Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Ajax meldde zich nog niet in Heerenveen voor 'opvolger' Blind

Laatste update:

SC Heerenveen verkocht Hakim Ziyech aan FC Twente en heeft zijn opvolger in de persoon van Daley Sinkgraven al klaarstaan. Mogelijk vertrekt echter ook hij nog uit het Abe Lenstra Stadion: Sinkgraven staat 'hoog op het verlanglijstje' van Ajax, zo meldt de Leeuwarder Courant, en De Telegraaf sluit niet uit de Amsterdammers nog dit weekend een bod uitbrengen.

/

Ajax verkoopt Daley Blind voor achttien miljoen euro aan Manchester United en volgens De Telegraaf is de kans aanwezig dat de landskampioen zich nu bij Heerenveen zal melden voor de negentienjarige Sinkgraven. De bij Heerenveen opgeleide middenvelder werd deze week voor het eerst met Ajax in verband gebracht, maar toen leek een zomerse transfer niet realistisch. Door het vertrek van Blind ligt dat nu wellicht anders.

Technisch manager Hans Vonk van Heerenveen zegt op de hoogte te zijn van de Amsterdamse belangstelling voor de creatieve Sinkgraven. "We wachten rustig af op wat er gebeurt", laat hij weten aan de Leeuwarder Courant. Sinkgraven speelde tot dusver achttien competitiewedstrijden in het eerste elftal van Heerenveen, waarvan acht als basisspeler.

Update 30 augustus 19.06 uur - Ajax meldde zich nog niet in Heerenveen voor 'opvolger' Blind
Ajax heeft zich nog niet gemeld voor Daley Sinkgraven. De jonge middenvelder van sc Heerenveen is in Amsterdam in beeld om de naar Manchester United vertrokken Daley Blind op te volgen, maar volgens manager voetbalzaken Hans Vonk speelt er nog niks. Dat liet de bewindsvoerder van de Friese club weten in gesprek met FOX Sports. Ook voor Pele van Anholt heeft volgens Vonk nog niemand zich concreet gemeld.

Daley Sinkgraven is goed genoeg voor Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik zal eerlijk zeggen dat ik totaal niet weet wie dit is. Hij zal toch niet meteen het niveau aankunnen? En hij is type ziyech dus nr 10?

30 augustus 2014 om 09:44

Ik heb hem al vaker bekeken, hij is echt een creatieve spelverdeler net als Ziyech.
Ziyech is misschien beter in het makkelijk rondpassen en ballen buitenkantje voet, maar Sinkgraven is echt een type dat een fantastische steekbal in huis heeft.
Dat had blind ook, dat soort voetballers hebben we nodig. Laat dit alsjeblieft waar zijn, Ajax trek alsjeblieft de portemonnaie..

30 augustus 2014 om 09:56

Afcajax

Daarbij is Sinkgraven in de kleine ruimte en in het positiespelletje denk ik beter. Is ook een speler die niet per se vanaf de 10 hoeft te komen. Deze jongen kan prima vanaf de linksmidden spelen in de rol die Eriksen ook vervulde. Is ook een beetje hetzelfde type als Eriksen. Is waarschijnlijk nog niet beter dan Ziyech, maar heeft wel de potentie om beter te worden en past volgens mij sowieso beter in het Ajax spel (ook al ben ik persoonlijk ook fan van Ziyech)

30 augustus 2014 om 11:12

Maar het is toch beter voor deze jongen om zich te blijven ontwikkelen bij Heerenveen. Ook Ajax wilt zich financieel niet meer in de vingers snijden als het gaat om aankopen. Goede voetballer, maar ik zou dan eerder wat ervaring in de naam van Maduro terughalen. Nog niet oud en zorgt voor body op het middenveld.

30 augustus 2014 om 11:16

Dus kopen en een seizoen verhuren aan Heerenveen lijkt mij een prima idee.
Hogelijk kan Ajax hem op die manier voor een zacht prijsje oppikken omdat Heerenveen dan een jaar kan zoeken naar een vervanger.

30 augustus 2014 om 12:02

Haha Heerenveen gaat hem niet voor een zachtprijsje laten gaan. Hij heeft een contract tot 2017 met een eenzijdige optie op nog twee jaar.

30 augustus 2014 om 16:38

Beter als ziyech? Net of ziyech stil staat in zijn ontwikkeling. Deze speler zeker niet beter dan ziyech en wordt het ook niet. Vraag me af of je dit ook had gezegd als ziyech nu bij Ajax speelde.

30 augustus 2014 om 18:36

Masterdammm

Ten eerste: 'beter dan'

Maar maak je maar geen zorgen, ik zei het al op het moment dat ze beiden bij Heerenveen speelden en er nog helemaal geen sprake van een overgang naar een club was bij beiden. Ik ben niet zo'n iemand die uit afgunst voor een andere club een speler ineens minder gaat vinden

Ik zeg toch gewoon dat ik ook fan ben van Ziyech, Sinkgraven waarschijnlijk nog niet beter is, maar wel die potentie heeft (in ieder geval in het Ajax spelletje) om beter te worden? Of heb je een beetje moeite met lezen?

30 augustus 2014 om 19:30

Ik denk dat die jongen bij Ajax ook basis speelt. Hopelijk kunne ze hem voor een miljoen of 4/5 halen en Andersen een jaar verhuren aan Heerenveen

30 augustus 2014 om 21:17

Ik probeerde met zacht prijsje meer te doelen op de prijzen die stijgen omdat er zo laat in de transferperiode prijzen omhoog gaan doordat er geen tijd meer is voor vervangers.

30 augustus 2014 om 10:30

Ik volg hem al een tijdje en ik denk dat hij zelfs beter is/wordt dan ziyech. In mijn ogen de enige waardige opvolger voor blind op de ned. velden.

30 augustus 2014 om 10:38

Ik kijk niet vaak wedstrijden van Heerenveen, maar in dat wat ik gezien heb en de samenvattingen viel hij mij erg positief op!

30 augustus 2014 om 20:52

Ik zou hem halen en Brama gratis ophalen bij Twente. Zie het niet verkeerd, maar Brama is een nuttige speler en is gratis. Kijk naar Schone pakte ook goed uit en was gratis.

30 augustus 2014 om 20:59

Als ik Brama ooit in een Ajax shirt zie ga ik letterlijk huilen.

1 september 2014 om 13:46

Brama, meest overschatte speler ooit, Sinkgraven kopen en direct 1 a 2 jaar verhuren aan Heerenveen

30 augustus 2014 om 10:46

Het is een speler die misschien 6 goede wedstrijden heeft gespeed. Waanzin dat hij nu bij Ajax mee zou kunnen dus. Zal eerder voor Jong Ajax en af en toe invalbeurten gehaald worden. en dan maar weer afwachten hoe het ontwikkeld. Maar tegenwoordig ben je na 4 goede wedstrijden hier al de nieuwe topspeler van de eredivisie..

30 augustus 2014 om 11:06

Tuurlijk..is er interesse in een speler en gelijk maar afbranden dat het niks is bla bla..pfff zo moe van! Wordt eens realistisch man en zie gewoon dat deze jongen makkelijk mee kan bij een topclub, talent van de bovenste plank!

30 augustus 2014 om 11:14

Dat was Sulejmani ook. Ik vind jou naiviteit eerder onrealistisch. Sink is een goede voetballer, maar bij een topclub spelen vergt meer dan 6 goede wedstrijden. Wees bang dat een PSVer jullie enigzins wilt behoeden voor een verkeerde aankoop.

30 augustus 2014 om 11:56

Hij heeft ziyech vorig jaar tijd uit basis gespeeld lijkt me genoeg om te zeggen dus is niet maar ff 6 wedstrijden geweest het was bijna half seizoen!!!

30 augustus 2014 om 12:49

Nee, er is interesse in een speler door Ajax en hij word meteen beter gemaakt! Altijd vergelijken, want Ajax heeft of koopt alleen maar top talenten! El Ghazi, beter dan Depay! Sinkgraven, beter dan Ziyech. Veltman, beter dan de Vrij.. Fisher was ook zo goed, Sana is ook een topper en Denswil kan met Barça mee.. Zelfs de keepers die door onze zwakke competitie niet worden getest zijn beter dan uitblinkers in de zwaarste competitie, bij voorbaat al! Altijd maar vergelijken, en beter moeten zijn, meer geld willen hebben omdat ze door Ajax zijn gekocht/opgeleid zijn ze meer waard dan alle andere spelers! Kun je niet zeggen dat Sinkgraven een goed talent is en hopelijk een topper word, net zoals Ziyech?

31 augustus 2014 om 01:04

@psv-ADO

Echt hè? Niet normaal. Als je 5x een bal hoog kan houden wordt je met een willekeurige topclub in verband gebracht. Direct is de speler, volgens de fans van die club met interesse, elke cent waard en het grootste talent op de velden. Wat ik heb gezien van Sinkgraven ziet er leuk uit. Maar, wat heeft hij nou laten zie ? En reken maar dat er voor Sinkgraven, net als voor Bacsililidinges, heel wat miljoenen neergeteld mogen worden. En dan te bedenken dat hij tot nog toe ongeveer 15 wedstrijden op het hoogste wat heeft laten zien....
@de rest die reageert op ADO-PSV: misschien moet je zijn reactie eens lezen. Hij zegt geen gekke dingen en nog zijn jullie gepikeerd

30 augustus 2014 om 19:34

De enige logica die ik ontdek is dat Ajax weer een Daley in huis wil hebben. Verder vraag ik me af wat dit met het vertrek van Blind te maken heeft. Creatieve middenvelders hadden we ook niet echt meer maar om nu ineens deze jongen te halen begrijp ik ook niet. Net als eigenlijk al Overmars' miskoopjes

Het is wel een naamgenoot....

Ik vind deze jongen leuk spelen bij Heerenveen, je moet echter altijd nog maar zien of hij dat ook bij Ajax zal doen. Iemand enig idee wat hij moet kosten?

30 augustus 2014 om 09:41

contract tot 2017 met eenmalige optie tot 2019 dus deze kost de jackpot

30 augustus 2014 om 09:44

omdat ajakkes weer langs komt gaat er alweer 5 miljoen euro bij het bedrag op.
ga maar van 13,8 miljoen uit en dan is sinkgraven voor jullie.
helaas heeft hij zelf al aangegeven niet weg te willen

30 augustus 2014 om 09:55

Alsof dat een garantie is, zoveel voetballers beweerden niet weg te gaan en vervolgens binnen 24u speelde ze ergens anders.

ON: prima (versterkende) aankoop van Ajax zou dit zijn, Prima voetballer. Creatief genoeg

30 augustus 2014 om 09:59

dre1

Zulke uitspraken doen spelers vaak als er geen concrete interesse is. Als er dan ineens toch wel een betere club of een club met meer salaris op de stoep staat dan hebben deze jongens ineens wel interesse. Hoeveel is er voor Bilal gecasht? Eigenlijk zou het namelijk zo'n soort bedrag moeten worden namelijk.

30 augustus 2014 om 10:22

Haha 13,8 miljoen. Heerenveen buigt al voor 3,4 miljoen.

30 augustus 2014 om 10:32

Hoe dan ook: ajax moet gewoon de beurs trekken en deze jongen koste wat kost binnenhalen.

30 augustus 2014 om 10:45

Hij liet juist weten dat hij naar Ajax wilt en later naar een topclub. Dus ik denk nu zijn droomclub komt, dat hij gewoon weg wilt hoor. Bovendien zal hij 2-3 miljoen gaan kosten gok ik? Echt niet meer.

30 augustus 2014 om 10:52

Haha wat denk jij dat ajax alles voor zo weinig op kan pikken.
Deze jongen ligt nog 3 jaar vast, wat op loopt tot 5 jaar.

30 augustus 2014 om 11:08

Als Ajax echt wil dan ben je hem gewoon kwijt hoor..hoe graag je het ook niet zou willen!

30 augustus 2014 om 11:25

@flasher
Ik denk niet dat Heerenveen de vervanger van Ziyech, die nog een lang doorlopend contract heeft, voor 3 miljoen laat gaan in het weekend voor de markt sluit. Reken maar dat je iets meer moet uitgeven of een flink doorverkooppercentage moet afstaan.

30 augustus 2014 om 11:32

Hoe oud ben jij dre1 met ajakkes?

Reageert Ajax ook zo als United komt? Zo werkt de voetbalwereld nu eenmaal en ik kan je op een briefje geven dat Sinkgraven echt wel naar het grote Ajax wil wanneer ze echt komen. Zeker nu Blind weg gaat en er kansen liggen. Of het een directe aanwinst is zou moeten blijken wanneer hij komt.

30 augustus 2014 om 11:32

Laatste dagen gaan prijzen omhoog dat weet iedereen, ik denk dat ze rond 6 miljoen Heerenveen voor hem wilt vangen

30 augustus 2014 om 11:42

ik denk 5 miljoen,

waarde op scout7 wordt geschat tussen de 500k en de 1 mil.

met nog maar 2 en een halve dag te gaan in de transfer periode, zal er flink betaald moeten worden. want wie zou Sinkgraven moeten opvolgen bij Heerenveen dan? zal ook wel iemand voor gehaald moeten worden. dus in combinatie met zijn contract dat er 5 mil betaald gaat worden.

Heerenveen gaat natuurlijk ook de hoofdprijs vragen nu. Is Sinkgraven wel een verdedigende middenvelder? ??

30 augustus 2014 om 09:39

Nee hij is een creatieve middenvelder die aanvallend zeer verfijnd is. Blind speelde als lm dus kan zo een jongen ook op die positie spelen.

30 augustus 2014 om 09:39

Sinkgraven is een aanvalende middenvelder. Starte als links buiten. Maar na het vertrek van zyiech is hij de nieuwe nr 10.

Als Ajax alleen deze jongen haalt voor Blind, tja dan ga je wel achteruit. Deze speler moet je er gewoon bijkopen om de selectie breder te maken en dan Duarte in ruildeal betrekken.

30 augustus 2014 om 09:49

Grote dombo, heb je deze jongen wel eens zien voetballen?
Deze jongen is beter dan 3/4 van wat er nu op het veld staat bij Ajax.
Dit zou jullie nieuwe eriksen kunnen worden.

30 augustus 2014 om 09:55

Grote dombo. Ja heb hem vaak zien spelen. Ajax moet hoger nastreven. Niet dit niveau. Dit is een speler voor leuk erbij. Niet basismateriaal meteen.

30 augustus 2014 om 10:02

Dan heb je hem dus helemaal niet vaak gezien. Deze jongen hoort bij de grootste talenten van de Nederlandse velden.

30 augustus 2014 om 10:18

Je zegt het inderdaad zelf al, talenten. Ajax heeft ervaring nodig, iemand die er meteen staat en fysiek sterk is. Deze jongen kan de rol van Duarte innemen in de selectie als hij vertrekt.

Ik hoop het! Schitterende voetballer. Ik geniet meer van hem dan van een ziyech. Alles wat deze jongen doet is bewust. Er zit altijd een idee achter. Snel bellen Marc! Wie weet kan duarte betrokken worden in de deal op huurbasis.

30 augustus 2014 om 09:43

Of serero in de deal opnemen

30 augustus 2014 om 09:47

Serero is op het moment beter dan Duarte, dus dat lijkt me geen optie.

30 augustus 2014 om 10:34

Wij hoeven Duarte niet maar Serero zou ik een topversterking vinden voor ons.

30 augustus 2014 om 11:06

Klopt wel hij is in potentie eigrnlijo beter dan Ziyech en lijdt veel minder balverlies

Ajax neemt "vervanger halen voor Daley" wel erg letterlijk.

30 augustus 2014 om 09:44

Hahah, jammer dat we het middenveld daley, daley en davy niet mee konden maken

Ooh wee heerenveen als je sinkgraven verkoopt! Als je dit gaat doen snin je jezelf zo belachelijk in de vingers en de fans zullend woedend zijn! Il zou het in ieder geval niet pikken! Het seizoen word al moeilijk genoeg en dan zullen we 1 van de weinige lichtstraaltjes ook laten gaan. Dat dacht ik niet!

30 augustus 2014 om 09:56

Kopen ze hem voor 13 ik vind het best. Ik ben kapot we hebben echt een klote selectie. Ik kan wel janken? 125 miljoen heeft Ajax en dan dit.

30 augustus 2014 om 10:45

Heeft Ajax er weer eigen jeugd bij! Chapeau Ajax goed gedaan.

30 augustus 2014 om 11:41

Hahahahaha!! Deze opmerking is zoooo 2003

30 augustus 2014 om 10:26

Zoals altijd zal de club schijt hebben aan de supporters, dat was in de tijd van Riemer al zo. Ik herinner me nog goed dat Riemer in dezelfde window Samaras en Huntelaar verkocht en ervoor in de plaats Mark de Vries huurde van Hearts. De fans zal het bestuur van de club echt een rotzorg zijn, ze kijken gewoon naar het financiele plaatje.

30 augustus 2014 om 10:29

Zo is het bij Ajax ook. Ze denken miljoenen voor daley. En zo denken ze bij Sinkgraven ook. Is Heerenveen wel financieel gezond?

30 augustus 2014 om 10:33

Nee, we zijn niet financieel gezond maar zolang we verkopen is er niets aan de hand. Op zich is een verkoop van Sinkgraven niet noodzakelijk om tekorten af te dekken, we hebben Finnbogason, Ziyech en Bilal al verkocht en er weinig voor terugggehaald. Dus Ajax moet verwacht ik gewoon de hoofdprijs lappen.

30 augustus 2014 om 10:43

Maakt me ook niet uit. 13 miljoen of niet. We zijn wel ten eerste een voetbalclub en geen bedrijf. Zoals je zegt we hoeven niet te verkopen. Als hij nu een seizoen de sterren van de hemel speelt kun je hem alsnog voor de hoofdprijs verkopen ivm zijn contract tot 2019. Het is nu wel afgelopen met de leegloop.

30 augustus 2014 om 10:46

Dat mogen we hopen ja, maar zoals zo vaak denken bestuurders van voetbalclubs daar heel anders over. Hans Vonk gooit de deur niet voor niets Niet dicht.

30 augustus 2014 om 11:10

Welkom in het voetbal vriend! Deze wereld bestaat zowat alleen maar uit het kopen en verkopen van spelers! Wen er maar aan..

30 augustus 2014 om 13:09

Ik kan je vertellen dat het moeilijk went. Dit beleid is er al 15 jaar alleen nu word er wel heel erg veel verkocht. En dat steekt weet je wel.

30 augustus 2014 om 11:08

Wellicht. Maar je hebt weinig keus als t id dubbele cijfers terecht komt. Zijn we uit de problemen konende 3 jaar.
Vervanger halen want uiteindelijk maakt t niet uit, je speelt toch voor plaats 8-12

Dat ventje kan echt heerlijk passen. Vooral doen Overmars, blijft er niets meer over in Heerenveen

30 augustus 2014 om 09:43

Deze speler speelde in a1 nog verdedigende middenvelder

30 augustus 2014 om 09:49

Toch wel sneu voor Dwight

Sinkgraven en nog een ervaren cvm halen dan ga je er als,Ajax zijnde niet veel op achteruit denk ik. Viergever blijft de basis cvm met voor hem Klaasen en Sinkgraven. Het spelinzicht, de passeerbeweging en de passing die Sinkgraven tot nu toe laat zien ziet er erg veel belovend uit.

30 augustus 2014 om 09:47

Tegenwoordig speel je twee wedstrijden aardig en je kan al naar Ajax. Die jonge zat vorig jaar op de bank!

30 augustus 2014 om 10:05

Deze jongen brak vorig jaar door bij Heerenveen. Van de A1 zo het eerste in en heeft in zijn eentje PSV geslacht vorig jaar. Al was dat niet zo moeilijk.

30 augustus 2014 om 10:07

Vorig jaar speelde hij nog basis hoor, een jongen met veel potentie :D

30 augustus 2014 om 21:17

Oeff, vooral die sneer op het einde. Auw.

30 augustus 2014 om 10:24

Mocht Ajax dat voor elkaar krijgen dan kunnen de fans blij zijn, denk alleen niet dat wij Sinkgraven zomaar laten gaan EN dat het halen van een ervaren cvm lastig is omdat Ajax geen rooie cent uit wil geven aan transfersom en salaris.

30 augustus 2014 om 10:37

Ik weet niet of ze dan blij zijn, talent heeft ajax genoeg, ze missen juist ervaring en dat heeft hij niet. Blijkbaar wil ajax niet overwinteren in de cl, maar gewoon blijven cashen op jong gehaalde spelers. Op zich een goed beleid natuurlijk, alleen in de cl kom je er niet ver mee.

30 augustus 2014 om 10:48

Beste Berliner, ik reageer op de post van worstenvinger waarin hij stelt dat Ajax naast Sinkgraven nog een ervaren middenvelder aan moet trekken. ALS dat ze lukt kunnen de fans blij zijn lijkt me.

30 augustus 2014 om 22:30

@berliner80: Tuurlijk wil Ajax wel overwinteren in de CL maar je moet daarvoor niet koste wat het kost 'toppers' bij naam gaan kopen. Dan red je het gewoon niet op de lange termijn. Heeft Feyenoord volgens mij niet zo heel lang geleden nog geprobeerd door alle 'oudgedienden' met een naam te halen en is ook mislukt.

Ik denk dat wanneer Ajax een jong talent aantrekt het juist wel goed is met alle respect maar een Serero is gewoon niet goed genoeg voor de basis en je moet er dus in mijn ogen een linkermiddenvelder bij hebben. Viergever zal als verdedigende middenvelder blijven staan en dan lijkt me een Sinkgraven zeker geen slechte optie voor erbij.

Het is een talentvolle jongen en ik denk dat hij wel bij Ajax gaat passen.
Zou mooi zijn als Ajax er nog een spits bij kan halen misschien toch de knip trekken voor Bas Dost en je bent echt helemaal klaar en zou zeker dan wel de 3de plek in de CL poule moeten halen.

Overmars denkt wissels de ene daley voor de andere. Hopen dat t niet opvalt in voetbal kwaliteit.

Wat moeten we hier nu weer mee?

Laat hem in Heerenveen. Ajax heb genoeg van dit soort jongens. De jeugd stroomt er van over. En bazoer als vervanger van viergever. En klaar is Kees. Geld uitgeven dan graag aan de juiste versterkingen. Spits, verdedigende middenvelder een goede linksback en een centrale verdediger.

Verkoop duarte, denswil, serero, sigtorson en sana. En ga dan eens kijken naar slinkgraven en andere leuke spelers uit de eredivisie

30 augustus 2014 om 09:46

Laten ze eens een fatsoenlijke buitenspeler halen. Met een paar talentjes ga je het echt niet redden. En al helemaaaal niet in de CL

30 augustus 2014 om 10:09

Denk ik ook

30 augustus 2014 om 11:38

Als je Muric, Fischer, El Ghazi en Kishna hebt die allen Europese toptalenten zijn lijkt me dat nu juist niet nodig. Dan hadden ze deze jongens niet moeten halen en een ervaren speler moeten halen voor die plek. Wat we nodig hebben is een verdedigende middenvelder en een topspits. Die jonge jongens kunnen in een half jaar uitgroeien tot topspelers. Wellicht dat ze af en toe een dipje hebben maar dat hoort bij jonge spelers.

30 augustus 2014 om 11:44

Boesz; in de erdivisie komen deze talenten (waarvan nog moet blijken of het toppers zijn, dat is zeker geen uitgemaakte zaak) al amper mee. Laat staan in de CL. Je moet een mix hebben van talenten en ervaring met kwaliteit. Ajax heeft amper iemand boven de 25. Daarmee heb je in de CL gewoon niets te zoeken.
Sterker nog met dit soort spelers straal je niet eens de ambitie uit een rol van betekenis te willen spelen en dat is nog het ergst.

30 augustus 2014 om 22:34

@robert41: Was het Ajax van de mid jaren 90 dan zoveel ouder?

30 augustus 2014 om 23:17

Toen had je wel een rijkaard, finidi, blind en de meeste talenten waren boven de 22 ja

Een speler met ervaring lijkt mij beter. Sinkgraven moet het eerst maar een jaar bij Heerenveen laten zien en als dan zou je hem volgend jaar kunnen halen, Ajax heeft toch geld zat. Ik vraag me af waarom ze die Kampl van Salzburg niet halen, hij brengt de creativiteit die Ajax mist. Hij zal toch wel haalbaar moeten zijn.

Als je dan toch een jong iemand haalt haal dan Martin Ödegaard het 15 jarige talent die deze week debuteerde voor Noorwegen. Is waarschijnlijk nog te betalen, kun je desnoods 1 seizoen met jong Ajax mee laten doen maar denk dat hij al goed genoeg is voor 1e elftal

30 augustus 2014 om 09:50

Heb je hem al eens zien spelen? Zegt veel over het Noorse voetbal als een vijftienjarige opgeroepen moet worden.

30 augustus 2014 om 21:19

Ik heb een aantal filmpjes van dat menneke bekeken op Youtube. Daar zit wat techniek, spel inzicht en een goede pass in hoor en dat al op 15 jarige leeftijd!

En de zogenaamde zelfopgeleide toptalenten Andersen, Fischer en Bazoer dan?

30 augustus 2014 om 09:50

Fischer is geblesseerd, anders is een nummer 10/buitenspeler en Bazoer is pas 17.

30 augustus 2014 om 10:59

Andersen is een middenvelder die als buitenspeler misbruikt wordt omdat hij te licht is voor het middenveld. Fischer en Bazoer zie ik er wel komen, bij Andersen krijg ik steeds minder dat gevoel.

19 jaar... Ja daar gaan we de oorlog wel mee winnen! Ajax moet 1 of 2 spelers halen die tegen de 30 aanlopen en de jonge gasten kunnen aansturen zodat zij ook tegen hen op kan kijken.. ik noem een, Nigel de Jong? Adebayor? Pavlyuchenko? Jelavic? Flamini? desnoods een Kaka! die nu speelt bij Sao Paulo. Je kan het niet alleen met gasten van begin 20 !

30 augustus 2014 om 11:13

@ Thehunterz

Precies, ik ben blij om te zien dat er nog Ajacieden zijn die erkennen dat we een chronisch tekort komen aan ervaren kerels. Kerels die van aanpakken weten wanneer dat gevraagd word,en reken maar dat dit Europees gevraagd word. Ik durf te wedden dat we in Europa weer net tekort zullen komen en dan weer het volgende horen:

- Zij gingen veel volwassener de duels aan.

- Tot aan de zestien voetbalde we goed maar konden we geen echte vuist maken.

- Op dit niveau moet je beter met je kansen/mogelijkheden omgaan.

- Het waren de jochies tegen de mannen.

Het is te hopen dat Heerenveen Sinkgraven niet verkoopt. In Heerenveen is al genoeg kwaliteit vertrokken. Zelfs een bod van 8 miljoen moet Heerenveen gewoon weigeren! Met de verkoop van Finnbogason, Ziyech en Bilal is er tenslotte al ruim 15 miljoen binnen gekomen. Met Buys, Dalgaard, Thorsby en Larson heeft Heerenveen slim ingekocht, maar komt het voorin nog tekort.

Vergeet niet dat naast de genoemde spelers ook nog eens Zomer, Kruiswijk, Van Den Busche, Van La Parra, Kum, Dijks, Nwofor en De Kamps zijn vertrokken.

Dat is een compleet elftal ...!

30 augustus 2014 om 09:51

Maar van dat laatste rijtje had niet iedereen een basisplaats. Van Den Busche heeft het hele jaar op de bank gezeten, Kamps mocht af en toe mee doen, Nofor is geloof ik één keer ingevallen.

30 augustus 2014 om 09:53

Volgens mij zijn er in totaal 16 spelers vertrokken bij Heerenveen

De spoeling is nu wel heel dun op de Nederlandse velden, we zijn leeggeroofd en elke speler die nog aardig een balletje kan trappen kost een vermogen

Zoals in het andere topic ook al aangegeven. Als Ajax stappen wilt maken moet het spelers aantrekken op de posities waar nu echt on waardige Ajax spelers lopen. Dan hen ik het over de rechtsback positie, verdedigende middenvelder, linkermiddenvelder en spits. En misschien nog een extra buitenspeler.

Lijstje ( spelers zijn haalbaar als je iets boven de 1 miljoen gaat zitten qua salaris en bij sommigen die transfervrij zijn kan je meer tekengeld geven):

- Iraola ( Bilbao, 2e keus achter De Marcos maar nog altijd 10x beter dan Van Rhijn).
- Mbia ( transfervrij) / Keita(mag gratis verhuurd worden)
- Gudelj/pienaar
- Babel/van der Vaart
- John/elia

30 augustus 2014 om 10:18

Maar Ajax past het salarisplafond heus niet aan voor dit soort spelers. Een rechtsback die bij Bilbao op de bank zit bijv, vast een goeie voor Ajax maar Ajax zal hem gewoon een standaardsalaris bieden. En niet onterecht.
Van der Vaart gaat volgens mij naar Turkije.

30 augustus 2014 om 10:20

Iraola speelt geregeld zen wedstrijden hoor. Is dat De Marcos iets beter voetballend is. Iraola zou een topaankoop zijn!

30 augustus 2014 om 14:20

Een rechtsback hebben we niet nodig. Wel een fysiek sterke ervaren breker. Heitinga was nu ideaal geweest. Maar mbia en Keita mogen komen natuurlijk ! En verder zou een linksbuiten welkom zijn, maar gezien de jeugd wel een huurling. Ja Elia en John zijn spelers die qua speelstijl passen, maar hun komst is onwaarschijnlijk !

30 augustus 2014 om 23:56

Rechtsback heeft Ajax wel nodig. Van Rhijn is geen Ajax niveau.

Aub ga lekker ergens anders spelers kopen!!!
Als vonk serieus over wil komen gooit hij de deur dicht!!!!!

De fans willen ook wel wat zien en dit is een talentje, dat zag je vorig jaar al.

Hij denkt al 5 stappen vooruit en voetbalt zo makkelijk.

Poot stijf houden Vonk! Deze jongen heeft nog een vierjarig contract en kan ons nog heel veel plezier brengen, Ajax is nog te vroeg!

Je kunt als ajax natuurlijk ook een keer investeren in een waardige vervanger ipv het volgende talent dat eerst een half jaar in het tweede moet prutsen voor hij een keer op het niveau van ajax presteert. Zo ga je inderdaad nooit overwinteren

30 augustus 2014 om 10:40

Ik denk dat sinkgraven moeiteloos mee komt bij ajax. Echt een van de beste middenvelders op de Nederlandse velden.

30 augustus 2014 om 15:51

Gozert, hij heeft vorig seizoen een paar leuke potjes gespeeld en dit seizoen begint ie goed..meteen wordt ie gebombardeerd tot een van de beste middenvelders! Het is een talent, meer niet. als ie het hele seizoen weet te spelen dan kunnen we verder praten.

Footbalfan09 haha Ja heb hem live zien spelen, dus weet waar ik over praat.. Hij wordt door alle grote clubs genoemd dus niet zomaar een talentje.. en zijn leeftijd is dan wel 15 maar die jongen is binnen enkele jaren basis bij real, barca of bayern..

Ik hoop toch echt dat we Sinkgraven hier nog 1 á 2 seizoenen kunnen houden, maar als Ajax echt concreet wordt kan hij ook zomaar weg zijn. Heerenveen is al genoeg kwijtgeraakt, ook van ons talent Bilal hebben we maar een half jaartje plezier van gehad.

Wie? nog nooit van dit knulletje gehoord, zal ook wel weer een miskoop worden. Ga in het buitenland scouten Ajax!!!!

30 augustus 2014 om 10:42

Ga je eerst eens verdiepen in dit 'knulletje'. Dan weet je in ieder geval waar je over praat!

heerenveen vreest belletje ajax... waarom?
snap al dat gemekker sowieso niet want aangezien er een contract is hoeft geen enkele club ja te zeggen.
dus ik begrijp niet waarom de clubs zo bang zijn.
" jullie willen hem? helaas, misschien volgend jaar.."

30 augustus 2014 om 10:12

Gewoon kopen omdat het kan. Dit is het zelfde dat PSV Depay kwijt raakt.

30 augustus 2014 om 10:41

maar je bent als club niet verplicht om ja te zeggen dus wat heb je om bang voor te zijn?
En als Depay zo goed is/word dan zal dat bedrag wat we voor hem (kunnen) vangen volgend jaar waarschijnlijk hoger liggen dan nu, in plaats van lager

30 augustus 2014 om 13:24

Ajax had Blind ook niet perse hoeven verkopen maar toch doen ze het. Waarom? Misschien omdat de speler het zelf gewoon wil en omdat het bod gewoon zeer aantrekkelijk is.

30 augustus 2014 om 21:41

mee eens maar als Depay zo graag weg had willen gaan had ie niet zn contract met 2 jaar verlengd. zoals ik het begrepen heb, heeft hij bij verschillende personen om advies gevraagd en heeft daar een beslissing mee genomen. dus ik denk niet dat er bij een bod van 25 miljoen kans is dat hij weggaat. zou het ook dom vinden van PSV als het wel zo was maar bij Depay heb ik het idee dat het gewoon nog een jaar hier spelen word

Als ik Ajax insiders moet geloven. Dan gaat Ajax ver alleen om de supporters tevreden te houden. Ajax slaat zich totaal mis hier. Daley weg voor noppes en 2 dagen voor de markt sta je met blote handen.

30 augustus 2014 om 11:26

@ ahjacied

Precies, als we weer net tekort komen in de Champions League of Europa Leage zullen we als vanouds dit weer horen:

- Zij gingen veel volwassener de duels aan.

- Tot aan de zestien voetbalde we goed maar konden we geen echte vuist maken.

- Op dit niveau moet je beter met je kansen/mogelijkheden omgaan.

- Het waren de jochies tegen de mannen.

Dat het allemaal niet makkelijk is snap ik ook wel, maar onderdeel van de visie was ook dat talenten zich aan de hand van ervaren spelers zich zouden ontwikkelen. Naar mijn idee zien ze dat echt als bijzaak, als een leuke bonus ofzo.

Zelfs voor de Cruijff de knuppel in het hoenderhoek gooide was dit al een probleem. Ervaren spelers die ook van aanpakken weten wanneer dat in een wedstrijd gevraagd word (dat word Europees gevraagd). Het is niet voor niets dat toen Poulsen met pensioen ging de Boer zei dat hij beslist voor een vervanger wilde, onlangs zei Schone ook nog eens hoe belangrijk zo´n speler is. Een jong team zoals Ajax heeft in mijn ogen het liefst in elke linie 1 zo´n speler nodig, maar met twee zou ik ook al tevreden zijn.

Geweldige speler. Bal aan een touwtje, draait gemakkelijk weg en beheerst het positiespel. Eigenlijk is het meer een nummer 10, ben benieuwd waar Frank hem zal positioneren.

Interview Daley Sinkgraven 7 april 2014 RTV Drenthe - Voetbal - Daley Sinkgraven uit Meppel tekende twee weken geleden een contract dat hem tot de zomer van 2017 verbindt aan SC Heerenveen, maar volgens insiders ligt zijn toekomst hoger op de 'voetballadder'. Ook de 18-jarige Drent zelf droomt van een glansrijke loopbaan. Het ultieme doel van de Drent is FC Barcelona. "maar de stap van Heerenveen naar Barcelona die zal ik wel niet maken. Wat een mooie tussenstap is? Daar kan ik me nu beter niet over uitlaten. Ajax? Ja, haha... Dan zit je wel goed ja." - Hij zou misschien wel willen..

Ga je snel naar een miljoen of 8-10, dat betaalt Ajax toch niet meer?

30 augustus 2014 om 11:10

Voor 10 zou ik zeggen: halen! Heerenveen blij, wij blij!

30 augustus 2014 om 11:28

@ Abe84

Als Ajax echt overtuigd is van een speler zijn ze nog bereid om zulke bedragen te betalen, alleen dat zijn meer uitzonderingen dan dit nog structureel gebeurd,

Voor alle duidelijkheid, ook al is het maar kort, maar deze jongen is ooit zijn BVO-opleiding bij FC Zwolle begonnen in de D1 en later zijn vader Harry Sinkgraven naar sc Heerenveen gevolgd. Maar dat terzijde.

Ik heb hem toen al gezien en stak met kop en schouders boven de talent-leeftijdsgenoten uit. Je hoeft geen verstand te hebben van voetbal om toen te zien dat deze jongen ,,het ging halen'' bij een Bvo. Het blijft dan leuk om vorig seizoen te zien dat deze jongen ging invallen bij Heerenveen 1. Sinkgraven heeft zoveel talent, een goede kop, goede mentaliteit, dat ik al niet begreep dat iedereen die Ziyech wil hebben, maar verwacht dat deze jongen beter wordt. Ajax gaat hem halen, altijd doen zou ik zeggen, want hij heeft gezien zijn gemak in het spelen, zoveel talent, dat hij veel, maar dan ook nog veel beter wordt in een ,,topteam'' en bij een topclub. Dit wordt absoluut geen miskoop, daar ben ik zeker van. Goed gezien Ajax, deze jongen is over 1 jaar al beter dan Blind; en Feijenoord, lees Van Geel en co, weltrusten, El Ahmadi, pfffffff.....

30 augustus 2014 om 10:33

Ik vind Ziyech een slecht mentaliteit hebben. Ben er een beetje kapot van moet ik zeggen. Waarom allemaal. Ik snap best dat Sinkgraven bij Heerenveen blijft. Het is niet Heerenveen zijn probleem omdat Ajax weer iemand laat gaan.

30 augustus 2014 om 11:56

"ik vind Ziyech een slecht mentaliteit hebben"

Wat een belachelijke uitspraak.

Mooie voetballer van wat ik heb gezien van hem. Zou wel bij Ajax passen, maar voor wie gaat hij er dan in? En kan je niet beter een fatsoenlijke verdedigende middenvelder kopen in plaats van deze Sinkgraven? Die positie lijkt toch onderschat te worden door de Boer. De verdedigende middenvelder begint met het spel te maken, linies bij elkaar te houden en het positiespel mogelijk te maken. Anita en Blind waren daar geschikt voor, een Poulsen weer minder. Viergever doet het nu wel aardig, maar dat mag nooit de vervanger zijn van Blind als verdedigende middenvelder. Ik weet niet of ze Sinkgraven dan zien als de vervanger; het lijkt mij wat raar in ieder geval.

30 augustus 2014 om 10:28

Met het oog op Duarte (niet goed genoeg), Serero ( plus/min) en Andersen (prutst wat aan) zou je kunnen investeren in een nieuwe spelverdeler voor op 10. Die ervaren middenvelder zullen ze dan oplossen met OF Viergever OF een nieuwe aankoop.
Geld genoeg toch? Van die 18 miljoen van Blind moet je voor beide posities al makkelijk iemand kunnen aantrekken, laat staan van het geld dat er in het pakhuis ligt.

Als Heerenveen-fan zeg ik poten af van Sinkgraven maar de realiteit is dat hij over een jaar sowieso een topspeler is voor Eredivisiebegrippen, ik zou de interesse dus begrijpen. Maar betaalt zal er moeten worden en grof.

30 augustus 2014 om 10:34

Ajax speelt niet met een 10, maar ik snap je punt wel. Het 'probleem' is echter dat Ajax niet echt van plan is om volle bak spelers te gaan kopen. En als ze dat doen, lijkt het wel alsof ze de verkeerde prioriteiten stellen en ook nog eens de verkeerde spelers kopen. Ajax vindt het blijkbaar wel prima zo, wellicht nog een kleine transfer maken, maar verder is het wel best zo. Geld zat inderdaad, maar daar hebben ze zo te zien andere plannen mee in plaats van het te investeren in spelers voor Ajax 1. Dat hoeft niet per se verkeerd te zijn, maar het kan niet zo zijn dat je ieder jaar uit kan lopen van je concurrentie door je positie, zowel financieel als sportief, maar dat je in plaats van beter te worden steeds maar wat zwakker wordt en niet beter gaat worden.

Het roepen om investeringen wordt steeds groter, maar ik zie het Ajax gewoon niet doen. Die blijven met jeugd spelen en soms een enkele aankoop die een beetje uitblinkt in subtop Nederland en waarvan Ajax het absolute plafond is. Het is vooral hopen op de jeugd lijkt me, willen we weer echte toppers gaan zien bij Ajax.

En over Sinkgraven. Als de interesse inderdaad blijkt te kloppen en Ajax gaat voor hem, denk ik dat ze stoppen bij een bedrag van een miljoen of 4/5. Heerenveen bedankt daar vriendelijk voor gezien zijn langdurige contract en Ajax heeft nog steeds helemaal niets.

Toevallig heb ik de afgelopen dagen al vaker gezegd dat deze jongen echt een potentiële topper is, hij is nu al beter dan Serero en Duarte dus logisch dat Ajax interesse heeft in deze jongen.

Ik zou er 100% voor gaan Ajax en Duarte bij de deal betrekken.

Toptalentje maar ik ben bang dat ajax niks koopt.

Heerenveen kan gerust 15 miljoen vragen voor deze speler, want dat is hij waard. Ajax kan hem verkopen voor 30 over een paar jaar. Is geen Sulejmani gevalletje. Dit is een nederlandse jongen die nu al beter is dan Blind!

Ajax heeft behoefte aan een speler die er direct staat!! Talenten van dit niveau lopen ook in de jeugd

Minimaal 10 mil voor vangen, en anders gewoon nee verkopen. Heerenveen hoeft tenslotte niet, en Ajax kan. Maximale uithalen zou ik zeggen.

PSV wordt sterker en Ajax alleen maar zwakker, wanneer gaan ze eens echte versterkingen halen?

30 augustus 2014 om 12:57

Dat vind ik een beetje een voorbarige conclusie. Vorig jaar werd dit ook gedacht na 3 wedstrijden. Ajax was tegen Psv gewoon beter maar werd er uitgecounterd door persoonlijke fouten.

30 augustus 2014 om 19:40

Ajax was in bepaalde fases beter ja, PSV in andere fases. PSV heeft gewoon knap werk gedaan door te winnen in een uitwedstrijd tegen Ajax. Iets was Ajax niet gaat doen tegen Psv. Kwalitatief is PSV dit jaar ook veel verder dan Ajax, nu is het aan Cocu...

Mocht hij naar Ajax gaan dan zal hij waarschijnlijk met zoveel zelfvertrouwen spelen dat hij moeiteloos meekan in het spel van Ajax. Zie in hem echt eindelijk weer een type Eriksen.

Sinkgraven is een leuk talent maar zal hij er gelijk staan??

Ayoub van utrecht is ook een hele goede !
Maar die zal niet makkelijk verkocht worden

30 augustus 2014 om 14:08

Je opmerking over Ayoub kan ik niet helemaal peilen (synische of serieuze opmerking?).

Feit is dat Ayoub bij Ajax is weggestuurd omdat hij niet goed genoeg zou zijn. Ik denk niet dat hij zelf nog naar Ajax wil, want laatste keer dat Utrecht van Ajax won was hij allesbehalve lovend over Ajax...(lees; rancune)

ON: ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Sinkgraven op dit moment, maar is denk ik nog te vroeg voor een stap hoger.

Wanneer gaat die jeugdopleiding eens wat afleveren? Ze hebben al een spits gekocht en gehuurd, Viergever gehaald, vorig jaar een verdediger en een middenvelder gekocht en nu willen ze ergens anders weer een 19 jarige middenvelder vandaan halen. En PSV is een koopclub?

30 augustus 2014 om 19:28

Ajax probeert alles met eigen jeugd op te vangen ja, maar dit is niet altijd mogelijk.. Ajax heeft bazoer evt om als verdedigende middenvelder te spelen maar die is mijn ogen nog niet goed genoeg.

Viergever staat nu Verdedigende middenvelder maar is ook onze back up op de lb, dus mocht boilesen een blessure krijgen, wat nog wel een wil gebeuren dan is het dus allemaal wel erg dun gezaaid.. Ook zie ik ons in de top wedstrijden graag 4-3-3 met de punt naar voren op het middenveld spelen met 2 "brekers" voor onze jonge verdediging..

Zal dan wel weer eerst een half jaar in jong Ajax moeten verpieteren.

Ik ga dr toch vanuit dat Marc nu wel een goede schaduwlijst heeft opgesteld voor het geval dit zou gebeuren met Blind. Dat dan de eerste contacten ook al zijn gelegd met een aantal spelers. Niet weer van dat eindeloze geborduur en dan uiteindelijk te laat zijn aub!

10 miljoen en ánders verder zoeken Ajax!

Inderdaad een goede speler die me de vorige wedstrijd van Heerenveen al was opgevallen. Kan relatief goedkoop gehaald worden denk ik en is nog erg jong.

Sinkgraven is een prima voetballer voor de toekomst, maar niet de speler die Ajax nodig heeft op dit moment.
Maar ja...vorige week riepen ze bij Studio Voetbal dat Sinkgraven beter is dan Ziyech en meteen is het hosanna rondom die jongen. Alleen maar prettig voor Heerenveen lijkt me. drijft de prijs alleen maar op.
Nogmaals: prima voetballer, maar laat hem nog maar lekker een jaar bij Heerenveen. Als hij zo goed is als zijn spel van dit seizoen laat zien, dan komt die stap omhoog vanzelf...

En nee, ik ben geen Heerenveen-supporter.

Misschien jammer voor Sinkgraven, maar dit gaat hem echt niet worden. Zijn contract bij Heerenveen loopt nog drie jaar door met ook nog eens een optie van twee jaar. De door Heerenveen verlangde afkoopsom zal daarom dichter bij de 10 dan bij de 5 miljoen liggen en Ajax weigert al enkele jaren om zulke bedragen op tafel te leggen.

Gelukkig maar, want Heerenveen heeft al genoeg aan kwaliteit ingeboet deze zomer!

Wat een papegaaiengedrag hier. Tot aan afgelopen week is de naam van Sinkgraven bijna nooit gevallen. En nu opeens is hij de missing link, die Ajax even tussen de 7-10 miljoen moet ophalen.... Als Ajax een beetje goede scouts had gehad, dan hadden ze hem al voor de contractverlenging gekocht. Nu komt er een overrated prijs uit..

30 augustus 2014 om 14:46

En Heerenveen heeft nog gelijk ook. Durven te vragen !!

Nog niet doen sowieso nog 1 seizoen bij Heerenveen, en misschien nog een tweede. Niet te vroeg weggaan, eerst maar eens cruciaal worden bij Heerenveen.

Ik hoop zo dat hij naar Ajax gaat. Hij is een van de weinige spelers in de eredivisie die ik bij Ajax zou willen zien. Hij is een groot talent.

Ik heb de eerste wedstrijden van SC Heerenveen gemist dit seizoen, maar uit de reacties die ik hier lees zou hij indruk hebben gemaakt. Hartstikke fijn voor die jongen, maar als ik prijskaartjes lees dan gaat het hem zeker niet worden. We hebben al eens een absurd bedrag naar Friesland overgemaakt voor een speler die 1 goed seizoen draaide, nu zouden we op basis van 3 wedstrijden miljoenen moeten neerleggen ? Dat lijkt me eigenlijk helemaal niks.

Lijkt mij een goeie. Ben benieuwd hoeveel Heerenveen gaat vragen mocht Ajax daadwerkelijk aan de deur kloppen.
Loop er dan verder niks meer in de jeugd? Nouri? of is hij nog te jong en fysiek zeker ook nog niet top?

Marc netto heeft even zijn achterwerk gelift en weer een zak geld toegevoegd aan de bulkende schatkist. Je denkt toch niet dat Ajax "toppers" gaat halen. Veels te duur;-)

30 augustus 2014 om 19:50

Helaas denk ik dat je gelijk hebt, ik hoop het niet.
De klok tikt ook nog fijn verder. We zullen zien of Marc iemand uit de hoed tovert.

wat ik hier lees 10m pff haha nee nooit tuurlijk is het heerenveen wat het kan vragen maar dat is hij never nooit waard , hij heeft zich nog niet eens bewezen dan erbij toekomst ze zullen hem wel eerst an het ajax systeem willen laten wennen , kun je beter bazoer voor de leeuwen gooien , die kent het ajax spel nu wel , en is ook met veel bombari gehaald!!!!!!!

ga dan voor een CVM die er gelijk staat en viergever is al gehaald voor hem dus zou ik bazoer en viergever roeleren , maar geen sinkgraven voor 10 m , defour was 5 mil en heeft al meer bewezen

Daley Singraven is naar mijn mening een perfecte aankoop voor de toekomst. Heeft alles om in de toekomst bij Ajax te slagen.
Alleen zal hij er nu nog niet meteen staan. Daarom zou ik Singraven halen en daarnaast bij Chelsea van Ginkel huren ( als directe ) versterking.

Als of Sinkgraven onze 'messias' gaat worden. Er was geen plan B voor Eto'o en er is heus geen plan B voor Daley. Ajax hoopt gewoon dat PSV weer zal instorten. Dat is het beleid van Overmars (en natuurlijk dat Sigthorsson ons naar de volgende ronde in de cl gaat loodsen...)

Hoeft niet, gewoon duarte eens het vertrouwen geven!

Heerenveen kennende gaan ze hier zeker minimaal 5 miljoen of zo vragen. Als het niet meer is.
Gezien einde transferperiode en dat Ziyech vertrokken is.

Zoveelste keer dat Ajax weer een B speler terug haalt terwijl het miljoenen gestort heeft gekregen. Nou snap ik dat Ajax van de beurs af wil en het geld daarvoor nodig heeft, maar als je een grotere speler kwijt raakt moet je op z'n minst iets leuks terughalen, maar zodra er geld uitgegeven kan worden zit Dagobert Duck in de kluis en mag er bijna geen cent uit, maar als het toch zo ver is wordt er veel te veel uitgegeven aan spelers waar we niet op zitten te wachten. Jammer dat ons scoutintsapparaat niet goed werkt, juist bij een topclub zou je dat toch wel mogen verwachten.

30 augustus 2014 om 20:54

Beetje veel komma's en maar, de telefoon had er niet zoveel zin in ..

30 augustus 2014 om 21:19

De Boer heeft gezegd dat de portemonnaie niet zomaar wordt getrokken en dat nu andere zullen moeten opstaan. Dus nee, er zal waarschijnlijk niks meer bijkomen.
Helaas het spotivieve is ondergeschikt aan het financiele en Overmars en co hopen weer dat de concurrentie punten gaat verspelen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren