Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Engelse media speculeren over bizar weeksalaris Falcao bij Man Utd

Laatste update:

De transfermarkt is nog maar een paar uur open, maar er kan nog voldoende vuurwerk verwacht worden. Radamel Falcao is met een privévliegtuig naar Engeland gevlogen en is naar verluidt inmiddels in Manchester gearriveerd. De Colombiaan zou op weg zijn naar Carrington, het trainingscomplex van Manchester United, om een opvallende transfer af te ronden.

/

De aanval van United lijkt toch niet het grootste zorgenkindje te zijn voor Louis van Gaal, maar toch heeft de coach zich sterk gemaakt voor de komst van el Tigre. De 28-jarige aanvaller moet worden overgenomen van AS Monaco en wordt bij een transfer de eerste Colombiaan in de clubgeschiedenis van United. In Engeland wordt al druk gespeculeerd over het salaris dat Falcao zal opstrijken en het bedrag dat wordt genoemd is ongelooflijk: liefst 438.000 euro per week. Daarmee zou de spits de best betaalde speler uit de geschiedenis van de Premier League worden.

Op het moment is dat record nog in handen van Wayne Rooney, maar hij lijkt te worden afgetroefd door Falcao. United heeft Javier Hernández al verhuurd aan Real Madrid en schijnt ook nog afscheid te nemen van Danny Welbeck, waardoor er wel ruimte wordt gemaakt van de komst van Falcao. Sky Sports claimt dat Welbeck momenteel in Londen is om een overgang naar Arsenal af te ronden. United wilde de spits naar verluidt liever naar Tottenham Hotspur laten gaan, maar Welbeck zetten zijn zinnen op een overstap naar het Emirates Stadium, zo wordt beweerd.

Begrijp jij dat Manchester United Radamel Falcao wil hebben?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ongelooflijk. Dit kunnen andere clubs toch nooit bijhouden, op Chelsea en City na misschien.

1 september 2014 om 19:30

Alleen Chelsea en City? Real, Barca en PSG mag je er ook gerust bij zetten hoor...

1 september 2014 om 20:35

Als je een beetje nadacht zag je dat ik het had over de PL en dus Engelse clubs

2 september 2014 om 15:26

Jij schreef hier toch echt : ´´ Dit kunnen andere clubs toch nooit bijhouden´´

1 september 2014 om 19:30

Hoe zit dat dan met Financial Fairplay? Of heeft United dit geld in kas?

1 september 2014 om 19:33

Makkelijk, maar Falcao wordt gehuurd he.

1 september 2014 om 19:33

UTD heeft bizar veel geld in kas. En komende jaren komt daar alleen al een kleine 80 miljoen per kaar bij van Adidas, en ook nog erg veel van chevrolet.

1 september 2014 om 19:35

99 miljoen per jaar adidas. Gezonde rijke club.

1 september 2014 om 20:08

Arsenal betaald de huur van Falcao door Welbeck over te nemen voor het huurbedrag van 6 milioen. Dus ze kunnen meer loon betalen aan Falcao.

1 september 2014 om 20:32

Maar United betaald zelf 8 mil voor de huur van Falcao?

1 september 2014 om 19:32

De Geldboom groeien tot aan de hemel in Manchester denk ik. Met Jorge Mendes in de buurt is het natuurlijk maar goed ook dat je geld hebt. Die man is deze zomer nog rijker dan rijk geworden:

Radamel Falcao = 10 - 20 miljoen huur (geen idee of hij percentage bij huur krijgt)
James Rodriguez = 80 miljoen
Di Maria = 75 miljoen
Diego Costa = 40 miljoen
Eliaquim Mangala = 30,5 miljoen
Adrian = 11 miljoen
Ezequiel Garay= 6 miljoen

Oftewel gewoon ff iets van €25 miljoen verdiend in één transferperiode.

1 september 2014 om 19:37

Ik denk dat ik maar een zaakwaarnemer wordt zeg, wat een geld...

1 september 2014 om 19:59

En dat zonder ook maar één bal raak te kunnen schieten.

Hoe komisch dat United met haar luxeprobleem voorin Falcao haalt en wij Welbeck binnen gaan hengelen

Ik lach er maar om zodat ik niet hoef te huilen..

Haha zelfs Ornstein meldt het, Arsenal wil Welbeck. Net als je denkt dat je de ergste transfer d-day ooit hebt, wordt het nog erger. I

1 september 2014 om 19:26

Luxe-probleem? RVP heeft een operatie nodig ( waarschijnlijk ) Chicharito naar Real, Welbeck naar Londen, Rooney? Is meer een nummer-10, dus een luxe-probleem in de spits is het niet, maar ik begrijp wat je bedoelt

1 september 2014 om 19:33

Rooney vind ik niet meer een nummer 10. Zijn beste seizoenen waren altijd in de spits.

1 september 2014 om 19:39

Dan heb je mata, Rooney en Januzaj op 10 en daar een luxeprobleem... Hopelijk wordt welbeck de nieuwe sturridge die niet doorbrak bij City en chelsea, maar ik verwacht het niet.

1 september 2014 om 19:27

het is ook dieptriest dat ze zon dure speler binnen halen en een speler die zelf is opgeleid als Welbeck waarschijnlijk voor een schijntje laten vertrekken naar een andere club.

1 september 2014 om 19:41

Vind het van United kant ook een belachelijke deal ja. Ik zie United en Arsenal als voornaamste kandidaten voor plek 4, en United versterkt ons wel zo.

Plus de kosten van Falcao zijn absurd. Ze hebben geld ja, maar dat betekent niet dat je het voor de lol moet verbranden.

1 september 2014 om 20:09

hahaha ja oke maar falcao is wel zo'n 15 klasses beter dan welbeck, dus united wordt het meeste versterkt met deze deal

ja maar ze zullen met di maria falcao en rojo wel malle shirtverkoop en fans ophalen in zuid amerika

als united nou eens zo zo spelen met blind verdedigend, waar ook carrick of fletcher kan spelen die ook niet de minste zijn, en mata op tien zie ik ze arsenal kapot maken

de gea
rafael
jones
rojo
shaw
herrera
blind
di maria
rooney
mata
falcao
1 september 2014 om 20:12

of zo als ze 352 blijven spelen.
ik denk dat van gaal wel weet wat hij doet met de verdediging dus dan ziet dit er aardig goed uit

de gea
jones
rojo
shaw/blind/
di maria
herrera
blind/ fletc
januzaj/blin
rooney
mata
falcao
1 september 2014 om 19:27

Je mag er op een manier trots op zijn, dit salaris raakt kant noch wal. Ik ben gedegouteerd (al jaren) door de salarissen die de clubs durven geven.

1 september 2014 om 19:45

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt the Sandman, ik vind dat als mensen ergens een bepaald talent voor hebben dat dat dan mag worden gehonoreerd maar dit loopt de spuigaten uit

1 september 2014 om 19:28

Welbeck gaat vlammen bij Arsenal. Vind het erg jammer dat hij weggaat.

1 september 2014 om 19:38

Ik heb er nu een beetje redelijk over nagedacht, en ik hoop ook wel dat het doorgaat. Hoewel je dan echt een lachertje wordt als club, zou een Welbeck gewoon een hoop toevoegen aan dit Arsenal, hoe pijnlijk het ook is om toe te geven. Zeker zo lang Giroud geblesseerd is.

Welbeck kan in ieder geval doelpunten maken, is snel en gaat diep. Misschien komt Ozil dan ook meer uit de verf.

Maar in alle eerlijkheid, wil jij Falcao bij United zien? Die gast gaat donders veel geld kosten, en weet niet of je er nou zo veel voor terug krijgt. Zeker bij United is hij nou niet de ontbrekende schakel..

1 september 2014 om 19:39

Dat denk ik ook, vind het persoonlijk wel een goede aankoop. Hoop dat hij onze Sturridge wordt al gebeurt dat natuurlijk maar 3 op de tien keer ofzo.

1 september 2014 om 19:54

Sturridge komt ook pas goed tot zijn recht als je met 2 spitsen speelt.
Man City en Chelsea spelen met 1 spits en dan moet je een absolute topper zijn dat gedaan te krijgen. Of gewoon een ander systeem spelen met schaduwspits.

1 september 2014 om 20:00

Hoop het ook wel ja. Welbeck is natuurlijk wel belangrijke basisspeler geweest in het kampioensteam van 2011 geloof ik bij United.

1 september 2014 om 20:15

ja ik ben ook altijd gecharmeerd geweest van welbeck, maar ik denk dat de spitspositie bij ons juist echt iemand als falcao nodig heeft. rooney doet het goed met ruimte maar zakt te veel terug als het vol is in de 16. daar is falcao nou juist weer een echte meester inn. die man is steengoed in combineren in kleine ruimtes en vooral in slim lopen in kleine ruimtes. ik denk dat falcao echt iets gaat losmaken juist in de aanval.

1 september 2014 om 19:29

Oftewel, Wenger heeft een technisch directeur nodig; dit gaat zijn pet te boven.

1 september 2014 om 19:36

Wenger zit in Rome te chillen bij een vredes-event. Weet misschien niet eens dat ze iemand binnen halen joh

1 september 2014 om 19:30

Miss wordt welbeck wel onze sturridge!

1 september 2014 om 19:35

Dan zal welbeck wel wat doelgerichter moeten worden

1 september 2014 om 19:37

Haha precies.

1 september 2014 om 19:30

Ik begin ook meer en meer geruchten over Reus te lezen, dat zou wel echt een wereldklasse aanwinst zijn. Maar to be honest zie ik dat niet gebeuren. Er zou een bod van 30 miljoen zijn afgewezen, wat niet gek is, en Arsenal zou nu tot 50 miljoen willen gaan. Dat zou echt geweldig zijn, maar ik reken maar nergens meer op.

Vanaf nu is iedere inkomende transfer bonus heb ik het gevoel.

1 september 2014 om 19:36

Haha dat is gewoon made up. Is gewoon een makkelijk gerucht voor journalisten in de laatste uren. Al zou het een Gotze-2 kunnen worden, dat bod was ook echt. De kans dat er een bod komt schat ik 5%, maar zelfs dan gaan die dat nooit accepteren. Dat doet Dortmund haar fans niet aan.

Ik heb hetzelfde gevoel ja. Alles wat nog komt is een bonus. Welbeck zou ook echt een toevoeging zijn voor Arsenal zolang Giroud geblesseerd is, pijnlijk genoeg. Hierdoor word je gewoon een lachertje in de PL, terwijl je juist deze zomer wilde aantonen weer bij de allergrootste te horen.

1 september 2014 om 23:56

Zegt wie? Wenger is nog altijd aan het bouwen, stapje voor stapje, wie heeft er gezegd dat dit het jaar zou worden?

1 september 2014 om 19:34

Ik begrijp je frustratie, ik vraag me sterk af of er wel enige ambitie is...

1 september 2014 om 19:36

Had je nog iemand verwacht? Ik niet, en liever Welbeck dan Sanogo. Als Utd nu achter Arsenal eindigt, mag LvG buiten. Kijk naar het materiaal van Wenger. Bedroevend.

Blijft wel vreemd, haal dan Hummels ofzo. Van Gaal speelt graag Fifa zeker? Rvp, falcao en rooney in 1 team lijkt echt iets voor een game

1 september 2014 om 19:43

Had niemand verwacht nee. Maar ben nu wel enigszins blij hiermee, althans als het doorgaat. Hebben gewoon zo'n speler nodig, dan is ie maar een kaliber lager dan waar je op hoopt..

Haha zelfs op Fifa werkt die opstelling niet joh. Fifa is inmiddels wat realistischer, zelfs daar kan je niet met die drie spelen, en dat zegt veel.

1 september 2014 om 19:42

Huntelaar of Welbeck een van de twee word waarschijnlijk onze nieuwe spits.

1 september 2014 om 19:44

Huntelaar is denk ik een vals gerucht, maar doe hem er ook maar bij joh. Ben nu in de bui dat elke willekeurige aankoop me op kan beuren

Wel heel leuk deze laatste uren. Deadline day ontploft echt helemaal hier en op twitter.

1 september 2014 om 19:49

Ik vind het helemaal niet zo een gek idee, Falcao uiteindelijk halen voor 60+ miljoen euro & hem dan ook nog 24 miljoen euro per jaar betalen zou ik namelijk van de zotte vinden, Hij is 28 en pas net terug van een zeer zware blessure, Hij heeft nog helemaal niet bewezen dat hij weer op zijn oude niveau is, Utd is verplicht om hem na dit seizoen vast te leggen, Stel je geeft hem dan een 4 jarig contract ben je alleen aan salaris al 100 miljoen euro kwijt, Nee ik denk niet dat hij dat waard is, Meer verdienen dan Iniesta etc....

Welbeck is weliswaar geen topspits maar kan zeker nog stappen maken en uitgroeien tot een hele goede spits, Ik voorspel een Sturridge scenario.

1 september 2014 om 19:58

Ik hoefde Falcao ook niet hoor, vind hem sowieso wel overschat en is niet de spits die in een extreem dominant systeem kan spelen, dat is Giroud al meer bijvoorbeeld. Wel de beste counterspits ter wereld.

Vind het nu wel prima, maar het is wel belachelijk hoe wij Arsenalfans gewoon voor de gek zijn gehouden. Jarenlange beloftes en eigenlijk met weinig op de proppen komen.

Hoop wel dat het een echte transfer wordt en geen huur. Dan laat je Welbeck zich ontwikkelen bij Arsenal en vervolgens profiteert United er weer van doordat zijn waarde flink opgeschroefd wordt.

Ja begrijp wel dat Man Utd hem wil hebben maar niet ten koste van zo'n salaris.

Ik kijk er niet raar van op als dit waar is. Die zijn de weg helemaal kwijt. Alleen in 2014 ( winterstop meegerekend ) hebben ze 300 miljoen uitgegeven als Falcao daadwerkelijk komt. Ik kan me niet herinneren dat er een club is die ooit meer heeft uitgegeven in 1 jaar dan dat Utd nu deed. Daarbij hebben ze ondanks het idiote bedrag nog steeds problemen achterin. Terwijl de keeper ook al niet van wereld niveau is.

1 september 2014 om 19:31

De Gea laat al 2 seizoenen zien dat hij een uitstekende keeper is. Beter dan Hart, Mignolet en Szczęsny bijvoorbeeld. Daar ligt het probleem echt niet.

1 september 2014 om 19:35

Wat dat betreft klopt het proportioneel natuurlijk wel. De grootste club ter wereld die het meest uitgeeft. Maar ik vind het ook enorm veel. Daarbij is de laatste jaren wel rustig gedaan op de transfermarkt en was een kwaliteitsinjectie enorm nodig. Met spelers zoals Di Maria, Falcao, Mata kom je eindelijk qua breedte in de buurt van Chelsea, City, Bayern, Barcalona en Real Madrid. De afgelopen jaren is dat gat steeds groter geworden en als nu van Gaal het ook nog aan de praat krijgt dan kan United stappen maken.

Zorgelijk blijft de verdediging zeker als je ziet dat Shaw, Herrera en Rojo nog niet spelen. Bijkomend voordeel is wellicht dat de Rooney, RvP discussie de koelkast in kan. Beiden zijn niet meer de enige grote sterren in de selectie die vechten om de spotlight.

Aan de ene kant ben ik blij dat we eindelijk weer wat wereldspelers in de selectie hebben aan de andere kant vind ik het jammer dat het op deze manier moet. Het is echter beter dan teveel betalen voor middelmaat zoals Feillani.

Als Louis van Gaal het met deze selectie niet voor elkaar krijgt om in de top vier te eindigen dan is het einde van ze carriere.

1 september 2014 om 19:47

Zou niet te zeker zijn van top 4.. De selectie is immens versterkt, maar meer dan ooit uit balans. Denk dat het voor het vertrouwen van Smalling en Jones ook niet super is om elke training afgemaakt te worden door die spitsen

1 september 2014 om 20:00

Ik ben ervan overtuigd dat het gemiddelde VZ lid van 300 miljoen een fantastisch elftal kon samen stellen, Nog beter dan het United van nu en veel meer uitgebalanceerd.

Wat dat betreft is jullie TD echt een faalhaas, Dat Ferguson tegelijk is gestopt met jullie oude TD is de grootste fout die Utd in de laatste 25 jaar heeft gemaakt.

1 september 2014 om 20:03

Volgens mij worden die banen als directeur wel onderschat hoor, moet je best wat voor kunnen. Je moet sowieso beseffen dat die mannen op die posities de beste baan ter wereld hebben in hun vakgebied. Daar kom je niet als je een koekenbakker bent. Het is geen football manager

Ik heb zelf ook heel vaak kritiek op die mensen en denk dat ik het zelf beter zou kunnen, maar als ik dan nadenk.. Je krijgt niet de beste baan ter wereld in je vakgebied als je niet delivered..

1 september 2014 om 20:03

Ik denk dat Blind en Rojo in de verdediging gaan spelen. De derde verdediger weet ik nog niet. Van Gaal ziet heel veel onrust in de verdediging en geen opbouwend vermogen, dan heb je een goede aan Blind.

Ik zeg niet dat we top 4 gaan eindigen maar ik zeg wel dat LVG dat aan zijn stand verplicht is met deze selectie, of niet?

1 september 2014 om 20:23

Nou ja, ik weet dus niet of die dat verplicht is, als je vergelijkt met de concurrentie. Ze hebben nu een paar absolute wereldsterren, maar nog steeds veel middelmaat op belangrijke posities. De andere teams zijn ook niet zwak.

Als ik erover nadenk is LVG inderdaad aan zijn stand verplicht om top 4 te halen, zeker als je kijkt hoeveel geld erin gepompt is. Denk alleen dat het wel lastig gaat worden. Maar dat geldt voor Arsenal en Liverpool precies hetzelfde.

1 september 2014 om 20:02

@iedenis, ik weet niet naar welk team jij kijkt maar ik denk toch echt dat De Gea na Cech en Courtois ( Miss Lloris, maar die heb ik nooit zien spelen ) de beste keeper van de premier league is.
Afgelopen Seizoen was de Gea een van de weinige lichtpunten in het elftal van David Moyes

Word hier best misselijk van, van het salaris dan.
Wat een geld zeg, moeten we gewoon 20-25 jaar voor werken, en als hij een weekje voetbalt verdient hij het..
Maarja, we moeten ermee leren leven, aan het eind van de rit veranderen we er toch niks aan...

1 september 2014 om 19:28

Het zijn clubs zoals de ene die jij support die het verpesten.

1 september 2014 om 19:30

Als jij voor 438.000 euro 20 tot 25 jaar moet werken zou ik toch een andere baan gaan zoeken...

1 september 2014 om 19:36

Zo raar is het niet.
Als je 1500 netto per maand verdient x 12 = 18000 per jaar. 360.000 in 20 jaar

1 september 2014 om 19:39

Waarom moet je dan een andere baan zoeken, misschien is er geen andere beschikbaar voor hem. Wie weet geen opleiding, dan heb je maar 13.000 of 14.000 per jaar hoor netto. Nou reken maar uit wat je dan over 20, 25 jaar hebt. Je hebt alle banen nodig om de wereld draaiende te houden, ook de minder aansprekende banen die niet zoveel verdienen. Dus denk na wat je zegt man, niet iedereen is zo slim als jij blijkbaar en kan zoveel verdienen! Sorry voor mijn offtopic voetbalzone, maar dit moest ik even zeggen over zo'n koekebakker die niks geen verstand van zulk soort dingen heeft!

1 september 2014 om 19:43

Stavven zal zelf wel multi milionair zijn......

1 september 2014 om 20:29

Tja, dat klagen over die salarissen vind ik altijd een beetje jammer. Hij is een van de beste ter wereld in wat hij doet in een functie waarin veel mensen proberen te slagen. Indien jij net zo goed bent als hij in wat jij doet en dat ook in een branche met evenveel concurrentie voor je positie dan verdien je vergelijkbaar en is het mogelijk om langer door te werken dan zo'n profvoetballer.

Wat een geld zeg. Ruim. 22 miljoen. Ja wat moet je ervan zeggen t s veel geld. En ik weet niet of ze t waard zijn. Maar een ding weet ik zeker. Ik heb spijt dat ik in mn jeugd niet alles heb gegeven om een van hen te worden

1 september 2014 om 19:32

belhanda met die laatste zin ben ik het helemaal met je eens.

als ik zie wat voetballers tegenwoordig verdienen en ik wist dat toen ik 5 jaar was.
was ik toen ook vol voor een voetbal carriere gegaan!
veel verdienen en ook nog iets doen wat ik altijd leuk heb gevonden voetballen!

1 september 2014 om 19:46

Haha en denken jullie dat jullie genoeg talent ervoor zouden hebben? Hoop het voor jullie haha ik speel lekker bij een amateur clubje en elke wedstrijd geef ik alles en ik wordt steeds maar niet gescout.. Hoe zou dat nou komen?

Belachelijk van United als dit waar is ik geloof er geen snars van. Hier zou ik als supporter ook niet blij mee zijn. Louis werkt United naar de knoppen met deze rare aankopen. Eerst Blind halen, terwijl je Rojo en Shaw hebt. Vervolgens Falcao halen terwijl je Rvp, Rooney en Welbeck hebt. En vanmiddag had je ook nog Hernandez. Wat een beleid..

1 september 2014 om 20:20

Nee klopt je hebt ook gelijk. Je moet ook talent hebbe en betwijfel of ik dat ook heb. Maar er zijn genoeg profs die er zijn gekomen zonder dat ze echt een natuur talent bent. Je moet ook een beetje geluk hebben met scouten. Ik kom uit een stad waar nog jonge jochies niet de kans krijgwn. En weet zeker dat ze bij een jeugd ploeg uit de eredivisie het makkelijk kunnen redden met hun talent en gedrevenheid

Dat tikt lekker aan zeg, zo'n 20 miljoen per jaar?

Kan iemand mij uitleggen of Falcao definitief wordt overgenomen of dat hij wordt gehuurd. Ik denk dat de reden van de transfer Robin van Persie is. Hij moet onder het mes door de blessure die hij had opgelopen tegen Olympiakos in de CL.

1 september 2014 om 19:31

united heeft falcao op huurbasis binnen met optie tot koop die ze wel zullen lichten mocht hij de pannen van het dak spelen

1 september 2014 om 19:33

Oké , bedankt

1 september 2014 om 19:31

1 jaar huur en daarna koop. Dit moet zo ivm Financial Fairplay. Dus over een jaar is Falcao echt van Manu.

1 september 2014 om 19:33

Volgensmij wordt hij voor 8 mil een jaar gehuurd met optie tot koop van 55 mil

Verwoede pogingen van de Engelse roddelpers om een slaatje te slaan uit de laatste transferdag en de misere van United. In mindere mate zie je hetzelfde gebeuren bij Ajax en de Nederlandse pers.

Ik denk/hoop dat de komst van Falcao naar United gecombineerd wordt met het vertrek van RvP naar Real Madrid.

1 september 2014 om 19:31

Reken daar maar niet op, het lijkt erop dat Wellbeck weggaat.

1 september 2014 om 19:37

Misschien een dagdroom maar het zou ideaal zijn als Ajax hem kan huren. Al zou Welbeck ook helemaal niet misstaan in de engelse (sub)top. Ik vind Welbeck goed genoeg voor United namelijk, zeker niet minder dan RvP op dit moment.

1 september 2014 om 19:36

@Frikx

Blabla, unitef is een koopclub geworden die met miljoenen strooit waar jij altijd zoveel kritiek op had.

1 september 2014 om 19:41

Tenminste verdienen ze het zelf en staan ze op zichzelf niet op een sugar daddy, en om United nu een koopclub te noemen is een grap, het is zo duidelijk dat de selectie lang niet zo sterk is als die van de concurrenten, doordat er jarenlang te weinig uitgegeven is, dat wordt nu ingehaald en mensen als jij turnen direct op, triest.

1 september 2014 om 19:50

Klopt!

Maarja jij bent natuurlijk weer verblind met aan mij gerichte haat. Als je even de moeite neemt om een paar van mijn berichten te lezen dan zie je dat ik het afkeur. Als Falcao op de bank beland of RvP of Rooney dan zou dat ook een absolute schande zijn in mijn ogen. Hetzelfde geld voor Mata, Januzaj en Di Maria. Dat zijn spelers die ik elke wedstrijd wil zien spelen en niet 1 keer in de 2 weken.

Dat vind ik ook het kwalijke aan Chelsea. Meerdere toppers op één positie vind ik een schande voor het voetbal en als United dus geen plek weet in te ruimen voor alle toppers is dat een schande. Je moet gewoon jeugd als backup hebben zoals Welbeck en Hernandez. Niet geariveerde vedettes zoals Falcao.

Uiteindelijk zijn het teams zoals Chelsea, City, Real, Barca en Bayern die United dwingen het op deze manier te gaan doen. Je moet 22 toppers in je elftal hebben wil je met dit soort teams concurreren. Fabregas en Song bij Barca waren hier het schoolvoorbeeld van. Die werden gehaald om de bank te verwarmen en de bekerwedstrijden te spelen. Nu vervolgt Song zijn carriere in de subtop van Engeland en Fabregas heeft x jaar te weinig gespeeld. Hij had dus nog veel beter kunnen worden..

United moet mee in het transfergeweld als ze mee willen in het moderne voetbal. Dat is jammer en in mijn ogen ook pijnlijk. Jij vind het blijkbaar geen probleem dat de mooiste voetballers de banken warmhouden.

Ik kan iig het beleid van mijn eigen club bekritiseren, daarbij kan ik ook het spel bekritiseren. Jij kan geen van beide. Jij neemt genoegen met het verdedigende voetbal van een miljoenenelftal als het maar resultaat oplevert. Ik vind het een schande dat United in 3-5-2 speelt. Alles staat stil, zijkanten staan muurvast. Ik hoop dat we niet de kant van Chelsea opgaan maar we komen inderdaad steeds dichterbij..

1 september 2014 om 19:49

RVP lijkt ineens over zijn top he.. Kan er niet rouwig om zijn net na het WK

Maar Welbeck was volgens mij altijd wel een van jouw favorieten dacht ik en die gaat nu misschien naar Arsenal. Toch een minder bericht, al ben ik er wel blij mee. Toch nog iemand die met zijn gezicht naar de goal speelt en een sprintje kan trekken.

1 september 2014 om 19:52

Welbeck is fantastisch. Dat gaan jullie nog wel zien. Die man kan alles, is sterk, technisch en kan voetballen. Daarbij is het een slimme en snelle speler met een goed schot. Als hij een kans had gekregen IPV van Persie dan hadden we nu zeker meer punten gehad .

1 september 2014 om 20:00

Volgens mij is Welbeck een beetje een liefdes haat speler. Ene moment erger je je kapot en het andere moment vind je hem fantastisch. Alexis is ook zo'n speler, maar daar ben ik wel fan van. Lekker direct en totaal niet op safe spelen.

1 september 2014 om 20:07

Ik ken eigenlijk alleen maar goed voetbal van Welbeck als spits. Je moet hem niet als buitenspeler gaan neerzetten zoals Moyes soms deed. Het is een ideale kapstok vind ik. Door zijn jeugdigheid maakte hij soms wel makkelijke kansen niet en moeilijke kansen wel.. Hij werkt iig ook keihard dus wat dat betreft is het wel een speler waar je makkelijk veel waardering voor kunt opbrengen. Ik vind al jaren dat Arsenal zo een soort spits moet kopen als missende schakel. Vorig jaar adviseerde ik ook om Welbeck te halen.

Wat mij betreft één van de meest onderschatte spelers van de PL. Hetzelfde gelde een aantal jaar terug voor Carrick. Die was ook enorm onderschat maar voor United enorm belangrijk.

Ongelofelijk! 5 ton in de week?! dit gaat veel te ver. Gaat nergens meer over. Man U is totaal de weg kwijt al 200 miljoen uitgeven aan spelers en spelen als een drol.

Zo wat een salaris die verdient in zijn eentje hetzelfde als de volledige basiself van Ajax. als ze straks niet meer gaan presteren bij Manu dan weet ik het ook niet meer. zijn maar weinig clubs die zoveel grote spelers kunnen opstellen.

Rvp, rooney, di maria, Falcao, Mata, De gea, heb je toch een aardig team mee zou je zeggen.

Klopt niet VZ net op sky sports gemeld dat het 180 k per week is.

1 september 2014 om 19:32

VZ meldt altijd nieuws waar het bedrag het meest idiote is, deden ze ook bij di Maria, begint aardig triest te worden.

1 september 2014 om 22:08

De 180k pond zou het na tax zijn. Het bedrag dat VZ hier meld is voor Tax en wat United dus gewoon kwijt is.

1 september 2014 om 19:34

Wat ben ik blij dat je dit meldt schrok al een beetje. Vz kijk volgende keer eerst naar het meest geloofwaardige bedrag..

1 september 2014 om 19:45

Het kan natuurlijk alsnog zo zijn dat ze dit bedrag aan huur betalen, ook al is zijn salaris minder. Als monaco bijvoorbeeld akkoord is gegaan met een optionele overname volgend seizoen zullen ze wat extra willen hebben, omdat hij volgend jaar weer een jaar ouder en daardoor minder waard is, mocht het niet tot een overname komen.
Ik verzin zomaar wat, maar het lijkt me mogelijk. Ik geloof iig ook niet dat hij +400k salaris zal ontvangen dat slaat nergens op.

Hier geloof ik dus helemaal niks van (het salaris)...

En bij het winnen van de landstitel mag hij de schaal houden. Denk niet dat dit bericht klopt. Spelers willen zowiezo voor man u real barca en dergelijk spelen, waarom dan zo een hoog salaris aanbieden?

Ik vraag me af of er überhaupt nog wel een fatsoenlijke verdediger word gehaald lol. Leuk dat je Falcao haalt (gezien de geruchte 2 spitsen weggaan), maar achterin staat er nog steeds niets.

Misschien is de nieuwe motto van van Gaal wel ''zolang we er maar eentje meer scoren is het goed''.

Want met de huidige achterhoede ga je elke wedstrijd minimaal 1 goal incasseren en zal je constant de druk hebben om te moeten scoren/presteren, aangezien het me niet echt reëel lijkt dat je elke wedstrijd 3-0 voor staat dat het ''oké'' is om er eentje te kunnen incasseren.

En natuurlijk hebben ze Rojo en Shaw gehaald, maar ook daarbij is het nog maar de vraag of die er direct zullen staan en het niveau omhoog kunnen halen. Het leek mij juist wel een goed idee om een verdediger te halen waarvan je weet dat die er zal staan (hummels bijv.)

Ben benieuwd of er nog iets defensiefs bij komt en of misschien Vidal alsnog last minute word gehaald.

1 september 2014 om 19:43

Het kan ook zijn dat hij de indruk heeft dat hij ze beter kan laten spelen. Met shaw rojo en ook rafael staan er al wat andere spelers, en zowel jones als smalling heb ik echt geweldige wedstrijden zien spelen. Alleen niet heel vaak en recentelijk steeds minder. Het is duidelijk dat in heel slechte vorm zijn, maar of ze ook echt slecht zijn betwijfel ik.
Ik hoop nog steeds op de jong. Die zou die gasten achterin zoveel rust geven.

1 september 2014 om 22:43

Ja, maar dat is typisch het syndroom van van Gaal, altijd denken dat je spelers beter kan maken, maar soms moet je er ook bij neerleggen dat sommige spelers gewoon niet het niveau aankunnen waar United naar streeft. Ik vind Jones/smalling leuke spelers voor de middenmoot, maar denk niet dat zij de potentie hebben om als een Hummels/vidic (in zijn beste jaren)/pique (in ze beste jaren)/thiago Silva/ramos/kompany etc uit te groeien. Hij kon beter just in case investeren in een echte topper die er nu staat en dan kan je altijd rustig nog kijken of Jones/smalling (1 van de 2) nog naar een niveau hoger getild kan worden.

De Jong naast Herrera dalijk zal een super duo zijn. Mocht de Jong komen.

2 september 2014 om 11:07

Ik weet het niet zeker. Ik heb Jones toen hij er net was wedstrijden zien spelen op een niveau dat iig niet veel onder deed voor die jongens, maar dat heeft helaas maar een maand of zo geduurd.

Iig vind ik het wel ook onbegrijpelijk dat er niet wat extra verdedigende gekomen is, zeker als je denkt aan hoeveel geld ze hebben uitgegeven.

Maar we gaan het zien .. Normaal gesproken verbaasd van Gaal iedereen na een poosje, dus ik hoop maar dat dat zo blijft

Denk dat ik aan t zuurstof moet als ze dit weekend weer niet winnen. Smijten werkelijk waar met geld en dit weeksalaris zou natuurlijk absurd zijn. Ik had voor deze transferperiode niks tegen United en ook niet per se tegen het uitgeven van veel geld, maar wel als t nergens op slaat. Ipv dat ze een verdediger halen die een Smalling of Evans kan vervangen, die twee weten van zichzelf niet eens of ze links of rechts zijn, halen ze Falcao. Goede spits natuurlijk maar niet eerste prioriteit en nog even afwachten hoe hij terug komt na die blessure.

1 september 2014 om 19:36

Gelukkig spelen ze ook pas over 2 weken

Vanaf vandaag hoeft geen enkele Manchester United supporter nog ooit te zeuren over het aankoopbeleid van Real Madrid, Chelsea, Manchester City of Psg. Wat voert deze club een wanbeleid zeg.
Falcao is een spits die net uit een zware blessure komt en niet eens voor 60 op zijn oude niveau zit, ze nemen hiermee dus een gigantische gok.
Ook zijn salaris is absurd, hij gaat bijna 2 miljoen per maand(!!) verdienen, terwijl de verdediging zo lek is als een mandje en daar iedere aanval begint.
Inplaats van een goede centrale verdediger te halen haalt United 3 spelers die als linksback kunnen spelen en geen enkele centrale verdediger, deze was na het vertrek van Vidic en Ferdinand wel nodig neem ik aan.

Falcao had trouwens wel een prima spits voor Arsenal geweest, vind ik goed in hun spel passen.

1 september 2014 om 19:35

Of jij gelooft niet alles wat er geroddeld word. Daarnaast doet United het op eigen kracht, in tegenstelling van het gros van de clubs die jij noemt.

1 september 2014 om 19:43

Ook al zal hij een ton per week minder verdienen, het doet er niks aan af dat United ongelooflijk dom bezig is.
Gezien de laatste wedstrijden en het vorige seizoen moet je toch tot de conclusie komen dat de achterste linie onthutsend zwak is, dan kan je nog een Di Maria en een Falcao in je team hebben maar daar win je de strijd niet mee.

1 september 2014 om 19:44

Eigen kracht of niet, waarom Falcao halen als je al Rooney hebt, waarom Blind halen als je al Rojos en Luke Shaw hebt. Je kunt zeggen wat je wil over eigen kracht maar dit is gewoon debiel.

1 september 2014 om 19:47

Lvg vertrouwd gewoon op de geblesseerden verdedigers die terug komen: shaw, rafa, smallimg, rojo(visum)

2 september 2014 om 09:22

Blind is gehaald als middenvelder. Of hij het niveau heeft betwijfel ik zelf ook, maar hij is niet gehaald als LB. Rojo is gehaald als CB. Dat hij en Blind als LB kunnen fungeren is alleen maar mooi meegenomen. Ze zijn zeker niet gehaald als concurrenten. Eventueel kan het nog zijn dat van Gaal Blind ook als CB gaat gebruiken om zo meer voetbal vanuit de laatste linie te krijgen. Aangezien ze vooralsnog met 3 centrale verdedigers spelen is er ook in dat geval plek zat voor beide spelers.

Falcao komt, Hernandez en Welbeck zijn weg. Oftewel, 1 spits er in en 2 er uit. Wat is daar raar aan? Daarnaast heb je nog geruchten dat van Persie onder het mes moet. Als dat waar is dan is het helemaal duidelijk dat er een goede spits bij moest komen. Als Falcao dan op je pad komt dan doe je dat toch gewoon?

Ik ben het er zeker mee eens dat er meer aandacht aan de achterste linie geschonken mocht worden. Ik had persoonlijk echt een top CB willen zien komen. Dat is ze niet gelukt. Ik kan niet in het hoofd van van Gaal kijken, maar als hij vertrouwen heeft in de spelers die er zijn + Shaw, Rojo en evt Blind als versterkingen voor de achterhoede dan zal er blijkbaar voldoende versterkt zijn.

Het middenveld was ook een zorgenkindje en daar hebben ze met Herrera en Di Maria toch goede zaken gedaan. Er moest zeker een winger bij en met Di Maria hebben ze daar 1 van de beste van de wereld mee aangetrokken. Daarnaast kan di Maria eventueel ook centraal op het middenveld spelen.

Herrera liet in de voorbereiding al enkele geniale passes zien. Hij zal zich waarschijnlijk even aan moeten passen maar zijn meerwaarde zal zeker nog blijken.

serieus als wellbeck komt ben ik echt helemaal blij !!!!!

die jongen zou de ideale spits zijn voor arsenal!
en kost t.o.v een falcao stukken minder en nog jong.

vlaar er nog bij en dan nog een breker en wenger komt zijn beloftes na maar vooralsnog zijn het geruchten maar ze zeggen in elk gerucht zit een kern van waarheid

1 september 2014 om 19:32

Was dat maar zo, dan zouden we vandaag alleen al Reus, Carvalho, Reid, Sokratis, Cavani en Wellbeck gehaald hebben...

1 september 2014 om 19:36

nee reus heeft nee gezegt maar het was dus geen gerucht want anders zou reus er niet op reageren ofja dortmund heeft nee gezegt.

ook wel logish is tegenstander van arsenal in de groupsfase.

carvalho en vlaar en wellbeck zou ik echt mooi vinden!

vlaar kan de rol van mertesacker overnemen want vlaar is toch iets rapper naar mijn gevoel dan mertesacker!

1 september 2014 om 19:44

Carvalho wil zelf niet meer weg. Het worden dus forfaitscores in de toppers, met Arteta

Welbeck komt naar arsenal volgens sky sports op transfer deadline live!
Raar dat falcao naar een degradatie club als united gaat ipv een ploeg die CL speelt

1 september 2014 om 19:34

geld geld geld

monaco doet ook nergens meer om mee na het verlies van james en falcao

maar het geld was de doorslag

1 september 2014 om 19:37

Treurig dat jouw club in de verre verste niet zoveel heeft gewonnen als die 'degradatie club'. Wat zegt dat dan wel niet?

1 september 2014 om 19:40

zoveel gewonnen dankzei jullie vriend howard webb
maarja je ziet maar weer nu is hij gestopt en meteen 3 gespeeld 0 winst 2 gelijk 1 verlies muahahaah

1 september 2014 om 19:43

Geschiedenis, oké.
Maar nu speelt falcao weer geen CL en met falcao had arsenal zeker om de prijzen gespeeld!

1 september 2014 om 19:46

Kunnen zulke mensen niet gebanned worden door gebrek aan intelligentie/verstand? Altijd maar onnodig provoceren.

2 september 2014 om 09:34

Het feit dat spelers als Falcao en vele anderen liever nog naar een United in nood gaan in plaats van Arsenal zegt wel genoeg.

Bij United kan Falcao tenminste zijn haren nog doen in de weerspiegelingen van de vele trofeeën die de laatste jaren gewonnen zijn.

Die van Arsenal zijn inmiddels dermate oud dat de glans er af is en alleen doffe ellende overblijft.

Geniet van de hogere positionering zolang het nog duurt. Zodra de rollen weer omgedraaid zijn zal ik je aantonen hoe iemand zich ook kan gedragen richting supporters van clubs die lager gepositioneerd zijn.

1 september 2014 om 19:39

wat ik raar vind.

dat van gaal niet ziet dat de aanval niet het probleem is maar de aanvoer naar voren het probleem?

zolang er spelers rond rennen als een young en valencia en smalling tja dan weet je genoeg.

ik gun het van gaal wel dat hij het op de rit krijgt maar vind het wel leuk voor utd.

probleem ligt niet in de aanval zo zie je wel real madrid verliest met 4-2 van sociedad
dan wel zonder ronaldo maar is real dus alleen zo sterk met ronaldo?

Voor n speler waarvan t maar afvragen is of die nog wel op zn oude topniveau gaat komen....ongelovelijk. Wat n beleid....ronduit belachelijke bedrag

Als je kijkt naar welke spitsen van club zijn gewisseld is Wellbeck echt een enorme teleurstelling. We hebben dan nog steeds geen topspits om RvP te vervangen..

Maar als je dat allemaal achter je laat is Wellbeck zo slecht nog niet. Enels international en is nog jong. Maar dan moet hij wel gekocht worden. Als het om een verhuur gaat is het belachelijk.

Als dit waar zou zijn zou die wel echt te veel verdienen, maar ja wat moet je als je geen cl speelt en met de concurentie van psg city en real? Je moet iets doen om mee te gaan. Ik denk dat we deze zomer veel uitgeven maar dat we daarna weer rustiger zullen zijn. Ik zou spelen met 2 cbs want dan hoef je ook geen ectra cb te halen naar mijn mening. Ik zou dit doen:
Rvp banken door due blessure en vormcrisis dan moeten mata en janu vechten. Ik zou voor janu gaan presteert op het moment beter dan mata en is een verschrikkelijk groot talent.

The good times will come back!
Ggmu!

Edit: sky sport meld dat het 180 per week is, en sky is betrouwbaarder dan 'engelse media' waarvan je dus niet weet wie het zijn. Ga maar uit van ong 180/200 k

Ddg
Rafael
Jones
Rojo
Shaw
Herrera
Blind
Di maria
Wazza
Januzaj/mata
Falcao
1 september 2014 om 19:40

Ik zou alleen di maria omwisselen met janu/mata voorderest super sterke opstelling. ( ja, ook de verdediging)

1 september 2014 om 19:48

Oh je bedoeld dus di maria op lm inplaats van rm? Dat zou wel kunnen ja, en de verdedeging is ook erg sterk en jong idd! Rojo en jones zijn gewoon hele goede cbs en smalling evans en eventueel blackett op de bank is prima. Ik denk dat de slechte resultaten en het slechte verdedigen voorlamlicht aan blessures. Herrera, shaw, varrick, rojp(kon niet meedoen) smalling, lingard,di maria, rafael, mata allemaal geblesseerd.
Het komt wel goed denk ik.

1 september 2014 om 19:50

Sterke verdediging? Waar kom je mee? De kans is enorm aanwezig dat Rojo geen werkvergunning krijgt en dan is het centraal te zwak, bovendien is Rojo ook geen leider en tot nog toe is wel gebleken als er geen leider achterin staat. Vorig jaar hadden we meestal nog Evra als leider achterin maar die kon zelfs de chaos achterin niet regelen.
Manu heeft nu al een aantal jaren 2 zwaktes. Centraal achterin als waardig vervanger van Vidic & Ferdinand. Als een van de 2 speelde met Jones/smalling of Evans ernaast was het nog acceptabel. Maar als die 3 het zelf moesten oplossen was het meestal billen knijpen. Daarnaast heeft Manu een type Khedira nodig, box-to-box middenvelder. Herrera is een goeie vervanger voor Carrick die ik achteruit vind gaan, een geweldige passer. Wellicht kan Rooney centraal spelen en nog meer de leiderrol op zich nemen. Loopvermogen, kracht, techniek passing en overzicht heeft hij ervoor.

Falcao - £350k per week Rooney - £300k per week Di Maria - £250k per week Van Persie - £220k per week £1.12m per week for 4 players
Tshaj

Arsenal mag enorm blij zijn met Welbeck. Uitstekende spits met veel voetballend vermogen, kracht en snelheid. Kan eigenlijk alles en is ook nog bijzonder technisch. Misschien is het de laatste jaren wel de beste speler van het Engelse elftal haalt daar ook uitstekende cijfers.

1 september 2014 om 19:46

Dit is een grapje hoop ik

1 september 2014 om 19:55

Nee, waarom denk je dat hij bij Engeland altijd in de basis staat? Alleen in Nederland doen we kleinerend over hem omdat hij toevallig niet de aanname heeft van een Bergkamp/van Persie. Wel heeft hij al meer gewonnen dan laatstgenoemde en gaat hij meer winnen dan eerstgenoemde.

1 september 2014 om 19:49

Beste speler engeland

En dan zeggen ze dat Chelsea een koopclub is. Een speler kopen waar je al twee wereldtoppers hebt staan. Ipv een CV, RB en een fatsoenlijk middenveld gaan ze voor spelers met namen, zeer slechte handel van Man U.

Waar is Man Utd toch allemaal mee bezig op de transfermarkt?

Man Utd was tot voor kort een club die meestal verstandige dingen deed op de transfermarkt. Dat beleid lijkt sinds vorig seizoen volledig over boord te zijn gegooid. Er worden ook door Man Utd nu belachelijke bedragen betaald.

1 september 2014 om 19:48

Dit bedrag is niet waar, maar vergeet niet Welbeck, Hernandez gaan weg, Rooney en RVP zijn over hun top zo absurd is het niet. Het bedrag is 180.000 pond per week.

1 september 2014 om 19:52

@ Ajaxcunian

Oke, maar mijn standpunt blijft wel staan. Als ik zie wat Man Utd allemaal uitgeeft aan geld de afgelopen twee seizoenen. Er wordt maar wat raak gekocht en er wordt te veel betaald voor een aantal spelers. Ik ben het er overigens wel mee eens dat Man Utd nog een spits kan gebruiken, Van Persie is niet fit en Hernandez is weg. Daarbij wordt Rooney voornamelijk achter de spits gebruikt. Ik vind het echter wonderlijk dat Man Utd de verdediging nauwelijks direct versterkt heeft terwijl er zo veel geld is uitgegeven. Datzelfde geldt voor de twee posities centraal op het middenveld.

1 september 2014 om 19:52

United heeft heel veel geld, maar ze gooien het nu echt aan alle kanten weg. Eigen spelers voor de minimale prijs laten gaan en spelers binnen halen ver boven de maximale prijs eigenlijk. Kan je toch niet helemaal tevreden over zijn. Lijkt me toch dat zelfs bij United het geld niet oneindig is?

1 september 2014 om 19:57

@hen_nie het is verre van perfect, maar kan United anders? Als ze niks doen dan raken ze nog verder achter en veel was er niet beschikbaar, we wouden Benatia halen maar die heeft ons afgewezen, voor Bayern, verder was er niemand beschikbaar. Wel hebben we Rojo, en Shaw gekocht als versterking (weliswaar voor teveel geld maar ze konden weer niet anders). We hebben Herrrear, Blind, di Maria gekocht, het middenveld probleem is gewoon opgelost als je Blind, Herrera, di Maria in een 3 mans middenveld zet.

@goonerar16 vergeet niet dat United pas na SAF zo achterlijk veel spendeert, in de jaren ervoor is de clubkas aardig vol geraakt, en dan nog met deze gekke sponsordeals, dit kan United zich veroorloven. En Falcao zijn mogelijke transfersom wordt pas volgend jaar betaald overigens.

Natuurlijk wil ik als fan dat we net als Bayern voor 39 miljoen pond Alonso, Bernat, Benatia, Lewandowski, Rode halen onder andere, maar United kan nu even niet anders willen ze aanhaken. Verschil met City/chelsea is dat al dit geld zelf verdient is, en er zelf voor gewerkt is en we houden ons aan de Ffp, what's the deal.

1 september 2014 om 20:29

Ik veroordeel het ook niet hoor. Ben het met je eens dat dit gewoon eerlijk verdiend en eerlijk uitgegeven geld is. United moet aan de ene kant wel, maar het is wel risicovol. Er is veel geld, maar toch niet oneindig lijkt me zoals City en Chelsea de afgelopen jaren.

Het gaat mij er niet om dat er aan de ffp gehouden wordt, want dat United dat doet weet ik wel. Ik zet alleen een paar vraagtekens bij de spelers waaraan het geld wordt gespendeerd. Voor Vidal had je best 50-60 miljoen op tafel mogen leggen, die ontbreekt echt in deze selectie. Voor Benatia of Hummels ook wel 45 miljoen. Met die twee ga je denk ik een stuk meer vooruit dan met Mata, Falcao en Blind.

Maar het is geen football manager en niet alles pakt uit zoals je wil. Kijk Barca, dat ziet 37 miljoen afgewezen worden voor Benatia, om hem vervolgens voor 26 miljoen naar Bayern te zien gaan..

1 september 2014 om 20:34

Precies, maar Hummels/benatia waren niet haalbaar voor United, bij Vidal zijn ze zeer voorzichtig geweest, vooral door de problemen met zijn knie, ze wilden waarschijnlijk geen 2e Hargreaves. Ik denk dat ze wel voor Strootman gaan in de winter, dan is de selectie nagenoeg compleet op een CB na en kan United gewoon terug naar de oude dagen. Er was een massieve kwaliteites injectie nodig, Mata begint wel te lijken op een aankoop dat echt onnodig was, maarja dat zeg ik nu hij helemaal uit vorm is.

1 september 2014 om 20:38

Vidal is ook nog niet de oude geweest na zijn blessure, dat is waar. En de blessure van Strootman is ook heel ongelukkig geweest, dat was een zekerheidje.

Maar was Benatia echt onhaalbaar?

Eigenlijk ging het voor United heel lastig worden toen ze geen CL haalden en de directeur besloot wereldkundig te maken dat ze onbeperkte financiële mogelijkheden hadden

1 september 2014 om 20:42

Dat was echt enorm stom, maar United had interesse in hem maar toen Martinez geblesseerd raakte en Bayern hem wou was United kansloos.

Ooit had Arsenal de beste spitsen in Engeland... Henry & Bergkamp. Tijden zijn nu veranderd, wat een schande dat je Welback gaat halen... Had je dan Mandzukic of Eto'o gehaald!

En maar kakken op city en zo dat het koopclubs zijn. Maar dit is niet belachelijk?

Pff eerst Vermeer naar Feyenoord en dan Welbeck naar Arsenal. Zijn geen leuke dagen dit, en ook totaal onnodig om Falcao te halen. Als je toch in Frankrijk bent, doe dan een poging om Marquinhos weg te halen in plaats van deze man. Heeft er toch een half jaar uit gelegen.

Falcao is toch wel een onverwachte (en misschien onnodige) aankoop. Hoewel ik denk dat hij een succes zal worden.
Manchester United zal daarnaast vandaag nog Joao Moutinho vastleggen. Het elftal van Manchester United begint wel heel sterk te worden. Er is goed geïnvesteerd maar ik had toch graag gezien dat er ook een verdediger aan de selectie wordt toegevoegd.

1e elftal (4-3-1-2):
De Gea
Rafael - Smalling - Rojo - Shaw
Di Maria - Moutinho - Januzaj
Rooney
Van Persie Falcao

2e elftal (4-3-1-2):
Romero(?)
Varela - Jones - Evans - Blind(?)
Herrera - Carrick - Fellaini
Valencia - Welbeck - Young

Dit lijkt me toch een BPL kampioen-waardige selectie. Dessalniettemin moet Man United deze zomer/winter nog een sterke CV halen. Voor de balans in het elftal.

Darren Flechter, Nick Powell en Andres Lindegaard mogen wat mij betreft vertrekken, Valencia vind ik eigenlijk niet goed genoeg maar met het tijdelijke vertrek van Nani moet hij dus aanblijven.

Heerlijk om hem bij united te bewonderen tegen balotelli , costa , aguero , sanchez, ...

Nee we haken definitief af hoop op goed voetbal met jonge jongens met dit
Falcao - £350k per week
Rooney - £300k per week
Di Maria - £250k per week
Van Persie - £220k per week

£1.12m per week for 4 players.

kunnen we niet mee.

438.000 x 52 = 22.776.000 miljoen euro en daarbij nog eventuele bonussen.

1 september 2014 om 20:34

Spelen voor Manu U ipv voor Monaco zal ook wel extra persoonlijke sponsoren met zich mee brengen. Indien dit waar is, wat ik betwijfel, dan gaat hij zich waarschijnlijk kunnen meten met de 2 buitenaardse qua inkomsten.

Hahaha lees ik nu aan alle kanten dat het hele Welbeck verhaal onzin was? Niet normaaaaaaaal meer dit. Kan het beste gewoon gaan slapen tot een uurtje of 1 en dan maar kijken wat er gebeurd is

De Rossi wordt nu ook weer in verband gebracht met Arsenal haha. Die ontbrak inderdaad nog deze transferperiode. Toch ook al het 6e jaar op rij dat we met hem in verband worden gebracht.

1 september 2014 om 20:46

Waar gaat ie dan heen hou mijn hart vast,

United lijkt wel in paniek joh. Falcao een jaarsalaris van bijna 23 miljoen aanbieden en strooien met absurde transferbedragen maar eerlijk is eerlijk, ze hebben wel weer fatsoenlijke spelers nodig

Wat kan Man U nu een geweldig team bouwen, zullen ze met 2 spitsen gaan spelen en Rooney er achter? een middenveld met Mata di maria en Carrick/ Blind? en vul de verdediging maar zelf in!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren