Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PSV en Feyenoord kennen tegenstand in Europa League

Laatste update:

PSV en Feyenoord kennen hun tegenstanders in de Europa League. Groepshoofd PSV werd ingedeeld in Groep E en werd gekoppeld aan de Griekse topclub Panathinaikos, het Portugese Estoril en Dynamo Moskou uit Rusland. Feyenoord, ingedeeld in pot 3 en uitkomend in Groep G, ontmoet Sevilla (Spanje), Standard Luik (België) en HNK Rijeka (Kroatië).

/

PSV heeft geen eenvoudige groep. De Eindhovenaren komen wel een aantal ex-spelers tegen: zo staat Marcus Berg onder contract bij Panathinaikos en spelen Stanislav Manolev en Balázs Dzsudzsák bij Dynamo Moskou. Bij die laatste club staan ook Alexander Büttner (ex-Vitesse) en Douglas (ex-FC Twente) onder contract, net als topspelers als Mathieu Valbuena, Christopher Samba en Kevin Kuranyi. Overigens is Yannis Anastasiou (ex-Roda JC Kerkrade en ex-Ajax) de trainer van Panathinaikos.

Feyenoord heeft een voor de fans mooie groep met het zonnige Sevilla, het goed te bereizen Luik en het Kroatische Rijeka. Sevilla won vorig seizoen de Europa League en is dus een sterke tegenstander. Bij Standard Luik, de nummer twee van België, staat Ronnie Stam (onder meer ex-FC Twente) onder contract. Rijeka is de grote onbekende. De clubs komen voor het eerst in actie op 18 september. De andere speeldata zijn 2 en 23 oktober, 6 en 27 november en 11 december. De finale wordt op 27 mei 2015 gespeeld in Warschau.

De volledige loting:

Groep A:
01. Villarreal CF (Spa)
02. Borussia Mönchengladbach (Dui)
03. FC Zürich (Zwi)
04. Apollon Limassol FC (Cyp)

Groep B:
01. FC Kopenhagen (Den)
02. Club Brugge (Bel)
03. Torino (Ita)
04. HJK Helsinki (Fin)

Groep C:
01. Tottenham Hotspur (Eng)
02. Besiktas (Tur)
03. Partizan Belgrado (Ser)
04. Asteras Tripolis FC (Gri)

Groep D:
01. Red Bull Salzburg (Oos)
02. Celtic (Sch)
03. Dinamo Zagreb (Kro)
04. Astra Giurgiu (Roe)

Groep E:
01. PSV (Ned)
02. Panathinaikos (Gri)
03. Estoril Praia (Por)
04. Dynamo Moskou (Rus)

Groep F:
01. Internazionale (Ita)
02. Dnipro Dnipropetrovsk (Oek)
03. Saint-Étienne (Fra)
04. Qarabag FK (Aze)

Groep G:
01. Sevilla (Spa)
02. Standard Luik (Bel)
03. Feyenoord (Ned)
04. HNK Rijeka (Kro)

Groep H:
01. Lille (Fra)
02. VfL Wolfsburg (Dui)
03. Everton (Eng)
04. FC Krasnodar (Rus)

Groep I:
01. Napoli (Ita)
02. Sparta Praag (Tsj)
03. Young Boys (Zwi)
04. Slovan Bratislava (Slw)

Groep J:
01. Dynamo Kiev (Oek)
02. Steaua Boekarest (Roe)
03. Rio Ave FC (Por)
04. Aalborg BK (Den)

Groep K:
01. Fiorentina (Ita)
02. PAOK FC (Gri)
03. Guingamp (Fra)
04. Dinamo Minsk (W-Ru)

Groep L:
01. FC Metalist Kharkiv (Oek)
02. Trabzonspor (Tur)
03. Legia Warschau (Pol)
04. Lokeren (Bel)

Welke club heeft beter geloot?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Er liggen mogelijkheden voor beide ploegen. Wel lastige loting voor Feyenoord. Hoe goed is Standaard? Ik heb de indruk dat de Nederlandse competitie wel sterker is dan de Belgische, maar ik heb geen idee hoe sterk Standaard nu is.

29 augustus 2014 om 13:44

Balázs Dzsudzsák, Stanislav Manolev, Marcus Berg alle ex Psv'ers ff terug in Eindhoven. Feyenoord tegen Europa League-winnaar Sevilla kansloos en lekker dichtbij naar Standard Luik NL vs België.

Ik zie kansen voor PSV en Feyenoord.

29 augustus 2014 om 13:53

Moskou is een vrij sterk team. Dat wordt de moeilijkste uit de poule....Panatinaikos ken jk niet echt hoe ze nu zijn...

29 augustus 2014 om 14:10

Douglas, Buttner, etc. Leuke poules!

29 augustus 2014 om 14:12

Panatinaikos word gecoacht door ex Ajacied Yannis Anastasiou. Spelen ook bekende spelers als: Marcus Berg, Mendes da Silva, Mladen Petrić, Danijel Pranjić, Ouasim Bouy.

Voorronde CL : St. Luik - Panatinaikos 0-0 en Panatinaikos - St. Luik 1-2 (uitgeschakeld).

Europa League: Panatinaikos - Midtjylland 4-1 en Midtjylland - Panatinaikos B elftal 1-2 (door naar Europa League Poulefases).

Supercompetitie: Levadiakos - Panatinaikos 1-1

29 augustus 2014 om 14:30

Wel leuk al die oude bekende!

29 augustus 2014 om 15:18

Marcus berg staat in vuur en vlam en scoort aan de lopende band bij pananthinaikos. Maar hoe dan ook spreekt zo'n poule veel meer aan dan chornomorets, ludogorets en zagreb.

29 augustus 2014 om 15:35

Heb de Europa league wedstrijd gezien van Pana tegen dat Midtjyland ofzo. Blijft moeite hebben met de naam. Maar ze speelde erg goed en leuk voetbal. Met Marcus' Berg in een super rol. Stond vaak op de goede plek en scoorde niet voor niets vaak. Jullie moeten ze niet onderschatten in ieder geval. Succes!!

29 augustus 2014 om 13:47

Standard speelt met een B-elftal, en hun A-ploeg stelt zelf niet veel meer voor, 2e plek halen ze dus wel.

29 augustus 2014 om 14:16

Feyenoord heeft niet eens een A ploeg op het moment zoals je gisteren gezien hebt, dus niet te enthousiast.
T zou mooi zijn als ze het halen, net als psv.

29 augustus 2014 om 13:51

Standard is helemaal leeggekocht en heeft zijn competitiestart gemist (7 punten uit 5 wedstrijden). Ze kunnen nog wel gevaarlijk zijn, maar het is in ieder geval niet meer het Standard van een paar jaar geleden.

29 augustus 2014 om 14:34

Het zelfde geld natuurlijk voor Feyenoord. Sevilla duidelijk grote favoriet

29 augustus 2014 om 14:34

Net als Feyenoord dus. Feyenoord heeft zijn start ook duidelijk gemist met 4 uit 3. Je hebt een kans tegen Standard, maar andersom hoeft Standard ook niet te vrezen voor dit Feyenoord. Sevilla thuis kun je wel stunten.

29 augustus 2014 om 13:55

Van Standard hoeft Feyenoord weinig schrik te hebben. Ze hebben deze zomer hun halve basisploeg verkocht en weinig in de plaats gehaald. Bovendien vindt coach Luzon de EL van minder belang en zette hij vorig jaar alles op de competitie door een B-elftal op te stellen in Europa, echt triest voor de supporters. Ze staan in België met 1 op 9 op dit moment, ik verwacht er dus bitter weinig van in Europa....

29 augustus 2014 om 13:58

Ik weet niet waar je die 1 op 9 vandaan haalt, maar er zijn al 5 wedstrijden gespeeld in België hoor (7 punten hebben ze gehaald en ze staan in de middenmoot).

29 augustus 2014 om 14:02

Standaard heeft uit de laatste 3 wedstrijden maar 1 punt gepakt bedoeld hij.

29 augustus 2014 om 14:03

Ik bedoel daarmee dat ze uit de laatste 3 wedstrijden maar 1 punt gehaald hebben. Wat zeg ik hier dan precies fout?

29 augustus 2014 om 14:17

Oh zo, ja sorry gewoon verkeerd begrepen. Ik dacht dat je bedoelde dat dat het klassement was.

29 augustus 2014 om 14:34

Feyenoord heeft ook de halve basisploeg verkocht dus er valt nog weinig te onderschatten.

29 augustus 2014 om 14:36

Helemaal niets, is gewoon een verschil hoe het gezegd word in Nederland en vlaanderen. Bijvoorbeeld hier zeggen we 9 uit 3, als er 3 wedrijden gespeeld zijn en 3 x gewonnen is, en bij jullie dacht ik 9 uit 9

29 augustus 2014 om 13:57

Je gaat je geen zorgen moeten maken om Standard(dus geen aa), hun beste spelers zijn weggekocht, ze zijn totaal niet in vorm en hun coach ziet de Europa League toch maar als een goede kans om zijn reserve spelers te laten spelen. Feyenoord moet makkelijk 2e kunnen worden(tenzij Rijeka ons kan verrassen). Standard is veruit het zwakste Belgische team in Europa op dit moment.

Al hoop ik als Belg natuurlijk wel dat ze hun vorm kunnen terugvinden en Luzon dit jaar toch een beetje zijn best wilt doen in de EL.

29 augustus 2014 om 13:57

Feyenoord zou sowieso een 1 zware ploeg treffen. Sevilla is niet zo sterk als vorig seizoen maar wel 1 van de beste ploegen in de EL. Het huidige Standard zou te doen moeten zijn en Reijeka is mij onbekend. Maar dan moet de ploeg wel beter gaan spelen.

Maar belangrijkste nieuws voor Feyenoord is dat Clasie heeft bijgetekend tot 2018! Met als toetje misschien de komst van El Ahmadi morgen.

29 augustus 2014 om 13:59

Zo blij dat hij heeft bijgetekend! Geweldig nieuws.

29 augustus 2014 om 14:05

Standard was vorig seizoen een zeer sterk team naar Belgische normen, maar ze hebben veel sterkhouders laten vertrekken zoals onder andere: Batshuayi, Ezekiel, Vainqueur, Kanu etc. In plaats van deze spelers hebben ze matige spelers gekocht bij Franse laagvliegers. Ook rommelt het daar in Luik na de slechte resultaten van de laatste matchen (2X in de competitie verloren, 1X gelijk tegen een neo-eersteklasser en 2 keer verloren van Zenit in de CL). De supporters eisen weeral het ontslag van hun voorzitter, dus al bij al denk ik dat Feynoord en Sevilla doorstoten.

29 augustus 2014 om 15:19

Sevilla ga je twee keer van verliezen. Tegen Standard Luik zijn ze gelijkwaardig. En Reijka moet je twee keer pakken als je verder wilt. Feyenoord is sterker dan Reijka.

PSV heeft het denk ik nog moeilijker. Panathinaikos win je niet zomaar van en zeker niet uit. Estoril ken ik niet zo maar is wel een club die 4e in Portugal werd. Boven Sporting Braga!
Dynamo Moskou is een bij elkaar geraapt zooitje maar heeft met Balázs Dzsudsák wel een oude bekende in huis die het PSV moeilijk kan maken.
Ook de (nederlander) Douglas ex Twente speelt bij Dynamo.
Worden geen gemakkelijke wedstrijden voor Psv. Ze mogen niet sparen met met B selecties aankomen. Want dan gaan ze het weer niet redden.
Moeilijkste Europa League poule sinds jaren voor Psv.
Maar met spelers als Depay zie ik ze wel verder gaan. Ook Feyenoord geeft ik een goede kans in die poule.

29 augustus 2014 om 15:48

Nouja in ieder geval is er nu geen sprake van onbekende ploegjes zoals vorig jaar. Motiveren zal dat ook niet moeilijk zijn. Denk dat psv en Feyenoord het allebei gaan redden. Zodat we na de wknter met 3 ploegen in de EL actief zijn

29 augustus 2014 om 15:57

Dynamo een bij elkaar geraapt zooitje?

Is echt een prima ploeg vorig seizoen en nu...

29 augustus 2014 om 21:30

@ajax4xcl,

Bij elkaar geraapt zooitje? Volg je die ploeg überhaupt of ben je ouderwets Russische clubs aan het afzeiken zonder dat je ze ooit hebt gezien? Dinamo is allesbehalve bij elkaar geraapt en is een zeer goed team dat leuk voetbal speelt.

1 september 2014 om 19:51

Ja maar wel bij elkaar gekocht. Ik schat Dynamo de beste van de poule. Het gaat tussen PSV en Dynamo wie eerste in de poule gaat worden.

1 september 2014 om 19:51

Dat zeker maar ik bedoel dat ze spelers overal maar vandaan gehaald hebben.

29 augustus 2014 om 15:33

PSV en Feyenoord moeten verder naar de volgende ronde PSV moet alles winnen want die tegenstand stelt niets voor, Feyenoord mag alleen punten verspelen tegen Sevillamaar mogen die andere wedstrijden zeker ook winnen. Ik zeg allebei een ronde verder !

29 augustus 2014 om 19:07

Belgische ploegen worden vaak slechter ingeschat dan Nederlandse teams. Echter, Standard speelt weer serieus mee om de titel. Daarbij zegt het ook iets dat er meer Belgische ploegen dan Nederlandse ploegen actief zijn in Europa. Moeilijke opgave voor Feyenoord.

Dit moet te doen zijn voor Psv, ik denk dat Panathinaikos de sterkste tegenstander is. PSV speelt lekker tegen ploegen die willen en kunnen voetballen, PSV kan dan het geliefde counter voetbal spelen. Ik hoop dat deze ploegen daadwerkelijk zich zelf kansen geven en dus gaan voetballen om te winnen waardoor er dus ruimte ontstaat voor Psv.

29 augustus 2014 om 13:46

Je onderschat Dinamo Moskou nu enorm. Ik denk dat het tussen PSV en Panathinaikos gaat voor plek twee.

29 augustus 2014 om 13:50

Dinamo Moskou en PSV zullen mekaar niet veel ontlopen, Panathinaikos is de gevaarlijke maar niet onklopbare derde en Estoril, tja, die kunnen mogelijk ergens verrassen met een paar punten.

29 augustus 2014 om 14:29

Ploegen als Dinamo willen het spel maken, dat ligt PSV juist erg. PSV zal juist tegen Estoril het erg lastig krijgen als die met 11 man in het doel gaan staan.

29 augustus 2014 om 14:04

Ik denk dat Panathinaikos, Psv en Dinamo allen ongeveer even sterk zijn. Het zal op individuele acties aankomen in de onderlinge wedstrijden.
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom Qarabag niet bij PSV werd geloot toe die getrokken werd? Ze sloegen toen groep E over en werden in F ingedeeld. Maar die zit wel gewoon in het zelfde deel van het programma.

29 augustus 2014 om 14:15

Pranjic, Petric en Berg spelen bij Panathinaikos, leuk. Maar ik denk dat Dinamo Moskou wel een treetje sterker is hoor met Samba, Douglas, Büttner, Zhirkov, Denisov, Dzsudzsák, Valbuena, Kokorin, Kurányi en natuurlijk Manolev.

29 augustus 2014 om 14:20

Denk dat het een fout was. Hij zij ook groep f, maar noemde toen wel psv en panatinaikos. Toen zag hij later dat "e" er ook nog was. Toen dacht hij van. Weet je wat om het niet allemaal ingewikkelder te maken dan het is. Plaatsen we de eerst volgende club in groep "e". Jammer voor psv. Want dan waren ze zeker door geweest. Nu wordt het toch wat lastiger.Dinamo Moskou schat ik toch wel wat hoger in dan karabag uit azerbedjan.

29 augustus 2014 om 14:37

Denk dat het ermee had te maken dat alleen Dinamo Moskou nog in dat deel van de loting kon worden ingeloot, en ze een wedstrijd tussen Rusland (dinamo Moskou) en Oekraïne (dnipro die in F zit) wilden voorkomen vanwege de nu nog gevoelige politieke achtergrond.

29 augustus 2014 om 14:41

De reden is zoals Tufke al aangeeft de Oekraïnse ploeg die in poule F zat. Omdat er nog 2 Russische ploegen in pot 4 zaten moesten deze gesplitst worden over het rode en blauwe deel (A t/m F en G t/m L). Een van de twee ploegen moest dus in E of F komen aangezien deze twee als enige over waren. Poule F mocht niet doordat daar al een Oekraïnse ploeg in zat, dus in poule E moest wel een Russische club komen. Vandaar dat Qarabag dus naar F werd verplaatst i.p.v. E.

29 augustus 2014 om 15:14

Ok, dus eigenlijk wordt PSV genaaid nu, vanwege de politieke spanningen tussen andere partijen? Heel vreemd en daardoor ook competitievervalsing. Een logischer stap was dan geweest om de clubs uit rusland en oekraine uit te sluiten van competitie. Lullig voor die clubs, maar nu zijn de clubs uit groep E gewoon zwaar benadeeld

Feyenoord tegen Rijeka, haha geweldig.
Dat is de favoriete voetbalclub van de kapitein van het schip waar ik afgelopen zomer mee heb gevaren, dat gaat leuk worden.

29 augustus 2014 om 13:45

Rijeka heeft ook geen slecht team en met Kramaric een dodelijke aanvaller.

29 augustus 2014 om 13:55

Ja precies, heb ze ook veel gevolgd terwijl ik aan boord was en als je het stadion ook ziet, prachtige locatie.
Alleen gaan ze een nieuwe stadion bouwen.

29 augustus 2014 om 15:18

er zijn 2 clubs uit Rijeka toch? is dat RKN Rijeka wel die waar Kramaric zit?
dodelijke spits idd.

29 augustus 2014 om 15:20

1 club uit Rijeka, HNK Rijeka of ook wel gewoon Rijeka. En daar zit Kramaric ja. Je bent denk ik in de war met Split, daar spelen zowel Hajduk als Rnk.

29 augustus 2014 om 16:39

Daviddaan, 1 club uit Rijeka, staan nu gedeeld 2e dacht ik in de competitie, verloren voor het eerst afgelopen week.
Kramaric is inderdaad een goede spits die al veel gescoord heeft.

29 augustus 2014 om 13:57

Leuk man ! En zondag spelen ze tegen Twente , de favoriete club van de buschauffeur van mijn tante. Geweldig ,dat gaat ook leuk worden

29 augustus 2014 om 14:00

Wens hem/haar maar sterkte met de uitschakeling van gisteren, maar dat gaat ook een leuke wedstrijd worden

29 augustus 2014 om 16:58

Hahahah je opmerking is leuk maar eerlijk gezegd vind ik dat Baltic zoiets toch gewoon mag zeggen hier, voor hem een toevallige situatie toch!

mooie loting, hopen dat beide teams doorgaan. Jammer dat psv dinamo uit pot 4 heeft, maar hebben beiden veel kansen.

Grote kans dat het na de winter afgelopen is met de Nederlandse clubs in Europa.

29 augustus 2014 om 13:46

Ik zie Ajax nog wel als derde doorgaan.
Zowel psv als feye toch vrij lastige loting.

29 augustus 2014 om 13:52

In principe kunnen ze alle drie doorgaan maar het blijft voor alle drie een lastig verhaal. Op de één of andere manier vallen Nederlandse clubs toch vaak tegen in Europa.

Op papier mindere clubs wordt heel slecht tegen gespeeld waardoor ze punten verspelen en tegen op papier betere clubs wordt wel goed gespeeld maar dan komen ze kwaliteit te kort.

29 augustus 2014 om 13:58

Dit zie ik absoluut niet gebeuren. Voor Ajax is een derde plek minimaal haalbaar. En als PSV het toernooi serieus neemt, horen ze ook minimaal tweede te worden. Dinamo is lastig, maar niet onoverbrugbaar. Ook voor Feyenoord liggen er kansen. Zeker als Standard verzwakt is.
Ik zie juist alle drie de ploegen na de winter nog Europees spelen.

29 augustus 2014 om 13:59

Valt mee. Lastige, maar leuke loting. Moet te doen zijn, voor beide.. Ligt het aan mij, of is de EL dit jaar van een bijzonder hoog niveau?

29 augustus 2014 om 16:27

Bijzonder hoog niveau

29 augustus 2014 om 14:31

PSV en Ajax blijven over denk ik. Feyenoord verslikt zich in Rijeka en gaat zeker in Kroatië een hard pak slaag krijgen.

Leuke poule voor Psv. Tegenstanders die me aanspreken. In ieder geval beter dan (met alle respect) je wedstrijdjes afwerken in de Oostbloklanden tegen nietszeggende counterploegjes.

29 augustus 2014 om 14:07

Dat is ook het grote voordeel vind ik. Zo ongeinspireerd als vorig seizoen en dit seizoen de voorrondes zal het vast niet worden. Leuker om naar te kijken en beter voetbal, ook van de kant van Psv. Zo niet, dan liggen ze er natuurlijk gelijk uit.

Op papier kunnen er een paar leuke potten tussen zitten. Heb er zin in!

Toch een leuke loting al zeg ik het zelf. Nee uiteraard erg lastig maar Feyenoord hoeft in ieder geval niet naar Roemenie, Rusland, Oekraine die kant op. Of het te doen is, ik denk het niet maar in ieder geval leuke affiches!

PSV heeft ook geen makkelijke loting maar verwacht dat ze er wel doorheen komen.

29 augustus 2014 om 15:20

inderdaad. naar Kroatie afreizen is ook geen schande!
3x in de Kuip. en naar Sevilla. prachtige plek om te spelen. Luik is ideaal voor ons als supporters. ik ben heel blij me deze loting. leuke wedstrijden en geen oostblokkers

Standard speelde vorig jaar met een B-team. Guy Luzon (de trainer) neemt de europa league niet serieus. Als hij dit jaar opnieuw hetzelfde gaat doen, maakt feyenoord wel een kans.

29 augustus 2014 om 13:46

Heeft al aangegeven dat hij dit zal doen, Feyenoord dus al zeker 2e.

29 augustus 2014 om 13:58

Hoezo zeker 2e? Dat rijeka is sterker dan waar ze gisteren tegen speelde. Alles behalve zeker.

29 augustus 2014 om 13:48

ik denk niet dat standard per se beter is als feyenoord. De clubs zijn gelijkwaardig aan elkaar denk ik.

29 augustus 2014 om 13:52

Dat Standard minder is als gewoonlijk, ga ik mee akkoord. Ze zijn hun sterspelers kwijt. Maar Standard heeft in haar selectie enkele spelers rondlopen waar Feyenoord enkel kan van dromen. Ik noem maar een carcela, mujangi bia, de camargo, van damme, de sart en zelfs de keeper Kawashima is beter dan met alle respect Mulder..

Maar zoals gezegd, het A-team van feyenoord is wel beter dan het B-team van Standard.

29 augustus 2014 om 13:57

De Camargo en Van Damme zou ik never nooit willen zien bij Feyenoord. Die zijn echt slecht. Mujangi vind ik wel een goede, maar ook de Sart en Kawa zullen bij Feyenoord op de bank zitten. Je kan het echt overdrijven

29 augustus 2014 om 14:02

Bwah "alleen maar van kunnen dromen"... Van Damme is een degelijke speler, niet meer, niet minder. De Camargo zijn beste periode ligt al lang achter hem, De Sart kan helemaal nog geen ploeg dragen en Kawashima is misschien heel nipt de 3e beste keeper uit de Belgische competitie. Alleen Mujangi Bia kan het verschil maken als hij er zin in heeft(wat ook niet altijd het geval is).

Zo indrukwekkend is dat toch allemaal niet, Feyenoord heeft een véél beter elftal vind ik, zeker als die nog een goede spits kunnen vinden.

29 augustus 2014 om 14:03

Van Damme Mpoku en Carcela zouden bij Feyenoord altijd spelen, sowieso. Alleen zal Standard met een B-elftal spelen en dus niet tegen o.a. het drietal hierboven.

@buffalo: Mpoku is beter dan Bia en die noem je niet?

29 augustus 2014 om 14:03

@topgear
Heeft Standard spelers lopen als Clasie, Boetius (mits in vorm), Kongolo?
Van dat soort spelers kan Standard alleen dromen!

29 augustus 2014 om 14:05

We hebben het over feyenoord met een Immers op de 10, Te Vrede in de spits en Mulder op doel. Ik overdrijf helemaal niet. En dan nog eens Mpoku vergeten te vermelden, veel beter dan bv. Boetius.

29 augustus 2014 om 14:07

@ Mansie
Ja! Mpoku beter dan Boetius. Clasie is buiten categorie, geef ik toe. En Arslanagic is zeker even goed en talentvol als Kongolo.

29 augustus 2014 om 14:08

Ahja was die eigenlijk vergeten omdat die voor mij ook niet werd genoemd. Mpoku is inderdaad wel beter, maar die zit nu toch ook helemaal niet lekker in vorm vind ik.

29 augustus 2014 om 15:03

Obiku86,

De Camargo is echt wel een toffe speler, harde werker, wroeter, die af en toe een geniale goal maakt.

Hij moet wel een flitsen spits naast hem hebben die kan omzetten.

Was indertijd bij Borussia Mönchengladbach héél belangrijk.

Van Damme is een harde, maar niet vuile, speler. Gaat er altijd voor, winnaarsmentaliteit om u tegen te zeggen.

Eigenlijk zouden die 2 zéér goed passen bij Feyenoord.

Maar Van Damme zit niet graag in het buitenland. Is een man die verloren loopt wanneer hij de eigen kerktoren niet meer ziet.

29 augustus 2014 om 20:27

Proto, Ryan, Sels, Mandanda, Copa, Ovono schat ik allemaal hoger in dan Kawashima.

Die Japanner is ook heel dramatisch op hoge ballen.

29 augustus 2014 om 20:29

De Camargo is geflopt bij M'gladbach en Hoffenheim.

Van Damme is geflopt bij Wolverhampton en dan spreek ik nog niet over zijn eerdere 'buitenlandse' avonturen.

Van Damme is traag en statisch, en dat werd tegen Zenit nog maar eens duidelijk.

Standard heeft met Mpoku (die wil weg) en Mujangi-Bia wel een paar leuke spelers maar vooral heel veel middelmaat.

29 augustus 2014 om 13:56

Standard draait dramatisch in Belgie op dit moment. Ze staan pas 8e en kregen na 5 wedstrijden al 10 goals tegen. Ik ben ze wat meer aan het volgen nu omdat ze zo nodig in een Ajax shirt willen spelen.

Feyenoord zou zowieso de betere team zijn of Standard nu met haar A team komt of niet.

29 augustus 2014 om 14:36

"omdat ze zo nodig in een Ajax shirt willen spelen."

Serieus? Heeft Ajax dan een patent op zo'n modelletje?
Trouwens, Joma bepaalt in wat voor een truitje Standard speelt. Anders zouden ze niet in zo'n lelijk tenue spelen.

29 augustus 2014 om 15:06

Roland Duchâtelet heeft gewoon de oude stock shirts van Ajax opgekocht.

Dat verklaart waarom er plots een Kluivert en Seedorf bij Standard speelt.

29 augustus 2014 om 14:06

Buiten dat Luzon de EL met Standard Luik niet serieus neemt, de selectie van nu heeft een stuk minder kwaliteit dan vorig jaar. Standard heeft nu een jong team met veel talenten. Geef die talenten de tijd om te rijpen en over twee jaar hebben Les Rouches een prima team in de gelederen. Ik zie het helemaal zitten in De Sart, Arslanagic en Marquet met oog op de toekomst. Van Mpoku mag je nu wel meer van verwachten. En Van Damme en Carcela kunnen het team niet alleen dragen.

En als Standard eens doet aan die wisselvalligheid in het spel - het speelt niet altijd zo slecht als men zegt - dan kan het nog best tweede worden. Ik verwacht twee heel leuke wedstrijden tussen Standard en Feyenoord; twee volksclubs!

Ben benieuwd of de Feyenoord-aanhang zich weet te gedragen in Luik, zoals in het andere topic gesteld zou dit wel eens een combi kunnen worden. Ook de "satdionverbodjes" kunnen de auto pakken om stennis te gaan schoppen.

Verder een boeiende indeling. Mooie uitdaging voor Feyenoord, en ik zie ook genoeg kansen voor ze al zijn Luik en Rijeka zeker geen makkies. PSV krijgt last-minute nog Dinamo Moskou erbij, waarmee ook zij niet op hun elvendertigst door de poule kunnen cruisen maar hun best moeten doen.

29 augustus 2014 om 14:00

Overigens bedacht ik me net dat het niet instellen van een combi voor Luik misschien wel beter is voor die stad, daar valt toch weinig aan te verknallen en misschien kan met wat herbouw een leuke plek gerealiseerd worden.

29 augustus 2014 om 14:06

Om eerlijk te zijn ga ik toch veel liever Luik bezoeken dan Rotterdam voor een citytrip.

29 augustus 2014 om 14:38

Tja PSV heeft die mazzel omdat die russische ploegen geen oekraninse mogen loten.. anders ging quarabag bij psv en moskou bij die ploeg uit oekraine in groep F..

Kan iemand mij uitleggen waarom groep E ineens word overgeslagen?
Het ging van D naar F naar G en toen kwam dinamo en toen was het ineens E .

Beetje jammer maar vraag me af waarom

29 augustus 2014 om 13:45

Volgens mij mocht PSV geen elftal uit Oekranie krijgen

29 augustus 2014 om 13:49

Het zou betekenen dat Dynamo Moskou naar Dnipro Dnipropetrovsk moest en dat kan dus niet (rusland - Oekraïne).

29 augustus 2014 om 13:56

Ik begrijp waarom Dinamo Moskou bij PSV in kwam. Maar kan iemand ook uitleggen waarom Sparta Praag niet bij PSV kwam? Er was nog geen enkele Tjechische ploeg geloot en toch sloeg Sparta Praag de groepen A t/m F over, waardoor het niet bij PSV maar in groep I kwam.

29 augustus 2014 om 13:46

Ja, ik snap daar ook niets van. Qarabag had gewoon bij PSV in gekund, nu zit je met Dinamo Moskou opgescheept.

29 augustus 2014 om 13:47

Mooi toch, meteen Rusland een knal geven op de coefficientenlijst.

29 augustus 2014 om 14:01

Waarschijnlijk omdat je niet enkel moet kijken naar Qarabag, maar ook naar de clubs die nog komen. Als andere clubs per se in de linker helft van het schema moeten zitten, dan moet je niet het linkerschema meteen "volbouwen". Dus Qarabag kon waarschijnlijk wel bij Psv, maar Dinamo Moskou moest bij Psv.

29 augustus 2014 om 14:14

Na die eerste vier ploegen was het een gegeven dat PSV tegen een Russische ploeg moest spelen. Er kon geen Russische ploeg in F, en een van de Russische ploegen moest in de eerste 6 poules. Daarom sloegen ze Qarabag over en kreeg PSV de eerste Russische ploeg die geloot werd.

29 augustus 2014 om 13:48

heb de loting live geluisterd niet gezien, maar volgens mij loten ze eerst de club dan de groep. ik dacht even dat Feyenoord bij Spurs en Besiktas zou zitten, daar gebeurde het zelfde haha

29 augustus 2014 om 14:29

ja dat dacht ik ook maar volgens mij kon Feyenoord niet bij Spurs en Besiktas omdat PSV in E zit en de groepen A tm F spelen allemaal op zelfde tijdstip en de groepen G tm L spelen ook op zelfde tijdstip.. zodoende proberen ze clubs uit zelfde land beetje op andere tijdstip te laten spelen ivm uitzendrechten

29 augustus 2014 om 14:46

aaahh, bedankt, dit is nieuw voor mij maar klinkt wel logisch inderdaad

29 augustus 2014 om 13:49

Dinamo en Krasnodar moesten gesplitst van elkaar ivm tv-gelden, dus 1 van de twee in A t/m F de andere in G t/m L
Ook worden Russische ploegen niet met Oekraïense ploegen in de poule geplaatst en in poule F zit Dnjepr uit Oekraiene.

Alleen poule E en F uit de eerste helft van het schema waren nog vrij en omdat een Russische ploeg nog aan die kant erbij moest, moest poule E daarvoor vrij gehouden worden.

29 augustus 2014 om 15:42

Maar daar kon ook F voor vrijgehouden worden toch?

29 augustus 2014 om 15:49

nee in F zit Dnjepr al uit Oekraine

PSV moet met Dynamo strijden om plek 1, Feyenoord met Standard voor plek 2. Opzich aardig geloot voor beide ploegen.

29 augustus 2014 om 13:50

Ik denk dat je Rijeka echt onderschat, dat zijn echt geen koekenbakkers hoor! die kunnen best aardig voetballen. Meesten hier volgen die clubs niet zo, maar geloof me daar heb je een zware kluif aan.

29 augustus 2014 om 13:54

Vorig jaar stelde Zagreb al niks voor en dat was de kampioen van Kroatië, ik schat Rijeka niet hoger in dan Zagreb.

29 augustus 2014 om 14:08

Wij zitte niet echt in de positie om ploegen te onderschatten.
Heel lastig verhaal voor Feyenoord zeker met de manier hoe we nu spelen.
Er moet veel
Verbetering komen wil je overwinteren, maar wat niet is kan nog komen...

Psv ontmoet weer zijn Cult helden Manolev en Balasz Dszudszak, owjaaaaa en Marcus Berg.........

29 augustus 2014 om 14:27

Misschien Ff met dszudszak babbeltje maken om over 2 jaar terug te keten?

29 augustus 2014 om 14:38

Voor een mooie grote zak poen valt over clubliefde altijd te onderhandelen.

Ziet er goed uit en moet te doen zijn. Mooie poule voor Feyenoord voornamelijk waar een 2e plaats een spannende strijd zal worden met Standard. Die ploeg is net als Feyenoord de sterspeler kwijtgeraakt, dus zal een spannende strijd worden!

Verder zijn groep A en H wel leuk, Tottenham zit niet bij de mooiste clubs vind ik, Besiktas is dan wel een serieuze tegenstander.

Prachtige groep van Feyenoord. Spelen tegen de cupwinnaar in een heerlijke stad, tegen onze zuiderburen die ook niet in vorm zijn en op een unieke locatie in Kroätie.

Heerlijk. Naar Spanje en Kroätie!

Allebei een vrij zware loting, hopen dat beide clubs toch overwinteren in europa en zodoende nog wat puntjes pakken voor het Nederlandse voetbal.

29 augustus 2014 om 14:01

psv heeft altijd kans met een depay en narsingh in je team die vanuit 1 actie een doelpunt kunnen maken

Makkelijk voor Feyenoord, Standard stelt echt niks voor want die zullen opnieuw met B-elftal aantreden.

29 augustus 2014 om 13:52

Niks is makkelijk voor Feyenoord op dit moment.
Weet niet of je gister in de kuip was en tegen fc Utrecht.
maar dit wordt nog een hele kluif.
mits van geel nog op elke linie een versterking aanstelt.
Dat gevoel die ik gister had in het stadion wil ik echt niet meer mee maken.
Wat een spanning.

29 augustus 2014 om 13:53

Wen er maar aan, de tijden dat Feyenoord tweewekelijks op cruise-control thuis de punten binnensleepte met 3/4-0 zijn reeds lang voorbij.

29 augustus 2014 om 13:56

Zoek maar eens op in welke enorm makkelijke poule standard vorig jaar 0 punten haalde en je zal al geruster slapen. Overigens hebben ze vorige week met 5-2 van een promovendus verloren dus .

29 augustus 2014 om 14:05

niet alleen feyenoord.
dan bedoel je dus gewoon ongeacht welke Nederlandse clubs.
die tijden waar jij het over hebt dateren nog uit het vorige eeuw.
ik weet er alles van.

29 augustus 2014 om 14:11

dat maakt niet uit.
De prestaties van vorig jaar zijn irrelevant aan de prestaties van nu.
zijn ze zwakker? misschien wel.
zelfs in engeland gebeuren er rare dingen zie man utd als voorbeeld.
Daarbij kan je wel zeggen dat zij zwak zijn.
ik ga altijd uit van me eigen clubbie.
Kom al vanaf 1996 in de kuip.
heb heel wat moois mee mogen maken.
Daarom vroeg ik je of je gister in de kuip was dan had je de vergelijking kunnen voelen.
daarbij nogmaals over zwakte.
Zij verliezen van een promovendus.
Wij winnen nipt tegen ado dat met 10 man speelt.
We winnen thuis niet van Heerenveen dat met 10 man speelt.
Ookal speelde Heerenveen met 8 man creëerden we nog niks.
Daarna pak slaag van utrecht.
en vervolgens 3-0 voor staan en er nog bijna uit vliegen ook.
Nee wij zijn lekker bezig wou je zeggen.
Ik waak voor over enthousiasme.

29 augustus 2014 om 13:55

Heb jij de afgelopen westrijden van Feyenoord gevolgd? Dat is ook 2x niks. Geen creativiteit, slechte flanken, matige spits en keeper..

29 augustus 2014 om 14:20

@ Topgear,

Inderdaad jij snapt het.
Het is zo makkelijk om te zeggen die zijn slecht etc.
maar beoordeel eerst je eigen team op hen sterktes en zwaktes.

- Geen creativiteit, die is er wel als je een andere veldbezetting zou hebben met je spelers.
- slechte flanken, we hebben goeie in potentie prima buitenspelers.
( jongens als el ghazi manu etc. die hebben lak aan hoe je als back heet.
Zij komen uit Rotterdam, Amsterdam. die hebben bravoure OF grof gezegd schijt.)
- matige spits, dat klopt. alleen de dingen die die moet doen doet die wel en dat is scoren en dat moet je hem toch wel nageven.
- Keeper, heb je er 1 op de bank.
gewoon zelfde situatie als bij ajax.
ik zat Gister op vak F. Dus ik zag precies de 3 goals van feyenoord en die van Luhansk en bij alle 3 zag Mulder er uitermate zwak uit!.

Hahn

Wilkshire ( Cabral) , Boulahrouz, Kongolo, Drenthe.

Clasie El Ahmadi Toornstra. ( ik prefereer toornstra omdat vilhena echt heel matig speelt de laatste tijd. laat hem maar is te rade gaan op de bank.)

Boetius( Manu) , Spits(kazim), Bilal( Manu).

ik zie bijvoorbeeld met deze opstelling veel meer voetbal. veel dynamischer.
Ik heb daar Drenthe neergezet omdat ik persoonlijk vind dat je hem terug moet halen.
integenstelling tot bijv andere spelers wilt Drenthe heel wat inleveren om een terug keer bij feyenoord te realiseren.
daarbij denk ik dat je hem een prestatiecontract kan aanbieden als basis.
Plus dat als je hem verteld dat die alleen maar in aanmerking komt voor LB dat die ja en amen zegt.
maarja wie ben ik!
en ja het is af en toe een apart mannetje.
maar hij is terug in zijn Rotterdam! Hij hoeft daarvoor niet raar te doen.

29 augustus 2014 om 14:50

Je schrijft precies wat ik bedoel. Andere keeper, nieuwe spits en Immers weg van de 10 positie. Als dat lukt, krijgen jullie weer een mooi elftal en een redelijke bank. Want Te Vrede, Immers, Vormer, Vilhena,.. zijn uiteraard prima bankspelers.

Te doen voor Feyenoord én PSV denk ik. Balen dat we Moskou nog kregen uit pot 4, maarja, niet onmogelijk. Feyenoord strijdt om de 2e plek met Luik.

Lastige loting voor beide ploegen. PSV heeft wat "pech" met Dynamo Moskou uit pot 4, maar die andere twee ploegen moet je kunnen hebben. Feyenoord moet vooral Standard in de gaten houden.

Leuk om Manolev en Dszudsak terug te zien!

Wel mooie affiches voor feye . Ipv van die ploegen waarvan je de naam wel eens tegenkomt als je de scrabbledoos omgooit. Psv heeft ook wel leuke opponenten.

Group H, wat een potjes worden dat zeg!

29 augustus 2014 om 13:48

C en D zijn ook niet verkeerd hoor.

29 augustus 2014 om 13:48

Die ontlopen mekaar amper inderdaad, Krasnodar is ook enorm sterk.

Eigenlijk weet je op voorhand al dat het lastig wordt om te overwinteren, ongeacht het resultaat van de loting.
Ik zie het dan ook als een aantal leuke wedstrijden, Feyenoord en PSV vergelijken met de Europese subtop gaat me iets te ver tegenwoordig.

Mooie lotingen. Ik ben er als Feyenoorder blij mee. We moeten hoe dan ook aan de bak. Dan vind ik Spanje, Belgie en Kroatische wel leuke landen om naartoe te gaan. Zeker Sevilla en Luik vind ik gewoon wel aansprekende tegenstanders. PSV ook een toffe loting. Moeten ook aan de bak maar er liggen zeker kansen. Nederland moet aan de bak, maar meestal doen ze het dan beter dan tegen relatief onbekende oostblok landen.

Hoop dat de speeldata snel bekend zijn.

29 augustus 2014 om 13:53

datums zijn 18 sept - 2 okt - 23 okt - 6 nov - 27 nov en 11 dec.
wie tegen wie is uiteraard nog niet bekend.

On: er liggen zeker kansen bij beide teams, hopen op nog wat versterkingen bij Feyenoord om misschien te overwinteren....

Wat een toploting qua affiches voor Feyenoord als je die nietszeggende Oost-Europese pools van onder meer van AZ van vorig jaar zag. Denk overigens niet dat ze het gaan redden in deze poule, maar hoop dat me ongelijk geven.

29 augustus 2014 om 13:49

Lastig wordt het toch wel. Dan maar tegen mooie clubs het zwaar krijgen dat je in ieder geval nog iets hebt om naartoe te leven toch. En als ze wel presteren dan is het alleen maar mooier.

29 augustus 2014 om 13:50

Absoluut, zelfde geldt voor loting van Ajax.

29 augustus 2014 om 13:53

Als je de comments mag geloven gaat standard luik met een b-elftal spelen. En met alle respect Rijeka kan niet veel voorstellen. Dus een 2e plek is haalbaar, Sevilla is lasig maar ook niet onmogelijk.

29 augustus 2014 om 13:57

je zou het niet zeggen maar Rijeka heeft een paar spelers waar dit Feyenoord van zou dromen op die op te mogen stellen dus dat kan nog wel tegenvallen. Maar kansen zijn er en dat is mooi.

29 augustus 2014 om 14:07

Dat zou je inderdaad niet zeggen van een club waar gemiddeld 3000 mensen komen kijken. De tweede club van Kroatië, maar dit kan niet veel voorstellen. Niveautje ADO of Nac.

29 augustus 2014 om 14:20

tja, als je kijkt naar de grootte van de club en aantal supporters zou Feyenoord ook ergens in de Cl moeten spelen en elk jaar mee moeten doen om de titel maar dat doet het ook niet he.
Je kunt beter kijken naar de spelersgroep en die van Rijeka is niet slecht en die van Feyenoord niet goed. Dus er is van alles mogelijk. En op een paar posities heeft Rijeka spelers die een behoorlijke versterking zouden zijn voor Feyenoord. Kramaric voor Te Vrede is al 5 niveauverschillen. Elke keeper is ongeveer beter dan Mulder en Immers bakt er ook geen hout van. Rijeka heeft ook een paar verdedigers die een stuk beter zijn dan een van Beek
Maar we gaan het zien, mooie potjes in ieder geval!

29 augustus 2014 om 14:31

Vorig jaar gewonnen en gelijk tegen Stuttgart , zie ik Ado en Nac niet doen.

29 augustus 2014 om 15:23

In Kroatie lopen veel technische begaafde jongens rond. Niet voor niets worden die clubs vaak vroeg leeggeroofd van hun talenten. Die spits Kramaric moet Van Geel maar eens proberen binnen te hengelen. Dat zou wel een versterking zijn namelijk.

Geen Standard Liege en Feyenoord voor ons maar Besiktas en Partizan. Ja cool, theeenks uefa.

Ach ja, die kans is er altijd, zo kan je altijd wel denken. T is de poulfse EL, daar zitten altijd lastige teams bij.
Ik zie wel kansen voor PSV

PSV aan haar stand verplicht om door te gaan, maar zal een zware dobber worden.

fans van zowel PSV als Feyenoord kunnen nu eens lekker een uitwedstrijdje in de zon bekijken!
Kroatië(rijeka), Portugal(estoril), Spanje(sevilla) en Griekenland(panathinaikos) is eens wat anders dan Oekraïne en Wit Rusland(shaktyor Soligorsk, Dnjpr Dniproprovetovsk en Zorja Loehansk)

On: moet mogelijk zijn voor beide teams om 2e te worden in deze poule

Paok, Guingamp en Minsk. Moet zeker te doen zijn, op Minsk na geen verre reizen naar Oostblok landen waar je in een troosteloze ambiance speelt tegen een counterploegje. Paok is een mooie club, guingamp weet ik niet zo veel van maar een ligue 1 club, dus zal wel niet slecht zijn.

Verder moet het voor napoli ook te doen zijn, inter is nog lastig met saint ettiene en dnipro maar ook te doen, en ook torino heeft het niet slecht getroffen. Hopelijk pakken de Italiaanse teams weer flink wat punten!

Dzsudzsak komt terug naar Eindhoven! Ik moet kaartjes hebben voor die wedstrijd

PSV moet hier altijd doorgaan in deze groep! Feyenoord heeft ook een mooie poule waar het moet strijden met Standard voor plek 2.

Van de Belgsiche ploegen heeft Club de beste poule, moet zeker te doen zijn. Standard wordt lastig, denk dat Feyenoord toch iets beter is en Luzon zal waarschijnlijk weer z'n broek vegen aan de EL en half jeugdelftal opstellen! En met M'poku dreigen ze nu nog één van hun weinige sterkhouders kwijt te raken.
Lokeren heeft wel echt een kl. loting! Turkije, Oekraïne en Polen, geen leuke verplaatsingen en ook geen topaffiches om het eigen huis te laten vollopen. Geef ze weinig kans om door te gaan.

29 augustus 2014 om 15:25

Iedereen streept Rijeka zomaar weg, maar die zie ik ook nog prima voor plek 2 gaan hoor. Hebben best een paar aardige spelers.

PSV heeft alleen in Dinamo Moskou een goede tegenstander. In de poule van Feyenoord zal het spannender zijn. Sevilla steekt met kop een schouders boven de rest uit. Tussen de overige 3 zijn de verschillen klein, als Feyenoord een goede dag heeft kan het door, maar het zal spannend zijn.

Feyenoord gaat het zwaar krijgen voor plek 2 ! Psv zal het ook lastog krijgen maar verwacht ik wel dat ze 2e worden.

Als ik even snel kijk gaan volgens mij ook de 8 beste nummers 3 door. Als Feyenoord gewoon twee keer Rijeka verslaat heb je al een hele aardige kans om door te zijn. PSV zie ik ook wel overwinteren.

29 augustus 2014 om 13:54

Klopt volgens mij wel wat je zegt, er moeten namelijk 32 ploegen doorgaan.

29 augustus 2014 om 14:00

Nee. Er zijn 12 poules, daarvan gaan nummer 1 en 2 door, plus de 8 nummers 3 uit de Champions League voor 32 in de knock-outfase.

29 augustus 2014 om 14:04

wel dus?

29 augustus 2014 om 14:05

Lees je wel? Als Feyenoord 3e wordt ligt het er gewoon uit. Als Ajax daarentegen 3e wordt in de Champions League komt het in dezelfde ronde van de Europa League terecht als PSV en Feyenoord als ze 1e danwel 2e worden.

29 augustus 2014 om 14:08

Florida dacht dat we de nummers 3 in de EL bedoelden.

29 augustus 2014 om 14:10

Hij denkt dat de beste nummers 3 van de Europa League groepsfase doorgaan.

De 8 beste nummers 3 gaan ook door, ik zeg dat is te doen voor Feyenoord en já ik heb gisteren gekeken.
Kansloos?! De 8 beste nummers 3 gaan ook door en jij denkt dat Feyenoord kansloos is? Dan ben je wel heel pessimistisch dunkt mij.
Als ik even snel kijk gaan volgens mij ook de 8 beste nummers 3 door. Als Feyenoord gewoon twee keer Rijeka verslaat heb je al een hele aardige kans om door te zijn. PSV zie ik ook wel overwinteren.

Dat is dus niet zo. De nummers 3 van de CL stromen in, die van de EL vliegen er gewoon uit.

29 augustus 2014 om 14:23

Je hebt helemaal gelijk, ik ga me diep schamen

Iedereen die zegt te doen voor Feyenoord heeft gisteren denk ik niet gekeken zelfs tegen die amateurploegje uit lugansk. Hadden we alle geluk van de wereld dat we die wedstrijd nog uit het vuur sleepte. Dit Feyenoord kan echt van iedereen verliezen wat als je een 3-0 binnen 20 minuten weggeeft. Standard Luik schat ik wat hoger in Sevilla dat is sowieso al op voorhand een kansloze wedstrijd die kroaten moet je niet onderschatten die zijn veel beter dan Lugansk. Ik denk niet dat we het gaan halen dit is het slechtste feyenoord van de afgelopen 4 jaar.

29 augustus 2014 om 13:57

Tuurlijk moet het beter, maar ze maken wel degelijk een kans hoor.

29 augustus 2014 om 15:27

Gister vergeten ze de wedstrijd dood te maken maar in feite was er niks aan de hand. Voetballend was Feyenoord dik de bovenliggende partij. Mentaal knakt er alleen veel te snel wat bij wat tegenwind. Nu Clasie bijgetekend heeft en El Ahmadi nog is toegevoegd, Kazim binnenkort mee kan gaan spelen en er wellicht nog een spits bij komt heeft Feyenoord wel meer opties hoor. Toornstra is hierna ook gewoon speelgerechtigd. Veel meer opties voor Rutten dus vanaf nu.

Leuke reacties hier dat luik niks voorsteld maar
ik denk dat ze over feyenoord ook zo denken
met alle respect

Feyenoord lijkt me kansloos, PSV zou dit moeten overleven.

Ik ben een Feyenoorder maar weet ook gewoon dat Rijeka een enorm sterke ploeg is, niet voor niets dat ze 2e werden achter Zagreb, terwijl de beker over twee wedstrijden naar Rijeka ging vs Zagreb (ze wonnen met 2-0 en 0-1 beide wedstrijden). Kramaric is grappig gezien een spits die Feyenoord in de gaten houd haha. Standard lijkt mij ook een maatje te groot en Sevilla wordt denk ik ook heel enorm erg moeilijk. Je moet gewoon niet heel gek opkijken als je met deze selectie 4e wordt in de poule, dat is gewoon realistisch..

29 augustus 2014 om 13:57

Standard maatje te groot voor Feynoor? 3 jaar geleden zou ik gezegd hebben ja, maar op dit moment toch echt niet meer!

29 augustus 2014 om 13:58

feyenoord heeft echt wel kans tegen Standard.

29 augustus 2014 om 14:17

Kansloos hou op man. Sevilla is duidelijk te sterk. Standard en Rijeka zijn mooie tegenstanders en gewoon gelijkwaardige teams, niet per sé beter dan Feyenoord. zeker niet nu bekend is dat clasie blijft, el ahmadi (hoogstwaarschijnlijk morgen al) komt. Mogelijk nog een spits erbij. PSV kan zeker wel door, Ajax kan er nog bij komen en Feyenoord kan, mits het goed speelt ook gewoon door.

Laten we eerlijk zijn, er liggen genoeg kansen om ook na de winter actief te blijven in Europa, maar beide clubs moeten dan echt wel beter spelen. Tot nu toe heb ik eigenlijk niks van PSV en Feyenoord in Europa gezien dat mij het vermoeden geeft dat ze wel even doorgaan naar de volgende ronde.

Ajax mooie ploegen Feijenoord mooie ploegen en PSV mooie ploegen geloot. Ga hopen op een stunt van mijn cluppie Ajax. En dit seizoen ook maar de EL kijken. Wordt een interessant Europees avontuur voor de traditionele top3. Wie weet gaan oude tijden weer herleven.

29 augustus 2014 om 15:28

Dat laatste hoop ik al jaren op Twee of drie Nederlandse clubs die na de winter nog actief zijn. En dat het niet gebaseerd is op een incident, maar dat de clubs jaarlijks een fatsoenlijk elftal op poten krijgen.

hoe in godsnaam zien mensen kansen voor beide nederlandse clubs? ze spelen dramatisch tegen clubs als sankt polten,shakhter soligorsk en zorya
ze komen nu tegen teams die echt veel meer ervaring hebben europees en ook gewoon veel sterkere teams hebben
ik zie geen van beide de groep overleven

29 augustus 2014 om 15:30

Ervaring moet je ook opdoen. Daarnaast, na alle mutaties hebben Nederlandse clubs het altijd zwaar in de zomerperiode met kwalificaties en dergelijke. Halverwege het seizoen als ik EL kijk zie ik vaak wedstrijden waarvan ik denk dat de top van de eredivisie ook zou kunnen winnen. Dat zijn ook potten waarin de grotere clubs actief zijn.

Ik vind dat Feyenoord gunstiger heeft geloot omdat ze in pot 3 zaten. Maar ik zie PSV meer kans hebben om door te komen.

Mooie loting voor mijn club Trabzonspor. Fiorentina niet te zwaar t.o.v. ploegen als Sevilla en Tottenham die we konden loten. Toch wel een aantal toppers lopen daar, dus ook zeker een mooie ploeg om tegen te spelen. En de overige ploegen, Legia kennen we van vorig jaar (hebben we twee maal van gewonnen) en Lokeren is een leuke ploeg om eens een wedstrijd te pakken lijkt me. Lekker dichtbij NL.

Al met al moet dit te doen zijn voor Trabzonspor. Besiktas heeft het niet zo getroffen met Tottenham, maar de overige twee ploegen moeten dan ook wel weer appeltje eitje zijn voor Bjk.

PSV heeft gewoon een mooie loting met veel perspectief. Feyenoord gaat het nog lastig krijgen met Luik en Sevilla. Of ze doorgaan betwijfel ik. Vooral met dit spelersmateriaal.

29 augustus 2014 om 14:04

Maat, hoe kom jij de hele tijd bij Fiorentina? Wij zitten bij paok, guingamp en minsk? En jij bent voor trabzonspor toch? Denk dat je fout gekeken hebt ofzo. Overigens schat ik Fiorentina net zo hoog in als Sevilla en Tottenham.

29 augustus 2014 om 14:16

Haha, ik loop echt te sukkelen op werk. Ik zat met Fiorentina in me hoofd, omdat dat de een na laatste was die werd getrokken en Trabzonspor zou of bij jullie of bij Kharkiv komen. My bad.

Ja ik snap best dat je zelf Fiorentina zo hoog inschat, ik persoonlijk niet. Ook getuige vorig EL campagne.

29 augustus 2014 om 14:22

Haha ik dacht al, heb ik nou liggen slapen of?

En vorige campagne getuigt helemaal niks, toen waren we er onterecht uitgevlogen tegen Juve door een vrije trap van Pirlo. Verder gewoon prima gepresteerd, en een team met spelers als Rossi, Gomez, Cuadrado, Aquilani, Borja Valero, Pizarro, Gonzalo en nieuwe aankopen als Fernando, denk ik dat je Fiorentina wat aan de lage kant inschat. Plus er gaan nog gegarandeerd aankopen komen.

29 augustus 2014 om 17:12

Nee, lag echt aan mij.

Ik snap je absoluut, want de namen die je noemt zijn absoluut niet de minsten. In tegenstelling, sommige zijn absolute toppers (in wording). Maar alsnog, Sevilla die nu al de zoveelste keer de Europa League heeft gewonnen of Tottenham dat gewoon een frequente subtopper is geworden in Engeland acht ik net wat hoger. Ik zie hun als de absolute topploegen (in vergelijking tot de rest) en daarachter komen in mijn ogen clubs als Inter (omdat ze in verval zijn), PSV en Fiorentina.

Ik schat jullie dus niet laag in, alleen net wat lager dan jij. Maar ach, wat maakt het uit, ik zie jullie toch wel uit de poule komen.

Trabzon en Besiktas moeten wel door naar de volgende ronde. Besiktas gaat het met Tottenham uitvechten voor de eerste plaats. Legia kan een probleem zijn voor Trabzon.

29 augustus 2014 om 13:58

Legia hebben we vorig seizoen gewoon twee keer van gewonnen. Ik zie Legia niet zozeer als een probleem. Ik weet alleen niet hoe goed Lokeren is.
Met enig geluk spelen we zelfs nog om plek 1, maar favoriet voor die plek is natuurlijk Fiorentina.

29 augustus 2014 om 14:12

Je bedoelt waarschijnlijk Kharkiv?. Wedstrijden uit het verleden zeggen mij weinig. Zover ik het weet is Legia een stuk sterker geworden.Lokeren ken ik zelf ook niet, maar dat zal denk ik niet echt een heel groot probleem zijn.

29 augustus 2014 om 14:19

Ja, ik ben even afwezig, getuige het feit dat ik meerdere malen Fiorentina zeg. Maar goed, Kharkiv schat ik nog lager in dan la Viola, dus wat dat betreft zitten we goed.

En waar moeten we dan mee vergelijken, als we dat niet met vorig seizoen kunnen doen? Het gaat niet over jaren terug. Daarbij komt dat als we kijken naar welke ploegen het meest vooruit zijn gegaan in onze poule, wij overduidelijk wel stukken beter zijn qua kwaliteit. Of dat ook gaat lopen is natuurlijk nog maar de vraag, maar dat je Legia als geduchte tegenstander voor ons neer zet begrijp ik niet vanuit dat perspectief.
Natuurlijk, de bal is rond en we moeten de rest niet onderschatten. Maar toch, die wedstrijden moet je gewoon pakken.

29 augustus 2014 om 14:20

Ik dacht dat je een fout maakte door Fiorentina op te noemen, maar je hebt waarschijnlijk niet goed gekeken. Trabzon zit met Kharkiv, Legia en Lokeren dus chill bro

29 augustus 2014 om 14:28

Zoals je het weet word de finale in Warschau gespeeld. Legia zal dus een van de weinige ploegen zijn die de El ook echt serieus gaan nemen. Trabzon is zeker kwalitatief sterker dan Legia, maar zoals je het zelf ook zegt de bal is rond.

29 augustus 2014 om 17:14

Ja, ik was met Fiorentina in mijn hoofd, omdat Trabzonspor overbleef als laatste. En het was of Fiorentina of Kharkiv, maar Fiorentina bleef toen in me hoofd hangen.

Ja inderdaad, de finale is in Warschau, maar als we zelfs zien dat clubs als Fener, Benfica of Juve (die allen ook vol voor de winst gingen, omdat de finales in de afgelopen jaren in hun stadia waren) telkens werden uitgeschakeld in vroegere fases, zie ik Legia al helemaal geen kans meer maken. Hoe gemotiveerd ze ook zijn.

Maar goed we gaan het mee maken. Ik zie ons wel als tweede eindigen. En met wat geluk dus zelfs eerste.

Moet tedoen zijn voor beide ploegen. Ik zie zonder meer een plek bij de beste twee voor beiden. Sevilla doet het altijd goed, Luik en die andere ploeg moet kunnen lukken. PSV iets lastiger Moskou niet leuk, Grieken top om tegen te spelen, Portugezen altijd lastig maar middenmoot.

Ik denk dat ze allebei wel tweede moeten kunnen worden. Zou mooi zijn voor het Nederlands voetbal!

feyenoord en psv hebben goed geloot, al is de poule van psv wat zwaarder.
psv kan met depay en narsingh zo een wedstrijd beslissen.

feyenoord redt het niet denk ik ze hebben moeite met een of andere wit rusisch team nee dit wordt niks

29 augustus 2014 om 14:08

Wit russisch team was PSV jammer joh.

Yes alle Italiaanse ploegen hebben gemakkelijke gropen!

29 augustus 2014 om 18:46

Alles te verliezen dus ...

Hopelijk overwinteren PSV en Fey wordt weer eens tijd voor een beetje succes in Europa

Mooie loting gelukkig geen Rusland of Oekrainië ploegen, worden mooie wedstrijden in de kuip. Sevilla wordt een mooie ervaring tegen de winnaar van vorig seizoen!

Ik schat Dynamo ook hoger in dan Panathinaikos, maar denk eerder dat het om plek 1 gaat tussen Dynamo en PSV

Partizan :' Leuke poules trouwens voor Feyenoord, PSV en Brugge, doen nog best veel grote ploegen mee, jammer dat ploegen als Lyon en Sociedad er niet ook nog bij zijn, maarja.

Had gehoopt op Celtic in de poule, dan was ik sowieso naar de uitwedstrijd gegaan, staat nog op m'n to-do lijstje. Dinamo wordt zwaar, Panathinakos ken ik niet erg goed, maar deden het goed in de voorronde. Praia moet te doen zijn.

Buiten het feit hoe goed de tegenstanders wel of niet zijn. Vind ik het wel een mooie poule indeling. Vele malen beter dan Chronomorets uit en Ludogorets thuis. Ondanks dat PSV het daar wel tegen af heeft gelegd.
Beide teams moeten gewoon overwinteren. Moskou heeft echt wel een goede ploeg met een aantal spelers die zich graag willen laten zien aan het Nederlandse publiek. Pana schat ik lager in dan Psv.
Feyenoord zal het alleen afleggen tegen Sevilla. Van Standaard & Rijeka moeten ze echt wel kunnen winnen. Zou goed zijn voor het Nederlands voetbal als ze beide door zouden gaan.

Feyenoord moet hopen dat Standaard en HNK Rijeka tegen vallen. Standaard in zijn sterkste opstelling wordt een lastige opgave, Sevilla zie ik ze geen punten tegen pakken en Rijeka is onbekend voor mij.

PSV heeft het in mijn ogen zwaarder. Dynamo Moskou in de winter is niet te doen. Panathinaikos schat ik momenteel hoger in en de ploeg uit Portugal dienen ze 6 punten te behalen. Counteren wordt al lastig omdat ik Dynamo en Panathinaikos niet echt zie als voetballende ploegen.

Ajax wordt verder ook behoorlijk lastig om al 3de te worden. De cyprioten deden het uitstekend in voorgaande jaren en lieten zien te beschikken over een dodelijk elftal, dat opgewassen was en doorbekerde naar de 1/4 finale in 2012. Wil niet zeggen dat ze dit zomaar weer gaan bereiken maar in de poule destijds gingen ze door met Zenith, Sjachtar en Porto. Vervolgens wonnen van van Lyon en vlogen ze kansloos eruit tegen Real. Voorgaande 2 jaren presteerde ze vrij weinig in de Europa League, maar voor hetzelfde geld namen ze die niet serieus genoeg, al vlogen ze eruit tegen deelnemer NK Maribor.

Kon slechter. We moeten eerlijk zijn en weten dat weinig teams momenteel makkelijk zijn voor Nederlandse teams. Toch zie ik beide clubs wel doorgaan. Feyenoord moet het uitvechten met Standard Luik, dat er bepaald niet beter op geworden is na vorig seizoen en de reputatie heeft EL niet erg serieus te nemen. Dynamo Moskou en Panathinaikos weet ik niet precies hoe sterk die zijn op dit moment, maar denk toch dat PSV een van deze beide ploegen achter zich moet kunnen laten.

Zie het somber voor beide in, gewoon genieten zonder extra druk en er lering uit gaan trekken.

29 augustus 2014 om 14:50

Waarom zie jij het somber in?

29 augustus 2014 om 18:45

Omdat ik het simpelweg niet zie gebeuren dat ze beiden potten gaan breken tegen de tegenstanders. Als je naar het verleden kijkt merk je dat de gemiddelde Oekraïense middenmoter al lastig genoeg is voor Nederlandse clubs.

Inter heeft een makkelijke groep met kut bestemmingen. Oa naar Qarabag ( Azerbeidjan ) en Dnipro ( Oekraine ). Enkel de wedstrijden tegen Saint-Etienne lijken me leuk.

Tottenham is wel een mooie club om tegen te spelen. Het wordt wel een zwarte klus om daar punten van af te pakken, maar als we het een club als Arsenal lastig kunnen maken dan zou het bij hun ook kunnen. Het lijkt er trouwens wel op dat ze de EL serieus nemen na vorige seizoen, waarin ze al hun wedstrijden in de groepsfase hadden gewonnen. Daarnaast is het ook goed voor de ontwikkeling van de jonge spelers om tegen zo'n goede ploeg te spelen.

Ik weet totaal niet wat Besiktas kan verwachten van Partizan en Asteras. Maar het lijkt me dat we wel naar de volgende ronde zullen doorstoten.

29 augustus 2014 om 15:02

je bedoelt denk ik het word wel een *zware klus.

29 augustus 2014 om 18:21

Als Besiktas, de vorm waarin ze nu verkeren vast kan houden dan zie ik ze sowieso de groep doorkomen (misschien zelfs strijden om #1). Met een beetje geluk bij de volgende lotingen zie ik ze minimaal een kwartfinale halen.

Groep H is de groep des doods denk ik:

Everton
Wolfsburg
Lille
Krasnodar

Feyenoord zal het ook lastig gaan krijgen. Sevilla vind ik een sterke ploeg met een goede coach. En natuurlijk zijn ze de huidige winnaar. Interessant hoe het Nederlands voetbal er voor staat ten opzichte van het Spaanse voetbal.

Psv heeft goede kans om door te gaan maar Feijenoord in mijn opinie helemaal niet St Luik zal misschien nog gaan maar tegen Sevilla kansloos en Reijka is een hele goede tegenstander die gewoon 2e gaat worden in die poule.

Ik woon in Rijeka en ga regelmatig naar thuiswedstrijden. Ze zijn goed begonnen dit seizoen en spelen elk jaar voor de 2-3 plaats. Denk dat Feyenoord er moeite mee zal hebben en in Kroatie zelfs verliest

29 augustus 2014 om 14:32

Ik denk ook dat Feyenoord zich zal verslikken in Rijeka en dat hun dat de kop zal kosten.

29 augustus 2014 om 14:58

waarom denk je dat?

29 augustus 2014 om 14:59

Onderschatting, te weinig kwaliteit bij Feyenoord en ik denk dat Rijeka verrassend uit de hoek zal komen. Ze hebben een aantal erg goede spelers.

PSV wordt trouwens makkelijk poulewinnaar die hebben een ijzersterkteam staan.

29 augustus 2014 om 21:40

denk het niet. Word al moeilijk tweede worden. Ze liggen eruit als ze op zijn fc depay gaan spelen.

29 augustus 2014 om 21:45

Man PSV heeft met wijnaldum, Guardado en narshingh genoeg andere topspelers.

Voor de Feyenoorders hier die benieuwd zijn hoe Standard waarschijnlijk zal spelen dit seizoen (met een A-ploeg), heb ik een opstelling bijgevoegd. Er wordt nog gesproken over een paar versterkingen, dat is afwachten.

Kawashima is een prima lijndoelman die de laatste seizoen echt sterk bezig is. Hij heeft ons meerdere malen rechtgehouden. De verdediging was vorig seizoen een sterk punt maar is dit seizoen enorm matig. Dat komt omdat Vainqueur, het blok voor de verdediging, vertrokken is naar Moskou. Met Teixeira is er een nieuwe verdediger bijgekomen die het prima doet voorlopig.

Het middenveld is zoeken momenteel, want er zijn veel blessures en een aantal spelers zijn vertrokken. Ricardo Faty, Adrien Trebel en Jeff Louis zijn gehaald als versterkingen en het is afwachten hoe ze zullen spelen. Louis heeft alvast een heel goed linkerbeen. Er wordt ook gesproken over Cheyrou van Marseille, maar het is koffiedik kijken of die komt. Op de flanken is er geen probleem normaal gezien, met Mpoku (geweldige speler), Carcela en Mujangi Bia. 2 van die 3 zullen waarschijnlijk spelen.

In de aanvalslinie zijn zowel Ezekiel als Batshuayi vertrokken. Vervangers zijn Tony Watt en Vinicius Araujo. Die laatste wordt gehuurd van Valencia en zij betaalden 3,5 miljoen voor de helft van zijn rechten. Die kan op het eerste zicht wel iets maar heeft nog alles te bewijzen. Watt moet zich nog aarden bij Standard en komt voorlopig te kort. Daarnaast is er nog altijd Igor De Camargo.

Kawashima
Stam
Teixeira
Ciman
Van Damme
Carcela
Trebel
Faty/De Sart
Mpoku
Louis
Araujo
29 augustus 2014 om 17:51

Ik lees dat Standard Batshuayi voor maar 6 miljoen euro heeft verkocht ?

29 augustus 2014 om 18:25

Iets rond die prijs ja. Dat is weinig maar Standard heeft wel een doorverkooppercentage afgedwongen. Daarnaast probeert de club een goede relatie met Marseille op te bouwen, waar de transfer van Batshuayi een voorbeeld van was.

Ik denk dat de volgende teams door zullen gaan:

Groep A:
1- Villareal
2- Borussia Monchengladbach

Groep B:
1- FC Kopenhagen
2- Club Brugge

Groep C:
1- Tottenham Hotspur
2- Besiktas

Groep D:
1- Celtic
2- Red Bull Salzburg

Groep E:
1- Psv
2- Dinamo Moskou

Groep F:
1- Inter
2- Dnjepr

Groep G:
1- Sevilla
2- Feyenoord

Groep H:
1- Everton
2- Lille

Group I:
1- Napoli
2- Sparta Praag

Group J:
1- Steaua Boekarest
2- Dinamo Kiev

Group K:
1- Fiorentina
2- Paok

Group L:
1- Metalist Kharkov
2- Trabzonspor

1 september 2014 om 19:56

Group L:
Hoop ik:

1- Legia Warschau
2- Lokeren

Feyenoord heeft zeker een kans op een 2de of 3de plek.

Maar tegen Sevilla zijn ze kansloos.

Standard Luik is wel geplunderd, maar Feyenoord ook. Ik vermoed dat deze wat aan elkaar gewaagd gaan zijn, misschien met een licht voordeel voor Luik, want die hebben de laatste dagen toch weer wat bijgekocht en geen simpele jongens.

HNK Rijeka zegt me niks, maar dat wil niet zeggen dat het een makkie gaat worden. De laatste Europese wedstrijd van Feyenoord ging ook een makkie zijn.

PSV zit dan weer in een groep waar iedereen van iedereen kan winnen, maar ook verliezen. Goed starten in de poules zal cruciaal worden.

Standard Luik neemt de Europa League niet serieus, ze zullen net als vorig jaar met een B-elftal aantreden en jeugd de kans geven. Ze zetten alles in op de competitie om eindelijk terug eens kampioen te worden en daarmee ook rechtstreekse kwalificatie voor de Uefa Champions League af te dwingen. Ik kan ze geen ongelijk geven. Feyenoord mag dus echt geen problemen ondervinden.

29 augustus 2014 om 15:02

Vorig jaar zou dat inderdaad het geval zijn.

Dit jaar is de kern echter niet breed genoeg om met een B-elftal te kunnen spelen.

29 augustus 2014 om 15:07

Ik denk dat ze dit jaar nét de rollen gaan omdraaien. Ze weten dat ze te licht uitvallen voor het kampioenschap en gaan volgens mij nét meer inzetten op de Europese velden.

Het beste Standard zie ik wel winnen van Feyenoord.

Lees nu dat El Ahmadi weer naar Feyenoord gaat! Mooi nieuws alleen nog een linksback (Drenthe) en een spits , Immers niet op 10! Dan is het een redelijk goed team! We gaan voor de 2e plek 💪

Niet een hele moeilijke loting voor inter. Eigenlijk hebben alle Italiaanse clubs mooi geloot. Ik zie ze ook alle 4 doorgaan mits napoli het serieus neemt.

Feyenoord heeft super,super geloot.. Geen grootmacht , alles behalve, alles is te winnen.

Ik kan geen zwakkere poul vinden waar Feyenoord in zou kunnen zitten. Prachtige loting.

feyenoord-rijeka 0-1

rijeka -feyenoord 3-0

29 augustus 2014 om 18:02

Dan heb je Groep J nog niet gezien.

Mooie poule. Met de meest recente versterkingen zie ik de zon weer ergens doorbreken..

"topspelers als Mathieu Valbuena, Christopher Samba en Kevin Kuranyi" hahahah topspelers hou op! Als ik mensen hoor over Ajax hier moet Psv gewoon van winnen haha. Feyenoord moet wel 2e kunnen worden voor Standard maar verwacht niks van Feyenoord, Psv echter verwacht ik wel wat prestaties van een keer..

Iemand die kan uitleggen waarom Sparta Praag in groep I kwam i.p.v. groep E? Geen andere Tjechische ploegen te vinden die dat konden beïnvloeden? Had ik toch liever gezien als tegenstander van Psv..

Mogelijkheden zijn er altijd, maar er word volgens mij nu alweer veel te makkelijk gedacht over deze poules.
PSV zal het zwaar genoeg krijgen tegen zulke tegenstanders.
Bij Feyenoord is Sevilla uiteraard te hoog gegrepen. Met pijn in het hart zeg ik dat, met alle respect, Standard Luik gelijkwaardig is tegenwoordig. En we hebben gezien hoeveel moeite onze clubs al hebben met onbekende clubjes als Rejika.
Dit is maar een slechte loting ben ik bang.

Ik volg dynamo wekelijks (mijn buurjongen is russisch en fanatiek supporter) en kijk elke week via livestreams. Dat zij doorgaan mag duidelijk zijn. Alleen sloegen ze de laatste 2 weken wel een modderfiguur in de derby tegen spartak en de voorronde playoffs tegen omonia(buttners eerste goal). Valbuena is er pas net en de basis moet nog op elkaar inspelen. Ik zie voor psv wel kansen maar dan enkel omdat de verdediging van dynamo geen vat zal hebben op depay. Verder zijn ze beter op elke positie...

Gunstige loting voor Nederlandse en Turkse clubs. Ik zie PSV, Trabzon en Besiktas zelfs groepswinnaar worden. Als Arsenal al moeite heeft Besiktas, Tottenham dan helemaal.

Groep I springt er echt meteen uit bij mij wat een poule is dat.

Standaard Luik staat 8e in de Belgische competitie en geen tweede. Mooie loting voor Feyenoord, beter dan spelen tegen al die klote Oostbloklanden. Ik geef ze een grote kans de groepsrondes te overleven, daarna zien we wel weer.

29 augustus 2014 om 19:35

Natuurlijk overleven ze dat, sowieso 6 punten. Luzon kiest voor de competitie. Heeft hij nogmaals bevestigd, spijtig dat hij zo met het Belgische coëfficient speelt.

29 augustus 2014 om 20:33

Klopt niet:

Loting zet Luzon op scherp: "de Europa League is belangrijk voor de ploeg"

Guy Luzon zag met Feyenoord en Sevilla twee absolute kleppers uit de loting van de Europa League komen. Een nieuwe afgang zoals vorig jaar is dan ook absoluut geen optie meer voor de Israëlische coach van de Rouches.

"we willen niet zoals vorig jaar onze matchen in Europa verliezen", aldus Luzon. "onze gemoedsgesteldheid richting deze competitie is veranderd. We moeten zowel in de competitie als in Europa alles op alles zetten."

De eerdere woorden waaruit mogelijk mocht blijken dat de Europa League minder belangrijk was, zijn duidelijk van tafel: "we gaan met onze beste ploeg spelen in de Europa League. De Europese competitie is belangrijk voor de hele ploeg en de hele club."

30 augustus 2014 om 19:43

Ja inderdaad ! Zo geef je je team ook een lekker steuntje in de rug ten opzichte van de Europa league. We zullen het allemaal wel beleven, ik denk dat we feyenoord gewoon terug zien in de knock-out fase.

Heeeeeerlijk. Eindelijk men clubje weer zien. Ga zeker naar de kuip 27 november. Hoop dat we samen doorgaan met feyenoord. In de poule speelt sevilla haast altijd met een b team.

30 augustus 2014 om 02:37

Vakkie W aanwezig hoor )))

Jullie weten hopelijk wel dat alle clubs in de El hun best gaan doen ( vooral de grotere clubs ) want als de je finale wint ben je rechtstreeks geplaatst voor de groups fase van de Cl. En vorige jaar was dat niet zo, ik zie psv wel 2e worden maar feyenoord word 3e, als ze tegen een middenmoter van de Oekraïense club bijna eruit word getikt. ( gister )

tegenstand?? nou vind de tegenstanders wel erg moeilijk.
2de plek zal al moeilijk worden.
PSV en feyenoord mogen door de nieuwe aanwinsten snel beter gaan spelen.

Luik is standaard lastig te kloppen!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren