Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Spaanse media halen uit naar Real Madrid: ‘Waar beginnen we, Carlo?’

Laatste update:

Real Madrid moest er afgelopen zomer veel moeite voor doen, maar uiteindelijk slaagde men erin om Carlo Ancelotti los te weken bij Paris Saint-Germain en de Italiaanse oefenmeester aan te stellen als opvolger van José Mourinho. De kritiek op Ancelotti in de Spaanse media is echter niet mals.

/

De Koninklijke ging zaterdag in het eigen Santiago Bernabéu onderuit tijdens de stadsderby tegen Atlético Madrid en dat zorgt voor crisis bij de Spaanse topclub. “Waar beginnen we, Carlo”, vraagt Marca zich af. Het eveneens Madrileense AS is van mening dat de coach nog geen goed werk geleverd heeft sinds zijn komst naar de hoofdstad: “Ancelotti heeft er een puinhoop van gemaakt.”

De beide dagbladen wijzen op de problemen waarmee de Italiaan te maken heeft en die hij deels over zichzelf afgeroepen heeft; Ancelotti liet middenvelder Luka Modric en rechtsback Dani Carvajal buiten de basis tijdens de kraker tegen Atlético, terwijl hij linksback Fábio Coentrao juist wel opstelde. Daarnaast zou de trainer te veel vertrouwen op sterspeler Cristiano Ronaldo en heeft Gareth Bale nog niet kunnen aantonen waarom Real een recordbedrag voor hem heeft betaald.

Vind je Carlo Ancelotti de juiste coach voor Real Madrid?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tja, dat zat er wel een beetje aan te komen. Maar geef die man wat tijd om aan het team te werken.

30 september 2013 om 13:13

Echt hé, het lijkt wel of dat alles vanaf dag 1 moet lopen als een tierelier.
Nu moet ik wel zeggen, dat wat in het artikel vermeld wordt over Coentrao, Modric en Carvajal niet echt sterk vindt

30 september 2013 om 13:25

Real is niks meer dan een zooitje voetbalsterren. Geen structuur, geen beleid helemaal niks. Sterren komen en gaan, trainers komen en gaan. Zelfs keepers zijn niet zeker van hun basisplaats. Real is gewoon een rot club.

30 september 2013 om 13:59

Jij bent wel een klein beetje een gefrustreerd mannetje. Real is dus "niks"? Financieel de gezondste club en een elftal waarbij menig voetbaltrainer zijn vingers aflikt. Ga er maar aanstaan van zo'n elftal een machine te maken, respect voor Ancelotti. Welke club kan zeggen Galatasaray met 1-6 te hebben afgedroogd?

Tsjonge jonge jonge...

30 september 2013 om 14:10

Diego lopez is zeker van een basisplaats, je kraamt zomaar wat uit en carlo wilt een aanvallend ploeg er van maken op de helft van de tegenstander spelen en geen counterploeg. Dat heeft tijd nodig

30 september 2013 om 14:20

@plopgeit.
Tja..zo kun je alles recht blijven praten he.
Toen Barca zo werelds speelde riepen velen dat het niet aan Guardiola lag, maar mocht je ook niks anders verwachten met zulke spelers.
Maar bij Real moet er wel iets groeien?
Meeste spelers spelen al langere tijd bij Real.
Matthaus heeft gelijk..het is een gaan en komen van sterren. Nauwelijks structuur of lange termijn visie.

Speelt iemand ergens super dan moet die persoon gekocht worden.
Waar zo iemand moet staan zien ze dan wel weer.
Zo'n Bale ook..die staat nu helemaal niet op de plek waar hij het liefst speelt of waar hij zo goed is geworden.
Haal nou spelers die goed zijn op hun positie..en niet omdat hij zo goed is en dan zien we later wel hoe we hem inpassen.

30 september 2013 om 14:24

uhm het is toch logisch dat het moet lopen bij madrid? ik bedoel kijk naar t salaris dat hij krijgt en hoelang het geleden is dat ze een prijs winnen.
dat zijn gewoon belachelijk slechte prestaties voor zo'n rijke koopclub.
ze hebben ook al genoeg coaches ontslagen zou me niks verbazen als ze dit bij ancelotti ook doen.
real speelt drama en niet alleen 1 wedstrijd maar nu 3 achter elkaar.
carvajal is de enigste goede aankoop die bij het team past. ze missen xabi en de rest presteerd niet. isco zou voor assists moeten zorgen maar die zoekt alleen zelf naar goals.
je mist gewoon ozil. die deed z'n werk prima.
real maakt zichzelf kapot met het drang naar de decima en de drang om er weer bij te horen. ze kopen alles wat los en vast zit maar denken niet aan t team maar aan de publiciteit.
denk niet dat ancelotti met deze spelers ver zal komen.

30 september 2013 om 16:15

Tja, helaas is dat het verhaal van real en Barça de afgelopen jaren. Het was net of ze met elkaar aan het concurreren waren wie het meeste geld uit kon geven.

30 september 2013 om 18:01

Gefrustreerd mannetje ben jij ook. Ik hoop niet dag je jezelf serieus neemt.. Anders ben je ziek!

30 september 2013 om 16:58

Wat tijd om aan het team te werken!. Daarlopen de duurste spelers van de wereld

30 september 2013 om 17:30

Tijd om te werken aan t team??? Dit team met louter wereldsterren heeft geen trainer nodig toch??? hahahaha

500 miljoen op t veld en niemand die tactisch t team kan neerzetten in t veld. Ronaldo en Bale lopen als een kip zonder kop voorin, omdat Isco voor de aanvoer moet zorgen naar de spitsen, zorg je ervoor dat de opbouw van Madrid wordt verstoord en schakel je de enige crea midfielder uit, blijft er een zielig hoopje staan. Zo zie je maar dat Ronaldo het team niet kan leiden, dat deed Xabi en Ozil.

Ancelotti moet snel wat bedenken en heeft de regie nu al niet meer in eigen handen, de supporters mengen zich en dan ga je je oren laten hangen naar de media, supporters etc...

Perez moeten ze aanpakken, die heeft Ozil laten gaan en een modale speler zonder enige vorm van techniek en inzicht, voor 100 miljoen gehaald.

1-6 vs Galatasary, hahaha laat me niet lachen, de 1e helft had t 2-1 moeten staan en werden ze heel makkelijk weggespeeld tot Isco de goal maakte. Daarna zakte Gala als een kaartenhuis in mekaar. Jullie doen net alsof Gala een topclub is.

Real is een zieke koopclub zonder enige vorm van visie en nu de supporters dat ook gaan inzien naderd t einde voor Ancelotti en Perez!

30 september 2013 om 18:03

Je schrijft heel veel woorden maar zegt eigenlijk helemaal niks. Hoop hatelijke onzin. Meer niet.

30 september 2013 om 17:24

Real heeft 17 wedstrijden gespeeld met ancelotti

Gewonnen : 14
Gelijk: 2
Verloren1

30 september 2013 om 17:24

Verloren : 1

30 september 2013 om 18:01

Moet je dus nagaan dat Madrid meer is dan koopclub, maar dat onder Perez gewoon een ordinaire koopclub is geworden. Onder Pellegrini speelden ze mooi voetbal, ok ze reikten niet ver in de CL, maar kon je je nog identificeren met het maagdelijke wit, nu niet.

Nu win je lelijk, verlies je lelijk en speel je lelijk gelijk. Wat hou je dan over? Een bij elkaar geraapt zooitje, los zand!

30 september 2013 om 17:54

Ik durfd te wedden dat als ozil er nog was het een heel ander wedstrijd zou zijn geworden hij wqs de man die altijd wist waar ronalso stond nu zie je dt minder omdt isco voor eige succes wil gaan in plaats aan het team te denken

Je moet teveel vertrouwen hebben op cristiano anders hang je erin

Crisis, crisis, crisis. Dat valt allemaal nog wel mee, wel heeft Ancelotti een beetje structuur uit dit Real Madrid gehaald. Ozil laten vertrekken is gewoon de grootste fout die kan maken als coach. Daarnaast haal je een Gareth Bale voor een recordbedrag, een aankoop die naar mijn mening niet nodig was. En al helemaal niet voor het recordbedrag.

Het is ook wel weer grappig dat Atletico een keertje wint, want het is nou niet zo dat ze tegen klein duimpje hebben verloren. Atletico heeft met Villa, Costa en Turan ook gewoon topspelers.

30 september 2013 om 13:06

bij mijn weten zijn het nog steeds bestuurslui en niet de coach die de definitieve beslissing hebben over wie komt en wie gaat....

een coach is geen beleidsbepaler, die kan maximaal gewoon zn zegje doen

30 september 2013 om 14:47

Het feit dat Ancelotti heeft gezegd Özil niet te missen, geeft aan dat hij het allemaal liet gebeuren. Het is dus niet zo dat Ancelotti tegen stribbelde. Integendeel, hij keurde het waarschijnlijk goed.

30 september 2013 om 21:42

Ja, want het had ook totaal geen opschudding veroorzaakt als hij had gezegd dat hij wilde dat hij bleef.

30 september 2013 om 13:06

Geen 1 van die spelers zou in de basis staan. Ze zouden misschien niet eens de bank halen.

30 september 2013 om 13:17

Klopt, maar het zijn goede spelers. En collectief staat het bij Atletico gewoon enorm goed.

30 september 2013 om 13:30

Dat ben ik zeker niet met je eens. Zowel Villa als Costa zouden bij Real de ongelukkige Benzema uit de basis spelen. Ze hebben beiden meer rendement en uitstraling!

30 september 2013 om 17:26

Arda speelde een slechte wedstrijd, was geposteerd op rechts en moest vooral verdedigen.

Het enige wat hij goed deed dat wedstrijd was dat hij ging flippen tegen Diego Costa zodat hij geen rood zou krijgen, voor de rest viel hij mij vooral negatief op

30 september 2013 om 13:09

Arda speelde een redelijke wedstrijd, was vrij onopvallend. Je vergeet de belangenrijkste man bij Atletico en dat is Koke(de nieuwe Xavi) hij neemt alle spelhervattingen bij Atleti en is ontzettend belangrijk voor het aanvallende spel.

30 september 2013 om 13:14

Daar heeft de coach weinig over te zeggen slimmerik. En al helemaal bij Real niet.

30 september 2013 om 13:16

Wat ik vernomen heb uit de media is is dat Ancelotti de keuze had tussen Angel Di Maria of Mesut Ozil..

30 september 2013 om 13:27

Bullshit, het bestuur (perez) heeft besloten Ozil weg te doen.

30 september 2013 om 13:31

Ozil wilde weg omdat hij geen vertrouwen van de coach voelde.

30 september 2013 om 13:40

Ozil wilde weg omdat hij meer wou gaan verdienen. Omdat ie dat niet kreeg zag ie dat als een gebrek aan vertrouwen.. Tuurlijk... Oftewel dat vertrouwen van jou is gewoon geld. Alleen een nettere manier om te zeggen

30 september 2013 om 13:52

Özil wou ook graag vertrekken omdat hij zijn salaris te laag vond bij Real Madrid. Een speler gaat echt niet zomaar van Real Madrid naar Arsenal. Daar moet echt een hele goede rede voor zijn. Özil had liever 100% zeker een basisplaats in een wat zwakkere competitie.

30 september 2013 om 13:54

Weet je wat het is als real had verloren en het spel was gewoon goed dan zou hij geen kritiek krijgen.

Maar het spel is slecht hij leunt op individuele kwaliteiten van di maria ronaldo en isco want benzema doet 3x niks.

Mourinho had op z'n minst nog een gedachtegang van counter spel. Dat maakte hun ook kampioen.

30 september 2013 om 16:15

Met zo'n wereldselectie hoef je toch niet op de counter te spelen? Je moet dominant spelen en elke ploeg je wil opleggen. Real had nooit Pellegrini weg moeten doen, die speelde destijds nog leuk aanvallend voetbal.

Als Carlo zo doorgaat zie ik hem niet eens het einde van het seizoen halen.

30 september 2013 om 17:30

Ik zei dit al na de wedstrijd tegen Galatasaray omdat Drogba bij Galatasaray was uitgevallen kon Real makkelijker domineren.

Maar nee, men dacht kijk eens hoe goed Real is.

Galatasaray soeelde ook veel te aanvallend en je zag daardoor niet de zwakhedenvan Real.

30 september 2013 om 14:30

dat ligt echt niet alleen aan villa costa en turan hoor. turan speelde een slechte wedstrijd.
koke hoort daar zeker bij. simeone is ook al paar jaar geleden begonnen met dit team en het betaald nu pas uit.
het is jammer dat ze falcao zijn kwijtgeraakt want dan kon atletico makkelijk boven madrid eindigen.
simeone heeft gewoon een goed team opgebouwd en ze een tactische instelling gegeven. een team dat niet bang is om het smerig te spelen. maar ook een team dat goed voetbal speelt.
maar real zou daar gewoon moeten winnen met zulke spelers .dus dit mag geen smoes zijn voor madrid.

De balans in dit elftal ontbreekt gewoon, want er zijn te veel spelers zoals ronaldo (voor hem begrijpelijk, maar voor andere niet) die niet meeverdedigen. Verder kun je Ancelotti wel verwijten dat het positiespel tot nu toe slecht is.

Bale is gewoon tot nu een miskoop gebleken, En Isco laat wel zien waarom die 30 mil waard is.

30 september 2013 om 13:11

nou dan wou ik jou dan wel eens zien spelen bij real!
hij komt van een blessure en gelijk moet hij alle goals scoren,gun die man de tijd!

Het is nog te vroeg maar toch zie ik Real weer niet kampioen worden. Ook kunnen ze de CL vergeten. Er zijn veel betere clubs.

30 september 2013 om 13:07

Zo slecht was Mourinho niet he, onder Ancelotti is t alleen maar slechter geworden

30 september 2013 om 13:17

Mourinho heeft er na drie jaar nog altijd geen spelpatroon in weten te slijten. Ancelotti zit er net een paar maanden. Die heeft daar duss geeneens de tijd voor gehad.

30 september 2013 om 13:25

onder mourinho hadden ze een werkende formule.
snel counteren met 5 opkomende spelers

30 september 2013 om 13:40

Geen spelpatroon? Heb je het tweede seizoen gemist? Alleen in het laatste seizoen ging het fout en dat was ook niet helemaal zijn schuld. Mourinho vocht tegen de pers (uit Madrid en Barcelona), tegen topos van de kleedkamer, tegen iedereen.

Bekijk maar de Copa del Rey finale tussen Real Madrid en Atletico. Analyseert hoe Real heeft gespeeld in Mourinho's slechtste seizoen ooit! Mourinho zat toen niet eens in de bus met de spelers, hij ging met de auto naar Valdebebas. Zo erg was de situatie toen.

En vergelijkt dat met hoe Real eergisteren heeft gespeeld.


Sooner or later zal Mourinho weer zijn gelijk krijgen.
Perez moet de spelers wegsturen en niet de coach. Al die spelers die denken dat ze groter zijn dan de club, moeten oprotten. Al de spelers die zeggen niet te willen rennen (benzema!) moet weg.
Heb je Morata gezien tegen Atletico? Nou, dat is wat je van een Real spits moet verwachten.

30 september 2013 om 13:57

Ben het helemaal met jou eens. Mourinho is een gemis gebleken. Ik bedoe hoe we in 2011/12 kampioen werden was geniaal jammer dat het daarna zo slecht ging. Dacht dat Ancelotti de juiste man voor ons was maar hij laat tegen clubs als Elche al zien dat hij een lafaard is. Nog steeds hoop ik dat Pellegrini ooit weer terug keert en voetballend heel Europa domineert!

30 september 2013 om 14:30

Ancelotti is geen slechte trainer. Sterker nog, ik denk nog steeds, dat hij Real aan prijzen zal helpen. Maar sommige dingen moeten wel eerst veranderen.

Naar mijn mening, om te beginnen: Waar blijft dat fantastisch 1 or 2 touch football die Real heeft laten zien in de pre-season? Sinds het einde van de pre-season heb ik het nooit meer gezien.

Ten tweede, zodra Varane weer match fit is moet of Ramos of Pepe naar de bank. Beiden zijn echt slecht aan het spelen. Echt domme foutjes aan het maken.
Je zou denken, dat ze beter moeten worden onder een Italiaanse coach.
Pepe bevestigd nu, dat Mourinho gelijk had toen Mourinho Pepe op de bank heeft gezet voor een babyface.
Ramos bevestigd nu, dat Mourinho gelijk had toen Mourinho Ramos geprikkeld heeft (op de bank gezet) voor de ontmoeting tegen City.

Ancelotti moet gewoon durven.
Bale moet niet perse spelen omdat hij 91m heeft gekost. Als hij soms niet in jouw plannen voorkomt, dan maar op de bank.
Natuurlijk worden de fans boos als je Isco (je enige creative speler) eruit haalt tegen Atletico. Dan speel je met Morata, Bale, Cr7, Benzema? Hoe wil je een wedstrijd winnen op deze manier? Door alleen van afstand te schieten? Want Atletico is echt een muur. Ik hou er niet van om coaches zoals Ancelotti te bekritiseren, want die zijn natuurlijk 273287x slimmer dan mij, maar ik bedoel....

Ten derde, ik vind, dat hij wel andere opstellingen kan proberen nu dat Ozil vertrokken is. Bijvoorbeeld een 4-3-3 (met Isco op de plek van Iniesta). En niet vasthouden aan een systeem dat niet werkt.

30 september 2013 om 16:05

@ blink182

Mourinho zijn macht over Perez word nu al heel hard gemist. Mourinho had Perez in bedwang. Perez had nooit even 100 miljoen besteed aan Bale onder Mourinho. Ook al wou Mourinho Bale zeer graag erbij!

En met Ancelotti is het toch heel duidelijk wat er aan de hand is. Hij is gevangen. Hij is hier dingen aan het doen die hij volgens mij gewoon ook niet wilt doen. Maar hij moet het doen voor die ego die van een president! Dit is volgens mij allemaal Perez aan het werk. Juist zoals hij enkele jaren geleden met voorbedachte spelers opstellingen afkwam.

Zoals je zegt moet Ancelotti durven. Durven opstaan tegen over Perez! Hij moet zijn eigen voetbal spelen waar hij groot mee geworden is. Dat is misschien dan niet altijd even positief. Maar als we dan ook maar dichtbij het niveau van Ac Milaan in tijd kunnen komen zeg ik doen!

Ik vind arbeloa prima presteren vergeleken met vorig seizoen.

Ze hebben van atletico Madrid verloren dus Ancelotti is al aan het bibberen voor de el classico want met de huidige vorm real zie ik real echt niet winnen van dit barca

30 september 2013 om 13:16

Toegegeven, ik keek niet de hele wedstrijd. Maar de momenten die ik zag van Arbeloa, deden me meerde malen opvliegen uit m'n stoel. Die jongen kan geen constructieve aanval opzetten vanaf de rechterflank, laat z'n mannetjes immer lopen en pakt áltijd onnodige kaarten.

Beetje voorbarig allemaal, al is het vooralsnog weinig belovend wat Real presteert. De Bale - Ozil transfer zal natuurlijk wel de geschiedenis ingaan als de slechtste ooit, dat zie je ook wel terug op het veld.

30 september 2013 om 14:00

Nee, dat is al de Makelele transfer

30 september 2013 om 14:38

De Bale - Ozil transfer heeft anders karateristieken die het nog erger maken. Real liet Makelele gemakkelijk gaan maar heeft deze keer netto 45 miljoen betaalt om een wereldtopper te laten gaan en een bijzonder matig renpaard terug te halen. Perez zet heel Real voor schut, al verdienen de Socios het ook. 90% van die gasten zijn totale idioten. Allemaal stemden ze massaal voor Perez, dat terwijl zijn vorige Galactico-project ook geen succes was. Het overgrote deel was ook een voorstander van de komst van Bale. Real's probleem is dat de club geleid wordt als een democratie, oftewel de wil van de idiote meerderheid heerst.

Het komt deels door Ancelotti, maar het is typerend dat Perez geen kritiek krijgt voor zijn wanbeleid. Het is heel makkelijk om Ancelotti aan te wijzen als de schuldige, de buitenstaander, de buitenlander.

30 september 2013 om 13:17

Ben het met jou eens dat Perez wanbeleid voert. Maar Ancelotti moest er rekening meehouden dat we zonder Ozil geen creativiteit hebben..

30 september 2013 om 13:19

Creativiteit genoeg, alleen moet er dan wel op een andere manier gespeeld worden.
Tien keer liever Isco dan Ozil. En dat heeft met mentaliteit te maken.
Een Puyol is technisch bijvoorbeeld ook niet de betere van Pique, maar ik zou toch altijd liever Puyol zien spelen dan Pique.

30 september 2013 om 13:24

Elke trainer wilt een speler als Ozil in zijn team hebben en ik denk Ancelotti ook, maar hij had geen keus in deze transfer. Perez heeft niet geprobeerd - zo lijkt het volgens de media - om Ozil te behouden. En nu heeft Real Madrid geen echte nummer 10 in de selectie.

30 september 2013 om 13:26

Met een goede mentaliteit kom je niet zo ver. Ik vind ook wel dat Isco een betere mentaliteit heeft maar hij heeft gewoon niet zoveel pure talent als Ozil heeft en zal dat ook nooit hebben.

30 september 2013 om 13:30

Isco is ook paar jaar jonger, die jongen komt er wel.

30 september 2013 om 13:32

@Almogaver

We hebben helemaal geen speler met een eindpass hoor. En omdat Alonso er ook niet is ziet het er niet uit. Misschien moet Ancelotti weer 4-2-2-2 gaan spelen. Ronaldo en Benzema in de spits met Di Maria en Isco erachter.

30 september 2013 om 13:36

Tien keer liever Isco dan Ozil? Op basis van mentaliteit? Ozil is toch een veel betere speler (nog). Het verschil tussen een Ozil en Isco is dat Isco een aanvallende middenvelder is met de drang naar het doel, en Ozil een spelmaker is die het overzicht behoudt en het team beter laat spelen. Alleen daarom al zou ik liever Ozil in m'n team hebben. De enige die een beetje dicht bij de speelstijl van Ozil komt is Modric. Daarom vind ik ook dat hij ten koste van alles altijd moet spelen.

Offtopic: Diego Lopez stijgt steeds meer en meer in de waardering. Wat een keeper is het ook.

Lopez/Iker
Carvajal
Varane
Ramos
Marcelo
Isco
Khedira
Modric
Bale
Morata
CR

En in het begin heel arrogant roepen dat hij ff van Barcelona gaat winnen! Nou daar sta je dan met je hanglip..

30 september 2013 om 13:11

En op z'n persconferentie zei hij; in Real Madrid moet je niet alleen winnen maar ook mooi voetbal laten zien daar ben ik op de hoogte.

Nou Ancelotti geen van beide doe je eigenlijk ik genoot meer van de counters van Mourinho dan wat er nu gebeurt. Het lijkt net me broertje van 8 die Fifa speelt die drukt ook alleen maar op X en als hij de doel zit dan is Het vierkantje

30 september 2013 om 14:04

Bij Fifa is schieten rondje, ik denk dat je in de war bent met PES daar is schieten vierkantje

Ik vind hem eigenlijk uitstekend presteren, hoe hij zo'n matig clubje toch nog zo goed weet te laten spelen, mijn respect heeft hij!

Ja, Atletico is inderdaad beter, maar dat is ook logisch, die hebben een veel beter beleid.

Die dikke is echt niet geschikt voor het voetbal dat Real wil spelen, met zijn grote praatjes "we gaan het anders doen dan Mourinho"
Nou hij doet het veel slechter als Mourinho.

lol over modric kon vorig seizoen niet genoeg bagger komen...nou is ie de redder van madrid?

Alsof Ancelotti hier de schuldige is. Ancelotti is totaal niet mijn type trainer, maar ik heb veel respect voor zijn Milan. Speelden prachtig (reactie) voetbal. En hij gedraagt zich altijd keurig, respectvolle man. Maar waarom kijken ze in Madrid nou niet eens naar de spelersgroep voordat ze een trainer aanstellen?

Je hebt Xabi Alonso, Ozil, Isco, Illarra, Modric, Jesé en Di Maria en je stelt weer geen aanvallend denkende trainer aan. En dan heb je al een Ancelotti, en werkt hij een voorbereiding af met een groep waar hij tevreden over is, duw je een Bale in zijn strot. Ancelotti zou er nu wat van kunnen maken, niet de dominerende speelstijl die ik wil zien bij Real, maar wel gewoon een structuur. Nu lijkt het nergens op, omdat hij zelf niet mag bepalen wie er komt, blijft of zelfs speelt.

Het beleid van Perez slaat nergens op, ik kan me niet eens indenken hoe die man over voetbal nadenkt. Bale voor 100 miljoen halen is echt ongekend dom. Ten eerste is hij geen top 10 speler. Ten tweede weet je gewoon dat hij beter in de PL past dan hier en je hebt gewoon al een Ronaldo in het team. Ronaldo en Bale in een team, kom op man.

Wat ik me trouwens wel afvraag, ook al is het totaal niet zijn stijl, waar is dat driemans middenveld van Ancelotti gebleven uit de voorbereiding? Met de punt naar achteren en Isco als half speler waardoor hij zich meer met het spel bemoeit. Dan blikt Modric ook uit. Illarra-Khedira is natuurlijk niks. Oh en Carvajal moet natuurlijk altijd spelen, wat scheelt dat aanvallend zeg.

30 september 2013 om 13:16

Helemaal juist ; je kunt wel wijzen naar Ancelotti maar het is Perez die dit kader gecreëerd heeft.

Met zowel Bale als Ronaldo in de ploeg kun je moeilijk dominant spelen want de één moet vanop rechts spelen omdat de ander op links speelt (die andere zjn beste positie) en dei moet daar wel spelen omdat hij de grote vedette van het team is en vooral in dienst van zichzelf speelt.

Soms gaat dat samen dat belang van CR en dat van Real maar zeker niet altijd ; de manier waarop hij in de eerste helft een bal de tweede ring intrapte terwijl hij best een ploegmaat kon betrekken om vervolgens in de tweede helft een vrije trap te nemen aan de rand van de 16 en die weer de tweede ring in te trappen.

Hilarisch !!!

Dus wat doet Perez ? Die man een contractverlenging geven en aldus bevestigen dat hij zogezegd goed bezig is.

En Ancelotti : die moet er mee werken of hij wordt ontslagen.

Vroeg of laat zal dit toch gebeuren want met zo een onevenwichtige selectie kan je geen prijzen pakken.

30 september 2013 om 13:21

Goed gezegd, dit is inderdaad de fout van Perez, hij had iemand als Pepe Mel moeten aanstellen als trainer met dit materiaal en Bale nooit moeten halen.
Op deze manier komt er ook geen idee in het spel van Real en blijft men afhankelijk van individuele ingevingen voorin.
De Liga is snel weg als je ineens 10 punten achter zou staan eind oktober en in de cl barst het ook van de tegenstanders met beter spel.

Perez mag dan finncieel heel goed zijn maar qua voetbalbeleid heeft hij er de ballen verstand van, honderden miljoenen uitgeven in 10 jaar en zo weinig prijzen.

30 september 2013 om 13:27

@raulvilla

Lijkt Ronaldo op rechts (net als in zn United periode) en een Bale op links je geen alternatief? Zo krijgt Benzema op z'n minst nog wat voorzetten en wordt het speelveld automatisch veel breder gehouden.

30 september 2013 om 13:31

Ook in zijn United tijd speelde hij links daar komt hij het beste tot zijn recht.

30 september 2013 om 13:33

Benzema raakt sowieso de bal niet meer als zowel Bale als Ronaldo op het veld staan. Hij kan beter zijn biezen pakken en wegwezen.

30 september 2013 om 13:37

Kom je weer haten, wat een triest ventje ben je.. Serieus zoek ene leven... Benzema wandelt maar over het veld, mis de meest simpele kansen de man werkt niet hard... Het is een luie varken met overgewicht.

Nou Mourinhohaters,
Ancelotti zou een verademing zijn tov Mourinho. Maar ik vond ze beter onder Mourinho spelen!
Ancelotti gaat een triest jaar beleven met Real...

Haha wie gaat er dan ook met Isco, Illarramendi en Khedira inzetten. Wie moet de aanvoer verzorgen dan? Haha dit Real Madrid is gewoon een grap, sorry.

Ik moet zeggen dat dit allemaal wel genieten is hoor

Atlético is natuurlijk een heel vies ploegje met harde en soms acterende spelers, maar toch zijn we een beetje de knuffelclub van Spanje geworden! Bij onze buren is het natuurlijk chaos. Belachelijk veel uitgeven, maar dan de verkeerde trainer voor de groep zetten.. tja.

Daarnaast moet Perez natuurlijk omdonderen. Zolang hij er zit, zal Real haar tiende CL niet winnen. Die kerel koopt alleen maar sterren om zn pikkie omhoog te krijgen.

30 september 2013 om 13:16

Komt omdat iedereen Real/barca dominatie van la Liga zat is en daarom is de gunfactor bij Atletico hoger, dat er dan een aantal slagers en acteurs rondlopen maakt men weinig uit.
Atletico speelt ook ewoon heel sterk, Simeone is een geweldige trainer en ze zijn gewoon even sterk als Barca en Real.
Als ze dit lang vol kunnen houden zijn ze gewoon titelkandidaat en cl outsider in mijn ogen.
Als Falcao er nog zat ipv Villa was het helemaal sterk geweest.

30 september 2013 om 13:20

CL-outsider vind ik Atlético inderdaad ook, maar op de lange termijn leggen we het uiteindelijk af in La Liga. Barca (en ook Real) hebben in de breedte zoveel kwaliteit, daar wringt het schoentje bij ons.

Maar ik sluit zeker niet uit dat we komende jaren eens de titel grijpen. Arda, heeft al verlengd en wil blijven, Costa wil ook niet weg en als we spelers als Koke, Luiz, Suarez en Miranda ook weten te behouden en in de breedte wat jongens halen, dan worden we wel echt sterker.

30 september 2013 om 13:19

Goh, ik kan dat wel hebben van Atletico ; ze moeten werken met een schijntje van datgene waar Real en Barca het meedoen dus dan kan ik me voorstellen dat men zich van alle middelen bedient, ook als die vies of achterbaks zijn.

Trouwens, van vies of achterbaks, er lopen er bij Real ook wel wat rond die zich daarvan bedienen (pepe).

30 september 2013 om 13:30

Oh, dat is ook zeker waar. En vechtlust is ook zeker een kwaliteit

Courtois: Gehuurd

Juanfran: 4.2 miljoen euro
Miranda: Transfervrij
Godin: 8 miljoen euro
Filipe: 12 miljoen euro

Koke: Eigen jeugd
M. Suarez: 1.8 miljoen euro
Gabi: 3 miljoen euro
Arda Turan: 13 miljoen euro

Diego Costa: 1 miljoen euro
David Villa: 2.1 miljoen euro
---------------------------------------------
totaal: 45.1 miljoen euro

30 september 2013 om 13:37

jullie hebben een geniale scoutteam en een sterke onderhandelaar.
topbeleid

30 september 2013 om 13:53

Ongelooflijk deze cijfers. De selectie van Atletico heeft net iets meer gekost dan Pepe. Man dit doet me lachen!

Ook niet normaal dat Diego Costa maar 1 miljoen heeft gekost, die man doet het echt schitterend dit seizoen. Ik vind het wel een irritante speler, maar kwaliteit heeft hij met hopen.

Proficiat met de overwinning in de derby!

30 september 2013 om 14:00

50% van de aankoopprijs van ronaldo.
2 jaarsalarissen van ronaldo.
zo zie je maar dat alle bedragen volstrekt absurd is en kunstmatig hooggehouden wordt. het ergste is dat vele madridsupporters dit normaal vinden

30 september 2013 om 14:05

De gehele basisselectie heeft nog minder gekost dan de verkoop van Falcao.

Zet daar tegenover de huidige marktwaarde:

Diego Costa: 25 miljoen
Arda Turan: 24 miljoen
Godin: 18 miljoen
Miranda: 14 miljoen
Filipe: 14 miljoen
Koke: 14 Miljoen
Juanfran: 12 miljoen

Geen enkele miskoop.

30 september 2013 om 14:19

koke wordt een klapper. een topclub gaat daar heel wat euros voor neer leggen

30 september 2013 om 15:06

@ Teceuc

Lach jij maar lekker hard jongen. Die 45 miljoen heeft Barca bijna betaald voor Sanchez. Precies dezelfde vergelijking als die jij maakt met die van Pepe en Atletico dus ik weet niet waarom jij denkt dat je recht van spreken hebt? Die man heeft tot nu geloof ik 2 goede wedstrijden gespeeld voor Barca en dat was dit seizoen, maar nu is het zeker een topaankoop volgens jou?

Atletico doet nu leuk mee maar uiteindelijk zal het gewoon gaan tussen Barca en Real, waarbij Barca aan het langste eind gaat trekken vrees ik. Het is gewoon een groot drama dat Real nu al gewoon 5 punten achter staat, dat is echt niet te begrijpen. Verdedigend is het ook altijd teleurstellend en dat je met zo'n wereldploeg in eigen huis gewoon geen goal weet te maken is echt bizar. Hoor mensen hier trouwens roepen dat Atletico outsider is voor de CL en dat is echt 1 grote grap maargoed...

Het heeft met verschillende dingen te maken, het slechte begin, geen gedachte in het spel. Het is immers nog steeds reactievoetbal waarbij je succes hebt tegen voetballende ploegen als bv Barca maar het moeilijkt hebt tegen teams die geen ruimte geven en zelf achteruit leunen, dan beslist een individueel moment het meestal maar tegen toppers in de cl heb je het gewoon moeilijk.
Ik vind het wel voorbarig nu al erover te zeuren, maar stel Real speelt nog een keer gelijk en Barca trekt dit door tot de classico dan kan dat gewoon een wedstrijd worden die het seizoen van Real in la liga en het seizoen van Ancelotti bepaald.

Man man waar we mee beginnen is waarom Masud Ozil weg is? Wat een walgelijke fout zeg niet normaal meer!

30 september 2013 om 13:20

Masud?

Eerlijk is eerlijk domste fout ooit van Perez' en Carlo om Ozil te laten gaan.

Ze zijn gewoon enorm veel kwaliteit kwijt.
Veel mensen vonden me gek, toen ik zei wacht maar tot grote wedstrijden. Dan kan je pas zien hoe goed Isco is.
Natuurlijk scoren tegen kleine clubs geweldig, maar dat maakt echt niet van je de beste of dat je op eens even goed als Ozil bent.

Verder kampt nu Real Madrid echt met grote problemen.

94 tegen 101 miljoen... Voor wie kies je? Kies je voor Bale dan verneder je Ronaldo. Want Ronaldo in de kleine ruimtes en in de spits is echt geen Ronlado op links....

Kies je voor Ronaldo dan verneder je Bale, want hij stelt helemaal niks voor op rechts...dan krijg je de media tegen als je dom bent om te onderhandelen en 101 neer te leggen voor een speler die niet 101 waard is.

Maar eerlijk, dit is allemaal geweldig voor ons als Barca fans.
Hoe meer crisis in Madrid hoe beter....

Helemaal als we de clasico winnen dan staan we 8 punten los.... En Real moet nog ook moeilijk wedstrijden afwerken.

30 september 2013 om 13:25

Ronaldo is fantastische in de kleine ruimte, jij praat die idioten na... Hij kon niks doen hij werd constant door 4 5 man gedekt, daar kan niemand iets tegen beginnen... Dortmund deed dat ook ze dekten allen Ronaldo en je haat het hele angel eruit....

30 september 2013 om 13:31

Wat ben jij dan voor een dorpsgek? De hele wereld ziet dat Ronaldo niet fantastisch in de kleine ruimte is, maar nee Ibacadabra weet het beter. Hij is bovengemiddeld in de kleine ruimte.. maar totaal niet fantastisch.

30 september 2013 om 13:43

Lionelbaca

Geen aandacht aan besteden...

Iemand die totaal geen verstand heeft van voetbal, moet je geen aandacht aan besteden...

30 september 2013 om 14:00

Ronaldo goed in de kleine ruimte? Tja, als je dat gaat zeggen, dan ben je helemaal niet geloofwaardig.

Ronaldo is goed wanneer hij veel ruimte heeft, dat is wel waar. Maar in de kleine ruimte is hij zeer beperkt. Tenminste, als je de kleine ruimte op het veld bedoelt en niet de kleine ruimte die iedereen aan de achterkant van zijn lichaam heeft. Daar is hij misschien wel goed in.

30 september 2013 om 14:04

Ja man je reageert altijd als een malloot, niet serieus te nemen... Let er maar voortaan op hoe hij zich telkens red in de kleine ruimte... Want dat elkaar na praten begint lachwekkende vormen aan te nemen.

30 september 2013 om 14:09

Sorry hoor, maar dan zou je even wat tijd moeten door brengen om Ronaldo in actie te zien. Notabene in kleine ruimte.
Schoot er tegen Galatasaray ook een beauty in waarvan de voor actie, jawel, in een kleine ruimte was ...

30 september 2013 om 14:09

*Tijd door moeten brengen op 'Youtube' ...

30 september 2013 om 15:08

Ik zie iedere week iemand tussen 4/5 man staan die uitmuntend is in de kleine ruimte en scoort aan de lopende band.

30 september 2013 om 15:20

In tikkers zeker...

Real gaat het echt niet reden dit jaar, Barcelona wordt gewoon weer kampioen zonder twijfel, ze zijn all de fout in gegaan door Oziel weg te doen, Bale te halen... gaat niets worden.

30 september 2013 om 13:30

Barca gaat het weer pakken

Ik vrees dat Bale te weinig gaat brengen vanaf rechts, en ook al ben ik geen fan van Di Maria, misschien moeten ze dan maar eens gaan goochelen met name voorin en achterin. Bijv. Bale linkervleugelback zodat hij de hele linkerflank kan bespelen, aangezien CR meestal naar binnentrekt, dan kan Bale eroverheen knallen. Modric en Xabi (tzt) controlerend, isco acher benzema. Maar zoals het nu gaat, en vooral Ancelotti die zegt ik ga niks aanpassen voor Bale (dus hij is puur een marketing aankoop) dan betwijfel ik of ze de titel kunnen pakken.

Iker/Lopez
Carvajal
Ramos
pepe
Bale
Xabi Alonso
Isco
Modric
Di Maria
Benzema
Ronaldo
30 september 2013 om 13:48

Liever zo dan.

Casillas
Carvajal
Sergio Ramos
Varane
Marcelo
Isco
Illarramendi
Bale
Modric
Benzema
C. Ronaldo
30 september 2013 om 15:59

Modric speelt nooit op die positie, is een controlerende middenvelder. Xabi zou ik altijd basis zetten, ronaldo centraal lijkt me niet zijn beste plek. Maar ieder z'n ding, als wij het beter wisten dan de pro's zaten we nu in Madrid :D

30 september 2013 om 16:22

Modric op die positie is juist ideaal. Een nummer 10 die ook mee verdedigd (wat Mourinho ook met Mata wil). Hoeft Illarramendi (of Xabi Alonso) het verdedigende werk op het middenveld niet in z'n eentje op te knappen. Benzema als spits, Ronaldo daarachter in een zwevende rol a la Figo of Raul. Kan die de ene keer op de rechterflank opduiken, de andere keer op de linkerflank. Altijd onvoorspelbaar en moeilijk te verdedigen. Isco en Bale kunnen hem op de vleugels bijstaan. Verder komt Marcelo erg vaak op. Dus dat zit wel goed.

Ik hoop dat Bale ook op rechts kan spelen anders heeft Real Madrid toch een groot probleem. Is Bale 2 benig? Anders wordt het vaak naar binnen gaan en met links uithalen, dan zal Benzema nog meer aanvoer krijgen (not). Arme Benzema toch.....

Ik vraag me af of er gecommuniceerd wordt als het gaat om spelers aantrekken tussen de trainer en Perez. Heb zo mijn twijfels.

Zo dat komt ervan als je je beste spelmaker even naar Arsenal laat gaan. Isco was zowat onzichtbaar tegen Atletico. Dit is in ieder geval in het voordeel van Barcelona dus ik klaag niet.

30 september 2013 om 13:27

Precies vond Isco matig, en Ronaldo werd door 4 5 man gedekt, nou speel je al een verloren wedstrijd, niemand die hem dan helpt, om over Di Maria maat te zwijgen, technische is dat maar niks... Mensen maar zeggen hoe technische Di Maria is, lol.

30 september 2013 om 16:53

Wat een onzin zeg, Ronaldo en Messi worden altijd door meerdere spelers gedekt dus die vlieger gaat niet op. Het probleem zat hem in het feit dat Atletico zeer compact speelde en de ruimtes heel klein hield. Ronaldo heeft gewoon veel ruimte nodig om te kunnen excelleren.

Als nieuwe coach van Real kan je dit altijd heel snel verwachtend. Zo is de Spaanse media altijd.

Dit Madrid is qua team te zwak, maar als individuelen super. Echter kun je met teveel sterren geen goedlopende machine maken.
Spelers als Isco maken je op den duur beter, maar spelers als Bale, mislukken vaak door teveel verwachtingspatronen en helaas is Bale geen Cristiano Ronaldo.
Madrid vertouw eens op de jeugd en laat spelers als Khadira, Pepe, Arbeloa gaan. Zet hier spelers in die goed zijn, maar wel beter kunnen worden en je bent over 2 jaar wederom een vaste waarde in de Champions League

Ik zou Ronaldo op recht zetten. Vond hem daar in zijn tijd bij man utd echt geweldig. Ronaldo is ook tweebenig terwijl Bale toch wel een echte linkspoot is. Zo lang je hem op rechts blijft stallen, zal deze jongen niet uit de verf komen. Of zoals stofwolk zegt vanaf de linksback. Kan ie er lekker overheen knallen.

Niet zeuren in Madrid, elke trainer is anders. Allemaal hebben ze een eigen opvatting over een eltal. Het is nu nog niet best maar dat vind ik als Barcamannetje niet erg. Gaat goed komen met Real, hebben veel goede spelers in huis. En Ronaldo, heel de club Real Madrid heeft hem zelf belangerijk gemaakt, dus zeuren dat Ancelotti teveel op hem bouwt. Want dat doet iedereen die Real lief heeft.

Italiaan past gewoon niet bij real real

Real gaat dit jaar niks pakken

Ze gaan Mourinho daar in Madrid heel erg gaan missen. Hij werd vorige zomer uitgespuwd door alle Real-fans. En ze dachten dat ze met Ancelotti eindelijk de trainer hebben gehaald die ze de 10e CL zou bezorgen. Real Madrid zal weer niets meer voorstellen in Europa.

is dit wat cruijff bedoelde met 2 kapiteins op 1 schip ( bale, ronaldo)

als alonso terug is gaat het wel beter. hij is de missing link niet ozil.
degene die goed inspeelt en de aanval start.

Jezus, nu beginnen ze al weer over Ozil te zeiken, alsof Ozil Real had kunnen redden. Hou toch op joh! Ik Ik word toch zat van zulke mensen. Met Ozil zou Real ook hebben verloren! Met Ozil liet Real nog meer punten liggen vorig seizoen. Met Ozil speelde Real slecht in de eerste 2 wedstrijden, enzovoorts enzovoorts.

Het gaat niet om Ozil. Het gaat om de tactiek van Ancelotti!!!
En natuurlijk ook om sommige spelers die het niet verdienen om het shirt van Real te dragen (zoals Benzema). Mourinho zei precies hetzelfde vorig seizoen, maar nee, de spelers wisten toen beter natuurlijk en nu gebeurd dus precies hetzelfde.

Het verbaasd me ook niet, dat duizenden fans Mourinho's naam scandeerden na de wedstrijd tegen Atletico. En terecht...

30 september 2013 om 13:35

Mourinho mis ik echt, onder hem creerde we tenminste nog legio kansen, onder deze Italiaan creeren we in 6 wedstrijden geen een kans... Ik mis Mourinho nog elke dag... Onder hem zat er nog dat drive.

30 september 2013 om 14:44

Onder hem zat er idd die drive. Had hij maar de kans gehad om met Isco, Ozil, Bale en Ronaldo te samenwerken.

30 september 2013 om 13:42

jullie hadden higuain niet moet laten gaan.

30 september 2013 om 13:57

Dat had dus niet gebeurd onder Mourinho. Ozil zou ook niet hebben vertrokken als Mourinho nog steeds aan het roer was. Je kan zeggen wat je wilt over Mourinho, maar als een speler goed presteert, dan vraagt Mourinho een contract verlenging (een automatische loonsverhoging) voor die speler. Higuain wou ook meer verdienen, maar Mourinho zou toch al weggaan dus die zou hem echt niet gaan helpen. Mourinho heeft Di Maria geholpen met zijn contract en heeft met Perez gepraat.

Aan de andere kant, een van de club iconen zou misschien niet hebben gebleven als Mourinho niet 'ontslagen' werd.

30 september 2013 om 14:06

maar mourinho had de situatie al onmogelijk gemaakt door te zeggen (ook al was waar) dat barca de beste club was afgelopen 20 jaar.
hij had al intentie om weg te gaan.
higuain is gewoon beter dan benzema. jullie hadden benzema moeten verkopen en jesse, morata door laten stromen.
salaris ga ik niet op in omdat ik de bedragen absurd hoog vind. de putos moeten gewoon blij zijn met wat ze krijgen

30 september 2013 om 15:36

Het gaat ook niet om Ancelotti.

Het gaat om de invloed van het bestuur (in het speciaal Perez). Zij nemen trainers onder voorwaarden aan.

Althans, er is maar één voorwaarde:

Gehoorzamen.

Naam van de trainer is niet belangrijk als het systeem geen ruimte biedt om de daadwerkelijke voetbalvisie door te voeren.

Ik zou daarover nadenken.

30 september 2013 om 17:00

Ik snap niet dat er Real aanhangers zijn die nog Mourinho lopen te scanderen. De goede man speelde in mijn ogen laf countervoetbal terwijl hij een wereldselectie tot zijn beschikking had. Doe dan maar Pellegrini die nog mooi aanvallend voetbal probeerde te spelen, maar nee die moest na geloof ik 1 jaar al snel het veld ruimen.

Geef ancelotti wat tijd, varane komt wel weer in de basis dat geeft meer rust achterin. Hoop voor perez dat hij nog werk maakt van een leuke spits, las ik laatst niet iets over falcao? Weet iemand daar iets meer over?

Het zat er aan te komen na de nederlaag tegen Atletico. Ze moeten hem wat meer tijd geven maar aan de ene kant snap ik ze wel, Real staat alweer vijf punten achter op Barça.

Die Perez van Real doet 't alleen voor de verkoop van shirtjes. Het boeit hem niks dat nóg een linksbenige aanvaller 100 miljoen kost, als zijn naam maar goed op het tricot komt te staan.

Ik zweer het. Het viel me op, dat Real fans de enige fans die echt drama zijn...

Als Ronaldo scoort tegen elche dan is hij ineens de beste van de hele wereld.
Als Isco 4x achter elkaar tegen de kleintjes scoort dan is hij 10x beter is dan Ozil.
Twee weken nog misten ze Ozil helemaal niet en Isco s beter dan Ozil. Nu beginnen ze allemaal te huilen....en dat Real dom s geweest om Ozil weg te doen...

Vorig jaar moest Mourinho weg en nu missen ze hem... Carlo was de beste optie, nu beginnen ze weer te huilen dat hij een niks is...

Bale is drama etc etc etc

Echt je weet het niet bij Real fans....

30 september 2013 om 13:54

wispelturigheid van gloriehunters. aard van het beestje

30 september 2013 om 14:01

Ja precies Ronaldo krijgt altijd de schuld van alles ,wat ik onterecht vind, want je doet het met zijn 11 man.

30 september 2013 om 14:10

Is dat zo? Doen ze het met het hele team? Ik had toch niet die indruk, aangezien Ronaldo altijd in zijn eentje gaat vieren alsof hij de beste ter wereld is.

Ronaldo krijgt trouwens nooit de schuld, hij is zowat de enige die door alle Madrilenen als een constante goede factor gezien worden. Ronaldo is in deze context nog door niemand genoemd als de schuldige, jij bent diegene die dat nu even verzint. Ik snap trouwens totaal niet waarom je zo Calimero moet doen over hem, je ziet echt dingen die er niet zijn.

Benzema en Ancelotti zijn hier de zondebokken, ik dacht dat iedereen dit wel doorhad.

30 september 2013 om 14:03

Wie is allemaal? Isco gaat zich echt nog wel ontwikkelen hoor. Özil is zelf weg gegaan omdat hij niet genoeg geld krijgt voor zijn werk van Real Madrid, dat vond hij zelf. Bale heeft nog een halve blessure en heeft nog weinig minuten gemaakt. Hij heeft al wel zijn eerste treffer en halve assist gemaakt.

Volgens mij heb je last van een ongezonde Madrid obsessie, ik zie bij elk Real Madrid item echt ontzettend veel reacties van jou.

Jij praat negatief over alle Madrid fans en volgens jou zegt elke Madrid fan exact hetzelfde en heeft niemand een andere mening, neem je jezelf nog wel serieus? Je kan je maar beter zorgen gaan maken over Barcelona en de hele toestand rondom Rosell, de motie van wantrouwen en het gebrek aan verdedigers. Als je daar nou eens tijd in zou stoppen lijk je in ieder geval een Barcelona supporter.

30 september 2013 om 14:13

Halve assist ...
Ik lag dubbel toen ik het las ...
Come on men, zoiets als een halve assist bestaat niet kerel. Of het is een assist, of het is none ... xD

30 september 2013 om 14:36

Mensen hebben het toch ook vaak genoeg over een voor assist? Die van Bale was gewoon een prima vrije trap die een 100% kop kans maakte die helaas niet direct maar in 2de instantie werd benut. Ik wil het geen hele assist noemen omdat dat het gewoon niet was, maar voor gevaar zorgde hij wel.

30 september 2013 om 15:41

Ten eerste: jij bewijst dat de meeste Real fans ieder dag een ander mening hebben.
3 dagen geleden was het een assist van Bale en vandaag is het een half assist.
Nu ik je heb gecorrigeerd is het opeens een halve assist hahaha halve assist, kom je volgende keer met kwart assist of dergelijke?

Verder ik mag mijn mening geven, misschien ben ik hard maar zeg wat ik denk en wil.

En wat is ik zeg is gewoon waar.
Ozil weg om zijn geld, zal wel. Maar je hoef de dom fout van Perez' ook niet goed te praten of te verdedigen....
Want Ronaldo wou ook extra salaris en basis plaats...of anders wou hij weg. maar Perez' heeft alle moeiten gedaan om Ronaldo te behouden.
Perez' heeft geen moeiten gedaan om Ozil te behouden.

Perez' en Carlo dachten dat Isco genoeg zou zijn,....
Kom aub niet met onzin, Isco is een geweldig speler...maar goed worden in de toekomst is geen garantie. Bovendien hebben ze nu iemand nodig die Ozil kan vervangen. Isco is echt geen Ozil....

Perez' en caro hebben Ozil volledig onderschat...en daarvoor moeten ze nu boeten...( resultaat). Helemaal als Real niets wint.
Wat betreft Rossell, ik heb liever dat hij vandaag vertrekt dan morgen... Geweldig dat de fans meer te zeggen dan Rossell.

Real fans moeten gewoon accepteren wat Perez' doet en hun mond dicht houden...
Ze betalen zich kapot aan kaarten en toch hebben ze niet veel te zeggen.
Perez' verandere pas de regels zo dat hij makkelijk herkozen wordt. Real fans hadden niets in te brengen.

30 september 2013 om 19:04

Kijk eerst eens naar jezelf. Ik heb je zelden in Barcelona topics gezien.

Media legt de schuld bij Ancelotti terwijl Perez Özil verkocht heeft en Bale gekocht heeft.
Daarmee is de balans uit het team. Lijkt me niet dat Ancelotti van Özil af wilde.

30 september 2013 om 14:09

Ancelotti de transfer van Ozil voor zover ik weet anders niet proberen te dwarsbomen.

30 september 2013 om 19:47

Dan begin je lekker als trainer van Real. De voorzitter wil iets en jij gaat gelijk er tegenin. Ancelotti deed wat verstandig was. Politiek van de club is in Spanje erg belangrijk. Perez gaat lekker zijn eigen gang

De verkeerde keuzes werden gemaakt in de zomer. Bale was sowieso een miskoop, dat zeg ik al van in het begin. En dat zeg ik niet omdat hij geen kwaliteiten heeft, want het is een schitterende speler. Ik zeg dat omdat hij niet op zijn favoriete positie kan spelen en 60 miljoen teveel gekost heeft.
Maar dat krijg je natuurlijk als Perez zich in zijn ego geschaad voelt, door Neymar mis te lopen ( die het overigens zeer goed doet ).

Daarnaast werden belangrijke spelers van de hand gedaan, zoals Higuain en Özil. Net op die twee posities komt Madrid nu zwaar te kort. Benzema is een grap op dit moment, maar ik denk dat dit zijn vorm wel zal terugvinden. Het grote probleem is dat het middenveld niet daadkrachtig is. isco doet het dan wel goed, maar het is geen Özil. Die kon echt fungeren als een link tussen middenveld en aanval, waar het nu twee verschillende linies zijn die te weinig in communicatie staan.

En de domste keuze van allemaal is natuurlijk de trainer. Madrid wil voetballen, aanvallend spelen, domineren. Maar in plaats van dan zo'n soort trainer aan te stellen, wil Perez weer een paar veren in zijn kleine ruimte steken door een grote naam te halen. Ancelotti is een goeie trainer, maar niet om het spel te brengen dat de Mandrilenen willen zien.

30 september 2013 om 14:33

Ik ben nog steeds van mening dat Real Madrid een paar jaar terug Peligrinni nooit had moeten wegsturen. Als deze man fatsoenlijk de tijd had gekregen had hij een echte voetbalmachine van Madrid kunnen maken..

Welkom in de wereld van Real, waar geen enkele trainer het haast langer dan 2 jaar volhoudt. Al die mensen die Mourinho uitlachten snappen nog steeds niet wat voor grootheid je moet zijn om zo lang trainer te kunnen zijn bij Real.

Alex Pastoor heeft inmiddels contact gehad met Ancelotti voor de tip van de week.

Real Madrid koopt een paintballveld.

Wordt vervolgd.....

Ze hadden ozil kunnen wegdoen maar dan kaka moeten behouden..nu hebben ze maar 1 nr 10..isco raakt ook uitgeput..

Tsjonge, jonge, als het even niet loopt roept iedereen dat er crisis is. Real zit in een dip, maar ze komen er wel uit hoor! Bij United precies hetzelfde. Geef Ancelotti de tijd. Het komt weer allemaal goed, als ze maar onder Atletico Madrid eindigen!

Ik heb real madrid sinds jaren niet zo slecht zien spelen. Er is geen agressie noch vechtlust! Maar het ergste van allemaal, er zit totaal maar totaal geen systeem. C. Ronaldo zit soms in 45 min op links, rechts en soms diepe spits.. wat er ontbreekt is een spelverdeler die rust en inzicht brengt op het veld. Onze andere probleem is Benzema! Moratta heeft meer laten zien dan benzema in 6 wedstrijden. Ook de verdedeging is drama van de jaar. Ramos en Pepe zijn veel te wild van de jaar!

Lekker voor real Madrid Anceloti verpest het voetbal van real hij is niet de coach voor real
Varmis athletico Madrid vamos

Van alle schuldigen in Real Madrid blijven ze maar de schuld op de trainer steken. Mannekes begin eens met die vingers richting die vieze Perez te wijzen joh. Dat is de schurk in dit verhaal. Je ziet toch duidelijk dat Ancelotti gevangen zit. Hij moet dingen doen die hij helemaal niet wilt doen. Dat is toch vrij zichtbaar. Ancelotti is nooit mijn favoriete trainer geweest maar dit is Ancelotti helemaal niet. Wie is er zo zot om een trainer als Ancelotti binnen te halen om balbezit voetbal te spelen. Ancelotti is geen trainer die nutteloos positie voetbal wilt en kan spelen. Dat is het zelfde dat je Guardiola gaat halen om verdedigend voetbal te spelen. Kom op joh!

Word er dan niet eens één keer nagedacht in deze club man? Wat voor een hoopje amateurs zijn het of zo! Bende blunderaars! Kick die dictator van een Perez buiten en stel iemand in met een goede visie, die de club waardeert en er niet alleen maar één of andere Disney land Spanje van wilt maken. Media geile slet dat die Perez is man! Het draait allemaal om zijn glorie. Kon je goed zien met zijn shhtt gebaar richting de supporters deze zomer.

Real Madrid zal niets halen zolang dat die Perez daar alles wilt regelen! Laat de trainer (wie dan ook ) zijn werk doen of rot joh! We hoeven echt geen 15 Bale's, 15 Ronaldo te hebben. 1 Ronaldo was meer dan goed genoeg! Ik ben het kotsbeu!

Real Madrid heeft toch een hoop sympathie verloren de laatste jaren heb ik het gevoel en het verbaast mij ook niet. Jaar in jaar uit hebben ze een selectie waar je U tegen zegt maar voor Mourinho werd de halve finale amper gehaald met al die goede spelers. Bovendien is Barca de laatste jaren ook veel vaker kampioen dan Real Madrid. De club heeft gewoon wanbeleid gevoerd. Wat moet je nou in hemelsnaam met Bale....

Ik snap ook niet waarom hij aan het 4-5-1 vasthoud en niet gewoon 4-3-3 gaat spelen.
Ik zou dit proberen:
Keeper: Diego
Def: carvajal, ramos, varane, bale
Mid(punt naar achter):modric, irra/khe, isco
Atti maria, ronaldo, jese
Of anders morata spits en ronaldo gewoon links.

Haha.

Ik zei het al na de ontslag van Mourinho en ik zal het nogmaals zeggen:

'de Real-supporters zullen smeken om Mourinho'

Snappen jullie het nou echt niet? Het is o-n-m-o-g-e-l-i-j-k om Real Madrid met deze denkwijze te leiden. Tenzij je Real in- en uitademt. Dan maak je nog enigszins kans of je moet een 'sterrenkenner' zijn. Je moet het heelal van Real uitvoerig bestudeerd hebben om ze aan de praat te krijgen. Dit komt door het 'fiasco'-transferbeleid (niet vergeten: invloed van de mannen in pak op de opstelling) die jaarlijks sterren aantrekt en wegstuurt.

Del Bosque is de laatste echte succesvolle coach bij Real, hoelang was dat geleden.....?

Ik zal jullie wat vertellen.

Ik kijk al jaren naar real Madrid van Mourinho en ik heb altijd al gemerkt dat Rondalo, Benzema, Ozil
een speciale band hadden met elkaar!
Ze bergrepen elkaar op het veld zo goed dat ze zelfs een nachtmerrie zijn geworden tegen Barcelona.
Ozil was de man die Benzema en Ronaldo op hun best liet spelen.

wat ik hiermee wil zeggen is dat op het veld Ozil de man behind de scene was en alle credieten naar Ronaldo en Bezema gingen toenertijds.

Mischien in januari bale ruilen voor ozil ..dan maar 50 miljoen verlies

Is dit niet gewoon de theorie dat wanneer Mourinho een club verlaat, het er achteraf een puinhoop is? Onder Mourinho was dit een uiterst effciciënte counterploeg. Nu moet dit een ploeg zijn die totaalvoetbal kan brengen, een georganiseerd blok met spelers die met balbezit kunnen domineren op de helft van de tegenstander en aanvallend voetbal op de mat kunnen brengen. Dit heeft tijd nodig. Rekening houdend dat de as van de ploeg wel wat wijzigingen heeft gehad vergeleken met vorig seizoen. Özil, Higuain, Xabi Alonso, Varane, zijn allemaal spelers die weg zijn of niet spelen wegens blessure. Dit heeft wel wat tijd nodig.
Ancelotti is een prima coach, maar die heeft gewoon wat tijd nodig. Real is sowieso een van de moeilijkste clubs, zo niet dé moeilijkste om te coachen.

30 september 2013 om 21:37

Nee, dat is hier niet het geval.

In het geval waar jij op doelt is het vertrek van Mourinho doorslaggevend in het falen van de jaren erop. Hier heeft Mourinho er zelf een puinhoop van gemaakt. Daarna heeft Perez er nog meer troep bijgevoegd. Zo zijn er wel meerdere factoren. Nu moet Ancelotti het maar uitzoeken.

Voor de rest heb je wel gelijk. Alleen nog dit; Ancelotti is wel een prima coach maar niet de coach die Real nodig heeft.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren