Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Als Feyenoord nu twee keer verliest, moet je eens kijken waar je staat'

Laatste update:

Feyenoord eindigde in het afgelopen seizoen als tweede in de Eredivisie en wil dit jaar, ondanks het vertrek van veel belangrijke krachten, weer meedoen om het kampioenschap. Al vroeg in het seizoen bedraagt de achterstand op koplopers PSV en PEC Zwolle echter al zeven punten en clubicoon Willem van Hanegem kijkt niet echt uit naar de aankomende dagen.

/

Feyenoord speelt donderdag in de Europa League tegen Sevilla en zondag komt in de competitie aartsrivaal Ajax op bezoek. "Sevilla heeft een heel goed elftal en op de wedstrijd tegen Ajax ben ik ook niet gerust", schrijft Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad. "Als je twee keer verliest, moet je eens kijken waar je staat. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?"

Van Hanegem benadrukt dat hij hoopt dat hij het mis heeft en dat mensen hem aan het einde van de week zullen uitlachen. "Ze denken dat ik graag wil zeuren en zaniken, maar ik hoop potverdikkie juist dat het goed gaat", benadrukt de voormalig middenvelder, die zaterdag in De Kuip aanwezig was en Feyenoord met 1-2 zag verliezen van Willem II.

Denk je dat Feyenoord deze week twee keer gaat verliezen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hier heeft hij wel gelijk, in de huidige vorm zie ik Feyenoord best allebei de wedstrijden verliezen. Dan kom je in de Eredivisie echt al op een grote achterstand te staan.

15 september 2014 om 10:47

Dan sta je meteen ene laatste. Want heracles heeft de handoek al in de ring gegooid. Dus helemaal laatste zal feyenoord niet worden.

15 september 2014 om 10:57

Nee tuurlijk wordt Feyenoord geen 18e aan het eind van de rit.. Dat zal echt niet gebeuren met geen club uit onze 'vaste' top 6 hoor.. Maar een verloren seizoen kan het wel snel worden...

15 september 2014 om 11:19

Hij bedoelt ook ena laatste.

15 september 2014 om 12:39

Ik denk dat hij eenna laatste bedoeld ;-)

15 september 2014 om 13:42

Denk dat jullie allemaal een-na-laatste bedoelen

16 september 2014 om 08:39

Voorlaatste ....

15 september 2014 om 10:50

Ted van de Pavert is de ideale opvolger voor Mathijsen. Supertalent van de bovenste plank. Snel, staat er altijd, groot, kopsterk, breekijzer, geweldige naam. Ted gaat het maken. Het talent van de jupiler league.

15 september 2014 om 11:11

Ze moesten Bothegin halen ipv Boulah het gaat nog een paar weken duren en van Beek is geen stabiele factor en Mathijsen speelt dra-ma-tisch(!!!!) Kongolo word misbruikt als Linksback geef Nelom maar een kans hij deed het goed tegen Twente. We hebben geen spitsen probleem maar verdedigers enige die voldoet is Wilkshire .

15 september 2014 om 11:22

Het mooie aan Tedje is dat hij overal kan spelen, van keeper tot centrale spits. Wat een wereldspeler, die Ted.

15 september 2014 om 11:24

Nee Ted hadden ze moeten halen zeg ik je. Botteghin is een Braziliaan. Ted is een oer hollandse topper in wording.

15 september 2014 om 13:05

Heej ted wel reageren onder je eigen naam hè!

15 september 2014 om 12:50

Ajax is anders ook niet bepaald in vorm. Daarnaast lijdt ons hele team aan concentratie verlies. Tegen Heracles gaven ze t nog bijna weg in 5 min na de tegengoal. Feijenoord heeft goed ingekocht. Als dat eenmaal loopt dan zijn ze titel favoriet. Daarnaast een klassieker is een wedstrijd opzich. Dat geeft de spelers in de kuip toch een extra boost om te willen winnen!

15 september 2014 om 13:27

Pierke..

//feyenoord heeft goed ingekocht. Als dat eenmaal loopt dan zijn ze titel favoriet\\

Dat ben ik totaal niet met je eens. Met alle respect maar met zeer beperkte voetballers als Lex Immers, Mathijsen en Tevrede ga je nooit geen kampioen worden. Zelfs niet in de Nederlandse Eredivisie. Dan komt je gewoon kwaliteit tekort, in mijn optiek.

15 september 2014 om 14:01

Nee Ajax heeft lekker veel kwaliteit... Feyenoord heeft een prima middenveld echter wordt het nu eens tijd om lexie op de bank te zetten. Zet die Manu lekker in de spits, toornstra erachter en het blok clasie en el ahmadi erachter. Van beek en kongolo in het centrum. Prima elftal lijkt me zo.

15 september 2014 om 16:49

Vak403..

Beetje vreemd om Ajax erbij te halen terwijl deze topic over Feyenoord gaat.
Daarnaast is Ajax al vier keer kampioen geworden en zou een keer geen titel, in mijn ogen, geen ramp zijn met dit beleid. Feyenoord is al bijna 15 jaar geen kampioen geworden. Dat is toch een wereld van verschil. En dan zou ik geen uitspraken doen over eventueel kampioen worden terwijl je met Lex Immers speelt. Feyenoord komt er wel weer bovenop, dat geloof ik echt, maar dit jaar en volgend jaar nog niet. Simpelweg omdat andere ploegen veel meer kwaliteit hebben.

Feyenoord eindigt uiteindelijk wel in de top 5. Heb wel het idee dat Fred Rutten en Feyenoord geen match zijn.

15 september 2014 om 11:31

Dat verwacht ik ook wel. Maar als je met De Vrij, Janmaat, BMI en Pelle 4 belangrijke krachten inlevert. Dan lijkt mij een kampioenschap ook niet echt een reële doelstelling.

15 september 2014 om 12:33

Zeker wel! ! Ajax verliest elk jaar gemiddeld 4 belangrijke spelers en gaat elk jaar gewoon voor het kampioenschap.....en het lukt ook nog.
Weer een verloren jaar voor 010???? Hoeveel zijn dat er inmiddels nu al????
Rutten en 010 wordt niks.
Is geen goede combinatie. Totaal geen uitstraling!

15 september 2014 om 16:22

Elk jaar gemiddeld 4 belangrijke spelers is wel een beetje overdreven maat. Het enige verschil met Ajax en Feyenoord is dat Ajax altijd wel spelers konden/kunnen halen, die iets toevoegen aan het team en er redelijk snel staan. Feyenoord kan dit jaar pas weer inkopen en pas toen het geld er was.

Ik lees alleen maar: Huilie, Huilie, snik, snik, ik ben niet meer belangrijk!

On: Hou toch op man, begin van het seizoen, het is gewoon een team wat weer opnieuw moet gaan draaien!

15 september 2014 om 10:42

Dat is echt knap dat je dat leest. Plus, hij heeft gewoon gelijk deze keer.

15 september 2014 om 10:44

Hou toch op met het gezeik op Willems "gezeik". Hij heeft gewoon gelijk, je mag als Feyenoord zijnde niet thuis verliezen van Fc Utrecht en Willem Ii.. Dan ga je al helemaal tegen Sevilla en Ajax kansloos verliezen.

Het is gewoon bedroevend hoe het gaat. Rutten heeft overal een antwoord op. Alles loopt op rolletjes, maar men wint niet en het spel is niet om aan te zien. Ik snap het niet helemaal.

15 september 2014 om 10:39

Er is gewoon matig ingekocht. Wel een kapitaal uitgeven voor wissel Bilal maar geen spits halen. Alleen twee oude verdedigers erbij die nooit echt top zijn geweest. En dan de goede voetballer Toornstra kopen voor een fortuin en hem vervolgens passeren ten faveure van een zwoeger als Immers. Ook Clasie zo snel weer laten spelen was naïef. En dan op de laatste dag van de transferperiode je keeper liquederen helpt ook niet mee voor de sfeer. Technisch gezien veel slechte beslissingen gemaakt deze zomer door zowel van Geel als Rutten

15 september 2014 om 10:54

De aankoop van Bilal kan ik enigszins nog plaatsen puur omdat hij nu goedkoop is en potentie heeft al had men denk ik geanticipeerd op het vertrek van Schaken deze zomer wat niet gebeurde waardoor je met een overschot aan buitenspelers zit want ook Verhoek is er nog en Achabar kan ook aan de buitenkant uit de voeten.

Er is uitgegaan van het vertrek van meerdere spelers die uiteindelijk zijn gebleven, waren Schaken en Verhoek vertrokken was Bilal totaal logisch geweest nu kan je zeggen had men niet meer aan een linksback en een echte spits.

Over Mulder ben ik het niet eens, die had al 2 jaar eerder geliquideerd moeten worden, hij heeft Feyenoord te vaak punten gekost maar te lang is hem het hand boven het hoofd gehouden, de manier waarop het nu is gegaan kan je over twisten inderdaad.

Ben zelf ook kritisch op van Geel want hij had in mijn ogen ook beter kunnen verkopen en niet zo lang op één paard moeten blijven wedden met Bas Dost.

15 september 2014 om 11:09

JA het ontbreken van een echte spits is gewoon dood sonde en had je meer punten binnen gehaald. Met Kazim Richards, heb je denk ik wel een goede, maar hoelang heeft die jongen nog nodig?

Ook het ontbreken van een echte LB vind ik echt slecht. Je koopt El Ahmadi en Toornstra, terwijl er geen middenvelder is vertrokken?

Ik vind de aankopen El Ahmadi, Toornstra en Wilkshire geen verkeerde, maar de 2 middenvelders waren niet broodnodig. Ook Vermeer vind ik een goede aankoop, maar ook niet zo nodig als een goede LB.

15 september 2014 om 11:16

Bilal is voor de toekomst vind ik ook geen slechte aankoop. Hij had wat mij betreft alleen geen prioriteit. Je koopt hem al omdat je er vanuit gaat, dat andere vertrekken? Zorg dan ook dat die uit eindelijk nog vertrekken. Ik vind hem overigens niet eens heel nodig, aangezien je Manu ook nog achter de hand hebt, die op mij het beste indruk maakt van alle aanvallers.

Waarom hadden ze dan niet geanticipeerd op het vertrek van Pelle? Of hebben ze daadwerkelijk te lang gewed op 1 paard (dost) wat uit eindelijk niet haalbaar was?

15 september 2014 om 11:21

geen middenvelder vertrokken?
goossens, singh in januari, en vormer. zijn vertrokken, vormer weliswaar omdat el ahmadi kwamen, maar er zijn dus wel middenvelders vertrokken.

Kazim kazim gaat het maken in de kuip ik zag een grote sterke werker, alleen conditioneel en wedstrijd ritme heeft ie nodig. een goede LB missen we inderdaad daar heb je gelijk in. Het komt wel goed de clubs die nu boven feyenoord staan gaan echt nog wel punten verliezen.

Tja Willem. Zeg dan gewoon elke week in de pers dat Immers en te Vrede voorin echt niet kunnen. Want daar ligt het vooral aan.

15 september 2014 om 12:00

Eens, Immers kan gewoon niet voetballen. Heeft altijd ruzie met de bal, dat is altijd al sinds hij bij Feyenoord speelt. Ik denk alleen dat dit gecamoufleerd werd door Pelle. Nu heb je twee spelers in je selectie die ruzie met de bal hebben, Te Vrede en Immers. Waardoor je geklungel met de bal van deze twee spelers veel meer opvalt. Het is erg frustrerend om te zien hoe er balverlies word geleden door die twee.

en na die 2 wedstrijden volgen er 2 avondbezoekjes in Deventer (woensdag beker, zaterdag erna competitie)... ze zijn niet te benijden daar in Rotterdam!

Ik hoop van niet, maar ben er wel bang voor. Ajax in eigen huis verslaan zou mooi zijn.

15 september 2014 om 10:42

Ajax speelt net zo matig dus is zou ze niet direct kansloos noemen

15 september 2014 om 17:52

Ik zie Feijenoord ook wel winnen. Zou ook een mooie opsteker zijn om een paar punten in te lopen op 1 van de titel kandidaten. Ik gun het de coach en de keeper van Feijenoord van harte.

Uiteraard ligt de focus nu even op Feyenoord, maar ik vond Willem II echt buitengewoon goed spelen. Jurgen Streppel had zijn elftal echt tactisch zeer goed neergezet, waar je bij Feyenoord zeer veel onwennigheden zag in het spel. El Ahmadi had niet eens in de basis gehoeven tegen een promovendus en kiezen voor een basisspeler die al een tijdje meedraait is dan een betere optie. Fred Rutten heeft dus wel degelijk gefaald hier.

15 september 2014 om 10:55

Kom op zeg, ongeacht hoe goed Willem II mag spelen, in eigen huis hoor je altijd van Willem II te winnen. Dat Feyenoord onwennis was heb je wel gelijk in. Zeer veel misverstanden. Eigenlijk verwacht ik witte zakdoekjes als Feyenoord de komende twee wedstrijden verliest...

15 september 2014 om 11:13

Natuurlijk, ik vind alleen dat Willem II wat meer credits verdient. Ze speelden Feyenoord geen enkel moment in de kaart.

v. Hanegem heeft vaak ook gewoon gelijk. Echter omdat hij zijn uitspraken vaak negatief brengt staat hij nu bekent als een zeur, die altijd iets negatiefs te melden heeft. Zijn taak is echter om te benoemen wat hij ziet, en dat is wat hij nu ook weer doet en naar mijn mening zit hij er weer niet naast. Ik hoop echter het zelfde als v. Hanegem en dat hij er dit keer aan het einde van de week wel naast bleek te zitten, want anders gaan de mensen die Feyenoord een warm hart toedragen een rot week tegemoet.

15 september 2014 om 11:54

Hoe kan je best aan tickets geraken als niet - Nederlander? voor Feyenoord-Ajax

Sevilla lastig, ajax is te doen.

15 september 2014 om 10:48

Ajax te doen? Kijk is naar de onderlinge resultaten van de afgelopen 10? 15? 20 wedstrijden.

15 september 2014 om 10:52

Beide lijkt voor Feyenoord niet te doen momenteel. Willem II is ook al niet te doen. Ik verwacht echt een zeer moeilijke week voor Feyenoord.

15 september 2014 om 11:01

Ajax thuis zal feyenoord niet verzaken. De laatste seizoenen komt ajax er vaak met geluk weg.

15 september 2014 om 13:23

Klopt, Feyenoord vaak beter, maar Ajax met het resultaat.. Echter, toen voetbalde Feyenoord aanmerkelijk beter. Momenteel is Feyenoord echt in hele slechte doen.

En na deze twee wedstrijden staat er ook nog een uitwedstrijd voor de beker op het programma.

Dit Feyenoord weet gewoon niet wat ze aan het doen zijn, er zit geen idee achter en iedereen doet maar wat, onder Koeman wist iedereen exact wat het moest doen, was ook niet moeilijk alle ballen op Pelle maar alsnog moet dat wel juist uitgevoerd worden.

Iedereen kan wel roepen dat er veel vertrokken is maar kijk is in de basisopstelling tegen Willem II, dan zijn El Ahmadi en Wilkshere de enige veldspelers die niet eerder met deze jongens hebben gespeeld, de andere zijn al meerdere jaren er bij, dan kan ik niet begrijpen dat Rutten in de voorbereiding er geen automatismen in heeft gekregen.

15 september 2014 om 11:12

Dat was gek genoeg de afgelopen seizoenen niet anders bij aanvang van de competitie, geen lijn, geen idee en geen automatismen. Dus onder Koeman was het wat dat betreft niet veel beter.

15 september 2014 om 12:10

Pelle verbloemde vorig jaar veel voor Feyenoord. Ik vind Koeman maar een overschatte trainer. Dat Feyenoord veel heeft gevangen voor de verdediging kun je op het conto van Van Gaal schrijven. Zonder het wk hadden ze de helft gehad. Als je gewoon na de het hoge aantal tegendoelpunten kijkt, dan is dat belachelijk veel voor een nummer 2 namelijk 40.

15 september 2014 om 12:18

Helemaal mee eens! Zonder het WK hadden ze nog bij Feyenoord gespeeld. Laten we eerlijk zijn, zo goed deden De Vrij, Indi en Jan Maat het bij Feyenoord ook niet.

Vind ook dat teveel mensen te snel negatief zijn ten opzichte van Rutten. Hij moet eerst een eerlijke kans krijgen. Er zijn pas laat nieuwe spelers gekomen en kan pas sinds 1 september echt gaan bouwen aan een team.

15 september 2014 om 12:34

Daar komt nog bij, dat je meteen na een interland periode gaat. Veel heel veel mensen snappen dat allemaal niet.

15 september 2014 om 12:38

Ook nog idd, vindt het wel mooi dat Rutten niet naar allerlei excuses grijpt. Terwijl er zat zijn aan te voeren.

15 september 2014 om 12:43

Bij Rutten moet je geduld hebben. Het is een prima trainer voor de lange termijn en voor de opbouw van een team. Mensen schrijven hem te snel af. Dat is ook 1 van de redenen, dat hij niet echt slaagde bij Vitesse, PSV en Schalke. Hadden ze daar een jaar langer gewacht, dan was het compleet anders geweest, zoals het bij Twente wel na buiten kwam.

15 september 2014 om 13:46

Wie zijn er bij Feyenoord dan op interland geweest, alleen Clasie was weg en Vilhena heeft 2 wedstrijden voor Jong Oranje helemaal gespeeld, Manu een helftje en Boetius eentje en de ander een klein stukje.

Daarbij stond Clasie er niet in en Manu viel later pas in, dan heb je twee spelers en kan je alleen Vilhena aanvoeren als misschien vermoeid.

Maar gaan we dit de komende maanden steeds horen na een Europese wedstrijd ook, als prof moet je drie wedstrijden in een week kunnen spelen anders moet je inderdaad maar in de middenmoot in de Eredivisie spelen, het is onzin.
Kijk is naar andere competities en dan niet eens alleen naar de topploegen daar gaat het gas er gewoon op hoor bij elke ploeg, niet interessant of je een interland hebt gespeeld, het is een zwak excuus.

17 september 2014 om 13:04

V-Watcher, het gaat om het feit dat Rutten in die interland periode niet heeft kunnen werken met het hele team. Aangezien het allemaal nog niet goed loopt is dat belemmerend. Er waren toch een flink aantal spelers niet aanwezig, El ahmadi, Boetius, Vilhena, Manu, Clasie en Van Beek.

Bij een niet goedlopend/ingespeeld team is dat zeker een probleem.

Als ze zondag verliezen kunnen ze zomaar voorlaatste staan.. Bizar! Tuurlijk zijn ze verzwakt, maar zó erg verzwakt had ik ook niet verwacht..

Als feyenoord nu 2x wint moet je kijken waar je dan staat.
Wat een open deur weer.

Ja Willempie! Als ze drie keer winnen kunnen ze zo weer nummer 1 zijn. De eredivisie is zo onvoorspelbaar als een vrouw. Ik geloof niet dat Fred en zijn mannen achterover hangen en denken dat ze het gemaakt hebben. Dit Feyenoord is nog jong en komt op veel posities kwaliteit te kort.

We hebben allemaal gezien wat er vorig seizoen is gebeurd, nadat Feyenoord z'n eerste 3 wedstrijden niet had gewonnen...

Ja Willem..dat zeg ik al vanaf half augustus…dat we na Go ahead dik in het rechterrijtje staan…daar is maar 1 man verantwoordelijk voor…de TD.

15 september 2014 om 11:57

En Fred Rutten niet dan? En de spelers ook niet?

Natuurlijk is Van Geel ook verantwoordelijk, maar je maakt mij niet wijs dat zowel Rutten als de spelers op het maximale van hun kunnen presteren.

15 september 2014 om 12:12

Fred Rutten kun je niks kwalijk nemen. Hij moet het doen met de spelers die hij krijgt van die man, waarvan de vrouw continu op de massage tafel ligt.

15 september 2014 om 12:46

Van fred wisten we al dat het een tactische 0 is en da hij veel te lief is en dat hij…blablabla….wie haalde die man binnen??

15 september 2014 om 16:21

Ja, maar als Fred niet leert uit het verleden en zichzelf niet ontwikkelt als trainer, valt hem toch ook in zekere zin iets te verwijten?

15 september 2014 om 11:58

@fredrikstad

Grappig, normaal gesproken is de trainer eindverantwoordelijk voor de prestaties van de selectie. Niet de TD. Wat kan MvG eraan doen dat de selectie niet hun niveau haalt?

442 Rutten! Je hebt middenvelders zat! De leider van vorig jaar in t veld is weg Pelle,dat merk je aan alles nu,ga voor zekerheid op t middenveld,gooi Mathijsen er uit stel Woudenberg of Nelom op of desnoods haal Verdonk erbij maar Mathijsen moet eruit.

15 september 2014 om 12:20

@feyroferr

Desnoods Verdonk erbij halen? Sorry hoor, maar dat gaat hem echt niet worden. In potentie een goede verdediger, maar nu al in de ED inzetten? Dat gaat sowieso fout.

Ik hoop dat Kongolo snel zijn niveau weer haalt. Ik zie Kongolo liever centraal achterin. Ik vind dat Feyenoord in de winterstop een versterking moet halen op de LB positie.

Ik denk dat dit toch wel mijn ideale opstelling zou zijn.. Van Nelom ben ik geen fan, hoe Woudenberg het zal doen. Geen idee.

Vermeer
Wilkshere
Van Beek
Kongolo
Aankoop
Toornstra
Clasie
El Ahmadi
Vilhena
Kazim
JPB / Manu
15 september 2014 om 12:37

Erbij halen betekent niet dat hij moet spelen maar kan hij iig zijn minuten mee pakken,als je de beste verdediger van een jeugd ek bent kan je ook wel dit belabberde niveau aan.

Ik kom al vanaf de eind jaren 70 in de Kuip.we fluiten al jaren mislukkelingen uit.maar nooit onze eigen Talenten.en als het bestuur wanprestaties leverde dan gingen we het veld op om verhaal te halen.dit legioen is veruit de domste generatie fans wat zich ooit in de kuip heeft verzameld.je eigen groeibriljantje uitfluiten en Gudde/vgeel/rutten Sparen ze.wat ben ik blij dat ik bij het legioen hoor uit een andere tijd

Rutten is een beetje angstig zo lijkt het.

Schaken mocht en wilde weg, speelt wekelijk, Immers en Mathijssen blijft hij opstellen, terwijl er zichtbaar betere optie's zijn!

Waar is Woudenberg? Kongolo naar het centrum met el Ahmadi, Wilkshire en Woudenberg kunnen ook lekker hoog spelen, waardoor je vroeg druk kan zetten.

Op het middenveld, met de punt naar achteren, Clasie, links Vilhena en rechts Toornstra.

Voorin Manu, te Vrede en rechts Kazim, oftewel goals tellen en dan kom je tot die drie namen voorin.

Als je dan "mijn" basis neemt dan heb je ook nog een goede bank met Immers, Bilal, JP, v. Beek, Mulder, Karsdorp, Nelom, Schaken, etc.

Vermeer
Wilkshire
el Ahmadi
Kongolo
Woudenberg
Toornstra
Clasie
Vilhena
Kazim
te Vrede
Manu

Beste Willem, Hoewel ik dezelfde vrees heb als jij vraag ik me toch echt af of jij daadwerkelijk wel hoopt dat het Feyenoord goed af gaat. Ik hoor je namelijk week in week uit negatief over Feyenoord. Hierbij krijg ik sterk het vermoeden dat je Feyenoord juist op alle mogelijke manieren op negatieve wijze Feyenoord in het nieuws brengt.
Ik vind je de laatste maanden namelijk meer een azijnzeiker dan een analyticus. Misschien heb je samen met Cruijf gezeten want ook hij is de laatste tijd meer negatief dan positief. Zelf ben ik van mening als je maar lang genoeg negatief over iets lult word het vanzelf negatief. Andersom geld natuurlijk ook dus wil ik jou en Dhr Cruijff beide vragen het beste met het Nederlandse voetbal voor te hebben ipv alles wat enigzins tegen je persoonlijke voorkeur/wens ingaat per direct af te schieten en dit breed in de media mede te delen.
Oftwel: Hoe je bek, ga met pensioen en hou je bezig met golf. je weet wel die sport die jij beoefent dat is namelijk al jaren geen voetbal meer.

15 september 2014 om 12:42

Hij schrijft waar wij t met vrienden over hebben en mede fans,hij is gewoon ook elke week ziek van wat hij ziet. Snap m wel hoor. Heeft vaak achteraf gelijk ook,Mokotjo heeft hij over gezegd dat die op zijn positie 1 van de betere in Europa kan worden,nou das nog niet helemaal zo maar wel in nl. Dus de stap buitenland zal niet lang duren meer.

16 september 2014 om 12:13

Over Mokotjo ben ik het met je eens maar hij wilde zelf weg. Hij had bij Feyenoord voldoende kansen gehad en heeft zich niet laten zien in die wedstrijden. Dat hij geen basisplaats zou krijgen was dan ook meer dan terecht. Dat hij daarom weg wilde is zijn goed recht. Of hadden we Clasie op de bank moeten zetten zodat Mokotjo zou blijven.
Wat dat betreft een mooi voorbeeld. Ook weer zo'n punt van van Hanegem welke hij gebruikt om Feyenoord in negatief daglicht te zetten terwijl hij de situatie donders goed kent. Hij lult naar wat de kritische supporters willen horen en probeert zo zieltjes te winnen. Waarom is mij een raadsel. Het brengt geen goed aan Feyenoord. en onder de supporters creeert hij steeds meer onrust door dergelijke uitspraken. En dat hij nu zegt dat hij ook wil dat Feyenoord het beter doet zou ik als ik hem was daar eens een steentje aan bij dragen ipv iedereen tegen het bestuur van Feyenoord op jagen omdat ze deze oude man niet in dienst willen nemen waar ik volkomen achter sta!

Ik zie het ook somber in deze week ben benieuwd hoelang rutte aanblijft op deze manier..tuurlijk het heeft tijd nodig maar bij feyenoord heb je weinig tijd..ik zie zomaar fraser of jans binnekort of volgend jaar in de kuip staan..

Fred rutten moest nooit trainer worden van feyenoord en immers moet zo snel mogelijk weg!

Ik vind dat Rutten nu al moet vertrekken!hij heeft niet de persoonlijkheid dit team te leiden.hij is echt een ontzettende aardige man,maar dat heeft dit team juist niet nodig.voor hem moet Henk Fraser komen en gewoon een 2 of 3 jarig contract aanbieden.henk haalt uit deze groep het optimale!daar ben ik van overtuigd!

De kans is heel erg groot dat je beide verliest.
Als je nu gaat kijken vanaf start competitie en vCl moet je concluderen dat we een hele matige selectie hebben. Wedstrijden worden gespeeld op amateur niveau het doet pijn om te zien, maar er moet een wonder gebeuren wil je uiteindelijk in de top6 eindigen.
Onze zogenaamde talenten en boetius en Vilhena ziten in een fucking sinkhole dat is geen dipje meer hoor!
Dan heb je Te vrede, Immers en Mathijssen die serieus te kort komen voor dit niveau.
Schaken wissel goede met slechte wedstrijden af en ik ben bang dat van Beek nog te kort komt voor het eerste.
Ik weet t ff niet maar ik word er niet vrolijk van.
Het enige lichtpuntje was Kazim!

Helaas zie ik t op korte termijn niet beter worden. Sevilla, 020, GAE 2x zie ik ze niet van winnen. Drama seizoen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren