Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Mourinho noemt Suárez onterechte winnaar speler van het jaar-verkiezing

Laatste update:

Luis Suárez werd door zijn collega's gekozen als speler van het jaar in de Premier League en ook de Engelse journalisten vonden de aanvaller van Liverpool de beste. José Mourinho heeft echter een andere mening: hij vindt dat Edin Dzeko de prijzen meer had verdiend. "Ik zou voor hem kiezen", zegt de manager van Chelsea in de Engelse media over de aanvaller van Manchester City.

/

Dzeko maakte dit seizoen zestien doelpunten voor City en was daarmee erg belangrijk voor zijn ploeg, die zondag aan een punt tegen West Ham United voldoende heeft om het kampioenschap te vieren. "Maar Dzeko is meer dan alleen een doelpuntenmaker", zegt Mourinho. "Hij geeft ook assists, speelt altijd goed, gedraagt zich goed, duikt niet en probeert tegenstanders geen kaarten aan te naaien. Ik zou voor Dzeko hebben gekozen."

"Ik vind dat de speler van het seizoen altijd van de kampioen moet komen, dus voor mij is het Dzeko", vervolgt Mourinho. "Hij begon het jaar als derde keus in de spits, maar op het moment dat het team hem nodig heeft, stond hij er. Zestien doelpunten voor een derde spits, dat is spectaculair. Mocht Liverpool de titel toch nog pakken, dan zou ik voor Steven Gerrard kiezen. Hij was heel belangrijk voor Liverpool."

De prijs voor speler van het jaar in Engeland had naar Edin Dzeko moeten gaan

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mourinho moet een keer ophouden met zijn psychische spelletjes het helpt hem niet echt dit seizoen he. Geen CL of BPL jammer joh.

11 mei 2014 om 00:29

Nou ja, het was al langer duidelijk dat hij een afgunst tegen Suarez had toch. Spelers mochten niet naar uitreiking van de prijs omdat hij hem gewonnen had en zo'n onzin. Evra stemde zelfs op Suarez na wat er gebeurd is tussen hen, die kan nog objectief kijken maar Mourinho kan zijn persoonlijke wrok niet opzij zetten.

Wat een absurde reden ook, de speler moet uit het kampioensteam komen haha geweldig. En al doe je dat wel... dan moet je stem toch haast wel naar Yaya Touré gaan want die scoort er 20+ als middenvelder met nog veel assists erbij. Kort gezegd, Mourinho is niet serieus te nemen met deze uitspraak!

11 mei 2014 om 00:57

Dat over de uitreiking klopt niet helemaal, dat ze niet gingen had te maken met de CL wedstrijd.

11 mei 2014 om 02:50

Evra weet maar al te goed dat mensen sympathie voor hem krijgen als hij op Suarez stemt.

11 mei 2014 om 08:15

Mourinho is ook niets meer dan een giftig vervelend mannetje. Zonder eigen mening en zonder fatsoen. In Spanje zat de zogenaamde beste speler volgens hem ook niet bij de kampioen. Hij kletst maar wat. Nog een seizoentje en hij zal wel weer een volgende club gaan vervelen met zijn respect loze gedrag.

11 mei 2014 om 10:08

@fankajaxxx
Wat een onzin, net alsof de hele wereld checked op wie Evra stemt hij is gewoon objectief, gedraag je niet als een Suarez groupie die perse Evra moet haten dit is gewoon sportief van Evra ondanks alles wat er is gebeurd tussen die twee.

14 mei 2014 om 17:23

@spionkop

Het is duidelijk dat je Mourinho haat, maar je moet toch wel begrijpen waarom hij dit zegt. Wat heeft Chelsea nodig?

11 mei 2014 om 00:54

Nee hij zei gerrard

11 mei 2014 om 00:43

Maar eerlijk is eerlijk, wat mourinho hier over dzeko zegt is wel waar, al verdient suarez hem natuurlijk wel

11 mei 2014 om 02:02

Deze beste man heeft toch ook mogen meestemmen? Of gaat dit over de mourinho award waarbij hij het enigste jurylid is? Triest mannentje, niet te veel aandacht aan schenken.

11 mei 2014 om 02:03

Precies. Hoe ironisch om Suarez een prijs te misgunnen om zijn gedrag.
Zal Mourinho dit ook op zichzelf toepassen wanneer hij een persoonlijk prijs wint?

11 mei 2014 om 07:43

Hoezo misgunnen? Leg dat dan maar eens uit.
Hij geeft een mening, net zoals iedereen op voetbalzone die heeft.
Dus snap niet waar jij ergens de context misgunnen vandaan haalt?

On topic: Persoonlijk zou ik niet voor Dzeko kiezen. voornamelijk omdat hij in het begin van het seizoen ontzettend weinig heeft gespeeld.
Maar hij is wel enorm belangrijk geworden naarmate het seizoen vorderde.

11 mei 2014 om 08:15

Mourinho misgunt het Suarez ook, dit is al de zoveelste reactie van die zelf gemaakte god, hij zou eens in de spiegel moeten gaan staan en hopen dat deze niet breekt, want zijn gedrag vind ik nog een stuk erger dan dat van Suarez, bijten keur ik niet goed, maar het vallen en kaart naaien wie doet dat niet en nu over Dzeko zo doen, derde spits, geweldig ook voor die man, dat hij zoveel heeft gescoord, maar waarom hebben ze dan niet op hem gestemd

11 mei 2014 om 08:50

Mourinho zal best wel op Dzeko hebben gestemd. Moet ook zeggen dat ik het ontzettend knap vind hoe Dzeko zich heeft teruggeknokt en uiteindelijk een grote rol in de huidige positie heeft gehad.
Mourinho moet alleen stoppen met zijn amateur-psychologie, het begint me te irriteren terwijl ik Mourinho altijd erg hoog had zitten. Wat Suarez echter heeft gepresteerd is gewoon geweldig. Was de eerste speler in de grote competities die 30 doelpunten maakte, ondanks zijn schorsing aan het begin van het seizoen. Echt 1 van de beste spelers van de wereld op het moment, terechte speler van het jaar!

11 mei 2014 om 09:25

daar heb je zeker een punt mee, heb ook geen een probleem met Dzeko, is zeker geweldig hoe hij zich heeft terug geknokt, maar Mourinho meent dat die god wat is, betitel zich zelf als number one, nou voor mij number 100

11 mei 2014 om 11:38

@jolano, waarom moet iedereen klakkeloos stemmen Suarez?
Als Mourinho dat vindt dan mag hij dat zeggen.
Gelukkig hebben we meningsuiting en mag je daarvoor uitkomen.
Niet iedereen is gecharmeerd van Suarez en wat Mourinho verteld is deels te accepteren.
Dzeko heeft zich als een voorbeeldige prof gedragen en geen gekke kunsten uitgehaald. In tegenstelling tot Suarez.
Maar ook ik vind dat Suarez de titel verdient, gezien zijn prestaties.

14 mei 2014 om 17:25

Dus jullie snappen echt niet waar Mourinho mee bezig is? Wat heeft Chelsea nodig?

11 mei 2014 om 09:59

Totaal overbodig wat mourinho hier zegt iedereen weet dat suarez het verdient. Terecht ook nog ik snap mourinho echt niet wat wilt hij hiermee bereiken. Hou gwn je mond dicht en focus je op andere dingen.

11 mei 2014 om 14:47

Wat is hier mis mee dan?
Mourinho beargumenteerd goed waarom hij Dzeko had gekozen. Iedereen zijn eigen mening.

Hij heeft nergens gezegd dat hij het onterecht vond, alleen dat hij iemand anders had gekozen.

11 mei 2014 om 00:18

Dus vindt hij de keuze voor Suarez onterecht.

11 mei 2014 om 12:29

Mijn reactie was nog begrijpelijk geweest als er niet een grap van een moderator de helft van mijn reactie had weggehaald. Ging mij erom dat vz weer een suggestieve titel had bedacht om Mourinho weer eens in een kwaad daglicht te stellen.

11 mei 2014 om 14:12

Inderdaad. Nu pas zie ik dat je reactie niet door jijzelf is aangepast.
Hoe noemen ze zoiets ook alweer??
Het begint met een "c" en eindigt op een "r"

11 mei 2014 om 00:20

Dat is indirect het zelfde. Maar ik zou t ook niet erg vinden als VZ t wel expres doet. Mourinho verdiend t.

11 mei 2014 om 00:22

Titel is inderdaad suggestief maar als Mourinho iemand anders zou hebben gekozen dan vindt hij toch dat de persoon die nu verkozen werd toch onterecht werd uitverkozen ?

Mourinho heeft het natuurlijk allemaal wel wat in de hand gewerkt ; met zijn mindgames en provocerende uitspraken kan je wel verwachten dat zijn uitspraken vaak wat worden aangedikt.

11 mei 2014 om 02:31

Wat gezeur toch.....
Mourinho geeft alleen aan dat hij dzeko of gerrard een betere keuze zou vinden. Dat mag toch.
Ieder zijn voorkeur. Ik zou bijv yaya toure kiezen ipv suarez. Een ander kiest misschien wel hazard etc etc

11 mei 2014 om 08:17

het gaat er niet over wie hij het gunt maar misgunt en dan heb je die meningen wat uiteen lopen, dit heeft hij aan zich zelf te danken.

Wat een zeikerd.. kan het gewoon niet hebben dat Chelsea niks gewonnen heeft dit seizoen. Bah

11 mei 2014 om 01:23

Hij geeft gewoon zijn mening, er zal vast wel naar gevraagd zijn, en dan antwoord hij op zijn (eigen apparte) manier.

11 mei 2014 om 01:38

Bah, daarbij komt nog dat hij graag Dzeko volgend jaar naar Chelsea wilt halen. Zit altijd een gedachten achter bij deze man

Sorry hoor maar Suarez heeft hem zeker wel verdiend hoor!

Hij blinkt iedere week uit en laat zijn waarde zien.

Mourinho is echt het spoor bijster de laatste tijd en kunnen hem beter een mediaverbod geven.

11 mei 2014 om 01:38

Alleen presteert Suarez nooit in grote wedstrijden.

11 mei 2014 om 08:28

Kijk jij wel eens naar Liverpool?

11 mei 2014 om 13:09

En jij bent zeker de grappigste thuis

"ik vind dat de speler van het seizoen altijd van de kampioen moet komen, dus voor mij is het Dzeko",

Dan moet je de verkiezingen na de competitie houden. Maar ik dacht dat dit soort prijs most valuable player award was en niet wie de beste was in een kampioensteam.

Gaaaa fietsen mourinho! Man, dat kan je toch niet menen. Dzeko komt niet eens in de top 5. Zelfs binnen dat MC hebben aguero en toure beter gespeeld.

11 mei 2014 om 14:10

laat me niet lachen man!...over toure heb je wel gelijk hij is heel belangrijk voor city maar waar was aguero laatste paar maanden? geblesseerd...precies!...en wie heeft laatste 9 wedstrijden city in de titelrace gehouden met zijn doelpunten? Dzeko....precies!....feiten zijn feiten jongen

11 mei 2014 om 20:22

deze prijs gaat alleen niet over de laatste maanden maar over een heel seizoen dzeko zat de eerste maanden op de bank aguero niet

Ongelofelijk wat hij hier eigenlijk zegt "alleen een speler die het kampioenschap wint kan deze prijs winnen" het begint nu wel echt gewoon hopeloos te worden met deze. Ook zijn argument over assists slaat werkelijk nergens op Suarez staat immers op nummer qua doelpunten en assists!

11 mei 2014 om 00:45

"maar Dzeko is meer dan alleen een doelpuntenmaker", zegt Mourinho. "hij geeft ook assists, speelt altijd goed, gedraagt zich goed, duikt niet en probeert tegenstanders geen kaarten aan te naaien. Ik zou voor Dzeko hebben gekozen."

Ik denk dat hij dit vooral vind, omdat Dzeko zich goed gedraagt en niet duikt en tegenstanders geen kaarten aan naait.

Ik persoonlijk vind wel dat Suarez dit seizoen de beste speler is, maar als ik gedrag, duiken en kaarten aannaaien erbij haal dan kies ik toch voor Toure.

Wie weet zegt hij dit om Dzeko naar Chelsea te halen, heb je daar misschien over nagedacht?

11 mei 2014 om 00:56

Hoezo reageer je op mijn post. Ik heb het over voetbal zaken en jij begint over kaarten aannaaien en schwalbes maken, jammer dat jij en Mourinho niet het vermogen hebben om een speler op zijn kwaliteiten te beoordelen.

11 mei 2014 om 00:59

Ik weet niet of je mijn reactie wel hebt gelezen, maar ik zeg toch duidelijk dat Suarez de beste was dit seizoen.

Helemaal triest om te zeggen dat je het over voetbal hebt, waar heb ik het dan over?

Wel kinderachtig om meteen te zeggen dat ik en Mourinho niet het vermogen hebben om een speler op zijn kwaliteiten te beoordelen nogal provocerend vind je niet?

11 mei 2014 om 01:05

Nee, als je dit soort argumenten noemt, dan betwijfel ik of jullie dat kunnen. Je kopieert zijn reactie, dus ga ervan uit dat je dezelfde mening deelt.

11 mei 2014 om 01:16

Volgens mij snap je het nog steeds niet? Bekijk mijn eerste reactie maar opnieuw, want meer kan ik er niet van maken.

11 mei 2014 om 01:24

Je zegt toch dat je Toure beter vindt omdat hij geen kaarten aannaait en dat hij geen schwalbes maakt. Probeer spelers te beoordelen op hun "voetbal" kwaliteiten ipv zulke argumenten.

11 mei 2014 om 01:26

Lezen blijft moeilijk of niet michaellaudrup?

11 mei 2014 om 01:28

Gedrag is ook een onderdeel in het voetbal.
Iedereen weet hoe temperament vol suarez kan zijn.
Toure heeft dit jaar voetballend een geweldig jaar, scoort super veel voor iemand op zijn positie, is een echte leider en geeft veel assists.

11 mei 2014 om 01:31

Tuurlijk is het onderdeel van het voetbal, maar om te zeggen dat iemand een prijs verdient omdat hij zich goed gedraagt of beter gedraagt dan is..... Ik vind dat persoonlijk onzinnig.

11 mei 2014 om 01:37

Bekijk mijn reactie nu opnieuw. Wat zeg ik dan over Suarez?

11 mei 2014 om 09:45

Ik vind het wel vreemd dat Mourinho Dzeko kiest. Ik persoonlijk zou voor Touré kiezen, wat hij doet vind ik persoonlijk uitzonderlijk dan wat Suarez doet. Hij is een patron op het veld die enorm veel doelpunten maakt.

14 mei 2014 om 17:22

De reden dat hij Dzeko kiest is heel simpel. Wat heeft Chelsea nodig?

Ik vind het eigenlijk ook wel gek dat dit al bekend is voordat het seizoen uberhaubt is afgelopen. Het venijn zit vaak in de staart...

Hij maakt zichzelf weer is belachelijk. Tuurlijk is Suarez terecht de speler van het jaar! Hij heeft het meest gescoord en dat terwijl hij nog een schorsing moest uitzitten van het seizoen. Hij heeft ook een behoorlijk wat assists voor een aanvaller.

Volgens mij is Mourinho op zoek naar een nieuwe spits en ik denk dat hij hem heeft gevonden..

Leuk dat hij Dzeko noemt. Maar als je dan iemand anders de speler van het jaar vind. Dan zou je toch echt moeten uitkomen bij Yaya Toure natuurlijk. Wat een held is dat.

Als het dan toch een speler van de kampioen moet zijn dan is het nog eerder Yaya Toure dan Dzeko.20 goals voor een middenvelder en daarbij de speler die City al het hele seizoen laat draaien.

11 mei 2014 om 01:10

Ik dacht precies hetzelfde. Als je dan toch een speler van City moet noemen, ga dan inderdaad voor Toure. Die heeft echt het hele seizoen (afgezien van de blessureperiode) fantastisch gepresteerd. Dzeko is een goede spits in mijn ogen, maar hij zit voor mij niet in de categorie speler van het jaar.

Ik vind eigenlijk dat Toure de beste speler van dit seizoen van de Bpl.
21 goals voor een middenvelder, krachtpatser en spelverdeler, goals scoren en assists geven, leiderschap tonen en geen nare bedoelingen, dit is voor mij de beste middenvelder ter wereld op dit moment.

11 mei 2014 om 01:00

Zeker de leukste thuis? Geweldoge grap.

11 mei 2014 om 01:01

ige*

Van de kampioen? Als of City al kampioen is.

Ach ja, Dzeko, toffe speler. Het is jammer dat hij niet wekelijks speelt want kom op hij bewijst zich elke keer weer. Het is niet enkel dit seizoen maar ook de voorgaande jaren. Ik begrijp wel dat Aguero de voorkeur krijgt aangezien hij verschrikkelijk goed is. Negredo daarentegen is een leuke speler maar Dzeko vind ik net iets beter. Voor een coach moet het toch geweldig als je een spits als Dzeko gewoon op de bank hebt en die niet voor ophef zorgt.

Wat is het toch een iritant ventje. Als je dan al vind dat iemand van de kampioensploeg de prijs verdient kan het alleen Toure zijn. Suarez was veruit de beste dit seizoen.

Speelt de 2e seizoenshelft zeer goed maar verdiend deze prijs nog niet. denk persoonlijk dat yaya toure had moeten winnen.

Mourinho heeft dus echt geen respect voor Suarez want iedereen die 100 is weet dat dit seizoen van Suarez was

Dan zou mourinho met zijn gedrag altijd op de laatste plaats van coach verkiezing van het jaar moeten komen..

Als ik iemand zou moeten kiezen van Manchester city is het Yaya Toure. Scorend vermogen hebben ze genoeg en ik heb nou niet het idee dat ze zonder Dzeko niet op de eerste plaats zouden komen. Het is trouwens onzin dat een speler van het jaar uit de kampioens selectie moet komen. Daarmee geef je aan dat je alleen kampioen kan worden met een top speler. Ik neem aan dat je beter een goed functionerent team wil dan een top speler.

Wat is die Mourinho toch een slappe lul zeg. Altijd maar aandacht trekken..

11 mei 2014 om 00:59

Dat wordt een puntje in mindering! Kreeg ik net ook omdat ik hier eikel zei.
Oeps

Toepasselijke foto bij de bovenstaande titel en zijn daaropvolgende argumenten.

Ben ik nou de enige die denk, dat dit helemaal niks te maken heeft met de award 'speler van het jaar' zelf maar met het spitsenprobleem bij Chelsea?

Hetzelfde gebeurde met dat gedoe rond om Rooney: 'rooney is de enige spits die ik wil. Hij is de beste spits ter wereld'. Rooney komt niet meer, dus 'ik ben tevreden met de spitsen die ik heb'.

Paar dagen geleden: 'onze (huidige) spitsen kunnen onze problemen niet oplossen'.

Put him on a pedestal: Ik weet niet hoe je dit in het Nederlands moet zeggen, maar dit is wat Mourinho dus aan het doen is. Mourinho is een man van voetbal. Hij weet donders goed dat bijvoorbeeld Toure belangrijker was dan Dzeko.

11 mei 2014 om 01:26

Dzeko kan wel een wereldspeler zijn als hij continu speelt en vertrouwen krijgt. Hij kan kaatsen en een halve kans is meestal een goal.

11 mei 2014 om 15:15

Wat vind je dan van de stelling dat de beste speler altijd van de kampioen moet komen? Dat zegt hij ook om Dzeko te pleasen?

Zul jij ooit niet Mourinho verdedigen? Wat vind jij eigenlijk zo leuk aan die man? Hij speelt afbraakvoetbal, het is een onfatsoenlijke en walgelijk arrogante boer en hij is vooral goed in het beledigen van mensen.

11 mei 2014 om 15:35

Simpel: Ik bekritiseer hem als hij wat doms doet, zoals dat Tito incident. Maar zolang hij niks doet om bekritiseerd te worden, kan ik hem ook moeilijk gaan bekritiseren.

Wat betreft je eerste alinea.
Imo, die stelling bevestigd juist, dat hij met Dzeko aan het flirten is. Hij denkt dat City het niet meer uit handen zal geven.

Als City het toch uit handen geeft, dan zou Gerrard het moeten winnen. Hij wilt aan Dzeko laten zien, dat hij meer gecharmeerd is van hem dan van 'de beste spits van Engeland'. Nogmaals, imo.

Ronaldo won niks toen Real tweede was geworden, tot ongenoegen van Mourinho.

En ik zou nooit voor Jose als coach gaan omdat hij denkt dat hij god is en iedereen daarom zogenaamd kan zwart maken terwijl hij nooit een goede voetballer was.
Ik zou eerder voor Brendan Rodgers gaan omdat hij talent herkent en ze elftal uitstekend laat spelen.

11 mei 2014 om 02:03

Brendan Rodgers was natuurlijk wel een fantastische voetballer...

11 mei 2014 om 20:01

Nee maar hij praat niet over spelers zoals hij over Iker of Eden heeft gedaan.

Collega's en jounalisten vonden Suarez de besté, menig voetballiefhebber zal de zelfdé keuze hebben maar mr Mourinhi heeft natuurlijk zijn eigen keuze. En op zich, zijn motivatie is eigenlijk niet eens vreemd te noemen. Mits het zelf geen misselijkmakend type was, iemand die je het bloed onder de nagels haalt. Een winnaar is een winnaar, klaar ! Ik heb daar geen moeite mee, en zowel Suarez als Mourinho zijn winnaars daar is geen discussie over mogelijk. Maar Mourinho heeft steeds minder sympathie, en zal nog minder symptahie krijgen omdat het de meest slechte verliezaar is en werkelijk op niemand een positief commentaar kan geven. Werkelijk een walgelijke persoonlijkheid , en dat is jammer. Op de manier hij een team naar de overwinning hielp, naar de CL overwinning was werkelijk noemenswaardig. Een fenomeen, en zeker naam waard. Maar zoals hij zich bij Madrid tav Barca liet zien, en nu tav Luis Suarez. De meest slechte verliezer alle tijden, en daar zouden ze zijn naam op aan moeten passen. In enegls, spaans of portugees. Bah !

Prachtig die Mourinho! Bij blijft stoken Hahaha.

"ik vind dat de speler van het seizoen altijd van de kampioen moet komen, dus voor mij is het Dzeko"

Jezus man dit kan je toch niet serieus nemen? Wat heeft het kampioenschap van een club in vredesnaam te maken met de Speler van het jaar, Kampioenschap is een teamprestatie.

Die kwal zou nog in staat zijn om te claimen dat Chelsea het beste voetbal heeft gespeeld dit seizoen ook.

Mourinho is de grootste kneus en verliezer van het seizoen. Hij moet een award krijgen voor de trainer die het grootste antivoetbal ooit gespeeld heeft. En daarna moet hij maar eens een keer gaan stage lopen bij Liverpool, om te zien hoe voetbal wel gespeeld wordt. Voetbal is van de mensen, Mourinho denkt alleen maar aan zichzelf.

Dit is toch overduidelijk Dzeko naar Chelsea willen lokken, iedereen weet dat Touré beste seizoen heeft van heel City

Mourinho haalt hier uit naar Suarez, hij probeert hem gewoon te provoceren. Verder denk ik dat hij Dzeko naar Chelsea wil laten gaan.

Beetje rare uitspraak. Hoewel ik fan ben van Mourinho vind ik deze uitspraak nergens over gaan.
Maar goed het is zijn mening. Ik denk persoonlijk dat er een bod van Chelsea op Dzeko aan zit te komen

Rare man die Mourinho. Ik snap dat hij antwoord geeft op een vraag, maar Yaya Toure was toch met afstand de beste bij City

Misschien had ik Mourinho nog enigzins serieus genomen als hij Yaya Toure had gezegd, maar Dzeko? No way.

Iedereen irriteert zich aan Mourinho, maar ik vind de mensen die telkens anders stemmen ook irritant. 20% zegt ja, maar als de vraag is: "verdient Suarez de prijs", zegt 96% ja.

En het is wel vaker zo

Wat een onzin, Mourinho. Heb je het toneelstuk van Dzeko gezien tegen Everton? Daarnaast is Dzeko niet de bepalende kracht bij City, terwijl Suarez dat wel is bij Liverpool.

11 mei 2014 om 14:05

Dzeko bijt in ieder geval niemand....en je zegt Dzeko niet bepalend?...je hebt waarschijnlijk laatste 9 wedstrijden van City gemist....wat een onzin zeg!

Haha wat een grap, dan zou het toch 100% Yaya Toure zijn.

Mourinho is net als van Gaal, het enige wat ze steeds hardop menen te moeten zeggen is: ik heb een eigen afwijkende mening en als ze ergens hetzelfde over denken houden ze hun mond. Dat is alles, heel Cruijffiaans.

Was een gigantische onsportieve reactie en kinderachtig. Maar ja wat verwacht je ook anders.
Is echt dik en dik verdiend voor Suarez.

Theoracle,

Het mag dan een Cruijffiaanse opmerking van de heren zijn, maar weet dat Johan Cruijff maar één mening hierover heeft: Luis Suarez is een geweldige voetballer die een prachtige actie in huis heeft.

In tegenstelling tot van Gaal en Mourinho( collectief is het belangrijkste wat er is) staat de kwaliteit van het individu voorop bij Johan.

Leuk om te zien nu Chelsea geen prijs gaat winnen Mourinho nog wilder om zich heen gaat slaan.

Vermakelijk, maar een lachwekkende argumentatie. Gevalletje 'lekker laten lullen..'

Leuk om te zien hoe Mourinho met zijn uitspraken iedereen op de kast jaagt, geweldig ...wedden dat ie stiekem zit te lachen als ie al die reacties leest haha .....

11 mei 2014 om 14:25

Ik heb Mourinho zelden zien lachen. Straalt een voortdurende ontevredenheid uit. Geen fan van "Joga Bonito".

Ik moet echt lachen om de meeste reacties hier, een beetje nadenken en je weet waar Mourinho mee bezig is, hij wilt Dzeko halen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren