Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bekende zakenman wil HFC Haarlem weer nieuw leven inblazen

Laatste update:
/

Zakenman Erik de Vlieger hoopt HFC Haarlem weer uit het slop te trekken. In januari 2010 ging de club ten onder door een faillissement en haalde KNVB de Noord-Hollandse vereniging uit de Jupiler League. De Vlieger zou graag zien dat HFC Haarlem weer terugkeert in de voetballerij en wil zich daarvoor inzetten, zegt hij.

Veel duidelijkheid over hoe De Vlieger het voor zich ziet is er nog niet. In gesprek met Haarlem105 erkende hij zich in te willen zetten voor een comeback van HFC Haarlem, dat in 1889 werd opgericht en het zeer lang volhield als betaald voetbalclub. De Vlieger vraagt zich nog wel af ‘hoe het moet met het stadion en de KNVB’.

De 54-jarige De Vlieger haalde in het verleden meermaals de Quote 500 als zeer rijke Nederlander. Hij is niet onomstreden, kwam enkele keren in aanraking met justitie en was zakelijk betrokken bij bekende namen als vastgoedhandelaar Willem Endstra en crimineel Willem Holleeder.

Zie jij HFC Haarlem graag terugkeren in het betaald voetbal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik zie ze niet meer terug keren als nov, maar je weet het natuurlijk nooit wanneer een man met genoeg geld er instapt.
Maar HFC Haarlem als mooie hoofdklasser of topklasser zou ook al erg mooi zijn, voor de op een na oudste oudprofclub van het land.

14 januari 2014 om 22:03

Ze moeten sowieso of een licentie kopen van een andere club of supervaak promoveren, beiden kansloos op korte termijn

15 januari 2014 om 05:13

Op 14 Augustus 1954 werd betaald voetbal in gevoerd. HFC Haarlem of Sparta maakte daar geen deel van uit. Haarlem is een van de oudste voetbal club's van Nederland die later betaald voetbal zijn gaan spelen. Deze mogelijkheid hebben ook andere en oudere amateur verenigingen waaronder de koningklijke HFC Haarlem (hoofdklasser). De oudste, nog bestaande profclub van Nederland die niet gefuseerd is, dat is de Graafschap.

Club heeft geen bestaansrecht als Bvo, dus is het niet gek dat deze niet meer bestaat.

14 januari 2014 om 11:23

Het is simpel, als er geld komt heeft Haarlem weer bestaansrecht....

14 januari 2014 om 11:24

En dat bepaal jij? Als er 1 club is in Nederland met bestaansrecht is t deze wel! Hoop op een terugkeer van mijn HFC Haarlem

14 januari 2014 om 11:27

// Als er 1 club is in Nederland met bestaansrecht is t deze wel! \\

Zelfs op de benefietavond toen de club failliet dreigde te gaan was het stadion nauwelijks bezet. Dus hoezo 'bestaansrecht'?

14 januari 2014 om 11:32

Wanbeleid. Als bestuur ben je er mede verantwoordelijk voor om het aantrekkelijk te maken voor de stadsbewoners om naar HFC Haarlem te komen kijken. Met het bestuur van toen hadden mensen niet eens zin om bij de Texaco ernaast hun auto te tanken.

Nieuw leven, nieuwe logo, nieuwe shirts doet soms wonderen.

14 januari 2014 om 11:46

Mensen in Haarlem zijn over het algemeen voor Ajax, stadion zat Nooit eens redelijk gevuld. Nogmaals als BVO geen enkel bestaansrecht. En nee dat bepaal ik niet, het is een simpele conclusie uit de beschikbare feiten.
Dit geld overigens voor heel veel clubs in de eerste divisie hoor.

14 januari 2014 om 11:53

Dan wordt t tijd dat ze voor HFC Haarlem worden met nieuwe middelen en ideeën. T is best makkelijk om te zeggen dat iedereen in Haarlem voor Ajax is. Er is altijd een 3e mogelijkheid.

14 januari 2014 om 11:54

Dan heeft AS Monaco ook geen bestaansrecht. Komt ook geen kip kijken.

14 januari 2014 om 12:01

@ haarlemmer
Hahaha, wat heeft AS Monaco nu weer met Haarlem te maken?

14 januari 2014 om 12:10

Dat daar ook weinig publiek komt kijken...

14 januari 2014 om 12:12

Haarlem terug zou geweldig zijn

14 januari 2014 om 12:13

Nou volgens jou beredenering staat het aantal toeschouwers gelijk aan het bestaansrecht. Dan heeft Haarlem opeens heel veel gemeen met AS Monaco.

Bekijk t zo. Is iedereen voor Ajax doordat Ajax t zo goed doet of doordat er geen fatsoenlijke HFC bestaat. Dan deel ik geen sneer uit naar Zwolle maar k denk niet dat je dezelfde mening zou hebben als het PEC overkwam.

14 januari 2014 om 12:23

// Nou volgens jou beredenering staat het aantal toeschouwers gelijk aan het bestaansrecht. \\

Dat is niet mij beredenering. Dat is slechts jouw conclusie, op basis van mijn redenering (dat dan weer wel). Deze conclusie is nogal wat kort door de bocht. Want behalve weinig publiek was er bij Haarlem ook nauwelijks geld. En dan hou je het als club niet lang vol.

14 januari 2014 om 12:47

@ Malloot

Juist! En nu komt t geld er mogelijk wel dus we staan weer op 1 lijn.

14 januari 2014 om 12:57

@murat,

Aangezien jij de Haarlem-fan bent hiero, hoe zit het dan met Haarlem-Kennemerland? Gaan ze die club omhoogwerken of komt er weer een geheel nieuwe Bvo?

Edit: Iedereen die zegt dat ze in Haarlem allemaal voor Ajax zijn heeft er trouwens weinig kaas van gegeten...

14 januari 2014 om 13:09

K denk niet dat De Vlieger interesse heeft in t omhoog werken van HK. Ik zelf zou denken aan een doorstart van HFC Haarlem en wellicht op een andere locatie nog. Echter zal enkel de tijd leren.

14 januari 2014 om 13:48

Doorstart van Haarlem zou betekenen, dat ze weer in de 4e klasse moet starten dan via promoties weer in het betaald voetbal kunt komen.

14 januari 2014 om 13:59

@reservebankje, een 'financiële promotie' door het 'kopen' van een licentie is ook gewoon mogelijk hoor. Zo zijn immers Almere City en Agovv ooit in het betaald voetbal begonnen.

Zal alleen wel pas mogelijk zijn na de huidige pilot met de beloftenteams.

14 januari 2014 om 14:45

Die situatie is veranderd door de topklasse, die kun je nu niet meer kopen. Doordat clubs verplichte promotie krijgen.

14 januari 2014 om 17:36

Bullshit, zover is het nog niet. De Knvb wil het graag vanaf 2015 gaan invoeren, maar de clubs hebben verder nog niks te horen gekregen (en dan moet het over een jaar al ingaan).

Grotendeels van de clubs is daarbij ook nog altijd tegen en bijvoorbeeld een Rijnsburgse Boys konden vorig seizoen al een financiële promotie maken (ipv promovendus Katwijk), die willen dat namelijk al sinds 2011 promoveren. Maar toen kwam het superidee van de beloftenteams. Waardoor alleen Achilles doorstroomde uit de Topklasse en het slappe excuus kwam richting de CV Topklasse dat Rijnsburgse Boys door het slechte seizoen niet presentabel genoeg zou zijn voor betaald voetbal. Dat terwijl er al jaren een goede en degelijke organisatie is op de Middelmors.

Ik zou me eens goed verdiepen voor je zomaar de mainstream media volgt en napraat.

14 januari 2014 om 17:36

Reservebankje, mocht dat zo zijn, dan maken ze de start uit de 2e klasse als het goed is. HFC Haarlem heeft al een doorstart gemaakt in de vorm van Haarlem-Kennemerland FC. Ik heb voor de club gespeeld, en bij mijn vertrek speelden we 2e klasse dacht ik.

14 januari 2014 om 19:27

eens, kunne we weer 6 puntjes bijschrijven

14 januari 2014 om 11:28

De omgeving wordt natuurlijk wel iets opgeslokt door Ajax en AZ. Aan de andere kant, kijk naar de supportersdichtheid in Brabant. Bovendien telt Haarlem meer inwoners (en dan heb ik het nog niet eens over gemeente Haarlemmermeer) dan bijvoorbeeld Arnhem, Den Bosch, Maastricht, Leeuwarden, Deventer en Alkmaar. Om uiteraard nog mar te zwijgen over Waalwijk...

Hoop dat het lukt! Club met traditie.

14 januari 2014 om 12:58

Vergeet niet dat ten zuiden van Haarlem een aantal topklasse clubs zitten. Iets te Noorden Telstar iets te Oosten Ajax en een grote Hockeyclub uit Bloemendaal. Deze club heeft geen bestaansrecht. Deze clubs vissen allemaal uit dezelfde sponsor bak. Het was dan ook niet vreemd dat de club ten onder .ging. Kun je wel zeggen, dat het een grote stad is, maar daar heeft er niet veel mee te maken. En wanbeleid is het ook niet bepaald geweest. Het heeft te maken met sponsoring en als het 4 jaar geleden niet lukte, dan zal het nu al helemaal niet lukken om een fatsoenlijke sponsor te vinden.

14 januari 2014 om 14:55

Dat van de topklassers en hockeyclub is onzin. Telstar een nog grotere. Velsen heeft echt geen bestaansrecht. In Limburg houden de clubs ook het hoofd boven water net als in Oost-Nederland. Zwolle, Deventer, Aperldoorn, Almelo en Enschede liggen ook bij elkaar om de hoek, althans in dezelfde verhouding als Haarlem, Alkmaar en bollenstreek.

Wat wel van invloed is, is de korte afstand tot Amsterdam en het gegeven dat er in Haarlem wat minder voetbalpubliek woont. Althans, stadion-bevolking. Aerdenhout, Overveen, Bloemendaal en grote delen van Haarlem zoekt toch wat ander vertier...

14 januari 2014 om 15:55

Wat is onzin over de topklasse? De topklasse clubs trekken grote sponsors weg. Helemaal nu de jupiler league amper op tv is. En de Hockeyclub is een elite club met respectievelijk rijke leden, dus voor een sponsor zeer interessant en in vergelijking met een voetbal club sponsoring, relatief goedkoop.. En Heracles FC Twente Zwolle en GAE kun je dus niet met elkaar vergelijken. Die kunnen nog alle kanten op. Zwolle kan richting Flevoland, Kampen en Apeldoorn en GAE richt Zutphen Apeldoorn. Heracles richting Zwolle Hengelo en Oldenzaal en het noorden van Overijssel. Twente kan helemaal alle kanten uit. Het heeft net zoals PSV Ajax en Feyenoord al een landelijke dekking. Je noemt net de verkeerde streek. Brabant is te krap voor zoveel clubs.

14 januari 2014 om 18:08

Ik denk dat je je vergist in de dichtheid van de gebieden. Zwolle kan richting Flevoland maar in de Noordoostpolder is niet veel te halen. De gebieden rond Apeldoorn zijn dunbevolkt ivm Haarlem, Zaanstreek, Kennemerland en Bollenstreek. Ik denk dat dat elkaar niet veel ontloopt. Voornaamse reden is denk ik Ajax, maar zoals met alles geldt dat success geld trekt. Als Velsen zich kan handhaven dan moet agglomeratie Haarlem HFC Haarlem zeker wat kunnen bieden. Haarlem heeft te lang onderin gestaan waardoor toeschouwers wegbleven. Almere is denk ik hetzelfde voorbeeld, ook in vergelijking met Ajax.

Als die clubs het prima doe is er genoeg in de omgeving om op te teren. Blijft (relatief) success uit dan kest men massaal voor de grote broer. Bij AZ is dat lang net zo geweest.

Goed nieuws dit. Mooie club in een mooie stad.

Dan meld ik me bij deze aan als speler. Zou toch mooi zijn man, alleen er zit nu wel een andere ploeg die af en toe gebruik maakt van het stadion. Haarlem-Kennemerland heet die vereniging geloof ik. Ik heb er laatst nog tegen gespeeld. Het blijft gaaf om dat stadion te zien, de vergane glorie. Toch spelers als Arthur Numan en dergelijke gespeeld. Ik hoop echt dat het weer terug komt.

14 januari 2014 om 12:17

De bekendste is toch Gullit denk ik, ik hoop ook voor ze dat het lukt.

14 januari 2014 om 13:25

Gregory van der Wiel? Nee, dan is Gullit wel iets bekender....of Piet Likeur....of onderschat ik Jimmy Floyd Hasselbaink dan? Nah ja....eerst zien dan geloven...voorlopig geloof ik er geen snars van.

14 januari 2014 om 13:46

jimmy??

Ik denk dat je in de war bent met onze cultheld Carlos Hasselbaink.

14 januari 2014 om 13:58

haha...ja inderdaad....jimmy zat bij Az...nah ja....die was ook meer voor de vorm :-)

Terugkeer in de voetballerij is een verschil met in het profvoetbal @hierboven.

Beetje zelfde als RBC speelt nu 4e divisie.

14 januari 2014 om 11:47

Nog een club zonder bestaansrecht als BVO

14 januari 2014 om 11:54

4e divisie? Welke vierde divisie?

Je bedoeld natuurlijk de vierde klasse, waarin ze zelfs middenmoot staan.

14 januari 2014 om 12:06

Dat ja.

HFC toch een stukje voetbalhistorie in NL mooi dat er weer een initiatief is om de club een nieuw leven in te blazen

Zou wel leuk zijn. Ik vraag me alleen af hoe, het bestaat nog als Haarlem-Kennemerland dus dan zou dat moeten worden terug gedraaid.

14 januari 2014 om 11:26

Geld lost heel veel problemen op tegenwoordig

Waar denkt hij de supporters vandaan te gaan halen? Die waren er uiteindelijk niet veel meer toen de club ten onder ging. Ik vraag me overigens af hoe serieus dit plannetje is. Het zou niet voor het eerst zijn dat woeste plannen van deze Vlieger omtrent HFC Haarlem op niets uitlopen.

14 januari 2014 om 12:01

Snap je, toch is het wel grappig te weten dat tegenwoordig Kennemerland-HFC Haarlem in het stadion voetbalt, en geloof het of niet, als ik boodschappen aan het doen ben hoor ik op zaterdag wel eens gezang en getrommel van supporters....we hebben het hier over de 5de klasse onderbond.....ze bestaan dus wel de echte Haarlem supporters ;-)

Alsof het bij Zwolle altijd zo druk is geweest. Alles valt en staat met resultaten.

14 januari 2014 om 11:34

De resultaten willen inderdaad nog wel eens helpen, maar het valt niet te ontkennen dat het in Zwolle doorgaans vele malen drukker was dan in Haarlem.

14 januari 2014 om 11:40

Julie hadden toch toen ook een nieuw stadion. Dat is ook belangrijk voor een club

14 januari 2014 om 11:55

Ja natuurlijk is dat belangrijk, maar ook in het oude stadion trok Zwolle veel meer toeschouwers dan Haarlem. Dus een club als Zwolle hoeft er niet bijgehaald te worden.

Agovv Veendam haarlem Rbc. Allemaal clubs die het niet gered hebben. Mis heb je kans dat er nog meer gaan volgen zoals Nac. Zal leuk zijn om ze terug te zien maar dan moet je eerst weer een hele selectie samenstellen. Mis met wat oude spelers. Maar ik zie het nog geen succes worden

14 januari 2014 om 12:37

NAC valt niet om, wat een onzin. Zitten nu mensen aan de macht die ongeveer 500 miljoen hebben...

14 januari 2014 om 14:28

Waarom steken ze er dan geen geld in. Ze hebben steeds meer schulden en kunnen geen grote salarisen betalen. Loop van tijd is het geluk op en krijg je net als nec dat je ook kan degraderen

14 januari 2014 om 15:28

Ze zijn pas sinds halverwege december aan de macht en officieel moet het nog goed gekeurd worden door de KNVB en de stichting cultuur. Maar doordat deze mannen aan de macht wordt de RVC vervangen en is er een nieuwe TD.

Ze hebben er in totaal 7 miljoen ingestoken waardoor de schulden nog maar erg klein zijn. Waar je vandaan haalt dat ze geen grote salarissen kunnen betalen weet ik noet maar is onzin. Er is inderdaad een salarisplafond maar die is hoog genoeg voor een club van het statuur van NAC.

Verwachting is dat de selectie sterk genoeg is om zich veilig te spelen dus er wordt geen geld in de selectie gestopt (voorlopig)

HFC Haarlem terugbrengen naar het betaald voetbal gaat volgens mij echt niet meer lukken. Dan wil die zakenman ook nog naar het oude onderkomen toe wat toch al jaren niet meer aan de moderne eisen van betaald voetbal voldoet. Ook het aantal supporters zal niet hoog worden met clubs als Ajax en AZ in de buurt. Betaald voetbal in Haarlem is niet meer realistisch.

Ik hoop het! Rood blauw is een prachtige combinatie! Haarlem had altijd 1 van de mooiste tenues van Nederland!

14 januari 2014 om 14:27

Nee, dat hadden ze niet.

14 januari 2014 om 14:49

Ach smaken verschillen. In ieder geval iets afwijkends en redelijk unieks in het vooral rood/wit gedomineerde voetballandschap.

14 januari 2014 om 15:34

Natuurlijk had Haarlem ook wel eens een lelijk tenue. Had ook vaak met kledingsponsor en/of shirtsponsor te maken.. (het Zanussi shirt)

14 januari 2014 om 19:29

helemaal wit of helemaal zwart is toch nog steeds het mooist

14 januari 2014 om 20:10

Een zwart/wit televisie is ook mooi.

Toen ik de kop las dacht ik al dat kan maar 1 persoon zijn, en ja hoor het is meneer Vlieger.
Neemt niet weg dat ik het leuk zou vinden als het hem lukt!

Tsja qua inwoneraantal zou HFC Haarlem in de eredivisie horen maar er zijn iets meer problemen. De Vlieger had Haarlem een nieuw stadion beloofd en de gemeente stak nooit 1 vinger uit naar de club. Die combinatie is uiteindelijk fataal geworden.

Maar ik ben fel voorstander van de terug keer van deze roemruchte club met een prachtige geschiedenis (en ook een zwarte; lees Moskou). Moeten ze wel trouwens weer de lampen in de masten hangen :-)

De Vlieger Is dat niet een naam dat in het verleden vaak negatief in het nieuws kwam?? Zie het niet gebeuren. Maar Haarlem terug mag van mij zeker!

Haarlem was altijd een mooie club maar heeft mi geen bestaansrecht. Zelfs in de gouden tijden waarin ze vierde werden en Europees voetbal speelden zaten er nooit meer dan 4 a 5000 toeschouwers.

Wat heeft De Vlieger trouwens met Haarlem?

14 januari 2014 om 12:11

De gouden jaren van Haarlem waren in de duistere tijden van het betaalde voetbal. Zelfs in de Kuip waren er amper 15.000 toeschouwers te vinden.

De Vlieger is ereburger van de stad.

14 januari 2014 om 12:13

ik zie dat ie geboren is in Zandvoort. Misschien al jaren fan?.

14 januari 2014 om 14:44

Je bent niet helemaal op de hoogte denk ik? In de jaren 70 stonden er 15.000 mensen in het stadion, kon je voor een gulden naar binnen. De laatste jaren van de club zat het alleen vol tegen Telstar op zondagmiddag helaas. Thuis waren ze moeilijk te verslaan. Zelfs nog een periodetitel meegemaakt.

Hopelijk dan binnen een paar jaar weer de echte derby tussen hfc Haarlem en telstar hopelijk is het waar

Krijgen we misschien weer wel de derby's met Telstar, maar verder zie ik het nut er niet van in, maar goed, als er genoeg animo & geld is, dan is er veel mogelijk.

Als Zwolle op 10 km afstand van Amsterdam zou liggen. zou er ook weinig publiek komen !

Dat zou nog eens mooi nieuws zijn, dat de club uit mijn geboortestad weer nieuw leven wordt ingeblazen. Als klein ventje zat ik met mn pa op de tribune, Haarlem-Ajax te kijken. Op beide clubs verliefd geworden. Mn opa en oma woonden op een paar honderd meter afstand, als Haatlem speeld konden we alles in de tuin horen, dat maakt veel indruk op me als klein manneke.

Kan iemand mij vertellen waarom Haarlem toen der tijd niet gewoon als amateur club is verder gegaan?

14 januari 2014 om 13:29

Omdat ze te veel schuld hadden, de curator eiste eerst het geld op. Betekend als je dan een doorstart maakt onder dezelfde voorwaarden(stadion, clubhuis, kleding, alles...) dan kan dat niet. Bovendien is de naam HFC Haarlem failliet en kan dan alleen weer "teruggekocht" worden. Zelfde speelde ooit een beetje met FC Zwolle versus PEC Zwolle.

Vandaar dat Haarlem nu een compleet nieuwe start heeft gemaakt onder een andere naam. Het terug brengen van HFC Haarlem kost voor je begint al een half miljoen denk ik.

14 januari 2014 om 16:36

Top thanks voor je reactie!

Het grote probleem bij Haarlem was dat het in het verleden bij de sanering van het betaalde voetbal afspraken niet na is gekomen richting toen twee andere grote haarlemse clubs EDO en Rch.
Die stonden hun beste spelers af en er zou een fusieclub ontstaan alleen toen de spelers waren overgeschreven trok haarlem de stekker uit de fusie.

Dit resulteerde in afgunst die generatie op generatie werd overgedragen en er voor zorgde dat de club nooit echt geliefd werd in de stad.(edo is de buurman op 300 mtr)

Ik ging wel als kleine jongen naar haarlem omdat ik geen geld had voor het treinkaartje naar ajax en mijn vader voor Haarlem was.
Ik heb het team met: Haar,balm,kleton,leysner,masefield,huyg,gullit,boc... en consorten zien transformeren aar dezelfde kern met Metgod Baars Peeper Mathei Trustfull,va Roon Linger (omgekomen bij ramp slm) in die periode zaten alleen wedstrijden tegen ajax en feyenoord vol zelfs tegen PSV nooit.

Ik zou het toejuichen een nieuwe betaalde voetbalclub in haarlem en zeker ook weer kiesen voor de clubkleuren maar eerst moet er draagvlak zijn(voetbal is populairder dus wieweet) en dan een nieuw stadion op andere lokatie is een must zoals toen die plannen er al waren.

Maar draagvlak zegt alles iedere week minimaal 5500 toeschouwers eerste divisie en bij eventuele promotie een vol stadion anders moet je er niet meer aan beginnen!!

Klinkt als te mooi om waar te zijn. Het zou natuurlijk prachtig zijn om die mooie rood/blauwe club waar ik al die jaren zo veel plezier van gehad heb weer te kunnen zien spelen. 35 jaar lief en (vooral) leed waren ineens verdwenen. Ik hoop dat het meer is dan alleen een gedachtespinsel van de Vlieger.

Natuurlijk heeft HFC Haarlem als het geld er komt bestaansrecht !!!!! Haarlem een stad met neer dan 150.000 inwoners moet dit mogelijk zijn . Haarlem is altijd een faire club geweest met goede voetballers en in de goede jaren véél publiek .en heeft ook in het verleden verschillende internationals
voortgebracht . Altijd een goede club om tegen te voetballen met een prachtig tenue , hopelijk gaat het door , en dan kan dat wel eens een aanwinst zijn voor de Jupiler League !!!!!

14 januari 2014 om 16:39

Simpel gedacht, als die man elk jaar 2 miljoen moet afstaan en er niks voor terugkrijgt is het weggegooid geld. Een club moet op zijn eigen poten kunnen staan want deze man heeft ook geen onuitputtelijke geldbronnen.

Laat er dan ook maar gelijk een nieuw stadion komen. Hoop dat de Vlieger dat ook voor elkaar zal krijgen.

Zou een heel mooi gebeuren zijn in de voetballerij.

Iedereen met een echt voetbalhart en gevoel voor historie zou het toch prachtig moeten vinden als deze club uit 1889 weer mee gaat doen in het betaalde voetbal? Bakermat van het voetbal in Nederland samen met o.a. Sparta Rotterdam. Haarlem is kampioen van Nederland geweest, heeft Europees voetbal gespeeld etc. Prachtige jaren gehad rond 1980-1985. Namen als Johan Derksen, Barry Hughes, Ruud Gullit, Arthur Numan, Barry van Galen, Piet Keur, Martin Haar, Dick Advocaar zijn verbonden met deze club. Koesteren dat soort clubs!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren