Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Jan Boskamp mist één speler op het middenveld van het Nederlands elftal

Laatste update:

Jan Boskamp uit lichte kritiek op Virgil van Dijk. In de ogen van de analist moet de aanvoerder van het Nederlands elftal zich dit EK meer laten gelden. Twee andere verdedigers kunnen juist rekenen op lof.

“Ik vind Nathan Aké constant spelen”, begint de oud-prof in de online rubriek Koffie met Boskamp van Vandaag Inside. "Stefan de Vrij vind ik ook een constant niveau halen. Achterin hebben we in principe geen problemen.”

Toch kan Van Dijk Boskamp nog niet helemaal bekoren. “Je verwacht van Virgil dat hij achterin ook de leiding neemt. Ik vind dat hij bij Liverpool zo’n aura heeft van: ik ben hier. Dat moet hij ook bij het Nederlands elftal hebben, maar daar heeft hij dat naar mijn mening minder."

Boskamp geeft aan dat hij op het middenveld toch Mats Wieffer mist. De middenvelder moest geblesseerd afhaken voor het EK in Duitsland. “Dat zeg ik niet vanwege Feyenoord, maar als je Wieffer hebt, dan heb je meer duelkracht op het middenveld."

“En dan heb je ook als trainer meer keus", legt hij uit. "Want nu heb je Reijnders, Schouten, Veerman; die willen allemaal graag aan de bal komen. En Wieffer is er eentje die het vuile werk opknapt. Dat bedoel ik alleen maar te zeggen.”

De analist vindt wel dat Schouten en Reijnders het momenteel voortreffelijk doen op het EK. “Maar in de halve finale krijg je een sterke tegenstander, en dan moet je kijken of dat middenveld ook sterk genoeg is.”

Boskamp krijgt vervolgens van verslaggever Joey Dekker te horen dat Zwitserland of Engeland de mogelijke opponent van Oranje in de halve finale wordt, indien Turkije zaterdagavond wordt verslagen. “Jezus, dan gaan we naar de finale!”, reageert hij met een grote lach op zijn gezicht.

Altijd op de hoogte blijven van het belangrijkste voetbalnieuws? Word nu lid van het Voetbalzone WhatsApp-kanaal!

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Ajax traint onder Farioli
Reacties

Wieffer en duelkracht? Het is in goede doen een slimme spelverdeler ala Schouten, al vind ik Schouten beter. Fysiek echter is het toch best een scharminkel?

5 juli 2024 om 09:15
0

Schouten knapt anders ook veel werk op. Ik mis eigenlijk alleen Frenkie de Jong als verbindingsspeler. Schouten naast Frenkie zou denk ik een heel goed duo kunnen zijn. Allebei sterk aan de bal en Schouten kan ook nog eens ballen afpakken als het moet.

5 juli 2024 om 10:30
0

Klopt maar een extra 6 of dit nou Wieffer of de Roon is zou erg handig zijn. Schouten leek tegen Oostenrijk bang om geel te pakken. Ik hoop dat we na het toernooi het duo De Jong en Schouten gaan zien. Dat geeft ons zoveel rust op het middenveld.

5 juli 2024 om 11:39
0

Wat mis je precies met De Jong? Die heeft in vergelijking met het huidige middenveld van Oranje geen enkele toegevoegde waarde. Schouten is verdedigend vele malen beter en Reijnders is aanvallend ook echt beter. Die risicoloze balletjes van De Jong mis je niks aan.

5 juli 2024 om 11:56
0

Ik mag hopen dat dit een grap is. Frenkie de Jong is echt verreweg onze beste middenvelder. Als je veerman dan zag tegen Oostenrijk en zo vaak de bal verliezen onder druk. Als Frenkie daar stond was dat nooit gebeurd.

5 juli 2024 om 12:04
0

Frenkie de Jong is nog nauwelijks bepalend geweest voor dit Nederlands Elftal. Zeker niet op een eindtoernooi.

5 juli 2024 om 12:37
0

De Jong mist je omdat Van Dijk met zijn goede been in de verkeerde zone staat. Tegen Oostenrijk werden al zijn mankementen bloot gelegd. De Jong (waarvan ik vooraf niet rouwig was om zijn afwezigheid) werd die wedstrijd node gemist. Alleen hij kan onder druk uitvoetballen. Daar zou Wieffer geen oplossing voor zijn geweest. Maar ik snap Jan wel. Als ik de eerste comment al leest, dan weet ik al dat deze een bepaalde bril op heeft.

5 juli 2024 om 12:40
0

Jouw reactie dat hij geen toegevoegde waarde heeft slaat gewoon nergens op. Hij heeft vaak in slechte Nederlandse elftallen gespeeld. En nu we zo’n beetje uit die donkere periode zijn is hij geblesseerd. “Balletje terug en balletje breed” slaat ook nergens op want hij scoort uitzonderlijk hoog op progressive passes, progressive carries etc. Hij zou juist tot zijn recht komen met spelers als Gakpo, Reijnders, Xavi Simons voor hem die constant beter worden. Frenkie is een passer en heeft goede spelers nodig om hem heen die de ruimtes kunnen vinden, dan vindt hij ze echt wel.

5 juli 2024 om 12:50
0

Voor zijn club misschien, maar voor Oranje is het toch nooit echt bijzonder geweest?

5 juli 2024 om 09:19
0

Fysiek heeft Wieffer echt enorme stappen gemaakt de afgelopen twee jaar! Hij is absoluut geen scharminkel meer. Verliest nauwelijks een duel, is sterk in de lucht en positioneert zich verdedigend eigenlijk altijd goed.

Verder ben ik het wel eens met Boskamp. Een fysiek sterke middenvelder a la Wieffer, De Roon of Timber mis je op papier eigenlijk wel.

5 juli 2024 om 15:17
0

In vergelijking met Schouten en Frenkie is Wieffer fysiek veel verder en duelkracht heeft hij zeker wel. Daar onderscheid hij zich vaak juist in. Mensen hebben echt weinig naar Feyenoord gekeken volgens mij.

5 juli 2024 om 09:19
0

Wieffer heeft een vrij matige techniek en als het niveau te hoog wordt dan speelt hij verstoppertje. Daar mis je helemaal niets aan.

5 juli 2024 om 10:01
0

Tegen Atletico bedoel je? Toen het niveau omhoog ging en hij geweldig speelde? Eveneens tegen Roma al jarenlang? Bijzondere constatering

5 juli 2024 om 10:28
0

Inderdaad een vreemde reactie. Dit is gewoon wat roepen om likes te scoren bij tegenhangers van Feyenoord. Zoals je aangeeft haalt hij een hoog niveau in topwedstrijden, het is niet voor niets dat een club als Atletico hem graag wilt hebben

5 juli 2024 om 10:36
0

De uitwedstijd tegen Atletico was hij helemaal niet zo goed, de thuiswedstijd wel prima maar beide wedstrijd verlies je gewoon.

5 juli 2024 om 11:02
0

Ach Arsenal890, Schouten kon er na Oostenrijk ook ineens niks meer van terwijl die in topwedstrijden juist liet zien geweldig te spelen. Veerman speelt ook per seizoen een aantal geweldige wedstrijden en haalde een constant hoog niveau.

Daar zie jij de noodzaak niet om deze spelers te verdedigen, sterker nog; deze brand je af.

Vrij selectief als je het mij vraagt. Zonder daarmee een inhoudelijk oordeel over Wieffer zijn capaciteiten

5 juli 2024 om 11:03
0

Jij als United fan zou moeten weten dat 1 speler niet de wedstrijd beslist.
Als Wieffer in die wedstrijd ook nog qua doelpunten zou beslissen, dan zou hij bij Real Madrid in de basis staan.
Verder ben ik altijd verbaasd over dat soort meningen.
Atletico en Brighton zien t natuurlijk verkeerd, Wieffer kan er niks van maar spekken voor de lol de kas van Feyenoord...

5 juli 2024 om 11:05
0

Degenen die Schouten verguisden na Oostenrijk, die begrijpen er niks van.
Vind Schouten een verademing.
Passnauwkeurigheid heel hoog en krijgt de bal bij spelers op gevaarlijke posities.
De ballen die hij door t midden inspeelt op Depay, Gakpo of Simons zijn echt krankzinnig.
Voor mij is het wel duidelijk dat Wieffer dit toernooi ook geen basis had gestaan met een Schouten van dit niveau.

5 juli 2024 om 11:50
0

@manutd zou je graag willen onderbouwen waarom hij in de uit wedstrijd tegen atletico niet goed was? Ben erg benieuwd namelijk

5 juli 2024 om 11:51
0

"maar beide wedstrijden verlies je gewoon" Maar dat zegt niks over de individuele prestatie van Wieffer. Als een spits 3 keer scoort, maar je verliest door een blunderende verddiging met 4-3 ga je ook niet wijzen naar die spits. Wieffer speelde meer dan prima in die wedstrijden. Onzinnig om te zeggen dat hij verstoppertje speelt, dat is totale onzin. En heb je nou al eens de stats bekeken op Footystats?

5 juli 2024 om 12:27
0

Woenselaar,

Schouten en veerman werden beide in topwedstrijden overlopen. Of ben je dat al vergeten? Wieffer daarentegen deed het juist geweldig tegen een Atletico en Roma.

5 juli 2024 om 13:19
0

Nee, ik ben niet vergeten dat vooral tegen Arsenal het team niet goed stond en overlopen werd. Ik kan als voorbeeld ook weer Dortmund aanhalen, of Frankrijk waar Schouten gewoon een meer dan prima pot tegen speelde. Of alle andere toppers in de ED, waaronder die tegen grote vriend Wieffer.

Je bevestigd het punt alleen maar dat je naar deze twee anders kijkt dan naar Wieffer. Anders in de zin van selectiever. Onredelijker.

Het is gewoon enorm lastig om te erkennen dat beide middenvelders (schouten & Wieffer) beide goede spelers zijn. Nee, je moet er een neerhalen ten koste van de ander.

5 juli 2024 om 15:11
0

Uit bij Atletico was hij na Stengs misschien wel de beste. Hij werd niet voor niks die winter persoonlijk gebeld door spelers...

5 juli 2024 om 15:15
0

Schouten tegen Oostenrijk speelde verstoppertje. Het is gewoon een beetje een 2e Frenkie maar iets minder. Wieffer is gewoon sterker, feller, loopt meer en is meer een leiderstype. Misschien technisch iets minder maar het scheelt weinig. Ik heb Schouten nog niet vaak iemand zien uitspelen dat kan Wieffer wel.

5 juli 2024 om 09:20
0

Hij is bijna 1,90 en doet enorm veel loopwerk. Je hoeft geen halve bodybuilder te zijn om fysiek sterk te zijn.

5 juli 2024 om 09:35
0

Klopt, een hele bodybuilder is veel handiger.

5 juli 2024 om 10:33
0

Vind je dat serieus? Akinfenwa heeft het tot de Football League (het hoogste was League 1 dacht ik) maar echte bodybuilders zie je normaal toch niet in het professionele voetbal. Te gespierd is juist niet handig, dat beperkt je o.a. in je bewegingen en handelingssnelheid

5 juli 2024 om 09:43
0

Nummer 3 van de hele eredivisie qua gewonnen duels, nummer 5 in intercepties (hoogste middenvelder). Wieffer is het schoolvoorbeeld van een speler waarbij je niet louter op je eerste indruk moet afgaan, maar waar je moet kijken naar zijn cijfers. En dat geldt ook voor zijn aanvallende werk.

5 juli 2024 om 10:09
0

Als een club als Brighton veel voor je wil betalen zegt dat ook best wat tegenwoordig. Die werken heel veel met data.

5 juli 2024 om 10:22
0

En als hij het daar goed doet, dan kom je in aanmerking voor het NL elftal. Schouten en veerman spelen ook alleen maar door de afwezigheid van de Jong en Koopmeinders. Eredivisiespelers mogen mee voor de breedte, maar spelers uit een topcompetitie hebben een streepje voor. Zeker als ze basisspelers zijn bij (sub) toppers.

5 juli 2024 om 11:50
0

In de Cl:
"50 – Feyenoord’s Mats Wieffer made the second-most ball recoveries in the Champions League this season (50, alongside João Neves), behind Galatasaray's Lucas Torreira (61). Vacuum."

Maar ze lullen weer vanuit onderbuikgevoel.

5 juli 2024 om 10:15
0

Jij kijkt Feyenoord dus niet regelmatig. Wieffer is juist zo goed bij Feyenoord omdat hij bijna al zijn duels wint. Op kracht, maar vooral ook op timing. Iedere keer zit hij er op het juiste moment bij met zijn lange stelten. Hij maakt het de tegenstander heel lastig om er snel uit te komen. Feyenoord speelt met hoge druk en hij was daar cruciaal in. Wieffer is de meest onderschatte speler van Nederland. Alleen Feyenoorders weten hoe ontzettend goed hij is lijkt wel.

5 juli 2024 om 10:24
0

Wieffer is juist heel groot en sterk voor iemand op zijn positie.

5 juli 2024 om 13:26
0

Dan heb jij Wieffer nooit zien spelen
Juist positionerend en in duels heel slim en goed en maakt veel vuile meters.

Zo goed vind in Reijnders nou ook weer niet spelen hoor. Vooral zijn aannames en daarmee ook het doorpasen gaat nog te moeizaam. Vooral in die wedstrijd tegen Roemenie gingen legio potentiele kansen verloren omdat hij 4 of 5 keer niet kan doorspelen door een slechte aanname.

En ook die actie waarbij Dumfries een schwalbe uitvoerde en een Roemeen geel, terwijl ze eigenlijk weg zouden zijn kwam door een foute bal van Reiinders.
Ik denk dat als hij iets meer energie erin legt hij nog beter kan

Schouten en Reijnders spelen natuurlijk veel beter dan Wieffer ooit heeft laten zien in Oranje. Kortom, die missen we totaal niet en had ook geen rol van betekenis gespeeld mocht hij wel fit zijn geweest.

5 juli 2024 om 09:26
0

Geen rol van betekenis weer je natuurlijk nooit. Stel wij winnen zaterdag en Schouten pakt geel dan was het natuurlijk wel een potentiële vervanger geweest. De vijver wat je nu hebt bestaat uit Veerman, Blind (in het hoofd van koeman), Geertruida en Ake. Dan was ik toch voor Wieffer gegaan.

5 juli 2024 om 09:39
0

Waarom zo stellig? Wieffer is een prima speler en kan je altijd goed erbij hebben. Veerman en Wijnaldum hebben beide al op die positie gespeeld en eerlijk, dat was niet geweldig. Schouten en Wieffer kan in sommige wedstrijden als je voor staat een uitstekend blok zijn. Ik ben overigens een grotere fan van Timber, die had ik veel liever erbij gehad.

5 juli 2024 om 10:37
0

Inderdaad Consy, Wieffer is al meer dan 5 jaar international, heeft tientallen interlands, maar heeft nog steeds niet overtuigd. En bij Feyenoord, waar je vermoedelijk heel graag naar kijkt (zolang ze achterstaan) laat hij ook wekelijks zien echt een prutser te zijn. Clubs als Atletico en Brighton snappen er natuurlijk ook niks van, Consy ziet het beter.

5 juli 2024 om 10:41
0

Ik heb niks tegen Feyenoord, als PEC supporter heb ik de afgelopen jaren juist een extra zwak gehad voor Feyenoord vanwege Arne Slot.

We missen inderdaad een middenvelder en dat is Frenkie. Klasse beter dan de rest

5 juli 2024 om 09:54
0

Heb frenkie nog nooit zo voed voor oranje zien spelen hoe schouten speelt.

5 juli 2024 om 09:56
0

Dan kijk je of heel selectief of pas een maand of 6. Schouten doet het goed, maar kom op zeg.

5 juli 2024 om 10:04
0

Ben je nu serieus, of aan het trollen? Ik kan me alleen al een wedstrijd tegen Frankrijk herinneren dat hij van een krankzinnig niveau was. Zei Griezmann daarna niet dat De Jong de beste speler is in die rol tegen wie hij ooit gespeeld heeft? Nog voordat Griezmann bij Barca zat.

Daarnaast is De Jong sowieso gewoon heel belangrijk als hij bij Oranje speelt. Schouten doet het goed, maar De Jong is bij Oranje gewoon een sleutelspeler.

Ik zie een hoop mensen Engeland onderschatten omdat die nog niet heel lekker spelen maar ik moet het nog zien.

Hebben in potentie de beste aanval + middenveld van het toernooi met Kane. Foden, Saka, Bellingham en Rice. Alle 5 die spelers zijn 100-200M waard momenteel. Daar zetten wij een transfervrije Memphis tegenover die het bij topclubs niet red, Gakpo die moeite heeft om een vaste waarde te zijn bij Liverpool en verder spelers uit de Europese subtop.

Als het bij Engeland gaat lopen wordt het heel lastig en moet onze top verdediging vol aan de bak.

5 juli 2024 om 09:56
0

Als het gaat lopen ja, maar dat doet het momenteel totaal niet. Qua namen is Engeland fantastisch, qua spel is het verschrikkelijk.

Verder gaat het niet om puur namen van spelers, kijk naar Spanje, die werden helemaal niet gezien als favorieten. Nu men ze aan het werk heeft gezien blijkt het uiteindelijk toch een verrekte goed team te zijn. Qua namen is het echter niks vergeleken met Engeland, Portugal, Frankrijk of Duitsland.

Engeland heeft geen linkerkant. Leuk dat ze Foden daar misbruiken, een grote naam, maar dat zorgt ervoor dat je zelfs voor Slowakije en Slovenië makkelijk te verdedigen bent. Mede omdat Trippier achter Foden staat. Trippier gaat nóóit diep over Foden heen. Trippier dreigt niet eens om iets met links te doen. Hij is nog voorspelbaarder dan Amin Younes. Álles gaat naar zijn rechterbeen en dan is het voorslingeren of terugpassen geblazen. Je hoeft dus niet eens de linkerkant te verdedigen, want daar staat in praktijk niemand. Dat maakt het oersimpel om Engeland te verdedigen. Dan heb je nog Kane die de hele tijd gaat helpen in de opbouw, echter staat er hierdoor niemand meer in de spits om de laatste pass aan te geven. Ook dit maakt het makkelijk verdedigen. Saka is een goede speler, maar is niet de speler van Arsenal vooralsnog. Net als Rice, daar ben ik eerlijk gezegd heel erg van geschrokken, dat lijkt gewoon een enorm middelmatige voetballer momenteel. Die jongen verliest zo vaak dom de bal, iets wat ik niet gewend ben van hem.

Nu zeg ik niet dat Nederland 100% van Engeland wint, maar ik zie ze niet eraf gaan. Zeker niet zelfs. de Slowaken kregen in minuut 94(!) het eerste schot op doel tegen, en Slowakije is echt een heel matig team. Ik schat de kans dat Engeland over Zwitserland struikelt ook groter in dan dat Nederland over Turkije struikelt. Mochten ze beiden doorgaan ben ik niet ontevreden met Engeland als halve finalist. Ze hebben de namen, maar qua spel is het niveau België. Welke speler haalt nou zijn wereldniveau bij Engeland? Kane, Bellingham, Saka, Rice, Foden. Allemaal spelen ze véél slechter dan op clubniveau.

Ja, ik mis ook een speler die iets kan wat niemand bij Oranje kan, maar dat is Frenkie. Wieffer was een mooie aanvulling geweest, maar is niet zo onmisbaar als Frenkie.

5 juli 2024 om 09:52
0

Ik mis de Jong eigenlijk totaal niet met zijn tikkie breed, tikkie terug. Als Schouten en Reijnders het niveau kunnen vasthouden wat ze tegen Roemenië lieten zien, komt het goed. Het NL elftal met frenkie de jong draaide ook totaal niet vloeiend. Wat we vooral missen is een type als Van Bommel of Nigel de Jong. Iemand die geen ideale schoonzoon is en een beetje pit kan brengen als het nodig is

5 juli 2024 om 09:58
0

Ja tegen Roemenië, zonder enige druk in balbezit. Kom op, ze deden het prima, maar laten we niet overdrijven.

5 juli 2024 om 10:05
0

“Wat ze tegen Roemenië lieten zien” fijn dat je die wedstrijd als standaard niveau neemt. Tegen Oostenrijk was er flink wat meer druk, en toen zag je toch dat iedereen het verrekte lastig had. Daar was een Frenkie die kon wegdraaien misschien wel lastig geweest.

Frenkie is gewoon een klasse beter dan zowel Reijnders als Schouten. Heel leuk dat ze het goed deden tegen Roemenië, maar dat had Frenkie ook gedaan. Ik snap niet hoe iedereen hem maar bestempeld als Tikkie breed voetballer. Frenkie was vorig jaar gewoon de beste middenvelder van Barcelona. Een team dat kampioen werd van Spanje. Dat wordt je niet met “tikkie terug, tikkie breed”. Frenkie kan meer dan dat. Ik ben het er mee eens dat Frenkie vaker voor een steekpass moet gaan, maar hoe men hier doet alsof Frenkie geen reet toevoegt aan het Nederlands elftal begrijp ik niks van.

5 juli 2024 om 10:06
0

Ik ben het mee eens dat De Jong niet zijn potentie waar heeft gemaakt die hij voor zijn transfer naar Barcelona had. Maar met De Jong was je echt wel een stuk vaster aan de bal geweest. Dus dat je hem totaal niet mist is natuurlijk onzin. Want met die kerel erbij was je nog beter op het middenveld. Kon makkelijk op de plek van Reijnders.

5 juli 2024 om 10:16
0

Ik baseer mijn mening op de wedstrijden die ik van De Jong heb gezien bij het NL elftal en in de CL bij Barca. Wat ik vooral heb gezien is dat hij de bal ophaalt bij de verdediging, het tempo er vervolgens uithaalt met zijn eeuwige gedribbel en daarna de bal geeft aan de buitenkant, de andere middenvelder of alsnog terugdoet aan een verdediger. Ik ben er niet kapot van, maar dat zal dan wel aan mij liggen. In de CL heb ik hem de laatste jaren ook niet zien uitblinken en Barca is op dit moment maar Europese subtop. Ik snap dat gehype op de man daarom ook niet. Bij Ajax was hij wel uitzinnig goed, maar daarna heeft hij nooit meer dat niveau op een constant niveau voortgezet. In de grote wedstrijden zie je hem vrijwel nooit

5 juli 2024 om 10:24
0

@andres: zij haalden hun niveau tegen Roemenie en Polen. In beide duels was er ruimte om te voetballen en aan de fysieke duels te ontsnappen. Tegen Oostenrijk en Frankrijk kon dat niet, die landen zitten tactisch anders in elkaar. Kom je wellicht Engeland tegen dan krijg je een fysieke strijd. Krijg je wellicht Spanje tegen in de finale dan speel je tegen een ploeg die wil voetballen, maar dat doorgaans op een (veel) hoger niveau doet dan Oranje dat kan.

5 juli 2024 om 10:38
0

@Ijsmuts Precies en daarom hebben we ook een speler als van Bommel of Nigel de Jong harder nodig dan een Frenkie de Jong. Iemand wel fysieke duels durft aan te gaan en wat pit brengt. Helaas hebben we alleen niet zo'n type rondlopen

5 juli 2024 om 10:42
0

@Andres - waarom zou je je beste middenvelder niet missen? Dat soort uitspraken snap ik nooit zo goed. Frenkie zet je als eerste in de basis. Toch ben ik het niet helemaal met je oneens wat betreft het feit dat we ook echt meer van Frenkie mogen verwachten in Oranje. En dan niet met assists of goals (ik ben de dooddoeners even voor..), maar hij mag inmiddels echt veel meer en vaker zijn stempel gaan drukken op wedstrijden.

Goede voetballers maar we doen het ook goed met de jongens die nu spelen ...
Het heeft nu geen zin om over andere namen te praten ..

Ja ik mis ook wel zo'n type davids, Nigel de John een speler die vuile meters maakt. Maar ja je moet het doen met de spelers die je nu hebt.

5 juli 2024 om 11:12
0

Davids en Nigel de Jong waren toch andere voetballers dan Wieffer. Dat waren echt pitbulls, zo ver is Wieffer nog lang niet. Boskamp zegt dit natuurlijk wel omdat het een Feyenoorder is.

Goh.. wat een toeval dat deze man vooral alle spelers met een Feyenoord verleden, of die bij feyenoord spelen roemt..

Sjaak Zwart zou hebben gezegd dat hij Frenkie de Jong zou hebben gemist. Het is heel objectief Jan.

We missen Frenkie en Koopmeiners, dan had het middenveld helemaal op en top geweest

Wiefer was toch geblesseerd?

Ik weet niet of Wiefer degene zal zijn die ons middenveld probleem op zal lossen maar je merkt wel dit toernooi dat we op het middenveld erg kwetsbaar zijn en wanneer het niet loopt je eigenlijk geen smaken hebt om het middenveld te herstellen tijdens een wedstrijd. Alles wat er nu steeds inkomt maakt het middenveld zeker niet beter.

Reageer

Je moet inloggen om te reageren. Heb je nog geen account? Dan kun je je gratis registreren. Inloggen

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren