Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Liverpool-legende twijfelt: ‘Komt Balotelli wel in de basisopstelling?’

Laatste update:

Liverpool is het naar verluidt eens met AC Milan over een transfer van Mario Balotelli: de Engelse topclub betaalt twintig miljoen euro voor de flamboyante Italiaan. In Engeland zijn de meningen verdeeld over de komst van Balotelli. De één vindt de komst van de spits een meesterzet, de ander vraagt zich af wat Liverpool met hem moet.

/

Clubicoon Jamie Carragher van Liverpool weet niet of Balotelli wel van waarde is voor the Reds. “Is hij het ontbrekende stukje van de puzzel? Staat hij wel in de basisopstelling als iedereen fit is? Op dit moment is Daniel Sturridge de aanvalsleider van Liverpool, hij heeft 36 goals in 50 wedstrijden.”

“Liverpool heeft een spits nodig, daar is geen twijfel over mogelijk”, aldus Carragher. “Op dit moment hebben ze alleen Sturridge en Rickie Lambert. Fabio Borini moet weg. Balotelli is de nummer één spits van Italië en je wil altijd goede spelers zien.”

Mario Balotelli is een goede aankoop voor Liverpool

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Balotelli is een zeer groot talent. Kan uitgroeien tot ware perfectie. Het is een ruwe diamant maar mits goede begeleiding kan hij een erg perfecte waarde hebben voor Liverpool.

22 augustus 2014 om 16:06

mits goed begeleid??
hij is inmiddels 24, t wordt ook tijd dat er bij hem zelf een lampje gaat branden.
Als hij nou nog niet zonder goede begeleiding kan, dan wordt het m ook niet meer.

22 augustus 2014 om 16:10

Het is lang geleden dat hij zich heeft misdragen.

22 augustus 2014 om 16:19

En ook lang geleden dat die heeft laten zien een wereldspits te zijn.

22 augustus 2014 om 16:28

Nog 24 tijd genoeg

22 augustus 2014 om 16:39

Klopt, voor het laatst was denk ik het EK 2012. Toen hij Duitsland hoogstpersoonlijk naar huis schoot met 2 treffers, waarvan 1 van wereldklasse.

22 augustus 2014 om 17:40

Dat valt reuze mee. Hij heeft recentelijk nog een foto gemaakt met een geweer. Maar ik vind dat hij extreem wordt behandeld. Mensen blijven hem als een gek zien, en alles wat hij nu doet word uitvergroot en belachelijk gemaakt.

22 augustus 2014 om 16:12

Uitgroeien naar perfectie? Man die jonge heeft zijn tijd gehad. Gaat zijn potentie nooit behalen. Zonde, want had echt in hem een type zlatan gezien. Technisch, nier als zlatan, maar toch, sterk, schieten, lengte, nja you get my point. Zonde erg zonde

22 augustus 2014 om 16:29

Hij is pas 24 jaar. Dit is zeker niet de aankoop die ik graag had zien komen, al geniet er op de ene manier wel van dat hij naar Liverpool komt, maar hij wordt in mijn ogen echt onterecht afgebrand. Voor 20 miljoen is hij het risico zeker waard, garanties heb je sowieso nooit in het voetbal, en als hij voor dat geld naar Arsenal of Spurs was gegaan dan had ik me allicht afgevraagd waarom Liverpool hem niet gehaald zou hebben voor zo'n bedrag. Dit is maar 5 miljoen meer dan dat Southampton voor Long(!) heeft neergelegd en bijna de helft van wat Everton voor Lukaku heeft neergeteld.

Laat hem eerst maar een paar wedstrijden spelen en dan valt er goed te oordelen over hem. Dat hij over genoeg talent beschikt om bij Liverpool te slagen, lijkt me niet te ontkennen. Nu nog alles in het koppie goed en het is een topaankoop, maar dat blijft afwachten.

22 augustus 2014 om 16:13

Dus de begeleiding bij Internazionale, Manchester City en AC Milan was niks? Tijd om volwassen te worden, meneer Balotelli.

22 augustus 2014 om 16:54

Mancini was een vader voor Balotelli in zijn tijd bij inter en bij man c. Toen Mourinho bij inter kwam werd het allemaal anders. Mourinho noemde hem onhandelbaar. Er was geen klik tussen de 2 egoisten. Hij heeft wel degelijk goede begeleiding gehad van Mancini. Alleen is volwassen worden en je eigem gedragen iets wat een trainer niet kan veranderen. Dat moet je zelf doen. Je kunt iemand wel dingen leren, volwassen wordrn moet je ook zelf doen.

22 augustus 2014 om 17:02

Eerst sneer je naar Mourinho dat het een egoïst is en vervolgens leg je de schuld bij Balotelli zelf en zeg je dat een trainer niks aan de houding van een speler kan veranderen. Wat is het nu?

22 augustus 2014 om 20:22

Zoals ik het zeg. Mourinho is een 1ste klas egoist en kan het gedrag van balotelli niet veranderen. Dat kan alleen hij zelf. Snap je het nu?

ach ja..kijk wat voor spitsen city op de bank heeft zitten.
dat is nou eenmaal nodig als je kampioen wilt worden.

Als Rodgers hem kan integreren in het elftal dan zal hij er wel in staan. Snel druk zetten en constant met je gezicht naar het doel omdat wij spelers hebben die spitsen bedienen.

Als je hem temt heb je een geweldige voetballer. Krijg je dat niet voor elkaar dan kom je tot een punt dat speler en coach in de clinch geraken. iets wat Balotelli nog bij iedere trainer is gelukt.
Ik hoop dat hij een keer zich volledig toezet tot voetbal, want dan heb je een geweldige spits in je team.
Maar helaas vrees ik (geniet er ook wel van) weer een heleboel gekke acties en domme kaarten.

Met 2 spitsen spelen, Balo in de punt en Sturridge er in een vrije rol omheen. Problem solved!

22 augustus 2014 om 16:09

Rodgers is ondanks dat hij dit systeem vaak gebruikt geen fan van deze formatie. Hij wil het liefst gewoon 433 spelen.

22 augustus 2014 om 16:12

Nu ben ik niet super op de hoogte van de gehele Liverpool selectie maar kijkend naar het materiaal dan is dat toch de formatie die daar het beste bij past??

22 augustus 2014 om 16:17

Ja, als je kijkt naar de selectie dan lijkt het erop dat hij toch weer voor een 2 spitsen systeem gaat kiezen.

22 augustus 2014 om 16:19

Zo heeft hij vorig seizoen ook gespeeld. Suarez en Sturridge met Sterling er achter. makkelijk te switchen naar 433 met Sterling en Sturridge meer op de wings.

22 augustus 2014 om 16:44

Tja, je hebt ook Lallana en Coutinho nog voor erachter. Ik weet niet hoe Liverpool moet gaan spelen. Feit is wel dat je voor de 6 posities voor de verdediging sowieso Gerrard, Henderson, Sturridge en Sterling hebt staan. Kunnen Lucas, Allen Coutinho, Lallana en Balotelli nog bij. Talenten die later dit seizoen van waarde kunnen zijn, zoals Can en Markovic komen ook vanzelf aan spelen toe. Ik weet niet hoe je het beste kan spelen, maar je hebt spelers genoeg om te rouleren aangezien een Coutinho, Lallana, Sterling en Sturridge zowel op de as als op de vleugel kunnen spelen.

22 augustus 2014 om 16:14

Ik vind dat Liverpool juist helemaal niet het beste speelde met twee spitsen. Vorig seizoen was Liverpool elke wedstrijd waarin zo werd gespeeld veel te kwetsbaar in de omschakeling. De zijkanten liggen open voor de backs van de tegenstander, back van Liverpool moet instappen of een middenvelder, dus er komt of ruimte op het middenveld of achter de back. Vervolgens komt er of een gevaarlijke voorzet of een middenvelder met een zee van ruimte die een schot kan lossen of de combinatie aan kan gaan met een aanvaller. Juist met echte vleugelspelers voorkom je juist dat de backs van de tegenstander ongestoord mee op kunnen komen, mits je vleugelspelers hun verdedigende taken uitvoeren.

22 augustus 2014 om 16:20

Lfc11; wat een verademing, iemand met verstand van voetbal.

22 augustus 2014 om 17:04

Of de vleugelspelers moeten zo dreigend zijn dat de backs van de tegenstander alleen maar aan verdedigen moeten denken: die optie prefereer ik

22 augustus 2014 om 17:12

Dat is natuurlijk sowieso hetgeen waar het mee begint, aangezien je eigen vleugelspelers de aanvallers zijn. Uiteraard zijn die meer dreigend en zal de back meer achter de aanvaller moeten aanlopen dan andersom.

22 augustus 2014 om 17:26

Maar met de diamond speel je zonder vleugelspelers en zal veel afhangen van onze backs, waardoor er dus nog meer ruimte ligt voor de tegenstander.

22 augustus 2014 om 16:14

@ Rodg,

Ik denk dat er meer een roulatiesysteem plaats zal vinden tussen spelers als Daniel Sturridge, Mario Balotelli, Lazar Marković, Raheem Sterling, Adam Lallana, Philippe Coutinho en (in mindere mate) Rickie Lambert.

Aangezien Liverpool in de Champions League,de twee Engelse bekers en de Engelse competitie zal spelen, is het best handig om zo'n roulatiesysteem te hebben.

Ikzelf denk dat Mario Balotelli wel een goede aankoop kan zijn voor Liverpool. Hij moet alleen het besef krijgen dat hij het talent heeft om een van de beste aanvallers te zijn en ik hoop dat hij het bij Liverpool goed zal doen.

Zie opstelling: Lallana staat er niet bij omdat hij voorlopig geblesseerd is, dan kan je dus met Sturridge vanaf de flanken spelen en Balotelli als diepe spits.

Mignolet
Manquillo
Lovren
Sakho
Moreno
Gerrard
Henderson
Sturridge
Coutinho
Sterling
Balotelli
22 augustus 2014 om 16:19

Komt die weer met zijn achterlijke opstellingen. Je reageert ook elke keer hetzelfde he.

On:

Ik verwacht gewoon dat Johnson en Skrtel trouwens in de basis blijven staan hoor. En dat systeem met die spelers lijkt me iets te aanvallend.

22 augustus 2014 om 16:42

Haha dacht precies hetzelfde. En ook altijd voornamen gebruiken, irritant joh

22 augustus 2014 om 20:30

Sturridge van de zijkant is geen succes, dat wees zijn tijd bij Chelsea wel uit. Hij is bij Liverpool zo'n topspeler geworden juist door in de punt te spelen.
Ik ben niet erg positief over deze transfer omdat beide spelers echte aanvalsleiders zijn. Ze zijn te veel hetzelfde type. Aan de andere kant is Balotelli voor 20 miljoen een koopje en snap ik Liverpool dus ook wel weer.
Ik zou ze beiden een plaats in het elftal geven op hun beste plek, de spitspositie, en de rest van het elftal daarop afstellen. Sterling en Coutinho mogen veel zwerven en naar binnen trekken om zo het middenveld te versterken.

Mignolet
Manquillo
Lovren
Sahko
Moreno
Sterling
Henderson
Gerrard
Coutinho
Balotelli
Sturridge
22 augustus 2014 om 17:25

Ik zou niet het hele systeem, dat juist zo succesvol is, omgooien voor een speler als Balotelli. Hij krijgt altijd veel vertrouwen, maar keer op keer weet hij het te verpesten voor zijn team, op welke manier dan ook.

Hij moet bij Liverpool zijn plek ook verdienen, hoop voor Liverpool niet dat ze hem gegarandeerd in de basis zetten.

Ik neem aan dat Balotelli gewoon de plek van Suarez in gaat nemen aangezien Liverpool het beste speelt met twee spitsen. Daarachter zal Sterling spelen op de tien, daar speelt hij het beste vind ik. Borini is ook nog een goede multifunctionele aanvaller voor op de bank die Liverpool ook nog kan gebruiken aangezien ze nu in alle competities moeten gaan spelen. Was vorig jaar dé man bij Sunderland op de linker flank.

Ik behoor tot het kamp. Dit wordt een blunder van Liverpool.

Balotelli is een ongeleid projectiel en iemand die vaak niet thuis geeft in wedstrijden als hij er even geen zin in heeft. Hij is een topploeg onwaardig in mijn ogen. Echt een onbegrijpelijke aankoop van Liverpool.

22 augustus 2014 om 16:27

Liverpool zoekt nog een extra spits, topspitsen als Cavani en Falcao blijken niet haalbaar, een goede spits voor in de breedte komt niet door de medische keuring, Rodgers moet dus op zoek naar een andere spits, geen topspits, dus dan maar een redelijk jonge spits die potentie heeft en daar voldoet Balotelli ondanks zijn rare fratsen aan. Echt onbegrijpelijk ja...

22 augustus 2014 om 17:39

Falcao was echt een wereldaankoop geweest, ik had als Liverpool zijnde dat financiële risico wel genomen. Lijkt qua spel ontzettend op Suarez, dan zouden jullie echt flink sterker dan vorig jaar zijn.

Hoop nu vooral dat Arsenal hem binnenhaalt. Ben echt enorm zenuwachtig voor komende week, of Wenger nu wel of niet van plan is om wat te doen.

22 augustus 2014 om 17:52

Betwijfel of hij daadwerkelijk haalbaar was. Ik vind hem juist totaal niet op Suarez lijken. Suarez creëert veel zelf en is overal op het veld te vinden een constant gevaar, terwijl Falcao in mijn ogen veel meer een echte 'killer' is.

22 augustus 2014 om 21:30

Falcao lijkt in de verste verte niet op Suarez. Sterker nog, het zijn 2 tegenovergestelde spitsen. Falcao is een typische afmaker en zijn grote(enige) zwakte is het doel in z'n rug hebben. Iets wat bij Suarez juist een extreem sterke eigenschap is

Erg goede speler, daar is geen twijfel over mogelijk maar hij past niet bij de speelstijl van Rodgers met het druk zetten en spelers die voor elkaar moeten werken. Dat is iets wat Balotelli gewoon niet graag doet of gaat doen (denk ik).

In Engeland zijn de meningen over zijn komst verdeeld, maar hier in Nederland geldt hetzelfde.
Hij zal wel de rol van Suarez overnemen en dan kunnen wij alleen maar afwachten hoe deze deal gaat uitpakken. 20 miljoen is in ieder geval niet veel geld voor een speler met zoveel potentie.

Ik zou Balotelli een vrije rol geven op linksbuiten, hij heeft de snelheid, de techniek en de kracht om spelers makkelijk te passeren en hij kan vandaar uit makkelijk op doel schieten met zijn rechter. Balotelli wordt op een verkeerde manier gebruikt, die man moet linksbuiten spelen net zoals Ronaldinho dat vroeger deed bij Barcelona. Misschien kan hij daardoor uitgroeien tot de beste aanvaller van de wereld. In de spits is hij ook goed, alleen ik denk toch echt dat hij kan excelleren op linksbuiten. Een nieuwe positie voor hem zou niet misstaan ik denk dat hij dan de gevaarlijkste man kan worden want als linksbuiten heb je maar 1 tegenstander voor je vaak en als spits minimaal 2.

Liverpool krijgt in ieder geval wel een bank waar toch heel wat potentie op zit. Als Balotelli gaat spelen dan zal namelijk sowieso 3 van de 4 volgende talenten op de bank komen: Can / Coutinho / Lallana / Markovic. Sturridge en Sterling spelen namelijk sowieso en Gerrard en Henderson ook. Dus dan blijft er 1 plek over voor 4 leuke talenten.

22 augustus 2014 om 16:57

Ik vrees dat voor Coutinho, Can en Markovic dat ze op de bank komen, een aankoop van 32 miljoen ga je niet namelijk niet banken lijkt mij.

22 augustus 2014 om 17:30

Het is toch 20 miljoen voor balotelli? Maar Markovic was nog duurder hoor. (25 miljoen)

22 augustus 2014 om 17:39

Daarom vind ik Lallana zo'n onbegrijpelijke aankoop. Coutinho is gewoon beter, en Sterling al helemaal. En dan ook nog Markovic kopen.

22 augustus 2014 om 17:53

Wow vind je Coutinho serieus beter dan Lallana?
Ik niet, maar vind wel dat je nu Coutinho's ontwikkeling in de weg loopt.

Maar naar mijn mening is Lallana echt een topper hoor, zat niet voor niets bij de 6 beste premier league spelers.

22 augustus 2014 om 21:42

Met alle respect, Lallana was afgelopen seizoen niet een van de beste 6 in Engeland.. Die lijstjes zeggen mij niet zo veel. In 2011 waren Scott Parker en Charlie Adam de beste spelers volgens dat lijstje.

25 augustus 2014 om 01:16

Naar mijn mening wel. en met alle respect, ik schat lallana hoger in dan bijv. Coutinho/eriksen.

22 augustus 2014 om 17:33

Is Lallana een talent? Hij is 26.. Bovendien kostte hij 33 miljoen, dus die kunnen ze echt niet op de bank zetten.

Hij zou een soort van Zlatan kunnen worden maar zonder dat magische die Ibra als het ware brengt. Beiden hebben een hoge dunk van zichzelf, alleen is het bij Ibra terecht en bij Balo niet. Heeft talent zat, en geraakt hopelijk weer op het juiste spoor bij Liverpool, Cityfans hebben er daarbij meestal geen probleem mee als een (oud)speler naar een concurrent gaat, ze kopen immers vaak spelers van bv arsenal (k.toute, adebayor, nasri).

Liverpool speeelt 4-4-2 dus ik denk dat als Mario komt. Sturridge en Balotelli in de basis staan. .

22 augustus 2014 om 17:14

Liverpool speelt in wisselende systemen, waarvan vorig seizoen voornamelijk 4-2-3-1 of 4-4-2 en dit seizoen zal er meer gebruik gemaakt worden van 4-3-3 met Markovic, Lallana, Sterling en Coutinho, maar ook 4-2-3-1 en 4-4-2 zullen gehanteerd worden wanneer Rodgers dat nodig acht, zeker 4-4-2 met het aantrekken van Balotelli. Vorig seizoen paste hij ook vaak de formatie aan aan de tegenstander, echter was het tweespitsen systeem in mijn ogen niet altijd de juiste keuze.

22 augustus 2014 om 17:31

Rodgers speelde in de winning streak 4-4-2 diamant. Vorige wedstrijd toen Lambert erin kwam. Nu met Balotelli zal hij hetzelfde doen, wat ik jammer vind, want LFC is erg kwetsbaar dan.

22 augustus 2014 om 17:37

Totale onzin, juist ten tijde van die winning streak wisselde hij veel tussen een 4-3-3/4-2-3-1 en 4-4-2. Fulham, Arsenal, Swansea, Spurs, WHU allemaal in een 4-3-3/4-2-3-1, Southampton, United, Cardiff en Sunderland met twee spitsen en tegen Norwich met Suarez als enige spits en twee aanvallende middenvelders(coutinho en Sterling).

22 augustus 2014 om 17:44

De winning streak begon tegen Fulham. Alleen toen Sturridge niet geblesseerd was speelde hij geen 4-4-2. BR heeft 4-2-3-1 zelden gebruikt. Misschien 1 of 2x.. Hij gebruikte vooral 4-4-2 en 4-3-3 (toen Sturridge geblesseerd was)

22 augustus 2014 om 17:51

Tegen Arsenal, één wedstrijd eerder. 4-2-3-1 had ik inderdaad mis, al leek het daar vaak wel op in plaats van 4-3-3, maar hij heeft vaak zat gespeeld met 4-3-3 met zowel Sturridge als Suarez. Nogmaals tegen Fulham, Whu, Spurs en Arsenal. driemans middenveld Gerrard, Henderson en Coutinho en drie voorin Sterling, Suarez en Sturridge. Tegen Norwich deed Sturridge niet mee en toen speelde Suarez als enige spits.

22 augustus 2014 om 17:58

Spurs was 4-4-2. De andere waren idd 4-3-3. 9 van de 12 wedstrijden dus 4-4-2 gespeeld. Wat hij nu waarschijnlijk dus ook gaat doen.

22 augustus 2014 om 18:06

Ja, 4-4-2, kijk anders even op de officiële site van de Premier League, staat namelijk 4-3-3, maar jij zal het wel beter weten. Fulham, Whu, Spurs, Arsenal en in mijn vorige post was ik Swansea vergeten, daar speelde Liverpool ook tegen in een 4-3-3. In een 4-4-2 tegen United, Southampton, Cardiff, Sunderland en Manchester City en tegen Norwich met één spits.

Liverpool won elf wedstrijden op rij, niet twaalf.

5 wedstrijden in een 4-3-3
5 wedstrijden in een 4-4-2
1 wedstrijd met één spits.

Is het een idee om 4-4-2 te gaan spelen? Ballo en sturridge voorin

4-1-3-2 lijkt mij de oplossing, naast Balotelli nog een concurrent voor Mignolet zien te vinden (Cech zou uitstekend zijn) en we gaan het goed doen volgend seizoen.

Basisopstelling naar mijn idee zou dan worden:
Cech

Johnson - Sakho - Lovren - Moreno

Gerrard

Coutinho - Lallana - Sterling

Balotelli - Sturridge

Tegen betere tegenstanders uiteraard iets minder aanvallend met bv. Henderson, Can, Lucas of Allen op het middenveld.

Daarnaast zijn er prima roulatiemogelijkheden op vrijwel iedere positie.

Mignolet

Flannagan/Manquillo - Skrtel/Toure - Agger - Enrique

Lucas Leiva - Can

Henderson - Markovic - Allen

Lambert

Ik denk wel dat Lucas, Toure en Agger weg gaan voordat de transferperiode voorbij is

Zoals ik het zie(mits Lallana weer fit is).
Alleen wat je hierbij nog allemaal aan bankmateriaal hebt:
Jones
Agger, Sakho, Johnson, Enrique, Flanagan, Touré
Henderson, Can, Allen, Lucas
Markovic, Lambert, Borini

Zoals ik het zie zijn deze speler niet te min om speelminuten te maken in het eerste team. Groot deel heeft dit vorig jaar ook gedaan. Met de champions league is er niks mis met een brede ploeg, maar hier moeten toch wel wat verkocht worden lijkt me.
Jammer dat ze Kelly verkochten en niet Touré of Johnson ofzo.

Mignolet
Manquillo
Lovren
Skrtel
Moreno
Gerrard
Lallana
Sterling
Coutinho
Balotelli
Sturridge
22 augustus 2014 om 18:30

Dit gaat natuurlijk nooit gebeuren. Ten eerste is dit veel te aanvallend en ten tweede zal Rodgers Henderson echt niet slachtofferen.

Ohhhh balotelli, hes a striker, hes good at darts, hes allergic to grass but when he plays hes fucking class, he srives round moss with a wallet full of cash!

Ik hoop eigenlijk dat Balotelli niet komt zodat Liverpool met 5 Middenvelders kan gaan spelen, met Sturridge als enige echte aanvaller. Wat een gigantische toevoer gaat die jongen krijgen dit seizoen, weinig spitsen die zoveel creativiteit achter zich hebben lopen. Liverpool zal volop kunnen rouleren met; Lallana, Gerrard, Lucas, Alan, en Lambart, wat vooral makkelijk voor ze is nu ze ook mee doen in de Champions league. Ik heb Can er ingezet voor Gerrard omdat die ook een dagje ouder word, en waarschijnlijk nogal wat geblesseerd zou zijn dit seizoen, met Can en Henderson heb je dan een duo dat er voor de komende jaren in elk geval staat. Prachtige aankopen en verwacht veel van Liverpool dit jaar.

Mignolet
Manquillo
Lovren
Sakho
Moreno
Can/Gerrard
Henderson
Marovic
Sterling
Coutinho
Sturridge

Weer een zogenaamde interesse die Arsenal had, Wenger had iedereen onder bedwang dus Balotelli zou ook makkelijk lukken. Balotelli zou bij Arsenal een wereldspits worden.

Ik ben toch benieuwd waar het technische team mee bezig is. Kijken wie ze in de winter naar andere clubs kunnen laten gaan?

ON: Balotelli bij Liverpool, ik weet het niet. Ik vind Sturridge en Balotelli redelijk veel raakvlakken hebben. Een type Suarez is Balotelli in ieder geval niet. Helaas.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren