Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Geblesseerde Lampard moet streep zetten door EK

Laatste update:

Engeland krijgt dreun na dreun te verwerken in de aanloop naar het EK in Polen en Oekraïne. The Three Lions, die het in de groepsfase moeten opnemen tegen Frankrijk, Zweden en gastland Oekraïne, kregen donderdag het slechte nieuws te horen dat Frank Lampard niet mee kan naar de eindronde. De 33-jarige middenvelder van Chelsea, goed voor liefst negentig interlands en 23 interlandgoals, is geveld door een dijbeenblessure.

/

Lampard liep de blessure op tijdens een training van de Engelse ploeg. Hij liet woensdag een scan maken, maar de uitkomst daarvan liet lang op zich wachten. Donderdag maakt de Engelse bond (FA) in een officieel statement echter bekend dat Lampard te geblesseerd is om met de nationale ploeg deel te kunnen nemen aan het toernooi. In een eerder stadium raakte bondscoach Roy Hodgson ook al Scott Parker en Gareth Barry kwijt; Wayne Rooney is daarnaast geschorst voor de eerste twee duels.

Als vervanger van de geblesseerde Lampard is Jordan Henderson bij de selectie geroepen, zo maakt de FA ook bekend in haar communiqué. De 21-jarige middenvelder van Liverpool debuteerde in november vorig jaar bij Engeland en heeft twee interlands achter zijn naam staan. “Dit is een enorme klap voor het team”, zegt bondscoach Hodgson treurend. “Zeker omdat we ook Barry al kwijtraakten. De dokter kan ons echter niet garanderen dat Frank mee kan doen in een groepswedstrijd, daardoor moeten we hem wel vervangen.”

Zonder Frank Lampard worden de EK-kansen van Engeland

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit is oud nieuws. Wisten we al sinds gisteren of eergisteren. Parker,barry en Lampard zijn al uitgevallen, toch niet de minste he.

31 mei 2012 om 19:05

Toen was het nog niet zeker.

Denk dat het EK van Engeland nu helemaal niks meer word. Frankrijk zal denk ik eerste worden en Zweden word dan denk ik tweede.

31 mei 2012 om 19:24

Eens, en het uitvallen van Lampard is een aderlating maar niet van doorslaggevende aard: hij heeft nooit boven zichzelf uitgestegen op eindrondes. Voordeel is dat Gerrard nu het absolute middelpunt vormt van dit elftal. Indien in vorm kan dat gunstig uitpakken, hij en Lampard liepen elkaar namelijk vaker in de weg dan goed samen te werken. Gerrard - Young en Rooney zullen het driehoekje moeten vormen.

31 mei 2012 om 19:36

Gerrard, Young en Rooney een driehoekje vormen?!

Kan je is de hele opstelling geven (of in ieder geval middenveld en aanval)?

31 mei 2012 om 19:57

Rooney is de eerste 2 wedstrijden geschorst

31 mei 2012 om 21:54

Het driehoekje zal de eerste wedstrijden zonder Rooney moeten, dus dat gaat al niet. Daarnaast is ook Gerrard over the hill aan het raken, want het niveau wat hij twee jaar terug haalde, haalt hij bij lange na niet meer. Eigenlijk is alleen Rooney op dit moment van echt wereld niveau in de selectie en vlak daaronder Hart, die enorm in opkomst is en binnen een jaar of twee jaar misschien wel de beste keeper ter wereld is.

31 mei 2012 om 19:18

Wie zijn als vervangers voor Parker & Barry opgeroepen? Toch wel opvallend dat er al 3 middenvelders uit zijn gevallen, Heeft denk ik te maken met het zware seizoen die deze spelers achter de rug hebben in de Premier league met overvolle speelschema's.

Parker Barry & Lampard missen het EK & Ik denk dat het voor zeker 2 van deze 3 hun laatste kans was op een groot toernooi.

31 mei 2012 om 19:25

Jagielka is in de plaats van Barry en bij parker weet ik niet het zit.

31 mei 2012 om 19:20

Parker zit nog gewoon in de selectie. Is wel geblesseerd maar gaat voorlopig nog gewoon mee.

31 mei 2012 om 19:41

Mischien wisten we het gister maar het nog niet zeker.
Wel zielig voor de Engelsen parker,barry,lampard,walker,wilschere,cleverly Smalling gebleseerd en Rooney die geschorst is.wel raar dat Carrick of Scholes er niet wordt bij geroepen.
Als ik Hodgson was zou ik zo maar eens proberen.
Ik bedoel dat Gerrard achter rooney speelt.

Hart
Johson
Cahil/Lescot
Terry
Cole
Carrick
Jones
Walcot
Walcott
Young
Rooney/Carro
31 mei 2012 om 19:43

@ Youngblood

Sinds wanneer is Walcott tweeling?
je hebt hem 2x in je opstelling.

Heb jij enig idee waarom Richards niet is geselecteerd?
Blijft een groot raadsel voor mij,tenzij hij geblesseerd is.

31 mei 2012 om 19:47

walcott gaat niet mee dus moet je helaas twee plekken vullen want hij gaat niet omdat oekranie heel racistisch land is en hij is zoals je weet caribisch getint

31 mei 2012 om 20:00

Sorry
Ik bedoel dat Gerrard Achter Rooney speelt.

31 mei 2012 om 20:33

Walcott gaat wel mee, alleen zijn familie gaat niet mee.

31 mei 2012 om 22:29

@job45
Misschien hier niet maar in Engeland wel. Lampard wist het en Cheslea ook. Dit nieuws over Lampard werd gisteren al gepost in Engeland, ik wil niet stom doen. Skysports had dit oa al bevestigd

Pff weer een tegenslag voor de engelsen.. Ik vind het echt zielig worden..

31 mei 2012 om 21:23

Jammer inderdaad, zal ook wel de laatste zijn die Lampard als speler zal meemaken helaas;!

31 mei 2012 om 21:32

Yepp, al denk ik nu dat hij al 35 jarige alle zeilen bij gaat zetten om het wk te halen..

31 mei 2012 om 21:53

Dat denk ik niet.
Sommige spelers stoppen hun interland carriere eerder,zodat ze zich alleen op de club kunnen concentreren.

Nu haalt Engeland de kwartfinales al helemaal niet.

Tweet van het account van Frenk de Boer: Frenk de Boer, vond het wel wat hebben. ‏

@frenkdeboer
Lampard en Barry die niet meegaan naar het EK en Carroll die maar niet geblesseerd wil raken. Gunstige dingen. #engeland #EK

31 mei 2012 om 19:05

Of misschien juist wel. Er loopt veel talent rond, je weet het nooit, als er jonge jongens in de basis komen te staan met ervaren spelers als Rooney, Gerrard en Terry heb je een goeie verdeling. Alle ervaren spelers in één elftal kan ook negatief werken, zoals je vaak bij Engeland ziet.

31 mei 2012 om 19:10

Zit inderdaad wat in, ben benieuwd, we zullen zien.

Daar gaat het EK voor Engeland..

Zielig voor hem dit, was waarschijnlijk zijn laatste EK geworden..

31 mei 2012 om 19:37

Laatste EK sowieso... Maar misschien zelfs laatste grote eindtoernooi, want ik weet niet of hij op z'n 35e nog een WK gaat (lees; mag) spelen...

31 mei 2012 om 23:08

Zou kunnen misschien als ervaren speler om de 'jeugd' dan te ondersteunen.. ik denk dat hij daarin wel een voorbeeld kan zijn. Maar het is allemaal erg jammer voor hem.. en ook voor Engeland natuurlijk ;

Dat moet pijn voor hem doen, groot domper. Zeker 1 van de beste middenvelders die ik heb gezien afgelopen seizoen. Groot gemis voor Engeland, en waarschijnlijk zijn laatste kans om te schitteren voor Engeland.

Het ga je goed Super Frankie Lampard, nog 1 a 2 seizoenen schitteren voor Chelsea en dan een grote afscheidswedstrijd. Verdient de meest scorende middenvelder ooit in de Premier League en de legend van Chelsea.

Met Parker is het toch nog niet zeker of die wel of niet mee gaat?

Ben je mooi klaar mee. Engeland zou het sowieso al moelijk krijgen op het EK, nu wordt het een mission impossible om een goede prestatie neer te zetten zonder een van hun beste spelers. Nee, Engeland mag heel blij zijn als ze de poulefase overleven.

Wat een domme poll. Waarom is er geen optie de kansen stijgen aanzienlijk? En nee geen sarcasme.

Haal Scholes er maar weer bij.

31 mei 2012 om 19:47

Dat is nog niet eens zo'n hele gekke optie. Ik denk dat je daar meer aan hebt dan Henderson.

31 mei 2012 om 20:02

Heel veel meer maar Scholes wil dat niet meer.

Al sinds Willshere geblesseerd is hebben ze geen kans, de enige creative middenvelder die zo broodnodig is in dat werkersteam vol netniet spelers. Met of zonder Lampard maakt niet eens veel uit meer dan. Ze missen kwaliteit. Alleen O.chamberlain voorin is nog iemand die het verschil kan maken, maar nog wat te jong om dat consistent te doen.

Zonde, The Lions zullen zijn gezag binnen en buiten de lijnen missen. Lamps heeft de ervaring en het gochme wat nodig is om een EK te winnen. Stevie kan het niet alleen....

Ach ja, met lampard of zonder maakt niet zo heel veel uit. Ze komen in mijn ogen toch te kort om mee te doen om de titel.

31 mei 2012 om 19:09

Heb genoeg wedstrijden van Engeland gezien, die man is bijna altijd de bepalende factor voor hun geweest. Of hij nou scoort of een assist geef hij blinkt altijd uit. Een Engeland met of zonder Lampard is een groot verschil.

31 mei 2012 om 19:23

Met Lampard erbij zouden ze niks kunnen maken van dit EK met zo'n selectie. Dus zonder hem zullen ze er nog iets minder van kunnen maken. Dat is zijn punt, en gelijk heeft hij. Bizar matig team.

31 mei 2012 om 20:18

Lampard is bij Chelsea veel en veel beter dan bij Engeland, ik zou Gerrard de voorkeur geven als ik moest kiezen tussen beide aangezien Gerrard voor Engeland beter is dan Lampard voor Engeland.

31 mei 2012 om 21:04

Dat is mijn hele punt niet. Ook al zou Messi met Cyprus mee doen, dan worden ze nog geen kampioen. Zelfs met Argentinie wordt hij al geen kampioen. Lampard kan wel belangrijk zijn, maar Engeland is gewoon een vrij matig team wat nooit ver komt in een toernooi ondanks de hoge verwachtingen. Nu Lampard niet mee doet slinken de kansen van Engeland, die al vrij klein waren.

31 mei 2012 om 21:20

Messi zou met Cyprus meer kans hebben. Daar zou iedereen in zijn dienst spelen, bij Argentinië zijn de ego's zo groot dat niemand elkaar het licht in de ogen gunt, bij wijze van spreken. Lavezzi, Tevez, Higuain en Aguero geven never een bal af, en zeker niet op Messi.

Maar on topic: Engeland gaat Lampard nog missen denk ik, zijn ervaring is goud waard. Voor het functioneren van Gerrard is dit niet zo slecht denk ik, heb altijd het idee dat Gerrard minder speelt als hij samen speelt met Lampard. De grote vraag is alleen wie Lampard moet vervangen?! Aangezien de ziekenboeg al overvol is...

Er moet ook altijd wat aan de hand zijn bij Engeland vlak voor er een groot toernooi begint. Best jammer..

31 mei 2012 om 19:11

Komt omdat ze in Engeland geen winterrust hebben. Alle spelers bij de nationale ploeg hebben +50 wedstrijden op 1 seizoen gespeeld. Vergelijk dat met andere landen, dan zie je dat het een groot verschil maakt. Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië ... houden allemaal een winterstop waardoor de spelers tegen het einde van de competitie fitter zijn.

31 mei 2012 om 19:19

De spelers van de topteams van die landen maken ook +50 wedstrijden in een seizoen hoor (kijk bijvoorbeeld Luuk de Jong zelfs al). En vaak is er ook nog van alles aan de hand een eindronde, of personeel gedoe of wat dan ook, het is nooit eens stil daar, en vaak resulteert dat in een heel slecht toernooi voor de Engelsen.

Mag je nog veranderingen in je selectie maken ? Dat zou in dit geval wel handig zijn...

31 mei 2012 om 19:08

Ja in dit soort gevallen wel, pas als het toernooi begonnen is mag het niet meer(ookal heb je nog niet gespeeld op het toernooi).

Nou dat gaat Engeland pijn doen denk ik. Moet nog maar zien of ze nu wel door de poulefase heen komen.

Ach, wat boeit Frank het. Zijn seizoen kan toch al niet meer stuk. Nu gaat hij rustig herstellen en zich weer volledig richten op Chelsea.

31 mei 2012 om 19:12

geloof je dat nou zelf elke speler wil wel een ek winnen in zijn carrière

31 mei 2012 om 20:23

Is Engeland kanshebber dan? Nu kan hij vrolijk zijn vakantie naar Barbados boeken en hangend op een hangmat zijn landgenoten zien ploeteren in de poulefase.

wel sneu voor hem zijn laatste EK en ik zie england niet zo ver komen met of zonder lampard.

Zonde, goede voetballer. Maar toch is het eigenlijk ook goed nieuws voor Engeland, je kan immers niet spelen met Gerrard en Lampard samen in het veld. Dit is al veel vaker gebleken in het verleden, dus nu is het tijd voor een andere variatie en andere opstelling.

Al is die Henderson echt een lachertje, als ik Hodgson was had ik nog een poging gewaagd voor Scholes of Carrick, want die Henderson heeft net als Downing weinig tot niks gepresteert dit seizoen bij liverpool. Lijkt erop dat de halve selectie van Liverpool wordt opgeroepen voor het nationale elftal.

Spelers als Richards, Carrick, Sturridge, Cleverley en zo zijn er nog wel vele andere jongens worden overgeslagen terwijl ze beduidend beter zijn dan sommige jongens die nu in het Engelse elftal mogen meedraaien. Engeland wordt op deze manier een lachtertje op het EK als ze niet oppassen.

Hoop dat Roy goede keuzes maakt en toch nog iets van dit elftal kan maken want de potentie is er genoeg. Alleen de samenstelling van het elftal is nog steeds om te lachen.

Jammer dat Henderson nu de Olympische Spelen mist met Team GB. Maar als Wilshere en Cleverley dan weer fit zijn had Henderson waarschijnlijk toch op de bank gezeten, Met Wilshere en Bale is het olympische Team GB straks een stuk sterker op de spelen dan deze Engelse selectie op het EK. Daarom is het ook jammer dat Team GB naast Henderson ook Jones, Butland, Oxlade, Walcott, Carroll en Welbeck mist door het EK, in eigen huis op de spelen wil je toch met een zo sterk mogelijk team starten.

Het EK van The Three Lions was toch al verloren. Hodgson kan totaal niet selecteren en heeft spelers als A.johnson thuisgelaten om vervolgens Downing mee te nemen.

Neem maar een welverdiende vakantie nu Frank, je hebt het verdiend. Hopelijk ben je dan aan het begin van het volgende seizoen weer helemaal fit!

31 mei 2012 om 19:28

Echt he, of Richards thuislaten net als Sturridge. Belachelijk.

De beste spelers komen van het vaste land,deze eilanders geeft eigen jeugd geen kans.het is geld en nogeens geld,het engelse elftal is niet om aan te zien.

31 mei 2012 om 19:28

Jones, Smalling, Cleverley, Welbeck, Walcott, Oxlade, Hutchinson, Bertrand, Sturridge, Richards, Walker, Rose, Townsend, Rodwell.

Genoeg?

Dit doe ik dan nog uit mijn hoofd, als ik van kleinere teams even zou opzoeken zou de lijst vele malen groter zijn. Ga alsjeblieft eerst kennis inzamelen voordat je ergens over praat. De nieuwe generatie is gigantisch.

31 mei 2012 om 19:39

Wilshere, Mceachran (als hij zijn potentie waarmaakt), Todd Kane, Chalobah.

En zoals je zegt nog way more, gruwelijke generatie!!

31 mei 2012 om 20:59

Haha hoe durf ik Wilshere te vergeten, schaamte.

Jammer mijn held doet niet mee aan de toernooi.

Als ik iemand die EK gun is het Lampard wel de rest boeit me echt niks.
Dus kom op Nederland geef die Spanjaarden en Duitsers en een andere verrassende team lekker billenkoek

De paar mensen die nog hoop/geloof hadden dat Engeland de poulefase door zou komen kunnen nu helemaal hun EK poules aanpassen. Lampard is na Rooney de speler met de meeste kwaliteiten in de Engelse selectie, het verlies van allebei gaat ze heel hard opbreken.

Lampard is een middenvelder die je met zijn ervaring er graag bij wilt hebben. Maar het hoeft geen groot gemis te zijn. Dat wordt het wel als je Henderson meeneemt, die heeft een ontiegelijk slecht seizoen gedraaid.

Ik had eerst vertrouwen in Engeland en Hodgson, zeker toen betekend werd dat Gary mee ging als assistent. Nu ben ik minder lovend, want het aantal (zwakke) Liverpool spelers die meegenomen worden is ongelofelijk. Johnson is overschat en er zijn veel betere opties op RB, Gerrard heeft niks gespeeld, Downing en Henderson zijn dramatisch, Carroll begrijp ik kijkende naar het type speler maar is wel een matige speler.

Ben ik even blij dat Adam een Schot is, stel je voor dat hij mee zou gaan als (mogelijke) vervanger van Parker!

Waar o waar zijn Lennon, Crouch, Sturridge, A. Johnson. Niet allemaal briljante basisspelers, maar wel van grotere klasse dan het merendeel van de selectie. Daarnaast had ik Holt meegenomen, geweldig seizoen gedraaid. De keuze voor Oxlade snap ik gedeeltelijk. Is samen met Rooney de enige die de nummer 10 positie aardig zou kunnen invullen.

31 mei 2012 om 19:22

Slaat sowieso nergens op om Downing te selecteren. 0 goals, 0 assists en het spel was ronduit belachelijk slecht.

Engeland is echt in een vrije geval raakt sinds jaren ze vallen steeds dieper en dieper

31 mei 2012 om 19:25

Precies. Adam Johnson is al zoveel beter dan Downing.

31 mei 2012 om 19:33

Richards, Carrick, Sturridge pfff. Ongelooflijk dat hij deze namen thuislaat.

Flinke aderlating dit

toch wel belangrijke spelers die er niet bij zullen zijn, wel jammer dit. Als voetballiefhebber hoop je er toch op dat elk team op zijn sterkst is, en als je dan al ziet dat Spanje en Engeland in mijn ogen belangrijke spelers missen door blessures dan vind ik dat wel heel jammer.

Hodgson...roep toch Michael Carrick op. Die kan je nu toch minuten garanderen(had je eigenlijk al moeten doen, maar goed), is gewoon Beter dan Barry en Parker. Dan neem je daarbij ook Cleverley mee en ga je op je knieen voor de Ginger Genius Paul Scholes...

Echt waar...wat een start van Mr Hodgson. Johnson ipv Richards, Downing-syndrome ipv Sturridge of Johnson...

Gen rooney, geen lampard, geen wilshere, geen cleverley....we hadden al weinig creativiteit, maar nu is de creativiteit van Engeland te vergelijken met de verdediging van Oranje.

God Save The Team

31 mei 2012 om 19:36

Idd, Carrick had er al lang bij moeten zitten. Benieuwd of het nog gebeurt, want hij had de deur eigenlijk al dichtgeslagen door niet op de stand-by list te willen.

Als Hodgson toch al bezig is met vergissingen te wegwerken, roep Aaron Lennon plz op...

Hart
Johnson
Cahill
Terry
A. Cole
Gerrard
Carrick
Lennon
Welbeck
A. Young
Carroll
31 mei 2012 om 19:47

En wat heeft Lennon het afgelopen seizoen gepresteerd???

Walcott heeft gewoon een beter seizoen geraaid en Chamberlain heeft laten zien het niveau aan te kunnen.

Ik denk dat Hodgson Phil Jones naar voren zal schuiven als verdedigende middenvelder trouwens. Gerrard met de punt naar voren, Young en Walcott/chamberlaing en Carrol in de diep spits en Welbeck daar omheen dartelend. Denk ik...maar ik kijk nergens meer van op bij hodgson, die durft alleen met bekende spelers te spelen.

Dit wordt zijn team voor het EK, bestaande uit Fulham en Liverpool prutsers

Carrol
Johnson
Carragher
Scouser
Konchesky
Shelvey
Henderson
Gerrard
Downing
Zamora
Andy Johnson
31 mei 2012 om 20:02

Ik vind Lennon echt een heel goede speler. Oké, 4 goals en 8 assists dit seizoen wat minder is dan wat Walcott met 8 goals en 11 assists heeft gepresteerd. Maar hij is technisch beter, mss zelfs sneller. Met Walcott heb ik toch vaak het idee dat hij niet zoveel overzicht heeft, een beetje zoals Shaun Wright-phillips. Een mooie uitspraak over hem: "he has the nasty habbit of running straight in to his marker, at full speed"

31 mei 2012 om 20:46

oké 1 je zet een spits op de plaats van een keeper en ten 2e de helft vd spelers die jij zegt: carragher, scouses, konchesky shelvey zamora en tot hiertoe henderson zijn niet opgenomen in de selectie!

31 mei 2012 om 21:44

@kickass...ben je serieus? lees mnn post anders nog eens

31 mei 2012 om 23:37

Ja idd, maar ik vind het wel triest van Carrick om dat te roepen. Kon hij z'n ego efe niet opzij zetten voor zijn eigen land. Al had hij z'n mond gehouden en gewoon accepteerde om mee te gaan dan was hij nu zeker van een basisplek!

Het is wel jammer voor Lampard, vraag me af wat nu het middenrif moet gaan vormen zonder Barry, Lampard en Parker!

en dan halen ze henderson erbij van liverpool waar die geen deuk in een pakje boter heeft geschoten voor die dikke 20miljoen euro waar hij voorafgaand het seizoen bij sunderland weggeplukt werd; nee engeland gaat weinig gevaar stichten in polen&oekraïne ook omdat ze rooney al moeten missen in de eerste 2 wedstrijden plus lampard, parker en barry

31 mei 2012 om 23:39

Het is ongelofelijk! Dan kreeg Benitez nog vaak de schuld om alle aankopen van Liverpool, maar blijkbaar was dat niet zijn fout! 20 miljoen voor Henderson, 40mil voor Carroll! Zijn er wel mensen aanwezig daar in Liverpool die verstand van voetbal hebben!

Onbegrijpelijk.

Henderson, Downing, Carroll, Johnson

Hodgson? Wat waren ook alweer de prestaties van deze spelers en het team waar zij in spelen dit jaar?
Oh ja...wacht....ze hebben een toernooi gewonnen. De Carling Cup....ach...dan kun je vast en zeker ook je mannetje staan tegenover Ribery, Ben Arfa, Benzema, Nasri, M'villa, Ibrahimovic.....

Echt waar...wat een grap dit. Welke coach met een beetje gezond verstand roept deze nietsnutten (carrol kan ik me nog enigszins in vinden) in godsnaam op voor zo'n toernooi.

Wie gaat hij hierna oproepen? Charlie Adam en Jonjo Fucking Shelvey?????

Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh

31 mei 2012 om 19:35

Charlie Adam is schots ;

31 mei 2012 om 19:39

Thank God hahaha

31 mei 2012 om 19:48

Stel dat Terry ofzo nog uitvalt dan ben ik er vrijwel zeker van dat hij Martin Kelly oproept. Ook al is Kelly geen CB.

31 mei 2012 om 20:20

Dat lijkt me niet, Ferdinand komt dan aangezien Ferdinand niet geselecteerd is vanwege Terry.

31 mei 2012 om 20:19

Misschien geeft Downing wel een assist! Zou ook wel eens mogen aangezien hij in het hele seizoen geen doelpunt of assist heeft gemaakt....

Kan maar moeilijk geloven dat Carrick geen basisplek heeft bij Engeland.

31 mei 2012 om 20:24

Misschien maakt Terry wel een omnhaal van buiten de zestien....heeft die dit seizeon ook nog niet gedaan. Downing....zal je inderdaad net zien dat hij de sterren van de hemel speelt en ik hie rmijn woorden terug moet nemen (wishful thinking)

31 mei 2012 om 20:32

Helaas komt de sarcastische ondertoon niet over, Stuart Downing... wat een lachtertje. Liverpool supporters dachten dat zij de betere Villa speler hadden gehaald toen Young door Manchester United werd gehaald...

31 mei 2012 om 21:47

hoezo komt die niet over dan? bedoel dat de kans dat downing een assist geeft net zo groot is als die omhaal van terry...

downing heb ik gewoon echt nog nooit een goede wedstrijd zien spelen...engeland, liverpool, villa, boro...nooit goed genoeg om bijna een onbetwistekracht voor engeland te zijn tenminste

Jammer voor Lampard, deze held verdiende dit EK. Hij is echt ongelooflijk belangrijk voor Engeland en dit is een finke domper. Ik denk dat Engeland niet veel gaat laten zien op het EK: ze hebben dramatische spelers meegenomen (downing, Henderson, Carroll), late goede spelers thuis (richards, Sturridge) en hebben ook veel te maken met blessures. Het is duidelijk dat de spelers van Engeland moe zijn na het lange seizoen en daardoor geblesseerd raken.

Hodgson moet nu zo slim zijn om Paul Scholes op te roepen en te vertellen dat hij hem in z'n basis wil zien, samen met Steven Gerrard. Maar nee, wat doet hij, hij roept Jordan Henderson op. --'

31 mei 2012 om 20:21

Scholes lijkt me onmogelijk maar Carrick is wel mogelijk. Zou zeker een versterking zijn voor Engeland, direct een basisplaats geven en er nooit meer uithalen.

Veel goede spelers spelen niet op het Ek
Hoop niet dat er nog meer goede spelers blesseren(vooral de spelers van het NL elftal niet)

Niet te geloven al die liverpool spelers die de coach haalt... Als je naar de statistieken kijkt heeft Henderson alleen een hogere score bij het verliezen van de bal. bij de rest, passing etc. hebben Carrick en Scholes meer. http://t.co/hxanbvlt

Het zit de Engelsen ook totaal niet mee, he. Geen Wilshere, geen Parker, geen Barry en ook al geen Lampard. Blijven amper middenvelders over zo van goede kwaliteit. Helaas...hoop dat de Engelsen in ieder geval wel een ronde verder kunnen komen!

Ondanks het gemis van Lampard denk ik dat Engeland nog wel kans maakt, voor Henderson is dit leuk, dat hij meegaat, al had ik eerder een andere naam verwacht, omdat Henderson geen topseizoen achter de rug heeft (hopelijk gaat het volgend seizoen stukken beter) Maar zonder Lampard, Barry en Parker gaat het natuurlijk veel moeilijker maar ik denk dat ze nog kans maken.

31 mei 2012 om 20:27

Ach...al wordt het helemaal niks, dan heb jij toch fijn 3 wedstrijden je Liverpool shirtje aan mogen trekken en Ynwa mogen zingen tijdens het Ek... weten jullie ook weer s wat het is om Europees te spelen

31 mei 2012 om 20:28

Ik ben niet voor Engeland maar voor Nederland, ik gun het Engeland van harte maar meer niet en waar slaat die reactie eigenlijk op met liverpool? Alleen omdat Henderson en Downing meespelen?

31 mei 2012 om 21:07

carrol, johnson, gerrard...

31 mei 2012 om 21:33

Ik weet niet wat er mis is met hun. Gerrard is een van de belangrijke spelers, G. Johnson is een goede aanvallende back en Carroll is ook niet meer 'slecht' als een paar maanden geleden.
Carroll was echt een drama ja, maar de laatste weken speelde hij beter en beter en scoorde meer, Downing is geen slechte speler, ook geen topper, maar het was gewoon raar dat hij geen goal en geen assist had in de PL. Henderson is nog vrij jong en heeft een heel matig seizoen gedraaid, hopelijk heeft hij meer geleerd en leert hij tijdens het EK ook wat, als hij speelt.

mss eens tijd om Paul Scholes terug op te roepen en die achter de spitsen te plaatsen bij Engeland!!

Hart
Walker
Terry
Cahill
Baines
Parker
Gerrard
Millner
Scholes
Downing
Defoe/Rooney

nog een flinke tegenslag voor engeland oei

Ongekend, Engeland laat bijna een beter elftal aan spelers thuis, dan het sterkste elftal dat je kunt formeren van de 23 die ze wél meenemen.

Foster
Walker
Smalling
Ferdinand
Richards
Wilshere
Lampard
Barry
Lennon
Sturridge
A. Johnson

Als Engelse bond zou je dit toch haast niet pikken. Je stelt die man aan om het EK te leiden, en vervolgens roept hij allerlei goede spelers niet op en allerlei waardeloze spelers wel. Een keer in de vier jaar speel je zo'n toernooi, en zo'n passant dreigt er gewoon een potje van te maken. Ik zou het niet kunnen aanzien, zo zonde. Jammer van al die blessures ook, was wel benieuwd naar Engeland op volle oorlogssterkte.

Hart
Richards
Terry
Cahill/Jones
Cole
Carrick
Lampard
Johnson
Wilshere
Young
Rooney
31 mei 2012 om 21:21

Op zichzelf heeft Engeland een heel leuk team. Maar als bondscoach wil je het land toch tevreden stellen en geen gekke dingen doen. Maar Sturridge, Richards etc. niet meenemen is wel heel apart. En het lulligste is precies wat je zegt, 1 keer in de 4 jaar. Want op het WK maken ze absoluut geen kans.

31 mei 2012 om 21:42

Het niet meenemen van Richards (ten faveure van Johnson), Johnson (ten faveure van Downing) en Sturridge (ten faveure van Welbeck/carrol) is zeker apart te noemen..

Fat Frank, denk niet dat Engeland hem zal missen.

Natuurlijk is het lullig voor Nederland maar ik vind dit echt klote voor hem! Ik had hem dit EK zwaar gegund. Hij is nu 33 en hij zal nu steeds slechter worden. Ik leef echt met hem mee.

Tsja, meneer Carrick! Had u nu maar geen basisplaats geeist bij Rodgers, dan was je alsnog basisspeler geweest!

Engeland loopt hier een flinke klap op! Lampard, Barry en Parker.. Hoppa, je hele middenveld weg! Alleen Gerrard is nog over.. Henderson is een leuke voetballer, maar niet van het kaliber Lampard..

Wie is er eigenlijk opgeroepen voor Parker? Ik kan er helemaal niets van vinden.

31 mei 2012 om 22:06

Rodgers? De nieuwe trainer van Liverpool? Ondanks dat er wel erg veel van die matige Liverpool spelers meegaan naar het EK heeft de trainer van Liverpool er niets mee te maken, Hodgson is de manager, ex trainer van Liverpool.

Ik snap Carrick wel, alles wat Barry kan dat kan Carrick ook maar veel beter. Daarbij kan Carrick ook dingen die Barry niet kan, zoals een bal over meer dan 5 meter opzij of terug passen... Carrick zou onbetwist moeten zijn, hij heeft ook gewoon een erg sterk seizoen gespeeld.

31 mei 2012 om 22:28

Haha, ik had het helemaal niet in de gaten! Ik las jouw post, ik keek raar en dacht dat je gek was, maar ik had inderdaad Rodgers in mn post gezet! Excuses!

Rodgers moet Hodgson zijn, misschien had je dat al stiekem door.. Bij deze!

Carrick snap ik niet.. Hij heeft geen zin om de concurrentie aan te gaan.. Dat zegt genoeg over de instelling van meneer Carrick! Miischien was hij onder Hodgson wel verkozen boven Barry..

Carrick hoort in de ploeg te spelen, dat ben ik helemaal met jou eens.. Ik had de hoop dat Hodgson dat ook inzag, maar uiteindelijk zullen we het nooit weten!

Dit is balen voor Engeland. Maar ik denk niet dat dit echt iets veranderd voor hun kansen. Ze waren toch al de underdog.

Ik denk dat dit de opstelling wordt van engeland.

hart
johnsen
terry
cahill
cole
walcott
parker/milne
gerrard
Young
welbeck
rooney/defoe

Lampard is al jaren niet meer de speler die hij ooit was. Hij is zeker wel goed maar niet meer onvervangbaar.

Ik denk dat de Engelse prima alternatieven hebben. Ik zou hem sowieso niet in de basis zetten.

31 mei 2012 om 21:49

CL gemist dit jaar???

31 mei 2012 om 21:56

Nee. Lampard speelde goed en bij vlagen erg goed. Maar hij is niet meer de jongste en dat zie je terug in zijn spel en in zijn fysiek. Grote speler geweest en nu nog steeds zeer goed bruikbaar in de top, maar het beste is er langzaamaan aan het afbladderen.

Jammer hij is toch echt een van de vedette's die Engeland nodig heeft.
Gaat Onze grote vriend Gerrard wel mee?.

31 mei 2012 om 22:28

Gerrard is er gelukkig wel bij! Dat is nu de enige echte middenvelder die de kar kan en moet trekken..

31 mei 2012 om 22:37

Ja ik denk het ook samen met Barry zullen zij een leiders over
het middenveld fungeren.

31 mei 2012 om 22:51

Barry is er ook niet bij.

31 mei 2012 om 23:35

Barry, Parker en Lampard zijn er niet bij op het middenveld.. Henderson zit erbij voor Lampard, Jagielka voor Barry.. Er is dus een verdediger bijgekomen voor een middenvelder.. Ben benieuwd wie er dan doorgeschoven wordt naar het middenveld.. Misschien Jones als verdedigende middenvelder? Hij heeft er het voetballende vermogen voor.. De kar trekken zie ik hem nog niet doen..

Flinke tegenvaller voor Engeland! Lampard is zeer belangerijk voor Engeland, heel sneu voor hem dit.

Dit is inderdaad een dreun voor Engeland! Het zal mij benieuwen hoe de Engelsen het op het EK gaan doen!

Haha, het lijkt wel alsof Hodgens word betaald door Liverpool. De meest waardeloze spelers worden opgeroepen en de grote talenten thuis gelaten. Johnson, Jagielka, Chahil, Lescott, Barry, Parker, Gerard, Downing, Carrol allemaal eerste klas amateurs die dit seizoen niets hebben laten zien.

Gewoon doorgaan met dit Engeland, ze zullen geen wedstrijd winnen.

In mijn Engeland hadden Ferdinand, Richards, Walker, Cleverley, Carrick en Scholes zeker gezeten.

Dit Engeland word het grootste lachertje ooit op een EK. misschien dat er vroeger een aantal ploegen zijn geweest die dramatisch waren maar het scheelt niet veel.

Zelf zou ik als volgt spelen, en dan heb je Walker, Smalling, Wilshere, Lampard, Mceachran, A Johnson, Walcott en Defou nog achter de hand wanneer allemaal fit. Ik zeg top team dat mee doet om de prijzen. Maar ja nu gaat het lijken op een half Liverpool elftal wat totaal niet kan voetballen en al helemaal niet de wil heeft om te winnen. Dus Engeland kan zich beter terug trekken en vooral niet mee gaan doen.

Om de chant van United te gebruiken. That boy Ronaldo made England look sh*te. Of te wel That tw*t Hodgens made England look sh*te

Hart
Jones
Ferdinand
Terry
Cole
Carrick
Scholes
Chamberlain
Rooney
Young
Welbeck

Ik zou echt woedend worden als England fan. Geen Cleverly, geen Carrick, geen Scholes... Duidelijke afkeer jegens United..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren