Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Villa maakt zich op voor Santiago Bernabéu'

Laatste update:

Real Madrid geeft David Villa niet op. Volgens het welingelichte Spaanse radiostation Cadena Ser heeft de landskampioen zich wederom bij de spits van Valencia gemeld. Het contact zou zondag hebben plaatsgevonden na afloop van de return om de Spaanse Super Cup, die werd gewonnen door de hoofdstedelingen.

De hernieuwde belangstelling voor de topscorer van het recente EK heeft te maken met de aanstaande transfer van Robinho naar Chelsea. Mocht de Braziliaan het vliegtuig naar Londen pakken, dan is Villa hoofdkandidaat om de voorhoede van Los Merengues te versterken. Daar zijn voorzitter Ramón Calderón, technisch directeur Pedja Mijatovic en trainer Bernd Schuster het inmiddels over eens.

De vermeende interesse komt op een slecht moment voor Valencia. De Oost-Spaanse club heeft goede hoop de aanvaller langer aan zich te binden en zat de afgelopen weken diverse malen met zaakwaarnemer José Luis Tamargo om de tafel. Valencia is zelfs bereid om voor het eerst in de clubgeschiedenis het salarisplafond van 1,8 miljoen euro te doorbreken. Villa kan nu jaarlijks bijna drie miljoen euro tegemoet zien.

Villa (26) is tot dusverre bij elke club in zijn carrière een succesnummer geweest. Via Sporting Gijón en Real Zaragoza belandde de 36-voudig international in de zomer van 2005 in de sinaasappelstad. In 101 competitieduels maakte de Asturiër 59 doelpunten. In Gijón, 80-38, en Zaragoza, 73-32, was zijn gemiddelde niet veel lager.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zeer goed nieuws. Hij zou de ideale man zijn als versterking voor Real Madrid. Ik zie hem graag komen.

Zou een goede zijn voor real

Villa zou een goede versterking zijn, een echte topspits. Als ze hem kunnen halen moeten ze dat vooral doen, deze man is wel een klasse beter als Huntelaar op dit moment.

ik hoop dat het doorgaat ik denk dat als villa naar madrid gaat dat ze huntelaar laten staan en dat is goed voor de nederlandse competitie en ajax... villa zou denk ik samen met van nistelrooij kunnen spele en daar achter raul en van links van der vaart en robben rechts hangend en dan centraal diarra samn met sneijder...

en hoeveel is hij waard 25 a 30 miljoen???

25 augustus 2008 om 17:28

En dan gaat Valencia strax nog 8ter huntelaar aan

25 augustus 2008 om 18:00

Kunnen ze inderdaad doen maar denk niet dat Huntelaar daar naartoe wil.

25 augustus 2008 om 18:01

huntelaar gaat toch niet naar valencia hij wil Ajax alleen verlaten voor een echte topclub en dat zijn in Spanje alleen Real en Barça

25 augustus 2008 om 18:01

Zou wel een goede aankoop van real zijn jah, maar wat jij zegt daat sowieso niet gebeuren... als er twee man in de aanval staan en 5 middenvelders, dan moet real maar 3 verdedigers hebben en dat doen ze niet. Dan denk ik toch dat of raul, Rvn of robben wissel gaat zitten als sneijder weer terug is.

25 augustus 2008 om 20:16

ik denk dat valencia voor deze spits wel 35-40 miljoen vragen

25 augustus 2008 om 20:32

ik denk eerder 40-50 mil, als je naar de prijzen van sneijder en Huntelaar kijkt...

25 augustus 2008 om 23:29

Ja, lijkt ij toch ook dat Vila meer kost dan Kjh..
En de roddel dat Kjh naar Man Utd zou gaan?? Als Man Utd nier meer dan 30 miljoen wil betalen voor Berbatov, zullen ze voor Kjh minder dan dat bedrag willen betalen. En terecht, want Berbatov is toch nog wel even van ene iets andere orde lijkt mij zo..
Ook als vervanger van Berbatov bij de Spurs zou Kjh net de optie zijn. Je gaat toch niet hem als absolute topper verkopen voor een bedrag en zonder ook maar enige financiele winst te maken de hoegenaamd net zo dure Kjh aantrekken??

Dat zou erg goed nieuws zijn voor Ajax! Alleen Manchester Utd lijkt me dan nog een goede kandidaat voor Kjh. Ik hoop dat Ajax de komende week geen belletje van Ferguson krijgt.

Als dit waar is, zou Kjh dan nog verkocht worden? ik krijg steeds meer het vermoeden dat Real Madrid helemaal niet meer zo serieus in de markt is voor Kjh.

Topspits, had gehoopt dat hij naar Man Utd zou gaan.. Maar je kan niet alles hebben

een goede stap vooruit voor villa denk dat ie in de basis komt te staan met van nistelrooij! ik hoop het!!

25 augustus 2008 om 17:11

natuurlijk speelt hij wel je koopt niet een speler van over de 25 miljoen voor op de bank en vooral niet een speler als david villa ik zie huntelaar sowieso niet bij een topclub voetballen hij heeft geen actie en het lijkt me niet dat die in zn recht komt in italie spanje of engeland david villa is wel goed maar wie gaat dan op de bank guti lijkt mij altijd te spelen en sneijder zal niet op de bank zitten net zoals van der vaart robben op de flank diarra met sneijder centraal en van der vaart op rechts diarra zal sowieso blijven staan je gaat niet zonder verdedigende middenvelder spelen een flankspeler als robben en dan zal schuster keuzes moeten maken tussen guti sneijder en vdv of 5 middenvelders maar het lijkt me sterk dat real met 3 verdedigersd gaat spelen of 3 4 3 het logischte lijkt mij 4 4 2 en rvn zal dan wel op de bank raul heeft een contract voor het leven dus die zullen ze tenzij niet fit niet op de bank doen

25 augustus 2008 om 19:54

'misschien gaat sneijder een btje naar achter naast vd vaart?
dus zoiets.

mercelinho = marcello, typfoutje

casillas
ramos
cannavaro
pepe
marcelinho
sneijder
vd vaart
villa
raul
robben
ruud

Als dit het geval is zou dit een hele goede aankoop zijn voor Real Madrid. Ik denk dan wel dat Kjh niet naar Real zou gaan.
maar eerlijk is eerlijk Villa is toch van een beter niveau (op dit moment) dan Huntelaar.

poe poe..
villa behoort na mijn mening tot 1 van de besten op het moment zou echt een super aankoop zijn!
maar wat zou dat beteken voor een raul of ruud...

Beter halen ze Silva. Maar Villa zou ook een goede transfer zijn.

25 augustus 2008 om 17:00

Silva heeft net zijn contract verlengd dus dat kan niet.

26 augustus 2008 om 01:19

Als iemand zijn contract verlengt kan ie nog weg hoor

25 augustus 2008 om 17:11

Real heeft al behoorlijk wat middenvelders in die categorie (hoewel Silva wel echt heel erg goed is), Pure spitsen hebben ze niet zo veel, lijkt mij dus juist logischer als ze Villa halen.
Je zag al regelmatig dat als Ruud niet kon spelen dat ze eigenlijk nog iemand missen in de selectie en met bijna 60 wedstrijden per jaar kan je 3 topspitsen goed gebruiken.

Als dit wel doorgaat, dan moet ik nog maar zien of Valencia niet aan de bel trekt bij Ajax voor Huntelaar.

25 augustus 2008 om 17:00

Huntelaar heeft aangegeven alleen naar een topclub te willen en dat is volgens mij valencia niet meer..!!

25 augustus 2008 om 18:49

Wat een grap, omdat een team een paar jaar niet presteert is het geen topclub meer? Tja, Arsenal is ook al jaren geen kampioen meer geworden... Ac Milan al helemaal niet, maar zijn die clubs dan ineens ook geen topclubs?

25 augustus 2008 om 19:30

Dit is wel een mooie opmerking, is valencia geen topclub meer?
En vindt jij op dit moment Ajax een topclub? Die presteren toch ook al een paar jaar ondermaats. En als Valencia dan een jaar minder presteert is het geen tobclub meer, dat is wel erg kort door de bocht.

Villa zou natuurlijk een erg goede spits zijn voor Real, met Ruud en Raul hebben ze natuurlijk al wat oudere spitsen ( maar nog van hoge kwaliteit ), maar een iemand extra en dan van dit niveau kan je natuurlijk goed gebruiken!

25 augustus 2008 om 23:03

als valencia al geen topclub meer s wat is feyenoord dan. je moet niet kijke naar 1 of 2 seizoenen. daar kan je niet aan zien of het een topclub is.

On: goeie keuze van real. nu hebben ze 3 spitsen voor 60 wedstrijde per jaar. met 2 spitse zou het heel weinig zijn

26 augustus 2008 om 10:13

Valencia is wel degelijk een topclub, maar het betreft een absolute topclub, en dat vind ik valencia nog niet. Valencia heeft in de history 6x Spaanse landskampioenschap behaalt:
1941/42, 1943/44, 1946/47, 1970/71, 2001/02, 2003/04
7x Copa del Rey
1941, 1949, 1954, 1967, 1979, 1999, 2008
2x Spaanse Super Cup
1999, 2004
1x Europacup Ii
1980
3x Uefa Cup
1962, 1963, 2004
2x Uefa Super Cup
1981, 2004
1x Uefa Intertoto Cup
1998
1x Wereldbeker
1966

Vooral de Uefa cup successen en wereldbeker zijn aansprekend maar de wereldbeker dateert al van 1966, in die periode waren ze wel de absolute top. De laatste jaren hebben ze wat ingeleverd qua prestaties (op 2004(uefa) en '06/'07 (1/4 finale Cl) na) en ik denk dat de absolute top toch: Barca, Real, Man utd, Ac en inter Milan of Liverpool momenteel is. En ik denk niet dat hij Ajax verlaat voor een ander team als een van de bovengenoemde. Maar het is en blijft wel een prachtige club met een mooi stadion, mooie stad en goede sfeer (voordat Koeman er kwam.. )

ruud en raul raken op leeftijd
villa is wat jonger

Zou mooi zijn voor R. Madrid, eindelijk van dat gezeur over Huntelaar af!

Zou niet verkeerd zijn..
Als ze Huntelaar dan maar een beetje uit het oog verliezen!

Goed nieuws! Villa zou een fantastische aankoop voor Real zijn. En misschien blijven ze dan van onze Klaas-jan af.
Dan is alsnog Manchester United in de markt voor Huntelaar, mocht Berbatov niet doorgaan, maar ik betwijfel of Man U de prijs voor Huntelaar wilt betalen aangezien ze niet eens zoveel aan Berbatov willen besteden. Leeftijd zal wel een rol spelen, maar alsnog..

25 augustus 2008 om 17:09

Een opstelling met een centrale verdediger op linksachter.. hier zou ik Marcelo neerzetten
3 zeer aanvallende middenvelders, wat dus inhoudt dat er totaal geen 'balans' is, en 3 centrumspitsen in een buitenspelerssysteem.. wat ervoor zorgt dat iedereen naar binnen trekt en het veld veel te klein maken. Het zou zeker niet mijn opstelling zijn..

Casillas
Ramos
Cannavaro
Pepe
Marcelo
Sneijder
Vd Vaart
Robben
Diarra
V Nistelrooi
Villa

Weer een aanvaller erbij, wat moet je er toch mee...
Villa is een topper, dat klopt maar als je dan weer een andere topper op de bank moet zetten die het de afgelopen 2 seizoenen goed heeft gedaan... Beetje zonde.

Ik denk dat ze beter kunnen kijken voor iemand die het verdedigende werk op het middenveld op kan knappen, wie hebben ze daar nu, alleen Diarra zo'n beetje of niet? Die Gago is meer aanvallend.
En daarbij is een fatsoenlijke links-back of een centrale verdediger erbij voor Real ook geen overbodige luxe.

Of misschien deze gekke gedachte: een jeugdspeler! Wanneer zou de tijd komen dat Real nog eens een jeugdspeler een kans geeft...

25 augustus 2008 om 17:06

Ze geven een jeugdspeler alleen de kans als ze bijna zeker weten dat die slaagt, dat is de positie waarin topclubs zich bevinden, maar Real heeft volgens mij wel een grote talentpool, Ramos, Cassilas zijn enkele voorbeelden als ik me niet vergis, ook is de La Red volgens mij een jeugdexponent.

Ik denk dat Villa een goede versterking zou zijn, zeker op de lange termijn Raul en Ruud worden er niet jonger op en je moet ook aan de toekomst denken.

25 augustus 2008 om 17:09

Ramos komt van Sevilla naar mijn weten.

Verder in de basis Casillas en Raul, de enige zelf opgeleide spelers.
En dan noem ik daarnaast ff Barca, Valdes, Puyol, Pique, Xavi, Iniesta, Bojan.

Ik vind dat een club als Real toch ook wel iets uit hun jeugd zou moeten kunnen halen. Is die opleiding nou zo klote of krijgen de jongens echt geen kans, dat is dan de vraag...

25 augustus 2008 om 17:45

Lijkt me wel een goede optie hoor; Villa! Ook voor de toekomst, v.nistelrooy is ook al oud en Raul is ook niet meer de jongste.

Verder is Gago 100 verdedigende middenvelder. Diarra is dat ook. 2 man is inderdaad niet erg veel. Dus daar zou er inderdaad een bij kunnen. Maar volgens mij hebben ze ook nog Javi Garcia die daar kan spelen. In uiterste gevallen Drenthe en de la Red ook wel.

Verdedigend lijkt me probleemloos voor Real:

Rechtsbacks: Ramos, Salgado en Torres.
Centraal: Pepe, Cannavaro, Metzelder en Heinze. Ook hebben ze Garay van Santander gekocht en meteen weer aan die club verhuurd. Ik ga er vanuit dat hij volgend jaar Cannavaro komt opvolgen.
Linksback: Heinze, Marcelo en Drenthe.

25 augustus 2008 om 18:34

Zoals ik Gago heb zien spelen kan ik er echt niet uithalen dat hij een verdedigend sterke speler is...
Verder zijn de opties Javi Garcia, Drenthe en De La Red ook spelers die je alleen in zult zetten als je niet anders kunt. En dan vooral op de positie van verdedigende middenvelder.

En dan je lijstje verdedigers:
Rechtsbacks: Ramos (topper) Salgado (over the top) Torres (komt tekort)
Centraal: Pepe (overschat) Cannavaro (over the top) Metzelder (komt tekort) en Heinze (is meer een links-back, komt tekort centraal), Garay is dus niet van toepassing dit seizoen.
Linksback: Heinze (komt tekort) Marcelo (moet nog veel leren, in potentie wel oké) Drenthe (komt serieus tekort, zeker als linksback)

25 augustus 2008 om 19:22

Ben ik het niet mee eens; Gago is goed; ook verdedigend.
De andere 3 verdedigende middenvelders zijn inderdaad in geval van nood, alhoewel; ze kunnen er best aardig uit de voeten.

Qua verdedigers ben ik het totaal niet met je eens:
Pepe is een topverdediger, Heinze is achterin ook goed. Cannavaro is ook nog gewoon goed, al is zijn ster dalende. Metzelder vind ik ook niet super maar hij is zeker niet slecht.
Salgado is wel over de top. Marcelo is erg goed, vooral aanvallend. Torres is ook een hele bruukbare kracht. Drenthe is inderdaad meer voor noodgevallen; die zie ik ook liever op het middenveld.

25 augustus 2008 om 17:22

volgens mij is raul door real madrid gekocht, hij was toen rond de 16 jaar

25 augustus 2008 om 17:28

Inderdaad, Raul komt uit de jeugd van Atletico, nu je het zegt.
Maar goed, dat onderstreept mijn kritiek alleen maar, Real heeft qua jeugdopleiding helemaal niks te vertellen...

Niet vreemd dat ze ook voor de meest belachelijke bedragen spelers moeten kopen. En dan vaak ook nog spelers die net onder de top zitten. Zie een Pepe en Metzelder...

25 augustus 2008 om 17:43

Ik hoop dat Villa komt, een geweldige spits en een zeer goede voetballer. Ik heb hem veel liever dan Huntelaar (is ook beter voor het voetbal in Nederland als hij bij Ajax blijft), alhoewel de spelers beide hun eigen klasse hebben. Ik vind David Villa sowieso ook beter bij de speelstijl van Real Madrid passen.
Ik hoop nog een kampioenschap... en misschien eindelijk weer eens de Cl pakken, die mogelijkheden worden met zo'n geweldige aankoop vergroot. Laat Robinho maar gaan, Robben is toch beter en ik weet zeker dat 'wij' hier enorm op vooruitgaan!!!

Hala Madrid

Dat betekent waarschijnlijk dat huntelaar 2de keus is bij real.

Offtopic: Een salarisplafond van 1.8 miljoen? Dus dat betekent dat ajax een hoger salaris plafond had en heeft? En iedereen maar zeggen dat clubs als Valencia veel meer salaris konden bieden. Apart.

Ontopic: Villa is een wereldspits, in mijn ogen zelfs te goed voor Valencia, wat toch de laatste jaren wat minder presteert. Real Madrid zou een mooie club voor hem zijn, alleen wie zal er dan op de bank belanden.. Als vervanger voor Robinho snap ik niet, aangezien Robinho toch vaak van de zijkant af speelt, en Villa een echte centrumspits is.

25 augustus 2008 om 17:32

Ik vond dat ook opvallend.
Het zou natuurlijk kunnen dat daar netto meer van over blijft?

Laten we het hopen. Honderd keer liever Villa dan Huntelaar.

Laat Klaas maar naar Engeland gaan of zo.

Hoop ook dat Villa naar Real gaat ! Laat Klaas nog maar twee seizoenen voor Ajax scoren !

Villa is een zeer goede spits en absoluut een versterking. Minder van dit bericht is dat het me doet denken aan de kop van vi over Senderos.

Laat Villa alsjeblieft lekker in Valencia blijven, een clubicoon die gewoon moet blijven, hij is een topspeler, maar daar hebben ze er in madrid al 23455468 van, laat hem lekker blijven aub

Hoop zo dat het Niet doorgaat. Het lijkt me ook heel erg raar als er nu nog een overgang komt sinds Valencia Real al eerder de deur heeft gewezen.
Villa heeft net ook niet contract gekregen en heeft hij geaccepteerd. Hij eheft een mooi salaris verhoginkje en prima omstandigheden daar.

Valencia voor de titel!

25 augustus 2008 om 17:51

Ja, een mooi salaris en prima omstandigheden. Maar één ding heeft ie nog niet: prijzen. En bij Real Madrid kan hij die halen. Madrid is toch één van de grootste clubs ter wereld en Valencia is echt geen kandidaat voor de landstitel.

gelukkig dan blijft kjh bij ajax en villa is een veel betere optie voor real

47 Miljoen zou het bedrag zijn volgens Marca o_o
te veel vind ik....

Gelukkig! Dat betekend dat Huntelaar blijft!

Ik denk dat Klaas Jan Huntelaar naar Man utd gaat nu

25 augustus 2008 om 21:25

denk niet dat huntelaar naar man utd gaat... aangezien berbatov op nmr 1 staat van het lijstje ( man utd )

Als deze transfer niet door gaat, gaat Huntelaar ook niet naar Real.
Er is al bekend geworden door Ajax dat ze het bod van Real op Huntelaar hebben geweigerd, de reden hiervoor is:
Nadat Sneijder naar Real voor een hoog bedrag vertrok kon Ajax geen geschikte vervanger vinden in het einde van de transferperiode.
Daarom hebben ze besloten Huntelaar ook niet te laten vertrekken ook als er hoog geboden wordt. Het is bijna het einde van de transferperiode en dan kan je nooit meer het niveau Huntelaar in de transfermarkt vinden.

Dus wees maar niet bang als de transfer Villa niet doorgaat.
Ajax slaat hierbij alle boden op Huntelaar af.
Dus blijf maar af van deze speler topclubs!

Villa denk een goede speler voor Real, vooral op Ek speelde die goed met Torres!!!

Mooizo! Ondanks dat Van Basten al liet weten Huntelaar niet te willen verkopen, is het mooi dat Real zich toch ook op een andere spits richt. En Man U doet dit nog altijd op Berbatov. Wie weet blijven wij dan eens een jaar zonder dramatische topverkopen aan het einde van de zomer. Heb die ellende al meegemaakt op de slotdag met Zlatan/chivu en vorig jaar met Sneijder. Nu gerne niemand die top is weg doen. Dan maar geen geld.

Villa lijkt me een uitstekende speler, had een goed Ek en is gewoon top. Past prima bij Real. Alleen Valencia zal wel goed balen dan, zo vlak voor het einde hun topper te verliezen. Die transferzomer is klote, de Fifa moet gewoon bepalen dat ergens begin augustus de boel sluit. Dan kan iedereen in alle rust zich voorbereiden op hun seizoen zonder bang te zijn nog spelers kwijt te raken.

Hopen dat die komt. Villa zal zeker wel een versterking zijn voor Madrid,al weet ik niet of Raul er blij mee zal zijn, vanwege het nummer 7 gedoe bij het Nationale Elftal

Ik hoop voor Ajax dat ze hem halen, Kjh is ook absoluut een versterking voor Real Madrid, maar Villa is net een klasse beter, zou een goede aankoop zijn. Kjh dan maar naar Man Utd.

25 augustus 2008 om 18:08

Misschien als V/d Vaart buiten gaat spelen, Sneijder aanvallend en Diara en Gago verdedigend laat spelen kunnen het weer zo ver schoppen volgend seizoen.

Yes! Persoonlijk zie ik hem veel liever komen dan huntelaar want hij heeft veel meer bewezen en gaat nog wel een jaar of 7-8 makkelijk mee ook al is huntelaar 3-4 jaar jonger .

Zou een geweldige aankoop zijn. Al betwijfel ik dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren. Villa heeft al een aantal keren aangegeven te willen blijven in Valencia, maar wie weet. En nu Sneijder de eerste twee maanden is uitgeschakeld, zal dit de ideale aankoop zijn. Ook zal Real het goed hebben in de toekomst, wanneer (helaas) Raúl en Van Nistelrooy zullen stoppen. Je zou het de tweede Arsenal noemen.

Casillas
Sergio Ramos
Pepe
Garay
Marcelo
Dia/Red*
Van der Vaar
Robben
Sneijder
Villa
Higuain
25 augustus 2008 om 18:25

Zonder robben en sneijder en metzelder of heinze 1 van hun moet er ook in

is goed voor ajax, dan zal huntelaar in ieder geval al niet naar real gaan

Damn wat zitten hier allemala voor enorme domme mensen ofzo..

wat ik allemaal zie..sneijder, vd vaart, robben, raul en zelfs robinho en villa tegelijk in een ruit op het middenveld..

Ooit gehoord van zo iets als balans...

En Villa, Raul en Robinho zijn zowiezo spitsen..die kunnen niet op het middenveld..

Dit is de maximaal aanvallendste oplossing die reeel is..

Raul kan erin voor Nistelrooy of Villa als je dat beter vind..en Guti voor Vdv of Sneijder maar dat lijkt me onlogisch..

1 ding is zeker.. Raul, Nistel en Villa kunnen niet samen spelen..en al helemaal niet met ook nog Robben en Vdv erbij!

Casilias
S.Ramos
Pepe
Cannavaro
Marcelo
Sneijder
VD Vaart
Robben
Diarra
Villa
Nistelrooy
25 augustus 2008 om 18:27

Ik ben het helemaal met jou opstelling eens alleen is er jammer genoeg een regel bij real madrid en dat is dat Raul basis Moet staan.

25 augustus 2008 om 18:40

Hoezo kunnen ze niet samen spelen dat deden ze gister tog ook,weliswaar niet met Villa, en Raul start altijd in de basis.heb tog liever de Captain dan Ruud,

krijgen ze toch nooit villa heeft net contract verlengd

3 wereldspitsen met Raul,villa en Van N. voor 2 postities. Zou een prachtige concurentiestrijd kunnen worden

25 augustus 2008 om 21:06

Als het een concurentie strijd moet worden dan wint tot nu toe Nistel, 3 goals in de supercopa tegen David Villa's Valencia.
Maar laat David maar komen, vind hem beter als Robinho op moment.

Goeie spits David Villa samen met Van Nistelrooy

David Villa gaat Niet naar Real Madrid. Dat weet ik 100procent zeker.
villa blijft gewoon in valencia.
terwijl real madrid klaas jan huntelaar kan vergeten.
want huntelaar blijft gewoon bij ajax en dat is juist beter voor beide partijen.huntelaar word neit zo goed meer als hij in de primera division gaat spelen. het is een nieveau voor hem waar hij niet veel kan gaan scoren als in nederland. onverstandig dus.

en manchester united gaat oook neit huntelaar strikken omdat ze al agter berbatov jagen.
van basten is ook zo een gast die huntelaar niet weg wil.
hoe graag huntelaar het ook wil.
van basten gaat spelers van hun dromen afketsen.
na zijn kinderachtige gedrag tegenover perez geloof ik daar meer in.

zou zeker een prachtige aankoop zijn

ik snap absolut niet dat mensen hier vander vaart in hun basis opstelling hebben, ik vind guti zoizo beter en raul ook, en Rvn vind ik ook niet in de basis horen als vila komt, ik denk dat raul en vila een beter duo zijn

dit is mijn opstelling, en ik ga er nu vanuit dat robinho weggaat, anders start hij natuurlijk in de basis

casilias
ramos
pepe
canavaro
marcelo
robben
diarra
guti
sneijder
raul
villa

Ik vind Villa een goeie topper hij is geen slegte hij is iemand die het kan maken en ook wel bij Real hij gaat cker wel slagen de spel gaat beter bij real gaat sneller dus zal hij ook meer aan de ballen komen. cker een goeie vervanger voor Robinho vind hem de beste vervanger ik vond Benzema wel betere vervanger maar je moet tog kijken of het ook lukt en een speler die lukt om te halen is idd Villa.

op v-bal stond dat real 45 mil voor villa over heeft

Superspits, werkelijk een veel betere keuze dan Kj Huntelaar, deze man past perfect bij Real.

Hele goeie spits, 1 van de beste die er op dit moment rondloopt naar mijn mening.
opstelling verwijderd; onderbouwing mist.

Beetje onnodige aankoop.
Raul en Rvn zijn goed genoeg. Anders heb je van der vaart echt voor helemaal niks gehaald, of het zou zo moeten zijn dat rvn op de bank zit, en dat is onmogelijk want die man is nog zo gehaaid op doelpunten, over jaar nog is kijken wie dan een goede sptis is als Ruud echt over zijn top is,

Weet je wat ik niet snap, dat zoveel mensen Cannavaro nog in het 1st elftal zetten van Real madrid....
Cannavaro is niet meer de cannavaro van een paar jaar geleden
Zet die garay maar centraal...
Qua ploeg is Real zeker niet de top, de engelse ploegen zijn gewoon te goed en dat zal ook dit jaar weer blijken in de champions league

zeer goede aankoop en zeker voor de toekomst want raul en vn nistelrooy zijn niet meer de jongste
als villa komt dan lijkt mij dat er geen plek meer is voor robinho dus die moeten ze laten gaan naar chelsea en hebben ze het geld weer terug voor wat ze villa hebben betaalt

Die gasten halen de ene na de andere wereldtopper binnen... Real Madrid weer landskampioen.

47 miljoen niet genoeg voor Villa

Valencia heeft maandag een bod van 47 miljoen euro van Real Madrid voor David Villa afgewezen.

25 augustus 2008 om 21:18

Opzich niet vreemd, als je voor een Huntelaar al 30 miljoen durft te vragen is een David Villa waarschijnlijk 120 miljoen waard.

25 augustus 2008 om 21:31

haha als villa 120 kost hoeveel kost dan ronaldo?300 miljoen

Goede aankoop. Een topspits die altijd doelpunten maakt!

Villa, je bent welkom.

ze kunnen dan beter huntelaar halen denk ik,, wnat villa zal niej veel spelen met van gol voor zich...
huntelaar kan dan lekker rijpen en wordt dan de perfecte opvolgeer van van nistelrooij
aangezien huntelaar het niet erg zou vinden om wissel te zijn zou ik hem dus halen
daarnaast denk ik ook dat villa minder goed past in het systeem dat real waars gaat spelen met van nistelrooij als enige egte spits en raul er een beetje omheen

25 augustus 2008 om 22:18

huntelaar heef tjuist meedere malen aangegeven best te willen vertrekken naar een absolute top club maar niet als die daar als 3 of 4 e spits komt!!hij wil en moet spelen

ik hoop dat deze speler naar real gaat kunnen ze wel gebruiken een goede spits erbij

Villa dit jaar, en Fabregas volgend seizoen erbij zou ik zeggen.

Zou een goede aankoop zijn voor real , zeer goede spits vooral als ruud er miss wel mee zou gaan stoppen. die komt ook op een oudere leeftijd.

Villa zal Cker niet gaan daar heeft hij concurrentie bij valencia heeft hij standaard basis en hij gaat nnniet zonder silva dat is zn maatje. volgend jaar naar barca dn is henry of eto weg dan heb je met silva villa en messi machtige elf

Valdes
Alves
Cacares
Puyol
Abi/?
Inie/Hle
Xav/Tou
Keit/*st
Mes/Boj
Silv/Boj
Villa/*v

Goeie speler voor Madrid maar ze hebben al genoeg spelers

Ik hoop dat David Villa bij Valencia blijft en samen met onder andere Joaquín en David Silva de club er weer bovenop helpen. Valencia blijft ook een fantastische club. Maar op dit moment maken Barcelona en Real Madrid in Spanje de dienst uit en is Valencia zelfs voorbijgestreeft door Sevilla en misschien ook wel door Villarreal en Atletico Madrid, zeker gezien vorig seizoen, en dat is natuurlijk ook doodzonde.

Ik zou het prachtig vinden als David Villa aanblijft en dat Valencia er volgend seizoen weer staat. Ook met talenten als Raúl Albiol, Ever Banega en Mata hoort Valencia zeker in de top4. Ze hebben op het moment niet veel geld, maar misschien volgend seizoen weer wat mooie aankopen en de overbodigen zoals Maduro en Del Horno weg dan hoort Valencia weer mee te doen om de landstitel.

Hildebrand
Miguel
Alexis
R. Albiol
Moretti
Joaquín
M. Fernandes
Banega
D. Silva
D. Villa
Mata
25 augustus 2008 om 21:02

Banega wordt waarschijnlijk uitgeleend.
en del horno is toch allang weg? al 2 seizoenen dacht ik.

ik zie Valencia toch het liefst zo spelen. miss niet helemaal zuiver met werkelijkheid maar toch enigzins.

[edit] ja, typfout, het is natuurlijk angulo]

Hildebrand
Miguel
Helguera
Marchena
Moretti
Joaquin
Baraja
Banega
Silva
Villa
Angula

Madrid zou al een bod van 45 miljoen hebben gedaan,maar valencia heeft geweigerd.

Mooi voor Ajax, maar helaas heeft Valencia het bod afgewezen. Het is nog maar de vraag of ze nog verder willen gaan voor Villa. Ik hoop van wel, dan blijft Kjh bij Ajax.

Maar waarom zou Valencia villa laten gaan en dan Huntelaar halen(zoals hierboven een aantal keer wordt vernoemd)?

Ten eerste : Valencia ontvangt veel voor Villa maar gaat het dan meteen uitgeven aan een net zo dure Huntelaar.
Ten tweede: Villa is beter dan Huntelaar, dus als er geen winst op zit verkoop je hem niet.

Dus waarom zouden ze Villa verkopen om voor hetzelfde geld een mindere spits te halen? Lijkt met dus beter dat ze villa niet verkopen en als ze hem verkopen ze de jongste talenten gaan kopen. En niet de talenten die al miljoenen kosten.(kortom: scouting)

valencia hoort niet bij de 10 a 12 topclubs waarvan huntelaar zei dat hij wel heen wilde, bovendien met een salarisplafond van 1,8 mil. zal hij daar dus ook niet voor het geld heen gaan.

Villa is een van de beste spitsen ter wereld en ik vind hem een zeer goede speler. hij heeft in tegenstelling tot huntelaar zichzelf bewezen op de europese top.

wat gebeurd er dan met van nistelrooij, hij zal dan moeten wijken neem ik aan? villa en Vnr lijkt me niet zo'n goede combi samen. Wel wereldspeler word moeilijk voor schuster zo en ik denk dat er dan echt weer een luxe probleem gaat ontstaan. Kjh blijft gewoon bij ajax en gaat volgend jaar. vind het om eerlijk te zijn meer type voor man utd.

Ik hoop dat Villa lekker bij Valencia blijft. Anders krijg je nog meer concurrentie in de aanval bij Real (robben, Rvn, Raúl, Higuaín (die dan kansloos is) en dan dus Villa). Dat zijn allemaal spelers die niet op de bank willen zitten. Ook zou je ze alle vier opstellen, dan moet je een hoop middenvelders op de bank laten. Die zullen daar ook gefrustreerd van raken. Met Villa bij Real wordt de sfeer er alleen maar slechter op. Ook zou het jammer zijn van Valencia, want zonder Villa zijn ze een stuk minder en dat kunnen ze op dit moment al helemaal niet gebruiken.

goede spits, zeer goed als ik die statistieken zo lees, beter nog dan ik dacht, is denk ik wel een aanwinst voor Rm

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren