Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ibrahimovic onder de loep na trap tegen hoofd: ‘Hij deed het expres’

Laatste update:

Voor velen was het zondagavond na afloop van het duel tussen Paris Saint-Germain en Olympique Lyon de vraag: trapte Zlatan Ibrahimovic bewust tegen het hoofd van tegenstander Dejan Lovren of ging het per ongeluk? Jean-Michel Aulas, de voorzitter van Lyon, kan die vraag wel te beantwoorden.

/

De preses is ervan overtuigd dat er sprake was van opzet bij de Zweedse spits van PSG, dat de topper in de Franse Ligue 1 met 1-0 won. “Hij deed het expres, dat weet ik zeker. En ik houd er niet van om zulk gedrag te zien”, vertelde Aulas aan L’Équipe. Het slachtoffer zelf was minder uitgesproken, nadat hij de schoen van Ibrahimovic tegen zijn hoofd had gekregen.

“Iedereen vertelde me dat hij het opzettelijk deed. Ik heb in ieder geval een flinke hoofdpijn. Het lijkt me ernstig, maar ik laat het verder aan de tuchtcommissie”, aldus de Lyon-verdediger. Het incident werd zondag niet opgemerkt door de arbitrage, maar werd wel vastgelegd op televisiebeelden. De Franse voetbalbond zal naar aanleiding hiervan waarschijnlijk nog actie ondernemen.

Bekijk hier de beelden:


Denk je dat Zlatan Ibrahimovic geschorst gaat worden?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als dat niet expres is eet ik een bezem op, is toch niet meer normaal dat dit zomaa kan en mag gebeuren, schorsen die vent voor het leven. Hij haald altijd van die fratse uit en wordt er nooit voor gestraft.

17 december 2012 om 10:41

Totally agree. Hij heeft een prachtig techniek, maar als persoon vind ik hem maar niks. Echt een kkwal, hij moet is weten wat hij voor een blessure hier mee kan veroorzaken.

17 december 2012 om 11:07

omdat het ibra is gaan ze hem niet schorsen let maar op

17 december 2012 om 11:23

je zou ook gewoon die bezem kunnen opeten zomaar.. heb je wel het respect van vele
mensen hier!

maar hiervoor zal hij wel gestraft worden.. dit is geen overtreding maar een echte
aanslag!

Haha zonder twijfel expres. Iemand die zoveel controle over zijn lichaam heeft, kan dit niet per ongeluk doen. Zonde, hij is echt de man in Frankrijk maar mag hopen dat hij een flinke schorsing krijgt.

17 december 2012 om 10:19

Wilde net zeggen ja. Ibrahimovic is alles behalve een lompe speler. Tevens zie je hem nog naar beneden kijken voordat hij opspringt dus hij kan prima inschatten hoe ver hij moet springen.

Maar een bewuste overtreding waarbij je tegen iemands hoofd trap overschrijd echt elke grens en is eerder thuis te brengen onder het kopje mishandeling dan onder een voetbalovertreding.

Mag van mij de rest van het seizoen geschorst worden, maar ik denk dat hij er genadig vanaf zal komen. Ook omdat hij de ster van de Ligue 1 is.
Alles minder dan 10 wedstrijden zou een regelrechte aanfluiting zijn.

17 december 2012 om 10:25

ik denk dat je iets verkeerd geschreven hebt: "ibrahimovic is alles behalve een lompe speler". hiermee zeg je dat Ibra totaal geen lompe speler is, ik denk dat je juist bedoelt dat hij dat wel is

17 december 2012 om 10:32

Ibrahimovic is groot, maar zeker niet lomp. Als Joey van de Berg of Dimitri Bulykin dit zou gebeuren dan had ik het eerder geloofwaardig gevonden dat het per ongeluk gegaan was.

Maar bij Ibrahimovic, no way! Die man is atletisch genoeg om over hem heen te springen.

17 december 2012 om 10:35

Nee natuurlijk bedoeld hij dat niet. Als je Ibrahimovic ziet voetballen dan ziet iedereen dat hij voor iemand met zo'n lichaam enorm veel controle heeft. Je ziet bijna in elk duel of actie dat hij precies weet wat hij doet.
Vandaar ook dat iedereen een schorsing terecht vind. Als hij lomp was geweest dan had het een ongeluk kunnen zijn. (gevalletje Enoh bijvoorbeeld die altijd te laat is maar dit meer heeft te danken aan onkunde dan aan het agressieve inkomen.)

17 december 2012 om 10:42

@jasper-ajax,
Je interpreteert Jorge denk ik fout.
Jij bedoeld Lomp in daden en Jorge in lichaamsbouw.

17 december 2012 om 10:45

Ibrahimovic heeft een geweldige controle over z'n grote lichaam. Dit doet hij express en hiervoor moet hij ook een flink aantal wedstrijden geschorst worden (met een minimum van dit comlete seizoen). Hij mag van geluk spreken dat hij het hoofd nog enigszins schampt, en er niet vol op komt! Wat een geweldige voetballer is dit, maar wat is het toch ook een verschrikkelijke persoonlijkheid in het veld. Of het nou een training of wedstrijd is, die fratsen gaan er nooit meer uit en ze gaan van kwaad tot erger. Bij Milan was hij de man en durfde niemand, zelfs de trainer, hier niks van te zeggen. Als hij zonder straf iemand op een training kan schoppen (strasser), en daarna ook nog eens na een wedstrijd (cassano), dan zal hij hier nooit mee stoppen. Deze vent spoort gewoon niet, het is gewoon een straatjochie. Het zal alleen maar erger worden en dat blijkt hier. Wat zouden de gevolgen zijn geweest als hij vol op z'n hoofd kwam met z'n pinnen en z'n volle gewicht? Iemand die het durft te zeggen?? Kijk die blik in z'n ogen wanneer hij het duel verliest. Er knakt iets. "wanneer iemand van mij wint moet hij daarvoor gestraft worden." Dat lijkt z'n intentie wel. Weg ermee, ook al is het zo'n geweldenaar. We zijn toch massaal tegen geweld op het voetbalveld? Of niet soms?? Voetbalbondje van Frankrijk, maak een statement.

17 december 2012 om 11:14

Hij is geen psychopaat he
Cassano en Ibra waren de grootste maatjes in milan en hij schopte hem voor de grap. Doe jij dat nooit met jou vrienden? Jij bent zeker keurig en doet alles volgens de wet. Ik zeg niet dat ik dit goedkeur of iets dergelijks, maar hij is geen psychopaat dat hij iemand gaat vermoorder.

en als je goed kijkt in het filmpje zie je dat hij de heletijd naar de bal kijkt en het zou moeilijk zijn om naar de bal te kijken en nog op zijn hoofd te staan

17 december 2012 om 11:28

Misschien ben ik dan in jouw ogen een waardeloze vriend, maar ik heb mijn vrienden nog nooit achter op hun hoofd geschopt nee.

Je hoeft niet iemand te vermoorden om een psychopaat te zijn. Een stoornis in je hersenen waardoor je soms de controle verliest kan genoeg zijn om als psychopaat aangemerkt te worden. En dat er soms kortsluiting ontstaat in het hoofd van Ibra is denk ik wel duidelijk. Net als in dat van bijvoorbeeld Pepe, Guyon Fernandez en Nigel de Jong. Om maar wat voorbeelden te geven.

17 december 2012 om 11:34

@jorge- Ik had het niet beter kunnen vermelden. @shevaibra711 En sorry, ik schop mijn vrienden niet voor hun hoofd, nee. Ik snap wat je bedoelt, maar ik noemde dit ook maar als voorbeeld. Misschien is dit voorbeeld dan niet zo goed, maar die trap die hij Strasser gaf was toch geen 'vriendschapstikje'. En wanneer je iemand zo gevaarlijk trapt als hij bij Lovren doet, zit er toch wel een steekje los. Niet altijd, maar dat bedoel ik dus met 'er knakt gewoon iets'. Dit is gevaarlijk, en wanneer hij 10 centimeter naar rechts neer komt, bijna levensgevaarlijk. Het kan zijn dat ik op sommige punten wat overdreef, maar topvoetballers moeten net zo hard gestraft worden als de minder talentvolle jongens. Misschien zelfs nog harder, omdat ze zo'n voorbeeld zijn voor alles en iedereen. Qua voetbal is Ibra een geweldig voorbeeld, maar qua fratsen en gedrag ab-so-luut niet. Dit is gewoon walgelijk, werkelijkwaar schandalig.

Dit is duidelijk weer een van de vervelende en etterige acties van Ibrahimovic. Hopelijk wordt hij hier flink wordt gestraft, want volgens mij heeft hij bij deze actie geen enkele intentie om de bal te raken.

Tsja, wel een hele onnatuurlijke beweging voor een topsporter. Iemand die zijn lijf in het geheel hoort te beheersen. Dan zou ik het nog eerder begrijpen van die Sparta speler, bij Ibra kan je alleen concluderen dat wederom een kortsluitingkje is.

In slowmotion is het lastig te zien of het nou wel of niet met opzet was. Ik kan het mij overigens niet voorstellen dat iemand dit met opzet zou doen, maar aan de andere kant.. we hebben het wel over Zlaten dus thja..

17 december 2012 om 10:12

onzin, dit was echt wel met opzet, hoe kan je dat nu niet zien.

17 december 2012 om 10:16

Bij weerzien ben ik er toch van overtuigd dat het met opzet is, nasty overtreding!

17 december 2012 om 10:51

hoe vaak heb je daar voor opnieuw moeten kijken,
ik ben namelijk nog steeds niet overtuigt, alleen het idee dat het ibra is laat me wel denken dat het expres is. Maar als ik neutraal kijk durf ik geen oordel te geven.

17 december 2012 om 10:51

Als hij de intentie heeft om er gewoon overheen te springen zou z'n achterste been wel veel verder naar voren gaan. Dit is duidelijk niet het geval. Geluk dat hij hem 'slechts' schampt!!

17 december 2012 om 11:01

vaak genoeg, kijk zelf nu ook eens heel goed na, hij haakt die man ook nog zodat hij valt en dan ze je toch dat hij zijn been gewoon op het hoofd plaatst, hij kon met zijn been verder springen, is die lang genoeg voor.

17 december 2012 om 11:10

Precies wat de anderen zeggen, hij had veel verder kunnen springen, maar dat doet hij niet. dus expres

17 december 2012 om 14:58

@ Skes14,

Je kan het goed aan zijn voeten zien. Want normaal gesproken zou hij met Zijn rechtervoet dus de voet die niet zijn hoofd raakt, eerder bij de grond zijn dan zijn linker, maar toch gebeurd dat niet. Waarom niet? Omdat hij bezig is met zijn linkervoet om die jongen te raken. Het is zo duidelijk als wat en ik hoop dan ook eindelijk dat deze jongen een schorsing van een half jaar krijgt. Maar goed dat zal wel niet en de halve wereld blijft deze man aanbidden. Kijkend naar zijn boek + reacties..

17 december 2012 om 19:45

Helemaal met je eens. Ibra is gewoon compleet geschift en zou voor minstens een half jaar geschorst moeten worden. Daarnaast mag die jongen blij zijn dat hij zijn hand niet breekt, want nadat hij het hoofd raakt, landt hij op de hand van die arme Lovren.

Ik verwacht echter dat hij voor 5 wedstrijden geschorst wordt, omdat de Franse bond niet graag de grote publiekstrekkers te lang van het veld willen zien verdwijnen.

Overigens lijkt het wel of Zlatan zich zo snel mogelijk persona non grata wil maken in Frankrijk zodat hij weer weg kan. Zou hij nu al spijt hebben van zijn keuze voor Psg?

Ibrahimovic kennende zal dat niet per ongeluk gegaan zijn. Jammer dat een speler met zijn kwaliteiten dat doet, maar zulk gedrag hoort niet thuis op het voetbalveld. En hij is een speler waar veel jongetjes tegen op kijken. Dus hij verdiend na mijn mening een flinke schorsing

17 december 2012 om 10:53

Dit is gewoon mishandeling. Wat als hij vol op z'n hoofd komt met zijn gewicht en pinnen? Het scheelt nog geen 10 centimeter, Ibra en Lovren hebben hier Verschrikkelijk veel geluk. Weg met deze man, schande voor het voetbal, ook al is het zo'n grote parel. Dit is erger dan iemand op z'n muil slaan in een discotheek. Veel erger. Dit is een voorbeeld voor iedereen en alle kinderen en pubers zien dit.

Heel lastig om dit goed te kunnen zien. Naar mijn mening is het expres.
Maar dat komt ook deels door zijn reputatie als "bad boy" dat ik dat denk.

Misschien dat iemand die de wedstrijd gezien heeft, kan vertellen of deze twee spelers al mot met elkaar hadden tijdens de wedstrijd. Dat zou het kunnen verklaren...

Ibrahimovic kan wat gaan uitleggen denk ik.
Naar mijn mening gaat zijn voet maar al te graag naar het hoofd van zijn tegenstander.

Hier lijkt mij toch wel opzet in het spel. Maar dat komt omdat ik weet dat hij wel vaker van die rare fratsen uithaalt.

Is het slachtoffer trouwens geen speler die ooit bij FC Groningen gespeeld heeft of is dit gewoon een naamgenoot?

17 december 2012 om 10:14

Nee, deze Lovren is een totaal andere speler, Dejan Lovre van Lyon is een jonge centrale verdediger, de Lovren van Groningen is een wat oudere middenvelder.

17 december 2012 om 10:15

Dit is Kroatisch international Dejan Lovren. Die van Groningen heette Goran Lovre, dus zonder N.

17 december 2012 om 10:26

Dank je. De naam kwam me namelijk zo bekend voor.

Oogt alsof hij gemakkelijk over hem heen kan springen, en dat er een draadje los zit bij die gast weet iedereen. Denk en hoop vooral dat deze hufter ook mooie schorsing krijgt

net als deekman, in de lucht en in beweging. Pure pech

17 december 2012 om 10:50

Bij Deekman heb ik twijfels, bij Ibra niet. Het is misschien moeilijk te zien, maar hij beweegt zijn voet zelfs nog in de richting van het hoofd. Als hij zijn beweging natuurlijk had afgemaakt, dan had hij die speler niet geraakt.

Ibrahimovic is daarbij natuurlijk sowieso niet van onbesproken gedrag en komt te vaak weg met zijn rare capriolen omdat hij zo'n geweldige voetballer is. Ik vind dit gewoon een schorsing van 6 wedstrijden waard.

Aan deze beelden kan ik het onmogelijk zien, je begind met shot 1 en halverwege de actie zit je ineens in shot 2. Dat hij hem raatk is wel duidelijk, maar dat is niet de vraag.
Je zou het in 1 shot moeten zien in vloeiende beelden.

Zijn reputatie heeft die niet mee, maar met zo'n groot lichaam kan ik het me voorstellen dat je op deze manier terecht komt. We zullen het waarschijnlijk nooit weten

17 december 2012 om 10:25

Je hoeft niet gestudeerd te hebben om aan de hand van deze beelden je conclusie te kunnen trekken. Kijk het filmpje nog eens terug en je zult zien dat we het al weten . Overduidelijk expres.

Zlatan is een speler die het ook wel eens zwart voor zijn ogen kan krijgen in een strijd om de bal. Dan komt die mentaliteit naar boven. Dit is echt wel bewust.

3x rood is dit dus 9 wedstrijden lijkt me op zijn plaats.

Zijn voet gaat recht naar beneden. Deed geen poging om zijn hoofd te ontwijken. Duidelijk expres.

17 december 2012 om 11:02

Hij springt, is met twee benen in de lucht, dan is het heel moeilijk om nog te kunnen ontwijken als beide benen in de lucht zijn.

Heb de film nog eens goed bekeken, maar hij haakt hem eerst nog voordat hij geniepig op zijn hoofd trapt, als hier niets aan gedaan wordt zijn ze daar in frankrijk echt stom.

Dit is al de zoveelste gekke overtreding van die man. Ze moeten hem eens voor 10 wedstrijden schorsen dan leert hij het misschien is. Dit gaat toch nergens over? Die tegenstander heeft geluk dat hij hem niet vol in zijn gezicht raakt.

Net zo´n idiote overtreding als die van Fellaini. Gewoon 10 wedstrijden schorsen beide heren.

Zlatan heeft helaas voor hem alle schijn tegen. Iedereen weet dat zijn bedrading niet helemaal goed aangesloten zit en zijn talent in zijn lichaam zit en niet tussen zijn oren. Hopelijk gaat hij deze keer boeten voor zijn schoftengedrag. Zeker een fenomeen deze man maar er wordt veel te veel van hem getolereerd.

jammer dat zo'n goede voetballer zich altijd weer zo laat gaan. Ik zou zeggen schors hem minimaal 10 wedstrijden maar ben bang dat hij daar ook weer niks van leert.

op het filmpje zie je niet het gezicht van zlatan, dat zou het veel duidelijker maken.
T zou in ieder geval niet de eerste keer zijn dat hij zo'n actie uithaalt. Toch zonde...hij heeft het niet nodig zou je zeggen

Dit heeft natuurlijk totaal niets met voetbal te maken. Bovendien als hij hier een kaart krijgt dan kan hij zijn aandeel niet hebben in de 1-0 waardoor Lyon misschien niet eens verliest en zelfs met een man meer in de tweede helft meer kon klaarspelen. Dit is toch zeker twee tot drie weken, of gaan ze dat niet durven in Frankrijk omdat het Zlatan Ibrahimovic is? Niet de eerste keer dat deze man rood krijgt uit frustraties of omdat het hem niet aanstaat. Kan mij zo al een stuk of zeven rode kaarten herinneren in de laatste drie a vier jaar.

Die kan alvast een leuke vakantie gaan boeken voor een week of acht. Wat een smerige overtreding.

Zeer smerige overtreding. Dit is gewoon 6 wedstrijden schorsing. Met zo'n trap op je hoofd, en het gewicht van Ibra er nog is bij. Dit heeft Zlatan echt niet nodig. Het is een geweldige voetballer, maar af en toe krijgt hij een zwarte waas voor zijn ogen.

Ik zou graag een ander camerastandpunt zien, want ik ben er niet 100% zeker van. Misschien wil ik het gewoon niet zien, maar volgens mij kan je uit deze beelden geen sluitende conclusie trekken.

Hij begint wel met express de voet weg te tackelen, dus de kans is groot dat hij gefrustreerd was en dat hij dan op iemand zijn gezicht springt, maar wat voor een ziek persoon wil nu op iemand anders zijn gezicht landen? Dat is echt te ziek.

Dit is toch wel duideijk met opzet. Jammer genoeg heeft zo'n geniale voetballer blijkbaar ook een steekje los en het is natuurlijk ook niet voor het eerst.

Echt belachelijk dit. Dit is zo overduidelijk expres. Hij stampt ook met zijn voet echt nét naast het hoofd van die vent neer. Voor hetzelfde geldt gaat hij nog half op zijn gezicht staan met zijn 100 kg, dan kan die kerel wel worden afgevoerd naar het ziekenhuis met een baar breuken. Hier hoort de Franse bond echt 5/6 wedstrijden schorsing voor te geven. Betwijfel echter of ze dat doen, Ibra is de absolute ster van de competitie.

Waarschijnlijk ben ik de enige.. Maar bij het zien van die beelden vind ik niet echt dat het express is gebeurd.

Mijn mening: Als een speler zulke dingen express doet, zie je vaak een lichte spanning/strekking in het been waarmee contact wordt gemaakt (door de kracht die hij wil gebruiken). Maar als je goed kijkt, zie je dat Ibra zn been totaal niet spant en alleen maar neerkomt na een sprong. Terwijl hij neerkomt zie je ook dat zijn knie nog steeds gebogen is.

Nu moet ik ook eerlijk zeggen: ben een enorme Ibracadabra Fan, dus misschien verdedig ik 'm onbewust. Maar over het algemeen kun je aan de strekking van het been zien of het wel of niet bedoeld was.

En ik vind eerlijk gezegd van niet.

17 december 2012 om 11:19

Veel kracht/strekking heb je niet nodig als je zwaartekracht meehebt.. Als je dat doorhebt, weet je dat je simpelweg al schade aan kan richten door de landing alleen ... Dit was bewust.. Hij wilde hem niet vol raken, maar wel net genoeg zodat het pijn zou doen.

17 december 2012 om 11:45

Kijk nog eens goed naar de sprong zelf, daarin zie je in mijn beleving heel duidelijk dat het een bewuste manier van neerkomen was. Want hij hoeft daar helemaal niet zo raar te springen. Je hebt natuurijk wel gelijk dat hij alle schijn die tegen hem gebruikt gaat worden tegen wilt werken door het zo natuurijk mogelijk te laten lijken. Maar een moordenaar probeert ook wel eens een moord op een ongeluk te laten lijken, wil natuurlijk niet zeggen dat het dan ook echt een ongeluk was...

17 december 2012 om 11:49

Ja, je bent de enige. Ga je dan nog niet twijfelen?

Waarom moet hij per se kracht zetten om zijn tegenstander pijn te doen? Als je springt met een lichaam van 100 kilo en vervolgens neerkomt, is dat al wel voldoende hoor..

Het feit dat je een fan van hem bent verklaart misschien een hoop. Maar, alle eerdere rare acties overwegend, moet je toch concluderen dat ik gewoon expres was?

17 december 2012 om 12:31

Nee hoor, ik twijfel ook. Ik denk dat de meesten van jullie hem ook veroordelen vanwege zijn reputatie en niet zozeer op basis van de beelden. Hoewel ik ook wel vind dat het er de schijn van heeft dat niet per ongeluk gebeurt, verwacht ik dat de beelden niet overtuigend genoeg zijn om hem te schorsen.

17 december 2012 om 15:44

ja dat idee heb ik dus ook.. het gaat er niet om dat je kracht hoeft te zetten.. maar als je iets bewust doet, span je toch je spieren en strek je je been als je iemand wil raken.

dus nogmaals, heb het niet over kracht, maar de strekking die hij dus niet maakt. en in mijn ogen dus niet opzettelijk is.

17 december 2012 om 21:04

@duvelduvelfc
Ik ben ook een Ibra fan maar kijk beter.
Voor hij springt kan hij hem ontwijken maar dat doet hij niet.
Kijk goed dan ga je het zien

Ik denk dat dit bewust is gedaan door ibra. Jammer dat hij soms van die rare fratsen uithaalt, hij heeft dit niet nodig.

soms doet hij rare dingen maar het blijft een geweldige speler. milan had deze man eigenlijk nooit mogen laten gaan.

Ibrahimovic ruilde na afloop van de wedstrijd shirts met die Lovren dus vergeven en vergeten

17 december 2012 om 21:05

Nee dat was Bisevac. Maar toen Zlatan hem raakte paar minuten later ging hij zelf naar Zlatan toe om hem een hand te geven

Dat is rare frats nummer 88 op het veld in de laatste 5 jaar tijd... een van de beste spelers ter wereld maar als hij hier niet voor geschorst word hoef ik geen Frans voetbal meer te zien. Hij is het uithangbord voor het Franse voetbal, maar voor iedere voetballer gelden dezelfde regels.

3/4 wedstrijden moet toch echt wel het minimum zijn voor zoiets.

17 december 2012 om 11:58

3 of 4 wedstrijden is te weinig voor een bewuste trap of slag tegen een tegenspeler. De FA is haast de enige bond die het aandurft om grote schorsingen op te leggen, hopelijk volgt de rest van Europa snel en zijn we binnen een paar jaar verlost van dit soort belachelijke acties. Fellaini krijgt 9 wedstrijden voor een kopstoot, een schorsing in dezelfde orde zou voor Zlatan niet misplaatst zijn. Wel zonde voor het voetbal, Zlatan is en blijft een geweldige speler voetbaltechnisch gezien.

17 december 2012 om 12:07

Ik zat nog te twijfelen of ik het gevalletje Fellaini erbij wou pakken, die krijgt misschien 9 duels zullen er wel 6 of 7 worden. Verder bedoelde ik met echt het minimum dat meer wedstrijden op zijn plaats zouden zijn.

Alleen is het een feit dat bonden spelers niet lang durven te schorsen en vaak dan een halve maatregel nemen als het ook nog eens om een sterspeler gaat.

18 december 2012 om 13:19

Hm maar 3 duels voor Fellaini?? Veels te weinig

18 december 2012 om 13:36

Ja 3 duels is belachelijk weinig voor die rare acties die hij maakte, en dan gaven wij net een pluim aan de FA haha :P

Pff dit is wel degelijk bewust gegaan door Ibra. Hier kan je serieus gewoon niet omheen. Hij heeft zelfs nog de tijd om zijn voet er gewoon ruim overheen te halen. Hij plaatst hem gewoon rechtstreeks op zijn gezicht en mag blij zijn dat hij hem schrampt, anders was het helemaal einde oefening geweest.

Tijd voor een beste schorsing voor deze geweldige voetballer. Laat het een duidelijk signaal wezen voor de rest...toch jammer want ik kan altijd als voetballer van hem genieten, maar als persoon is het gewoon een mafkees.

Heel vervelend dat switchen van cameraposities tijdens de actie, dat maakt de situatie net iets moeilijker te overzien. Was het een reflex van Zlatan die zelf probeerde op de been te blijven, of greep ie zijn kans om bewust een aanslag te plegen op Lovren? Ik geloof graag in het goede van de mens en zou graag willen zeggen dat deze actie geen bewuste was, maar Zlatan heeft wel vaker gekke acties en dus ben ik geneigd om te zeggen dat dit een bewuste actie is. Het is toch belachelijk dat je een weerloze speler bewust trapt? En dan niet op het been of zo, nee gewoon ook met je schoen vol in het gelaat van de speler. Waarschijnlijk komt er een forse schorsing aan voor deze Zweedse tovenaar.

17 december 2012 om 12:15

Ik geloof niet dat dit een onbewuste was hoor!

Fantastische voetballer met nare trekjes en hopelijk straffen ze hem nu een goed want hij komt er meestal mild vanaf.

17 december 2012 om 12:37

Ik ook niet, ik zeg alleen dat ik normaal gesproken snel neig te geloven dat men iets niet bewust doet. Helaas was dat hier niet het geval.

17 december 2012 om 13:22

Normaal niet dat klopt maar er zijn sommige die soms een steekje los hebben!

Zlatan, Pepe, Balotelli, Felanni, enz.

Geweldige speler, maar als ik Lovren zou zijn dan had ik aangifte gedaan van mishandeling. Dit is een aanslag op iemand om 'm te verwonden of erger. Dit zou buiten de tuchcommisie beoordeeld moeten worden. Laat de man maar eens voorkomen, dit soort debielen moet eens hard aangepakt worden.

17 december 2012 om 12:24

Haha aangifte doen voor mishandeling. Goeie.

Zelfs via TV beelden is het onduidelijk of die het expres doet en stel hij zou een rechtzaak beginnen zou Ibrahimovic er toch wel mee wegkomen aangezien het niet heel duidelijk is en de wel betaalde advocaten hem toch wel vrij pleiten.

Het lijkt alsof die het expres doet maar je weet het niet 100% zeker. Ik denk dat hij hiermee weggaat komen, hoop het in ieder geval. Wat had Lovren trouwens?

deze doet 't wel: http://youtu.be/gewi5-2f1is

Ik schaam me er best voor dat dit figuur ooit voor Barcelona heeft gespeeld. Gelukkig is 'ie vrij snel weggestuurd (/weggegaan). Hopelijk treedt PSG of de Franse bond hiertegen op. Maar goed het zou niet de eerste keer zijn dat een 'grootheid' belachelijk makkelijk wegkomt met (normaliter) intolerabel gedrag.

17 december 2012 om 12:33

En terecht dat je je schaamt. Not... Mooie moraalridder. Wees blij dat deze held ooit in het Barcelona shirt gespeeld heeft...

Haha Zlata65, als je je liever niet identificeert met mensen zonder normen en waarden ben je een moraalridder? De wil om elkaar te respecteren in plaats van als een beest tekeer gaan als iets je niet zint maakt je een moraalridder? Misschien heb ik dan een andere opvoeding gehad maar de gedachtegang waar jij op lijkt te wijzen is er een die mijns inziens een belangrijke rol speelt in de verloedering van de maatschappij.

Dit was duidelijk expres, Lovren werd helemaal gek. Daarnaast de wedstrijd verliep gewoon netjes. Nauwelijks kaarten gevallen hoop dat de FFF Zlatan hiervoor zwaar gaat schorsen.

17 december 2012 om 16:00

Jammer dat Lyon hierdoor eigenlijk verliest, want PSG met of zonder Zlatan is natuurlijk een groot verschil.

17 december 2012 om 17:31

Dat klopt, echter Lyon vond ik ook zeer slecht spelen met name Gomis had ik wel meer van verwacht. Lopes deed het aardig net zoals Gonalons.

17 december 2012 om 17:47

Het was inderdaad een slechte wedstrijd van Lyon kant. Echter hadden ze wel meer eruit kunnen halen.

Ik zou Zlatan wel vaker willen zien spelen tegen type verdedigers als Pepe en Matterazzi (in zn jonge dagen) die m door midden schoppen als ie zoiets doet, want dat verdient deze jongen wel zo langzamerhand.

17 december 2012 om 21:25

matterazzi probeerde een keer ibra te blesseren.... gevolg was dat ibra m een trap in zn buik gaf, verder is pepe een kop kleiner dan hem en weegt ie 10 kilo minder.

Aangezien Zlatan te pas en onpas zijn minachting ventileert over Messi, mag dit nu ook wel een keertje: dit zou Messi nooit doen! Voilà!! Balanceren op een slappe koord hoor, genie of idioot...

denk niet dat het expres was maar omdat het ibra is, gaan mensen vaak denken van wel

17 december 2012 om 17:17

indd

Zlatan deed het zeker bewust. Wel jammer dat hij dit nodig heeft hij liet zich de laatste tijd positief zijn in de Ligue 1, verder ben ik benieuwd of ze hem durven te schorsen en hoelang.

Oh oh wat een lul weer maar hij heefd natuurlijk zo'n moelijke jeugd gehad dan mag je je natuurlijk als eem volslagen lunatik gedragen!xal wel weer aan iedereen anders liggen want koning zlatan vindt zichzelf zo geweldig te triest voor woorden!ze moeten de ballotellies en zlatans van drxe wereld voor het leven schorsen!ze verdienrn miljoenen hebn een voorbeeld functie qua jeugd maar grdragen zich als volslagen debielen

ongelofelijk dat hij weer zulke fratsen moet uithalen, spelers van zijn kaliber hebben dit niet nodig! , echt een wereldspits maar met vervelende actie's, het was natuurlijk ook te verwachten hij blijft een smerige speler met veel kwaliteiten jammer dat hij herinnert zal worden als een smerige speler maar met veel klasse.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren