Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Foto bewijst bezoek van gewilde Vlaar aan Aston Villa

Laatste update:
/

Ron Vlaar maakt mogelijk de overstap naar de Premier League. De verdediger van Feyenoord was zondag samen met zaakwaarnemer Arnold Oosterveer op Villa Park.

Op Twitter circuleert een foto van Vlaar in de thuishaven van Aston Villa, dat onlangs al middenvelder Karim El Ahmadi van Feyenoord overnam. Na het duel met BVV Barendrecht (0-1) gaf Vlaar nog te kennen dat hij in principe in Rotterdam-Zuid wil blijven, maar een buitenlands avontuur altijd een optie is.

"Ik heb er wel over nagedacht. Als er iets concreets komt is dat een luxeprobleem", stelde Vlaar, die sinds januari 2006 onder contract staat in De Kuip. De verdediger, goed voor negen interlands, heeft nog een contract tot medio 2014 met Feyenoord.

Volgens Voetbal International had Vlaar toestemming van Feyenoord om een bezoek aan Aston Villa te brengen, hetgeen erop duidt dat de vraagprijs voor de verdediger voor de Premier League-club geen onoverkomelijk probleem is. Vlaar meldt zich maandag gewoon op de training van Feyenoord in afwachting van hoe de onderhandelingen met Aston Villa verlopen.

Speelt Ron Vlaar komend seizoen voor Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
15 juli 2012 om 21:41

Tuurlijk vlaar is toe aan een stap hogeropen als er een goede prijs komt voor feyenoord moet je het gewoon accepteren.

15 juli 2012 om 22:31

Tuurlijk zoiezo iedere speler is te koop voor de goede prijs als je 200 mln op Messi bied word ie ook verkocht.
Snap alleen niet hoe VZ aan "gewilde" Vlaar komt er zijn toch niet meer clubs die hem willen?

15 juli 2012 om 22:47

Er hebben al zowel Engelse als Duitse clubs geïnformeerd, maar 'gewild' is idd iets overdreven..

15 juli 2012 om 22:47

Er hebben al zowel Engelse als Duitse clubs geïnformeerd, maar 'gewild' is idd iets overdreven..

15 juli 2012 om 22:58

Maar ik denk niet dat Feyenoord dit zou maar laat gebeuren.

Dan zit je zo meteen in Cl of El met spelers die 0 procent ervaring ermee hebben.

16 juli 2012 om 00:24

Ik denk dat Feyenoord dit juist wel laat gebeuren. Hij wil weg en ze kunnen nu nog wat voor hem ontvangen.

16 juli 2012 om 00:29

Uuuhm, nee, Messi heeft een transfersom van 250 mln Euro in zn contract

16 juli 2012 om 01:05

Met vlaar heb je ook 0% ervaring

16 juli 2012 om 07:06

Nee, als je 250 miljoen op hem biedt heeft Barca geen invloed meer op de onderhandelingen, betekent niet dat hij niet voor minder weg kan.

Voor een goede prijs is iedereen bij Feyenoord te koop! Helaas maar waar

15 juli 2012 om 21:38

Dat geldt niet alleen voor Feyenoord, dat geldt voor elke Nederlandse club.

15 juli 2012 om 21:39

Dat is niet helemaal waar.

Ajax, PSV en Twente kunnen nou eenmaal veel meer voor een speler vragen omdat zij het geld minder hard nodig hebben.

15 juli 2012 om 21:41

Bij Feyenoord ligt de grens lager dan bij een Ajax of PSV natuurlijk.
Feyenoord kan een bod van 6 miljoen moeilijk weigeren.
Ajax gaat niet eens onderhandelen.

15 juli 2012 om 21:44

@wim2

Maar desondanks is iedereen voor een goede prijs te koop. De ene speler kan vertrekken bij een miljoen en de ander pas bij 15 miljoen.

15 juli 2012 om 21:53

ook geldt dat voor iedere buitenlandse club

iedere speler is te koop voor het juiste bedrag ;

15 juli 2012 om 21:59

Je hoeft bij Barca niet aan te kloppen om Messi Xavi of Iniesta over te nemen hoor, Bij Madrid hoef je ook niet aan te komen voor Ozil Ronaldo & Casillas.

On: Ik gun Vlaar die stap wel, Hij begint toch aardig op leeftijd te raken en een mooi avontuur in de premier league is altijd mooi om mee te maken, Zo een speler moet je een dergelijke stap dan ook gunnen al zal het best een aderlating worden voor Feyenoord die dan in de hele as steunpilaren zijn verloren & nog hun leider, Eerlijk gezegt denk ik dat hij vertrekt zo een gevoel had ik al.

Persoonlijk vind ik een Centrum van Indi & De Vrij ook niet slecht & in potentie eigenlijk nog beter dan Vlaar & De Vrij.

15 juli 2012 om 22:16

Vitesse is ook in de positie veel geld te vragen voor spelers. Anders zou een Bony allang weg zijn.

15 juli 2012 om 22:18

Helemaal mee eens. En van het geld van vlaar een goede spits kopen. Gaat Feyenoord alleen maar op vooruit!

15 juli 2012 om 22:28

@afca_1995: jammer genoeg heeft mols1970 gelijk hoor. Als Chelsea met een bod van €60miljoen komt voor Özil dan gaan ze er toch echt wel over nadenken hoor. Of denk jij dat AC Milan Thiago Silva laat gaan omdat ze zoveel goede verdedigers hebben lopen? ±€40miljoen voor een verdediger is voor AC Milan gewoon niet te weigeren.

Zelf hoop ik dat Vlaar blijft, we zullen hem echt nodig hebben. Maar als hij voldoende geld oplevert, gun ik hem zijn stap hogerop ook wel...

15 juli 2012 om 22:39

wve

Hangt ook een beetje van de speler af he. Feyenoord zal een bod van 6 miljoen op een De Vrij of Clasie ook direct van tafel vegen. Een bod op Vlaar en El Ahmadi, twee spelers met niet zoveel restwaarde ligt natuurlijk anders.

15 juli 2012 om 23:25

Dat Feyenoord sneller zal happen dan Ajax of PSV is logisch, gezien de financiële omstandigheden, maar word er wel degelijk ook bij Feyenoord gekeken naar de speler en zijn contract. Vlaar is international, aanvoerder en van wezelijk belang voor de club, zeker nu ze de CL in kunnen, heeft nog een contract van 2 jaar, dus gaat echt niet voor een appel en een ei naar en andere club, want spelers in de uitverkoop doen is verleden tijd en laat van Geel ze nog eerder hun contract uitdienen. Iedereen is idd te koop, maar zal er wel voor betaald moeten worden. Feyenoord gunt hem een transfer, maar dan wel voor een bedrag die evenredig is aan het verlies dat men, door de verkoop van Vlaar, zou kunnen lijden.

15 juli 2012 om 21:38

Als er dan een steunpilaar weg moet, lijkt me Vlaar nog het beste. Als Ajacied heb ik er niet zoveel kijk op als een Feyenoordsupporter dus correct me if Im wrong, maar met De Vrij en Martins Indi vind ik dat Feyenoord nog een heel sterk verdedigend duo achter de hand heeft.

15 juli 2012 om 21:47

Qua kwaliteiten mag Ron zeker weg voor een mooi bod (boven de 5 miljoen). Echter qua leiderschap hebben we niemand. Bijna alle steunpilaren zijn dan weg van vorig jaar. Alleen Clasie is nog over van alle best presterende spelers. Jammer, maar we moeten eenmaal snel uit die lelijke rode cijfers.

Ben benieuwd wat Koeman gaat eisen. Als trainer kan je onmogelijk je werk doen als je beste 4/5 weggaan. Hopelijk kunnen we met het geld dat vrijkomt een spelers kopen. Desnoods kopen we voor 6 miljoen Guidetti. Hij is ziek en een risico, maar hij geeft het team zoveel zelfvertrouwen dat we dan wel de Captain voor volgend jaar hebben.

15 juli 2012 om 21:48

Dan heb je er wel degelijk kijk op, ik denk namelijk precies hetzelfde, Vlaar was een leider maar voetballend en verdedigent ligt De Vrij al op hem voor en is BMI zeker niet veel minder, met daarachter Schenkeveld ( die w.m.b nog altijd heel ver gaat komen in Europa ) Ramsteijn en evt. nog Kongolo vang je het makkelijk op, wel zal er een nieuwe 'leider' moeten komen, Clasie of Vormer bijvoorbeeld. Voor rond de 7 miljoen zou hij van mij weg mogen.

15 juli 2012 om 21:48

Nou ik denk dat Vlaar met zijn coaching erg belangrijk is voor de jonge jongens. Welke andere steunpilaren zijn er dan nog over, alleen Clasie. Dus ik denk niet dat je er blij mee moet zijn, je bent dan zowat je hele as kwijt.

15 juli 2012 om 21:56

Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij als centraal duo zou eventueel wel kunnen, alleen win je hier de oorlog niet mee. Vlaar is een leiderfiguur, een jongen met ervaring. Mocht Vlaar daadwerkelijk weggaan dan missen we dat toch wel. Ik zou het doodzonde vinden mocht hij vertrekken, maar ik gun hem de stap uiteraard. Ik hoop wel dat Feyenoord dan op zoek gaat naar een vervanger, want achter de Vrij en Indi heb je dan Kongolo, Schenkeveld of Ramsteijn. Mokotjo kan eventueel ook nog centraal in de verdediging spelen. Kongolo heeft potentie maar is nog te jong. Schenkeveld en Ramsteijn zijn back-ups en zijn in mijn ogen iets minder dan de rest van de spelers. Maar we zullen het zien.

15 juli 2012 om 22:15

Northskull@

De Vrij heeft ook al de nodige ervaring( 2 jaar Eredivisie ).
Harmjan1983@
Steunpilaren: Clasie, Vormer, De Vrij, Schaken, Immers. Dan zouden er vast mensen aan komen stormen met deze reacties. ''vormer en Immers spelen nu pas hun eerste seizoen'' Dat deden Bakkal, Guidetti en Clasie ook vorig jaar of ''de Vrij heeft te weinig ervaring'' Hij heeft meer ervaring dan Clasie en ''schaken is veel te oud'' Hij heeft daardoor genoeg ervaring.
''dus ik denk niet dat je er blij mee moet zijn, je bent dan zowat je hele as kwijt.'' laar kan je opvangen met De Vrij èn Martins Indi. El Ahmadi en Bakkal kun je opvangen met Singh, Elabdellaoui, Immers, Goossens, Vormer, Manu en Vilhena. Guidetti kun je opvangen met Fernandez, Immers, Te Vrede en Achahbar al heb ik liever een pure spits. Desnoods koop je Guidetti.

15 juli 2012 om 22:27

De Vrij heeft zeker de nodige ervaring, maar het is nou niet bepaald een leiderfiguur of vind jij van wel?

16 juli 2012 om 00:20

Als Feyenoord het geld van de transfer van Vlaar investeert in het kopen van Guidetti, wat mijns inziens voor 6 a 7 miljoen zeker te doen is, dan doen we goede zaken!

Voor Vlaar staan er een aantal talenten te trappelen om in Feyenoord 1 te spelen, ze gaan het het eerste jaar waarschijnlijk niet zo goed doen als Vlaar, maar als je er een echt aanvalsleider én boegbeeld voor terug kan halen, gaat Feyenoord er Echt op vooruit!

16 juli 2012 om 03:29

Volgens The Sun (niet bepaald een kwaliteitskrant), zou er een bedrag van 8.000.000 pond mee gemoeid zijn.

Lijkt mij een hele goede prijs voor Feyenoord.

Precies ´´geruchten´´ wel leuk voor Vlaar als het zo is verdient in ieder geval meer maar daarmee is Feyenoord weer hun beste verdediger kwijt dat is balen als je je team net aardig had.

15 juli 2012 om 21:37

De Vrij is niet minder en bovendien veel meer potentie. Ik vind Vlaar een beetje gehyped, zo'n geweldenaar is het niet.

15 juli 2012 om 21:46

Vergeet nier dat Vlaar een echte leider is voor dit jonge Feyenoord.
Ik zie niemand in dit team die rol van hem zo maar overnemen als leider en aanvoerder.

15 juli 2012 om 21:48

Zo een geweldenaar is het inderdaad niet, maar wie hyped hem dan? Of is hype het nieuwe gehypte woordje?

15 juli 2012 om 21:51

Ik zie Vormer die rol zeker oppakken, bovendien hebben we met Clasie ook iemand die de leiding durft te nemen.

15 juli 2012 om 21:57

Met Clasie weet ik het nog niet zo.
Best jong.
Vormer ken ik niet echt.
Ik volgde hem niet echt bij Roda.

Hoe wel ik Immers niet mag is dat toch iemand die al ervaring heeft als aanvoerder en kan motiveren. Zou hij kunnen?

15 juli 2012 om 22:14

Immers moet eerst maar laten zien dat hij het shirt waar is. Alhoewel ik hem ook wel een geschikt figuur vind hoor, maar het is nog wat te vroeg om hem nu al aanvoerder te maken. Hetzelfde geldt voor Vormer. Het meest logische is dan de Vrij of Mulder. Zij waren vaak de aanvoerders als Vlaar er niet bij was. Ruben Schaken zou het ook wel kunnen. Het is de oudste speler van het team en is ook nog eens jeugdtrainer. Hij heeft kijk op het spelletje en coacht veel. Alleen is een rechtsbuiten niet echt een ideale positie om iedereen te coachen. Indi heeft het ook wel in zich!

Hij vertrekt zoiezo bij Feyenoord. Hij is ook toe aan een stap omhoog

Zal een grote aderlating zijn voor Feyenoord, duidelijk de man die het vorig jaar stabiel en degelijk hield. Als Vlaar weggaat, zie ik ze helaas niet in de top 3 eindigen, ze zijn gewoon veel zwakker geworden, wat er weg is gegaan was vele malen beter dan wat er gekomen is.

15 juli 2012 om 21:45

Met alle respect zie ik ze dat nu ook niet doen.
de 2 beste spelers van vorig seizoen zijn al weg(el Ahmadi + Guidetti) en daarvoor zijn een banklzitter van NEC een gemankeerde rechtsback een bankzitter van Excelsior en een redelijk/goeie middenvelder van Roda terug gekomen.

zal wel meubels aan het kopen zijn in engeland

15 juli 2012 om 21:38

Haha 1+

Hij heeft deze stap verdient en hoeft dus niet dit soort verhalen te verzinnen.

15 juli 2012 om 21:43

Het is +1...

16 juli 2012 om 00:13

Ligt eraan of je aan K1 doet, dan krijg je voor een lowkick 1+! Maar ja, Waarom nou zoveel mensen jou weer -1 geven, das ook overdreven, vandaar deze +1!

16 juli 2012 om 19:11

Heeft hij zeker verdiend. Ik denk dat je er wel 6 miljoen kan voor krijgen.
Al hoop ik als jullie voorronde CL spelen dat hij er nog bij is.
Maak je weer wat meer kans natuurlijk ;

Ik hoop echt dat Vlaar blijft, hij is een steunpilaar in onze verdediging.
Maar als je nog 4 a 5 miljoen voor hem kunt vangen.. tja, dan kun je niet veel anders.

Zou Feyenoord het eventuele transfergeld van Vlaar nog steeds niet in een spits kunnen investeren?

Als dit gebeurt, dan verliest Feyenoord in elke linie zo goed als zijn slechtste speler. Het grote avontuur in europa gaat dan ben ik bang van hele korte duur zijn....

Ik gun het Vlaar natuurlijk van harten heeft altijd alles gegeven en bijgetekend. Mocht het waar zijn dan hoop ik dat Feyenoord er wel flink wat euro's aan overhoudt voor zijn tweejarige contract.

15 juli 2012 om 21:43

Zou jij me kunnen uitleggen wat je precies met je reactie bedoel? Ik krijg nu de indruk dat er staat dat elke linie zijn slechtste speler verliest, en dat daardoor het europa avontuur eindigt. Lijkt mij een vreemde redenatie.

16 juli 2012 om 09:06

Als je in alle linies ten opzichte van het vorige (goed verlopen) seizoen zoveel kwaliteit moet inleveren, dan ben ik bang dat het team een flinke stap terug moet doen en er dus geen succes behaald gaat worden in Europa. Lijkt mij een redelijk duidelijk redenering met het verlies van Guidetti, Bakkal, El Ahmadi en dan ook nog Vlaar.

Dit is toch goed nieuws Vlaar heeft deze stap verdient en Indi kan weer Centraal gaan spelen en Schenkelveld schuift een plaatsje op in de pikorde.

Mulder
Janmaat
De Vrij
Indi
Nelom
Vormer
Clasie
Schaken
Singh
Cisse
Fernandez
15 juli 2012 om 22:01

En Feyenoord kan er weer wat geld mee wat verdienen. Vlaar heeft deze stap gewoon verdiend en als hij een goed aanbod krijgt mag hij van mij vertrekken. Hij heeft genoeg betekent voor de club en we hebben toch extra verdedigers. Je hebt genoeg wissels over.
Boy de Jong, Ramsteijn, Schenkeveld, Vilhena, Manu, Mokotjo, Achabar, Elabdellaoui, Singh, Lamprou, Cissé, Graafland, Leerdam, Kongolo, Steenvoorden, Te Vrede, Cabral.

Mulder
Janmaat
De Vrij
Indi
Nelom
Clasie
Vormer
Schaken
Immers
Goossens
Fernandez
16 juli 2012 om 00:01

Precies en gelukkig heeft feyenoord die 50 % doorverkoop clausule afgekocht van Az dus vangen we het hele bedrag.

Ik snap best dat hij weg wil. Vlaar is nu 27 en wil ook wel eens wat anders zien dan de Nederlandse competitie. Dit is inderdaad een mooi moment om te gaan, hij heeft zich net een beetje in de kijker kunnen spelen bij het Nederlands elftal, nu kunnen clubs wel eens geïnteresseerd zijn.

Ach de Vrij is een uitstekende opvolger toch? Kan Martins Indi mooi naar het centrum schuiven in plaats van linksachter te spelen. Uitstekend jong voetballend centrum heb je dan, zet je Nelom of weet ik het wie gewoon linksachter. Denk niet dat Feyenoord er wakker van moet liggen, al brengt hij met z'n ervaring natuurlijk wel iets extra's.

Als Aston Villa zijnde moet je dit toch ook niet willen? In de eredivisie gaat het nog maar zet Vlaar op een hoger niveau(zoals Oranje of nu dus Premier League) en het lijkt net een lompe nerveuze aap. Ik denk dat het niks wordt.

15 juli 2012 om 21:49

Ervaring is juist datgene dat we missen. Hopelijk komt er nog een speler van rond de 28plus die ook iets toevoegt.

Aston villa zou een goeie club voor vlaar zijn. Heeft daar uitzicht op veel speeltijd in de beste competitie alleen geen Europees voetbal. Voor Feyenoord sportief jammer natuurlijk maar vlaar moet toch wel minimaal 7 miljoen opbrengen.

15 juli 2012 om 21:50

vind dat feyenoord blij mag zijn met de helft. vind die vlaar helemaal niet zo goed. In de eredivisie houdt die zich makkelijk staande maar hij is dit ek weer bij oranje door het ijs gezakt en laat dus gewoon zien niet klaar te zijn voor de europese sub(top) en aangezien je in de PL tegen topspitsen speelt zou ik hem niet nemen als Villa zijnde. dit is mijn mening erover

15 juli 2012 om 22:34

Dat kan jij vinden maar Vlaar is wel de steunpilaar van Feyenoord. Hij is absoluut de belangrijkste speler, daarnaast is hij ook nog eens de aanvoerder en heeft hij vorig seizoen zijn contract ook nog eens verlengd. Iedereen is dit EK bij Oranje door het ijs gezakt, maar blijkbaar ben je niet zo'n fan van Vlaar ("vind die vlaar helemaal niet zo goed" want anders kijk je daar ook gewoon even doorheen. Ik weet niet precies waar jou mening over Vlaar op is gebaseerd. Ik heb hem sinds het begin gevolgd en in mijn ogen is hij wel klaar voor de stap hogerop.

15 juli 2012 om 22:36

Ik hoop dat Feyenoord Robben, Sneijder, van Persie en Huntelaar kan overnemen deze zomer. Volgens jou beredenatie zijn deze jongens ook niet klaar voor het grote werk. Zij zijn immers ook door het ijs gezakt tijdens het EK.

Feyenoord mag blij zijn met de helft? Voor de helft sturen een we een seizoen lang filmpjes op van zijn prestaties. De leider van het Feyenoord dat vorig jaar terecht 2e is geworden gaat niet voor zo weinig vertrekken. Volgens geruchten in Engeland staat Aston op het punt om 9,3 miljoen te bieden.

16 juli 2012 om 12:07

grappig, Vlaar is aantal jaar geleden door het ijs gezakt bij Oranje, kreeg tijdens ek nieuwe kans en liet het toen ook niet zien. Sneijder , Robben, Huntelaar hebben zich al wel bewezen bij Oranje, tegen grotere tegenstanders dan Noord-ierland, en nee inderdaad Vlaar is niet het type speler waar ik van hou, maar ik vind hem ook niet zo goed, en 9.3 miljoen voor Vlaar, denk het mooi niet.

dat van die foto is echt onzin,opde foto herken ik echt geen villa park.dat hij daar was zou overigens wel kunnen.

15 juli 2012 om 21:50

Paarse stoelen zie je niet zoveel in stadions.

15 juli 2012 om 22:20

Je kan me veel wijs maken, maar dat is toch echt villapark,

Het is deze jongen zo gegund hè! Waar wat zullen we hem missen. Een échte aanvoerder. Eerlijk gezegd hoop ik dat hij nog blijft, maar als hij vertrekt hebben we al vervangers klaar staan en het geld kunnen we wel gebruiken!
Zo kan je spelen:
(ik verwacht geen vervanger)

Janmaat- de Vrij - Indi - Nelom

Aston villa leuke club.
Het zou een goede stap zijn voor hem.

16 juli 2012 om 01:30

Mooie stad ook Birmingham, wordt algemeen beschouwd als de op 1 na grootste stad in de UK op Londen na.

Vlaar is momenteel wel de leider maar op lange termijn vind ik dit geen gemis om eerlijk te zijn. Ik vind De Vrij nu al beter dan hem en ook Martins Indi is in potentie veel beter. Ik denk dat Feyenoord een eventuele verkoop van Ron Vlaar wel kan opvangen. Wel zal er een nieuwe leider moeten opstaan in de groep (bv. Clasie hoe jong hij ook nog is)

15 juli 2012 om 21:46

Ik schat de Vrij hoger in dan Vlaar.
de Vrij beschikt over meer voetbalverstand en straalt hoe dan ook absolute rust uit wanneer hij aan de bal komt.
Mochten deze geruchten waar zijn dan gun ik het Ron van harte maar maar ik ben het helemaal met je eens dat zijn vertrek opgevangen kan worden met de huidige mankrachten achterin.

16 juli 2012 om 01:32

Maar de Vrij had Vlaar vorige seizoenen naast zich om aan op te trekken, nu moet hij die rol plots overnemen en moet hij Martins Indi ter hand nemen.

Vlaar dacht waarschijnlijk; de kans dat we dit seizoen weer van Ajax winnen en ik wederom als een malle in een microfoon kan bleren is wel heel klein, ik ga lekker naar Engeland.

Zonder gekheid, als hij deze stap kan maken vanuit het niets naar iets als Aston Villa is schitterend. Villa Park is een geweldig sfeervol stadion. Ik zou het ook doen op dit moment, seizoen van feyenoord is niet te evenaren.

Zou jammer voor Feyenoord zijn. Ik vind Ron zelf een sympathieke jongen gevochten door al zijn blessures, dus ik hun het hem zeker wel. Het nadeel hiervan is dat Feyenoord al nauwelijks leiders had, wie zal zijn rol als aanvoerder nu tussen de jonkies moeten overnemen? Ik denk dat het transfergeld door Van Geel beter in een spits dan een verdediger kan worden gestoken. Verdedigers zijn er genoeg met Ramsteijn, Kongolo, Schenkeveld en Martins Indi die allen op Vlaar's positie kunnen spelen. Ook al heb ik nog de hoop dat dat Kongolo naar Excelsior gaat.

Ik zou als feyenoord zijnde vlaar verkopen, wel voor een leuke prijs! Ze hebben het geld nodig en een centraal duo van de vrij en martins indi is toch helemaal niet verkeerd?

Vlaar speelt al best lang in de Eredivisie en is 27 jaar. Ik gun hem wel een stap naar het buitenland.

Feyenoord is Guidetti, Bakkal en El Ahmadi kwijt. Als ze vlaar ook nog eens kwijt raken wordt het moeilijk om dat allemaal op te vangen.

Het zou natuurlijk niet leuk zijn als hij vertrekt, maar de vervanger(s) hebben we al. Bruno Martins Indi kan centraal gaan spelen samen met De Vrij en dan heb je als wissels Schenkeveld, Kongolo en Ramsteijn. Het geld kunnen we ook goed gebruiken, ik hoop er dan een spits gehaald kan worden, maar wie dat is de vraag..

Hoeveel moet hij kosten?

15 juli 2012 om 21:45

1,2 miljoen volgens internet

15 juli 2012 om 21:49

Voor dat geld gaat Feyenoord echt niet praten. Minimaal 5/6 miljoen, dan zien we verder.

15 juli 2012 om 21:50

1,2 miljoen voor de aanvoerder die nog 2 jaar onder contract staat? Dat staat dan in zijn contract dat hij voor dat bedrag weg mag? Ik vind Vlaar geen geweldenaar en ook niet echt een natuurlijke leider, maar hij is zeker wel meer waard.

15 juli 2012 om 21:51

Hij heeft nog een contract van twee jaar, dus 1.2 miljoen zou dan wel erg weinig zijn. Tenzij hij natuurlijk een gelimiteerde transfersom erin op heeft laten nemen ....

15 juli 2012 om 22:03

Nee, dit is wel een goede prijs. Vlaar is echt niet zo geweldig dat je er 5 of 6 miljoen voor kunt vragen. Hij heeft een relatief kort contract en voegt vrij weinig toe. Ik moet nog zien of hij de PL aankan of dat hij er helemaal ondersteboven wordt gelopen. We zullen het zien.

15 juli 2012 om 22:19

9.3 miljoen volgens internet. dat verscheelt nogal met de 1.2 miljoen die carlos delgado zegt.!

15 juli 2012 om 22:31

Nee Vlaav dat is geen goede prijs. Voor iemand met een twee jarig contract, de sterkhouder van de nummer 2 van Nederland die ook al enkele A interlands achter zijn naam heeft is een miljoentje of 5/6 wel een goede prijs, misschien wel meer. 1,2 miljoen alstublieft zeg..

15 juli 2012 om 22:42

1,2 miljoen... geloof je het zelf? Ron Vlaar moet zo rond de 6 miljoen euro kosten!

16 juli 2012 om 06:50

9,3 miljoen ?? ik weet niet welke internetsite jij bezoekt, maar waar ik keek stond toch echt 1,2 miljoen. Zet je feyenoord bril af en ben eens reëel. Vlaar is echt geen toppertje

Dat zou wel zuur zijn voor Feyenoord. Ben benieuwd of de Vrij het aan kan om nu in de Spotlight te staan. Afgelopen jaar kon jij redelijk in de luwte zichzelf ontwikkelen met vlaar naast hem. In ieder geval goed nieuws voor de concurrenten!

Aston Villa aub haal deze matige verdediger niet, pure geld verspilling. Vlaar op het EK was drama en vlaar in de Eredivisie is ook al geen steunpilaar. Als Feyenoord een paar miljoen kan ophalen meteen verkopen. De Vrij is 2x zo goed als deze hersenloze en talentloze lange slungel van een verdediger.

15 juli 2012 om 21:50

Hij zal waarschijnlijk als backup gehaald willen worden
Lambert zal Dunne op den duur te oud vinden en hij vindt Nathan Baker nog te jong
Dan moet je een speler halen die de leeftijd rond 26/27/28 jaar heeft die wat ervaring heeft en er staat als hij moet invallen
Maar verder ben ik ook niet echt kapot van Vlaar.

Mooie stap voor hem, hij kan weer dingen leren in een topcompetitie. En Feyenoord heeft de opvolger al klaar staan in de vorm van Martins Indi.

Wil Villa degraderen met aankopen als El Ahmadi, Holman en Vlaar.

15 juli 2012 om 21:51

El Ahmadi en Holman is iedereen erg positief over
Natuurlijk haal je met die spelers niet de Engelse top maar daar zijn ze ook niet voor gehaald
Het is de komende jaren pas op de plaats maken en voorzichtig weer opbouwen nadat Mcleish er een zooitje van gemaakt heeft.

15 juli 2012 om 21:53

Ja klopt, het zijn niet de sterkste aan kopen

15 juli 2012 om 22:06

Dit zijn aankopen die op dit moment prima zullen zijn voor ons maar voor de langere termijn (zowizo Europees voetbal en het liefst Champions League) komen ze te kort voor Villa
Dan heb je wel wat beter materiaal nodig.

15 juli 2012 om 22:50

El Ahmadi was gister motm tegen Burton.

Fans zijn blij met de komst van El Ahmadi en Holman.

16 juli 2012 om 03:09

Nee, als ze wouden degraderen zouden ze Anita halen.

On: Hij heeft nog een tweejarig contract dus Feyenoord hoeft hem niet te laten gaan. Als ze onder de 5 miljoen bieden hoeft Feyenoord niet met ze in gesprek te gaan. Is het bod hoger, dan kan het nog interessant worden. Maar als Vlaar al naar Engeland is gegaan lijkt het serieus te zijn. Overigens viel Vlaar echt niet 'totaal door de mand' zoals sommigen hier zeggen. Hij was de beste verdediger van Oranje op het EK, al zegt dat ook meer iets over de vier andere verdedigers die speelden.

16 juli 2012 om 05:25

Eindelijk iemand die het met me eens is, dat de rest van de oranje verdediging compleet door de mand viel, met als hoogtepunt een (on)zekere Heitinga

Prima zaak. Lekker geld verdienen nu het nog kan aan Vlaar. Hij heeft een doorlopend contract dus een 7miljoen moet vgeel er toch uit kunnen slepen.. We hebben genoeg vervangers.

Met nog een 2jarig contract zal die vast een leuk zakcentje opleveren.
Opvolgers heeft Feyenoord al in de selectie lees ik.
Alleen de rol van leider zie ik niet zo snel opgevangen worden.
Clasie zou wel kunnen, aar weet niet echt of hij daar al klaar voor is.
Anders Immers misschien?
Feyenoord zal toch wel een extra ervaren kracht proberen uit de hoed te toveren.
Wordt anders een heel piepjong elftal met een paar uitzonderingen.

Altijd jammer. Net zoals Heitinga destijds. Die gasten moeten gewoon in Nederland blijven en uitgroeien tot clubiconen, a la Totti.

Vlaar is, wederom net zoals Heitinga, een redelijke verdediger. Niet van de absolute top, maar prima voor de clubs waar ze (zullen) spelen: Everton en Aston Villa. Maar juist daarom kunnen ze net zo goed in Nederland blijven. Ook hier kunnen ze zich financieel onafhankelijk spelen. Ik snap die drang naar het buitenland niet zo goed, zeker niet bij dit soort spelers, die mensen van de club zijn en niet van wereldklasse.

Ik denk dat hij gewoon winkelen was daar. The Bullring is de grootste winkelcentrum van Engeland natuurlijk daar wil je wel een keer geweest zijn.

15 juli 2012 om 22:02

Verkopen ze daar ook zulke paarse stoelen als op de foto?

Volgens mij krijgt AZ nog een behoorlijk deel (50%) van de transfersom!

15 juli 2012 om 22:03

Dream on !!!

15 juli 2012 om 22:32

Is allang afgekocht door Feyenoord....jammer joh

Vlaar is voor Feyenoord heel belangrijk, maar ik denk dat hij voor de Premier League te kort komt. Ik hoop gewoon dat hij blijft.

Toch heb je bij Feyenoord Schenkeveld,de Vrij, Nelom,indi, Ramsteijn zijn toch allemaal Nederlandse top waardig.allemaal goeie centrale verdedigers. Vlaar is in potentie gewoon een internationale ,,heeft gewoon de pech dat ie veel blessure's op heeft gelopen zal daardoor helaas niet bij een europese topclub spelen door die blessuregevoeligheid.

Maar clubs als Newcastle ,villa,everton zijn ook niet verkeerd hoor.

15 juli 2012 om 22:14

Nelom is een pure back. Ramsteijn en Schenkeveld zijn prima jonge spelers en De Vrij en Indi zijn in mijn ogen potentiele toppers. Die twee zullen er dan moeten staan, wordt je niet veel slechter van. Maar je houdt weinig achter de hand en mist dan ook de leiderskwaliteiten van Vlaar.

Toch zou ik hem wel laten gaan, denk dat Van Geel er wel wat moois uit kan slepen. Als je ziet dat El Ahmadi bijna 4 mil heeft opgeleverd met 1 jaar contract, moet Vlaar als aanvoerder en 2 jaar contract toch wel zeker 6 kunnen opleveren.

Ik gun het Vlaar ook wel, in het verleden een aantal vervelende blessures gehad, maar hij is uiteindelijk uitgegroeid tot een fantastische verdediger. Opbouwend misschien niet super, maar verdedigend is het echt een beest. Als je zijn tekortkomingen accepteert kan hij heel belangrijk zijn. En hij heeft zijn contract natuurlijk verlengd op het moment dat het dal het diepst was, dat tekent hem.

Vlaar, Guidetti, El Ahmadi, Bakkal!

De hele as is dan vertrokken en je hebt totaal geen ervaring in dit elftal.

Bakkal, Vlaar en El Ahmadi hadden toch internationale ervaring, nu doe je t met "Nederlandse" jongens, dan kan je bijna vaarwel zeggen tegen de CL en dan is Europa League ook nog een moeilijke opgave.

Vlaar heeft nog een 2 jarig contract, dus ze kunnen er nog veel voor vragen, 5 miljoen vind ik nog veels te weinig, daar kan je als club geen genoegen meenemen, 8 a 9 miljoen misschien zelfs 10, want je laat een international cq aanvoerder gaan, iemand die voor Feyenoord heel erg belangrijk is.

Vanuit feyenoords oogpunt snap ik t, financieel moet het gewoon gezond worden en dan bied Vlaar uitkomst.
Haal je geen Europa League dan haal je nog geen extra geld binnen.

Moeilijk voor ons als supporters, maar voor de club zal dit het beste zijn. Het zal een zwaar seizoen worden, maar we zijn wat gewend, want daarom zijn Feyenoord supporters!

Niets is sterker dan dat ene woord...

na het EK zijn er nog clubs die hem willen? shittt

http://www.timesplus.co.uk/sto/?login=false&url=ht...
Villa's new manager Paul Lambert told the Sunday Times that after Karim el Ahmadi they have another Feyenoord target. Feyenoord' captain Ron Vlaar is believed to be Aston Villa's new defender. Sources claim Lambert is willing to pay ?9.3 Million euros for the Dutch defender.

Mdaar zegen wij als Feyenoord geen nee tegen nattuurlijk.

Voor mijder dan 5 miljien moet je hem gewoon niet laten gaan want dat is hij zeker welwaard. De meest constante speler van de Eredivisie vorig jaar. Ja ook constanter dan Vertonghen.

15 juli 2012 om 23:56

nee...dat is dik voldoende! toppie!

Nu hoeft Koeman niet meer bang te zijn voor te hoge verwachtingen De hele as weg en mindere vervangers. Dit wordt nog strijden om een EL plaats voor Feyenoord volgend seizoen.
Die CL kwalifcatiewedstrijden volgende maand worden een pijnlijke zaak. Het probleem is dat Feyenoord zo weinig geld heeft dat elke speler die maar een beetje goed is, gelijk wordt weggekocht. Dit zal ook de resterende spelers geen vertrouwen geven en hen eerder voor een andere club laten kiezen.

dat zou mooi voor vlaar zijn maar niet voor feyenoord maar ik gun hem wel een goeie transfer naar het buitenland bijvoorbeeld aston villa

15 juli 2012 om 22:35

Aston villa is een ideale stap hogerop voor vlaar. Hij moet het beste uit zn carriere halen en dan is Aston op dit moment een logische keus

Zou voor Feyenoord toch een aderlating zijn maar we hebben Kongolo als zeer groot talent en ik vind dat Koeman hem de kans moet geven op de plek centraal achterin , heeft heel veel potentie en de Vrij is al zo ervaren langzamerhand dus dan moet je maar een risico nemen zodat Martins Indi op linksback kan blijven spelen want Nelom en Ramsteijn zijn echt vele malen minder op die positie,

Ben alleen bang dat Koeman terug zal grijpen naar of Nelom of Ramsteijn als back en Martins Indie centraal posteert en het draaide net zo goed met Indi als linksback en ik denk dat je met Kongolo gewoon een zelfde type hebt als Vlaar , fysiek sterk en met de Vrij toch meer een voetballende verdediger , heb je in potentie gewoon de beste verdediging al staan die nog heel veel kan groeien.

Hoop dat Feyenoord dan met dat geld wat vrijkomt voor een degelijke spits gaat want dit kan echt niet langer.

Paar mil binnen halen en dan kijken of Nuytink haalbaar is

Vlaar is nu 27 dan is het helaas wel tijd om naar buitenland tegaan ik wens hem daar veel succes !

Feyenoord wordt op deze manier slachtoffer van haar eigen succes. De belangrijkste 3 spelers ( bakkal , elahmadi en guidetti) zijn al vertrokken en ook de 4e belangrijkste speler lijkt weg te gaan. Nu kunnen ze weer helemaal opnieuw beginnen. Misschien weer talenten de kans geven?? Van de aankopen vind ik alleen Vormer Feyenoordwaardig!

15 juli 2012 om 22:46

Janmaat en Immers zijn wat mij betreft ook wel Feyenoordwaardig. Ze zullen zich weliswaar eerst moeten bewijzen, Vormer trouwens ook, maar dat moesten Bakkal, El Ahmadi en Guidetti ook.
Feyenoord heeft eindelijk weer wat ruimte in het salarisbudget en misschien met de verkoop van Vlaar ook nog wel wat ruimte om een waardige vervanger te halen, die er gelijk staat.

15 juli 2012 om 22:50

Janmaat vergat ik inderdaad, die vind ik ook wel een versterking voor Feyenoord. Immers vind ik niet zo'n geweldige aankoop. Bij ADO heeft die één seizoen gepiekt, maar vorig seizoen was het niet veel. Ik denk dat die door het ijs gaat zakken eerlijkste gezegd.

Als Feyenoord slim is raken ze niet in paniek en teren ze op de jeugd. Het teveel uitgeven aan geld heeft ze al eerder genekt en deze fout moeten ze niet nog een keer maken.

Daarnaast hebben ze bij Feyenoord al aangetoond dat ze prima jeugd hebben dus waarom onnodig geld uitgeven??

15 juli 2012 om 22:59

Bakkal draaide de afgelopen seizoen ook niet zo best voordat hij naar Feyenoord ging. Nou vond ik hem bij Feyenoord ook niet zo denderend, maar hij was wel belangrijk. We moeten Immers gewoon een kans geven. Zoals je zegt heeft hij een seizoen gepiekt, dat was het seizoen waarbij ADO de beschikking had over een paar hele goede spelers. Ik wil Immers nog wel eens zien met betere spelers om zich heen, ik denk dat dat best een succesverhaal kan worden.

Feyenoord heeft geleerd van het verleden. Maar in het verleden is het ook gebleken dat het niet mogelijk is om met een hele dunne selectie met voornamelijk jeugdspelers een seizoen te spelen. Daar komt ook nog eens bij dat Feyenoord vCL speelt, dus misschien CL of EL. Soms moet je gewoon een vervanger kopen om ervoor te zorgen dat je in de stijgende lijn blijft en niet stagneert of zelfs achteruit gaat. De talenten breken van zelf wel door, als ze maar rustig gebracht worden.

15 juli 2012 om 23:01

Immers wil ik inderdaad ook niet Feyenoord waardig noemen , als hij nou gratis opgehaald kon worden maar Feyenoord heeft gewoon rond de 800.000 betaald voor hem en we hebben met Vilhena een zeer groot talent voor die positie dus de kans dat hij binnen een jaar door hem voorbij gestreeft word en ook door Singh is nogal groot en dan heb je met je zuur verdiende centjes mooi een miskoop op de bank zitten van 8 ton.

Kongolo de kans geven en van dat geld een degelijke spits halen.

Was hij gewoon niet meubels aan het bekijken in Birmingham?

Ongelofelijk dat ze in Engeland zo,n speler willen hebben ik zou m gauw verkopen ,is een niks bijzonders bij feijenoord net goed maar voor Engeland niet teveel gebreken . Opbouwend slecht verdedigend ook niet altijd goed zeker niet met zijn lengte tactische niks dus moet je ermee , het is toch ook ongelofelijk dat die van Marwijk hem bij Ned. Elftal heeft. Gehaald armoe troef.

Vlaar kan opgevangen worden, gelukkig. Ik hoop op een mooie som geld voor hem, maar met Goossens en Nelon voor linksback en laatst ook Vilhena kan Martins Indi gerust naar het centrum verhuizen. Ben erg benieuwd naar het nieuwe team en seizoen! Volgende week leuke test tegen FC Dordrecht.

Als het waar is gun ik deze jongen die stap, hij heeft zoveel meegemaakt. Twee jaar blessureleed en eindelijk weer drie jaar gevoetbald als hoogtepunt de afgelopen seizoen.

van mij mag ie komen...helemaal geen slechte aanwinst

Tot ziens zullen we dan maar zeggen. Als Vlaar dit kan doen geef ik m geen ongelijk. Het mooie voor Feyenoord is dat je ook nog een leuke som geld overhoudt, en dat kan Feyenoord altijd gebruiken.

Overigens een belangrijk iets: 50% van transfersom gaat naar AZ.

15 juli 2012 om 23:00

Als ik me niet vergis heeft Feyenoord in de periode dat Vlaar ernstig geblesseerd was een paar ton aan AZ geboden. Dat heeft AZ geaccepteerd waardoor die clausule is vervallen.

15 juli 2012 om 23:02

Klopt, het zit niet meer in het contract nadat Feyenoord het contract met Vlaar heeft verlengt.

iemand enig idee wat hij moet kosten? heeft vlaar een clausule in ze contract?

Zou wel een aderlating zijn als Vlaar zou vertrekken. Een speler die niet echt opvalt, maar dat siert hem juist. Je ziet hem ook niet echt opvallen, omdat hij altijd wel van niveau is.
de Vrij-vlaar is echt een meesterlijk koppel en het zou echt jammer zijn als dat uit elkaar zou vallen.

Wel de perfecte club voor Vlaar overigens, iemand postte het laatst al bij een topic over Vlaar maar hij had wel gelijk. Nu maar hopen dat mn clubbie niet te dupe wordt van een leegkoop...

16 juli 2012 om 01:10

Nelom op links, Martins Indi en de Vrij centraal achterin. Tevens heeft Feyenoord ook nog eens Kongolo als back-up. Een uitgelezen kans voor Kongolo om zich in de kijkers te spelen, terwijl Martins Indi en de Vrij de leiders van het elftal zullen worden.

16 juli 2012 om 11:36

Tja daar ben ik een beetje bang voor, wie zal de nieuwe leider bij Feyenoord worden? Vlaar is ervaren en de beste leider binnen de selectie, iemand die de groep bijelkaar houdt. Martins Indi en de Vrij zijn nog heel jong, 20 en 21, en ik weet of Clasie het in zich heeft om een echte leider binnen en buiten het veld te worden. Binnen het veld is hij de leider op het middenveld en buiten het veld is hij nog onderleiding van Vlaar.

Mooi voor Ron, maar een grote aderlating die niet door Feyenoord onderschat moet worden.

Ron is zo onderhand de enige speler ouder dan 23 die een basisplaats heeft. Wie moet er zonder hem de ervaring in het veld gaan brengen?
Niettemin moet Feyenoord Ron deze kans gunnen als er een mooi bedrag op tafel komt. Nu vangen ze waarschijnlijk de hoofdprijs voor hem.

15 juli 2012 om 23:57

Denk dat het wel op te vangen is, gewoon een simpele verdediger die de hoge verwachtingen vanuit zijn AZ tijd nooit écht heeft waargemaakt. Destijds vochten Ajax, PSV en Feyenoord om zijn handtekening maar mede dankzij blessureleed is het nooit helemaal die speler geworden waar iedereen op hoopte toen hij in 2005 van AZ kwam.

16 juli 2012 om 00:07

Nou je hebt Schaken Immers Cisse en Graafland die al ouder dan 23 zijn.

Uiteraard zou het eeuwig zonde zijn, maar dan meer op basis van zijn leiderschap.

Vorig jaar viel alles op zijn plek en misschien gebeurd dat weer, maar zonder Bakkal, Guidetti, el Ahmadi en Vlaar wordt dat lastiger dan ooit.

Ik zie in Immers, Vormer, Clasie, Indi en de Vrij wel mogelijke leiders, maar of deze nu meteen opstaan, vooral nu het geëist gaat worden?

Het is dat we het geld nog te hard nodig hebben en van Geel gaat op zeker voor de hoofdprijs, anders had ik Vlaar wel als club icoon gezien die kwam, zag en overwon.

Voor Ron zelf lijkt het me na al die jaren lastig om te gaan, juist nu in wederopbouw wil hij met ons voor de prijzen gaan en na al die jaren tegenslag, persoonlijk en sportief, hadden wij het hem ook allemaal gegund.

Het wordt een jonge, maar in potentie heel sterke verdediging en met Kongolo, Ramsteijn en Schenkeveld achter de hand hebben we ook zonder Vlaar een luxe probleem, m.u.v. de back positie's.

Ikzelf zou wat meer zekerheid in gaan bouwen om zo het gebrek aan ervaring op te vangen, begint het wel te draaien kan je altijd meer risico nemen door een verdedigende middenvelder op te offeren, voor bijvoorbeeld een vleugelspits en Fernandez dan naar links.

Ik kies voor Goossens als een verkapte box to box speler, velen hier twijfelen aan hem, maar ik zie het als een multifunctionele speler op links die wel eens kan gaan verassen bij Feyenoord. Hij kan Nelom ondersteunen als die opkomt, hij voetbalt altijd naar voren, niet verkeerd met een blok als deze en hij heeft een goede voorzet als hij zelf doorkomt om zo de 2 spitsen van ballen te voorzien.

Ook het 2 spitsensysteem is Koeman vreemd, maar geen van beide gaat er meer dan 15 maken, zet ze er dan beide in en op op een gezamenlijk totaal van 25 tot 30 goals. Immers scoort er ook wel 10 en Vormer scoort er meer dan el Ahmadi. Dan nog de vrije trappen en schoten van Goossens en je vangt het gemis van alle eerder genoemde spelers als team aardig op.

Terugkomend op Vlaar, zou ik als ook gaan voor de P.l. met kop en schouders de beste competitie waar hij alleen maar beter kan worden gezien de tegenstand daar.

Minimaal een miljoen of 7 eruit zien te halen en misschien een spits en anders zorgen dat je volgend seizoen met nog minder schulden blijf zitten zodat je nu kan scouten en vlaggend jaar goed kan investeren.

Mulder
Janmaat
de Vrij
Indi
Nelom
Clasie
Vormer
Goossens
Immers
Fernandez
Achabar
15 juli 2012 om 23:58

7 miljoen voor Vlaar? Ik help het je hopen hoor maar dat gaat natuurlijk van ze lang zal ze leven niet gebeuren. Dat is echt gekkenwerk, niemand betaalt 7 miljoen voor Vlaar.

16 juli 2012 om 00:12

Naar verluid wordt er 9,3 miljoen euro geboden. Met een beetje geluk kan je dan gewoon opwerpen tot 10 miljoen. Vergeet niet dat hij international is laatst nog 2 wedstrikden op het EK. Hij is aanvoerder van het team dat afgelopen jaar 2e werd en hij was gewoon erg goed en constant. Dan ben je zeker met een contract voor nog 2 jaar 7 miljoen waard. Dat erdan waarschijnlijk nog meer wordt geboden is heel mooi.

16 juli 2012 om 00:28

Met het meeste van wat je noemt ben ik het wel eens. Voor de defensie zal dit de beste optie zijn, wanneer Vlaar vertrekt. Indi vind ik echter beter als back dan als cv, in ieder geval afgelopen seizoen. Vlaar moet gewoon blijven, met hem erbij is er meer kans op vCL dat 3 x de transfersom van Vlaar oplevert. Bovendien heeft hij het leiderschap dat dit team nodig heeft, na het vertrek van Guidetti en Bakkal. Volgend jaar zal minimaal 1 van de spelers Vormer, Immers en Clasie die rol kunnen vertolken en kan een vertrek wellicht makkelijker worden opgevangen met de aankoop van een nieuwe centrale verdediger of de defintieve doorbraak van Terence Kongolo (in Ramsteijn en Schenkeveld heb ik vooralsnog minder vertrouwen) Met verder Indi, Janmaat en de Vrij kan die defensie nog jaren door.

Nog een klein meningsverschil: jij oppert dat Koeman nooit van een 2 spitsensysteem gehoord heeft. Ten eerste schat ik Koeman wel in dat hij er ooit eens wat over gehoord heeft ;. Tem tweede ben ik van mening dat jouw gormatie wordt bepaald door de spelers die je rond hebt lopen en niet andersom, aangezien trainers vaak snel weer vertrekken en een nieuwe formatie een feit is. Ik ben van mening dat we geen enkele spits hebben die goed past in een tweespitsensysteem. Cissé heeft er weliswaar bij Roda al eens aardige seizoenen in gespeeld, maar de laatste jaren is hij toch meer uitgegroeid tot een linkeraanvaller. Achahbar en Te Vrede hebbem imo afgelopen seizoen aangetoond nog niet klaar te zijn voor de Eredivisie en al helemaal niet voor een permanente basisplaats in de voorronde van de Champions League en alle beker en competitiewedstrijden, daarvoor hebben ze simpelweg nog niet de kwaliteit, ervaring en conditie. Beiden speelden met het tweede een prima seizoen (te Vrede werd zelfs topscorer bij de beloften), maar Achahbar kon naast een paar sporadische fluwelen acties nog niet echt zijn stempel op een wedstrijd drukken en ook tegen teams als VVV had hij al alle moeite een kans te creeeren (iets wat toch belangrijk is voor een spits ;). Te Vrede heeft vrij weinig tot niets laten zien bij Excelsior naar mijn mening.

Dan hebben we voor op de vleugels (die jij niet wil gebruiken) Schaken lopen die net een topseizoen achter de rug heeft. Cabral en Manu die duidelijk het talent hebben, vraag voor mij is wanneer het er honderd procent uit gaat komen en de definitieve doorbraak daar is. Voor beiden voorzie ik een grote toekomst. Dan is er nog Cissé die een fantastische tweede seizoenshelft speelde, met onder meer belangrijke goals in de topwedstrijden (ik herinner me Twente-uit en Psv-thuis). Wanneer hij blessurevrij kan spelen hebben we daar een hele goede aan. Dan hebbem we nog nieuweling Goossens, een aankoop die vooral in de breedte is. Heeft de beste trap van Nederland, maar heeft verder weinig specifieke kwaliteiten, bovendien is hij vrij blessuregevoelig. Middenveld wordt voor mij de grootste puzzel (en ik denk dat dat ook voor Koeman geldt). Clasie lijkt na zijn afgelopen topseizoen wel zeker van een basisplaats. Vormer en Immers zijn een zelfde type spelers: harde werkers, met een goed schot, leiderschapskwaliteiten en overzicht. De creativiteit van El Ahmadi gaat echter node gemist worden. Daarom denk ik dat Singh wel eens zijn plek kan gaan opvullen. De vraag is dan: speelt Feyenoord met de punt naar voren of naar achteren. Ik denk persoonlijk dat een echte "10" de beste optie is. Immers en Vormer zijn beiden iets verdedigender ingesteld. Vormer heeft de diepgang die Bakkal had, die, weliswaar onopgemerkt, een van de belangrijkste punten was om het spel van Feyenoord goed te houden, bovendien stak hij in de topwedstrijden altijd boven zichzelf uit. Vormer heeft redelijk scorend vermogen, maar de vraag is of hij met een steekbal Guyon of welke aanvaller dan ook vrij voor de goal kan zetten. Immers heeft niet echt de diepgang, maar heeft wel een puik afstandsschot en heeft net wat meer dat vermogen iemand vrij voor de keeper te zetten.

Dan is er nog een optie: we zetten Singh als cam neer. Hij kan vanaf daar de aanvallers in stelling brengen en zijn creativiteit tentoonspreiden, dan kan Vormer of Immers naast Clasie het wat meer controlerende gedeelte vervullen. We hebben echter in de oefenwedstrijden gezien dat Singh constant op de oude positie van El Ahmadi speelde, dus ik denk dat Koeman die positie voor hem voor ogen heeft.

Ook Goossens en Vilhena kunnen de 10 positie nog vervullen, al denk ik dat zij beiden (nog) niet de kwaliteit hebben een heel seizoen basisklant bij Feyenoord te zijn. Met eerst voorrondewedstrijden Champions league en evt Europa League, vervolgens (hopelijk) het grote werk of Europa League. Ook ga ik er wel van uit dat we langer mee blijven doen dan 1 ronde beker. Dan speel je toch al snel 45 à 50 wedstrijden in een jaar. Voor Vilhena komt dat als jong broekie waarschijnlijk nog te vroeg, Goossens heeft er denk ik niet de kwaliteit voor.

Ik denk dat top 4 de doelstelling moet zijn. Wanneer dat behaald wordt, kan heel tevreden worden teruggekeken. Wanneer Vlaar aanblijft heb je met Indi-vlaar-de Vrij-janmaat een prima verdediging. Met Nelom op links en Leerdam op rechts zijn er bovendien prima vervangers. Bij problemen kan Indi naar het centrum verhuizen, maar is ook nog steeds Kongolo, waar ik veel van verwacht, aanwezig. Daarnaast heb je ook nog Ramsteijn, Steenvoorden en Schenkeveld achter de hand. Het aanblijven van Vlaar is hierbij wel van groot belang. Dan het middenveld waar ik het net zo lang over heb gehad. Wanneer daar de stukjes van de puzzel in elkaar vallen, staat er een zeer degelijk middenveld. Met Clasie, Immers en Vormer zijn er typische Feyenoorders aanwezig, zij zullen knokken voor iedere centimeter en hebben bovendien de kwaliteit voor een team in de top 5. Met Singh en Vilhena is er dan de nodige creativiteit, al is het afwachten hoe zij zich ontwikkelen. Met Cissé en Schaken, die beiden een voortreffelijk seizoen speelden, op de vleugels en Guyon Fernandez (of evt een nieuwe spits) in de spits staat er geen geweldige aanval, maar wel één die boven zichzelf uit kan stijgen, zeker in de topwedstrijden. Dan is er met Manu een geweldig talent achter de hand voor op rechts. Kan Cabral hopelijk zijn belofte eindelijk een heel seizoen waarmaken en is men nog bezig met Elabellaoui, al weet ik niet wat ik daar van moe verwachten. Te Vrede mag dan wat laten zien als topscorer bij de beloften en Achahbar is hopelijk weer een jaartje beter en kan wellicht dot seizoen al zijn defintieve doorbraak beleven.

Feyenoord moet mijns inziens gewoon proberen Vlaar te behouden, hij leek niet echt te verbeteren de afgelopen jaren, maar het laatste jaar heeft hij fantastisch gepresteerd, leiderschap getoond en zijn inzet heeft Feyenoord ver gebracht. Feyenoord heeft hem altijd behouden na zijn blessures, ik hoop dat Vlaar Feyenoord wat terug kan betalen door na het afgelopen seizoen nóg een topseizoen neer te zetten en vervolgens geld in het laatje te brengen. Indi wordt al geopperd als vervanger, maar als linksback toonde hij dit seizoen aan fantastisch te spelen, voor Vlaar moet simpelweg een vervanger komen, 1 die er gelijk staat. Dáár moet Feyenoord aankomend seizoen naar op zoek voor volgend jaar, een bod op Vlaar moet nu geweigerd worden, tenzij deze zo abnormaal hoog is (daarbij denk ik niet aan 5/6 mln, maar minstens 9 mln, dus echt abnormaal hoog) dat het echt niet te weigeren is. Van de echte steunpilaren met een natuurlijk leiderschap zijn er nu al 2 van de 3 vertrokken (bakkal en Guidetti), wanneer Vlaar vertrekt zou dat een kleine ramp betekenen aangezien er met Clasie slechts één (aankomend) leider over zou zijn. Het middenveld was afgelopen seizoen het sterkste van Nederland, daar is nu met het vertrek van de regisseur El Ahmadi en de man met diepgang, leiderschap en een vermogen juist de topwedstrijden te vlammen, Bakkal, alleen nog Clasie over. Clasie kan een prima diepte bal geven over grote afstand en is een echte werker, maar het vernuft en de souplesse die El Ahmadi had kan hij niet opvangen. De hoop is dat Singh dat wel kan, Vormer is meer cvm dan cam in mijn ogen, maar hij heeft zeker diepgang, de vraag is of hij of Immers een nieuwe leider kan worden.
Wanneer de defensie gelijk blijft (de verbetering Janmaat ipv Leerdam daar gelaten) ligt de sleutel opnieuw op het middenveld. Afgelopen seizoen was de aanval, op Guidetti na, niet erg sterk. Guidetti speelde maar 2/3 vd wedstrijden, de sleutel was Bakkal die met zijn diepgang ruimte creeerde voor een creatieve El Ahmadi, die vervolgens Bakkal in de diepte of Cissé/cabral/schaken op de vleugels kon zoeken. Immers en Vormer hebben niet eenzelfde creativiteit en dus lijkt Singh de plek naast Clasie op het middenveld te moeten vervullen. De grote vraag is: wie speelt op 10? Goossens (te weinig kwaliteit) en Vilhena (te jong voor een heel seizoen basisspeler) vallen voor mij af, Immers en Vormer blijven over, maar beiden zijn in mijn ogen beter geschikt voor de positie van Clasie en zijn bovendien zelfde type spelers.

De sleutel ligt echt bij de nieuwe spelers op het middenveld: hoe gaan Immers, Vormer en Singh het oppakken? Zullen zij het niveau dat El Ahmadi en Bakkal afgelopen seizoen zo constant behaalden ook maar kunnen benaderen?

Men denkt dat een spits enorm belangrijk is, het is nu wel de eerste behoefte (tenzij Vlaar vertrekt), maar mensen vergeet niet dat Fernandez de wedstrijden die hij in de spits stond en dan met name de topwedstrijden uit tegen PSV en Ajax, een voortreffelijke prestatie heeft neergezet. Verder blijven op links Cissé en Cabral en op rechts Schaken en Manu gewoon aan, hoe het nu lijkt. Hun concurrentiestrijd zal ook ten goede komen van het niveau.

Hoe dan ook ik zal altijd achter mijn club blijven staan en het legioen met mij, jongens maak er (nog) een fantastisch jaar van!

Wil Vlaar stappen gaan maken en een basisplaats in het Nederlands elftal afdwingen dan zal hij toch een keer een goede transfer moeten maken. Engeland is daar ideaal voor gezien zijn fysiek.

16 juli 2012 om 00:00

Vraag het me af, hij is fysiek sterk maar in de Eredivisie is hij al niet de beste verdediger en hier hij is fysiek de aller aller sterkste. In Engeland kijken ze niet zo op van zijn fysiek en dat fysiek is hier in Nederland niet genoeg om een hele hele goede speler te zijn.

Vlaar wordt opgegeten in de Premier League

kan beter bij Feyenoord blijven

Laat dit maar aan Martin van geel over!! Die haalt voor de helft van wat hij voor Ron vangt minimaal hetzelfde niveau terug!

15 juli 2012 om 23:59

Nou ben benieuwd of je over een half jaar nog zo blij bent met de konijnen uit de hoed van van Geel want Immers en Goossens gaan Feyenoord niet helpen aan nog zo'n seizoen als vorig jaar helaas.

Benieuwd wat Feyenoord voor hem zal vragen. Ze doen het de laatste jaren best goed qua transferbedragen voor hun spelers. En dat waren spelers met een1 jarig contract dus denk dat een Vlaar met een 2jarigcontract je er best 7-9 miljoen uit zou moeten kunnen halen....alhoewel ik nog steeds niet helemaal overtuigd ben van zijn kwaliteit en of hij nog beter zal worden!!!1

Sportieve aderlating, maar als ik overal bedragen zie van 9,3 miljoen euro.. Tja, dan mag hij van mij direct daar blijven hoor, gaan we het seizoen wel in met Kongolo, De Vrij, Bmi, Schenkeveld en Ramsteijn als centrale verdedigers. Vraag mij wel af hoe (en of) dat geld geïnvesteerd gaat worden

Zo'n zelfde Stap als Bouma, ging destijds ook van PSV naar Aston Villa.

Voor Feyenoord wel een gemist.

AZ vangt 50% van de transfer. Beklonken bij zijn transfer van AZ naar Fey....on: 3-4 miljoen is mooi zat voor een beperkte verdediger zonder techniek. Fysiek sterk is hij wel, past wel bij PL teams wat dat betreft.

16 juli 2012 om 00:13

Voor de 1000ste keer: AZ ontvangt helemaal niks, die transferrechten zijn tijdens een blessure van Vlaar afgekocht.

De Vrij is veel talentvoller dan Vlaar, en Indi heeft bewezen dat hij het centraal achterin prima doet. Bij een mooi bod moet Vlaar verkocht worden. Zal weinig uitmaken of we met of zonder hem voorronde CL gaan spelen, het wordt sowieso lastig die voorrondes door te komen. Denk niet dat Vlaar daarin een beslissende factor zal zijn. We hebben nu meer aan een goede spits. Kongolo hebben we ook nog voor achterin.

Volgens de geruchten wordt er 9,3 miljoen euro geboden. Guidetti kost 6 miljoen dus als hij zelf naar Feyenoord wilt komen zou ik het zeer zeker proberen!!

16 juli 2012 om 00:42

Hoe weet je dat Guidetti 6 miljoen kost ? Als dat echt zo is, dan zou Feyenoord Guidetti gelijk moeten kopen. Je zou veel winst kunnen maken op hem.

16 juli 2012 om 12:22

City vraagt 6 a 7 miljoen. Klopt je kan veel winst maken maar dan moet John zelf wel willen.

Als Feyenoord 9,3 miljoen voor hem kan vangen, zoals wordt gesuggereerd, zou ik hem gelijk weg doen. Ze hebben al goede vervangers in de verdediging, waardoor ze daar niks hoeven aan te trekken.

Misschien kijken of ze met dat geld kijken of ze Guidetti kunnen krijgen? Hebben ze ook gelijk een goede aanvoerder.

Aston Villa wil bijna 10 miljoen leggen voor Vlaar, dat heb ik tenminste gehoord en gelezen. Dan moet Feyenoord het gelijk accepteren en ik denk dat ze met De Vrij en Martins Indi nog een hele sterke duo hebben, Ik hoop op deze opstelling voor volgend jaar. Ik hoop een nieuwe speler op de linksbackpositie en anders maar Ramsteijn.

Mulder
Janmaat
De Vrij
Martins Indi
Aankoop
Vormer
Clasie
Schaken
Singh
Cabral
Immers
16 juli 2012 om 00:41

Als Vlaar weg gaat, dan gaat Martins Indi centraal spelen en Nelom linksback. Lijkt me prima.
Tenzij je Buttner ofzo kan halen, wat nogal onrealistisch is, dan denk ik dat je het gewoon bij Nelom moet houden. Het vertrek van Vlaar kan opgevangen worden, we hebben Schenkeveld en Ramsteijn nog en Kongolo komt er ook aan. Het belangrijkste is nu gewoon een spits.

16 juli 2012 om 01:02

Als er daadwerkelijk die 10 miljoen wordt betaald. Kan feyenoord dan geen spits kopen?(weet jij dat misschien of iemand anders).
De verkoop van Vlaar zou echt een mokerslag voor Feyenoord zijn. Hij was vorig seizoen de belangrijste met guidetti. Qua sterkte van de verdediging zal het niet veel schelen maar zonder vlaar zal het echt lastig worden. Ze hebben dan geen leider meer in het team.

16 juli 2012 om 01:02

zo 10 mil ...tja internatinational he ,pieters straks 15 waard en beide redelijk ,maar niet meer als dat .Nl zit erg dun in de verdedegers dat is wel duidelijk.

1 fatsoenlijk seizoen gedraaid en meneer is toe aan een stap hoger???
Op de financiele ladder dan .

9,3mil. Verkopen en snel ook Indi is beter in de opbouw en verdedigend ook daarkomt bij hij is sneller en fysiek even sterk en is snel ..met dat geld ervaren spits halen dan denk k aan een chamakah van arsenal zit daar tog alleen maar op de bank (als ik me niet vergis).

16 juli 2012 om 05:48

haha je gelooft toch niet echt dat een speler van arsenal naar onze club met een salarisplafond van 5 ton komt? Zou geweldig zijn hoor maar natuurlijk echt totaal onrealistisch.

Hierboven las ik een bedrag van 10 miljoen. Nou als dat waar is, dan weet ik genoeg.

Villa blij ---> een goede verdediger erbij plus een nieuwe handelspartner (feyenoord)

Feyenoord blij ---> 10 miljoentjes plus een uitstekende middenrif, Martins Indi en de Vrij (back-up Kongolo)

Vlaar blij ---> Mooie transfer naar droomcompetitie

Meteen verkopen voor 9-10 miljoen! Stefan de Vrij is in potentie veel beter dan Vlaar en vormt een goed centraal duo met Bruno Martins Indi.
Nelom en Janmaat zijn daarbij goede backs voor dit seizoen. Gelukkig blijft Clasie want dat was in mijn ogen de belangrijkste speler voor Feyenoord het afgelopen seizoen. Met Vormer, Singh en Immers heb je prima middenvelders. Ik hoop dat Martin van Geel bij de transfer van Vlaar genoeg te besteden heeft voor een spits, want dat is echt het belangrijkste voor Feyenoord. Zou wat zijn als ze Guidetti kunnen kopen..

Vlaar dag zeggen betekent een spits welkom heten.. ik denk dat dat de voornaamste reden is om Vlaar te verkopen. Met Indi hebben we de opvolger van Vlaar zowiezo al in huis... als Van Geel er een leuke spits voor terug kan halen dan kunnen we wel eens spekkoper zijn.

Ik lees bedragen van 8m pond / 9,3m euro .. Tja dan zijn we volgens mij in 1 keer schuldvrij dus dan moet het maar! We zullen hem missen maar als het echt om zo'n bedrag gaat kunnen we geen nee zeggen!

Ik hoor niemand over zijn mogelijke externe vervangers, maar waarom Bram Nuytinck van NEC niet halen? Heb je gelijk het centrale duo van Jong Oranje. Nuytinck is wel een beetje een type Vlaar ( fysiek sterk, leider in het veld, ik denk dat Nuytinck technisch sterker is ). Nuytinck en De Vrij in het centrum kunnen jaren mee! Mocht er dan nog wat geld overblijven kun je kijken of er nog ergens een echte spits is te huren of misschien 1 die transfervrij is!

No way dat villa 9M gaat neerleggen voor een verdediger uit de eredivisie. Dit is een tabloid-bedrag

Ik hoop alleen dan Feyenoord en de achterban wel doorhebben dat ze gewoon voor een plek in de top 5 kunnen bemachtigen. Leuk dat ze 2e zijn geworden, maar Vlaar, Guidetti en El Ahmadi gaan of zijn nu weg. Clasie kan zomaar na een goed seizoen een terugval kijken. Dus Top 5 moet hun doel zijn...

Op zich wel weer goed voor Feyenoord. Weer geld erbij, zodat ze nog stabieler kunnen worden.

Off: Hier spreekt trouwens een Ajacied, die gewoon hoopt dat iedere club in Nederland gezond word of blijft. Ik denk nog steeds dat Vitesse hoge ogen gaat gooien. FC Twente zonder Luuk de Jong moet ik ook maar zien. Plet is een leuke stand-in, maar heb toch nog wel twijfels bij deze speler. Daarom zonde dat ze Janko hebben weggedaan, dat heb ik echt nooit begrepen.

Het is pas half Juli, maar je kan niet zeggen dat het saai is op de nederlandse transfermarkt. Narsingh naar PSV is leuk, maar ik vraag me serieus af wat je dan moet Lens moet. Je kan moeilijk Lens in de spits doen en Narsingh rechtsbuiten. Je kan alleen met deze 2 spelen in een 4-4-2 tegen een betere tegenstander in Europa.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren