Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Met deze zes spelers heeft Paris Saint-Germain ’s werelds beste aanval’

Laatste update:

Leonardo vertrok deze zomer bij Paris Saint-Germain. De Braziliaan fungeerde als sportief directeur, maar werd voor een jaar geschorst omdat hij in de catacomben van het Parc des Princes de scheidsrechter een duw gaf na de wedstrijd tegen Valenciennes. Hij besloot zijn taken daarom neer te leggen, maar rondde nog wel de komst van Edinson Cavani af. Een belangrijke transfer, vindt hij zelf: zeker omdat Zlatan Ibrahimovic er ook al was.

/

Les Parisiens betaalden 64 miljoen euro aan Napoli voor de spits uit Uruguay en zijn komst zal ontzettend goed blijken voor de club. Dat denk althans Leonardo zelf. “De topscorer van de Serie A en de topscorer van de Ligue 1 in een elftal, dat is verbazingwekkend”, zegt de vertrokken directeur in gesprek met L’Équipe. “Zeker wanneer je daar nog eens jongens als Lucas, Javier Pastore, Jeremy Menez en Ezequiel Lavezzi omheen hebt.”

“Met deze zes spelers heeft Paris Saint-Germain ’s werelds beste aanvalslinie”, voorspelt Leonardo. Terugkomend op zijn lange schorsing houdt de Braziliaan vol dat die onterecht is gegeven door de Franse bond (FFF). “Ik vind het niet eerlijk. Het was voor mij onmogelijk mijn werk bij de club voort te zetten, want door de schorsing kon ik het niet honderd procent goed doen.”

Met de genoemde zes spelers heeft PSG de beste aanval op aarde

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik vind de aanval van Real Madrid, Barcelona, Bayern Munchen sterker hoor

5 augustus 2013 om 14:31

Hangt ervan af wat je onder aanvallers verstaat als je zoals zoveel clubs nou 4-2-3-1 speelt. Beschouw jij die 3e linie dan als middenvelders of aanvallers? Tel je die mee als aanvallers dan is Bayern en Real Madrid nog wel beter. Barcelona vindt ik persoonlijk niet zo heel denderend voorin op Messi na (neymar noem ik expres niet omdat dat geen goede aanvaller voor Barcelona gaat zijn).

Maar het is natuurlijk wel een heerlijke aanval die PSG tot haar beschikking heeft. Ik hoop dan nou ook eens op een wat aanvallender en attractiever Psg, want ik vind ze de afgelopen jaren eigenlijk vaak erg saai en redelijke defensief spelen tegen mindere tegenstanders.

5 augustus 2013 om 14:33

Ronaldo,ozil,isco,di Maria,benzema

Messi,neymar,pedro,alexis

Ribery,robben,gotze,muller

Aguero,dzeko,jovetic,negredo,silva,nasri

Rooney,van Persie,kagawa,nani

Al deze groepen van aanvallers zijn naar mijn mening niet slechter dan die van Psg. Er zitten natuurlijk ook wel een aantal middenvelders tussen maar Leonardo noemt Pastore ook een aanvaller.

5 augustus 2013 om 14:42

Als je toch middenvelders gaat roepen, gooi dan Cesc en Iniesta er ook bij bij Barca. Ziet er toch nog een stuk indrukwekkender uit

5 augustus 2013 om 14:45

Oscar, Hazard, Mata, de Bruyne, Lukaku, Torres, Ba

5 augustus 2013 om 14:48

@mufc-wazza: het is niet raar dat Leonardo die deze aanval heeft samengesteld m de beste van de wereld vind.. Daarbij denk ik dat er ook wel wat voor valt te zeggen want met dcavani en Zlatan heb je 2 vd beste spitsen ter wereld onder 1 dak en de rest van de aanvallers zijn ook prachtige spelers.

Wat Man City PSG maar ook Real echter niet helemaal begrijpen is dat vde grootste rij grote namen niet perse de beste aanval vormt. Het gaat er natuurlijk om of ze ook lekker samenspelen. Ik wil nog weleens zien bijv of Cavani en Zlatan dat gaan kunnen omdat ze gewend zijn DE absolute topspits van een elftal te zijn...net zoals de hele wereld zich afvraagt of Neymar wel bij combi voetbal van Barca past... En dat Rooney geen genoegen neemt met een plek op het tweede plan achter v persie....en als je al 2 prachtige kleine technische 9,5 spelers hebt zoals Man City met Silva en Aguero...waarom koop je dan net zo'n type speler als Jovetic? Wanneer gaat die spelen dan?
Kopen kopen kopen; het is ondanks FFP de nieuwe strategie van alle europese topclubs. Ondertussen worden ons, de voetbalfans, elke week super mooie voetballers ontnomen, omdat er te druk was in het elftal...

5 augustus 2013 om 14:48

Torres faalt, Ba faalt, Lukaku en de Bruyne hebben zich nog niet bewezen bij chelsea. Dus nee, chelsea hoort niet in het rijtje erbij.

5 augustus 2013 om 15:05

En of Chelsea erbij hoort. Hazard, Oscar en Mata zijn al 3 wereldspelers. De Bruyne en Lukaku zijn 2 toptalenten die wij in Nederland niet kennen. Er zit ontzettend veel rek in dit Chelsea, dus die horen er weldegelijk bij.

5 augustus 2013 om 15:15

Oscar hoort er echt niet bij man. Deed het best leuk bij Chelsea maar Pastore is sowieso al beter. Mata is wel een geweldenaar. Hazard moet zich nog bewijzen. Daarbij hebben ze ook geen fatsoenlijke spits dus Chelsea hoort er echt niet bij.

5 augustus 2013 om 15:33

Ik denk persoonlijk dat Lukaku zich dit seizoen weleens onmisbaar zou kunnen gaan maken bij Chelsea. Hazard heeft vorig seizoen een prima eerste seizoen gedraaid en als je ziet hoe Chelsea nu in de voorbereiding speelt heb ik er wel een goed oog in.

5 augustus 2013 om 15:34

Hazard heeft zich vorig seizoen al bewezen, als je keek hoe belangrijk hij was en hoe veel assist hij heeft geleverd en hoe beslissend hij was, dus jou reactie slaat nergens op.

We zullen dit seizoen zien of Chelsea er wel of niet erbij hoort. Lukaku moet zich nog bewijzen en De Bruyne ook, maar beide doen het uitstekend in de voorbereiding. Chelsea heeft alle wedstrijden in de voorbereiding al gewonnen. Oscar is nog hartstikke jong en nu al zo goed, dus hij wordt ook wel een wereldspeler.

Maar ze hebben al een geweldig elftal en ik zie ze de kans hebben om de PL te winnen en ook nog een kans hebben op de CL, als je ze zo ziet spelen in de voorbereiding.

Waarschijnlijk gaan heel veel mensen zeggen dat Chelsea slecht is en lelijk voetbal speelt, maar daar klopt niets van en dat zou je weten als je Chelsea volgt.

5 augustus 2013 om 15:57

Iedenis Oscar goed seizoen gedraaid hazard heeft zich al bewezen lukaku bij Wba en de Bruyne bij werder dus is een van de beste aanvalslinies van de wereld

5 augustus 2013 om 16:20

Mö10

Dan kijk je geen Chelsea wedstrijden.
Tot nu speelt De Bruyne in de vriendschappelijke wedstrijden erg sterk.
Van Lukaku was dat ook al bekend.
En door Torres kwamen wij in de CL finale,
hebben wij de europa league gewonnen,
en hij heeft voor de derde plek geregeld.
Dus hij faalt niet, jij kijkt zeker te veel naar memes ofzo, en Ba faalt helemaal niet heb je z'n doelpunten tegen city en united niet gezien ofzo.
Hij is vaak erg beslissend.
Dus jij zegt zomaar wat, je kijkt geen eens chelsea wedstrijden.

5 augustus 2013 om 16:23

Iedenis

Hahah, Pastore heeft z'n oude niveau nooit meer gehaald sinds hij bij P$G speelt, en Oscar doet fantastisch bij Chelsea meer dan 70 wedstrijden gespeeld, en top presteren.
In de CL heeft hij meteen laten zien waarin hij toe in staat is.

En Hazard moet zich nog bewijzen???

Hij speelde vorig seizoen de sterren van de hemel.
En hij heeft in z'n debuutseizoen, meteen een plek in het elftal van het jaar gekregen.
Jij kijkt echt geen voetbal, he?

5 augustus 2013 om 20:51

Lol geeneens mandzukic bij bayern. Guardiola gaat nog wel zien dat die man te goed is om zoals barca te gaan spelen. Top spits die niet moet banken.. zet em maar bij t rijtje

6 augustus 2013 om 05:29

Hazard, oscar, mata, moses, schurrle chelsea heeft echt wel genoeg kwaliteit en hoort zeker bij dat rijtje.

Onzinnige uitspraken van een achterlijke gladiool. Beste aanvallers lopen nog steeds ergens anders rond, niet in de Ligue 1. En Leonardo is toch gewoon ontslagen? Hij heeft toch zelf niet zijn taken neergelegd?

5 augustus 2013 om 14:34

Hij heeft zeker wel zijn taken neergelegd. In de eerste instantie was een ontslag niet aan de orde.

5 augustus 2013 om 14:34

Nee, heeft zelf ontslag genomen. Maar goed jij hebt blijkbaar iets persoonlijks tegen deze man, het is echt niet zo apart om te zeggen dat Ibra en Cavani de beste aanvallers zijn, hebben zich toch aardig bewezen niet dan?

5 augustus 2013 om 14:41

De berichtgeving die ik vernam was dat hij was ontslagen, van zijn taken ontheven om het letterlijk op te noemen wat ik las. Dus nee, ik heb niks persoonlijks tegen hem, behalve dat het een achterlijke gladiool is, denk maar wat je wil denken jm87

5 augustus 2013 om 14:54

Dan hebben wij een verschil van mening over wat iets tegen iemand hebben is. En ik zei ook iets over dat het niet onzinnig was om ibra en cavani de beste te vinden, is gewoon een mening.

ON: Bayern heeft, als je het breed neemt (met aanvallende middenvelders en buitenspelers) misschien wel de beste linie, maar vind je ook niet dat ze wel een echte topspits missen, of althans niet hebben. Ik bedoel voor het doelsaldo is het niet direct nodig, maar mandzukic is nou niet echt een topper toch?

5 augustus 2013 om 15:03

Who cares dat Mandzuic niet een topper is (qua naam, qua resultaten doet hij het gewoon erg netjes bij een topclub), hij bewijst goed in het systeem te passen en scoort regelmatig, ze wonnen ook gewoon de treble en daar was hij onderdeel van. En dat is niets ten nadele van Cavani, want het is een beest, maar wel iemand die geniet van betere publiciteit dan Mandzukic, maar dat wilt niet zeggen dat de 1 een grotere topper is dan een ander.

En volgens mij ben je een topper als je Gomez op de bank houdt haha.

Dit is eigenlijk een goede vraag: Welke club heeft de beste aanvalslinie?

Ik vind die van PSG echt goed (op papier dan), maar ik vind het toch niet de wereld beste. Ik denk dat Barcelona en vooral Real een betere aanvalslinie heeft.

5 augustus 2013 om 14:31

Toch wel gebleken dat Bayern dat heeft, dat is gewoon een machine.

5 augustus 2013 om 14:34

Bayern ook wel ja. Ik vind Bayern op Real en Barca na de betere. Wat Bayern zo goed maakt is dat ze als team spelen.

5 augustus 2013 om 15:08

Dat maakt ze dus ook de beste, omdat ze als een team spelen. Barca leunt op Messi, Madrid leunt op Ronaldo. Haal die 2 weg en het zijn niet zulke goede teams als iedereen je laat geloven. Haal bij Bayern bijvoorbeeld Mandzukic weg, staat Gomez ze er wel in te knallen.

5 augustus 2013 om 17:36

Gomez speelt niet meer voor Bayern, maar voor Fiorentina

5 augustus 2013 om 14:37

Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je de aanvalslinie noemt, is dat inclusief de aanvallende middenvelders en buitenspelers? of alleen de spitsen? Real, man city en misschien bayern (hoewel hun spits niet top is) komen hoe dan ook wel in aanmerking denk ik, en als Rooney fit is, manu ook.

5 augustus 2013 om 14:44

Klopt. Ik had het over aanvallers, aanvallende middenvelders en buitenspelers aangezien Leonardo het daar over heeft...

5 augustus 2013 om 14:41

Barca het beste eenmansleger, Bayern het beste aanvallende collectief en PSG het beste aanvallende duo.

5 augustus 2013 om 16:29

Haha, ja, ze hebben ook echt zoveel wedstrijden samen gespeeld bij PSG of waar dan ook... Kan je nu nog niet eens zeggen, het duo Bony en Michu heeft al meer laten zien dan Cavani en Ibra in perspectief.

Dit is natuurlijk onzin. Barca heeft nog altjd de sterkste aanval van de wereld. Dat komt ook vooral omdat de beste speler van de wereld in de aanval van Barca zit. Bovendien zijn er nog andere teams die een betere aanval hebben.

5 augustus 2013 om 14:33

Volgens mij kregen ze een pak slaag van 1 of andere club in Duitsland, kom niet op de naam, wel op de score over 2 wedstrijden, 7-0. Lijkt me niet dat Barca nog enige aanspraak heeft op de sterkste aanval, behalve op een hele sterke speler die de hele aanval draagt, Messi, ondertussen is hij een rugtas voor Barca aan het worden.

5 augustus 2013 om 14:41

Lees is mijn comment goed. "dat komt ook vooral omdat de beste speler van de wereld in de aanval van Barca zit". En zonder wie speelde Barca tegen Bayern. Ja Messi. 1e wedstrijd speelde hij geblesseerd. En denk je nou echt dat het makkelijk nog een keer gaat gebeuren. Barca gaf Madrid 5-0 pakslaag. Jaar daarna wint Madrid Laliga. Snap je mijn punt?

5 augustus 2013 om 15:06

Maar Madrid is gewoon best slecht, al helemaal als je zulke namen hebt rondlopen is het voetbal gewoon niet om aan te zien. Ik snap je punt gedeeltelijk, wat je zegt in je 2de bericht klopt helemaal, maar in het 1ste bericht ben ik er gewoon niet mee eens dat Barca nog steeds de beste aanval heeft, wel de beste speler erbij, maar niet de beste aanval in totaliteit.

5 augustus 2013 om 15:58

Laat een andere ploeg eens 121 doelpunten scoren en kom dan terug praten dat Real Madrid een slechte aanval heeft.

5 augustus 2013 om 16:27

Geen slechte aanval, ze zijn gewoon best slecht gezien hun kwaliteit op het veld! Dat zeg ik toch vrij duidelijk. En hoeveel scoorde Ronaldo van die 121..

5 augustus 2013 om 17:41

Iniesta is het beste met zeuren over de scheids dat hij het weer niet goed gedaan heeft en Xavi is het beste in het zeuren naar de coach als hij niet alle wedstrijden speelt of niet de volle 90 minuten.

Een van de beste dat wel, maar niet de beste. Bayern heeft in mijn ogen een beter aanval, zeker op de flanken. Real en Barcelona hebben ook een betere aanval en dat te danken aan Cr7, Benzema Ozil en Messi, Iniesta en Neymar.

Ik denk dat als Neymar zijn potentie waarmaakt dat een aanval Neymar-Messi-Pedro toch vele malen sterker is. Ook de aanval van Real Madrid en Bayern is sterker denk ik.

waar messi speelt is de beste aanval, barca dus.

die man scoort veel en creeert veel, daarna komt real want die hebbe ronaldo.

daarna komt de rest

Maar Zlatan heeft bewezen over al goed te zijn, Messi neymar iniesta niet, alleen Ronaldo.. Dus ik snap z'n uitspraak wel

5 augustus 2013 om 14:37

Hoezo? De Champions League telt niet mee volgens jou? daar moesten spelers niet tegen clubs uit andere competities? En het WK en EK dan? Ik snap je niet want ze hebben zich wel degelijk bewezen.

5 augustus 2013 om 16:49

Zlatan heeft zich in Nederland Italië Spanje en Frankrijk al bewezen en overal kampioen geworden, kan je van Messi niet zeggen... Ik vind Messi ook beter, maar het gaat om de prijzen die je overal pakt

Ik wil eerst nog maar eens zien hoe de samenwerking zal verlopen tussen Cavani en Zlatan... Zijn allebei jongens die gewend zijn dat zij het speerpunt zijn van de ploeg en één van hen moet zich schikken met een iets andere rol. Ben erg benieuwd!

altijd barca barca barca.. echt stellteje kinderen... welke aanvallers heeft barcelona dan?? als je messi buiten houdt.. dan komt barca niet eens in de Top 5 beste aanvallers,.. beste middenvelders okay,..maar aanvallers???

5 augustus 2013 om 14:49

ik ga niet zeggen dat de hele linie van barca de beste is, maar je kunt ook niet steeds zeggen ja als je messi erbuiten houdt komt het niet in de top 5. Je moet toch vergelijken met de aanvalslinies die er staan, je gaat toch ook niet zeggen: 'ja bayern heeft niet de beste want als je robben en muller niet meeneemt is het niet veel'.? Messi telt naar mijn idee ook bijna voor twee, aan z'n doelpunten en assists te zien.

Hij had de schoonste en de makkelijkste job ter wereld en nog eens vetbetaald ook, beetje jammer dat hij die job door zo'n onzinnig incident moest opgeven. Messi, Ibra, Rvp, Falcao en Cavani zijn de beste spitsen ter wereld. PSG heeft er nu twee van, dusja..

5 augustus 2013 om 14:50

Messi is geen spits dus die kan je van je lijstje afhalen. Ik denk dat je een aanvals-duo de beste aanvals-duo pas kan noemen als ze minstens een seizoen goed met elkaar hebben gespeeld. Bijvoorbeeld Neymar-messi-pedro kan je ook pas na een seizoen beoordelen.

Neymar moet nog eerst zijn eerste doelpunt maken in europe, en Alexis Omg.. zelfde scenario als Ibra en Villa... die blijft daar niet lang... nou pedro die is niet beter dan Ibra of Cavani... dus voor mij Barca valt hier weg...

5 augustus 2013 om 14:47

Pedro is ook een hele andere type speler dab Ibrahimovic of Cavani. Raar dat je dan kan zien wie beter is.

Als Barca,real en Bayern alle 3 op hun top zijn dan denk ik dat dat de 3 beste zijn.en zeker moest Bale naar Real gaan.dan denk ik zelfs dat Real de beste aanval heeft.alle toch op papier

Bij het Nederlands elftal liepen er toen de topscorer van de Bundesliga en de topscorer van de PL in een elftal. Dat werkte ook niet, dus ik moet het nog zien of dit gaat slagen.

De aanval van PSG is zonder twijfel fantastisch maar ik vind die van Barcelona nog wel beter of die van Manchester City. Toch zie ik Cavani en Zlatan uitgroeien tot absolute toppers samen. Met die twee kan je echt ver komen in de CL. Ook Lavezzi en Pastore en dan met name Lucas zijn extreem gevaarlijk en hebben zo veel kwaliteit. Menez vind ik overschat en hoort niet thuis bij Paris Saint Germain.

Is inderdaad wel aardig, maar vergeet Eriksen, De Jong, Serrero, Klaassen, Anderson, Fischer, Sigthorsson, Hoesen en Bojan niet!

Het gaat over de beste aanval, niet de beste 'aanvallers'. Natuurlijk zijn Cavani en Zlatan fenomenen. Maar Barca, Real en Bayern hebben nog steeds de beste aanval. Dan kan je gaan zeuren over de 7-0 pandoering die Barca heeft gekregen, en Real dat op Dortmund ook hard onderuit ging. Alsof er een club bestaat die nog nooit heeft verloren..

messi,neymar,pedro,iniesta,xavi,alexis
gotze,ribery,robben,mandzukic, thiago, muller

vind ik toch beter dan psg. vooral door een menez die ik zeer matig vind. maarja Ibra compenseert wel zijn matigheid

Allemaal leuk en aardig om dit te reopen en misschien heft hij wel gelijk , maar voorlopig moeten we het allemaal nog zien. Het zijn op papier aardige namen , maar uiteindelijk moet het op het veld gebeuren. Laat ze er eerst maar eens een goed team van maken . Voorlopig hebben ze buiten Frankrijk nog niks gepressteerd:

Ik ben het eens met nouhronaldo laat hun 121 scoren benzema Ronaldo en higuain dat kan barca gewoon niet en je kan wel zeggen dat Neymar goed is bij barca mij heeft nog niet een echt gespeeld ik denk dat die het niet gaat maken omdat hij niet past bij barca hun tikken veel hij is iemand die truckjes en mensen voor bij speelt en niet zoveelste pass ik denk dat hij beter bij real pastte eigen mening

Het zijn inderdaad geweldige aanvallers, maar ik vraag me toch af hoe die twee op het veld samen voetballen. Nogmaals klinkt geweldig Cavani en Zlatan, maar ik moet het nog zien dat het als koppel gaat werken. Lijkt mij dat je met Zlatan in je team , helemaal geen Cavani nodig hebt.

Ik als Feyenoord supporter vind persoonlijk Goossens - Pelle - Schaken de beste aanvalslinie ter wereld. Net als meneer Leonardo komt het natuurlijk een beetje suf over als ik het zeg over m'n eigen club.

Real Madrid : Ronaldo, Özil, Isco, Di Maria, Benzema, Modric, Kaka

Barcelona : Messi, Neymar, Iniesta, Alexis, Pedro, Xavi

Bayern : Mandzukic, Robben, Ribéry, Muller, Kroos, Gotze,

Manchester Utd : van Persie, Rooney, Young, Welbeck, Nani, Valencia

Manchester City : Negredo, Navas, Dzeko, Aguero, Silva, Nasri

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren