Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Belangstelling PSV voor Leerdam is ‘totaal niet aan de orde’

Laatste update:

Een jaar na Georginio Wijnaldum komt mogelijk ook Kelvin Leerdam voor de keuze te staan of hij Feyenoord wil verruilen voor PSV. Volgens Voetbal International staat de naam van de 21-jarige Leerdam op een lijstje in Eindhoven, naast de namen van Gianni Zuiverloon en Ronnie Stam. PSV is zoekende naar een waardig opvolger van Stanislav Manolev. De optie in zijn contract werd gelicht, maar dat deed PSV vooral om een transfervrije aftocht van de Bulgaar te voorkomen.

/

Leerdam debuteerde in het seizoen 2008/09 in de hoofdmacht van Feyenoord en speelde sindsdien 85 duels in het eerste elftal. Het contract van Leerdam in Rotterdam-Zuid loopt nog tot volgend jaar zomer door. Of de elfvoudig jeugdinternational zelf interesse heeft in een vertrek uit De Kuip, is nog niet bekend. PSV lijkt in elk geval belangstelling te hebben.

Behalve Leerdam kan er overigens nóg een speler weggaan bij Feyenoord. Het Algemeen Dagblad weet dat clubs zich verzamelen rond Jerson Cabral. “Er is beweging rondom Jerson. Natuurlijk luisteren we naar de clubs die zich officieel melden. Als trainer Ronald Koeman ze nodig denkt te hebben om Champions League te bereiken, zou dat zomaar kunnen”, zegt technisch directeur Martin van Geel over zowel Cabral als Leerdam.

Update 13:10 uur - Belangstelling PSV voor Leerdam is ‘totaal niet aan de orde’
Technisch directeur Marcel Brands van PSV ontkent dat de Eindhovense club concrete belangstelling heeft voor Feyenoorder Kelvin Leerdam. “Dat is totaal niet aan de orde. Eerst moet Stanislav Manolev vertrekken voordat wij verder gaan kijken”, laat de beleidsbepaler weten aan RTV Rijnmond. Zijn Feyenoord-collega Martin van Geel gaat in op de vermeende interesse die clubs zouden hebben in Jerson Cabral en relativeert die enigszins. “Er sluimeren wat zaken, niet meer dan dat.”

Feyenoord kan Kelvin Leerdam wel missen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou het een aanwinst zijn voor Psv?

6 juni 2012 om 11:11

Wel voor het Nederlands elftal, als het aan BvM ligt.

6 juni 2012 om 11:17

hahah

Googlelt, dat valt iedereen op dat bouma en willems en strootman en van bommel geselecteerd zijn, maar

van Bommel = aanvoerder
Strootman zat er in zijn utrecht tijd ook al bij
willems = als je urby echt niet mee wil nemen de beste linksback met nederlands bloed
alleen bouma is niet te verklaren, maar goed net als vi-oranje al stelde iedereen heeft 2 à 3 spelers die een ander niet zou selecteren, alhoewel ook ik er alleen in nederland al minstens 7 kan aanwijzen die ik eerder had meegenomen.

6 juni 2012 om 11:44

@maher 4 ever:
Dan wil ik graag van je weten welke 7 linksbenige (centrale) verdedigers of linksbacks BvM dan eerder had mee moeten nemen? Ik ken er maar 2 die op het zelfde niveau komen of misschien net daar boven, te weten Viergever en Emanuelson. Dan zou jij er nog 5 in moeten kunnen vullen?

OT: Leerdam is een speler met veel potentie, bovendien een Nl-er. Maar zou hij EL kiezen boven CL? Ik zou nog een of twee jaar bij Feyenoord blijven en dan een mooie stap naar het buitenland maken.

6 juni 2012 om 11:45

Nou, ik vind behalve Bouma Strootman toch ook echt wel onverklaarbaar, hoor. Die jongen heeft gewoon een slecht seizoen achter de rug, waar een Anita en in een iets mindere mate Clasie een fantastisch seizoen hebben gespeeld. Dan kan ik die voorkeur toch echt niet begrijpen.
Bouma begrijpt natuurlijk niemand, behalve BvM en Bouma zelf.

6 juni 2012 om 11:50

@ the ref
Viergever
Emanuelson
Anita (niet linksbenig maar kan linksback)
martins indi
Nuytink
Butner

daarnaast waren deze wellicht geen linksbenige verdedigers, maar wel logischer dan de keuze voor bouma:
gouweleeuw
de vrij
maduro
bruma
van dijk
brouwers
marcellis

ontopic:
Tja alles beter dan manolev. En als ik psv was zou ik voorzichtig zijn met geld uitgeven, zeker voor dat soort posities.

6 juni 2012 om 11:53

Anita en in Mindere mate Clasie? Bij jouw clubvoorkeur zie ik al staan wat de enige club is waar jij naar gekeken hebt. Anita was één seizoenshelft goed, Clasie was het hele seizoen de beste middenvelder van de Eredivisie!

6 juni 2012 om 11:55

@stephan82

Nah, ben het niet met je eens over Strootman. Die jongen is 22 en heeft de 1e seizoenshelft heel goed gespeeld. Is beloond met een aantal basisplekken bij oranje en heeft het toen naar behoren gedaan, hij heeft laten zien over dusdanig veel talent te beschikken dat hij bijna moeiteloos meekon. BvM ziet iets in Strootman en dat is zijn goed recht, en omdat hij na de winterstop minder heeft gespeeld wilt dat niet meteen zeggen dat hij af moet vallen. (alhoewel ik Clasie en Anita, vooral clasie, ook een geweldig seizoen hebben gehad, dat staat buiten kijf).

En Bouma.... tsja....dat is wel echt een hele grote grap..

6 juni 2012 om 12:08

@ajax6002:
Ik vindt Anita als linksbenige speler niet meer dan Bouma. Martins, en Nuytink zijn ook niet van dat niveau en Buttner komt in de buurt, maar kan alleen li-back.

Je andere lijstje kan ik bij inkomen. Echter je zegt het zelf al, niet linksbenig. En ik denk dat daar de keuze is geweest van Bvm.

6 juni 2012 om 12:20

Volgens mij heeft hij het niet specifiek over lcv en lb....

6 juni 2012 om 12:28

Als je Strootman onverklaarbaar vind zou je Seijder dus ook niet meenemen want die heeft nog een slechter seizoen gespeeld dan Strootman.
Afellay kun je dan ook thuislaten want die heeft 12 minuten gevoetbald na zijn blessure.
Zullen we nog even doorgaan??

6 juni 2012 om 12:33

Ik wordt er moe van telkens Manolev te kleineren omdat er één persoon in Nederland zo ontzettend grappig vindt Manolev. Ik vindt Manolev gewoon een onderschatte spelen en is echt niet slecht hoor.

Ik zou als ik Oranje was bij de Kwalificatie voor de WK een kans geven aan mensen als Viergever, Martins Indi en Nuytink voor de LCV positie.

6 juni 2012 om 13:14

en ik zie dat jij voor feijenoord bent, dus loop niet zo te zeuren;-) Clasie prima kerel maar te klein en te weinig ervaring op hoog niveau. @ the ref

6 juni 2012 om 15:42

Anita laat me niet lachen.

6 juni 2012 om 15:48

anita is inderdaad een stuk groter dan clasie..

6 juni 2012 om 11:13

Nee, dat gaat geen aanwinst zijn voor Psv.

6 juni 2012 om 11:16

Nee, geen van beide zouden aanwinsten kunnen zijn.

Twee spelers die nog totaal niks hebben bereikt. Cabral die alleen maar bezig is/was met zich zelf en kindsoldaat Leerdam die wel 6 penalty's weg gaf per jaar. Zou er als club alleen maar blij mee wezen dat zulke jongentjes weg willen bij de club. Als je niet wilt spelen voor de club, dan maar meteen vertrekken. Kost alleen maar onnodig geld, terwijl er vele anderen zijn die wel willen spelen voor de club Feyenoord.
Wel toevallig dat het vriendengroepje Fer,gini,leerdam en Cabral zodadelijk allemaal weg zijn... Mentaliteit en geld kwestie.

6 juni 2012 om 11:28

Waardoor feyenoord er nu bijna uit de schulden zijn en weer met de top van nederland mee kan draaien.

6 juni 2012 om 12:14

Mentaliteit kwestie? Leg dit aub even uit?

Was Leerdam overigens niet de speler die rood haalde na een halfuurtje tijdens de 10-0?

6 juni 2012 om 12:52

Hoewel ik het niet helemaal met je eens bent, is dit wel een prachtige mogelijkheid voor Van Geel om veel te veel te vragen en nog krijgen ook van Psv. Kan Feijenoord weer een aardige spits voor aantrekken. Ik vind Van Geel een naar misselijk mannetje, maar hij is wel een heel handige en professionele manager, die overal toch wel aardige resultaten boekt.

6 juni 2012 om 13:05

@makafronte. Dat was Fer.

6 juni 2012 om 13:25

Nee dat was wel Leerdam 100% zeker

6 juni 2012 om 11:20

Lijkt me niet!

6 juni 2012 om 12:26

@eindhovens: misschien wel

Het koopclubje slaat weer toe hoor ze zouden ook een keer geen spelers halen.
dat er nog een speler van feyenoord naar psv wil kan ik al helemaal niet begrijpen! feyenoord speelt CL en psv EL.

6 juni 2012 om 12:59

Ajax1: Of je nou spelers haalt van 16/17jaar uit Denemarken, Belgie of Kroatie of dat je in Nederland spelers aantrekt van 19/20jaar maakt op zich niet zo veel uit, toch. Dan ben je in beide gevallen gewoon een koopclub. Wellicht is Ajax iets slimmer wat dat betreft, maar talenten kopen, die zich al hebben bewezen als Strootman, Wijnaldum, Willems of Leerdam is wellicht ook nog niet zo'n slecht idee en kan ook aardig geld (en resultaat) opleveren.
O ja, en het is natuurlijk ook niet zo als je spelers van 16/17 jaar aantrekt, dat dat dan aan de eigen opleiding mag worden toegeschreven. Het zijn gewoon scoutingsprincipes. Vroeg aantrekken van toptalenten geeft risico's, maar die kosten wat minder. Later aantrekken van 'bewezen' talenten geeft minder risico's, maar kosten wat meer.

6 juni 2012 om 13:41

Vergeet talenten bij de concurentie wegtrekken niet daar zijn ze ook goed in.

Wordt er zo moe van ajax fans gaan zeggen dat wij een koopclub zijn
Terwijl ajax zelf ook alleen maar koopt

Dat zou jammer zijn. Ik vind Leerdam persoonlijk erg goed, en verwacht dat hij nog flink kan groeien, in alle opzichten. Vond hem één van de betere spelers gisteren tegen Bulgarije trouwens.

Ik vind Leerdam toch wel een overschatte speler net zoals Cabral laat die jongens gewoon lekker bij Feyenoord blijven joh, daar hebben ze nog genoeg te leren.
Als ze eerst een paar jaar er boven uitsteken kunnen ze verder kijken !

6 juni 2012 om 12:02

Precies. Het is dan ook onverklaarbaar waarom ze niet hebben bijgetekend.

6 juni 2012 om 13:01

Ik vind Leerdam juist een onderschatte speler. Hij valt niet op maar als je goed op hem let zie je dat hij spelers vaak goed uitschakelt, daarnaast helpt hij Schaken vaak uit de brand als hij zich vast gelopen heeft.

Heb liever Zuiverloon dan Leerdam.
En Feyenoorders ga nu niet zegggen dat PSV geen vooruitgang is, want dat is het over het algemeen wel degelijk.

6 juni 2012 om 11:16

en wat is volgens jou dan over het algemeen?

Ik vind het geen vooruitgang, maar denk dat Leerdam ook nog niet toe is aan vooruitgang. Maargoed hij wil niet bijtekenen, dus dan nog maar wat geld proberen te vangen.

6 juni 2012 om 11:26

PSV wordt vaker kampioen, eindigt meestal boven Feyenoord.
Je kunt er meer verdienen dan bij Feyenoord.

6 juni 2012 om 11:31

Maar we leven nu......

Maar prima hoor, ik zie hem niet snel basis staan bij Psv, dus benieuwd wat de plannen van Leerdam zijn.
Naar mijn idee zit hij prima op zijn plek bij Feyenoord op dit moment, blijkbaar denk hij dar zelf anders over. (wil zijn contract niet verlengen)

6 juni 2012 om 11:20

PSV is alleen groter in Brabant, voor de rest is overal Feyenoord groter...en terecht.

6 juni 2012 om 11:39

Opmerking die kant noch wal raakt betreffende dit topic. Het gaat om het resultaat van de afgelopen jaren, en dan presteert PSV beter ten opzichte van Feijenoord. Kijkend naar het spelersmateriaal, begroting en trainer is PSV een vooruitgang, enkel de soort achterban is minder groot in Eindhoven.

6 juni 2012 om 11:58

Volgens mij gaat het topic nog altijd over de eventuele intresse van PSV in Leerdam.

Dus jouw opmerking slaat ook kant noch wal.

Het gaat er hier niet om wie er betere prestaties heeft gehaald afgelopen jaren.

6 juni 2012 om 12:01

Wie weet speelt Feyenoord komend seizoen weer voor de top 3, dan is PSV in mijn ogen geen vooruitgang.

6 juni 2012 om 11:27

Natuurlijk is PSV een vooruitgang voor Kelvin Leerdam(!). Als je ervoor kan kiezen om op de bank te zitten bij Feyenoord of in de basis bij Psv, dan zou ik het ook wel weten. Wij hebben Janmaat al, wat tenminste een echte back is.

6 juni 2012 om 13:59

Alleen de begroting en het aantal landskampioenschappen zijn groter.
Verder word de begroting verder opgeschroefd, we hebben een grotere supportersschare, groter stadion, Feyenoord als merknaam is de grootste van Nederland......

Nee hoor de toekomst ligt bij Feyenoord, als speler zijnde zal ik alleen naar het buitenland gaan!

Alle 2 een strik erom heen en weg doen.

Leerdam is te vervangen door Janmaat, en durft de concurrentie niet aan te gaan, geen inzet dus.

Cabral is gewoon niet van het Niveau Feyenoord. Althans niet op dit moment, daar zie ik liever een verhuur dan verkoop.

lijkt mij een goede stap voor leerdam want feyenoord heeft janmaat ook gehaald

6 juni 2012 om 12:04

Ook Schenkeveld zou een concurrent kunnen zijn voor Leerdam op de rechtsback.

leerdam is beter dan manolev.

Kelvin Leerdam-mathias Zanka Jörgensen-marcelo-jetro Willems
Mark van Bommel-kevin Strootman
Georginio Wijnaldum
Memphis Depay-jeremain Lens-dries Mertens

Is denk ik toch een kampioens-waardig elftal, maar ja dat hadden ze afgelopen 3 jaar ook...

6 juni 2012 om 11:17

een geweldige opstelling alleen weet ik niet of depay in de basis komt te staan ( ik hoop het wel )

6 juni 2012 om 11:19

jjiipp,

ik hoop het ook! dit jaar ook, wanneer depay er in kwam gebeurde er gelijk iets en hij scoorde ook nog wel eens ; gróót talent

iemand enig idee of bakkali volgend seizoen ook al minuten kan gaan maken??

6 juni 2012 om 11:26

ik hoop wel dat bakkali minuten kan gaan maken hij is zelfs een groter talent dan depay maar hij is nog wel heel jong dus we zullen zien

6 juni 2012 om 11:43

Denk dat ze Bakkali met zo'n 16 jaar nog even een jaartje onder het eerste laten, zou wel mooi zijn Jetro op te volgen als jongeling. Op het moment zie ik alleen niet veel speelminuten voor hem weggelegd in het eerste. Dat zou zonde zijn, want die jongen heeft dat nodig! ;

6 juni 2012 om 11:52

Bakkali wordt volgens mij wel betrokken bij de selectie. Of hij speelminuten gaat maken is nog maar de vraag.

OT: Zo'n beetje alles is beter dan Manolev. Gelukkig heeft Hutch het ook niet slecht gedaan als vervanger, maar liever zie ik een extra back komen.

6 juni 2012 om 11:23

Wat gebeurd er dan met Matavz die is gehaald voor 7 miljoen (!) euro?

6 juni 2012 om 11:30

Die kan dan mooi naar Feyenoord komen. Ze zoeken nog een spits namelijk :P

6 juni 2012 om 11:44

Voor 5,5 miljoen! Is natuurlijk nog steeds veel.

Ik hoop nog altijd op een 4-4-2 opstelling met Matavz en Lens. En dan Strootman als een controlerende nr 10.

6 juni 2012 om 11:24

Manolev is een van de meest onderschatte spelers in de eredivisie. Komt met name door vd Gijp. Manolev doet soms wel een aantal domme dingen dat klopt. Die zien er knullig uit. Maar is zeer betrouwbaar en is aanvallend ook een heel stuk sterker dan iedereen wil doen geloven. Nederland-bulgarije was Manolev de beste man van het veld. Dat vond ik wel mooi voor hem. Toch een soort van revanche op alle mensen die hem altijd afkraken, vaak gewoon napraten wat 1 of meerdere analytici zeggen zonder proberen om zonder vooroordeel naar zijn spel te kijken. Leerdam is op dit moment nog zeker niet beter dan Manolev en ik betwijfel dat hij dat ooit gaat worden.

6 juni 2012 om 11:26

Met een beetje geluk betaald een club als Benfica zich blauw aan Wijnaldum. Het is een speler die je kunt missen en er zijn beteren die rondlopen voor die positie.

Btw, Matavs en Toivonen ontbreken (en terecht!). De tweede gaat wel weg, maar denk je ook Matavs?

mwah hij deed het gisteren wel aardig in die interland , maar niet dat ik zzeg nou heel bijzonderf , is naruulijk nog wel heel jong en zit potentie in , + we moeten natuurlijk nieuwe verdedigers halen eigenlijk een back , en dat is leerdam dus ik zou zeggen waarom niet?

Dan lijkt Zuiverloon me toch de beste optie, ervaring plus potentie.

Leerdam totaal geen inzet en passie omdat Janmaat nu komt. Hij durft het niet en wilt het niet. Snel weg doen dus, zulke spelers wil ik er ook niet eens bij hebben.

Het is PSV vrij om te onderhandelen met Feyenoord. Had alleen wel iets meer van Leerdam verwacht richting Feyenoord.

Maar goed uiteindelijk wil elke voetballer op het hoogste niveau spelen en dan is PSV nog altijd een stapje hoger dan Feyenoord.

6 juni 2012 om 11:18

wat heeft leerdam hier zelf mee te maken? In het anrtikel staat duidelijk:
"of de elfvoudig jeugdinternational zelf interesse heeft in een vertrek uit De Kuip, is nog niet bekend."
Psv heeft dus belangstelling maar wat leerdam hiervan vindt wordt nergens genoemd

6 juni 2012 om 11:26

@gimmert

Aangezien Kelvin niet wil verlengen bij ons ( Feyenoord ).

De concurrentie op het middenveld is nu te groot, omdat hij daar van nul af aan moet beginnen.

De concurrentie op de rechtsback posititie is toegenomen door Janmaat of eventueel Ramsteijn. Echter heeft hij niet verlengd omdat hij geen concurrentiestrijd aan wil gaan, hij wil zeker zijn van zijn minuten.

Het was een degelijke back, maar nu we Janmaat en Ramsteijn hebben, vind ik het niet erg om Kelvin weg te doen voor een leuk prijsje.

6 juni 2012 om 11:22

Waarom is PSV en stapje hoger dan Feyenoord? Als je dat op basis zegt van 2010 jaar, tsja dan is Heerenveen, Groningen en ADO ook groter dan Feyenoord.

6 juni 2012 om 11:29

@gimmert_5421

Nou wat hij hier zelf mee heeft te maken, Feyenoord heeft hem volgens mij al een aanbieding gedaan om zijn contract te verlengen maar dat heeft meneer naast zich neergelegd...dat bedoel ik met dat heeft hij hiermee te maken.

@kx22 Waarom PSV een stapje hoger is dan Feyenoord, kijk eens even naar de afgelopen jaren/seizoenen, wie heeft meer gepresteerd Feyenoord of Psv?

7 juni 2012 om 09:04

maar wat heeft het niet willen verlengen van zijn contract met de belangstelling van psv in hem?

Mooizo, kost PSV alvast 5 lompe strafschoppen tegen aankomend seizoen...

Dit is nou mooi nieuws. Wat mij betreft mogen ze allebei voor een leuk bod weg want ze voegen werkelijk waar niks toe aan Feyenoord. Kelvin Leerdam is bang voor concurrentie, dus dan heb je sowieso al niks te zoeken bij Feyenoord. Hij viel me trouwens behoorlijk vies tegen dit seizoen, dus ik heb er absoluut geen problemen mee mocht hij naar PSV gaan. Jerson Cabral is ook bang voor concurrentie, want dreigde hij vorig jaar niet met een vertrek als Miyaichi terug zou komen? Het is een aardig talent maar het komt er gewoon niet uit... Sekou Cissé begon weer in vorm te raken, Elvis Manu kreeg zelfs de voorkeur boven Cabral en dan hebben we ook nog Boëtius en Sleegers wat in mijn ogen grotere talenten zijn dan Cabral!

Haha ik weet niet wat ik moet zeggen, Kelvin Leerdam naar Psv. Sinds zijn debuut vond ik het een van de meest waardeloze Feyenoord spelers. Toch heeft hij het goed gedaan afgelopen seizoen. Verdedigend goed, aanvallend niets gebracht. Daarbij krijgen we volgend jaar een betere speler terug. Als PSV bereid is om een bedrag te betalen met 6 nullen, ben ik ze dankbaar.
Zo komen we wel heel snel uit de schulden. Hopelijk nog iemand die Cabral wilt kopen!
Hebben we toch weer paar miljoentjes voor een extra flankspeler.

Was daar ook niet een gentlemens agreement voor?

6 juni 2012 om 11:17

nee, dat was alleen voor jeugdspelers.

Wat een gezever allemaal hier. Leerdam is nog steeds een groot talent die het gewoon wat laat op pikt. Ik mag toch aannemen dat Roland Koeman deze jongen aan het voetballen krijgt ?? Geef deze kevin even wat meer vertrouwen.

Janmaat komt naar Feyenoord. Schenkenveld is ook weer terug. Op het middenveld krijgt hij ook weinig kans. Ik denk dat het voor alle partijen een goede deal lijkt. Feyenoord weer wat geld voor een speler die buiten de boot leek te vallen en PSV een rechtsback erbij.

Persoonlijk vind ik het echt heel erg jammer als deze jongen weg zou gaan... Ik vind Leerdam echt zo Zwaar onderschat.....hij kan echt bij elke club in de ere divisie belangrijk worden.
Maar goed... als ze dan toch weg gaan.... dan wel flink laten betalen.

6 juni 2012 om 11:21

Aanvallend vult hij 0% toe, geen een voorzet komt aan. Kan ook niet goed opkomen.
Verder komen vaak alle penalties vanaf zijn kant. Nee, ik ben blij met Janmaat, en als je dan toch niet de concurrentie aan durft te gaan dan maar lekker naar PSV

6 juni 2012 om 11:27

Ik weet dat de meningen heel erg verdeeld zijn omtrent Leerdam.maar ik ben het zo erg Niet met je eens.
en als ik naar je argumenten kijk.... dan gaan we er ook niet uitkomen.
Maar dat geeft niet...... Ik ben het alleen Totaal niet met je eens....maar ik respecteer je mening!;

6 juni 2012 om 11:50

Eens. Deze jongen heeft vorig seizoen erg slechte wedstrijden gespeeld als rechtsback, maar kan een ontzettend belangrijke back-up zijn voor Janmaat en voor in de as van het veld. Zeker als verdedigende middenvelder zie ik hem in de toekomst hoge ogen gooien.
Hopelijk laat hij het volgend jaar nog bij ons zien en ziet hij alsnog perspectief zijn contract te verlengen.
Wat betreft Cabral, met enige verandering in zijn mentaliteit hoop ik dat ook hij nog deel blijft uitmaken van de selectie volgend seizoen. Veel voor verbetering vatbaar natuurlijk, maar ik hoop dat hij daarvoor nog de kans krijgt.

Leerdam als opvolger van Manoleve, dat is amper een verbetering. Dan kan je net zo goed Manolev behouden. Enige voordeel is dat het een Nederlander is.

Op een of andere manier heeft Leerdam zich van een hopeloos geval ontwikkeld naar een zeer degelijke speler. Een speler waar je altijd op kon vertrouwen. Ik zou het jammer vinden als hij weggaat.
In Cabral zie ik qua talent echt een topper, alleen zit het mentaal niet lekker bij hem. Na 2 mislukte acties laat hij zijn schouders zakken en probeert hij opnieuw de actie waarvan hij al weet dat ie mislukt. Hij is wel een speler die in hele kleine ruimtes een tegenstander helemaal dol kan draaien en daarna een mooie voorzet kan afleveren. Daarom wil ik niet dat hij weggaat.

6 juni 2012 om 11:24

Wat praat j onzin... Leerdam is nooit een hopeloos geval geweest.... Hij heeft zich wel opgewerkt van jeugdspeler naar een vaste basis speler.
Daar is niets hopeloos aan!

Maar verder heb je wel gelijk.... een speler waar je altijd op kan vertrouwen en ook ik zou het jammer vinden als hij echt weggaat.

6 juni 2012 om 12:29

Leerdam zou de nieuwe Gyan kunnen worden, maar ik ben bang dat hij dat niet van plan is. Veel meer zit er helaas niet in

6 juni 2012 om 17:25

De eerste 2 jaren heb ik me altijd een ongeluk gelachen om het spel van Leerdam. Hij liep rond met een houding van: Let maar niet naar mij. Het leek alsof hij eigenlijk helemaal niet wilde spelen, omdat hij wist dat ie nog te kort kwam.
Daarom heeft hij zich bijzonder goed ontwikkeld. Nu is hij een goede eredivisiespeler.

6 juni 2012 om 21:23

Dat klopt ook. Maar hij was en is nog een broekie! en als je naar hem keek.... Daar schrok een aanvaller ook niet van.
Het wel iets verbetert... maar hij moet echt nog wat groeihormonen gaat slikken.
Als hij gewoon keihard in de sportschool aan de slag gaat....kan het echt een beest worden.

lijkt me totaal geen versterking, misschien als back up maar zeker niet voor de basis hij komt bij Feyenoord al tekort, dan liever de gok aan gaan en een Zuid-amerikaans talentje te scouten.

PSV houdt ervan om spelers naar Eindhoven te halen die niet willen verlengen bij Feyenoord. Bij Kalou, de Guzman, Wijnaldum en Castaignos ook al.

Van mij mag het. PSV betaald lekker veel aan Feyenoord. Voor een binnenlandse transfer zal PSV weer flink moeten betalen denk ik zo. Wij hebben met Janmaat al een betere rechtsback in huis, dus ik zou de ballen uit m'n broek lachen als Leerdam voor veel geld naar Eindhoven gaat. Al zie ik het helaas niet gebeuren.

In Cabral hou ik ondanks alles vertrouwen. Jammer dat hij niet wil bijtekenen. Hopelijk weet Manu komend seizoen te overtuigen.

6 juni 2012 om 11:24

Dat vind ik wel weer netjes van Psv. Ze gaan geen speler gek maken en vervolgens 500,000 euro bieden (tov een club in het oosten). Ze bieden een goed bedrag en daarmee is alles klaar. PSV heeft snel haar speler en Feyenoord haar geld.

6 juni 2012 om 11:59

Ze wilden Van Persie destijds ook hebben.

Tja, als er echt geen andere mogelijkheden zijn dan maar verkopen. Wel jammer
dat hij dan naar een concurrent gaat, maarja zaken zijn zaken en wat extra geld voor
Feyenoord is altijd welkom.

Ik vond Leerdam eerst echt helemaal niks maar afgelopen seizoen is toch gebleken dat het een nuttige speler is die gaten dichtloopt. Feyenoord is overbezet in verdediging en middenveld dus ze mogen hem voor 1miljoen hebben (aangezien het een concurrent is). Ik vraag me af of Leerdam wel naar PSV zal willen want krijgt hij daar een basisplek? En bij Psv-feyenoord 10-0 is Leerdam echt hard een oor aangenaaid door Pieters: hij kreeg toen in de 30e minuut een 2e gele kaart aangesmeerd waardoor de wedstrijd afliep zoals die afliep...

6 juni 2012 om 11:25

Hoezo 1 miljoen? PSV heeft geld genoeg geleend, onze vast subsidie van 5 miljoen per jaar moet wel aanhouden he!

6 juni 2012 om 11:26

1 miljoen? Aangezien het een concurrent is minimaal 3 miljoen vragen. Anders voetbalt hij nog een jaartje bij de beloften en mag PSV hem daarna wel hebben ;.

6 juni 2012 om 11:32

Haha ja oke maar ik zie Leerdam nog steeds voor me als een schiel mannetje en hij heeft een contract voor nog maar 1 jaar. Ik was even vergeten dat PSV ook nog zat geld van de gemeente heeft en van Champions League voetbal gehaald heeft.

6 juni 2012 om 11:33

Onee dat had Feyenoord juist gehaald en PSV de Europa League was ik even vergeten. Dan matsen we ze met 2,5 miljoen voor Leerdam

6 juni 2012 om 11:51

hahaha wat een kansloze opmerking...feyenoord heeft nog helemaal niets gehaald vwb CL en gaan ook echt niet door de voorronden heen komen.komen dus daarna ook gewoon in de EL en ook daar zullen ze niet ver komen. En denk je nou echt dat het bedrag voor Leerdam een miljoenenbedrag gaat worden?? Nee gaan jullie maar weer lekker spelertjes huren dat is goed voor de lange termijn hahaha

6 juni 2012 om 12:22

En met geld lopen smijten om vervolgens 3e te worden is prima voor de lange termijn zeker. Voor Leerdam krijgen we normaliter geen miljoenenbedrag nee, maar PSV zal dat wel moeten betalen willen ze deze toekomstige wisselspeler van Feyenoord overnemen ;.

Wanneer hij niet bijtekent gewoon verkopen, liefst buitenland, maar als dat niet mogelijk is, dan maar binnenland.

Kan je nu nog aan verdienen en ik schat Janmaat toch hoger in.

Lijkt me geen verkeerde speler; hij is jong, Nederlands en heeft potentie! Dus waarom niet als je hem voor een zacht prijsje kan halen?

Prima versterking, jong en Nederlands. Daarnaast is PSV op dit moment financieel gezien nog steeds een vooruitgang en ben ik bang dat Feyenoord een lastige tegenstander gaat loten voor de Champions League..

Manolev weg en Leerdam erbij vind ik een prima zet voor Psv. Tis geen speler die je kampioen gaat maken, maar een goede Nederlandse rechtsback erbij achter V.d.wiel is ook prima voor Nederland.

Even afgezien of deze beide jongelingen elders een versterking zijn, kan ik eigenlijk alleen maar zeggen wat ik in het geval Bakkal ook al zei "mensen die niet dolgraag in het mooiste stadion van Nederland en voor het beste publiek van Nederland spelen, kunnen beter gaan"
Ik heb het gevoel dat zowel Leerdam als Cabral niet bij willen tekenen omdat ze de concurrentie bij Feyenoord niet aandurven. Welnu een dergelijke mentaliteit past niet bij die van Feyenoord.

6 juni 2012 om 11:37

Je kan best eens gelijk hebben. Maar Cabral vind ik ook overschat. Er ontbreekt iets mentaals. Het is een mooi weer voetballer voor Sporting Gyon enzo!

Leerdam is een handige backup voor meerdere posities, dus het zou jammer zijn als hij gaat, maar ook niet meer dan dat. Hij zou normaal gesproken prima te vervangen moeten zijn.

Cabral heeft erg veel talent, maar als zo'n jongen dat er niet uit laat komen, dan kan je daar verder ook niets mee. Ik blijf van mening dat hij iets te hoog van de toren blaast, aangezien hij in feite nog niets heeft bereikt. Als hij dat gedrag afleert, dan kan hij een grote worden, zo niet bij Feyenoord dan we elders..

Vla

Chocoladevla met slagroom
Vla is een typisch Nederlands zuivelproduct, gemaakt van verse melk met toevoegingen die de viscositeit tot die van yoghurt verhogen. Het heeft wat weg van pudding, maar is vloeibaarder.
Traditioneel wordt vla gemaakt van gekookte melk met custard of met een combinatie van eieren, maïzena en vanille. Aan beide varianten wordt suiker toegevoegd. De vla in de winkel is over het algemeen met andere verdikkingsmiddelen gemaakt.
Vla bestond oorspronkelijk alleen in Nederland. In 2006 werd langzaam ook in Duitsland vla geïntroduceerd, onder de Nederlandse naam 'vla' aangezien er geen oorspronkelijk Duits woord voor bestaat.
Tegenwoordig zijn er veel soorten vla in diverse smaken te verkrijgen, zoals vanille, chocolade, hopjes, vruchten (zoals framboos, banaan, perzik of appel-kaneel), chipolata en bitterkoekjes. Blanke vla heeft een neutrale smaak. Er is ook slagroomvla, die in vanille, chocolade of een combinatie van deze twee verkrijgbaar is. Enkele soorten vla, zoals Oranjevla en wintervla, zijn slechts op bepaalde momenten van het jaar te verkrijgen.
Bij dubbelvla worden twee smaken in een pak gedaan. Mits het pak vla niet wordt geschud komen beide smaken en kleuren naast elkaar uit het pak bij het uitgieten.
Vla wordt veel gegeten in combinatie met bitterkoekjes, appelmoes, bananen en/of vruchtenhagel. Een andere welbekende combinatie is vanillevla met aalbessen. Een bekend nagerecht met vla is de vlaflip.
In het Limburgs wordt het woord vla soms ook gebruikt om Limburgse vlaai mee aan te duiden. Limburgers spreken dan ook vaak over pudding, wat buiten Limburg als vla bekend staat.

Meer Weten? Www.wikipedia.nl/vla OF Www.vlaflip.nl.org

Het zou mooi zijn als Feyenoord zo'n 4 miljoen weet te vangen voor beide spelers. In principe hebben we met Schenkeveld een back-up voor Janmaat, dus we hoeven eventueel geen vervanger voor Leerdam te kopen. Als van Geel slim is haalt hij met bedrag gewoon Royston Drenthe naar de Kuip. Als je een paar miljoen weet te krijgen voor deze twee nietstoevoegende spelers, dan is er eindelijk ruimte in het budget voor Drenthe!

Waarom wilt Feyenoord deze jongen gewoon geen normale salaris uitbetalen. Prima rechtsback, feyenoord heeft het beste jeugdopleiding in Nederland, maar hun eigen jongens binnen hun stadion houden wil maar niet lukken. Jongens zoals leerdam, wijnaldum en fer horen gewoon te ontwikkelen bij Feyenoord en dan kunnen ze het stap naar het buitenland maken. Maar nu gaan ze naar gelijkwaardige clubs als psv en twente. Feyenoord doet hier niet goed aan !!!

6 juni 2012 om 11:47

Ozdalinho....helemaal mee eens!!1 haast niets aan toe tevoegen feyenoord moet zorgen dat ze jongens als Leerdam en Cabral kunnen vast houden....dat is de toekomst ze spelen in jong oranje !!!

6 juni 2012 om 11:53

Ze doen er juist wel goed aan. Door Fer en Wijnaldum is ten eerste de schuld bijna weg. Daarnaast hebben we er betere voor teruggekregen (clasie en Bakkal) voor geen geld. Zelfde geld nu voor Leerdam als hij naar psv gaat voor een mooi bedrag hebben we alweer een gratis vrijwel even goede back in persoon van Janmaat erbij. Niks mis mee hoor!

6 juni 2012 om 11:58

Als je belanbgrijke spelers constant blijft doorverkopen omdat je ze niet genoeg kan betalen, doe je iets niet goed. En bovendien loop je ook nog eens het risico dat het ploeg minder goed gaat draaien als je telkens maar weer nieuwe jongens moet binnenhalen, die weinig tot geen ervaring hebben.

6 juni 2012 om 12:05

Ten eerste vind ik Leerdam dan wel Cabral niet een van de belangrijkste spelers. Leerdam heeft dan wel een basisplaats maar maakt vaak domme overtredingen en heeft totaal geen dreiging naar voren. Cabral is een mekkerende bankzitter met soms een goede dag. Voor Cabral heb je in de jeugd al een opvolger in de naam van Manu. Hij weet al hoe Feyenoord in elkaar zit. Janmaat voor Leerdam daarnaast hij speelde wekelijks bij Heereveen en heeft dus meer dan genoeg Eredivisie ervaring. Een echte back Leerdam vind ik een omgetoverde middenvelder.

6 juni 2012 om 12:17

Luccc ..ben jij vergeten dat er geen ene rechts of linksbuiten is geweest die Leerdam voorbij is gekomen.....hij heeft boerichter,,mertens,asaidi, alle grote namen koud gemaakt..leerdam wordt onderschat is een stille kracht...gooit zich overal voor en speeld rechtsback terwijl hij middenvelder is..ik vind dat hij het uitstekend heeft gedaan..en vooral met wat feyenoord de laatste jaren op die positie heeft gehad.....ozlund......swerts....fernandez...dus leerdam moet blijven man !!

Feyenoord schijnt ook een bod te hebben uitgebracht op M. Roor van KV Mechelen. Roor is 17 jarig talent uit de jeugdopleiding van KV Mechelen. Roor een centrum spits, maar kan ook op de flanken spelen. Roor heeft de nationale jeugd elftallen van België doorlopen en analisten voorspellen hem ook een grote toekomst.

6 juni 2012 om 11:55

Zou mooi zijn, we kunnen wel een spitsje erbij krijgen. Onze talenten zijn meestal middenvelders en verdedigers en in de aanval komen we vaak tekort

6 juni 2012 om 12:05

Top, ik ben benieuwd!

Enig idee wat voor een speler het is?

6 juni 2012 om 12:28

Een centrum spits, ook bruikbaar op de flanken. Hij heeft toch al aardig wat doelpunten gemaakt in de jeugd van Mechelen. Hij is technisch zeer vaardig.

6 juni 2012 om 12:07

Achahbar hebben we al. Zou een vrij nutteloze aankoop zijn dan.

Inderdaad verkopen die 2. Als ze niet willen bijteken dan maar weg. Feyenoord kan weer wat centjes gebruiken, al is het niet veel alles is welkom....

Voor 2 miljoen mag PSV hem komen ophalen.

6 juni 2012 om 12:08

Vind dat toch wel een groot bedrag. We halen Lexie voor 9 ton, en dan verkopen we voor 2 miljoen Leerdam? Dat zou wel heel goed handelen zijn van Van Geel als dat hem lukt.

Ik vind Leerdam een zeer matige speler. Echt een huistuin-en-keukenbackje. Zou een grote fout zijn van PSV om hem te halen.

Als PSV goed geld biedt, laat Leerdam maar gaan!

Janmaat zal de vaste man op rechtsback worden, dus dat wordt hem al niet voor Leerdam.. Meneertje Leerdam heeft als een echte vedette (eerder een diva) besloten dat hij niet meer rechtsback wilt spelen, dus komt hij in aanmerking voor het middenveld.. Als je nu ergens geen plekje meer kan krijgen is het wel voor het middenveld van Feyenoord! Helaas, uitverkocht..

Ik moet nog maar zien of hij uberhaupt naar PSV gaat.. Zijn maatje Wijnaldum speelt er al, dus dat kan zijn link zijn, maar daar komt hij dan weer voor de rechtsbackpositie in aanmerking! Als er iets is wat meneertje niet wilt.. Tevens speelt hij nu met zijn neefje bij Feyenoord.. Ze zijn onafscheidelijk van elkaar, dus dat moet ik ook nog maar zien..

Kortom, als PSV goed geld biedt op Leerdam, laat hem dan maar lekker gaan.. Leerdam kan dan aan het rijtje Wijnaldum en Fer worden toegevoegd! Niet verlengen, maar een binnenlandse transfer maken naar een club die het afgelopen seizoen(!) minder heeft gedaan dan Feyenoord! Krijgen ze weer de lachers op hun hand..

Niet echt heel verrassend dat PSV achter Leerdam aanzit. Ze zijn op zoek naar een degelijke rechtsback en dat is/kan Leerdam zijn. Hij valt eigenlijk nooit echt op bij Feyenoord in negatieve of positieve zin. Dat betekent dat hij dus geen grote fouten maakt. Natuurlijk zijn er altijd kleine foutjes. Als ik van Geel zou zijn zou ik Leerdam verkopen, je hebt sowieso Janmaat en een teruggekeerde Schenkeveld. Schenkeveld vind ik persoonlijk gewoon een goede verdediger al lijkt hij me centraal beter.

Het is voor het nederlands voetbal niet verkeerd dat deze jongens rijpen in de top.
En al is feijenoord hoger geeindigd dit seizoen wat een fentastisch resultaat is kan ik leerdma wel begrijpen om naar psv te gaan op zich.

3 miljoen, strik eromheen en opgerot naar Eindhoven. Dat is weer 3 of 4 meer penalties tegen in 1 seizoen voor PSV

misschien is cabral trouwens wel een optie voor heerenveen als vervanger van narsingh als die weggaat

strik omheen en zo snel mogelijk de kuip verlaten 1 seizoen redelijk gespeeld en meteen praatjes dat hij niet wil bijtekenen enz...ga maar lekker naar psv zoals wijnaldum om ( kampioen) te worden hahaha

Ik zou zeggen strik erom en wegwezen, komt Feyenoord er nog bovenop met het belastinggeld uit Eindhoven !

Nu ze er in eerste instantie niet uitgekomen zijn met Leerdam proberen ze het ook helemaal niet meer om zijn contract te verlengen? of komt er nog een poging?
ik vind dat Feyenoord Leerdam moet behouden! prima speler en moet de strijdt aangaan met Janmaat!
en anders op het middenveld!

6 juni 2012 om 13:57

Ik denk dat je als Feyenoord zijnde niet achter een speler van zijn kaliber moet blijven zitten. Hij zal komend seizoen wisselspeler zijn achter Janmaat. Als middenvelder, de positie waar hij wil spelen, spelen el Ahmadi, Clasie en Vormer al op zijn plaats en daarnaast kan Mokotjo daar ook nog uit de voeten.

Het is een nuttige speler, maar niet tegen elke prijs. Ik hoop dat Feyenoord hem het komende seizoen kan behouden als 13e man, maar mochten we er nog 1 miljoen + (buitenland) of 3 miljoen + (binnenland) voor kunnen krijgen dan is het wat mij betreft klaar.

Als Cabral vertrekt komt er dan financiële ruimte voor Drenthe? In dat geval hoeft een vertrek niet slecht te zijn.

Leerdam is een leuke rechtsback die Feyenoord niet echt zal missen, zeker niet nu ze Janmaat hebben en ook Mokotjo daar goed kan spelen. Hij zal PSV ook niet beter gaan maken, denk ik. Dus Feyenoord pak het geld maar en hup naar Eindhoven.

zie leerdam graag naar psv komen, toch heb ik liever een zuiverloon, maar had ook graag dat psv interesse had gehad in cabral, hij aan de rechter kant met lens in de spits en mertens aan de linker kant, Maar volgens mij ben ik de eneige die wil dat cabral naar psv komt?

6 juni 2012 om 13:18

Ik zie Cabral ook graag naar PSV komen hoor. Wil je na Wijnaldum nog een blind paard aan de selectie toevoegen die eigenlijk hetzelfde doet als Robben altijd maar dan minder vaak. Daar heb je toch geen ene ruk. Ik denk dat elke niet Psv'er Cabral graag naar Feyenoord ziet gaan.

6 juni 2012 om 13:26

Robben vergelijken met Wijnaldum en Cabral?

6 juni 2012 om 13:27

Zeker geen psv fan, brobeer is gewoon depay daar neer te zetten, ofzo of als toivonen verkocht is en heeeeel misschien ook pieters dan verder gaan kijken of misschien spelers transfervrij oppikken ofzo.

Jammer. Vind Leerdam onderschat. PSV gaat hier veel plezier aan beleven.

6 juni 2012 om 13:50

Helemaal met je eens.... Hij wordt zwaar onderschat.
Mensen gaan gewoon af op zijn uiterlijk....hij heeft de uitstraling van een puppy...maar ook die worden groot.

Beide berichten zijn inmiddels ontkracht door respectievelijk Martin van Geel en Marcel Brands.

Niet geheel verwonderlijk.

PSV kijkt pas verder als Manolev daadwerkelijk vertrokken is. En de interesse in Cabral zijn slechts sluimerende geruchten, nog niets concreets.

Bij Leerdam heb ik toch altijd mijn twijfels bij gehad hij voert zijn taken uit prima maar voor op een hoger niveau vind ik het toch wat te slap en wat te onzeker overkomen.

Feyenoord heeft Janmaat gehaald dus zal die wellicht haalbaar zijn of hij zelf ook wil vertrekken betwijfel ik hij is al heel lang bij Feyenoord ze spelen wellicht Champions league en en zitten in een opwaartse lijn.

Janmaat komt naar Feyenoord dus Leerdam mag op de bank plaatsnemen komend seizoen. Hij is weliswaar multifunctioneel en kan ook op het middenveld uit de voeten, maar ook daar is Feyenoord al prima bezet. Talent heeft hij wel, maar hij is zeker niet goed genoeg voor het niveau dat Feyenoord nastreeft. Als Psv hem haalt zou dat een regelrechte aanfluiting zijn. Dan belanden ze van de regen in de drup want een Leerdam maakt je echt niet beter hoor. Heeft ontzettend matige momenten in wedstrijden en kan écht geen voorzet geven, net als Manolev. Ze schieten er dus geen donder mee op, maar wat mij betreft mogen ze de bankrekening van Feyenoord nog wat spekken voor deze zeer middelmatige voetballer.

6 juni 2012 om 13:29

Laat Janmaat het eerst maar zien bij Feyenoord, lukt het niet dan kan je altijd nog terug vallen op Leerdam.

Ik snap overigens niet waarom Leerdam niet bijtekent, het is nou niet dat de grotere clubs voor hem in de wachtrij staan.

Je doet Leerdam wel te kort door te zeggen dat hij zeer middelmatig is. Kan toch aardig voetballen en doet het toch niet heel verkeerd op rechts, dat het de slecht bezette positie achterin is lijkt mij duidelijk, maar hij maakt geen blunders, kost je geen punten.

6 juni 2012 om 19:15

Nee en als je tegenwoordig als spelen bij een topclub in de Eredivisie al geen blunders maakt is dat al heet wat. Schei toch uit man, middelmatige speler die (nog) niets te zoeken heeft in de top van Nederland.

Wat moet PSV nou met Leerdam? Hij is bij Feyenoord geeneens een vaste kracht, en volgend seizoen gewoon op de bank gaat zitten. De keren dat ik hem wel heb zien spelen werd ik er ook niet vrolijk van.

Waar zijn ze mee bezig bij die scouting van Psv? Stam, Leerdam, het is pure middelmaat, met alle respect. Kom op zeg, er loopt in de Jupiler League of in het buitenland echt wel wat beters rond voor 1 tot 2 miljoen hoor!

Erg jammer, want een goede rechtsback en nog een rechtsbuiten (al vind ik dat Wijnaldum daar maar moet spelen, aangezien hij te weinig scorend vermogen heeft voor de '10', of een spelverdeler en de selectie voor volgend seizoen is rond. Toivonen kan wat dat betreft in de zomer vertrekken voor een aardige som, en de nieuwe spelverdeler of rechtsbuiten moet dan gekocht worden van dat geld.

Maar ondanks de klasse namen die volgend seizoen bij PSV spelen, ben ik nog steeds allerminst gerust op een voldoende eindklassering als de scouting naar dit soort middelmatige spelers voor de nog ontbrekende sleutelposities zoekt.

Update: Gelukkig maar, toch geen officiële interesse van Psv, ik dacht al zeg. Snel Manolev verkopen en een fatsoenlijke rechtsback halen voor dat geld.

Het bericht is dus weer onzin. Hebben we weer een hele boel discussies en gezanik om niets gehad. Altijd leuk hier..

6 juni 2012 om 14:18

Dat laatste kan inderdaad wel kloppen. En dat van het verkopen van de grond aan de gemeente, dat ben ik ook een beetje zat.

Verder praat je in mijn ogen complete onzin. Voor zover ik weet heeft vrijwel niemand enige 'haat' naar 'boeren'. Ik denk dat het andersom echter wel het geval is. Waarom dat weet ik niet, maar ik hoor 'boeren' er wel vaker over.

Daarnaast, Ajax en Feyenoord zijn niet alles, maar wel de grootste clubs van Nederland, met PSV als club daar net achter. Een aantal betere jaren van PSV veranderd dat niet.

Verder hoop ik dat PSV er net zo over denkt als jij en dat Leerdam nog het nodige geld opbrengt. Volgend jaar zou hij wisselspeler zijn, waarna hij het jaar erop transfervrij vertrekt. Een nieuwe wisselspeler hebben we al in de vorm van Schenkeveld (rechtsback) en Vormer (middenveld). Als PSV meer dan een miljoen neerlegt voor Leerdam dan is het wederom prettig zaken doen met jullie ;.

6 juni 2012 om 22:07

Sorry, ik kan echt geen touw vastknopen aan je verhaaltje.

Ten eerste heb ik het niet over beter, maar over grootte van de club. Ondanks de prestaties blijft PSV in vergelijking met Feyenoord en Ajax natuurlijk gewoon een provincieclub.

Daarna begin je een verhaal over Polen waar geen touw aan vast te knopen is, maar waarbij je wel een waardeoordeel over mij velt.

Stop met het gebruiken van drugs en we praten verder als je nuchter bent. Wat je nu allemaal zegt is echt absurde wartaal. Dat zul je morgenochtend ook wel zien. Tip: Een stukje hardlopen helpt vaak om weer een beetje wakker te worden ;.

kunnen we beter manolev houden. is geen verbetering. enige dat manolev als voordeel heeft is dat hij niet gerant staat voor 5 penalty's tegen.

Hij is iniedergeval een vooruitgang ten opzichte van manolev

dit is de nieuwe spits voor feyenoord: lacina traore: 2,03 meter lang jong 22 jaar pas, kopsterk en heeft dit seizoen 15 goals gemaakt dus halen feyenoord voor 2 miljoen! speelt in rusische competie bij kuban krasnodar die 8e zijn geeindigd en geen europees voetbal spelen maar feyenoord wel dus dat kan een rol spelen

Brands heeft al gezegd dat dit bericht onzin is, ook dat van Cabral schijnt niet waar te zijn, er is iedergeval geen concrete intresse.

Verder is het gewoon een achteruitgang om naar PSV te gaan, alles wijst erop dat Feyenoord terug is aan de top, het budget stijgt, het merk naam Feyenoord staat al boven die van Ajax...,,,nee ik zou alleen nog maar naar een buitenlandse club gaan als ik speler van Feyenoord was.

6 juni 2012 om 13:59

Haha zozo er wordt weer even hoog van de toren geblazen in Rotterdam-zuid.

Bovendien is PSV echt wel een vooruitgang t.o.v Feyenoord. Dat er nu eindelijk weer eens een jaar daadwerkelijk redelijk gespeeld is, wilt nog niet zeggen dat ze terug zijn aan de top. Als historie zich herhaalt mogen we weer 10 jaar wachten voordat Feyenoord zich weer in de top2 plaatst.

De merknaam Ajax stond volgens een onderzoek dat ik gelezen heb op Ajaxlife.nl in de top 10 van voetbalmerken wereldwijd. Daar was verder geen enkele Nederlandse club in terug te vinden.

6 juni 2012 om 14:16

Ben verhuisd ik woon niet in Rotterdam Zuid en waarom blaas ik hoog van de toren dan?!

Het gaat steeds beter met Feyenoord, zijn 2de geworden, hebben laten zien de beste te zijn van de top 6, hebben gewoon al die wedstrijden goed gevoetbalt, zijn er niet zwakker op geworden (alleen maar sterker), de begroting word langzaam opgeschroefd, stadion en aanhang is groter en breder.
Het worden gewoon mooie tijden bij Feyenoord waar nog een hoop leuke dingen staan te gebeuren, nee ik zie PSV echt niet als een stap hoger.

Het moet gewoon zo zijn dat je als club uistraald dat als je weg wilt bij Feyenoord dat je alleen maar naar het buitenland wilt, uiteraard moeten daar de prestaties in mee gaan, maar daar is een begin mee gemaakt en zullen dat volgend seizoen gewoon een vervolg geven.

.marketingtribune.nl/nieuws/sven-kramer-verslaat-r...
Edit:
Ajax staat 23ste in die lijst en is vooral te danken aan de gouden tijden van jaren 90 en de laatste wedstrijden in de Cl.
Wat ik overigens wel goed vind om uit dat onderzoek te lezen is dat Ajax de echte aansluiting aan de subtop redelijk makkelijk kan oppikken, mits er een hele goede finianciele directeur het roer overneemt!!! toch knap van een nederlandse club, hopen dat ze echt die aansluiting kunnen pakken, dit betekend nl ook dat andere clubs mee kunnen ''surfen'' op dat succes.

Verder heb ik het over Nederlandse merken in Nederland en het toont gewoon aan dat Feyenoord op de goede weg is.

6 juni 2012 om 15:02

Onzin.. Als je de beste was van de top 6 dan zou je op de 1e plek staan.

Ze zijn nu fors zwakker zonder Guidetti en Bakkal. Immers is nog niet half de voetballer die Bakkal is.

De tijden dat Feyenoord het hoogst haalbare is in Nederland zijn nog altijd voorbij. De enige clubs die daarvoor in aanmerking komen zijn Ajax en Psv.

[url]http://brandirectory.com/league_tables/table/... Ik moet mezelf even verbeteren. Niet in de top 10.. maar toch een mooie 14e plek. Feyenoord niet in de lijst te vinden en PSV op de 26e plek.

Ajax is op naam niet in te halen. Door geen enkele Nederlandse club.

6 juni 2012 om 15:26

@likdat
dat kun je nu nog niet weten of immers half zo goed is want hij heeft nooit voor feyenoord gespeeld. Als speler van Feyenoord moet je niet naar een Ajax of een PSV willen gewoonweg omdat dit qua grootte,belangstelling geen grotere waarde gaat hebben in je carriere, Feyenoord is een van de drie topclubs in Nederland met een goed beleid, het mooiste stadion van nederland en met een fantastische inpassing van de jeugd. Feyenoord is dan kwalitatief nog niet zo goed om in europa een steentje te werpen maar waarom zou je nu naar psv gaan? die spelen zo goed als zeker EL. Bij feyenoord kun je nog lekker voorronde CL gaan voetballen dat zijn toch weer wedstrijden waarbij je jezelf in het buitenland kan laten etaleren...

Om op jouw commentaar te reageren van Guidetti, daar ben ik het absoluut niet mee eens want Feyenoord speelde zonder guidetti ook gewoon goed elke spits is vervangbaar ook dear good johny. Waarom hecht je waarde aan een lijstje die er niet toe doet het merk van een Nederlandse club in landen als Engeland,spanje,duitsland,italie is laag. Het merk Feyenoord,ajax of een psv is erg groot in nederland.

Ajax is niet het mekka van het nederlandse voetbal, die jaren hebben ze allang gehad ook zoals feyenoord en psv die gehad hebben. Een ander merk hoef je niet in te halen, jij moet juist je eigen merk zo goed mogelijk in de markt zetten en daar je geld mee binnen halen en dat is waar feyenoord mee bezig is. De organisatie zelf moet op orde gebracht zijn, de financien moeten weer ge restructuurd worden dat kost tijd, maar ze bewijzen met €0,0000000000 dat ze een grote waarde in Nederland kunnen hebben als ze een redelijk seizoen draaien.

7 juni 2012 om 00:27

Misschien moet je voordat je ergens op reageert ook even lezen wat er vooafgaand gezegd is..

Meneer Justbecause begon over de merknaam, niet ik.
Iedereen hier op voetbalzone weet dat de naam Ajax veel groter is dan de naam Feyenoord.

En nogmaals is PSV een constant gegeven dat er, ook komend seizoen, gewoon weer om de titel mee wordt gespeeld. Bij Ajax is dit ook het geval.
In Rotterdam-zuid is dat nog maar de vraag. En om die reden ben je beter af bij Ajax of Psv.

Bovendien zijn beide clubs beter voor de carrière van de spelers, gezien de transfers.

kijk hier maar is naar van die traore

Als Leerdam naar PSV gaat komt hij in beeld voor de grote Oranje, misschien speelt hij wel van der wiel uit de basis. Hij moet zelf wel die overstap willen maken denk wel dat hij naar PSV wil gezien de kwaliteit die daar rondloopt. Ik zie liever Leerdam komen dan Ronnie Stam met alle respect.

Leerdam mag vertrekken voor een mooi bedrag en als hij dan toch blijft volgend seizoen gewoon op de bank zetten en Janmaat basis geven als Leerdam niet wil verlengen.

Ik vindt deze Leerdam niet beter dan Manolev en is nog eens erg klein en voor PSV is het zonde als ze hem toch gaan halen. Psv heeft gewoon nog een verdediger nodig voor de plek van marcelo en dan zijn ze klaar.

ik denk dat psv leerdam niet nodig heeft stam halen uit engeland die komt daar niet aan te pas

geen leerdam aub en ook geen stam. Probeer dan zuiverloon te halen. heeft ervaring op hoog niveau (engeland en spanje) is nog jong dus heeft ook nog eventuele restwaarde.

Even serieus. Hou Manolev gewoon tenzij je een duidelijk betere speler ervoor terug kan krijgen en dan denk ik niet aan Leerdam. Manolev volgend jaar rechtsbuiten zetten en een vrije rol geven net zoals met Bulgarije tegen Nederland dan komt het helemaal goed

Tja, PSV heeft ook niet zoveel extra´s aan Leerdam. Als je dan toch een rechtsback haalt, haal er dan een die van echte toegevoegde waarde is. Of Manolev moet zich spectaculair ontwikkelen.
Zuiverloon lijkt me een prima optie, Stam daarintegen weer niet. Die moest volgens mij best wat miljoenen kosten

Nog even een toevoeging,bij Cabral heb ik het gevoel dat hij heel veel talent heeft, maar dat het er niet uitkomt. Wanneer hij goed in vorm is kan hij geweldig zijn, uit vorm is het een ramp. Dat is best moeilijk voor Feyenoord om dan te beslissen als er een goed bod komt. Ik zou m houden, zolang je niet met astronomische bedragen te maken hebt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren