Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
0
2
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Competitie: Friendlies
Datum: Zaterdag 4 juni 2016
Tijd: 20:30 uur
Scheidsrechter: Alberto Undiano
Stadion: Ernst-Happel-Stadion (Wien)
Toeschouwers: 48000
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
4 juni 2016 om 19:35

Apart dat een wisselspeler van Ajax zoveel vertrouwen krijgt. Bazoer loopt naast zijn schoenen en was de laatste weken uit de basis gespeeld door Serrero. Had dan Vilhena opgesteld die een heel goed seizoen achter de rug heeft.

4 juni 2016 om 19:38

Afgelopen wedstrijd één van de besten op het veld. Deze jongen is de toekomst, dat ziet elke objectieve kijker.

4 juni 2016 om 19:43

Als je een objectieve kijker bent zie je dat Bazoer gewoon moe is. Die jongen is nog jong en hoort eigenlijk in jong Oranje te spelen. Echter is hij bij gebrek aan beter basisspeler en moet hij dus aan een verwachtingspatroon voldoen wat hij nu niet kan waarmaken. Geeft niks, die jongen komt er we maar heeft nog tijd nodig.

4 juni 2016 om 19:47

Zelfs moe is hij dan een van de betere bij Oranje op dit moment..
Nog 1 wedstrijdje en dan mag hij genoeg uitrusten om komend jaar de beste van de eredivisie te worden.

4 juni 2016 om 19:59

Clasie, Pröpper, Klaassen behoren anders eerder in de basis dan Bazoer.

4 juni 2016 om 20:10

Meen je dat echt? Clasie? Je moet echt met frisse jongens weer aan de slag en niet met B materiaal. Ik denk dat Bazoer Strootman en van Ginkel uitstekend zal zijn tijdens de komende kwalificatie.

4 juni 2016 om 21:24

Als van Ginkel als een basisspeler werd gezien zou hij alle drie wedstrijden starten.

4 juni 2016 om 19:39

Bazoer deed het tegen Engeland best goed, en ik denk dat Blind een beetje aan een vast team wilt bouwen. Het gaat erom dat we er staan tijdens het WK natuurlijk. Alhoewel Vilhena van mij zeker minuten mag maken. Ook een talent.

4 juni 2016 om 19:40

Ach, goed seizoen. Een aantal goede schoten gehad, maar hij heeft ook weinig indruk gemaakt bij Feyenoord. Is in naam en qua uitstraling een spectaculaire speler maar qua prestaties totaal niet speciaal. Dan snap ik best dat Bazoer de voorkeur krijgt die toch gewoon bijna het hele seizoen basis heeft gespeeld bij een club die tenminste wel mee kon doen om de titel en vele malen meer potentie heeft dan Vilhena en ongetwijfeld basisspeler kan worden in Oranje.

4 juni 2016 om 19:52

El fenomeno zeur toch niet zo. Zo veel ajax spelers staan er niet in. En daarnaast isn er bijna geen feyenoord supporter die vindt dat vilhena n goed seizoen heeft gedraaid. Altijd maar dat gezeur over club voorkeur

4 juni 2016 om 20:00

Ben het deels met je eens, Bazoer was de laatste paar wedstrijden erg matig, maar dat komt grotendeels door het feit dat hij gewoon helemaal op is.

Had Vilhena deze wedstrijd ook wel een basisplaats gegunt, maar Bazoer was in de wedstrijd tegen Polen één van de betere op het veld dus het is vrij logisch dat hij weer begint (ook al is zijn accu bijna leeg).

4 juni 2016 om 20:25

Nou Bazoer heeft de laatste twee maanden aardig kunnen uitrusten op de Ajax bank. Die moeheid zou eigenlijk ook wel mee moeten vallen.

4 juni 2016 om 19:41

Gelukkig houdt Blind vast aan van Dijk - Bruma. Niet uit liefdadigheid Vlaar opstellen, maar gewoon een vast duo maken dat goed op elkaar ingespeeld raakt.

4 juni 2016 om 19:51

Dit dus. Ben ervan overtuigd dat als er langere tijd met een vaste opstelling wordt gespeeld, het vanzelf een stuk beter zal gaan. Op dit moment is het ook ideaal om rustig aan elkaar te wennen in al die uitwedstrijden met amper Nederlandse supporters.

4 juni 2016 om 19:47

Opstellingen iemand?

4 juni 2016 om 19:50

Zelfde als de vorig keer alleen dan Zoet en Strootman weer.

4 juni 2016 om 19:52

Van aanholt staat ook basis

4 juni 2016 om 19:53

En V. Aanholt ipv Willems.

4 juni 2016 om 20:00

Zoet? Interessant. Ach ja, als hij net zo weinig te doen krijgt als Cillessen vorige wedstrijd, maakt het weinig uit welke van de 2 je erin zet.

4 juni 2016 om 20:07

Strootman? Ik hoop dat hij geen blessure oploopt

4 juni 2016 om 20:14

Strootman heeft al meerdere wedstrijden gespeeld, voor Roma en voor Oranje.

4 juni 2016 om 19:51

Zoet - Tete - Bruma - Virgil - van Aanholt - Wijnaldum - Bazoer - Strootman - Berghuis - Janssen - Promes

4 juni 2016 om 19:53

Zoet ; Tete ; Bruma ; Van Dijk ; Van Aanholt ; Wijnaldum ; Bazoer ; Strootman ; Berghuis ; Janssen ; Promes

4 juni 2016 om 20:48

Lekkere redding Zoet!

4 juni 2016 om 19:55

Positief dat Cillissen eindelijk is gepasseerd ik heb hem werkelijk nog nooit een goede wedstrijd voor het NL elftal zien keepen, Verder had ik persoonlijk vlaar in plaats van virgil opgesteld, Berghuis speelt door gebrek aan beter en hij doet het zeker niet slecht! Voor Janssen had ik Van Persie opgesteld maar die is niet geselecteerd. Voor de rest zie ik wel een mooie opstelling!

4 juni 2016 om 19:59

Cillessen is de beste Nederlandse keeper op dit moment. Alle andere zijn minder. Ik heb me gruwelijk geergerd bij de laatste kwalificatiewedstrijden toen eerst Cillessen en daarna Krul uit vielen. Toen kregen we Zoet en die maakte de ene fout na de andere, dus daar heb ik helemaal geen vertrouwen in.
Uit de uitlatingen van Blind blijkt dat Cillessen nog steeds de nummer 1 is.

4 juni 2016 om 20:05

Ik heb ook liever Krul, maar ik vind Cillessen 3x niks dan heb ik echt nog liever Zoet, Vermeer vind ik te wisselvallig. Vermeer kan geweldig keepen maar soms heeft hij enorme blunders of wedstrijden waar niks lukt bij hem.

Hoe doet stekelenburg het eigenlijk? Daar hoor ik niks meer van?

4 juni 2016 om 20:22

Die heeft bankzitten tot een kunst verheven en die paar wedstrijden die hij mocht spelen was hij redelijk. Maar niet half zo goed meer als vroeger.

4 juni 2016 om 20:27

Mayarood dit heet een selectief geheugen hebben. Ik kan me nog goed herinneren dat het Cillessen was die aardig stond de blunderen tegen oa. Turkije. Zoet speelde alleen de laatste wedstrijd tegen Tsjechie maar die wedstrijd was uiteindelijk om des keizer's baard.

4 juni 2016 om 20:05

Hebt hem nog nooit een goede wedstrijd voor NL zien keepen??? .....

Vlaar is toch wel achteruit gegaan, zit nu bij AZ terwijl v Dijk stabiel in de PL speelt.

4 juni 2016 om 20:10

Komt Misschien ook omdat ik Vlaar fan ben, Maar v Dijk is ook geen slechte keuze een prima verdediger die een harstikke goed seizoen heeft gespeeld!!

4 juni 2016 om 20:05

Wk 2014 was ook slecht van cillesen klopt. Hij straalt teminste wat uit zoet staat er altijd als een zoutzak bij en is gewoon veel zekerder. op dit moment cillesen de beste kepper die we hebben en daarna vermeer .

4 juni 2016 om 20:01

Dit gaat een hele lastige potje worden voor Oranje.

4 juni 2016 om 20:04

Weet iemand misschien hoe Ould Chikh het doet bij Benfica? Was altijd wel gecharmeerd van hem en is nog steeds een erg groot talent. Op lange termijn samen met Bergwijn wellicht onze toekomstige vleugelspelers.

4 juni 2016 om 20:06

Voor het eerst sinds lange tijd heb ik er weer eens vertrouwen in. Denk 1-2

4 juni 2016 om 20:11

Weer geen de Jong?
En vind dat Zoet Cillesen onderhand wel voorbij is, die ontwikkeld zich toch wel beter

4 juni 2016 om 20:13

De Jong??? Janssen is 2 klasses beter, De Jong kan alleen maar koppen.

4 juni 2016 om 20:14

Hoezo dan? Cillessen staat er, zeker bij Ajax, gewoon wanneer hij er moet staan.

4 juni 2016 om 20:34

Zoet ook en ook in de CL stond ie er , ze zaten sowieso al dicht bij elkaar maar dit seizoen heeft Zoet bewezen zich beter te hebben ontwikkeld dan Cillesen.

4 juni 2016 om 20:53

Cillessen is nog steeds beter op dit moment.

4 juni 2016 om 20:21

Zoet heeft twee leuke wedstrijden gespeeld jeeminee wat een vervelend gedoe, de ene klaagt over Bazoer de andere over Cillessen jongens zeg gewoon ik wil geen Ajacied in het Nederlandse Elftal. Dan spreken jullie tenminste de waarheid. Je weet dat Cillessen een van de hoogste reddingsprecentages heeft in Europa? Vele malen hoger dan die van Zoet die niet eens in de top 25 kwam? Cillessen is veel stabieler en nooit op een fout te ontdekken terwijl Zoet dat wel is. Voorgaande wedstrijden waar Zoet voor Nederland keepte liet hij overduidelijk zien niet over het benodigde niveau te beschikken.

4 juni 2016 om 20:27

Altijd lachen als iemand zegt dat Zoet twee leuke wedstrijden geweest. Toevallig de enigste wedstrijden die je van hem gekeken hebt? Zoet is dit seizoen erg sterk en maakt amper fouten.

4 juni 2016 om 20:32

Zoet heeft 2 wedstrijden voor Oranje gespeeld: Tsjechie waar hij idd niet sterk speelde maar wie wel? En tegen Engeland, waar de Engelse media hem een van de uitblinkers vond.

Dus zeg het maar. Over welke wedstrjiden heb jij het?

4 juni 2016 om 20:36

Over de 2 wedstrijden tegen Atlético Madrid.

4 juni 2016 om 20:52

Over heel het seizoen.

4 juni 2016 om 20:39

Hou toch eens op met je Zoet man. Prima keeper voor PSV meer niet.

4 juni 2016 om 20:20

De meer in Blind hoor lullen van "tegenstander onderschatten", des te kwaad ik word. Iedereen in NL is dat fase allang voorbij. Oranje kan iets eens van Ijsland en de VS winnen. Oostenrijk heeft spelers als Alaba, Arnoutovich, Fuchs.

4 juni 2016 om 20:29

Ja en wij hebben normaal gesproken Robben, de Vrij en Strootman. Dat is toch nog wel een niveautje hoger (behalve Alaba dan).

4 juni 2016 om 20:32

Ik hoop wel dat Bruma en van Dijk wel echt het centrum blijft en niet Daley Blind straks ineens wordt opgesteld tijdens de WK kwalificatie. Ben daar echt bang voor!

4 juni 2016 om 20:35

Ik vrees toch echt dat hij inderdaad opgesteld gaat worden. Hoop dat het op het middenveld, daar kan hij minder schade berokkenen.

4 juni 2016 om 20:38

Zolang Bruma maar niet zulke fouten gaat maken als nu...

4 juni 2016 om 20:40

Ik hoop nog altijd dat ze Douglas eens een keer een kans geven.

4 juni 2016 om 20:39

Zoet verdiend het om speelminuten te krijgen, maar beter dan Cillessen? Omdat hij een half jaar goed keept? Leuk hoor, maar Cillessen keept 2,5 tot 3 jaar goed. Zoet kan Cillessen zeker voorbij gaan, maar dan moet die zich voor een langere periode laten zien.

4 juni 2016 om 20:40

Aardige schwalbe nu al van Berghuis? Zo leek het tenminste.

4 juni 2016 om 20:41

Arnautovic is toch zo'n onvoorspelbare speler. Heerlijk om naar te kijken

4 juni 2016 om 20:42

Arnoutovic denkt echt dat hij Ibrahimovic is.....

4 juni 2016 om 20:42

Zwak verdedigd Tete. Stond ff niet op te letten.

4 juni 2016 om 20:45

Het was 2 tegen 1 vriend

4 juni 2016 om 20:47

Ja en hij maakte geen keuze. Hij stapte half in en liet daardoor zijn man lopen.

4 juni 2016 om 20:44

Hahaha Janssen! Wat enorm slecht verdedigd van Oostenrijk.

4 juni 2016 om 20:45

Janssen daar is tie weer!

4 juni 2016 om 20:45

lol, grappig doelpunt. Lekker Janssen hoor, laat hem maar lekker basis spelen vanaf nu. Onze vaste nummer 9.

4 juni 2016 om 20:45

En Oostenrijk kon met deze verdediging zich wel kwalificeren....

4 juni 2016 om 20:45

Weer dat duo Berghuis-Janssen! Die pakken echt hun kansen deze week. Goed om te zien

4 juni 2016 om 20:46

Was jij niet 1 van de mensen hier die het onbegrijpelijk vond dat Berghuis werd opgeroepen.

4 juni 2016 om 20:50

Nee, toevallig niet.

4 juni 2016 om 21:07

It was me! En wie geeft me geen ongelijk? 200 min dit seizoen, twijfelde jij ook niet toen hij werd opgeroepen?

4 juni 2016 om 21:09

Ik geef je geen ongelijk! Btw, waar gaat het over?

4 juni 2016 om 20:45

Janssen!!! Begint langzamerhand echt een fenomeentje te worden.

4 juni 2016 om 20:45

Uhm...... Tog maar vaker Berghuis spelen 😂😂😂

4 juni 2016 om 20:46

Wel van richting veranderd he. Voor hetzelfde geld ging die voorzet net zo scheef als die vrije trap.

4 juni 2016 om 20:45

En weer is het Berghuis en Janssen hahaha

4 juni 2016 om 20:46

Miscommunicatie tussen keeper en verdediging, of gewoon de slechte buitenspelval ooit? iig, lekker Janssen!

4 juni 2016 om 20:51

Slechtste*, neemt natuurlijk niets af van het doorjagen en scoren van Janssen

4 juni 2016 om 20:46

Deze aanvalslini van het Nederlands elftal biedt goede hoop voor de WK-kwalificatie.
De verdediging baart me wel een beetje zorgen.

4 juni 2016 om 21:05

Ik heb nog steeds liever robben in de basis dan berghuis. Maar als robben geblesseerd is, zie ik wel liever berghuis in de basis.

4 juni 2016 om 20:46

Ik vraag mij oprecht af waarom Berghuis zo weinig heeft gespeeld bij Watford, hij maakt op mij een prima indruk.

4 juni 2016 om 20:46

Jahaa! Weer de combi Berghuis - Janssen! Lekker hoor! En ik vrees dat Janssen nu inderdaad onhaalbaar is voor de Nederlandse top. Ik had hem heel graag bij PSV gezien. Maar als hij zo doorgaat kan AZ zo 15 miljoen vragen.

4 juni 2016 om 20:46

Buiten de goal speelt Janssen weer ontzettend sterk. Heerlijke aanspeelpunt een spelmaker.

4 juni 2016 om 20:47

Jaja Jansen die gaat voor de bal en voor de goal. Wat een vreemde goal. De defensie van Oosterijk ziet er niet goed uit.

4 juni 2016 om 20:47

Mooie redding Zoet!

4 juni 2016 om 20:47

Goeie redding Zoet zeg.

4 juni 2016 om 20:47

Prima redding hoor! Tsjonge wat een niveau pakt hij de laatste 6 maanden.

4 juni 2016 om 20:48

Dodelijk die Janssen fijn om te zien. Vind Nederland nog niet goed spelen en terwijl ik dit typ komen we goed weg.

4 juni 2016 om 20:48

Nou de nieuwe eerste spits van Oranje is bekend. Wat doet Janssen het ongelooflijk goed! Promes vind ik ook leuk spelen, veel snelheid voorin met Berghuis er nog bij.

4 juni 2016 om 20:48

Promes

4 juni 2016 om 20:49

Speelt inderdaad lekker tot nu

4 juni 2016 om 20:48

Promes

4 juni 2016 om 20:52

Van Dijk is soms wel redelijk klungelig, maar verdedigend is hij echt prima hoor. Hij wint alle duels.

4 juni 2016 om 20:54

Van Dijk een slappe verdediger?

4 juni 2016 om 20:56

Marc Janko ziet er sowieso uit als een gymleraar, dus wat mij betreft vrij logisch dat hij matig is.

4 juni 2016 om 20:49

Zoet laat toch echt alweer zijn klassen zien. Hij is velen malen beter als cilissen heeft blind dat nkg steeds niet door

4 juni 2016 om 20:50

Niet overdrijven, is op dit moment beter in vorm maar niet velen malen beter.

4 juni 2016 om 21:08

Probeer je nou weer reacties uit te lokken?

4 juni 2016 om 21:45

Hij heeft gewoon gelijk hoor

4 juni 2016 om 20:49

Lekker zoet!!!

4 juni 2016 om 20:49

Die Tete loopt erbij alsof die in een camping elftal speelt...wat een druiloor zeg. Als je geen zin hebt blijf dan lekker weg!

4 juni 2016 om 20:51

Nu wel goede ingreep, maar inderdaad. Lijkt enigszins afwezig te zijn met zn hoofd.

4 juni 2016 om 20:54

Lul niet zo slap. Arnautovic is in deze vorm gewoon een wereldklassespeler , waar hij het logischerwijs heel lastig mee heeft.

4 juni 2016 om 21:04

Het is mijn mening, moeilijk te accepteren merk ik?

Gedraag je gewoon ff. Ik vond hem de eerste 20 min als een slapzak rondlopen. Nu hersteld hij zich.

4 juni 2016 om 20:49

Goede keeper geworden die Zoet. Dacht dat Cillessen onze keeper zou worden, maar Zoet verdient het echt

4 juni 2016 om 20:50

Verdediging lijkt ineens een stuk minder lekker te staan. Kan ook aan de tegenstander liggen.

4 juni 2016 om 20:50

Alles komt via hun linkerkant.

4 juni 2016 om 20:59

Komt omdat het middenveld zo nu en dan wordt overlopen.

4 juni 2016 om 20:50

Oostenrijk komt continu door onze rechterkant heen.

4 juni 2016 om 20:50

Tete is met zijn gedachten al op vakantie geloof ik. Alles gaat over rechts.

4 juni 2016 om 20:54

onervaren? Hou toch op. Hij moet gewoon zijn werk doen. Dit is echt genant hoe slecht hij speelt vandaag.

4 juni 2016 om 20:51

Die nep zlatan ging daar ook weer onnodig hard in...

4 juni 2016 om 20:51

van mij mag zoet blijven staan. meer uitstraling en keept al 2 seizoenen uitstekend. ik vind cilissen als een wijf overkomen.

4 juni 2016 om 20:52

Zoet blijft zich maar ontwikkelen , wat mij betreft de nieuwe 1e keeper van Oranje!

4 juni 2016 om 20:52

Beetje druk op de bal is niet verboden hoor.

4 juni 2016 om 20:53

De rechterkant wordt volledig overlopen..

4 juni 2016 om 20:53

Strootman laat steeds op dezelfde manier z'n man lopen

4 juni 2016 om 20:53

Wat een irritante mannetje is die Arnautovic. Valt al meerdere keren op en we hebben pas 18 min gespeeld.

4 juni 2016 om 20:53

Die rechterkant van ons staat voor geen meter.

4 juni 2016 om 20:53

Wat is er met Strootman vanavond. Laat constant zijn man lopen.

4 juni 2016 om 20:55

Strootman heeft het vaker lastig met middenvelders met loopvermogen en diepgang. Hier moet overigens wel wat aan gedaan worden, anders winnen we deze wedstrijd niet.

4 juni 2016 om 20:53

Aan onze rechterkant lopen steeds spelers vrij. O.a. Tete moet echt even gaan opletten, het is een wonder dat daar nog geen goals door gevallen zijn.

4 juni 2016 om 20:54

Gaat die matige Bazoer serieus 3 x 90 minuten volmaken? Dat zou echt werkelijk een schande zijn. die heeft echt niks geraakt tot nu toe..

4 juni 2016 om 20:54

Arnautovic heeft zich goed ontwikkeld.

4 juni 2016 om 20:58

Weet iemand wat voor contract die Arnoutovic heeft?

4 juni 2016 om 21:06

Speelt weer eens matig, Vilhena mag er straks wel inkomen.

4 juni 2016 om 21:23

Wijnaldum zie je nooit helaas...Strootman speelt gewoon heel sterk.

4 juni 2016 om 20:56

Wat staat Tete vandaag beroerd te verdedigen vandaag. Oostenrijk is er al tig keer door gekomen op die kant!

4 juni 2016 om 21:02

Arnautovic is geen categorie Brian Linssen he, en Berghuis verdedigd totaal niet mee.

4 juni 2016 om 20:56

Dat was een beetje onnodig, Janssen.

4 juni 2016 om 20:56

Kom op scheids, waarom Janssen wel. En die nep linksbuiten net niet.

4 juni 2016 om 20:56

Sow Janssen, had zomaar rood kunnen zijn. Als je een scheids hebt die een slechte wedstrijd fluit, kun je gaan douchen.

4 juni 2016 om 20:57

Overdrijver.

4 juni 2016 om 20:58

Nee joh.

4 juni 2016 om 20:57

Goede speler hoor die Arnoutovic

4 juni 2016 om 21:01

Beetje pretentieus, maar voor een subtopper niet slecht inderdaad.

4 juni 2016 om 21:02

Erger me kapot aan die mafkees, rare maniertjes en een grote mond ook.

4 juni 2016 om 20:57

Houd die bal nou eens rustig in de ploeg jongens.

4 juni 2016 om 21:00

Alles komt op het bordje van Bruma en van Dijk. De rest van het elftal laat het verdedigend afweten.

4 juni 2016 om 21:00

Het is echt een wonder dat wij nog voorstaan. Verdedigend staat het erg zwak.

4 juni 2016 om 21:00

Het is wel duidelijk te zien dat een gedeelte van de NL spelers deze wedstrijd serieus neemt, en een ander deel al met zijn hoofd bij de vakantie is die morgen begint.

4 juni 2016 om 21:01

Leuk dat we voor staan, maar dit is echt zeer matig. Vooral het middenveld vind ik erg zwak.

4 juni 2016 om 21:03

Vooral de flanken van het veld is een zeef.

4 juni 2016 om 21:01

Tete lijkt Arnautovic eindelijk een beetje te beteugelen. Werd tijd.

4 juni 2016 om 21:03

Die Marc Janko ziet er echt uit als een gymleraar. Hij kan voor geen pepernoot voetballen, wandelt beetje over het veld en heeft nauweliijks scorend vermogen. Wat mij betreft kan hij tot dus ver maar beter gymleraar worden ofso. En stoppen met voetballen.

4 juni 2016 om 21:05

Toch een beetje jammer dat Van Dijk niet gewoon met 'van Dijk' op z'n shirt speelt, maar Virgil. Gewoon in Oranje een beetje trots zijn op je oerhollandse achternaam.

4 juni 2016 om 21:14

Genoeg Nederlandse achternamen in het elftal zoals Wijnaldum,strootman,berghuis,vlaar.

4 juni 2016 om 21:14

Ja dat viel mij ook op. Is dit een Depay-verhaal, gezeik met z'n pa? Anders slaat het inderdaad nergens op.

4 juni 2016 om 22:23

Waarom slaat het nergens op een speler is daar vrij in met welke naam hij wil spelen

4 juni 2016 om 21:05

Haha Arnoutovic raakt gefrustreerd dat die niet langs Tete komt. Verdedigend ook weer erg sterk vandaag.

4 juni 2016 om 21:08

Een paar goede tackles heft nog niet op hoe vaak Arnautovic er langs is gekomen.

4 juni 2016 om 21:15

Waarbij jij vergeet dat Tete continu voor twee man stond.

4 juni 2016 om 21:25

Hij heeft zich goed hersteld. Eerste 20 minuten leek nergens op maar hij heeft Arnautovic nu waar die hem hebben wil...gefrustreerd.

4 juni 2016 om 21:06

Arnautovic is echt een eerste klas idioot, had al een keer rood kunnen hebben en zit in de diep in de zak van Tete

4 juni 2016 om 21:08

Zat totaal niet in de zak van Tete hoor. Tete had hem een paar keer te pakken, maar verder staat onze rechterkant van de verdediging zwak. Ze komen er constant doorheen.

4 juni 2016 om 21:12

Arnautovic gaat steeds verder terug om de bal op te halen, dus volgens mij zegt dat genoeg over hoe de verhoudingen op dit moment zijn. Wel stroef begin van Kenny

4 juni 2016 om 21:31

Op het einde stond het inderdaad wel goed ja.

4 juni 2016 om 21:06

Strootman is wel echt een aanwinst. Heel sterk in de duels, en je komt hem drie keer tegen voordat je weg bent met de bal.

4 juni 2016 om 21:06

Het spel is niet goed maar het heeft daarentegen wel weinig weg van een oefenwedstrijd. Volgens mij zijn er nog een aantal bij Oosterijk die niet zeker zijn van een basisplek op het EK.

4 juni 2016 om 21:07

Die Arnautovic is een vervelend vies zuigventje! Maar ik vind Tete al beter in de wedstrijd komen hoor, hij laat zich niet gek maken door dat kneusje! Slappe zak die Arnautovic. Hij spuugde overduidelijk op Tete. Hoop dat hij zich blesseerd, niet netjes van mij maar ik heb in een paar minuten helemaal genoeg van hem.

4 juni 2016 om 21:08

Raar dat Janko basis speelt. Ik had eerder Arnautovic in de spits gezet, en dan Schopf op de flank.

4 juni 2016 om 21:10

Saaie wedstrijd. Te weinig kansen...

4 juni 2016 om 21:10

Snap niet dat we zo weinig druk op de bal zetten.

4 juni 2016 om 21:10

Oh paal Promes wel aangeraakt

4 juni 2016 om 21:10

Het gaat nu best goed vind ik. NL geeft in de laaste tien minuten niks meer weg.

4 juni 2016 om 21:10

Wijnaldum en Bazoer zijn in balbezit ondermaats. Postbode voetbal en absoluut blind voor de afspeelmogelijkheden.

4 juni 2016 om 21:17

Bij Strootman kan het ritme zijn, Wijnaldum is daar sowieso nooit sterk in geweest. Aangezien Bazoer ook op z'n tenen loopt ontbreekt dit element van het spel inderdaad volledig.

4 juni 2016 om 21:29

Bazoer moet als VM wel wat voorzichter spelen, vind hem sterk in de afvallende bal, wint heel wat duels op het middenveld.

4 juni 2016 om 21:11

Het zit wel mee...

4 juni 2016 om 21:11

Berghuis doet me qua haarstijl denken aan Johnny "in één kopbal alle gel uit zijn haar" van 't Schip.

4 juni 2016 om 21:18

Prachtobservatie, ouwe!

4 juni 2016 om 21:21

Kijk eens wie we daar hebben.. (-;

4 juni 2016 om 21:29

Op de FP nog wel

4 juni 2016 om 21:12

Dat was eindelijk eens een mooie aanval!

4 juni 2016 om 21:12

Hebben ze nu niemand die een betere trap heeft dan Berghuis

4 juni 2016 om 21:12

Promes heeft iets van 3 a4 vrije trappen erin geschoten bij Spartak en dan laat je berghuis schieten.

4 juni 2016 om 21:13

lekkere thuisfluiter die scheids

4 juni 2016 om 21:13

In Oostenrijk kunnen ze maar beter focussen op het skieën etc. Wat een slecht land is dat zeg! (Als het gaat om voetbal).

4 juni 2016 om 21:27

Ongeslagen in de groepsfase waar wij nv verloren van Ijsland....tja.

4 juni 2016 om 21:13

Diespaanse scheidsrechter is natuurlijk meer theater gewent...

4 juni 2016 om 21:13

Arnautovic is een zeer irritante speler. Haalt bijna altijd zijn gram na balverlies.

4 juni 2016 om 21:14

De manier waarop arnautovic speelt zorgt er juist voor dat tete wakker is geworden en er nu zin in heeft haha

4 juni 2016 om 21:14

Die Arnautovic mag dan wel vervelend zijn maar hij speelt ten minste met het mes tussen de tanden zo te zeggen. Als een paar van onze spelers die mentaliteit hadden tijdens de kwalificatieronde zouden we er ook gewoon bij zijn

4 juni 2016 om 21:14

37 minuten bezig en oosterijk combineert prima. NL elftal lijkt er eigenlijk niet op. Ene na de andere pass die niet aankomt. Waar zijn de tijden dat zelfs Brazil voor ons moest vrezen.

4 juni 2016 om 21:15

Ik merk dat er bij mij een boel opgekropte woede naar buiten komt (misschien door het missen van het EK). Die scheids fluit totaal niet consequent! Had Oostenrijk nu ook 2 keer geel moeten geven, Arnautovic komt overal mee weg. Ik hoop dat Nederland uit zijn slof schiet en Oostenrijk vernedert met 0-5

4 juni 2016 om 21:15

Irritant ventje die arnautovich

4 juni 2016 om 21:15

Lol, alles wat Nl doet wordt afgefloten. Thuisfluiter.

4 juni 2016 om 21:16

Hebben we uberhaupt een rechtsback... ongelofelijk wat makkelijk

4 juni 2016 om 21:19

Verdedigd gewoon goed. Zal ook een stuk makkelijker gaan als Berghuis mee verdedigd, krijg je geen 2 tegen 1 situaties.

4 juni 2016 om 21:23

Praat niet zo makkelijk met de menigte mee, doet het nu gewoon meer dan prima, maar omdat Berghuis niet meeverdedigd komt hij steeds tegen 2 man te staan..

4 juni 2016 om 21:24

Heeft niks met een menigte te maken. Hoeveel ballen gaan er via onze rechterkant?
Berghuis ben ik ook niet gecharmeert van.

4 juni 2016 om 21:28

Jawel, jij faalt blijkbaar in het zelf kijken en praat de mening na van mensen hier in de eerste 15 minuten... Tete speelt sindsdien echt meer dan prima, verdedigend gezien. Arnautovic heeft hem wakker geschud met zijn irritante gedrag. Hoeveel ballen er via onze rechterkant gaan heb je toch weinig invloed op vriend. Dat is de keuze van Oostenrijk. Je kunt moeilijk zeggen, niet via de rechterkant komen alsjeblieft.

4 juni 2016 om 21:24

Waar kijk jij naar? Arnautovic raakt steeds meer gefrustreerd omdat er vrijwel niks lukt tegen Tete, behalve als de rechtsback van hun mee komt. Tete alleen heeft hem bijna in zijn broekzak.

4 juni 2016 om 21:25

Arnautovic alleen is al vaker door gekomen dan alle nederlandse spelers bij elkaar.
En kommop.. Arnautovic.....

4 juni 2016 om 21:28

Niet zeggen. anders komt de menigte gefrustreerde ajacieden je vertellen hoe goed hij wel is.

4 juni 2016 om 21:28

Haha ben wel wat gewend hier

4 juni 2016 om 21:16

Janssen blijft ook maar werken zeg. Leuk om te zien.

4 juni 2016 om 21:18

Brumaaaaaaaaaaaaa lekker blok weer

4 juni 2016 om 21:18

Wat een waardeloos Nederlands elftal.

4 juni 2016 om 21:18

Welke wedstrijd kijk jij?

4 juni 2016 om 21:28

Dezelfde als ik.. Om te janken

4 juni 2016 om 21:18

Het fijne aan van Dijk vind ik dat hij naast dat hij fysiek ontzettend sterk is ook heel goed kan opbouwen. Zeldzame combinatie.

4 juni 2016 om 21:18

Wat een held die janssen. Zo sterk en slim

4 juni 2016 om 21:18

Gelukkig krijgt Janssen alles tegen zich, terwijl Arnautovic zich maar mag blijven misdragen.

4 juni 2016 om 21:19

Vincent Janssen is nu weer 5 miljoen meer waard,az kan lekker gaan cashen.

4 juni 2016 om 21:19

Janssen heeft behalve zijn goal alleen maar overtredingen gemaakt.

4 juni 2016 om 21:27

Hij krijgt alles tegen terwijl Arnautovic zijn gang mag gaan...klasse justitie van de scheids

4 juni 2016 om 21:20

Ik geef eerlijk toe normaliter altijd wat te twijfelen aan de kwaliteiten van Janssen en vind dat hij wat gehypt wordt maar ik moet zeggen dat hij me vanavond en afgelopen woensdag tegen Polen positief opvalt. Speelt doelgericht, werkt hard, is vaak aanspeelbaar en scoort vrolijk door. Type Van Nistelrooy, al moet hij nog wel een hoop groeien op op dat niveau te komen.

4 juni 2016 om 21:24

Van Nistelrooy was ruim een jaar ouder dan Janssen nu is, toen ie naar PSV verhuisde. Dus die ontwikkeling kan nog makkelijk komen.

4 juni 2016 om 21:28

Klopt helemaal. Een garantie is dat nog niet maar het ziet er rooskleurig uit vind ik.

4 juni 2016 om 21:20

Hoe keept zoet??

4 juni 2016 om 21:20

Prima. Aantal goede reddingen.

4 juni 2016 om 21:21

Arnautovic gaat na vanavond met een deukje in het zelfvertrouwen naar dat EK. Tete is warmgedraaid en mag straks niet vergeten dat Arnautovic nog in z'n achterzak zit, als ie z'n broek bij de vuile was gooit.

4 juni 2016 om 21:25

En hopelijk weten de EK scheidsrechters nu ook dat ze hem in de gaten moeten houden. Zit me diep dat hij zo vies speelt.

4 juni 2016 om 21:23

Slechte scheids. Veelste vroeg voor Bazoer en Tete. Leuk als je een ervaren team hebt om zulke jongen in te passen maar het is nu allemaal wel heel matig.
Van Dijk heb ik nog wel vertrouwen in, maar een rechtsbuiten zoals Berghuis is wel om te janken zeg.
Enige lichtpuntje is Janssen. (en Zoet misschien)

4 juni 2016 om 21:26

Gewoon niet. Tete doet het zeer goed. Arnautovic kan niks beginnen behalve als Berghuis weer eens niet mee verdedigd en die rechtsback mee doet. En Bazoer speelt gewoon degelijk. Gaat de duels lekker aan en doet wat hij moet doen, vooral voor een 19 jarige.

4 juni 2016 om 21:27

We zijn ons aan het voorbereiden op de kwalificatie van het WK in 2018, en hebben daar spelers als Bazoer en Tete hard voor nodig.

Wat is nu de meerwaarde van oude garde in een oefenwedstrijd en aan welke oude garde zat je precies te denken?

Berghuis heeft in 2,5 interland 2 assists tot dusverre dus je kan het ook als een half vol glas beschouwen, in plaats van een leeg. Of denk je dat Narsingh het beter zou doen?

4 juni 2016 om 21:36

Vind het nogal extreem overdreven om te beginnen over de assists van berghuis. Ook deze goal had natuurlijk nooit mogen vallen, maarja leuk voor de statistiek.

Natuurlijk hebben we spelers als Tete en Bazoer nodig. Alleen is het nu wel erg pover in een elftal als dit. Het is een overbrugging fase, dat klopt maar deze jongens zijn nog wel erg jong en hebben totaal geen europese ervaring . Ook bij Ajax hebben ze niet echt een ervaren club die ze kan helpen/klaarstomen. Deze jongens moeten geholpen en begeleid worden door spelers die meer ervaring hebben. Jongens die eventueel ook hun fouten kunnen herstellen en/of opnemen voor de nieuwe garde.

Narsingh is niet alles, maar het verschil tussen een Robben en Berghuis vind ik wel vrij extreem.

4 juni 2016 om 21:33

Jij lijkt alleen maar op naam af te gaan ipv hoe ze daadwerkelijk spelen. Berghuis doet het gewoon prima en Tete begint nu ook op stoom te komen. Arnautovic heeft geen fijne avond zo, duidelijk gefrustreerd.

4 juni 2016 om 21:52

Bazoer is inderdaad niet op zijn niveau maar Tete doet het echt goed. Verder zijn er met Strootman (dat hij weer fit is), Zoet en Bruma weer meer lichtpuntjes. Over Berghuis heb je wel gelijk. Laat hem eerst maar eens 30 wedstrijden op niveau spelen (misschien iets voor Feyenoord?)

4 juni 2016 om 21:23

Verdedigend was het vooral in het begin zwak, maar Bruma en van Dijk waren er steeds net nog bij. Die twee doen het echt prima.

4 juni 2016 om 21:23

Conclusie na de eerste helft:
Janssen, Berghuis, Strootman, Bruma
- Bazoer, Promes

4 juni 2016 om 21:24

weer een heerlijke goal van Janssen, ik hoop echt dat hij nog 1 jaar bij AZ blijft

4 juni 2016 om 21:26

Buiten die goede redding van Zoet heeft Oostenrijk weinig kansen gehad. Ik vind eigenlijk beide teams niks bijzonder. Oranje heeft nog veel werk aan de winkel, maar dat accepteer ik ook. Toch staan we 0-1 voor en geven we weinig weg. Oostenrijk? Vooral het irritante gedrag van Arnautovic viel op. Zelf spugen in de richting van Tete was duidelijk te zien. Vies ventje.

4 juni 2016 om 21:26

Zoet,promes,berghuis, geen wonder dat we ons niet geplaatst hebben.Oh ja over de uitstraling van zoet als een padvinder.

4 juni 2016 om 21:31

Promes niet nee?nee is armoedig wat je kwa namen op kunt stellen,wk kwalificatie word ook niets denk jij wel?

4 juni 2016 om 21:28

Redelijke eerste helft, stukken beter gaat het in ieder geval. Baaszoer en Strootman op het middenveld zijn echt een verademing, Janssen goed in de spits, Tete en van Aanholt, Bruma en van Dijk prima pot. Al blijf ik geen voorstander van een rechtsbenige op Lcv, je ziet soms toch wat onzekerheid aan de bal.

Berghuis maakt te weinig acties, degelijk maar je moet meer laten zien als rechtsbuiten van het NL efltal, Promes vind ik wel altijd dreigend. Rechts zie ik liever iemand anders en Wijnaldum is ook onzichtbaar, moet wat meer creativiteit in op die positie.

Ik zou Propper/klaassen wel eens op de plek van Wijnaldum willen zien, dan staat het middenveld aardig, voor LCV zie ik Riedewald/kongolo graag, beide super grote talenten. Als je meer in balbezit bent zou ik voor Riedewald kiezen als je tegen een snelle spits speelt, Kongolo.

4 juni 2016 om 21:29

Bazoer? serieus? heeft hij uberhaupt een bal vooruit gespeeld in de laatste 3 wedstrijden? alles terug en opzij. om gek van te worden. Samen met de onzichtbare Wijnaldum lekker banken.

4 juni 2016 om 21:31

Ja gewoon sterk in de duels, degelijk. In balbezit kon het beter, maar vergeet niet dat hij op VM staat. Staat goed, werkt hard, wint duels en doet geen gekke dingen.

4 juni 2016 om 21:36

Vanaf het middenveld hebben we tenminste één speler nodig die creatief is en kan dribbelen. Klaassen werkt wel hard maar heeft niet de technische kwaliteiten van Wijnaldum.

En ik denk niet dat Riedewald en Kongolo de komende tijd een kans gaan krijgen met van Dijk voor hun.

4 juni 2016 om 21:54

Pröpper hebben we nog, die zou ik wel eens naast Klaassen willen zien (als hij weer in vorm komt).

4 juni 2016 om 21:28

Er gaat veel fout, maar de intentie klopt tenminste. Net als tegen Polen: steeds strak en hard diep spelen, één of twee keer raken, beweging zonder bal en een gezonde dosis opportunisme. Zo zie ik het graag en zo vergeef ik ook eenieder zijn fouten veel sneller.

Er wordt tenminste niet eindeloos rondgebreid zonder geestrdift of angstig achteruit gelopen. Bovendien worden de gemaakte fouten over het algemeen snel en fel hersteld. In aanmerking genomen hoe weinig ervaring er in het veld staat vind ik het al met al prima..

4 juni 2016 om 21:29

Janssen, Berghuis, Zoet en het verdedigend duo zijn positief uitgevallen in de eerste helft. Tete, Strootman en Bazoer begonnen heel zwak, maar herstelden zich uiteindelijk wel. Waar Promes, V Aanholt en Wijnaldum mee bezig zijn? Zeer zwak.

4 juni 2016 om 21:34

Vooral Van Aanholt loopt er helemaal verloren bij. Wijnaldum is onzichtbaar, zoals in de eerdere potjes grotendeels ook het geval was. Maar die kan nog een goaltje maken. Tete: halen en brengen, die wisselt lekkere tackles af met vreemd nonchalant gedoe. Denk dat het voor Strootman een beetje te hard gaat in deze fase, Oostenrijk klapt er sneller op dan Polen en Ierland.

4 juni 2016 om 21:29

Zoet staat weer goed te keepen. Wat een verademing!

4 juni 2016 om 21:29

Hoop zure reacties weer hier zeg. Er staat een heel aardig geraamte waar we heel mooi op kunnen voortborduren.

4 juni 2016 om 21:32

Janssen echt een speler naar mijn hart, is met niets anders dan met de wedstrijd bezig. Heerlijk. Tete ook super. De rest? Werkelijk niet om aan te zien. Dit voetbal is Nederlands elftal onwaardig. Wat een treurigheid zeg.

4 juni 2016 om 21:33

Vind het niet best. Vooral vanaf de flanken vind ik het tegenvallen. Promes en Berghuis daar win je de oorlog gewoon niet mee. Spelen zelden een mannetje uit en zijn niet snel genoeg.

4 juni 2016 om 21:34

Goed: Zoet, Bruma, Strootman, Janssen
OK: Van Dijk, Van Aanholt, Wijnaldum, Berghuis
Ondermaats: Tete, Bazoer, Promes

Als het kan in de tweede helft één of meer van het trio Tete, Promes en Bazoer wisselen.

4 juni 2016 om 21:42

Wijnaldum goed en Tete, Bazoer en Promes slecht? Wijnaldum speelt zoals gewoonlijk weer verstoppertje, Bazoer staat geposteerd als CVM en levert gewoon de bal aan dezelfde kleur, Promes is een stuk dreigender dan de wedstrijden hiervoor en Tete moet steeds opboksen tegen 2 man en doet het nu gewoon aardig.

4 juni 2016 om 21:34

Ik snap eerlijk gezegd niet wat iedereen te klagen heeft, ik zie Oranje eindelijk eens een beetje a tempo vooruit voetballen en goed druk zetten. Oostenrijk is ook niet meer het elftal van 10 jaar geleden waar we overheen walste als we een beetje gas gaven. Die zijn niet voor niets ongeslagen geplaatst voor het EK en staan nu geloof ik zelfs in de top 10 op de wereldranglijst.

Ik vind het eigenlijk wel lekker gaan, in het begin defensief een beetje moeizaam. Vooral aan de rechterkant met Tete kwam Oostenrijk er toen gevaarlijk door. Ook liet Strootman zijn man een keer gevaarlijk lopen, waar Zoet gelukkig een antwoord op had. Alleen de vleugels zijn niet echt sterk bezet met Berghuis en Promes, die zitten niet echt in de wedstrijd.

Ik ben wel positief, Zoet keept opnieuw goed wat een prima teken is. Met de blessure van Krul zorgde het eigenlijk voor dat Cillessen onze enige serieuze keeper was. Maar omdat Zoet zich afgelopen half jaar werkelijk spectaculair heeft ontwikkeld hebben we nu twee volwaardige doelmannen. Voor de rest zijn we met de spits discussie ook wel even klaar, Vicent Jassen is voorlopig onze man.

4 juni 2016 om 21:36

Mensen hou op zeg. Is maar een oefenpotje deze oefenpotjes worden echt niet serieus genomen door de EK- gangers. Ze spelen allemaal wat terughoudend. Elk EK- ganger wil geen blessure oplopen en spelen daarom lkker allemaal zo terughoudend. Maar dit Oranje als het echt om iets gaat gewoon kapot word gespeeld.

4 juni 2016 om 21:37

Zwakste schakel strootman. Laat man steeds lopen en steeds balverlies. Door zo maar de bal in te leveren. Hierdoor komt de verdediging ook steeds in de problemen.

4 juni 2016 om 21:46

Kijk jij wel dezelfde wedstrijd.

4 juni 2016 om 21:38

Promes speelt nu al een paar potjes achter elkaar maar kan nog steeds niet uitmaken wat het nou precies voor speler is. Af en toe een actie die klasse verraadt, verder heel bleek eigenlijk.

4 juni 2016 om 21:41

Wijnaldum maar eens wisselen en Promes dan op de AM positie zetten zodat hij die centrale rol heeft waar hij bij Spartak excelleert

4 juni 2016 om 21:42

Ik ga nu eens extra opletten op Berghuis. Kijken waarom Feyenoord die jongen zo graag wilt. Tegen Polen was hij wel aardig. Maar vandaag op die assist na niet gezien.

4 juni 2016 om 21:44

Je ziet wel aan alles dat Strootman een niveautje hoger is dan de rest. Hele slimme en zuivere passing.

4 juni 2016 om 21:49

Zo goed speelt hij niet hoor

4 juni 2016 om 21:50

Grapje zeker

4 juni 2016 om 21:45

@hangover 96, ja dat is het probleem er is niemand anders. Toch zie ik liever Memphis nog een kans krijgen zo, want die blijft qua potentie beter dan Promes en Berghuis. Ook zie ik Narsingh misschien liever of El Ghazi.

4 juni 2016 om 21:45

Hoeveel zal Vincent Janssen nu waard zijn ?

4 juni 2016 om 21:45

Oef die had er wel in gemogen Janssen. Nu zie je wel dat hij echt puur links is. Maar eens met beide benen tegen een muurtje oefenen dan.

4 juni 2016 om 21:47

Was gewoon een lastige bal.

Janssen kan best wat met rechts.

4 juni 2016 om 21:51

Janssen is tweebenig vriend

4 juni 2016 om 21:46

Iedere keer als Wijnaldum speelt speel je met tien man. Leuk dat hij een goal maakte maar als spelverdeler is dat maar een klein deel van je taakomschrijving. Het middenveld heeft het daardoor lastig, Bazoer is daar de enige die wat doet.

4 juni 2016 om 21:49

Dat is het hele seizoen al zo. Heeft in zeven wedstrijden gescoord en was in dertig werkelijk onzichtbaar. Enorm overschatte speler die absoluut (!) het niveau van Spurs en United, wat hem wordt toegeschreven, niet aan kan

4 juni 2016 om 21:54

Alsof Bazoer niet overschat wordt laat het nooit zien in Europese wedstrijden en dan is het excuus dat hij te jong is maar als je zo een groot talent bent mag je het wel is laten zien

4 juni 2016 om 21:54

Wat zeg je nou??? Een goal maken maar een kleine taak als speler. Als ik als coach een speler zou hebben die 90 minuten uit zijn neus staat te vreten maar toch steeds een goal maakt is die speler de eerste die op mijn wedstrijd formulier zou komen te staan. Romario was ook een speler die niet veel deed maar wel vaak beslissensld was.

4 juni 2016 om 21:49

Was een prima tackle van Tete. Arnautovic stelt zich aan.

4 juni 2016 om 21:50

Hoppa, heerlijke die Tete die knapt er gewoon altijd vol in, zeker tegen dat soort balletjes mooi om te zien.

4 juni 2016 om 21:50

Prima tackle Tete

4 juni 2016 om 21:50

Oops dubbel. Mag weg, dacht dat de andere niet werd geplaatst voor een of andere reden.

4 juni 2016 om 21:51

Ben nog niet zo negatief over wat ik zie. Verdediging staat redelijk, opbouwend gaat het meer dan aardig en Vincent Janssen lijkt een hele bruikbare spits te zijn voor Oranje. Overigens zie je bij hem en Tete trouwens als enige een beetje 'grinta' (om het op een hipstermanier te verwoorden). Écht een duel willen winnen, dat zie je eigenlijk niet bij de anderen. Riechedly Bazoer houdt zich staande, meer kan je er niet over zeggen. Kwam bij het Nederlands elftal nadat hij al bij Ajax wegens vermoeidheid moest afhaken, begrijp dan ook dat hij niet een extreem hoog niveau kan halen. Volgens mij is die jongen echt toe aan vakantie.

Promes is me ook alleszins meegevallen, die mag van mij best starten in plaats van Depay tijdens de WK-kwalificatie.

4 juni 2016 om 22:00

Strootman zou ook in die rol kunnen spelen, maar begrijp me niet verkeerd; Bazoer is een speler die door moet groeien en veel leert van zulke interlands. Wat mij betreft gewoon basisspeler, samen met Strootman en Sneijder in de WK-kwalificatie.

4 juni 2016 om 22:04

Propper moet spelen

4 juni 2016 om 21:51

Danny ga mar wisselen. Vilhena voor Bazoer en pleur memphis er ook maar in want Berghuis kan niet meer. En janssen voor Dost of de jong om een van de twee te vrede te houden.

4 juni 2016 om 21:52

Hopelijk krijgt Dost nog een kwartier de kans. En vilhena.

4 juni 2016 om 21:53

Pfoeh Promes...

4 juni 2016 om 21:53

Eerste goede pass V Aanholt. Dat had de 2-0 moeten zijn, Promes.

4 juni 2016 om 21:54

Paar prima acties van van Aanholt gezien laatste 10 minuten.

4 juni 2016 om 21:54

Jammer Promes, had hij wel verdiend.

4 juni 2016 om 21:54

Oeei. Narsingh boven Depay. Dat is een doffe dreun

4 juni 2016 om 21:57

Narsingh is basisspeler bij PSV en Depay bankzitter bij Man United.

4 juni 2016 om 22:07

1 speler op de bank bij man united is nog altijd meer waard en een paar klasses beter dan de hele selectie van psv bij elkaar

4 juni 2016 om 21:55

Alaba ook weer in de zak, oh echt genieten die Tete in duels, fair, fel en hard.

4 juni 2016 om 21:59

Tete is een spectaculaire speler om te zien, heel aggresief in de tackle. Hij moet echter wel leren te doseren. Soms is het beter om het simpel te houden en gewoon op de goede plek te staan.

4 juni 2016 om 22:02

Klopt, maar het mooie is ook nog wel, hij is goed aan de bal en pijlsnel, je komt hem ook nog 5 x keer tegen. Ik ken weinig betere backs van 20 jaar. Positiespel en in de lucht mag het beter, maar je mag ook verbeterpunten hebben op zijn leeftijd.

4 juni 2016 om 21:56

Had van Dijk wel even mogen doordekken, Strootman kom je wel 3x tegen maar toch, van Dijk moet als vrije man dan naar de bal.

4 juni 2016 om 21:57

Tete speelt echt een prima pot. En van Aanholt is verdedigend ook prima, zelfs een goede voorzet zonet. Die moest erin Promes! Strootman redelijke pot, hij verdeeld het spel goed met mooie passes maar werkt niet genoeg in verdedigend opzicht.

4 juni 2016 om 22:00

Jaaaa heerlijk! God god waarom doen wij niet mee met het EK. De WK kwalificatie is een stuk moeilijker

4 juni 2016 om 22:03

Anders zou ik met een (andere) verdedigende middenvelder voor de defensie spelen, en strootman wat meer naar voren. Punt naar achteren dus. Bijvoorbeeld Strootman - Hendrix - Bazoer/Propper

4 juni 2016 om 21:57

Strootman loopt echt elke keer niet mee

4 juni 2016 om 21:59

Strootman kan ook moeilijk alles opvangen. Bazoer en Wijnaldum doen vaak niet eens een poging.

4 juni 2016 om 21:58

De Jong komt erin.

4 juni 2016 om 21:59

0-2 Goed bezig

4 juni 2016 om 21:59

Weer goed van Luukinho.

4 juni 2016 om 21:59

Wat een lekkere goal zeg.

4 juni 2016 om 21:59

Dat is toch wel wat he, als spits van het veld te komen en dan de felicitaties krijgen van vbasten en vnistelrooy.

4 juni 2016 om 22:00

Hahaha absoluut. De droom van elke spits denk ik

4 juni 2016 om 22:01

Nu je het zegt... Jongensboek voor Janssen.

4 juni 2016 om 21:59

Hele goede goal van Wijnaldum

4 juni 2016 om 21:59

Gini!! De jong en promes ook goed gedaan!

4 juni 2016 om 21:59

0-2 Wijnaldum!

4 juni 2016 om 21:59

Tsja, overschat en dan toch weer scoren. Het is wel een knappe gave, mooie goal

4 juni 2016 om 21:59

Lekker gini

4 juni 2016 om 22:00

Lekker 0-2. Comfortabel.

4 juni 2016 om 22:00

Lekker hoor. Gini zie je de hele wedstrijd weer, maar scoort wel weer.

4 juni 2016 om 22:00

Lekkere PSV connectie weer.

4 juni 2016 om 22:00

Heerlijke aanval! Van Aanholt speelt heel sterk, ook goed van Wijnaldum, vond hem matig maar dit deed hij zeer goed.

4 juni 2016 om 22:01

Oostenrijk zal nu meer risicos moeten nemen. Meer Ruimte voor oranje!

4 juni 2016 om 22:06

Ik denk dat we zonder 10 moeten gaan spelen. Als Ziyech voor oranje gekozen had, dan was hij nummer 10 geworden. Op dit moment hebben wij die creatieve nummer 10 niet (ervan uitgaan dat Sneijder straks te oud is en we moeten verjongen). Dus 2 box-to-box en een defensieve middenvelder.

4 juni 2016 om 22:15

Van Ginkel is geen basisspeler die sein mag nu wel duidelijk zijn lijkt me

4 juni 2016 om 22:15

Ondanks zijn scorend vermogen en loopvermogen heb ik het niet zo op van Ginkel. Leidt teveel balverlies, niet een heel hoge handelingssnelheid en verdedigend zwak. Ik hoop op Strootman en Propper!

4 juni 2016 om 22:07

Alles beter dan bazoer daar zit helemaal niets in

4 juni 2016 om 22:09

Pijp is leeg.

4 juni 2016 om 22:14

Wijnaldum en Sneijder beide laten spelen zou niet verkeerd zijn, Wijnaldum heeft veel meer loopvermogen terwijl Sneijder veel creatiever is. Is geen enkel probleem als je een controleur op het middenveld neerzet.

4 juni 2016 om 22:17

Hebben we in de kwalificatie gezien dat dit niet werkt! Is te aanvallend. Dan krijg je in de counter geheid het deksel op de neus. Laat die nummer 10 lekker varen en we gaan spelen met 2 box en een defensieve middenvelder

4 juni 2016 om 22:01

Ik las de comments hier over een dramatische wedstrijd. Kijk ik net 1 minuut zie ik een prachtige treffer van Gini. Wat een zeikerds hier

4 juni 2016 om 22:19

Stannie standaard

4 juni 2016 om 22:03

Het is eigenlijk gewoon bizar voor woorden dat Nederland nu ineens oefenwedstrijden wint (ook van Engeland), terwijl het er niet bij is op het EK....

4 juni 2016 om 22:15

De negatieve druk is eraf.

4 juni 2016 om 22:26

Bizar ja dat een land dat potentieel altijd bij de beste landen op aarde hoort, 'ineens' oefenwedstrijden wint (alsof ze dat nooit gedaan hebben). En Engeland is overrated.
Het heeft even geduurd maar het lijkt erop alsof het eindelijk gaat lopen. Da's toch niet zo gek als je een hele nieuwe generatie moet inpassen. Het heeft er altijd ingezeten hoor, dat bewijzen we als land toch al zo wat een halve eeuw?

4 juni 2016 om 22:03

Die Arnautovic heeft echt totáál geen tactisch inzicht, hé? Loopt een beetje zonder doel rond en blokkeert de opbouw van Oostenrijk alleen maar.

4 juni 2016 om 22:03

Zoet de nieuwe nr1?? Zeg het maar

4 juni 2016 om 22:16

Zeg maar nee. Cillessen is nog altijd een dikke klasse beter.

4 juni 2016 om 22:20

Haha noway snap die hype rond hem heen

4 juni 2016 om 22:04

Een goed resultaat tegen een top tien land maakt het extra zuur dat wij niet naar het EK gaan.

4 juni 2016 om 22:04

1 op 1 is Zoet wel een bikkel

4 juni 2016 om 22:04

Laat Oostenrijk nu het spel maar maken. Met de huidige aanval kan Oranje goed counteren!

4 juni 2016 om 22:04

Bruma en van Dijk houden het heerlijk dicht achterin.

4 juni 2016 om 22:04

Respect voor Strootman, hebben we hard gemist, maar hij speelt meteen alweer heel goed na zoveel blessureleed.

4 juni 2016 om 22:05

Je staat met 2-0 voor en kondigt vooraf aan dat er wel een moment moet zijn om Vilhena te laten invallen. Dat moment is er nu en dan breng je hem weer niet. Een debuut gun je die jongen wel.

4 juni 2016 om 22:05

Sinds Advocaat er is gaat het beter.. net als bij Feyenoord..

4 juni 2016 om 22:06

En zelfs Vermeer krijgt geen kans. Maar weer Cilissen. Echt ongelooflijk die voorkeur van Blind.

4 juni 2016 om 22:16

Wat een gedram op clubniveau.

4 juni 2016 om 22:20

Haha precies dat

4 juni 2016 om 22:06

Zoet top keeper!!!

4 juni 2016 om 22:07

Kan Bazoer aub heeel snel gewisseld worden, wat speelt die (weer) een slechte wedstrijd... Zodra de wedstrijd van iets hoger niveau word valt hij systematisch door de mand...

4 juni 2016 om 22:10

Eens! Nu meteen wisselen!

4 juni 2016 om 22:20

Is maar een oefenpotje

4 juni 2016 om 22:21

Tegen Polen een van de uitblinkers. Korte termijn geheugen of anti Ajax?

4 juni 2016 om 22:11

tsjaa ze moesten presteren toen het er echt om ging.

4 juni 2016 om 22:22

Je zou eens moeten kijken naar onze puntenaantal onder Hiddink en dan onder Blind. Toen Hiddink ontslagen werd stonden we 3e (en dus in positie om te kwalificeren). Na de aanstelling van Blind heeft alleen Letland minder punten verzameld. Dus.....

4 juni 2016 om 22:13

Met deze 11 zeker!

4 juni 2016 om 22:18

Echt he. Met dit elftal vol jonge honden hadden we gewoon makkelijk het EK gehaald en waren we weer outsider zoals vanouds.

4 juni 2016 om 22:08

Cillessen heeft wel echt een onverzorgde kop hoor. Die wallen onder zijn ogen zijn schrikbarend..

4 juni 2016 om 22:21

Als hij ze maar houdt

4 juni 2016 om 22:09

Van Dijk wint met gemak een luchtduel tegen 2 man.

4 juni 2016 om 22:12

Hij is echt heel sterk in de lucht! Zelden zoiets gezien.

4 juni 2016 om 22:10

Mooie aanval van Oranje

4 juni 2016 om 22:10

Die onzin dat je met 10 man speelt als je met Gini speelt mag echt wel de prullenbak in! Ik denk dat als NL met deze 11 in de kwalificatie had gespeeld dat het geen EK loze zomer was geweest.

4 juni 2016 om 22:13

Da is makkelijk lullen. De meeste van deze spelers speelden toen nog niet eens in de eredivisie.

4 juni 2016 om 22:19

Een fout die veel succesvolle teams maken is dat zij te lang vasthouden aan de oude formatie.

4 juni 2016 om 22:10

De Jong vind ik een stuk bruikbaarder dan Dost. Veel beter als aanspeelpunt.

4 juni 2016 om 22:11

Beetje zielig, al dat gezeik op Bazoer; die jongen is nog niet eens de twintig gepasseerd, heeft een zwaak seizoen bij Ajax in de benen (dat hem eerder al teveel leek te worden) en moet nu nog drie oefenwedstrijden spelen voor Oranje. Gezien zijn talent en potentie verdient hij meer krediet.

4 juni 2016 om 22:27

Ake mag van mij ook wel eens spelen! Hij speelt toch geregeld in de PL? Basisspeler dacht ik zelfs. Maargoed de basisspelers van vandaag waren prima.

4 juni 2016 om 22:17

Hij had deze wedstrijden niet moeten spelen. Heeft een zwaar seizoen in de benen dus hij had beter al met vakantie kunnen gaan om zich op volgend seizoen te richten.

4 juni 2016 om 22:11

Hoop dat Blind nu inziet dat je trgenwoordig 2 fysiek sterke mannen achterin nodig hebt wil je concureren met die internationale top. Bruma en van Dijk stralen een bepaalde attitude uit die je met Daley Blind en De Vrij niet heb. Overigens wil dat niet zeggen dat de laatste 2 geen bruikbare kwaliteiten hebben.

4 juni 2016 om 22:24

Vindt blind alleen niet cool genoeg om een goeie 6 te zijn. Misschien over een paar jaar wel, maar mis toch een beetje bluf/uitstraling

4 juni 2016 om 22:21

De Vrij heeft zeker wel de fysieke kracht. Speelde heel goed bij Lazio voor zijn blessure. Blind vind ik overal een net niet speler. Net niet sterk genoeg voor CV niet snel genoeg voor LB en op CVM hebben we betere spelers

4 juni 2016 om 22:11

Leuk voor Vilhena, jammer dat Vermeer niet even wat minuten krijgt of Vlaar.

4 juni 2016 om 22:12

Hebben geen goede vrijetrappen nemer meer?

4 juni 2016 om 22:13

Jeuj Vilhena!

4 juni 2016 om 22:13

Er word wel heel snel naar me geluisterd met Bazoer te wisselen hopelijk blijft hij voorlopig buiten de selectie. Er lopen een hoop betere Nederlandse middenvelders rond...

4 juni 2016 om 22:14

Debuut Vilhena! Ik gun het die jongen wel. Zou als hij de komende jaren de goede clubkeuzes maakt best eens een belangrijke speler voor Oranje gaan worden.

4 juni 2016 om 22:19

Beetje opportunistisch maar laten we het hopen

4 juni 2016 om 22:14

Toch wel heel frustrerend dat je als nederland er niet bij bent terwijl je ook tegen oostenrijk gewoon makkelijk op de been blijft ook zonder robben wn sneider

4 juni 2016 om 22:16

Oeff. Goede actie Promes. Had goal moeten zijn?

4 juni 2016 om 22:16

Promes laat zich eindelijk eens zien de tweed helft!

4 juni 2016 om 22:16

Wat een groot aantal negatievelingen op deze site. Win je 2 wedstrijden achter elkaar en dan is het nog niet goed.

4 juni 2016 om 22:18

Inderdaad. Ze spelen hartstikke leuk, net als bij vlagen tegen Polen. Vind ze vandaag nog beter combineren.

4 juni 2016 om 22:22

Ik ben ook vaak negatief ,maar heb vandaag veel leuke dingen gezien.
je kan met dit team echt wel aan iets moois bouwen.

4 juni 2016 om 22:19

Publiekswissel voor uitblinker Tete.
Kan hij Marco A. op de bank ook nog pesten.

4 juni 2016 om 22:19

Deze wedstrijd stemt mij (wederom) tevreden! Wat jullie boys?

4 juni 2016 om 22:19

De Jong valt lekker in! Misschien kan hij toch wel een stap hogerop als spits.

4 juni 2016 om 22:19

Sinds advocaat er is loopt het wel beter. Als Robben er nog bij zou komen zou het nog leuker worden.

4 juni 2016 om 22:26

En dan ook meteen de rentree van Paul Bosvelt!

4 juni 2016 om 22:19

Nieuwe ploeg van Vilhena wordt Nasa zo te zien

4 juni 2016 om 22:20

Bruma speelt eigenlijk gewoon weer een topwedstrijd. Zal voor de Vrij lastig zijn om zich er weer in te knokken, en mag hopen dat Daley Blind dat ook niet gaat doen.

4 juni 2016 om 22:21

Hahahaha Vilhena!! En dan wil hij straks miljoenenen verdienen??!! Hij mag serieus in zijn handjes knijpen dat hij een contract van Feyenoord aangeboden heeft gekregen met 800 000 euro jaar salaris!

4 juni 2016 om 22:21

Vilhena nog bijna zeg met een doelpunt!!! Zijn Schot ging naar de sterren en daar voorbij!

4 juni 2016 om 22:22

Promes lijkt zijn draai gevonden te hebben.

4 juni 2016 om 22:24

Prima duo die bruma en van dijk

4 juni 2016 om 22:29

Prima Bruma, en een dijk van een Van Dijk!

4 juni 2016 om 22:26

Vilhena heeft er niet veel zin n als hij verdedigend werk moet opknappen. Op de bank maar weer want met zo'n instelling hoor je niet in dit team.

4 juni 2016 om 22:26

Toch wel mooi dat Vilhena nu ook A-international is. Goed voor zijn marktwaarde!

4 juni 2016 om 22:27

Jaja gewoon de nul gehouden!!! Helaas geen ek op naar de kwalificaties voor wk!

4 juni 2016 om 22:28

0-2. Pruma resultaat.

4 juni 2016 om 22:28

Prima overwinning!

4 juni 2016 om 22:31

Toch weer een mooie 0-2 overwinning.

4 juni 2016 om 22:31

Oostenrijk tegen Hongarije, Portugal en Ijsland, maar die kunnen ze hebben.....

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.

Wedstrijdverslag

Oranje sluit oefenreeks met opgeheven hoofd af
Het Nederlands elftal heeft voor het eerst sinds juni 2014 twee overwinningen op rij weten te boeken. Het team van bondscoach Danny Blind had zaterdagavond aan doelpunten van Vincent Janssen en Georginio Wijnaldum genoeg om Oostenrijk op de knieën te krijgen in Wenen: 0-2. Lees verder

285 fans
Middenvelder, 27 jaar
SeizoenClubW
2023/2024 FC Barcelona 20 2 7 0
2022/2023 FC Barcelona 33 2 3 0
2021/2022 FC Barcelona 32 3 6 1
2020/2021 FC Barcelona 37 3 5 0
2019/2020 FC Barcelona 29 2 2 1
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren