Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Feyenoord gaat deze week in gesprek met Atlético Madrid over transfer Dávid Hancko’

Laatste update:

Atlético Madrid en Feyenoord gaan in de komende dagen weer in gesprek over Dávid Hancko, zo meldt journalist Matteo Moretto namens Relevo. De 26-jarige verdediger gaf eerder deze week aan open te staan voor een vertrek, maar de kersverse hoofdtrainer Brian Priske ziet hem het liefst in De Kuip blijven.

Feyenoord kent hoe dan ook een goede onderhandelingspositie wat betreft Hancko. De 42-voudig international van Slowakije heeft een goed EK achter de rug, ligt vast tot medio 2028 en is volgens Transfermarkt minstens 35 miljoen euro waard.

Het artikel gaat verder onder de video
Meer video's

Hancko sprak tegenover Voetbal International na de uitschakeling van Slowakije op het EK over een mogelijke transfer. “Ik kan me er nu meer op focussen, want nu kan ik het EK opzijzetten. Er zijn dingen in de media genoemd, maar ik zal nu eerst met mijn zaakwaarnemer gaan spreken. De komende twee weken kunnen we het daarover hebben en dan ook met Feyenoord. We zullen zien.”

Hancko staat open voor een vertrek, maar vindt het ook geen ramp om komend seizoen nog voor Feyenoord te spelen. “Ik heb al heel vaak gezegd dat ik heel erg gelukkig ben bij Feyenoord. Ik hou van de club, de fans, het stadion en iedereen bij de club.” De verdediger begrijpt dat Feyenoord aan hem wil verdienen. “Ik heb een contract bij Feyenoord, zij moeten het ook goedkeuren. Zij moeten natuurlijk wel tevreden zijn met de transfersom.”

Volgens Relevo is dat nog niet het geval. Feyenoord mikt op een transfersom tussen de 35 en 40 miljoen euro en wil het transferrecord verbreken, terwijl Atlético voorlopig blijft steken op een bedrag van rond de 25 miljoen euro. De Madrilenen hopen deze week dichter bij een akkoord met Feyenoord te komen.

Priske


Ondertussen werd het mogelijke vertrek van Hancko woensdagmiddag ook besproken tijdens het eerste perspraatje van Priske bij Feyenoord. De Deense oefenmeester werd gevraagd of hij contact heeft gehad met Hancko over een mogelijke uitgaande transfer. “Natuurlijk zei hij daar wat over, maar dat kan ik niet met jullie delen.”

Hancko is geen onbekende voor Priske. De Slowaak werkte voor zijn transfer naar Feyenoord in augustus 2022 twee maanden onder hem bij Sparta Praag. Vervolgens vertrok Hancko voor 8,3 miljoen euro naar De Kuip, waar hij sinds sinds dag één een onmisbare schakel is gebleken bij Feyenoord.

Altijd op de hoogte blijven van het belangrijkste Feyenoord-nieuws? Word nu lid van het Feyenoord Zone WhatsApp-kanaal!

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Ajax traint onder Farioli
Reacties

Daag, minstens 60 miljoen bij een doorlopend contract.
De hamsterweken zijn voorbij op Zuid.

4 juli 2024 om 09:00
0

60? De Ligt ging voor 75 miljoen naar Juventus en die was een stuk beter en nog eens 6/7 jaar jonger. Rond de 45 heb je het gewoon heel goed gedaan, schat hem qua niveau namelijk een stuk dichter bij Timber dan De Ligt.

4 juli 2024 om 09:09
0

Andere tijden. Hancko speelt al 2 seizoenen nagenoeg foutloos, kan op meerdere posities spelen, liet het Europees zien, voegt aanvallend wat toe en heeft de leeftijd die een bepaalde zekerheid en ervaring geeft. 60 miljoen is wellicht wat overdreven, maar meer indruk dan Hancko kun je nauwelijks maken in de Eredivisie.

4 juli 2024 om 09:23
0

De Ligt is/was niet een stuk beter. Hij was veel jonger en had daarmee zeker meer potentie en durability maar beter is hij zeker niet.

4 juli 2024 om 09:33
0

60 miljoen is inderdaad te veel. Denk dat je uitkomt op rond de 35-40 miljoen. Feyenoord is de transfersom aan het opbouwen. De Ligt werd verkocht op de top van Ajax na jaren van succesvolle transfers. Daarbij betaal je extra voor de potentie. Wel zijn we inmiddels heel wat jaren verder en de markt is flink omhoog gegaan. Door het lange contract hoop ik dat het lukt om rond de 40 uit te komen.Verder is Atletico een mooie club voor hem. Hancko zie ik wel aanhaken. Speelt al twee seizoenen foutloos en was op het EK ook enorm sterk.

4 juli 2024 om 09:53
0

De Ligt is in alles beter dan Hancko. Als je op je 26e nog in de Eredivisie speelt dan is er gewoon iets mis met je. Ondertussen heeft de Ligt(24) als basisspeler een Serie A en Bundesliga gewonnen en stond hij 2 maanden geleden nog in de basis tegen Real Madrid in de halve finale van de CL. En was hij 2x basisspeler toen Arsenal werd verslagen. Met Upamecano en KMJ op de bank trouwens. Dingen waar Hancko alleen van kan dromen.

4 juli 2024 om 09:57
0

FR-Berend De Ligt was niet een stuk beter?? De Ligt was op zijn 18e aanvoerder en leider van een halve finalist in de Champions League waarbij hij nota bene in de kwartfinale en halve finale wist te scoren als centrale verdediger...

4 juli 2024 om 10:09
0

@manutd36
"als je op je 26e nog in de Eredivisie speelt dan is er gewoon iets mis met je"
Van Nistelrooij was 25 toen hij naar United vertrok en Jaap Stam 26.
Daar was volgens mij weinig mis mee....

4 juli 2024 om 10:14
0

Het begint wel komisch te worden dat mensen hier een Hancko van 26 die met alle respect bij MŠK Žilina, Sparta Praag en Feyenoord hoge ogen heeft gegooid in de nationale competities überhaupt gaan vergelijken met een De Ligt van 24 die bij prime Ajax, Juventus en Bayern de verdedigingen gedragen heeft. De man was Golden Boy, stond in het Champions League elftal van het jaar, stond in de Europa League finale en bijna de CL finale en speelt eigenlijk al sinds zijn doorbraak bij de Europese top. De inflatie in het voetbal daargelaten, de zelfoverschatting die Feyenoorders in het verleden Ajacieden verweten is echt real aan het worden nu.

4 juli 2024 om 10:18
0

Er is 1 Feyenoorder die dit nu zegt en jij scheert weer iedereen over een kam en moet weer de hele geschiedenis van Ajax en De Ligt copy pasten........ ik begrijp dat je liever naar het verleden kijkt dan naar de huidige puinhoop, maar het is weer een enorm overdreven reactie

4 juli 2024 om 10:19
0

Aan de andere kant maakte De Ligt cruciale fouten in het Nederlands elftal tegen Bulgarije. In het buitenland vlot het ook niet echt voor De Ligt en hij is daarom ook zijn plek in het Nederlands elftal kwijt. De Ligt is zeker niet in alles beter dan Hancko. De eerste heeft namelijk een draaicirkel van een vrachtwagen. De Ligt heeft altijd op zjn fysiek geteerd, maar nu die ouder wordt en op een hoger niveau speelt, komen zijn kwetsbaarheden steeds meer naar voren. We zullen deze twee overigens pas echt kunnen vergelijken als Hancko naar het buitenland vertrekt.

4 juli 2024 om 10:22
0

Blijkbaar is dat nodig Fr010frdam, of mag je hier alleen De Ligt afzeiken op twee handsballen en een rode kaart?

4 juli 2024 om 10:25
0

Nee, je verwijt iedere Feyenoorder hier van zelfoverschatting, terwijl 99 procent gewoon aangeeft dat 35 tot 40 miljoen realistisch is.

4 juli 2024 om 10:28
0

Je mag blijkbaar ook geen kritiek op hem hebben Myvision. We kunnen toch wel gewoon concluderen dat De Ligt een beetje is gestagneerd de laatste jaren? Verder is het totaal onzinning om deze spelers te vergelijken.

4 juli 2024 om 10:31
0

Myvision, De Ligt heeft de verdediging van Ajax gedragen, maar die van Bayern draagt die niet en die van Juventus heeft die al helemaal niet gedragen. Als je anderen beticht van subjectiviteit moet je zelf wel objectief kunnen kijken.

4 juli 2024 om 10:33
0

@fr010frdam: Als we het heel nauw gaan nemen zeg ik niet "iedere Feyenoorder". Ik vind overigens dat 40 miljoen, laat het 60 zijn, totaal valide is. Wil dat Feyenoord ook eens echt hoog in de boom gaat zitten. De vergelijking met De Ligt vond ik alleen zo'n rare.

@stefandevree: Als De Ligt al gestagneerd is, ik denk dat ervaring hem wel goed heeft gedaan, dan is het nog steeds op een ander niveau dan Hancko die qua leeftijd dan verder zou moeten zijn. Dus ja, de vergelijking is heel ver gezocht.

4 juli 2024 om 10:37
0

@snape: Ik zeg helemaal niet dat ik objectief ben en verwijt een ander geen subjectiviteit. Vraag me een beetje af waarom De Ligt bij Juventus in 3 seizoenen op 117 wedstrijden komt en bij Bayern in 2 seizoenen op 73 potjes, als hij daar de boel niet op orde zou hebben? Bij Juventus had hij een moeilijke start, maar wilden ze hem daar niet kwijt toen hij los kwam en bij Bayern had hij een erg goed begin en willen ze hem nu niet kwijt terwijl de trainer bijzondere keuzes maakt.

4 juli 2024 om 10:39
0

Ja, helaas maakt Ajaxf1 de vergelijking met De Ligt. Dat is onnodig omdat het niet te vergelijken is. Ik hoop dat we 40 miljoen redden, maar denk dat het rond de 35 miljoen wordt

4 juli 2024 om 10:41
0

Andere groeicurve ook inderdaad. Kunnen we elkaar de hand schudden dat vergelijken niet zoveel zin heeft.

4 juli 2024 om 10:44
0

'de Ligt van 24 die bij prime Ajax, Juventus en Bayern de verdedigingen gedragen heeft.'

Hoe kom je daar toch bij, heeft bij zowel Juventus als Bayern nooit volledig overtuigd en is alles behalve onomstreden geweest. Niet zo overdrijven joh.

4 juli 2024 om 10:51
0

Op orde, oké. Maar het dragen van een verdediging is toch echt wat anders. Een Chiellini draagt een verdediging. De Ligt zou dat in de toekomst nog kunnen doen.

4 juli 2024 om 10:52
0

Hij was klasses beter. Ik weet niet hoe mensen erbij komen dat een normale verdediger beter was dan de ligt. Vermoedelijk dezelfde mensen die nu niet doorhebben dat de Ligt gewoon de beste verdediger is van Oranje.

4 juli 2024 om 10:54
0

In het buitenland vlot het inderdaad niet. Daarom was hij ook absolute basisspeler bij Juve en ook bij Bayern (door blessures dit jaar iets minder gespeeld, maar sinds hij fit werd, was hij weer gewoon basisspeler.

4 juli 2024 om 10:56
0

Wel vreemd dat de Ligt altijd in de basis stond, maar Chiellini niet. O wacht, je bent vergeten de wedstrijden de kijken.

4 juli 2024 om 10:57
0

Als je zegt dat de ligt de beste verdediger is van oranje heb je er zelf weinig verstand van. Dat weet je zelf ook wel mag ik hopen? De ligt is niet beter dan een de vrij, van Dijk, ake en aardig gelijkwaardig met van de Ven.

4 juli 2024 om 11:01
0

@moos1411

Bij Juventus niet overtuigd? Noem mij één verdediger op deze wereld die op 19-jarige leeftijd bij de grootste club in zijn land even de basis binnenloopt, nagenoeg alles speelt 3 jaar en voor een krankzinnig hoog bedrag wordt verkocht aan de kampioen van Duitsland omdat de kampioen van Italië kampt met financiële problemen?

Ik ben die tendens rondom de Ligt echt he-le-maal spuugzat aan het worden. Ajax grandioos gepresteerd, Juventus als tiener de basis binnengewandeld en nooit meer teruggekeken en bij Bayern kampioen geworden, halve finale CL en nota bene ervoor gezorgd dat fans van Bayern een petitie zijn gestart om hem niet te verkopen gezien hij de beste centrumverdediger is die ze hebben.

Het probleem bij de Ligt is het verwachtingspatroon. Op zo'n jonge leeftijd furore maken in Europa en iedereen heeft gedacht (terecht destijds) dat hij de beste verdediger van onze generatie zou worden. Misschien wordt hij dat niet, maar gaat hij nu naar United en speelt met Martinez de pannen van het dak in het centrum

4 juli 2024 om 11:06
0

De Ligt de beste verdediger van oranje?
Ake Van Dijk en De Vrij zijn allemaal beter

4 juli 2024 om 11:10
0

Musi26, Waar staat dat ik het heb over de periode dat Chiellini en De Ligt samen speelden bij Juventus? Ik noem iemand die wel een verdediging heeft gedragen bij Juventus. Dat die niet meer alles speelde bij Juventus was niet zo gek met zijn leeftijd.

4 juli 2024 om 11:29
0

Ondanks dat je op veel punten gelijk hebt. Doe je soortgelijk als diegene die Hancko te veel prijzen. Daarbij is gebleken dat de Ligt wel een persoonlijke favoriet van je is en je die met hand en tand zal verdedigen. Zelfoverschatting van Feyenoorders benoenem gaat hier dan ook hand in hand met bias ten opzichte van je favoriete speler. Wat hier komisch aan is ontgaat me overigens. Kijken we puur naar het nu. Ligt het niveau van beide spelers behoorlijk bij elkaar. De prijs zal dan ook minder ver uit elkaar liggen.

4 juli 2024 om 11:41
0

Niet iedereen heeft het geluk in Nederland geboren te zijn @ManUtd36. Hancko moest zich eerst opwerken in Tsjechië, voordat hij naar Nederland kon komen. Nu kan ook hij naar de grote competities.

4 juli 2024 om 11:53
0

Zo erg de verdediging van Juventus gedragen dat ze niet eens twee hoefde na te denken om hem met verlies te verkopen aan Bayern.
En zo erg de verdediging van Bayern gedragen dat er zelfs een petitie is gestart om hem te verkopen.
Goeie speler daar niet van, maar als ie Bayern en Juventus had gedragen dan werd hij nu gezien als beste verdediger op aarde, of een van de beste op zn minst. Geen van beiden is het geval.
Is nog erg jong dus kan nog die richting op gaan... maar nee je overdrijft schromelijk.

Hoewel Hancko nog niet op een hoger niveau heeft gespeeld dan de Eredivisie, kan iedereen zien dat hij vanaf dag 1 te goed was voor de Eredivisie.
Is de meest consistente speler van de competitie en heeft ook in Europa niet verzaakt.
Een stap naar de suptob zou perfect zijn (zal in dat geval vermoedelijk geen tijd meer hebben om de stap naar de top te maken door zn leeftijd).
Een Dotmund, Atletico, Arsenal etc. lijkt me perfect voor hem.
En ik zou lichtelijk durven zeggen dat ie als backup ook bij een topclub terecht kan.

4 juli 2024 om 14:11
0

Heb je ooit wedstrijden van Juventus bekeken? Ik betwijfel het. Ik heb in die 2 jaar tijd werkelijk iedere wedstrijd van Juventus gezien i.v.m. de aanwezigheid van Ronaldo. En ik kan je vertellen, en vele met mij dat de Ligt daar alles behalve dan een fantastische indruk heeft achtergelaten. Was daar juist niet volledig op zijn plek ondanks zijn vele speelminuten, maar dat lag ook vooral aan de alternatieven. In Oranje ook zo onomstreden natuurlijk, oh wacht... Niet zo hypen joh.

4 juli 2024 om 15:07
0

Vegitosab, de petitie is er om de Ligt te behouden, niet om hem te verkopen...

4 juli 2024 om 15:10
0

Dat je zoveel likes krijgt zegt al genoeg over het niveau hier. Dat waren hele andere tijden. Als je op je 26e NU in Nederland speelt dan is er gewoob iets goed mis. Goede talent vertrekken naar de grote competities tussen hun 17e en 23e. Ik heb het niet over 15 jaar geleden.

4 juli 2024 om 15:25
0

Manu, excuus.
Is in ieder geval niet zo goed als dat men hier aangeeft, aangezien de club hem wilt verkopen.

4 juli 2024 om 09:05
0

Klinkt leuk, maar met een openingsbod van 20 mln (en een tweede bod van 25 mln) ga je daar nooit op uitkomen

4 juli 2024 om 09:21
0

Dat zegt Hvdh7 ook niet. Minstens 60 en anders nee verkopen is wat hij zegt.

4 juli 2024 om 09:06
0

Hvdh7 ik vind 35-40m eigenlijk een heel realistisch en mooi bedrag.

4 juli 2024 om 09:14
0

Laten we ook realistisch zijn. Het is een ervaren speler, die er gelijk moet staan (waarschijnlijk ook wel gaat staan).

Als je rond 35 mln kan krijgen heb je het redelijk goed gedaan. Als we de kwartfinale van CL hadden gehaald met goed voetbal dan was het anders geweest.

Enige goede conclusie die je kan trekken, dit was wel 1 van onze beste aankoop van afgelopen jaren. Die er gelijk stond en nooit wegzakt.

4 juli 2024 om 09:21
0

Ga je er never nooit voor krijgen. Is al 27 en heeft Europees ook niet veel laten zien. Als Feyenoord een ronde verder was gekomen in de cl en was hij rond de 23 dan misschien. Nu hoogstens 40. Al zie ik Atletico dat niet snel betalen.

4 juli 2024 om 09:25
0

40 zou prima zijn. Al snap ik niet dat je vindt dat hij Europees niet veel heeft laten zien, scoorde nota bene tegen Atletico en liet zien makkelijk mee te kunnen in de Champions League. Is overigens 26, dan kan je bij Atletico achterin nog 10 jaar mee hoor.

4 juli 2024 om 09:31
0

Plus heeft er een puik EK opzitten.

4 juli 2024 om 09:37
0

Je gaat er idd geen 60 miljoen voor krijgen, maar Europees niet veel laten zien? Twee seizoenen uitgeblonken in Europa en een goed EK. Soms roepen mensen hier maat wat he

4 juli 2024 om 10:41
0

6 potjes cl v oetbal op zijn naam staan. Dat noem jij 2 seizoenen uitblinken in Europa?

4 juli 2024 om 11:13
0

EL uitblinken is toch ook uitblinken in Europa?

4 juli 2024 om 09:22
0

Hij heeft een contract tot 2028 en is in de prime van zijn loopbaan. Ook heeft hij een prima EK gespeeld. Ik minstens tussen de 45-50 miljoen vragen voor Hancko. Laat ze maar is betalen voor deze spelers. Dat doen Benfica, Sporting en Porto ook bijvoorbeeld.

4 juli 2024 om 11:43
0

Nederlandse clubs mogen hun spelers net als die clubs soms best voor meer verkopen, al heb ik het gevoel dat er daar de afgelopen 5 jaar al een enorme inhaalslag gemaakt is (niet geheel toevallig een die parallel loopt aan de prestaties van Nederlandse clubs in Europa).

Maar het aantal spelers van 26 die vanuit die clubs vertrekken voor dat soort bedragen is heel beperkt. Meestal heb je het dan over spelers van 20-23. Daar buiten zijn het uitzonderingen, recent kom ik alleen op Fernandes, Diaz en Otavio die naar het midden oosten vertrok.

Als je de leeftijd mee neemt zou 30 miljoen, ook voor een verdediger die uit Portugal vertrekt, al een top bedrag zijn.

Je ziet aan alles aan hem dat hij een topper is, of hij richtig absolute top gaat moet nog blijken.
Maar deze jongen is prima rond de 45-50 Miljoen waard. Als Feyenoord zijnde moet je gewoon hoog in de boom zitten

4 juli 2024 om 09:28
0

Enige is dat hij met 26 jaar niet meer de allerjongste is waar die clubs de echt belachelijke bedragen voor betalen. Desondanks koop je iemand die er gelijk staat, vanaf 35 mil pas gaan praten, zeker zo vroeg in de transferwindow.

Dit moet echt een klapper worden! Enorm goed gescout destijds, deze gast heeft alles wat een topverdediger moet hebben. Ik zag niet dat hij wereldtop is maar ik zie hem op geen niveau zomaar door de ondergrens zakken. Voor Atletico een echte aanwinst.

Wat heeft Feyenoord deze Hancho enorm goed gescout. Topper als centrale verdediger, maar speelt ook moeiteloos als linksback op het EK. Goede drive, passing en het vermogen om in de 90e minuut nog naar voren te stomen.
Tussen de 35 en 40 miljoen zou een mooi bedrag zijn.

Ik zou niet inzien waarom je ook maar met een euro onder zijn waarde op Transfermarkt akkoord zou gaan. Geen aflopend contract, al twee jaar zonder blessures, international van Europees land, multi-inzetbaar. Waarom zou je hem voor 25 verkopen? En waarom denkt Atletico dat dan kan?

Na zn goede EK kunnen ze echt de pot op met die 25. 40 miljoen graag of niet.

Begrijp ik dus niet. Als een gerenommeerde site als transfermarkt nou aangeeft dat ie 35 waard is kan feyenoord toch gewoon daar naar wijzen en zeggen tegen Atletico "als je wat wil, dan weet je wat je minimaal moet bieden". Je gaat toch niet met iemand in gesprek die 25 biedt? Maak je je eigen positie alleen maar zwakker mee.

15 miljoen mag je je handen dicht knijpen. Dit is sowieso niet iets voor Atletico. Misschien middenmoot, maar de echte top gaat ie niet aan kunnen.

Reageer

Je moet inloggen om te reageren. Heb je nog geen account? Dan kun je je gratis registreren. Inloggen

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren