Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Boer niet blij met transfer Vermeer: ‘Dit kan niet de bedoeling zijn’

Laatste update:

Zondag ontplofte er plots een bom in de Nederlandse transferwereld: Kenneth Vermeer staat op het punt om Ajax te verruilen voor Feyenoord. Ajax-trainer Frank de Boer hoorde zaterdagavond van directeur Marc Overmars dat de transfer van de doelman aanstaande is. Voor de camera’s van FOX Sports lijkt De Boer niet al te blij dat Vermeer naar de aartsrivaal vertrekt.

/

“Dat hij ergens naartoe is en waarschijnlijk Rotterdam”, zegt De Boer over het bericht dat hij kreeg van Overmars. “Voor mij was het ook een complete verrassing. Voor details moet je bij Overmars zijn. Ik hoorde het zaterdagavond laat van Overmars. Hij vroeg of ik even wilde gaan zitten. Dat heb ik gedaan. Het was wel een grote schok ja.”

“Je weet hoe gevoelig het ligt”, antwoordt de coach op de vraag of de stap van Vermeer not done is. “Je gunt iedereen het beste, maar je hoeft je tegenstander niet sterker te maken. Hij is samen met Jasper een van de beste keepers van Nederland. Feyenoord wordt er sterker op en dat kan nooit helemaal de bedoeling zijn.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
31 augustus 2014 om 18:15

Natuurlijk moet je een "concurrent" niet versterken dat is waar, maar dat vermeer weg wou was allang bekend.
En voor Vermeer zelf is deze stop zeer begrijpelijk, zou toch weer achter Gilissen eindigen, hij zeker beter dan Mulder.

31 augustus 2014 om 18:18

Vermeer zal het heus wel begrijpen als Marc de transfer tegenhield. Iedereen zal het begrijpen, maar ja Marc zag weer geld!

31 augustus 2014 om 18:21

Dat klopt, het gaat er mij niet om aan wie, maar dat hij het op het laatst van de transfermarkt moet laten gebeuren word ik doodziek van. Als ze 2 weken eerder waren verkocht hadden we waardige vervangers kunnen zoeken, en ook vorig jaar. Zo kun je toch nooit een team bouwen, als het op het laatst mogelijke moment word weggeveegd

31 augustus 2014 om 18:25

Hoezo doe normaal? Het is toch een schande dat Overmars dit toestaat en dat Vermeer dit zelf ook wil. Had Vermeer niet eerder gezegd dat andere clubs in hem geinteresseerd waren maar die waren niet goed genoeg of iets dergelijks? Vermeer is door Ajax opgeleid, had waarschijnlijk genoeg andere opties en koos voor Feyenoord. Als echte Ajacied doe je dat niet.

Over Overmars wil ik niet eens beginnen. Die is geen enkele euro waard die Ajax hem betaalt, waardeloze nietsnut.

31 augustus 2014 om 18:30

Overmars heeft er voor gezorgd dat Ajax er weer financieel goed op staat, of wil je weer terug naar de tijden van vd Boog? Dat was leuk he, geld uitgegeven terwijl je het niet hebt! Overmars ruimt nu de rommel op, wat anderen gemaakt hebben. Hij had nooit de voetbalwereld in moeten gaan, want voetbalfans willen alleen maar goede spelers zien en denken niet aan het bedrijfsresultaat.

31 augustus 2014 om 18:35

Tristan doe toch niet zo triest joh raar figuur, Vermeer werd door sommige Ajax supporters uitgekotst en nu kom jij zo praten? Ondankbaar iets, Vermeer heeft zeker wel voor 3 van 4 titels gezorgd samen met de jong en blind, je kan zeggen wat je wilt maar gun Vermeer eens een plek waar hij wel gewaardeerd zal worden

31 augustus 2014 om 18:42

@theonlyone

Hoezo heeft Overmars daarvoor gezorgd? Daar heeft De Boer voor gezorgd door 4 jaar op rij kampioen te worden en dus CL te spelen wat grofweg 20 miljoen per jaar oplevert. En zelfs dan is het niet Overmars' verdienste dat spelers werden verkocht voor veel geld (al valt zelfs dat de laatste jaren tegen), dat is toch gewoon omdat die spelers presteren op het veld? Overmars' taak is juist ervoor te zorgen dat Ajax goede spelers haalt voor een goede prijs, iets wat hem vooralsnog nauwelijks gelukt is.

En praat aub niet over bedrijfsresultaat. Ajax heeft momenteel meer dan de helft van haar beurswaarde in cash op de bank staan. Denk dat er geen ander normaal bedrijf ter wereld is dat zo een overvloed aan cash heeft op de balans, iedereen weet namelijk dat dat nergens op slaat.

31 augustus 2014 om 18:43

Vermeer wilt gewoon keepen. En als er dan een club komt van het niveau Feyenoord, waarom zou die dat dan niet doen? Dat overdreven haat en nijd richting verschillende clubs is zo'n grote onzin. Ik ben zelf voor Psv, maar zowel Ajax als Feyenoord zijn toch gewoon schitterende clubs om voor te spelen. Als je daar als reserverkeeper van Ajax de kans voor krijgt, dan pak je die toch met beide handen aan.

31 augustus 2014 om 18:49

Vermeer is ook beter dan cilessen

31 augustus 2014 om 18:51

Tristan,

Nou ik geef Vermeer niet de schuld hoor. Hij wilt gewoon spelen, waar boeit hem niet en terecht. Wij misbruiken hem op de bank.blijkbaar hebben wij hem niet zo erg nodig. Nu mag Marc opzoek naar een nieuwe keeper en hopelijk ook wat versterking. Ach het is niet zo dat de transfermarkt (van de meeste competities) morgen om 00:00 sluit of wacht toch wel...

31 augustus 2014 om 18:56

atletico

Ik verwacht ook niet van een Psv'er dat die dit zou begrijpen, jullie hebben tenslotte geen rivaal.

@lee112
Jij kunt Vermeer niet de schuld geven, best, ik wel. Vermeer had naar genoeg andere clubs gekund en dan kies je juist de enige club uit waar je niet heen hoort te gaan.

31 augustus 2014 om 19:01

Misschien was de kans op speelminuten groter bij Feyenoord dan bij de andere clubs? Who knows. Maar ja jij hebt jouw mening erover en uiteraard respecteer ik dat. Helaas is hij weg.

31 augustus 2014 om 19:12

Zoals echte Ajacied Cruijff, bedoel je.
Of geldt er een dubbele standaard?
Ik ben persoonlijk van mening dat een keeper die door een deel van Ajax supporters verguisd werd een periode lang, geen rekening hoeft te houden met sentiment van diezelfde supporters. Maar dat ben ik

31 augustus 2014 om 19:13

Haha ik waarschuwde heel veel Ajacieden toen al dat Marc Overmars een harde zakenman is. Bij Go Ahead was hij niet anders. Veel mensen liepen toen de polonaise toen hij werd aangesteld bij Ajax. Maar zie hier nu de schaduwkant. Hij geeft geen euro uit en wil alleen maar de bankrekening spekken.

31 augustus 2014 om 19:16

Deze opmerking zegt genoeg over jouw niveau. Zo als je naam al zegt, je bent wel heel triestdan.

31 augustus 2014 om 19:20

Theonlyone daar heb je gelijk in en Ajax is weer gezond en dat is uitstekend werk. maar Tristan heb ook een punt wij betalen hem nu om te zorgen dat het voetbal technische beleid te leiden. en dat doet ie niet naar behoren want laten we eerlijk zijn als Jonk zegt ik moet 2 miljoen hebben voor de jeugdopleiding dan gaat oom Dagobert effe zitten en besluit je krijgt 1 miljoen punt. want ja 2 miljoen van de 95 die we in kas hebben is wel veel he. en die 95 zal nu wel iets van 112 zijn door de verkoop van Daley en van Vermeer. en dan als absoluut hoogtepunt is de selectie veels te licht maar ja Marc en de zijn kicken op jong talent maar waar zijn de echte Ajax waardige spelers juist allemaal verkocht door oom Dagobert

31 augustus 2014 om 19:25

@rero

Precies, er gelden blijkbaar dubbele standaarden. Hypocriet. wordt dat genoemd. Net als dat gejank over het vertrek van Blind van wie de meeste supporters twee jaar geleden al heel graag afscheid hadden willen nemen.

31 augustus 2014 om 19:28

@pathetico

Waarom ben je nu op je pik getrapt? Ik heb toch gelijk? Bedoelde het niet eens negatief, Psv heeft gewoon geen aartsrivaal, of wil je dat betwisten?

@rero
Cruijff heeft zo waanzinnig veel voor Ajax betekent dat je hem die misstap kunt vergeven. De man heeft er eigenhandig voor gezorgd dat Ajax een van de meest succesvolle clubs ooit is. Je gaat Vermeer en Johan fucking Cruijff toch niet serieus met elkaar vergelijken?

@kohaku
Zie hierboven. Je hebt je hersenen gekregen om ze te gebruiken, stel voor dat je dat dan ook eens probeert.

31 augustus 2014 om 19:32

Overmars denkt juist meer aan bedrijfsresultaat ipv sportieve resultaten/successen. BIj een voetbalclub hoor dat niet zo.

31 augustus 2014 om 19:33

De hele voetbalwereld is hypocriet en leeft in de waan van de dag maar het is toch logisch dat de supporters hier kritiek op hebben. Verder is het zo dat als je presteert iedereen blij is en als je niet presteert krijg je kritiek. Dat was bij Blind ook het geval. Ik zou de reacties andersom wel willen horen bij een dergelijke transfer want veel Feyenoord supporters zijn hier net zo hypocriet in dat geval.

31 augustus 2014 om 19:46

Tristan.

PSV heeft Vermeer niet nodig net als Vitesse. Dan blijven alleen Feyenoord en Twente over als club van niveau in de eredivisie. En in mindere mate Pec

Dus omdat Cruijff zo veel heeft betekend voor Ajax kijk je door de vingers dat hij bij Feyenoord speelde. Maar als iemand anders het doet of mocht doen is het uit den boze!!?

Wat een logica hahahahaha

31 augustus 2014 om 20:24

@tristan... Dan wil ik dat je nu eist dat nummer 14 dat shirt dat in jou stadion hangt er nu afgehaald wordt!!!
Pleur toch op met dat geneuzel van zowel feyenoord als ajaxsupporters over de transfer van Vermeer, stelletje hypocrieten!!!

Ajax: Vermeer uitfluiten, vragen om een nieuwe keeper, keept ineens goed moeten ze hem behouden en weer een jaar achter Cillesen zetten? Zelfde als Blind...

Feyenoord: Mulder uitfluiten, geen uitstraling, vooral veel blunders in de gespeelde wedstrijden, nu komt er een betere keeper, is t weer niet goed.

Emotioneel reageren kunnen we als de beste, gelukkig doen Overmars en van Geel daar niet aan mee.
Feyenoord Ajax ligt bij de supporters gevoelig, niet bij de spelers, maar dat begrijpen de meesten niet.
Ik ga Vermeer steunen, hij is een Feyenoorder en zal punten pakken voor ons, heeft internationale ervaring en is in vorm en uitstraling en heeft laten zien heel geduldig te zijn!!

Dus Legioen... Zet je emotie's opzij en over 2 weken laten we zien waarom wij het Legioen zijn!!!

31 augustus 2014 om 20:40

Rancune mag wel natuurlijk, maar Vermeer gaat naar Feyenoord voor zichzelf en niet om Ajax een lesje te leren. JC ging puur om Ajax weer op het rechte pad te brengen naar Rotterdam, dat is het verschil. Toen was er nog echte clubliefde, nu niet meer, uche-uche. Ik feliciteer Kenneth Vermeer, maar ik ben bang dat hij heel snel spijt krijgt van zijn keuze.
Een paar keer onder een bal door duiken en hij zit weer op de bank. Van de regen in de drup heet zoiets.

31 augustus 2014 om 18:19

Dit kan weleens een breakpunt worden. De Boer steunt tot nu toe Overmars steeds naar de pers toe, maar ik denk dat dit een breekpunt gaat worden. Hij moet dit gepruts ook een keer spuugzat worden. Volgend jaar beter hoop ik - zonder Overmars. Als voetballer was hij prima. Als beleidsman totaal ongeschikt

31 augustus 2014 om 18:24

Pff ben dat gierige beleid helemaal zat, wat moet hij met al dat geld op de bank, rentenieren? Ik ben tegen het oude beleid zoals sulejmani en het binnen halen van te oude spelers. Maar dat constant binnenhalen van spelers die nog niks gepresteerd hebben, geen ervaring hebben en kwaliteit missen pfff houdt t eens op.

31 augustus 2014 om 18:31

Dan blijft er ook niets over: geen spelers als Sulejmani (dus boven de 10 miljoen niet), geen oude spelers en geen jonge talenten. Wat wil je dan?

31 augustus 2014 om 18:40

Je kan wel talenten halen maar niet alleen maar, en Sulejmani koste heel wat meer dan 10 miljoen.
Als er spelers zijn die zich al een paar jaar laten zien en rond de 10 miljoen kosten mogen die wel gehaald worden van mij ja. Dat in combinatie met talenten. Maar idd dus niet alleen maar talenten. en te oude spelers bedoel ik mee, de oude zakkenvullers die niks toevoegen.
Je mist spelers van een jaartje of 26 a 27 jaar die de groep kunnen dragen.

31 augustus 2014 om 18:46

De Boer moet zelf onderhand ook eens naar zichzelf kijken. Hij zou om te beginnen eens de spelers op hun eigen plek kunnen zetten. Dus bijvoorbeeld Andersen op het middenveld, Boilesen links op het middenveld, Schone op het middenveld, etc.

En continu falende spelers als Van Rhijn en Siggy eens niet meer opstellen.

31 augustus 2014 om 18:52

Kan nu niemand die Overmars eens evalueren. Wat heeft hij nu gedaan?
Veel miskopen; Sana, vd Hoorn, etc.
Veel niet gelukte transfers; Narsingh, Mertens, etc.
Nu maakt hij de concurentie beter. Maar de vraagprijs was 1 mln. Een vriendenprijsje wegens bewezen diensten. Waarom dan toch nog 750?

Ik vind dat die vent een complete wanprestatie geleverd heeft de laatste jaren. Dankzij de jeugdopleiding en de boer wordt ajax toch nog kampioen maar dat kan moeilijk aan hem wodren toegeschreven

31 augustus 2014 om 19:05

We hebben vooral gemazzeld dat PSV even weg was en interne strubbelingen had. Maar PSV loopt nu ver voorop kijkend naar de selectie

31 augustus 2014 om 19:49

De boer gaat na dit jaar gewoon weg denk ik. Hij is het duidelijk zat. En dit kan gewoon niet. We hebben zoveel goede spelers laten lopen de afgelopen jaren voor 1 miljoentje meer. Narsingh, maher, de jong, finbogasson. Die hebben wij toch nodig. Nu is er geen een ster in het team. Als wij deze tranfers doorgang hadden laten vinden hadden wij misschien 90 miljoen over ipv 112 nou poepoe! Kan mij wat schelen dat we financieel zo veel hebben. Als we maar niet failliet gaan. We moeten de goeie spelers halen van de eredivisie en talenten van buiten. En je concurrenten never nooit versterken!

31 augustus 2014 om 20:06

Een jaar geen CL en je hebt twintig miljoen minder. Laat ze daar eens naar kijken

31 augustus 2014 om 20:39

PSV loopt voor op Ajax? Hoe bedoel je scorebordjournalistiek. Okay, Ajax maakte vandaag geen beste indruk, maar ik heb ze vorige week PSV in de eerste helft van de mat zien tikken met goed voetbal. Ik heb PSV alleen nog maar succesvol zien counteren (toegegeven, dat doen ze erg goed). Maar ik zie vooralsnog een team dat moeite heeft het spel te maken en een heel jaar counteren ga je niet mee weg komen. PSV is wel vaker uit de startblokken geschoten wat punten betreft, maar daarmee geen kampioen geworden.

On topic: over het algemeen vind ik dat Overmars het prima doet. Eindelijk een directeur die geen paniekaankopen doet of zijn oren laat hangen naar de buitenwacht.

31 augustus 2014 om 20:42

daarom sparen ze die miljoenen hansje. Er komt een moment dat je geen CL speelt en dan wil je toch die dure huishouding op peil houden.

31 augustus 2014 om 20:56

PSV speelt inderdaad counter voetbal, maar dat is toch een beetje de historie van de club, maar wat maakt het uit? Dat zie ik liever dan dat oefenloze gebrei van Ajax van nu en afgelopen seizoen. Sinds Eriksen weg is, is het middenveld totaal statisch en is alles totaal voorspelbaar. Dan kijk ik liever naar de verassingscounters van Psv. Dat vervelende gebrei komt me echt de neus uit en daar zou dit jaar toch wat aan gaan veranderen?

31 augustus 2014 om 18:23

Overmars is in alle opzichten gefaald.

-Hij verkoopt onze beste spelers voor te weinig geld.

-Hoesen, Sana, vd Hoorn, Milik en Duarte, zijn allemaal miskopen.

-Als grote trap na verkoopt hij Vermeer voor een prikkie aan ons aller Rivaal Feyenoord.

31 augustus 2014 om 18:27

Welke beste spelers voor te weinig geld? Hij bedenkt toch niet in zijn eentje dat spelers als Hoesen naar Amsterdam moeten komen, daarvoor heb je toch scouts? Het is niet alleen Overmars dat het woord heeft, iedereen bij Ajax mag en kan wat zeggen.

31 augustus 2014 om 18:36

Ik denk dat overmars heel recent nog 7 miljoen te weinig voor blind heeft gevangen. Niet zozeer omdat Blind zo ontzettend goed is maar meer door de sterke onderhandelingspositie. Ajax heeft genoeg geld en de transferwindow is bijna afgelopen, dan hoor je als overmars zijnde gewoon te zeggen 25 miljoen en anders niet.

31 augustus 2014 om 18:39

7mln te weinig voor Blind?
O je bedoelt vanwege dat 25mln gerucht. Je weet dat die cijfers door flut kranten en sites verzonnen worden?

Overmars heeft met 17.5mln gewoon een top bedrag gevangen voor Blind.

Want met of zonder Blind overwinteren in de CL lukt met deze groep toch niet.

31 augustus 2014 om 18:42

De scouts gaven een negatief rapport over Milik heb ik gelezen, maar overmars moest en zou deze jongen halen..

31 augustus 2014 om 18:42

Mee eens, Marc overmas heeft geen enkele speler gehaald waarvan ik denk hmm das nou een goede speler, ik weet niet waar die overmas mee bezig is maar sportief gezien is dit voor ajax niet echt heel positief, in CL zullen we zo nooit kunnen overwinteren en dat was toch well de doel van dit seizoen? Ben wel zo,n beetje klaar met die Overmas.

31 augustus 2014 om 18:52

@stepha_n

en dat geloof je zelf?

ze volgen die milik al jaren en zagen nu een kans om hem zonder risico te krijgen (want gehuurd). in het poolse nationale elftal doet hij het gewoon goed.

maar de boer moet zonodig een vierkante ijslander met de dozen nog om z'n schoenen in de spits zetten.

31 augustus 2014 om 18:52

Dat zou helemaal fraai zijn...heb je bronnen hiervoor?

31 augustus 2014 om 19:35

@ deadsr

Sorry, maar jij bent ook lekker kortzichtig, "oomanton" geeft precies aan waarom hij vind dat er meer voor Blind betaald had moeten worden, dan kom jij met een een totaal ander voorbeeld aan omdat je denkt hem de les te moeten lezen. Wat betreft de Champions League aspiraties van Ajax vind ik jou wederom heel kortzichtig, na steeds er dichtbij te zijn geweest (respectievelijk 1 punt en 1 doelpunt tekort) wilde Ajax nu weleens die tweede ronde behalen.

Voordat Blind vertrok wilde Ajax al versterkingen hebben omdat ze ernstig verzwakt waren, met het late vertrek van Blind word het er niet beter op en Overmars doodleuk voor de zoveelste keer zegt dat er niets bij komt. Wat kans nog aanzienlijker verkleind dat je die tweede ronde bereikt. Is dat nu echt zo moeilijk te begrijpen dat wij daar flink de "p" in hebben ?

Overmars voert gewoon de lijn uit die door de hele club gekozen is.

Dat Van Geel hier voor gaat is alleen absurd. Hij heeft lak aan waar Feyenoord voor staat.

31 augustus 2014 om 18:17

Hoezo belachelijk?
Voor Feyenoord is dat alleen maar beter, Mulder is erg zwak.
Feyenoord woedt hier alleen maar sterker van.

31 augustus 2014 om 18:26

Ik zal het uitleggen, ook voor de heren hieronder. Het gaat niet om kwaliteit. Er zijn andere goede keepers, zoals die ene die je eerder dit jaar kocht. Maar sommige dingen doe je gewoon niet. De Rotterdammers willen het hele jaar pretenderen dat ze de spelers van Ajax waardeloos vinden! Dan kun je niet hun afdankertjes overnemen! Het hele legioen staat nu voor lul. Nu kunnen ze niet meer doen alsog de Ajax spelers niet beter zijn dan hun eigen, want volgend jaar speelt hun B garnituur in hun eigen basis!

31 augustus 2014 om 18:37

Ik als groot Feyenoord supporter durf er best voor uit te komen. Ajax leidt betere keepers op dan Ajax. En er zijn inderdaad ook andere goede keepers, maar waar haal je een keeper van het kaliber Vermeer. Voor €750000 krijg je ze echt niet, alleen bij marc(plaats) overmars.

31 augustus 2014 om 18:38

*ajax leidt betere keepers op dan Feyenoord.

31 augustus 2014 om 18:41

Sorry maar welke spelers zijn goed bij ajax dan? Dat het individueel weinig voorstelt is al een tijd bekend, als team is het een ander verhaal, een veltman of klaassen vind ik persoonlijk helemaal niks, vermeer is een prima keeper met rare dingen af en toe maar veel beter als mulder, prima transfer dit haha.

31 augustus 2014 om 18:45

Dat vind ik onzin, als je zo redeneert zou Hahn ook een foute aankoop zijn met ze Ajax verleden.

Ik vind het gewoon belachelijk van Overmars, zoals ik wel alles wat hij doet de laatste tijd belachelijk vindt. Laat hem lekker minister van Economische Zaken worden en dan nog het liefst in een land als Griekenland of Spanje. Lekker saneren en niks uitgeven. Laten wij dan weer lekker spelers met meerwaarde verwelkomen ipv weggeven.

31 augustus 2014 om 18:47

Marc-plaats Overmars hahaahahah die is mooi!
Nee je hebt volledig gelijk voor 750.000euro een Nederlandse topkeeper op de laatste dag van de transfermarkt halen! Top gehandeld van Feyenoord!!!

Maar ik snap het niet,ik werk zelf in het voetbal maar waarom weet De Boer hier niks van. Of er is echt iets mis in het bedrijfs-systeem van Ajax of De Boer lult hier uit z'n nek want het kan/mag niet zo zijn dat een speler zonder medeweten van de coach weg gaat. Buiten dat als hij het er echt niet mee eens was kan hij er een stokje voor steken. ik bedoel het is nou niet dat Ajax het geld nodig heeft of dat Vermeer 20mil gaat opbrengen

31 augustus 2014 om 20:45

Marcplaats Overmars, geniaal. IK ben het niet met je eens, vind Vermeer en goede keeper, maar overstijgt niet het nivo van de eredivisie. En dan is 0,75 miljoen veel geld voor een bankzitter. En dan heb je nu twee keepers die twijfelen, ik denk niet dat ze daar beter van worden.

31 augustus 2014 om 18:18

Waar staat feijenoord voor dan?

31 augustus 2014 om 18:20

Hij heeft lak aan waar Feyenoord voor staat.

Deze mag je even uitleggen. Is die prutser van een Mulder waar Feyenoord voor staat? De clubcultuur: een grabbelaar die 3 jaar geleden al het team uit geflikkerd had moeten worden en alleen mag keepen omdat er nooit geld was.

31 augustus 2014 om 18:21

Feyenoord wordt hier sterker van dus is juist een goede zet van van Geel.

31 augustus 2014 om 18:21

Cruijf ging ook naar feyenoord. Dus ik zie het probleem niet. En vermeer wil gewoon graag op het veld staan, dus laat hem lekker naar rotterdam gaan.

31 augustus 2014 om 18:35

Ja heren over rivaal denk men niet meer in deze tijd en dat is maar goed ook
ik wens vermeer veel succes toe .en nu de supporters nog onder mekaar
ook dat moet kunnen geen rivalen meer.

31 augustus 2014 om 18:49

Cruijff ging juist naar Feyenoord om Ajax te pesten.

1 september 2014 om 04:21

Van Geel is ook geen echte Feyenoord-man. Hij is gewoon een directeur die zijn werk doet bij de club waar hij nu werkt, voor hij weer aan een nieuwe uitdaging begint. Een passant dus. Vanuit dat oogpunt heeft hij gewoon goed gehandeld. Vermeer is beter dan Mulder, dus is het een versterking. Doordat hij niet direct een Feyenoord-man is, maakt het hem niets uit dat Vermeer van Ajax komt.

Als er verder geen interessante opties zijn is dit toch een logische stap. Vermeer denkt aan zichzelf en gelijk heeft hij.

Moesten we hem maar op 1 laten staan wat hij sowieso verdient . Kan het de man niet kwalijk nemen als je hem zo behandeld. Dat is voetbal. Deed mij zo veel pijn om dit te lezen wauw.

Niet alleen dom van Ajax, maar ook dom van Feyenoord. Die houdt nu twee gefrustreerd keepers over. Gelukkig verliest hier iedereen dus. Zucht...

31 augustus 2014 om 18:17

Nu heeft Feyenoord een keeper die alles eraan doet om geen Ajax doelpunt door te late.. Als Cillissen geblesseerd raakt heeft Ajax een probleem!

31 augustus 2014 om 18:17

Hahn wordt zeer waarschijnlijk aan Excelsior verhuurt, Mulder heeft het aan zichzelf te danken als hij 2e keus wordt.

31 augustus 2014 om 18:19

Één gefrustreerde keeper, Hahn zal verhuurd worden en is dus ook tevreden, want zijn kansen op eredivisie minuten stijgen.

31 augustus 2014 om 18:23

Precies, grootste verliezer zou Mulder zijn.

31 augustus 2014 om 18:22

Hahn naar Excelsior en Mulder zal zich opnieuw moeten bewijzen in het 2e.

Bij Overmars kan alles blijkt

31 augustus 2014 om 18:14

Als je maar geld krijgt toch.

31 augustus 2014 om 18:31

Als je maar geld geeft.

Ach De Boer niet zeuren als je hem zo goed vind maak je hem toch eerste keeper heb er begrip voor dat Vermeer niet nog een jaar op de bank wil zitten.

Totaal dom en idioot. Je spekt even de concurrent met een keeper die wel misschien de beste van Nederland is. Groot gelijk Frank.

31 augustus 2014 om 18:20

Moet Frankie hem maar opstellen als hij hem zo goed vind. Volledig terecht dat hij deze stap maakt als er geen andere club concreet was en zeer logisch dat Feyenoord deze kans met twee handen aangrijpt. Niet huilie huilie dus, want Ajax heeft het er zelf naar gemaakt.

31 augustus 2014 om 18:33

Volgens mij mag je maar 1 keeper opstellen. Vermeer heeft al 2 wedstrijden gekeept en zou ook zeker zijn wedstrijden pakken dit seizoen. En oke als je dan weg wilt, waarom naar Feyenoord? Als je al sinds de jeugd bij Ajax speelt weet je hoe erg de haat is naar die club.

31 augustus 2014 om 19:21

Feyenoord is de enige club in de top 5 van de eredivisie die zo hard een goed keeper nodig heeft EN Europees speelt.

Twente heeft ook een betere goalie nodig (marsman was vandaag aardig maar staat vaak te schutteren) maar die spelen gen europees, PSV heeft zoet al en AZ esteban

en als je als Vermeer op een gegeven moment moet kiezen tussen Basis bij Feyenoord in een stadion van 50.000 plekken + Europees of bijvoorbeeld Heerenveen (met alle respect) in een stadion van 26.000 man en geen Europees ja dan word het makkelijker !

Aa zeg, ik snap het sentiment wel, maar op een gegeven moment moet je de overweging maken tussen je eigen belang en dat van Vermeer.. Overmars keek meer naar het belang van Vermeer. Ergens is dat stom omdat het je concurrent is, tegelijkertijd valt het wel te prijzen dat het Vermeer zo is gegund

31 augustus 2014 om 18:16

Je spekt de concurrent daar gaat het om. Het is gewoon echt te idioot voor worden. Vermeer is op Cillissen na de beste keeper van Nederland. Waarom laat je hem naar Feyenoord gaan.

31 augustus 2014 om 18:20

Je brengt het alsof het een feit is dat Vermeer na Cillissen de beste is, maar Zoet doet zeker niet onder en de vervanger van Vermeer, Boer is ook niet slechter, misschien wel beter als totaalplaatje.

Dat laatste is wel logisch, maar aan de andere kant waren wij ajacieden ook beledigd dat Vitesse voor minder geld Van Ginkel verkocht zodat hij niet naar Ajax zou gaan. Ik gun het Vermeer van harte. Topkeeper bij een topclub. Laten we als supporters hem nou allemaal gaan toejuichen, misschien dat er dan een stap in de goede richting komt mbt uitsupporters. En hopelijk maakt Ajax hier gebruik van door op Vilhena te bieden

31 augustus 2014 om 18:16

Chelsea bood meer, is inmiddels uit de officiele cijfers tevoorschijn gekomen.

31 augustus 2014 om 18:22

Of JPB . Ajax is zichzelf gaan
Overschatten na de 4 landstitels . Eerst blind verkopen op t laatste moment nu Vermeer die in mijn ogen beter is dan Cillesen . En maar hopen op 18 -20 jarige spelers die de ene week een 9 spelen en de week erop een 3 . Ik zie totaal geen aanknopingspunten waarom t dit jaar goed zou moeten komen

31 augustus 2014 om 18:23

Bieden kan altijd, maar wel boven de 10 miljoen. Van Geel is niet achterlijk en daarnaast hoeft en wil Vilhena niet weg. Dan mag Ajax hem van mij hebben, want als El Ahmadi morgen tekent, gaat hij toch minder minuten maken.

Je concurrent versterken mag nooit de bedoeling zijn, maar toch doe je het.............

Het eigen team niet versterken, maar de boel laten versloffen mag nooit de bedoeling zijn, maar toch doe je het...........

Ongelofelijk idd dat Ajax hem naar Feyenoord laat gaan. Ik gun Vermeer het beste heeft zich altijd netjes gedragen maar waarom naar Feyenoord?! Niet dat ik hem iets aanreken, waarschijnlijk had hij ook niet heel erg veel opties. Maar hoop nu toch dat hij regelmatig een balletje laat glippen... Naja dit kon er ook nog wel bij natuurlijk.

Snap niet dat Ajax dit toe laat. Ook al gun je Vermeer een transfer. Maar dan niet daar heen kom op zeg.

Het begint te rommelen bij Ajax en dat gaat zich wreken op de uitslagen. Dit kan wel eens het begin van het tijdperk de Boer inluiden en ook het verval in Amsterdam. Met geld op de bank maar zonder goede spelers in het veld redt je het niet.

Is allemaal zielig doen voor de camera terwijl ze ajax naar de klote helpen

Tijd voor een revolutie! Dit kan niet langer zo.

Naar Feyenoord vermeer :D eindelijk een goeie keeper voor Feyenoord Succes vermeer :D

Wat is er mis met die Overmars man!!?? Lijkt wel of ie dit expres doet. Eerst Blind verkopen twee dagen voor het verstrijken van de transfermarkt en geen ervaring, wat ik niet aanschreeuw maar wel nodig kan zijn, en nu flikt ie ons dit!!!! Pak je biezen en wegwezen geldwolf!! Vermeer gun ik natuurlijk alle succes in zijn verdere carriere dat is een verhaal apart.

31 augustus 2014 om 20:14

Zoals jij denk ik er ook over: van Vermeer begrijp ik de transfer echt wel. Gun hem het beste. Van Ajax had ik de transfer begrepen als ze er winst op hadden gemaakt, dus als ze bijvoorbeeld Vermeer voor 3 miljoen hadden verkocht en Boer voor 1 miljoen gehaald. Dan los je het aardig op. Als Vermeer echter voor 7.5 ton weg wandelt en je haalt Boer voor 1.5 miljoen (zoals het nu lijkt) dan snap ik er niks van!

Als je het puur zakelijk en sportief bekijkt is het een goede keuze.

Als je de menselijke kant erbij betrekt is het erg demotiverend voor mulder en hahn.
Verder is het nog afwachten wat de fans hiervan zullen vinden

31 augustus 2014 om 18:17

Voor de duidelijkheid: mijn reactie is vanuit het perspectief van feyenoord

31 augustus 2014 om 18:24

Voor Vermeer en Feijenoord is t goed. Jammer dat ie naar n concurrent/rivaal gaat maar de man wilt en zal daar 1e keeper zijn.

Vanuit Ajax-oogpunt had ik m aan zn contract gehouden. Wat is daar mis mee? Je bank maakt je kampioen...

31 augustus 2014 om 18:24

de meeste Feyenoorders juichen dit toe hoor.
Een goede keeper is altijd welkom en de prijs is ook prima.
Dus prima gedaan door van Geel.

Ik vind het jammer maar snap Vermeer wel.

Marc denkt gewoon als volgt : 1 miljoen voor vermeer , 1 ton voor ten rouwelaar en ik kan vanavond weer 900.000 eurootjes meer tellen..

Leuke hobby toch : geld tellen , ik wou dat ik het kon.

31 augustus 2014 om 18:20

Dagobert duck 2.0 is een mooie bijnaam voor hem

31 augustus 2014 om 18:23

Marc maakt de vergissing dat zijn eigen rekening, waar hij lekker zuinig mag zijn, iets anders is dan de rekening van een voetbalclub. Wat dat betreft doet Psv het een stuk beter. Het beleid van ajax van de afgelopen 4 jaar is alsof ze in de schuldsanering zitten. Ik snap de basis, dat ze niet zomaar spelers voor 6miljoen halen die niet beter zijn dan de eigen jeugd. Maar het lijkt mij de bedoeling dat je elk jaar beter probeert te worden. Ajax wordt elk jaar zwakker. Kampioenschappen hebben zand in de ogen gestrooid. De scouting van Ajax kan ook wel opgeheven worden

Goedzo jongen, trots op jou!

2 september 2014 om 11:01

Goedzo jongen!
Zo hoort het, Respect!

Ajax blijft verkopen maar dan moet er nu wel wat bijkomen de laatste paar dagen want ik denk dat Ajax nog een Spits en een nieuwe middenvelder moet halen en ik zou Viergever linksback zetten ipv Boilesen wat ik een blind paard vind. Ik zou als Ajax zijnde Gudelj ophalen bij AZ. Maar die kost meer dan 1 miljoen dus zal de zuinigste TD van nederland wel niks halen.

Onbegrijpelijk beleid. Verkopen ok maar niet naar je directe concurrenten Frank is verbijsterd en Feyenoord is in eensklaps titelkandidaat. Het loopt nu al niet en dan moeten de tikkies van de CL er nog overheen komen. Het is te hopen dat Jasper heel blijft.

Ik gun Vermeer het beste hoor, en zal hem altijd dankbaar zijn. Voor zijn cruciale rol, in de eerste 3 kampioenschappen. Maar Marc Netto lijkt helemaal doorgeslagen te zijn, waarom word blijkbaar niet eerst overlegd met Frank. Ik zal Vermeer altijd respecteren, en dit is dan zijn keuze. Maar dit is een jongen van de club, echt jammer had hem liever naar een buitenlandse club zien gaan.

Wat een onzin, Als Ajax de kans krijgt en ze kunnen een goede speler overnemen maakt t ook niet uit waar hij vandaan komt.

Altijd die domme Ajax - Feyenoord strijd.
Als Ajax hem wilde behoeden hadden ze hem moeten opstellen, maar ze hebben Cillessen al.
Begrijpelijke keuze van en Feyenoord en Vermeer.

Ik ga iig juichen als hij ballen tegenhoud,en dat ie nou van Ajax komt... kan mij t schelen, hij is nu Feyenoorder!!!!

31 augustus 2014 om 19:26

als hij bij ons on de opstelling staat en hij doet wat hij moet doen dan zal mij het verrotten waar die vandaan komt !

Als we dankzij vermeer aan het eind van de rit ook maar 3 punten meer hebben dan met mulder dan is het het al helemaal waard !

Als Van Geel sigtorson ook over neemt en die legt er 25 in zal ik echt geen seconde minder hard juichen omdat hij toevallig ook bij Ajax gespeeld heeft

Je hoort de Ajacieden toch ook niet fluiten voor El Ghazi die bij Feyenoord in de jeugd gespeeld heeft ?

1 september 2014 om 00:21

Het gaat er de meeste Ajacieden volgens mij ook niet om dat Feyenoord of Vermeer het niet had moeten doen. Overmars heeft het bij de meeste supporters nu gewoon verpest, door en Blind vlak voor het eind van de deadline te verkopen, vervolgens geen naam met ervaring te halen die er meteen staat en dan ook nog eens een directe concurrent beter te maken door misschien wel de op een na beste keeper daaraan te verkopen. Vooral de combinatie van die drie is gewoon onbegrijpelijk. Tot de verkoop van Blind was er mijns inziens nog niet heel veel aan de hand.

Wat een top aankoop hij heeft zijn foutjes gemaakt dat zeker maar wat een sterke periodes heeft deze keeper gehad zeg ik herinner me nog dat jaar in europa dat die Fiorentina en die anderen ploegen helemaal gek maakte met zijn reddingen en dat Leonardo toen ook die opleving had.

Vermeer is gewoon beter als Mulder en vond het echt zonde dat deze speler zijn transfer maar niet kreeg maar dit is echt top nieuws. Mulder kan Vertrekken of banken maar niemand lijkt ooit geïnteresseerd te zijn in de keeper.

Feyenoord moet Vermeer gewoon goed onthalen en niet kijken naar zijn Ajax verleden. Ook Cruijf werd bij Feyenoord kampioen dus dat mag niemand iets uitmaken.

31 augustus 2014 om 18:26

Jullie worden er zeker sterker op.
Vermeer maakt soms wel eens rare foutjes, maar Mulder is toch 10x erger.
Je zou denken dat Mulder de grote verliezer is maar wie weet dat hij nu ook stappen kan maken met een echte concurrentie

Zelfs de Boer begrijpt het dat je de Rotterdammers nooit en te nimmer kan versterken en helemaal niet tegen
dumpprijzen. Men werkt getuige dit bericht intern langs elkaar heen, hetgeen ik al een tijdje vermoedde. Tijd voor Marc Overmars om 'per direct' zijn biezen te pakken! Zijn zuinigheid en weinig succesvolle en ondoordachte aankoopbeleid doen Ajax m.n. kwaad. Hij denkt nog dat hij voor GAE in de provincie zit te werken die pannenkoek.

Dit klopt van beide kanten niet. Het kan inderdaad niet zo zijn dat je zowat de beste keeper van de Eredivisie naar een concurrent laat gaan, en al zeker als het je aartsrivaal is. Daarnaast snap ik niet waarom Feyenoord Hahn heeft overgenomen van Dordrecht, om vervolgens Vermeer te kopen.

31 augustus 2014 om 18:27

Toen we Hahn haalden wisten we niet dat we Vermeer bij na gratis konden ophalen he.
Hahn is nog jong dus gewoon een jaar verhuren aan Excelsior om zich daar te bewijzen.

31 augustus 2014 om 18:40

Ik meende dat Vermeer nog maar een 1-jarig contract had, en dat hij ergens wou spelen waar hij eerste keus was. Daarnaast werd ook duidelijk gemaakt door Ajax dat ze zouden meewerken voor een transfer, en er dus niet zo moeilijk gedaan zou worden over een tranfersom, mede ook door de bewezen diensten van Vermeer. Daarnaast zijn keepers over het algemeen goedkoper dan veldspelers, en had je al enigszins kunnen concluderen dat hij niet al te duur zou zijn.

31 augustus 2014 om 19:07

leuk blaatverhaaltje Sjoerdd, maar compleet onrealistisch. Niemand zag deze transfer aankomen en al helemaal niet afgelopen januari toen Feyenoord Hahn vastlegde.

Het meest logische was geweest dat er een buitenlandse middenmotor/subtopper voor Vermeer kwam en hij daar ging spelen. Ajax blij, Vermeer blij, Cillissen blij. Jouw hele redenatie dat hij goedkoop op te halen was is logisch, maar dat maakt een overstap naar een directe concurrent nog niet realistisch

31 augustus 2014 om 20:27

Wellicht moet je het nog eens lezen, aangezien ik ook nergens zeg dat deze stap naar een concurrent realistisch was. Het enigste wat ik zei is dat hij goedkoop op te halen was (is), en zoals ik al van te voren aangaf dat ik het ook niet begrijp vanuit Ajax zijn kant.

Ajax moet eens kijken naar andere landen. Bayern verkoopt als grootste club toch ook niet een Shaqiri aan bijvoorbeeld Dortmund. Van Feyenoord naar Ajax zou wel kunnen, dan ga je meestal een stap vooruit. Ajax moet gewoon hun spelers die wegwillen verkopen aan het buitenland, en spelers als Dijks etc kan wel binnen Nederland maar spelers als Vermeer, Siggy etc moet je gewoon naar het buitenland doen.

1 september 2014 om 02:11

Een speler van Feyenoord naar Ajax haha grapjas. Als er een speler bij ons weg gaat dan zal dat naar het buitenland zijn. Ajax een stap vooruit. yeah right. Ze spelen CL en zijn de kampioen. aar voor de rest is Feyenoord gewoon ook een topclub in Nederland die vol in de bloei zit en geen gierige TD heeft zoals Ajax dat wel heeft.

Dit ik gewoon belachelijk. En hoog verraad.

31 augustus 2014 om 19:26

Jullie zetten zelf je beste doelman op de bank. Dan vraag je erom!

Vermeer is een uitstekende doelman en ik gun hem het beste maar deze overstap gaat mij echt te ver.
Hij mag van mij overal heen, maar niet naar de aartsvijand, sorry dat ik het zeg maar donder op Overmars deze overstap moet je tegenhouden.

Overmars jaagt De Boer nog weg met zijn beleid.

De Boer heeft toen met Narsingh ook al voorzichtig kritiek geuit. Milik heeft hij erbij gekregen, maar heeft hij direct afgeserveerd en hij zet nog liever Vd Hoorn in als pinchitter. Dat is veelzeggend. Nu gebeurt het met duidelijke worden. Ik sta vierkant achter De Boer!

Hij heeft telkens met een matige selectie een goede prestatie neergezet. Erg knap. Nu was het de tijd dat Ajax zou gaan investeren in een creatieve middenvelder en een goede spits. Overmars faalt gigantisch in zijn zoektocht en komt uiteindelijk met een afgeserveerde Poolse nietsnut (dat is het blijkbaar als je Vd Hoorn nog eerder inbrengt dan Milik) aan zetten. Die, wat ik voor Overmars niet onvermeld wil laten, héééééél weinig heeft gekost. Wat is dit nu voor een beleid? Hoe kun je De Boer nu nieuwe uitdagingen geven als je telkens de beste spelers verkoopt en daar niets voor terughaalt? Hoe kun je dit verantwoorden aan je fans? Vorig seizoen was er al genoeg kritiek op het spelpeil, toen was er al een schrijnend gebrek aan creativiteit. Nu is daar helemaal niets aan gedaan!!!!!! Overmars gaat gewoon lekker verder met allerlei breedteaankopen voor, let wel, héééééééél weinig geld.

Overmars lijkt wel een foute bankier, naait zijn klanten (fans) en goedwillende collega's (frank de Boer) door een ziekelijke geldobsessie. Hiermee wil ik niet zeggen dat je het geld over de balk moet smijten, maar je gericht versterken voor acceptabele bedragen is essentieel om stappen vooruit te zetten.

Vermeer straks een 2 tal jaren ijzersterk keepen bij feijenoord en dan voor een miljoen of 7 verkocht worden......
Dan zal marc zuur zijn.

Overmars, ga toch weg man! Wat een transferbeleid zeg! Had Vermeer dan nog maar een jaartje kapot laten gaan op de bank, je gaat niet Feyenoord versterken voor 750.000! En dan Boer halen van Zwolle voor hetzelfde bedrag of meer? Idioot!

31 augustus 2014 om 18:26

Helemaal mee eens.

Aankoop en verkoopbeleid van Overmars is niet echt om te zeggen van sow dat doet hij goed. Deze man wordt door 80 procent hier uitgekotst. Ik moet zeggen dat ik ook niet onder de indruk ben. Wat heb je aan geld dat je niet gebruikt?

Wat bedoeld hij met ' de transfer is aanstaande' is? De deal is dus al gesloten.

31 augustus 2014 om 18:26

Alle partijen zijn rond. Alleen de keuring kan nog roet in het eten gooien.

@ egghead het is zo goed als rond volgens frank de boer dus die komt morgen gewoon naar Feyenoord.

maak jullie geen zorgen zo lang feyenoord nog geen spits heb
word ajax of psv toch kampioen

31 augustus 2014 om 18:36

Geen spits Heeft.

31 augustus 2014 om 18:38

Klopt inderdaad, want Sigi doet het beter dan Te Vrede...

31 augustus 2014 om 18:56

Haha inderdaad, Te Vrede scoort tenminste nog wat.

Waarom zegt Ajax niet nee tegen deze transfer? Het blijft Feyenoord en het blijft een concurrent. En straks moet je nog 2 keer tegen ze spelen en staat hij op doel. Gaat een mooie wedstrijd worden dan...

Verder gun ik het Vermeer wel, ondanks dat het not done is.

Moet Ajax nu een tweede keeper halen? Leeuwenburgh is te jong lijkt me.

De boer had Vermeer ook gewoon in t doel moeten laten staan . Door de wisseling is hij sterker terug gekomen , net als Stekelenburg ook sterker terug kwam na ff te banken voor Vermeer . Verleng ze contract en verkoop m eind van t seizoen dan cillessen 1ste vaste keeper maken .

Goed zo overmars, je eigen team blijven verzwakken en de eeuwige rivaal versterken.
Verrader, rot snel op.
Dit zal misschien voor De Boer DE reden kunnen zijn om volgend seizoen de club te verlaten.

Overmars wilde als kind eigenlijk een Feyenoord pyjama, nu doet hij het maar zo....

Vermeer is beter dan cillessen. Daarom zal hij wel balen. Al 7 tegendoelpunten in 4 wedstrijden.

Ik vind het een geweldige aankoop van Feyenoord. Vermeer is 10 klasses beter dan Mulder en Vermeer is voetballend ook nog eens goed. Hopen dat Toornstra Immers zo snel vervangt en dan hebben wij een redelijk team.

31 augustus 2014 om 18:58

Wacht maar totdat hij bij Feyenoord de ballen uit z'n handen laat vallen. De druk op Vermeer zal gigantisch zijn en dat gaat gegarandeerd problemen geven. Bij elke fout wordt hij afgebrand vanwege z'n Ajax-verleden.

31 augustus 2014 om 19:30

Of dat hij Feyenoord meerdere malen redt met zijn katachtige reddingen. Ik vind Vermeer na Cillessen de beste keeper van Nederland. Mulder staat niet eens in de top 5.

Voor de dertigste keer een speler die zowel het Feyenoord als Ajax shirt gaat dragen. Wat is er dan zo bijzonder ??

31 augustus 2014 om 18:47

@ Cashol

Dat Ajax, Vermeer, een uitstekende keeper, voor een appel en een ei verkoopt aan een directe concurrent. Dat Ajax Vermeer met een zacht prijsje in de etalage heeft gezet voor het buitenland kon in komen, maar toch niet voor je directe concurrenten?

31 augustus 2014 om 19:39

Precies! Hoe kan je nu je directe rivaal zo versterken? Die Mulder koste Feyenoord per jaar 6 punten kijk eens naar het aantal punten voorsprong waarmee Ajax kampioen werd vorig jaar.... Overmars kan beter in Rotterdam gaan werken is de Ajax stropdas niet meer waard!

31 augustus 2014 om 19:41

Te lang gehoopt op een buitenlandse club en Vermeer beloven dat hij zal worden beloond voor zijn geduld en geleverde prestaties schept volgens mij ook een verplichting. Als Ajacied maak ik me drukker om een goede opvolger van Blind en een scherpe spits.

31 augustus 2014 om 20:09

@ Cashol

Ik maak me ook vooral druk om de posities waar Ajax zich had (want dat gaat niet meer gebeuren) moeten versteken, namelijk de spitspositie en de creatieve middenvelderspositie voor naast Klaassen.

Dat neemt niet weg dat Ajax gewoon dom heeft gehandeld inzake Vermeer.

Mooie stap voor Vermeer. Mulder keepte vandaag ook niet slecht trouwens!

Ik als Ajax-supporter ben dolblij dat Vermeer weg is. Dan komt hij in ieder geval niet meer bij Ajax in het doel te staan. Ik heb me jaren lopen ergeren aan die vliegenvanger.

Nu kan hij ballen uit z'n handen laten vallen in Rotterdam.

sorry hoor, niks tegen feyenoord, maar wat een transfer is dit voor vermeer, denkt die nou dat hij daar direct in de basis staat, ruyter is echt niet slecht bezig, dus zouden ze hem dan aan de kant zetten en vermeer wou toch spel En dan zeker de grootste vijand sterker maken, overmars nu sla je de plank totaal mis..

31 augustus 2014 om 19:25

Ruyter is van utrecht?

En vermeer is veel beter dan mulder

31 augustus 2014 om 19:55

klop ja je hebt gelijk, ik vind die twee wat op elkaar lijken, mulder is toch ook niet slecht of wel soms

Ajax laat op de laatste paar dagen van de transfermarkt nou al jaren zn beste spelers vertrekken..tis een wonder dat met dit wanbeleid ajax nog kampioen kon worden, eerder te wijten aan de zwakte van de concurrentie en de magie van de boer. Maar met zo'n selectie kan zelfs De Boer geen chocola meer maken. En dan nog zeggen dat je wil overwinteren...

31 augustus 2014 om 19:00

nou, de boer maakt de spelers ook echt niet beter hoor. als ik zie hoe daley blind op het wk in een paar weken onder van gaal spectaculair veel beter is geworden en al die jaren ervoor eigenlijk niet, dan heb ik niet zo'n hoge pet op van de boer.

31 augustus 2014 om 20:53

Ik heb het ook niet over spelers, maar over het team. Niemand kan ontkennen dat ie met het materiaal wat De Boer krijgt hij goede resultaten neerzet

Als cillessen nu lang geblesseerd raakt, heeft ajax echt een groot probleem. Snap niet waarom je hem op de laatste dag nog verkoopt.

Ja Frank zo gaat dat Marc denk alleen nog maar aan de centjes.....misschien fam. Van Marc Rutten??

31 augustus 2014 om 20:22

Je bedoelt denk ik Fred Rutten. Of toch Mark Rutte?

1 september 2014 om 09:10

Nee bedoel Marc Rutte, maar Fred Rutte zou ind. ook kunnen!!!

Mooi om te horen.
Denk dat Kenneth het goed zal doen bij Feyenoord.
Feyenoord speelt niet dat eeuwige balletje terug waardoor een keeper wel eens in paniek kan raken en de verkeerde beslissing neemt
Bovendien 1 van de beste penaltystoppers.
Feyenoord heeft er weer een fan bij

Alhoewel ik Overmars nu wel kan uitkotsen met deze transfer, heeft hij belachelijk snel gereageerd: Diederik Boer vertrekt per direct naar Ajax. Bron: AD-journalist Johan Inan. Tevens clubwatcher van PEC Zwolle, dus het is hoogstwaarschijnlijk waar.

31 augustus 2014 om 19:04

En jij denkt dat dit het afgelopen uur allemaal geregeld is?

Neem maar aan dat de "contacten" al veel langer gaande zijn.
Aan alle kanten.
Zou me niks verbazen als er al een soort voor contract zal zijn geweest.

31 augustus 2014 om 19:05

Hij stond idd al op een schaduwlijstje mits Vermeer zou vertrekken, maar dat was een week geleden natuurlijk nog niet duidelijk. Dus an sich vind ik het wel degelijk snel reageren.

Onzin, het niveau in de eredivisie moet omhoog. Anders komen we in Europa nooit een stap verder. Goede zaak deze transfer voor het Nederlands voetbal.

Vind het ook raar.
Volgens mij kan je hem beter transfervrij laten gaan volgend jaar dan naar je aartsrivaal sturen voor 750.000.
Nu zullen ze een gaan halen die bijna net zoveel zal gaan kosten.

31 augustus 2014 om 19:50

hehe jij snapt het

Janken over de concurrentie sterker maken maar diezelfde concurrenten ieder jaar leeg trekken en inlijven in de eigen selectie. Hypocriet gedoe.

31 augustus 2014 om 19:22

welke concurentie trekken ze in amsterdam leeg dan, duarte (heracles) , zivkovic (groningen)
waar heb jij het over.

31 augustus 2014 om 20:55

Hij zou op Bazoer kunnen doelen? Maargoed dat slaat natuurlijk nergens op. Off: hoe is het eigenlijk met bazoer, daar hoor je niks meer over

31 augustus 2014 om 19:34

Welke spelers komen er van de concurrenten? Ik ken ze niet

niet te geloven dit is dit het beleid bij ajax, ik denk toch niet dat marc het zo goed begrijpt hij had gewoon nee kunnen zeggen tegen van geel dat had vermeer ook wel begrepen als dat gebeurd maar het zegt ook veel over vermeer een jeugd product gaat in deze tijd niet naar de rivaal zou clasie , vilhena, boetius enz. ook niet doen. is ajax goed vooor hem geweest door een lage transfersom om zijn nek te hangen zodat hij een overstap kon maken naar engeland of zo nee slaat hij ajax in zijn gezicht om naar feyenoord te gaan voor dat geld. had je hem in mijn ogen beter transfervrij moeten laten gaan naar het buitenland zou bijvoorbeeld burnly, Qpr, west ham, palece,enz kan me niet voorstellen dat geen van deze club interesse in vermeer zouden hebben. maar het ligt bij deze aan marc overmars om akkoord te gaan met de transfer. marc je bent een prutser.

Overmars zou per direct ontslag moeten krijgen na deze actie , een rasajacied voor een habbekrats naar de aartsrivaal laten vertrekken , hij heb werkelijk niks goed gedaan deze transferperiode . En Kenneth ik hoop dat je blundert in de kuip en dat het legioen je de kuip uit schreeuwt misschien dat ze je daarna nog bij een amateurclub willen

Lache man, voor 750k een potentiele Oranje doelman gehaald die minimaal een klasse beter is dan Mulder. Van Geel zit er bovenop. Als die nu nog een spits kan binnenhengelen dan heeft die toch een aardige zomer gedraaid. Wellicht iets te goedkoop verkocht, maar naar verluid zijn er stevige doorverkooppercentages bedongen.

31 augustus 2014 om 19:30

en als wij dalijk 3x winnen in de europa league en zelfs overwinteren dan komt er gelijk 2 miljoen waarde bovenop bij elke speler want zo werkt deze wereld !

31 augustus 2014 om 19:54

Ja, dat is nog een beetje ver op de zaken vooruit. Ik denk dat Luik, Rijeka en Feyenoord niet zoveel van elkaar verschillen. Sevilla wordt een kansloze missie denk ik. Het spel wordt steeds beter en de selectie begint steeds meer in balans te komen. Erg sterk middenveld zometeen, dubbel bezette vleugels en een goede keeper erbij. Verdediging is een mix van talent en ervaring. Voor de spits heb je Te Vrede, Kazim en wellicht nog een aankoop. Dan heb je wel een stevige selectie en zou je in staat moeten kunnen zijn om leuke dingen te laten zien in de Eredivisie. Moet dat punten morsen wel snel voorbij zijn.

Of overmars heeft 3 geweldige versterkingen klaar staan morgen of ...... En dat vermoed ik hij heeft niets!! En dan staat Ajax echt in brand!! Dit kan niet: zelf weer alleen maar uitgaande transfers van bepalende spelers! En nu met meer dan 100 miljoen op de bank ga je voor een lullig bedragje de grote concurrent versterken???? Dit is echt het sportieve failliet van mijn club!! En nu halen ze diderick boer had die lekker naar Rotterdam laten gaan!! Overmars slaat door weg met die vent!!

31 augustus 2014 om 20:56

Meer uitroeptekens pls, dat verduidelijkt de boel. Welke aankopen voor ajax (en voor welke posities) had je op het oog dan?

Je zet zelf je beste doelman op de bank. Lekker naar feyenoord!

Groot gelijk

Idioot, gun die jongen zijn terechte transfer en maak je druk om zaken die ertoe doen, zoals het erbarmelijke trieste spel van vandaag. Je loopt alweer achter de feiten aan na nota bene vier wedstrijden, geeft in eigen huis de Johan cruijf schaal weg en laat alleen maar spelers gaan, zonder iemand terug te halen. De eerste ronde cl overleven wordt de fans voorgehouden... Wat een lachertje met deze zwakke ploeg, wanneer komt Ajax es van dat geld af en houdt het zijn fans niet meer voor de gek!!!

Ik begrijp Vermeer wel, zonde om hem te laten banken.

Maar Jasper heeft toch nummer 22, gaat Boer nu rugnummer 1 krijgen of gaan ze nog wisselen?

Prima keuze voor Vermeer. Maar zo stom van Ajax dat ze hem naar Feyenoord laten gaan. Maken hun rivalen sterker en dat kan niet de bedoeling zijn. Ik snap dat alle Ajacieden woedend zijn en extra aankopen verwachten.

Echt heel vreemde gang van zaken. Overmars is gewoon niet echt geweldig bezig. Wat een rare beslissing. Ben het daarmee ook eens met Frank de Boer. Dit is niet hoe dit hoort niet zo te gaan

Kom op jongens, we moeten niet zo janken zeg. Gun Vermeer zijn transfer, kom op zeg. Moet hij dan weer op de bank gaan zitten het hele seizoen en hopen dat nr 1 geblesseerd raakt? Hij wil spelen en dat zou een ieder van ons ook willen als we in zijn schoenen hadden gestaan, dus doe nou niet roomser dan de Paus....:-)

Daarbij komt dat Ajax, al sinds tijden alle clubs om zich heen leeg trekt aan talent. Terecht vind ik als Ajacied, we bieden ze CL en (normaal gesproken) kan s op goed voetbal. Maar dan moeten we niet gaan janken als we een keer iemand kwijt raken aan een concurrent.

Leuk toch! Beste speler bij Feijenoord is straks een oud-Ajax speler....:-)

Ik vind het een verstandige zet van Feyenoord en Vermeer. Beiden gaan er nu op vooruit. En je weet hoe het ging met de vorige keeper die van Ajax naar Feyenoord ging he.....

Is Marc Overmars doelbewust bezig Ajax per seizoen zwakker te maken? Verkoopt de beste spelers en haalt op een enkele plus (poulsen) na tweede- en derderangs vervangers. Je zou er wat van denken. Reactie De Boer was veelzeggend......(hoe dom kun je zijn)

marc(plaats)overmars gaat indd weer op zwart wanneer hij geld ziet. Hoe kun je voor dat bedrag een van de beste keepers van NL naar je concurrent laten gaan... ongelofelijk.

Nou...ik begin te denken dat Marc Overmars een behoorlijke klap van de molen heeft gehad.
Wil hij al het geld van Ajax naar buiten sluizen? Ik wordt niet goed van die man...wat mij betreft exit.

Het enige wat ik hoor is, we geven niet veel meer uit, en halen enkel versterking binnen als het haalbaar is.

De concurrentie lacht ons uit...dit kan toch niet meer...jaar in en uit geld opsparen, zwarte cijfers schrijven...maar niks terughalen...

Ik mis toppers in onze selectie...niemand springt er echt bovenuit...de Zlatans, Vdv, Sneijders en noem ze maar op...waar zijn ze nu?

4 jaar kampioen omdat de rest nog slechter was...maar een drama qua voetbal...ik heb in de afgelopen 4 jaar maar een handvol wedstrijden gezien die ergens op leken...

Voetbal nu is alleen maar rondtikken... weinig creativiteit...
En nu als klap op de vuurpijl komt Marc nog met een fijn cadeau!!!!

Vermeer naar Rotterdam...dat kan je toch niet menen? Is onze TD dan nog serieus te nemen?
Ik denk echt dat er hard naar zijn functioneren gekeken moet worden...en laat hem lekker naar Go Ahead Eagles teruggaan...daar hoort hij thuis...

Maf om club waar je nog 2 x tegen moet vr appel plus ei te laten gaan. Laat Vermeer dan gratis naar een Engelse middenmoter gaan

Ik vind het voor alle partijen geen goede zet. Ajax word zwakker en vermeer word uitgekotst. Gaathet legioen hem accepteren? Kan hij nog in zijn stad amsterdam rondlopen? En sowieso 750.000 euro is veel te weinig. Helemaal als hij naar een concurrent gaat. Het klinkt mooi dat hij kan gaan keepen en feyenoord sterker word maar volgens mij heeft vermeer geen leven meer voorlopig.

Onzin. Van n sterkere competitie wordt jezelf ook sterker

Eigen schuld van De Boer. Vermeer is één van de beste keepers en door hem niet op te stellen liep die zijn WK mis en is die nummer twee achter een veel mindere keeper.
Vind de stap naar Feyenoord dan weer nergens op slaan van Vermeer. Niet eens omdat het een rivaal is, maar omdat het een stap omlaag is.

Slecht gecommuniceerd??!!?

Vraag me af wie dit soort zaken nou echt bepaald? De coach moet toch de eindbeslissing hebben over transfers of ben ik nou gek? Frank moet z'n wensen bij Overmars droppen en die moet dat braaf uitvoeren... Ook dat verhaal over Sinkgrave, de Boer hoeft hem niet, Overmars is er gewoon mee bezig. Gaat lekker in Amsterdam. En dan halen ze Boer, daar gaan ze zowel sportief als financieel op achteruit, en het ergste is nog wel dat Feijenoord sterke wordt gemaakt. Droevenis!

31 augustus 2014 om 21:00

De Boer zegt dat alleen maar om zijn verkoopprijs laag te houden weetjewel...overigens werken een coach en een td vaak samen, niet de één die de boventoon voert boven de ander: de td is er voor de lange termijn, de coach een passant.

Dat de Boer dit niet weet is te dol voor woorden. Dat je als man verantwoordelijk voor 4 titels daar niet in betrokken wordt. Voor Feyenoord een aanwinst, Kenneth Vermeer. Gun hem deze mooie transfer.

Vanaf u is Afc Ajax dus de Amateuristische Football Club Ajax. Al je niet nadenkt om een speler naar je concurrent te laten vertrekken zonder dat in een contract te zetten ben je een stel amateurs als directie.

geef zelf is wat uit marc netto,hoeveel krijg je als je oprot.

overal mee bezig, niets doen,bedankt voor het naar de klote helpen van de club,en dan zeggen we gaan voor de volgende ronde cl,klootzakken.zakken vullers.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren