Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Wenger: ‘Falcao en Welbeck komen niet en Song ook niet’

Laatste update:

De supporters van Arsenal wachten in spanning af of hun club in de laatste dagen van de zomerse transfermarkt nog ‘iets’ gaat doen. Arsène Wenger gebruikte al tientallen miljoenen euro’s voor de komst van Calum Chambers, Alexis Sánchez, Mathieu Debuchy en David Ospina en versterkte de spelersgroep daarmee flink. Olivier Giroud staat echter tot de jaarwisseling aan de kant na een operatie en dus is de vraag of er nog een spits wordt gekocht.

/

Woensdag dook de naam van Nikola Zigic op als potentiële aanwinst, in de wandelgangen wordt Wilfried Bony serieus genoemd en daarnaast blijft Arsenal in verband gebracht worden met aanvallers als Radamel Falcao, Edinson Cavani, Karim Benzema en Danny Welbeck. Wenger zei woensdagavond na de overwinning op Besiktas (1-0) echter dat hij op dit moment niet serieus bezig is met de zoektocht naar een vervanger van Giroud.

Gevraagd naar Falcao zei le Professeur resoluut: “Nee, die zit niet in de prijsklasse die wij voor ogen hebben. En Welbeck? Nee, hij is ook geen doelwit van Arsenal. Alexis zou eventueel drie, vier maanden centraal voorin uit de voeten kunnen, dat kan hij zelfs zijn hele leven wel. Ik heb hem gekocht om als spits te spelen, niet om hem alleen op de flanken te posteren. Maar je kunt niet steeds gaan kopen, wanneer er iemand geblesseerd wegvalt”, aldus Wenger. Hij sprak ook tegen dat Arsenal van plan is Alex Song terug te halen van Barcelona. De middenvelder zit op een dood spoor en mag zelfs gratis worden verhuurd.

Arsène Wenger moet...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Arsenal heeft in principe ook geen spits nodig, Sanchez kan er prima spelen. En ook hebben ze nog Sanogo en Cambell achter de hand.

28 augustus 2014 om 09:46

Als ze weer maximaal 4e willen worden moeten ze inderdaad geen spits halen. We zagen gisteren dat Sanchez als diepste spits van weinig waarde is. Sanogo en Cambell zijn ook niet goed. Als je vergelijkt met wat er bij de concurrentie rondloopt: Diego Costa, Aguero, Sturrigde, V Persie. Dan kan Arsenal zeker een goede spits gebruiken.

28 augustus 2014 om 11:19

Het is toch eigenlijk een schande dat man city gewoon 4 topspitsen heeft en Arsenal niet eens 1 van topniveau

28 augustus 2014 om 14:12

Zeer pijnlijk is het ook. Als je mee wilt doen om de bovenste plekken moet je gewoon topspelers op de bank kunnen zetten. Daarom had ik als Wenger zijnde ook altijd Cesc gehaald, Je speelt 60 wedstrijden in een seizoen, dus wat top versterking wat niet direct nodig is kan noooit kwaad.

We hebben geen topspits en de enige spits van redelijk niveau die in ons spel past ligt er 3 maanden uit. Nog wil die man niks nieuws halen omdat er nog 2/3 spelers zijn die de positie wel kunnen invullen. Ja kan, maar lang niet op top niveau en het past helemaal niet in ons spel. Wordt gek van die man.

28 augustus 2014 om 09:47

Dat betwijfel ik, Arsenal heeft een spits nodig waarop je kan rekenen in de grote wedstrijden en dat zijn Sanogo en Campbell zeker niet. Misschien moeten ze voor Mario Gomez gaan.

28 augustus 2014 om 09:58

Mario Gomez is ook behoorlijk blessuregevoelig, ik zou voor Bony gaan. Wij hebben iemand nodig die de bal kan vasthouden, kan kaatsen, sterk is in afmaken en die je door de lucht kan aanspelen. Ook mag hij wel een beetje technisch zijn en iets kunnen creëren. Volgens mij voldoet Bony aan al deze eisen.

28 augustus 2014 om 11:20

Swansea zal de hoofdprijs vragen voor Bony, maaar lijk me een orima aankoop voor Arsenal. Ik denk dat hij het niveau wel aankan.

Vond Arsenal gister niet al te best spelen, ze spelen in jaren niet zo slecht vooral in de combinatie was het sterke punt is vallen ze erg tegen.

28 augustus 2014 om 09:59

En Podolski en ook Walcott zijn spitsen. Ook niets mis mee.

28 augustus 2014 om 10:23

Campbell in de spits zetten, Sanchez op rechts, Chamberlain op links!

28 augustus 2014 om 10:25

Volgens mij zijn dat meer buitenspelers en gaat het hier heel specifiek om de spitspositie, dus centraal in de aanval.
Ik vind Sterke spitsen die ook technisch zijn wel wat voor Arsenal iemand als Bony, Cavani, Benzema (als Falcao nog naar Real gaat wss niet) en eerder bijvoorbeeld Mandzukic voor zo een spits zou ik gaan als ik Wenger was want Sanogo en Campbell komen voor de spitspositie tekort als je het mij vraagt.

28 augustus 2014 om 10:33

Tuurlijk heb je een echte spits nodig zoals een Cavani of Benzema, ik bedoelde dit meer als voorlopige opstelling haha

28 augustus 2014 om 11:28

Het is geen FIFA; alles op snelheid selecteren..

28 augustus 2014 om 14:33

Wat? Podolski speelde in de spits bij Koln en scoorde aan de lopende band.
Walcott heeft zelfs een hattrick op zijn naam staan terwijl hij in de spits stond.
Ik baseer niets op een dom computerspelletje.

Sanchez speelde uitstekend in een 2 spitsen formatie same net Edu Vargas.
Hij kan hetzelfde doen met Campbell of Sanogo of Walcott of Podolski.

Wenger moet zich maar lekker gaan focusen op een Cv/cdm

28 augustus 2014 om 11:21

Het enige wat Arsenal nodig heeft is:
1. Bony en nigel de jong voor 50 mil.
2. Een andere opstelling.

28 augustus 2014 om 12:38

Ik zie Sanchez liever aan de vleugel, hoeft hij niet zoveel zelf op te lossen en lijdt hij minder balverlies...

Hoop op song naar liverpool!

28 augustus 2014 om 09:46

Daar wordt het wel heel druk met de nieuwe aankopen is het niet :P. Wel stuk voor stuk heerlijke spelers..

Nigel de Jong zou perfect zijn.

28 augustus 2014 om 09:53

Nigel de jong zou perfect bij Arsenal passen, toch zie ik het liefst een Song of Khedira.

28 augustus 2014 om 11:29

Ja bij elke topclub zou ie prefect passen. Hij speelt elke CVM uit de PL uit de basis. Hij is broodnodig bij Arsenal, dat is waar.

28 augustus 2014 om 09:59

Ik hoop het meest op William Carvalho, de Jong en Luis Gustavo.

Voor in de spits hoop ik echt op Bony.

Wenger is de meest eigenwijze trainer ooit, hij ziet toch dat het niet goed loopt? Tuurlijk heeft Arsenal een nieuwe spits nodig, een cdm als Song of Khedira en een cv als Hummels of Alderweireld/Vertonghen. Hij keert de supporters op deze manier echt tegen zich, Fabregas naar Chelsea laten gaan, is ook een van de grootste fouten die hij gemaakt heeft. De grootste fout ooit is dat hij Robin Van Persie niet tevreden heeft gesteld met een verbeterd contract en betere spelers gekocht heeft. Als hij Özil gekocht had toen RVP er was, was hij gebleven. Van mij mag Wenger weg bij Arsenal!

28 augustus 2014 om 09:53

En wie zie jij als vervanger? Niet past beter bij Arsenal dan Wenger.

28 augustus 2014 om 09:55

Als ik Arsenal was zou ik een clublegende de kans geven, Dennis Bergkamp bijvoorbeeld. Hij misschien weinig ervaring, maar heeft wel een goed inzicht. Guardiola zou het beste zijn voor Arsenal, maar die gaat niet weg bij Bayern. Frank de Boer is ook nog een optie

28 augustus 2014 om 10:02

Guardiola zal nooit naar Arsenal gaan omdat het hem nooit zal lukken ze kampioen te maken. Pep kiest liever de makkelijke optie.

28 augustus 2014 om 10:41

@ Gmalinho

Bergkamp zie je dat al voor je met je zijn vliegangst, wanneer je moet vliegen (dat gebeurd regelmatig in het seizoen) is je hoofdtrainer er niet bij. Bovendien heeft Bergkamp ook al aangegeven niet het hoofdtrainerschap te ambiëren (wat waarschijnlijk ook met zijn vliegangst te maken heeft), maar gewoon als assistent verder wilt gaan. Overigens zit ik er als Ajacied niet op te wachten dat Bergkamp nu al vertrekt (al zal dat er ooit wel van komen).

28 augustus 2014 om 10:46

Daar heb je helemaal gelijk in haha! Ook ik als mede ajacied zijnde zou het moeilijk vinden maar voor Arsenal zou het super zijn!

28 augustus 2014 om 10:11

Absoluut niet mee eens. Je ziet Song graag komen ? In zijn Arsenal tijd verwaarloosde Song constant zijn verdedigende taken en was hij alleen maar met zichzelf bezig. Dat kunnen we nu absoluut niet gebruiken. Verder is een nieuwe CV geen must en is een nieuwe spits gewoon moeilijk.

Wenger heeft bij van Persie trouwens gewoon goed gehandeld. Van Persie wilde weg, en had niet het geduld om 1 jaar langer te wachten wanneer het stadion was afbetaald en er veel financien vrijkwamen. Dan zoekt hij het zich ook maar uit. Uiteindelijk nog veel geld gekregen voor een 1 jarig contract dus goed gehandeld.

Wenger is een topcoach en ademt Arsenal. Guardiola zou ik niet eens willen zien bij Arsenal. Die hanteert toch meteen weer zijn eigen slaapverwekkende speelstijl.

28 augustus 2014 om 10:15

Song heeft toen hij bij Arsenal speelde, veel prestaties geleverd, tuurlijk ook slechte wedstrijden gehad maar hij heeft wel voor kracht op het middenveld gezorgd. Van Persie wilde weggaan omdat Wenger een eigenwijs persoon is die kleine investeringen deed en daarbij vooral keek naar Franse spelers. Aangezien ze geen enkele prijs sinds 2005 gewonnen hadden, snap ik dat wel.

28 augustus 2014 om 12:48

Van Persie wilde voor de hoofdprijzen spelen en dat kon toen bij Arsenal niet naar zijn mening omdat er geen topaankopen gedaan konden worden. Echter konden die topaankopen het jaar na zijn vertrek wel gedaan worden omdat toen het stadion afbetaald was en nieuwe sponsorcontracten getekend werden. Dus als van Persie 1 jaar gewacht had had hij zijn topaankopen gekregen.
Als je je feiten niet kent, zeg dan gewoon niks.

28 augustus 2014 om 13:00

Song kon verdomme geen bal vasthouden man, hah dat is echt de grootste transfer grap ooit dat we daar zo dik voor hebben gevangen bij Barca. Heerlijk, tuurlijk wil Wenger hem niet terug we hebben Chambers en Flamini, Flamini die trouwens perfect speelt sinds Arteta geblesseerd is.

En dat Bergkamp vliegangst gemiep, toen hij bij Arsenal speelde was hij elke wedstrijd aanwezig toch?

28 augustus 2014 om 10:15

De beste man haalt wel 17 jaar lang het maximale uit zijn selectie. Een beetje respect zou op zijn plaats zijn.

Een beetje Arsenal supporter zou het niet over z'n hard krijgen jouw laatste zin ook maar in z'n hoofd te laten.

28 augustus 2014 om 10:17

Tuurlijk heb ik respect voor Wenger, hij heeft Arsenal groot gebracht maar hij denkt op dit moment alleen maar aan zichzelf en niet aan de club en aan de supporters. Dat is het belangrijkste wat er is, de supporters vormen een club. Door Fabregas naar de grootste concurrent te laten gaan, maak je echt geen goede naam.

28 augustus 2014 om 10:23

Fabregas heeft 2 jaar nog niet een schrijntje van zijn niveau destijds bij Arsenal gehaald. We hebben Ozil, Ramsey en Cazorla die op die positie uit de voeten kunnen. 30miljoen uitgeven aan een speler wiens positie driedubbel bezet is is onverantwoord.

Dat Fabregas vervolgens voor Chelsea kiest is niet meer dan begrijpelijk. Zijn vriendin heeft kinderen in London, hij kent de stad en een groot deel van zijn leven heeft het zijn tweede thuis gemaakt. Dus dan is de keuze Manchester of Londen snel gemaakt. Als ze je bij je eigen club niet meer willen, dan kies je de best mogelijke overstap voor jezelf. Fabregas zijn goedrecht. Iets waar Wenger niet voor verantwoordelijk gehouden kan worden.

Jij vindt dat Wenger alleen aan zichzelf denkt. Wat een onzin. Wenger maakt verantwoorde keuzes, niets meer niets minder. Een ieder maakt fouten, uiteraard. Maar je kan niet ontkennen dat Wenger jaar in jaar uit het maximale uit zijn selectie haalt en de ploeg mooi voetbal laat spelen.
Is dat niet zijn taakomschrijving?

Maak Wenger alsjeblieft niet ten schande, de man is een waar geschenk uit de hemel voor Arsenal als organisatie, in meer dan alleen sportief opzicht.

28 augustus 2014 om 12:03

hard hahha

28 augustus 2014 om 12:05

ben jij dronken? arsenal ligt ook in londen

28 augustus 2014 om 12:12

Sommige mensen....

Speciaal voor jou, Tandje.
Nadat Arsenal 'm had afgewezen had hij de keuze tussen Man UTD en Chelsea. Waarvan de één wél in Londen ligt en de ander niet.

28 augustus 2014 om 13:02

Dat heb je niet. En je lijkt dan ook echt niks meegkekregen te hebben van wat er achter de schermen gebeurde. Fabregas zat in het preseizoen verdomme in Barcelona, een beetje zn mening door zitten drammen en een transfer te forceren. We lieten Vierra gaan zodat het tandem Cesc / RVP kon groeien, en het jaar erop vertrekt die hond. Hond ja, het duurde nog geen 3 maanden of hij had al spijt van z'n transfer.

28 augustus 2014 om 14:09

Snap ook dat hij voor Chelsea kiest, vind het alleen nog steeds enorm dom van Wenger. Chelsea wordt een stuk sterker en zelf had je hem goed kunnen gebruiken. Kijkend naar alle blessures elk jaar..
Daarbij spelen Cazorla en Ozil op 10 of links buiten (jammer genoeg), dus je hebt Ramsey en Wilshere op de cm positie. Nou laten we zeggen dat Cazorla eruit ligt, grote kans dat Wilshere dan vaker op links staat of Ozil op links. Dan heb je weer een plekje vrij.
Je moet een sterke bank hebben en met zo'n wereldspeler als Cesc maak je ieder middenveld af.. Verschrikkelijk is het en enorm dom.

28 augustus 2014 om 14:46

Nee. Je moet gewoon een linksbuiten halen. Niet je middenvelders naar de vleugel sturen en vervolgens de lege plekken opvullen. Wat is dat nou weer voor een onzin.

28 augustus 2014 om 22:18

Dat weet ik, dat zeg ik ook, maar Wenger doet het wel gewoon. Wilshere stond laatst links, Cazorla staat al een jaar op links, Ozil staat al 2 wedstrijden links. Het is gewoon erg. Cazorla op de bank als back-up voor Ozil of andersom. Ox, Walcott, Sanchez en Campbell voor de flanken.

Wanker heeft echt een blok voor z'n kop. Hij heeft een goed elftal maar als hij bij de eerste twee of drie wil eindigen, zal hij toch echt een keer een spits moeten halen die er minimaal 25 in kan leggen. Daar kun je veel geld aan spenderen, ik zou een gokje wagen op Wilfried. Die kost minder dan de grote namen en kan in een goed draaiend elftal zeker 25 goals maken.

Sanchez hoort bij ons niet in de spits! Af en toe kan het nog wel, maar wij hebben iemand nodig die de bal kan vasthouden, kan kaatsen, sterk is in afmaken en die je door de lucht kan aanspelen. Ook mag hij wel een beetje technisch zijn en iets kunnen creëren. Volgens mij voldoet Bony aan al deze eisen.

28 augustus 2014 om 10:10

Ik zou nog eerder Chambo in de spits doen en Sanchez op de flank houden. Chamberlain is sterker en een goede linker en rechterbeen. Op de flanken is hij een renpaard aan het worden, tegenwoordig doet hij te veel op snelheid en kracht. Af en toe gewoon lachwekkend om te zien hoe wild hij doef, zo was hij echt niet.

28 augustus 2014 om 10:17

Chambo in de spits lijkt mij niet zo'n goed plan. Zie hem persoonlijk het liefst centraal op het middenveld. Zijn afmaakkunsten zijn niet zo geweldig, in tegenstelling tot zijn afstandknallen.

28 augustus 2014 om 14:06

Zit zeker wat in, maar denkt dat hij zich vooral focust op de cm positie.

28 augustus 2014 om 15:17

Ja, maar als cm moet je al helemaal niet alles op snelheid en kracht doen. Ik weet niet waar Chambo mee bezig is, maar echt het ziet er niet uit. Natuurlijk pakt het ook wel eens goed uit, maar Chambo is meer dan een ordinaire renpaard met kracht.

28 augustus 2014 om 14:06

Vraag me alleen af of Bony kan voetballen? Heb het idee dat het niet echt een goede speler is in de combinatie?

28 augustus 2014 om 14:41

Mwua, hij is misschien niet de uitblinker, maar hij kan het zeker wel. Heeft toch wel een aantal goeie dingen laten zien wat dat betreft. En zelfs al ontbreekt dat stukje een klein beetje, mijn nummer 1 kandidaat.

28 augustus 2014 om 15:20

Giroud is ook gewoon bovengemiddeld in de combinaties, zo 1 ga je niet zo snel vinden. Wat we nodig hebben is doelpunten, puur doelpunten, want dat geeft Giroud ons weer niet. Daarnaast heb ik Bony vorig jaar dingen zien doen, niet normaal. Voor mij is ook kandidaat nummer 1.

28 augustus 2014 om 15:41

Ja klopt, maar als je kijkt hoe Giroud in combinaties is, is dat geweldig om te zien. Jammer genoeg mist hij dan weer andere kwaliteiten die Bony wel zeker beheerst.
Ik zou er tevreden mee zijn.

28 augustus 2014 om 15:42

Daar is hij best redelijk in, alleen dan betaal je weer teveel voor een spits die te duur is en niet zoveel beter is dan Giroud.

28 augustus 2014 om 15:43

Ja dat is waar, daarom ben ik ook zeker wel een fan van Giroud. Nee, het is geen wereldspits en hij maakt idd te weinig af, maar voetballend is het vaak toch zeer goed en hij plukt balletjes uit de lucht alsof het niks is.

We hebben zeker een spits nodig die doelpunten maakt, maar onze hele tactiek is wel afgestemd op het combineren, dus moet de spits ook kunnen voetballen. Je ziet hoe het gaat met Sanchez in de spits, dat is niks. Er moet een aanspeelpunt zijn. Met Bony het je die idd ook wel.

Wenger: deze zomer gaan we voor vuurwerk zorgen op de transfermarkt.... yeahh rrrrright!

28 augustus 2014 om 10:10

Toch aardig wat vuurwerk geworden met de komst van Sanchez. Toegegeven, de heisa was groter, maar dat de komst van Sanchez geen vuurwerk is is kolder.

28 augustus 2014 om 10:28

Nou 1 aankoop doen is geen vuurwerk.. Liverpool heeft voor vuurwerk gezorgd en United als ze Vidal ook nog binnen halen.

28 augustus 2014 om 10:56

Ahja want Lallana, Lambert, Lovren zijn wereldspelers... .Markovic daarentegen is wel een supertransfer.

28 augustus 2014 om 10:58

Welk vuurwerk heeft liverpool dan gedaan? Zoals Goonie al zegt: Lallana, Lambert, Lovren zijn wereldspelers.... Dat is wat er gesuggereert wordt met vuurwerk. Daarnaast heeft Arsenal ook nog 3 andere spelers gehaald.

28 augustus 2014 om 13:03

Lallana in potentie, voor de rest is Markovic de beste aankoop van Liverpool. Lambert en Lovren vuurwerk, haha.

28 augustus 2014 om 15:43

Dat zijn dan 8 rotjes tegenover 1 duizendklapper. Plus nog wat rotjes. Waarvan er eentje is die met flink wat mankementen uit de fabriek is gekomen.

28 augustus 2014 om 17:29

Momenteel zouden jullie dromen van een Balotelli of Lambert in de spits.. jullie zouden het nu moeten doen met ene Campbell waarvan niemand weet hoe die het gaat doen.. Sanchez in de spits zetten zou echt een verkrachting zijn van zijn talent.. spelers zoals Markovic, Can, Lovren, Lallana en Balotelli zouden allen niet misstaan bij Arsenal.

maar goed.. jullie kopen 2 "toppers" voor bij elkaar 90 miljoen.. terwijl het nog maar de vraag is of het allemaal gaat werken voor die 90 miljoen hebben wij 6/7 "potentiele" toppers gehaald en dus betere zaken hebben gedaan dan jullie.. want in de breedte hebben jullie het een stuk slechter dan wij..

het is toch een Luxe als je spelers als Markovic, Sakho, Lambert, Allen op de bank heb zitten? vergeleken met Sanogo, Coquelin, Rosicky, Campbell en Podolski

28 augustus 2014 om 23:26

''jullie kopen 2 "toppers" voor bij elkaar 90 miljoen.. terwijl het nog maar de vraag is of het allemaal gaat werken voor die 90 miljoen''

Dus Balotelli is wel een zekerheidje volgens jou ondanks zijn mentale problemen? En Lambert gaat het beter doen dan Sanchez in de spits? Beetje raar dat je zegt dat de aankopen van Arsenal het slecht gaan doen terwijl, een van die aankopen gister de wedstrijd beslist.

En bij die wissels van Arsenal noem je niet even Chambers, Chamberlain, Wilshere/ramsey, Diaby (mits fit), terwijl die sowieso beter zijn dan de wissels van Liverpool die jij opnoemde.

Zou wel mooi zijn als Bony naar Arsenal gaat.

Als je iets wilt winnen dan moet je risico's nemen en wat investeren. Arsenal moet gewoon een topspits kopen willen ze om de prijzen mee kunnen doen. Gewoon de volle 60mil betalen en denken aan een Falcao, Cavani. Snap niet waarom ze dat blijven weigeren het is toch een gezonde club? Die al jaren niks wint! Dan moet je toch wat risico's nemen!

Denk aan R. Madrid die kopen elke jaar topspelers maar blijven winst maken, Arsenal heeft zeker die kracht ook!

"Walcott will be like a new signing". Ik zie het al aankomen hoor. Bony is echt mijn favoriet.

Song gratis erbij kan toch geen kwaad, vroeg of laat zal iemand zich toch wel weer blesseren.
Doe dan maar Giroud weg en koop Bony

Carvalho wordt nu aangeboden bij Arsenal voor 24m. Ik denk dat Wenger de keus gaat maken op de laatste transferdag en probeert het onderste uit de kan te halen met Khedira of Carvalho met alle risico's van dien. Wenger denkt een uitstekende onderhandelingspositie te hebben met Real. Een spits zie ik niet zo snel komen omdat Wenger dit niet als directe versterking ziet.

Van mij mag Bony of Cavani komen, alhoewel ik de kans zeer klein acht.

28 augustus 2014 om 12:53

24 miljoen pond of euro? Voor 24 miljoen euro heb je een goede deal, 24 miljoen pond is toch een dure gok.

Ik zie graag Bony komen als je hem voor 30 miljoen kan halen. Cavani is een topspits maar zo ontzettend duur.

Ik zie persoonlijk liever een goede defensieve middenvelder komen dan een spits. Hoewel beiden nodig zijn natuurlijk. Maar ik zie Wenger geen dikke bedragen meer uitgeven deze periode.

Wat wel vaststaat is dat het spel van Arsenal op dit moment ondermaats is en veel spelers nog niet op niveau zitten. Hopelijk levert dat niet meteen al een puntenachterstand op in de BPL en kan de schade beperkt worden gehouden. In mijn ogen zou het namelijk rampzalig zijn als Arsenal niet in de top 4 eindigt.

Zoals verwacht, Wenger haalt niemand. Zo typisch weer.. Natuurlijk hoef je niet elke keer iemand te kopen als er een speler uit ligt, maar wel als het een belangrijke speler is en je voor de rest geen fatsoenlijke vervanger hebt. Sanchez, Campbell kunnen in de spits, maar dan klopt het hele spel van Arsenal niet. Er moet een spits staan die je aan kunt spelen, mee kunt combineren en dat lukt zo niet (hebben we al 2/3x kunnen zien met Sanchez). Zie het toch somber in.. Hij begon goed met aankopen, maar de belangrijkste positie ligt ook nog steeds open. Ik weet niet of Wenger de topwedstrijden van vorig jaar heeft gezien, maar elke blinde ziet dat je een cvm mist. Arteta kan gewoon niet en Flamini is niet van de top kwaliteit die daar nodig is.
Wordt echt gek van die man en zeker als je Arsenal nu ook nog ziet voetballen. 0 idee, omdat de spits niet ingespeeld kan worden en die man heeft geen flauw idee hoe die een team kan laten verdedigen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren