Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Feyenoord kan nog deze maand nieuw miljoenenbod tegemoet zien’

Laatste update:

Het blijft onduidelijk of Jordy Clasie na 1 september nog op de loonlijst van Feyenood staat. FC Porto zou niet doorzetten in de gesprekken met de Rotterdamse club over de middenvelder, maar dat wil niet zeggen dat de Oranje-international niet meer in beeld is bij de Portugezen. Feyenoord kan een nieuw miljoenenbod tegemoet zien als FC Porto de groepsfase van de Champions League bereikt.

/

FC Porto maakt in een dubbele krachtmeting met Lille uit wie de groepsfase van de Champions League of Europa League gaat spelen. In het laatstgenoemde toernooi kan maximaal 9,9 miljoen euro worden verdiend, indien alle wedstrijden in winst worden omgezet. In de Champions League daarentegen wacht het grote geld. Het afdwingen van een toegangsbewijs voor de groepsfase wordt al met 8,6 miljoen euro beloond en daarna wordt per punt uitbetaald. Hoe verder men komt, hoe meer geld men verdient.

Het bereiken van de groepsfase van de Champions League speelt een belangrijke rol in het wel of niet halen van Clasie, zo verzekeren Portugese media. Het is onduidelijk welke vraagprijs Feyenoord hanteert. Met minder dan acht miljoen euro zou men geen genoegen nemen, zo verzekeren de lokale media. Andere media maken melding van een vraagprijs van twaalf miljoen euro. Het contract van de 22-jarige Oranje-international met Feyenoord loopt medio 2016 af.

Jordy Clasie is acht miljoen euro waard

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou van Geel ik weet dat je je best doet maar neem eens een voorbeeld hieraan.. ze blijven proberen en uiteindelijk denk ik dat ze succes gaan hebben. Als je maar wilt!

19 augustus 2014 om 23:23

Je hebt niet gelezen. Pas als ze de CL halen en dus minimaal 8,5 maar waarschijnlijk rond de 12 miljoen opstrijken, willen ze ver gaan. Het is dus niet een kwestie van "als je maar wilt" maar een kwestie van "als je maar geld hebt". Plaatste Feyenoord zich voor de CL, dan zou Dost (want daar zinspeel je denk ik op?) er snel zijn.

19 augustus 2014 om 23:49

Je hebt zelf niet goed gelezen. Die 8,5 en 12 miljoen waar jij het over hebt zijn de verschillende vraagprijzen voor Clasie die de ronde doen. Het enige wat dit stukje zegt is dat Porto voor beide bedragen pas geld heeft als men de CL bereikt en dus redelijkerwijs kan gaan inschatten hoeveel geld er gaat binnenkomen.

19 augustus 2014 om 23:54

Ik heb het wel gelezen maar dit is een voorbeeld vind ik. Een club als Porto laat zich niet de kaas van het brood eten en doet gewoon wat ze zelf willen. Je ziet gewoon dat ze lopen te spelen met Feyenoord in deze onderhandelingen. Eerst braken ze het nog af en vervolgens als er CL komt dan wordt er alsnog ingegrepen. Natuurlijk het je moet ook geld hebben maar als je naar Ziyech kijkt en die kwestie dan ben je gewoon slecht bezig als je afgetroefd word (met alle respect) door Twente. Twente is daarin veel accurater geweest en heeft het slim gespeeld.

20 augustus 2014 om 00:16

Stond laatst nog een stuk op vz over de paar honderd miljoen die ze verdienden aan transfers. Die gasten hebben knaken zat.

20 augustus 2014 om 08:49

Kan iemand mij dan uitleggen dat de transferprijs zo laag ligt? Als Blind 20/25 miljoen waard is en Depay ook, dan moet Clasie toch zeker 15 miljoen kunnen opbrengen? Die jongen is een enorm talent en heeft zich ook op het WK prima staande gehouden. Is dat dan puur vanwege zijn salaris bij Feyenoord of hebben Blind en Depay ook een langere contractduur dan hem? Als ik Feyenoord was zou ik hem absoluut niet weg doen voor minder dan 12 miljoen...

20 augustus 2014 om 11:02

Omdat het Feyenoord is. Dat zijn prutsers aan tafel. Mede dankzij dit beleid doet Feyenoord al 15 jaar niet mee voor het kampioenschap. Daardoor komen spelers minder graag naar de Kuip. Daarom blijven spelers als Immers jaren in de basis staan. Mede door het uitblijven van prestaties blijven sponsoren weg uit Rotterdam. Stel, ze verkopen hem voor 8 miljoen. Wat is dan de opbrengst in totaal na de verkoop van Janmaat, de Vrij, Bmi, Pelle en Clasie. Nog niet eens 40 miljoen. Dat is lachwekkend. Dus blijven clubs aankloppen in Rotterdam met een laag bod. Feyenoord had geen enkele speler moeten verkopen. Dan maar contract uitdienen, iets minder gezond zijn, maar wel kampioen worden. Vervolgens Cl spelen waar geld te verdienen is. Talenten willen bijtekenen. Er worden langere contracten afgesloten, dus meer verkoopwaarde. Sponsoren komen weer langsrijden... Verkoop van een de Vrij kan dan gewoon 20 miljoen opbrengen. Ze snappen er helemaal niets van in Rotterdam. Nu Clasie verkopen en voor het zelfde bedrag Toornstra kopen. Lachwekkend. Intussen een hele goede speler naar Twente laten gaan terwijl Immers mag blijven staan. Van Geel doet het goed? Serieus?

20 augustus 2014 om 11:25

Hahah dat is wel heel simpel gedacht... Wat dacht je van prioriteit nummer 1 dan uit de schulden komen? Nu dat gebeurd is kunnen ze eindelijk langzaam weer aankopen doen. Die jongens dke allemaal weg zijn hebben ook ambities en als die nog een jaar bij Feyenoord zouden blijven heb er niks meer aan. Het is gewoon uitstekend werk wat van Geel verricht alleen vanaf nu moet die gaan bouwen

20 augustus 2014 om 13:49

Ja, dat is precies wat ik zeg. Porto gaat pas serieus denken over het halen van Clasie als de CL wordt gehaald.

20 augustus 2014 om 00:28

Van Geel moet nu wel laten zien dat ie ook wat waard is na zijn crisismanagement. Clasie een sterk verbeterd contract aanbieden is daar een voorbeeld van. Feyenoord moet terug naar de top van NL en na alles wat ze hebben laten lopen, moeten ze iig hun best doen om hem te houden.

Guidetti naar fey meld decengelse media. Hij wordt gehuurd voor een jaar met optie tot koop van vier miljoen pond.

Ik hoop dat clasie blijft, maar als toornstra binnen is zal hij wel weg mogen.

19 augustus 2014 om 23:26

Lijkt me een sterk gerucht. Volgend seizoen is hij transfervrij.

19 augustus 2014 om 23:38

Heeft net zijn contract verlengt tot 2017

19 augustus 2014 om 23:41

Onzin hij heeft een contract tot 2017.

19 augustus 2014 om 23:41

Guidetti heeft in 2012 zijn contract met 3 jaar verlengd. Van 2014 naar 2017. Pas over 3 jaar is hij dus transfervrij

20 augustus 2014 om 00:25

Nope. Geen verlenging maar een nieuw contract voor 3 jaar dat inging in 2012. Derhalve loopt zijn contract af in 2015.

10 miljoen is het minimum

20 augustus 2014 om 08:28

@pedro908 En dan denken dat feyenoord Toornstra binnen kan gaan halen voor zo'n drie miljoen??? Ik denk dat als Feyenoord rond de 7 a 8 miljoen zou kunnen gaan krijgen het een hele mooie deal is voor Feyenoord.

20 augustus 2014 om 08:43

toonstra voor drie miljoen zes miljoen komt eerst

Clasie gaat heus wel weg, 100 % zeker. Heeft niks meer te zoeken bij feyenoord en geen motivatie meer om voor de 2e plek te spelen

19 augustus 2014 om 23:30

@pieter; Als Clasie geen zin meer zou hebben om voor de tweede plek te spelen, hoeveel zin zouden oa Depay en Wijnaldum dan nog hebben om voor de plekker 3-4 te spelen ? Feyenoord heeft gewoon nog een meerjarig contract met deze speler, dus zij hebben een dikke vinger in de pap. Ik ben Ajacied, dus mij boeit het niet zoveel wat er in Rotterdam of ergens anders gebeurt maar als ik Feyenoord/v Geel was ging deze jongen bij mij niet onder de 12-14 miljoen weg. Daar is hij simpelweg te belangrijk voor, en Feyenoord heeft al een aantal sterkhouders verkocht en naar mijn mening te goedkoop. Wil wel zien hoe die Portugezen gaan reageren als de vraagprijs 14-15 miljoen is.

19 augustus 2014 om 23:38

Depay is totaal niet te vergelijken met de situatie waar Clasie in zit. Dit wordt het tweede seizoen als basisspeler voor Depay terwijl Clasie al aan zijn vierde seizoen in de basis 11 begint. Je zou dus kunnen zeggen dat Clasie enigszins uitgeleerd is bij Feyenoord en toe is aan een volgende stap. Depay komt in principe pas net kijken en kan nog genoeg leren bij Psv.

19 augustus 2014 om 23:39

Mja kijk hoe clasie er bij loopt tot nu toe. Ongeïnspireerd en speelt niet meer dan op safe, het speelplezier is weg. Heeft gewoon een omgeving nodig die hem meer uitdaagt. En Depay en wijnaldum gaan spelen om plek 1 en 2, daar hebben ze heus wel zin in. Verder ben ik het wel eens met een hoog bedrag, maar dan wel 10-12 miljoen.

19 augustus 2014 om 23:48

Gulio en pieterpost; Je had die opmerking helemaal niet in je post hoeven plaatsen Pieter, totaal onnodig. Depay heeft een aardig Wk en een goed seizoen achter de rug, dus die kan ook bij het minste geringste vertrokken zijn. Die zal, na het niveau van Oranje te hebben gevoeld, ook het gevoel hebben dat het stukken minder is. Maar Psv is ook eigenaar van Depay momengeel, precies hetzelfde als wat ik bij Depay en Wijanldum aangeef. De clubs hebben een dikke vinger in de pap, dus een vette transfersom om gewoon een jaar blijven. Dus qua verhoudingen tussen spelers en clubs is het hetzelfde, enkel als er een grote club komt met een flinke zak geld dan zijn ze weg. Tevens kunnen ze allebei nog enorm veel leren, ondanks dat Clasie al wat langer bij Feyenoord 1 zit. Dat was namelijk in het begin ook een kwestie van moeten.

19 augustus 2014 om 23:55

Eerst was Clasie niks want hij liet het in de grote wedstrijden nooit zien en nu is hij ineens uitgeleerd bij Feyenoord? Opportunisme viert weer hoogtij hier. Als Clasie dan zo'n grote meneer is, is dit zijn kans om het te bewijzen. Juist nu alle sterkhouders wegzijn kan hij laten zien dat hij het team op sleeptouw kan nemen. En als hij dat daadwerkelijk kan, kan hij mogelijk naar veel grotere clubs dan Porto. Dus ook Clasie heeft nog genoeg te winnen in deze situatie.

Tja na deze maand heeft een bod weinig zin hè.

Ik zou van geel (en Brands en Overmars) adviseren om van nu tot 31 augustus de vraagprijs dagelijks met een miljoen te verhogen. Opzouten nu, er is weer genoeg kwaliteit verdwenen uit de eredivisie.

20 augustus 2014 om 03:08

En dan uiteindelijk met ontevreden spelers blijven zitten omdat ze niet wegkomen door de (te hoge) vraagprijs? Dan weet je zeker dat die jongens zich minder gaan inzetten, waardoor ze slechter presteren, waardoor ze minder waard worden en je volgend jaar blij mag zijn als je de helft van de huidoge vraagprijs krijgt.

8 miljoen vind ik niet heel veel geld. Aan de andere kant, de enige internationale ervaring die hij heeft, heeft ie van het Nederlands elftal, dus niet heel gek.

Zo'n 8 sites hebben het nieuws van guidettibintussen gemeld maar als het niet op fr12of op VZ staat geloof k t niet

19 augustus 2014 om 23:52

Lijkt me wel een realistische deal, eerst kijken of Guidetti fit genoeg is voor een jaar. Welke sites hebben het onder andere gemeld dan? Ik zou ook niet op VZ vertrouwen....

19 augustus 2014 om 23:58

Alle sites nemen het over van dezelfde bron, nl Manchester Evening Post. Nou niet bepaald het medium voor betrouwbaar voetbal nieuws.

12 miljoen minimum. Vraagprijs 17. Zelf vraagt, en krijgt, Porto regelmatig 20 tot 30 miljoen voor spelers.

19 augustus 2014 om 23:33

Die spelers zijn regelmatig ook een stuk beter dan, met alle respect, Jordy Clasie.

20 augustus 2014 om 03:09

En verdienen een keer of 3-4 meer dan Clasie.

19 augustus 2014 om 23:40

In Portugal is het opnemen van een transfersom in het contract de normaalste zaak van de wereld, in Nederland niet. De Portugese top clubs kunnen dit in tegenstelling tot de Nederlandse clubs wel omdat ze daar gewoon salarissen van +2.000.000 uitkeren. Er staat dus daadwerkelijk iets tegenover wanneer een speler een minimum som laat opnemen.

20 augustus 2014 om 00:23

In Portugal (en volgens mij ook Spanje) is het verplicht om een afkoopsom in het contract op te nemen. Verder heb je inderdaad gelijk dat de afkoopsommen zo hoog liggen door het salaris. Ook heeft het er mee te maken dat een groot deel van de spelers ook deels ''eigendom(i.m.o. slavenhandel)'' zijn van een inversteringsmaatschapij, die ook nog moet meedelen in de transfersom.

Feyenoord moet hem nu niet meer laten gaan! We doen er al een half haar over om een vervanger van Pelle te peilen/beoordelen/kopen. Waar gaan we op korte termijn een vervanger voor Clasie halen? Immers daar is zelfmoord, Vormer kan goed zijn maar is geen stabiele factor, Toornstra, mits hij komt, is ook geen controleur. Of Porto moet al deze factoren compenseren met minimaal 16 miljoen en anders niet laten gaan.

Of Feyenoord moet Funso Ojo als controleur ophalen. Potentie om uit te groeien tot een prima speler en speelt bij Dordrecht uitermate goed.

19 augustus 2014 om 23:37

Dat het halen van vervangers lang duurt is logisch, vanuit Feyenoord moet creatief met het budget gewerkt worden nog. Ze hebben aardig wat geld binnen gehad, maar als je bijvoorbeeld maar 25% uit mag geven van die inkomsten aan vervangers word dat natuurlijk heel lastig. Je komt dan vaak met onbekende spelers, of een huur/koop constructie waarbij je dus een speler een jaartje "op proef" krijgt maar daarvoor wel een redelijke huursom incl salaris voor betaalt. Ik lees soms lachend bepaalde reacties dat er van tevoren of sneller gehandeld zou moeten zijn, enkel moet je wel in de financiele positie zitten om dergelijke dingen te bewerkstelligen. Feyenoord doet het dinancieel uiterst goed, waarvoor complimenten. En dan kan het voorkomen dat je nog eens een minder jaartje hebt, maar trots zou moeten overheersen als je bekijkt waar ze vandaan komen.

19 augustus 2014 om 23:51

Feit is dat Feyenoord niet snel kan handelen. Er is teveel tijd en hoop gestoken in Dost. Van te voren weet je al dat hij vrijwel onhaalbaar is, Guidetti is de laatste weken nadrukkelijk in beeld maar tot zover is er nog niks concreet. De meeste selecties zijn rond en ik kan me voorstellen dat Nederlandse clubs basisspelers op dit moment niet willen laten gaan. Wat ik wil aangeven is dat Feyenoord een vertrek van Clasie niet meer kan opvangen.

Feyenoord mag trouwens wel meer uitgeven dan 25, aangezien de vvf nadrukkelijk heeft gezegd dat het deel waar zij recht op hebben, geinvesteerd mag worden. Volgens Blokland was dat al van te voren aangegeven.

19 augustus 2014 om 23:53

Met alle respect hoor, maar Feyenoord loopt dit jaar gewoon achter de feiten aan op de transfermarkt. Ze hebben voortijdig een aardige raming kunnen maken van de beschikbare middelen en de eventuele inkomsten. Dan ga je mij niet vertellen dat het niet mogelijk is om een goede lijst klaar te hebben met mogelijke vervangers die bovendien haalbaar zijn. Het is gewoon onzin om te zeggen dat Feyenoord niet sneller kan handelen omdat ze maar een X bedrag van de transfers mogen uitgeven. Regeren is vooruitzien en dat geldt dus ook voor het voetbalwereldje.

Van Geel is een uitstekende manager op het gebied van onderhandelen, maar op het gebied van transfers is hij gewoon waardeloos. Niet alleen bij Feyenoord, maar ook bij Ajax was dit het geval. Aankopen zoals Huntelaar en Luis waren inkoppertjes, iedere idioot met geld had hen kunnen contracteren. Genoeg bieden en dan haal je dat soort spelers binnen. Vervolgens komt hij met spelers als Kuffour, Urzaiz, Luque, Delorge, Jürgen Colin, Juanfran, etc. etc. Weet je wel wat die Luque alles bij elkaar gekost heeft? 14.000.000 ja!

Financieel gaat het Feyenoord weer voor de wind, maar sportief vrees ik een matig jaartje.

20 augustus 2014 om 00:07

Feyenoord loopt niet achter de feiten aan. Feyenoord blijft rustig en wacht op het juiste moment.

20 augustus 2014 om 00:15

Dat 'rustig' afwachten ken ik ja . Als straks het puntje bij het paaltje komt dan wordt er of een te dure speler gehaald (paniek) of een speler uit de categorie Boulahrouz. Je wilt toch gewoon je selectie z.s.m. compleet hebben? Het is gewoon storend als er op het laatste moment spelers ingepast moeten worden.

20 augustus 2014 om 00:17

3 jaar geleden kwam volgens mij Guidetti en Bakkal op 31 augustus, 2 jaar geleden Pelle. Van Geel is iemand die juist handelt op het laatste moment. Dat zijn trouwens geen paniekaankopen.

20 augustus 2014 om 00:31

Guidetti en Pelle hebben het fantastisch gedaan bij Feyenoord en waren een schot in de roos. Maar ik heb bij beide transfers altijd een gevoel gehad dat het ook heel anders had kunnen uitpakken. Ik bedoel maar, Guidetti was een talent wat nog niets had laten zien. Pelle was overal mislukt en leek na 4 seizoenen als wisselspeler klaar voor de schroothoop. Zelfs de meest ervaren voetbal volgers hadden niet verwacht dat beide spelers zoveel zouden scoren. Het geluk houdt een keer op en dat ga je dan na 31 augustus voelen. Maar goed, ik ben altijd negatief ingesteld en kan het ook best fout hebben.

20 augustus 2014 om 00:41

Zo kan je het inderdaad zien. Je kan het ook omdraaien. Feyenoord zorgt ervoor dat onze spitsen renderen. Met Guidetti speelde we op de counter omdat daar zijn kwaliteiten liggen. Seizoen daarna met Pelle gingen wij aanvallender spelen omdat Pelle levensgevaarlijk is in de 16.

Dat zijn keuzes die een trainer moet maken en dat heeft Koeman gedaan. Mede hierdoor was Fernandez trouwens 1e seizoen nuttig (vanwege het counteren) en 2e seizoen niet.

Op Twitter gelezen:
Guidetti 2,5 miljoen (morgen keuring), ander gerucht is 1 jaar huur met optie voor 4 mil
Toornstra 4 miljoen Schaken (morgen keuring)
Clasie niet naar Porto maar Benfica

19 augustus 2014 om 23:45

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Geen schaken wij hoeven opa niet en geloof me toornstra gaat niet weg voor 4 miljoen euro. En zo ja dan word er een of twee spelers bij betrokken maar geen schaken want dan breekt de hel los in utrecht

19 augustus 2014 om 23:51

haha..schaken zou meteen 1 van de beste spelers bij utrecht zijn. die kan bij elke club onder de top 4 van grote waarde zijn.

20 augustus 2014 om 00:03

Schaken zou een van de topspelers zijn bij Utrecht zonder grappen is vorig seizoen niet even constant geweest maar is dit seizoen echt sterk begonnen en kan zeker nog 2 jaar belangrijk zijn voor Utrecht.

19 augustus 2014 om 23:54

Liever dat Schaken blijft bij ons. Komt vaak nog de meeste dreiging uit

ayoub maar betrekken bij de deal van toornstra?

20 augustus 2014 om 00:16

Hoeveel wilt feyenoord betalen? Utrecht laat echt niet allebei zen sterkhouders van vorig seizoen gaan.

Als Feyenoord Clasie laat gaat dan is Feyenoord dit seizoen niet meer dan een middenmotertje. Feyenoord is de afgelopen jaren erg knap teruggekomen met jonge spelers. Door het geld wat een aantal van deze spelers hebben opgeleverd zorgt nu voor een positief saldo. Echter moet je niet ten koste van alles maar verkopen. Uiteindelijk is een hoge plaats veel meer waard dan een speler verkopen. Hopelijk beseft Feyenoord dit ook. Ze zijn al teveel bepalende spelers kwijt geraakt. Clasie kwijtraken is gewoon funest en dan kunnen ze jaar wel op hun buik schrijven.

19 augustus 2014 om 23:57

Ook zonder Clasie doet Feyenoord mee voor een plek in de top 5 vind het echt geen slechte selectie hoor in tegenstelling van wat iedereen beweerd. En als Toornstra en Guidetti echt komen zoals er al veel gemeld word doen we gewoon mee voor de titel.

Met een voorhoede met spelers als Kazim, Bilal, Boetuis, Schaken en Manu ben je gewoon al te goed om een middenmoter te zijn. Als je daar dan nog talenten als Vilhena en van Beek en Kongolo meetelt heb je gewoon simpelweg te veel kwaliteit om in de middenmoot te eindigen. En een hoge plaats in Nederland is niet meer waard dan de afgelopen transfers voor Feyenoord als je weer 2de eindigt en je vliegt eruit in de voorrondes van de Champions league dan heb je een partij ellende waar je niet goed van wordt.

20 augustus 2014 om 00:12

Guidetti is nog maar afwachten of hij zijn niveau gaat halen na bijna 2 jaar nauwelijks wedstrijden spelen. Het schijnt dat dat virus aan zijn zenuwstelsel hem toch behoorlijk hard heeft geraakt. De verwachtingen zijn ontzettend hoog, denk dat het alleen maar tegen kan gaan vallen.

Daarnaast heb je, op JP na, in de aanval nauwelijks uitblinkers die een wedstrijd kunnen beslissen. Deze seizoensopening was het al pijnlijk zichtbaar dat Feyenoord aanvallend geen vuist kan maken.

Van Beek en Kongolo zijn goede talenten, maar verdedigend nog veel te onervaren. Die gaan Feyenoord niet een heel seizoen op de been houden. Wat heb je daarnaast achter hen als back-up? Khalid?

Clasie is op dit moment dé sterkhouder van Feyenoord, als ze hem ook verliezen gaat het echt wel een zwaar jaar worden. Met een beetje pech eindig je gewoon achter ploegen als Ajax, Psv, Vitesse, Twente (zeker na de aankoop van Ziyech), Az.

20 augustus 2014 om 00:14

Bilal en Manu kunnen ook prima een wedstrijd beslissen, hetzelfde geldt voor Te Vrede. Kazim hebben wij nog niks van gezien. Misschien wordt dat wel de nieuwe Pelle. We gaan het zien.

Boulahrouz en Mathijsen hebben wij inderdaad dan als back-up.

Als Clasie vertrekt dan zal er ongetwijfeld een vervanger worden gehaald. Eerst maar eens kijken wie dat wordt.

20 augustus 2014 om 14:33

Het klopt dat die ziekte hem hard heeft geraakt zijn rechterbeen zou zelfs mogelijk zijn aangetast maar hij kan volledig herstellen en heeft meer minuten gemaakt dan de meeste denken. Hij heeft aardig wat goals gemaakt in het B elftal van Manchester City en heeft ook al minuten gemaakt voor Stoke.

Ook traint die al een tijdje extra met een prive trainer de laatste stap in zijn revalidatie die moeilijk vast te leggen is zijn weer constant wedstrijden spelen. Ik denk zelf dat de kans er is dat hij sterker terug komt en dat gebrek en minuten valt wel mee heeft genoeg gespeeld maar wel op een lager niveau zijn verhuur aan Stoke was niet slim had in zijn toestand weinig kans op slagen maar hij kan er wel komen dit soort ziektes kan je wel van herstellen en is al sterker inmiddels weer als volgend seizoen. Ik hoop op een comeback als Vlaar hij zal heel gretig zijn om zich te herpakken.

20 augustus 2014 om 00:12

Feyenoord kan beter helemaal geen spelers kopen. Ook al verkopen ze Clasie. Gewoon met jeugdspelers blijven doorgaan. Die brengen in de meeste gevallen meer succes dan al die gekochte spelers. Niet alleen bij Feyenoord, maar ook bij Ajax en Psv.
Misschien wordt het dan een moeilijk seizoen, maar ze zijn dan wel uit de financiele zorgen.

20 augustus 2014 om 00:29

Precies, je denkt er hetzelfde over als ik. Jeugd heeft de toekomst.

20 augustus 2014 om 00:34

Er moet dan wel een jeugdspeler er klaar voor zijn. Nieuwkoop, nieuwe aanvoerder van A1 zal in de toekomst bij Feyenoord in de basis staan maar komt momenteel nog te kort.

qua doelpunten en assist ga je er met vormer ipv van clasie fors op vooruit,maar verder zou het wel een gemis zijn omdat clasie toch de drijvende kracht op het middenveld is en is verdedigend zowiezo stukken sterker dan vormer. toch denk ik dat je er mee toornstra erbij en vormer op de plek van clasie niet veel minder op wordt. middenveld met vormer,toornstra en vilhena is een prima middenveld. Immers is ook erg belangrijk met zn doelpunten en het opknappen van het vuile werk,dus die moet dan maar de vaste invaller vanaf minuutje 60 worden.

Wat ik heb gehoord is dat Nemanja Gudelj en Stefano Denswil worden gepolsd als Porto aan de vraagprijs van Feyenoord voldoet. Toornstra zal nog deze week worden vastgelegd.

Hahn
Wilkshire
van Beek
Denswil
Kongolo
Toornstra
Gudelj
Vilhena
Bilal
Richards
Boetius
19 augustus 2014 om 23:56

Denswil die bij Ajax geen potten kan breken? Nooit dat ze hem halen

19 augustus 2014 om 23:59

Gudelj is te duur en Denswil, geloof je het zelf. a) Ajax zal die niet weg doen en b) wat moet Feyenoord met Denswil?

20 augustus 2014 om 00:00

Aparte opstelling best wel goed maar toch een kritiek punt, Denswil die af en toe wat slordige foute maakt naast de jonge van Beek die ook nog rust in ze spel moet vinden kan een gevaarlijk combinatie zijn daarnaast kunnen de meeste Feyenoorder niet wachten tot Mathijsen naar bank gaat en Kongolo terug naar het centrum. Ik hoop op deze opstelling.

Immers gaat trouwens nooit naar de bank wat ik ook niet erg vind hij maakt meter en scoort zo nu en dan maar ik wil hem wel ver weg van de 10 positie.

Mulder
Wilkshire
van Beek
Kongolo
Kongolo
Toornstra
Vilhena
Boetuis
Gudelj
Basacikoglu
Guidetti
20 augustus 2014 om 00:01

Gudelj kan je vergeten. Brands gaf ook al aan dat Gudelj onhaalbaar is. Volgens mij moet hij iets van 8-10 miljoen kosten.

20 augustus 2014 om 00:07

Gudelj is indrdaad onhaalbaar. AZ zal de hoofdprijs vragen, zijn contract loopt immers nog een paar jaar door. Met Toornstra is dit ook het geval. Als Feyenoord deze spelers gaat kopen zijn volgend jaar weer terug bij af. Guidetti is alleen verstandig als ze hem nog een jaar kunnen huren met optie op koop.
Van Geel heeft weer volledig gefaald met zijn inkoopbeleid. Wilkshire is geen verbetering met de jeugdspelers die Feyenoord nu al heeft en voor Basacikoglu is te veel betaald.

20 augustus 2014 om 00:12

Wilkshire is gehaald met een 1-jarig contract + optie voor nog een jaar zodat de talenten rustig kunnen ontwikkelen. Lopes Cabral is er namelijk nog niet klaar voor. Wilkshire is daarom wel degelijk een verbetering ten opzichte van de jeugdspelers. Als Lopes Cabral het gewenste niveau heeft dan zal Feyenoord afscheid nemen van Wilkshire. Dat is prima gehandeld want Feyenoord geeft talenten rustig de tijd en Wilkshire kost weinig geld.

Bilal had ik liever anders gezien. Ik had liever Vilalba gehad. Hij schijnt veel beter en meer ervaren te zijn maar het is niet anders. Ik heb trouwens wel veel vertrouwen in Bilal maar dan op een langere termijn. Nu lijkt 3.5 miljoen veel geld maar als wij hem in de toekomst voor meer kunnen verkopen dan is het prima.

Ik vind het raar dat je nu al aangeeft dat Van Geel heeft gefaald omdat het nog geen 1 september is. 3 jaar geleden kwamen Guidetti en Bakkal op 31 augustus, 2 jaar geleden kwam volgens mij Pelle. Wacht nou gewoon even af ipv Van Geel af te kraken.

20 augustus 2014 om 00:21

Een speler ontwikkelt zich alleen maar als hij kan spelen. Niet als Wilkshire in de weg staat. Of een speler er klaar voor is kan je alleen maar zien als hij speelt.
3,5 miljoen is onverantwoord voor een club die net weer een positief eigen vermogen heeft gekregen. Alsof er een garantie is dat Feyenoord op Basicoglu gaat verdienen.

20 augustus 2014 om 00:29

Lopes Cabral zal waarschijnlijk eerst beter worden door constant mee te trainen. Als hij het gewenste niveau heeft dan zal hij de basisplek van Wilkshire overnemen. Niemand weet precies wanneer dat is vandaar de optie in Wilkshire's contract.

Feyenoord kan Clasie beter nu verkopen. Nu kunnen ze nog een maximale prijs voor hem vragen door het WK, het nog lopende twee jarig contract en de prestaties van Feyenoord van het afgelopen seizoen.
Het is niet onwaarschijnlijk dat het nieuwe seizoen beduidend minder zal worden en dan loopt zijn contract nog maar een jaar, waardoor Feyenoord niet meer de hoofdprijs krijgt. Helaas voor Feyenoord heeft Van Geel, werkelijk nergens op geanticipeerd.

20 augustus 2014 om 00:04

Feyenoord moet ervoor zorgen dat Clasie nog een jaar blijft. Volgend jaar verkopen en dan kunnen wij transfervrij El Ahmadi halen. Als dat lukt, hebben wij geweldig gehandeld.

Zo slecht is Feyenoord trouwens niet, vooral niet als wij Toornstra weten te halen.

20 augustus 2014 om 00:21

Met het 1e couplet ben ik het met je eens.

Guidetti halen ( de held ) en voor de rest jeugd inpassen. Ik zie het wel zitten dit seizoen.

Laat ook maar gaan, dan halen we el Ahmadi voor een prikkie op, deze gaf van de week al aan terug te willen naar Nederland, dus daar zijn kansen!

Dan Toornstra, Drenthe en Guidetti en we kunnen vlammen!

Hahn
Wilkshire
v. Beek
Kongolo
Drenthe
Toornstra
el Ahmadi
Vilhena
Bilal
Guidetti
Boetius

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren