. Aangezien Inter niet meer zo populair is als in 2010 en veel mensen op vz anti-Serie A zijn. En Palacio is een zeer onderschatte spits. Ik vind Palacio op dit moment een veel betere spits dan Eto'o. En als je Inter wekelijks volgt, dan zal je mij begrijpen.

11 augustus 2014 om 18:13

Klopt, daar wou hij zo graag afsluiten ..
maar die kunnen hem niet betalen waarschijnlijk !

12 augustus 2014 om 00:58

Hij zou er alles voor over hebben zei die.. en een transfersom is niet nodig. Maargoed voetballers roepen wel vaker dingen die ze niet na komen.

Alsof Eto'o ooit in de eredivisie zou gaan voetballen.

en dan moet je nagaan dat mensen het nog echt geloofde ook haha... net of eto'o ooit van ze leven in de eredivisie gaat voetballen.............

11 augustus 2014 om 18:10

Tuurlijk geloven wij het als Ajacieden overmars en de boer hebben het niet voor niks bevestigd.

Goal.com is niet te vertrouwen. Inwacht het rustig af. Morgen of woensdag weten we meer.

Hoop dat Thohir hier niet aan begint. Internazionale is met Thohir een nieuwe weg ingeslagen en daar past Eto'o helemaal niet bij. Walter Mazzarri moet maar eens jeugd gaan inpassen als hij per se nog een extra spits wilt hebben. Als Ajacied en Interista ben ik hier dus helemaal niet blij mee.

Ondertussen heeft ajax wel laten blijken dat de eigen spelers achteloos aan de kant worden geschoven als een topper van weleer een knipoog geeft richting de Arena.

11 augustus 2014 om 18:46

Want als je de financiële middelen hebt om een (ex) topspeler naar je club te halen die het niveau van de Eredivisie zeker nog aan kan en qua merchandising veel geld zou kunnen opleveren, dan zou je die kans zomaar laten liggen? Zivkovic, Milik (en wellicht nog Sightorson als die zou blijven) konden verder nog genoeg leren van een spits van het kaliber Eto'o. Die gasten zouden maar al te graag week in, week uit met een Eto'o op een trainingsveld spelen om van hem te leren.

11 augustus 2014 om 18:58

@ Sander80

Waar heb jij het nou weer over, sorry hoor maar je moet niet zo ijlen. Wie word er dan achteloos aan de kant geschoven ? Het is nogal een beschuldiging, dus ik ben erg benieuwd waar jij dit op baseert.

De Boer wilde al heel lang een ervaren spits (ongeacht wat de naam is) erbij hebben ter vervanging van Sigthorson die naar alle waarschijnlijkheid vertrekt. Živković is voor de toekomst gehaald en zal langzaam gebracht worden. Dan houd je dus alleen Milik over, vind jij dan niet dat de spoeling in de spits te dun is voor een club die speelt voor het kampioenschap, de in Champions League speelt (wellicht later Europa League) en de Knvb beker speelt.

11 augustus 2014 om 19:38

Tja, het maakt het geloof in dat nieuwe beleid van Ajax wel stukken minder. Een vierde spits kopen... Geef dan een jonge spits uit de jeugd eens de kans.

Ze hebben toch al een fantastische (en goedkoop!) spits aangetrokken in de persoon van Milik??
Wanneer mag deze zijn eerste wedstrijd voor Ajax eigenlijk spelen???

11 augustus 2014 om 18:59

@ pinko

Wat dacht je van afgelopen zondag slimmerik.

11 augustus 2014 om 19:17

Lekker opgelet!

11 augustus 2014 om 19:33

@ josensue

Hahahaha precies, je zou denken wanneer mensen willen provoceren of graag de " smart ass" willen uithangen dat ze dan op zijn minst goed zijn ingelicht.

11 augustus 2014 om 20:36

Al zat ie fout, er hebben er wel drie gereageerd

11 augustus 2014 om 19:39

Haha goeie. Ik heb hem afgelopen zondag ook niet gezien

11 augustus 2014 om 19:47

Heren, het was een grap: Milik namelijk niet "echt" gezien. Wakker worden!!;-))

11 augustus 2014 om 19:53

Ik maakte geen grap. Heb em echt niet gezien tijdens de samenvattingen

Heeft die de Ajacieden mooi tuk gehad, die 39-jarige vroegere sterspeler uit Kameroun...!
En waar worden de pijlen nu op gericht?
Mido? Hakan sukur? Beide topspelers, die een goed voorbeeld voor de jonge Ajacieden kunnen zijn, vooral in de kleedkamer! Ja, en uitzpnderingen op het salarisplafond, in exceptionele gevallen moet dat mogelijk zijn, toch?
Principes.....

11 augustus 2014 om 19:03

Ik weet niet welke pricipes jouw club heeft?

Eto'o is al medisch gekeurd bij Inter.

11 augustus 2014 om 18:52

Meen je niet. Eerst valse hoop aan Ajax en de fans geven en dan stiekem en totaal andere transfer maken.
Bij Ajax speel je Champions League en bij Inter Europa League.
Daarbij kun je in de Eredivisie met gemak 15 goals maken en in Italië is alles heel defensief.
Vind die competitie ook geen top competitie meer!

11 augustus 2014 om 19:52

Eto'o heeft geen vals hoop aan de Ajax supporters gegeven, dat hebben ze zelf gedaan. Bij Ajax speel je Champions League, maar na de poulefase gewoon weer Europa League. Dan speel ik veel liever bij Inter, waar ik nog een Europa League mee kan winnen. Overigens is de Serie A al een tijdje niet te vergelijken met de PL en Liga, maar de competitie is nog steeds van een veel hoger niveau dan de Eredivisie.

11 augustus 2014 om 19:27

Nee. Onzin. Doei.

Lekker betrouwbare bron ook haha.

Waarom ben ik niet verbaasd. Hij komt toch niet voor 1 mlj zijn bed uit?

Heel jammer als het niet doorgaat, maar ja, Eto'o had nogal wat om te kiezen.

Was zowel voor de Eredivisie als Ajax een ontzettende aanwinst geweest. We moeten nog even op de bevestiging wachten, maar waarschijnlijk dus helaas.

Voordat we met nieuwe namen op de proppen komen, moet Overmars eerst maar eens Sigthorsson, Moisander, Sana en Dijks zien te lozen.

Iedereen zegt altijd aar bij Ajax speel je champions leageu! Nou en, 6 wedstrjdjes voor spek en bonen meedoen in de champions leageu dat trekt een speler als Eto o over de streep!

11 augustus 2014 om 19:19

@ petrol77

Even los of Eto nu wel of niet komt, maar hopelijk weet je dat jouw opmerking echt nergens op slaat. Het is vaak ook een voordeel als je spelers wilt aantrekken, overigens is dat niet alleen bij Ajax zo. In het verleden hebben zoveel spelers verklaard bijvoorbeeld ook voor PSV te kiezen omdat ze actief waren in de Champions League. Zelfs FC Twente en AZ hebben daar een keer van geprofiteerd, dus wat probeer je nu eigenlijk te zeggen of te bereiken (al heb ik wel een idee).

Voor spek en bonen, ja ja ja elke keer schreeuwen mensen zoals jij het van de daken dat Ajax puntloos er in de groepsfase zal uitvliegen. En tot nu toe werd Ajax knap derde en was telkens ook dichtbij die tweede ronde, dus zo beroerd is het niet. Nu weet ik niet welke Nederlandse club jij aanhangt, maar als jij een Nederlandse club aanhangt durf ik wel te wedden dat jouw club maar wat graag in de Champions League zou willen spelen.

Voor de rest kun je het allemaal wel leuk belachelijk maken, als er een gesprek is geweest tussen hem en de club is er dus een kans. Als Ajax zijnde zou je dan gewoon dom zijn om het niet te proberen. Dat Ajacieden dan een kleine hoop op zijn komst hebben is toch niet zo gek of wel dan ? Voordat jij gaat roepen dat alle Ajacieden wel even dachten dat hij zou komen raad ik jou aan om de topics dan nog eens door te lezen. Er was geen enkele Ajacied die dacht dat het een formaliteit zou zijn om hem aan te trekken. Dat Ajacieden hoopvol waren gestemd is iets anders, maar kennelijk is iets menselijks jou vreemd.

11 augustus 2014 om 20:01

Begrijp je nou echt niet wat petrol77 probeert te zeggen? Als je het namelijk wel begreep dan snap je dat het voor Eto'o veel logischer is om naar Inter te gaan en daar een kans te hebben om de Europa League te winnen dan met Ajax een poulefase CL spelen en dan in de Europa League door een random Oost-Europese ploeg uit de EL geknikkert te worden.

Joh, knap dat Ajax 1 keer derde werd, maar dat was tegen een Manchester City die zwar uitvorm was. Telkens dichtbij die tweede ronde? Doe toch is normaal gek. Je kunt spelers uit de subtop aantrekken door in de CL te spelen , want die hebben niet vaak het gevoel van de CL gehad, ook al is het voor maar een paar wedstrijden.

Een speler als Eto'o die zich nog wel kan herinneren hoe de CL smaakt en hoe hoog het niveau daar is wil echt niet met een club als Ajax kansloos verliezen. Het is toch logisch dat een voetballer die vaak genoeg in de CL heeft geschittert niet naar een club gaat omdat ze '' CL '' spelen, want als je niet eens door de poulefase met die club ( in dit geval Ajax ) kunt komen, dan is het veel aantrekkelijker om voor Inter te spelen die , nogmaals, kanshebber zijn om de Europa League te winnen.

Ik heb er geen moment in geloofd dat zo'n speler naar de eredevisie zou komen. Hoe kan je nou verwachten dat een speler met een jaarsalaris van 8 miljoen euro naar ajax komt voor 1-2 miljoen per jaar??

11 augustus 2014 om 19:05

dit soort voetballers kiezen wel voor het midden oosten of india, waar ze 3 keer zoveel kunnen verdienen dan in nederland. overigens heb ik wel gelezen dat ajax een uitzondering wil maken voor eto'o, en met een dikke salaris wilt binnenhalen.

Denk dat dit bericht wat dichter bij de waarheid ligt dan de geruchten van een mogelijke overgang naar Ajax. Toch jammer, was schitterend geweest voor de uitstraling van de Eredivisie als Eto'o naar Nederland was gekomen.

Logisch wel dat hij de keuze maakt voor een veel grotere club overigens, hij is nog erg gewild en heeft ze dus voor het uitkiezen, zelfs op zijn leeftijd.

11 augustus 2014 om 19:53

over de overgang naar Ajax is tot nu toe betrouwbaarder nieuws gekomen dan over de overgang naar inter.

Kent iemand die grap van Eto'o die naar Ajax zou gaan?
Het was ook te mooi om waar te zijn. Zo'n voetballer heeft nog zat Europese topclubs voor het uitkiezen. Clubs die hem ook nog eens een hoger salaris kunnen bieden. Waarom dan naar Ajax gaan?
Het was wel een leuke grap.

Dus heeft met Ajax gesproken. Is door zn zaakwaarnemer aangeboden bij 6 andere clubs waaronder PSV en nu Inter. Dan heb je echt een speler rondlopen die trots is om voor je club te spelen.
Begint beetje zielig verhaal te worden...

Hahhahahah Geen PSV , geen Amsterdam Maar Milaan ..het grote Geld

11 augustus 2014 om 20:50

PSV had hem niet nodig, bij ajax waren ze door het dak gesprongen van blijdschap.

Natuurlijk kiest hij voor geld. Dat is bij 99 procent van dit soort spelers het geval.
Bovendien onderhoudt hij een complete gemeenschap in zijn geboorteland.

11 augustus 2014 om 20:57

Dat Klopt , maar waarom gaan praten met een club als Ajax als tie op voorhand weet dat het grote geld niet in Nederland kan worden opgehaald. Nederland is een opleiding land , dat weet elke speler.

11 augustus 2014 om 21:03

Ach, dat zijn de gebruikelijke spelletjes voor prijsopdrijving van zaakwaarnemers.
Sommige Technische Directeuren hebben dat niet door, andere wel.

Het heeft er dus alle schijn van dat de onervaren Overmars gewoon is gebruikt om een lucratieve transfer (lees: tekengeld) elders door te drukken.
Zelfs Frank de Boer ging er met boter en suiker in.

Alle ajax supporters die VZ bestookt hebben met allerlei juichverhalen hoeven niet zo teleurgesteld te zijn.
Eto'o zegt 33 te zijn, maar ook zijn er intimi van hem die zeggen dat hij in 1974 geboren is.
In ieder geval komt ajax niet opgescheept te zitten met iemand die 2x zoveel zou moeten verdienen als het hoogste salaris tot nu toe, daarvoor hooguit 20 wedstrijden zal spelen en niet aanwezig zal zijn op nogal wat trainingen (de praktijken die deze speler er de laatste twee jaar op nagehouden heeft).

Als eto'o naar ajax was gekomen had je net zo goed de schaal meteen aan ajax kunnen geven! Die kerel is zo fit nog dat hij er met gemak 30+ inschiet!!!

11 augustus 2014 om 20:59

Ik ben geen Ajax fan maar de Schaal gaat ook dit jaar naar Amsterdam, waarom ? Omdat ik de Andere ploegen niet in staat acht een sterkere selectie neer te zetten. Weer niet, wordt langzaam eentonig.

Ik geloof dat Eto'o aan Ajax had toegezegd uiterlijk woensdag met een beslissing te komen, als dat inderdaad zo is dan zou ik als Ajax zijnde ook gewoon vasthouden aan die deadline tenzij er zeer zeer goede reden is dat niet te doen. Ik vind dat een club als Ajax zich niet moet laten gebruiken om de interesse van andere clubs aan te wakkeren. Mocht Eto'o morgen of woensdag dus komen met een antwoord dat hij het nog niet weet omdat hij nog met andere clubs in gesprek is, dan zou ik als Ajax zijnde gewoon antwoorden met: Prima, maar dan gaan wij opzoek naar alternatieven en kunnen wij je komst niet langer garanderen.

Doe eens niet zo stoer, heel Ajax zou tot 31 bedelen
of ie alsjeblieft wil komen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren