Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Blijheid én verbazing over Falcao: ‘Kan-ie ook als verdediger spelen?’

Laatste update:

Manchester United lijkt zich verzekerd te hebben van de komst van Radamel Falcao. El Tigre stapt maandag waarschijnlijk voor een huursom van tien miljoen euro over van AS Monaco naar de Engelse grootmacht. United zal Falcao medisch keuren en met hem zelf onderhalen over zijn persoonlijke voorwaarden: als alles vlekkeloos verloopt tekent de spits voor een seizoen op Old Trafford.

/

Na dat eerste jaar kan Manchester United de transfer permanent maken voor naar verluidt 55 miljoen euro. De supporters van the Red Devils reageren en masse op Twitter op de aanstaande transfer. Die roept gemengde gevoelens op, zo blijkt. “We hebben een verdediger en een middenvelder nodig en wat doen we? We halen Falcao… hoe is dat uit te leggen?”, vraagt een fan van de club zich af.

“Weet iemand of Falcao ook centraal achterin uit de voeten kan?”, vraagt een tweede volger zich sarcastisch af, terwijl een derde supporter het van de zonnige kant probeert in te zien. “Ja, we hebben een centrale verdediger nodig! Ja, we hebben een degelijke centrale middenvelder nodig. Maar Falcao is een enorme aanwinst voor ieder team op aarde, dus JA: dit is een goede deal voor Manchester United.”

Een andere fan vindt de aanstaande komst van de Colombiaanse spits een reden om Ed Woodward te prijzen. “Hoe zijn wij erin geslaagd Javier Hernández naar Real Madrid te duwen en zelf Falcao te halen? Woodward is een genie”, jubelt hij. Weer een ander somt op wie United inmiddels al aangetrokken heeft. “Als Herrera, Shaw, Di María en Falcao allemaal paniekaankopen zijn, dan zie ik graag dat we doorgaan met het doen van paniekaankopen totdat de wereld ten einde is gekomen!”.

De overstap van Radamel Falcao naar Manchester United is...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Met die drie achterin word je nog geen zesde in de Bpl, domme transfer (wel een geweldige speler natuurlijk)

1 september 2014 om 13:42

Hoe kan de aankoop van een geweldige speler nu een domme transfer zijn?

1 september 2014 om 13:44

Omdat je versterking op een andere positie nodig hebt.

1 september 2014 om 13:45

Omdat ze het geld beter hadden kunnen gebruiken voor een verdediger?

1 september 2014 om 13:46

Meen je dit nou? Als je een beperkt budget uitgeeft aan een geweldige speler die je team niet substantieel versterkt doordat je de zwakke linies oversterkt laat, is dat een domme transfer. Dat is alsof je een fantastisch televisie koopt waardoor je de hele maand geen geld meer hebt voor eten. Geweldige tv, domme aankoop

1 september 2014 om 13:47

Precies zoals hij zegt.. Met v persie en rooney lijkt mij dit een overbodige speler voor united

1 september 2014 om 13:48

Alleen heeft United dat geld voor eten dus nog wel; sterker nog, ze kunnen ook nog een playstation aanschaffen mocht men daar behoefte aan hebben.

1 september 2014 om 13:48

Simpel, omdat het versterken van andere posities veel meer prioriteit heeft dan een spits. Als je als jongens als van Persie, Rooney, Welbeck en Wilson hebt die in de spits uit de voeten kunnen dan lijkt me die positie wel aardig bezet. Zeker als je ergens anders in je team spelers als Blackett en Young hebt lopen.

Manchester United had voor zo'n bedrag natuurlijk altijd Hummels of Vidal moeten halen.

1 september 2014 om 13:49

Dan is het niet versterken van die andere positie dom, of het niet aantrekken van een verdediger dom.
Maar een geweldige speler kopen/huren lijkt mij niet echt dom.

1 september 2014 om 13:52

Jawel een geweldige speler kopen kan dom zijn. Je hebt namelijk niet oneindg veel geld, wat inhoud dat je het beste spelers op je zwakste posities kan kopen. Dus niet posities waar je sterspelers lopen want dan zit er zo een sterspeler opde bank terwijl er achterin een paar lopen die niet kunnen voetballen.

1 september 2014 om 13:54

Hahahaha die reactie van jou xD

1 september 2014 om 13:54

Gnabry*

1 september 2014 om 13:54

@wandering

weetje waarom dit wel een beetje een domme transfer is? omdat een verdediging versterken op dit moment voor man utd belangrijker is dan de aanval.

en weetje hoe een aankoop van een geweldige speler dom kan zijn? als je Bijvoorbeeld geen keepers hebt en je koopt nog een extra spits. snapje

1 september 2014 om 13:56

Er zijn twijfels over de blessure van Van Persie dus is gewoon een goede aankoop. Neemt niet weg dat ze de verdediging ook hadden moeten versterken!

1 september 2014 om 13:57

Het is een huur voor 1 seizoen voor maar liefst 10 miljoen voor een positie die op zich al prima bezet is bij United...
1. geen lange termijn beleid
2. te duur
3. geen prioriteit
4. heeft Psv (en ook andere clubs hoor) bijvoorbeeld afgelopen jaren niet bewezen waarom het niet verstandig is om een aanvaller te halen terwijl verdedigers nodig waren?

1 september 2014 om 14:09

De zaakwaarnemer van Falcao heeft zojuist laten weten dat het wel om een permanente deal gaat. Maar vanwege FFP regels wordt hij eerst een seizoen gehuurd.

1 september 2014 om 14:24

Van Persie wordt zeer waarschijnlijk binnenkort geopereerd en is dan lang uit de roulatie

1 september 2014 om 14:35

Haha precies

1 september 2014 om 14:41

Van Persie zal waarschijnlijk met Rooney en Di maria achter Falcao gaan spelen. eigenlijk zoals Chelsea. het gaat goed komen Van Gaal weet wat ie doet. Ze hebben een Killer nodig en nu hebben ze die

1 september 2014 om 14:43

@ juste93 volgens mijn is er van de week bekend geworden dat van persie waarschijnlijk een tijd er uit is van wegen ze blessure

1 september 2014 om 14:59

Ze hebben het geld nog wel, maar weinig tijd om naar de supermarkt te gaan, boodschappen te doen, het eten voor te bereiden en te zorgen dat het klaar staat als het etenstijd.

Falcao een domme aankoop noemen zou ik niet zo snel doen, al ben ik altijd was twijfelachtig of hij echt zo goed is als iedereen beweerd. Een domme aankoop vind ik het niet, wel een overbodige en niet de meest noodzakelijke.. ik vrees met grote vrezen voor united dit seizoen, want van de keeper tot het middenveld is het allemaal verdedigene matig tot slecht in mijn optiek.

1 september 2014 om 15:01

@gnabry#

Alleen jammer dat de Albert Heijn en de Media Markt vannacht dicht gaan, en hun deuren pas in de winter weer openen. Tot die tijd zit je dus zonder eten én zonder Playstation. Dan moet je hopen dat je het de komende maanden weet te overleven met alleen die televisie.

2 september 2014 om 02:44

Tuurlijk is het een domme transfer. Een heel elftal moet om 1 spits draaien en nu hebben ze er dus 3. Dat betekent dat 2 van de 3 straks geen geweldige spelers meer zijn. Of denk dat zowel falcao, rooney als persie allemaal 30 keer gaan scoren?

1 september 2014 om 13:49

Barca heeft ook geen topverdeigers maar als je de bal hebt hoeft dat ook niet:-)

1 september 2014 om 15:02

En falcao gaat de bal in de ploeg houden? Of 1 van die 6 goden die achterin kunnen spelen? Of young / valencia?

Als je naar de gemiddelde inspeelpass kijkt van deze gasten, ben je vaker de bal kwijt dan rijk.

1 september 2014 om 15:31

ja inderdaad grote vent die een bal vast kan houden en heeft mensen achter zich die een bal wel kunnen laten gaan, zoals rooney, mata, hernandez en blind.

Wel typerend dat jij nou net de zwakkere schakels opnoemt die dat inderdaad niet kunnen!

1 september 2014 om 19:17

Hij is 1.77... das nou niet bepaald groot, lijkt me. Ik vind het wel een geweldige aankoop, mits die nog steeds zo goed als als iedereen denkt. Op Rooney en Van Persie alleen kun je niet bouwen, Welbeck vertrekt (en mist kwaliteit) en Wilson is nog te onervaren. Manu heeft nog geld zat, hopelijk is Van Gaal niet koppig en komen De Jong en een rechtsbenige top CV nog naar het rode gedeelte van Manchester.

1 september 2014 om 13:52

Misschien winnen ze nu wel veel wedstrijden met 4-3 door de goede aanval en drama verdediging. Zou iig leuk zijn om naar te kijken

1 september 2014 om 14:30

Ja maar rvp is waarschijnlijk lang uit met een knie operatie wn chicharito is naar real en welbeck gaat ook weg dus geen domme aan koop maar hoop dat er nog een verdediger en middenvelder nodig

1 september 2014 om 14:36

Geweldige speler maar toch jammer ze konden beter naar cv halen zoals subotic of Montoya

1 september 2014 om 15:05

Maakt niet uit, want Arsenal wordt 7e.

1 september 2014 om 16:24

Vergeet niet dat Shaw, Rojo en Rafael nog niet hebben gespeeld dit seizoen. Is echt een stuk beter dan Blackett of Young op linksback.

Rafael, smalling, Rojo, Jones, Shaw zijn 5 goede verdedigers. De afgelopen wedstrijden hadden we alleen Jones

2 september 2014 om 11:07

Precies, iedereen levert maar kritiek op dit aankoopbeleid.
Maar zoals jij al zegt ze hebben 5 goede verdedigers ( nu vooral met Rojo erbij)

En aangezien van gaal er maar met drie gaat spelen( en blacket nog achter de hand heeft) is dit gewoon een uitstekende verdediging.
Ik gok overigens dat de drie verdedigers, Smalling Jones en Rojo gaat worden en dat Shaw de leftwinger wordt op het 5 mans middenveld.

gea
smalling
Jones
Rojo
Di Maria
Herrea
Blind
Shaw
Mata
Rooney
Falcao

Sjonge zitten we met due waardeloze spits Benzema mee op gescheept. Had zo gehoopt op Falcao...

1 september 2014 om 13:45

Zonder Benzema en mét Falcao valt Real helemaal in het diepe, Eerst Di María, dan Alonso en dan ook nog eens Benzema dat kan Real zich niet permiteren, dan word het helemaal een zooitje voorin met allemaal individuele talenten, Benzema bediend zijn zijspelers tenminste nog die het netjes afmaken waar hij het niet zou kunnen.

Het is niet nodig, maar goed er zijn wel meer transfers niet nodig. Het een sluit het ander niet uit en die verdediger zal inderdaad nog wel moeten komen....

Beetje lastig dit. Tuurlijk is hij een aanwinst voor iedere ploeg maar met van persie, rooney en welbeck heb je al 3 hele goede spitsen. Utd heeft inderdaad meer aan een verdediger. Waarom niet Vlaar? Maakt bij utd meer kans op een basisplaats dan bij arsenela waar hij ook aan gelinkt wordt

Ik ga er toch van uit dat er nog wel een centrale verdediger bij gaat komen. Het middenveld ben ik op zich nog niet zo bang meer voor. Als iedereen een beetje fit is dan is er kwaliteit en keuze genoeg.

1 september 2014 om 14:00

Gerucht gaat nu dat Shawcross terug naar Utd komt, waarschijnlijk omdat Rojo helemaal geen werkvergunning gaat krijgen vanwege de 3rd party (hoorde net op Sky dat dit volgende week bij het CAS behandeld gaat worden) en een justitieel onderzoek naar mishandeling in zijn thuisland van 2010.. Waarschijnlijk wordt deze deal terug gedraaid (maar Nani mag wegblijven).

1 september 2014 om 14:29

Shawcross, dat is toch vooral meer van hetzelfde? Schiet je naar mijn mening ook weinig mee op.

1 september 2014 om 14:40

Geen topper nee maar wel een leider in die linie, in iedergeval meer dan Evans & Smalling...

Je kan zeggen wat je wil, maar Man UTD doet dat toch beter dan Real Madrid. Wij Hernandez, zij Falcao.

1 september 2014 om 13:44

Ancelotti wou Falcao niet hebben. Perez betaalde daarom niet de volle buit. Ancelotti weet wat hij doet.

1 september 2014 om 14:40

Hernandez is gewoon een hele goede spits hoor.

Betekent dit dat RvP sukkelt met blessures en dat Welbeck weggaat? Anders zou ik niet weten wat ze in hemelsnaam met Falcao moeten aangezien de verdediging nog steeds niet goed genoeg is.

1 september 2014 om 13:50

Chicharito is ook vertrokken om je lijst wat uitgebreider te maken

1 september 2014 om 14:21

Ik denk dat v. Persie zijn beste tijd wel heeft gehad.
Persoonlijk vind ik Welbeck Man Utd niet naar een hoger niveau tillen dus ik vind het wel een aardige aankoop.
Daarnaast zijn topverdedigers maar weinig te koop. In mijn optiek hebben ze te lang gewacht met versterkingen achterin

Begrijp dit ook niet, geen 50 miljoen voor een broodnodige Vidal willen geven, maar wel 55 voor een overbodige 28 jarige spits.... fuck logic. Maar ik ben er niet boos om

1 september 2014 om 13:50

Waarschijnlijk kan Falcao als centrum verdediger spelen. Ze hebben Rooney Van Persie rn Welbeck al voor die positie..

1 september 2014 om 13:56

waarschijnlijk speel ik dan als rechtsback...

1 september 2014 om 13:56

waar slaat dat 'voor een 28 jarige spits' op? 28 is juist een leeftijd waarin spelers hun hoogste niveau halen en een leeftijd dat je nog zeker 4/5 op het hoogste niveau kunt spelen. en of Vidal echt nodig is.

on: ik vraag me eigenlijk meer af of United zo blijft spelen met 3 verdedigers. misschien word nu juist wel een 433 aangemeten. misschien wel zo: De Gea; Rafael, Jones, Smalling, Shaw; Herrera, Rooney, Carrick; Van Persie, Falcao, Di Maria. wel met de punt naar voren op het middenveld voor Rooney. ik acht Carrick ook echt nog wat beter dan Blind. natuurlijk zou het ook een mogelijkheid zijn om dan Di Maria op de plek van Carrick te zetten en dan Januzaj of Young linksbuiten te zetten.

1 september 2014 om 14:00

Je bent ene meneer Mata vergeten

1 september 2014 om 23:39

nee ben ik niet vergeten. ik zou het zo doen

1 september 2014 om 14:41

Is Vidal wel op te halen voor 50 miljoen vraag ik me af.

1 september 2014 om 14:54

Juve wilt praten vanaf 50 miljoen, daarna zouden ze de beslissing aan Vidal zelf gelaten hebben. Dat was echter het statement begin augustus, nu willen ze hem niet meer kwijt, dat zeggen zowel Marotta als Allegri, vind nu namelijk nog maar eens een degelijke vervanger. United zou volgens Di Marzio nu nog een laatste bod gaan doen de komende uren, maar het is te laat. 7 miljoen meer dan hun laatste bod en hij was binnen.

Als je veel doepunten gaat incasseren kan je er beter voor zorgen dat je er voorin veel maakt met van persie niet helemaal fit en falcao rooney gaat dat zeker goed komen

Een speler die in 1 jaar 12 Miljoen pond gaat verdienen , damn...

ik vraag mij af wat het wekelijkse salaris plafond is bij Man. United. en city.

1 september 2014 om 13:51

Plafond? Sky is the limit in de PL. En United genereert ook veel geld, zit financieel wel snor bij United denk ik

Ben toch benieuwd hoe Louis van Gaal wil gaan spelen dit seizoen met spelers als Falcao, Rvp, Rooney, Mata, Di Maria etc. lijkt me wel erg aanvallend...

Al met al is Falcao wel een geweldige aanwinst, maar toch wel redelijk onnodig. Een verdediger heeft op dit moment de prioriteit. Had Benatia toch wel graag naar United zien vertrekken maar goed, die is al naar Bayern. De dag is nog jong zal United nog een verdediger gaan halen of vinden ze het wel mooi geweest met geld strooien?

Hij speelt in ieder geval weer geen Champions League.

Wordt Van Persie verkocht dan ?

1 september 2014 om 13:54

Denk niet dat veel topclubs op Van Persie zitten te wachten, hopeloos uitvorm en veel blessures.

1 september 2014 om 14:23

Helemaal met je eens.
Als hij al in de etalage zou worden gezet wordt het waarschijnlijk Italie of Frankrijk voor hem.
Hij is gewoon als opvolger voor Van Persie gehaald.

"hoe zijn wij erin geslaagd Javier Hernández naar Real Madrid te duwen en zelf Falcao te halen? Woodward is een genie”"

Een genie dat op die verkoop wel ff tientallen miljoenen toelegt. We hebben het hier ook over het betalen van 55 miljoen voor een 28-jarige speler.

Is toch opmerkelijk dit. Met het zelfde bedrag had ik de volgende spelers gehaald: Gundagon, Hummels en Reus. Was je als United zijnde veel sterker geworden dan nu. Die drie kosten waarschijnlijk bijelkaar minder dan die 200 miljoen die ze nu hebben uitgegeven.

1 september 2014 om 13:59

Als je met dat bedrag reus en gundogan kan halen dan krijg je van mij een sticker!

1 september 2014 om 15:05

Geef je hem dan wel eerst dat bedrag?

On: dubbel gevoel. Niet de speler die ze nodig hadden. Vidal was dat wel en een CV is dat ook. Maar natuurlijk wel een fantastische spits. United zal op balbezit moeten spelen dit seizoen, 5-3-2 counteren dat kan Van Gaal in ieder geval niet meer nu.

Waar is United in hemelsnaam mee bezig lmao, in plaats van de defensie en CM fors te versterken wordt hier dood leuk ff (ook al is hij ongetwijfeld van wereldklasse, dat terzijde) een aanvaller binnen gehaald. Lachwekkend dit van Woodward, al helemaal als je al 3 aanvallers in je selectie heb zitten. Daarnaast blijft het een heel groot risico om zoveel geld uit te geven aan een 28-jarige die nog maar pas geleden is hersteld van een akelig blessure.

Man U heeft geen verdedigers nodig ,louis en Johan (nr 14) zijn/waren nooit goeie vriendjes maar Louis heeft 1 van Johan's beste quotes goed in zijn oren geknoopt en gaat die nu uitvoeren: "je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander".

Onnodige transfer. United speelt alleen in de Premier League en de FA Cup dit seizoen en met aanvallers als Van Persie, Rooney en Welbeck zit je al goed. Tenslotte spelen die 3 nooit samen. Wat United nodig heeft, is een wereldklasse cv met internationale ervaring nadat Vidic en Ferdinand vertrokken zijn. En een centrale middenvelder die je naast Herrera kan zetten zal ook niet misstaan!

Ik zal nooit begrijpen waarom Arsenal deze man niet gehaald heeft. Je had Sanchez ook kunnen laten zitten en deze man en Fabregas kunnen halen en dan was Arsenal weer ongeslagen kampioen, maar nee hoor.

1 september 2014 om 18:33

Niet overdrijven met dat ongeslagen, maar je hebt gelijk.

lolol. Het is bij lange na nog niet officieel.
Eerst maar even afwachten.

lolol hahaha. altijd hetzelfde.

Snap er niks van?

Al die negatieve commentaren, tuurlijk heeft United meer nood aan een verdediger of middenvelder.

Maar als je de kans krijgt om bijvoorbeeld een Messi of C. Ronaldo aan te trekken, ga je dat ook niet weigeren?

En Falcao heeft misschien vorig seizoen merendeels in de lappenmand gelegen maar ik neem aan dat iedereen toch wel beseft wat voor een moord-spits het is. Die van alle hoeken kan scoren en hoe?

Er gaat al een gerucht dat Van Persie een operatie nodig heeft. Hernandez is naar madrid. En welbeck gaat wss ook nog weg? Wat blijft er over een Rooney? Die ik meer tot een 10 reken. Dus ja, dit is een wel een goede transfer.

Wat betreft middenveld ? Blind is echt niet gehaald voor linksback positie. Dat zou het domste zijn van allemaal daarvoor heb je rojo en shaw al.

Dus ze hebben voor de CM posities: Fellaini, carrick, blind, herrera, fletcher, cleverley

6 spelers voor 2 positie's is meer dan genoeg!! Ze zijn niet allemaal top!! Maar ja, spelers laten banken en salaris betalen is ook niet bepaald slim!!!

Voor de verdediging, blackett evans zien we dus echt niet terug he? Als shaw, rojo, rafael terug zijn dat weet ik wel heel zeker!!!

1 september 2014 om 14:05

Met alle respect hoor, maar denk jij dat shaw, rojo en rafael wel goed genoeg zijn?
Moet je toch op zijn minst nog 1 echte wereldtopper bij zetten.
Shaw 1 goed seizoen gedraaid en krijgt vast nog een terugslag, Rafael heel matig seizoen gespeeld en Rojo moet nog maar laten zien dat hij het BPL niveau aan kan.
Als ik Man U was zou ik nog wel kijken voor 1 grote aankoop achterin. Daar ligt in mijn ogen het probleem en dat is niet voorin. Falcao is een wereldspits, maar is wel 28 jaar en heeft net een zware blessure achter de rug.

Ik zou nog proberen een Hummels te halen als ik Man U was.

1 september 2014 om 14:08

Klopt, ik zou ook graag een top verdediger erbij gewild hebben.

Maar blijkbaar vindt Gaal het zo wel oke, en ziet hij potentie in wat hij nu ter beschikking heeft.

Maar ja ik als utd-fan hoop dat die gelijk heeft.

Ziet ernaar uit dat van gaal voor een systeem gaat als: "the best defence is offence"

Hadden ze beter Vermaelen op kunnen pikken voordat hij wegging voor 8 a 9 miljoen...

Geweldige spits die weer te zien is in een competitie die bij hem past. Hoop wel dat United nog een centrale verdediger haalt.

Haha! Wtf is dit nou weer ;. Ga eens een paar verdedigers halen van Gaal!! Qua aanval kunnen ze nu wel mee in de top, na Rooney/ Mata/ van Persie/ di Maria en nu dus Falcao. Maar er blijven prutsers staan in de verdediging.

1 september 2014 om 16:29

Shaw, Rojo, smalling, Jones, Rafael zijn geen prutsers in de verdediging, maar van deze 5 hebben we de laatste tijd alleen Jones gehad. Dan wordt het inderdaad lastig.

Overigens zou ik 1 topversterking in de verdediging niet erg vinden, maar moeten ook niet doen of de afgelopen wedstrijden met onze sterkste verdediging gespeeld is

Hernandez eruit, falcao erbij. Shaw, rafael, carrick en herrera komen terug van blessures. Blind, en rojo erbij voor de achterhoede dan staat er wel een team dat top 5 moet kunnen halen mits iedereen fit blijft. En ze spelen geen europa dus hebben ze voldoende tijd om automatismes in te slijpen.

even buiten deze transfer. Ik snap het systeem niet 3-5-2. Nou heeft hij ook heel veel linksbenige dus afgelopen weekend laatste keer young op links ofniet?

zou me niks verbazen als manutd straks nog met vidal aan komt zetten en mats hummels. zou echt fantastisch zijn net als falcao als red devil

Ik vind het alleen maar interessant. Kom op zeg, we weten toch wel wat Van Gaal in zijn mars heeft? Ben benieuwd hoe het nu gaat rollen. Heb heel veel zin in aan de volgende match over twee weken.

Gaat Falcao dan weer minstens één jaar geen CL spelen na zijn debuut voor Porto in de CL destijds? Doodzonde gewoon.

Onbegrijpelijke transfer. Misschien onder het motto "de beste verdediging is een goede aanval"??

Rooney gaat denk ik op het middenveld spelen als iedereen fit is, als captain vind ik zowieso dat je meer centraal moet spelen, daar komt nog eens bij dat rooney de beste pass in zijn benen heeft( ala paul scholes) dus denk ik dat het zo wel goed staat.

DDG
smalling
jones
Rojo/blind
di maria
rooney
herrera/blin
januzaj/shaw
mata
Falcao
RvP

mensen op vz denken er weer eens meer verstand van te hebben hihi
falcao is gewoon een goede aankoop, het is jammer maar van persie is geen garantie meer voor doelpunten. ze weten wel wat ze doen bij manchester united die hebben geen voetbalforum nodig om hen de les te lezen door amateurs

Is het zo een rare aankoop? Hernandez en Welbeck worden verwacht weg te gaan, Van Persie oogt al een tijdje niet fit en heeft meerdere keren last van blessures gehad (zijn operatie lijkt ook te lonken). Rooney doet het ook niet geweldig en is in de laatste jaren ook niet de spits die er 20+ goals inprikt. Ja natuurlijk zie ik nog een verdediger en een middenvelder komen (middenvelder hoeft niet perse dankzij Daley Blind), maar om dit onbegrijpelijk te noemen is ook erg zwaar Man Utd heeft snel goals nodig en wachten op van Persie, Rooney, Hernandez/welbeck (als een van ze blijft) is misschien ook niet verstandig.

1 september 2014 om 14:36

rooney heeft de laatste jaren ook niet in de spits gespeeld hij was op 10 meer de man van de assist.

met nigel de jong ziet united er goed uit. talentvolle verdediging (met jones als eindbaas), sterk middenveld en zeer sterke aanval

de gea
jones
smalling
blackett
di maria
herrera
de jong
shaw
mata
rooney
falcao
1 september 2014 om 14:59

Dan nog, om een huursom van 10 miljoen euro neer te leggen voor een 28-jarige die net terug is van zo'n akelige blessure is gekkenwerk, al helemaal wanneer het amper een prioriteit is want laten we eerlijk zijn de defensie en CM van United is niet eens van top 7-8 standaard in de PL. Snap totaal niet hoe je zoiets goed kan praten als je kijkt naar hoe middelmatig United's selectie wel niet is op dit moment.

Niet dat het er wat mee te maken heeft maar stel je eens voor als Chelsea zo'n deal had gesloten, mensen zouden met bergen aan kritiek aanpappen terwijl wij wel een 2de spits nodig hadden en die gelukkig ook hebben gehaald nu in Remy die veel goedkoper is en zich in de PL heeft bewezen.

1 september 2014 om 15:09

Die 10 Miljoen is niet alleen een huursom maar ook een vooruit betaling + Salaris mocht Man Utd hem permanent over willen nemen. Ik zeg niet dat dit de ideale transfer is Ik snap gewoon niet waarom mensen het raar vinden. We hebben al gehoord dat Van Persie niet fit is en waarschijnlijk onder het mes gaat. Falcao is echt een stuk beter dan Welbeck en Rooney is zelfs in de spits niet een speler die er 20+ inprikt.

Ja ik hoop nog op een middenvelder en een verdediger maar een aanvaller als Falcao kunnen ze zeker wel gebruiken.

1 september 2014 om 15:19

Remy mag de schoenveters nog niet eens strikken van Falcao. Geweldige aankoop van Utd. Nu nog een defensieve versterking en ze doen weer mee voor de prijzen.

1 september 2014 om 16:00

@de Wit

Ik zeg ook niet dat Remy ook maar ergens in de buurt komt van Falcao qua klasse captain obvious, heb het meer over de deals die ik hier vergelijk op basis van leeftijd, salaris, algemene gezondheid (geschiedenis qua blessures) en tot slot de mate waarin de prijs die is betaald marktconform is.

Hahahah heb jij toevallig United's middenveld gezien? Dus jij denkt echt dat United voor de prijzen gaat meestrijden met Fellaini, Carrick, Herrera en Blind als opties op de CM? Ik zeg verder niets meer...

Fantastische spits natuurlijk.. en met een kwakkelende RvP misschien niet gek, al zie ik liever een sterke centrale verdediger en middenvelder komen........ Met de huidige groep (incl Falcao) zie ik ze niet meedoen om de titel. Doodzonde.. Ik hoop dat ze toch nog wat halen.

zie nog niks staan op de site van Manchester United

Ik zat te denken, te puzzelen, ik begreep het gewoon niet. Maar opeens zag ik het elftal voor me:

______________de Gea_______________
Valencia_____jones_____rojo_____shaw
_______________blind_______________
_______herrera_______di Maria_______
______________rooney______________
______van Persie______falcao_______

(bank: Lindegaard – Rafael – Smalling – Carrick – Mata – Januzaj – Welbeck)

Ik denk dat dit het sterrenteam van Louis gaat worden als iedereen fit is.

Op deze manier is Mata namelijk de enige ster en dure aankoop die buiten de boot valt. Bovendien heeft hij nog weinig laten zien bij United. Zolang Falcao nog niet speelklaar is zal Rooney naast Rvp spelen en Mata erachter.

Zolang Shaw nog niet fit is zal Blind wel op die linker vleugel spelen.

1 september 2014 om 15:15

Je vergeet fellaini die toch minimaal op de bank moet. Verder ben ik het helemaal met je eens toch nog een best aardige opstelling. Toch jammer dat liverpool falcao niet heeft gehaald vind ik veel beter dan die gekke balotelli.

1 september 2014 om 15:26

Ja idd, maar het zou mij niet verbazen als hij vandaag nog vertrekt en ik denk dat Van Gaal het niet in hem ziet zitten. Anders misschien op de plek van de oude Carrick.

Ik word echt best wel boos als United fan wanneer ik dit lees. Probeert Woodward hier de hele filosofie van United naar de klote te helpen. Eerst Felliaini, toen Mata en nu Falcao voor bij elkaar zo'n 200miljoen inclusief salaris.

Shaw, Herrera, Rojo, di Maria en zelfs Blind begrijp ik nog maar de drie bovengenoemde zijn gewoon totaal niet nodig. We hebben zelfs met Januzaj, Pearson en Wilson 3 top talenten voor die posities. Een CV en CM hebben we nodig. Voor 200 miljoen (incl salaris) hadden we met gemak Vidal en Hummels kunnen halen en Kagawa kunnen laten spelen zoals hij bij Dortmund speelde,

Nogmaals ik zei het van de week ook al. Hoop dat ik het mis heb maar krijg het gevoel dat United een club word zoals City, Real, Chelsea,etc... En dat doet echt heel veel pijn.

Nu hopen dat er iemand binnen de club wakker wordt en denkt aan hoe Fergie,een team bouwde door jeugd en,gestructureerd en geduldig te bouwen. Ik had echt wel 3 jasr,zonder prijzen gekund en denk vele fans met mij als er maar een visie en beleid achter zou zitten.

2 september 2014 om 19:38

Tsja, wat is het verschil tussen Vidal & Hummels halen of Di Maria & Falcao halen. Waar de prioriteiten liggen lijkt me wel duidelijk maar in feite is het allebei hetzelfde: geld uitgeven in plaats van eigen jeugd kansen geven.

Natuurlijk is dit een aanwinst voor manu. Geweldige speler, een van de beste spitsen ter wereld, die in het rijtje met oa zlatan rvp lewandowski suarez aguero en benzema hoort. Ik ben het wel met sommige eens dat utd een verdediger had moeten kopen maar ik denk dat ze gwn met rvp falcao en rooney in de basis gaan spelen. Ik hoop voor v. Gaal dat hij zn systeem aanpast en niet met 3 achterin speelt maar met 4. 4 op t middenveld waarvan rooney cvm of cam wat hij allebei kan. En dan heb je met dimaria falcao en rvp toch n paar geweldige spelers rondlopen. Achterin is het centraal slecht. Dat is hun achilleshiel. Ik hoop dat er ook een plaatsje vrij is voor daley blind. Met een beetje geluk en een toptrainer als van gaal kan utd zomaar in de top3 eindigen al had ik dat 3 weken geleden absoluut niet gedacht.

Goede aankoop man united nu nog een verdediger/middenvelder, zie opstelling.

Wist niemand meer voor rechtsback positie

De Gea
??
Jones
Rojo
Shaw
Blind
Herrera
DiMaria
Rooney
Van Persie
Falcao
1 september 2014 om 15:32

Rafaël of Smalling voor de rb

Als dit zo is (wat waarschijnlijk ook echt zo is) heeft LVG echt fantastische zaken gedaan met zo'n speler haal je meer scorend vermogen en creativiteit in huis maar waarom heeft hij niet een goeie verdediger echt een leider achterin gehaald? Dat zou ook wel fijn zijn dan zie ik manu wel verkomen deze transfer is natuurlijk ook goed maar als ze nou zo'n type vidic hadden voor de verdediging en stap over naar 4-3-3 of 4-4-2 dan zou het echt zo wat compleet zijn

Van gaal gaat hopelijk zo spelen. Falcao is gewoon de vervanger voor van Persie waarschijnlijk, je ziet toch wel dat die niet meer de oude helemaal is. Verder is het natuurlijk aanvallend, maar Herrera en Blind moeten daarom voor Balans zorgen. Januzaj moet spelen, geweldig talent anders krijg je straks gevalletje Pogba.

De Gea
Jones
Rojo
Shaw
Januzaj
Herrera
Blind
Di Maria
Mata
Rooney
Falcao

Had hem liever bij Arsenal gezien..

1 september 2014 om 17:08

Ik bij Ajax.

Echt? Geweldig. Een verdediger (liefst Hummels ruilen voor Kagawa plus een bedrag), Vidal en/of Khedira en/of De Jong en/of Strootman voor de positie verdedigende middenvelder was belangrijker geweest. Maar een mooie deal om Hernandez in te ruilen voor Falcao. Falcao heeft laten zien bij verschillende clubs veel doelpunten te kunnen maken. Ik heb al eerder aangegeven dat Rooney een probleem voor Manchester United is. Hij boezemt de tegenstanders alleen al door zijn naam angst in en is het gezicht van Manchester United, maar als 10 geeft te weinig creatieve passes en als spits scoort hij te weinig. Ik vind de Nederlandse spits ook niet veel meer. Dus een prima zet.

Falcao is natuurlijk helemaal nooit verkeerd om in je team te hebben. Zeker als je Van Persie en Rooney scherp wilt houden, en beide zijn ook redelijk blessure-en vorm - gevoelig.

Ik kan niet in de portemonnee van Man U kijken, maar die verdediger(s) hebben ze ook nog wel nodig!

1 september 2014 om 16:23

Een ervaren centrale verdediger was geen overbodige luxe geweest inderdaad. Maar met Rojo, Shaw en Blind hebben ze al 3 verdedigers gehaald. Dus de verkoop van Vidic, Ferdinand en Evra is in ieder geval met 2 spelers opgevangen. Met een Evans, Jones of Smalling in het centrum naast Trojo en Rafael en op RB is er niet veel mis met de verdediging vind ik.

1 september 2014 om 17:19

Backs hebben ze nu zat, maar inderdaad denk ik dat ze nog een bikkel als centrale verdediger, liefst eentje die nog een beetje kan opbouwen ook, heel hard nodig hebben.

Wel raar , want nu moet van persie gaan banken, want naar mijn mening is falcao veel beter

1 september 2014 om 16:43

Rvp heeft natuurlijk veel blessures en moet misschien ook worden geopereerd

Als rvp een blessure heeft en hij onder het mes moet. Is dit een geweldige aankoop

Prima transfer mits ze nog geld/tijd overhouden voor verdedigers/verdedigende middenvelders.

Dommen reacties van sommigen echt waar ik ben eerlijk United heeft zeker een Centrum Verdediger nodig maar vergeet niet dat ze Rojo en Shaw nog hebben gekocht lekker E team zeg verder eigenlijk nu nog het idieaale tactiek vinden maar vergeten niet bij Nederland deed hij op het begin ook slecht en Byern en AZ ook als ik me goed herinner komt helemaal goed hij moet nog aan het Tempo van de BPL wennen

De Gea
Rojo
Evans
Shaw
Herrera
Blind
Di Maria
Rooney
Mata
V Persie
Falcao
1 september 2014 om 17:24

Het begint er al heel aardig op te lijken met Man U, dat zeker. Maar die ene centrale verdediger hebben ze toch echt wel heel hard nodig, harder dan een spits. Ben al niet zo'n fan van Evans, laat staan als die geblesseerd is. En inderdaad geloof ik ook dat het zeker goed gaat komen met Man U. Van Gaal wil ze wat anders laten spelen en dat kost even tijd. In principe is het team wat jij opgeeft, zeker aanvallend, op papier een prachtig team (hoewel het me dan wel weer verbaasd dat ze tot nu toe weinig erg scoren)....maar ik deel zeker je geloof dat het allemaal goed gaat komen. Wellicht dat Man U dit jaar nog niet meedoet voor het kampioenschap, maar top-4 moet nog altijd kunnen, en dan zou er volgend jaar om de titel gestreden worden....dat is volgens mij ook de lange termijn planning die Van Gaal van te voren al heeft aangegeven.

MAN U omzeilt de FFP rules, met die huurcontracten , niet meer , niet minder ! er is een creatief achterpoortje gevonden om de regels ongestraft te overtreden , zonder enige schroom of schaamte !

1 september 2014 om 19:23

Tja, als het niet United was deed een andere club het wel.
Maar ik snap je reactie en zoiets zou ook bestraft moeten worden door de Fifa...

1 september 2014 om 23:07

inderdaad het zijn verschillende clubs die deze wijze van handelen gebruiken ! zelfs real en barca !

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren