Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Dramatische start van het seizoen wordt De Jonge fataal in Almelo

Laatste update:

Na vier wedstrijden in de Eredivisie heeft de eerste trainer het veld moeten ruimen. Heracles Almelo heeft afscheid genomen van hoofdtrainer Jan de Jonge, die een dramatische start van het seizoen kende met de club. Na vier wedstrijden en vier nederlagen, twee gescoorde doelpunten en tien tegen, heeft de clubleiding het contract van De Jonge verscheurd. Dat communiceert Heracles via de officiële kanalen.

/

“Het is beter om uit elkaar te gaan, er moet een kentering komen”, zegt voorzitter Jan Smit tegen TC Tubantia. Zaterdag verloor Heracles met 3-1 van Excelsior en dat was de druppel die de emmer deed overlopen. Eerder verloren de Tukkers al van AZ (3-0), FC Groningen (3-1) en SC Cambuur (1-0).

De Jonge, na Alex Pastoor de snelst ontslagen trainer ooit in de Eredivisie (Pastoor werd in 2013/14 na drie duels ontslagen bij NEC), werd vorig seizoen aangesteld als opvolger van de naar Vitesse vertrokken Peter Bosz. In zijn eerste seizoen eindigde hij met Heracles Almelo als veertiende in de eindrangschikking. In het verleden was De Jonge werkzaam als trainer bij FC Emmen en De Graafschap. Ook was hij als interim-trainer werkzaam bij sc Heerenveen.

Er is volgens voorzitter Smit nog geen contact geweest met mogelijke opvolgers van De Jonge. De naam van ex-trainer Gertjan Verbeek zingt nadrukkelijk rond in het Polman Stadion, maar Smit zegt dat Verbeek 'zeker niet' de nieuwe hoofdcoach van Heracles wordt. "De clubleiding beraadt zich de komende dagen over de invulling van de positie van hoofdtrainer", klinkt het. Ook werkloze trainers als John van den Brom en Mario Been worden genoemd.

Heracles Almelo had Jan de Jonge meer tijd moeten geven

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

dat zat er aan te komen

Was te verwachten matige coach.

31 augustus 2014 om 11:22

En een matige selectie.

31 augustus 2014 om 11:22

Ben ik het totaal niet mee eens, Heracles heeft gewoon ongelofelijk veel pech nu, heb dubbeltje valt net de verkeerde kant op.

Laten we wel wezen, met deze selectie wist je dat je het moeilijk ging krijgen dit jaar.
Vorig jaar viel het kwartje net de andere kant op en leek het goed te gaan, maar speelden ze gewoon op hun top van hun kunnen.

31 augustus 2014 om 11:48

Debever, daar ben je het totaal niet mee eens? De laatste 9 eredivisiewedstrijden maar 1 punt... I rest my case

Maargoed, geluk dwing je ook wel af natuurlijk. De selectie die Heracles heeft is gewoon heel erg matig, de tijden dat spelers als Armenteros, Quansah en Duarte er rondliepen zijn helaas voorbij. Nu moet je het doen met dragende spelers als Zomer en Fledderus (die vorig jaar ironisch genoeg NEC en Roda JC naar de Jupiler hebben toegebracht), daarmee win je de oorlog niet.

Daarnaast ontbreekt het op dit moment aan sfeer in de groep, en voor elkaar door het vuur durven te gaan. Dat zag je gisteren maar al te goed, irritaties over en weer. Het gaat gewoon een heel schaars jaar worden voor Heracles dit jaar, en het is allang duidelijk dat het niet alleen meer om Willem II, Excelsior en Dordrecht gaat.

31 augustus 2014 om 11:58

Volgens mij slaat de reactie van DeBever op de reactie van Yussuf13

31 augustus 2014 om 12:24

Je hebt helemaal gelijk, heb het even aangepast!

31 augustus 2014 om 12:42

Zomer die NEC naar de Jupiler league heeft gebracht? Ik weet niet of je de eredivisie volgt, maar Zomer heeft de afgelopen jaren bij Heerenveen gespeeld.

On: deze beslissing zat er aan te komen. Maar net als bij Pastoor vorig jaar bij Nec, als je een trainer na zo weinig wedstrijden ontslaat betekent dat dat er al weinig vertrouwen meer was voor het begin van het seizoen. Want dat kan niet in een paar wedstrijden compleet omslaan. Dus had je beter die beslissing aan het einde van het vorige seizoen kunnen nemen. Dan had de nieuwe hoofdtrainer de hele voorbereiding erbij kunnen zijn en ook nog invloed op de nieuwe selectie kunnen uitoefenen.

31 augustus 2014 om 14:28

Mee eens. Ik vond hem in zijn tijd bij De Graafschap al een heel matige coach. Helaas heeft hij dat nadien elke keer weten te bevestigen. Sommige trainers hebben het gewoon niet, hij is er één van.

Jammer want gisteren werden ze gewoon genaaid door de scheids met de penalty.
Maar kon wel echt zien dat het elftal beduidend minder speelt van de afgelopen jaren.

Afgelopen jaren goed aanvallend voetbal, leuk om naar te kijken. Gisteren in de 2e helft konden ze niet meer dan verdedigen.

31 augustus 2014 om 11:22

Laatste 1,5 jaar was al klote?

31 augustus 2014 om 11:41

Kijk ook eens even naar wat daar de afgelopen jaren is weg gegaan en wat er voor teruggekomen is.... Is gewoon een degradatie kandidaat

Man man man. Wat is dit nou weer voor een paniek reactie.

31 augustus 2014 om 11:30

Het is een paniekreactie als het even tegen zit. Maar jan de jonge heeft al 1,5 jaar op geen enkele manier laten zien het team beter te maken. Alleen maar angsthazenvoetbal. Terecht dat hij wordt ontslagen, ondanks dat de selectie niet heel sterk is.

31 augustus 2014 om 11:41

Jij denkt dus dat deze spelers beter kunnen worden. Met deze selectie gaan ze het gewoon heel erg zwaar krijgen. Als je die Cziommer daar ziet rondhobbelen, ziet er niet uit man.

31 augustus 2014 om 11:47

Ik vind Cziommer, Linssen, Tannene juist de betere van Heracles. Die verdediging lijkt alleen nergens op.

31 augustus 2014 om 12:15

Tannane? Valt wel mee.

Bel Hassani is qua speler de beste, daarna volgt Cziommer en daarna Linssen.

31 augustus 2014 om 16:09

Als ze bij Heracles hopen dat Tannane de boel even op sleeptouw gaan nemen moeten ze snel wakker worden, dat zal nooit gebeuren. Bel Hassani zou kunnen, doet het aardig de laatste tijd. Maar zie verder toch erg veel middelmaat in de selectie.

Zat eraan te komen maar ik vind dat Heracles ook gewoon een hele matige selectie heeft, ze hadden wel wat punten mogen halen maar ik denk dat lijfsbehoud in de Eredivisie een heel lastig verhaal gaat worden. Maakt niet uit met welke trainer.

Die gaan degraderen dit seizoen. Teveel dure punten nu laten vallen en ze zitten mentaal in de put.

31 augustus 2014 om 12:05

Seizoen is nog veel te jong om deze uitspraken te doen. Dramatische start is het zeker, maar het duurt nog heel lang voordat de beslissingen vallen.

31 augustus 2014 om 12:39

Je kan wel al verwachtingen uitspreken zo vroeg in het seizoen. Dat zeggen is eigenlijk precies hetzelfde als bijvoorbeeld zeggen PSV wordt kampioen dit jaar. Ik denk zelf ook dat NAC en Heracles een goede kans maken om te degraderen.

31 augustus 2014 om 12:43

Nee hoor Verbeek neemt het nu over en die gaan zeker nog stijgen. Ik durf zelfs te stellen dat wanneer Verbeek een club had gehad de Jonge nu nog niet was ontslagen.

Het is alweer zover 4 wedstrijden de de trainer is weer de klos altijd hetzelfde , ik hoop maar dat het slecht blijft gaan want een trainers wissen pakt meestal niet goed uit en daarom hoop ik deze ook niet .

31 augustus 2014 om 11:23

Je weet niet waar je over praat man? Vorige seizoen onder een steen gelegen? Was dramatisch heracles, met 11 man voor de pot!

31 augustus 2014 om 11:36

Mijn mening is gewoon dat een trainer wegsturen gewoon het gevolg is van paniek en denk maar niet dat het met een nieuwe trainer beter gaat hoor , zie Roda vorig seizoen daar heeft de trainer wegsturen lekker veel zin gehad zeker ,

31 augustus 2014 om 11:53

Weer een reactie van een wijzneus die Heralces amper volgt. Vervolgens maak je een vergelijk met Roda. Die vlieger gaat niet op, Roda presteerde onder Brood redelijk, sterker die hebben ze weggestuurd omdat hij niet door één deur kon met de TD, niet om de prestaties. De Jonge heeft ons al een heel seizoen bagger voetbal laten zien, het is niet alleen deze laatste 4 wedstrijden.

Het is wel zo dat het wegsturen van deze trainer ook het valen van ons bestuur is. Ook Jan Smit en co moeten maar eens goed in de spiegel kijken en daaraan hun consequentie verbinden. Dat ze deze trainer hebben weggestuurd is de enig juiste beslissing. Hij heeft het gewoon niet.

31 augustus 2014 om 11:54

Bij Roda stuurden ze dan ook een vrij aardige coach weg (ruud Brood) die het helemaal niet zo slecht deed op dat moment, om er een onervaren matige trainer voor terug te halen (tomasson). Dat was inderdaad niet zo'n handige keuze. Je kan ook zeggen dat het bij Ado bijvoorbeeld wel goed is gegaan door de matige trainer Steijn aan de kant te zetten.

Ook in deze situatie wordt er een matige trainer aan de kant gezet in de vorm van Jan de Jonge. Ik kan het wel begrijpen, hij liet vorig seizoen al slecht voetbal zien, en laat dit seizoen nog slechtere prestaties erbij zien. Dan is het gewoon tijd om een andere trainer aan te stellen en hopen op verbetering, onder de Jonge was die er zeker niet gekomen.

31 augustus 2014 om 12:39

Dat van bv Den haag heb je gelijk maar hoe vaak komt het voor dat het beter gaat als een trainer wordt weggestuurd over het algemeen is dat niet zo .

31 augustus 2014 om 13:04

Nou deze wijsneus constateert alleen maar dat een trainer wegsturen geen enkele zin heeft en dat zal je merken , kijk eerst maar eens hoeveel kwaliteit Heracles heeft laten gaan de laatste 2/3 jaar en wat ze nu voor selectie hebben hier gaat geen andere trainer het beter mee doen hoor , dan kun je wel alle goede spelers verkopen maar haal er dan in ieder geval gelijkwaardige spelers voor terug maar dat is niet het geval en het dan raar vinden dat ze geen punten halen ,

31 augustus 2014 om 14:36

Heracles laat de laatste 10 jaar al kwaliteit gaan, dat is niet iets van de laatste jaren. Het beleid van Heracles is al jaren hetzelfde. Onbekend talent laten bloeien en goed verkopen. Kwaliteit loopt bij Heracles al sinds jaar en dag de deur uit.
Als je Heracles een beetje gevolgd had de afgelopen jaren, dan zou je dat ook inzien.
Met Jan de Jonge hebben ze een slechte coach gehad. De kwalitatief goede spelers zijn zoals alle andere jaren vertrokken, maar met deze coach is er bij de achterblijvende spelers geen ontwikkeling meer. Omdat de Jonge jonge spelers niet beter kan maken zijn er op voorspraak van hem enkele fossielen (zomer, Sibum) aangetrokken. Dat werkt dus niet.
Heracles heeft een coach nodig die het talent dat in de selectie zit weer kan laten bloeien (Te Wierink, Bel Hassani, Linssen, Bruns, Tannane). Dit talent is hopeloos uit vorm door Jan de Jonge. Met een goede coach, een coach die spelers beter kan maken, ben ik ervan overtuigd dat Heracles weer een beter team wordt.

En nu

Het ligt eerder een zwakte selectie dan aan onvermogen van de trainer

Dat komt natuurlijk niet als een verrassing. Aan het gezicht te zien van De Jonge zag hij de bui ook al hangen. En als de voorzitter dan zegt dat er morgen (vandaag dus) eens goed gepraat moet worden omdat het zo niet langer kan, weet iedereen al wat er gaat gebeuren.

Beste overwinning van dit seizoen. Schande dat deze man zo heeft kunnen rond lopen . Ben er echt van overtuigd dat er een goede selectie staat.. Schenkeveld, cziommer, bel hassani, avdic en Linssen zijn bepalende spelers.

Ole voor die SCH.

31 augustus 2014 om 11:29

Goede selectie? 3 spelers die bij Heerenveen niet mee konden komen, een keeper die bij Cambuur in de JL op de bank belandde, een spits die bij AZ voornamelijk de bank warm hield en zo zijn er nog een aantal net niet spelers bij Heracles. In Almelo zullen ze toch echt wat moeten aantrekken, ik voorspel dat er ook onder de nieuwe coach tegen degradatie gevoetbald wordt.

Dit was te verwachten. Vraag me toch af hoeveel effect zo´n ontslag van een trainer zo vroeg in het seizoen heeft. Ik denk dat in dit geval het grootste probleem bij de spelersgroep ligt en niet perse bij de trainer. Er zal achter de schermen ook wel wat problemen zijn geweest tussen Jan en het bestuur.

Iemand enig idee naar de shortlist voor een nieuwe trainer? Las eerder Kluivert, zou best kunnen werken?

31 augustus 2014 om 11:27

Gertjan verbeek komt in ieder geval niet helaas. Mario Been of John van den Brom zouden goede vervangers zijn!

31 augustus 2014 om 11:39

jij denkt dat Mario Been of John van den Brom naar Heracles zouden willen komen ik denk niet dat die voor de Club haalbaar zijn en dat ze ook niet willen want die zijn erg kieskeurig met het uitzoeken van een club en die wachten op betere clubs hoor .

31 augustus 2014 om 12:10

Haha, die trainers worden niet in flessen grolsch betaalt hoor, Heracles kan niet meer betalen als een anti degradatie coach idpv ruud brood ofzo

31 augustus 2014 om 12:47

Ik heb juist sterk het gevoel dat Verbeek wel komt, ik durf het zelf zo te stellen dat wanneer Verbeek een club had gehad de Jonge nu nog niet ontslagen zou zijn.
Maar dat kan Smit natuurlijk niet zeggen want dan wordt de afwikkeling van de contracten van de Jonge alleen maar moeilijker.

Het lijkt wel een reflex van Smit elke keer wanneer Verbeek vrij is wil hij hem naar Heracles halen.

31 augustus 2014 om 13:15

Heracles heeft geld zat om die trainers te halen, daar zou het echt niet aan liggen.

31 augustus 2014 om 13:17

Verbeek zei trouwens in VI vrijdag dat hij in ieder geval dit seizoen niet als trainer bij heracles komt.

31 augustus 2014 om 16:00

Ik zou me als Verbeek zijnde ook even niet aan deze selectie branden. Voor je het weet degradeer je ermee, lekker voor je CV. Nee, Gert-Jan moet gewoon even wachten op Twente waar het ook rommelt. Dat zou een mooie klus voor hem zijn.

Ik heb te doen met De Jonge.

Zeker gezien zijn houding gisteren. Een hopeloze man. Zo veel is voetbal nu ook niet waard. Overigens denk ik dat De Jonge niet geschikt is als hoofdtrainer, hij kan beter weer ergens gewoon assistant worden.

Nergens voor nodig. Heracles is een middenmoter. Als een club uit de middenmoot elk seizoen de beste spelers verkoopt zal het sowieso wat minder gaan. Als de resultaten een fase (want zo zie ik het) dan minder gaat, gaat het dan ook echt slecht. Moet Vitesse Bos dan ook ontslaan?

31 augustus 2014 om 11:39

Ja, Bosz gelijk er uitgooien als ze vandaag verliezen.

Gewoon een enorm matige selectie. Ik hoop op Aad de Mos. Die kan niets iets maken. Maar ook van iets niets maken.

Altijd treurig als trainers al zo vroeg in het seizoen het veld moeten ruimen. De resultaten en het voetbal waren niet goed, maar wat ik het meest vreemde aan de hele situatie vind, is dat het lijkt alsof De Jonge zich er al een tijd bij neergelegd heeft dat hij de boel niet meer op de rails kon krijgen. Elk interview straalde hij uit dat het weer niet goed was. Nooit strijdbaar of goede moed. Dat straalt over op bestuur en spelersgroep. Uiteindelijk is De Jonge denk ik niet geschikt voor het hoofdtrainerschap in de Eredivisie. Bij Heerenveen ging het niet goed onder zijn bewind, en nu bij Heracles ook niet. Daarbij vind ik Heracles niet zo'n geweldige ploeg hebben, dat je er veel meer van mag verwachten en de voorzitter heeft er ook absoluut geen kijk op. Die sprak vorig jaar, voor de start van de competitie, nog de ambitie uit om Europees voetbal te halen, terwijl hij net een aantal sterkhouders verkocht had.

Ben benieuwd wie hem opvolgt. Er zullen wel niet veel trainers zitten te wachten op dit elftal. Hoop dat verbeek door heeft dat hier geen eer valt the Galen.

Zo'n goede selectie hebben ze niet dusja... na 4 weken is wel heel snel vind ik maar goed.

Ruilen met Gert Kruys met gesloten beurs ,wij blij ,jullie blij .

Ze hadden hem eind vorig seizoen er al uit moeten knikkeren.

31 augustus 2014 om 12:31

Dat ben ik helemaal met je eens. Als je een trainer zo vroeg in het seizoen ontslaat, ben je al lange tijd niet tevreden. Dan is het einde van een seizoen een mooi moment om uit elkaar te gaan. Dat geeft de opvolger ook meteen de kans met zijn elftal een voorbereiding mee te maken waarin hij dingen kan veranderen. Dat moet nu gebeuren terwijl het seizoen al begonnen is.

Heracles heeft een heel mooi ploegje dat heel mooi kan spelen. Daarop moet je geen coach zetten die Hollands wil spelen, met vleugelspelers die een voorzet geven op een spits die ze een 'kapstok' noemen. Lekker tikki-taka spelen, zonder druk om te presteren moet dat wel lukken. Misschien nog een goede linksback en/of centrale verdediger en je hebt een selectie die niet van PEC onderdoet.

Opstelling: Dan heb je nog een vrij goeie bank met Castro, Te Wierik, Zomer, Rienstra, Vejicevic, Avdic en Weghorst/kangaskolkka

Telgenkamp
Koenders
Schenkeveld
Veldmate
Aktou
Fledderus
Bruns
Cziommer
Bel Hassani
Linssen
Tannane
31 augustus 2014 om 12:12

Hahah! Tiki-Taka in Almelo, het moet niet gekker worden. Ik dacht dat voetbalzone werd bezocht door mensen die in ieder geval een beetje kijk hadden op het spelletje, maar die gedachte heb je bij deze volledig van de baan geveegd.

Je kan toch niet serieus denken dat -met alle respect- het huidige Heracles kan spelen op basis van balbezit, korte passing en constante beweging?

Het is echt waanzin om deze speelstijl te willen introduceren bij clubs in het rechterrijtje van de eredivisie. Laat ze eerst maar eens simpelweg leren hun verdedigende taken uit te voeren.

31 augustus 2014 om 12:31

Meneer heeft de afgelopen jaren onder een steen gezeten? Onder Bosz werd er inderdaad Tiki-Taka in Almelo gespeeld. Er was elke week spektakel in het Polman. Ik herinner mij nog een 6-3 overwinning tegen Heerenveen. Echter sinds Jan de Jonge de ploeg onder zijn hoede heeft, is elk systeem uit het voetbal verdwenen en heeft dat plaats gemaakt voor angsthazenvoetbal. Vorig seizoen geen fatsoenlijke thuiswedstrijd gezien en een trainer die wekelijks geen vertrouwen liet zien in zijn elftal.

Gister leek het ook helemaal nergens op. Er zat totaal geen idee achter.. Je gaat mij niet vertellend dat smaakmakers als Cziommer, Bruns, Bel Hassani en Linssen opeens niet meer kunnen voetballen...

31 augustus 2014 om 12:48

Er is een verschil tussen kunnen voetballen en het 'tiki-taka' systeem kunnen hanteren. Het is absoluut onzin dat er onder Bosz dat speltype werd gehanteerd.

Ik geef graag toe dat er destijds inderdaad veel leuker gespeeld werd en er zeker meer te halen valt uit deze selectie, maar door dit te bestempelen als 'tiki-taka', een term die wordt geassocieerd met Barcelona sinds Cruijff en het Spaanse nationale elftal, maak je jezelf belachelijk. Daar heeft geen enkele eredivisie uberhaupt het benodigde niveau voor.

31 augustus 2014 om 12:52

Ik snap eigenlijk niet dat mensen zo verrast zijn over het spelniveau, de Jonge heeft een half seizoen kunnen teren op wat Bosz heeft nagelaten en rond de winterstop was de aanvallende reflex van verdedigen en spelen uit de spelers (waar je niet op traint dat maakt je je ook niet eigen) en kon je zien dat de Jonge gewoon niet de juiste man op de juiste plek is.

Gewoon hopen voor Heracles dat Verbeek het overneemt (verwacht ik wel overigens) en dan hebben ze best een goed team.

31 augustus 2014 om 16:00

Volgens jouw redenatie zouden er ook geen eredivisieclubs countervoetbal kunnen spelen, omdat bijvoorbeeld alleen een Real Madrid of Chelsea dat als meesters kunnen.

Tiki Taka is mijn ogen gewoon een speelstijl net als catenaccio, countervoetbal of kick-and-rush. Bij tiki taka ligt de nadruk op veel balbezit met snelle en korte passes. Dat Heracles dat niet op een niveau van Barcelona doet is logisch, maar in die jaren was dat zeker de spelinstelling van Heracles.

Doet me denken aan mijn clubbie vorig seizoen.. maar goed met zo'n selectie is het gewoon lastig.. cziommer sibum fledderus en zomer... stuk voor stuk over the hill

Patrick Kluivert samen met Clarence Seedorf en Edgar Davids. The return of the black meteors. Zou toch een prachtige staf zijn voor elke eredivisieclub.

31 augustus 2014 om 11:36

De kabel returns

Zo matig is de selectie van Heracles toch niet? Die moeten met gemak Exelsior, Dordrecht, Willem II en NAC voor kunnen blijven in mijn ogen.

Als Vitesse vandaag verliest dan vliegt Peter Bosz er ook uit,dan kan hij weer bij Heracles aan de slag.

jammer dat er geen sprake is van enige zelfreflectie bij voorzitter Smit, hij is tenslotte verantwoordelijke voor het aan en verkoop beleid binnen de club. Met dit elftal zal elke andere trainer ook niet beter presteren.

Na 4 wedstrijden, dat is snel, of een record?
Als Verbeek maar niet die kant op gaat die moet Schreuder uit zn lijden verlossen.

de trainer is hier niet de schuld van maar het managersment die deze 2e keus spelers hebben aangeschaft zoals de hr Hoogma EN DE HR Smit ,
deze mensen moeten hun conclusie trekken en opstappen want welke trainer je er ook voorzet beter wordt het niet

Ik vind dit ontslag wel te snel eigeblijk. Natuurlijk hoort Heracles niet te verliezen van Cambuur en Excelsior, maar van AZ en Groningen vind ik niet zo gek. Die clubs zijn gewoon verder.

Ook moeten ze in Almelo niet vergeten waar ze vandaan komen. Ze hebben een prachtige prestatie geleverd om van Heracles een stabiele Eredivie-club te maken, maar daar horen nou eenmaal mindere periodes tussen. Zonder dalen heb je immers geen pieken.

31 augustus 2014 om 12:41

Dat dacht ik in eerste instantie ook. Maar er is verder gekeken dan alleen naar de vier wedstrijden van dit seizoen. Ik ben niet een echte Heracles-volger, maar 't blijkt dat ze vorig seizoen ook al heel slechte resultaten haalden.

Was gister al duidelijk, in het stadion zag ik dat alleen de assistent nog bezig was met het elftal en Jonge stond er maar versuft bij.

Daarnaast, wat heeft Heracles een domme voorzitter. Ga je op zondag vergaderen over het ontslag, maar ga je niet gelijk denken aan een opvolger en doe je dat later? Pff wat een gebrek aan intelligentie, dat doe je direct! Dan heeft een nieuwe coach ruim de tijd voor de volgende wedstrijd.

Off: wat is die Cziommer vervelend zeg, telkens zeuren en wegwerp gebaren maken.

Je zou als trainer worden aangetrokken door Heracles met deze selectie op de laatste dag van de transferperiode, het is te hopen dat je een aantal transfervrije spelers kent die fit zijn, anders teken je in feite meteen je ontslag.

31 augustus 2014 om 12:57

Haha, als je zorgt dat ze een gouden handdruk bij ontslag in je contract opnemen is het wel makkelijk verdienen

Opzich wel begrijpelijk natuurlijk, maar geen enkele fatsoenlijke trainer krijgt deze ploeg aan het voetballen. De selectie is totaal uit balans met teveel oud gedienden. De Jonge zelf had er het vast ook wel moeilijk mee dat hij met zo'n selectie aan het seizoen moest gaan beginnen. Ben benieuwd wie er voor de groep komt te staan bij Heracles, maar verwacht eerlijk gezegd een degradatie dit seizoen als het niet snel verbeterd..

Zeer zonde. Jan Smit denkt nog altijd dat hij met de huidige groep in de middenmoot kan eindigen. Gaat ook nooit gebeuren. Werk je club maar de crisis in. Nu kunnen ze weer op zoek naar een nieuwe coach.

Gezien het einde van de transferperiode kan Heracles zich nu beter richten op kwalitatief goede voetballers. Het maakt niet uit wie je voor deze groep zet. Simpelweg onvoldoende kwaliteit.

Treurig dit. De Jonge heeft te maken met een ontstellend zwakke selectie die geheel uitgekleed is nadat Bosz anderhalf jaar geleden vertrok. Het is beschamend om te zien wat daar de afgelopen drie jaar is vertrokken en wat hier voor terug is gekomen. Dit kun je een trainer nauwelijks aanrekenen.

Maak de Jonge trainer van Manchester City en men zal hem een geweldige trainer vinden. Is hij dan ineens beter geworden? Nee, werken met spelers als Kompany en Aguero is nou eenmaal makkelijker dan werken met pakweg Linssen of Telgenkamp.

31 augustus 2014 om 12:01

@ Greenz

Dat is natuurlijk onzin. Bij Manchester City zijn met veel betere spelers de doelstellingen uiteraard veel anders.

31 augustus 2014 om 13:26

Precies, bij City heb je topspelers en kan je voor het kampioenschap gaan, bij Heracles heb je matige spelers en moet je rekenen op degradatievoetbal. Een trainer heeft maar weinig invloed volgens mij, zowel bij City als bij Heracles.

Ik zie op Wikipedia dat Ryan Koolwijk nog geen club heeft. Lijkt me een goede aanvulling voor Heracles.

De selectie van Heracles is weliswaar matig, maar dat is eigenlijk geen argument om De Jonge in het zadel te houden. Deze selectie is natuurlijk niet helemaal buiten zijn medeweten samengesteld, daarin heeft hij een adviserende rol gehad. Hij is met het volle verstand de uitdaging aangegaan. Als De Jonge de selectie onvoldoende zou hebben gevonden dan zou hij zelf moeten opstappen. Dat heeft hij niet gedaan en dus mogen deze matige prestaties na 38 wedstrijden hem volledig worden aangerekend.

Heracles heeft deze zomer geen grote of bijzondere versterkingen binnengehaald, maar had zich meer gericht op jonge/goedkope jeugdspelers. Ik denk dat trainers als Verbeek, Kluivert en van der Brom goede kandidaten zouden kunnen zijn om deze jonge selectie van Heracles weer aan het voetballen te krijgen. We zullen het wel zien.

Die man moest met een stel ondermaatse voetballer werken, iemand anders kan er ook niks mee

Groot gelijk. De jonge heeft nergens gepresteerd als hoofdcoach en is communicatief onvaardig. Moet gewoon een assistent of jeugdtrainer blijven. Opvolgers; Groenendijk, Been, Stevens, Vd Brom, ....

31 augustus 2014 om 13:12

Verklaar communicatief onvaardig.

Zonde voor de trainer! Matige selectie die normaliter van Groningen en AZ zou verliezen. Op dit moment staat Cambuur er ook beter voor, dus dat is ook geen schande. Als je dan 3 verliest en in een moeilijke periode zit, kan je ook zomaar van Excelsior verliezen. Met deze selectie had ik toch wat meer begrip verwacht.

En het gaat niks helpen, Heracles is gewoon een degradatie kandidaat met deze selectie. niets meer, niets minder.

Niet meer dan logisch. Heeft belabberd materiaal tot zijn beschikking dat moet gezegd.

Niet echt raar het aankoopbeleid?? Was niet erg goed en de selectie is ook niet echt geweldig.

Spits nou sorry hoor toch niet echt alles, had Muhren gehaald.

Telgenkamp
Te Wierik
Schenkeveld
Zomer?
Veldmate
Bruns
Bel Hassani
Linssen
Overtoom?
Fledderus
Avdic/Quekel

Jan, bedankt voor de bewezen diensten!
Helaas mocht het niet genoeg zijn!

Ben bang dat Been en van den Brom te duur zijn!
Misschien dat een Eddy Achterberg geschikt is... Is een man uit regio met veel ervaring bij zowel Schalke als Red.b.salzburg

Komt hier de Technisch Direkteur er niet genadig van af? Nico Jan Hoogma is toch verantwoordelijk voor het beleid. Jan Smit is graag op TV maar volgens mij hoor de TD dit te doen.

Van Geel doet dit wel, hoewel ik hem niet kan zien, ook die van Vitesse nog niet gezien? (weet niet ff zijn naam). Als TD moet je een grote jongen zijn bij mindere resultaten. Hans Vond dit dit dan weer keurig!

Matige coach en een matige selectie, dan is 1 1=2. Smit en Hoogma mogen ook wel eens in de spiegel kijken, zij zetten tenslote de handtekening bij het aantrekken van bijvoorbeeld Zomer en Sibum. Spelers die allang niet meer meekunnen in de Eredvisie. Nu weet ik ook dat er in Almelo niet al teveel mogelijk is, zeker omdat ze ook steeds met het stadion bezig willen. En als je het ieder jaar van transfervrije spelers moet hebben kan het eens zijn dat het tegenzit en je nacompetitie gaat spelen.

Het niet opstellen van Bruns was niet slim, Veruit de beste speler in de selectie!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren