Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Turken niet bang: ‘We hadden Arsenal vorige week al moeten verslaan’

Laatste update:

Besiktas rekende in de vorige voorronde van de Champions League af met Feyenoord en krijgt woensdagavond de kans ten koste van Arsenal de groepsfase van het miljoenenbal te bereiken. Trainer Slaven Bilic is ervan overtuigd dat zijn Turkse ploeg bijzonder kansrijk is in Londen.

/

De eerste ontmoeting in Istanbul eindigde vorige week in 0-0. “We hebben laten zien dat we ze partij kunnen bieden”, vertelt Bilic tijdens een persconferentie, voorafgaand aan de return in het Emirates Stadium. “We hebben kansen gehad en waren helemaal niet blij met het resultaat, want we hadden verdiend om te winnen. Maar we gaan deze wedstrijd vol vertrouwen tegemoet”, kijkt de Kroatische coach vooruit.

“Mijn technische staf en ik hadden vorige week al het gevoel dat er wat mogelijk zou zijn, maar misschien hadden sommige spelers toen nog wat twijfels omdat ze niet eerder tegen zulke grote teams hadden gespeeld. Naderhand kregen zij echter ook vertrouwen, en zolang ze niet arrogant worden vind ik dat prima. Maar we zijn niet de favoriet, dat zijn zij. Zij zijn Arsenal”, benadrukt Bilic.

Spits Demba Ba onderstreept de woorden van zijn trainer. “Arsenal is geschrokken van wat wij lieten zien tijdens de eerste ontmoeting.” Bovendien mogen de Turken in Londen rekenen op hartstochtelijke steun van hun aanhang, voorspelt de aanvaller. “Arsenal heeft geweldige supporters, maar onze fans zullen harder juichen dan die van hen. We zijn er klaar voor”, maakt de voormalig Chelsea-speler duidelijk.

Denk je dat Besiktas van Arsenal gaat winnen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Veel succes lukt jullie niet.

27 augustus 2014 om 09:06

Waarom verklap je nou wat er gaat gebeuren....

27 augustus 2014 om 09:26

Ja dat dacht bijna iedereen vorige week ook

27 augustus 2014 om 09:58

Waarom doe jij zo alsof ik niet mag reageren?!

27 augustus 2014 om 16:15

Dat zeg ik toch niet, geef alleen maar een mening. ?!

27 augustus 2014 om 09:33

Ik ben zelf arsenal supporter maar eerlijk is eerlijk besiktas had de betere kansen sus vraag me af waarom ze dat niet nogmaals kunnen flikken in londen... Hoop wel dat arsenal toch doorgaat

27 augustus 2014 om 11:23

Vorige week speelde Besiktas boven hun niveau en Arsenal dramatisch. Als Arsenal gewoon een fatsoenlijk niveau haalt dan heeft Besiktas geen kans in het Emirates

27 augustus 2014 om 12:47

Je weet dat Besiktas boven hun niveau speelde omdat je elke wedstrijd van ze volgt? Besiktas heeft dit seizoen een super voorbereiding gehad spelen al een tijdje zeer goed voetbal. Ik denk dat Arsenal het nog erg zwaar gaat krijgen zonder Ramsey en Giroud.

27 augustus 2014 om 09:46

Ze zullen je nog verrassen!

Kijk manu, wie had gedacht dat ze 4-0 zouden verliezen van een club uit de league one? De spits heeft minder waarde dan de wekelijkse geld dat rooney krijgt.

27 augustus 2014 om 14:01

Als je je verplicht aan een Nederlandse club moet verbinden, omdat je anders een buitenlandse club zou supporten, dan ben je pas fake. Dus jij wil dat de mensen die geen gevoel krijgen voor een Nederlandse club maar ophouden met voor een team zijn? Gevoelens die er niet zijn voor een club 'maken' getuigt immers ook niet van een échte fan zijn. Ik heb niets met de Nederlandse clubs en Arsenal heeft mij op jonge leeftijd al geinspireerd om voetbal te gaan volgen. Dat hoeft maar aan een enkele speler die daar speelt te liggen en vervolgens blijf je je levenlang supporter, ongeacht welke spelers er in de toekomst zullen spelen. De meesten, waaronder ik, zijn wel degelijk naar wedstrijden van 'hun' club geweest

27 augustus 2014 om 11:21

Spoiler alert

Arsenal is duidelijk het team met de meeste inhoud. Dat zag je ook in het vorige duel. Besiktas moet het van de beginfase hebben vanavond, alleen dan maken ze nog kans. Ik denk 3-1 voor de Gunners

27 augustus 2014 om 09:14

Dat zag je vorige week? Met alle respect maar vorige week speelde er maar 1 ploeg en dat waren wij..

Natuurlijk is Arsenal favoriet maar ze zijn vorige week ontsnapt aan een nederlaag van 1-0 of 2-0. Dan zou het vandaag helemaal anders zijn maar 0-0 biedt ook genoeg kansen voor Besiktas.

27 augustus 2014 om 09:49

Bjkkartal1903, helemaal gelijk man. Besiktas was echt goed. Alleen de bal van Demba Ba al pff.

Veel succes vanavond.
vanavond zal ik Besiktas steunen en misschien wel juichen als ze scoren haha.

27 augustus 2014 om 10:02

Ik zeg nergens dat Arsenal vorige wedstrijd beter was hè? Ik zeg alleen dat Arsenal de tweede helft over een betere conditie kon beschikken, waardoor zij het spel konden dicteren. Goed lezen voor je reageert. Scheelt mij weer onnodig antwoorden op fanboys.

27 augustus 2014 om 10:55

@ exclusief

Waar zeg jij dat? Lees je eigen stukje maar, je hebt het nergens over conditie of 2e helft..

@ fbmoussasow

Zeker makker zo hoort het ook.. Hopelijk spelen vanavond net zo dan maken we zeker kans

27 augustus 2014 om 11:14

Fcexclusief, ten eerste zeg je nergens wat over de conditie van Arsenal (in je eerste reactie dan). Ten tweede is het zeker niet zo dat de spelers van Arsenal over een betere conditie beschikken. Besiktas maakte het Arsenal juist zo moeilijk door hun conditie en strijd, constant druk zetten op de verdediging, net zoals ze in de Kuip deden tegen Feyenoord.

Arsenal is Arsenal, die blijven rondtikken, Besiktas had al moeite met het veldspel van Feyenoord op sommige momenten, Arsenal is nog een paar niveautjes hoger.

27 augustus 2014 om 11:47

Ja maar tegen Feyenoord zakten we juist veel te ver terug,vooral in de 2e wedstrijd en waarschijnlijk mede door de voorsprong uit de heenmatch..

Tegen Arsenal deden ze het tegenovergestelde en zetten ze juist over op het veld druk waardoor Arsenal moeilijk kon combineren..

Ben benieuwd hoe het vanavond zal lopen maar in de wedstrijden tegen Feyenoord, en ook in de oefenwedstrijden tegen Fenerbahce en Chelsea hebben we laten zien dat we echt een goed collectief hebben en weer een niveau hoger zijn gegroeid dan vorig jaar..

De selectie is wel wat smal dus er komen zeker nog 2 of 3 goede spelers bij

27 augustus 2014 om 11:59

Bro, feit is dat we er moeite mee hadden en dat komt vooral doordat de Turkse spelers niet goed weten waar ze moeten staan, hoe ze moeten lopen, wanneer ze druk moeten zetten. Atiba weet dat heel goed en daarom houden we allemaal van hem.

We hebben nog minimaal 3 spelers nodig, maar Nur Cebi zei dat we alleen een rechtsback en een 'nummer 10' gaan halen. Een box-to-box middenvelder is echt een must, maar het lijkt alsof iedereen behalve Bilic dat inziet. Ik snap ook niet dat ze Holosko nu gaan verhuren aan Rize. Je doet mee op 3 fronten, Holosko is iemand die nooit zeurt en altijd keihard zijn best doet als die speelt. Hij kan in de spits, hij kan op de flanken.

27 augustus 2014 om 12:03

Eens.. Een centrale middenvelder moesten ze ook hebben.. Nu heb je Atiba,Veli en Necip voor 2 posities.. Snap niet dat ze Jones niet hebben vastgelegd..

Een 10 vind ik het minst noodzakelijk, een rb,cb en cm veel noodzakelijker

27 augustus 2014 om 12:22

CB hadden ze Yalcin Ayhan gewoon moeten halen. Dan hadden we een redelijke 4e verdediger en was Önder Özen gewoon gebleven.

Bilic was al geen voorstander van de komst van Jones. Hij denkt er volgens mij aan om Sivok en Pedro daar te laten spelen als de nood er om vraagt. Obi Mikel kost 5 miljoen euro, hem zou ik graag erbij zien. Voor mijn part halen ze dan geen rechtsback en doen ze het gewoon met Serdar en Atiba.

27 augustus 2014 om 12:36

Obi Mikel? Nee man, echt een overschatte speler.. Een rb is een must, Atiba moet gewoon altijd centraal spelen..

Pedro en Sivok kunnen daar spelen maar of die ook over het hele veld druk kunnen zetten zoals Veli,Atiba en Necip betwijfel ik..

We doen op 3 fronten mee dus er moet zeker wat bijkomen..

We hebben nog maar 2 spelers erbij tegenover het vertrek van Fernandes,Almeida,Escude,Omer,Jones en nu dus ook Holosko..

27 augustus 2014 om 13:06

Bro, je zegt zelf dat er nog een CM moet komen en dan zeg je nee tegen Obi Mikel? 5 miljoen voor die man is niks, vorig jaar wilde GS hem nog halen voor het driedubbele. Obi Mikel zou direct een van de beste spelers van de competitie worden en zo'n speler hebben wij net nodig op die positie. Ik heb liever een overschatte Obi Mikel dan een eeuwig talent Necip.

27 augustus 2014 om 13:17

Niet met je eens.. Necip was tegen Arsenal echt sterk.. Als je Mikel gaat halen kon je net zo goed Jones behouden..

27 augustus 2014 om 14:45

Ik was er echt een voorstander van om Jones te behouden. Hij is ervaren, gratis en hij speelde een puike WK. Maar dat verhaal is nu gesloten, Jones gaat waarschijnlijk in de MLS spelen.

Necip speelde inderdaad een goede wedstrijd, maar als we als club willen groeien, zullen we betere spelers moeten halen. Necip zal dan een goede back-up zijn, net als Veli. Op dit moment kunnen we geen betere (en duurdere) spelers halen, dus zijn zij onze basisspelers.

Ik denk dat Besiktas gaat stunten in Londen... Er komen sowieso doelpunten binnen die 90min, ik gok op een 1-1 of 1-2..


Come on Besiktas !

Normaal gesproken moet Arsenal dit gewoon winnen, ook al spelen ze zonder Giroud en Ramsey. Maar na vorige week ik het niet

27 augustus 2014 om 09:50

En Arteta.

laatige tegenstander die gewoon niet onderschat mag worden. veel respect voor wat ze hebben laten zien.

We moeten gewoon spelen zoals vorige week en niet te afwachtend worden en te veel inzakken..

We hebben laten zien dat we in staat zijn om een ploeg als Arsenal 90 min over heel het veld onder druk te zetten en met Demba Ba hebben we natuurlijk een internationale klassespits in huis die al vaker tegen Arsenal heeft gescoord..

Maar wat vooral een verademing was, was dat we als team zo compact stonden en we constant dreigend waren..

Enige wat ontbrak waren de verdiende goals..


Grote aderlating is natuurlijk het gemis van Bilic op de bank..




27 augustus 2014 om 10:02

Vorige keer verdiende Besiktas het om te winnen, terecht dat die trainer er niet bij is, wat een mafkees

27 augustus 2014 om 10:58

Geen mafkees, maar iemand die echt meeleeft en 90 min coacht aan de zijlijn.. Te vergelijken met Simeone..

Soms gaat ie door zijn passie iets te ver, maar beter zo iemand dan zo een kwast die 90 min op de bank zit zonder emotie..

Bilic is echt een topcoach

27 augustus 2014 om 15:27

Goede coac, maar geen topcoach in mijn ogen aangezien hij nog niks heeft gewonnen.

Spelen de WK gangers nu wel of nog steeds niet? Dat maakt toch wel een verschil.

27 augustus 2014 om 09:50

Verschil? Ozil misschien maar Podolski speelt zowiezo nooit en Mertesacker mag van mij meedoen want dat is echt een ramp..

27 augustus 2014 om 10:19

Niet alleen Duitsers zijn WK gangers he.

27 augustus 2014 om 10:59

Voor de rest was iedereen er in de heenmatch al bij he

27 augustus 2014 om 11:14

Arsenal begon tegen Everton in de tweede helft weer een beetje goed te voetballen, als ze dat spel door kunnen zetten moeten ze haast wel winnen. Ook zonder Ramsey en Giroud.

27 augustus 2014 om 11:26

Podoslki speelt gewoon 20 of 30 wedstrijden per seizoen en is beter dan welke speler van Besiktas dan ook.

Verder behoort Mertesacker tot de beste verdedigers van de PL en was hij vorig seizoen een van de beste spelers van Arsenal.

27 augustus 2014 om 11:30

Dat vindt jij. Ik vind Demba Ba beter dan Podolski.

27 augustus 2014 om 11:52

Clutch, Demba Ba is een spits, Podolski is een buitenspeler. Appels met peren?

27 augustus 2014 om 11:52

Mertesacker?

Ik hoop dat hij speelt want dan hebben we meer kans dan zonder hem.. Echt een houten klaas en traag als dikke ....

27 augustus 2014 om 12:24

Ja, maar Futureboss zegt dat Podolski beter is dan welke speler van Besiktas ook. Is dat dan appels met appels? Daarnaast vind ik de vergelijking niet zo krom. Ba vind ik op zijn positie een betere speler dan Podolski op zijn positie.

27 augustus 2014 om 12:51

Podoslki speelt ook geregeld als spits, dus zeker geen appels met peren. En dat jij Ba beter vind dan Podoslki mag natuurlijk aangezien het een mening is, maar ik ben het er totaal niet mee eens.

Podoslki heeft een echt killer instinct, een geweldig schot, redelijk fysiek en een behoorlijke snelheid.
Ba is sterker aan de bal en kan beter koppen maar in de wedstrijd tegen Arsenal toonde hij opnieuw aan geen topspits te zijn. Net zoals hij dat aantoonde bij Chelsea. Prima spits voor het niveau Besiktas of Newcastle maar geen topper.

@bjkkartal1903

Lachwekkend ben jij. Besiktas mag dromen van verdedigers van het niveau Mertesacker. Ga lekker fifa spelen joh.

27 augustus 2014 om 12:57

Hoezo is hij lachwekkend als hij denkt dat Mertesacker een ramp is? Hij is toch ook een ramp? Vind dat Arsenal veel betere verdedigers kan gebruiken in plaats van de big friendly German. En Besiktas mag inderdaad dromen van spelers als Mertesacker ja. Ga je nu ook het budget van de twee clubs met elkaar vergelijken. Als de ene Ba beter vind dan Podolski mag het omdat het een mening is, maar als de ander zegt dat Mertesacker een ramp is, kraak je hem af? Volgens mij ben jij nog lachwekkender.

27 augustus 2014 om 13:11

Hij toonde aan geen topspits te zijn omdat hij één kans miste? Ba is ook geen topspits, want daar heb je maar een paar van. Als Ba een topspits is, wat is een Suarez dan? Of een Ibrahimovic? Maar genoeg Arsenal-fans hier die liever hem hebben dan Giroud, dat is een feit.

27 augustus 2014 om 13:25

Futureboss

Als jij Demba Ba geen topspits vindt maar vervolgens Mertesacker ophemelt ben jij juist niet serieus te nemen.. Ik denk dat Demba Ba beter is dan alle spitsen die jullie hebben, inclusief Podolski die gewoon van origine spits is..

Dus Mertesacker is wel niveau Arsenal en Demba Ba niet? Laat me niet lachen gozert..

En ik speel PES , geen Fifa.

Alhoewel, dit jaar heeft Fifa de rechten van de turkse competitie dus ik denk dat ik overstap :-)

Ik ben er niet gerust op, ooit gaat het mis. Hopelijk niet vandaag...

Casual 3-0. Vorige week ging het zo goed voor Besiktas omdat Arsenal ongekend slordig was in de opbouw. Dat doe je zelf. Met meer scherpte had je daar al 3x kunnen scoren. Dus dat moet vandaag ook grbeuren.

27 augustus 2014 om 10:27

Mee eens het was echt dramatisch aan Arsenal kant. Het omsingelen van de tegenstander ging echt hopeloos. Konden de bal gewoon niet vasthouden. Hoop dat Wilshere niet begint en er 2 rappe spelers op het veld staan in plaats van alleen Sanchez. Campbell in de spits zou mooi zijn.

27 augustus 2014 om 11:19

Met meer scherpte bij Besiktas had Arsenal daar ook 3-0 kunnen verliezen. Beetje open deuren intrappen wat je nu doet. Daarnaast vind ik het irritant dat zoveel mensen het slechte spel van Arsenal wijten aan de Arsenal-spelers zelf. Met die redenatie kunnen we ieder puntverlies van Arsenal wijten aan de spelers, want zij hebben er zelfs voor gezorgd.

Everton deed het heel goed tegen Arsenal en de eer valt aan Everton, Besiktas deed het heel goed tegen Arsenal, maar dat komt door Arsenal zelf. Dat vind ik een slap excuus.

27 augustus 2014 om 12:01

Ach Clutch, gelukkig zijn er ook genoeg mensen hier die Besiktas gewoon respect gaven voor de prestatie van vorige week en terecht de betere ploeg vonden.. Ook gewoon Arsenalsupporters

27 augustus 2014 om 12:50

Dat is wel vaker bij Turkse clubs. Zingen de Celtic supporters? Dan is het prachtige zang. Zingen de Turkse supporters? Dan zijn het fluitende en schreeuwende Turken zonder sfeer haha.

Snap echt niet waar die afgunst tegen Turkse teams vandaan komt. Ik overdrijf niet, want het is er wel degelijk.

Heel Turkije staat achter Besiktas vanavond. En morgen achter Trabzon en Karabük.

27 augustus 2014 om 13:28

Amin Forzafener

En waar die afgunst vandaan komt?

Misschien balen sommigen dat hun zus in de passagierstoel zit van een turk met een Amg. Anders snap ik het ook niet..

Gezien het spel van Arsenal de laatste weken en het gemis van Ramsey denk ik dat Besiktas wel doorgaat. 1-1 is natuurlijk al genoeg.

Met de juiste opstelling, instelling en een goed grasmat moet het lukken. Ik zou graag Campbell willen zien starten. Ox zou eventueel kunnen worden vervangen door Cazorla, Campbell door Sanogo en Chambers voor Flamini.

Szces
Debuchy
Koscielny
Mertesacker
Monreal
Chambers
Wilshere
Sanchez
Özil
Ox
Campbell

Als we hetzelfde spel van vorige week spelen, heb ik er hoop in. Als je gaat zakken, word je overlopen door Arsenal, dat mag niet gebeuren. Gewoon voetballen, daarvoor ben je daar. Als je dan verliest, kan niemand er wat over zeggen, je hebt niks te verliezen. Maar als je wint, word je onsterfelijk.

27 augustus 2014 om 11:58

Als wij ons kunnen meten met Arsenal over 2 wedstrijden, en je niet onderdoet dan zegt dat al veel over hoe onze jonge ploeg zich ontwikkelt heeft..

Ook al winnen we vanavond niet, als we een goede indruk achterlaten en ervaring op doen is dat al winst voor de toekomst..

Als je Arsenal uitschakelt dan doe je zowel sportief als financieel een dubbele stap..

27 augustus 2014 om 12:28

Bro, zoals ik al zei, we hebben niks te verliezen, Arsenal heeft veel te verliezen. Tenzij er een wonder gebeurt, zal Arsenal ook doorgaan denk ik. Maar wat als wij doorgaan? Dan gaat er heel veel veranderen, kan ik je garanderen. Dat betekent ruim 10 miljoen euro erbij en dus de middelen om topaankopen te doen. Ipv dat ze op een dag dat Besiktas tegen Arsenal speelt het hebben over de ruzie tussen Melo en Volkan, of op de dag dat Seba overlijdt, een artikel over hoeren op de voorpagina staat, zal de Turkse media ons de aandacht moeten geven die we verdienen, of ze het nou willen of niet.

27 augustus 2014 om 13:31

Daarom we kunnen net als vorige week vrijuit spelen en er vol voor gaan..

Ik vind ons een beetje op Atletico lijken qua spel, hopelijk kunnen we ooit dat niveau structureel halen..

Denk/hoop dat Arsenal vandaag wel wint. De vorige keer hebben we ze een beetje onderschat. Wat nu absoluut niet zal gebeuren.

Iedereen gunt besiktas geen kans maar na jaren trainer te zijn van arsenal en steeds maar niks bereiken... arsenal is papier de grote favoriet dat weet iedereen. Dat weten wij turken ook, maar we hebben laten zien dat wij niet voor de lol daar staan... een stunt kan altijd. Zoals gisteren bij united of atletico in de supercopa tegen real. Allemaal stunts. Je kan de beste spelers en de grootste club misschien wel zijn maar wij als besiktas strijden met ons hart voor elke bal. Je hoeft geen wereldteam of spelers te zijn of te hebben... strijd en passie is genoeg. Ik geef gewoon eerlijk toe dat arsenal de grote favoriet is net als vorige week, maar wij hebben laten zien aan arsenal en de misgunners dat we wel kunnen stunten.

Onderschatting-- dodelijk...

Maar nu is Arsenal er van overtuigd dat ze wel winnen thuis.... Misschien weer onderschatting?

Word in Londen iets ander verhaal denk ik. Arsenal gaat in de eerste helft 1-0 maken zodat Besiktas moet komen. Daarna gaan ze er met 3-0 overheen walsen.

27 augustus 2014 om 13:03

Besiktas moet ervoor zorgen dat ze zo lang mogelijk de nul houden. Zo gaat ook het zelfvertrouwen omhoog en worden de spelers van Arsenal wellicht nerveuzer. Ik vrees echter dat een vroeg doelpunt van Arsenal nog fataal kan aflopen met duidelijke cijfers, zoals je zelf al zegt.

27 augustus 2014 om 15:18

Wat jij zegt klopt niet want aan 1-1hebben wij genoeg

Giroud en Ramsey zijn belangrijke spelers voor Arsenal, en die ontbreken allebei. Daarnaast heeft Wenger met zijn opstellingen nog niet heel veel goed gedaan dit jaar.

Normaal gesproken rolt Arsenal Besiktas helemaal op. Ik hoop gewoon dat er een fatsoenlijke opstelling staat vanavond, dan gaat dat ook gebeuren. Anders moet ik het nog maar zien..

Dat in voetbal alles mogelijk is, hebben we gisteren bij United gezien. Arsenal zal zoals gewoonlijk hun eigen spelletje spelen. Besiktas moet zolang mogelijk de nul houden. Dan gaat het vertrouwen bij de spelers omhoog en als Besiktas met zelfvertrouwen speelt, kan het een enorm gevaarlijke ploeg zijn. Dat hebben we allemaal gezien vorige week. In Londen is er een heerlijke grasmat, supporters van Besiktas zullen de longen uit hun lijf zingen en hopelijk kan er een wonder verricht worden. Deze ploeg verdient CL voetbal. En anders worden ze lekker groepswinnaar in de EL.

Vorige week was Besiktas beter en verdiende te winnen. Besiktas heeft zeker kans om door te gaan.

Besiktas fans weten dat ze gewoon uitgeschakeld kunnen worden vanavond.

Dus de opportunisten mogen hun bek houden na de wedstrijd met hun beweringen dat "de Turken" dachten Arsenal uit te kunnen schakelen.

Ik ben bang dat er vandaag een hele andere Arsenal zal staan en ik heb het dan niet over de Özil's en Poldi's. Die Engelsen hebben het regelmatig lastig in Turkije, maar in home sweet home maken ze vaak een broodje sucuk van ons.

Mocht Bjk doorgaan, dan is het één van de knapste knock out overwinning in de Turkse geschiedenis.

27 augustus 2014 om 20:23

Karabük dat Saint Etienne uitschakelt zou ook lachen zijn hehe.

Het voetbal kent zo nu en dan verrassingen. Vorige week had dat gezien het spelbeeld zeker kunnen gebeuren en had misschien ook moeten gebeuren.
Besiktas heeft een uitgelezen kans laten liggen door niet te winnen van Arsenal.
Echter dat dat vanavond weer gaat gebeuren betwijfel ik.
Arsenal zal vanavond helaas doorgaan.
Ik hoop dat Besiktas doorgaat, maar als ik realistisch moet zijn hebben ze het vorige week laten liggen.
Succes Kara Kartal!

Als je het budget van beide clubs vergelijkt dan is dit geen eerlijke strijd natuurlijk. Arsenal hoort gewoon thuis te winnen van Besiktas.
Besiktas heeft goed gestreden, was de betere op het middenveld. Maar... ze hebben geen afmakers.
Turkse spelers kunnen niet eens goed schieten. Als de 5+3 buitenlandse regel er niet was, dan kan je nog de zwakke Turkse spelers vervangen. De Turkse topclubs moeten het helaas doen met 6 Turkse spelers in de basis!

Hoeveel Engelse spelers heeft Arsenal vandaag in de basis 11?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren