Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Adriaanse kan Van Gaal opvolgen bij AZ'

Laatste update:

Officieel is Louis van Gaal nog in dienst bij AZ, maar de kampioen van Nederland houdt ernstig rekening met een vertrek van de succescoach. De Amsterdammer staat in de nadrukkelijke belangstelling van Bayern München, waardoor AZ zich genoodzaakt voelt om alvast rond te kijken. Co Adriaanse is volgens geruchten een opvallende kandidaat om het stokje van Van Gaal over te nemen.

De trainer van Red Bull Salzburg, die in de zomer wordt afgelost door Huub Stevens, was al eens werkzaam in Alkmaar en werd in 2005 afgelost door Van Gaal. Deze heeft nog een contract voor een jaar, maar de kans dat hij deze tijd gaat uitdienen wordt kleiner. De kampioenenmaker zei eerder al een avontuur bij Bayern te zien zitten en de clubleiding van der Rekordmeister heeft reeds bevestigd dat de interesse wederzijds is.

Voorzitter van AZ Dirk Scheringa is volgens De Telegraaf nog altijd een groot fan van Adriaanse, die de opmars van de Noord-Hollandse club inluidde. Onder leiding van Adriaanse haalde AZ onder meer de halve finale van de UEFA Cup. De Nederlander is in Oostenrijk bezig aan een volgend huzarenstukje, maar leefde in onmin met de clubleiding en zal na dit seizoen vertrekken.

Mocht Van Gaal daadwerkelijk vertrekken, dan zou AZ Adriaanse graag willen terughalen naar de kaasstad. De 61-jarige Amsterdammer was eerder dit seizoen nog in beeld om naar PSV te trekken, maar de Brabanders kozen uiteindelijk voor Fred Rutten. Andere namen die op het verlanglijstje van AZ staan zijn die van Frank Rijkaard en Henk ten Cate en de minder waarschijnlijke opties Guus Hiddink en Martin Jol.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

De spelersgroep is behoorlijk verandert sinds zijn laatste periode bij A Z. Lijkt me dus een prima trainer om v. Gaal op te volgen. Zelfde spelopvatting, verzorgd en mooi voetbal.

3 mei 2009 om 11:01

Nee man ze krijgen nu alleen goeien alleen door 1kampioen

3 mei 2009 om 12:24

@ Sodegrun

Ik denk zelfs dat Adriaanse een 'mooiere' spelopvatting heeft. Het enige jammere is dat hij over het algemeen minder effectief is. Hem is het nooit gelukt kampioen te worden met Az, Louis is het wel gelukt, maar met minder mooi voetbal dan Adriaanse met Az speelde.

4 mei 2009 om 00:07

@frniels

Louis is nu kampioen en Adriaanse toen niet:
Dat komt omdat de concurrenten destijds sterker waren dan nu dus het niveau van A Z is niet zozeer gestegen, maar het niveau van kampioenskandidaten is fiks gedaald. Aan het spel zal het niet liggen want Twente is ook 2e geeindigd met relatief mooi spel.

4 mei 2009 om 00:21

Komt volgens mij behoorlijk overeen met wat ik zeg

Mocht Louis weg gaan ,lijkt dit me een zeer logische keuze, evenals Louis een vakman die ook nog eens bekend is met de club.

Adriaanse zou kunnen, ten cate zei dat griekenland zijn laatste klus werd en verdiend meer dan az zal betalen. hiddink en jol zijn niet minder waarschijnlijk, maar gewoon zeker nietjes. rijkaard werkt liefste in spanje of italie zegt ie zelf. Dus niet zo heel veel opties over.

3 mei 2009 om 11:03

En waarom zou Az één van die namen nastreven???
Er zijn meer trainers die bij Az kunnen werken en die hoeven niet per definitie internationaal naam hebben.

3 mei 2009 om 11:46

Uhm... dat zijn toch niet de namen die "disaster" heef verzonnen?

Het zijn de namen die in de tekst worden genoemd en die in het geruchtenwereld de ronde doen....

3 mei 2009 om 11:49

Ik denk dat rijkaard nu alleen nog maar manager wil worden bij Ajax als het gaat om Nederlandse Clubs.

In Italie zal hij waarschijnlijk voor Ac Milaan.
Want dat is zijn liefde in Italie.

En in Spanje zal het waarschijnlijk alleen Barca zijn.

In Engeland is het de top vier : Man u, Arsenal, Chelsea, Liverpool.

3 mei 2009 om 12:54

@jordaantje lijkt me idd aardig, Rijkaard nu een paar jaartjes naar Ac Milan en over een aantal terug naar Ajax

3 mei 2009 om 13:00

Rijkaard heeft zelfs aangegeven voor geen andere club dan ajax te werken binnnen nederland, dus die kan az sowiezo schrappen, Htc zal het inderdaad waarschijnlijk ook niet worden, heeft het uitstekend naar zijn zin daar in griekenland. Jol is net zo onwaasrschijnlijk, zit goed bij Hsv en heeft daar ook veel meer mogelijkheden.

Dus Co is eigenlijk de enige reele naam die er tussen staat, aan de andere kant, hulde voor az, als de ene goede coach vertrekt halen ze gewoon weer een goede coach waar ze zeer prettig mee hebben samen gewerkt. Valt mij zowiezo op bij de provincie clubs die halen uitstekende trainers, terwijl de top clubs maar een beetje aankloten.

dit zei ik een paar weken geleden al. Geinig dat Az er ook zo over denkt

3 mei 2009 om 11:14

Ja, toen Louis voor het eerst flirtte met Bayern heb ik ook gezegd: Waar maakt az zich druk over? Cootje zit al lang in de wachtkamer.

3 mei 2009 om 11:35

ik dacht het al toen van gaal reageerde op de vraag 'is Gerets de beste keuze voor het nationale elftal?'

Maar ja, boeie wie t het eerste dacht zou een prima keuze zijn. hij is een prima coach, kent de club, kent nog wel wat spelers, kent een gedeelte van de staf(arveladze oa). Komt wel goed.

3 mei 2009 om 11:56

hmm, denk dat hij alleen Jaliens nog kent, maar das niet eens van zijn Az tijd, maar zijn Willem 2 tijd.

3 mei 2009 om 12:18

Ik weet niet hoor, maar Jaliens speelt al 5 seizoenen bij Az.

On: Co lijkt me een prima vervanger voor Louis. En met Co wordt het spel nog aanvallender.

3 mei 2009 om 12:23

klopt, lol
dacht dat adriaanse in 2004 weg was gegaan, ach ja, ben niet helemaal wakker geloof ik

4 mei 2009 om 00:04

@dirtymind

ja geinig maar je hoeft er maar logisch bij na te denken en adriaanse komt in je op en het lijkt me sterk dat de mensen bij Az dat niet kunnen .

daarbij is adriaanse een uitstekende keuze en ik denk dat hij A Z nog beter laat Functioneren dan nu. Met dit spel gecombineerd met zijn visie.

Alsjeblieft zeg, Andere namen die op het verlanglijstje van Az staan zijn die van Frank Rijkaard en Henk ten Cate en de minder waarschijnlijke opties Guus Hiddink en Martin Jol.

Haha je gelooft toch niet dat die trainers naar Az willen ook al zijn ze kampioen geworden! op Henk Ten Cate na misschien maar die zit daar ook wel gebakken!

3 mei 2009 om 11:10

Dat geloof ik ook niet nee,az krijgt het wel gelijk hoog in de bol,na een keer kampioen worden.

3 mei 2009 om 11:38

Zeiden jullie dat ook niet over V Gaal?? Die is wel gekomen. En V Gaal was toen groter dan Jol of Rijkaard nu is. Hiddink komt denk ik niet. Ten Cate is een goeie trainer, maar niet goed genoeg, zijn gedrag is stuitend tegenover zijn resultaten

3 mei 2009 om 12:40

Van Gaal was werkloos nadat hij eerst technisch directeur was bij Ajax. Rijkaard zat bij Barcelona, maar jij beweerd dat van Gaal toen groter was? Ik zou het in Barcelona toch eens navragen en misschien ook even bij de Knvb! Mistten wij bijvoorbeeld niet ooit een toernooi?

3 mei 2009 om 12:47

Hey Critici, zullen we het even navragen bij Sparta? Was dat niet de allereerste keer en de enige keer ooit dat Sparta degradeerde, onder Rijkaard??

3 mei 2009 om 13:07

@critici ik ben geen fan van de mens van Gaal, maar hij heeft met zowel Ajax, Barcelona en Az prijzen gepakt. Elke trainer loopt ook tegen mindere jaren aan (van Gaal Nl elftal en Rijkaard Sparta). Op dit moment heeft van Gaal een grotere staat van dienst dan Rijkaard. Verschil is echter dat Rijkaard nog een hele carriere voor zich heeft (verglijk het met van Gaal nadat hij bij Ajax wegging) en van Gaal is misschien zijn laatste kunstjes (de kers op de taart).... maarre nogmaals van Gaal was en is groter dan Rijkaard gezien zijn staat van dienst op dit moment en toen hij als td wegging bij Ajax

3 mei 2009 om 12:17

@ Ramon07
Hahahaha... zo lachten de meeste ook toen ze hoorde dat de ex-bondscoch van Engeland, naar Fc Twente kwam.

3 mei 2009 om 12:54

Je bedoelt de bondscoach die destijds met de grond gelijk is gemaakt en volgens de engelse pers tot niks in staat was, die blij was om Engeland een tijdje te kunnen verlaten? Mcclaren en Van Gaal hadden geen grote europese clubs in de hoge hoed op dat moment. Van Gaal bewijst nu ook eigenlijk dat een Europese topclub de voorkeur heeft boven Az, ondanks het feit dat hij daar nog een jaar vastligt.

Ik denk dat degene die daar nog geen contract hebben daar hetzelfde over denken, Hiddink, Jol en Rijkaard hebben een mooiere club of kunnen er eentje krijgen. Rijkaard wilde niet naar Psv en Hiddink wil niet eens naar Chelsea en Jol zit heel erg goed bij Hsv, denk je echt dat die naar Az zouden gaan? Ik denk het niet, de keuze van Van Gaal om dat wel te doen een aantal jaar geleden, staat daar helemaal los van.

3 mei 2009 om 12:56

Nee hoor iedereen in Engeland had medelijden met Twente dat Mcclaren naar hun toe ging. Hij was helemaal afgemaakt in Engeland en was bepaald niet een 'grote trainer'.

Maar over Co, ik denk niet dat hij terugkeert naar A Z. Wat voor eer is er voor hem te behalen daar? Ze zijn al kampioen geworden en in de Cl maken ze ook niet veel kans.

Waarom krijgen ze nu ineens goeien trainers?

3 mei 2009 om 11:06

@achrafje11: hoe bedoel "waarom krijgen ze nu ineens goeien trainers?" wat is er mis met het rijtje Willem van Haneghem, Co Adriaansen, Louis van Gaal? Zijn dat geen goede trainers?

Ook toen A Z bezig was met Louis van Gaal werden we uitgelachen, waarom zou zo'n coach naar A Z gaan, en zie hij zit er nog steeds.

Overigens verwacht ik niet dat L v G zomaar weggaat hij heeft nog een contract van een jaar en als hij al weggaat zal er flinke vergeoding gevraagd worden.

Overigens is dit artikel van de Telegraaf puur speculatief (maar dat zijn we ook niet anders gewend van die krant).

3 mei 2009 om 11:18

Overigens stellen contracten in het voetbal niets voor!
Als het maar een coach wordt met een Ajax verleden, want daar spiegelt az zich aan.
Dus zou Ronald Koeman ook een goede optie voor de alkmaarders zijn.

3 mei 2009 om 11:32

Ronald Koeman is iig een stuk realistischer dan Rijkaard en Hiddink... Die komen echt (nog) niet naar Nederland...

3 mei 2009 om 11:40

Ja maar Van Gaal had op dat moment de naam in het buitenland niet, die Hiddink en Rijkaard wel hebben. Beide zijn ontzettend gewild en kunnen wel tekenen bij een mooie Europese club als ze dat zouden willen. Je ziet aan Van Gaal nu toch ook, dat dat de voorkeur boven Az heeft? Co is natuurlijk wel een goede optie. Overigens vind ik Van Hanegem inderdaad niet in het rijtje echt goede coaches passen, maar Van Gaal en Co Adriaanse inderdaad wel.

Ik heb overigens ook zo vaak horen zeggen dat alles wat in de Telegraaf staat onzin is, zal best af en toe het geval zijn, maar het blijkt ook heel vaak later wel waar te zijn!!

3 mei 2009 om 12:14

@ vandervaart
Niks kunnen?
- Europees voetbal halen bij Vitesse
- De dubbel met Ajax
- Nog een kampioenschap met Ajax en Psv
- Beker met Benfica en Valencia.
- Een van de weinige, zo niet de enige, trainers die met 3 verschillende teams de laatste 8 in de Champions League heeft gehaald.
Iedereen heeft in zijn hoofd het niet helemaal geslaagde avontuur bij Valencia en het rare kampioenschap bij Psv (maar ze werden wel kampioen, doorgebouwd op Hiddink of niet) en het mindere seizoen van Ajax wat er een beetje zat aan te komen na 3 goede/topseizoenen (de dubbel, Jcs en laatste 8 Cl, kampioen).
Ik zeg niet dat hij het wel even zal overnemen van van Gaal en ik ben ook geen fan van hem, maar jou woorden 'die man kan niks en is helemaal niks' zijn ongegrond en missplaats.

3 mei 2009 om 12:22

@kasper90, je hebt helemaal gelijk, Koeman heeft veel meer prijzen gehaald dan Co, die dit seizoen pas zijn 3e of 4e prijs van zijn carriere binnenhaalt. Ik vind Koeman tactisch helemaal niet zo slecht, bij Ajax in de Cl wist ie echt wel hoe hij zijn team neer moest zetten om met het meest minimale resultaat door te gaan. Bovendien zijn er meer spelers die Koeman nog kennen van Ajax (mendes da Silva, Moisander, Didulica), dan spelers die Co Adriaanse nog kennen van Az (jaliens).

Ook vind ik het altijd raar dat men noemt dat een coach in zo'n geval verder borduurt op wat zijn voorganger heeft neergezet, kom op zeg, daar heeft ook niemand het over als een Stevens of Verbeek in hun eerste seizoen niet slagen!! Of als een interim de eerste paar wedstrijden na het ontslag van een coach wint (lodeweges, Theo Bos).

3 mei 2009 om 12:28

Alles wat jij opnoemt heeft hij overgenomen van Hiddink(psv),adriaanse(ajax) en Trappatoni(benfica). Toen hij zelf een puinhoop moest goedmaken lukte het hem niet.(valencia) Welke speler is nou echt beter geworden onder Koeman? Vd Vaart is pas bij Hsv doorgebroken en Sneijder onder Ten Cate. V Gaal kan Schaars,el Hamdaoui en De Zeeuw aanwijzen, Ronald helemaal niemand. O ja toch wel, Vd Meyde was onder hem heel goed, alleen jammer dat hij het dan toch verneukt in het buitenland

3 mei 2009 om 12:59

Pienaar, Chivu, Maxwell, Lobont, Ibrahimovic, Affelay.
Van der Vaart niet? Je moet eens kijken naar die eerste twee seizoenen onder Koeman en zijn productie. 20 wedstrijden 14 goals, 21 wedstrijden 18(!) goals, hij heeft daarna een terugslag gehad en dat is natuurlijk wat iedereen onthoudt.
Koeman is zelf tot de kwartfinale gekomen met Ajax Psv en Benfica, dat is het jaar daarvoor echt niet gelukt (ajax en Benfica werden het jaar daarvoor zelfs heel vroeg uitgeschakeld in de Uc).
Trouwens heeft van Gaal ooit eens een puinhoop opgeruimd dan? Nee

3 mei 2009 om 13:00

Wat een onzin, van der Vaart brak wel degelijk door bij Ajax onder Koeman, kreeg daarna een dipje maar was zeker al doorgebroken en heel belangrijk geweest voor Ajax, net als Zlatan, Maxwell, Trabelsi, etc. die onder Koeman echt wel beter zijn geworden, dat hele elftal is destijds eigenlijk beter geworden. In de Cl met Koeman, hebben die jongens heel veel geleerd!!

Bij Psv waren de spelers ook gewoon tevreden met Koeman, maar daar heeft hij uiteindelijk ook maar ruim een jaar gezeten. Van Benfica weet ik het niet zo, dat heb ik destijds niet echt gevolgd.

Maar de stelling dat Koeman een slechte trainer is en Adriaanse een zeer goede slaat eigenlijk nergens op. Goede coaches winnen prijzen en dat heeft Koeman veel meer gedaan dan Adriaanse, dat soort dingen berusten niet op toeval!! Het enige wat je nooit aan Koeman over moet laten, is het kopen van spelers, daar is hij beslist niet goed in. Maar goed daar heb je een Td voor toch?

3 mei 2009 om 13:04

Afcaxx en Kasper90, Nu moeten jullie eerlijk zeggen, hoeveel gaat Az eindigen onder Koeman volgend seizoen, en hoeveel onder Co? Met Co denk ik in de top 3 en met Koeman denk ik dat Az net 9de worden en het allerlaatste europa-play-off ticket pakt.

3 mei 2009 om 13:11

Had de realistisch Az-supporter in jou voorspeld dat Az kampioen zou worden. Nee, zeer waarschijnlijk niet, dat blijkt maar weer eens dat je je niet aan al te veel voorspellingen moet wagen en dat doe ik nu dus ook niet. Daarnaast zeg ik nergens dat Koeman beter is dan Adriaanse, maar ik zeg wel dat Koeman geen slechte trainer is als jij beweert.

3 mei 2009 om 13:14

Nou Koeman is met Ajax (2x) en Psv kampioen geworden en won 1 keer de beker met Ajax, Co heeft met geen enkele Nederlandse club een prijs gepakt, dus statisch gezien, zeg ik Ronald Koeman.

Het voetbal zal onder hem misschien minder mooi zijn dan onder Co, maar de prijs voor het mooiste voetbal moet nog verzonnen worden. Daarnaast zal Az in de Cl volgend jaar de underdog zijn, Koeman weet heel goed hoe je met zo'n ploeg steeds een ronde verder komt!

Ik denk dat Az met Koeman dus hoger eindigt, toch zal het Co worden en dat is op zich ook geen slechte keuze. Overigens zie ik Az liever geen prijzen meer winnen, wat dat betreft zie ik Co als een goede keuze!

Is idd de ideale opvolger als van gaal gaat, de geruchte molens draaien i.i.g op volle toeren. Net ook al dembele en romero voor serie A. Het is jammer maar jah zo werkt het een maal.

Adriaanse is een sterke coach, bekend met A Z, in mijn ogen een waardig vervanger van Louis v Gaal mocht het zover komen. Andere (haalbare) alternatiefen zou ik ook niet weten eerlijk gezegd.

Misschien dat Az dan ook weer leuk voetbal kan gaan spelen.

Adriaanse is een coach die van waarde kan zijn in Alkmaar. Door Adriaanse is Az ook in de top gaan voetballen. Maar ik denk altijd nog dat Van Gaal nog een jaartje blijft, want ze gaan Champiosn League spelen. Maar wat Az op haar verlanglijstje had is allemaal wat onzinnig, want ik zie Rijkaard, Ten Cate, Hiddink en Jol op dit moment nooit komen.

Als Adriaanse komt is dit de doodsteek voor Az.
Deze man speelt namelijk altijd en overal 4.3.3 en we hebben vorig jaar gezien wat er gebeurd als je met deze spelersgroep 4.3.3 gaat spelen.

3 mei 2009 om 11:10

Hij zal heus wel met het zelfde spel van Van Gaal spelen neem ik aan. Spelen nu goed voetbal dus dat zal denk ik geen 4-3-3 spelen.

3 mei 2009 om 11:18

Dat hoop ik dan maar voor Az maar als je Adriaanse een beetje kent is de man zo eigenwijs als wat en vaart hij altijd zijn eigen koers en dat is 4.3.3.

3 mei 2009 om 14:12

Het is onzin dat hij overal 4-3-3 speelt, als Ajaxfan had je dat moeten weten. Hij heeft bij Ajax namelijk nog een tijdje in een soort 5-3-2 opstelling gespeeld, daar begon hij mee in een oefenwedstrijd tegen As Roma.

Pfff,

Alsof Rijkaard zin heb in een paar jaartjes Az lijkt mij een slechte keuze aangezien hij meer met echte top-clubs kan werken inplaats van Az wat hard op weg is om het te zijn maar het blijft een provincie-club.

En voor de rest de namen die er staan zijn allemaal toppers en ik zie bijvoorbeeld Martin Jol echt niet naast Scheringa staan en ten 2e hij heeft nog een contract in Hamburg en is hard op weg naar de finale van de Uefa Cup en de titel is nog niet geheel uit het zicht..dus het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat die naar Alkmaar vertrekt.

En Hiddink gaat zowiezo niet naar Az dat is hetzelfde als Mario Been naar Ajax dat gaat ook nooit gebeuren.

En ten slotte vind ik Henk ten Cate wel iets voor Az hij heeft al de nodige ervaring bij Barca en Chelsea en natuurlijk nu bij Panantinaikos en zal denk ik graag naar Az willen gaan want hij heeft ook wel door dat ze daar aan iets "moois" bezig zijn..

Dus het zal waarschijnlijk gaan tussen Adriaanse of Henk ten Cate,als Louis vertrekt tenminste.

zou mooi vinden voor adriaanse .. jol zit goed in hamburg.. rijkaard gaat niet na az die wacht op een europese top ploeg..hiddink blijft dan liever in england..en ten cate gaat nog 1 jaar door en gaat dan na terug na deventer

Co Adriaanse zou kunnen want.............. in de afgelopen 3 jaar is er nog maar 1 basisspeler over van het team van Co Adriaanse, Kew Jaliens ! En juist Kew Jaliens heeft aangegeven, omdat hij 30 jaar is, nog 1 x een buitenlandsavontuur te willen.

Co vertrok omdat hij vond dat hij niet nog meer uit de spelersgroep zou kunnen halen. Nu begint hij weer met een schone lei.

Co welkom, lets the show begin !

Beste is natuurlijk als v. Gaal zijn contract uitdient, maar zo te zien word de kans alleen maar kleiner. Hoop dat v. Gaal vanwege de Cl nog steeds blijft, zo niet dan zijn Adriaanse en Rijkaard de beste vervangers, ben namelijk niet zo gecharmeerd van Henk ten Cate.

adriaanse weet al hoe de cultuur bij Az is en hij was juist de grote man die ervoor zorgde dat Az richting de top 5 ging en v. Gaal heeft dat voortgezet en is uiteindelijk kampioen geworden.

frank Rijkaard is al een tijdje clubloos. Hij heeft goed gespresteert met Barca.. landskampioen 2x(volgens mij) en de Cl gewonnen. Na Adriaanse lijkt hij me de beste 3e optie voor Az.

Mooiste zou natuurlijk Guus Hiddink zijn, maar die heeft het te druk en is volgend seizoen vol op bezig met Rusland of misschien blijft hij wel bij Chelsea.

martin Jol is druk bezig met Hsv denk dat hij ook niet snel terug keert naar Nl.

als Louis v. Gaal toch weg gaat , dan lijkt Adriaanse mij de beste optie. Hij kan makkelijk weer gewoon de werk van v. Gaal en van zichzelf, van de seizoenen daarvoor gewoon voortzetten en hij kent de cultuur en visie van Az ook, dat scheelt een slok op de borrel.

ps. sorry dat bijna elk alinea niet met een hoofdletter begint, 't wil maar niet lukken, ook al wijzig ik het tig keer.

beetje raar om af te wisselen tussen trainers. blijkbaar kan er in alkmaar geen andere, goede trainer gevonden worden.

3 mei 2009 om 11:34

Ene kant misschien raar om een trainer die weg is gegaan terug te halen. Maar als dat het beste (haalbare) alternatief is, waarom zou je het dan niet doen?

Als Hiddink terug zou willen en Psv kan hem halen, dan ben je toch ook gek als je dat niet doet om de reden dat hij al een keer trainer is geweest?

3 mei 2009 om 11:45

Az kan ook trainers van het (mindere) kaliber Rutten,verbeek en V Basten halen, maar die schieten zwaar tekort Psv-noord

3 mei 2009 om 12:17

Vind ik wel heel arrogant dit, dat je het niet op Van Basten hebt, heb ik inmiddels wel begrepen, dus die zal ik buiten beschouwing laten. Maar een trainer als Rutten is absoluut niet te min voor Az, eerder andersom. Trainers als Hiddink, Jol en Rijkaard idem dito, onhaalbaar voor Az.

Ik denk ook dat het Co wordt als Van Gaal inderdaad vertrekt, niet onverstandig want de spelers zullen daardoor niet het gevoel hebben dat het volgend jaar met een andere coach ineens mis zal gaan. Bij Co weten ze immers dat de combinatie met Az goed is. Anderzijds denk ik dat een vertrek van Van Gaal slecht zal zijn voor Az omdat de spelers zich ook minder aan de club gebonden zullen voelen, veel van deze spelers kwamen voor Van Gaal en vinden hem een geweldige trainer. Ik denk dat ze eerder zullen besluiten om een bepaalde transfer wel te maken als de coach al vertrokken is, in dat geval is het bij voorbaat namelijk al onmogelijk om de groep bij elkaar te houden.

3 mei 2009 om 12:31

Een coach die van Schalke(ze eerste buitenlandse avontuur) een middenmoter maakt is idd te min(voor de goede orde, de landskampioen kan nooit en te never te min zijn voor een trainer die zich alleen bij een Nederlandse subtopper heeft bewezen). Dat Psv nou zo wanhopig is. Ze gaan nog spijt krijgen dat ze Co hebbe laten lopen in Eindhoven. We zullen zien in de toekomst

3 mei 2009 om 13:04

Haha Az is anders ook niet meer dan een Nederlandse subtopper, die zich dit seizoen eindelijk een keer echt bewezen heeft. Dat hebben Rutten en Az in ieder geval gemeen!! Overigens heeft Co Adriaanse zich ook nooit echt bij een topclub in Nl bewezen, daarnaast maakt ie bijna overal waar ie komt, ruzie met het bestuur!

3 mei 2009 om 13:07

Onzin, Az heeft tenminste een keer de titel gepakt, Rutten niet, accepteer dat gewoon eens, Mclaren doet het ook veel beter. Rutten moet je hebben als je geen kampioen wil worden, iets voor Ajax misschien? Adriaanse heeft de dubbel gepakt met Porto, die zijn beter en groter dan de Nederlandse topclubs

3 mei 2009 om 13:20

Tja geldt bij Rutten en Adriaanse ineens wel dat een dubbel bewijst dat je een goede coach bent en bij Ronald Koeman niet? Hij heeft daar maar 1 seizoen gezeten, dus bij hem kan je net zo goed zegen dat hij gewoon heeft voortborduurd op hetgene zijn voorganger heeft neergezet. Wat dat betreft is er moeilijk een discussie te voeren.

Hoe dan ook, Rutten is natuurlijk helemaal niet aan de orde, maar het is arrogant om te roepen dat deze trainers niet goed genoeg zouden zijn, dan overschat je Az echt. Net als de directeur trouwens, want van alle hierboven genoemde opties is alleen Co Adriaans een haalbare kaart.

3 mei 2009 om 13:54

En ook meteen de beste optie!(na Guus, de rest is gewoon minder)

Zou jammer zijn als Co zich voor meerdere jaren bindt aan Az.

Zie het graag gebeuren dat hij na volgend seizoen van Basten opvolgt bij Ajax.

rijkaard komt niet! die gaat liever naar engeland of spanje en van haneghem vind ik zelf niet geschikt voor een ploeg als az ! misschien dat ie het wel red met andere trainers om hem heen net als arveladse maar aangezien dat die 2 (van gaal/arvi)een vriendenband hebben opgebouwd de laatste jaren denk ik zelf dat die mee gaat met van gaal naar bayern .....verder feliciteer ik van gaal alvast met de prachtige overstap naar bayern (zat er al een tijd aan te komen ) en vind ik cootje de beste optie voor az

Ik vind de naam van Co niet meer dan logisch, denk eigenlijk al maanden dat hij het zou worden als Van Gaal zou vertrekken. Co kennende staat hij zelf ook open voor Az.

Ik vind de namen die verder genoemd worden echt een brug tever, Ten Cate kunnen ze misschien nog wel overhalen (al bevalt Griekenland hem prima en is Nederland veel te kritisch tov hem geweest), maar Frank Rijkaard en Guus Hiddink? Dat dacht ik toch zeker niet!! Veel te hoog gegrepen, zelfs voor een club als Chelsea niet haalbaar, laat staan voor Az.

en van basten die moet je gewoon nog 1 jaar de tijd geven ! als hij volgend seizoen geen prijzen pakt kan ie er niet meer omheen en word het tijd om het veld te ruimen

Er kan ook zeker een streep door de naam van Frank Rijkaard die gaat echt niet naar Az met alle respect hij heeft wel betere opties denk ik zo waaronder Chelsea maar adriaanse is een goede keus voor Az hij kent de club.

ik zeg al een paar jaar; ron jans gaat naar az als v gaal daar klaar is.. dat kan in 2010 lopen beide contracten af.. lijkt me een uitstekende keuze voor az, al zou het zonde zijn voor groningen...
wanneer v gaal nu gaat wordt het lastiger, jans vertrekt niet voor 2010 denk ik.. dus wellicht dan toch weer adriaanse voor max 3 jaar en dan alsnog jans.. we zullen zien, in mijn ogen de man om verder te bouwen in alkmaar

als dit gebeurt dan hoop ik op het zelfde europeese senario als 4 jaar geleden, want dat zou toch geweldig zijn

Zou wel een goede trainer zijn voor een club als A Z.
Al moet je niet vergeten dat het niet echt een topclub in Nederland is.
Het is een leuke club met veel sponsors en consorten er om heen.
Als die allemaal vertrekken dan blijft er met A Z weinig van over en is het weer een normale subtopper wat het altijd al is geweest.
Alleen door Dirk Scheringa is het team op volle toeren gaan draaien en door het geld dat er door hem is ingestoken.
Denk dat ze met Adriaanse wel een goede trainer in huis halen die op alle gebieden in het voetbal uit z'n voeten kan komen.
Goede tactische trainer, veel coachend en ook nog eens een nuchtere man.
Zou precies bij een club als A Z passen en dan zal van Gaal wel vertrekken naar Zuid-duitsland.

Adriaanse lijkt me een prima opvolger voor Van Gaal, hij kent de club en heeft de basis gelegd voor het succes van Az.
Ik denk dat hij zelf ook wel wilt want na dit seizoen zit hij zonder club.
Rijkaard: Komt zoiezo niet, wil het liefst nog naar een mooie club in Spanje & Italie en heeft al meerdere keren aangegeven geen club in Nederland te willen trainen.
Ten Cate: Een kleine kans maar hij heeft ook aangegeven graag in Griekenland te willen blijven en dat dat waarschijnlijk zijn laatste klus was.
Hiddink: Dat is eigenlijk wel duidelijk, komt zoiezo niet want hij gaat naar dit seizoen weer verder met Rusland en hij gaat ook niet door bij Chelsea dus dan ook niet bij az.
Jol: Komt ook niet, doet het goed met Hsv en ik denk dat hij daar voorlopig nog wel blijft want hij maakt een goede kans om de Uefa Cup te winnen en ook nog kampioen te worden.

En dan over 4 jaar weer van Gaal doen?

Adriaanse vind ik de beste opvolger van Louis, want nu zijn er weer allemaal nieuwe spelers en nieuwe mensen in technische staf(arveladze en Kluivert oa), dus kan hij met een schone lei aan de slag. Co speelt ook nog eens geweldig mooi voetbal, heeft Visie en kan een club opbouwen. Ten Cate maakt spelers niet beter. Rijkaard kan alleen met wereldvoetballers werken, met minder materiaal is het zelf een matige trainer(itt Hiddink en V Gaal) daarom wil hij ook alleen naar de europese topclubs. Hiddink komt niet, maar ik weet zeker dat hij het wk niet gaat halen, in 2010 is hij vrij. Martin Jol zit goed bij Hsv, maar ook hij gaat in alles uitgeschakeld worden, het is een goede trainer, maar geen exeptionele trainer, net als een Rutten

3 mei 2009 om 12:29

He vaartje, niet vergeten dat A Z altijd zichzelf is en dus niet exceptioneel !
Dus ook trainers die niet exceptioneel zijn zijn geod genoeg voor A Z.

Maar Co mag van mij komen. Nieuwe selectie warvan hij alleen Kew Jaliens nog kent en die wil nog weg omdat hij al 30 is.

Dus Co kan idd geheel fris beginnen met spelers die al aan een stevige doctine gewend zijn, dus dat voelt wel vertrouwd aan.

3 mei 2009 om 12:34

Jij houdt van zakken? Geloof mij, als er geen toptrainer komt eindigt Az gewoon weer 11de. Onder jou catogorie zou ik dan Ernie Brandts nemen, die vind ik dan nog heel goed

Voor Az is het het allerbeste al louis van Gaal kan worden behouden. Hij si daar bezig met ene leuk meesterwerk. Co Adriaanse is een prima trainer maar dan zal Az weer veranderen.

Geweldige keuze. Koning Co is een garantie voor resultaat en mooi voetbal.
In de Cl lopen ze dan waarschijnlijk volop tegen dodelijke counters aan maar je hebt wel een paar leuke wedstrijden. Een doorsnee trainer als Koeman, Rijkaard, ten Cate is niks voor een stuntploeg als Az

Als Bayern echt werk van v Gaal gaat maken zal 'ie wel weggaan.

A Z toont zich flink ambitieus gezien de namen welke als mogelijke opvolgers worden gezien. Denk echter dat Jol en Hiddink onhaalbaar zullen zijn. H S V en Chelsea/ Russische bond zijn toch een stap hoger......

Adriaanse lijkt mij een logische stap. Ten Cate minder voor mij persoonlijk. Denk dat Co daar beter past.

Ik denk met een man als scheringa op de achtergrond dat heel veel trainers succes zullen hebben bij Az.

Groeten

Dit zou heel leuk zijn. Dan gaat Az eindelijk weer aanvallend spelen!

zou een goede trainer zijn voor az!

Co Adriaanse moet zowiezo terugkeren in Nl. een geniale kerel, een beunhaas, een sprekende lampekap . Met zeer positieve spelopvattingen.

Zou een goede keus zijn van Az, en anders hoop ik dat hij een andere club neemt. Voor een persconferentie van Co blijf ik thuis iig

adriaanse miss naar az indien bayern echt werk gaat maken van v. gaal. maar niet alleen bayern was geinteresseerd, dus anderen kunnen ook nog komen.
salzburg was al een goed voetballende ploeg, maar adriaanse heeft er nog een schepje bovenop gedaan met mooi voetbal. dus het is zeker een goede kandidaat om v. gaal op te volgen.

Hele goede keuze.
Vergeet niet dat Adriaanse aan de voet staat van de huidige successen.

Tja waarom niet he. Amsterdamse trainers doen het nou eenmaal goed in Alkmaar. Snap die afkeer jegens Amsterdam en Ajax dan ook niet zo vanuit Alkmaar. =)

Het was gewoon wachten op dit nieuws, ik denk ook niet dat veel mensen dit zal verbazen!

Dit lijkt me de beste optie voor az. Adriaanse kent de club en zal heus nog het vertrouwen krijgen van Scheringa. Ik moet toch wel lachen als ik de namen van Rijkaard of Hiddink hoor. Serieus, met alle respect voor az gaan deze trainers echt niet naar Alkmaar. Wat moeten ze daar doen?

Inderdaad, die zijn veel te hoog gegrepen voor az. Als Co niet komt, dan zou ik voor Neeskens gaan. Hij heeft al bewezen een uitstekende trainer te zijn en kan een ploeg ook nog eens goed laten voetballen.

Het bericht verbaast mij niks, maar ik zou 't wel jammer vinden, was wel benieuwd hoe Az het met v. Gaal zou doen tegen echte topploegen in de C L, maar onder Adriaanse moet dat natuurlijk ook kunnen. Zo lang Ten Cate maar niet komt, ik vind dat zo misselijke vent, altijd problemen bij clubs waar die komt, behalve Nac en tot nog toe Panathinaikos.

ajax wordt wakker en haal deze man voor dat ie bezet is ! met een pipo als bassie wordt je never nooit geen kampioen !

Idd kom naar Ajax!!! Van Basten is helemaal de weg kwijt!!!

Wat heeft Adriaanse gepresteerd als trainer? Daarom alleen al geschikt voor Az. Ik bedoel: een zwaluw maakt nog geen zomer.

3 mei 2009 om 16:54

Hij heeft met Willem 2 champions leugue gehaald :s

3 mei 2009 om 21:55

Dubbel met Porto! Kampioen met Red Bull, bijna finale met Az in Uefa Cup, moet ik doorgaan?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren