Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Van Gaal heeft verdediger van twintig miljoen euro definitief beet

Laatste update:

Sporting Portugal meldde dinsdag al het vertrek van Marcos Rojo naar Manchester United, maar vanuit het Engelse kamp bleef het stil. Inmiddels hebben the Red Devils de komst van de international van Argentinië ook bevestigd. De club van manager Louis van Gaal betaalt twintig miljoen euro en stuurt Nani op huurbasis de andere kant op, zo klinkt het via de officiële kanalen.

/

“Het is een eer om voor Manchester United te mogen spelen”, laat de 24-jarige Rojo optekenen. “De Premier League is de meest opwindende competitie ter wereld en dat ik mag spelen voor de grootste club ter wereld is een droom. Ook het spelen onder een ervaren coach als Van Gaal is een prachtige kans voor mij. Ik wil prijzen pakken en ik weet dat de manager die ambitie met mij deelt”, aldus Rojo.

Van Gaal noemt Rojo een getalenteerde verdediger die als linksback en centrumverdediger uit de voeten kan. “Hij heeft de kwaliteiten, het fysieke vermogen en de leergierigheid om het ver te schoppen. Hij heeft een sterk WK gespeeld, is al enige tijd actief in Europa en is een uitstekende aanvulling op onze selectie.”

Marcos Rojo is goed genoeg voor Manchester United

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Denk niet dat dit nou echt dé defensieve versterking is wat United nodig heeft. Vind het absoluut geen denderende speler.

20 augustus 2014 om 20:41

We zullen het wel zien hoe hij zich gaat ontwikkelen bij Manchester.. Ik had ook gehoopt op een echte top verdediger maar doordat we geen Europees voetbal spelen denk ik dat het toch wat moeilijker is voor United dan voorgaande jaren.

20 augustus 2014 om 20:43

Met ervaring zo iemand als Pepe? Of Chiellini.

20 augustus 2014 om 20:47

Ondanks dat ik Pepe liever niet zie komen denk ik dat beide verdedigers die je opnoemt echt onhaalbaar zijn. Chiellini is ondertussen toch echt wel het beeld van de verdediging van Juve geworden in mijn ogen en Pepe is wel een goede verdediger alhoewel hij soms van die vreemde dingen uithaalt. Benatia is nog altijd de top verdediger waar United het meeste kans op maakt deze transferzomer en ik hoop ook echt tot dat nog altijd door kan gaan.

20 augustus 2014 om 20:49

Sowieso veel beter dan wat er nu loopt en tevens multifunctioneel

20 augustus 2014 om 20:52

Ja, stiekem heb ik toch nog altijd hoop dat Jones zich veel verder gaat ontwikkelen en ook nog een goede cv wordt. We zien wel wat van Gaal nog wil met de spelers die er nu rondlopen toch denk ik niet dat Rojo een gouden pion zal worden in het United van van Gaal.

20 augustus 2014 om 21:05

Het is zo jammer dat Phil Jones zo lijkt stil te staan. Nu Vidic en Ferdinand weg zijn is het toch echt zover dat hij zich zelf begint te laten zien. Maar ik ben bang dat het echt nergens naar toe gaat met hem (Ik hou net als jou ook hoop maar het word wel steeds minder en minder).

Ik ben benieuwd wat Rojo brengt er moet toch echt weer iets beginnen nog een seizoen als vorig jaar kunnen we ons niet veroorloven. Ik hoop echt dat Di Maria of Vidal komen een top speler die we goed kunnen gebruiken.

20 augustus 2014 om 21:09

Vidal zal helaas niet meer komen, ik heb er ook echt een lange tijd op zitten hopen dat hij toegevoegd zou worden aan de selectie van United. Wat betreft Rojo die gaat wel iets brengen het is alleen de vraag hoeveel. En andere transfers, dat spenderen van honderden miljoenen.. Na zo'n anderhalve maand heb ik daar toch echt steeds minder hoop in dat de "echte" toppers thuisblijven of ergens anders naartoe verkassen.

21 augustus 2014 om 02:09

Benatia wordt zwaar in verband gebracht met bayern sinds Martinez' blessure en is volgens mij zelfs al rond dus dat wordt em ook niet voor United helaas

Een verdediger die achter het standbeen uitverdedigt, wat een risico neemt die speler altijd zeg. Aymeric Laporte Dat zou echt een versterking zijn.

Yes eindelijk een top verdediger
In woodward we trust!

20 augustus 2014 om 20:37

Dit is toch echt geen top verdediger hoor.

Voor 20 mil kan je betere centrale verdedigers halen, een matige aankoop kortom.

Off topic: Di Maria, Reus, Sanchez en Muller hebben onlangs Man U afgewezen

20 augustus 2014 om 22:51

Welke betere centrale verdedigers zijn er nu dan beschikbaar voor 20 miljoen? En waar heb je gelezen dat Di Maria Utd heeft afgewezen? Kan het niet meteen vinden.

On: heb hem te weinig aan het werk gezien om een goed oordeel over hem te vellen. Als linksback vond ik hem niet super, maar bij sporting speelt hij naar het schijnt meer centraal. Hij zal nu waarschijnlijk op links beginnen aangezien Shaw geblesseerd is.

20 augustus 2014 om 23:40

Hij loopt te provoceren. United heeft totaal geen interesse laten blijken in Sanchez dus onzin. En vandaag heeft toevallig United's spokesman laten weten dat United nooit een aanbieding heeft gedaan voor Reus en Muller. Dat vond United nodig nadat er geruchten waren over die 2. Di Maria loopt nog en die heeft United zeker niet afgewezen. Volgens Marca heeft Di Maria een aanbieding van United ontvangen en overweegt het nu. degehemievoetb is gewoon een hater meer niet.

Geen slechte verdediger, maar vindt niet dat hij United echt beter maakt en bovendien is 20 miljoen veel te veel voor hem.

Begrijp niet waarom Barcelona hem niet heeft gehaald

Wordt het niet eens tijd dat United gevestigde namen koopt om ze uit het slop te krijgen? Fabregas was perfect geweest...

20 augustus 2014 om 20:42

Maar die wilde niet......

20 augustus 2014 om 20:51

die wilde wel. maar united wilde niet meer dan 1.5 miljoen salaris betalen. Een ultieme belediging aan het adres van fabregaz

20 augustus 2014 om 22:54

Bron?

Je lult namelijk volkomen uit je nek. Utd is niet vies om hoge salarissen te betalen. Dus zouden ze fabregaz wel meer geboden hebben moest er echt interesse geweest zijn.

20 augustus 2014 om 20:50

Waarom perse gevestigde namen?

20 augustus 2014 om 22:58

Omdat er geen tijd is om jonge talentvolle spelers in te passen. Volgend jaar geen Cl en de aansluiting met de top is verloren. Dan zal het minstens enkele jaren duren vooraleer je er terug staat. Een beetje zoals liverpool die eens ze afhaakte heel moeilijk terug geraakte aan de top. Nu is het missen van europees voetbal slechts een accident de parcours. Als dit zich echter herhaalt haken de toppers af. Met spelers als Kroos, Di Maria, Vidal of Hummels zou het team zekerder zijn van een plaats bij de eerste vier als met spelers als Herrera, Rojo en Shaw. Waarmee ik niets wil zeggen over de aankopen tot nu toe. Alleen kunnen deze jongens tegenvallen. Di maria of Kroos niet.

20 augustus 2014 om 20:51

De ene na de andere topper bedankt voor United. Betalen ze zulke lage salarissen vergeleken met concurrentie?

20 augustus 2014 om 20:54

Geen CL

20 augustus 2014 om 21:01

Naar verluid heeft Manchester United nooit een bod gedaan op Fabregas of Kroos... salaris is geen probleem aangezien Manchester United juist een van de allerijkste clubs ter wereld is.

21 augustus 2014 om 08:14

City speelde destijds ook geen CL en wist ook toppers als Silva en Toure te halen. Tevens betaalt United meer dan genoeg salaris en zijn ze ook bereid om tdit te betalen voor gevestigde spelers. Het probleem ligt in het bestuur waarin de Glazers voornamelijk bezig zijn met hun eigen zakken te vullen dan met de club United en de technisch directeur Woodward die zijn werk ook niet vlekkeloos uitvoert.

Prima aankoop die perfect past bij het spel van Manchester Utd

Waarom zou een topper naar Manu gaan. Ze betalen niet meer en spelen geen Europees voetbal.
Champions league is volgend jaar ook nog maar zeer de vraag. Bovendien is Manchester als woonplaats ook minder dan Londen,, Parijs of Barcelona en Madrid.

20 augustus 2014 om 20:45

Als ik zeg maar, iedereen moet geloven op VZ. Door hun naam(wat geen enkele speler boeit), competitie(wat een topspeler echt niet boeit) en Lvg(ik weet zeker dat het voor een topspeler niet uitmaakt wie de coach is)

20 augustus 2014 om 20:49

Dat boeit zeker wel mensen, spelers werken liever met iemand als Van Gaal dan met pakweg Aad de Mos. United is ondanks alles gewoon een aantrekkelijke club, en denk niet dat hij er niets gaat verdienen, United is gewoon in staat om net zulke salarissen als City te geven. En natuurlijk speelt de competitie wel mee, waarom denk je anders dat clubs als West Brom en Southampton spelers aan kunnen trekken van clubs die normaal gezien CL voorronde spelen?

20 augustus 2014 om 20:49

Je kunt er echt geen doekjes om draaien dat United een club is waar velen toch wel van zouden denken dat ze het gemaakt hebben in de voetbalwereld als ze voor die club zouden spelen. Louis van Gaal.. Er zijn veel topspelers die positief over hem zijn en ik denk toch echt niet dat het de meest onaantrekkelijke coach is om mee te willen werken als je alles netjes bekijkt.

20 augustus 2014 om 20:52

Het boeit iemand als bijvoorbeeld Di Maria echt niet of hij met pak hem beet Wegner of LVG samenwerkt. Voor subtoppers is het een aantrekkelijk club. Maar echte top speler(bijvoorbeeld Ibra) zou het echt niet boeien of hij tegen Sunderland of Frankfurt speler. De competitie boeit niet voor een Topspeler.

Dit zijn de eisen van topspeler.
Salaris, prijzen, CL en stad.

20 augustus 2014 om 21:00

Ronaldo vertrok ook uit Manchester omdat hij zo graag naar Real Madrid wilde gaan, terwijl hij bij Manchester misschien nog wel een paar landstitels en een Champions League beker erbij had kunnen winnen (niet tot dat uiteindelijk bij Madrid niet is gebeurd). Een club op zich telt wel zeker mee of een speler bepaald dat hij vertrekt naar een andere club naar een andere club naar mijn mening, zeker bij een grote club als Real, Manchester, Bayern etc.

20 augustus 2014 om 21:02

Wenger of van Gaal maakt niet uit want beide zijn wereldtop maar Wenger/vangaal of Moyes is wel een verschil.

20 augustus 2014 om 21:08

@thereddevil
En toch ging Mata naar Man U...

@wayneishisname
Ronaldo had aangegeven om het niet erg te vinden om te blijven, beetje zelfde situatie als Vidal nu, enige verschil is, is dat Real een bedrag bood wat Man U niet kon weigeren.

20 augustus 2014 om 22:16

Omdat ronaldo's droomclub vanaf kinds aan real was

20 augustus 2014 om 22:38

Ronaldo wou naar Real Madrid omdat hij als klein kind dat ooit aan zijn moeder had beloofd ofzo. Hij wou helemaal niet blijven en Manchester United kan ieder bedrag weigeren want er is meer dan genoeg geld.

Daarnaast vertrok Ronaldo eigenlijk een jaar 'te laat' want het jaar ervoor werden de aanbiedingen van Real afgeslagen. Enkel omdat Ronaldo zelf heel graag wou en zijn prestaties in zijn laatste jaar, ondanks dat hij eigenlijk al voor Real had willen spelen, nog bijzonder goed waren werd het recoddbrekende bod geaccepteerd.

Mata was wissel bij Chelsea en bang het wk te missen.. natuurlijk ga je dan naar een andere club ondanks dat David Moyes 'ietsje minder' is dan Mourinho.

20 augustus 2014 om 22:42

*wilde

20 augustus 2014 om 23:37

Helaas.. zowel wou als wilde is goed. Wou is echter meer spreektaal dan schrijftaal maar fout is het niet.

20 augustus 2014 om 20:45

Misschien omdat het de grootste club ter wereld is? Is maar een idee hoor.

Goeie speler, maar haal gewoon Benatia.

20 augustus 2014 om 20:55

Benatia. Met dat soort jongens wil van gaal niet werken

20 augustus 2014 om 21:10

Ik denk niet dat Mufchet geld heeft om hem te halen

Toen ik 20 mil zag dacht ik aan ingo Martinez of Chilinie..... niey aan Rojo....

Dit is ook niet de speler die de problemen op gaat lossen voor United.

Zou tijdelijk als vervanger van shaw kunnen werken. Verdediger die perfect als back zou kunnen functioneren door zn aanvallende spel dat bij mu past. Als cv zal die geschikt zijn niet wereldklasse, maar toch van een hoog niveau

Ik zeg eerlijk dat ik Rojo niet kende voor het WK, maar hij was wel één van de verdedigers die met het meest opgevallen is. Vind het niet zo een gekke keus hoor.

20 augustus 2014 om 21:02

Valderama viel ook op door zijn kapsel.

20 augustus 2014 om 21:13

Ja, Fellaini ook, maar... ;-)

20 augustus 2014 om 21:42

Niet alleen door zijn kapsel...

20 augustus 2014 om 22:39

Ook door zijn ellebogen...

Stoppen met zeuren alsjeblieft, deze ploeg heeft voldoende kwaliteiten, maar geef van Gaal even de tijd om de ploeg naar zijn hand te zetten.. Aan het einde van het seizoen zullen we nog een keer praten, de aankopen zijn de eerste stap, op naar meer!

De Gea
Jones
Smalling
Rojo
Valencia
Rooney
Herrera
Shaw
Mata
Hernandez
Van Persie
20 augustus 2014 om 21:33

de kwaliteit is veel te laag om te strijden met chelsea en manchester city

Rooney is geen middenvelder en hernandez is te slecht voor een basisplaats

dus ik zou cleverley naast herrera zetten en Rooney naast Van persie

de gea
jones
smalling
rojo
Valencia
cleverley
herrera
shaw
mata
rooney
van Persie
22 augustus 2014 om 19:31

Hernandez is zeker wel goed genoeg voor een basisplaats, weet je dat seizoen nog dat ze in de finale speelden van de Champions League? Dat seizoen was hij echt een van de beste spitsen van de wereld, hij is het echt niet verleerd hoor

Niet de grootste naam maar dat was Vidic bij zijn komst ook bepaald niet. Hopelijk maakt hij het waar.

Waarom zoveel geld uittrekken voor Shaw en Herrera, maar dan niet even wat dieper in de buidel kijken voor een topverdediger? Rojo gaat de problemen ook niet oplossen voor Manchester United.

In mijn ogen is United nog lang niet klaar om weer met City en Chelsea mee te kunnen. Ze hebben successen gehaald met spelers als Evra, Ferdinand, Vidic, Carrick, Giggs, Rooney en Scholes in een tijdsbestek van zo'n tien jaar, en het vervangen van zulk soort spelers is lastig. Maar met spelers als Fellaini kom je er niet. Zeker iemand als Scholes, die moest zelfs uit zijn pensioen terugkomen om het middenveld te versterken.

Er is nog een hele weg te gaan voor Van Gaal, zoveel is duidelijk. Ook blijf ik erbij dat Ferguson het team niet in een zeer goede staat heeft achtergelaten.

dit is al een begin voor de problemen van manchester united, maar om mee te doen voor de titel moeten er nog veel versterkingen komen en deze op verschillende posities

centrale verdediger
links back
verdedigende middenvelder
flankspeler

en ook in een paar talenten om oudere spelers op termijn te vervangen
plus: nu heb je ook een trainer die er om bekendstaat met jeugd te werken en ze een kans te geven

20 augustus 2014 om 23:45

Linksback serieus een linksback? Hahah we hebben Shaw gekocht en deze Rojo kan er evt ook spelen. Als we nou ergens niets nodig hebben is het linksback.

21 augustus 2014 om 00:44

united heeft hun 2 linksbacks verkocht (evra en Büttner) en hebben er 1 iemand in de plaats gehaald
rojo is geen linksback, op het wk heeft die daar gespeeld, doordat niemand anders daar kon spelen
en shaw heeft nu een blessure,
nu heeft ashley young daar gespeeld en dat is geen links back, dus men heeft daar wel een probleem

21 augustus 2014 om 09:48

Young heeft daar de hele voorbereiding goed gespeeld. Blackett kan daar spelen, Reece James kan daar spelen, Shaw is voor die positie gehaald en ook Rojo kan er spelen.

Die positie is gewoon meer dan voldoende bezet. Als je iemand haalt zonder veel geld uit te hoeven geven dan kom je op spelers die geen toegevoegde waarde zijn ten opzichte van de huidige opties.

Ik las de reactie van v. Gaal nog eens goed, lovende woorden over deze jongen voor de toekomst maar niet van we hebben topper in huis gehaald.

Mooi zo, word veel minder bang van hem dan benatia haha

Vond hem op het WK prima spelen maar moet nog zien hoe hij zich houdt als hij straks tegenover de machines van Chelsea en Man City staat. Gaat het nog moeilijk krijgen denk ik, maar komt er uiteindelijk toch wel. Met het vertrouwen van van Gaal komt het wel goed

Nu hebben we dus ruim 60 meloentjes uitgegeven voor 2 linksbacks. Zo meteen daley blind erbij en dan hebben we er 3..

Rojo is een redelijke aankoop maar deze transfer periode ben ik niet zo blij om.
Want er gingen zogenaamd topspelers komen en je komt bij shaw, herrera, en rojo begrijp me niet verkeerd redelijke aankopen maar geen top allemaal redelijk zeker niet de niveau wat we na moeten streven. Na shaw misschien
Er is geen één topclub waar zoveel middelmatige spelers rondlopen.
Er is geen één topclub waar zo lang transfer aan moet wachten. laat die woodward toch alleen aan die sponser dingen werken, want transfer pakt die er niks van.
Ik zat deze jaar op spelers als di maria, vidal, reus, müller, hummels, benatia, cuadrado te wachten en nu krijg je dit. Ze hoefden niet allemaal te kopen natuurlijk maar 3 van hen was ook goed geweest.
Ik begin echt gek te worden van de transferbeleid van de club.

als moyes gebleven was hadden we nu Kroos, die man toonde tenminste ambitie om topspelers naar de club te halen. Bij van gaal spat t er nog niet echt van af

20 augustus 2014 om 23:47

Ja en Moyes kan niks ook niet met die topspelers. Van Gaal gaat met dit klote team wel presteren daar ben ik van overtuigd. Wie was Vidic voordat die naar United kwam? Ook een nobody en werd bij ons de beste centrum verdediger van de wereld. Rojo is heel talentvol en gaat onder van Gaal denk ik grote stappen maken.

Hopen maar dat v Gaal er nog wat talent bij kan halen, want met alleen v Gaal worden we echt geen kampioen. Wordt een beetje moe dan dat gehype hierzo.

Nergens op gebaseerd dat v Gaal United kampioen gaat maken, tenzij ie nog 3 toppers haalt. Hij is net zo afhankelijk van zijn spelers als elke andere trainer...

Dit is echt tegen alle wetten in. United haalt een speler van 34 miljoen als linksback (wat al totaal belachelijk duur is!). En dan komt er een ene meneer van Gaal, die de club er op wijst dat ze een nieuwe linksback nodig hebben. En ja hoor Man Utd trekt nog eens 20 miljoen euro uit de portomonnee. Tis te gek voor worden! Je verkoopt evra voor 1,5 miljoen euro en je haalt ipv evra 2 spelers voor 54 miljoen die dezelfde positie bekleden. Al weet ik overigens wel dat v.Gaal, die luke shaw niet zelf gehaald heeft, maar de club kocht hem zelf aan.

Heel de zomer hoor ik al de naam Benatia sorry hoor maar de Serie A is zo achteruit gegaan dat ik Italiaanse ploegen echt niet meer serieus kan nemen ( Zie nationale elftal, en clubs in Europa ). Roma heeft een goed jaar gehad maar geen europees voetbal gespeeld dus ja eerst nog zien. Zeg alleen Serie A is een stuk moeilijker dan Premier League en sneller en is nou niet zo dat het Marokkaanse elftal zo denderend is ofzo ach ja we zullen zien. Rojo is een goeie aankoop voor een leuke prijs

Rare transfer inderdaad. Afgelopen seizoenen speelde hij als (linker) centrale verdediger bij Sporting maar volgens mij rendeert hij beter als linker vleugelverdediger: hij is snel, overbrugt veel meters en had goede aanvallende stats op het WK. Hij zou in dat geval dus moeten concurreren met Shaw. Lijkt me niet dat Van Gaal (of Manu) twee spelers heeft gehaald voor dezelfde positie, dus hij zal vermoedelijk linker centrale verdediger gaan spelen. Voor zijn verdedigende kwaliteiten (middelmatig) was hij veel te duur..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren