Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Chelsea troeft Liverpool af en vervangt Mata door Egyptenaar

Laatste update:

Niet Liverpool, maar Chelsea wordt de nieuwe werkgever van Mohamed Salah. De Londenaren maken op de website van de club bekend dat zij een akkoord hebben bereikt met FC Basel over een transfersom voor de vleugelaanvaller. Salah wordt aangetrokken als opvolger voor Juan Mata, die mogelijk nog deze donderdag zijn transfer naar Manchester United afrondt.

/

Liverpool wordt dus teleur gesteld. The Reds zaten al wekenlang achter de Egyptenaar aan en leken Salah zo goed als zeker binnen te hebben, maar de aanvaller is nu toch op weg naar Chelsea. Het is niet bekend hoeveel de Europa League-houder betaalt voor Salah, die nog wel zelf een akkoord moet bereiken met Chelsea en nog medisch gekeurd moet worden. Er worden echter geen problemen verwacht.

De 21-jarige Salah speelt sinds anderhalf jaar voor FC Basel en wordt in Zwitserland vanwege zijn speelwijze vergeleken met Lionel Messi. De dribbelaar kwam tot 47 competitiewedstrijden voor Basel en kwam met zijn huidige werkgever Chelsea nog tegen in de groepsfase van de Champions League. Basel won zowel uit als thuis en Salah wist in allebei de duels te scoren. Na Nemanja Matic wordt hij de tweede winteraankoop van Chelsea.

Mohamed Salah is een versterking voor Chelsea

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zonde, ik geef hem een grotere kans van slagen bij Liverpool. Voor wie zou deze jongen nu moeten spelen bij Chelsea? Voor hem is een beetje dezelfde rol weggelegd als Shaqiri bij Bayern.

Ik ben bang dat dit weer een gevalletje verhuren, verkopen wordt.

23 januari 2014 om 17:04

Denk het niet, De Bruyne en Mata gaan weg, dan blijven Willian, Oscar, Schurrle, Hazard over. Schurrle speelt AML en dus is Salah gehaald om te roteren met Willian of Oscar.

23 januari 2014 om 17:12

Word echt pissed off van ons beleid man. Hebben we een goede kern waar de komende jaren amper investeringen voor nodig zijn, gebeurd dit weer.

23 januari 2014 om 17:16

Echt he k*t chelsea even de beste speler verkopen. Nu kunnen de andere fans misschien wel in verdediging gaan. Maar iemand zoals mata vindt je echt niet 1 2 3. Ik heb het gewoom niet met mourinho en zijn beleidt.

23 januari 2014 om 17:17

Dat is het gevolg van constant trainers wisselen en al die trainers een grokt transferbudget geven. Iedereen heeft persoonlijke voorkeuren voor spelers voor bepaalde rollen die in zijn tactiek passen. Als Mourinho nu 5 jaar zal blijven dan gaat hij ook met 'zijn' vaste kern werken.

23 januari 2014 om 17:18

Denk je nu wel dat de Mata transfer aanstaande is @marre123?

23 januari 2014 om 17:20

1 van de beste voetballers van de PL verkopen en dan dit ervoor terugkopen. Hahaha

23 januari 2014 om 17:20

Ik vind Willian dit seizoen beter spelen dan Mata. Je moet het natuurlijk wel van een oogpunt van een manager bekijken he. Mata past gewoon niet in het systeem dat Mourinho wil spelen. Het is dan ook jammer om zo'n speler als Mata op de bank te zien. Willian doet het op dit moment fantastisch en Mou prefereert Oscar over Mata op 10. Ik vind het dan heel erg jammer dat De Bruyne nu weg is want die had nu meer kans op minuten. Dan hoefden we Salah ook niet te halen.

23 januari 2014 om 17:24

Heb eens wat vertrouwen in Mourinho. Die man weet echt wel wat hij doet. Niewe coach, nieuwe kansen en het lukte Mata gewoon niet om hem te overtuigen.

Beseffen jullie dat we maar 2 punten achter staan op de leider zonder dat onze 'beste' speler speelt. De afgelopen jaren konden we het al vergeten rond deze periode. In die voorbije 2 jaren was Mata trouwens DE man en nu niet meer, dus aan jullie om de conclusie te trekken.

Mourinho zijn manier van aanpakken heeft duidelijk effect en ik geloof dat we een reële kans hebben om de PL te winnen. Al veel meer kans dan de voorbije jaren, dus heb wat vertrouwen.

23 januari 2014 om 17:29

Sorry hoor rodeduivel fan. Maar zo omgaan met onze beste speler van de laatste 2jaar is triest. Oscar is gewoon zwak de laatste 2maand maar blijft wel spelen.

23 januari 2014 om 17:39

@marre123, Je weet hoe het bij Mourinho werkt, hij is veeleisend. Iedereen begint op 0 en op dit moment hebben Oscar en Willian meer laten zien dan Mata. Het is toch jammer om een speler als Mata op de bank te zien verpieteren? Het is dan de juiste keuze om uit elkaar te gaan als hij niet tevreden is. We doen het op dit moment gewoon goed, en Oscar brengt altijd meer dan Mata als ze allebei niet goed spelen. Oscar snapt dat je het team moet helpen met meeverdedigen en Mata is hier niet toe in staat.

23 januari 2014 om 17:42

Marre123

Ik vind het jammer voor Mata, maar voorlopig kan Mourinho dit wel beargumenteren met resultaten, zeker in vergelijking met de voorbije jaren. Het is gewoon een feit dat we het nu beter doen zonder Mata.

Daarom vind ik het goed dat hij vertrekt, want hij is zeker een goede speler en hoort altijd te spelen.

23 januari 2014 om 17:45

Willian

Main position: Right Wing
Secondary positions:10, Left Wing

Mohamed Salah

Main position: Right Wing
Secondary positions: Left Wing, Secondary Striker

Eden Hazard

Main position: Left Wing
Secondary positions:10, Right Wing

André Schürrle

Main position: Left Wing
Secondary positions: Right Wing, Secondary Striker

Oscar

Main position: 10
Secondary positions: Left Wing, Right Wing

23 januari 2014 om 18:02

Isodmr, oscar is gewoon uit vorm ook. Hij heeft 6 goals en maar 2 assists ook in de pl. Terwijl Mata gewoon veel betere statistieken haalt als die vertrouwen krijgt

23 januari 2014 om 18:07

Maar voetbal is niet alleen maar statistieken. Oscar werkt zonder de bal veel harder dan Mata en daar heeft het team profijt aan. Hazard speelt door het hard werken van de andere middenvelders beter dan ooit te voren. En Mata heeft mij dit seizoen niet kunnen overtuigen, jou wel?

23 januari 2014 om 18:12

Maar in totaal 13 goals en 8 assists, terwijl die knul nog maar net 22 is.

23 januari 2014 om 18:12

Doe effe normaal joh. Mata is echt slecht. Salah is zeker een versterking. Wordt een grote let op. Hij was een plaag voor chelsea, zowel thuis als uit bij de champ.league. Net als willian vorige jaar bij Shaktar. En kijk hem nu

23 januari 2014 om 18:21

@marre123: Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind het belachelijk dat Mourinho maar zelfs door onze fans Mata zo laten vallen. Hij heeft geweldig gepresteerd de afgelopen 2 seizoenen, Mata verdient zo'n behandeling absoluut niet.

23 januari 2014 om 18:25

Mata is echt slecht? Ga lekker ergens anders heen met je Mata is slecht, ontdankbare gloryhunter

23 januari 2014 om 18:32

@george best: Negeer zulke mensen maar, die kun je geen chelseafans noemen. Het is belachelijk dat Mata niet gewaardeerd wordt door zulke fans nadat hij zoveel voor ons betekent heeft. Helaas zijn er heel veel Chelseafans die zo over hem denken. Wat dat betreft is het goed dat Mata vertrekt, is hij eindelijk verlost van zulke reacties. Hopelijk wordt hij wel gewaardeerd door de United fans, want dat verdient deze fantastische speler.

23 januari 2014 om 18:36

@drogba96. Ik heb Mata altijd gewaardeerd, ik hoop zelf dat hij niet weg gaat maar als een speler waarvan ik hou bij mijn club niet aan het spelen toe komt word ik zelf droevig. Ik vind daarom dat hij een juiste stap in zijn carriere moet zetten als hij niet gelukkig is bij Chelsea. Manchester United is persoonlijk een verkeerde stap voor hem.

23 januari 2014 om 18:40

Hij doet een prima zet. Utd word opnieuw een stabiele club terwijl wij dat binnen 10jaar niet zullen zijn.

Mata zo behandelen na 2 top seizoenen is echt zo laag van Mourinho.

23 januari 2014 om 18:43

@isodmr: Klopt, het is het beste voor Mata als hij vertrekt. Ik doelde op fc Mourinho die Mata een slechte speler noemt. Aan zulke ondankbare fans heb je gewoon helemaal niks. Ik denk dat United wel een goede zet is voor Mata, zolang hij niet aan de rechterkant gaat voetballen. Hij kan denk ik perfect samenspelen met Rooney en Van Persie. Drie heerlijk technische spelers hebben ze dan in de voorhoede.

23 januari 2014 om 19:10

Dat is geen Chelsea supporter, maar een Mourinho supporter.

23 januari 2014 om 19:18

Alleen loopt Mata verdedigend de kantjes ervan af. Oscar werkt als een paard en verdedigt goed mee. En Oscar is wat jonger dus heeft misschien wel meer potentie dan Mata.

23 januari 2014 om 20:03

Willian speelde voor Anzhi he kerel

23 januari 2014 om 21:48

@marre123. Overreacting ofc. Je bent Mata aanbidder gezien je ava. Maar Chelsea heeft in de afgelopen jaren nooit zo goed gespeeld als nu. In de jaren met Mata werd zelfs een x de top 4 niet gehaald. Vorig jaar was het met pijn en moeite 3e waar plek 5 wederom in zicht was. Dit jaar gaat het vlekkeloos. Top 3 is eigenlijk al veilig en de titel is sinds Ancelotti weer eens in zicht. Toen zat Mata er ook niet.

Mata kan ongelooflijk goed tikken, goede steekpass etc. Maar daarmee is alles gezegd. Wij hebben geen spits die alles erin knalt dus we moeten complete middenvelders hebben, Willian en Oscar zijn dat meer, zowel in defensieve vlak als offensief. Mata op de bank zetten is dan kapitaalvernietiging van jewelste. Die Salah is overigens een gigantische talent dus Chelsea gaat er niet op achteruit. In tegendeel, er is waarschijnlijk zelfs budget voor een spits vrij gemaakt.

23 januari 2014 om 22:02

Grunnboy, vind het gewoon opmerkelijk hoe sommige hier licht over gaan.

Mata heeft ons gvd 2 jaar recht gehouden en prijzen bezorgd. Alles kwam dankzij hem in offensief opzicht. Mourinho laat hem links liggen al heel het jaar door.

Ja we staan 3de maar niet met top voetbal. City speelt elke tegenstander weg, wij absoluut niet.
Ons beleid is gewoon slecht, Schurlle en Willian waren niet nodig. Anders had Mata nu gewoon nog een Chelsea sspeler geweest.

Altijd dat Mourinho opgehemel van jullie. Hij krijgt enorm veel geld en kwaliteit ter beschikking maar blijft verdedigend spelen. Oscar is gewoon slecht al een hele tijd maar hij 'werkt' goed. Terwijl hij in aanvallend opzicht niks bijbrengt. Speel dan gewoon met Mikel centraal op het middenveld als je meer controle wil hebben...

23 januari 2014 om 22:04

Ben ik trouwens de enige Chelsea supporter hier die het vreselijk vind dat er enorm veel onnodig geld uitgegeven word?

We verkopen Mata trouwens met maar een winst van 10 miljoen... Maar halen wel even doodleuk Matic terug voor 30 miljoen nadat die zo goed als gratis vertrokken was een paar jaar geleden.

23 januari 2014 om 22:28

Marre ik ben grotendeels met je eens, zoals gewoonlijk. Als Mata met lampard en ramires achter zich speelt krijg je idd dat er verdedigend niks staat. Maar nu spelen we met torres oscar willian mikel oscar hazard die allemaal verdedigend vol meedoen (hazard soms niet), dan kan je mata gerust opstellen. Creatieve spelers moet je soms hun energie niet laten verspillen aan verdedigen, oscar doet t te veel om aanvallend de laatste tijd iets te brengen. Mata kan gerust spelen, als je ziet wat hij de laatste 2 jaar wel niet gebracht heeft, gewoon petje af. Zo iemand mag je niet laten vertrekken naar een concurrent die in het slop zit. Haal je ook nog Salah die nog niets eens de tenen van Piazon mag strelen. Dan kon moses net zo goed.l blijven want die werkt ook hard... Echt wanbeleid dit

24 januari 2014 om 00:06

Inderdaad, maar liefst 11 wedstrijden... Hij heeft naam gemaakt in Donetsk

24 januari 2014 om 00:16

Je stelt je verschrikkelijk aan omdat je Mata fan bent. Chelsea speelt beter als team dan voorheen en doen in jaren weer eens mee om de titel. Mata is individueel misschien het beste, maar Oscar is beter voor het team. Je doet ook alsof Mata echt prijzen voor Chelsea heeft gewonnen zoals Drogba en Torres deden.

Mata is erg goed, maar is meer dan vervangbaar. Mourinho doet dit in het belang van het elftal, niet omdat hij Mata niet mag. Mata loopt in verdedigend opzicht echt de kantjes ervan af, in tegendeel werkt Oscar als een paard. Chelsea doet het juiste let maar op. Deze Salah word ongelooflijk goed. Het is slechts een kwestie van tijd voordat hij Mata heeft laten vergeten. Ookal is dit een rechtsbuiten/middenvelder.

24 januari 2014 om 00:20

Salah is geweldig in de Champions League, en Piazon doet het leuk in onze Eredivisie. Natuurlijk is Piazon erg goed maar Salah heeft zich veel meer bewezen.

24 januari 2014 om 04:54

Ja, gelukkig blijven er dan nog 4 spelers voor de aanvallende middenvelder-positie over, fijn dat er nog eentje wordt gehaald! Top man.

24 januari 2014 om 05:37

Welkom Salah, een speler die zich niet te groot voelt voor de bank.

Mata die zichzelf al te groot vind om op de bank te zitten (50), terwijl Lampard, Cole etc netjes vechten voor hun plek. Nee, kom dan niet je liefde verklaren voor Chelsea en London en vervolgens naar ons grote concurrent te vertrekken.

''i want to be a blues legend like Lampard and Terry'', je hart is net zo klein als je postuur Mata. Je bent een verrader eerste klas en verdient het niet meer om het blauwe shirt te dragen. Joe Cole en Zola zaten ook een tijdje op de bank, maar vochten voor hun plek.

Deze Mata heeft een veels te grote ego nadat hij 2 x player of the year is geweest. 17 matches de kans gekregen maar buiten 3 wedstrijden was hij gewoon waardeloos.

Opgeruimd staat netjes!

24 januari 2014 om 06:57

Mata gekocht voor 23,5 en verkocht voor 37, dat is dus een winst van 20 miljoen euro. Daarnaast Is De bruyne verkocht met dikke winst. Matic is een nieuwe aankoop, en Salah is een topwinger. Mata is een ondankbare verrader.

24 januari 2014 om 07:59

Rekenen is (ik hoop dat je nog op school zit) niet je sterkste vak, ik zou opteren voor een bijspijkerklasje.

24 januari 2014 om 08:36

Wat heeft het ermee te maken? Bedragen zijn ruim gerekend en in pond, t gaat om een bedrag tussen 37-40m pond. En mata is gehaald voor 22,5-23,5 maar ok jij volgt Chelsea niet dus jij zou er nix van snappen.

Jij kunt alleen miereneuken

24 januari 2014 om 09:02

Mierenneuken....

Er zijn niet eens bedragen bekend, allemaal geruchten.

23 januari 2014 om 17:17

Ten eerste vraag ik me dat af, Chelsea heeft drie aanvallende posities om te vullen en heeft daar zoals isodmr zei vier opties voor plus per volgend seizoen Piazon en Traore. Je kan er vanuit gaan dat Salah beter is dan de laatste twee opties en je kan er ook van uit gaan dat elk van de eerstgenoemde vier opties elk seizoen wel een keer geblesseerd raakt. Dan heb je een back-up van niveau nodig om mee te doen om het kampioenschap en dan is Salah niet zo'n slechte optie. Mata was te groot en te duur om te banken en met deze transfer boekt Chelsea dus hoe dan ook een netto-winst.

En zelfs als het een gevalletje verhuren, verkopen wordt, dan zijn alle partijen goed af. Basel ontvangt een mooie som geld en een goede relatie met Chelsea (mocht Piazon ooit weg moeten, dan heeft Basel betere papieren). Chelsea kan een mooie winst boeken wanneer Salah na twee of drie goede verhuurseizoenen wordt verkocht (zoals de Bruyne en vermoedelijk ook Courtois en Lukaku). Salah kan zich ontwikkelen op een ander niveau en zich in de kaart spelen bij andere clubs en na twee verhuurperiodes alsnog een mooie transfer maken.

23 januari 2014 om 17:37

Perfect verwoord man! Ben er blij mee dat iemand ziet dat dit een logische aankoop is onder deze omstandigheden.

ongelooflijk mata verkopen en dan salah halen

24 januari 2014 om 02:08

Mata wilt zelf weg en Salah is zijn vervanger.

dit is volkomen logisch, als vervanger voor mata, dikke winst voor chelsea deze winter

Alles gaat naar Chelsea lijkt t wel.....dik salaris is blijkbaar toch belangrijker als (vaak) spelen.

23 januari 2014 om 17:06

En als een speler naar Arsenal gaat waar hij een dik salaris krijgt is het omdat het zo'n 'prachtige club' is zeker?

23 januari 2014 om 17:23

Nee hoor, ondanks avatar ben ik niet voor Arsenal......maar je bent t toch met me eens dat hij bij Liverpool meer kans op speeltijd dan bij Chelsea heeft?

Edit: Twee reacties bij elkaar gevoegd.

24 januari 2014 om 12:52

Ja daar heb je helemaal gelijk in hoor!

Leuk voor hem zo'n mooie transfer, maar is hij echt goed genoeg om de concurrentie strijd te winnen?
En wat heeft hij wat Mata niet heeft? Voor de breedte kan je beter Mata houden.

23 januari 2014 om 17:03

Mata is voor de breedte een stuk duurder dan Salah

Met Salah hebben ze een tweede optie voor de rechtsbuiten positie er bij, het is niet per se de vervanger van Mata.

23 januari 2014 om 17:58

Duurder? Laat me niet lachen. Iemand verkopen voor 3 miljoen om hem binnen 2 jaar weer terug te kopen voor ruim 8x zoveel. Geldt speelt geen rol grote vriend.

23 januari 2014 om 22:31

Ook daar moet men zich houden aan de Financial Fair Play van de Fifa, een van de redenen waarom Falcao nu niet in een blauw Chelsea shirt rondloopt.

23 januari 2014 om 23:13

Mata verdient naar cerluid maar 70.000 pond per week. Zo duur is hij qua salaris dus niet voor Chelsea.

23 januari 2014 om 17:37

Het enige wat ik op kan komen is dat hij wat sneller is voor de rest is Mata in zo een beetje alles beter

Kan nog steeds niet geloven dat die komt, eindelijk weer een geweldige jonge creatieve speler :0

23 januari 2014 om 18:14

Jong is ook weer iets anders, bijna 26. Maar wat het denk ik nog belangrijker gaat maken is dat Juan Mata Januzaj zoveel kan leren, door hem krijgt Januzaj wat minder druk en gaat hij zich denk ik beter kunnen ontwikkelen. Ook gaan Rooney en RVP meer de focus kunnen leggen op goals maken dan op terugzakken. Zou erg blij zijn als hij komt, dan kunnen we een sprint proberen te trekken naar top4, wat ons seizoen nog enigzins verdraagbaar zou maken.

23 januari 2014 om 19:19

Volgens mij ben je de periode Macazar best snel vergeten. Mata op zijn best is een niveau dat Hazard nog niet heeft bereikt. Dat Mourinho verdedigende werk van een 10 verwacht vind ik raar, je moet weten wat je wil, als je een 10 hebt die scoort en assists geeft en aanvalt kan je daarachter een balafpakker plaatsen. Maar Mourinho gaat dan liever voor een Ramires .

23 januari 2014 om 19:20

26 jaar vind je niet jong? Mata staat aan het begin van zijn top jaren.

23 januari 2014 om 17:43

Misschien is Salah meer treden met de geringde speelminuten en meer gebrand dan Mata. Ik Vind Mata ook een van de beste van de premier league, maar Mourinho heeft een goed systeem en werkt elke dag met deze jongens.

Onnodige versterking, kunnen beter voor verdedigers gaan

23 januari 2014 om 17:07

De Bruyne is ook al weg hè, met de aanstaande transfer van Mata is dit wel logisch. Oscar, Hazard, Willian en Schurlle kunnen geen drie posities een half seizoen lang bezetten. Jeugd is geen optie bij Chelsea, dus dan was deze aankoop te verwachten.

Das snel rond gekomen ik denk dat het best een mooie stap is nog jong en dan al roulatie speler bij een van de beste teams te wereld mooie tranfer!

23 januari 2014 om 17:18

Misschien kan Vitesse hem wel gelijk huren

23 januari 2014 om 17:29

Ja gebeurde dat maar ik proef hier toch wel een beetje jaloezie

23 januari 2014 om 17:39

Zal natuurlijk niet gebeuren maar die gast zou Vitesse wel kampioen maken. Veel te goed voor de Eredivisie natuurlijk

Dit verklaart dus waarom Chelsea Mata zo makkelijk laat gaan.

23 januari 2014 om 17:10

Je haalt anders niks gelijkwaardigs...

23 januari 2014 om 17:24

Misschien vind Mourinho hem wel beter dan Mata..

23 januari 2014 om 18:17

Vind ik te vroeg om te zeggen.
Salah is pas 21 en heeft toch al in CL laten zien een aardig niveau te kunnen halen. Misschien gaat dat met grote sprongen vooruit door te spelen en trainen met nog betere spelers om hem heen....misschien ook niet...feit is wel dat t te vroeg is om te zeggen.

Mata zat het hele seizoen op de bank...slechter kan hij het in de rest vh seizoen in ieder geval niet doen.

Overigens een prima aankoop. Groot talent, niet te duur, Liverpool zal wel balen...gaan zij nu voor 1 van de Oekraïense talenten?

23 januari 2014 om 17:39

44 miljoen voor een bankzitter, dan zou ik het ook wel weten. Al zouden ze Salah er niet terug voor halen.

23 januari 2014 om 17:42

44 miljoen is een goede prijs voor Mata, een van de beste spelers in de league.
Ik dacht echt dat topspelers niet meer naar ons wouden komen, gelukkig wel.

23 januari 2014 om 18:14

Dante zou ook nog willen komen of hij zou niet ontevreden zijn met een transfer naar United, een minder jaartje maakt United geen subtop he.

23 januari 2014 om 23:10

Kom op mata verkoop je toch niet

Zal over 1 jaar verkocht worden, let op mijn woorden.

23 januari 2014 om 17:34

Haha let op mijn woorden. Je vertoont een beetje narcistische trekjes.

On: Had er eerst niet zo bij stil gestaan maar ongemerkt is dit een goede transfer voor Ajax. Mocht Ajax langs Salzburg komen, moeten ze tegen Basel. Basel is dan alvast hun topspeler kwijt.

23 januari 2014 om 17:46

Louis van Gaal acties, hahaha

off: van ginkel al weer een x fit?

23 januari 2014 om 17:04

van Ginkel word pas Juni / July terug verwacht dus die haalt het WK niet en is uitgespeeld dit seizoen.

23 januari 2014 om 17:04

Nee, die ligt tot tenminste het begin van volgend seizoen in de lappenmand, dus mist ook het wk.

Een hele goede speler, maar ik vind dat Chelsea hier nu wel heel veel kwaliteit inlevert voor iemand die waarschijnlijk een paar wedstrijdjes meepikt of verhuurt gaat worden.

Vond hem echt goed bij Basel! Kijk niet veel wedstrijden uit Zwitserse competitie, af en toe komt er wat voorbij, maar in de CL vond ik hem zeer degelijk. Alleen vraag ik me af of Chelsea niet te hoog gegrepen is voor nu. Chelsea behoort dan ook echt tot de top van de wereld en denk dat Salah beter eerst naar een team had kunnen gaan dat in de suptop meespeelt, zoals Everton. Ben bang dat het een geval als de Bruyne wordt.

Ben benieuwd. Ik ga niet te snel oordelen. Eerst afwachten.

Wat hebben we hieraan. We verkopen een topspeler en halen pure middelmaat. Onze beleid is om te huilen.

23 januari 2014 om 17:07

Zeker weten, ons toekomstplan die er best goed uitzag lijkt weggegooid te worden. De Bruyne is weg, Mata is weg, Courtois wordt waarschijnlijk verkocht, Luiz speelt ook al amper en niet eens op zijn positie.

23 januari 2014 om 17:46

@doorknob Inderdaad, ik was een beetje bang voor Chelsea want ze hadden echt toptalenten, jammer voor hun dat ze nu allemaal weg gaan omdat Chelsea liever spelers koopt.

23 januari 2014 om 18:53

Toen Mata gehaald werd was er ook alleen maar geklaag dat we hem voor veel te veel geld hadden gehaald. Maar nu die hoogst waarschijnlijk naar United gaat is het een geweldenaar. Ik vind hem bij lange na niet zo goed als de voorgaande seizoenen en dat terwijl hij ook al weer 26 is..

In tegenstelling tot jou en vele anderen vind ik het beleid van Chelsea deze winter meer dan uitstekend. Je verkoopt een niet presterende De Bruyne die het enkel leuk deed in de voorbereiding voor ruim 20 miljoen, en haalt er Matic voor terug. Het is nog even afwachten hoe hij gaat renderen maar voorzover ik weet is hij precies de speler die op ons middenveld ontbreekt!

En nu verkopen we Mata die dit seizoen niet bepaald het verschil maakt als hij speelt. Heeft wel wat te weinig kansen gekregen naar mijn mening maar goed met Oscar lopen we 2 punten achter de koploper dus wat valt er te klagen?

44 miljoen ontvangen voor mata en voor volgens mij +- 1/3e van dat bedrag de misschien wel toekomstige Mata halen noem ik uitstekend beleid. We worden ook nog met Zouma in verband gebracht wat ik ook echt een topper in spe vind!

23 januari 2014 om 22:45

Ach, natuurlijk draaien we een goed seizoen, maar als supporter moet je toch wel wat meer sympathie en vertrouwen hebben in je spelers. Financieel gezien is het natuurlijk mooi, en persoonlijk heb ik ook liever dat we wat minder geld uitgeven en een gezondere mix tussen transfers en opleiden aangaan. Maar het blijft toch wel een beetje dat Mata een publiekslieveling is die zoveel voor ons heeft betekend. Wel vind ik het zwak dat Mata niet wil vechten voor zijn plaats. Noem me een ouderwetse supporter maar ik vind gewoon dat we het team niet te drastisch moeten veranderen zoals AVB dat probeerde. Persoonlijk wil ik gewoon de chemie ervan af zien spatten in het spel net zoals toen in 2004-2009.

23 januari 2014 om 17:14

Want die topspeler wilt niet op de bank zitten en Salah lijkt wel geen moeite ermee te hebben..

23 januari 2014 om 18:23

Mata hoort ook niet op de bank te zitten. Wat Oscar de afgelopen wedstrijden laat zien is helaas heel erg slecht. Dat Mata vervolgens geen kans krijgt slaat nergens op.

23 januari 2014 om 18:31

Oscar is in de ogen van Mourinho veel beter dan Mata. Voorlopig heeft Mourinho gewoon gelijk want Cfc doet het beter dan afgelopen seizoenen toen Mata de beste Cfc speler was.
Mata heeft jouw dus wel overtuigd dit seizoen? Noem mij maar 1 goede wedstrijd van hem.... en ja, kansen heeft hij gekregen.. Succes.

23 januari 2014 om 18:39

Kansen heeft hij gekregen? Nee, absoluut niet. Hij heeft maar 2 wedstrijden in de basis gestaan, verder heeft hij het alleen met invalbeurten moeten doen. Van die invalbeurten heeft hij ook nog eens vaak als rechtsbuiten gespeeld, wat absoluut niet zijn positie is. Oscar is de laatste wedstrijden vrij slecht, zoals tegen United. Mourinho van het team dat er staat een hecht collectief van gemaakt, wat knap is. Maar Mourinho is zeer inconsequent in het eerlijk behandelen van de spelers. Mata en De Bruyne zijn hiervan het ultieme voorbeeld. Zij worden na twee wedstrijden al aan de kant geschoven terwijl spelers als Oscar veel meer krediet krijgen. Ik ben ook helemaal klaar met Mourinho, wat mij betreft vertrekt hij.

23 januari 2014 om 19:02

@Drogba96

Richt lekker een mata fanclub op en ga hem dan steunen, want biljart interesseert hij je meer dan chelsea. Chelsea presteert voor het eerst sinds jaren constant en jij loopt te janken om mata.

Nu roep je zulke stoere termen, maar als mourinho met chelsea straks met de titel start, loop jij vooraan mee te feesten en mourinho toe te juichen...

Beetje triest....

23 januari 2014 om 19:26

@ drogba96

Ondanks het feit dat ik je volkomen begrijp (aangezien ik persoonlijk Mata in topvorm 10 x beter vind dan Oscar) moet ik je wel tegenspreken..

In alle competities samen heeft Mata dit seizoen 14 basisplaatsen gekregen en 3 invalbeurten, in totaal 17 wedstrijden. Daarbovenop moet je nog rekening houden met het feit dat hij geblesseerd begon aan het seizoen. Dus kansen heeft hij wel degelijk zat gekregen..

In al die 17 wedstrijden heb ik maar 3 keer een Mata gezien die in de buurt komt van de Mata van de afgelopen 2 seizoenen, die 3 wedstrijden waren tegen Tottenham (1-1), Southampton (3-1), Arsenal (0-2, League Cup)

En sorry hoor, in 17 wedstrijden maar 3 keer goed spelen en verwachten dat spelers als Oscar en Willian je niet voorbijsteken in de pikorde? Nee dat gaat niet, bij veel concurrentie winnen enkel die spelers die veel inzet tonen, en dat deden Hazard, Oscar en Willian meer dan Mata dit seizoen, ook al moeten die 3 nog bewijzen dat ze Matas laatste seizoen kunnen evenaren zoniet overtreffen..

Zo is voetbal, hoe raar het ook klinkt, Mata voegt aan dit Chelsea zo goed als niks meer toe, zijn bijdrage aan de 2 punten achterstand op de 1ste plaats is ook nihil, dus voor een speler van Matas kaliber is vertrekken de beste oplossing en voor Chelsea is het goed meegenomen, je kunt niet altijd een reservespeler voor 44 miljoen euro verkopen.

On; Salah vind ik persoonlijk een uitstekende vervanger voor Mata, een Salah op de bank zal ten eerste goedkoper zijn dan een Mata en ten tweede zal hij de perfecte invaller zijn, met zijn snelheid en dribbels zal hij goed van pas komen!

23 januari 2014 om 22:22

@J. Mourinho jr.: Op je teentjes getrapt omdat ik Mourinho bekritiseer? Je laatste zin geeft trouwens aan hoe kansloos je reactie is, jij weet totaal niet hoe ik al persoon ben dus je kan daar werkelijk niets over zeggen. Daarnaast mag ik gerust mijn club bekritiseren op momenten als dat nodig is. Het slaat juist nergens op als je altijd je club blijft beschermen, waar jij eigenlijk het perfecte voorbeeld van bent. Eigenlijk ben je ook totaal niet de discussie waard omdat je niet inhoudelijk reageert maar puur provoceert. Dat geeft eigenlijk al aan hoe zwak je bent.

@razmo:. Het is ook wel zo dat hij de voorbereiding grontendeels gemist heeft waardoor hij al aan het begin van het seizoen een achterstand had. Ik blijf erbij dat hij vergeleken met andere spelers weinig kansen heeft gehad, maarja dat is dan een meningverschil. Wat mij het meeste steekt is dat we zo respectloos om gaan met onze spelers. Op deze manier creeëren we nooit meer boegbeelden van onze club. De tijden van Lampard, Terry en Cech zijn bijna voorbij. Maar zoals we zo omgaan met onze spelers zullen er nooit meer nieuwe boegbeelden komen.

Ik hoop voor Salah dat hij meer speeltijd gaat krijgen dan zijn voorgangers De Bruyne en Mata, want anders is dit een waardeloze stap voor hem. Liverpool had hem goed kunnen gebruiken denk ik.

Ik dacht dat ik hier laatst had gelezen dat hij al had getekend bij Liverpool maar dat heb ik dan toch fout gelezen blijkbaar.
Echt een goede speler overigens voor Chelsea ben benieuwd of hij zijn niveau van Basel ook bij Chelsea laat zien.

Oei, ik dacht eerlijk gezegd dat dit een zekerheidje voor Liverpool was. Van de zomer Willian, en nu weer een vergelijkbare situatie. De magische hand van Mourinho misschien?

23 januari 2014 om 17:09

De magische hand van geld misschien?

23 januari 2014 om 17:11

Want? Liverpool zou niet aan de salariseisen van Salah kunnen voldoen? Maar wel de speler met het duurste weeksalaris van de hele PL huisvesten...

Misschien de magische hand van prijzen?

23 januari 2014 om 17:14

Neen, gewoon de magie van het geld, misschien moet je de salarissen van Chelsea en Liverpool even vergelijken, en geen dingen verznnen omdat die je goed uitkomen.

23 januari 2014 om 17:17

Ah, dus jullie hebben niet de speler met het hoogste salaris? Gedraag je niet zo als een calimero: in principe zou Liverpool ieder salaris kunnen betalen wat ze willen/opconcurreren tegen potentiele kapers, zeker als bankspeler met bijbehorend salaris betreft. En daarnaast verzin ik niks, weerleg het maar eens.

Overigens beweer ik niet dat dit de juiste stap is voor Salah. Die kan z'n carriere nu wel vergeten [gechargeerd].

23 januari 2014 om 17:20

Toure of Rooney verdient het hoogste weeksalaris in Engeland... verder staan ook Aguero en van Persie hoger dan welke Liverpool speler dan ook.

23 januari 2014 om 17:24

Liverpool kan tot 236.000e per week gaan voor Salah. marginaal minder dan Toure of weet ik wie allemaal..: Geld is dus geen probleem voor Liverpool. T'is FC Schubbekutteveen niet. Daarmee is het argument ontkracht. Begrijp je de strekking van het verhaal nu?

23 januari 2014 om 18:11

En ondanks dat Liverpool hem beter kon gebruiken, en hij zelf meer speeltijd zou krijgen bij Liverpool, gaat die toch op een wonderbaarlijke manier naar Chelsea.
Als je beweert dat dit niet met geld te maken heeft kan ik je nooit meer serieus nemen.

En Suarez is niet de best betaalde speler van de Premier League.

23 januari 2014 om 18:17

Misschien is Chelsea ook gewoon een betere club dan Liverpool met hogere ambities. En vergeet niet, die Salah zou ook niet gegarandeert spelen bij Liverpool. Met Sturridge, Suarez, Henderson, Lucas, Gerrard, Coutinho is er niet echt ruimte voor hem in de aanval of op het middenveld. Banken bij Liverpool of banken bij Chelsea, ik zou het wel weten.

23 januari 2014 om 19:04

Tuurlijk het geld! Waarom zou je anders voor chelsea kiezen? Het is niet zo dat je dan voor de titel speelt...of cl...of onder mourinho Ipv meneer rogers...

23 januari 2014 om 19:13

Haha, die dingen die opnoemt komen door het geld slimmerik.

23 januari 2014 om 19:16

Tuurlijk niet man denk ff na, die stinkrussen kunnen elke middelmatige speler een salaris geven wat bij Liverpool alleen realistisch is om aan de absolute topspelers te geven. Knuppel.

23 januari 2014 om 19:50

Ow is dat zo? Liverpool heeft de afhelpen jaren volgens mij niet minder uitgegeven dan bijvoorbeeld een arsenal, hoe verlaat je dat dan? Was t maar zo namelijk dat je met geld alleen prijzen kon, dan had liverpool nog wat gewonnen de afgelopen jaren.

23 januari 2014 om 19:51

Let niet op die vreemde woorden, vanaf een telefoon is het lastig swipen.

24 januari 2014 om 02:16

@kopitered

Hoezo kan je El-Imbatido niet serieus nemen. Liverpool maakt minder kans op de titel en Chelsea doet mee met de CL en de FA Cup. Hij heeft duidelijk niet voor geld gekozen, geld is in dit geval een bijzaak.

Jongens, als ik het fout hen verbeter me maar; deze jonge is een talent maar bij chelsea heeft hij minder slagingskans dan bij liverpool denk ik. Liverpool kon hem meer gebruiken want bij Chelsea zijn er echt veel jongens op het middenveld. Ik vind het jammer dat hij voor een zak geld heeft gekozen ipv een geschikter team om zich tot een topspeler te ontwikkelen.

23 januari 2014 om 17:13

En hoe weet jij zo zeker dat hij bij Liverpool niet evenveel zou verdienen?

Over kwaliteit inleveren gesproken, wat baal ik hier van. Had dan De Bruyne of Mata gehouden... Of haal nog liever Piazon ofzo terug om die plek op te vullen. Nee het wanbeleid wat laatste jaren verbeterd werd komt terug.

Niet om te provoceren maar ik zei de Liverpool fans al dat Salah echt niet naar Liverpool zou gaan als hij naar Chelsea kon. Deze transfer maakt de waarschijnlijkheid van de transfer van Mata naar United wel groter. We zullen het zien. Wie is de alternatief voor Liverpool, Yarmolenko ofzo toch?

23 januari 2014 om 19:05

Yarmolenko of Konoplyanka zouden de meest logische alternatieven zijn, weliswaar ook de meest prijzige.

23 januari 2014 om 23:18

Maar misschien zelfs wel betere opties

Dus je hebt een speler van wereldklasse en die zet je op de bank, vervolgens verkoop je hem aan een concurrent voor een vet bedrag en haal je een opvolger (voor iemand die bankzitter is) die minstens drie klasse lager is waar een concurrent achter aan zit.

#chelsealogica

23 januari 2014 om 17:14

Het is gewoon logisch. Mata is te goed voor de bank en hij kan zich gewoon niet in de basis spelen. Als hij ongelukkig wordt moet hij dus weg. 45miljoen krijg je voor een bankzitter die ongelukkig is, haalt daarvoor een talent van 21 jaar die niet verwacht dat hij elke week in de basis sstaat. Chelsea mist een backup AMR dus niks meer dan logisch.

24 januari 2014 om 02:20

Willian
Main position: Right Wing Secondary positions: 10, Left Wing

Mohamed Salah
Main position: Right Wing Secondary positions: Left Wing, Secondary Striker

Eden Hazard
Main position: Left Wing Secondary positions: 10, Right Wing

André Schürrle
Main position: Left Wing Secondary positions: Right Wing, Secondary Striker

Oscar
Main position: 10 Secondary positions: Left Wing, Right Wing

Wauuw hij lijkt wel een heeeleee goede speler uit die compilatie. Jammer genoeg zijn het moment opnames. Maar Ik ben benieuwd....

23 januari 2014 om 17:51

Zier er wel goed uit ja, maar ja compilaties hé die maken zelfs Bebe goed, kijk maar naar 'the Bebe crossing show' (?). Dat zijn toch wel zijn highlights moet ik zeggen.

23 januari 2014 om 18:02

Gelijk heb je! Daarom kan je een speler pas echt beoordelen als je hem live hebt zien spelen.

Prima! Nu het verkopen van Mata aan Manchester United bevestigen en iedereen is tevreden... iedereen behalve Liverpool.

23 januari 2014 om 17:15

Denk niet dat Chelsea fans nou zo vrolijk worden van het verkopen van hun beste nummer 10, en dan een groot talent van Basel terugkrijgen.

23 januari 2014 om 17:20

Ik denk dat jullie Oscar ook vreselijk onderschatten, die knul is echt geen werkpaard, zijn scorend vermogen is zo handig. Die jongen is ook nog maar. Een Mata in vorm en tevreden is de beste nummer 10 van de wereld samen met silva in mijn ogen, maar dat is hij niet dus is een transfer een klein beetje begrijpelijk. Maar voor Liverpool moet dit wel heel zuur zijn.

Erksen, Siggurdson, Willian, Mkhitaryan en nu Salah, good going Rodgers.

Bij deze geef ik de strijd voor plek 4 op.

23 januari 2014 om 17:22

Jullie staan wat 8 punten voor op United, 3 op Tottenham/everton, dat jullie een slippertje maken maakt jullie echt niet minder hoor. Kop op, 4e plaats is waarschijnlijk voor jullie.

23 januari 2014 om 18:15

We staan gelijk met Spurs, 1 punt voor op Everton, onze hele basisverdediging is geblesseerd en onze CVM is ook geblesseerd, er moet een wonder gebeuren willen we vierde worden, daarom frustreerde het me ook zo dat we titelkandidaat werden genoemd.
Als we aan het eind van seizoen dan weer 5e/6e worden, lijkt het alsof we weer slecht zijn, terwijl we wéér belachelijk veel pech hebben dit seizoen.

23 januari 2014 om 18:18

Dat valt ook nog weleens reuze mee, in jullie laatste wedstrijd weer heel erg bevoordeeld. United heeft pas pech gehad, maar Everton en Spurs gaan jullie niet bij kunnen houden.

23 januari 2014 om 19:20

Tegen Everton 2 punten ontnomen, tegen City 3 en tegen Chelsea 1.. daar doet zo'n wedstrijd tegen Villa die we toch al helemaal wegspeelde niks aan af.. komop zeg.

23 januari 2014 om 23:20

Tegen Stoke ook al een makkelijk penalty. Jullie hadden daar zo gelijk kunnen spelen en tegen Villa kunnen verliezen. Al met al heb je niets te klagen

23 januari 2014 om 18:08

Echt hé, gebrek aan daadkracht en in plaats van gewoon een keer 3/4 miljoen meer te trekken en een speler zeker binnen te hebben, betalen ze liever 8 miljoen voor een waardeloze Aspas of trekken ze geld uit om een ongemotiveerde Moses een seizoen te huren. Dit is het seizoen om eindelijk in de top-4 te eindigen en weer aansluiting met de top te vinden en ook Suarez te behouden, maar daarvoor moesten er wel enkele versterkingen komen in de winter, maar nee hoor lekker afwachten en niet even 3/4 miljoen meer bieden en een ander loopt ermee weg.

23 januari 2014 om 18:32

Lolzzz

Wat wil je dan? Terug naar het oude beleid en zomaar even elk bedrag op tafel leggen wat er gevraagd wordt? Wil je dat? Ik ben hier opzich wel blij mee, er wordt betaald wat er betaalt zou moeten worden en er wordt niet meer roekeloos met geld uitgegeven.

Natuurlijk baal ik ervan dat we weer een potentiele aankoop zijn misgelopen. Maar er komen nog wel spelers verwacht ik. Een fullback en een verdedigende middenvelder genieten ook prioriteit.

23 januari 2014 om 19:22

Heb je hem ook weer, kom jij maar een keer een discussie voeren als je ergens gelijk mee hebt gehad.

Op deze manier geven we de top-4 weg and you know it.
Ik wil gewoon het beste voor m'n club, en geen beleid die er anderhalf jaar opwacht om een speler van 10 miljoen binnen te slepen.

@frank

Griezmann en Cabaye, en je hoort er weer helemaal bij.
Ga je in de zomer voor een linksback.
Zou dat echt onmogelijk zijn?

23 januari 2014 om 20:23

Het laatste grote succes uit 2005 is behaald met spelers waar LFC ook niet de hoofdprijs voor betaalde, (in tegenstelling tot die andere halve finalist). Laat je eigen niet gek maken door clubs die honderden miljoenen blijven uitgeven, mourinho won de CL niet met Chelseas miljoenen en niet met Reals miljoenen, maar met hetveel minder rijke Porto.

23 januari 2014 om 23:26

Ja! Ga daarna terug, ik mis die tijden van de Caroll, Adams en Adams voor veel geld kopen. Dat was erg vermakelijk, leuker dan de huidige top4 klassering.

24 januari 2014 om 01:37

Gast, we hebben toch CL ambities, dan moet je aankopen om erin te blijven, ik spreek je wel aan 't eind van seizoen als ik gelijk heb.

24 januari 2014 om 09:31

Carrol en Adams was geen 2005 voor jou duidelijkheid. LFC haalde in 2005 en 2007 de finale van de CL met spelers waar ze nog niet de helft voor betaalde dan dat Chelsea toen ook al deed. Hyypia, Garcia, Riise, Smicer, Baros Kewell, Dudek, Finnan, Hamman, Alonso, Traore aangevuld met Gerrard en Carragher zijn door normaal verstandig beleid bij elkaar gezocht. Er zijn er echter een hele hoop die denken dat je alleen de top haald door 100 miljn uit te geven in de zomer, en dan in de winter nog eens vele tientallen miljoenen. Wat heeft het Real Madrid, Man.City, Mourinho, Ancelotti en Mancini opgeleverd dat ze met elkaar meer dan een miljard hebben uitgegeven?

24 januari 2014 om 15:19

Kopitered

Doe nou niet of de wanhoop nabij is, we hebben nog een week de tijd en ik neem aan, zeker nu na de blessure van Lucas, dat Liverpool echt nog wel minimaal met een speler komt. Je kunt wel onverantwoord geld gaan uitgeven en net die aantal miljoenen meer betalen maar je kunt er ook blij mee zijn dat er niet meer elk bedrag betaald wordt wat de vrager wilt.

Maar begrijp me niet verkeerd, ik word hier ook best simpel van hoor. Weken aan het onderhandelen en dan is hij bijna binnen dan komt de Russische maffia met een bod aanzetten en halen zij hem in een dag binnen.

Maar ik begrijp je eerste zin niet?

Chelsea handelt snel. Maar op welke positie gaat deze jongen spelen? Zoveel concurrentie daar..

23 januari 2014 om 17:13

Hij heeft helemaal geen concurrentie. Alleen Willian. Schurrle speelt linksvoor en daar speelt Hazard. Oscar speelt altijd op 10, Willian is de enige die op AMR speelt. Niets meer dan logisch dat Salah komt. Als Oscar wegvalt kan je Willian als 10 gebruiken en Salah als AMR spelen. Logisch toch?

24 januari 2014 om 02:25

Willian
Main position: Right Wing Secondary positions: 10, Left Wing
Mohamed Salah
Main position: Right Wing Secondary positions: Left Wing, Secondary Striker
Eden Hazard
Main position: Left Wing Secondary positions: 10, Right Wing
André Schürrle
Main position: Left Wing Secondary positions: Right Wing, Secondary Striker
Oscar
Main position: 10 Secondary positions: Left Wing, Right Wing

Na Wilian doet Chelsea ook een Salahtje

De kans dat Mata nu binnen korte tijd gemeld zal worden is drastisch hoger. SSN bericht dat het morgen zal gebeuren. Andere berichten dat vandaag een medical is afgenomen. Er is nog niks officieels, dus het is gewoon nog wachten.

Salah is een getalenteerde speler met raw pace en techniek. Jong en zal ook niet meteen voor de basis gebracht zijn. Die zal moeten groeien in het niveau van de PL (wellicht met een huur optie om ervaring op te doen), tenzij het een gerichte aankoop is geweest puur om Mata te vervangen.

Heel vies van Chelsea om Mohamed Salah van Liverpool af te pakken... Alles wees erop toch op dat hij naar Liverpool ging...

23 januari 2014 om 17:25

Dat hebben ze ook gedaan bij Willian en helemaal in het begin van het oliegeld zelfs bij Mikel. Mata was ook bijna naar Arsenal gegaan totdat Chelsea kwam geloof ik. Tegen het geld en de daardoor ontstaande succes kunnen maar weinig clubs tegen Chelsea op. Zelfs Manchester United verloor de strijd om Hazard omdat Ferguson weigerde om een zaakwaarnemer meerdere miljoenen te geven en Chelsea dat geen probleem vindt.

Weer een talent dat een aantal jaren van zn carriere weggooit.. Chelsea gaat in de zomer toch weer enorme aankopen doen, zoals ze altijd doen en dan mag Salah lekker de tribune warmhouden. Goede keuze gemaakt jongen!!

Zeg maar gedag tegen je speeltijd, had beter naar Liverpool kunnen gaan.

Het is wel lachwekkend aan het worden waar Liverpool me bezig is zeg. Van de zomer al Willian, Diego Costa en Mkhytaryan misgelopen (met name Willian) en nu weer Salah.

Ik heb het afgelopen jaar nog nooit zoveel hoop gehad op een top-4 klassering voor Liverpool, maar aangezien de concurrentie alleen maar sterker wordt (mata naar United en Salah naar Chelsea) en wij alleen maar zwakker (nu Lucas weer geblesseerd) is die hoop volledig weg.

Maarja wat wil je ook als je de helft van de vraagprijs bied voor Salah. Stakkers daar aan de Mersey.

23 januari 2014 om 19:31

lol bro, denk je echt dat het hier om de transfersom ging?

24 januari 2014 om 15:14

Uhh ja. Als Liverpool de vraagprijs had geboden speelde hij daar nu allang.

Wat een sjonnies bij Chelsea, gaat Mata weg en halen ze Salah, de volgende bankzitter.
Hier hebben ze toch niet veel meer aan?
Hij kon veel en veel beter naar Liverpool gaan.

Mijn eerste gedachte: mogelijk gunstig voor Ajax dat Basel zijn sterspeler kwijtraakt.

Mijn 2e gedachte: zonde voor Salah, daar kom je niet zo maar aan spelen toe zonder reputatie in topvoetbal. Bij Liverpool had dat wel gekund.

Pfff ben Chelsea fan maar ik baal echt van dat beleid, ze hebben Salah totaal niet nodig. Hoogstens als vervangend bankwarmer voor Mata, en ze hebben ook nog eens zat huurlingen als Piazon en Atsu hebben die ook op die positie kunnen spelen en het op het moment hartstikke goed doen. Die huurlingen geven ze gewoon totaal geen kans, want als die terug komen kunnen ze mooi op de tribune gaan zitten.

Ik vind het een logische aankoop als je ziet dat Mata en De Bruyne weg gaan. Je hebt nu maar vier aanvallende middenvelders en die houden het niet vol. Willian kan zowel op 10 en rechts uit de voeten en als Oscar of Willian wegvalt kunnen we dit vervangen met Salah.

Dikke miljoenen verdienen en een seizoenskaart krijgen recht achter de dug out is natuurlijk niet verkeerd.

Kan niet zeggen dat ik het niet jammer, maar succes met stof vangen dan maar!

Jammer, ik had hem wel bij LFC willen zien. Maar als het hem niet uitmaakt, dan mij eigenlijk ook niet.

Waarom kopen ze dan ook duizend en een wingers ? En dan tot de conclussie komen dat er een paar niet gelukkig zijn omdat ze te weinig spelen, die mannen verkopen en oh jawel dan weer wingers kopen, beleid...

Kan toch niet geloven dat ze op geen enkele andere positie versterkingen nodig hebben dus ze zouden het geld beter in andere posities investeren

Ga je Mata die zich 2 seizoenen lang bewezen heeft vervangen door iemand die zich nog op het hoogste niveau moet bewijzen ? Wow hoebedoel je geldverspilling en dramatisch beleid van Chelsea. Ik snap echt niet dat Abra hier niets aan doet en Mourinho gewoon als alleenheerser zijn gang laat gaan.

Ik kan me niet voorstellen dat je liever Salah hebt dan Mata, lol.

23 januari 2014 om 17:35

Salah is niet een speler die verwacht dat hij in de basis staat. Mata is gewoon ongelukkig en te goed voor de bank. Chelsea doet het goed zonder hem.

Sneu, kopen van een speler om zo de concurrentie te dwarsbomen lijkt het wel.

Van wat ik gezien heb lijkt die Salah me wel een perfecte speler voor het spel van Mourinho trouwens. Een loper met een goede werklust, scorend vermogen en een redelijke techniek. Zal het zeker niet slecht doen voor Chelsea en geef hem een kans van slagen.

23 januari 2014 om 18:15

Vaak zijn het toch ballen die hij naar voren schiet en er zo hard mogelijk achteraan loopt.

hij had welkom geweest bij Liverpool, maar laten we nou eerst maar eens een nieuwe CVM gaan binnenharken want tegen Villa miste je er al 1 en nu lucas er lang uit is ....

Zo grappig dit, nu maar naar Kono of Griezmann..

23 januari 2014 om 17:39

Griezmann lijkt me wel een hele leuke speler, alhoewel hij denk ik best prijzig is geworden(heeft ook al 12 goals in de La Liga)

23 januari 2014 om 17:51

Griezmann zou je sowieso als prioriteit moeten hebben, als het tussen Salah en hem ging. Lijkt me echter niet heel realistisch, die gaat gewoon 40 miljoen kosten.

Gewoon typisch Chelsea dit joh. In de zomer waren ze al zuur naar Arsenal met Demba Ba, naar Tottenham door Willian te kopen gewoon om te treiteren. Nu zitten ze ook Liverpool dwars in de race om plek 4. Een belangrijke concurrent versterken en vervolgens een doelwit van Liverpool kapen. Ze doen het er daar gewoon om hoor.

23 januari 2014 om 17:57

Denk je dat Liverpool 40 miljoen gaat betalen voor Griezmann?

23 januari 2014 om 18:18

Dan doet ze dat maar, ik word er schijtziek van dat iedereen weer versterkt behalve wij weer.

23 januari 2014 om 18:19

Ben je Sturridge, Sakho en Coutinho, Mignolet nu al vergeten?

23 januari 2014 om 19:14

Mijn god, ik heb het over deze transferperiode, zie je nou echt niet dat we extra spelers nodig hebben?

23 januari 2014 om 19:20

Nee, welke spelers dan? Ik vind jullie team erg goed hoor, dat jij dat niet ziet verbaast me.

23 januari 2014 om 19:30

Een linksback (enrique komt tekort)
Een controlerende middenvelder. (vind ons middenveld goed, maar het is simpelweg te smal).
Een winger (geen uitleg nodig denk ik)

Ik snap deze aankoop best wel, Mata is vertrokken en de Bruyne is weg. Ik ben een groots van Mata maar, wat heb je nou liever dat Mata wegroest op de bank en dat die maanden niet speelt of dat je er nog 44 miljoen voor kunt vangen. Ik wens hem het beste toe bij Man United en bedankt voor die belangrijke jaren!

Wauw Chelsea 'flasht' voor de 2e keer Liverpool met een transfer. Chelsea heeft hem niet echt nodig lijkt mij, maargoed.

23 januari 2014 om 17:47

Hoezo niet? Hoeveel aanvallende middenvelders heeft Chelsae op dit moment? Juist 4. En Chelsea speelt met 3. Here you go.

Is het al zeker of Mata nu verkocht is of niet?

23 januari 2014 om 18:06

Het is nog niet officieel bekend gemaakt door de clubs maar als het goed is heeft/gaat hij een medical test gedaan. Morgen word het waarschijnlijk door beide clubs bekend gemaakt.

23 januari 2014 om 18:19

Bedankt! Wel zonde van Chelsea had meer van Mourinho verwacht. Aan de andere kant snap ik niet waarom Mata zo snel opgeeft..

Haha wat een coupe weer van chelsea. Ze halen soortgelijke speler binnen verliezen weinig kwaliteit.

Iemand enig idee voor hoeveel hij gehaald is? Verder ben ik benieuwd of hij nog in de CL voor Chelsea dit seizoen mag spelen aangezien hij ook al voor Basel in de CL is uitgekomen, en hoe zit dit met Matic?

23 januari 2014 om 18:00

Geruchten gaan dat hij voor 11 miljoen pond is binnen gehaald. Weet zo de koers niet maar dacht dat het rond de 15 miljoen was.

23 januari 2014 om 18:06

Beide mogen niet voor Chelsea in de CL uitkomen.

Van deze speler heb ik een niet al te positieve indruk, maar ik laat me verrassen. Mourinho heeft aan te geven lang te willen blijven dus misschien is het maar goed ook dat er een jonge vervanger wordt gehaald waar Chelsea nog jaren mee vooruit kan.

23 januari 2014 om 17:57

Heb net even een YouTube filmpje gekeken. Daarop kan je eigenlijk niet oordelen, maar het was 11 minuten rennen met zo nu en dan een leuke actie. Denk dat deze jongen is gescout op de atletiekbaan.

23 januari 2014 om 18:31

Heb sterk het gevoel dat je een Valencia compilatie hebt gezien alhoewel Valencia nooit een actie maakt ....

23 januari 2014 om 19:31

Hahaha
Vind Valencia echt zóveel tekort komen voor United, eerder iets voor Swansea/southampton.

Chelsea koopt altijd zo lekker gericht. Die zullen geen euro teveel uitgeven.

23 januari 2014 om 17:58

Ze gaan van 6 aanvallende middenvelders, dus alles dubbel bezet, naar 4. Mata en KdB zijn verkocht (mata is nog niet officieel maar toch). Logisch dat er dan een aankoop wordt gedaan.

23 januari 2014 om 18:37

Ze hebben Essien (gaat weg), Lampard, Mceachran, Mikel, Ramires, Hazard, Oscar, Van Ginkel, Willian en Matic voor het middenveld. Dat zijn minstens 10 (!) middenvelders. En gelukkig doen ze niet aan jeugd inpassen, anders was het helemaal overbezet. Iedereen mag zijn eigen club kiezen, deze club begrijp ik alleen niet.

23 januari 2014 om 19:22

Chelsea speelt met een 4231 formatie. Als Salah komt hebben we 5 spelers voor 3 posities. Van Ginkel, Matic, Ramires, Lampard en Mikel zijn bedoelt voor de 2 posities daar achter. Van Ginkel is geblesseerd tot volgend seizoen. Lampard is oud. Essien is oud en gaat weg. De spelers die je overhoudt voor de twee posities zijn Matic, Ramires en Mikel. Mceachran wordt verhuurt.

Willian

Main position: Right Wing
Secondary positions:10, Left Wing

Mohamed Salah

Main position: Right Wing
Secondary positions: Left Wing, Secondary Striker

Eden Hazard

Main position: Left Wing
Secondary positions: 10, Right Wing

André Schürrle

Main position: Left Wing
Secondary positions: Right Wing, Secondary Striker

Oscar

Main position: 10
Secondary positions: Left Wing, Right Wing

Marco van Ginkel

Main position: central Midfield
Secondary positions: defensive Midfield
Attacking Midfield

Nemanja Matic

Main position: defensive Midfield
Secondary position: central Midfield

Ramires

Main position: central Midfield
Secondary position: right Midfield

Frank Lampard

Main position: central Midfield
Secondary position: attacking Midfield

Michael Essien

Main position: defensive Midfield
Secondary positions: Right-Back
Central Midfield

John Obi Mikel

Main position: defensive Midfield
Secondary position: central Midfield

Josh Mceachran

Main position: central Midfield
Secondary positions: right Midfield
Left Midfield

Individueel was Mata natuurlijk fantastisch maar als team was het Chelsea waarin hij uitblonk enorm wisselvallig. De ene week speelde we fantastisch en de andere week weer dramatisch.

Het Chelsea van nu is eindelijk weer solide en dit is absoluut een beter Chelsea dan dat we de afgelopen jaren gezien hebben. Mata is in balbezit een geweldige speler maar vergeet niet dat je als speler maar enkele minuten per wedstrijd de bal hebt en het minstens zo belangrijk is wat je doet wanneer je niet de bal hebt.

Tel daarbij op dat Chelsea als team nu veel beter presteert en Mata daar geen aandeel in heeft gehad en je komt tot de conclusie dat zijn verkoop niet geheel onlogisch is. Mata wilt niet langer vechten voor zijn plek en dus is zijn verkoop logisch.

Mourinho heeft nu al een sterker Chelsea neergezet dan dat we de afgelopen jaren gezien hebben. Daarnaast speelt Hazard dankzij hem ook veel beter dan vorig jaar.

Mourinho weet wat hij doet. Daar ben ik 100 procent van overtuigd.

23 januari 2014 om 18:22

Maar een Mata in vorm is direct betrokken bij 50 goals in een seizoen, dat is ongekend, een Hazard gaat dat nu nog niet bereiken hoor. Het is zonde voor Chelsea dat Mourinho een hard werkende 10 wil, dan zet je toch hard werkende en goed verdedigende Cvm's. Maar ik zal niet klagen hoor.

23 januari 2014 om 19:09

Goh een chelsea fan die wel het vertrouwen in mourinho heeft. Het is eens te meer duidelijk dat vz door de jaren heen over is genomen door 12-jarige pubers die de eerste periode van mourinho niet eens meegemaakt hebben. Volgens mij zijn dit de post-cl fans.... Ik bedoel als je als chelsea gaan dan een coach niet vertrouwen is het mourinho wel lijkt me...

Goeie speler, goede zet na het Cashen van Mata die zich niet meer happy voelt. Had liever Mata gehouden maar naar omstandigheden is dit een hele goede zet.

Ben benieuwd wat er met Marin en Moses gaan gebeuren. Marin is namelijk inmiddels zijn rugnummer kwijtgeraakt aan Matic. En Moses deed het vorig seizoen en in de voorbereiding van dit seizoen aardig goed.

Waarom nou weer, ik heb veel liever Mata. Soms snap ik Chelsea en Mourinho echt niet..

23 januari 2014 om 18:20

Mata is duur, en is ongelukkig. Als je dan 45 miljoen voor hem kan krijgen dan moet je dat wel doen bijna. Ook vergroot dit de kans op een kampioenschap voor Chelsea. Met een Januzaj/mata/rooney/rvp in de voorhoede, zie ik United winnen bij Arsenal.

23 januari 2014 om 18:26

Je vergeet dat het positieve verschil voor Chelsea op deze transfers 26 miljoen pond is...

Ik ben hier echt heel blij mee. Salah is echt een heel fijne speler, in de Europa League vorig jaar ook van hem genoten. Kan een heel leuke speler worden voor Chelsea, heeft veel snelheid en techniek.

Chelsea heeft hem tog helemaal niet nodig.. Mata kwam amper in actie denk dus dat Salah overbodig is. Ze hebben nog Marin en Piazon onder contract.

23 januari 2014 om 18:21

Marin komt tekort en Piazon doet het leuk in de Eredivisie, maar vorig seizoen in Malaga bakte hij er niks van. Ik denk dat dat ook iets zegt over de Eredivisie.

24 januari 2014 om 00:32

Marin komt helemaal niet tekort en Piazon gaat een goede speler worden.

Chelsea heeft hem niet gehaald om hem op te stellen maar om zo te voorkomen dat hij vaker scoort tegen hen haha

Zonde Chelsea heeft zoveel spelers op die positie en de speelsijl van Liverpool past beter bij hem.

23 januari 2014 om 18:26

Oscar, Schurrle, Hazard, Willian en wie nog meer dan? Dat is dus vier man voor drie plekken... Dan heb je als topclub écht nog minstens een speler nodig hoor.

23 januari 2014 om 18:29

Ja 4 aanvallende middenvelders, zo veel voor een team dat met 3 speelt

Jammer zo een geweldig talent komt niet aan spelen, toe... Weer een speler van wat Chelsea de carriere kapot maakt en dus naar de knoppen gaat.

Liverpool heeft nieuwe eigenaars nodig en snel deze willen niet eens 13 mil uitgeven...

23 januari 2014 om 19:22

Tja, de eigenaar is een yank, hij zal de voorkeur geven voor een base ball game, dan voor een 'soccer' game.

24 januari 2014 om 21:50

Maak jezelf alsjeblieft niet belachelijk.

Ik snap het probleem niet, ja Mata is een geweldige speler maar Oscar rendeert beter. Geen beleid? Geen toekomstperspectief?

Links
Hazard 23 jaar kan nog 9 jaar mee.
Schurlle 23 kan ook nog 9 jaar mee.

Cam
Oscar 22 kan nog 11 jaar mee
Willian 25 goede back up of rechts
Trare 18 gruwelijk talent

Rm
Salah 21 gruwelijk talent!

Sp
Lukaku 20

De toptalenten die er nog aankomen Chelsea heeft voor de aankomende 10 jaar een wereldklasse aanval! Dus inderdaad geen project en geen visie! Mata zet je niet op de bank! Dus verkoop je hem, wacht de winter maar af Chelsea koopt een wereldspeler



23 januari 2014 om 19:36

Mocht Chelsea is effectief bouwen rond die jonge spelers die jij opnoemt is dat inderdaad een goed sportief beleid(al is dat zo moeilijk niet als je zoveel geld kan uitgeven). Maar er zijn nog jonge toptalenten uit de jeugd die eraan zitten te komen(loftus Cheek, Boga, Musonda,...) en Chelsea blijft bijna elke transferperiode haar reputatie opnieuw eer aandoen door tal van spelers te kopen en te verkopen. Zolang Chelsea maar zo blijft kopen en verkopen zoals zij doen kun je moeilijk zeggen dat ze aan een team aan het bouwen zijn.

23 januari 2014 om 20:05

Veel geld of niet, ze doen het maar toch en wie hebben ze nou werkelijk gehaald?
Schurle omdat er geen back up was.
Willian omdat er geen back up was.
Ginkel zeer groot talent.
Eto tja het is eto.
Matic bruyne weg
Salah mata weg.

Talenten verhuurt maar haal terry cech en cole weg en alles is onder de 30.

23 januari 2014 om 21:32

Voordat Willian er kwam was er geen back up? Ze hadden nochtans Schurrle, De Bruyne, Hazard en Oscar voor 3 posities op dat moment.

Van Ginkel is inderdaad een groot talent, maar dat was De Bruyne bv ook. Kans zit er dik in dat Van Ginkel uiteindelijk gewoon zal verhuurd worden en met winst worden doorverkocht zoals ze met steeds meer talenten doen. Van Ginkel is gewoon één van de zovele talenten die ze hebben, hij kan slagen maar de kans is klein net zoals bij de rest.

Ze hebben overigens nog Thorgan Hazard, Piazon en Traore die weg zijn op uitleenbasis, waarom moet je dan Salah gaan halen als vervanger voor het vertrek van Mata? Matic is trouwens geen vervanger van De Bruyne, spelen op verschillende posities.

24 januari 2014 om 02:05

Willian
Main position: Right Wing
Secondary positions:10, Left Wing

Mohamed Salah
Main position: Right Wing
Secondary positions: Left Wing, Secondary Striker

Eden Hazard
Main position: Left Wing
Secondary positions: 10, Right Wing

André Schürrle
Main position: Left Wing
Secondary positions: Right Wing, Secondary Striker

Oscar
Main position: 10
Secondary positions: Left Wing, Right Wing

24 januari 2014 om 03:51

Schurle is dit jaar pas gekomen als Back-up voor Hazard.
De bruyne was voor de rm maar is zwaar tegen gevallen.
Zoals ik in mijn eerdere reactie heb gezegd is de aanval nu ongeveer dubbel bezet.

De bruyne was een groot talent maar is tegen gevallen en hij wou meer Chelsea kon hem dat niet bieden dus hij is vertrokken. De kans zit er dik in dat Vginkel slaagt Mourinho is een fan van hem maar helaas is hij ernstig geblesseerd.
De concurrenten van Vginkel zijn Lampard speelt nog 2/3 jaar door, Essien maar word verkocht, Mikel gaat ook weg, Ramires en Matic.
Dus hij concurreert enkel met Ramires, Matic en volgend jaar hopelijk Mceachran.

Thorgan gaat het denk ik niet redden en is nog te jong, Piazon kan volgend jaar op de CAM spelen en gaat Will naar rechts en Troare is een spits maar ook nog heel erg jong hij zal er pas over 5/8 jaar staan, Waarom je Salah moet halen als vervanger voor Mata? 1 omdat er een addertje onder het gras zit(rooney) 2 Omdat Salah een gruwelijk talent is ik verwacht net zoveel van hem als C,ronaldo in zijn United periode. 3 Omdat de bruyne weg is.
Ja en nee De bruyne kon ook op de cm en Vginkel is out. Daar buiten gelaten is Matic een topspeler en ook nog jong.

24 januari 2014 om 03:52

Let alleen op de Main position, de rest is uit noodzaak of als wissel.

24 januari 2014 om 07:56

Eigenlijk zit je mijn punt zelf al te bewijzen want je hebt het constant over spelers die weggaan bij de club. De Bruyne weg, Mata weg, Essien weg, Mikel weg,... en bij geen één van hen kun je moeilijk leeftijd, blessures of zelfs kwaliteiten als reden opgeven(oke Essien is niet meer de oude). Chelsea is al jaren zo bezig en nu gaan ze na deze transfer wel hun team bij elkaar proberen te houden? Chelsea is gewoon één van de grootste, zo niet de grootste, handelsclubs ter wereld.

Zowel Mata als De Bruyne kregen trouwens nog niet half de kans dat Schurrle bv wel kreeg(een aankoop die er kwam onder Mourinho). Je bent ook nog aan het vergeten dat Marin en Moses ook nog eigendom van Chelsea zijn hé, die konden ook worden teruggeroepen om al je posities dubbel te bezetten.

Als back up kun je Thorgan Hazard trouwens gewoon een kans geven, Traore wordt bij Chelsea echt niet als spits gezien en Piazon had inderdaad de back voor de nummer 10 kunnen zijn dit seizoen, dan had je nog altijd 3 spelers voor beide flanken over.

Ik denk dat je CR7 van bij United trouwens schromelijk aan het onderschatten bent, maar dat is een andere discussie.

Bekijk gewoon is het aantal transfers en aantal spelers dat eigendom zijn van Chelsea, het aantal spelers dat zij dan uitlenen om er daarna winst op te maken. Noem jij dat echt aan een team bouwen? Dat is gewoon overal de grootste talenten kopen, degene die passen mogen blijven en degene die op een bepaald vlak tekort komen moeten weer weg. Laat mij sportief directeur zijn bij Chelsea en ik kan dat ook.

Had Liverpool daadkrachtiger geweest, zouden we hem allang binnen hebben. Het is toch raar, Chelsea is boos omdat Moses zijn kans niet krijgt, en kopen vervolgens Salah waardoor we misschien op een indirecte of directe manier Moses toch moeten opstellen. Achja...

Wordt dit niet een gevalletje Victor Moses? Ja, ik weet dat Salah beter is dan Moses maar ik schat hem net zoals Moses niet hoger in dan een Willian, Hazard, Schürrle of Oscar...kortom een échte kans zal hij waarschijnlijk niet krijgen bij Chelsea. Terwijl hij bij Liverpool een prima versterking was geweest aangezien Liverpool niet echt een brede selectie heeft.

Lijkt mij een compleet onnodige aankoop. Snap sowieso niet waarom je Mata laat gaan en dan Salah gaat halen. Salah heeft een zeer matige ''close control'' op topsnelheid, daarnaast is hij stijf links. Voor de liefhebbers, bekijk het filmpje bijgevoegd bij dit artikel maar eens en je ziet dat hij niks doet met zijn rechterbeen.

Begrijp me niet verkeerd ,ik vind het een leuk talent, maar niet van het niveau Chelsea. En al helemaal geen logische aankoop als je eerst Mata laat gaan en dan Salah haalt. Natuurlijk is Mata geen echte winger, maar meer een nummer 10/spelmaker. Maar alsnog vind ik Mata completer voor op de vleugels dan deze Salah.

24 januari 2014 om 01:58

Mata wilt zelf weg. Je gaat toch niet een speler tegen zijn wil in behouden.

Mensen die al lang fan zijn van Chelsea kan ik wel begrijpen, Chelsea was een prachtige club in de jaren 90 met Zola, Di Matteo, Tor en nog vele anderen. Maar om op de dag vandaag nog fan te worden van Chelsea begint toch echt steeds lastiger te worden vind ik. Wat een ongelooflijk handelsclub is het geworden. Deze ploeg ziet voetballers niet als mensen meer maar gewoon als handelsgoederen waar zoveel mogelijk rendement moet uitgehaald worden. Ik weet dat elke club dit doet maar de wijze waarop Chelsea het doet is toch nog een serieus stuk erger dan bij 99,9 van de andere clubs ter wereld, zij kopen gewoon spelers die ze zelfs niet nodig hebben om er later weer zoveel mogelijk winst op te maken.

Ze trekken overal ter wereld zoveel mogelijk talenten aan maar tegelijkertijd proppen ze hun eigen team vol met gevestigde namen waardoor die talenten zelfs helemaal geen kans hebben om ooit zelfs maar op de bank te geraken. Maar dat is niet erg voor hen, dan lenen ze die talenten gewoon een seizoentje uit en verkopen ze die met grote winst. Afschuwelijk systeem en dit draait zelfs niet meer rond voetbal. Salah is gewoon de zoveelste onnodige aankoop van Chelsea in de afgelopen 10 jaar.

Dag carriere! Waarom zou iemand op dit moment kiezen voor Chelsea ipv Liverpool? Puur omdat je kan zeggen dat je bij Chelsea speelt? Hij heeft in ieder geval een seizoenskaart op stamford bridge

Nou Liverpool sla je slag en haal Shaqiri

24 januari 2014 om 01:56

Shaqiri is een goede speler die onderschat wordt terwijl hij heel goed Ribery kan opvangen. Hij zou eigenlijk bij een club in de basis moeten staan vind ik.

Er gaan al weer geruchten rond dat hij op huurbasis naar Vitesse komt (waar ik niet in geloof), anders had ik alvast een plekje op de korenmarkt gereserveerd.

De concurrentie is moordend bij Chelsea. Zie hem eerder slagen bij Liverpool. Hij was het niveau van de Zwitserse competitie al zeer dik ontgroeid en is de beste Egyptische voetballer die er op deze planeet rond loopt. Hij is ook pas 21 jaar, dus je haalt zeker wat binnen voor de toekomst.

Mourinho weet wel wat hij doet.... Mata is gewoon een matige speler... wil mourinho een beter team dat is dit een goeie plan en deze mohamed salah zorgt voor meer potentie net als een ozil bij arsenal

cheslea of arsenal word 1e

Salah gaat Marin en De Bruyne achterna. Na Willian voor de neus van Spurs te hebben afgesnoept is het nu de beurt aan Liverpool. Beetje jammer toch. Salah is een fantastische voetballer maar er gaat niets boven Mata. Behalve Hazard natuurlijk. O zo jammer van Mata...

Jammer! Bijk de reds had ie gelijk aan de bak gekend door de vele blesures....bij Chelsea word ie waarschijnlijk tot het eind van het seizoen verhuurd aan Vitesse!!.......zo word de concurrentie weer op verdere achterstand gezet! Ik blijf het triest en jammer vinden dat dit soort spelers wegkwijnen voor het geld!

24 januari 2014 om 01:55

Nee die gaat gewoon bij Chelsea spelen.

Totaal onnodig deze transfer. Ik begrijp chelsea echt niet.

Deze speler is goed, maar een zware egoïst. Als hij dat afleert wordt hij een topper. Mensen die niet weten waarom hij wordt gehaald hebben duidelijk geen kennis van zaken.

24 januari 2014 om 08:15

Laat anders je lijstje met spelers en posities nog eens zien, simpele druk op de crtl-v knoppen denk ik zo....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren