Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Labyad lacht om PSV-supporters: ‘Lekker dat ze me uitfluiten’

Laatste update:

Zakaria Labyad stond zaterdag oog in oog met PSV, voor de eerste keer sinds hij met veel tumult bij de club vertrok. In de zomer van 2012 speelde de middenvelder het spel hard om een transfer naar Sporting Portugal te bewerkstelligen. Uiteindelijk kreeg hij wat hij wilde, maar in januari jongstleden keerde hij bij Vitesse terug in de Eredivisie. Met die club verloor hij zaterdag thuis van PSV.

/

Door doelpunten van Jürgen Locadia en Memphis Depay won PSV met 1-2 in GelreDome. Tussendoor scoorde Labyad zelf op fraaie wijze. De meegereisde uitsupporters lieten duidelijk horen wat zij van hun oud-middenvelder denken, maar Labyad kon daar niet erg mee zitten. Na afloop reageerde hij onverschillig op het gefluit en geroep.

“Dat het PSV-publiek me uitfluit, vind ik lekker. Ze zouden me niet zo behandelen als ik niet zo'n goede speler was. Dat liedje dat ze zongen kende ik ook al”, aldus de jonge middenvelder. Labyad zegt geen spijt te hebben van zijn vertrek uit Brabant. “Maar PSV blijft natuurlijk een topclub. En soms mis ik de mensen daar ook, maar je moet daar niet in blijven hangen”, zegt hij tegen het Eindhovens Dagblad.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Of ze fluiten je uit omdat ze je een ondankbare kneus vinden, niet alle kritiek is altijd stiekem lof.

16 maart 2014 om 00:27

Sommige snappen niet dat hij zich financieel onafhankelijk kan spelen op zijn 19de, wat menig mens zou doen, of in elk geval over nadenken. Ik zou zo'n aanbod niet zonder erover na te denken weerstaan in elk geval. Daarbij is Portugal ook nog eens een mooi land en sporting is sportief ook niet eens zo slecht. Maatjes dat is mijn mening..

16 maart 2014 om 01:51

Daar geef ik je groot gelijk in maar de manier waarop hij is gegaan is schandalig!, natuurlijk ga je als je 3x zoveel kan verdienen maar hoe hij ging sloeg Nergens op en daarna naar Brands gaan om je excuses aan te bieden om te hopen op een terug keer is zwak!.

15 maart 2014 om 23:02

Echt he wat een ongelooflijk omhoog gevallen kwal deze jongen, bewijst maar weer dat dat gedoe met zijn contract geen toevalligheid of eenmalig is, maar dat hij gewoon zo in elkaar zit.
We moeten eigenlijk maar blij zijn dat hij het PSV shirt niet meer draagt, je wil niet dat zo'n speler jouw club vertegenwoordigt.

15 maart 2014 om 23:04

Ik denk dat PSV liever hem op rechts had staan dan balletje-breed-ruiz of meneer ik kan niet voetballen aka Narsingh.

15 maart 2014 om 23:08

Al zou Labyad de kwaliteiten van Ronaldo hebben, dan zou ik hem nog nooit meer in een PSV shirt willen zien.

15 maart 2014 om 23:36

hahahaha, ik lach om labyad, want die heeft zojuist met 1-2 verloren! waardeloos ventje.

15 maart 2014 om 23:37

Hier sluit ik mij volledig bij aan...hij is onwaardig voor het rood en wit.

16 maart 2014 om 01:50

Al had hij ons shirt wel.weer even aan na de wedstrijd

16 maart 2014 om 06:02

Heeft denk ik meer met zijn onderbuik gevoelens te maken.

Labyad heeft altijd zijn best gedaan onder PSV dus snap totaal niet de argument van "hoe hij weg gegaan is".

Iedereen heeft toch het recht om een transfer te maken wanneer hij vindt dat hij niet genoeg geld krijgt?

16 maart 2014 om 07:17

@lizzio:

Nee, dat recht heb je niet, tenzij je contract afgelopen is. Je tekent dat contract en gaat dus ook akkoord met de daarin vermelde beloning.

16 maart 2014 om 12:53

Ik ben wel degelijk een PSV fan, maar je moet als club niet je ziel verkopen. Natuurlijk wil ik dat PSV succes heeft, maar niet ten koste van alles. Iemand die de club doelbewust genaaid heeft hoef ik niet meer terug te zien.

17 maart 2014 om 07:53

Dat is toch ook gebeurd met een speler uit de jeugd. Ging allemaal vervelende ttweets de wereld in sturen. Was ook zo'n soort verziekertje. Hij had misschien veel talent maar zonder mentaliteit kom je er ook niet in de voetbal wereld hoor

15 maart 2014 om 23:34

Vinden jullie het niet logisch dat hij zo reageert? Die mannetje wordt door de PSV aanhang afgefloten, beledigt en constant zwart gemaakt ook op zijn Twitter, media en waar dan ook.

Ik had heel anders gereageerd ik had dit gezegd:

Lekker dat ik scoorde en zeker tegen een matige club als Psv die mij constant de grond in willen boren, ik heb me excuses al aangeboden maar als ze mij zo blijven behandelen mogen ze lekker stikken in de doelpunt dat ik scoorde.

Als jullie gaan provoceren kun je zo een antwoord verwachten en ja het is misschien wel een moeilijke mannetje soms maar het zou ook saai zijn als iedereen braaf en hetzelfde zou zijn vind je niet?

Veder vind ik die punten indeling hierboven echt belachelijk!!!

15 maart 2014 om 23:38

Excuses zijn leuk maar clubliefde is iets groots en dat heeft hij verraden.en bij supporters met hart voor de club is zoiets nooit meer goed te praten

15 maart 2014 om 23:41

Dan moet je ook niet zeuren om zo een antwoord na het provoceren hé, club liefde net alsof iemand ooit gehoord heeft van club liefde bij Psv bij een achterstand gaan ze fluiten en bij slechte Reekse prestaties is de stadion half-leeg.

Veder reageert Labyad alleen op de supporters die hem uitfluiten en niet op PSV als geheel.

16 maart 2014 om 00:03

Ik praat ook over supporters met hart voor de club.ik zing in plaats van fluit ma ik kom er niet door.die fluiten zijn geen supporters met liefde.zij vergeten het clublied

En dat reageren op psv als geheel leek me duidelijk na zn doelpunt

16 maart 2014 om 00:05

Lizzio, je hebt echt geen idee waar je over praat. Probeer nou niet de wijsneus te spelen.

16 maart 2014 om 01:20

Lizzio heeft volkomen gelijk. In de voetballerij is er amper nog clubliefde. Kuijt wil perse zn zakkenvullen iov feyenoord te helpen. Heitinga wil terug nasr zijn ajax als 38 is. En zivkovic laat zn jeugdliefde groningen in de steek zodra die een paar ton in amsterdam kan verdienen.
Maar zakaria labyad moest de 2 miljoen euro per jaar van sporting laten liggen om bij psv voor 3,4 ton te tekenen. Terwijl bijv een lens 8 ton verdiende?!?
Wat een onzin. Ik begin steeds meer te denken dat de overdreven hast die deze jongen over zivh heen krijgt, andere oorzaken heeft...

16 maart 2014 om 01:43

Als hij dat zou zeggen zou ie best dom zijn... dat doelpunt doet er uiteindelijk niet toe en heeft dan net verloren van het matige clubje psv... eerst denken voor je wat neerzet dom jochie

16 maart 2014 om 01:54

Wauw gelijk een persoonlijk aanval voor niets? Ik gaf het aan als voorbeeld ik vind heel de Nederlandse competitie matig soms kijk ik wel naar wedstrijden "zoals deze" en dan denk ik bij mezelf waarom kijk ik er naar, dus neem het niet zo persoonlijk wil je?

Mij advies aan jou en de Psv Supporter is dit, zet je eens in zijn schoenen.

Lens uit de basis spelen op 17 jarige leeftijd en dan 4x minder verdienen als Lens? Terwijl een grote club als Sporting (in die tijd grotere club) jou een contract aanbied van 2 Miljoen.

Jij zou dat ook accepteren.

Daarna kom je terug naar Nederland, wordt je zwart gemaakt op je twitter en uitgescholden op verschillende Media outlets dan bied je nog je excuses aan, wordt je nog uitgefloten en uitgescholden wanneer je speelt...

Sorry hoor maar ik had iets veel ergers gezegd of gedaan als Labyad zijnde hij koos voor het geld, je vergeet dat voetbal werk en sport is mensen moeten hun brood verdienen en ik vind dat je best hard terug mag reageren als mensen zo tegen je doen.

16 maart 2014 om 07:05

Er zijn er maar weinig die t ook van een andere kant kunnen bekijken. Mooi stukkie!

16 maart 2014 om 07:20

Dat ie zijn excuses aanbood was alleen maar omdat hij uit Portugal weg wilde en hoopte weer bij PSV te kunnen spelen. Denk je echt dat hij die excuses meende?

16 maart 2014 om 11:40

je kunt veel over de psv-supporters zeggen maar het stadion is bij competitie altijd vol

16 maart 2014 om 05:56

Een ondankbare kneus?

Waar is hij ondankbare voor? Hij heeft vaak genoeg zijn dank getoond aan Psv dat hij voor het geld kiest is heel normaal, iedereen doet dat dus waarom is Labyad opeens een kneus?

Mensen als jou denken niet na voordat ze wat zeggen en al die duimpjes die je krijgt kunnen mij letterlijk niks schelen, je reageert met emotie zonder verstand.

16 maart 2014 om 11:09

Lizzio,
Hou aub je mond, want je weet echt niet waar je over praat.

Labyad koos voor het geld inderdaad, wat veel anderen ook zullen doen. Meneer Labyad vergat wel even dat hij heel zijn carrière aan psv te danken heeft. Heb je gevolgd hoe Labyad zich geuit heeft tegenover psv, terwijl hij nog voetbalde voor psv? Hij heeft Brands uitgemaakt voor een conciërge, hij is zonder toestemming(!) afgereisd naar Lissabon om een contract te ondertekenen en hij twitterde destijds heel stoer dat hij nog in bed lag, terwijl hij moest trainen voor psv.

Nee, het is en blijft een smerig ventje.

Ik denk dat dat meer met je controversiële overstap naar Sporting te maken heeft dan dat ze je een goede speler vinden.

Maarja, je moet maar erg slim zijn om dat niet in te kunnen zien...

15 maart 2014 om 22:52

Als hij geen pepernoot kon raken was er niemand kwaad geworden.

15 maart 2014 om 22:55

@suurbier

Gezien zijn situatie is er een duidelijke link tussen zijn controversiële overstap naar Sporting en het uitfluiten.

Als hij nou weg was gegaan zonder zo'n dikke heisa én ze floten hem uit...

Dan gaf ik je helemaal gelijk.

15 maart 2014 om 23:06

Dat is zo maar dat is niet de reden dat ze fluiten. Afellay bijvoorbeeld was nog een veel betere speler maar ik weet zeker dat die niet uitgefloten zou worden. Labyad wordt uitgefloten om het een arrogante geldwolf is die zijn club heeft genaaid.

15 maart 2014 om 23:10

Leerdam bewijst het tegendeel.

15 maart 2014 om 23:12

Maar heeft hij die heisa gemaakt? Dat was alleen omdat hij zon goed talent was en dat maakte psv ervan.

15 maart 2014 om 23:14

Mag het? Hij kon 2miljoen(!) per jaar verdienen...

15 maart 2014 om 23:24

Welnee, dat heeft er vaak niets mee te maken, ook spelers die op een minder fijne manier vertrokken zijn en het daarna enkel slecht gedaan hebben worden uitgefloten. Adebayor is na zijn Arsenal-tijd nooit meer zo goed geweest, maar word nog steeds uitgefloten, om er maar iemand bij te halen, er zijn meer voorbeelden te vinden. Tevez bijvoorbeeld, won bij City in zijn begintijd ook niet veel en werd ook flink uitgefloten.

16 maart 2014 om 04:39

@ suurbier

Dat hij geen pepernoot kan raken heeft hij bij d
Sporting Lissabon wel laten zien.
Gaat niet voor niks weer zo goed met hun ;-)

16 maart 2014 om 08:45

Een arrogante geldwolf? Als jij bij bijvoorbeeld Dell zou werken en je zou €1800 per maand verdienen en Microsoft wil jou hebben (een beter computermerk in dit geval) en bied je een contract aan van €10400 per maand zou jij dan nee zeggen? Aangezien ik Sporting op dat moment hoger inschatte dan Psv is het helemaal geen domme zet van die "arrogante geldwolf"

16 maart 2014 om 11:41

nee 1,5 miljoen en bij psv 9 ton

15 maart 2014 om 22:57

En wat wil hij stiekem nog graag terug naar Psv. Kan hij na dit soort uitspraken al helemaal vergeten, denk ik. Ook met een nieuw bestuur bij Psv. Wat een misselijkmakend ventje zeg

15 maart 2014 om 23:05

Plaats je eens in zijn schoenen: een journalist vraagt je naar het gefluit... aannemend dat je niet als een zielig persoon wil overkomen... Wat voor antwoord zul je dan geven? Natuurlijk iets in de trend als dit. Haha

Zo voorspelbaar en vrij waardeloos.

15 maart 2014 om 23:15

"daar trek ik me niets van aan, ik focus me op Vitesse en mezelf verbeteren als voetballer, als hen dat gelukkig maakt mogen ze dat doen".
zoiets zou een volwassen reactie erop zijn toch?

15 maart 2014 om 23:20

Ja precies dit ^ @catalonia. Maar ach, misschien kennen ze in Portugal geen mediatraining

15 maart 2014 om 23:21

@catalonia

Ja maar zo'n mentaliteit heeft Zakaria niet.

Zakaria is persoonlijk gezien een rasechte Marokkaan. Een voorspelbaar mannetje wat betreft zijn uitspraken als bepaalde zaken hem niet liggen. En "voorspelbaar" zeggende, bedoel ik het in negatieve context...

15 maart 2014 om 23:01

Ik las ook laatst een stukje in de krant dat hij ook bij het personeel op de Herdang niet echt geliefd was. Toen Labyad voor het laatst op de Herdang was werd tegen hem gezegd dat hij vooral niets moest vergeten zodat men hem daar niet meer hoefde te zien. Dat zegt denk ik toch wel genoeg over hoe deze jongen in de omgang is want normaal gesproken is het personeel op de Herdang altijd vriendelijk en sociaal.

15 maart 2014 om 23:41

Dat beaam ik na mijn laatste bezoek aan de training met zoon en dochter. Man alsof ze vips waren zo werden de 2 behandeld

knap dat je met zo'n ego kan leven, verschrikkelijk persoon.
ben hem in eindhoven ook een paar keer tegen gekomen en "gesproken", dan doet hij zijn naamsverbastering eer aan.
als je die naam zegt krijg je een ban dus dat ga ik niet doen.
dat hij zo iets zegt vind ik echt respectloos maarja jammer dat hij geen goede tik heeft gehad vind ik persoonlijk.

15 maart 2014 om 22:53

Hoe is hij in het echt dan?

15 maart 2014 om 22:58

heel arrogant, verschrikkelijk gewoon.
Wij vrienden hadden gewoon gezegd wat we vonden van de situatie, en hij allemaal in die taal van Skirr en dat wij niks zullen bereiken enzovoort tegen ons praten. Ziekelijk makend gewoon.
Naar ventje is het.

15 maart 2014 om 23:08

Dat jij je dan nog kan inhouden
Als ik tegenover Labyad sta nadat hij zoiets heeft geflikt en dan ook nog zo tegen me gaat praten komt hij niet heel weg.

15 maart 2014 om 23:19

naja ik ga me niet verlagen tot zijn niveau,
lijkt me al zwaar genoeg als je zo met jezelf moet leven.
omhoog gevallen persoon, te veel verwend en nu hij geld heeft is het nog erger.

16 maart 2014 om 02:06

Zal ik het dan maar zeggen? 1 vd zoveel t*f*s M...nen die het voor de goede 10 verpest

16 maart 2014 om 08:48

Beetje overdreven reactie hè. Hij wisselt alleen van club met een hoop gedoe.

15 maart 2014 om 22:53

Toen je hek tegenkwam heb je hem dat allemaal eerlijk verteld net zoals jij dat hier doet?

15 maart 2014 om 22:59

lees mijn reactie op catalonia, daar staat het in.
Was met koninginnedag en met uitgaan, 3x in totaal ofzo.

15 maart 2014 om 22:54

Lekker handig om te vermelden dat je echte account een ban heeft. Dan heeft deze account er ook snel een te pakken waarschijnlijk.

Heb de wedstrijd niet kunnen zien helaas, maar ben wel benieuwd wat er dan werd gezongen? Verder moet Labyad lekker doen wat ie wil, jammer hoe het is gegaan bij PSV, maar dat is zijn keuze geweest en daar heeft ie volgens mij ook al wel wat van geleerd.

15 maart 2014 om 23:13

'' Het dondert en 't bliksemt en 't regent meters bier, het is dus pompen of verzuipen dat is de enige manier om de juiste koers te varen met de wind in onze rug, geniet met volle teugen Labyad komt nooit meer terug!'' Dit is ontstaan in een van de laatste thuiswedstrijden toen hij nog voor PSV speelde, toen regende het enorm en waren de supporters daarom eerst gewoon het originele lied aan het zingen en daarna hebben ze er dit van gemaakt.

15 maart 2014 om 23:43

En niet meer dan terecht

16 maart 2014 om 01:57

Haha er werd nog wel wat anders gezongen hoor...

ik denk dat als hij slecht was, niemand er iets om zou geven dat ie wegging, als je het zo beredeneert kloppen zijn uitspraken

16 maart 2014 om 04:42

Heeft hij zich ergens dan ook echt bewezen?

16 maart 2014 om 08:33

hij stond op het eind gewoon basis bij psv. als hij op de tribune bij psv had gezeten en hij was weg gegaan had niemand het erg gevonden

snap je het nu?

16 maart 2014 om 09:31

@nounesh

Maar dan was de situatie toch ook heel anders geweest? Als hij slecht was en bij PSV op de tribune zat, had PSV waarschijnlijk zijn contract toch niet willen verlengen en had hij gewoon weg kunnen gaan. Had hij ook niet glashard hoeven te liegen over dat hij ging verlengen.

16 maart 2014 om 10:22

dus psv mag wel een dergelijke beslissing nemen en de speler niet, want ik volg je even niet meer. en wie zrgt dat hij loog, misschien wilde hij wel verlengen op dat moment. de volgende dag werd hij wakker en dacht hij ik laat me niet gebruiken door psv. ik ga lekker cashen, wat onroerend goed in marokko komen, dan kan mijn familie in marokko ook een lekker leven leiden.

Labyad, de speler die precies aangeeft wat er mis is met de huidige voetballerij en dan vooral met de voetballers.

15 maart 2014 om 22:56

ik wil niet discriminerend of racistisch zijn,

maar het valt mij vooral op dat het vaak niet "volbloed" Nederlandse spelers zijn
ligt dat probleem dan in de opvoeding of cultuur?
Als ik zo'n talent had zou ik alles doen om zo hoog mogelijk te eindigen, niet met allerlei bijzaken als mode/muziek enz.
Veel gebruiken hun talent om maximaal veel geld te verdienen, niks mis mee zou ik ook willen, maar het lijkt of voetbal niet op de eerste plaats komt. Echt zonde! Kijk zo'n babel bijvoorbeeld, vind ik gewoon jammer. Geef een Jan Modaal dat talent en ik denk dat de voetbalindustrie er veel beter uit zou zien als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik wil hier niemand mee provoceren ofzo, maar het valt mij op.

15 maart 2014 om 23:08

Ik wil niet discrimineren maar ik merk op dat veel "volbloed" Nederlandse coaches vaak het zelfde probleem hebben. Van Gaal, Verbeek, van Marwijk om maar een paar te noemen. Ik vraag me af of het aan de opvoeding of cultuur ligt?

15 maart 2014 om 23:12

Dat heeft precies te maken met dat ene woordje wat je gebruikt: niet volbloed Nederlanders. Affelay wordt nu geschetst als Nederlander omdat hij voor NL uitkomt, terwijl *pak em beet* Amrabat Marokkaans is. Maar beiden hebben een Nederlands paspoort. En dat terwijl Ibrahim een laksere mentaliteit heeft ndat hokjessysteem zorgt ervoor dat bepaalde type spelers jullie de rug toekeren. Men voelt zich in een aparte categorie geplaatst. Hierdoor krijgen ze een lakse mentaliteit, vooral tegenover Nederland en de inwoners. Vaak gaat het in het buitenland ook gewoon veel beter.

Ik voel me net zo Nederlands als Turks, ik ben ook vrij vernederlandst wat betreft gewoontes, accent en denkwijze. Persoonlijk voel ik mij ook minder gebonden aan Turkije, een interlandkeuze zou ik met gemak maken. Maar wanneer het erop aan komt weet ik hoe ik mijn blauwe paspoort met haar maan-ster moet verdedigen als geen ander. Het is voor allochtonen met 2 afkomsten dan makkelijk om te kiezen, een andere cultuur biedt ze vaak meer veiligheid dan de kritische Nederlandse.

Maar om het even een andere wending te geven: er is ook een categorie die gewoon verwaand is, dit uiten ze dan in een protesterende houding. Stoer doen, niet je best willen doen. Je ziet ook dat ze vanzelf zinken (babel, el Hamdaoui, vergeet vast nog een paar). Heeft heel soms met de opvoeding te maken, veel allochtoonse ouders voelen zich een beetje genaaid door Nederland. Dit is een onderwerp waarover ik je persoonlijk meer kan vertellen, want het wordt nu wel erg lang. Noem het maar haatdragend, dat krijgen ze soms mee. Hoeft overigens niet altijd zo te zijn, maar dit zijn een van de meest voorkomende oorzaken.

15 maart 2014 om 23:22

Is ook toch ook niet bij allemaal zo eigenlijk?

Ik vind Amrabat bv wel normaal overkomen, zelfde geldt voor bv Boukhari, Aisatti, El Ahmadi of Assaidi.
Daarentegen zijn El Hamdaoui, Affelay, Labyad, Maher wel mocro's die arrogant en over het paard getild overkomen. Ik laat de rest er even buiten omdat het artikel over Labyad gaat en volgens mij Knoopsie ook daar op doelt.

Offtopic: persoonlijk interesseert het me allemaal niet echt, ik heb net zo'n hekel aan een kamp Johnny die zich misdraagt als aan een allochtoon.
Beoordeel ieder individueel is mijn instelling, ene persoon mag je andere niet, c'est la vie

15 maart 2014 om 23:33

Catalonia,

Ik heb het ook over de spelers met mentaliteitsproblemen en/of die niet draaien in de Eredivisie. De rest boeit me ook niet.

Ik moet een Turk zich eens zo zien misdragen, ik zou direct plaatsvervangende schaamte voelen. Elk volk heeft rotte appels, alleen snap ik wel op welke groep men voornamelijk doelt. Helaas..

15 maart 2014 om 23:40

Maakt niet uit toch? ik vind een Turk die zich misdraagt niet representatief voor een hele bevolkingsgroep.
Maar ik snap wel wat je bedoelt omdat bekende mensen toch een beetje een uithangbord zijn.

15 maart 2014 om 23:46

Wat een topreactie serieus. Uitspraken met ondersteuning en (zelfbenoemde) feiten.ik kan me er ook wel in vinden.maar het mag natuurlijk niet altijd een excuus zijn. Iets als bijvoorbeeld fatsoen ligt niet aan opgroeien. Dat heb je of je hebt het niet.

16 maart 2014 om 00:00

Catalonia,

Jij vindt het niet representatief, maar voor een ander is het een reden om een compleet volk neer te halen. Het verschil met Turken is, is dat wij een eer en trots hebben. Respect en eerlijkheid zijn een van onze kernwoorden. Turken letten vaak op elkaar: doe je het goed, dan ben je een held. Doe je iets niet goed, dan vernederen ze je tot op de bodem. Dit zie je ook onder de supporters. We hechten veel waarde aan een goede status, veel meer dan andere volkeren. Culturen verschillen natuurlijk, maar zodra iete structureel gebeurt bij bijvoorbeeld Marokkanen krijgt het een samenhang, je kan bepaalde statements dan niet meer wegdenken. Dat is nu dus gebeurd met "mentaliteitsproblemen" - "marokkaanse Nederlanders".

Eindhoven4life,

Thanks man! Ik probeer het zo helder mogelijk over te brengen zonder daarbij iemand te kwetsen of tekort te doen. Helaas gaat het vaak fout met zo'n onderwerp, dus ben blij dat het nu wel soepel verloopt. Fatsoen heeft weldegelijk met opgroeien te maken. Je levenservaringen, zelfkennis en wat je vanuit huis meekrijgt spelen hierbij de grootste rol. Iedereen heeft het, je kiest er alleen zelf voor om het toe te passen tegen bepaalde mensen of niet.

16 maart 2014 om 00:11

Of misschien gewoon beide? Zag je die kop toen ie de 1-1 maakte. Echt misselijkmakend gewoon. Hoe kun je zo'n gedrog op de wereld zetten. Echt niet normaal. Niet dat zijn vader het erg vind. Die heeft ook nog lekker geprofiteerd. Ik gun niet gauw iemand een blessure. Maar ik zou er niet om rouwen. Als er een speler is die hem een gigantische rotschop geeft. Misschien dat dit zijn arrogantie en enorme ego kraakt.

16 maart 2014 om 00:18

ik ook niet maar theo janssen? van der meyde fernando ricksen. zijn er al drie, zo snel

Zou me eerlijk gezegd ook niet zo druk maken om uitgefloten te worden door een paar van die gasten. Maar dat zou ik dan ook lekker voor me zelf houden en niet naar buiten brengen ook al wordt het gevraagd.

15 maart 2014 om 22:56

Wat erg vervelend was die gebaar van hem na die goal. Hij vierde zijn doelpunt net of hij tegen zijn aller grootste vijand had gescoord. Erg jammer kon net iets respectvoller vond ik

15 maart 2014 om 23:09

Ja dan vraag je der ook een beetje zelf om, zou zelf altijd proberen erboven te blijven en gewoon lekker je ding doen waar je goed in bent, maarja ben geen profvoetballer zal wel meer spelen met dat hele Psv/labyab/sporting verhaal

15 maart 2014 om 23:18

Dat doet hij omdat het stiekem toch wel pijn doet ;-) Zijn grootste vijand moet trouwens zijn eigen vader de geldwolf zijn. Maar ja die kerel ziet door zijn eigen eigendunk de realiteit niet meer.

15 maart 2014 om 23:25

Kon iets respectvoller? Hij schudde gewoon zienbaar alle frustratie van zich af. Het is een beetje een kip en het ei verhaal. Ik vind enerzijds dat de PSV aanhang zich als een klein kind gedraagt, gezien het feit dat het bestuur van PSV gewoon zelf de fout in is gegaan en ik het erg kinderachtig vind om een speler de hele wedstrijd uit te fluiten. Anderzijds heb je natuurlijk Labyad die het anders zou kunnen vieren, maar zoals ik al zei, ik vond het wel meevallen. Persoonlijk zou ik er simpeler van worden als Labyad opeens niet zou juichen, dan heb je daar ook weer een bult met gezeik over in het kader van 'Nu laat je respect zien? Dit had je voorheen moeten doen!'.

16 maart 2014 om 00:15

En nog al veel frustratie hoor ( net zoals heel Vitesse vanavond trouwens smerige overtredingen, hele tijd zeuren bij de scheids, elleboog) je zag het testosteron er gewoon vanaf vliegen zen ogen werden ook helemaal wazig en rood. Persoonlijk mag het van mij wel, ik moet wel toegeven dan toen dat hele sporting verhaal er kwam dat ik ook toen fel heb gereageerd maar nu kan je heel goed zien dat het heel goed is dat hij weg is, naar mannetje met een groot ego niet roomwit waardig. Maar bij het huurleger uit Arnhem past hij perfect.

Zat in het uitvak, nou geloof me vriend: niemand haat jou om die reden. Smerig ventje.

15 maart 2014 om 23:07

Hahahaha precies, heeft totaal geen zelfreflectie.

Dat je op een ondankbare manier weg gaat bij Psv, oké... Dat je terugkeert bij een andere club in Nederland, vooruit... Maar als je dan ook nog zo staat te juichen zodra je scoort tegen de club die je opgeleid heeft, dan ben je echt een eikel. En dan ook nog zo'n uitspraak! Ik hoop nu serieus dat het écht nooit meer wat met hem wordt.

16 maart 2014 om 04:47

Vergeet dan ook niet te vermelden dat hij met hangende pootjes bij brands aan kwam om terug te mogen keren naar PSV na zijn o zo geweldig prestaties in portugal

Dit zijn jongens die echt geilen op controversie en negatieve aandacht. Op deze manier gooi je zelf als speler nog wat olie op het vuur, maar waarschijnlijk vind hij dat leuk. Persoonlijk snap ik dit niet want de speler moet toch wel slimmer zijn dan dit.

16 maart 2014 om 04:49

Het blijkt wel weer dat dit dus niet het geval is.
Ook niet raar als je ziet wat hij allemaal gedaan heeft.

Eerst biedt hij nog zijn excuses aan richting PSV in een poging terug te keren, wat niet geaccepteerd wordt. Vervolgens juicht hij al zijn longen eruit wanneer hij scoort tegen PSV en komt hij met deze uitspraken achteraf. Misselijk ventje. Ik moet toegeven dat hij erg goed kan voetballen, maar gewoon een naar ventje. Jammer dat het zo gelopen is, anders hadden we Maher nooit hoeven halen.

Boeiend Labyad, je speelde vandaag een zeer goede wedstrijd; speelde heel dat middenveld van PSV dronken. Laat ze lekker zingen..

15 maart 2014 om 23:05

Als die jongen een beetje zelfreflectie zou hebben zou ie dit helemaal niet lekker vinden. Maar hij heeft geen fatsoen, bleek ook deze wedstrijd. Lees overtreding op Arias.

16 maart 2014 om 01:59

Ja want alle schwalbes van de Psv'ers waren zo fatsoenlijk?

16 maart 2014 om 08:43

Welke schwalbe's? Willems was 100000000% penalty

16 maart 2014 om 08:54

Gelukkig neem je jezelf serieus, overigens heb ik willems nog vaker zien liggen, en heb ik ook arias een duidelijke schwalbe zien maken. Doet er trouwens niets aan af dat Labyad een vervelend mannetje is die zichzelf zwaar overschat. EN natuurlijk heeft PSV ook terecht gewonnen gisteren.

15 maart 2014 om 23:08

'speelde heel dat middenveld van PSV dronken"

Weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken maar dit was dus echt niet het geval.

Daarentegen moet ik wel toegeven dat hij een prima wedstrijd speelde.

15 maart 2014 om 23:14

Zo dronken dat PSV heeft verloren.

15 maart 2014 om 23:15

En ondanks het dronken middenveld en een half bewusteloze Depay hebben ze toch nog gewonnen, dat is knap!

16 maart 2014 om 11:47

ja, hij speelde aardig, maar je kunt ook overdrijven

Goh waarom zouden de PSV supporters hem haten??? heeft zijn overgang naar Sporting daar iets mee te maken ...... ik weet het niet zeker.

Goede spelers falen niet in Portugal en spelen ook niet voor Vitesse, met alle respect. Mentaliteitsprobleem zoals bij veel van die gasten.

Haha lekker dat je verloren hebt jongen. Je zag bij die overtreding op Arias dat hij echt een heel sneaky gastje is, smerig lachje en ff een klopje terwijl Arias veel pijn had. Ipv ff fatsoenlijk zijn excuses aan te bieden.

Nee, ik ben echt heel erg blij dat PSV van dit soort jongens af is.

15 maart 2014 om 23:18

Klopt, ik zag hem hele tijd PSV sarren de spelers en de het publiek te provoceren. Heel zielig is het.

Als ik psv was geweest had ik hem gewoon terug gehaald. Heeft minstens net zo veel talent als Maher. Een uitstekende voetballer waar Vitesse nog veel plezier aan gaat beleven denk ik. Mits zijn mentaliteit voldoende blijkt

15 maart 2014 om 23:53

Echt niet..lekker weg blijven uit eindhoven..dasr heeft ie niks meer te zoeken

Ik geef min mening nou, ik vind Labyad een walgelijk arrogante ventje dat hij door zijn cynische applaus het PSV uitdaagde. De man heeft geen manieren en respect. Sloeg nergens op wat Labyad aan het doen was. Terecht dat Depay deze kwal op zijn plek zetten.

15 maart 2014 om 23:41

Depay die Labyad op zijn plek zet ? Moet niet gekker worden hoor haha.

15 maart 2014 om 23:48

Hoe hij zicht opstelde sloeg nergens op. Depay werkt op het veld altijd hard, nooit betrapt op arrogantie. Onder de PSV tijd maakte hij een goal en haalde uit naar het publiek, daarom zijn da fans zo tegen hem. PSV fans wilden een handtekening maar meneertje reed hard met auto en reed de fans bijna omver.

16 maart 2014 om 00:59

Joh, hoor zoveel verhalen. 90 procent is gewoon verzonnen. Laat die jongen eens lekker..

Na vandaag is ie toch wel blij dat hij in een voetballend elftal terecht is gekomen i.p.v. dat voetballoze elftal uit Eindhoven. Bah bah.

15 maart 2014 om 23:39

Na vandaag zal ie toch wel balen dat ie in een voetballend elftal terecht is gekomen, scoort en alsnog verliest van zn Ex werkgever. Yes yes.

15 maart 2014 om 23:49

Speciaal vooor jou:

http://www.youtube.com/watch? feature=player_detailpage&v=-IfosNrHvUw
(spaties weghalen).

P.s.
Koop eens een tros zoete druiven in plaats van die afgrijselijk zure die je de hele avond al zit te vreten.

16 maart 2014 om 14:03

Ben blij dat er in Eindhoven eindelijk weer wat te lachen valt, wel sneu om te bedenken dat een 21-voudig landskampioen op deze manier door de competitie strompelt. Armoedig voetbal en gestolen punten.

16 maart 2014 om 14:09

Och je moet maar zo denken een overwinning op een smerige ploeg onder leiding van een smerige coach en in het leven gehouden door smerig geld, smaakt zoet...

Ahjoh, zo'n jongen moet je lekker laten gaan. De mentaliteit van een flapdrol en de kwaliteit van een gemiddelde voetballer. Speelt eigenlijk al te lang voor clubs die hem (te) vorstelijk betalen. Is ook precies een jongen die op grote voet leeft, denkt het gemaakt te hebben en vrienden heeft die azen op z'n geld. En straks heeft jij verwende, onopgevoede kinderen die denken dat alles in het schooltje geworpen komt, is het geld van papa op en gaan ze het crimenele pad op.. Dat is waarschijnlijk voor een groot deel hoe het gaat als die jongen niet leert van z'n fouten. Dan valt een Maher nog eigenlijk wel mee!

maar hij is miljonair en lacht alle psv supporters hard uit. Hij is misschien wel slimmer als jullie allemaal want hij hoeft straks niet meer te werken.

15 maart 2014 om 23:54

Wat heeft dat er nu mee te maken?

Hij heeft alleen naar de korte termijn was gekeken. Als hij bij PSV was gebleven had hij nu misschien net als Strootman naar een AS Roma of zo gekund.

Slimmer is hij sowieso niet, maar dat heb ik met meer voetballers.

16 maart 2014 om 00:38

Hij misschien wel slimmer DAN jij ja en ik denk toch echt dat PSV supporters vandaag een stuk harder lachen dan Labyad.

haha die labyad
omdat ik zo n goede speler ben......
Werd je daarom gewisseld door je trainer?
O ja en dan nog dit : omdat je z n topper bent heb je sporting ff naar de top geholpen....
Het enigste waar hij goed in is is geld graaien-
Maakte een mooie goal en had er met rood vanaf gemoeten.
Zijn hele uitstraling deugt gewoon voor geen meter.

Labyad heeft gewoon een prima wedstrijd gespeeld. En natuurlijk lacht ie om die supporters, die nog steeds zo reageren. Betekent niets meer en niets minder dat ze zijn kwaliteiten nog steeds onderkennen......immers, als ie er echt niet meer toe zou doen, zou niemand er nog een woord vuil aan maken, laat staan uitfluiten en dergelijke....

Mooi om te zien, dat ie op sportieve manier 'wraak' nam, getuige het mooie doelpunt en de manier waarop ie uitbundig juichte.....dat mag ik graag zien!. Zo hoort dat, zo doe je dat......

15 maart 2014 om 23:51

Daar gaat het niet om, Labyad heeft in zijn PSV tijd de fans lopen jennen door na de goal het publiek zitten provoceren. De fans wilden een handtekening, maar die reed hij omver bijna. Het is veel dieper dan menig hier denken.

16 maart 2014 om 00:07

@kalp

Dat is inmiddels ruim meer dan een jaar geleden èn mij ga je niet wijsmaken, dat zonder aanleding iemand opzettelijk zijn eigen fans gaat lopen jennen.....zomaar uit het niets!.
Of ga je beweren, dat alle psv-supporters lieverdjes zijn en allemaal poeslief zijn?.

Het lijkt er meer op dat alles de schuld van Labyad is en dat hij dingen heeft gedaan zomaar, zonder enige aanleding..... Ik geloof daar niet in.

En haatdragend zijn naar, in dit geval Zakaria Labyad, hem zijn gedrag blijven nadragen is misschien wel net zo kinderachtig als destijds zijn gedrag richting supporters.......

En dat allemaal wellicht ingegeven doordat ie niet wilde verlengen, voor zichzelf koos en uiteindelijk niet voor Psv. En zo verrassend is dat toch niet?. Spelers moeten we nu eenmaal niet verwarren met die-hard supporters. Spelers zijn doorgaans passanten, de supporters zitten veelal hun hele leven bij 1 en dezelfde club èn staan er daarom ook volledig anders in dan de doorsnee speler of trainer.

En...... alles draait om geld en al lang niet meer om clubliefde.

16 maart 2014 om 00:08

Inderdaad een echt sportieve jongen die labyad , daarom maakte hij ook die smerige overtreding op de achilleshiel van arias terwijl de bal al lang weg was....
Inderdaad Labyad prototype van een warme jongen.

16 maart 2014 om 10:26

toen van bommel het 20 jaar lang deed vond je het geweldig

Ook zo'n reactie van hem is weer typisch. Hij is geen goede speler, hij was een talent met een verschrikkelijk rotkarakter dat een vies spel heeft gespeeld. Daarom wordt hij uitgefloten, maar dat begrijpt hij blijkbaar nog steeds niet.

Bij een uitzichtloos Sporting met hangende pootjes zielig doen en nu met een salaris garantie en een doelpuntje op zak weer het haantje uithangen..sneu ventje die weinig sympathie zal hebben (niet dat hij ermee zit maar toch). Zulke gasten kunnen mij als nog irriteren.

Hij kan niet omgaan met de Media dat staat zoiezo vast..

Ik praat ook over supporters met hart voor de club.ik zing in plaats van fluit ma ik kom er niet door.die fluiten zijn geen supporters met liefde.zij vergeten het clublied

Mooi om te zien dat Labyad scoorde tegen PSV. Verdient die jongen wel na die bak ellende die over hem heen is gekomen nadat hij niet naar de pijpen van PSV wilde dansen. Als je positieverbetering kan krijgen in het bedrijfsleven moedigt iedereen je aan. Doe je het in het voetbal dan krijg je verwijten en leeghoofden die het je kwalijk nemen. Benadeeld voelen als een speler mondig is en z'n eigen plan trekt; ook nog eens in overeenstemming met het contract. Dus geweldig dat hij z'n voeten laat spreken en die leeghoofden het nakijken geeft. Gelukkig denkt zijn maatje Depay daar anders over en gaan ze gebroederlijk shirtje ruilen na de wedstrijd.

16 maart 2014 om 01:00

"dus geweldig dat hij z'n voeten laat spreken en die leeghoofden het nakijken geeft."

Zoals hij ook arias het nakijken gaf met die smerige trap op zijn achilleshiel?

Leeghoofden??

16 maart 2014 om 09:42

@goedopdehoogte

Erg goed op de hoogte ben jij dus niet he? Je vergelijking met het bedrijfsleven loopt direct al stuk, als je daar namelijk mondeling een langer verblijf overeenkomt zit je daar aan vast. Labyad had bevestigt dat hij bij zou tekenen, daarna stelde hij het steeds uit. Bovendien moet je niet vergeten dat Labyad en zijn vader in overeenstemming met PSV die verlenging in het contract hadden gezet, allen wisten ze dat hij niet legaal zou zijn maar Labyad en zijn vader gaven aan dat dat geen problemen op zou leveren. En wanneer heeft hij eigenlijk zijn voeten laten spreken? Hij heeft nu bij Vitesse 1 goede actie gehad, de rest loopt hij er als een ego bij maar presteren doet hij niet. En heb je trouwens ook gezien wat een idioot die Labyad is na de wedstrijd? Hoe dom kun je zijn? Shirtje ruilen met Depay OK, maar deze vervolgens aan doen en dan langs het uitvak en het Vitesse vak op noord lopen? Ik kan je verzekeren dat hij zich daarbij niet geliefd heeft gemaakt bij beide supportersgroepen!

16 maart 2014 om 10:30

sinds wanneer is een mondelinge overeenkomst bindend. wanne flarus zeg. het zit echt diep bij die psv supporters, zien jullie dan niet in dart die voetballers niet voor de supporters en niet voor de club spelen, maar voor zichxzelf

16 maart 2014 om 17:57

Je weet dat Depay en Labyad goeie vrienden zijn he?

Als ze een liedje voor je zingen .... ja dan moet je wel een heel grote speler zijn.....

Ik hoor nu allemaal psv fans roepen geldwolf dit dat... jullie zijn wel vergeten hoeveel punten hij voor jullie heeft gepakt (als voorbeeld: tegen feyenoord)

Wel een lekkere goal maakt deze jongen. Kunnen die PSV spelertjes wel wat van leren.
Ik begrijp best dat het bij veel PSV supporters echt diep pijn doet dat deze jongen is vertrokken.
Is gewoon echt een geweldig talent !

16 maart 2014 om 07:19

Wat loop je nou uit te dagen dan... internet held...

16 maart 2014 om 09:36

@thelegendary

Ooit Depay gezien? Die legt ze een stuk vaker zo er in! En Labyad heeft tot nu toe bij Vitesse 1 goede actie gehad, en dat was dit doelpunt, ieder ander moment loopt hij alleen maar voor zichzelf te spelen en te zeiken wanneer een actie mislukt of zijn passing weer eens slecht is.

16 maart 2014 om 12:03

Heerlijke goal inderdaa, gelukkig leverde het niets op

Wat een verschrikkelijke mannetje, had stiekem al gehoopt dat hij nergens meer aan de gang kon.

ach labyad ligt er echt niet wakker van! die jongen is er financieel op vooruit gegaan en komt terug en is er ook sportief nieteens op achteruit gegaan.

Is natuurlijk een verschrikkelijk domme uitspraak van deze speler,hii had gewoon moeten zeggen dat het hem wel pijn doet.nu gaat hij alleen maar meer olie op het vuur gooien en dat is nooit slim.ik mag hopen voor hem dat hij volgend seizoen niet meer in Nederland voetbalt,dat zou veel beter zijn voor iedereen.bij PSV kunnen ze intussen zijn bloed wel drinken,maar ik heb ook het idee dat andere supporters groepen wel klaar zijn met deze over het paard getild ventje.jammer want het is en blijft een zeer getalenteerde speler ,die zich in Nederland totaal onmogelijk heeft gemaakt...

Deze jongen deugt fundamenteel niet. Hij is zo onbetrouwbaar als,de pest en hondsbrutaal. Zou bij psychologisch onderzoek bij geen enkele werkgever in het bedrijfsleven worden aangenomen op,grond van zijn persoonlijkheidsstructuur.

Labyad, maar ook sommigen hier (en bij het AD) hebben kennelijk een kort geheugen.

Probleem met Labyad was niet dat hij graag een transfer wilde en meer geld wilde verdienen, maar de wijze waarop. Het was niet dat hij er niet uitkwam over de transferprijs (zoals bijv. De Boertjes destijds) maar hij ging afspraken betwisten waar handen op zijn geschud en zelfs keiharde contracten voor getekend werden.

Dan ben je een charlatan, oplichter en in de kern verrot.

Iedere club met verstand zou zich niet inlaten met zo'n figuur, en het is niet voor niets dat alleen de club van een Russische crimineel nog zaken met hem wil doen na zijn flop in Portugal.

Labyad deugt niet, zo simpel is het.

Wat mensen misschien ook moeten weten: Na de wedstrijd gisteravond ruilde hij shirtjes met Depay, en vervolgens liep hij met PSV shirtje aan langs het uitvak en langs het Vitesse vak op Noord. Nou, wat werd die kerel verrot gescholden door beide kanten! Iedereen was woest daar.

Logisch dat je gaat als je zoveel gaat verdienen, maar als je op deze achterbakse manier je contract bij PSV wilt beëindigen dan moet je niet gaan huilen als de supporters van datzelfde PSV je niet meer mogen.

Prima gespeeld, dat wel.

16 maart 2014 om 10:30

Het zal hem een reet roesten of ze hem wel of niet mogen. Die jongen heeft een paar miljoen op zijn bankrekening staan, daar waar jij waarschijnlijk tot je 69e zal moeten werken.
Speelde verder een prima pot met als hoogtepunt zijn geweldige doelpunt. Dus laat die boeren lullen wat ze willen, kampioen worden ze toch niet. Noch voorronde cl, het wordt weer een treurige seizoen voor eindhoven.

Denk dat de supporters veel langer hebben gelachen dan hij.

En ik lach om Labyad, die zijn eigen carrière om zeep helpt vanwege geld. Net zoals Reis. Geldwolven en verraders zijn het. Onbetrouwbare en ondankbare voetballers. Maakte gisteren wel een mooi doelpunt, maar ook een schandalige overtreding op de man van de wedstrijd Arias. Ik gun hem net zo'n mooi vertrek uit Nederland als Reis.

Op de herdgang lachen ze maandag nog harder kan ik je garanderen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren