Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ronaldo laat naast trefzekerheid ook judo-skills zien tegen Chivas

Laatste update:

Cristiano Ronaldo viel woensdagavond op met drie doelpunten in tien minuten, maar had nog meer in huis dan goals alleen. De duurste voetballer ter wereld liet ook zien goed van zich af te kunnen bijten bij vrije trappen; zo werkte hij een tegenstander met een heuse judoworp naar de grond.

/

Bij een tussenstand van 0-0, na tien minuten in de tweede helft, mocht Real aanleggen voor een vrije schop. Ronaldo, die de vrije trappen dichterbij het doel altijd voor zich opeist, wilde mee naar voren om voor dreiging te zorgen. Een opponent van Chivas hield de superster echter nadrukkelijk tegen en daar vond CR7 een interessant eigen trucje op.

In plaats van naar de grond te gaan en eventueel een strafschop te versieren, zette Ronaldo zijn linkerarm achter het hoofd van de Chivas-speler. Voordat die erg had wat er gebeurde, werd hij met een flinke boog naar de grond gewerkt. Ronaldo viel vervolgens ook en keek snel in de richting van de scheids, de handen opgeheven. Die trapte echter niet in de verbaasde blik van de Portugees en deelde hem geel uit.

Bekijk hier de actie van Cristiano Ronaldo:

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hahah heerlijk, zie je wel vaker bij topsporters, had ie het bij voetbal niet gemaakt, dan was ie wel gaan judo'en..

21 juli 2011 om 16:56

Klopt wel echt ja! Ik merk het bij hockey heel erg dat zeer goede voetballers vaak ook zeer goed kunnen hockeyen en andersom trouwens ook. Dit geldt zeker voor spelers met veel fysiek maar ook gewoon spelers die sport voelen.

On:
haha vind het eigenlijk wel grappig. Ze houden elkaar gewoon vast en Ronaldo denk gewoon op een gegeven moment nu is het mooi geweest. Boem! met je rug op het gras.

21 juli 2011 om 21:57

@ Barth
Zie je maar aan Rooney, die was tot zijn 15e bokser en met 16 jaar scoort ie zijn 1e Premier League goal. Gelukkig laat hij zijn boks-kunsten niet op het veld zien, haha :P

21 juli 2011 om 17:43

nee had ie waarschijnlijk zijn nagels gebroken bij judo

Gadverdamme de arrogantie druipt er weer van af zeg.
Gewoon een zware ippon en dan verbaasd doen en nog wel klappen naar de grens als je geel krijgt.
Kom op zeg dit heb je toch niet nodig als je zo een talent hebt.

21 juli 2011 om 15:33

Heerlijk toch, toch nog iemand die van zich afbijt als er wordt getouwtrekt. Daarnaast is het maar een oefenpotje, who cares. Ronaldo in ieder geval niet. Ik vind het wel humor. Wat zal sport saai zijn als alles volgens het boekje gaat.

21 juli 2011 om 15:38

Ach sommige mensen moeten altijd iets zoeken om tegenaan te schoppen, die zien helaas te weinig de mooie kant van n situatie =).

Wat n mooie shirts trouwens!

21 juli 2011 om 15:39

Dat afbijten maakt me ook niet uit. Maar dat verongelijkte arrogante blik als hij geel krijgt en dan dat klappen richting de grens. Wees dan gewoon een man en accpteer die kaart gewoon. Die houding heeft CR eigenlijk helemaal niet nodig want is een geniale voetballer

21 juli 2011 om 15:42

Waarom? Ik kan me voorstellen dat hij zoiets heeft van; Geef die man die me de hele tijd loopt te omhelzen dan een gele kaart. Je wordt er toch helemaal knettergek van als zo'n vent de hele wedstrijd aan je loopt te zitten.

21 juli 2011 om 16:02

Het omhelzen is amper begonnen en Ronaldo gooit die man al gelijk neer. Waarom zou je die verdediger dan geel geven? Daarnaast hoort dat duwen en trekken er gewoon bij en daar geven scheidsrechters 9 van de 10 keer allang geen kaart meer voor.

21 juli 2011 om 16:08

Dat jij toevallgi 4barca4 heet beïnvloed natuurlijk niet jou mening? Wees gewoon eerlijk man, jij hebt makkelijk praten maar bij Barca hadden ze na dit getrek al op de grond gelegen en waren ze afgevoerd met een brancard.

21 juli 2011 om 16:09

Ja want dit zal vast maar 1x gebeuren in die wedstrijd en sowieso de 1e x zijn, dat hij Ronaldo die 100x beter is dan de beste man vast houdt. Als de beste man handboeien bij zich had dan had hij ze wel gebruikt. Als je geel geeft moet je sowieso allebei de partijen geel geven regeltechnisch is dit niet goed uitgevoerd.

21 juli 2011 om 16:24

Het is ook nooit goed. Als hij was gaan liggen was daar het kritiek opgericht. Bijt hij van zich af, krijg je dat weer te horen. Overigens ben ik met je eens dat het duimpje na de grensrechter achterwege moet blijven.

Overigens zit 4barca4 er ook naast, wat me eigenlijk best tegenvalt. De speler in kwestie heeft zich natuurlijk keurig gedragen voordat dit moment kwam....

21 juli 2011 om 17:23

Als Ronaldo gaat liggen heeft hij gewoon gelijk want hij wordt vastgehouden. Nu is het echter Ronaldo die de fout maakt door zijn tegenstander neer te gooien voordat hij serieus belemmerd wordt.

Mijn naam heeft er trouwens niks mee te maken, want ik ben geen Real hater. De enige bij Real die ik niet kan uitstaan is Mourinho, voor de rest heb ik net zoveel tegen Real als tegen Chivas.

21 juli 2011 om 21:11

@marcossss
Haha ik als barca fan moest lachen om je laatste opmerking..

Als het Busquets was dan was hij zeker per brancard van het veld gehaald. Wat kan die man goed acteren zeg. Mascerano doet er trouwens ook niet veel onder

22 juli 2011 om 01:16

Je zegt het bijna goed ! Het is maar een oefenpartijtje, waarom zou je dan in hemelsnaam iemand met een judomove onderuit halen ! Snap juist niet waarin het in een oefenpotje moet en dat stoort mij juist. In een Champions League Finale doe je alles om te winnen, dit dus ook, maar hier doe je alleen die Chivas speler pijn mee en schiet er verder niets mee op. Raar.

22 juli 2011 om 10:09

als iemand van barca dit had gedaan, had de hele wereld er weer over gevallen maar het is een speler van Het opleidingsinstituut....

22 juli 2011 om 10:11

dit vindt jij als niet-judo liefhebber normaal, en dan nog arrogant naar de grens doet.

jammer dat ie nog steeds denkt de beste voetballer ter wereld te zijn

22 juli 2011 om 10:16

Hier doe je alleen maar die Chivas speler pijn mee? Wat een onzin! Die kerel houdt hem onreglementair tegen, hij moet met ze poten af blijven van Ronaldo. Dan maar ff worstelen!

21 juli 2011 om 15:55

Inderdaad wat een arrogantie! Hoe durft hij het om zich te proberen los te maken van de verdediger waardoor het op een worstel-partij begint te lijken..

9 op de 10 voetballers zijn arrogant en zijn het nooit eens met de scheidsrechter, ze moeten altijd het laatste woordje hebben, sarcastisch een duimpje opsteken of wat dan ook. Dus wat wil je duidelijk maken met je comment?

21 juli 2011 om 16:05

Jij begrijpt er ook niets van, hij voetbalt namelijk 90 minuten tegen een zuid amerikaanse voetballer die europa nooit gehaald heeft en gigantisch tegen Ronaldo opkijkt, dit zijn van die jaloerse ventjes die het voetballend niet aan kunnen en daarom 90 minuten lang irritant gedrag vertonen om zo maar proberen om iemand uit de wedstrijd te krijgen. Die verdienden gewoon een schouderworp dat lijkt me vrij logisch. Dat hij klapt lijkt me vrij logisch, die kerel had namelijk geel moeten hebben en ook een penalty tegen want je mag toch niemand zo beethouden? Maar goed, het zegt natuurlijk ook wel wat over jou dat je je aan dit soort dingen stoort.

21 juli 2011 om 16:40

wauw wat ben jij een ** zeg. dat zulke reacties als die van jou toegestaan zijn op vz snap ik niet. de zuid amerikaanse verdediger heeft zijn arm om ronaldo heen geslagen en houdt hem hier tegen ronaldo trekt naar achter en onzee beste vriend de zuid amerikaan zit met zijn hoofd onder ronaldo´s oksel. hierop besluit ronaldo een truc uit een ander sport toe te passen om van de verdediger af te komen. en dan beweer jij dat het terecht is? omdat hij hem uit zijn spel probeert te halen? was dat niet reals tactiek tegen barcelona.. hen uit hun spel te halen. kijken zij dan ook zo erg op tegen de spelers van barca. dat ze hun niveau niet aankunnen en dan maar lelijk gaan spelen?? ik raad je aan om je hoofd uit ronaldo's kont te halen en wat objectiever te kijken. aangezien ronaldo hier walgelijk bezig is en jij van alle mensen het niet begrijpt.

21 juli 2011 om 16:34

haha 26 duimpjes naar beneden, dus 26 mensen zitten diepppp in ronaldo's kontje. dat je ronaldo fan bent ok. maar door zulk gedrag goed te keuren ben je met antivoetbal bezig. ben het met gryga22 eens. de overtreding die hij maakt slaat natuurlijk 5x nergens op. en dan doen alsof er niets aan de hand is en cynisch klappen als je correct wordt aangepakt door de scheidsrechter.. zo moeilijk is het toch niet voor een voetballer van cristiano ronaldo's niveau om zich te gedragen.

21 juli 2011 om 17:06

Als 26 mensen dat doen moet je je misschien afvragen of jij niet degene bent die er geen verstand van heeft Je moet gewoon kijken naar de feiten en de beelden en die liegen er niet om, dat jij het misschien leuk of lekker vind als iemand zo irritant aan je zit dat moet jij weten maar dat vinden de meeste spitsen niet namelijk. Die kerel had een kaart en een penalty tegen moeten krijgen. Als dit soort gedrag goedgekeurt wordt dan heeft een spits niets meer op het veld te zoeken, dit is fysiek gedrag dat niet thuis hoort op de velden. Wat Ronaldo daarna doet is niet goed maar wel te begrijpen aangezien je als spits, en vooral van zijn kaliber veel te maken hebt met dit soort verdedigers die zich te graag willen bewijzen terwijl ze het gewoon niet in zich hebben. Dus tjahh het is best lastig he om zo'n simpele conclusie te bedenken?

23 juli 2011 om 08:21

Als dit soort gedrag goedgekeurt wordt dan heeft een spits niets meer op het veld te zoeken

haha wel grappig dat jij zoiets dan zegt.

Die verdienden gewoon een schouderworp dat lijkt me vrij logisch. Dat hij klapt lijkt me vrij logisch,

als de onbekende verdediger het doet hoort hij geel te krijgen. als ronaldo het doet is het terecht. en je ziet zelf op het filmpje ook wel dat hij ronaldo mis 0.1 seconde tegehoudt en dat ronaldo hem daarna alle hoeken van het veld laat zien. al had jij 5000 duimpjes omhoog dan sloeg je reactie nog nergens op. maar wat wil je ook anders van ronaldo fans

21 juli 2011 om 18:09

agh man hou tog je kop hoeft maar ook 1 ding te doen en mensen zoals jij staan gelijk klaar in de rij om hem arrogant te noemen kijk eerst is naar je zelf

gatverdamme

Kan me wel voorstellen dat Ronaldo zo reageert...zwaar irritant is dat ook als je zo tegen gehouden wordt..daar mogen de refs wel eens zwaarder tegen optreden..

21 juli 2011 om 15:32

Ik vind ook dat scheidsrechters hier harder tegen moeten optreden. Ik zou het bestraffen met minstens geel. Na een waarschuwing een rode kaart trekken,

Nee, dit hoort er nu eenmaal bij....

21 juli 2011 om 16:10

Dit hoort erbij omdat scheidsrechters het toestaan.
Bij een vrije trap en met name corners wordt er vastgehouden alsof ze het shirtje alvast uit willen trekken. Scheidsrechters laten dit veel te vaak doorgaan en treden hier nauwelijks tegen op. De manier waarop Ronaldo reageert is niet goed, maar het is wel begrijpelijk dat je je losrukt (al gaan van dat arrogante klappen richting de grens wel weer mijn nekharen overeind staan).

Het hoort gewoon niet bij het voetbal, maar de voetballers zoeken altijd de grens van het toelaatbare op dus als scheidsrechters er niet tegen optreden zal het ook niet ophouden.

21 juli 2011 om 16:12

Meestal krijgen de aanvallers hier de vrije trap tegen, puur om bescherming voor de verdedigers.. Je mag als aanvaller weinig doen hoor bij zo'n situatie! En Ronaldo is gewoon gretig voor een goal en als dan zo'n verdediger aan je zit te hangen tja dan maar zo.

Mooie worp.... zeker goed voor goud haha.

Wordt trouwens wel moe van al dat vasthouden altijd. jammer dat er zo weinig tegen te doen valt. Misschien alle spelers verplicht stellen van die ouderwetse wanten te dragen zodat je niet meer vast kan houden

Die gozer achter hem kopt hem trouwens nog mooi binnen ook.

Geinig. Die man wist waarschijnlijk niet wat hem overkwam. Nu blijkt dus dat Ronaldo meerdere talenten heeft! Het getouwtrek bij de 16 blijft trouwens irritant / maar hoort er nu eenmaal bij.

baas!!! leuk om te zien dit, al hoort ie dit natuurlijk niet te doen.

Zijn tegenstander zal vast wel iets hebben gezegd waardoor je hem neer wilt leggen, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat dit een gele kaart is, achja, het gaat nergens om.
Of ze kunnen er nu om lachen, of ze hebben vreselijke ruzie en zullen elkaar toch nooit tegenkomen.

Edit: Geen wordt een.

22 juli 2011 om 10:12

tuurlijk, nu ligt het aan de tegenstnder....

Geen gele kaart???

Begrijp zijn reactie gedeeltelijk wel. Die tegenstander van hem staat tegen hem aan en op het moment dat ie weg wil lopen omarmt hij Ronaldo. Hij moet het niet doen natuurlijk, maar het is begrijpelijk.

Altijd dat vast houden ook. Zo irritant. Ik zou er ook gek van worden & dan gebeurt zoiets.
Als hij z'n handjes thuis houdt doet Ronaldo zoiets niet. Maar goed, hoort er ook wel een beetje bij he ...

Haha lekker hoor Ronaldo wat een held voor mij!

Trouwens mooie shirtjes van Real Madrid wit met goud, waarom staan er geen namen op de rug weet iemand dat ?

21 juli 2011 om 15:34

Omdat het een vriendschappelijke wedstrijd is daarom staat er niet altijd een naam op hé.

21 juli 2011 om 15:34

Ronaldo is inderdaad een fenomeen, zelfs met judo
Het zijn mooie shirten. Heb gister nog mijn shirt van Ronaldo binnengekregen.
Mss omdat het een oefenpot is dat er geen namen opstaan.

21 juli 2011 om 15:36

Bij oefenwedstrijden is dat bijna nooit zo omdat er ook spelers mee doen die geen nummer hebben aangewezen gekregen omdat ze op proef zijn (daniels bij Ajax) .

21 juli 2011 om 16:12

juist dat goud bij de shirtjes vind ik erg misplaats in het Barcelona-era. Het doet mij een beetje denken aan de Feyenoord-shirtjes met gouden letters, of aan de 1 op de Ajax stropdassen. Het zegt meer over het verwachtingspatroon dan over de daadwerkelijke prestaties.

21 juli 2011 om 16:31

Leuke theorie, creatief.

Maar het goud heeft door de historie heen vaker op de tenues gezeten. Hoort bij Real, het embleem. De koninklijke weet je wel? Dus dat slaat totaal nergens op.

21 juli 2011 om 17:33

Door de historie heen hebben ze genoeg prijzen gepakt om dat op bepaalde momenten met recht te mogen voeren, een beleid waarbij je jezelf decoreert met goud, maar persoonlijk vind ik dat sterker staan na een periode van successen.

Als het ''bij Real hoort, omdat ze de Koninklijke zijn'' zou het een terugkerend patroon zijn. Maar de ene keer is het zwart, de andere keer blauw en nu dus goud. Nota bene nu. Goed, blijkbaar vind jij dat logisch, ik als neutrale toeschouwer interpreteer dit als een hunkering in plaats van een trots.

Het is dan ook geen theorie, maar een constatering. Een constatering dat het moment waarop ze het goud kiezen misplaatst is. Dat ''het bij het embleem hoort'' vind ik persoonlijk echt een slechte smoes.

21 juli 2011 om 17:50

@afcfokke

Helemaal mee eens. Compleet misplaatst. 3 Jaar lang achter elkaar zijn ze de nummer 2 van Spanje en wordt Barca gezien als de nieuwe maatstaf in de voetballerij. Dit toont inderdaad eerder de ambities van de club, dan daadwerkelijk de positie waarin ze verkeren.

Daarentegen komt Barca ook met een compleet zwarte uit-tenue. Ik ben benieuwd wat het verhaal daarachter is. Misschien om aan te tonen dat de clubs, met al hun normen en waarden, compleet het tegenovergestelde zijn?

21 juli 2011 om 17:50

Waar slaat dat nou op, het kan toch zo zijn dat er gouden strepen opkomen, het is een voetbalshirt, kijk maar eens naar het shirt van Bayern München, die heeft nu toch ook gouden strepen? Oh, klopt die hadden wel het beste seizoen achter de rug.
/
2010 was het zwart, 2011 blauw, dan moet je weer is wat anders he?

21 juli 2011 om 23:09

@ Max076:

Dat is een drogreden, dat omdat Bayern het ook heeft, het dus wel te accepteren zou zijn. Daar valt (niet heel sterk maar toch) dan nog tegen in te brengen dat zij vrij recent nog een Cl-finale hebben gespeeld, maar inderdaad, ook daar vind ik het misplaatst.
Gouden decoratie aan je shirt verdien je na successen, en de beker is dan toch maar een relatief succesje als je het mij vraagt.
Het gaat over een shirt-detail, ik maak er ook geen halszaak van, maar ik vind het niet zo sterk staan, dat is alles.

@lionelbarca:

De normen en waarden van Barcelona zijn relatief. Alles zit nu mee (zonder iets af te doen aan hun prestatie, welke groots is) en dan is het makkelijk om beschaafd te doen en om jezelf te verheffen. Het zwarte uit-tenue interpreteer ik als een neutraal uit-shirt zonder direct verhaal, maar Barcelona zou in mijn perceptie alle recht hebben om goud te voeren in het tenue. Dan nog is prat gaan op jezelf verwerpelijk in mijn ogen, maar het zou kunnen.

Das wel een hele rare Sasae-tsurikomi-ashi
Hij voert hem nog slecht uit ook

Terecht gedaan van de scheidsrechter.
'cr7' blijft toch een misselijk mannetje met een iq van een borrelnootje zonder pinda erin.
Waarom nou? Waarom laat hij zich zo manipuleren.. Laat je voeten spreken en hang niet de onverslaanbare voetballer uit op de velden!

Jammer dat hij dit doet en 'nodig' heeft..

21 juli 2011 om 15:39

Zijn voeten had hij al binnen tien minuten in de tweede helft laten spreken. En ik denk dat hij een beetje meer iq heeft dan jou.

on: Grappig om te zien het is een oefenpot. Ik verwacht de volgende keer een koebi nage

21 juli 2011 om 15:40

hij heeft dit ook niet nodig maar irriteert zich klaarblijkelijk aan zo'n mexicaan die aan hem hangt.
overgens kan ik je wel met zekerheid zeggen dat zijn iq hoger is dan die van een borrelnootje met een pinda erin...

21 juli 2011 om 16:13

@ Crazylegs:
Vriendelijke vz-bezoeker leuk dat je mij erop wijst dat hij in de tweede helft z'n voeten heeft laten spreken maar daar doel ik toch ook op!!
Erg knap van je dat jij iemand zijn iq kan zien/bepalen zonder dat je degene ooit hebt gezien in je leven. Hier wil ik het graag bij laten, maffifakees!

@stretfordend:
Ik had het over een borrelnootje zonder pinda.. Jij over een borrelnootje met pinda!
Zullen we het houden op een IQ van z'n schoenmaat, matsen we hem allebei

21 juli 2011 om 16:25

je bedoelt een iq wat overkomt met zijn schoenmaat, quote van hans sibbel alias lebbis! laten we het daar zeker maar op houden dan.

al denk ik niet dat hij daadwerkelijk zo dom is, zijn spelinzicht is toch niet onredelijk.

21 juli 2011 om 22:47

@zizouco
Dat jij een niet al te hoog iq hebt daar hoef je je niet voor te zien.. jouw posts spreken voor zich. Het feit dat je iemand verwijt dat hij je nooit heeft gezien en dus je IQ niet kan inschatten val je al door de mand.. grappig ook dat jij Ronaldo z'n IQ analyseert zonder hem ooit gesproken te hebben.. en dan nog iemand anders verwijten.. ik zou het als ik jou was ook hier bij laten inderdaad.. je zorgt iig geval dat de rest van de mensen in dit draadje een heel hoog iq lijken te hebben...

On: Misschien niet politiek correct van Ronaldo maar wel leuk om naar te kijken..

21 juli 2011 om 16:06

ik kan mij voorstellen dat het mateloos irritant is als zo een verdediger continu aan je zit.
Je ziet (helaas) dit fenomeen ook bijna altijd hoekschoppen en dan gebeuren er vaak ergere dingen dan wat CR hier doet. Hier zouden scheidrechters veel strenger op moeten toezien (voor zover mogelijk en eventueel met de 5e of 6e scheidsrechter)

Zijn verontwaardigde gezicht kan ik mij ook goed voorstellen want als er iemand een kaart had moeten hebben is het wel die verdediger. Die maakt immers de eerste overtreding (zijn gewoon de regels)

@zizouco
een beetje jammer dat je gelijk weer het volgende zegt '''cr7' blijft toch een misselijk mannetje met een iq van een borrelnootje zonder pinda erin''

Het feit dat je dit schrijft zegt genoeg over jou. Dat zou hetzelfde zijn als ik jou (zonder dat ik je ken) zou verwijten dat jij blijkbaar een lager iq hebt dan CR en de typetjes die de man die je op je afbeelding hebt staan speelt.

21 juli 2011 om 16:17

Jou snap ik ook niet ...

Weet je hoe gek Ronaldo ervan wordt dat die heren hem steeds vasthouden ... ?
Als Ronaldo niet eens wat probeert dan blijft hij in die houdgreep & gaat helemaal nergens naartoe.
Hij heeft het niet nodig, maar dan moet die gast z'n pootjes thuis houden, doet hij dat niet, dan gebeurt er zoiets wat Ronaldo flikte in het filmpje.
& dan vind jij hem een misselijk mannetje, begrijp jou niet ...

21 juli 2011 om 16:23

Kan ik me ook voorstellen maar dan is het toch ontzettend dom dat hij erop reageert? Of vinden jullie dat deze actie slim is.. Het pakken van een gele kaart?
Dit is overduidelijk een domme gele kaart!
Een slimme overtreding kennen we allemaal maar dat is niet in het strafschopgebied van de tegenstander.. Zucht!
Als hij nou slim was liep hij naar de scheidsrechter toe of riep hij even: ''ref?!''

Heelveel mensen vinden ''cr7'' een misselijk mannetje vanwege zijn gedrag en imago in de maatschappij. Ook voetballers vinden hem arrogant vanwege z'n uitlokkende gedrag!

Terugkomend op het artikel:
Cristiano had dus veel slimmer moeten omgaan in deze situatie en daarom reageer ik (deels sarcastisch/humoristisch) met het feit dat hij een laag iq heeft.

Dus ik begrijp jullie niet

21 juli 2011 om 16:27

Nee, het is indd niet goed dat hij erop reageert, maar wie weet was het al de gehele wedstrijd zo, dat hij telkens weer werd vast gehouden. Het is behoorlijk irritant. Dus dan krijg je frustratie & dan flik je zoiets. Ik begrijp Ronaldo, jij niet dan ... ? Zou jij niet gek worden als iemand steeds aan je zou zitten ... ?
Ronaldo doet dit niet zomaar. & juist omdat het een oefenwedstrijd is, is het toch totaal niet nodig om Ronaldo te omhelzen ... ? Tenzij hij gewoon stiekem een fan is, dan is het begrijpelijk ...

21 juli 2011 om 16:46

''zucht''
weet je Zizouco, als hij was gaan liggen hadden jij en waarschijnlijk die vele mensen die jij opnoemt hem een ''stervende zwaan'' , ''schwalbe koning'' of ''matenaaier'' genoemd, Nu hij van zich afbijt is het ook niet goed. Gezien je de manier waarop je over deze voetballer praat kan hij nooit iets goed doen in jou ogen (en dat van die vele die jij opnoemd)

Ok die reactie naar de grens is misschien niet goed maar wel begrijpelijk. Als je een beetje voetbal kijkt weet je dat er elke week dergelijke reacties van spelers richting het arbitrale trio zijn.

Ippon!
Mooie actie hahah, maar denk dat als hij dat in de spaanse competitie of in de CL zeker niet moet doen, denk dat het dan zwaarder bestraft word.

Ki Ai!!!!! En neer. Dit mag je natuurlijk niet doen en omdat het Cr is gaat hier veel negatieve commentaar op komen. Maar de tegenstander verdient ook geel wegens vasthouden. Twee maal geel was eerlijker geweest.

Off; prachtige truitjes van Real dit jaar, met dat kraagje.

Zou hij talent voor Judo hebben ?

Ja, hij gooit hem gewoon op de grond. Nergens voor nodig in zo'n wedstrijd. Die gele kaart is gewoon terecht en hij moet dan niet zo gaan reageren. Het is immers maar een oefenduel, waarom zo reageren?

21 juli 2011 om 15:45

Omdat het Ronaldo is en Ronaldo is een competitie beest. Die man wil alles winnen, met de nadruk op alles Die honger maakt hem ook zo goed, maar soms ook irritant.

Maar het is gewoon de beste voetballer ter wereld, te samen met Messi.

21 juli 2011 om 15:46

Juist wel nu. Gewoon om aan te duiden dat het vasthouden van die verdedigers echt belachelijke niveaus aan het aannemen is. Vond het wel een mooie actie, zolang hij dat maar niet doet als het er om gaat. ^^

Wat een held die Ronaldo

Sommige mensen kraken hem hier weer af maar dit is niet erg vergeleken met wat andere spelers doen

ach, hij doet wat vele andere ook moeten doen. al dat vasthouden in de 16 van verdedigers en er wordt nooit wat aan gedaan. Enige wat jammer is is dat arrogante geklap van em.

Haha mooie actie, ik vind het wel jammer dat de verdediger van Chivas geen geel krijgt maarja wel terecht dat Cr7geel krijgt.

Vuile lafbek en pure arrogantie, dit kan je toch geen voetballer noemen, flinke boete opleggen deze ego van een speler!
Ook al kan die voetballen, dit hoort een voetballer gewoon niet te doen.

21 juli 2011 om 15:38

Nee inderdaad, je hebt volkomen gelijk. Een man die elk jaar 40 tot 50 goals maakt kan je geen voetballer noemen.

21 juli 2011 om 15:44

Hahahaha laat me raden, je bent een barca fan en messi fanboy?

ON: Die verdediger van chivas had ook wel een kaart moeten krijgen!

21 juli 2011 om 15:47

Nee, dit ben ik niet. Hij hoort gewoon normaal te doen op een voetbalveld, als die tegen gehouden word moet die geen Judo gaan gebruiken tijdens een sport van voetbal, maarja hij geeft dus weer het goeie voorbeeld voor de kleintjes die op voetbal zitten........(sarcastisch)

21 juli 2011 om 15:50

Het zal jou verbazen hoeveel kleintjes het voorbeeld hebben van Ronaldo. Zelfs volwassenen vinden hem zeer maar dan ook zeer disciplinair. Geloof me dit is een voorbeeld voor iedereen. Ik denk als hij bij mij op kantoor zou werken en ook zo disciplinair zou zijn hij wel elke maand ' Employe of the Month 'is.

21 juli 2011 om 15:51

Hoort natuurlijk niet thuis op een voetbalveld, maar wat zou jij doen als iemand jou zo zou vasthouden?
Jij zou zeker niet niks doen, of wel soms?

21 juli 2011 om 15:54

Ik zal terug lopen dan loopt die mee en weer terug naar positie gaan, als die je stevig vast houd val je natuurlijk van zelf en anders sta je gewoon weer daar, maaaar er zijn nog altijd andere manieren om dat tegen te gaan en natuurlijk geen judoka op het veld te gaan spelen

21 juli 2011 om 16:22

@afgunncr7

Ga nou niet zeggen dat je die gast ook omver zou gooien, want dat zou wss niet eens in je opkomen op dat moment.

21 juli 2011 om 16:23

@mr-koempel

''maarja hij geeft dus weer het goeie voorbeeld voor de kleintjes die op voetbal zitten........(sarcastisch)''

Jij geeft natuurlijk wel het goede voorbeeld aan de kleintjes hier op VZ door een van 's werelds beste voetballers een ''vuile lafbek'', ''arrogant'' en ''ego'' te noemen.

Ik zou je bijna een cursus anger-magement willen aanbevelen want ik vind je reactie veels te overdreven.

Je moet voor de gein eens kijken wat er gebeurd bij hoekschoppen bij willekeurige wedstrijden. Als we jou advies zouden moeten opvolgen eindigd geen enkele wedstrijd met 11 tegen 11 en zijn de meeste prof voetballers failliet van alle boetes die ze krijgen. (dit staat los van het feit dat ik ook vind dat je lekker van elkaar moet afblijven tijdens standaardsituaties maar dat is bijna een naive gedachte in het hedendaagse voetbal)

o ja, vergeet niet dat de eerste overtreding door de verdediger wordt gemaakt en die eigenlijk de gele kaart hoort te krijgen!

22 juli 2011 om 13:39

Ik zou dit niet doen, maar ik zou zeker wel terugduwen.

21 juli 2011 om 22:52

Dus naar jouw mening kan ie voetballen maar je kan hem geen voetballer noemen.. laten we zeggen dat je niet heel erg intelligent overkomt... om het maar even zacht uit te drukken.. vz in een notendop zeg maar...

Goeie heupzwaai
Maar goed, het is natuurlijk fysiek contact binnen de 16 blabla..

Kon er wel omlachen xd.
Maar dit moet hij niet niet doen.kan hem in belangrijke wedstrijden heel duur komen te staan,en het is sws iets dat nit meteen thuis hoort op een voetbalveld.

Kon er wel om lachen, maar als het bij mij zou gebeuren had ik hem een schop verkocht.

Tja die ene speler zit hem op zo een manier ook tegen te houden.. En Ronaldo pakt het mooit aan.. Dat zie je vaker voorkomen..

Maar wat is het toch weer eens geweldig dat we ook zo een flimpje zien.. Goed van VZ want je moet die haters natuurlijk ook vermaken.. Nu kunnen ze weer met wat onzin komen over Ronaldo.. Ik bedoel je moet mensen ook wat geven om ze zo af en toe bezig te houden..

Ik vermaakt me iig met het lezen van de reacties hier..

Oh en by the way! dat nieuwe Real Shirt... dat is echt met oog voor Ronaldo gemaakt.. Staat hem goed.. Een ''look a like'' polo shirt.. Ik heb me dat uitshirt gehaal d8 die kraag is een beetje te wild.. Morgen meteen dat thuis shirt fixen!

Ronaldo is gewoon een baas.. Klaar!

21 juli 2011 om 15:54

Het gaat om het verkopen. Wat de mensen willen lezen. Je ziet niet in een krant staan ' Messi heeft geen goede Copa gespeeld ' Nee want dat verkoopt niet. Je ziet ' Tevzez schiet penalty mis en zorg voor uitschakeling Argentinie '
En er zijn nou eenmaal veel Ronaldo haters. En als je een bericht hebt over wat Ronaldo verkeert doet dan leest dat sneller dan dat Ronaldo goede dingen doet.

21 juli 2011 om 16:01

Haha.. ja zou zou je het ook kunnen zeggen.. Mensen vliegen hier meer op de negative berichten over Ronaldo af dan op de positive..

Als is dit nu niet echt bepaald negateif hier dit bericht en deze actie.. Maar het is iig wel genoeg om de een en andere hater te bevredigen :P

21 juli 2011 om 16:04

Ik vind dit filmpje trouwens ook niet van toegevoegde waarde. Dit gebeurt zoveel in het voetbal. Kijk naar Engels voetbal heerlijk om naar te kijken, maar wel hard. Die Mexicaan wou denk ik zijn shirt

dit vind ik er zielig om te doen, tevens zou het een prachtige goal van pepe zijn geweest.

ronaldo hoort dit niet te doen.
hij is een fantastische speler maar laat dat niet zien door zijn gedrag, ik vind hem een betere speler dan messi.

ronaldo is veelzijdigger dan messi, hij heeft een schot, kan koppen is snel en kan een actie maken.
messi kan alleen dribbelen en de bal er in tikken :S

maar nogmaals ronaldo heeft een kinderachtig gedrag !

21 juli 2011 om 16:06

Alsof Messi geen schot heeft , hij heeft een van de beste geplaatste schoten ter wereld.
Messi maakt ipv acties schijnbewegingen. Je hoeft geen speciale acties te kunnen doen om een goede speler te worden/zijn. Trouwens uit de statistieken blijkt dat Messi veel efficienter is dan Ronaldo.

21 juli 2011 om 16:29

Ik wil er zeker geen Messi Ronaldo discussie van maken, maar als je Messi nooit hebt zien spelen zeg dan ook niks over zijn kwaliteiten. Het is duidelijk dat je gewoon wilt zeggen dat je Ronaldo beter vindt en dat je daarvoor doet alsof Messi een voetballer van het kaliber Jeremain Lens is ofzo.

21 juli 2011 om 16:41

Waarom moeten die 2 altijd in elk topic vergelijkt worden? Het is gewoon puur een persoonlijke mening. En als je het perse wilt doen doe het dan goed... Messi alleen dribbelen en bal erin tikken... en ronaldo kinderachtig gedrag.. lekker recent allemaal.

Slaat nergens op waar die gozer allemaal mee bezig is die kel houd hem nog geen eens is vast miss net tegen als je goed kijkt en dan ook nog in een oefen wedstrijd en dan ook nog is raar opkijken als hij geel krijgt.

Wat een baas die Ronaldo, je kunt er wel om lachen maar eigenlijk had hij zich gewoon moeten laten vallen want die greep van hem viel wel hard op.

Het is en blijft gewoon een irritant mannetje die ronaldo he. Werd misschien wel tegengehouden maar niet zo dusdanig dat de scheidsrechter hier voor floot. als hij zo graag spelers op de grond gooit moet die misschien een andere sport gaan beoefenen . Zelf als die normaal 1 x aangeraakt word ligt die haas te huilen op de grond en nu verbaast zijn dat als die iemand zo naar de grond werkt hij er geel voor krijgt. net goed voor de meest irritante speler ter wereld. dit heeft hij toch allemaal niet nodig als die zich een wat meer op het voetbal concentreert in plaats van op die toneelstukjes die die elke wedstrijd voert zou die inderdaad misschien de beste speler ter wereld zijn.

Dit hoort natuurlijk niet te gebeuren op het voetbalveld , voetbal is nog altijd een sport waar je een bal moet trappen en niet je gevechtskwaliteiten moet tonen alhoewel dat de laatste jaren wel vaak gebeurd. Omdat het Ronaldo is is het weer geniaal dat hij het doet , maar als het iemand anders was dan zeggen ze 'meteen straffen die gozer','ga beter judo doen ipv voetbal'. En dan nog zijn reactie tegen de grensrechter puur arrogantie. Mensen hebben wel gelijk dat ze zeggen dat als spelers tegenstanders vasthouden/shirt trekken ook een gele kaart verdienen , ze hebben misschien wel gelijk maar zo kan je elke wedstrijd dan voor zoiets geel trekken.

Die kerel kopt hem trouwens wel lekker binnen ondanks dat er al gefloten is

Haha ik vind het een geweldig filmpje! Zie je na Ronaldo een echte ippon! Toch kan ik me wel voorstellen dat hij zoiets doet, je ziet vaak dat zijn directe tegenstanders alles uit de kast halen om hem te stoppen, ik zou er ook een keer gek van worden.

Trouwens wat een mooie shirts van Real! Zijn dit de nieuwe van dit seizoen of hadden ze deze afgelopen seizoen ook al? Dan heb ik niet goed gekeken, want ik vind deze echt mooi!

dit is de echte ronaldo,die scheids kkon er ook wel een penalty voor geven.

Als Messi dit zou dan dan zou het geniaal zijn. Wil tegen een paar mensen hierboven schelden, met name de mismakelijkende Barca-fans, die er niet tegen kunnen dat Ronaldo drie keer gescoord heeft. Maar dan krijg ik weer een ban. Ha, er wordt altijd getrokken, misschien tijd om meteen een penalry daarvoor te geven?

21 juli 2011 om 16:13

Inderdaad, sommige mensen doen echt belachelijk. Je hebt je handen thuis te houden en anders mag hij van zich afbijten. Dat de ander in dit geval dramatisch gaat liggen en er beteutert bij gaat kijken kan Ronaldo niks aan doen.

Ronaldo blijft een held!

21 juli 2011 om 16:43

Maar Ronaldo hoeft zijn handen niet thuis te houden? Het is echt niet nieuw dat er getrokkken en geduwd wordt bij vrije trappen. Anders ga je gewoon vallen omdat die mexicaan je omhelst, maar als je hem ook vastpakt en gaat gooien ben je minstens net zo fout bezig.

21 juli 2011 om 16:48

Ronaldo omarmt zijn tegenstander toch niet of wel ? Dit is gewoon van je afbijten. Ik heb ooit een actie gezien waarbij Didier Drogba aan zijn shirt werd getrokken, als reactie hierop (want hij de mogelijkheid om te scoren) trok hij zijn tegenstander mee naar de grond. De scheids gaf de bal aan Drogba.

Als de scheids zijn ogen opendoet fluit hij gewoon en geeft hij of een indirecte vrije trap of een penalty. Maar Ronaldo geel geven omdat hij zijn tegenstander afmaakt in een fysieke strijd slaat nergens op.

Hoe dan ook het gaat toch nergens over. Oefenwedstrijden tellen toch niet meer voor de competitie.

21 juli 2011 om 17:17

Kijk ik heb niks tegen duwen en trekken bij dode spelsituaties, maar hier pakt Ronaldo die Mexicaan toch gewoon vast en gooit hem over zijn heup? Dat Drogba valt en zijn tegenstander meetrekt heeft hier helemaal niks mee te maken. Drogba wordt ten val gebracht en neemt daarna zijn tegenstander mee, Ronaldo wordt niet ten val gebracht maar gooit zijn tegenstander op de grond en om niet op te vallen gaat hij zelf ook maar liggen. In Drogba's geval maakt de tegenstander de eerste serieuze overtreding, bij Ronaldo is het echter Ronaldo die de fout maakt. Daarom slaat het wel ergens op dat hij geel krijgt. Het is niet zo dat Ronaldo wint met duwen en trekken, hij vloert zijn tegenstander met een worp, dat is gewoon geen voetbal meer.

21 juli 2011 om 17:27

Bekijk het filmpje anders nog een keer en kijk wie er begint ...

21 juli 2011 om 16:22

Ik ondersteun de beiden hier ...
Ik vindt het ook triest dat mensen toch nog gaan blijven proberen om Ronaldo te bekritiseren.
Die gast moet gewoon z'n handjes thuis houden, dan gebeurt zoiets niet, maar ja, wat wil je als je tegenover Ronaldo staat, je hart klopt 2 keer zo snel & de zweet druppels komen zowat overal tevoorschijn. Begrijpenlijk dat hij dan wordt vast gehouden, maar als hij het niet wilt, dan krijg je zoiets, logisch toch ... ?
Messi fanatjes ...

21 juli 2011 om 16:38

Gast lees de reacties! Er zijn genoeg mensen die dit weer fantastisch vinden en de negatieve reacties vallen hier nog heel erg mee. Als Messi iets fout doet krijg je gelijk weer een horde mensen die zeggen dat het ''zijn ware aard is die naar boven komt''. Er zouden zeker mensen zijn die Messi probeerden te verdedigen, maar dat zou kansloos zijn omdat mensen dan gelijk weer komen met lijstjes van dingen die Messi ooit (maakt niet uit of het 4 jaar geleden was) heeft fout gedaan om maar te zeggen dat hij schijnheilig is ofzo. Zoals het eigelijk altijd gaat met iedre keer dat Messi ook maar een beetje ''fout'' bezig.

21 juli 2011 om 17:40

Bullshit.

Je krijgt nooit een horde bij Messi, er wordt altijd haat tegen Ronaldo gebruikt. Je gaat mij niet zeggen of wijzen op dat Messi meer haat tegen zich krijgt. Gelul, Messi is volgens iedereen heilig ( meer dan 80 procent van de mensen ). Belachelijk.

21 juli 2011 om 17:54

@weareunited

Misschien moet je eens onder die steen vandaan komen en tegelijkertijd je blinddoek afdoen! Het gehaat jegens Messi en Barca bevindt zich momenteel in een piek. De anti-barca mentaliteit verspreid zich anwl onder de leden van deze site. Sinds de verloren finale in Zuid-afrika is dit zeer sterk toegenomen.

Mooie Ganseki Naga (komt volgens mij alleen niet in judo voor). Hier een basis voorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=wexr8mml4uu ik geef hem een 8 :D

Jemig, zelfs in een oefenwedstrijdje misdraagt hij zich zo.. Ik had hem gewoon niet meer opgesteld als hij zich zo gedraagt. Het team ziet er zo ook al behoorlijk uit.

Casillas
Arbeloa
Carvalho
Mateos
Pepe
Xabi Alonso
Altintop
Khedira
Ozil
Higuaín
Benzema
21 juli 2011 om 16:27

Haha is dit een grap?

Sergio Ramos zet je er maar niet in?
Pepe linksback?
Marcelo zet je er ook maar niet in?
Kaka zet je er ook maar niet in?
Altintop in de basis bij Real Madrid 1?

kom op zeg, deze opstelling kan ik gewoonweg niet serieus nemen, ik zou eerder zo spelen:

en Ozil moet op de plek tussen Kaka en Ronaldo maar die opstelling heeft Voetbalzone niet. .....

Casillas
Sergio Ramos
Carvalho
Pepe
Marcelo
Xabi Alonso
Di maria
Kaka
Ronaldo
Higuáin
Ozil
21 juli 2011 om 16:37

Vind je opstelling veel te aanvallend. Wanneer je zo tegen Barcelona gaat spelen gaan we met 9-0 afgedroogd worden. Je moet minsten iemand naar Xabi plaatsen.

Ozil in de spits ? Ik denk dat niet gaat werken.

21 juli 2011 om 17:30

ON: Het begint met trekwerk van die speler van Chivas en als een beetje onhandige/onnodige manier om hem van hem af te krijgen gooit Ronaldo er een kungfu-panda achtige worp uit. Niet slim en dus ook terecht een gele kaart ookal begon de overtreding niet bij hemzelf.

Off: Thomas (tombapsv), ik snap dat je het niet eens bent met onze vriend vvbargeres want zijn opstellling slaat natuurlijk helemaal nergens op maar jouw opstelling daarentegen is oook niet bijzonder goed. Ozil in de spits samen met Higuain? En dan ook nog aanvallend ingestelde spelers als Ronaldo, Di Maria en Kaka daar allemaal nog achter, beetje teveel van het goeie he? Op jouw manier spelen ze dus 4-1-1-4 ongeveer. Ik zou eerder deze optie kiezen (btw Di Maria en Ronaldo met punt naar voren), maargoed daar zullen ook de meningen over uiteenvallen.

Casillias
Ramos
Pepe
Carvalho
Coentrao
Ronaldo
Sahin/Khedir
X. Alonso
Di Maria
Ozil/Kaka
Higuain
21 juli 2011 om 17:39

@ G.zola lees aub mijn laatste zin: '' en Ozil moet op de plek tussen Kaka en Ronaldo maar die opstelling heeft Voetbalzone niet. ..... '' lezen en dan pas negatief reageren!

Een te aanvallende opstelling? dan spelen ze 4141 wat aanvallend zeg?

21 juli 2011 om 17:41

@indo17

Lees aub mijn laatste zin: '' en Ozil moet op de plek tussen Kaka en Ronaldo maar die opstelling heeft Voetbalzone niet. ..... ''

Een te aanvallende opstelling? dan spelen ze 4141 wat aanvallend zeg?

21 juli 2011 om 17:56

Oh sorry thomas, die had ik inderdaad niet gelezen, en ja dan nog veel te aanvallend naar mijn mening, dan speel je dus met 2 aanvallende buitenspelers en 2 aanvallende middenvelders en dan ook nog een spits erbij. Daarbij zijn Di Maria, Ronaldo, Kaka en Özil geen spelers die veel verdedigend werk opknappen dus zullen ze met die opstelling vrijwel elke wedstrijd bij een counter of tegenaanval overlopen worden op het middenveld aangezien X. Alonso de enige controlerende speler is daar. Maar goed daar zullen de meningen over uit een lopen. En om je laatste zin nog eens te herhalen en te bevestigen: Dan spelen ze 4-1-4-1 wat aanvallend zeg?. Ja inderdaad dat is echt aanvallend.

Heerlijke heupzwaai, hij had alleen nog even moeten aftikken erna en buiging maken.
Snap niet waarom zoveel mensen afgeven op Ronaldo, hij is op en top een prof en als een speler in je gaat hangen is het logisch van je af te bijten.

Overigens erg mooi dat nieuwe tenue van Madrid, beetje jammer alleen dat Ronaldo dan ook weer meteen dat kraagje omhoog moet doen en tape om zijn armen doet, blijft een ijdeltuit, maar uiteraard een goede voetballer.

Prachtige voetballer, maar ik heb niets met zijn maniertjes. Veel arroganter en zelfingenomen ga je ze niet vinden. Jammer, want een Ronaldo zonder arrogantie zou door velen op hetzelfde niveau worden geschat als Messi.

Ik vind de judoworp overigens niet bijzonder en ik snap de nieuwswaarde hiervan ook niet. Dit soort acties zie je toch elke wedstrijd?

Dit krijg je van als je aan Ronaldo zit.

Niet slim gedaan van Ronaldo. Dit is nergens voor nodig joh. Volgende keer moet ie nie meer doen hoop ik!, want dit past gewoon niet bij hem.

Wat een ''meisjes'' zie ik hier wat zou jij doen als iemand aan jou zit? gewoon lekker toelaten?
oke hij gaat een beetje te ver met die Gooi maar toch, als ik sommige reacties hier zie zou hij braaf terug lopen naar de eigen helft lol zo word je nooit sterk en blijf je een pussy

Ik heb die match bekeken,wel met moeite om mijn ogen open te houden omdat het al zo laat was.maar als er nu 1 speler was die me egt irriteerde was het wel die Chivas verdediger.die zat constant op Ronaldo,probeerde altijd iets te doen wat helemaal niet op voetbal leek en dan begrijp ik wel waarom Ronaldo hem op de grond legt.alleen had hij het misschien niet moeten doen in een judo worp

Wat duwen en trekken vind ik zeker niet erg dat hoort erbij.maar hier zie je duidelijk dat hij Ronaldo gewoon vast pakt en precies een knuffel wilt geven.

Voor de rest is Ronaldo wel terug beestig aan het spelen.2 wedstrijden en al 4 goals binnen gespeeld,en wat voor een goals.zijn eerste goal al meteen een wereld hit :P Ik denk dat die jongen er egt wel terug zin in heeft.op naar de 50 goals dit seizoen

Goed opgelost door Ronaldo ! wat een baas trouwens kraagje omhoog net Eric Cantona, nieuwe shit van Real is niks mis mee !!

Ik zou zeggen, bied hem gelijk een gele band aan!

Hahaha vind het echt een leuke actie, nixte arrogant :D

ik kan mij nog herinneren dat messi een handsbaldoelpunt maakte en heel onschuldig keek en dat alle barcafans hierzo hem gingen beschermen

21 juli 2011 om 20:51

Wat probeer je nu te doen? Probeer je nu Ronaldo zijn gedrag goed te keuren. Het intresseert mij trouwens vrij weinig dat hij dit heeft gedaan, het zal me een zorg zijn. Snap ook niet dat mensen zich er druk over maken. Alleen ik mag gewoon niet zijn gebaartjes en zijn cynisch geklap. (dat vind ik persoonlijk echt irritant) Mag je van mij liever onschuldig kijken dan zo

21 juli 2011 om 21:27

Als je goed leest geef ik nergens aan dat ik zijn gedrag goedkeur, Jij doet dat wel

Mijn reactie slaat op een stuk of 20 reacties hier waarbij mensen aangeven dat ronaldo een kwal is omdat hij dit doet

21 juli 2011 om 21:59

@cr07

Dat hij een overtreding maakt dat keur ik goed hoor. Dat gebeurd altijd wel eens. Dat die kerel hem vast pakt is ook niet zo slim. Maar gewoon het feit dat zijn gebaartjes en dat cynisch klappen naar de grensrechter. Dat irriteert mij gewoon erg aan die man/ Doe gwoon normaal. Zoiets vind ik nu arrogant.

Haha pro Ronaldo, Hij laat niet met hem spelen. Hij wil laten zien wie de baas is! Respect voor hem, De meeste spelers zouden gewoon gaan liggen. Die jongen speelt de sterren van de hemel, Ik denk dat ie dit seizoen wel de 50 kan halen in La Liga als ie elke wedstrijd 2/3 goals maakt zoals ie nu doet.
Niks te arrogant, Zo moet het.

-1000 voor zijn persoonlijkheid maar +10000 voor zijn skills.
veel mensen zeuren over hem en met reden Maar als tie goed in z'n vel zit is het een top voetballer!

Hahaha toch wel geweldig, Judo is bedoeld ter zelfverdediging en je tegenstander geen letsel op te leveren. Erg knap van Ronaldp, terecht wat hij doet maar ik kan die kaart ook begrijpen.

Ik ben gewoon 100 % Barca-fan maar ik moest hier ook gewoon kei hard om lachen hoor.
Als ie het maar niet doet in de competitie ofzo, en dat geel is ook wel terecht alleen dan moet hij ook die verdediger geel geven.

Tsja, beetje jammer dit, maar goed, er gebeuren wel ergere dingen op het voetbalveld.

Een speler met zijn kwaliteiten heeft dit helemaal niet nodig. Waar ik me echter wel vreselijk aan stoor dat zijn zijn maniertjes. Nu ook weer met dat kraagje wat hij omhoog heeft staan. Er is maar één speler die daar mee weg kwam en dat is Eric Cantona. Ronaldo weet waarschijnlijk niet eens wie hij kopieert.
Dat vind ik zelfs nog vele malen erger dan dat vol misnoegen op de grond gaan zitten na een overtreding of de manier waarop hij achter een bal gaat staan voordat hij een vrije trap neemt, alsof hij een wortel in zijn ster heeft zitten.

Ronaldo is een fantastische speler, maar hij manifesteert zich gewoon als een vreselijke arrogante kwal. En ja, Messi laat zich ook weleens vallen of bijt van zich af. Maar die andere fratsen zie je niet bij hem.

Zeer duidelijk!

Een Ippon! Ronaldo heeft gewonnen!

Gewoon een wedstrijdje of 5 schorsen die Ronaldo!

Hij denkt een vrijbrief te hebben de arrogante kerel.

Haha wat een actie van Ronaldo agja hij zal wel weer de nodige stront overzich heen krijgen van de ronaldo haters maarja wat maakt het uit topscore wordt dit toch wel!

btw wat een prachtige shirts heeft real nog mooier dan ze al waren met die rugnummers zo en die kraag prachtig!

Dit gebeurt elke dag.. Dat klappen vindt ik wel niet erg sympathiek. Hij hoort gewoon geel te krijgen en krijgt dat ook.

Haha mensen hier, ik geef jullie een voorbeeld Zidane vs Materazzi wat Matarazzi tegen Zidane heel de tijd liep te zeggen. Dit gebeurd zovaak bij een aanvaller die gewoon beter is dan de verdediger, de verdediger loopt te trekken, zuigen en beledigd je constant, dit heb ik zelfs in de jeugd van Excelsior meegemaakt en later ook nog en dat begint al op hoog niveau op een jonge leeftijd en dit gaat ook door. Jullie hebben geen idee wat vooral aanvallers zoal te verduren krijgen, ze worden altijd benadeeld en dat zie je ook bij corners waar ze gewoon zo vastgehouden worden dat ze niet eens een meter opzij kunnen stappen, het is daarom ook logisch dat bijvoorbeeld Ronaldo nu van zich afbijt. Ik weet dat ik vroeger ook iemand ze tong onderin ze buik wilde slaan maar dat los je dan op door ook gewoon flink hard van je af te bijten en dat doet Ronaldo nu gewoon op een nette manier inplaats van een elleboog te geven of iets. Maak er niet zo'n groot probleem van omdat Ronaldo sinds 1 jaar tijd weer is een keer 'negatief' in het nieuws komt.

Is een van de betere voetballers op wereld en haalt soms rare capriolen uit, moet het goede voorbeeld geven aan jeugdspelers. Wat hij doet lijkt nergens op!

21 juli 2011 om 20:20

Ik ken me enigszins wel begrijpen wat Ronaldo doet, het is harstikke irritant als een tegenstander je vast houdt in het 16 meter gebied. Natuurlijk is het niet het goede voorbeeld, maar ik vindt dat de tegenstander ook minstens moet bestraft worden met een gele kaart.

21 juli 2011 om 20:23

Het gaat nog altijd om voetbal en niet om Judo, als hij zulke dingen wil doen moet hij op Judo gaan, dit moet de een van de beste voetballers op de wereld niet doen want dan gaat zijn reputatie alleen maar naar beneden. Laat hij zich dan inhouden en dol spelen door trucjes.

Als dat geen Ipon was, dan weet ik het ook niet meer .
Ik had rood gegeven in plaats vam geel.

Dan nog verbaast zijn dat ie geel krijgt. Rood was eerder op zijn plaats. Heeft niks met voetbal te maken dit.

22 juli 2011 om 04:21

nee weetje wat het is..ik heb die wedstrijd gezien.. chivas speeelde teeee hard gewoon.. geen woorden voor en de scheids liet alles doorgaan. terwijl het pre season is....en je zag ook na de eerste doelpunt van ronaldo dat hij opgelucht was.hij gaf die bal zo een harde trap. dus het was een beetje fustrstie van hem

22 juli 2011 om 11:14

Ok, ik heb de wedstrijd niet gezien en Amerikaans voetbal staat ook bekend op zijn hardheid.
Maar ik heb het gewoon alleen over Ronaldo, omdat dit artikel daar over gaat en hij is dan niet pro genoeg om zich te beheersen, maar hij laat zich meesleuren door de tegenstander.

In jouw beeld kan ik me wel vinden, maar heb de match niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.

Is het iemand opgevallen dat het een mooie goal was geweest van die man die de bal erin kopt?

De selectieve pseudo moraalriddertjes op vz hebben ook weer wat gezien hahaha.. 'dit hoort niet op een voetbalveld' 'arrochante bla..' 'als het pukje was geweest dan...' Ik voel gewoon bijna plaatsvervangende schaamte..

On: niet politiek correct maar wel leuk om naar te kijken..

Een beetje meer respect kan wel hoor ..
Is en blijft een Vrienschappelijke match.

ik zie de lol er wel van in.
en natuurlijk weer die ronaldo reactie achteraf, vieze kwal(wel jammer dat hij zo goed kan voetballen)
en wat ik ook zie is dat hij bij 0.18 seconde al zo goed als los is van zijn tegenstander maar dan gaat hij nog even door met z'n armen om de tegenstander op de grond te krijgen. en in mijn ogen is de kaart zeker terecht. en anders wel voor de gebaren die hij later maakt. en de verdediger houd op het moment dat ronaldo weg wil lopen z'n arm ervoor, daarvoor had gefloten kunnen worden maar ronaldo probeert zelf nog door te gaan, dus zijn eigen fout!
Dit heeft niks met z'n talent te maken want daar ben ik ook fan van!

Dit is antuurlijk fantastisch, moest een andere speler van een andere grote club eens doen, dan is het arrogant enz. dan ben je geen voetbalfan als je hier al van geniet

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren