Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Het probleem van Jack Wilshere is Jack Wilshere, hij geeft niet thuis'

Laatste update:
/

Jack Wilshere speelt volgens Jamie Redknapp en Jamie Carragher met vuur. De twee oud-spelers van Liverpool verwachten veel van de jonge Engels international, maar zagen hem in het duel met Crystal Palace (2-1 winst) twintig minuten voor tijd naar de kant gehaald worden ten faveure van Alex Oxlade-Chamberlain. Het is mogelijk een voorbode voor een moeizaam seizoen, voorspellen de analisten.

"Arsène Wenger kan dit seizoen niet al zijn middenvelders tevreden houden", begon Redknapp zijn analyse op Sky Sports. "Je hebt Wilshere, Aaron Ramsey en Mikel Arteta, die als aanvoerder altijd moet spelen. Mesut Özil komt er nog bij en dan heb je ook nog Santi Cazorla. In principe is Wilshere goed genoeg voor een basisplaats, maar als hij zo speelt als zaterdag, kan hij wel eens het geslachtofferd worden."

Redknapp vindt dat de tijd voor excuses voorbij is. "Het probleem van Jack Wilshere, is Jack Wilshere. Hij geeft niet thuis. Hij moet alles, maar dan ook echt álles geven, net als twee jaar geleden." Carragher liet zich uit in dezelfde bewoordingen. "Als iedereen fit is, staat hij ernaast", verwacht de oud-stopper. "Ramsey is zijn probleem. Wat hij de afgelopen twaalf maanden heeft laten zien, is wat we van Wilshere verwachtten. Hij had een grote jongen bij Engeland moeten zijn. Maar op dit moment speelt hij niet bij Engeland en als Özil terugkeert, ook niet meer bij Arsenal."

Denk jij dat Jack Wilshere zijn basisplaats gaat verliezen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Arteta alles spelen?

How about no?

17 augustus 2014 om 14:14

Je kunt niet met Ramsey en Wilshere als verdedigende middenvelders spelen. Dat is veel te aanvallend en worden we in de toppers weer overlopen. Tenzij er geen CVM wordt gekocht staat Arteta er gewoon op.

17 augustus 2014 om 14:32

Veel succes met puntverlies leiden dan!
Arteta gaat je gegarandeerd punten kosten hoor.

Er moet inderdaad een nieuwe CVM gehaald worden.

17 augustus 2014 om 15:23

Met Wilshere naast Ramsey leidt je nog meer puntverlies. Ramsey heeft gedaan want er van Wilshere werd verwacht.

18 augustus 2014 om 11:09

Iemand als Khedira?

17 augustus 2014 om 14:15

Dat zie ik inderdaad ook niet gebeuren, als er nog een goede verdedigende middenvelder wordt gehaald kan het wel moeilijk worden.

1 correctie...de aanvoerder speelt niet altijd bij Wenger.

Maar verder hebben ze natuurlijk gelijk. Hij laat e weinig zien

Ik ben het wel eens met de Liverpoolers (of hoe je dat ook noemt )
Wilshere moet dit seizoen echt alles geven want we weten dat hij het kan. Zijn wedstrijd tegen Barcelona als hoogtepunt. Als hij dat niveau weer kan halen, staat hij gewoon basis.
Wel denk ik dat hij genoeg wedstrijden gaat spelen ookal zou hij geen basis staan.

17 augustus 2014 om 14:39

Liverpudlians denk ik
Mja, hij heeft bij wijze van spreken meer talent dan de rest van de PL bij elkaar, maar het zal er nooit helemaal uitkomen. Of daar ziet het er toch niet naar uit.
Ik reken niet meer op hem als basisspeler. Gewoon een nieuwe cvm, Ramsey en Özil op het middenveld.

17 augustus 2014 om 15:57

Liverpolen volgens mij

17 augustus 2014 om 17:45

Liverpolanen natuurlijk.

17 augustus 2014 om 20:34

Liverrussen toch?

Ze hebben hier wel enigszins gelijk, maar ik betrap Carragher toch wel vaak op Arsenal en de spelers bekritiseren. Hij mag ook wel eens vaker wat relativeren. We zullen zien wat Wilshere kan brengen. Het lijkt niet zo dat hij er niet voor wil werken, want ik zie hem toch vaak voor de bal gaan, maar hij lijkt zijn flair wat kwijt te zijn. Ik hoop in ieder geval dat hij zich wat meer kan laten zien, zoals Ramsey vorig seizoen.

17 augustus 2014 om 14:14

Cazorla was anders nog slechter.. Sowieso moet Arsene gebruik gaan maken van zijn wingers en niet een middenvelder op de vleugel zetten.

Hopelijk de volgende wedstrijd met 2 van Ox/Campbell/Sanchez op de vleugels.

17 augustus 2014 om 14:23

Maar je kan Cazorla eigenlijk ook weer niet op de bank zetten, daar is hij te goed voor. Wat een luxeprobleem zeg, heerlijk.

17 augustus 2014 om 14:23

Een hoop spelers waren slecht. Ik vond ook Alexis belabberd spelen. Ging vaak tevergeefs voor de solo. Cazorla was inderdaad ook slecht, maar als Walcott weer terug is zullen we zien hoe Wenger de wingers op gaat stellen. Misschien Alexis op links of zelfs een mogelijkheidje in de spits?

17 augustus 2014 om 14:25

Stravven, heb je niet liever Santi op de bank dan in plaats van op de flank waar hij er niks van bakt?

17 augustus 2014 om 15:39

Te goed voor de bank is hij ook weer niet. Het is een goede speler, maar een onbetwiste basisplek verdiend hij niet in dit elftal.

17 augustus 2014 om 14:25

Wat zegt Carragher hier verkeerd dan? Wat hoort hij hier te relativeren volgens jou?

17 augustus 2014 om 14:27

Tristan, ik bedoel dat hij zich nogal vaak negatief uitlaat over de andere topclubs en nu Wilshere afschrijft op 1 wedstrijd. Hij hoort dat op basis van 1 wedstrijd niet te doen. Als Wilshere na 10 wedstrijden nog zijn draai niet heeft gevonden kun je dat zeggen.

17 augustus 2014 om 14:29

Wilshere was vorig seizoen ook matig, dus voor zover ik weet beoordeelt Carragher niet op 1 wedstrijd.

17 augustus 2014 om 14:32

Tristan, kijk naar Ramsey.: Ramsey was in 12/13 vrij matig, en kijk eens hoe hij het in 13/14 deed...

17 augustus 2014 om 14:42

Ik zeg toch nergens dat Wilshere voor altijd verloren is? Dat zegt Carragher ook niet dus weet niet waar je op doelt met je vergelijking?

Het probleem voor Jack is de vorm van Ramsey, zoals gisteren al gezegd werd bij Motd: Ramsey is a 40 million pound player. En speel zo'n speler er maar eens uit...

Dat de captain per se moet spelen is lulkoek. Vermaelen was namelijk ook gewoon captain afgelopen jaar. Arteta is gewoon een ontzettend belangrijk karakter, die weliswaar niet de meest getalenteerde voetballer is, maar leeft zoals een prof zou moeten leven. Altijd correct en volledig toegewijd aan de sport.

17 augustus 2014 om 14:16

Voor die positie hebben we alleen Arteta en Flamini. Arteta gaat echt wel alles starten hoor. Die man kan niks fout doen bij Wenger anders was er al wel een vervanger gehaald.

17 augustus 2014 om 14:23

Wenger vond Arteta vast de beste speler tegen Chelsea en Liverpool.

17 augustus 2014 om 14:22

Maar iemand die nog maar een jaar over heeft op zijn contract en zijn contract wordt waarschijnlijk niet verlengd, ga je geen captain maken.

17 augustus 2014 om 14:25

Ik denk dat het contract van Arteta wordt verlengt.

17 augustus 2014 om 14:29

Ik dacht dat het al gebeurd zou zijn als dat het geval is, maar misschien komt het inderdaad nog.

17 augustus 2014 om 14:30

We gaan het zien. Het is wellicht beter van niet, maar ik weet wel dat Wenger Arteta ontzettend hoog heeft zitten.

Ik word zo moe van Carragher. In tegenstelling tot Neville is hij er op uit om telkens kritiek te zaaien richting de andere topclubs, "ten behoeve van" liverpool. Hij is daarnaast enorm geobsedeerd door Wilshere. Laat die jongen met rust, hij doet niets verkeerd en moet gewoon zijn vorm terugvinden na veel lang blessureleed. Ik wensde Ramsey ook de deur uit 2 jaar geleden, moet je hem nu zien voetballen.

17 augustus 2014 om 20:38

Je slaat de spijker precies op zijn kop. Ramsey was bijna afgeschreven en toen ineens begon het aan het einde van het seizoen 12/13 weer op gang en sinds vorig jaar is Ramsey pas de Ramsey die hij nu is. Ik heb gisteren de hele wedstrijd gezien en ik vond Wilshere hartstikke goed spelen. Naarmate de wedstrijd vorderde werd het minder, maar Wilshere gaat dit seizoen zijn potentie waarmaken. Daar heb ik vertrouwen in en zo te horen Wenger ook.

Carragher praat nu te veel, hij was zelf een speler die ook genoeg tekortkomingen had.

Wauw zoveel paniek bij Arsenal, zoveel negativiteit na speeldag 1 terwijl ze gewoon de 3 punten binnen hebben. Ik dacht dat Arsenal volledig klaar was voor de titelstrijd.

Met dit paniek geef je de spelers echt geen vertrouwen hoor.

Over Wilshere die man staat al een jaar of meer stil in zijn ontwikkeling. Werd ook licht overschat door de media van Engeland. Maar dat is normaal.

17 augustus 2014 om 14:21

Welke paniek bij Arsenal? Ex-Liverpool Carragher licht dit uit. Arsenal en de Gooners hebben het hier niet over.

17 augustus 2014 om 15:01

Inderdaad, er is niks aan de hand. Jack komt wel weer in vorm

17 augustus 2014 om 15:01

Het is toch geen paniek als je zegt dat een middenvelder als Wilshere niet zeker is van zijn basisplek. Dat getuigt van luxeproblemen

Ik sprak toevallig gisteren met een vriend van mij hierover, dat het dit seizoen HET seizoen van Wilshere moet worden. De druk is groot, maar heb wel vertrouwen in hem. Gisteren vond ik hem zeker niet slecht spelen, het kan natuurlijk beter. Hij moet gewoon 1 hele seizoen blessurevrij blijven, kwaliteiten heeft die jongen zat!

17 augustus 2014 om 14:18

Inderdaad! Cazorla was slechter.. Had daar maar een echte winger neergezet. Toen we in de 2e helft met Sanchez en Ox speelden was het al veel beter..

17 augustus 2014 om 16:14

Heb helaas de wedstrijd moeten missen maar in de uitgebreide samenvatting vond ik Wilshere en Cazorla lang niet zo slecht spelen als iedereen hier zegt. 3 punten waren ook meer dan verdiend want het was steeds Arsenal, 2-1 vond ik niet echt een goede weerspiegeling want Arsenal was stukken beter. 3-1 of zo was meer terecht vind ik. Tevens heb ik het gevoel dat mensen dachten det het 5-0 zou worden, maar zo slecht is Crystal Palace helemaal niet.

Wilshere moet na blessureleed terug op zijn oude niveau komen, maar daarvoor heeft hij gewoon wat tijd nodig, geen schop onder zijn kont. Arteta hoeft niet altijd te spelen als aanvoerder, Vermaelen deed dat immers ook niet.

17 augustus 2014 om 17:56

Maar Wilshere speelt helemaal niet op de positie van Arteta. Wilshere moet concureren met Ramsey. Ik zie Wilshere dit niet zo snel winnen.

Hij zegt "ramsey is zijn probleem."
Daar ben ik niet mee eens. Ramsey doet gewoon zijn ding en word beter met de tijd. Wilshere staat gewoon stil in zijn ontwikkeling en zal binnen een korte tijd zijn positie moeten afgeven aan een andere middenvelder als hij niet een niveautje hoger begint te spelen.

Iedereen schreef Ramsey af na zijn ernstige blessure en verwachte niet veel van hem. Dat bracht de drukte weg van zijn schouders en kreeg hij genoeg tijd om verder te ontwikkelen op zijn eigen tempo. Zie nu resultaat!

Probleem is natuurlijk ook dat Wilshere op zijn 19e een enorm hoog niveau heeft aangetikt en het hele seizoen daarna geblesseerd was. Ik snap de verwachtingspatroon, maar men moet niet vergeten dat deze jongen nog steeds pas 22 jaar is!

17 augustus 2014 om 14:56

Het is heel seizoen, niet hele seizoen.

On: ik vind dat Wilshere het nu wel eens mag laten zien. Je kan niet steeds naar het verleden kijken omdat hij het toen wel goed deed. Je kan zeggen hij is "pas" 22 maar je kan het ook anders bekijken, hij heeft in 3 jaar weinig laten zien.

Als hij goed speelt zoals in de Community Shield tegen Man City hoor je niks van deze bevooroordeelde 'experts'. Houdt in je achterhoofd dat de ene voor Tottnam is en de ander Henderson in de basis wil bij Engeland. Hij was gisteren niet eens de minste speler. Santi, Ramsey en Alexis hadden meer balverlies dan hem.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren